Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
zal zo 's kijken wat ik krijg als ik eyefinity aanzet, dat speel niet lekker omdat de HUD niet meewerkt dus gebruik ik dat normaal niet. wel leuk om te weten natuurlijk
Geen zorgen ;)
Mike-OBrien-ArenaNet;
Level 80 is always something to celebrate, but be aware that this was not through normal leveling. A few users have made us aware of unusual ways to level very fast. We're fixing these issues as I type.
~ MO
Ah ik loop met een 1075T op 3,5ghzgodofal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:24:
2600K, niet overclocked (16gb ram, voordat je het vraagt)
zal zo 's kijken wat ik krijg als ik eyefinity aanzet, dat speel niet lekker omdat de HUD niet meewerkt dus gebruik ik dat normaal niet. wel leuk om te weten natuurlijk
maar wel op FHD ipv 1100p
Verwijderd
Ik ga mijn armorsmithing maar weer veranderen voor wat anders. Ik heb ook weaponsmith en huntsman en het gaat op deze manier toch wel erg veel ores kosten en ik heb liever 2 crafts 100% dan 3 op 60%.
Met mijn ranger verzoop ik in de blauwe wapens die ik vond maar heb niets voor mijn warrior bewaard omdat ik toch genoeg gevonden heb. Nu ik mijn warrior ben gaan levelen heb ik tot aan lvl 8 5 harpoons, een shortbow en een staff gevonden. Voor de rest helemaal niets, niet eens wit spul.
Beetje jammer dat hij geen loot dropte, en maar 500 xp opleverde. Dit in tegenstelling tot Shadow Behemoth die ik vanmiddag ook heb gedowned, maar wel een chest dropte met een hoop (voor mij wel waardeloze) items.
Ik zag ook nog iemand van de GoT guild tussen de mensenmassa doorhoppen
PS5 PSN: UnrealKazu
Een 2600k en dan niet overclockengodofal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:24:
2600K, niet overclocked (16gb ram, voordat je het vraagt)
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
erg he? ik ga het nog erger maken: hij is watergekoeld door een dik 120rad en een 240rad
temps zijn 35 graden onder max load
ik was van plan om hem te gaan OCen, maar zodra het systeem stond vond ik het al snel zat waardoor ik het uiteindelijk niet heb gedaan
dat is best wel badass, zeker voor een asuraRicmaniac schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 01:15:
Me thief ziet er nu best fucking bruut uit al zeg ik het zelf haha =p
[afbeelding]
wil hem alleen wel graag eens naast een norn mesmer (in ubergay paarse outfit natuurlijk) zien staan, lijkt me érg grappig om te zien
far shiverpeak loopt ook weer dik voor =p . maarja zal dat niet gewoon zijn door het aantal spelers op onse realmyzx schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 01:40:
En het pvp is weer niet te houdensteamroll trein van 100 man ofzo xD 2de keep over aan het nemen onder 30minuten
Mja meestal lopen nog zonder guild tag rondRicmaniac schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 01:42:
[...]
far shiverpeak loopt ook weer dik voor =p . maarja zal dat niet gewoon zijn door het aantal spelers op onse realm
Er zit een max aantal op dat je per server in een map kan, en aangezien je minstens 30m bij ons moet wachten om in WvW te geraken is dat normaal niet het probleem.Ricmaniac schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 01:42:
[...]
far shiverpeak loopt ook weer dik voor =p . maarja zal dat niet gewoon zijn door het aantal spelers op onse realm
Steam: Grim
9:00 's ochtends.Martijn Meijer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 02:50:
Hoe llaat kunnen wij maandag 1 day headstarders beginnen?
als je applied in het topic voor de guild op guildoftweakers.com krijg je automatisch een invite die je kan accepteren zodra je online komt.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 03:04:
Iemand toevallig van de GoT clan online die kan inviten?
Als ik officer was had k je wel een invite gestuurd maar helaas heb ik dat recht niet =p
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 27-08-2012 03:17 ]
Nee mag nietVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 03:04:
Iemand toevallig van de GoT clan online die kan inviten?
Haha ik deed dat met een man of 6. Weet niet hoelang het was, maar duurde wel even. Wel epic loots^^ Ja deed gister ook behemoth met 4 blauwe items uit de kist,waarvan 2 nog ok waren voor mijn class. Map events met moeilijke bosses zijn echt leuk gedaan.Kazu schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 00:28:
Net in een overflow server een Giant Champion gekilled naast de Town of Nageling. Ik heb het geklokt, we begonnen met een man of 4, uiteindelijk groeide dit uit tot een grote groep van 30 man, en in totaal hebben we er 20 minuten over gedaan om hem neer te krijgen. Man, wat een gevecht was dat zeg, heerlijk
Beetje jammer dat hij geen loot dropte, en maar 500 xp opleverde. Dit in tegenstelling tot Shadow Behemoth die ik vanmiddag ook heb gedowned, maar wel een chest dropte met een hoop (voor mij wel waardeloze) items.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
HoM gear oid? Ziet er goed uit! mijn Warrior heeft nog steeds crap gearRicmaniac schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 01:15:
Me thief ziet er nu best fucking bruut uit al zeg ik het zelf haha =p
[afbeelding]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
vind ik nogal tegenvallen ik heb als cpu een i7 920, met 6gb geheugen en een hd 6950 en heb altijd meer dan 50 fpsgodofal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:20:
ik heb die kaart ook, heb stabiel 30~35FPS met alles op max settings (1920*1200) ook tijdens grote gevechten e.d.
ben erg tevreden met het spel alleen hebben sommige mensen waaronder ik last van een bugg met de guild.
ik zie als ik op G druk de guild niet en kaan ook niet in guildchat praten, mensen in de guild zien mij wel in de guildlijst maar er staat bij dat ik de guild niet represent
[ Voor 33% gewijzigd door Freakiebeakie op 27-08-2012 08:11 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Klikte wel op de button , maar werkte dus niet.
Meerdere last van?
En wat hieraan te doen??
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
ik heb deze ook gehad, daarna gewoon gedeclined, game client afgesloten, pc reboot, opnieuw gestart, opnieuw invite gekregen en ik kon gewoon joinensamuel123 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:14:
Gisteren een invite van Tweakers guild (ingame) maar kon het onmogelijk accepten.
Meerdere last van?
En wat hieraan te doen??
Verwijderd
iedereen is te druk bezig met spelenvoxxel schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:18:
Ik vind het toch nog wel redelijk rustig blijven hier in dit topic. Ergens had ik toch verwacht dat het topic zou exploderen met de headstart. Niet dat ik het erg vind hoor, maar het valt me wel op. Bij bijvoorbeeld D3 gaf ik het vaak maar op om alles gelezen te hebben. Ik ben erg benieuwd naar de cijfers die arenanet gaat uitbrengen over het aantal spelers.
Ikzelf ben op mn werk nu dus kan niet spelen, vandaar dat ik tweakers maar een beetje lig te lezen
Bij mij was GW2 opnieuw opstarten al voldoende.samuel123 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:14:
Gisteren een invite van Tweakers guild (ingame) maar kon het onmogelijk accepten.
Meerdere last van?
En wat hieraan te doen??
De guild is trouwens wel explosief gegroeid, herinner me nog toen ik de 10de member ofzo was en het meer voor de fun was
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Als dit een permanent iets is ga ik toch overwegen te tranferen aangezien dit imo toch het belangijkste is van het hele MMO gebeuren.
Ook de join in knop lijkt niet te werken
Dat zit je in de overflow server. Heb van meerdere mensen al begrepen dat je van overflow server kan switchen om bij je "vriend" uit te komen, vervolgens worden jullie samen in de que gezet.Greenpearl schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:25:
Hebben er hier ook veel mensen last van gehad dat je met je party op far shiverpeaks praktisch nooit in dezelfde server terecht komt? Zou dit een bug zijn of is het zo bedoeld?
Als dit een permanent iets is ga ik toch overwegen te tranferen aangezien dit imo toch het belangijkste is van het hele MMO gebeuren.
Ook de join in knop lijkt niet te werken
Klopt, je kan als je in de normale server zit vrijwillig je vriend in de overflow joinen.Loadichus schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:26:
[...]
Dat zit je in de overflow server. Heb van meerdere mensen al begrepen dat je van overflow server kan switchen om bij je "vriend" uit te komen, vervolgens worden jullie samen in de que gezet.
Maar zelfs dan nog, een server transfer om wat probleempjes bij de launch?
Heel dat overflow gebeurt alleen maar omdat het atm zo druk is in de startgebieden omdat het de eerste week is. Na een tijdje wordt iedereen een hoger level maar komen er vooral ook meer verschillen in de levels van de spelers onderling; die dus in andere gebieden terechtkomen: geen overflow meer nodig.
dat het hier rustig is is een goed teken, dat betekend dat iedereen keihard aan het gamen is en geen tijd heeft voor forumsvoxxel schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:18:
Ik vind het toch nog wel redelijk rustig blijven hier in dit topic. Ergens had ik toch verwacht dat het topic zou exploderen met de headstart. Niet dat ik het erg vind hoor, maar het valt me wel op. Bij bijvoorbeeld D3 gaf ik het vaak maar op om alles gelezen te hebben. Ik ben erg benieuwd naar de cijfers die arenanet gaat uitbrengen over het aantal spelers.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Mijn vrouw vanaf de bank ^^
Of ik even de hond kon uitlaten !!
Met daarbij de opmerking dat het erg gezellig was zo , zoontje boven op wow .
En ik aan het GW2-en
Ze vond het weer erg lijken op heel lang geleden , toen ik op de Amiga zat en constant mijn broer aan het bellen was , hoe verder te gaan met bepaalde questen.
times flies.....
Force van youtube die zei ook al "Het is heel vet, maar het is wel weer gewoon een mmorpg". Het probleem met alle mmo's tegenwoordig, het is gewoon farmen en farmen. De meeste hebben WoW gespeeld, met een paar uitbreidingen en waren er toen wel klaar mee. En die mensen zijn nu MMORPG-moe. Grote voordeel van GW2 is dat je geen monthly subscription hebt.voxxel schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:18:
Ik hoop dat ze een trial oid gaan opzetten, ik ben wel benieuwd naar GW2 maar ik voel er weinig voor om er 40 euro voor neer te leggen zonder het eerst te proberen.
Dit schijnt te komen omdat je in de overflow server zat? Ik had hetzelfde probleem en zat inderdaad ook in de overflow.samuel123 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:14:
Meerdere last van?
En wat hieraan te doen??
Misschien dat het ergens anders doorkomt. Maar op GuildOT-forum werkt dit als mogeljke oorzaak vermeldt.
samuel123 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:56:
Gisteren een druk telefoontje ...
Mijn vrouw vanaf de bank ^^
Of ik even de hond kon uitlaten !!
Maar goed dat je vrouw niet ook GW2 speelt oid. Dan zag het er beroerd uit voor de hond. Of voor jullie als het ineens begint te stinken in een hoekje van de kamer omdat ie niet uitgelaten is.
Afijn, heftig weekendje gamen. Wat me positief verrast heeft is dat ik het nu een stuk leuker vind dan tijdens de beta. Ik was na de BWE's best wat teleurgesteld in GW2, maar nu ik het een weekend fatsoenlijk heb kunnen spelen en het voor het eggie is, valt het allemaal op zijn plaats. Wel voor 90% van de tijd in de overflow gezeten, maar ach, da's altijd nog beter dan in een ouderwetse queue belanden en niks kunnen doen! Nu even een dagje werken, maar ik heb er al weer enorm zin in voor vanavond.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
ik was ook echt mmo moe, dan kwam ik weer een mmo tegen waarvan ik dacht dat het leuk was en 2 weken later was ik er klaar mee, dat heb ik met guildwars2 helemaal niet. ik heb de closed beta en alle weekenden gespeeld en ben er nog helemaal blij mee. ik vind dit spel op de 1 of andere manier toch erg vernieuwend ten opzichte van andere mmo`s. gister ben ik alleen maar bezig geweest met het exploren van andere lvl1 t/m 15 gebieden en ben 6 lvls geleveld en heb me tailoring geleveld tot lvl 37 . kwam ook echt overal leuke events tegen met brute champion beeste enzo echt toppiesbmuc schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:59:
[...]
Force van youtube die zei ook al "Het is heel vet, maar het is wel weer gewoon een mmorpg". Het probleem met alle mmo's tegenwoordig, het is gewoon farmen en farmen. De meeste hebben WoW gespeeld, met een paar uitbreidingen en waren er toen wel klaar mee. En die mensen zijn nu MMORPG-moe. Grote voordeel van GW2 is dat je geen monthly subscription hebt.
Ik hoop dat ze een trial oid gaan opzetten, ik ben wel benieuwd naar GW2 maar ik voel er weinig voor om er 40 euro voor neer te leggen zonder het eerst te proberen.
Heb zaterdag even gespeeld en gisteren bijna de hele dag (Verplicht leuke dingen doen met vriendin) haha.
Ben begonnen met Elementalist Norm en bevalt goed, op een gegeven moment merkte ik dat mijn Ele een te laag levelwas om echt door te gaan in het gebied waar ik was. Na overleg met de guild (Geweldige guild) besloten om andere start gebieden te gaan doen.Heb gekozen voor het asura start gebied en die 100% voltooid.
Lions Arch ook nu 100% complete en wat zijn er veel mooie dingen te zien en te doen (Jumping puzzles, yeah)!
Nog geen echt PvP gedaan, ben zelf ook meer PvE speler. Merk dat ik nu op mijn werk zit en het liefst eigenlijk wil weer gaan spelen, heb ik sinds WOW niet meer gehad!
De 55 euro voor dit spel, zeker waard!
Als je na het krijgen van een guild invite op join klikt en er gebeurt niets, probeer weer in en uit te loggen of het op een andere character te proberen.
BF1: Don-Panio
heb je de enemy dan wel getarget?BioHazard schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:12:
Als ik bepaalde leap en charge aanvallen doe, valt me op dat ik super vaak voorbij de target ga en dus een miss krijg. Gebeurd me dus net iets té vaak nu.
heb er namelijk niet echt last van.
Jup is getarget. Hij schiet gewoon 1 of 2 meter verder door, en swingt dan zn zwaard. Die mist natuurlijk keihard.sk1nny666 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:13:
[...]
heb je de enemy dan wel getarget?
heb er namelijk niet echt last van.
De skills (guardian) zijn mooi uitgewerkt.
Heb hiervoor even Tera gespeeld, alleen die server waren de laatste tijd aardig uitgestorven.
Inderdaad wel heel vaak in de overflow servers. Weet iemand overigens of dit nog meer invloed heeft op het spelen dan alleen het feit dat je op een "internationale verzamel" server geplaatst wordt?
Heeft het bijvoorbeeld invloed op achievements op de eigenlijke server
Het in de rondte rennen en deelnemen aan evens die tevoorschijn komen met groepen mensen is echt supervet. Ben nu pas level 8, maar vooralsnog echt een hele leuke game. Ben benieuwd wat het verder gaat brengen :-)
heeft te maken met de z-axis. heb ik op mijn guardian ook. als ik leap attacks doe waarbij de enemy op een hoogteverschil staat tov mij, of iets te ver, dan failed de attack. daar leer je wel op anticiperenBioHazard schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:12:
Als ik bepaalde leap en charge aanvallen doe, valt me op dat ik super vaak voorbij de target ga en dus een miss krijg. Gebeurd me dus net iets té vaak nu.
ben wel verrast van de headstart, bijzonder vlot, en de game is het wachten echt waard geweest. lvl 25, armosmith 102, en nog nergens problemen gehad dat ik underlvld was. er zijn gewoon teveel events om te doen
wel spijtig dat WvWvW zo druk is op FS. nog maar eenmaal binnen geraakt, en dan moest ik direct 20 minuten lopen om bij de actie te geraken...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Mee eens.. het begon even stroef met een paar uur down time maar daarna was het echt prima allemaal. Wat bugs hier en daar maar je kon gewoon lekker spelen zonder problemen eigenlijk.kowlier schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:19:
[...]
heeft te maken met de z-axis. heb ik op mijn guardian ook. als ik leap attacks doe waarbij de enemy op een hoogteverschil staat tov mij, of iets te ver, dan failed de attack. daar leer je wel op anticiperen
ben wel verrast van de headstart, bijzonder vlot, en de game is het wachten echt waard geweest. lvl 25, armosmith 102, en nog nergens problemen gehad dat ik underlvld was. er zijn gewoon teveel events om te doen
wel spijtig dat WvWvW zo druk is op FS. nog maar eenmaal binnen geraakt, en dan moest ik direct 20 minuten lopen om bij de actie te geraken...
WvWvW moeten ze idd nog wel wat gaan veranderen... Er kunnen nu gewoon te weinig mensen in en "even" nog een WvWvW doen aan het eind van de dag gaat hem niet echt worden nu.
Verwijderd
Wel een paaaar kleine nadelen:
Travelen is een klein beetje bagger, of je moet een waypoint nemen, maar dat kost (relatief) veel geld, of je moet echt ELLEN LANG (1 woord?) lopen om ergens te komen. En dat zorgt er weer voor dat je veelste snel de neiging hebt om: te verdwalen, afgeleid te worden door shinies (quests/lootables etc. etc.) of om gewoon keihard gegankt te worden door een random event dat even op je kop besluit te landen...
Nog een puntje vind ik het craften. Het is ietswat onderbelicht, omdat je gewoonweg niet echt makkelijk er in kan rollen, dit vond ik met de beta ook al, maar het zal meer een persoonlijk punt zijn. Zo is het totaal onduidelijk waar je wat voor speciale items kan halen (farmen) om iets specifieks te maken (zoals bijv. vial of weak blood).
Desondanks vermaak ik me kostelijk! Wat een verademing zeg
Verwijderd
bwah onduidelijk valt wel mee...Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:25:
Wat is het heeeerlijk spelen zeg! ookal zijn er wat kleine problemen geweest op dag 1, nu echt zonder een enkel probleem vloeiend door alles heen, en het inloggen is rete-snel! Heerlijk!
Travelen is een klein beetje bagger, of je moet een waypoint nemen, maar dat kost (relatief) veel geld, of je moet echt ELLEN LANG (1 woord?) lopen om ergens te komen. En dat zorgt er weer voor dat je veelste snel de neiging hebt om: te verdwalen, afgeleid te worden door shinies (quests/lootables etc. etc.) of om gewoon keihard gegankt te worden door een random event dat even op je kop besluit te landen...
Nog een puntje vind ik het craften. Het is ietswat onderbelicht, omdat je gewoonweg niet echt makkelijk er in kan rollen, dit vond ik met de beta ook al, maar het zal meer een persoonlijk punt zijn. Zo is het totaal onduidelijk waar je wat voor speciale items kan halen (farmen) om iets specifieks te maken (zoals bijv. vial of weak blood).
Maak gewoon een lijst met mobs die je killed en welke trophies ze geven.
Dan krijg je direct een overview van waar je wat kan farmen
Er is gewoon nog niet super veel info ter beschikking en iedereen moet alles nog wat uitzoeken
Wat natuurlijk voor heel veel plezier zorgt!Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:28:
[...]
*Knip
Er is gewoon nog niet super veel info ter beschikking en iedereen moet alles nog wat uitzoeken
Als je zoekt op een bepaald item op de GW2 wiki dan krijg je onderaan te zien waar die kan droppen, van welke mobs, en in welke level range... Niet echt onduidelijk denk ik zoVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:25:
Wat is het heeeerlijk spelen zeg! ookal zijn er wat kleine problemen geweest op dag 1, nu echt zonder een enkel probleem vloeiend door alles heen, en het inloggen is rete-snel! Heerlijk!
Hier b.v.: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Vial_of_Weak_Blood
dat vind ik juist de max. voor mijn personal quest moest ik naar snowden drifts van uit the black citadel. 2 norn areas doorlopen dus. na 2 uur zat ik nog steeds in de norn start area omdat ik continu events tegenkwam, crafting nodes, vista's, enzovoortVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:25:
PSN - ps4 : sir_kowlier
Een ding wat ik geleerd heb: probeer niet zo'n leap attack te doen als je bovenop een toren staat... Was bezig in zo'n grot (in Queensdale), waar je zo'n stellage in het midden hebt staan. Daar was een DE, met een boss bovenop die stellage. Ik was lekker bezig met m'n Greatsword (ranger), en ik gebruik m'n leap attack... en kom beneden in het water terecht! Kon ik weer het pad naar boven zien te vindenkowlier schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:19:
[...]
heeft te maken met de z-axis. heb ik op mijn guardian ook. als ik leap attacks doe waarbij de enemy op een hoogteverschil staat tov mij, of iets te ver, dan failed de attack. daar leer je wel op anticiperen
Wat jij een nadeel vindt, vind ik een voordeel! Het gaat ook heeeeeel erg lang duren voordat ik ergens kom. Ik word snel (en graag) afgeleid...Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:25:
Over het craften, als de Trading Post up-and-running is, zal het beter worden. En anders: wiki is your friend. Als hij het doet, dan...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Het was ook een verkapt "help mijn man is klu..." NEE! "Help ik wil een linkje" verzoekBrummetje schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:31:
[...]
Als je zoekt op een bepaald item op de GW2 wiki dan krijg je onderaan te zien waar die kan droppen, van welke mobs, en in welke level range... Niet echt onduidelijk denk ik zo
Hier b.v.: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Vial_of_Weak_Blood
THANXIES!
Verwijderd
Ooooh daar ben ik het wel mee eens hoor, maar vanmorgen liep ik als een kip zonder kop achter iemand aan (Tostitony van GoT) en ik was ineens helemaal verkeerd gelopen...kowlier schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:31:
[...]
dat vind ik juist de max. voor mijn personal quest moest ik naar snowden drifts van uit the black citadel. 2 norn areas doorlopen dus. na 2 uur zat ik nog steeds in de norn start area omdat ik continu events tegenkwam, crafting nodes, vista's, enzovoortdat is juist het sterke aan de game, er is zoveel te doen.
Misschien ben ik gewoon te veel een lemming...
HahaVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:32:
[...]
Het was ook een verkapt "help mijn man is klu..." NEE! "Help ik wil een linkje" verzoek
THANXIES!
Allereerst was de release ontzettend bagger, 1 van de meest waardeloze die ik ooit heb gezien.
Tevens zitten er nog een tal van bugs in het spel die af en toe wel gamebreakend zijn
- veel overflow servers maken samenspelen onmogelijk
- problemen met guildinvites ? wtf
Maar goed, los daarvan is het een plaatje om te spelen en ik kon me maar met moeite losrukken van het spel om lekker slapie te doen.
Ben op dit moment een Ranger en kheb nog wat namen gereserveerd voor alts.
Bijna lvl 16 nu, en ranger is echt top. Wat ik ook echt leuk vind, is dat ik nu speel met een longbow, en als ze dichtbij komen dan switch ik snel naar sword om ze rap te slopen.
Los van de problemen met launch/bugs is dit wel een geweldige game!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik ook, maar ik volg m'n neus! Ik wilde gisteravond nog even Queensdale afronden. Maar natuurlijk was dat laatste skill point en POI aan de andere kant van de kaart. En ik ben een gierigaard, dus ik vind het zonde om geld uit te geven aan waypoints. Dus, ik ga wandelen. En ik heb me er een stuk of 5 keer (binnen 30 minuten!) moeten aan herinneren dat ik naar die andere kant van de kaart moest... Was telkens weer afgedwaaldVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:34:
[...]
Ooooh daar ben ik het wel mee eens hoor, maar vanmorgen liep ik als een kip zonder kop achter iemand aan (Tostitony van GoT) en ik was ineens helemaal verkeerd gelopen...
Misschien ben ik gewoon te veel een lemming...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Totaal niet mee eens.Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:37:
Allereerst was de release ontzettend bagger, 1 van de meest waardeloze die ik ooit heb gezien.
Wow + Expansions was vele malen erger.
SWTOR my god..
TERA.. telt niet want die was er al een tijdje in korea (w/e) en ook daar ging het mis..
RIFT haha; serieus.. ik kon de eerste 2(!) dagen niet spelen..
En laten we maar niet over D3 beginnen (ondanks dat dat geen 'echte' mmo is..)
Dit is een account.
Charr 15-25 area op het moment, ik hoop wel dat hierna de trend een beetje veranderd. Ghosts, creatures, help farm. Yay! zelfde in 1-15.
Vond ik reuze meevallen. Kon vlot spelen en niet net zoals bij ik noem een SWTOR een half uur tot een uur queuen om uberhaupt op de server te komen.Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:37:
Over het alles moeten ontdekken omdat het voor iedereen nieuw is:
Helemaal mee eens! Het gevoel allemaal in hetzelfde schuitje te zitten en je weg te moeten zoeken in deze nieuwe wereld. Steeds weer afgeleid zijn als je iets nieuws tegenkomt. Rustig aan willen doen en toch de drang hebben om door te stomen, omdat je (ik) wil weten hoe het verderop zal zijn. Heerlijk.Vecodo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:30:
Wat natuurlijk voor heel veel plezier zorgt!
beetje overdreven reactie met slechtste release ooit, server 1 keer paar uur down , we werden ontzettend goed op de hoogte gehouden met facebook en twitter , ik vond het niet slecht en btw de release is morgen .Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:37:
Zoo mensen, na een weekend lekker Guildwars spelen heb ik de volgende ervaring opgedaan.
Tevens zitten er nog een tal van bugs in het spel die af en toe wel gamebreakend zijn
- veel overflow servers maken samenspelen onmogelijk
- problemen met guildinvites ? wtf
Maar goed, los daarvan is het een plaatje om te spelen en ik kon me maar met moeite losrukken van het spel om lekker slapie te doen.
Ben op dit moment een Ranger en kheb nog wat namen gereserveerd voor alts.
Bijna lvl 16 nu, en ranger is echt top. Wat ik ook echt leuk vind, is dat ik nu speel met een longbow, en als ze dichtbij komen dan switch ik snel naar sword om ze rap te slopen.
Los van de problemen met launch/bugs is dit wel een geweldige game!
ik weet dat diablo3 geen mmo is maar dat was echt een stuk slechter , dat was een hele week niet kunnen spelen en werden totaal niet op de hoogte gehouden. ik vind het een goeie release sofar alleen de guildbugg baal ik flink van maar ook dat overleef ik wel hoor. ik vind het spel erg soepeltjes draaien , geen lagg niks.
als ze binnen 2 dagen de guild problemen oplossen vind ik het een super release en hoor je mij verder niet klagen. dat er nog niet getrade kan worden is misschien een beetje vervelen maar ik kan me voorstellen dat die functies tijdens de betas niet echt goed zijn gebruikt om grote problemen tegen te komen. ik verwacht dat de bugs vrij snel opgelost worden als ik zie hoe ze de problemen nu aanpakken. ik ben de eerste paar jaar wel weer bezig
Maar eum.. dat is niet het enige wat ik geschreven heb.. ipv dat jullie ook reageren op de rest ipv meteen op de teentjes...
Het is gewoon een topgame, hoeft niet vergeleken te worden met andere releases. Tevens praat dat de loginproblemen niet goed.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
De ervaring leert dat launches nooit helemaal vlot verlopen. Daarom heb ik geprobeerd om me niet te laten meeslepen met de hype en zal ik pas ergens in de loop van september het spel aanschaffen.. moet toegeven dat het niet makkelijk isGrvy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:47:
[...]
Totaal niet mee eens.
Wow + Expansions was vele malen erger.
SWTOR my god..
TERA.. telt niet want die was er al een tijdje in korea (w/e) en ook daar ging het mis..![]()
RIFT haha; serieus.. ik kon de eerste 2(!) dagen niet spelen..
En laten we maar niet over D3 beginnen (ondanks dat dat geen 'echte' mmo is..)
Kan er iemand zijn ervaringen delen over de engineer? Die class spreekt mij het meeste aan maar is blijkbaar (polls) niet echt populair? Ik vrees voor een nieuwe 'white lion'
Zaterdagavond een Sylvari necromancer (tailor / artificer) gemaakt, die is nu lvl10. Zondag een nieuwe "toon" begonnen, een Charr warrior (armor smith / weapon smith). Die is nu lvl12. En gisteravond nog even een Asura thief gemaakt en alleen de intro gespeeld (lvl2 dus), die wordt leatherworker / huntsman denk ik. Ik denk dat er nog een Human engineer bij komt en wellicht een Norn ranger en daarna ga ik lekker afwisselend met verschillende characters spelen. Lekker de tijd nemen en veel afwisseling!
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik zelf vond het wel goed. Kon om 6 uur meteen inloggen. Geen queues of problemen. Niks. Tot 12 uur gespeeld, toen wezen eten. Toen nog een uur gespeeld voordat we eruit gekicked werden tot een uur of 5? Al met al best wel wat kunnen spelen op de eerste dag. Moet ik ook wel zeggen dat toen de server online kwamen ik beide keren 1 van de eerste was die er weer opging, waardoor ik de login queues kon ontwijkenDakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:54:
Naja, het is een slechte release als de servers om 9.00 open gaan en je om 16.00 smiddags nog niet normaal kan inloggenik was pas 16.30 online.
Maar eum.. dat is niet het enige wat ik geschreven heb.. ipv dat jullie ook reageren op de rest ipv meteen op de teentjes...
Het is gewoon een topgame, hoeft niet vergeleken te worden met andere releases. Tevens praat dat de loginproblemen niet goed.
T.o.v. andere releases vind ik dat ze het goed voor elkaar hebben, en inderdaad goed communiceren. Dat maakt ook al een hoop goed.
Je kon 's morgens gewoon spelen hoor... van 6 tot 12 waren er "weinig" problemen. Pas daarna gingen de servers echt offline en was er downtime..Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:54:
Naja, het is een slechte release als de servers om 9.00 open gaan en je om 16.00 smiddags nog niet normaal kan inloggenik was pas 16.30 online.
Yeah, ik heb lekker geslapen ;-) had het eigenlijk andersom gewacht.Brummetje schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:01:
[...]
Je kon 's morgens gewoon spelen hoor... van 6 tot 12 waren er "weinig" problemen. Pas daarna gingen de servers echt offline en was er downtime..
ik denk dat ik de volgende keer m'n stuk begin met het positieve nieuws en de rest erachter schuif -.-
Hoe vonden jullie de starter area van humans? Ik vond de setting echt geloofwaardig en genoot van de uitzichten en de gebouwen en what not. Kreeg zomaar het gevoel dat ik weer voor het eerst een MMO speelde
[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 27-08-2012 10:05 ]
Nee gebruik de sandwich techniek. Dit werkt ook het beste als je iemand van commentaar moet voorzien/ presentatie over iets moet geven.Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:02:
[...]
Yeah, ik heb lekker geslapen ;-) had het eigenlijk andersom gewacht.
ik denk dat ik de volgende keer m'n stuk begin met het positieve nieuws en de rest erachter schuif -.-
Begin met een compliment, dan kritiek en dan eindigen met een compliment. Dat werkt het beste!
Zijn dat niet ook gescheiden servers dan (US - EU)? De login servers bedoel ik.cybevenom schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:03:
Ja dat was toen de Amerikanen wakker werden. Toen was er geen inloggen meer mogelijk helaas.
World servers wel, login servers waarschijnlijk niet.Weakling schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:04:
[...]
Zijn dat niet ook gescheiden servers dan (US - EU)? De login servers bedoel ik.
Maar goed, ik ben dan ook nog uit de tijd van Ultima Online, Everquest, Anarchy Online, Asheron's Call 2 en Horizons....Dat waren slechte launches
Ja, viel mij ook al op. De Amerikanen kwamen erin en poef! Iedereen eruitcybevenom schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:03:
Ja dat was toen de Amerikanen wakker werden. Toen was er geen inloggen meer mogelijk helaas.
Gelukkig waren al mijn characters al aangemaakt...
Ik vind het nog steeds unreal dat ik vanavond gewoon weer kan inloggen!
Verwijderd
van 6 tot 12.30 gespeeld ongeveer, dan alle login servers ervantussen, dacht bij mezelf dat dit wel nog een paar uur zo ging zijn, ben dan maar gaan slapen (slaap inhalen voor de rest vant weekend te gamen) en tegen dat ik uit mn bed kwam (16u30) kon ik juist terug gewoon inloggen
best prettige launch voor mij
Verwijderd
JINX!!! JINX!!! *ptuh! ptuh!*Wailing_Banshee schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:07:
[...]
Ja, viel mij ook al op. De Amerikanen kwamen erin en poef! Iedereen eruit
Gelukkig waren al mijn characters al aangemaakt...
Ik vind het nog steeds unreal dat ik vanavond gewoon weer kan inloggen!
Snetver geen ongeverfd hout in de buurt om op af te kloppen ...
nee is zo'n armor skin uit de gem store =)lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 06:40:
[...]
HoM gear oid? Ziet er goed uit! mijn Warrior heeft nog steeds crap gear
Naar ik heb begrepen wordt gewerkt aan een oplossing voor dat probleem.Cardinal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:12:
Ik hoop alleen dat ze de party mogelijkheden gaan verbeteren. Gisteren geleerd dat er meerdere overflow servers zijn, waarbij "join in..." nog niet zo werkt als je zou verwachten. Pas op het moment dat je op de main server zit, heb je kans om bij elkaar terecht te komen.
Verwijderd
Servers waren om 6.00 uur open. Ik heb van 6.00 tot 0.00 bijna nonstop gespeeld. Even er uit geweest om te eten. De servers zelf lagen ook niet plat, die login servers hadden problemen.Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:54:
Tip trouwens voor iedereen. Als er een bericht komt dat de servers gaan herstarten. Sluit dan meteen af en herstart zelf. Als je wacht tot de servers daadwerkelijk je er uit gooien, dan moet je tegelijk met iedereen inloggen.
- De bank is die account wide of per character?
Verwijderd
Ik wil nog een engineer gaan spelen maar je komt er inderdaad niet veel tegen. Tijdens het eerste BWE waren ze ook wat underpowered, ik weet niet hoe het nu is. Op de een of andere manier trekt die klassen nog niet veel mensen aan maar dat kan veranderen. Toen ik in 2005 met WoW begon zag ik best veel rogues maar naarmate de expansions kwamen werden het er steeds minder en vorig jaar had ik weleens battlegrounds waar nauwelijks nog een rogue aanwezig was. Kan best zijn dat engineer de omgekeerde weg bewandeld.mr_das schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:57:
[...]
De ervaring leert dat launches nooit helemaal vlot verlopen. Daarom heb ik geprobeerd om me niet te laten meeslepen met de hype en zal ik pas ergens in de loop van september het spel aanschaffen.. moet toegeven dat het niet makkelijk is![]()
Kan er iemand zijn ervaringen delen over de engineer? Die class spreekt mij het meeste aan maar is blijkbaar (polls) niet echt populair? Ik vrees voor een nieuwe 'white lion'
Login servers zijn wel gescheidenSplendid schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:05:
[...]
World servers wel, login servers waarschijnlijk niet.
Dan verklaart het massaal inloggen van de Amerikanen ook niet onze downtime is dit daadwerkelijk zo is.
Mijne is nu lvl7, tov een warrior en rangerr, zijn ze nog steeds erg zwak. Die turret heeft nu wel iets langere duur maar nog steeds weinig interessant.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:19:
Ik wil nog een engineer gaan spelen maar je komt er inderdaad niet veel tegen. Tijdens het eerste BWE waren ze ook wat underpowered, ik weet niet hoe het nu is. Op de een of andere manier trekt die klassen nog niet veel mensen aan maar dat kan veranderen. Toen ik in 2005 met WoW begon zag ik best veel rogues maar naarmate de expansions kwamen werden het er steeds minder en vorig jaar had ik weleens battlegrounds waar nauwelijks nog een rogue aanwezig was. Kan best zijn dat engineer de omgekeerde weg bewandeld.
Mogelijk dat ze met de elites opeens erg leuke dingen kunnen doen (maar dat kunnen andere classes ook), maar omdat je amper directe damage hebt, zal die denk ik nooit populair worden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Account wide.Evengeduld schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:18:
Vlug een vraagje tussendoor. (Zit op werk dus kan het niet zelf testen)
- De bank is die account wide of per character?
Een aantal guildies van mij kregen een netwerk error... Daardoor werden ze uit de client geknikkerd en toen kwamen ze er natuurlijk niet meer in. Ik had een desktop crash (heb continue memory error problemen...) dus daarom was ik er uit...Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:17:
[...]
Servers waren om 6.00 uur open. Ik heb van 6.00 tot 0.00 bijna nonstop gespeeld. Even er uit geweest om te eten. De servers zelf lagen ook niet plat, die login servers hadden problemen.
ik heb vanaf half 8 smorgens gespeeld tot ...weet niet meer hoelaat de server een restart kreeg, deze dingen kunnen gewoon gebeuren met een release , er worden natuurlijk veel dingen verholpen tijdens beta`s maaar volgens mij is het nooit zo`n chaos op de servers als bij de daadwerkelijke release . dan worden bepaalde dingen pas echt belast en lopen ze tegen dingen aan die ze nog niet hebben gezien. echt ik speel heel veel beta`s en ben ook iemand die veel games tegelijk speel en ik vind dit echt een goeie releaseDakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:54:
Dit gebeurd meestal idd bij grote releases van games. Denk ook dat het morgen weer een grote gekkenboel wordt. Daarbij wacht ik nog eventjes met het kopen van de game tot hij eits goedkoper wordt. Weet niet of hij draait op mijn pctje. Daarom eventjes afwachten hahaFreakiebeakie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
ik heb vanaf half 8 smorgens gespeeld tot ...weet niet meer hoelaat de server een restart kreeg, deze dingen kunnen gewoon gebeuren met een release , er worden natuurlijk veel dingen verholpen tijdens beta`s maaar volgens mij is het nooit zo`n chaos op de servers als bij de daadwerkelijke release . dan worden bepaalde dingen pas echt belast en lopen ze tegen dingen aan die ze nog niet hebben gezien. echt ik speel heel veel beta`s en ben ook iemand die veel games tegelijk speel en ik vind dit echt een goeie release
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is jammer.. ik zal er sowieso 1 proberen en er het beste van maken. Als er minder van rondlopen is het makkelijker om uit te blinken met een class natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:19:
[...]
Ik wil nog een engineer gaan spelen maar je komt er inderdaad niet veel tegen. Tijdens het eerste BWE waren ze ook wat underpowered, ik weet niet hoe het nu is. Op de een of andere manier trekt die klassen nog niet veel mensen aan maar dat kan veranderen. Toen ik in 2005 met WoW begon zag ik best veel rogues maar naarmate de expansions kwamen werden het er steeds minder en vorig jaar had ik weleens battlegrounds waar nauwelijks nog een rogue aanwezig was. Kan best zijn dat engineer de omgekeerde weg bewandeld.
Ghehe, ik had 's middags verplichtingen, dus de crash kwam voor mij precies op het juiste moment. Niks gemist dusFreakiebeakie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:35:
ben tijdens de crash even een dutje gaan doenwerd wakker Hoppa en toen kon ik weer tot 4 uur snachts
dat zijn features die de guild wel kan unlocken geloof ik door punten op bepaalde dingen te zetten zoals politics etc maar ik weet niet zeker of dat ook geld voor extra XP. zou je aan de guildleader moeten vragen.disturbedmind schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:46:
Als je in een guild zit krijg je dan ook bepaalde bonus zoals meer xp etc?
ben zelf ook leader maar ik heb last van de guild bug , als ik op G druk zie ik geen guild etc dus kan ook niet voor je tjekke hoe dat zit .
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.