"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Rupsen, Rapsen.
Als ik vervolgens dinsdag voor 39,95 het volledige spel koop ben ik in ieder geval nog goedkoper uit dan nu als bij AN kopen.
Cya ingame
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Uh voor de headstart key heb je alsnog het volledige spel nodig..twit schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:25:
Zojuist een headstart key weten te kopen op ebay voor $10 bij de seller die eerder in dit topic als uitverkocht was gemeld. Ik weet dat hij ze eerst voor $2 verkocht maarja.. Ik heb nog nooit een beta oid kunnen spelen dus ik kan nu relatief goedkoop toch een soort demo spelen en even kijken of mijn systeem het aan kan.
Als ik vervolgens dinsdag voor 39,95 het volledige spel koop ben ik in ieder geval nog goedkoper uit dan nu als bij AN kopen.
Cya ingame
Verwijderd
Dat was die al tijdens de BetaVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:27:
Aan alle FS mensen hier: ik ben net ingelogd en FS wordt aangegeven als full.
Zat ik ook net naar te kijken.Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:24:
Nou, eerste obstakel gehad, ben ingelogd. Nu eens zien of ik ook zwart scherm krijg na het introfilmpje.
Maar na de beta was alles gewiped. In de afgelopen paar uur hebben dus zo veel mensen FS als homeworld gekozen dat je er nu niet meer in kunt komen.
Anywway, de komende tijd zijn nog gratis world transfers, dus zo'n heel groot probleem is het niet.
[ Voor 45% gewijzigd door Xylon op 25-08-2012 09:29 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
[ Voor 28% gewijzigd door corset op 25-08-2012 09:30 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
edit: spelen gaat echter niet
[ Voor 49% gewijzigd door Mr.Monk op 25-08-2012 09:32 ]
Nou dat is dan wel heel snel gegaan, net stond die nog op High.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:27:
Helaas zit ik nu mooi naar zwart scherm te kijken
[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 25-08-2012 09:31 ]
Rupsen, Rapsen.
Uur geleden op low zelfs, waar anderen al wel high waren.Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:31:
[...]
Nou dat is dan wel heel snel gegaan, net stond die nog op High.
Blergh ... eens kijken welke server ik dan ga kiezenVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:27:
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Je kunt de komende tijd nog altijd een gratis world transfer doenWeakling schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:32:
[...]
Blergh ... eens kijken welke server ik dan ga kiezen
Verwijderd
Ah, ik dacht namen voor je charlanerios schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:21:
inloggen lukt nu niet meerhelaas. But ow well, tijd om te eten en boodschappen te doen. Help me kiezen,
Appelsientje Dubbelfruit of Fernandes? wat is beter voor weekendje doorhalen?
Net een asura op fs aangemaakt en het introfilmpje gekeken. Bleef het scherm zwart en alleen de skip knop stond er nog als je de muis bewoog. Echter deed die knop niets meer.
Vrolijk alt+F4 gedaan en nu werkt het inloggen niet meer
Verwijderd
Dit heb ik nu dus ook en ik wil niet alt f'4'enPieler schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:35:
Aaah bummer...
Net een asura op fs aangemaakt en het introfilmpje gekeken. Bleef het scherm zwart en alleen de skip knop stond er nog als je de muis bewoog. Echter deed die knop niets meer.
Dit is een account.
Precies hetzelfde hier.Pieler schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:35:
Aaah bummer...
Idd mehWeakling schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:32:
[...]
Blergh ... eens kijken welke server ik dan ga kiezen
Ja maar de volledige spel 'serial code' hoef je dan toch pas dinsdag ofzo in te vullen? Dat betekent toch dat je dan nu gewoon kunt spelen met de headstart key?Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:26:
[...]
Uh voor de headstart key heb je alsnog het volledige spel nodig..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Maar Far Shiverpeaks is al op HIGH.... zal snel FULL worden.
Dus we moeten daarom maar snel tweede server zoeken voor overige NL spelers hier, anders krijg je gespreide meuk over vele servers en wordt het niet meer overzichtelijk.
Alleen inloggen op server zelf zal moeizaam worden omdat we weten dat gebieden max aantal spelers opvangen.
Currently playing: MTG Arena (PC)
klopt; dat heb ik nu ook en ik kom er vrolijk in..twit schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:37:
[...]
Ja maar de volledige spel 'serial code' hoef je dan toch pas dinsdag ofzo in te vullen? Dat betekent toch dat je dan nu gewoon kunt spelen met de headstart key?
Volledige spel serial heb ik nog niet ingevuld doosje ligt ergens hier achter me.. na maandag maar even doen
Dit is een account.
Gewoon blijven proberen, servers zijn een beetje (lees flink) overbelastDeepSeven schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:41:
Ik zit nu in de char select, maar als je op play drukt wil die je login weer verifiëren denk ik, krijg je weer de firewall error.
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
ff alt-F4 en hopen dat je vervolgens weer kunt inloggen, zoja is je char wel gecreëerd en kun je inloggen, dat lukte bij mij net iigTyoi schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:42:
Me 2. Zwart scherm na char intro.
Je hebt nog free transfers de eerste week.. dus ga op een andere spelen en transfer later..Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:44:
Beetje naar dat de server nu vol is... zitten nu met 3 van de 4 mensen op de server en 1 kan er dus niet meer bij.
Dit is een account.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Als je vrienden nog geen character hebben gemaakt kunnen ze volgens mij nog van world wisselen (niet 100% zeker). Aangezien dat er nog gratis world transfers zijn kun je dus eerst op een andere server samen spelen en dan wisselen.Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:44:
Beetje naar dat de server nu vol is... zitten nu met 3 van de 4 mensen op de server en 1 kan er dus niet meer bij.
Rupsen, Rapsen.
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Wrm? Volgens mij krijgt iedereen die melding (ik ook namelijk, en d'r niets met mijn firewall ect aan de hand)Nidhiki schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:49:
Nog steeds die vervelende connection error hierzo, begin toch echt te twijfelen aan m'n router en poorten...
Edit: Want ik zit er in tijdens het tikken van dit bericht.
[ Voor 8% gewijzigd door Tyoi op 25-08-2012 09:50 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Zo net een ipconfig /flushdns gedaan en m'n pc opnieuw opgestart. Hierna kon ik weer inloggen. Kan echter ook gewoon geluk zijn geweest.Nidhiki schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:49:
Nog steeds die vervelende connection error hierzo, begin toch echt te twijfelen aan m'n router en poorten...
Piken Square
Bastille Valeren
Rosiel Valeren
Firenze Valeren
Als iemand ook op piken zit, voeg me maar toe
Maar kan ik deze maar 1x gebruiken of wanneer ik betere stats ontvang weer omtoveren ?
Ja want transferen naar een volle server kan.. notGrvy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:45:
[...]
Je hebt nog free transfers de eerste week.. dus ga op een andere spelen en transfer later..
Rupsen, Rapsen.
Mooi klote, kan dus niet inloggen, en bij de beta/stresstest wel..
Iemand anders dit probleem ook?
Mn vriendin kan wel inloggen en bij haar is de server vol!? Wanneer kunnen we er dan op.....
Ik heb zojuist een GW2 account gemaakt maar inderdaad ook nog geen bevestigings of activatie mail gehad. Als ik het nog eens probeer zegt hij wel dat mijn key al aan een ander account gelinked is, dus hij is 'geregistreerd'. Echter als ik in probeer te loggen of reset password ofzo doe op het e-mailadres dat ik gebruikt heb, krijg ik dezelfde error "emailaddress not found".ixl85 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:52:
"The email address you entered was not found"
![]()
![]()
Mooi klote, kan dus niet inloggen, en bij de beta/stresstest wel..
Iemand anders dit probleem ook?
Mn vriendin kan wel inloggen en bij haar is de server vol!? Wanneer kunnen we er dan op.....
Ik denk dat het even wachten is op de mailserver daar dus voor een activatie mail of iets dergelijks..
[ Voor 3% gewijzigd door Metian op 25-08-2012 09:56 ]
Rupsen, Rapsen.
In Guild Wars 2 heb je Transmutation Stones. Met dit item kun je twee items combineren, zodat je het uiterlijk van het ene item hebt en de stats van het andere. Als je dit nu gebruikt om betere items het uiterlijk te geven van je gemarmor, dan behoud je dus je gemarmor en kun je deze blijven gebruiken om andere items van uiterlijk doen te veranderen.Lasteraar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:52:
Uiteraard heb ik gelijk wat gem-armour gekocht :-D
Maar kan ik deze maar 1x gebruiken of wanneer ik betere stats ontvang weer omtoveren ?
Op youtube kun je goede filmpjes zien hoe deze stone werkt.
Voor de duidelijkheid, dit is dus echt een pet zoals je op je hoofd zet. Geen pet die achter je aan loopt.Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:56:
Voor de mensen die in de game zitten. Je kan nu tijdelijk een 'pet' krijgen (gratis) in de Gem Store. ( de pet is te vinden onder 'style'. )
[ Voor 19% gewijzigd door Xylon op 25-08-2012 09:57 ]
Verwijderd
Ik heb een character aan kunnen maken met een naam van 4 letters
Thief: Umbra von Moloch
Engineer: Umbra von Tesla
Guardian: Umbra von Buddha
Elementalist: Umbra von Flamel
Mesmer: Umbra von Houdini
Verwijderd
Die status is dynamic dus veranderd.. dus dan doe je het op een moment dat ie op high/medium staat...Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:52:
[...]
Ja want transferen naar een volle server kan.. not
Dit is een account.
Die word rond 12 uur gemaakt.Loadichus schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:00:
Is de guild al aangemaakt op FS? Of moet ik een poging doen tot claimen?
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Via twitter
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 10:06 ]
Maar Far Shiverpeak is vol... Wat doen jullie hier mee, en hoe snel kan je wisselen van server?
hoe kut, heel mijn guild zit daar...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Een paar posts boven je wordt het volgende gezegd:kowlier schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:05:
als ik het goed begrijp, is een volle server vol en geraak je daar niet meer bij?
hoe kut, heel mijn guild zit daar...
Grvy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:04:
[...]
Die status is dynamic dus veranderd.. dus dan doe je het op een moment dat ie op high/medium staat...
Mhhz, dan zal het vandaag wel niet meer beter worden.samuel123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:08:
servers kunnen veranderen van status dus gewoon na een paar dagen naar far... zie het ook bij wow , capaciteit passen ze aan , soms high , soms full en dan weer medium ;-)
Weet iemand hoe snel/vaak/wanneer je van server kan wisselen? De NCsoft faq waar het in staat is offline
alt f4 of naar het muziekje blijven luisteren in de hoop dat ie verder gaat ?
Heb het nu 15 min.
Niet bang dat de tag geclaimed wordt?
Verwijderd
de eerste 7 dagen gratis en onbeperkt. Daarna kost het gems en kan het maar eens in de 2 weken geloof ikixl85 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:10:
[...]
Mhhz, dan zal het vandaag wel niet meer beter worden.
Weet iemand hoe snel/vaak/wanneer je van server kan wisselen? De NCsoft faq waar het in staat is offline
Alt+F4 en dan gewoon steeds opnieuw in proberen te loggen. Het kan zijn dat het een aantal pogingen kost, maar uiteindelijk kom je er wel.samuel123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:12:
Wat kan je het beste doen bij dat zwarte introfilmpje scherm |?
alt f4 of naar het muziekje blijven luisteren in de hoop dat ie verder gaat ?
Heb het nu 15 min.
Tags kunnen as far as I know niet geclaimed worden.
Ow wauw, gelukkig!Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:16:
[...]
de eerste 7 dagen gratis en onbeperkt. Daarna kost het gems en kan het maar eens in de 2 weken geloof ik
Dat betekend dat ik nu op een low population server ga rollen. Heb echt geen zin om vandaag te wachten op niks...
Enerverend, want de meeste mensen klagen over een error 24:xx
Verwijderd
en als je blijft rammen komt niemand er ooit in, doe gewoon rustig. Om de minuut even klikken en dan kom je er wel in, niet spammen dan gaat het alleen maar foutAer0 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:20:
Ik kom er echt helemaal niet in, ben al sinds 7 uur vanochtend op de inlogknop aan het rammen, maar steeds error 4:1008:2:299.
Enerverend, want de meeste mensen klagen over een error 24:xx
Wel een hele tijd in overflow gezeten, en daar zitten dus veel mensen van verschillende servers, dus de helft sprak duits -.-
meer mensen last van?
word er net uit gegooit
Jep hier ooksk1nny666 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:25:
login server down hier.
meer mensen last van?
word er net uit gegooit
Even een bakje koffie halen maar dan
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Hier ook.sk1nny666 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:25:
login server down hier.
meer mensen last van?
word er net uit gegooit
ga ik dat ook maar doen en even een ontbijt.ReCreator schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:26:
[...]
Jep hier ook
Even een bakje koffie halen maar dan
nu mooi tijd voor
Hij komt binnen in je mail, dus ik ga daar wel vanuit aangezien mail per character verschilt.NoFearz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:25:
Weet iemand of elke character die je hebt een hero's band krijgt?
Rupsen, Rapsen.
GW2 twitter
Jep... Daarom Piken Square tot je kan wisselen. Die is low en is global EU server. Jammer maar helaas, was te verwachten
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.