Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:21
Phntm schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:30:
[...]

Ik speel op een US server, Dragonband. Wel high population maar is wel gezellig daar. Tot nu toe natuurlijk niet echt Europeanen tegen gekomen, maar het bevalt me wel. :+

Ben pas level 10, mesmer, beetje lastig maar het is oké.
Kun je iets vertellen over je verbinding naar die server? (Als je vanuit NL speelt, nevermind als je daar woont)
Ik heb vorige week die server in Dallas gepingt en kwam op +/-150ms uit, merk je iets van die redelijk hoge ping?

Bij een spel als Diablo merk ik bijvoorbeeld helemaal niets van de delay als ik met 200+ speel, maar in WoW voelt de netcode al een stuk minder fijn aan.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 17:41
Oxigeon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:19:
Zal deze game bij mij werken?

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow
2048MB RAM
NVIDIA GeForce 7650 GS
Windows 7
Voldoet aan de minimum specs maar ik denk dat het geen pretje wordt. Ik zou voor +- €600 euro een nieuwe pc met een Intel cpu (i3 of i5) kopen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• razoon
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Weet iemand wanneer precies de 1 day headstart begint? Europese tijd graag.

[ Voor 16% gewijzigd door razoon op 26-08-2012 15:30 ]

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
razoon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:30:
Weet iemand wanneer precies de 1 day headstart begint? Europese tijd graag.
Morgen om 9u 's morgens

Steam: Grim

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Wie kan er met de 1 day headstart beginnen? Ik lees nergens de verschillen. :/

Verwijderd

Mensen die gepre-ordered hebben ;)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 14:11

White Dust

PlaneScape: Torment

sdk1985 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

Voldoet aan de minimum specs maar ik denk dat het geen pretje wordt. Ik zou voor +- €600 euro een nieuwe pc met een Intel cpu (i3 of i5) kopen.
Wat?! 'even' 600 euro neer tellen voor een nieuwe PC om 1 spelletje? o0 Zou wilen dat ik die luxe had.

Maar, hoe dan ook. Ik speel hier op een (vrouws puter):
  • AMD Athlon II X4 640
  • 4096MB RAM
  • Ati Radeon HD 5850
  • Windows Vista - Home Premium
Nee, kan het niet op max instellingen spelen, maar valt op medium tot max settings prima te spelen. Ik vermoed dat op jou systeem het ook wel goed zal draaien, je moet gewoon geen max instellingen verwachten.
(Misschien geheugen upgraden naar 4 gig, maar dat is een 'misschien' ;))

• sdk1985
White Dust schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Wat?! 'even' 600 euro neer tellen voor een nieuwe PC om 1 spelletje? o0 WZou wilen dat ik die luxe had.

• AMD Athlon II X4 640
  • 4096MB RAM
  • Ati Radeon HD 5850
Nee, kan het niet op max instellingen spelen, maar valt op medium tot max settings prima te spelen. Ik vermoed dat op jou systeem het ook wel goed zal draaien, je moet gewoon geen max instellingen verwachten.
De genoemde pc is ondertussen wel afgeschreven ;). Een pc koop je natuurlijk niet om één ding mee te doen... Elke maand €15 euro sparen en je kunt na 4 jaar weer vervangen 8) .

• White Dust

White Dust

sdk1985 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:46:
[...]

De genoemde pc is ondertussen wel afgeschreven ;). Een pc koop je natuurlijk niet om één ding mee te doen... Elke maand €15 euro sparen en je kunt na 4 jaar weer vervangen 8) .
Wat ik bedoel, niet idereen heeft die luxe ;) Ik kan niet voor jou of Oxigeon spreken, maar ieder heeft zo zijn/haar eigen inkomsten en lasten. Persoonlijk zou ik nooit per maand 15 euro opzei leggen voor een nieuwe computer, er zijn belangerijkere zaken om geld voor opzei te houden.

Hoe dan ook, dwalen van GW2 af.... zal zo weer eens zien of ik kan inloggen :)

Verwijderd

15 euro =/

Als het op de straat ligt raap je het niet eens op

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:59:
15 euro =/

Daar kan ik meer dan drie dagen van eten. Zeker dat ik dat op zou rapen.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zijn er al mensen die Guild Wars 2 met hun MacBook Pro 15" 2012 (Retina) getest hebben?
Ik ben benieuwd met hoeveel FPS de game erop draait.

Tevens, is er al een OSX client beschikbaar?
Op internet las ik dat Guild Wars 2 wel op de Mac uit zou komen. :)

An  a day keeps the doctor away.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:59:
15 euro =/

Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

15 Euro kun je een aantal daagjes van eten, zou het wel oprapen ;). Of je kunt er een paar mini-pets in GW2 van kopen :+.

Iemand trouwens ergens al wat tegen gekomen over wanneer de AH online gaat? Begin ondertussen aardig te stacken met items welk ik wel wil verkopen erop namelijk :p.

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Wat mag dat dan inhouden? Ik heb een pre-order geplaatst bij een retailer, ik kreeg eergisteren een mail binnen dat ik mee mocht doen met de 3day headstart (met een key) maar inloggen kan ik dus niet doen.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:36

yzx

psychodude schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:18:
[...]

Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

15 Euro kun je een aantal daagjes van eten, zou het wel oprapen ;). Of je kunt er een paar mini-pets in GW2 van kopen :+.
Boterhammen dan? :P

Als ik snel tel
Een pizza kost gemakelijk 7-9 euro :P en dan nog es naar de frituur
2dagen eten :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02

Metian

Snert is vies

Asskicker schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:19:
[...]

Wat mag dat dan inhouden? Ik heb een pre-order geplaatst bij een retailer, ik kreeg eergisteren een mail binnen dat ik mee mocht doen met de 3day headstart (met een key) maar inloggen kan ik dus niet doen.
Je heb Pre-Purchase en Pre-Order. 3-day-headstart krijgt men voor de PP en een 1-day-headstart krijgt men voor de PO.

Dus als jij ergens bij een retailer een PO heb gekocht, dan krijg je maar 1-day-headstart en niet 3-day-headstart.

Rupsen, Rapsen.

• yzx

yzx

Metian schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

Je heb Pre-Purchase en Pre-Order. 3-day-headstart krijgt men voor de PP en een 1-day-headstart krijgt men voor de PO.

Dus als jij ergens bij een retailer een PO heb gekocht, dan krijg je maar 1-day-headstart en niet 3-day-headstart.
Tenzij je een retail CE kocht ;)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik ga dinsdag wel even langs de lokale pc boer. En gamen maar !

• Metian

Metian

Snert is vies

yzx schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:22:
[...]
Tenzij je een retail CE kocht ;)
Ja oke, maar dan hebben we het ook over een CE, zou gek zijn als die geen 3-day-headstart zou ontvangen :+

Overigens wonderbaarlijk genoeg begonnen met een Norn Female Ranger.. Vind het wonderbaarlijk leuk om te spelen. Alleen lijkt het toch nog op een human, maar dan me wa meer vlees der aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Metian op 26-08-2012 16:24 ]

Rupsen, Rapsen.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:24
yzx schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:20:
[...]

Boterhammen dan? :P

Als ik snel tel
Een pizza kost gemakelijk 7-9 euro :P en dan nog es naar de frituur
2dagen eten :+
Tsja, je kunt voordeliger eten ;). Diepvries pizzaatje natuurlijk niet zo lekker als de New York Pizza of Domino's, maar wel ruim 7 Eur per pizza voordeliger ;). En als je toch te druk bezig bent met het spelen van GW2, merk je weinig meer van het verschil :p.

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11 22:03
Weet iemand trouwens waar je in queens dale lkkr goed exp kan grinden voor 14+ char?

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Zo eindelijk thuis. Ik kan nu overstappen van mijn laptop (i7 met GT540m) naar een desktop (i5 met HD7850). De performance was uitstekend op mijn laptop met stabiele fps, maar op mijn desktop kan ik toch makkelijk alles op max zetten :)

Ik moet nu alleen nog 13k files binnenhalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nfear op 26-08-2012 16:33 ]

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Ik denk dat ik een alcholist ben geworden :O
Ik heb ergens een keg opgepakt en loop daar nu al meer dan 10 minuten mee rond :P (ben meer aan het exploren geslagen dan het lvl'en dus de speedboost helpt veel :D)

Verwijderd

Verbaasd mij toch wel een beetje dat iedereen zo tevreden lijkt over dit spel.
Tot nu heb ik vooral login problemen gehad, en nu kan ik na de laatste patch het spel niet langer dan een paar minuten spelen voor dat het crashed.
Iets met een memory leak ofzo volgens het error report.
Jammer hoor vooral een teleurstelling tot nu toe, maar ik lijk een van de weinige te zijn met problemen.

• Remy669
  • Laatst online: 21-11 08:17
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:42:
Tot nu heb ik vooral login problemen gehad, en nu kan ik na de laatste patch het spel niet langer dan een paar minuten spelen voor dat het crashed.
Jammer hoor vooral een teleurstelling tot nu toe, maar ik lijk een van de weinige te zijn met problemen.
Raar, bij mij zijn er eigenlijk geen problemen?
Gisteren die paar uurtjes dat het eruit lag 's middags, en net na die nieuwe build letterlijk 5 minuten. Voor de rest de hele tijd kunnen spelen als ik online ging.

Verwijderd

Remy669 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Raar, bij mij zijn er eigenlijk geen problemen?
Gisteren die paar uurtjes dat het eruit lag 's middags, en net na die nieuwe build letterlijk 5 minuten. Voor de rest de hele tijd kunnen spelen als ik online ging.
Ik vindt het ook super raar, en jammer zeker ook omdat bijna niemand problemen heeft.
Ik ga maar een boek lezen en wachten op de volgende patch ofzo :)

• Metian

Metian

Snert is vies

Gebruik je nVidia videokaart ?. Indien ja, zorg dat je laatste update heb ( beta update ), wanneer je inlogt roept hij ook boven het nieuws dat er hardware problemen zijn, waar gezegd word dat je een bepaalde update moet hebben.

Indien nee, negeer mijn bericht :9

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Metian schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:55:
[...]

Gebruik je nVidia videokaart ?. Indien ja, zorg dat je laatste update heb ( beta update ), wanneer je inlogt roept hij ook boven het nieuws dat er hardware problemen zijn, waar gezegd word dat je een bepaalde update moet hebben.

Indien nee, negeer mijn bericht :9
Ik heb idd een Nvidia kaart, maar ik heb de laatste beta drivers installed want ik had dat berichtje ind e launcher ook gezien.
Mss moet ik de video setting in het spel gewoon lager zetten?
Ik ga het eens testen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zo, 10 guardian, 16 warrior. Gaat lekker zo. Moet wel zeggen dat de vistas te makkelijk zijn :( Sylvari area 100% met vistas, Lions Arch en Charr area, ook erg makkelijk. Wel jammer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rain2reign
Mijn Thief weigert gewoon om level 16 te worden xD blijft gewoon hangen op 14 met ruim 70% exp xD

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

White Dust schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Wat?! 'even' 600 euro neer tellen voor een nieuwe PC om 1 spelletje? o0 Zou wilen dat ik die luxe had.

• AMD Athlon II X4 640
  • 4096MB RAM
  • Ati Radeon HD 5850
Kwam net eventjes uit op systemrequirementslab/Can you run it.

Hij meld dat ik onder de minimale systeemeisen zit. En wel om de videokaart. Vertex Shaders etc zijn allemaal prima. Echter zegt Guild Wars gewoon dat je minimaal een 7800 moet hebben en ik heb een 7650. Ben toch zwaar aan het denken wat ik ga doen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Grim
lanerios schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:03:
zo, 10 guardian, 16 warrior. Gaat lekker zo. Moet wel zeggen dat de vistas te makkelijk zijn :( Sylvari area 100% met vistas, Lions Arch en Charr area, ook erg makkelijk. Wel jammer
Niet getreurd, ze worden moeilijker naarmate je in een gebied met hoger level komt.
In de begin gebieden is het om mensen er kennis mee te laten maken en dus gemakkelijk om het niet als een afknapper over te laten komen voor velen.

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 21:58
Net op test alt een invite gekregen in de GoT guild en dat ging op zich prima. Maar als ik nu op mijn main op 'represent' klik in de guild tab, gebeurt er niets. Doe ik iets fout?

• Grim
darkliquid schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:15:
Net op test alt een invite gekregen in de GoT guild en dat ging op zich prima. Maar als ik nu op mijn main op 'represent' klik in de guild tab, gebeurt er niets. Doe ik iets fout?
Je zit in een guild per ACCOUNT.
Dat van die represent kan nog bugged zijn, er zijn namelijk nog wel problemen met het hele guild gedoe.

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 22:13
Wel relaxed dat gw2 nog aardig goed werkt met gamepad :)

• sdk1985
Oxigeon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:07:
[...]

Kwam net eventjes uit op systemrequirementslab/Can you run it.

Hij meld dat ik onder de minimale systeemeisen zit. En wel om de videokaart. Vertex Shaders etc zijn allemaal prima. Echter zegt Guild Wars gewoon dat je minimaal een 7800 moet hebben en ik heb een 7650. Ben toch zwaar aan het denken wat ik ga doen
Even voor de duidelijkheid die computers zijn totaal niet te vergelijken (waar whitedust mee kwam):

GeForce 7650 GS 249
Radeon HD 5850 2547

Grafische kaart in dat andere systeem is 10x sneller... Dus nogmaals, gaat geen pretje worden. Bij de system req staat o.a. de Intel HD 3000:
Intel HD 3000 412

edit:
De cpu is ook een wereld van verschil:
AMD Athlon II X4 640 3463
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ 1394

Reactie van whitedust slaat dus kant nog wal (aangezien zijn "oude" systeem minimaal 2x sneller is).

[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 26-08-2012 17:28 ]

Verwijderd

OK, ik heb dus ontdekt dat als ik in mijn eigen Norn start gebied blijf (wayfarer hills) dat het spel niet crashed.
Op het moment dat ik de volgende zone betreed, crashed het spel binnen een paar minuten met een memory error.
Mss handige info voor andere hier :)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:38
Tukker_T schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:22:
Wel relaxed dat gw2 nog aardig goed werkt met gamepad :)
Ja fijn he? Het enige wat me een beetje irriteert, is dingetjes selecteren in menuutjes, maar voor het spelen zelf gaat het prima.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:03

weebl

YARR!

Het is me nou niet helemaal duidelijk dat als ik nu de pre-purchase op guildwars2.com koop ik dan ook meteen kan spelen, of pas dinsdag. Kan iemand me dat vertellen? Zo niet dan haal ik het dinsdag gewoon in de winkel :)

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
weebl schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:10:
Het is me nou niet helemaal duidelijk dat als ik nu de pre-purchase op guildwars2.com koop ik dan ook meteen kan spelen, of pas dinsdag. Kan iemand me dat vertellen? Zo niet dan haal ik het dinsdag gewoon in de winkel :)
Ik heb hem vandaag via guildwars2.com gekocht, en ik kon erna per direct spelen :-)

• Grim
weebl schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:10:
Je kan direct spelen.
Bron: https://twitter.com/GuildWars2/status/239214112893194240

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Mischien domme vraag maar, hoe kom ik in Lion's Arch? Ik wil graag mijn HoM rewards ophalen maar heb geen portal stone :(

Battle.net tag

• Jveer
mauro101 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:34:
Mischien domme vraag maar, hoe kom ik in Lion's Arch? Ik wil graag mijn HoM rewards ophalen maar heb geen portal stone :(
Moet je in het Hero menu (gewoon op H drukken) en dan naar de PvP tab gaan en naar Heart of the Mist teleporten. Daarna kan je doorlopen naar de Lion's Arch portal

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-11 19:45
Heb uren kunnen spelen zonder problemen. Speel ik in human startgebied, dan crasht het spel om de zoveel tijd. Nu al 3 crashes gehad binnen 2 uur. Scherm hangt vast en kan met taakbeheer GW2 sluiten, maar in processen blijft ie draaien en zorgt ervoor dat 66% van mn ram (4 gig totaal) in gebruik blijft. Dit had ik ook al in de bèta.

Er is iets wat ervoor zorgt dat het spel zicht bevriest... jammer dat de forums offline zijn, anders zou ik daar een berichtje achterlaten.

• Jveer
ninc schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:01:
[...]

Heb uren kunnen spelen zonder problemen. Speel ik in human startgebied, dan crasht het spel om de zoveel tijd. Nu al 3 crashes gehad binnen 2 uur. Scherm hangt vast en kan met taakbeheer GW2 sluiten, maar in processen blijft ie draaien en zorgt ervoor dat 66% van mn ram (4 gig totaal) in gebruik blijft. Dit had ik ook al in de bèta.

Er is iets wat ervoor zorgt dat het spel zicht bevriest... jammer dat de forums offline zijn, anders zou ik daar een berichtje achterlaten.
Ik heb net me eerste crash gehad, ik sprong over een steen en ineens crash report xD Maar verder heb ik echt nergens last van! Heerlijk spel _/-\o_

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Heb hier ook dat ik om de haverklap uit het spel gegooid word. (Meerdere malen per uur) Meestal met error-report die ik steeds maar netjes verstuur, soms helemaal vast en moet ik via taskmanager het spel stoppen. In windows-eventlog niets te vinden wat ik zou verwachten als dit hardware-gerelateerd zou zijn. Maar inderdaad, er zijn blijkbaar maar weinigen met problemen.

P.S. ik heb een amd-videokaart ;)

Verwijderd

Weet iemand toevallig waarom ascolanian dungeon niet goed werkt?

ALs ik er in met een party in wil komen er een paar alleen in de dungeon en sommige wel bij elkaar. Is hier een truc voor die iemand toevallig weet?

• Grim
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:08:
Weet iemand toevallig waarom ascolanian dungeon niet goed werkt?

ALs ik er in met een party in wil komen er een paar alleen in de dungeon en sommige wel bij elkaar. Is hier een truc voor die iemand toevallig weet?
Herschrijf je 2e zin eens. Je bent duidelijk al te lang aan het spelen. :D

Verwijderd

Mijn spel crasht alleen wanneer ik chat, iemand anders daar last van? :p Maakt niet uit in welk kanaal ik typ het spel loopt vast. Voor de rest loopt het als een trein dus de simpele oplossing is even niet chatten doh.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:13:
[...]

Herschrijf je 2e zin eens. Je bent duidelijk al te lang aan het spelen. :D
Excuses zie het nu ook, shit wat slecht. Als ik met mijn party je dungeon in ga, dan komen we niet allemaal bij elkaar in dezelfde dungeon. Ik zat in mijn eentje, 3 van de party zaten bij elkaar en nog 1 andere zat ook in zijn eentje. Wij komen dus niet bij elkaar in dezelfde instance.

Weet iemand hoe je wel bij elkaar kan komen?

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-11 19:45
Moraxv schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:07:
[...]

Heb hier ook dat ik om de haverklap uit het spel gegooid word. (Meerdere malen per uur) Meestal met error-report die ik steeds maar netjes verstuur, soms helemaal vast en moet ik via taskmanager het spel stoppen. In windows-eventlog niets te vinden wat ik zou verwachten als dit hardware-gerelateerd zou zijn. Maar inderdaad, er zijn blijkbaar maar weinigen met problemen.

P.S. ik heb een amd-videokaart ;)
Net weer de 3de crash gehad binnen 30 minuten. Lijkt erop dat wanneer je vanaf een hoog punt naar beneden kijkt, het spel dan ervoor zorgt dat het CPU niveau of RAM te hoog wordt en dan besluit om alles maar stil te leggen. Krijg ook hier geen error reports over. Echt balen...

• Grim
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:21:
[...]

Excuses zie het nu ook, shit wat slecht. Als ik met mijn party je dungeon in ga, dan komen we niet allemaal bij elkaar in dezelfde dungeon. Ik zat in mijn eentje, 3 van de party zaten bij elkaar en nog 1 andere zat ook in zijn eentje. Wij komen dus niet bij elkaar in dezelfde instance.

Weet iemand hoe je wel bij elkaar kan komen?
Weet het niet maar ik ga een kleine gok wagen.
Als jullie het in explorable mode willen doen is het misschien omdat de 2 personen die apart zijn de story mode van de dungeon nog niet hebben gedaan.
Aangezien de andere 3 samen zitten en die 2 elk apart is het een logische 'beredenering'.

Indien het dat niet is, heb ik totaal geen idee.

Verwijderd

Ik denk dat er toch nog wat problemen zijn en het niet persé aan de PC hoeft te liggen.
Ik had net in de human city een disconnect en het laden tussen het karakter keuzescherm en de map duurt erg lang.

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-11 10:13
bah loop al 3 lvl's vast op storyline waarbij ik ''crushing dan'' moet killen

van lvl 9 tot nu 11 wordt ik ''ge-owened'' , need more practice of zijn er tips ???

• Grim
samuel123 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:47:
bah loop al 3 lvl's vast op storyline waarbij ik ''crushing dan'' moet killen

van lvl 9 tot nu 11 wordt ik ''ge-owened'' , need more practice of zijn er tips ???
Ga even in de gewone wereld wat verder levelen en ga terug wanneer je 1-2 leveltjes hoger bent als het aangewezen (recommended) level.

Het level staat rechtsvanboven tussen haakjes naast je personal story.

• yzx

yzx

SSD heeft precies echt geen voordeel met het laden van de schermen

Verwijderd

Dus ik ben toch niet de enige met een probleem zie ik :)
Ik heb gemerkt dat ik alleen crash in de map Snowden drifts, waar ik ook ben in de map ik crash overal.
Voor de rest kan ik tot nu toe weer normaal spelen, maar mijn personal quest is wel in Snowden dus dat is wel lastig

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Voor de mensen die nog een guild zoeken, het is vast al wel gemeld, maar de guild die bij Tweakers hoort is Guild of Tweakers

• White Dust

White Dust

sdk1985 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:24:
[...]

Reactie van whitedust slaat dus kant nog wal (aangezien zijn "oude" systeem minimaal 2x sneller is).
Ik heb ook never nooit niet gezegd dat de systemen vergelijkbaar zijn, waar ik op doel is dat het overdreven is om gelijk even 600 euro neer te tellen voor een compleet nieuwe PC. Een paar simpele upgrades kunnen al voldoende zijn.

Ik geef toe, de videokaart is me ontschoten.... o.... en de processor is een AM2 socket.... oke.... dan wordt het een ander verhaal.

Verwijderd

yzx schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:10:
SSD heeft precies echt geen voordeel met het laden van de schermen
Dus toch écht wel ;) Ik speel vanaf een SSD en met het laden gaat het sneller dan vanaf mn HD (geprobeerd tijdens de eerste beta's, toen had ik nog geen SSD)

Verwijderd

Zou graag willen joinen, heb ook een post op http://www.guildoftweakers.com/ gezet. Thanks!

• Jveer
Gropah schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:22:
Voor de mensen die nog een guild zoeken, het is vast al wel gemeld, maar de guild die bij Tweakers hoort is Guild of Tweakers
Weet iemand eigenlijk al hoe het gaat als je lid wilt zijn van meerdere guilds? Ik zit op het moment in een guild van een irl maat van me, maar ik wil de Tweakers guild ook nog joinen natuurlijk! Dus ik vroeg me af hoe dat dan precies gaat. Is het gewoon hetzelfde als normaal, dus gewoon je krijgt een invite en je bent gejoined, of gaat het anders?

Verwijderd

Je kan gewoon meerdere guilds joinen, en dan kan je per char kiezen welk guild je "represent".

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:38
Je kan allerlei guilds joinen, maar je kan er maar 1 vertegenwoordigen. Vertegenwoordigen betekent dat alles wat je voltooid in het spel invloed heeft op de ranking van je guild.

edit: too slow en idd per character kan je kiezen.

[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 26-08-2012 20:44 ]

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:38:
[...]

Dus toch écht wel ;) Ik speel vanaf een SSD en met het laden gaat het sneller dan vanaf mn HD (geprobeerd tijdens de eerste beta's, toen had ik nog geen SSD)
Zal wel aan de server gelegen hebben nu laden ze veel sneller teruzg

• Jveer
AppieNL schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:44:
Je kan allerlei guilds joinen, maar je kan er maar 1 vertegenwoordigen. Vertegenwoordigen betekent dat alles wat je voltooid in het spel invloed heeft op de ranking van je guild.

edit: too slow en idd per character kan je kiezen.
Ah okay thx, dan is het gewoon wachten op een invite dus en me main voor de Tweakers guild laten uitkomen :)

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-11 19:46

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:09
Nice, en dan te bedenken dat ik morgen mag pas beginnen :P

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:56
Lol! Far Shiverpeaks is gewoon vol.

Gisteren konden we niet inloggen omdat we weg waren.
Vandaag eindelijk kunnen spelen... Vol.
Ach ja, we gaan daarna "verhuizen" om toch met het GoT guild samen te spelen.
Maar wel balen. Kozen daarna een andere server uit welke nog niet vol was.. En die was vol toen we op OK klikten.
Dus nu voor aurora Glade gegaan.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als je wilt transferen, dan moet je op een rustig moment (bijvoorbeeld in de ochtend) gebruik maken van de gratis server transfer die er atm is. In de ochtend omdat hij dan niet vol is. Dit wordt namelijk gemeten adv de huidige pop en niet van totale pop.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
gelukkig wist iedereen dat far shiverpeaks druk werd, en kon er rekening mee gehouden worden, niet iedereen deed dat helaas

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Net even begonnen met een male sylvari ranger, en ik snap het dual wielden nog niet helemaal: Stel ik heb als mainhand wapen een axe (ranged), en als offhand een dagger (melee). Als ik dan van een afstandje axes ga gooien (ranged), heeft de weapon damage van mijn dagger dan enig effect? Ik neem aan dat de andere stats op de dagger wel gewoon effect hebben?

En: mijn skills veranderen aan de hand van welke wapens ik kies, best een leuk systeem, maar als ik twee axes kies, zijn er dan naast die twee extra skills nog andere effecten? Gooi ik ook sneller of met meer damage?

• peterz20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 22:46
Wat ik niet helemaal snap. Ik wil met een vriend van me levelen (of in ieder geval meeten). Hij is een sylvari guardian en ik een humar warrior. Hoe kom je bij elkaar dan. Heb al verschillende gates geprobeerd, maar kom niet echt in de buurt. Hij zit ergens bij de Sea of Sorrows, ik bij Divinity Reach.

• Remy669
  • Laatst online: 21-11 08:17
peterz20 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:48:
Wat ik niet helemaal snap. Ik wil met een vriend van me levelen (of in ieder geval meeten). Hij is een sylvari guardian en ik een humar warrior. Hoe kom je bij elkaar dan. Heb al verschillende gates geprobeerd, maar kom niet echt in de buurt. Hij zit ergens bij de Sea of Sorrows, ik bij Divinity Reach.
Sea of Sorrows is de zee in het midden, geen speelbaar gebied. In elke home city (ook divinity's reach dus) zijn portals naar de andere homecities.

• Jveer
peterz20 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:48:
Wat je moet doen is op H drukken naar de PvP tab gaan, vervolgens naar Heart of Mist en dan de portal naar Lion's Arch nemen. Vanaf daar neem je de portal naar de starting area van de Sylvari. Ik weet de naam er niet van dus moet je even zoeken welke het is (er staan btw ook gewoon 2 Sylvari's voor de portal, niet te missen dus)

• Moon
  • Laatst online: 21-09 17:21
Zijn er mensen die vanuit EU op de US servers spelen? Graag zou ik jullie bevindingen willen horen qua verbinding en hoe dit spel met de hogere ping omgaat.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:07

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ga straks naar mijn werk is een paar uurtjes guild wars 2 spelen. ben bedoeld hoe het dan is..
of ik kan inloggen! heb er wel onwijs veel zin in.. lees vele positieve reacties hier!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

wat is de beste manier om aan trophies te komen? dan bedoel ik de crafting trophies zoals vial of weak blood e.d.
ik ben lvl26 maar zit echt te springen om die trophies voor crafting
heb tíg bronze ingots en planken, maar bijna geen trophies

• Phntm
  • Laatst online: 22-11 20:38

Phntm

Tlingelingeling

Moon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:53:
Zijn er mensen die vanuit EU op de US servers spelen? Graag zou ik jullie bevindingen willen horen qua verbinding en hoe dit spel met de hogere ping omgaat.
Ik speelde op Dragonband, nu op underworld. Je hebt geen lag of wat dan ook en het laadt ook gewoon even snel.

• Grvy
  • Nu online

Grvy

Bot

Serieus; ik geraak telkens vast ingame..

Tussen level 12/13 alleen maar events voor 14+ en nu op level 19 alleen maar voor 22+..

En ja; ik doe crafting en ik doe dynamic events (alles wat ik tegenkom..) en ja ik explore alles 100%..

Snap er niks van..

Dit is een account.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Grvy schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:37:
Serieus; ik geraak telkens vast ingame..

Tussen level 12/13 alleen maar events voor 14+ en nu op level 19 alleen maar voor 22+..

En ja; ik doe crafting en ik doe dynamic events (alles wat ik tegenkom..) en ja ik explore alles 100%..

Snap er niks van..
Het is helaas zo dat je of WvWvW moet gaan doen of naar een andere starter area moet gaan om het bij te trekken. Er zijn niet genoeg hearts om compleet te levelen in 1 gebied

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Wat kun je met een trophy?

• Grvy
  • Nu online

Grvy

Bot

Gropah schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:41:
[...]

Het is helaas zo dat je of WvWvW moet gaan doen of naar een andere starter area moet gaan om het bij te trekken. Er zijn niet genoeg hearts om compleet te levelen in 1 gebied
Dat verpest de flow van de game zo erg..

Dit is een account.

• Jveer
Gropah schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:41:
[...]

Is het niet zo dat de hearts er alleen maar zijn om je zo in de buurt te brengen van events? Dacht ik gehoord te hebben in een video van WoodenPatotoes

• godofal
  • Niet online

godofal

sommige kan je mee craften, bepaalde items mee maken om standaard items (armor/wapens) een boost mee te geven
andere zijn (afaik) nutteloos en dus vendor trash; levert nog wel een paar copper op per stuk, is een leuk extra zakcentje imo

@lvlgedoe: ik snap echt het probleem niet, ik heb nog geen enkele keer een probleem gehad dat ik tegen overpowered monsters moest of zwaardere events moest doen omdat ik achterloop

volgens mij slaan jullie gewoon iets over, er is zóveel dat exp oplevert (hearts, dynamic, exploration (3x) quests, gathering en crafting(!)

als je echt geen idee hebt wat/of je iets hebt overgeslagen en niet een andere starter area wilt doen omdat je het niet wilt verpesten voor een ander karakter: ga simpelweg naar de andere starters en ga daar exploren (points of interest, waypoints, kaart verkennen) en mats verzamelen
levert zat exp op, ook al skip je alle events en hearts

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jveer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:44:
[...]

Is het niet zo dat de hearts er alleen maar zijn om je zo in de buurt te brengen van events? Dacht ik gehoord te hebben in een video van WoodenPatotoes
Dat zou ook kunnen, maar dan moeten ze meer events implementeren. Ik doe ook alle events en ik heb een extra start area doorlopen en veel gecraft, maar toch kom ik niet helemaal mee met de 2e area

Verwijderd

Hoe komen jullie uit met je (craft)beroepen? Ik heb het start gebied tot lvl 15 helemaal afgerond, maar heb nog steeds veel mats nodig van de 1-15 area... Begrijp wel dat je down scaled en door kan spelen in het start gebied, maar ik wil het volgende gebied in duiken. :p Hoe doen jullie dit tot zo ver, of zijn jullie niet zo bezig met de (craft)beroepen? Waarschijnlijk moet je eerst lvl 75 zijn om over te stappen naar de next are mats, zou jammer zijn. :)

• godofal
  • Niet online

godofal

craften heb ik ook problemen mee, vooral scrap of jute en de trophies zijn (te) lastig te verzamelen, tenzij ik iets mis
ore is beetje in overvloed aanwezig en bomen/voedsel precies goed imo

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:07

Nickrsd

ik heb vaak gemerkt dat een heart event overgaat tot een ander event. zoals de eerst in human aera,
moest je wat wormen doden, koeien feeden en plantjes water geven..

even later moest je bandits killen. dusja, ik denk als je welis het gebied herloopt.. dat je nog al wat guests/events tegenkomt die een verder stadium hebben.

ben benieuwd hoe mijn crafting lvl gaat lopen, gekozen voor huntsman en leather work..
maar ik vind weinig leather.. tot nu toe.

• rain2reign
kom aan met mijn lvl 14 in een 15-25 .. heb ik alles gedaan tot lvl 20(area goals) toen ik lvl 16 bereikte.... Nu 18, 70% exp... met alleen maar 23+ area goals.... lol

• Jveer
godofal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:50:
craften heb ik ook problemen mee, vooral scrap of jute en de trophies zijn (te) lastig te verzamelen, tenzij ik iets mis
ore is beetje in overvloed aanwezig en bomen/voedsel precies goed imo
Je hebt ook veel meer Ore nodig om er een Bar van te maken. Uit me hoofd zeg ik dat je 8 ores nodig hebt om een bar te maken. Though voor planken heb je maar 2 saplings nodig

• godofal
  • Niet online

godofal

Jveer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:59:
[...]

Je hebt ook veel meer Ore nodig om er een Bar van te maken. Uit me hoofd zeg ik dat je 8 ores nodig hebt om een bar te maken. Though voor planken heb je maar 2 saplings nodig
dat heb je verkeerd, voor 5 ingots heb je 10 ore en 1 lump of tin nodig
10 ore levert dus 5 ingots op, net zoveel als planken

• Jveer
godofal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:01:
[...]

dat heb je verkeerd, voor 5 ingots heb je 10 ore en 1 lump of tin nodig
10 ore levert dus 5 ingots op, net zoveel als planken
Oh damn, ja ik zie het nu, je craft er 5 te gelijk... Had ik helemaal niet in de gaten 8)7

• godofal
  • Niet online

godofal

dat bedoel ik dus, je vind veel meer ore dan hout, en zelfs hout meer dan scrap of jute
er is geen gathering voor jute, je kan het alleen van scavengen krijgen of van die zakjes

• Phntm
  • Laatst online: 22-11 20:38

Phntm

Tlingelingeling

godofal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:05:
dat bedoel ik dus, je vind veel meer ore dan hout, en zelfs hout meer dan scrap of jute
er is geen gathering voor jute, je kan het alleen van scavengen krijgen of van die zakjes
Salvage eens shredded garments.

• godofal
  • Niet online

godofal

Phntm schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:06:
[...]

Salvage eens shredded garments.
doe ik ook, maar die vind je net zoveel als het equivelent van de ore, dus dat maakt het verschil niet

• Jveer
godofal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:05:
Yea ik snap je punt nu

• yzx

yzx

* yzx heeft een hd7950 voor gw bestelt

Iemand die dit beesje gebruikt? Wat is je fps?

• godofal
  • Niet online

godofal

ik heb die kaart ook, heb stabiel 30~35FPS met alles op max settings (1920*1200) ook tijdens grote gevechten e.d.
Pagina: 1 ... 118 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.