Rupsen, Rapsen.
Ik vind geen reset UI optie.Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:17:
[...]
Volgens mij 1 code voor de 1 day headstart, de andere voor de game zelf.
[...]
Staat het niet toevallig ergens in de settings ?.
Dat is gelukkig pas een paar keer verteld in dit forum, twitter, facebook en op de website van Guild Wars 2 zelf.Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:40:
Interessant. De launcher geeft aan dat ik hardware problemen heb. Schijnbaar moet ik de beta driver van nVidia gaan gebruik om problemen op te lossen..
Nooit gezien, my bad. Maar vanmorgen heb ik niks zien staan toen ik kon inloggen, toen werkte ook alles gewoonBrummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:44:
[...]
Dat is gelukkig pas een paar keer verteld in dit forum, twitter, facebook en op de website van Guild Wars 2 zelf.
Achja, even drivers installeren en weer door
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 25-08-2012 12:45 ]
Rupsen, Rapsen.
Charater opnieuw aanmaken? Naam blijft 24 uur "gereserveerd" na deleten.samuel123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:40:
Heb chart aangemaakt , maar de looks zijn niet super , kan ik dit nog veranderen??
Terwijl mensen hier postten dat ze niet konden inloggen rond 10 uur, kon ik gewoon inloggen, 3-4 keer in een periode van 2 uur. En nu niet meer. Dus your mileage may vary?Phntm schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:36:
Wat raar dat iedereen niet erin komt. Ik werd elf uur wakker. Even ontspannen, vervolgens mijn pc aan gemaakt rond half 12. Ingelogd, server uitgekozen en ik speel nog steeds...
Ik kon vanaf 6 uur gewoon (redelijk) probleemloos inloggen. Viel mij zeker niet tegen!AppieNL schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
Charater opnieuw aanmaken? Naam blijft 24 uur "gereserveerd" na deleten.
[...]
Terwijl mensen hier postten dat ze niet konden inloggen rond 10 uur, kon ik gewoon inloggen, 3-4 keer in een periode van 2 uur. En nu niet meer. Dus your mileage may vary?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
[ Voor 19% gewijzigd door Mieze op 25-08-2012 12:56 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Ik heb van 06.00 tot nu eigenlijk non-stop kunnen spelen. Net werd ik er af gegooid en nu kom ik niet meer door de login heen.Oxigeon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:55:
Is dus zoals eigenlijk alle grote releases dat het spel vrijwel onmogelijk is te spelen op de dag van de release. Dit zal zo nog wel ff een dag duren lijkt me. En dan komt het weer 1 dag voor de officiele release zodat de mensen dan ook problemen krijgen. Maarja, zal wel goedkomen.
Tijd voor lunch en een welverdiende pauze
We kunnen dus wel ophouden met elke paar seconden te melden dat men er wel of niet in kan komen, het is een bekend issue.Announcements:
We're experiencing heavy volume right now and our login servers are under high load. We're monitoring the situation and working to improve the situation.
Dit is een account.
IEmand de Hall of Monuments Portal Stone al gebruikt of gevonden?
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Maar wat?Grvy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:58:
Ik moet eerlijk zeggen ik speel nu een tijdje al.. en tjah.. het valt me niet tegen ofzo.. maar..
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Vraagje: Hoe kan ik jute maken? Wiki ligt ook plat dus vraag het hier maar ff
Sameremsporus schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:58:
Hmm, werd net opeens van de server gedisconnect: "Incorrect password" was de disconnect melding. Heb weleens iets vreemds meegemaakt, maar die foutmelding slaat echt helemaal nergens op!
Gevonden, gebruikt en... niets gekregen. Mijn account is gelinked (gecontroleerd op de website) maar mijn titels en skins zijn niet aangekomen... Waarschijnlijk met de verkeerde tijdmachine gestuurd...coolz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:58:
Ben er weer even uit gegooid, dus zo maar weer proberen.
IEmand de Hall of Monuments Portal Stone al gebruikt of gevonden?
Level 2 Asura Elementalist
Level 6 Sylvari Guardian
Level 8 Charr Warrior
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Toch maar een norm ipv een Charr..
Stond gewoon in je inventory? Heb van de week toch aardig mijn best gedaan voor de 30 punten ;-)
Wailing_Banshee schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:59:
[...]
Gevonden, gebruikt en... niets gekregen. Mijn account is gelinked (gecontroleerd op de website) maar mijn titels en skins zijn niet aangekomen... Waarschijnlijk met de verkeerde tijdmachine gestuurd...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 3% gewijzigd door Trently op 25-08-2012 13:03 ]
Ja of een dag extra gratis speeltijd... Oh wachtXato schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:02:
Ik vind echt dat we een extra dag headstart moeten krijgen, ofwel release 1 dag uitstellen, ter compensatie voor alle problemen
Lion's Arch, in de piraten grot.coolz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:01:
Kon de Stone niet eens terug vinden in de paar minuten die ik net mocht spelen.
Stond gewoon in je inventory? Heb van de week toch aardig mijn best gedaan voor de 30 punten ;-)
[...]
Ik kom ook niet meer in GW1, dus ze zijn ergens heel druk mee bezig!
Ja, die is zwaar overbelast. Ik krijg nu ook disconnects met de melding 'invalid password' trouwens. Inloggen daarna blijft problematisch.Trently schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:02:
Hebben er meerdere mensen last met laad problemen van de Black trading post?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ja lijkt erop dat de trading post het helemaal niet doet...Trently schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:02:
Hebben er meerdere mensen last met laad problemen van de Black lion trading post?
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Op Europese servers werkt de Hall of Monuments nog niet, je kunt er wel komen maar je kan nog geen items ophalen. Een solution is om naar een US server te gaan en ze daar op te halen, maar de Europese login servers hebben problemen dus je komt er dan niet meer in.coolz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:35:
Iemand al de spulletjes opgehaald dat je hebt gekregen van de Hall of Monuments uit GW1?
Ps. vanmorgen al wel 2 chars aangemaakt maar nu kom ik er niet meer in...
Had ik ook, moet maar even reporten bij Arenanetjezzer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:03:
lol.. ben ik een uur bezig poppetje maken, in het laatste scherm... UNCORRECT PASSWORD.. Wtf?
tot lvl 7 met mijn Charr gespeelt. Maar vind de Charr toch niet zo leuk.. ( daar gaat m'n 500 gems aan armour
Toch maar een Norm proberen..
Ik volg nu de hartjes op de juiste manier (laag naar hoog) en wacht met main story tot ik juiste of ruim het level wat nodig is. Elke 5-10min wel een event gedaan!
Leuk!
Verwijderd
Helemaal mee eens, doe het nu ook op deze manier. Wel vreemd dat ik steeds die queue/overloop melding blijf krijgen terwijl ik gewoon daar m'n hartjes en events aan het uitvoeren ben.mauro101 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:06:
Moet zeggen dat ik het nu toch veel leuker vind dan de BETA weekenden etc.
Ik volg nu de hartjes op de juiste manier (laag naar hoog) en wacht met main story tot ik juiste of ruim het level wat nodig is. Elke 5-10min wel een event gedaan!
Leuk!
gelijk om 6 uur in kunnen loggen, zonder problemen m'n char gemaakt en nick te pakken gekregen
gelijk met m'n guild stone mist gecaptured (en als eerste geclaimed)
vervolgens met m'n guild de complete (!) eternal battlegrounds veroverd en daardoor in no-time lvl7 geworden
hoop PVE en quests enzo gedaan, en nú pas gekickt en kan ik niet meer inloggen
moest toch eens gaan lunchen
Verwijderd
Dus eerst maar even lunchen!
Uh wat heeft de overflow nu te maken met je hartjes ?Mieze schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:08:
[...]
Helemaal mee eens, doe het nu ook op deze manier. Wel vreemd dat ik steeds die queue/overloop melding blijf krijgen terwijl ik gewoon daar m'n hartjes en events aan het uitvoeren ben.
Verwijderd
Volgens mij vraagt hij zich hetzelfde afBrummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Uh wat heeft de overflow nu te maken met je hartjes ?
Elke keer nadat je uit je personal quest (of uit een ander gebiedje) komt kun je in de overflow server gegooid worden.
Ik denk dat het grootste deel eerst gewoon gaat levellen en daarna pas WvW gaat doen.Seditiar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:09:
Levelen gaat wat sneller dan verwacht, ongelofelijk weinig mensen doen mee met WvWvW op deze server... dan maar events spammen. Loop geloof ik aardig voor, kreeg pas 60 bonus XP.
Dit dus.Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:13:
[...]
Ik denk dat het grootste deel eerst gewoon gaat levellen en daarna pas WvW gaat doen.
Ik doe graag wvwvw. Maar ga nu toch echt eerst pve levelen.
Die voer ik uit in de overflow, en terwijl ik midden in een event krijg ik steeds die melding of ik wil gaan of achter terug in de queue wil komen. Ik ga ervan uit dat als ik dit bevestig ik in een ander gebied kon toch?Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Uh wat heeft de overflow nu te maken met je hartjes ?
Warhammer en PC games en lego
Helaas dachten de mense op Desolation daar anders over. Maar echt dik 50% kwam uit 1 guild (van de honderden die er al liepen).Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:13:
[...]
Ik denk dat het grootste deel eerst gewoon gaat levellen en daarna pas WvW gaat doen.
Same here.Arnevld schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:13:
Bah, heb opeens een verkeerd password :< eruit geknikkert en nu heb ik een firewall
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Ik kreeg die error terwijl ik continu in overflow bleef (popup kwam hele tijd onder boss fights).ChickMagneet schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:15:
Ik zou gewoon lekker in de overflow server blijven zitten. Ben al twee keer naar de normale server gegaan en kort daarna kreeg ik de "Incorrect password" error. Maar ik weet ook niet zeker of het daar aan kan liggen.
Hoe kom je er dan weer in ? blijven spammen?ChickMagneet schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:15:
Ik zou gewoon lekker in de overflow server blijven zitten. Ben al twee keer naar de normale server gegaan en kort daarna kreeg ik de "Incorrect password" error. Maar ik weet ook niet zeker of het daar aan kan liggen.
Warhammer en PC games en lego
Standaard is "B".Trently schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:15:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan je queuen voor WvWvW?
Jup, had geluk dat ik er na 10 minuten alweer in kwam.Arnevld schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:15:
[...]
Hoe kom je er dan weer in ? blijven spammen?
Nee je bent niet de enigsteKnaak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
Ben ik de enige die iedere keer de melding krijgt dat er een firewall aanstaat? Of ligt dat aan een overbelaste login server?
6) You just checked it.
Servers liggen er weer uit, al een kwartiertje ofzo.Knaak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
Ben ik de enige die iedere keer de melding krijgt dat er een firewall aanstaat? Of ligt dat aan een overbelaste login server?
Bovenaan staat iets van Join This Fight of iets dergelijks. En dan één van de vier maps uitkiezen.Trently schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
[...]
Maar dan zie ik alleen het scherm met scores. Waar moet je dan op klikken?
Dit zijn ze aan het onderzoeken, heel veel mensen in de EU schijnen dit te krijgen (ik ook).Knaak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
Vanboven kan je kiezen om naar "Borderlands" te gaan. Dan teleporteer je naar WvWvW. Dan kan je best even goed rondkijken want het is vrij indrukwekkend.Trently schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
[...]
Maar dan zie ik alleen het scherm met scores. Waar moet je dan op klikken?
Ik kreeg ze ook steeds onder boss fights, zal wel toeval zijn.Seditiar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:15:
[...]
Ik kreeg die error terwijl ik continu in overflow bleef (popup kwam hele tijd onder boss fights).
Nee, heeft daar niets mee te maken.ChickMagneet schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:15:
Over die overflow server:
Wanneer je eigen server vol is, word je in een wachtrij geplaatst. En je wordt naar een overflow server gezet, zodat je wel gewoon kunt spelen. Wanneer je nu vooraan in die rij komt te staan, krijg je de optie om naar je eigen server te gaan. Als je dit doet, kom je op dezelfde plek waar je op dat moment staat, maar dan op een andere server. Als je bezig bent met een DE, dan kan het handig zijn om even terug naar achteren in de rij geplaatst te worden, want dat DE hoeft natuurlijk op je eigen server niet bezig te zijn! Als je toch niets aan het doen bent of je bent een heart quest aan het doen, dan kun je probleemloos naar je eigen server en ga je daar gewoon verder waar je mee bezig was.
Nee hier hetzelfde liedje, blijf problemen hebben met inloggen. Firewall / connection lijkt me prima in orde, want eerder op de dag gewoon zonder problemen kunnen spelen.Knaak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
Overbelaste loginserver lijkt me dus waarschijnlijk.
Guild Wars 2 @GuildWars2Knaak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
The errors related with firewall/conectivity are still being investigated by our teams. We will give you more info as soon as we get it. ^DO
Expand
Reply Retweet Favorite
Error 42:x komt het meest voor, ikzelf heb over het algemeen error 4:x (rechtsonderin wanneer je een zwart scherm krijgt).Knaak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:16:
Via https://twitter.com/GuildWars2 proberen ze iedereen op de 'hoogte' te houden.
Verwijderd
Liever een Error 42, dan een Error 32Aer0 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:18:
[...]
Error 42:x komt het meest voor, ikzelf heb over het algemeen error 4:x (rechtsonderin wanneer je een zwart scherm krijgt).
Via https://twitter.com/GuildWars2 proberen ze iedereen op de 'hoogte' te houden.
+1Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:19:
[...]
Liever een Error 42, dan een Error 32
Dus als die eruit knallen is feest over helaas
Ik denk het niet nee.Lasteraar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:21:
Is iemand die het laatste half uur eruit geknikkerd is er nog in kunnen komen ?
nee, want anders was het hier geen slowchatLasteraar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:21:
Ik niet, steeds een 42.x melding.Lasteraar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:21:
6) You just checked it.
Het ligt er nu al een tijdje uit. Zostraks kon ik gewoon nog connecten na een aantal pogingen.Lasteraar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:21:
Spel is perfect, alleen dat letterlijk iedereen tegelijk erin wilt belast de servers nog ietjes.. maar tot nu toe enorm verrast hoe ze alles geregeld hebben.
Dan kom je er niet meer in, zit ook al een half uur te proberen na een dc
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ja alleen ik denk dat misschien wel 70/80% nu al gaat spelen ipv maandag..ChickMagneet schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:24:
Ik denk ook wel dat deze 'headstart' er is, zodat ze bij de 'echte' release geen problemen hebben.
Verslaafd? Neuh... ik speel gewoon heel heel heel erg graag
6) You just checked it.
Snap het nooit, sommige dingen zijn te voorkomen sommige niet. Maar login server issues dmv teveel traffic zijn vaak het makkelijkst te testen
Die kans is aanwezig, een soort pre launch betaChickMagneet schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:24:
Ik denk ook wel dat deze 'headstart' er is, zodat ze bij de 'echte' release geen problemen hebben.
Verwijderd
Haha daar heb ik ook last van... Dan weten ze meer dan ikTyoi schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:25:
omg lol, onderin de advertentie balk (net boen de replybox) de advertentie: "Game Verslaafd? Games zijn een serieuze verslaving. Wij helpen u graag. 100% vergoed!"
Verslaafd? Neuh... ik speel gewoon heel heel heel erg graag
Heb er stuk of 15 te pakken gekregen (die markt werkt nog niet al te snel) voor 77c/stuk.
Neej, ik kreeg een '502' error toen ik een poging waagde.Myrdreon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:26:
Trouwens, iemand nog gems gekocht?
Heb er stuk of 15 te pakken gekregen (die markt werkt nog niet al te snel) voor 77c/stuk.
6) You just checked it.
Verwijderd
Testen, ja. Dat hebben ze ook zeker gedaan. (Vele stresstests) Oplossen? Nee, dat wordt toch wel een heel stukje moeilijker.jezzer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:25:
Maybe maar als ze nu twee dagen geleden voor all early acces leden een loging event gehouden met bv 5 uur speeltijd dan waren ze tegen hetzelfde probleem opgelopen en dan hadden ze het nu niet gehad.
Snap het nooit, sommige dingen zijn te voorkomen sommige niet. Maar login server issues dmv teveel traffic zijn vaak het makkelijkst te testen
Testen =/= oplossen
En nee, extra servers neergooien voor die piek die je @launch hebt is natuurlijk onzin.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 13:28 ]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.