Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
stefke001 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:40:
[...]

Heb je de documenten verstuurd naar bpi.csclearance@bpost.be ?
Wat ook altijd kan helpen is een mail sturen naar de ombudsman van de post (heb ik ook gedaan). De dag erna kwam mijn pakket vrij.
Ik heb het naar 3 email adressen gestuurd :p

deze week al 3x gebeld naar de bpost. Daar konden ze mij dan niet helpen.

Dan de douane proberen contacteren dat is uiteindelijk gelukt daar wisten ze mij te vertellen dat bpost mij wel moet kunnen verder helpen dat het pakket daar ligt en da zei de documenten opmaken en dan doorsturen naar de douane ter controle.

Dus ik terug gebeld naar de bpost dit gezegd en deze keer op een iets minder vriendelijke manier en nu ineens konden ze mij wel extra info geven over mijn pakket. Ze zijn er mee bezig sinds 28/08 en in de loop van volgende week zou het moeten aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgler45
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-04 07:46
Na een ongelukje met men vorige smartphone ben ik op zoek naar iets nieuw.
Nu gebruik ik mijn smartphone voornamelijk voor internet toepassingen.
Omdat het scherm van de meeste smartphones me een beetje te klein zijn ben ik beginnen zoeken naar een 7 inch tablet met 3g die ook bluetooth ondersteunt om op die manier eventueel men smartphone volledig weg te kunnen laten.
Het probleem is dat mijn kennis van deze dingen eerder beperkt is en na enkele dagen rondsurfen ben ik er nog steeds niet uit.
Nu is mijn oog voornamelijk op de chinese tablets gevallen en dan voornamelijk op de Tengda F5189 16gb versie.
Qua specs ziet hij er ideaal uit voor wat ik er mee wil doen. hij is niet te groot om mee te nemen maar is toch groot genoeg om websites vlot te lezen en aps wat vlotter te gebruiken.
Nu staat er dat hij een 4850 MAh batterij heeft. Wat ik echter niet terugvind is of dit bij normaal gebruik er voor zorgt dat ik de dag doorkom zonder hem constant te moeten opladen ( hiermee bedoel ik dan dat als ik hem weg leg door de dag op het werk ik er na het werk nog op kan en dan 's avonds gewoon oplaad)
Verder kan ik niet onmiddelijk terugvinden of de 3G hier gaat werken en of de rom vervangen dient te worden.
Reviews zijn ook niet te vinden dus als er mensen zijn met ervaring met deze tablet en die eventueel wat meer info hebben over bovenvermelde vragen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefke001
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09-2023
daflux schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:38:
[...]

Ik heb het naar 3 email adressen gestuurd :p

deze week al 3x gebeld naar de bpost. Daar konden ze mij dan niet helpen.

Dan de douane proberen contacteren dat is uiteindelijk gelukt daar wisten ze mij te vertellen dat bpost mij wel moet kunnen verder helpen dat het pakket daar ligt en da zei de documenten opmaken en dan doorsturen naar de douane ter controle.

Dus ik terug gebeld naar de bpost dit gezegd en deze keer op een iets minder vriendelijke manier en nu ineens konden ze mij wel extra info geven over mijn pakket. Ze zijn er mee bezig sinds 28/08 en in de loop van volgende week zou het moeten aankomen.
Sowieso zou ik mailtje sturen naar info@omps.be (ombudsdienst De Post).
Misschien komt je pakket dan nog vlugger vrij.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb net een topic aangemaakt voor de VOYO A15:
[VOYO A15] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:39
stefke001 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:56:
[...]

Sowieso zou ik mailtje sturen naar info@omps.be (ombudsdienst De Post).
Misschien komt je pakket dan nog vlugger vrij.

Succes.
Bedankt voor de tip.
Mijn tablet ligt ook al sinds 11/08 stof te vangen bij de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Deze week mijn PiPO M9 Max binnengekregen. Ik wilde hem gelijk gaan opladen maar de oplader doet het niet. Ik moet de oplader soort van schuin erin stoppen en kracht geven en dan laad die op voor 2seconden en dan stopt die er weer mee..

iemand ervaring hiermee en iemand een idee hoe ik dit probleem oplos?

Grtz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:55:
Hallo,

Deze week mijn PiPO M9 Max binnengekregen. Ik wilde hem gelijk gaan opladen maar de oplader doet het niet. Ik moet de oplader soort van schuin erin stoppen en kracht geven en dan laad die op voor 2seconden en dan stopt die er weer mee..

iemand ervaring hiermee en iemand een idee hoe ik dit probleem oplos?

Grtz :)
er is een speciaal topic voor de Pipo Tablet.
Pipo Tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 15:48
Qosmic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:12:
Week geleden chuwi v88s besteld en gister binnen via normale verzending.
Was verbaasd over de snelheid.

Maar erg fijne tablet. Prima formaat, licht en retesnel.
Goed om te lezen, ben zelf ook erg geïnteresseerd in dit tablet-je. Kun je misschien nog een aantal dingen vertellen die je opvallen (positief/negatief?). De bouwkwaliteit schijnt oké te zijn, en de prestaties zijn prima inderdaad. Welke shop heb je hem besteld? Ik zit te denken aan Eternal bij Aliexpress met HongKong Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlit
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-08 11:07
Ik weet dat dit een topic is voor de exotische tablets, maar ik lurk hier al een tijdje en weet niet zeker waar ik anders deze vraag moet stellen. Maar ik weet wel dat er hier redelijk veel mensen zijn met uitgebreide tablet kennis.

Vandaag zag ik namelijk een flyer van Veronicamagazine met een afgeprijsde tablet voor klanten.
Na wat rondzoeken lijkt het mij dat het om de Empire Electronix M785 gaat. Deze word samen met stylus en keyboard hoes geleverd voor €89,- i.p.v. de normale prijs van €199.

De specificaties zijn als volgt:
7.0 inch HD beeldscherm (1024x600)
Dual Core 1.2Ghz Cortex A9 processor
Chipset: Rockchip 3168
Android 4.2
8GB intern geheugen
Extern geheugen tot 32GB
2.0 megapixel camera voor en achter
Geschikt voor HD video
Ingebouwde microfoon
WiFi ingebouwd
E-book functie (EPUB, PDF, WORD, EXCEL e.a.)
Ondersteunt Adobe Flash
G-sensor: versnellingsmeter met 3 assen
Mini USB
3G internet: ondersteunt 3G-dongel
2500mA/h 3.7V LiPo Batterij
Entertainment: 3D gallery, muziek, YouTube, videospeler, overig
Kaart: Google Maps
Inclusief luxe lederen hoes met toetsenbord, stylus pen en cleaning towel
Levertijd: binnen twee weken, zolang de voorraad strekt
2 jaar volledige garantie

Nu is mijn vraag dus, of deze tablet geschikt is voor simpel gebruik zoals foto's laten zien aan familie, E-books etc. en dan vooral op gebied van geen lag, goede batterijduur, duidelijk scherm etc. Gebruikers ervaringen dus.

De actie is te vinden op http://www.veronicamagazine.nl/actietablet.
Verdere info heb ik weten te vinden op: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/webwinkel/M785.pdf

Nogmaals ik ben ervan bewust dat dit waarschijnlijk niet het correcte topic is, dus als ik dit beter ergens anders had kunnen posten laat dit even weten.

TL;DR: Ik zoek gebruikerservaringen voor de Empire Electronix M785 aangeboden door Veronica Magazine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door albino71 op 03-09-2013 14:14 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Atlit schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:49:
Knip*

TL;DR: Ik zoek gebruikerservaringen voor de Empire Electronix M785 aangeboden door Veronica Magazine
Ik heb zelf geen ervaring met deze tablet maar afgaande op de specificaties kan ik wel dit zeggen.

De batterij lijkt mij wat aan de lage kant. (Nexus 7 heeft bv 4,325 mAh battery)
Ook de resolutie is wat laag.

Maar voor gewoon foto's te laten zien lijkt mij dat wel oke.

Ebooks en Strips lezen gaat beter op een tablet met hogere resolutie..

Maar dit is ook meer persoonlijke mening je zou is op een 7 inch tablet met die resolutie een ebook moeten lezen.

[ Voor 9% gewijzigd door daflux op 03-09-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 10:58
daflux schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:42:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met deze tablet maar afgaande op de specificaties kan ik wel dit zeggen.

De batterij lijkt mij wat aan de lage kant. (Nexus 7 heeft bv 4,325 mAh battery)
Ook de resolutie is wat laag.

Maar voor gewoon foto's te laten zien lijkt mij dat wel oke.

Ebooks en Strips lezen gaat beter op een tablet met hogere resolutie..

Maar dit is ook meer persoonlijke mening je zou is op een 7 inch tablet met die resolutie een ebook moeten lezen.
De resolutie is niet het belangrijkste, 1024x600 is de lowend standaard van vandaag. De ipad mini en galaxy tab 3 7 inch hebben dezelfde resolutie mind you. De specificaties zijn erg goed voor 90 euro.

Waar ik me meer druk om maak bij deze tablet is de bouwkwaliteit. Na wat googlen vind ik mensen klagen over diverse tablets van Empire Electronix. Crashes tijdens het opstarten, of de trage performance door bloatware.
Ben ook benieuwd of iemand meer over dit ding te weten kan komen. Tot nu toe lijkt het op tom-tec materiaal. egh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 07:53
Brentolinni schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:36:
[...]

De resolutie is niet het belangrijkste, 1024x600 is de lowend standaard van vandaag. De ipad mini en galaxy tab 3 7 inch hebben dezelfde resolutie mind you. De specificaties zijn erg goed voor 90 euro.

Waar ik me meer druk om maak bij deze tablet is de bouwkwaliteit. Na wat googlen vind ik mensen klagen over diverse tablets van Empire Electronix. Crashes tijdens het opstarten, of de trage performance door bloatware.
Ben ook benieuwd of iemand meer over dit ding te weten kan komen. Tot nu toe lijkt het op tom-tec materiaal. egh
Ik heb de vorige van veronica, ook een Empire.
Kreng is niet te rooten en daarna dus ook geen custom FW op te kanllen. Blijft dus een absurd traag pokkeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een Chineese tablet die qua kwaliteit (snelheid, bouw etc.) niet onderdoet aan bekende tablets, als de Sony Xperia Tablet Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Brentolinni schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:36:
[...]

Zoals ik al zei dat is persoonlijke mening. Ik heb hier thuis een 10 inch 1024 - 7** tablet maar heb een upgrade gedaan naar een tablet met een HD scherm.

En dat is eigenlijk de grootste reden van mijn upgrade het HD scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlit
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-08 11:07
Bedankt allemaal voor de reacties voor de Empire Electronix M785.

Het is een beetje wat ik al dacht, voor simpel gebruik wel geinig maar verder maar zo-zo.
Ik zal het doorspelen aan mn ma en dan zie ik wel weer wat ze daarmee doet :P

Zelf zit ik inderdaad ook aan een wat betere resolutie etc. te denken voor weinig geld (hence why I am here).
Persoonlijk overweeg ik namelijk voor mezelf een Voyo A15 uit het verre oosten te laten komen.
Zijn moeilijkheden met verzenden uitzondering of regel met China, en hoe zit het nou precies met de beschikbaarheid van de Voyo tegenwoordig, lees momenteel geregeld dat hij niet in voorraad is etc.

P.S. sorry dat deze reactie zo krom is als een banaan, kwam niet lekker uit mn woorden 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Atlit op 04-09-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:23:
Bestaat er een Chineese tablet die qua kwaliteit (snelheid, bouw etc.) niet onderdoet aan bekende tablets, als de Sony Xperia Tablet Z?
Ik ben dus op zoek naar een goede chineese tablet, die niet onderdoet aan de Sony Tablet Xperia Z, qua snelheid, bouw, resolutie, betrouwbaarheid en dergelijke. Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Is een pipo s1 pro geen optie? Waarschijnlijk betere support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:47:
[...]

Ik ben dus op zoek naar een goede chineese tablet, die niet onderdoet aan de Sony Tablet Xperia Z, qua snelheid, bouw, resolutie, betrouwbaarheid en dergelijke. Heeft iemand enig idee?
Natuurlijk niet.

• 418O2
Die Voyo zou ik laten liggen, die is niet consistent in de bouwkwaliteit.

Sony Tablet Xperia Z, qua snelheid, bouw, resolutie, betrouwbaarheid en dergelijke.

snelheid iets minder, bouw sowieso minder, resolutie kan net zo goed zijn, betrouwbaarheid is altijd net iets minder (wordt wel vaak goed opgelost door de chinashops).

Bij het bestellen van een chinatab moet je met een paar dingen rekening houden

- Er kan BTW/inklaringskosten bij komen
- De bouwkwaliteit is iets minder meestal
- Het duurt vaak wat langer voor je het hebt
- De kans dat je een defect apparaat krijgt is iets groter (maar wordt dus meestal wel netjes opgelost)
- Je moet bijna altijd zelf een andere firmware flashen en dat wat vaker doen bij A-Merk tablets
- Je krijgt relatief gezien veel bang voor je bucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
rodejong schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:35:
[...]

Google ff naar de site van arctablet.com (eenmalig registreren) daarna Rockchip_Batch_Tool_v1.7 van de site downloaden naam zegt het al, en de nieuwste rom kasty-cube_u30gt2-422-204_20130810-rooted4c
beide uitpakken batchtool opstarten naar de nieuwe rom verwijzen en dan je tablet aansluiten als het goed is wordt van de blokjes onder in het scherm de links bovenste groen (zo niet klik is op switch nog niet zoek driver) als het groen is klik op update en laat het zijn gang gaan.
Ben geen echte tweaker maar hoop dat je hiermee wat geholpen ben,
Suc6
Gr Redejo
Hey Redejo.

Ik heb de tablet gisteren ontvangen :D Eindelijk.

Ik heb er direct met behulp van jouw kleine tutorial de nieuwste rom van arch opgezet dus bedankt hiervoor :D

Ik wou je een PM sturen met wat extra info maar jij hebt dit uitgeschakeld?

Dan vraag ik het hier maar.

Welke sore haal jij op de nieuwste versie van Antutu ?

En wil je is bij device details kijken daar staat bij mij bij CPU Samsung Exynox 41212 aan 1.6 Ghz terwijl er toch echt normaal een 1.8Ghz Rockchip zou moeten inzitten?

Of geeft Antutu dit fout weer?

Mvg,

daflux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:45
Hoi, via Everbuying heb ik 2 Pipo s1 pro tablets + wat assecoires besteld. Pakketje was mooi op tijd afgeleverd, maar bevatte 2 lampjes ipv mijn bestelling..
Na veel gezeur willen ze het opnieuw verzenden maar is de pipo niet meer op voorraad.
Kan iemand een vervanger aanraden met minimaal dezelfde (of betere) specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je iedere android 4.0.3 upgraden naar de nieuwste versie?
Ik heb een aanbieding gezien, maar twijfel nog.

Product: 9 inch Android-tablet (24,6 cm)
Processoren: Boxchip A13 Cortex A8 1,5 Ghz
GPU MAli 400 dual core
RAM Geheugen: 512 MB / DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:47:
Kan je iedere android 4.0.3 upgraden naar de nieuwste versie?
Ik heb een aanbieding gezien, maar twijfel nog.

Product: 9 inch Android-tablet (24,6 cm)
Processoren: Boxchip A13 Cortex A8 1,5 Ghz
GPU MAli 400 dual core
RAM Geheugen: 512 MB / DDR3
Nee. Kan niet met elke tablet. Wat zijn je eisen en wat is je budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelke Spaak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:47

Eelke Spaak

- Vlad -

Ik zou graag een ~10 inch Android-tablet met 4:3-schermverhouding willen (liefst 'retina'-achtige resolutie). De mainstream 4:3 Android tablets die in de pricewatch te vinden zijn lijken allemaal nogal ondermaatse specs te hebben. Nu vond ik hier op PandaWill (een site die ik nog niet kende) een flinke lijst met exotische kandidaten. Heeft iemand enige ervaring met welk tablet het beste zou zijn? (Hoeft niet uit die lijst natuurlijk.) Budget is ongeveer €350. Dank!

TheStreme - Share anything with anyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:39
Eelke Spaak schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:33:
Ik zou graag een ~10 inch Android-tablet met 4:3-schermverhouding willen (liefst 'retina'-achtige resolutie). De mainstream 4:3 Android tablets die in de pricewatch te vinden zijn lijken allemaal nogal ondermaatse specs te hebben. Nu vond ik hier op PandaWill (een site die ik nog niet kende) een flinke lijst met exotische kandidaten. Heeft iemand enige ervaring met welk tablet het beste zou zijn? (Hoeft niet uit die lijst natuurlijk.) Budget is ongeveer €350. Dank!
Zoek er een paar uit, en kijk hier en op Slatedroid naar ervaringstopics. De helpfunctie kun je daarbij ook gebruiken. Tip: de tablets met een Rockchip RK3188 en/of Samsung Exynos 4412 schijnen best goed te zijn.
Aanvullend leesvoer voor je: https://www.topnotchtablets.com/articles

Over het algemeen zijn de budget-chipsets nog niet sterk genoeg om resoluties als HD en hoger vloeiend te ondersteunen in spelletjes.

Wat zijn je verdere wensen? Wat moet de tablet kunnen? Voor €350,- koop je hier bijna een iPad of ander A-merk tablet toch

[ Voor 7% gewijzigd door guapper op 09-09-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelke Spaak

Eelke Spaak

- Vlad -

guapper schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:26:
[...]
Zoek er een paar uit, en kijk hier en op Slatedroid naar ervaringstopics. De helpfunctie kun je daarbij ook gebruiken. Tip: de tablets met een Rockchip RK3188 en/of Samsung Exynos 4412 schijnen best goed te zijn.
Aanvullend leesvoer voor je: https://www.topnotchtablets.com/articles

Over het algemeen zijn de budget-chipsets nog niet sterk genoeg om resoluties als HD en hoger vloeiend te ondersteunen in spelletjes.
Thanks! Dat geeft me goed leesvoer. Slatedroid kende ik ook nog niet 8)7
Wat zijn je verdere wensen? Wat moet de tablet kunnen? Voor €350,- koop je hier bijna een iPad of ander A-merk tablet toch
Ik wil liever geen Applespul (intuïtieve afkeer), en medium tot high-end Android tablets hebben bijna allemaal 16:10 of 16:9 schermen. Ik wil graag een 4:3 scherm, omdat ik toch nauwelijks films zal gaan kijken op mijn tablet en hem vooral voor web, mail, en PDFs zal gebruiken. Lijstje eisen: 4:3 scherm, goede resolutie (>= 1600x1200), zeer vloeiende, snelle interface :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Eelke Spaak schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:47:
[...]

Thanks! Dat geeft me goed leesvoer. Slatedroid kende ik ook nog niet 8)7

[...]

Ik wil liever geen Applespul (intuïtieve afkeer), en medium tot high-end Android tablets hebben bijna allemaal 16:10 of 16:9 schermen. Ik wil graag een 4:3 scherm, omdat ik toch nauwelijks films zal gaan kijken op mijn tablet en hem vooral voor web, mail, en PDFs zal gebruiken. Lijstje eisen: 4:3 scherm, goede resolutie (>= 1600x1200), zeer vloeiende, snelle interface :)
Ik begrijp je voorkeur voor 4:3, maar ben bang dat dat niet erg verenigbaar is met je wens ten aanzien van de resolutie.. Succes en hou ons op de hoogte van je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Een van de redenen dat er weinig 4:3 tablets zijn, is dat de meeste androidapps daar geen rekening mee houden volgens mij.

Pipo heeft wel de M6 (quadcore) http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=pipo+m6

[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 09-09-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 20:29
Hallo Allen,

Vandaag zag ik deze aanbieding langskomen: http://www.saturn.nl/mcs/shop/dagdeal.html, en ik ben voor oma nog op zoek naar een mooie 8-9-10" tablet waarop ze een beetje kan surfen en spelletjes kan spelen.

Belangrijk is wel dat de tablet snel is, en een goed scherm en camera heeft. Twee jaar geleden heeft ze een kruidvattablet gekocht, maar daar irriteert ze zich op het moment ontzettend aan (ontzettend traag, geheugen vol, crash crash crash etc.).

In de laatste Computer!Totaal stond een vergelijking van tablets (uit china), en daar kwam een yarvik er als beste uit. Nu is niet elke yarvik van gelijke kwaliteit natuurlijk, maar het maakte me wel aan het twijfelen over bovenstaande aanbieding. Aan de andere kant natuurlijk wel het gevoel: "€88,-, dat kan niets zijn".

Hebben jullie nog een goed advies voor tablet van 10" <250 euro?

Alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelke Spaak

Eelke Spaak

- Vlad -

guapper schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:55:
[...]

Ik begrijp je voorkeur voor 4:3, maar ben bang dat dat niet erg verenigbaar is met je wens ten aanzien van de resolutie.. Succes en hou ons op de hoogte van je keuze!
418O2 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:56:
Een van de redenen dat er weinig 4:3 tablets zijn, is dat de meeste androidapps daar geen rekening mee houden volgens mij.

Pipo heeft wel de M6 (quadcore) http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=pipo+m6
Thanks, ik ga zeer waarschijnlijk voor de Pipo M6. Na wat rondbrowsen kwam ik erachter dat deze met een recente firmware-update vloeiend het retina-scherm kan aansturen in alledaagse apps en films. Games gaat ook aardig, maar dat is niet echt belangrijk voor mij.

Waarschijnlijk koop ik hem via eBay UK, dat lijkt me een goede prijs. Een paar tientjes duurder dan direct in China, maar ik heb geen zin in gezeur met douane en levertijd van >1 maand.

Als ik hem heb zal ik mijn ervaringen hier posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Die gast op Ebay stuurt ook vanuit China hoor, het ligt er blijkbaar maar net aan. Kijk maar eens goed in zijn feedback. Er is er zijn niet zoveel UK sellers die vanuit GB stuurt, de meeste doen aan drop shipment. En soms heb je geluk, soms pech.

[ Voor 31% gewijzigd door starcopy op 10-09-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelke Spaak

Eelke Spaak

- Vlad -

starcopy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:10:
Die gast op Ebay stuurt ook vanuit China hoor, het ligt er blijkbaar maar net aan. Kijk maar eens goed in zijn feedback. Er is er zijn niet zoveel UK sellers die vanuit GB stuurt, de meeste doen aan drop shipment. En soms heb je geluk, soms pech.
Hmm heb hem even expliciet gevraagd of ie inderdaad vanuit UK verstuurt, en hij zegt dat dat zo is. Dus als er toch gezeur komt kan ik gewoon via eBay buyer protection het geld terugvorderen :) (al eens eerder gedaan, werkt prima)

• rodejong
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04-2024
daflux schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:25:
[...]

Hey Redejo.

Ik heb de tablet gisteren ontvangen :D Eindelijk.

Ik heb er direct met behulp van jouw kleine tutorial de nieuwste rom van arch opgezet dus bedankt hiervoor :D

Ik wou je een PM sturen met wat extra info maar jij hebt dit uitgeschakeld?

Dan vraag ik het hier maar.

Welke sore haal jij op de nieuwste versie van Antutu ?

En wil je is bij device details kijken daar staat bij mij bij CPU Samsung Exynox 41212 aan 1.6 Ghz terwijl er toch echt normaal een 1.8Ghz Rockchip zou moeten inzitten?

Of geeft Antutu dit fout weer?

Mvg,

daflux
Hey Daflux

Je heb helemaal gelijk het is een rockchip 3188 op 1.6 GHz ik heb hier vaker gevraagd waarom niet 1.8 want je kunt het ook niet opschroeven schijnt aan de Kernel te liggen ??????
De fout van Exynos cpu ligt bij Antutu , verder is mijn hoogste score bij de nieuwe op ruim 15000 maar als je de hd scherm op normaal zet bij weergave haal je makkelijk ruim 17000.
Heb je nog last van dat de tablet links onder bij de opladergaatje ook zo warm wordt let wel is bij realracing vrij snel moet de cpu ook aan de bak he?
Veel plezier met je tab en ik heb de pm nu denk ik aan staan hahahahaha ben ook maar leek hoor

• winer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-02 12:04
Heb zelfs 2 stuks van de M6 gekocht, ( de eerste was permanent in gebruik bij vrouw en dochter), de eerste bij banggood en de tweede via alieexpress , beide keren geluk gehad met de invoer.
De laatste was een 3g versie wat ik vrij snel aan de praat heb gekregen, de m6 wordt ook op marktplaats aangeboden voor €250, dit is geen dropshipper maar een nederlandse webshop.

• daflux
Nee je PM's staan nog niet aan :p

Ik gebruik nu deze ROM

http://blog.geekbuying.co...are-release/#.Uil4_3_LNbx

En die is echt beter als diegene die jij mij gegeven had.

Ik haal met HD aan nu een score van ongeveer 19000 op Antutu.

En hier wordt het opladergaatje niet zo warm.
rodejong schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:37:
[...]

Hey Daflux

Je heb helemaal gelijk het is een rockchip 3188 op 1.6 GHz ik heb hier vaker gevraagd waarom niet 1.8 want je kunt het ook niet opschroeven schijnt aan de Kernel te liggen ??????
De fout van Exynos cpu ligt bij Antutu , verder is mijn hoogste score bij de nieuwe op ruim 15000 maar als je de hd scherm op normaal zet bij weergave haal je makkelijk ruim 17000.
Heb je nog last van dat de tablet links onder bij de opladergaatje ook zo warm wordt let wel is bij realracing vrij snel moet de cpu ook aan de bak he?
Veel plezier met je tab en ik heb de pm nu denk ik aan staan hahahahaha ben ook maar leek hoor

• rodejong
  • Laatst online: 27-04-2024
daflux schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:45:
Nee je PM's staan nog niet aan :p

Ik gebruik nu deze ROM

En die is echt beter als diegene die jij mij gegeven had.

Ik haal met HD aan nu een score van ongeveer 19000 op Antutu.

En hier wordt het opladergaatje niet zo warm.

Hey daflux

Zoals ik zei ben een leek zeg ff hoe ik mijn pm aan zet en je link naar de betere rom werkt bij mij niet is deze rom ook geroot?

Groet redejo

[...]

• daflux
Hier werkt de link wel:

Daarstraks was hij inderdaad wel down.

Ik denk wel dat deze ROM ook geroot is.

Ik denk zelf dat PM bij mij ook afstaat vind ook niet direct waar ik het aanzet.

Iemand die dit weet?

[ Voor 12% gewijzigd door daflux op 11-09-2013 16:41 ]

• 418O2

• daflux
Bij mij stond het blijkbaar al aan.

Thx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eelke Spaak schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:54:
Thanks, ik ga zeer waarschijnlijk voor de Pipo M6. Na wat rondbrowsen kwam ik erachter dat deze met een recente firmware-update vloeiend het retina-scherm kan aansturen in alledaagse apps en films. Games gaat ook aardig, maar dat is niet echt belangrijk voor mij.
Laatste artikel van Mike Cane gelezen over retina tablets uit China?

http://mikecanex.wordpres...ese-retina-class-tablets/

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken een Ifive X2 tablet (8,9" ) die bloedjesnel is, gehaald uit China uiteraard. Helaas werd de zending eruit gehaald bij Post-NL en kon ik BTW en extra kosten aftikken bij de berzorger toen die hem afleverde ana de deur.

Ik heb alleen een probleem dat het scherm uitgaat als ik de tablet draai en soms gewoon zonder reden hoe dan ook. Mensen met dezelfde ervaringen?

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:34:
[...]

Laatste artikel van Mike Cane gelezen over retina tablets uit China?

http://mikecanex.wordpres...ese-retina-class-tablets/
Ik vind het een beetje een raar artikel.
Bijna theoretisch zelfs.

Ik heb een Pipo M6 en naar mijn mening doet die het prima.
Het is inderdaad geen Ipad, dat klopt.
Een vriend van me heeft een Ipad, dus ik heb ze uitgebreid kunnen vergelijken.
En bijna op alle vlakken voelt een Ipad wel sneller of beter (behalve dat ik de software van Apple echt enorm beperkt vindt)

Maar goed, een Ipad is ook 2,5 keer zo duur.
Ik ben van mening dat je voor rond de 190-200 euro echt een hoop voor je geld krijgt.

Ik denk dat je voor dat geld ook geen top product kunt verwachten.

Persoonlijk vind ik het ook wel leuker, nodigt tenminste uit om het ding te modificeren etc 8)
(zit nog te denken om er een GPS module in te bouwen)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24
Ik heb afgelopen week een Pipo M9 binnengekregen voor iemand. Die heeft er toch vanaf gezien. Hij is nog helemaal nieuw dus(niet uit de verpakking geweest) inclusief een hoesje. Ik bied hem aan voor €200,- Geen kans meer op duanekosten enz dus. Hij staat in vraag/aanbod dan kan je ook zien welk hoesje erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Heb ik twee weken terug de Chuwi V88 voor 152 dollar besteld, zie ik nu de Chuwi V88HD voor 118 dollar.

Weet iemand het verschil behalve 1.8 vs 1.6 MHz?

*En hij is nog niet eens binnen ook* :|

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Langzamer geklokte CPU, 8GB ipv 16GB, zwaarder en slechtere camera. Volgens mij heb je geen verkeerde deal gemaakt met je V88 hoor. Blijft afwachten hoe het zit met wifi-problemen en bouwkwaliteit bij die van jou, daarom heb ik zelf naar een V88s gekeken die daarin beter schijnt te zijn. $147 op BangGood.

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hmm, verschilt dat per batch?

Ik had de V88S besteld en toen zag ik de V88 voor een paar dollar meer en heb ik 'm laten omzetten naar de V88. Misschien moet ik hopen dat ze toch de V88S in het pakketje hebben gestopt :)

Te koop....

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb inmiddels redelijk wat exotische tablets bekeken, maar ik kom er nog niet helemaal uit. Ik kan maar bar weinig tablets vinden die aan al mijn eisen voldoen, die ook nog 'goedkoop' te noemen zijn.

Ik ben op zoek naar een 7" tablet om in te bouwen in de auto. Er moet Google Maps navigatie op gaan draaien (dus GPS nodig), Spotify voor muziek, ik wil MKV's af kunnen spelen (ondanks dat het scherm maar 720p hoeft te zijn zou het fijn zijn als ik 1080p bronbestanden kon gebruiken, weet niet of dat nog iets uitmaakt). De geluidskwaliteit is erg belangrijk voor me, dus ik wil de audio of via de HDMI uit laten lopen (icm externe DAC/DSP), of de tablet moet een goede DSP ingebouwd hebben. Dit alles liefst in een stock Android jasje, als dat uberhaupt mogelijk is? Of in ieder geval (na updaten) Android 4.2/4.3.

Dus, mijn wensen op een rijtje:

- 7" tablet
- 720p resolutie (hoger mag maar hoeft niet)
- Zo dicht mogelijk in de buurt te krijgen van stock Android 4.2 of 4.3
- GPS
- HDMI (voor audio, of een tablet met goede DSP, zoals Snapdragon S1, S3, S4, S400/600/800)
- WiFi

Tips zijn welkom!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat dit nog het dichtst in de buurt komt met jouw wensen.

http://www.trustedbuyonli...dmi-dark-white_p1214.html

• TripleM
Inderdaad! Ik was al wel een paar tablets van Hyundai tegengekomen bij het browsen, maar deze nog niet. Dankjewel, eens kijken waar ik deze goedkoop kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar iets om mijn telefoon en tablet samen te voegen zeg maar.

een fatsoenlijke tablet met 3g functie, het liefst zo'n 6,5, 7 inch, kleine omvang als mogelijk.
Het moet een beetje fatsoenlijk gebouwd zijn, minimaal een redelijke dual core processor en 1gb ram.
Hij moet nog wel een tijdje mee kunnen gaan en minimaal android 4.2 is eigenlijk wel een must :)

Iemand enige ervaring met dergelijke tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04-2023
TripleM schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:47:
Ik heb inmiddels redelijk wat exotische tablets bekeken, maar ik kom er nog niet helemaal uit. Ik kan maar bar weinig tablets vinden die aan al mijn eisen voldoen, die ook nog 'goedkoop' te noemen zijn.

Ik ben op zoek naar een 7" tablet om in te bouwen in de auto. Er moet Google Maps navigatie op gaan draaien (dus GPS nodig), Spotify voor muziek, ik wil MKV's af kunnen spelen (ondanks dat het scherm maar 720p hoeft te zijn zou het fijn zijn als ik 1080p bronbestanden kon gebruiken, weet niet of dat nog iets uitmaakt). De geluidskwaliteit is erg belangrijk voor me, dus ik wil de audio of via de HDMI uit laten lopen (icm externe DAC/DSP), of de tablet moet een goede DSP ingebouwd hebben. Dit alles liefst in een stock Android jasje, als dat uberhaupt mogelijk is? Of in ieder geval (na updaten) Android 4.2/4.3.

Dus, mijn wensen op een rijtje:

- 7" tablet
- 720p resolutie (hoger mag maar hoeft niet)
- Zo dicht mogelijk in de buurt te krijgen van stock Android 4.2 of 4.3
- GPS
- HDMI (voor audio, of een tablet met goede DSP, zoals Snapdragon S1, S3, S4, S400/600/800)
- WiFi

Tips zijn welkom!
Er zijn inmiddels ook android autoradio's, google maar eens op burnout android car radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
benniebob schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 04:11:
Er zijn inmiddels ook android autoradio's, google maar eens op burnout android car radio.
Die kende ik nog niet, bedankt voor de tip! Toch durf ik een headunit van een onbekend merk niet aan. Mijn Alpine headunit heeft 4V preouts en een ontzettend goed cd loopwerk, de tablet is meer als extraatje.

Bovendien is het tweakgehalte van een losse tablet inbouwen natuurlijk hoger :P

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Als iemand een 10.1 tablet met 1920x1200/1080 en een snapdragon heeft gevonden hou ik me aanbevolen voor tips

[ Voor 106% gewijzigd door poema op 23-09-2013 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:48
Iemand een suggestie voor een goede tablet voor op de bus?
Gebruik is ongeveer een uurtje dagelijks. Hoofdzakelijk voor eens een filmpje op te kijken / een tijdschrift / krant te lezen.
Wat denk ik belangrijk is, is een scherp scherm (persoonlijk vind ik een Pipo M9 van m'n broer niet echt scherp genoeg).
Of ik een tablet met ingebouwde 3G neem staat nog niet vast.

Edit: 7 inch is ideaal denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door honda4life op 22-09-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
M9 of M9pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
poema schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:47:
Als iemand een 10.1 tablet met 1920x1200/1080 en een snapdragon heeft gevonden hou ik me aanbevolen voor tips
Volgens mij maakt geen van de merken in dit topic gebruik van Snapdragon chipsets, kan dat kloppen? Ik heb er zelf ook naar gezocht namelijk (vanwege de Hexagon DSP in sommige Snapdragon chipsets, deze zorgt voor goede audio kwaliteit) maar ik kon niets vinden. Nu ga ik dus maar aan de slag met een tablet met HDMI uit en een externe D/A converter.

In plaats van 7" ben ik nu overigens aan het kijken naar 8"-8,9" modellen, er blijkt toch plaats voor te zijn in de auto. De Pipo M7Pro ziet er op dit moment nog het meest interessant uit (ik zoek min 720p scherm, GPS en HDMI, zo dicht mogelijk bij stock Android 4.2/4.3 te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pool0249
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-08 15:52
net via mistertao een chuwi v88 ogs oftewel een titanium ice green besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metal Earth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-08 16:40
pool0249 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:38:
Link welke je precies besteld hebt? Ik krijg namelijk alleen maar Chinese webshops te zien met alleen Chinese tekst.

• pool0249
Metal Earth schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:58:
[...]

Link welke je precies besteld hebt? Ik krijg namelijk alleen maar Chinese webshops te zien met alleen Chinese tekst.
http://www.mistertao.com/beta/pages/item/17829105364.html d:)b

• Cyclonist
albino71 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:08:
Heb ik twee weken terug de Chuwi V88 voor 152 dollar besteld, zie ik nu de Chuwi V88HD voor 118 dollar.
Nog even over die V88HD en waarom hij goedkoper is, hoewel er om te beginnen al niets HD aan is, blijkt het scherm ook een non-IPS variant te zijn.

http://mikecanex.wordpres...-v88hd-screen-is-not-ips/

• maartend
Vraagje.

Nu heb ik via jullie al eens de Pipo M8Pro gevonden. En uiteindelijk aangeschaft. En zeer tevrden over.

Maar nu is er een tweede tablet nodig. En ik kan natuurlijk wel voor de M8 gaan, maar ik zoek net wat groters en wat vrouwelijkers.
Er is natuurlijk een probleem, ik bestel wel in Nederland ivm geen gezeik met die BTW en omdat ik dan ook makkelijker zit als ik garantie wil claimen.

Nu ben ik dus de Ceros revolution tegen gekomen. Eerst eens gelezen op gizchina in een review ; klik.

Daarna kwam ik hem tegen bij RH voor 249 euro. Ik vermoed dat ik daar nog wel korting op kan krijgen. Trouwens, het ding ost in Hongkongistan ook nog 240 dollar.

Wat mij aanspreekt in dit tablet;
De vorm, is gewoon net wat vrouwvriendelijker
Die RK3188 Quad. Zit dacht ik ook in mijn M8Pro.
Android 4.2
Grootte scherm ; 9,7 en volgens mij in 4:3 (en vooral dat laatste vinden wij hier erg plezierig) Gizchina geeft het volgende aan ;
With a 9.7 display, amazing resolution of 2048 x 1536 (actually the same IPS screen as the iPad) and 264 PPI viewing on the Ceros Revolution is excellent. The screen is very bright and produces very high quality images, better than similar size tablets we have tested. The aspect ratio is 4:3, so it is good for reading but it also lends itself well for gaming or browsing the web.

Dus eigenlijk klinkt het heel erg goed. Te goed?
Dat is juist de vraag die ik aan jullie wil stellen.

Heeft iemand ervaring met dit ding?
Is hij werkelijk zo goed?

• guapper
maartend schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:19:
Vraagje.

[...]

Heeft iemand ervaring met dit ding?
Is hij werkelijk zo goed?
Is het voor je vrouw?

Murphy's law. In je oog. Is ze een beetje technisch onderlegd, of kan ze op z'n minst met Android overweg?

Indien nee, zou ik zeker een iPad overwegen.
Gewoon, omdat het altijd werkt.

[ Voor 64% gewijzigd door guapper op 25-09-2013 16:37 ]

• maartend
guapper schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:37:
[...]

Is het voor je vrouw?

Murphy's law. In je oog. Is ze een beetje technisch onderlegd, of kan ze op z'n minst met Android overweg?

Indien nee, zou ik zeker een iPad overwegen.
Gewoon, omdat het altijd werkt.
Ze kan met Android overweg, telefoon die ze heeft is ook een android.
Kan ze goed mee spelen.

En een Ipad is me dan gewoon te duur, kost me 2 maal zoveel (of ik zou hem laatst bij Dixons moeten hebben gekocht)

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
maartend schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:47:
[...]

Ze kan met Android overweg, telefoon die ze heeft is ook een android.
Kan ze goed mee spelen.

En een Ipad is me dan gewoon te duur, kost me 2 maal zoveel (of ik zou hem laatst bij Dixons moeten hebben gekocht)
Je kunt ook naar de Freelander PD800 kijken. Zelfde specs als die van Chinavasion, ook wit en "vrouwelijk" maar met 160 euro wel een heel stuk goedkoper dan dat ding bij RH.

too old, too cold

• maartend
Negakinu schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:54:
[...]

Je kunt ook naar de Freelander PD800 kijken. Zelfde specs als die van Chinavasion, ook wit en "vrouwelijk" maar met 160 euro wel een heel stuk goedkoper dan dat ding bij RH.
Heb je een link voor zo'n prijs? Want ik kom hem in Nederland niet tegen. En dat is echt waar ik hem vandaan wil gaan halen.

Anders kan ik de door mezelf aangegeven ook wel zelf uit China halen. Maar nogmaals, ik wil dat gezeik met BTW en garantie niet.

• Negakinu
maartend schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:58:
[...]

Heb je een link voor zo'n prijs? Want ik kom hem in Nederland niet tegen. En dat is echt waar ik hem vandaan wil gaan halen.

Anders kan ik de door mezelf aangegeven ook wel zelf uit China halen. Maar nogmaals, ik wil dat gezeik met BTW en garantie niet.
Maar incl. BTW is China toch nog steeds goedkoper? En voor garantie moet de Nederlandse retailer alsnog terug naar China en moet jij dus gewoon weken wachten. Het enige dat je in Nederland koopt is een tussen-persoon.

too old, too cold

• maartend
Negakinu schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:59:
[...]

Maar incl. BTW is China toch nog steeds goedkoper? En voor garantie moet de Nederlandse retailer alsnog terug naar China en moet jij dus gewoon weken wachten. Het enige dat je in Nederland koopt is een tussen-persoon.
Alsjeblieft. Niet die discussie.

Garantie in NL is anders dan garantie in China. Hier heb ik gewoon 2 jaar garantie, daar niet. En komt dat ding DOA aan, dan hoef ik hem enkel in NL te verzenden, de nderlandse inkoper (in dit geval RH) mag zelf al het gezeur van verzending naar China op zich nemen.
Ik vind het persoonlijk een hoop mogelijk gezeur schelen en dat is me dat prijsverschil waard

• Negakinu
maartend schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:06:
[...]

Garantie in NL is anders dan garantie in China. Hier heb ik gewoon 2 jaar garantie, daar niet. En komt dat ding DOA aan, dan hoef ik hem enkel in NL te verzenden, de nderlandse inkoper (in dit geval RH) mag zelf al het gezeur van verzending naar China op zich nemen.
Ik vind het persoonlijk een hoop mogelijk gezeur schelen en dat is me dat prijsverschil waard
Nou, zo heeft RH tenminste 1 klant! :)

2e hands iPad niets voor je dan? Ze zijn in goede staat voor minder dan 250 van Marktplaats en Tweakers te plukken, veel met de garantie nog intact.

too old, too cold

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 18:11
Ok ik wil nu eindelijk eens een tablet kopen. Iemand tips

Mijn eisen:
- Stevige quadcore. RK3188, A31, MT8125/8389
- Geen Full-HD. Prachtige kleurweergaven en helderheid.
- Android 4.1.2+
- Groter dan 7" en kleiner dan 10"

• pool0249
past deze cover:
http://www.aliexpress.com...ore-Tablet/938273931.html

op deze chuwi v88?
http://www.mistertao.com/beta/pages/item/17829105364.html

dit omdat deze chuwi v88 6.9mm dik is

[ Voor 8% gewijzigd door pool0249 op 26-09-2013 09:24 ]

• agaam
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Negakinu schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:12:
[...]

Nou, zo heeft RH tenminste 1 klant! :)

2e hands iPad niets voor je dan? Ze zijn in goede staat voor minder dan 250 van Marktplaats en Tweakers te plukken, veel met de garantie nog intact.
ben het helemaal eens met maartend

[ Voor 36% gewijzigd door agaam op 26-09-2013 10:34 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Zonder een discussie op te willen starten. Maar hieronder staat punt 5 van RH. Je spaart dus alleen de verzendkosten naar China uit. Je wachttijd blijft hetzelfde of langer. Verder moet je maar afwachten of een je een tegoed bon krijgt of geld terug. En zo zit het bij de meeste in elkaar.

5. De NL wet schrijft ons voor dat wij uw product of gaan repareren of beslissen om om te ruilen. Mocht reparatie niet lukken (2 pogingen) dan kunnen we beslissen om alsnog een vervangend product aan te bieden. Als dat niet lukt kunnen we u een tegoedbon aanbieden of uw geld retourneren. Welke beslissing we hierin nemen hangt af van hoe de onderlinge communicatie verloopt.

• pool0249
pool0249 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:38:
crap order gerefund omdat hij niet voorradig was.... :|

• maartend
starcopy schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:02:
Zonder een discussie op te willen starten. Maar hieronder staat punt 5 van RH. Je spaart dus alleen de verzendkosten naar China uit. Je wachttijd blijft hetzelfde of langer. Verder moet je maar afwachten of een je een tegoed bon krijgt of geld terug. En zo zit het bij de meeste in elkaar.

5. De NL wet schrijft ons voor dat wij uw product of gaan repareren of beslissen om om te ruilen. Mocht reparatie niet lukken (2 pogingen) dan kunnen we beslissen om alsnog een vervangend product aan te bieden. Als dat niet lukt kunnen we u een tegoedbon aanbieden of uw geld retourneren. Welke beslissing we hierin nemen hangt af van hoe de onderlinge communicatie verloopt.
Klopt dat ik me de verzendkosten al uitspaar, dat is al de eerste winst. En verder is RH gewoon gehouden aan de garantiebepalingen van NL, dus sta ik veel sterker.

En nogmaals, ik ben er tevreden over.
Nu geef je me steeds het gevoel alsof ik mezelf moet verdedigen.

Dus als je de discussie niet wilt starten, doe dat dan ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 26-09-2013 17:45 ]

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:45
Japiooo schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:25:
Hoi, via Everbuying heb ik 2 Pipo s1 pro tablets + wat assecoires besteld. Pakketje was mooi op tijd afgeleverd, maar bevatte 2 lampjes ipv mijn bestelling..
Na veel gezeur willen ze het opnieuw verzenden maar is de pipo niet meer op voorraad.
Kan iemand een vervanger aanraden met minimaal dezelfde (of betere) specs?
Heb via EB geen fatsoenlijk alternatief qua prijs/prestatie voor de Pipo S1 pro kunnen krijgen. Dus de order gecancelled, na lang aandringen mijn geld terug gekregen en via RH 2 Pipo's besteld. Kreeg daar een mooie korting en heb ze inmiddels binnen. Incl. 2 mooie cases als cadeau. Aanrader!

Is er iemand die inmiddels wat ervaring heeft opgedaan met een schil om Android zodat de kindjes de boel niet kunnen verknooien? Een soort kinder OS?
Kinderapps genoeg te vinden, maar veelal engelstalig en dat is voor een 7 en 5 jarige iets te gortig. Zal iig een profiel per kind aanmaken.

Hoor graag ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Laatst online: 07:20
RH is volgens mij veel duurder. Zoek een m7pro. Die kost bij RH eur.299 en in china usd.267. Tel uit je winst... :P

[ Voor 3% gewijzigd door intraxi op 27-09-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
intraxi schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:41:
RH is volgens mij veel duurder. Zoek een m7pro. Die kost bij RH eur.299 en in china usd.267. Tel uit je winst... :P
Lees even terug. Dan snap je waarom mensen bij tokoos als RH willen bestellen en daar tevreden over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Bij Groupon is vandaag een 7" Android 4.1 tablet in de aanbieding, van 179,95 voor 69,95 aldus Groupon. Misschien kan iemand zien welke tablet het is, en dus of de prijs van 69,95 wat is.

http://www.groupon.nl/dea.../We-Can-Make-It-/27232707

Android 4.1
1.5 Ghz CPU
7" TFT, 800x480

Ik ben niet zo thuis in de logootjes, maar op 1 van de plaatjes is wel iets te zien dus misschien zegt het iemand iets?

Oh en bij 1DayFly is vandaag een tablet van 'Storex' te koop, dat merk ken ik ook niet eigenlijk. "Van 199,95 voor 129,95"

http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme

7,85" IPS scherm, 1024x768
Android 4.1
Quad core 1.2 Ghz CPU
HDMI 1.4

-edit- Ik wist niet zeker of ik dit wel in dit topic kwijt mocht, omdat er ook prijzen bij staan, maar het gaat in eerste instantie om de tablet op zich. Mocht het hier niet thuis horen, sorry, dan kan ik het altijd ergens anders posten.

[ Voor 37% gewijzigd door TripleM op 27-09-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
maartend schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:38:
[...]

Lees even terug. Dan snap je waarom mensen bij tokoos als RH willen bestellen en daar tevreden over zijn.
Dat is jouw mening, niet die van iedereen. Waar die garantie ook vandaan komt, het blijft shit. En neem maar van me aan dat ik er wel iets van af weet. ik heb er jaren mee te maken gehad in de pc markt. Niets is erger dan rma's.

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Ha, zojuist de 16gb versie van de Cube U30GT2 besteld. Ik had nog een credit van $25,- bij Merimobiles dus daar dan ook gekocht. In totaal 141,13 euro kwijt voor een FHD tablet. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Cyclonist schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:43:
[...]

Nog even over die V88HD en waarom hij goedkoper is, hoewel er om te beginnen al niets HD aan is, blijkt het scherm ook een non-IPS variant te zijn.

http://mikecanex.wordpres...-v88hd-screen-is-not-ips/
Hmm, ik wil toch wel een IPS scherm...

Maar goed, ik moet opnieuw, want de bestelling bij banggood blijkt niet goed te zijn gegaan.
Geld is netjes en snel teruggestort, dus daar geen problemen.

Jammer, want eenmaal besteld, dan wil je 'm meestal gisteren hebben :P

Dussss....ik kan weer gaan kijken wat het nu wordt.

edit:

Wat zoek ik??

Rond de 8" IPS (4x3)
Beetje behoorlijke resolutie (Full HD hoeft niet)
Recente, beetje vlotte, processor
Niet te zwaar

Ik kom toch wel weer op de Chuwi V88S uit, of is een Cube U35GT2 beter? Of misshien de U35GT zelfs

Ik heb het niet kunnen vinden, maar is er een 8" met de Samsung Exynos chip er in?

[ Voor 19% gewijzigd door albino71 op 29-09-2013 13:05 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*dubbel*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Pipo U8 gekocht ter vervanging van mijn Nexus 7 (wilde graag een iets groter scherm maar toch ook wel op andere vlakken een upgrade). Het viel mij alleen op dat in dagelijks gebruik de Pipo U8 juist minder lekker werkte. Antutu gecheckt (19600 met de pipo U8 tegen 13501 van de Nexus 7) en Androbench gedraaid.
Het viel mij op dat de U8 erg slecht scoorde op Seq Read (10,08mb/sec, de Nexus 7 doet het veel beter (22,02 mb/sec) en mijn eigen telefoon (Sony Xperia Z) scoorde ook veel hoger (47,44 mb/sec).

Is deze score normaal voor de Pipo U8? Krijg de indruk dat er gewoon iets mis is met het apparaat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Nee die score is normaal.

In die chinese tablet zijn de CPU's meestal wel goed en steken ze spijtig genoeg minder aandacht in het geheugen daarmee dat dit zo traag is.

Moest het geheugen sneller zijn zou het OS ook een stuk vlotter zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:33:
Bij Groupon is vandaag een 7" Android 4.1 tablet in de aanbieding, van 179,95 voor 69,95 aldus Groupon. Misschien kan iemand zien welke tablet het is, en dus of de prijs van 69,95 wat is.

http://www.groupon.nl/dea.../We-Can-Make-It-/27232707

Android 4.1
1.5 Ghz CPU
7" TFT, 800x480

Ik ben niet zo thuis in de logootjes, maar op 1 van de plaatjes is wel iets te zien dus misschien zegt het iemand iets?

Oh en bij 1DayFly is vandaag een tablet van 'Storex' te koop, dat merk ken ik ook niet eigenlijk. "Van 199,95 voor 129,95"

http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme

7,85" IPS scherm, 1024x768
Android 4.1
Quad core 1.2 Ghz CPU
HDMI 1.4

-edit- Ik wist niet zeker of ik dit wel in dit topic kwijt mocht, omdat er ook prijzen bij staan, maar het gaat in eerste instantie om de tablet op zich. Mocht het hier niet thuis horen, sorry, dan kan ik het altijd ergens anders posten.
http://www.w3gear.com/marshmallow7hd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Laatst online: 07:20
albino71 schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:38:
[...]

Hmm, ik wil toch wel een IPS scherm...

Maar goed, ik moet opnieuw, want de bestelling bij banggood blijkt niet goed te zijn gegaan.
Geld is netjes en snel teruggestort, dus daar geen problemen.

Jammer, want eenmaal besteld, dan wil je 'm meestal gisteren hebben :P

Dussss....ik kan weer gaan kijken wat het nu wordt.

edit:

Wat zoek ik??

Rond de 8" IPS (4x3)
Beetje behoorlijke resolutie (Full HD hoeft niet)
Recente, beetje vlotte, processor
Niet te zwaar

Ik kom toch wel weer op de Chuwi V88S uit, of is een Cube U35GT2 beter? Of misshien de U35GT zelfs

Ik heb het niet kunnen vinden, maar is er een 8" met de Samsung Exynos chip er in?
Pipo m9 pro al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-06 10:32
Wat zijn op het moment daadwerkelijk Aziatische concurrenten voor de nieuwe Nexus 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
maniace schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:48:
Wat zijn op het moment daadwerkelijk Aziatische concurrenten voor de nieuwe Nexus 7?
Die zijn er niet echt.

De Nexus bied geweldige hardware met Europeese garantie tegen een retescherpe prijs. Je moet 'm wel in de Play Store kopen, anders betaal je helaas weer de hoofdprijs.

Echte concurrenten met vergelijkbare chipsets kom je nog niet veel tegen in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

:) bedankt, maar...
Is 10,1 inch, 16x9 en ik wil minder uitgeven, dus valt buiten mijn specs...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniace schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:48:
Doe dan wel eerst een AnTuTu X test, de chinezen belazeren de boel op grote schaal.

http://mikecanex.wordpres...-vs-onda-v812/#more-42437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Grappige blog. Die vent is zo gekleurd als de pest. Als je in z'n lijstjes kijkt zie je weinig positiefs over alles wat niet direct Us of A is.

http://mikecanex.wordpress.com/sizes-table/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
daflux schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:50:
Nee die score is normaal.

In die chinese tablet zijn de CPU's meestal wel goed en steken ze spijtig genoeg minder aandacht in het geheugen daarmee dat dit zo traag is.

Moest het geheugen sneller zijn zou het OS ook een stuk vlotter zijn...
Volgens mij zit het probleem niet in het fysieke geheugen, maar meer in de softwarematige aansturing daarvan. Ik heb al met meerdere tablets meegemaakt dat thirdparty geoptimaliseerde ROMs als de brandweer gaan en je niets merkt van 'traag' geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Toch wel test u geheugen maar nog is op die andere ROM nog altijd traag in vergelijking met Bv nexus 10 /4.

Het is een probleem met software maar ook traag geheugen.

Ze zouden betere drivers / software moeten schrijven voor de hardware die ze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 21-09 01:06
Ik lees dat de meeste hier voor de Chuwi V88S gaan en niet voor de -S versie, ondanks dat deze 1GB RAM meer heeft.

Dit heeft dan denk ik te maken met het feit dat de S variant een nieuwe behuizing heeft gekregen waardoor WiFi stabieler is? Zijn er nog andere zaken die beter/minder zijn tussen de twee versies? Ik heb zoveel mogelijk proberen in te lezen, maar ben er nog niet helemaal uit.

Er schijnt ook een Green versie te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:20:
Grappige blog. Die vent is zo gekleurd als de pest. Als je in z'n lijstjes kijkt zie je weinig positiefs over alles wat niet direct Us of A is.

http://mikecanex.wordpress.com/sizes-table/
Ja ja, en dan is dit zeker ook 'zo gekleurd als de pest'.

http://mikecanex.wordpres...aught-in-antutu-cheating/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Tja, het is geen us product he? Gekleurd in die zin dus. Volgens mij is hij ook meer een Apple fan. O-)

China spul is goedkoop en meestal met een reden, daar hoe je geen genie voor te zijn. Maar zijn site riekt meer naar oh wat zijn wij toch goed. Ik lees nergens iets positiefs over andere zaken, alleen dit soort onzin.

http://mikecanex.wordpress.com/buying-advice/

Of wil je dat ook als de enige waarheid afdoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:02:
Tja, het is geen us product he? Gekleurd in die zin dus. Volgens mij is hij ook meer een Apple fan. O-)

China spul is goedkoop en meestal met een reden, daar hoe je geen genie voor te zijn. Maar zijn site riekt meer naar oh wat zijn wij toch goed. Ik lees nergens iets positiefs over andere zaken, alleen dit soort onzin.

http://mikecanex.wordpress.com/buying-advice/

Of wil je dat ook als de enige waarheid afdoen?
Wat een vooringenomen onzin kraam je hier uit. Maar ik begrijp er uit dat jij graag een tablet koopt met een batchfile die AnTuTu scores manipuleert, een IPS panel wat geen IPS panel blijkt te zijn en met geheugen wat 3e rangs doorvoer snelheden heeft. Als je dat normaal vindt, dan ben je inderdaad geen genie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

Wat een vooringenomen onzin kraam je hier uit. Maar ik begrijp er uit dat jij graag een tablet koopt met een batchfile die AnTuTu scores manipuleert, een IPS panel wat geen IPS panel blijkt te zijn en met geheugen wat 3e rangs doorvoer snelheden heeft. Als je dat normaal vindt, dan ben je inderdaad geen genie.
Er is er hier maar één die vooringenomen onzin uitkraamt hoor. Het hele idee van Chinatabs (zeker bij de grotere beeldformaten) is dat je 90% van de performance koopt voor minder dan 40% van de prijs.

Inderdaad, de highend Westerse producten (bijvoorbeeld de 10.1 Note tablets van Samsung) zijn natuurlijk beter dan de Cube u30gt2 uit China. Niemand zal het tegendeel durven beweren. Maar hoeveel beter is hij? Is hij werkelijk in elk aspect 3x zo goed? Want hij is namelijk wel 3x zo duur.....

Dat is het idee. En als je dat niet snapt, dan heb ik werkelijk geen idee wat je in dit topic komt doen.
Pagina: 1 ... 76 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.