Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:17

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:24:
[...]

Mijne is nu lvl7, tov een warrior en rangerr, zijn ze nog steeds erg zwak. Die turret heeft nu wel iets langere duur maar nog steeds weinig interessant.

Mogelijk dat ze met de elites opeens erg leuke dingen kunnen doen (maar dat kunnen andere classes ook), maar omdat je amper directe damage hebt, zal die denk ik nooit populair worden.
Die van mij is lvl 10 en ik vind het juist een heerlijke prof.

Rifle en Healing turret neerplanten, granaten gooien, evt. met mijn pistols schieten.
Een stuk leuker spelen dan in de BWE's met een Thief en Guardian imo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

@Freakiebeakie
Als ik jou ingame probeerde te whisperen stond er dat dat email adres niet bestond.

De problemen die er zijn hebben voor een groot deel te maken met de diensten die over alle servers heen zijn. Guilds werken niet lekker en trading werkt ook niet.

Weet iemand eigenlijk of iedereen zo'n HoM steen kan krijgen of alleen de mensen die ook GW1 eraan gekoppeld hebben?

Verwijderd

On_E schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:55:
[...]

Die van mij is lvl 10 en ik vind het juist een heerlijke prof.

Rifle en Healing turret neerplanten, granaten gooien, evt. met mijn pistols schieten.
Een stuk leuker spelen dan in de BWE's met een Thief en Guardian imo.
Ik heb nog een slot over en zal er eens een keer een gaan proberen. Ik ben nu vials of weak blood aan het farmen en dat gaat best snel eigenlijk. Jammer dat die beesten niet ook geskinned kunnen worden. :)

Op zich wel raar dat je bv ook cloth nodig hebt voor crafting maar dat die niet droppen en je afhankelijk bent van je loot om te kunnen salvagen. Om de een of andere reden droppen er bij mij heel veel meer heavy armor spul dan medium en light. Hopelijk wordt die balans nog hersteld.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Devata schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:59:
@Freakiebeakie
Als ik jou ingame probeerde te whisperen stond er dat dat email adres niet bestond.

De problemen die er zijn hebben voor een groot deel te maken met de diensten die over alle servers heen zijn. Guilds werken niet lekker en trading werkt ook niet.

Weet iemand eigenlijk of iedereen zo'n HoM steen kan krijgen of alleen de mensen die ook GW1 eraan gekoppeld hebben?
Trading ? Sinds wanneer zit er Trading in GW2 ? Of bedoel je de mail, die al is opgelost ?

Verwijderd

Brummetje schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:04:
[...]

Trading ? Sinds wanneer zit er Trading in GW2 ? Of bedoel je de mail, die al is opgelost ?
Uhm *knock knock* auction house trading?

Je weet wel, die Black Lion blah blah dingetje datje...
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:01:
Om de een of andere reden droppen er bij mij heel veel meer heavy armor spul dan medium en light. Hopelijk wordt die balans nog hersteld.
Ik denk dat dat toeval is; op mijn warrior lijkt het precies andersom, daar heb ik de ene na de andere medium armour drop. Ik denk dat dat in de loop van de tijd vanzelf uitmiddelt.

^^ Black Lions Company is toch niet hetzelfde als het auction house?

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-08-2012 11:07 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Brummetje schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:04:

Tja het heet toch echt Trading post, ik kan er niets anders van maken ;)

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Ik ga me vanavond echt eens bezig houden met crafting! Heb wel de craft professions Cooking en Tailoring (volgens mij, haha). Tot nu toe alle armors/weapons die ik of de guild niet kon gebruiken een salvage kitje overeen gegooid en de collectibles bewaard.

Ben benieuwd hoeveel XP het geeft en of ik nu al aardig wat kan maken (lvl 19, alle collectibles van armor/weapons en gathering bewaard).

[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 27-08-2012 11:10 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, volledig groene gear gekregen. Erg makkelijk.

had 1500 karma van 1-15 levellen, kom op level 18 (story quests gedaan) in 15-25 gebied en kan volledig groene set kopen. Heerlijk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Vecodo
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:10:
Zo, volledig groene gear gekregen. Erg makkelijk.

had 1500 karma van 1-15 levellen, kom op level 18 (story quests gedaan) in 15-25 gebied en kan volledig groene set kopen. Heerlijk
Ben nu lvl 19 volgens mij, overal waar ik naar een karma vendor ga bieden ze dezelfde dingen aan waar ik weinig aan heb, cinnemon enz. (Karma in totaal 2.200 volgens mij)

Alleen bij het einde van de grote jumping puzzle in Lion's arch een karma weapon vendor gezien (LVL 40 groene weapons voor 9.800 karma).

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Ik merk al dat ik behoorlijk achter loop. Zaterdag even snel een uurtje of 2 aan het spel besteedt maar poeh, wat is die learningcurve t.o.v. een diablo 3 of GW1 toch behoorlijk hoog..

Zoals eerder in het topic aangemerkt is het toch even goed voor gaan zitten, veel uitzoeken, etc. Die uitgebreide interface maakt het er ook niet echt bepaald makkelijk op :P

Zijn er nog ergens beknopte quickstartguides te vinden?

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 20:14
Vecodo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:12:
[...]

Ben nu lvl 19 volgens mij, overal waar ik naar een karma vendor ga bieden ze dezelfde dingen aan waar ik weinig aan heb, cinnemon enz. (Karma in totaal 2.200 volgens mij)

Alleen bij het einde van de grote jumping puzzle in Lion's arch een karma weapon vendor gezien (LVL 40 groene weapons voor 9.800 karma).
De questgivers (de hartjes) verkopen ook spullen voor karma, zoals ook die groene set die lanerios noemt.

• Vecodo
SouLmaN schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:21:
[...]

De questgivers (de hartjes) verkopen ook spullen voor karma, zoals ook die groene set die lanerios noemt.
Nooit geweten, super, dank je wel voor de tip :).
SouLmaN schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:21:
[...]

Goed om te weten dat ze soms wel goeie items hebben, ik kijk meestal namelijk niet meer wat ze hebben... De eerste zoveel "hartjes" hadden alleen maar middelmatige trinket, gathering-spullen of salvage kits in de aanbieding. Zonde om daar karma aan te besteden.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:59:
@Freakiebeakie

probeerde je te whisperen naar freakie beakie? dat zou toch moeten lukken.
ik heb wel tijdens het inloggen dat ik op een send knop moet drukken om mail email adres te verifieren en als ik dan naar me mail ga staat er een link die niet werkt, ik heb dit al gemeld bij support maar nog niks terug gekregen. misschien heeft dat er mee te maken . laat het me na vanavond maar even weten ;) geef me anders jou ingame naam dan pm ik jou wel ff

YO! fucknuts! It's Probing time!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
SoaDmaggot schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:13:
Ik merk al dat ik behoorlijk achter loop. Zaterdag even snel een uurtje of 2 aan het spel besteedt maar poeh, wat is die learningcurve t.o.v. een diablo 3 of GW1 toch behoorlijk hoog..

Zoals eerder in het topic aangemerkt is het toch even goed voor gaan zitten, veel uitzoeken, etc. Die uitgebreide interface maakt het er ook niet echt bepaald makkelijk op :P

Zijn er nog ergens beknopte quickstartguides te vinden?
Ik denk dat die curve zo hoog (of iig wat hoger) is omdat dat het idee was van GW2 een nieuw soort mmo. Je zult dus heel veel moeten leren en achter moeten komen hoe alles nu in z'n werk gaat!

Ik vind het echt heerlijk spelen en vermaak me heerlijk met alles te ontdekken. Helaas dit weekend niet veel kunnen spelen. lvl 8 human mesmer pas, al voelt deze vrij zwak aan, mijn huide story quest voor lvl 8 lukt me echt NIET. aangezien ik wel effe bezig ben met 1 poppeke te slopen en er 6 staan waarvan er 2 400-600 damage doen 8)7

Battle.net tag

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

mauro101 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:37:
Ik denk dat die curve zo hoog (of iig wat hoger) is omdat dat het idee was van GW2 een nieuw soort mmo. Je zult dus heel veel moeten leren en achter moeten komen hoe alles nu in z'n werk gaat!
Mwah, een nieuw soort? Op het hartjes spul na is het toch behoorlijk business as usual of althans: ik kom niets tegen waarvan ik denk "Goh, dat heb ik nog niet eerder gezien".

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
mauro101 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:37:
[...]

Ik vind het echt heerlijk spelen en vermaak me heerlijk met alles te ontdekken. Helaas dit weekend niet veel kunnen spelen. lvl 8 human mesmer pas, al voelt deze vrij zwak aan, mijn huide story quest voor lvl 8 lukt me echt NIET. aangezien ik wel effe bezig ben met 1 poppeke te slopen en er 6 staan waarvan er 2 400-600 damage doen 8)7
Moet je eens met een staff proberen! Ik kan meerdere popjes aan van hogere levels als ik het slim aanpak.
Op elke enemy een clone zetten en vanaf afstand lekker damage doen.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:45
Vecodo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Hmm, dan ben ik goed bezig met 2.300 karma op level 14. Ik ben dan ook een event-hoer, met name low-levels (1-5) heb ik veel gedaan, niet omdat ik daar op focus, maar je kent het wel, je wil van A naar B en je komt nooit bij B aan, maar je gaat wel van event naar event. :P

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:36
Ik wil dit spel ook gaan halen, maar vroeg me af of mijn laptop dit spel goed kan draaien (alles op low vind ik niet erg, als ik maar geen stotteringen heb tijdens grote gevechten)
Heb op ''Can you run it'' een test laten doen, maar weet niet of dit in de werkelijk representatief is.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/25827428/Naamloos.jpg

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Timocos schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:59:
Ik wil dit spel ook gaan halen, maar vroeg me af of mijn laptop dit spel goed kan draaien (alles op low vind ik niet erg, als ik maar geen stotteringen heb tijdens grote gevechten)
Heb op ''Can you run it'' een test laten doen, maar weet niet of dit in de werkelijk representatief is.

[afbeelding]
denk dat je laptop het dan wel trekt ,zeker op low. een vriendin van mij speelt het spel met een single core cpu, 4gb geheugen en een prut videkaart van 1 gb op gemiddelde settings alleen mij masive boss attacks heeft ze beetje lag

@Devata, ik zal vanavond mijn mail ingame ff tjekke :)

[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 27-08-2012 12:02 ]

Verwijderd

Ik mag ook graag events doen erg leuk om dit te doen... maar nu zit ik momenteel al op 4.5k aan karma points en ben lvl 19 maar als ik dan kijk bij die hartjes waar je spullen kan kopen voor karma points zit er nooit echt wat tussen. zijn er ook andere vendors waar je gear kan kopen ? voor lvl 20 ofzo ?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:36
Freakiebeakie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:02:
[...]

denk dat je laptop het dan wel trekt ,zeker op low. een vriendin van mij speelt het spel met een single core cpu, 4gb geheugen en een prut videkaart van 1 gb op gemiddelde settings alleen mij masive boss attacks heeft ze beetje lag

@Devata, ik zal vanavond mijn mail ingame ff tjekke :)
Ah klinkt positief :*)
Volgens Gamemania komt de game pas morgen in de schappen bij hun?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Timocos schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

morgen is de officiele release dus dat zou kunnen. :)

Verwijderd

[...]

Ik draai ongeveer met hetzelfde systeem dat jij hebt. Het werkt aardig goed op redelijke resolutie. Echter 1 tip! Blijf weg van WvWvW Dit is niet te doen, lag van 1 sec bewegen 1 sec bevroren beeld.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
Weakling schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:40:
Mwah, een nieuw soort? Op het hartjes spul na is het toch behoorlijk business as usual of althans: ik kom niets tegen waarvan ik denk "Goh, dat heb ik nog niet eerder gezien".
Qua moeilijkheid zeker niet, enkel nieuwe aspecten die je niet zomaar terug ziet in een andere game. Zoals Ele met conjure weapons, maar kwam er nu ook achter dat warrior met zijn 'Banner of XX', je de banner kan oppakken en daarmee kan meppen/buffen, of hem verderop weer in de grond kan rammen.

Ga nu eerst maar mijn warrior naar hogere lvls trappen, hebben an sich de leukste weaponsetjes, de passive regen van een signet is erg handig in combat, damage is erg netjes en kan behoorlijke burst uitdelen (Sword, skill 4, 5, F1, 2).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
Ik draai op:

Dualcore 2.3Ghz oid (oud dingetje)
Gforce 315
Geen SSD schijf

Alles op minimum = 20-25 fps.

Draai ook op een

i3
ATI video card dedicated (niet onboard)
geen SSD

laptop, alles op medium, sommige high met 20-25 fps

meer dan genoeg om te kunnen spelen. Geen framedrops in drukkere gebieden

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11 11:39
[...]

Ik ga toch uit mijn werk even kijken bij de MM, alle enthousiaste verhalen hier zijn op mij overgeslagen. Vanavond wil ik eigenlijk een start maken en als ik dan nog de gehele game moet digitaal moet aanschaffen/ downloaden is de avond ook zo weer voorbij.
Hoop dan ook dat ze vanavond op de schappen staan en ik een exemplaar mee kan nemen..
en anders... wordt het gewoon toch de download aanzetten...

Ben heel benieuwd, heb totaal geen enkele ervaring met GW, maar als ik het zo zie/lees is het weer eens behoorlijk wat anders en dat is nou precies waar ik op zoek naar ben na uitgekeken te zijn op WoW en daarna SWTOR (en toch eigenlijk ook een beetje op Diablo3, ondanks de patch)

PSN ID = OTL002

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Is de Trading Post inmiddels al gefixt en beschikbaar geworden? In plaats van alles te dissamble te doen wil ook een aantal wel verkopen.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Boldarak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:16:
[...]

Ik ga toch uit mijn werk even kijken bij de MM, alle enthousiaste verhalen hier zijn op mij overgeslagen. Vanavond wil ik eigenlijk een start maken en als ik dan nog de gehele game moet digitaal moet aanschaffen/ downloaden is de avond ook zo weer voorbij.
Hoop dan ook dat ze vanavond op de schappen staan en ik een exemplaar mee kan nemen..
en anders... wordt het gewoon toch de download aanzetten...
Zelfs als ze hem verkopen bij de MM, dan zou je pas morgen in kunnen loggen. Aangezien je met een pre-purchase vanaf zaterdag kon spelen en met een pre-order vanaf maandag.

Aangezien je hem 'gewoon' koopt, dan je pas vanaf dinsdag spelen.

Ik weet eigenlijk dus niet of je vandaag nog een pre-order kunt kopen online. Dus even goed naar kijken...

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-10 11:18

Bouli

9000 rpm

Wanneer kan je je HoM items die je in GW1 hebt verdient krijgen op je GW2 account? (excuses voor het geval deze vraag al is gepost.....)

K20A daily :-)

• Boldarak
prutser387 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:17:
[...]

Zelfs als ze hem verkopen bij de MM, dan zou je pas morgen in kunnen loggen. Aangezien je met een pre-purchase vanaf zaterdag kon spelen en met een pre-order vanaf maandag.

Aangezien je hem 'gewoon' koopt, dan je pas vanaf dinsdag spelen.

Ik weet eigenlijk dus niet of je vandaag nog een pre-order kunt kopen online. Dus even goed naar kijken...
Ai , dat is natuurlijk waar ! Thanks, ik ga even goed uitkijken

PSN ID = OTL002

Bouli schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:18:
Wanneer kan je je HoM items die je in GW1 hebt verdient krijgen op je GW2 account? (excuses voor het geval deze vraag al is gepost.....)
Als je een nieuw character aan maakt, heb je een steen gekregen. Als je die gebruikt, kom je in je HoM. Als je deze steen niet hebt (omdat ze die steen pas begonnen te geven na een paar uur...), kun je naar Lion's Arch gaan. In de noord-west hoek, in de piraten grot, kun je een karma merchant vinden. Deze biedt deze steen ook aan (gratis natuurlijk!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
@boldarak
je kunt beter online kopen.
op https://buy.guildwars2.com/en/ kun je vandaag nog digitaal je GW2 kopen, is wel aan de duurdere kant, maar dan kun je vanavond wel spelen (klop klop). In de winkel zullen ze mischien wel in de schappen liggen, maar dan kun je denk ik pas morgen spelen!

@Bouli
Je moet een portal stone hebben. Als die niet in je inventory zit zou je die (gratis) moeten ophalen bij Lion's Arch. Links boven in een grot.

Battle.net tag

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

die portalstone of wahtever the name, werkt niet bij mij. Ik kan er op klikken tot ik een ons weeg, maar er gebeurt niets

• Boldarak
mauro101 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:22:
@boldarak
je kunt beter online kopen.
op https://buy.guildwars2.com/en/ kun je vandaag nog digitaal je GW2 kopen, is wel aan de duurdere kant, maar dan kun je vanavond wel spelen (klop klop). In de winkel zullen ze mischien wel in de schappen liggen, maar dan kun je denk ik pas morgen spelen!
Ja , die had ik al gezien, maar ze bieden alleen paypal/cc aan als betalings mogelijkheid (die ik niet bezit), geen iDeal.

Ik zoek nog even verder, zag bij Bol.com wel dat de pre-order code meegestuurd word, maar op=op. Dus dat blijft een gok.

PSN ID = OTL002

Verwijderd

Vraagje:
Het heeftn iet HEEL erg met GW2 te maken maar aangezien op dit forum (behalve ik:P) computer expert denk ik dat mensen dit binnen 0.10 seconden kunnen beantwoorden.

Ik wil GW2 gaan spelen maar windows herkent meer 3gb ram (van de 4gb die erin zit) dit komt omdat ik een 32bit versie windows draai. Maar als ik nu GW2 ga spelen gebruikt hij dan wel mijn volledige geheugen of kan ik beter voordat ik GW2 ga spelen een 64bits versie van windows installeren?

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
[b][message=38817075,noline]
Ik zoek nog even verder, zag bij Bol.com wel dat de pre-order code meegestuurd word, maar op=op. Dus dat blijft een gok.
bol.com heeft bij mij altijd pre-orders & codes verzuimd te sturen. Dus het is geen gok, je krijgt gewoon niet waar je recht op hebt bij bol. Kan je beter bij de freerecordshop je pre orders doen, die zijn tenminste altijd 2-3 dagen voor de launch bij je physiek in huis.

12game.com kan ik je ook aanraden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Phoenix_the_II op 27-08-2012 12:33 ]

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:29:
Vraagje:
Het heeftn iet HEEL erg met GW2 te maken maar aangezien op dit forum (behalve ik:P) computer expert denk ik dat mensen dit binnen 0.10 seconden kunnen beantwoorden.

Ik wil GW2 gaan spelen maar windows herkent meer 3gb ram (van de 4gb die erin zit) dit komt omdat ik een 32bit versie windows draai. Maar als ik nu GW2 ga spelen gebruikt hij dan wel mijn volledige geheugen of kan ik beter voordat ik GW2 ga spelen een 64bits versie van windows installeren?
Je blijft afhankelijk van wat Windows aan kan spreken, dus je bent beter af met x64.

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Gisteren Shadow Behemoth gekilled in human starting area, het gevecht was redelijk makkelijk, maar toch wel serieus epic, zeker door de size van de behemoth, en al helemaal als lvl 15

YouTube: Guild Wars 2 - Shadow Behemoth Meta Event => footage van tijdens de beta

• corset
waar zit die behemonth precies? Ik wil dat echt gaan doen Oo

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Malfius schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:36:
Gisteren Shadow Behemoth gekilled in human starting area, het gevecht was redelijk makkelijk, maar toch wel serieus epic, zeker door de size van de behemoth, en al helemaal als lvl 15

YouTube: Guild Wars 2 - Shadow Behemoth Meta Event => footage van tijdens de beta
Ja ik had hem gisteren ook, echt wat een giga beest.. en wat duurde het lang om hem neer te krijgen, ik kreeg mooie groene shoulders van dit event! was erg cool.

Hoop stiekem dat er meer van dit soort dingen zijn haha.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:40:
[...]

Ja ik had hem gisteren ook, echt wat een giga beest.. en wat duurde het lang om hem neer te krijgen, ik kreeg mooie groene shoulders van dit event! was erg cool.

Hoop stiekem dat er meer van dit soort dingen zijn haha.
Dat ziet er idd vet uit! Ben zelf Asura Thief en wat ik jammer vind is dat je dan meestal in de mob staat in boss battles oid. Ik speel dan wel met daggers. Je ziet echt niks...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:42:
[...]

Dat ziet er idd vet uit! Ben zelf Asura Thief en wat ik jammer vind is dat je dan meestal in de mob staat in boss battles oid. Ik speel dan wel met daggers. Je ziet echt niks...
Daarom gebruik ik op mijn warrior bij dit soort dingen mijn gun. Speel liever met axes tijdens het gewoon levelen maar bij dit soort bosses is het nauwelijks te doen anders als je gewoon melee gaat. Was tijdens de beta ook een kritiekpunt.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:45
Dan zie je ook niet als je verder weg staat, meestal als elementalist moet ik gokken waar de eindbaas ergens staat. point and klick en hopen dat hij er staat
Cardinal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:54:
Dan zie je ook niet als je verder weg staat, meestal als elementalist moet ik gokken waar de eindbaas ergens staat. point and klick en hopen dat hij er staat
Tab?

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 22:00
Of even een knop binden aan Nearest Enemy.

• SinergyX
Cardinal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:54:
Boss is an sich qua target vrij makkelijk, zijn attack-volgorde geeft 2 momenten dat je hem kan targeten en raken. Direct na de grote AoE's (rode cirkels) en kleine (meteors?) is hij targetable op zijn spawnplek, daarna summoned hij 3 portals en is hij targetable net naast deze portals.

Ik stond daar gister als melee, de hitbox van dat ding is bizar groot, als je tussen die 2 punten blijf staan, kan je hem nonstop raken (en je hebt geen last van die aoe's).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:01:
[...]

Boss is an sich qua target vrij makkelijk, zijn attack-volgorde geeft 2 momenten dat je hem kan targeten en raken. Direct na de grote AoE's (rode cirkels) en kleine (meteors?) is hij targetable op zijn spawnplek, daarna summoned hij 3 portals en is hij targetable net naast deze portals.

Ik stond daar gister als melee, de hitbox van dat ding is bizar groot, als je tussen die 2 punten blijf staan, kan je hem nonstop raken (en je hebt geen last van die aoe's).
Ik heb gisteren middag en een deel van de avond in dat gebied rondgehangen. En natuurlijk komt hij opdagen als ik net bezig ben aan de andere kant... Ach, er komen nog wel meer dagen!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Loadichus schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:17:
Is de Trading Post inmiddels al gefixt en beschikbaar geworden? In plaats van alles te dissamble te doen wil ook een aantal wel verkopen.
Helaas nog niet, althans vanochtend rond half 9 nog niet. Omg, ik ben nu al zo hooked dat ik voor het werk even inlog. Gaat fout dit...

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Leuk artikel over de community van GW2

*klik*

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Grappig. Mijn ervaringen zijn juist dat een gigantisch deel van de GW2 community irritante fanboys zijn.

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Goed om te weten dat ze soms wel goeie items hebben, ik kijk meestal namelijk niet meer wat ze hebben... De eerste zoveel "hartjes" hadden alleen maar middelmatige trinket, gathering-spullen of salvage kits in de aanbieding. Zonde om daar karma aan te besteden.
Hey, ze hebben ook bananen. Heb chocoladebananen er mee gemaakt. :D Cooking is leuk.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:36

yzx

Another day,

Straks maar eerst naar de winkel en dan beginnen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• SinergyX
Gropah schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:18:

*klik*
En zulk support op facebook/twitter werd weer ruimschoots teniet gedaan ingame, was het niet om de taal die gesproken werd, was het wel lag, epicfail-overflow servers en server downtimes.

• Wolfos
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:13:
Ik draai op:

Dualcore 2.3Ghz oid (oud dingetje)
Gforce 315
Geen SSD schijf

Alles op minimum = 20-25 fps.

Draai ook op een

i3
ATI video card dedicated (niet onboard)
geen SSD

laptop, alles op medium, sommige high met 20-25 fps

meer dan genoeg om te kunnen spelen. Geen framedrops in drukkere gebieden
Ik heb een Core 2 Duo @ 2.4GHz en een GeForce 320M in mijn laptop en heb gemiddeld maar 20FPS op low en gigantische framerate problemen in drukke gebieden.

Denk dat ik hem op mijn desktop wel maxed out kan draaien.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 22:00
Wolfos schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:20:
Grappig. Mijn ervaringen zijn juist dat een gigantisch deel van de GW2 community irritante fanboys zijn.
Ik heb het ingame juist heel anders ervaren. Was gisteren in Kessex Hills (Human 15-25 gebied) en daar was de /map chat eigenlijk een grote groep-hug. Als je wat vroeg werd je meteen door 2-3 mensen gewhispered met hulp en het was eigenlijk vooral gezellig en de sociale spam hield niet op. Speelde op dat moment alleen, maar eigenlijk totaal niet.

• corset
Wolfos schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:20:
Gelukkig totaal andere ervaringen. Hier worden er (nog) geen andere MMO's gebashed. Gister ff op WoW topic hier kijken, gelijk een GW2 bash fest. Gewoon zielig.

Ingame is iedereen ook een stuk socialer dan andere mmo's

• Wolfos
Hier gelukkig niet, en ingame ook niet. Maar als je bijvoorbeeld op PCGamer of op Reddit gaat kijken lijkt het meer op zo'n Apple vs Samsung thread.

• corset
Klopt, maar dat is reddit. Dan heb je ook de sewege van het internet te pakken.

Facebook en andere officiele kanalen is gewoon zeer supportive en gezellig. Afgelopen vrijdag tijdens de crash nog een echt leuke discussie gehad over wie nou precies welke MMO naast GW2 ginge spelen.

• Loadichus
Gropah schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:18:

*klik*
Op twitter toch nog aardig wat *rants* gezien.

Persoonlijk vond ik het jammer dat wij een gedeelte van de zaterdagmiddag niet konden spelen, maar de tijd dat ik kwaad werd om zoiets ben ik gelukkig gepasseerd.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Loadichus schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:35:
Persoonlijk vond ik het jammer dat wij een gedeelte van de zaterdagmiddag niet konden spelen, maar de tijd dat ik kwaad werd om zoiets ben ik gelukkig gepasseerd.
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft. De gamers zijn gemiddeld steeds ouder vemoed ik (krik zelf het gemiddelde aardig op) en daarmee ook wat beschaafder over het algemeen. Ingame verschillende keren gevraagd en ongevraagd geholpen door andere spelers. Tot nu toe een erg prettige en vriendelijk gebeuren.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:22:
[...]
lag, epicfail-overflow servers en server downtimes.
Ik had geen lag, en het systeem met de overflow servers vind ik goed opgezet.

Dat we zaterdag weinig konden spelen was te verwachten. Blizzard, die een gigantisch groter
budget heeft en veel meer ervaring met grote releases als deze, kan al dat verkeer de eerste dag/nacht
ook niet opvangen, en ik moet nog steeds een release meemaken van dit kaliber die dat wel kon.

Mijn ervaring tot nu toe was heel positief. Ingame had ik geen enkele keer last van lag of framedrops,
en character animations en graphics overall zijn echt prachtig.

Verwijderd

Ik moet voor de Personal Story de Trial of Julius Zamon doen en daarvoor de rechtszaal in. Daar staan echter twee soldaten voor de deur die mij vertellen dat alleen ministers binnen mogen en ik wordt telkens terug geworpen. Enig idee hoe binnen te komen?

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 12:30
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:49:
Ik moet voor de Personal Story de Trial of Julius Zamon doen en daarvoor de rechtszaal in. Daar staan echter twee soldaten voor de deur die mij vertellen dat alleen ministers binnen mogen en ik wordt telkens terug geworpen. Enig idee hoe binnen te komen?
Je moet naar boven via de trap aan de zijkant.

• corset
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:22:
[...]

En zulk support op facebook/twitter werd weer ruimschoots teniet gedaan ingame, was het niet om de taal die gesproken werd, was het wel lag, epicfail-overflow servers en server downtimes.
Hmm, want natuurlijk zit je liever naar nummertjes op je scherm te staren met hoever je bent in de queue.. Denk nou even naa!

Ik had totaal geen lag
ik had geen overflow issues

• Dakreal
Malfius schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:49:
[...]

Ik had geen lag, en het systeem met de overflow servers vind ik goed opgezet.
Overflow idee is inderdaad goed, de praktijk is waardeloos :P Ik probeerde met iemand samen te spelen, en elke port die je doet zorgt ervoor dat je op een andere overflow server zit.

En dit resulteerd weer in het niet kunnen samenspelen. Op een gegeven moment zijn we gestopt met storyline quest's en hebben we gewoon vista's/hearts/events gedaan.

Wel spijtig, maar dit vind ik wel belemmerend hoor :P Dus daar mag nog wel iets aan gesleuteld worden.
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:51:
[...]

Hmm, want natuurlijk zit je liever naar nummertjes op je scherm te staren met hoever je bent in de queue.. Denk nou even naa!
Dat is prima, en goed gedaan. Maar als je ELKE keer als je een portal pakt in de queue komt voor de server gaat er iets fout denk je niet?

In principe moet je 1x in de queue staan voor de server. En daarna zit je erop, en niet bij elke zonechange dat je weer in een ' queue' gekwakt wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door Dakreal op 27-08-2012 13:56 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• corset
dat ben ik met je eens. Gewoon gegroupde mensen op dezelfde overflow zetten

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 17:41
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:55:
[...]

Overflow idee is inderdaad goed, de praktijk is waardeloos :P Ik probeerde met iemand samen te spelen, en elke port die je doet zorgt ervoor dat je op een andere overflow server zit.

En dit resulteerd weer in het niet kunnen samenspelen. Op een gegeven moment zijn we gestopt met storyline quest's en hebben we gewoon vista's/hearts/events gedaan.

Wel spijtig, maar dit vind ik wel belemmerend hoor :P Dus daar mag nog wel iets aan gesleuteld worden.
De join functie hoort te werken. Gisteren deed hij het echter niet. Vandaag lijkt hij het weer te doen... Dan transfer je dus naar dezelfde overflow server.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Hoe zit het met HoM als je deze in GW 1 op een bepaald level hebt staan.
Kan je na het account linken nogsteeds aan je HoM level blijven werken, en wordt deze dan ook in GW 2 bijgewerkt?

• Dakreal
sdk1985 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

De join functie hoort te werken. Gisteren deed hij het echter niet. Vandaag lijkt hij het weer te doen... Dan transfer je dus naar dezelfde overflow server.
Kijk, en als dit werkt ben ik tevreden! :P Vind het spel namelijk erg cool, en wou graag samen spelen. Maar dat was zaterdag en zondag erg lastig.

Overflow-servers vind ik op zich slim gevonden; je kunt immers gewoon doorspelen. Wel wat irritant natuurlijk dat je eerst weer een half uur in de overflow zit als je even de stad in bent gewipt om met een NPC te praten voor je personal story ofzo, zeker als je in een groep zit en de rest gewoon op de gekozen server blijft. En ik werd het geouwehoer wel een beetje zat van mensen die vonden dat er op de overflow-server geen Duits gesproken mocht worden (WTF), terwijl de Duitsers dus gewoon op dezelfde overflow komen als hun server vol is. Hoe kleinzielig kan het worden. Lekker boeiend dat een ander Duits praat in overflow, het is een andere community waar je op drukke momenten even mee te maken hebt.

Soms is de overflow wel snel levelen trouwens... Je zit in de overflow, dynamic event. Event is klaar, paar gathering nodes meegepakt. Melding dat je aan de beurt bent -> travel naar FS -> event begint hier juist dus even meepakken en de gathering nodes zijn er ook. Flinke bak XP en loot en resources meegepikt in een paar minuten, overkwam me gisteren een aantal keer op 1 avond.

• SinergyX
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:51:
[...]

Ik had totaal geen lag
ik had geen overflow issues
Ik had ook nergens last van (buiten lag), mensen in de chat toch blijkbaar iets meer :P

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 17:41
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

Kijk, en als dit werkt ben ik tevreden! :P Vind het spel namelijk erg cool, en wou graag samen spelen. Maar dat was zaterdag en zondag erg lastig.
Zaterdag heb ik zelf geen problemen gehad met de overfow. Kon elke keer gewoon join gebruiken en heb ook stuk of 6 story quests "coop" gedaan. Alleen de story quests die in de hoofdstad plaats vonden van Sylvari wilden nooit werken :+ .

Gisteren was het waardeloos. Vaak 8x tegelijk inloggen voordat we in dezelfde overflow zaten (omdat join dus niks deed).

Vandaag ging het meteen goed ^^.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Vecodo
Gisterenavond met een paar guildies jumping puzzles gedaan en PvP voetbal achtig iets, geen gezeur met overflow server!

Toen we naar Lion's Arch gingen hebben we gewacht totdat we op de normale server terecht konden, dit gebeurde snel achter elkaar.

Ik zit al de hele dag na te denken maar echt super negatieve punten die niet in de lijn der verwachting lagen kan ik niet opnoemen!
Wolfos schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:22:
[...]

Ik heb een Core 2 Duo @ 2.4GHz en een GeForce 320M in mijn laptop en heb gemiddeld maar 20FPS op low en gigantische framerate problemen in drukke gebieden.

Denk dat ik hem op mijn desktop wel maxed out kan draaien.
Ik heb een Core2Duo @2.13Ghz (E6400) en een Geforce GTX260. Wel een desktop, maar met mindere specs. Ik kon rond de 20 en 30 FPS spelen en alleen helemaal in het begin toen ik in een DE met 20+ mensen terecht kwam, had m'n PC het even zwaar. Dus maar even weg gegaan en later terug gekomen.

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
sdk1985 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

Zaterdag heb ik zelf geen problemen gehad met de overfow. Kon elke keer gewoon join gebruiken en heb ook stuk of 6 story quests "coop" gedaan. Alleen de story quests die in de hoofdstad plaats vonden van Sylvari wilden nooit werken :+ .

Gisteren was het waardeloos. Vaak 8x tegelijk inloggen voordat we in dezelfde overflow zaten (omdat join dus niks deed).

Vandaag ging het meteen goed ^^.
Hoe doe je Coop een story quest? :P
gisteren zitten zoeken maar niet gevonden :-)

Verwijderd

hoop dat ze nog wel wat gaan doen met de mini map, je ziet je vrienden alleen als ze bij je in de buurt zijn
verder weinig problemen gehad
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:09:
hoop dat ze nog wel wat gaan doen met de mini map, je ziet je vrienden alleen als ze bij je in de buurt zijn
verder weinig problemen gehad
Hm, ik zag mijn vriend ook al was hij volledig ergens anders. Het probleem ontstond als we beide op een andere overflow zaten... Maar hij werkte niet goed. Want ik liep eens naar waar hij was (ergens vlak voor Divinity Reach) en toen bleek hij al een tijdje in Divinity te zijn...

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

als mijn serial binnen is, op welke server moet ik dan spelen wil ik mensen op got tegenkomen? Speelt iedereen op FS?

BF1: Don-Panio

• Loadichus
Preddie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:19:
als mijn serial binnen is, op welke server moet ik dan spelen wil ik mensen op got tegenkomen? Speelt iedereen op FS?
Far Shiverpeaks inderdaad

Verwijderd

FS is het geclaimed door nl/belgie dus ja
Kun je als nieuwe speler nog steeds op FS terecht of worden nieuwe accounts daar tegengehouden tot er mensen zijn vertrokken? Ik meende te lezen dat mensen helemaal niet op FS kwamen omdat die vol was, ook niet in de overflow.

Ik vraag dit omdat een collega van me vanaf morgen ook gaat spelen en ik hem wat wegwijs ga maken.

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-08-2012 14:22 ]

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 01:17
Hoe is het spel qua graphics. Is het vergelijkbaar met GuildWars1 of WoW? Vond dit bij beide wat tegenvallen namelijk..

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

als je op een rustig moment inlogt, kun je prima op FS komen hoor

De beoordeling van graphics zijn natuurlijk smaak maar ik vind ze erg sfeervol, hoewel ik er in het sylvary startgebied moest wennen. Asura is erg mooi

[ Voor 55% gewijzigd door D-rez op 27-08-2012 14:26 ]

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
stefanf20 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:22:
Hoe is het spel qua graphics. Is het vergelijkbaar met GuildWars1 of WoW? Vond dit bij beide wat tegenvallen namelijk..
Heel veel beter, ik zou zeggen bekijk wat filmpjes of de stijl je aanstaat :)

Wereld is veel meer aangekleed en alive dan in andere games vind ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydrosine op 27-08-2012 14:23 ]

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Wat vinden we eigenlijk van het combat system nu we er 2 dagen mee hebben kunnen spelen? Ik vind het persoonlijk ontzettend fijn. Als ik het nu vergelijk met de andere mmo combat system vind ik het wel een verbetering. Enige waar ik nog de mis mee in ga, is dat ik de range van me skills nog wel is overschat :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jveer op 27-08-2012 14:30 ]

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
Hoe zit het met de guilds? Is iedereen bij een guild van GW2NL aangesloten voor WvW?

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:22:
Kun je als nieuwe speler nog steeds op FS terecht of worden nieuwe accounts daar tegengehouden tot er mensen zijn vertrokken? Ik meende te lezen dat mensen helemaal niet op FS kwamen omdat die vol was, ook niet in de overflow.

Ik vraag dit omdat een collega van me vanaf morgen ook gaat spelen en ik hem wat wegwijs ga maken.
Ik speel met wat mensen op Gunnars Hold, ook geen vervelende community.
Als je geen zin hebt in queues/volle overflow, kun je altijd daar eens kijken :)

• corset
Preddie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:19:
Pas wel op, veel alleen NL gelul in chats enz, hierdoor wordt het niveau erg laag (kan gewoon niet tegen mensen die weigeren engels te praten)

• Splendid
  • Laatst online: 21-11 12:30
Laatste 'het' zal wel 'niet' moeten zijn ;)

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Hehehe had wat copy paste werk gedaan in die zin, niet goed opgelet :+
Ik denk dat hij "niet" bedoelt...

Het is even wennen dat je niet automatisch in range loopt (wat ik wel gewend ben van GW1). Maar toen ik daar eenmaal aan gewend was, ging het beter. Alleen die range indicator mag van mij wel duidelijker....

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:30:
[...]

Pas wel op, veel alleen NL gelul in chats enz, hierdoor wordt het niveau erg laag (kan gewoon niet tegen mensen die weigeren engels te praten)
Nog geen NL gezien, alleen Engels en (het zal ook niet), Duits.

• SinergyX
Jveer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:27:
Wat vinden we eigenlijk van het combat system nu we er 2 dagen mee hebben kunnen spelen? Ik vind het persoonlijk ontzettend fijn. Als ik het nu vergelijk met de andere mmo combat system vind ik het wel een verbetering. Enige waar ik nog de mis mee in ga, is dat ik de range van me skills nog wel is overschat :P
Combat vergelijkend met andere games, zitten sterke elementen in, maar het is de middenweg van clickies en free-target. Vergelijkend met GW1 vind ik het een zware achteruitgang, je speelt je skills vrij en klaar. Niets uren testen met setups en nieuwe combinaties, dat opzicht is het flink 'dumbed down', veel conditions of defense-abilities hebben ook erg weinig waarde door de enorme randomness van mobs en wie zij aanvallen. Solo werkt dat wel goed, teamverband is het gewoon spammen en alles op cooldown houden :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2012 14:34 ]

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

BioHazard

*\o/*

Ik zit met een maat op Piken Square. Tot nu toe alleen maar vriendelijke mensen, en zelfs al wat GoTers tegen gekomen. Stiekem ook wel een flink aantal nederlanders zover ik weet. En nooit vol, tot nu toe. Nog geen overflow gehad.

• Verderf
  • Laatst online: 21-11 20:36
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=06CnraI93-I]
Groooowr! O+

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 27-08-2012 14:37 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
@Sinergy

Het is net hoe je het bekijkt. Soms vind ik verschillende setups enzo ook handig en leuk om te exploren, en dit is nog steeds een beetje aanwezig met verschillende skills bij verschillende wapens (natuurlijk in het niets vergeleken met GW1). Alleen in plaats van setups uitproberen kun je je nu concentreren op het daadwerkelijke PvP/WvW etc.

Een beetje a la league of legends, waar je zelfs maar 6 skills hebt.

Mareh, guys, hoe heet nu de GoT guild? En wie kan er een invite worden gevraagd?

[ Voor 7% gewijzigd door IngamerX op 27-08-2012 14:38 ]

Pagina: 1 ... 120 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.