Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Nog een tidbit aan info, relevant voor de CE geïnteresseerden. We hoeven dus niet tot 10 april te wachten om erachter te komen of en waar we onze CE's vandaan kunnen halen. Pre-purchase van CE's begint echter ook pas vanaf 10 april.
@BramDevr
@GuildWars2 Will there be a list before the 10th on all retailers per country that sell the CE?

@GuildWars2
@bramdevr yes. ^MK
*edit: En een nieuwe ArenaNet blogpost over het bouwen van een community: http://www.arena.net/blog/building-community. In de tweede foto is de Rytlock statue trouwens te zien.

[ Voor 52% gewijzigd door Sagaris op 15-03-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:23:
[...]

Ik verwacht een release net voor de zomervakantie, want ze kunnen niet pre-purchases aannemen in april en dan pas in augustus/september releasen. 4/5 maanden al geld overmaken is i.m.o. te lang. Ook omdat ze zeggen dat de 'beta's' eigenlijk meer marketinginstrumenten zijn (doordat je alles mag publiceren als je wilt, en ze dit ook van je verwachten) lijk mij een release dus korter bij dan gedacht.
Mee eens! Anders zijn het een stelletje boefjes! :9
Stel dat 500.000 mensen pre-purchasen en gemiddeld € 100 uitgeven, totaal € 50.000.000 tegen een rente van 3% en dat voor 4 maanden is toch een aardige € 500.000 aan rente. Hoezo ik heb andere activiteiten dan spellen maken en uitbrengen. Het is bijna een bank! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:20
Als het goed is zijn de beta invites de deur uit, check your inbox! :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Furfoot schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:43:
niks binnen.. was het 100% zeker eigenlijk om een beta invite te krijgen of bestond er de kans? ;p herrinner ik me niet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:54:
[...]

niks binnen.. was het 100% zeker eigenlijk om een beta invite te krijgen of bestond er de kans? ;p herrinner ik me niet
Dat laatste.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05-2019
Hoe weet je dat? het staat nog nergens aan gegeven op de site of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Leoniera schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:46:
[...]

Hoe weet je dat? het staat nog nergens aan gegeven op de site of iets.
Oh ik zie net dat deze idd niet voor iedereen toegankelijk is.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Furfoot schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:55:
[...]

NDA breach.. kick :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
Furfoot schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:55:
[...]

Dus zijn de invites er nou al uitgegaan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Meer 'info' over hetgeen wat Furfoot zei: http://www.guildwars2guru...-select-media-t31624.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het was gewoon fake info blijkbaar :) zoals verwacht :p

Ik denk dat het er met een grote marketing stunt uit zou gaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
lanerios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:18:
Het was gewoon fake info blijkbaar :) zoals verwacht :p
Want?

Het gaat dus om onderstaand bericht, van Guild Wars Insider, wat inmiddels is verwijderd (hun berichten op twitter staan er nog). Het lijkt me sterk dat ze zoiets "faken", waarschijnlijk vallen die datums e.d. gewoon onder de (Press-)NDA en mochten ze die informatie niet bekend maken.
Guild Wars 2 Select Media Beta Invites Going Out | GuildWarsInsider

Just received an email from NCsoft PR, another round of select media beta invites are going out. This is not a public beta test, but another closed media event similar to last month.
It runs from Friday, March 23 to Sunday, March 25.
The embargo for coverage will lift on the Monday, March 26, 6:00AM PDT. All coverage and details of the beta must be posted after this date.
And this time… we’re in.
Tell us what you’d like to see! Post it on our Forum, Facebook Page, Google+ Page or send us a Tweet!

So it looks like the beta is starting 23 March and ending 25 and and lift will be on the 26th! (For media only)
Het zou mij in ieder geval verbazen als ze dit uit hun duim hebben gezogen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
:)

De info dat er beta invites de deur uit zijn gegaan klopt wel alleen ik was in de veronderstelling dat het grotere publiek ook mee kon doen in deze beta weekend.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

maarja is dus een media beta

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Ik hoop dat ze de launch gaan faseren.
Bij SWTOR werden er steeds groepen uitgenodigd om te starten (in waves van circa 2 uur), hierdoor had je weinig last van queue's. Als vrijwel iedereen op het zelfde moment start hoop ik niet dat ik weer 24+ uur queue's ga zien (zoals bij AION was).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Ik heb vandaag absurd veel spam en nieuwsbrief mailtjes binnen gekregen, elke keer als m'n telefoon ging keek ik snel in de hoop dat! maar nog niks :P

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
Wacht dus wij kunnen we beta helemaal niet spelen? Maar alleen de media? Waarom hebben we dan onze pc specs in moeten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Leoniera schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:47:
Wacht dus wij kunnen we beta helemaal niet spelen? Maar alleen de media? Waarom hebben we dan onze pc specs in moeten sturen?
Deze beta is nooit voor het publiek bedoeld. Degene waar we ons voor hebben ingeschreven zal volgende week zijn, 30 maart. Weet niet zeker of dat ooit bevestigd is, maar eind maart zou er een closed beta zijn voor het publiek en er is nog een weekend in maart, dus 1+1=3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
Sagaris schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:27:
[...]

Deze beta is nooit voor het publiek bedoeld. Degene waar we ons voor hebben ingeschreven zal volgende week zijn, 30 maart. Weet niet zeker of dat ooit bevestigd is, maar eind maart zou er een closed beta zijn voor het publiek en er is nog een weekend in maart, dus 1+1=3. ;)
Oh ik was al zo in de war gebracht. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:38
Ben benieuwd of GW2 zich staande kan houden tussen het MMORPG geweld van de laatste jaren. Heb altijd WoW gespeeld maar vond GW er wel aantrekkelijker uit zien qua graphics. Nu Diablo3 komt en WoW gaat vervelen, misschien maar eens naar GW2 kijken

[ Voor 183% gewijzigd door Dhrzao op 17-03-2012 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal wel goed komen, don't worry. Ze hebben vernieuwende dingen zoals dynamic events ingebracht. Het enige waar ik benieuwd naar ben is de release date :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik denk dat een miljoen beta registraties in 50 uur best wel wat zegt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het zegt dat het een gehypte game is, waardoor het voor veel mensen alleen maar kan tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Duke Nukem Forever, zeker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dan gaat het meer over de development tijd denk ik :P

Maar helaas is het wel zo dat games waar je het meest naar uit kijkt het meeste kunnen telleurstellen omdat je er zoveel van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 18:09
Gropah schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 09:56:
Het zegt dat het een gehypte game is, waardoor het voor veel mensen alleen maar kan tegenvallen.
Ik begin ook steeds banger te worden voor een tegenvaller.. Nog steeds zo weinig bekend over de endgame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Het is hier volgends mij al vaak genoeg uitgelegd dat GW2 geen conventionele Endgame heeft. De explorer-mode dungeons zullen vanwege level-scaling altijd een flinke uitdaging blijven, alle dynamic events, zelfs in low-level area's blijven vanwege die scaling ook interessant en de structured-PvP word veel meer competitive dan welke andere MMO dan ook.
WvWvW blijft ook steeds een unieke ervaring, gezien elke 14 dagen de realms veranderen.

M.a.w. het gehele spel, dat is je endgame. In tegenstelling tot andere MMOs hoef je dus niet een half jaar lang dezelfde raid, elke week, keer op keer te herhalen, tot het moment dat al je vriendjes in de maximaal beschikbare uitrusting rondloop. ;)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dat trekt mij ook heel erg aan deze game. De dynamiek, de PvP. De WvWvW. De dungeons. Niet pese moeten raiden met een guild, wat in andere MMO's wel moet wil je ook maar iets bereiken. Kan zelf dan ook niet wachten tot ik een beta kan spelen, om een beetje rond te kijken in de wereld en kennis maken met UI, iets wat voor mij ook belangrijk is. Een slechte/mediocre UI kan de game echt kapot maken.

Ik hoop zelf dan ook stilletjes dat je addons oid zult kunnen gaan doen zoals met WoW, vond ik er tof om mee te kloten altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt volgens mij wel mee met de hype rond GW2. Het is nu niet dat we doodgegooid worden met informatie of teasers.
Ik ben erg benieuwd naar de uitwerking van de dynamic events waarbij de boss zich aanpast aan het aantal spelers en waarbij er geen healers, tank of DPS rollen meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostjah schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Ik begin ook steeds banger te worden voor een tegenvaller.. Nog steeds zo weinig bekend over de endgame..
Gelukkig. Ik wil pas weten wat de endgame van het spel is wanneer ik de endgame van het spel ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:15:
Het valt volgens mij wel mee met de hype rond GW2. Het is nu niet dat we doodgegooid worden met informatie of teasers.
Ik ben erg benieuwd naar de uitwerking van de dynamic events waarbij de boss zich aanpast aan het aantal spelers en waarbij er geen healers, tank of DPS rollen meer zijn.
Niet echt mee eens. Heb je wel het e.e.a. meegekregen van de laatste paar weken? Ik denk dat in de laatste paar weken nogal wat info en visuals bekend zijn gemaakt. De footage is aanzienlijk geweest en ze geven elke week weer een beetje meer info en kondigen beta's, pre-purchases, etc. aan. Ze kunnen nu niet meer doen, anders hadden wij hem nu allemaal thuis liggen :*) Geduld is een schone zaak, zeggen ze (kan er zelf ook niet goed mee overweg).

Tweede gedeelte ben ik het wel met je eens. Dat lijkt me inderdaad een mooie nieuwe toevoeging aan een MMO. Dat je met met 20 spelers net zo'n epic battle hebt als met 100 en dus niet dat je met 100 5x zo snel klaar bent (maar misschien juist langer bezig bent?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:02:
Tweede gedeelte ben ik het wel met je eens. Dat lijkt me inderdaad een mooie nieuwe toevoeging aan een MMO. Dat je met met 20 spelers net zo'n epic battle hebt als met 100 en dus niet dat je met 100 5x zo snel klaar bent (maar misschien juist langer bezig bent?).
Ha, zie voor zoiets maar eens 100 man te fixen... Kijk naar WoW. Sinds 25 man zelfde content heeft/geeft als 10 man is eigenlijk alles 10 man geworden omdat een stuk minder gedoe is met het regelen van mensen.

Maar om even je voorbeeld niet uit elkaar te rukken:
Zou inderdaad wel tof zijn als content moeilijker/langer wordt naar mate er meer man zijn. Dan zou je ook iets van een counter in kunnen bouwen bij achievements (oid) om te kunnen showen dat je het met zoveel mensen hebt gedaan. Zou zeer tof zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet hoef je die 100 man niet te fixen, maar bij een dynamic event (big boss fight bijv.) kunnen mensen gewoon joinen als ze in de buurt zijn. Dan is het niet ondenkbaar dat je er een hele hoop bij elkaar krijgt? Of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Nee hoor, dat klopt gewoon.

Bij de "Mega Events" krijg je gewoon een melding als je die omgeving ben, of je eraan mee wil doen.
(dat was ook bij die (Press)-Demo van alweer een tijd terug, en iirc blijft dat ook zo in het uiteindelijke spel)

Zeker in de eerste weken zal het dus eerder regel zijn dan uitzondering, dat er honderd of meer spelers aan zulke grote events meedoen, gezien een hoop spelers in dezelfde (begin-)omgeving rond zullen lopen.
HP van de 'Boss' schaalt dan gewoon mee, en zullen zaken zoals "Adds" sneller spawnen.

@Morrar hieronder
De boss dropt verder helemaal niks, dus er valt verder ook niets te verdelen onder spelers (en dus is er ook geen reden om een kleine groep de voorkeur te geven).
Onjuist, bij die "Mega Events" spawnt er ook een schatkist, waar iedereen zijn eigen loot uithaald.
Ore veins en gather-bare plantjes e.d. zijn ook allemaal "persoonlijk", niemand zal die onder je neus vandaan kunnen stelen terwijl je nog bezig ben met een gevecht.

Eindelijk een MMO zonder Loot-Ninja's, dat het zolang heeft mogen duren. 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door SirNobax op 17-03-2012 21:06 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso is zo'n dynamic event niet te vergelijken met bijvoorbeeld een world boss in WoW. Bij raids in WoW heb je een vaste hoeveelheid loot en die moet je onder de spelers verdelen. Onder dat model is het inderdaad makkelijker om met 10 spelers te een raid te vormen en om niet meer spelers te zoeken.

Bij een dynamic event hoef je niet eens een raid te maken; mensen kunnen gewoon aan komen lopen en mee gaan doen. Een beetje coordinatie is leuk, maar voor zover ik gezien heb niet heel erg noodzakelijk. De events zijn redelijk eenvoudig qua strategie. Je kunt elkaar wel helpen natuurlijk en dan gaat het allemaal wat makkelijker. Daarnaast krijgt *iedereen* aan het einde een beloning in geld, reputatie en XP. De boss dropt verder helemaal niks, dus er valt verder ook niets te verdelen onder spelers (en dus is er ook geen reden om een kleine groep de voorkeur te geven).

Kortom, een heel ander model dan een raid ala WoW en ik vermoed dat het best wel gaaf is om met een grote groep een boss neer te gaan halen. Ik zie dat ook echt wel gebeuren eerlijk gezegd met de manier waarop het nu opgezet is.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 17-03-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hmmm ok, dan heb ik het iets verkeerd begrepen. Zou wel tof zijn inderdaad. Ze scalen ook mee met de mensen die hem bevechten, want dan zou je inprincipe ook een guild op kunnen zetten om die events te hunten, wat mij opzich wel tof lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Guys! F5 je mailbox! Dagenlang! ;)
@GuildWars2
Yes, beta invitations have begun going out. Do not risk your access if you were accepted! http://ow.ly/9IqHJ ~RB2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Maar ik hoef niet meer zo nodig. Ik wacht wel op pre-purchase en dan doe ik eind april wel mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:04:
Guys! F5 je mailbox! Dagenlang! ;)

[...]
Nice! De Diablo 3 beta is aan mijn huisje voorbij gegaan, maar hier zou ik toch wel behoorlijk graag even aan willen proeven! Ga m'n mailbox dus goed in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Ik heb de hoop opgegeven met de beta keys..... een lot uit de loterij..
Ik pre-orde GW2 zowiezo direct in april en dan ben ik zeker van toegang... GW 2 is een spel waar ik al enorm lang op zit te wachten... heb deel 1 helemaal grijs gespeeld en was al lang toe aan het tweede deel... hoop dat ze ook snel met een release datum komen... tot die tijd ben ik nog wel even zoet met diablo 3 en de beta van GW2.. daarnaast verdwaal ik ook nog steeds iedere dag in skyrim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:22:
[...]

Gelukkig. Ik wil pas weten wat de endgame van het spel is wanneer ik de endgame van het spel ga spelen.
Moet ie der wel zijn hè :)

Ik kan trouwens echt niet wachten om die structured pvp te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Ik was dus iets te snel :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

Tja 'je mag er niks over zeggen', maar heb vanochtend me inschrijving binnen. Nu nog ongeveer 10 dagen wachten op de download details...

Toch wel vaag die NDA, alsof iemand zich daar ook maar aan gaat houden. Bovenstaande regeltje posten zou niet eens mogen...

[ Voor 31% gewijzigd door BLACKfm op 17-03-2012 21:54 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ik volg het spel al jaren dagelijks en ik kreeg niets :(
Gelukkig speel ik niet mee met de Lotto, 't zou proper zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, ik heb ook nog geen invite binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

AndrewBourgeois schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:55:
Gelukkig speel ik niet mee met de Lotto, 't zou proper zijn :D
Nou, ik win liever wel in de lotto en niet in de GW2 dan visa versa ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
BLACKfm schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:06:
[...]

Nou, ik win liever wel in de lotto en niet in de GW2 dan visa versa ;).
Ok, mag ik je beta key hebben? Dan doe ik voortaan niet meer in de verschillende lotto's en dergelijk mee, dan is je kans groter om te winnen. Seems like a fair deal. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
BLACKfm schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:52:
Tja 'je mag er niks over zeggen', maar heb vanochtend me inschrijving binnen. Nu nog ongeveer 10 dagen wachten op de download details...

Toch wel vaag die NDA, alsof iemand zich daar ook maar aan gaat houden. Bovenstaande regeltje posten zou niet eens mogen...
Met hoeveel account had je je aangemeld? Mazzelaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 18-09 11:35
@BLACKfm

Dan doe je vanaf nu net alsof een invite hebt gekregen voor de TERA beta ;)

Gefeliciteerd met je key :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook me invite voor de TERA beta ontvangen. :p

ontopic: :p

Wat ben ik toch benieuwd naar deze game zeg, word beetje gek van al die nieuwe mmo's die het dan toch weer niet zijn.
Het idee van "hele game is end game" bevalt me zeer goed, het gaat uiteindelijk toch om de fun die je haalt uit het spelen, ongeacht je level.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 18-09 11:35
/illuminati handshake

Jij ook gefeliciteerd PROT. Ben wel benieuwd naar de mening van mede-tweakers zodra de NDA opgegeven wordt. Geeft toch een iets duidelijker beeld dan "officiële" previews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:37
Worden de invites eigenlijk gefaseerd uitgevoerd? Of is dat in 1 keer gebeurd en heb ik de boot helaas gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:08:
Ik heb ook me invite voor de TERA beta ontvangen. :p

ontopic: :p

Wat ben ik toch benieuwd naar deze game zeg, word beetje gek van al die nieuwe mmo's die het dan toch weer niet zijn.
Het idee van "hele game is end game" bevalt me zeer goed, het gaat uiteindelijk toch om de fun die je haalt uit het spelen, ongeacht je level.
Hoe vaak had je je aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Joostjah schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:13:
[...]
Met hoeveel account had je je aangemeld? Mazzelaar
Joostjah schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Hoe vaak had je je aangemeld?
Ga je dat bij iedereen vragen die een Beta invite heeft? :?

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
SirNobax schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:07:
[...]

[...]

Ga je dat bij iedereen vragen die een Beta invite heeft? :?
Mischien vroeg hij dat nogmaals bij een ander omdat hij geen antwoord had gekregen.

@Hieronder,

Gewoon een antwoord geven op iemand zijn/haar vraag kan ook, een ander kan het blijkbaar wel schelen anders vraagt diegene het niet.
Domme vragen bestaan niet.

Over het samenspelen wat je aankaart, daar mag je wel van uitgaan.
Het lijkt me goed te doen als je van dit forum, of ergens anders vandaan mensen toevoegt die hetzelfde doel hebben.
Ook een reden waarom ik GW2 een poging wil geven, heb ooit in een ver verleden een niet nader te noemen mmo gespeeld.
En vond het geweldig om met een group te questen of dungeons te clearen.

Alleen opletten dat mijn sociale leven niet zo een deuk oploopt als toen, maar zoiets heb je altijd nog zelf in de hand ;)

[ Voor 55% gewijzigd door S.J_84 op 18-03-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:52
S.J_84 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:27:
[...]

Mischien vroeg hij dat nogmaals bij een ander omdat hij geen antwoord had gekregen.
offtopic: Het maakt toch niet uit hoevaak je je inschrijft, who cares?

Ik hoop dat er een hoop samengespeelt wordt en dan voornamelijk de dungeons, daar ben ik erg benieuwd na. Gewoon qua moeilijkheidsgraad en repeatabillity (waarschijnlijk verkeerd geschreven :+ ) want volgens mij wordt dat samen met pvp een beetje de endgame dingen.

Hopelijk komen er een hoop van die moeilijke area's zoals FOW, UW en meer als expansions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:32:
[...]

Hopelijk komen er een hoop van die moeilijke area's zoals FOW, UW en meer als expansions.
Daar hoop ik ook op! Maar zoals ze zeggen is het hele spel een end game, dus ik weet het niet. Het zou wel vet zijn, gewoon enkele elite areas. Uitbreidingen lijken me ook vet, gewoon tyria uitbreiden met elona ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:21:
[...]

Daar hoop ik ook op! Maar zoals ze zeggen is het hele spel een end game, dus ik weet het niet. Het zou wel vet zijn, gewoon enkele elite areas. Uitbreidingen lijken me ook vet, gewoon tyria uitbreiden met elona ofzo.
Ja omdat de vijanden mee levelen met jou/ met het aantal mensen. Maar het moet toch wel zo zijn dat bepaalde gebieden lastiger zijn dan andere zodat je daar niet komt als low-level of noob anders zit er nergens een uitdaging in.

Ja Elona erbij en cantha zou erg vet zijn. Misschien is het endgame gedeelte ook vooral die grote bosses waar je met veel mensen tegen vecht. Misschien dat er sommige no livers die 24/7 spelen al een eind komen in de komende beta en het allemaal kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Joostjah schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:13:
[...]

Met hoeveel account had je je aangemeld? Mazzelaar :)
Gewoon met me eigen e-mail adres. Het was omdat ik ergens een topic las over de inschrijving, anders had ik me er niet eens mee bezig gehouden.

Er stond nog leuk bij dat "ik al een Guild Wars account had". Maar dat maakte naar mijn inziens niks uit in de algemene kans om mee te mogen doen/ uitgenodigd te worden.

offtopic:
En wat de neuk doet die lame ass topicwaarschuwing hier? Ik ben niet zo goed in engels :+ .
Hebben we ook al nederlanders bij arenanet die topics gaan doorlezen op reacties "Hey, ik heb een betakey!"...

Iedereen weet dat dit soort acties juist averechts werken. Arenanet is trolling us..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: als ik me niet vergis moest je bij GW1 een mail adres opgeven als account name (dat moet wel, anders had ik wel iets anders gekozen). Dat heb ik toen ook gedaan. En ook zo geregistreerd bij mijn NCSoft master account als een GW1 account. Om straks het e.e.a. te kunnen koppelen met GW2 heb ik toch geen toegang nodig tot het mail adres wat ik als gebruikersnaam heb gebruikt voor GW1?

Want dan zou ik een probleem kunnen hebben aangezien ik niet meer ingelogd kom op de mail. Volgens mij zou dat niets mogen uitmaken aangezien ik wel gewoon op de master account kom en daar mijn account voor GW1 zie. Mag ik ervan uit gaan dat het email adres alleen als gebruikersnaam gebruikt zal worden en niet als een correspondentie adres om bepaalde zaken te bevestigen of iets dergelijks?

Badend in zweet wacht ik een reactie af.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:06:
Vraagje: als ik me niet vergis moest je bij GW1 een mail adres opgeven als account name (dat moet wel, anders had ik wel iets anders gekozen). Dat heb ik toen ook gedaan. En ook zo geregistreerd bij mijn NCSoft master account als een GW1 account. Om straks het e.e.a. te kunnen koppelen met GW2 heb ik toch geen toegang nodig tot het mail adres wat ik als gebruikersnaam heb gebruikt voor GW1?

Want dan zou ik een probleem kunnen hebben aangezien ik niet meer ingelogd kom op de mail. Volgens mij zou dat niets mogen uitmaken aangezien ik wel gewoon op de master account kom en daar mijn account voor GW1 zie. Mag ik ervan uit gaan dat het email adres alleen als gebruikersnaam gebruikt zal worden en niet als een correspondentie adres om bepaalde zaken te bevestigen of iets dergelijks?

Ik zou ncsoft maar contacten als ik jou was, waarschijnlijk kunnen ze het voor je wijzigen als je je keycodes nog hebt en de daarbij behorende char names kan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
@Synqii

Heeft dit topic wat nuttige info voor je?

https://forum.guildwars.c...s/change-email-identifier

[ Voor 207% gewijzigd door Sagaris op 18-03-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Vooral jou link, Sagaris, heeft me geholpen. Je mail adres is dus niet echt van belang, in ieder geval niet om mee te communiceren. Dus ik ben gerust gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:35
omgwtfbbq schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:35:
Worden de invites eigenlijk gefaseerd uitgevoerd? Of is dat in 1 keer gebeurd en heb ik de boot helaas gemist?
zover ik weet zijn ze gister begonnen, en worden ze verspreid over een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWooStyle
  • Laatst online: 15-07 15:00
ik heb er 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:43
Dat mag je dus eigenlijk niet zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wanneer heb je hem gekregen? Gisterenmiddag/avond? Of vandaag? Want vandaag betekent dat ze nog steeds verstuurd worden en we nog hoop hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Tot nu toe me nog niet verdiept in GW2, dacht dat het weer zo'n 13 in een dozijn MMO zou zijn. Maar het klinkt wel verrassend. Ik ben niet zo'n fan van MMO's omdat het altijd het zelfde concept is. Ben benieuwd hoe de combat gaat en of het echt zo vernieuwend is als ze claimen.

Maar Diablo 3 heeft ruim voorrang, we zullen later wel eens kijken wat dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:06:
Ik heb het ooit nagevraagd. Je GW inlognaam heeft niks meer te maken met je mailadres. Deze kan ook moet gewijzigd worden. Scheelt weer.

Ik zit nog te hopen op een betakey, maar ga toch prepurchasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik begrepen en gelukkig maar. Maar volgens mij, en de link van Sagaris, kun je de user name niet meer aanpassen zodra deze bound is aan je NCSoft Master Account. Of heb je deze toch kunnen wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:40:
Dat had ik begrepen en gelukkig maar. Maar volgens mij, en de link van Sagaris, kun je de user name niet meer aanpassen zodra deze bound is aan je NCSoft Master Account. Of heb je deze toch kunnen wijzigen?
Volgens mij was dit al niet meer te wijzigen voor het koppelen alhoewel wat je zegt, je ook gelijk in kan hebben. Kan me overigens niet voorstellen dat ze het niet kunnen wijzigen, maar door de verschillende systemen zal het wel te veel werk zijn om dit te doen.

Ik was zelf toen namelijk ook al bang dat ze gingen mailen naar dat adres, maar door de koppeling wordt het een andere mail adres. Dus dat probleem is daardoor verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Zomaar een paar ideeen:
-Zal GW2 een soort WaR 2.0 blijken te zijn als endgame pvp (hoop ik wel).
-Zouden ze voor de grootschalige pvp hebben gekozen om deze op een aparte machine te draaien zodat ze kunnen scalen igv lag? (bijv. player cap).
-Wordt de elementalist de OP-class vanwege de grote aoe output?
-Kun je als voornamelijke single target dps nog wat zinnigs doen bij grootschalige gevechten? Of is het AoE-soup voor de win?

/trektweereenblaadjevandekalenderriching10april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Sneezzer schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:44:
Ik zou eerder zeggen dat de Ele OP wordt vanwege de gigantische 'toolbox' die je tot je beschikking hebt. Vanwege de 4 attunements waartussen je elk moment kunt wisselen heb je voor elke situatie/uitdaging wel een oplossing.

Omdat ik support wil kunnen spelen neig ik naar de Guardian (leuk: support en optie tot melee!), maar de Elementalist lijkt me haast te veelzijdig om hem niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40
Elke class lijkt genoeg tools te hebben om 'OP' te kunnen worden, Necro met pets en leeching, Mesmer met 2 verschillende illusional style pets, engineer met zijn turrets, als er iets is wat A.net altijd goed deed is balans brengen in classes/spells.

Ik ga elke class spelen, zie daarna wel welke de leukste is om te spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 10:24
Ik kan nog niet kiezen wat ik ga spelen... Necromancer, Elementalist of Mesmer... En net zag ik een filmpje van de Thief... grrr :P
Gelukkig kan ik binnenkort met de "tera" beta aan de gang gaan ;)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik maak iig een Norn Guardian, Sylvari Ranger, Charr Warrior (surprise, surprise) en Asura Thief. En de Elementalist ziet er zo appetijtelijk uit dat dat mijn 5e profession gaat worden, al ben ik ook nog niet uit over een Necromancer. Engineers en Mesmers do not float my boat.

[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 19-03-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Zomaar een paar ideeen:

-Kun je als voornamelijke single target dps nog wat zinnigs doen bij grootschalige gevechten? Of is het AoE-soup voor de win?
Mwah de counter voor AoE is bewegen en uit elkaar staan dus ik denk dat het wel iets meevalt.
Ik ben het wel met je eens dat de kans (en de effectiviteit) dat AoE werkt met meer mensen groter is.

Met guild wars 1 was het met HA 8vs8 gruwelijk makkelijk te counteren, alleen trappen andere spelers er toch vaak in.

Bij de grootschalige gevechten moet je gewoon zorgen dat je iets uit elkaar staat en ze jou dus niet kunnen aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Zomaar een paar ideeen:
-Zal GW2 een soort WaR 2.0 blijken te zijn als endgame pvp (hoop ik wel)..
Nog nooit van WaR 2.0 gehoord, google weet ook van niets.
De WvWvW is in ieder geval gebaseerd op PvP uit Dark Age of Camelot, verschillende developers hadden ook toegegeven dat ze vroeger veel DAoC hadden gespeeld.
-Zouden ze voor de grootschalige pvp hebben gekozen om deze op een aparte machine te draaien zodat ze kunnen scalen igv lag? (bijv. player cap).
Bij elke MMO worden verschillende "continenten", sectoren en PvP-matches op aparte server-clusters gedraaid. GW2 zal daar niet anders in zijn.
Van wat ik er van gezien heb, is de AoE van een Warrior (Greatsword, 2-Handed Mace) net zo gevaarlijk. De Engineer met een Flamethrower doet daar ook niet voor onder, de Guardian met zijn Staff, etc.
Het lijkt me vrij duidelijk dat elke profession prima AoE mogelijkheden heeft.
Waarschijnlijk te vroeg om iets over te zeggen, maar in de spellen die ik gespeeld heb, is "AoE-soup" altijd vrij onzinnig geweest in PvP, ook verschijnen er in GW2 rode cirkels bij AoE's waar je niet in moet staan.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
LeVortex schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Mwah de counter voor AoE is bewegen en uit elkaar staan dus ik denk dat het wel iets meevalt.
Ik ben het wel met je eens dat de kans (en de effectiviteit) dat AoE werkt met meer mensen groter is.

Met guild wars 1 was het met HA 8vs8 gruwelijk makkelijk te counteren, alleen trappen andere spelers er toch vaak in.

Bij de grootschalige gevechten moet je gewoon zorgen dat je iets uit elkaar staat en ze jou dus niet kunnen aanvallen
Klopt, echter met 100 vs 100 is uit elkaar staan er niet meer bij. Dan kookt AoE soep toch behoorlijk wat dps in tegenstelling tot single target.
Bijv. in WaR waren de brightwizards en Sorcs echte bommen die (als ze goed werden gehealed en guard hadden) als een mes door een vrachtwagen vol boter gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Sneezzer schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:03:
[...]
Klopt, echter met 100 vs 100 is uit elkaar staan er niet meer bij.
100 vs 100 word het sowieso niet.
Van ArenaNet's berichten uitgaande, zit je nooit met met meer dan ~300 man in "The Mists". En die 300 spelers zijn dus verspreid over 4 gigantische mappen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 04-10 21:54
Ik denk dat die battle's opzich wel meevallen. Tuurlijk heb je de kans op een gevecht van 100v100. Maar die mappen zijn zoooo groot, en met zo veel 'keeps' etc die je kan veroveren, dat de spelers zich echt wel gaan verspreiden. Anders zou het andere team simpelweg een 2-3 teams van 7-10 spelers de map door te sturen om de andere stukken te veroveren.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arunia

Wat bedoel je met dat door de koppeling een ander mail adres wordt? Bedoel je dat als in een correspondentie adres welke je moet opgeven bij je master account? Welke koppeling bedoel je, die van gw1 met master account of straks gw1 met gw2? Zover ik nu weet maakt het niets uit dat je mailadres welke je als user name hebt gebruikt voor gw1, niet meer bestaat of dat je er niet meer op kunt (omdat je je wachtwoord kwijt bent:-)).

De koppeling tussen gw1 en gw2 zal straks waarschijnlijk via het inloggen op ncsoft account gaan door middel van 2 keer klikken en eventuele bevestigingen van de koppeling, zal gecorrespondeerd worden via het mail adres zoals door jezelf opgegeven in je master account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40
Email maakt al lang niet meer uit, elke account kan je gewoon koppelen aan je NCsoft account en vanuit daar alles doen. Het koppelen gaat inderdaad via je master-email en natuurlijk de gewone login gegevens van je account en master-account (ik heb zelf dacht nu 7 accounts gekoppeld staan).

Je GW1 goodies zullen in die zin gekoppeld worden vanuit je NCsoft account, mocht je meerdere GW1 accounts hebben zal je daar nog wel een keuze in krijgen welk account je wil gebruiken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

mauro101 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:21:
Ik denk dat die battle's opzich wel meevallen. Tuurlijk heb je de kans op een gevecht van 100v100. Maar die mappen zijn zoooo groot, en met zo veel 'keeps' etc die je kan veroveren, dat de spelers zich echt wel gaan verspreiden. Anders zou het andere team simpelweg een 2-3 teams van 7-10 spelers de map door te sturen om de andere stukken te veroveren.
Zou tof zijn als mensen door hebben dat er 1 grote groep die aan het vechten is en dat iedereen daar dan naar toe gaat. Massive battle == Massive fun, is mijn gedachte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:01:
@Arunia

Wat bedoel je met dat door de koppeling een ander mail adres wordt? Bedoel je dat als in een correspondentie adres welke je moet opgeven bij je master account? Welke koppeling bedoel je, die van gw1 met master account of straks gw1 met gw2? Zover ik nu weet maakt het niets uit dat je mailadres welke je als user name hebt gebruikt voor gw1, niet meer bestaat of dat je er niet meer op kunt (omdat je je wachtwoord kwijt bent:-)).

De koppeling tussen gw1 en gw2 zal straks waarschijnlijk via het inloggen op ncsoft account gaan door middel van 2 keer klikken en eventuele bevestigingen van de koppeling, zal gecorrespondeerd worden via het mail adres zoals door jezelf opgegeven in je master account?
Wat SynergyX ook al zegt eigenlijk.

Als je een NCSoft account hebt en daar GW1 gekoppeld, vervalt het mailadres van GW1. Dat wordt dan gewoon je accountnaam en heeft niks meer te maken met je emailadres. Bij mij was dat adres uitgefaseerd en wilde ik die wijzigen, maar aangezien GW1 aan een NCSoft account was gekoppeld met een ander mailadres kon/hoefde dat niet meer. Afgezien van een rotte inlognaam voor GW1 is er op dat gebied niets meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Gropah schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:10:
[...]
Zou tof zijn als mensen door hebben dat er 1 grote groep die aan het vechten is en dat iedereen daar dan naar toe gaat.
Bah, liever niet.
Krijg je weer van die nutteloze gevechten zoals in o.a. WoW, waar iedereen in het midden van de map een beetje met elkaar loop te knokken, terwijl niemand iets verdedigd, of gecoördineerd aanvalt (wat met een groep van >5 man nooit gaat lukken).
PTFO or GTFO in zo'n geval.

ArenaNet heeft niet voor niets het mechanisme erin gedaan, dat zodra je in de buurt van een "Squadleader" komt met een plekje vrij, dat je dat squad kan joinen. 20 groepjes van 5 man die elk een objective innemen en verdedigen zal een stuk effectiever zijn dan zo'n Zerg-rush.

@Sneezzer hieronder
Ah ok, duidelijk. Heb zelf nooit Warhammer Online gespeeld, wel her en der gehoord dat zij inderdaad ook DAoC als inspiratie kwa PvP hebben gebruikt.

[ Voor 12% gewijzigd door SirNobax op 19-03-2012 15:00 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ik helemaal gerust gesteld. Het is inderdaad een rotte user name nu, maar als dat alles is :*)

Ik kreeg gisteren bijna een hartverzakking toen ik me bedacht dat ik geen toegang meer had tot dat mail adres en mijn 2.400 uur aan speeltijd, klaar maken HoM en GWAMM misschien voor niets waren. Maar gelukkig is er niets aan de hand. Laat GW2 nou maar komen!!

Ik ga voor Guardian en Ele in de classes Human en Syvari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
SirNobax schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Nog nooit van WaR 2.0 gehoord, google weet ook van niets.
De WvWvW is in ieder geval gebaseerd op PvP uit Dark Age of Camelot, verschillende developers hadden ook toegegeven dat ze vroeger veel DAoC hadden gespeeld.

[...]

Bij elke MMO worden verschillende "continenten", sectoren en PvP-matches op aparte server-clusters gedraaid. GW2 zal daar niet anders in zijn.

[...]

Van wat ik er van gezien heb, is de AoE van een Warrior (Greatsword, 2-Handed Mace) net zo gevaarlijk. De Engineer met een Flamethrower doet daar ook niet voor onder, de Guardian met zijn Staff, etc.
Het lijkt me vrij duidelijk dat elke profession prima AoE mogelijkheden heeft.

[...]

Waarschijnlijk te vroeg om iets over te zeggen, maar in de spellen die ik gespeeld heb, is "AoE-soup" altijd vrij onzinnig geweest in PvP, ook verschijnen er in GW2 rode cirkels bij AoE's waar je niet in moet staan.
Met WaR 2.0 bedoelde ik een soort warhammer online (maar dan goed mbt. WvWvW of RvR), excuus voor de onduidelijkheid.
In WaR (mijn enige referentie mbt "echte" word Pvp (volgens mij had WaR het ook uit Daoc gejat) was AoE echt voor de win. Ik hoop uiteraard dat je gelijk krijgt en alle klassen valide blijken te zijn bij grote gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
Sneezzer schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:47:
[...]

Met WaR 2.0 bedoelde ik een soort warhammer online (maar dan goed mbt. WvWvW of RvR), excuus voor de onduidelijkheid.
In WaR (mijn enige referentie mbt "echte" word Pvp (volgens mij had WaR het ook uit Daoc gejat) was AoE echt voor de win. Ik hoop uiteraard dat je gelijk krijgt en alle klassen valide blijken te zijn bij grote gevechten.
De maker van WAR is dezelfde als DAOC, alleen hadden ze met WAR de fout gemaakt door maar 2 fracties te hebben waardoor balans altijd erg lastig was. Denk dat het de battles tussen 3 servers in GW2 erg goed kan uitpakken, vooral het matchen van winnende servers voor de volgende ronde zou een plezierige ervaring moeten opleveren. Alleen zal het dan wel langer duren voordat je je tegenstanders leert kennen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
SirNobax schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:10:
[...]

100 vs 100 word het sowieso niet.
Van ArenaNet's berichten uitgaande, zit je nooit met met meer dan ~300 man in "The Mists". En die 300 spelers zijn dus verspreid over 4 gigantische mappen.
Het maximum op dit moment is 2000 man. Wordt nog verder geoptimaliseerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

Joostjah schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Het maximum op dit moment is 2000 man. Wordt nog verder geoptimaliseerd. ;)
offtopic:
ZOMG eve online 2 !!!

goddamn. ik kan niet meer wachten.. raap me op..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Joostjah schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:14:
[...]
Het maximum op dit moment is 2000 man. Wordt nog verder geoptimaliseerd.
Euh, toevallig ook een bron? :>

Laatste wat ik las, was 300 per WvWvW map, dus 1200. Dat was ten tijde van die Reddit WvW Q&A, nog geen maand geleden.

Hoe dan ook, zelfs 300 spelers per map is behoorlijk veel.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
SirNobax schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:46:
[...]

Euh, toevallig ook een bron? :>

Laatste wat ik las, was 300 per WvWvW map, dus 1200. Dat was ten tijde van die Reddit WvW Q&A, nog geen maand geleden.

Hoe dan ook, zelfs 300 spelers per map is behoorlijk veel.
Ze zeggen de hele tijd meer dan 300 man, dat wordt de hele tijd vergeten. Er is nog niet een harde limiet gegeven. Ze zeggen de hele tijd meer dan 100 man per server, 3 servers per map, 5 maps totaal (dacht ik). Maar dit hebben ze nog niet kunnen testen met een server stress test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Ze zeggen de hele tijd meer dan 100 man per server, 3 servers per map, 5 maps totaal (dacht ik). Maar dit hebben ze nog niet kunnen testen met een server stress test.
Het zijn 4 mappen. Elke World heeft een eigen "Borderlands"-map, en daar tussenin zit het middengebied, "The Eternal Battlegrounds".

En meer dan 300 spelers per map is wel degelijk getest.
We are still doing tests to see just how far we can push the numbers for WvW. We have pushed over 300 on our last test.
Of toen de server eruitklapte, of omdat ze niet meer spelers konden vinden, om over die "over 300" te gaan, is in ieder geval niet bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 19-03-2012 18:54 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
SirNobax schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:33:
[...]

Het zijn 4 mappen. Elke World heeft een eigen "Borderlands"-map, en daar tussenin zit het middengebied, "The Eternal Battlegrounds".
Ja, elke server heeft zijn eigen gedeelte op één map. Ik bedoelde 5 totaal WvW maps (dus 5x 4 maps totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Wouter64 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:41:
Ik bedoelde 5 totaal WvW maps (dus 5x 4 maps totaal).
¿Qué? :?

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Zucht.. Vanochtend een mail ontvangen dat ik dit weekend mee kan doen aan de beta.

'Dubble U - Tee - Ef' wat heb ik nou aan een beta weekend.....

Edit: Client (9 mb)

@hieronder,
Arenanet mag komen :).

[ Voor 31% gewijzigd door BLACKfm op 20-03-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:15:
Zucht.. Vanochtend een mail ontvangen dat ik dit weekend mee kan doen aan de beta.

'Dubble U - Tee - Ef' wat heb ik nou aan een beta weekend.....
GW beta's vallen altijd in het weekend ;) En ddarbij mag je dat niet zeggen :+
Pagina: 1 ... 12 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.