SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Even hier aanmelden: http://guildoftweakers.com/IngamerX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:38:
@Sinergy
Het is net hoe je het bekijkt. Soms vind ik verschillende setups enzo ook handig en leuk om te exploren, en dit is nog steeds een beetje aanwezig met verschillende skills bij verschillende wapens (natuurlijk in het niets vergeleken met GW1). Alleen in plaats van setups uitproberen kun je je nu concentreren op het daadwerkelijke PvP/WvW etc.
Een beetje a la league of legends, waar je zelfs maar 6 skills hebt.
Mareh, guys, hoe heet nu de GoT guild? En wie kan er een invite worden gevraagd?
Ik denk pas dat alles echt stabiel is na 1 maandje spelen misschien 2. Dan zijn alle spelers gesettled en heb je de ' vaste ' community.SnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:38:
Hoe vol de servers gaan zijn weet je pas echt over een paar dagen denk ik.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Gisteren later op de avond alsnog de mogelijkheid gehad om op Far Shiverpeaks te komen. Dus zijn nu officieel verhuisd. Of het een goede keuze is geweest, dat weet ik zo nog niet.
Er zal best de komende tijd door mensen nog wel aardig verhuisd gaan worden.
Thx kerel. Website ziet er trouwens goed uit! (alleen de font van de banner niet
Edit: aaah handig dat enjin, ze hebben ook een ingame tool.
[ Voor 25% gewijzigd door IngamerX op 27-08-2012 14:49 ]
Mag ook wel, het is een prepackaged site (Guild Enjin).IngamerX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:48:
@Frank
Thx kerel. Website ziet er trouwens goed uit! (alleen de font van de banner niet)
Edit: aaah handig dat enjin, ze hebben ook een ingame tool.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gewoon in een webwinkel a la gamercard kopen? Scheelt ook een trip naar de winkelriffey#4 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:54:
Zijn er al winkels die 'm vandaag verkopen? Scheelt morgen weer een tripje naar de winkel.
KloptIngamerX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:58:
[...]
Gewoon in een webwinkel a la gamercard kopen? Scheelt ook een trip naar de winkel
waarom kom ik nooit zo'n dingen tegen
Grootste boss tot nu toe was een 5m hoge flame shaman -.-
Het lijkt me dat overflow meer uitzondering dan regel zou moeten zijn.
Nu zit iedereen nog in de begin area, en iedereen wil nu spelen. Als het dalijk een paar weken draait zul je nauwelijks nog in overflows komen, misschien alleen nog in de high end gebieden.InflatableMouse schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:07:
Enige waar ik me tot nu toe aan stoor is dat we pas in de headstart zitten maar ik de meeste tijd nu al in de overflow speel. Hoe moet dat als straks de hele wereld er in wil? Elke portal (en dat zijn er nogal wat tijdens story line quests) zit je in de overflow om 20-30 minuten later 1 minuut op FS te zitten.
Dus ik kan op Piken Square de guild wel joinen? Hoe gaat dat dan in zijn werk?Arunia schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:45:
Je kunt het GoT guild ook joinen zonder op Far Shiverpeaks te zitten. Maar alleen voor WvWvW etc geldt dat je dan je eigen server vertegenwoordigd.
Gisteren later op de avond alsnog de mogelijkheid gehad om op Far Shiverpeaks te komen. Dus zijn nu officieel verhuisd. Of het een goede keuze is geweest, dat weet ik zo nog niet.
Er zal best de komende tijd door mensen nog wel aardig verhuisd gaan worden.
Ze zijn nog bezeig met de capaciteiten van de servers, beetje terug in dit topic stond er een quote van arenanet dacht ik.InflatableMouse schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:07:
Enige waar ik me tot nu toe aan stoor is dat we pas in de headstart zitten maar ik de meeste tijd nu al in de overflow speel. Hoe moet dat als straks de hele wereld er in wil? Elke portal (en dat zijn er nogal wat tijdens story line quests) zit je in de overflow om 20-30 minuten later 1 minuut op FS te zitten.
Was het druk? Lag? Issues?
Wel gaaf! Ik had em al eens op youtube voorbij zien komen deze. Kan niet wachten om het zelf een keer mee te maken
Hm logisch wel .. had ik zelf eigenlijk ook wel kunnen bedenkenHydrosine schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:09:
[...]
Nu zit iedereen nog in de begin area, en iedereen wil nu spelen. Als het dalijk een paar weken draait zul je nauwelijks nog in overflows komen, misschien alleen nog in de high end gebieden.
Ja, je kunt gewoon een server joinen (als de functie het ook werkelijk doet...), ongeacht welke server je zit. Zelfs ongeacht welke regio je zit (EU of NA). Er is alleen nog wat onduidelijkheid over de improvements als je op een andere server zit dan degene die de server heeft gestart....BioHazard schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:09:
[...]
Dus ik kan op Piken Square de guild wel joinen? Hoe gaat dat dan in zijn werk?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
BF1: Don-Panio
Je kunt altijd spelen. Vol of niet. Als je geen plekje op je eigen server kunt krijgen, word je op een overflow geplaatst. En als er dan een plekje vrij komt, word je gevraagd of je wilt switchen of niet.Preddie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:16:
Hmm, heb geen zin als ik FS join alleen te kunnen spelen op rustige tijden eigenlijk, of zal dat wel meevallen? Wat kost swappen van server als het weer geld kost? (kost dat echt geld of ingame geld)?
De kosten van het swappen later zijn afhankelijk van de server waar je op zit (wat ik heb begrepen). En het kost gems. En gems kun je kopen met euros of met coppers.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
En coppers zijn ingame?Wailing_Banshee schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Je kunt altijd spelen. Vol of niet. Als je geen plekje op je eigen server kunt krijgen, word je op een overflow geplaatst. En als er dan een plekje vrij komt, word je gevraagd of je wilt switchen of niet.
De kosten van het swappen later zijn afhankelijk van de server waar je op zit (wat ik heb begrepen). En het kost gems. En gems kun je kopen met euros of met coppers.
BF1: Don-Panio
Wat kan er dan niet, tenzij het rustig is? Character transfer naar drukke servers? Nieuwe characters maken? Die server kiezen voor nieuwe accounts? Wanneer krijgen mensen te horen dat de server vol is?Wailing_Banshee schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Je kunt altijd spelen. Vol of niet. Als je geen plekje op je eigen server kunt krijgen, word je op een overflow geplaatst. En als er dan een plekje vrij komt, word je gevraagd of je wilt switchen of niet.
copper / silver / gold.
In-game currency.
Volgens mij kost het 400 gems om van server te switchen? maar zou er flink naast kunnen zitten!
Ja. 1 gold = 100 silver = 10.000 copper (als ik me niet vergis...)
De prijs van gems zijn afhankelijk van de markt. (als je dus met in-game copper betaalt)
Is afhankelijk van de drukte van je huidige server en de server waar je naar toe gaat. Komende week/weken is het echter gratis.mauro101 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:22:
[...]
copper / silver / gold.
In-game currency.
Volgens mij kost het 400 gems om van server te switchen? maar zou er flink naast kunnen zitten!
Alleen wanneer je een nieuw account wilt maken (of een bestaand account wilt verhuizen) krijg je te zien of een server vol is. Je account zit op een server, niet je characters. Als je eenmaal je character hebt aangemaakt, maakt de "volheid" van een server alleen uit voor WvWvW en zal de kans dat je op een overflow server terecht komt groter.SnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:21:
[...]
Wat kan er dan niet, tenzij het rustig is? Character transfer naar drukke servers? Nieuwe characters maken? Die server kiezen voor nieuwe accounts? Wanneer krijgen mensen te horen dat de server vol is?
Ah, ok! Da's duidelijk.Wailing_Banshee schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
Alleen wanneer je een nieuw account wilt maken (of een bestaand account wilt verhuizen) krijg je te zien of een server vol is. Je account zit op een server, niet je characters. Als je eenmaal je character hebt aangemaakt, maakt de "volheid" van een server alleen uit voor WvWvW en zal de kans dat je op een overflow server terecht komt groter.
Qua queue's maakt in het eerste geval namelijk alleen je eigen serverdrukte uit, terwijl bij de tweede methode ook de tegenstander's serverdrukte een rol speelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Valigarmanda op 27-08-2012 15:30 ]
Verwijderd
Bedankt, ik dacht dat als je die kant uitliep je in de rode area terecht zou komen. Niet dusSplendid schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:51:
[...]
Je moet naar boven via de trap aan de zijkant.
Wat ik begrijp (ik ben absoluut geen PvP speler!) is dat elke wereld x aantal spelers kan hebben. Zijn die spelers allemaal aanwezig, dan kan de volgende wachten tot er een vertrekt.darkliquid schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:29:
Hoe beinvloed de server volheid WvWvW eigenlijk? Is het zo dat elke world 500 (ofzo?) plekken krijgt en thats it, of varieert het aantal slots voor spelers adhv de tegenstander?
Qua queue's maakt in het eerste geval namelijk alleen je eigen serverdrukte uit, terwijl bij de tweede methode ook de tegenstander's serverdrukte een rol speelt.
En nee, niet alleen serverdrukte maakt uit (hoewel het wel het eerste scenario is). Maar ook het aantal mensen dat werkelijk wil spelen.
Stel, je zit op een server die bommetje vol is, maar echter wil er bijna niemand op die server PvP doen, dan zullen de wachtrijen kleiner zijn dan op een server die half-vol is en waarop bijna iedereen aan PvP wil doen.
Maar stel dat je een zeer volle realm met veel WvW-ers tegen vrijwel lege servers met weinig WvW-ers krijgt. Dan kan het dus in theorie 100 tegen 10 worden ofzo?
Nu zijn er volgens mij matches van 1 dag ofzo, en wordt er een soort ranking van servers bepaald. uiteindelijk als matches verlengd worden naar 1 week dan wordt je tegenover ongeveer gelijkwaardige servers gezet.darkliquid schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:43:
Opzich logisch, al ging ik voor het gemak van uit dat meer mensen ook meer WvW-ers betekent.
Maar stel dat je een zeer volle realm met veel WvW-ers tegen vrijwel lege servers met weinig WvW-ers krijgt. Dan kan het dus in theorie 100 tegen 10 worden ofzo?
cap is 500 man per map, dus als server A er 400 in heeft zitten kunnen servers B en C nog maar 50 man elk erin stoppen
@darkliquid
de servers worden wel met elkaar vergeleken qua vorige resultaten, dus een sterke WvW server komt vanzelf tegen andere sterke WvW servers te staan (server population=!server kracht)
Vervelende characters... Veel te negatief, hop weg ermee.
Toen een Norm Guardian genomen. Erg leuk alleen bekruipt me al snel het paladin gevoel van WoW. Beetje same old same old. Overigens Guardian + hamer = epic win. Wat een brute kracht :-) vooral skill 4 waar je de mob een aantal ingame meters wegslaat is gewoon te gaaf :-)
Maar om er lvl 80 mee te gaan halen, nee.
Nu ben ik overtuigd dat mijn Asura Necromancer dit wel gaat doen. Net wat altenatievet dan de Elementalist. Heeft goede healing, maakt gebruik van pets en coole duistere range spells.
Toch meer mijn ding denk ik. Hetzelfde als in WoW waar ik zodra Wotlk uit kwam een unholu DK aanmaakte en dat heel lang mijn epische main is gebleven.
De vrouwelijke Asura is aandoenelijk, en toch evil als Necromancer.
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2012 18:32 ]
Vind het juist het tofste ras eigenlijk, maar goed, nogal subjectief.Lasteraar schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:50:
Ik heb mn lvl 10 Charr gedelete !
Vervelende characters... Veel te negatief, hop weg ermee.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Same hereOn_E schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
Vind het juist het tofste ras eigenlijk, maar goed, nogal subjectief.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik speel tot nu toe alleen met mijn Guardian. Zij gebruikt een mace en shield en ik heb werkelijk een paar keer gedacht dat het spel stuk was, want er ging vrijwel niks van mijn HP af, ook niet bij mobs die een level of drie vier hoger waren dan ik. Als ik dan van andere classes hoor dat ze al moeite hebben met het verslaan van mobs op hun eigen level, dan is dit wel een erg fijne combinatie om te spelen.Lasteraar schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:50:
...Overigens Guardian + hamer = epic win. Wat een brute kracht :-) vooral skill 4 waar je de mob een aantal ingame meters wegslaat is gewoon te gaaf :-)
Maar om er lvl 80 mee te gaan halen, nee.
Nu ben ik overtuigd dat mijn Asura Necromancer dit wel gaat doen. Net wat altenatievet dan de Elementalist. Heeft goede healing...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ben uitgekomen bij BPgames.nl, die heeft op de site staan dat de 1 day head start code vandaag verstuurd zouden worden, dus had vanochtend al een mail gestuurd met de vraag of de 1 day head start code direkt meegestuurd word als je hem vandaag besteld, helaas nog geen antwoord terug. Voor de rest geen webshops gevonden die direkt de code sturen, of zelfs nog op voorraad hebben.Phoenix_the_II schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:32:
[...]
bol.com heeft bij mij altijd pre-orders & codes verzuimd te sturen. Dus het is geen gok, je krijgt gewoon niet waar je recht op hebt bij bol. Kan je beter bij de freerecordshop je pre orders doen, die zijn tenminste altijd 2-3 dagen voor de launch bij je physiek in huis.
12game.com kan ik je ook aanraden
M.a.w. ik denk, voor degene die perse vanavond willen starten (zoals ik, zei de gek) je het beste een digital download kan doen via de officiele site.
PSN ID = OTL002
Vroeg ik me ook af. Ik denk zelf dat de mogelijkheid zal komen in de vorm van de Gem Store.disturbedmind schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:14:
Kan je ook ergens ingame je appearance veranderen? (zoals de barber bij WoW)
Edit: Besteld bij MMOGA trouwens, voor de geïnteresseerde. Gisteren besteld, werd overdag gebeld ter controle van mijn telefoonnummer. Heel vervelend want ik was niet thuis, huisgenoot nam op en sprak geen woord Duits. Kreeg direct een mail dat het telefoongesprek ''failed'' was, en dat ze dus niks gingen opsturen. Vandaag toch maar een serieuze mail teruggestuurd, dat ze dan ook maar moeten bellen op de door mijn aangegeven tijd, en niet drie uur eerder. Vanmiddag ben ik weer gebeld, weer nam mijn huisgenoot op en dit keer wel gelukt om één of andere reden. Heb mijn huisgenoot nog niet gesproken, dus geen idee hoe het gesprek verliep. Sowieso een vreemde manier van mijn PayPal account ''bevestigen'', ik heb immers al betaald, en daarbij wie heeft er tegenwoordig nog een vaste lijn?
Back on topic: Denk dat ik toch maar voor een rustigere server ga. Ik hoef de komende week niet veel buiten de deur te doen, en dan is wachten op een server omdat het zo druk is, een niet zo leuke bezigheid ;-).
[ Voor 70% gewijzigd door Royeboi op 27-08-2012 16:27 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik verwacht inderdaad net zoiets als in Guildwars zelf.. dus coins kopen via de gemstore om de char editor te kunnen gebruiken.BioHazard schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:17:
[...]
Vroeg ik me ook af. Ik denk zelf dat de mogelijkheid zal komen in de vorm van de Gem Store.
Je kan "zover ik weet" nog iets van 5 dagen gratis switchen tussen worlds. 100% zeker ben ik niet maar het blijft jou keuze.Royeboi schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:24:
Net ingelogd, en nu het dilemma zoals vele anderen: welke server te kiezen. Toch maar voor een (voorlopig) lekker rustige server wat gaan verkennen, of meteen de crowd opzoeken waar mogelijk leuke Guilds uitgroeien?
[ Voor 39% gewijzigd door ErikRedbeard op 27-08-2012 16:26 ]
Verwijderd
Ik heb hem hier gekocht de pre order en direct de head start code ontvangen:Boldarak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:11:
[...]
Ben uitgekomen bij BPgames.nl, die heeft op de site staan dat de 1 day head start code vandaag verstuurd zouden worden, dus had vanochtend al een mail gestuurd met de vraag of de 1 day head start code direkt meegestuurd word als je hem vandaag besteld, helaas nog geen antwoord terug. Voor de rest geen webshops gevonden die direkt de code sturen, of zelfs nog op voorraad hebben.
M.a.w. ik denk, voor degene die perse vanavond willen starten (zoals ik, zei de gek) je het beste een digital download kan doen via de officiele site.
http://www.gamesync.nl/
Female char doet mij zo denken aan female tauren, bijna dezelfde stem en ook zo lompSnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:09:
Charr is ook mijn favo ras, lekker rauw en niet zo Dick-Bruna-zoet als de Asura of Sylvari of zo mooiboy als Humans. Zelfs de Norn hadden van mij wel wat ruiger gemogen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat lukt helaas nu niet meer op Gamesync, zie ook: ''Let Op! Er zijn geen headstart keys meer beschikbaar!''Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:25:
[...]
Ik heb hem hier gekocht de pre order en direct de head start code ontvangen:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
"Guild Wars 2 Pre-Order Bonus 1 Day Headstart informatie:Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:25:
[...]
Ik heb hem hier gekocht de pre order en direct de head start code ontvangen:
Let Op! Er zijn geen headstart keys meer beschikbaar!"
Helaas.... Maar eigen schuld hoor, had ik maar niet zo traag moeten zijn met beslissen...
PSN ID = OTL002
Klopt :-)Weakling schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:06:
[...]
Ik speel tot nu toe alleen met mijn Guardian. Zij gebruikt een mace en shield en ik heb werkelijk een paar keer gedacht dat het spel stuk was, want er ging vrijwel niks van mijn HP af, ook niet bij mobs die een level of drie vier hoger waren dan ik. Als ik dan van andere classes hoor dat ze al moeite hebben met het verslaan van mobs op hun eigen level, dan is dit wel een erg fijne combinatie om te spelen.
Ik speel die combi samen met hammer dan ook.
Hammer voor brute kracht, mace/shield voor de moeilijkere stukjes.
Als Warrior vind ik een mace ook fijner dan een sword, een extra stun is altijd fijn!Lasteraar schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:28:
[...]
Klopt :-)
Ik speel die combi samen met hammer dan ook.
Hammer voor brute kracht, mace/shield voor de moeilijkere stukjes.
True! Female Charr vind ik niet echt mooi, net als female Tauren helaas. Mannelijke Charr zijn wel stoer en bruut. En met wat moeite kun je ze vrij sterk op Tauren laten lijken ookSinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:27:
[...]
Female char doet mij zo denken aan female tauren, bijna dezelfde stem en ook zo lomp
Verwijderd
Kan me niet voorstellen dat er een gedeelde cap is want dan krijg je nooit een eerlijke strijd, zeker als je zo'n scheve verhouding hebt van bv 300 tegen 100 en 100.godofal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:47:
volgens mij is het zelfs zo dat de 3 servers een gedeelde cap hebben
cap is 500 man per map, dus als server A er 400 in heeft zitten kunnen servers B en C nog maar 50 man elk erin stoppen
@darkliquid
de servers worden wel met elkaar vergeleken qua vorige resultaten, dus een sterke WvW server komt vanzelf tegen andere sterke WvW servers te staan (server population=!server kracht)
Is toch wel even wennen dat je een char ziet lopen en geen tauren
Mag je wel spaties in je naam hebben? Mooi, heb ik weer een nieuwe naam erbijSnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:36:
True! Female Charr vind ik niet echt mooi, net als female Tauren helaas. Mannelijke Charr zijn wel stoer en bruut. En met wat moeite kun je ze vrij sterk op Tauren laten lijken ookIk heb zaterdag nog ff rondgelopen met een Charr met de naam "Tauren Chieftain" maar hoe grappig ik dat zelf ook vond, ik heb hem weggegooid want uiteindelijk heb ik ook weer geen zin om aan zo'n naam vast te zitten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jazeker!!!SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:39:
[...]
Mag je wel spaties in je naam hebben? Mooi, heb ik weer een nieuwe naam erbij
Je mag een voornaam EN een achternaam maken ( of wat je zelf wiltSinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:39:
[...]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 16:43 ]
Verwijderd
Zoveel als je wilt en dat maakt dat je originele namen kunt bedenken zonder makkelijk een al geclaimde naam te krijgen. Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt.SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:39:
[...]
Idd. Volgens mij was het als volgt:Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:39:
[...]
Je mag een voornaam EN een achternaam maken ( of wat je zelf wilt)
* max 19 characters (incl spaties)
* eerste letter na een spatie is automatisch een hoofdletter.
Gisteren zag ik iemand lopen die een naam had die uit allemaal H O O F D L E T T E R S bestond zegmaar, met spaties er tussen dus. Dat soort dingen kan dus (zolang je dus in totaal de 19 letters + spaties maar niet overschrijdt).
Inderdaad, een heleboel korte namen zijn al bezet maar als je er een achternaam bij bedenkt ben je al gauw origineel.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:43:
[...]
Zoveel als je wilt en dat maakt dat je originele namen kunt bedenken zonder makkelijk een al geclaimde naam te krijgen. Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt.
[ Voor 26% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-08-2012 16:46 ]
e6750 @ 3.2 Ghz met een GTX 260 (192 cores) haalt perfecte frames (40-60) op AUTO detect.Wailing_Banshee schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:03:
[...]
Ik heb een Core2Duo @2.13Ghz (E6400) en een Geforce GTX260. Wel een desktop, maar met mindere specs. Ik kon rond de 20 en 30 FPS spelen en alleen helemaal in het begin toen ik in een DE met 20+ mensen terecht kwam, had m'n PC het even zwaar. Dus maar even weg gegaan en later terug gekomen.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dus toch maar gewoon je Charr Snoeikoei genoemd :-DSnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:36:
[...]
True! Female Charr vind ik niet echt mooi, net als female Tauren helaas. Mannelijke Charr zijn wel stoer en bruut. En met wat moeite kun je ze vrij sterk op Tauren laten lijken ookIk heb zaterdag nog ff rondgelopen met een Charr met de naam "Tauren Chieftain" maar hoe grappig ik dat zelf ook vond, ik heb hem weggegooid want uiteindelijk heb ik ook weer geen zin om aan zo'n naam vast te zitten.
Haha nee, hij heet nu Bron BloodclawLasteraar schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:53:
[...]
Dus toch maar gewoon je Charr Snoeikoei genoemd :-D
Klopt, dit had je in GW1 namelijk ook..SnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:44:
[...]
Idd. Volgens mij was het als volgt:
Gisteren zag ik iemand lopen die een naam had die uit allemaal H O O F D L E T T E R S bestond zegmaar, met spaties er tussen dus. Dat soort dingen kan dus (zolang je dus in totaal de 19 letters + spaties maar niet overschrijdt).
[...]
Inderdaad, een heleboel korte namen zijn al bezet maar als je er een achternaam bij bedenkt ben je al gauw origineel.
Toen maakte ik altijd mijn eigen streepjescodes door de hoofdletter i en dan allemaal letters L
Dit dus:
Ill Il Illl Il
Verwijderd
12 uur amerikaanse tijd, dus waarschijnlijk 9 uur morgenochtend.riffey#4 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:22:
Wanneer mag de "gewone" versie inloggen? Vannacht om 12 uur of pas morgenochtend?
http://www.guildwars2countdown.com/riffey#4 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:22:
Wanneer mag de "gewone" versie inloggen? Vannacht om 12 uur of pas morgenochtend?
Het enige dat ik kan vinden is 28 augustus. Ook in mijn bevestigingsmail van Anet staat ook geen datum en/of tijd.
9u morgenvroegriffey#4 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:26:
"Waarschijnlijk"....
Het enige dat ik kan vinden is 28 augustus. Ook in mijn bevestigingsmail van Anet staat ook geen datum en/of tijd.
Steam: Grim
Verwijderd
Zelfs mijn oude 2 jaar oude alienware m15x met de i7 q720 en gtx 260m trekt het spel heel goed op medium settings, ik klok over het algemeen 30 fps binnen, hier en daar wat hoger en in drukke steden iets lager maar het is zeer goed te doen. En ik heb geen enkele crash of disconnect gehad, wat een ongelooflijke goede launch! Haha, ik moet mezelf echt achter het spel wegslaan gewoon!
Ik heb nog wel een vraagje voor de engineers onder ons. Ik wou graag een ranged class die ook van dichtbij niet hopeloos is, zowel voor pve als pvp. Hoe volstaat de engineer in deze rol? Ik vond de damage output van een engineer nogal matig vergeleken met de eerste levels van een ranger bijvoorbeeld, maar ik ben wel klaar met petclasses dus ik vroeg mij af of de engineer pas op hoger level zijn ware potentie laat zien?
Het is ook wat, dit is één van de eerst MMO's waar elke class me leuk lijkt om te spelen
Guild Wars 2 Server Status.riffey#4 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:26:
"Waarschijnlijk"....
09:00 CEST.
Ah, tnx... Bummer, maar nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. De login-foutmelding had best wat duidelijker mogen zijn.
Ik krijg nu gewoon dezelfde tekst als toen ik de beta werd opgevolgd door de stress tests.
Verwijderd
Same... Na BWE1 was ik overtuigd dat ik voor ele ging. Na BWE3 was ik zeker dat het thief zou worden.... En nu main ik een guardianVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:27:
Het is ook wat, dit is één van de eerst MMO's waar elke class me leuk lijkt om te spelen
Kun je niet gewoon bij warrior blijven? Met gun/longbow schijnen ze ook ranged prima in orde te zijn.
Verwijderd
Zat ik ook te overwegen! Ik heb al rond lopen spelen met een longbow, en wat een plezier! Vandaar vroeg ik mij ook af hoe dat met andere ranged classes zat want qua melee ga ik niet meer weg bij de warrior! Daarnaast is in pvp een iets kleiner race wellicht wat handiger, een Norn steekt er behoorlijk tussenuit lijkt mij, en ik heb gelezen dat engineers een breed scala aan utility skills beschikbaar hebben waar de warrior toch iets meer straightforward dps en burst is (hetgeen heerlijk is overigens). De mesmer speelt ook heerlijk weg, maar vanuit een esthetisch perspectief ga ik liever voor een wat 'ruigere' class zoals bovenstaande.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:33:
[...]
Same... Na BWE1 was ik overtuigd dat ik voor ele ging. Na BWE3 was ik zeker dat het thief zou worden.... En nu main ik een guardian
Kun je niet gewoon bij warrior blijven? Met gun/longbow schijnen ze ook ranged prima in orde te zijn.
In 2 dagen kan ik er compleet anders over denken overigens, want mesmers en necro's spelen toch ook wel aardig lekker weg
Verwijderd
Ik heb een guardian die Van Hier Tot Daar heet, niks achternaamSnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:44:
[...]
Idd. Volgens mij was het als volgt:
[...]
Inderdaad, een heleboel korte namen zijn al bezet maar als je er een achternaam bij bedenkt ben je al gauw origineel.
Dit was al tijden bekend, maar het is ook al tijden bekend dat dit met exploits is gebeurdOn_E schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:54:
En daar is de eerste lvl 80er.
http://massively.joystiq....r-reaches-level-80-first/
Al tijden ?Gropah schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:58:
[...]
Dit was al tijden bekend, maar het is ook al tijden bekend dat dit met exploits is gebeurd
http://www.yougamers.com/gameometer/10542/
is hetzelfde idee als canyourunit. alleen deze is van Futuremark.
ook herkent deze test wel de verwisselbare graphics ( ik had bijvoorbeeld bij canyourunit last van dat hij alleen mn Intel HD graphics kaart zaq )
Lol, deze geeft bij mijn laptop aan dat ik net boven minimum zitWishmasterNL schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:04:
voor de mensen die graag willen weten of hun systeem GW2 aan kan:
http://www.yougamers.com/gameometer/10542/
is hetzelfde idee als canyourunit. alleen deze is van Futuremark.
ook herkent deze test wel de verwisselbare graphics ( ik had bijvoorbeeld bij canyourunit last van dat hij alleen mn Intel HD graphics kaart zaq )
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
en hoe presenteerd zich dat ingame?Timocos schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:05:
[...]
Lol, deze geeft bij mijn laptop aan dat ik net boven minimum zit
Nog geen idee
/me Vind het jammer dat er geen demo van is om hem ff snel te testen
[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 27-08-2012 20:36 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Nu heb ik eerst gekeken op canyourunit.com en kwam net over de minimum specs heen. Toch ook maar gekeken op game-debate.com en daar stond dat ik het spel wel kon spelen met redelijke fps.
Gewoon gekocht (pre-order) en het speelt heerlijk! Op 1920x1080 wil het niet zo vlot (auto detect settings wat ongeveer medium is) -> 18 - 24 fps.
Speel het nu op 1600x900 (medium met sommige settings high) en dan zit ik gemiddeld ruim boven 37 fps. Op 1366x768 met alles max settings wordt dan weer lastig (zo'n 26 fps) maar aangezien mijn native resolutie 1920x1080 is ziet het er gewoon niet uit op die resolutie
Hoop dat jullie hier wat aan hebben (qua vergelijkingsmateriaal).
Also, heb driver versie 304.79 wat werd aanbevolen door ArenaNet zelf toen ik voor het eerst Guild Wars startte.
Hoop zelf gewoon als van ouds , tobo en muis
maar je weet maar nooit tegenwoordig
[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 27-08-2012 21:22 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb ze ranger en engineer beide een beetje gespeeld in sPvP. Houdt er rekening mee dat de engineer ook min of meer een pet class is, omdat je turrets gaat neerzetten. Al weet ik niet precies hoe groot de rol daarvan is. De standaard build had in ieder geval één healing turret en één dps rocket turret (onafhankelijk van ge-equipt wapen).Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:27:
Ik heb nog wel een vraagje voor de engineers onder ons. Ik wou graag een ranged class die ook van dichtbij niet hopeloos is, zowel voor pve als pvp. Hoe volstaat de engineer in deze rol? Ik vond de damage output van een engineer nogal matig vergeleken met de eerste levels van een ranger bijvoorbeeld, maar ik ben wel klaar met petclasses dus ik vroeg mij af of de engineer pas op hoger level zijn ware potentie laat zien?
Ik zou er voor nu in ieder geval geen rekening mee houden welke de meeste DPS doet, en gewoon gaan voor wat je het leukst vind. Zowieso wordt dat op den duur allemaal zo gebalanceerd dat elke class gelijkwaardig zou (moeten) zijn.
Een woord, nee. Controller zou best werken, maar je komt gewoon buttons te kort dan. tobo/muis all the way. Logisch het is een PC only game, consoles kunnen hier alleen maar van dromen.ravw schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:22:
is deze game een beetje makkelijk met Xbox controller te spelen of is het puur een Tobo , muis game ..
Hoop zelf gewoon als van ouds , tobo en muis![]()
maar je weet maar nooit tegenwoordig
Rupsen, Rapsen.
beter nog: gamepad en muisMetian schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:55:
[...]
Een woord, nee. Controller zou best werken, maar je komt gewoon buttons te kort dan. tobo/muis all the way. Logisch het is een PC only game, consoles kunnen hier alleen maar van dromen.
heb een G13 aangeschaft (via V&A) voor GW2 omdat ik verwachtte het goed te kunnen gebruiken, en ik zou echt niet zonder willen
het grootste voordeel is dat je 4 vingers dedicated voor skills hebt, je duim doet immers via de joystick de movement
bovendien zitten de knoppen veel dichter bij elkaar
mijn bindings voor elementalist:
Wat doe ik met me domme kop. BAM Salvage kit op die beschadigde gear..... oftewel 10 euro kapotgeslagen met een virtuele hamer ;/
fixedRicmaniac schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:18:
Godverdomme! ik had dus de eerste dag gelijk voor 10tje die gems gekocht. ik zo'n vette armor skin halen.. deed ik nu nieuwe gaar aan en die gekochte gear was beschadigd dus zat een groot schild in het icoontje.
Wat doe ik met me domme kop. BAM Salvage kit op die beschadigde gear..... oftewel 10 euro kapotgeslagen met een virtuele hamer ;/
anyway, dat is mooi zuur, je kan proberen Anet een mailtje te sturen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Die skins kan je toch sowieso maar 1 keer gebruiken? Voor een nieuwe armor set heb je volgens mij weer een nieuwe skin nodig?Ricmaniac schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:18:
Godverdomme! ik had dus de eerste dag gelijk voor 10tje die gems gekocht. ik zo'n vette armor skin halen.. deed ik nu nieuwe gaar aan en die gekochte gear was beschadigd dus zat een groot schild in het icoontje.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Metian schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:55:
[...]
Een woord, nee. Controller zou best werken, maar je komt gewoon buttons te kort dan. tobo/muis all the way. Logisch het is een PC only game, consoles kunnen hier alleen maar van dromen.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
twee woorden: Transmutation stonejezzer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:41:
[...]
Die skins kan je toch sowieso maar 1 keer gebruiken? Voor een nieuwe armor set heb je volgens mij weer een nieuwe skin nodig?
Tja, zo gaat dat nou eenmaal. Als je er met een hamer op slaat gaat het stuk. Of dit nou virtueel is of nietRicmaniac schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:18:
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 22:50 ]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.