GW2 heeft geen drukke gebiedenvoxxel schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:30:
Succes met inloggen en spelen dit weekendik ben nog even op vakantie en pas volgend weekend van de partij. Ik denk dat alle start zones dan wel wat gebalanceerder zullen zijn qua drukte.
En het werkt perfect. Kan lekker doorspelen zonder problemen!Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
GW2 heeft geen drukke gebiedenOmdat er overflow servers zijn.. Dus dat ga je niet merken
Rupsen, Rapsen.
Mocht je niet kunnen inloggen met @ncsoft, dit is helaas niet meer toegestaan in deze headstart.
Je moet dus omzetten in echte emailadres (want anders krijg je geen email meer van GW2 voor bevestiging)
Je kan tijdens inloggen dan krijg je mogelijkheid om email te veranderen en kun je daarna wel inloggen en char aanmaken.
Dat is voor mensen die denken dat email opeens niet werkt terwijl ze nog met oudere @ncsoft inloggen. Dat kan nu niet meer.
Je moet dus omzetten in echte emailadres (want anders krijg je geen email meer van GW2 voor bevestiging)
Je kan tijdens inloggen dan krijg je mogelijkheid om email te veranderen en kun je daarna wel inloggen en char aanmaken.
Dat is voor mensen die denken dat email opeens niet werkt terwijl ze nog met oudere @ncsoft inloggen. Dat kan nu niet meer.
ja werkt echt prima.Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:35:
[...]
En het werkt perfect. Kan lekker doorspelen zonder problemen!
helemaal geen drukte of iets.
gewoon mooi bevolkt
Kwam er net in één keer in, zag dat Far Shiver vol was en klik op Icoontje linksboven om settings te changen..was dat blijkbaar Cancel/close knop en nu kom ik er niet meer in
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Niet druk? dat komt omdat je geen characters meer kan aanmaken op de servers!
Die zijn namelijk al op full.
Die zijn namelijk al op full.
Wat bedoelen jullie trouwens met full? Dat je niet Far Shiverpeaks kan selecteren als server of dat je er gewoon niet in kan komen ook al heb je een char daar?
Het eerste, je kan de server helemaal niet meer selecteren helaas.Creqaw schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:38:
Wat bedoelen jullie trouwens met full? Dat je niet Far Shiverpeaks kan selecteren als server of dat je er gewoon niet in kan komen ook al heb je een char daar?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
login server licht er uit.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:39:
firewall issuesalles werkte tot daarnet, toen werd ik eruit gesmeten
ik kom er ook al niet in
Hm k, geen issue voor mij dus.Melkaz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:39:
[...]
Het eerste, je kan de server helemaal niet meer selecteren helaas.
Erg slecht dat ze de server capacity zo laag hebben gezet. En dat op een headstart!
Verwijderd
enig idee van een ETA wnn hij terug online komt?sk1nny666 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:39:
[...]
login server licht er uit.
ik kom er ook al niet in
Blijf de twitter checken.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:41:
[...]
enig idee van een ETA wnn hij terug online komt?
Ja, er moet altijd wat zijn met een headstart toch...Ryatzu schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:40:
Erg slecht dat ze de server capacity zo laag hebben gezet. En dat op een headstart!
Werkt hier trouwens probleemloos, 3rde character al aangemaakt voor wat name reservering
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier hetzelfde probleem. Op een gegeven moment kan ik wel inloggen (vanaf de launcher) maar als ik dan vervolgens mijn character wil selecteren en op Play wil drukken, krijg ik dezelfde login-server message..
Ik heb daarstraks nog Far shiverpeaks als server kunnen kiezen maar mijn broer kan er nu niet meer in omdat die full is... betekent dit dat we niet samen kunnen spelen?
Of kan hij op een rustiger moment nog dezelfde server joinen?
edit:
ok hij is kunnen in loggen
edit:
ok hij is kunnen in loggen
[ Voor 7% gewijzigd door Greenpearl op 25-08-2012 10:44 ]
Hm kan iemand zich nog herinneren van de tijd dat ie zn gw2 account heeft aangemaak of hij een activatie mail kreeg na het invullen van real name username password en geb datum enzo op het registratie scherm? Als ik het nog een keer probeer krijg serial code in use maar met de info die ik ingevuld heb kom ik er niet in, en password reset geeft unknown e-mailaddress. Dus ik DENK dat er nog een activatie mail moet komen ofzo?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
is volgens mij al best vaak gezegd, gewoon een andere server kiezen en dan op een rustig moment transferren (eerste week gratis)Greenpearl schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:43:
Ik heb daarstraks nog Far shiverpeaks als server kunnen kiezen maar mijn broer kan er nu niet meer in omdat die full is... betekent dit dat we niet samen kunnen spelen?Of kan hij op een rustiger moment nog dezelfde server joinen?
Zodra je inlogt krijg je de melding dat je je moet activeren via mail.twit schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:44:
Hm kan iemand zich nog herinneren van de tijd dat ie zn gw2 account heeft aangemaak of hij een activatie mail kreeg na het invullen van real name username password en geb datum enzo op het registratie scherm? Als ik het nog een keer probeer krijg serial code in use maar met de info die ik ingevuld heb kom ik er niet in, en password reset geeft unknown e-mailaddress. Dus ik DENK dat er nog een activatie mail moet komen ofzo?
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Zozo toch hier en daar wat problemen met inloggen lees ik.
Kan het toch niet weerstaan om mee te gaan doen in de headstart.
Kan iemand me vertellen waar ik nog kan preorderen zodat ik vanavond als ik thuis kom met het vrouwtje kan spelen?
Kan iemand me vertellen waar ik nog kan preorderen zodat ik vanavond als ik thuis kom met het vrouwtje kan spelen?
Op de officiële website heb je gelijk de key en toegang.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:53:
Ok, uur lang log in gespammed, geen zin meer. Probeer later nog wel.
dan moet je pre-purchasen, anders kom je er maandag pas in.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:53:
Hm ja daar krijg ik dus gewoon de e-mailaddress not found melding. Net als bij password reset, het lijkt dus toch dat mijn registratie niet doorgekomen is maar toch is mijn serial code in use sinds ik een keer mn e-mailadres , naam , geboortedatum en al die velden heb ingevuld op de registration pagina. Frustrerend dit!Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:47:
[...]
Zodra je inlogt krijg je de melding dat je je moet activeren via mail.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Want jij weet precies hoeveel mensen er nu op zitten? Wie weet zitten er wel super veel mensen op.. het is niet alleen tweakers die bezig is hoorRyatzu schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:40:
Player estimation:
http://www.gw2guilds.org/...u?sort=players&order=desc
http://www.gw2guilds.org/...u?sort=players&order=desc
The team is working on the conectivity problems that are mainly happening on the EU territories. Will give you an update on this soon ^DO
Twitter
hmm.. ik heb de hard copy hier al liggen etc.
Zou er een manier zijn om toch vandaag in te kunnen loggen zonder het volledige spel te kopen?
heb mn account al wel geactiveerd met de key die erbij zat zeg maar.
Zou er een manier zijn om toch vandaag in te kunnen loggen zonder het volledige spel te kopen?
heb mn account al wel geactiveerd met de key die erbij zat zeg maar.
Nou jongens, de gem store werkt al :-D
Epiccsssss

Epiccsssss

Yay, ik zit erin! Iemand een aanbeveling qua server?
Heb je toevallig een ncsoft play guildwars account gekoppeld aan je gw2 account?twit schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:58:
[...]
Hm ja daar krijg ik dus gewoon de e-mailaddress not found melding. Net als bij password reset, het lijkt dus toch dat mijn registratie niet doorgekomen is maar toch is mijn serial code in use sinds ik een keer mn e-mailadres , naam , geboortedatum en al die velden heb ingevuld op de registration pagina. Frustrerend dit!
Zo ja dan kan het zijn dat je xxxx@ncsoft moet gebruiken en niet het e-mail je krijgt daarna de optie om het te veranderen.
Far Shiverpeaks zitten de meeste, ook de GoT guild zal zich daar vestigen.FrozenToast schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:09:
Yay, ik zit erin! Iemand een aanbeveling qua server?
Je komt er alleen niet meer op (iig voor dit moment).psychodude schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:17:
[...]
Far Shiverpeaks zitten de meeste, ook de GoT guild zal zich daar vestigen.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Ik krijg wel lage fps. Ik heb ene 6870 en deze draait battlefield 3 prima, maar guild wars 2 haal ik niet boven de 25 (op ze laagst)
Zit daarom nu ook op Piken Square, kijk wel of ik straks de switch maak.Uhmmie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:24:
[...]
Je komt er alleen niet meer op (iig voor dit moment).
Kan in ieder geval wel wat hulp gebruiken. Is immers mijn eerste MMO en geen beta gehad
Ik denk dat je processor zich rot zit te werken en je videokaart uit z'n neus aan het eten is.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:26:
Ik krijg wel lage fps. Ik heb ene 6870 en deze draait battlefield 3 prima, maar guild wars 2 haal ik niet boven de 25 (op ze laagst)
Eindelijk erin..loopt het spel vast na de intro cinamatic 
Opnieuw opgestart en kan nu weer niet inloggen xD
Same here...shalaka schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:30:
Eindelijk erin..loopt het spel vast na de intro cinamatic
Wel al 4 van de 5 chars kunnen maken.
Account gemaakt en toch in staat om te spelen nu dankzij een headstart key van ebay. Aanrader dus voor de mensen die op het laatste moment, zoals ik, hebben bedacht dat ze toch eens willen kijken of dit spel iets voor ze is!
Nu nog zien in te loggen maar goed die problemen heeft iedereen lees ik wel..
Nu nog zien in te loggen maar goed die problemen heeft iedereen lees ik wel..
Weet iemand hoe je het ster icoon aanpast op de male sylvari head?
edit: gevonden: earth water fire air kiezen.
edit: gevonden: earth water fire air kiezen.
[ Voor 26% gewijzigd door sdk1985 op 25-08-2012 11:34 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:30 ]
Ik zat erin, maar was voor desolation gegaan, nu getransferred naar Far Shiverpeaks maar (hoe raad je het) kan ik het spel weer niet inkomen.. zuchtpsychodude schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:17:
[...]
Far Shiverpeaks zitten de meeste, ook de GoT guild zal zich daar vestigen.
Heb je je bank al gecontroleerd? Als je "send all collectibles to storage" doet, gaat je Rytlock ook meeFantasma schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:32:
Love it....
Enige stomme, m'n Rytlock minipet is plots verdwenen en zit niet meer in m'n inventory...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Is dat gratis?FrozenToast schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:32:
[...]
Ik zat erin, maar was voor desolation gegaan, nu getransferred naar Far Shiverpeaks maar (hoe raad je het) kan ik het spel weer niet inkomen.. zucht
Kan je ook chars hebben op verschillende servers?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Eerste 7 dagen gratis transfers. Ik heb net ook geprobeerd te transferen naar Far Shiverpeaks (staat nu op High), maar doet nog niet veel lol.
edit: hmm na reloggen staat er wel een huisje bij Far Shiverpeaks, zal dus wel goed gegaan zijn.
edit: hmm na reloggen staat er wel een huisje bij Far Shiverpeaks, zal dus wel goed gegaan zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door AppieNL op 25-08-2012 11:42 ]
**
[ Voor 107% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:30 ]
Al dagen aan het denken voor een naam... en ja hoor nu me poppeke aangemaakt en weet nog niks
Lekker dan... black load screen na maken van mijn twee character. Nu natuurlijk weer last van de offline login server...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik ben op zoek naar een achternaam of een prefix voor mijn character Remz. Het is een Human Ranger.
Iemand suggesties? Name generators helpen niet echt
Verwijderd
Circus?Remz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:45:
Ik ben op zoek naar een achternaam of een prefix voor mijn character Remz. Het is een Human Ranger.
Deze en deze gaan over de naming conventions in Guild Wars. Vooral bij die tweede staan wat interessante links naar namen.Remz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:45:
Nee bedankt, zou ook nooit die story line kiezen
Bedankt voor de links! Gaat zeker lukken!Xylon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:47:
[...]
Deze en deze gaan over de naming conventions in Guild Wars. Vooral bij die tweede staan wat interessante links naar namen.
Verwijderd
Die banker, is die ook al in het startgebied te vinden? Mijn bags zitten vol met hout, plantjes, groenten en metalen en zou er vanaf willen. Kan bij de Black Lion Trading Post echter niets vinden.
Ga naar je inventory, druk op het tandwieltje en druk: Deposit All Collectables. Dan stuur je ze direct naar je bank, kan je ze later verkopen/gebruiken!Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:52:
Die banker, is die ook al in het startgebied te vinden? Mijn bags zitten vol met hout, plantjes, groenten en metalen en zou er vanaf willen. Kan bij de Black Lion Trading Post echter niets vinden.
Verwijderd
Wist niet dat het zo makkelijk gaatRemz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:53:
[...]
Ga naar je inventory, druk op het tandwieltje en druk: Deposit All Collectables. Dan stuur je ze direct naar je bank, kan je ze later verkopen/gebruiken!
En ik heb ondertussen weer twee uur speeltijd er op zitten tot me laptop zoiets had van "genoeg..brrr" laptop dood xD. Nu kan ik niet meer inloggenCreqaw schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:54:
Logged in! FINALLY! Duurde maar 2 uur.
Rupsen, Rapsen.
Bij deze maar weer het bewijs dat geen enkele mmo of online game kan starten zonder inlogproblemen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Kan ik daar nog iets aan doen?ErikRedbeard schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:28:
[...]
Ik denk dat je processor zich rot zit te werken en je videokaart uit z'n neus aan het eten is.
Is de Guild al gevormd?
Userid: Ztoke.2734
Userid: Ztoke.2734
nee de guild word rond uiterlijk 1 uur gemaakt
Nee, komt net bericht op de website dat RevenNL wat problemen heeft met installatie van OS. Dus het word nu rond een uur of 1.
http://guildoftweakers.com/home
[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 25-08-2012 12:00 ]
Rupsen, Rapsen.
zo, zit lekker de gates in WvWvW te nuken, Piken Square slacht echt alles af op het moment
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
To all of you with conectivity issues. Can you tweet the error code you´re getting when trying to login? Also your region (NA, EU) ^DO
Ik zeg zoethoudpraktijken.
Ik zeg zoethoudpraktijken.
Wie te whisperen voor een invite voor de GoT guild?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Naar website gaan » http://guildoftweakers.com/home « om daar in een topic je ID achter te laten voor een inviteBor de Wollef schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:00:
Wie te whisperen voor een invite voor de GoT guild?
Rupsen, Rapsen.
Bor.. lees wat hoger ><
@Aer, ow nee een launch met issues.. jep ze zijn totaal niks aan het doen behalve "zoethoudpraktijken"
@Aer, ow nee een launch met issues.. jep ze zijn totaal niks aan het doen behalve "zoethoudpraktijken"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die firewall meldingen zijn ook fijn wanneer je net met character creation klaar bent. Ik had net even dat ik een naam voor de 2e keer kon registreren (tenminste zo leek het).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nee, ik zeg dat na zoveel tijd, allang duidelijk mag zijn welke fouttypen zich voordoen.lanerios schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:01:
Bor.. lees wat hoger ><
Hmm ik kon om 6:15 inloggen. Alle character names (muw. ééntje) waren al genomen. Na 10 minuten werdt ik er uitgegooid. Sinds 6:30 probeer ik al in te loggen en het lukt nog steeds niet.
Op deze manier is die headstart ook niet zoveel waard, hé...
EN m'n vriendin zit hier naast al leuk te spelen vanaf 6:15 en is al level 12. Oneerlijk!
Edit: wow, ik zit er eindelijk in. Yeah!
Op deze manier is die headstart ook niet zoveel waard, hé...
EN m'n vriendin zit hier naast al leuk te spelen vanaf 6:15 en is al level 12. Oneerlijk!
Edit: wow, ik zit er eindelijk in. Yeah!
[ Voor 20% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 25-08-2012 12:10 ]
Ik heb de chatvenster en minimap ineens bovenaan het scherm staan. Is er een manier om dit terug te zetten?
Ik zit er nu eindelijk in maar niet met mijn fulltime account. Dus mijn simpele vraag waar kan ik mijn character straks overzetten naar een ander account?
Ik kan zo 123 niet vinden waar je daar voor moet zijn. Ik heb al wel gevonden hoe je je char kan transferen van wordt naar een ander. Maar ik wil graag weten hoe dat kan tussen accounts.
Bedankt!
Ik kan zo 123 niet vinden waar je daar voor moet zijn. Ik heb al wel gevonden hoe je je char kan transferen van wordt naar een ander. Maar ik wil graag weten hoe dat kan tussen accounts.
Bedankt!
Mijn character name was ook al mooi in beslag genomen. Jammer dat ik deze niet kon reserveren met Guild Wars 1 (omdat dat alleen namen met meer dan 1 woord ondersteunt).
Sterker nog, kon niet eens in de server komen waar al mijn vrienden op spelen. Gelukkig zijn transfers deze week gratis.
Sterker nog, kon niet eens in de server komen waar al mijn vrienden op spelen. Gelukkig zijn transfers deze week gratis.
[ Voor 26% gewijzigd door Wolfos op 25-08-2012 12:12 ]
Als je een karakter aanmaakt en je krijgt vervolgens black screen bij de cinamatic
Is je karakter dan wel aangemaakt?
Mhm is het normaal dat mij radeon hd6950 aan max load zit? Met alle settings op hoogste.
Ik zou niet op een te drukke server gaan spelen, dan zit je constant in de overflow.Wolfos schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:12:
Mijn character name was ook al mooi in beslag genomen. Jammer dat ik deze niet kon reserveren met Guild Wars 1 (omdat dat alleen namen met meer dan 1 woord ondersteunt).
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja, heb het zelf ook gehad. Gewoon afsluiten, opnieuw inloggen en je avontuur kan beginnenshalaka schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:14:
Als je een karakter aanmaakt en je krijgt vervolgens black screen bij de cinamatic
Ja. Kreeg het ook bij de 4de char die ik aanmaakte en de 5de, nu kom ik er niet meer in lol. Net wanneer ik echt wilde gaan spelen ipv poppetjes kleien.shalaka schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:14:
Ik had niet verwacht dat ze werkelijk om 6 uur al de servers open zouden gooien. Vond dat toch overkomen als een grote bek XD maar goed, daardoor ben ik wel wat namen misgelopen. Gelukkig had ik een backup plan met een achternaam, maar toch.
[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 25-08-2012 12:18 ]
Tsja, als het inloggen daarna weer minstens een half uur duurt..Gropah schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:15:
[...]
Ja, heb het zelf ook gehad. Gewoon afsluiten, opnieuw inloggen en je avontuur kan beginnen
Verwijderd
Ik had guildwars 2 gepreordert(dus met 1 dag headstart), nu had ik per mail de pre order key door gekregen en geregistreerd. Nu heb ik vandaag het spel zelf in de brievenbus gehad met een andere serial code erop, weet iemand hoe dit zit nu heb ik twee verschillende codes.
Iemand? Het is behoorlijk irritant.NoFearz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:11:
Ik heb de chatvenster en minimap ineens bovenaan het scherm staan. Is er een manier om dit terug te zetten?
Volgens mij 1 code voor de 1 day headstart, de andere voor de game zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:17:
Ik had guildwars 2 gepreordert(dus met 1 dag headstart), nu had ik per mail de pre order key door gekregen en geregistreerd. Nu heb ik vandaag het spel zelf in de brievenbus gehad met een andere serial code erop, weet iemand hoe dit zit nu heb ik twee verschillende codes.
Staat het niet toevallig ergens in de settings ?.
[ Voor 19% gewijzigd door Metian op 25-08-2012 12:18 ]
Rupsen, Rapsen.
Je zit sowieso altijd wel in de overflow. TIjdens beta heb ik volgens mij nooit in een gewone map gezeten.Dakreal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Ik zou niet op een te drukke server gaan spelen, dan zit je constant in de overflow.
Kan nu weer niet inloggen, wat een slechte launch zeg. Maandenlange beta's en stress tests, en uiteindelijk is dag 1 net zo onstabiel als de eerste beta.
[ Voor 19% gewijzigd door Wolfos op 25-08-2012 12:23 ]
Zucht.Your serial code was already registered with a Guild Wars 2 account.
En na het nog 10 keer proberen is het toch gelukt
[ Voor 23% gewijzigd door Bobmeister op 25-08-2012 12:28 ]
Het inloggen mag dan niet goed werken maar om te zeggen dat het net zo instabiel is als de eerste beta is niet waar.Wolfos schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Je zit sowieso altijd wel in de overflow. TIjdens beta heb ik volgens mij nooit in een gewone map gezeten.
Kan nu weer niet inloggen, wat een slechte launch zeg. Maandenlange beta's en stress tests, en uiteindelijk is dag 1 net zo onstabiel als de eerste beta.
Overflow is alleen als je server vol zit, dus als je in de beta constant in de overflow zat. zat je op een volle serverWolfos schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Je zit sowieso altijd wel in de overflow. TIjdens beta heb ik volgens mij nooit in een gewone map gezeten.
Logisch toch, er loggen nu meer mensen in dat in de beta of STs.Wolfos schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Rupsen, Rapsen.
als ik mn hardcopy al geregistreerd heb en ik kan aan een headstart code komen kan ik die dan activeren bovenop mn al geregistreerde code?
Iemand al de spulletjes opgehaald dat je hebt gekregen van de Hall of Monuments uit GW1?
Ps. vanmorgen al wel 2 chars aangemaakt maar nu kom ik er niet meer in...
Ps. vanmorgen al wel 2 chars aangemaakt maar nu kom ik er niet meer in...
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Wat raar dat iedereen niet erin komt. Ik werd elf uur wakker. Even ontspannen, vervolgens mijn pc aan gemaakt rond half 12. Ingelogd, server uitgekozen en ik speel nog steeds...
Ik heb vanmorgen zonder problemen kunnen spelen, zelfs inloggen ging snel. Helaas duurt het inloggen nu langer, en crashed me laptop om de paar seconden dat ik in-game sta (gek, want ik van morgen totaal nergens last van).Phntm schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:36:
Wat raar dat iedereen niet erin komt. Ik werd elf uur wakker. Even ontspannen, vervolgens mijn pc aan gemaakt rond half 12. Ingelogd, server uitgekozen en ik speel nog steeds...
Rupsen, Rapsen.
Ik lijk er nu wel weer in te komen. Zit op Far Shiver
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Hoe kom ik erachter of deze game bij mij op de pc draait? WoW kan ik zonder problemen eigenlijk goed draaien op medium/low. Kan ik deze dan ook spelen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.