Steam: Grim
Lol. Ja, toch jammer dat andere er wel al in kunnen.NuCl3aR schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:09:
Zolang als alles werkt voor 9.00u hebben ze hun werk goed gedaan.
Hulde!
heb al 3 chars kunnen maken maar zit nu alleen weer te klote met de inlog serverDraakje5 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:09:
[...]
Lol. Ja, toch jammer dat andere er wel al in kunnen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
WTF. stelletje snipers daar. Maarja, 2de keus ook al weg, en derde keus pakt ie wel. Nu nerveus naar inlogscherm blijven staren in de hoop dat ie het nu wel doet. Maar ze hebben nog 2 kleine uurtjes.
*Nog wat koffie pakken doet....
Verwijderd
En in diablo 3 had ik de boss error 3007Phoenix_the_II schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:11:
Yup, de launch time login boss die zit in elke MMO
Warhammer en PC games en lego
silver gold.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:13:
Heb je voor het vergroten van een guild ook nog een bepaalt aantal punten oid nodig, of alleen een paar silver / gold ?
2 gold voor 500 members.
1 gold voor 250 en 100 members upgrade.
Rest is paar silvers. De eerste is 1 silver.
07.00 uur.
* klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik *
Stresstesten !
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 07:16 ]
Verwijderd
Dat was mij bekend. Maar kon zijn dat er ook nog andere eisen waren, maar kon dit op de wiki van GW2 niet vinden.Draakje5 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:14:
[...]
silver gold.
2 gold voor 500 members.
1 gold voor 250 en 100 members upgrade.
Rest is paar silvers. De eerste is 1 silver.
Alleen: "Initially, guilds can include up to 50 members across any number of home worlds; this can be increased up to a limit of 500 members for guilds that meet relevant requirements"
Verwijderd
Héél GW2, je kan namelijk ook Guesten en Transferren.Phoenix_the_II schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:15:
Btw, zijn character names ook uniek voor geheel GW2? of dat dan toch wel weer per server?
Wellicht dat je daar wat van nodig hebt. met die punten kun je ook buffs kopen voor je guildies.
maar anders alleen gold.
[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 25-08-2012 07:17 ]
Verwijderd
Haha.. in ieder geval is het rustiger straks als ik eenmaal in kan loggen
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 07:20 ]
Hoe weet je of je guild wars en guild wars 2 account gelinked zijn? Als je initieel op je guild wars ncsoft account guild wars 2 hebt toegevoegd is dat voldoende? Of moet je nog extra stappen doorlopen?
Verwijderd
Dacht ik ook maar nu ik naar characterselect ging stond mijn eerste keus daar gewoon tussen. Kan bij jou dus ook zijn.Dubmusic schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:17:
Zit ik 3 kwartier te bashen op next tijdens character naming... is de naam reserved...
Een Charr Warrior genaamd: Big hairy kitty :-D
Had ik ook bij mijn -to be- charr: Overgrown CatVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:25:
[...]
Dacht ik ook maar nu ik naar characterselect ging stond mijn eerste keus daar gewoon tussen. Kan bij jou dus ook zijn.
Verwijderd
Veel namen kon je natuurlijk al via GW1 reserverenRicmaniac schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:29:
pffff zoveeel namen al bezet
Als de naam via GW1 al gereserveerd was krijg je een aparte melding dat het een GW1 naam is.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:31:
[...]
Veel namen kon je natuurlijk al via GW1 reserveren
EDIT: verkeerd gelezen
[ Voor 6% gewijzigd door Grim op 25-08-2012 07:33 ]
elke ze eigenNoFearz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:33:
Is de Hero's Band alleen beschikbaar voor één character of krijgt elke char zijn eigen?
Dat was, al dan niet helaas, wel te verwachten...Ricmaniac schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:29:
pffff zoveeel namen al bezet
mij 'want' naam is per definitie OVERAL al bezet, zelfs al was ik eer van de eerste in game
Maar.... we gaan ook maar eens een character bakken o/
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Die patcher wordt een beetje doodgespammed
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Yup en rond 12 uur maakt RevenNL de guild aanjoramoudenaarde schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:48:
Hallo allemaalNou, eindelijk een echte start! Zeg, ik ga nu een server kiezen, maar de Tweakers Guild zit nog steeds op Shiverpeaks toch?
Ik ga weer slapen, maar is een "achternaam" verzinnen...
Verwijderd
Far Shiverpeaks
nu wachten op de guild invites
Verwijderd
Dan neem je toch gewoon Uber Remy. lach je ze allemaal uitRemz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:54:
Wauw. Lekker dan weer... super slecht geslapen waardoor ik m'n wekker van 6 uur waarschijnlijk uit heb gedrukt, wordt ik net wakker, log snel in. Naam weg.. Mensen die Remy heten, heb nu al een hekel aan ze..
Ik heb mijn vier namen, moet alleen nog een keer kiezen tussen Necro of Engineer voor de vijfde slot.
en daarna zwart scherm. kan nu niet meer inloggen
ach, ik heb mn eigen naam, kan ik nu rustig een sigaretje roken en straks weer inloggen
Yeap, guild ook al. Heb alleen wel heel veel delay met chat (sta nu op een gate te rammen in WvWvW dus lekker alt-tabben ;p)NoFearz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:16:
Werken bij jullie de party-mogelijkheden?
Edit: Hm, party blijkt toch niet te werken.
[ Voor 7% gewijzigd door Seditiar op 25-08-2012 08:26 ]
Hey, ik heb nog niet eens een char aangemaaktRemz schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:54:
Wauw. Lekker dan weer... super slecht geslapen waardoor ik m'n wekker van 6 uur waarschijnlijk uit heb gedrukt, wordt ik net wakker, log snel in. Naam weg.. Mensen die Remy heten, heb nu al een hekel aan ze..
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Nee dus
Dan maar even snel een ontbijtje maken
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 08:36 ]
Er zijn wat problemen met de loginserver.
We’re experiencing heavy volume right now and our login servers are under high load. We’re monitoring the situation and working to improve the situation.
Iemand een idee hoeveel pre-orders er zijn geweest?
Currently playing: MTG Arena (PC)
Je weet dat je een achternaam aan je karakter kan geven?Uhmmie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:38:
Gr.................. Dwars door mijn wekker geslapen.. Wordt net wakker en ja hoor al mijn namen weg (en nee je ziet ze bijna nooit).
Altijd dubbele wekkers zetten of wekker niet direct naast je bed zetten, zodat je moet opstaan, werkt altijdUhmmie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:38:
Gr.................. Dwars door mijn wekker geslapen.. Wordt net wakker en ja hoor al mijn namen weg (en nee je ziet ze bijna nooit).
Verwijderd
@ Uhmmie
Was de naam die ik wilde gebruiken al om 6 uur kwijt. Dus je hebt niks gemist
Moet ook toegeven dat mijn pc'tje die net meekan lekker draait zelfs onder hevige aktie komt de fps niet onder de 20. In de vrije natuur staat deze rustig op 40+
GVD, kan de rest niet blijven slapen, ik was net zo lekker aan het spelenJveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:38:
[...]
Tja het is bijna 9 uur, dus er zal de komende 2 uur wel een stortvloed aan logins komen xD
Ik zag ook in de chats dat bij niemand de HoM werkt, en de achievements leeg zijn. Zal ook nog gefixt moeten worden
Te gek, bedankt!Jveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:49:
[...]
Yup en rond 12 uur maakt RevenNL de guild aan
Kreeg mijn norn elementalist tot lvl 5 voordat ik weer werd gedisconnect, nu maar weer als een labrat proberen in te loggen.
je weet toch dat de gemiddelde gamers iets als shadowkiller of darkhunter als naam hebben, niet echt origineelBrummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:45:
Als je char namen moet reserveren dan heb je niet bepaald een unieke naamMijn naam is echt nooit bezet
mount.merlinis.nlRaxious schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:47:
heeft iemand toevallig het IP van de TS server?
En: http://www.guildoftweaker...mspeak-informatie-toegang
[ Voor 21% gewijzigd door Brummetje op 25-08-2012 08:49 ]

Ik kan niet eens inloggen hier
run als admin
firewall uit
programma toestaan via firewall..
Niks helpt
[ Voor 69% gewijzigd door shoombak op 25-08-2012 08:55 ]
Join the club, is een bekend probleemshoombak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:54:
run als admin
firewall uit
Niks helpt
het is dag 1 ... altijd problemenshoombak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:54:
[afbeelding]
run als admin
firewall uit
Niks helpt
Edit: Kon wel onmiddellijk terug inloggen.
[ Voor 15% gewijzigd door Paterpor op 25-08-2012 09:02 ]
Anyway, wat doen jullie qua namen voor jullie characters? Gewoon één enkele naam, of meerdere, zoals voornaam en achternaam?
Ik kwam er hierna gelijk in!To fix this issue open up cmd and type ipconfig /flushdns and it will fix itenjoy gw2 !
If you're playing from EU, we are investigating the login issues. ~RB2
Flushdns werkt niet.
Over achternamen, ik heb voor elke dezelfde, is mn ID voor de mensen die me kennen xD
jep, die asura maken was een slecht idee
[ Voor 7% gewijzigd door corset op 25-08-2012 09:10 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Trouwens er is op moment volgens mij een insane droprate voor dyes, heb inmiddels al 2x rare en 3x common gevonden...
edit: char selecting nu maar kom niet verder.... aargh
[ Voor 50% gewijzigd door JohnnyV76 op 25-08-2012 09:20 ]
6:00AM - Servers starten -> GW2
8:30AM - Kicked: Connection to the server lost
8:31AM - [Now] - Unable to Access the login server
Pentaxiaan
Dit is een account.
Hier werkt de "Play" knop niet bij het kiezen van een character.Baroshir schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:19:
Inloggen lukt wel, maar net als anderen ook een zwart scherm na startfilmpje van char. Schiet lekker op
Appelsientje Dubbelfruit of Fernandes? wat is beter voor weekendje doorhalen?
Dubbelfruitlanerios schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:21:
inloggen lukt nu niet meerhelaas. But ow well, tijd om te eten en boodschappen te doen. Help me kiezen,
Sowieso Wicky aardbeilanerios schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:21:
inloggen lukt nu niet meerhelaas. But ow well, tijd om te eten en boodschappen te doen. Help me kiezen,
Ik zit nu ook in het zwarte scherm na het introfilmpje
moet trouwens wel zeggen, mn asura ziet er schattig uit op de char select xD
[ Voor 38% gewijzigd door corset op 25-08-2012 09:22 ]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.