Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:55
daantjecool schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:36:
stop met het kopen van de chinese dingen koop beter een asus memo pad hd 7 ik heb hem voor 139 euro de best vergelijkbare tablet ui china kost 150 euro
Hij is ontzettend dik en heeft een 16:9 formaat. Daarom chinees.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:51:
[...]

Pipo heeft nog wat andere mogelijk interessante tablets. En er zit een redelijk grote community omheen.
Onda tablets zijn trouwens ook best goed.
Deze hebben een Allwinner, ipv Rockchip
Presteren ook best redelijk.
Een collega van mij heeft de Onda V972 met een Retina scherm en is daar best over te spreken.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben van plan om een AINOL NOVO 10 Eternal aan te kopen.
Bij deze ben ik op zoek naar mensen met ervaringen met deze tablet. Is dit een goede keuze?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05:40
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:36:
Hallo,

Ik ben van plan om een AINOL NOVO 10 Eternal aan te kopen.
Bij deze ben ik op zoek naar mensen met ervaringen met deze tablet. Is dit een goede keuze?

Alvast bedankt!
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan een alternatief in de zelfde prijs-kwaliteitsklasse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik vermoed dat je zo'n kort antwoord hebt gekregen omdat uit je post niet blijkt dat je zelf moeite hebt gedaan om informatie te vinden. Je vervolgvraag getuigt hier wederom niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn excuses als mijn vraag overkwam alsof er weinig moeite gedaan is om zelf research te doen. In tegendeel! Ik heb verschillende modellen vergeleken en vond zelf dat de Ainol Novo 10 Eternal het beste uit de bus kwam.

Ik heb volgende modellen vergeleken: Teclast A11, PIPO M9, ALLFINE FINE 10 JOY en de AINOL NOVO 10 Eternal. De Teclast A11 leek mij ook interessant, maar deze oogt nogal dik (misschien is dit enkel een indruk op basis van de foto en 3D functies zijn niet noodzakelijk. Bij het vergelijken leek de AINOL NOVO 10 ETERNAL het beste uit de hoek te komen, vooral op vlak van batterijduur. Ook uit enkele reviews op het internet lijkt deze mooi te scoren (onder andere tabletmagazines.nl).

Is dit een logische keuze tussen deze Aziatische tablets? Of raden jullie eerder de AINOL NOVO 10 Eternal af?

Alvast héél hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:41

Zenix

BOE!

Veel tablets uit China hebben trage emmc storage. Je hebt dan een snelle tablet op CPU gebied maar hij is toch traag met laden en bestanden overzetten. Ik zou graag van meerdere tablets adrobench scores willen zien. Ik heb ook een mt6589 telefoon en die voelt veel sneller aan dan mijn tablet puur door emmc.

[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 08-08-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Hierbij de gevraagde androbenchscores. Zijn van mijn Pipo M8pro met 32Gb class 6 msd kaartje.

Afbeeldingslocatie: http://i1362.photobucket.com/albums/r696/Starcopy/Screenshot_2013-08-08-13-44-10_zpsea661ce6.png

[ Voor 76% gewijzigd door starcopy op 08-08-2013 14:39 . Reden: Dropbox wil nie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
[quote]starcopy schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:20:
Hierbij de gevraagde androbenchscores. Zijn van mijn Pipo M8pro met 32Gb class 6 msd kaartje.

[[Afbeelding]

Hoeveel juist? Dropbox is hier geblokeert :p

Update:

Thanks!

Zou iemand met een cube-u30gt2 deze benchmark ook is willen draaien?

Ter vergelijking hier de benchmark van mijn Nexus 4:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/s12el3.jpg

Sequential Read ligt daar een heel stuk hoger.

[ Voor 44% gewijzigd door daflux op 08-08-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

daflux schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:22:
[quote]

Sequential Read ligt daar een heel stuk hoger.
Bij mij 8.5MB, mijn vermoeden klopt dus, als ik bench zie van pipo.
De tablets zouden geen haperingen hebben als er sneller emmc inzit. Of misschien is het een probleem van de rk3188, aangezien die geen fstrim ondersteund.

[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 08-08-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Ik moet er wel bij vertellen dat ik het interne geheugen heb aangepast van 2 naar 4Gb. Dit kan ook een oorzaak zijn dat ik slechtere waardes heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:56
Heb m ook gedraaid, maar nog steeds zonder geheugenkaartje en met stock android 4.2.2
(starcopy heeft er RileyROM 1.9 opstaan :) )
Sequential Read: 10,99
Sequential Write: 33,74
Randrom Read: 11,04 ; 2827,05 IOPS (4K)
Random Write: 0,37 ; 96,94 IOPS (4K)
SQLite Insert: 36,38 TPS ; 8,24 sec
SQLite Update: 48,54 TPS ; 6,18 sec
SQLite Delete: 47,37 TPS ; 6,33 sec
Browser: 503,75 msec
Market: 3721,0 msec
Camera: 1043,75 msec
Camcorder: 3224,25 msec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Kvind het wel spijtig dat ze daar niet wat beter geheugen insteken. De CPU's in die dingen zijn tegenwoordig zo goed en dan steken ze daar van dat traag geheugen in.

Hierdoor haperen sommige tablets terwijl het totaal niet een de CPU/GPU ligt maar aan het geheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:31

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Nu weet ik dat dit topic niet over winkels gaat, maar je stuurt nu wel iemand naar een shop die ogenschijnlijk een scammer is! Je raadt volgens mij een hele goede tablet aan, maar stuur iemand dan naar een betrouwbare shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
LoCuTuS2000 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:19:
[...]

Nu weet ik dat dit topic niet over winkels gaat, maar je stuurt nu wel iemand naar een shop die ogenschijnlijk een scammer is! Je raadt volgens mij een hele goede tablet aan, maar stuur iemand dan naar een betrouwbare shop.
Het ging hem ook over de tablet en niet over de winkel. Waar hij hem besteld dat is zijn eigen keuze...
Ik wou hem gewoon de tablet tonen en dit was de eerste link die ik tegenkwam toen ik de naam van de tablet intikte.

Maar goed ik zal nu eens 2x nadenken voor ik hier nog eens iemand hier help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

starcopy schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:59:
Ik moet er wel bij vertellen dat ik het interne geheugen heb aangepast van 2 naar 4Gb. Dit kan ook een oorzaak zijn dat ik slechtere waardes heb.
Heb ik ook, maakt niet uit.
Kwakkel schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:54:
Heb m ook gedraaid, maar nog steeds zonder geheugenkaartje en met stock android 4.2.2
(starcopy heeft er RileyROM 1.9 opstaan :) )
Sequential Read: 10,99
Sequential Write: 33,74
Randrom Read: 11,04 ; 2827,05 IOPS (4K)
Random Write: 0,37 ; 96,94 IOPS (4K)
SQLite Insert: 36,38 TPS ; 8,24 sec
SQLite Update: 48,54 TPS ; 6,18 sec
SQLite Delete: 47,37 TPS ; 6,33 sec
Browser: 503,75 msec
Market: 3721,0 msec
Camera: 1043,75 msec
Camcorder: 3224,25 msec
Zowat hetzelfde als mijn bench, hiermee kunnen we wel concluderen dat er tussen merken weinig verschil zit.

[ Voor 54% gewijzigd door Zenix op 09-08-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Laatst online: 19:55
DHL komt langs. Ik moet betalen, moet het contant.... ik heb eigenlijk nooit meer dan vijf euro contant op zak.
Dat wordt dus vanavond ophalen bij hun vestiging.

In ieder geval, mijn MeriMobiles Vido M1 is binnen een week binnen met DHL.

Hebben jullie al gezien dat de tablets met de rockchip multiwindow hebben? Heeft iemand dit al uitgeprobeerd? Ik denk dat je dan wel een tablet met 2GB nodig zult hebben of niet?

Er is blijkbaar ook een nieuwe chuwi, de Chuwi V88 Ice Green. Ze hebben de naam niet geupdate...

[ Voor 37% gewijzigd door Kodess op 12-08-2013 14:44 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb net cresta ctp828 gekocht, en moet zeggen dat het veel tablet is voor 89,99 euro(kijkshop). Heeft relatief gezien snelle soc, de bekende rk3066 die uiteraard op 1.6Ghz draait, en met de gebruikelijk 1GB ram. De achterkant voelt aan als soort van rubber, dat voelt beter aan dan plastic van mijn vorige tablet. verder heeft die twee usb poorten, een full size usb en mini usb, full size is een OTG die 200mA mag/kan leveren. Verder zit er de gebruikelijk sd slot, hoofdtelefoon, etc. Een nadeel is dat die maar 4GB interne opslag heeft, moet je dus even over nadenken, er is ook versie met 8GB.

Als het goed is ondersteund die ook bepaalde 3G dongels, maar heb me daar nog niet in verdiept.

Deze versie van de kijkshop heeft geen bluetooth, bij bart smit verkopen ze de ctp 828bt, die kost 109 euro en heeft wel bluetooth, geloof ook dat deze 8GB heeft.

Als je dus nog ultra budget tablet zoekt, dan is deze tablet zeker een aanrader! :)

Edit/
Heb even benchmark gedraaid.

Antutu score
total: 12393
ram: 1855
int; 2159
float; 1718
2d; 1337
3d: 4486
db : 560
sd write; 73
sd read: 205

Edit/
Gewicht is overigens 324gr(zelf gewogen), staat op veel websites verkeerd, die geven 682gr op.

[ Voor 10% gewijzigd door mad_max234 op 12-08-2013 19:46 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
daantjecool schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:36:
stop met het kopen van de chinese dingen koop beter een asus memo pad hd 7 ik heb hem voor 139 euro de best vergelijkbare tablet ui china kost 150 euro
Ik koop een chinees ding omdat ik 60 euro minder heb betaald dan de uwe.
De tablet moet enkel youtube kunnen en liefst 8GB intern hebben voor mij. Ik zie het nut niet van iets te halen dat "meer kan" indien ik het daar niet voor ga gebruiken. Iedereen zijn eisen verschillen.

Anyway. De Pipo S1 Pro dus. 7" met 1.6 ghz quadcore en 1 GB RAM. Let op: ik denk dat er een ander model is met 1.8 ghz! Ik dacht dat dit fout op de website stond maar de doos lijkt twee opties aan te geven (één voor het intern geheugen 8-16-32gb en één in het chinees dat ik niet snap maar wat volgens mij op die 1.6-1.8 slaat)
Niets moeten bijbetalen. Heb chinapost registered gekozen via buyincoins. Kwam rond de 100 dollar dus 80 euro.
Stond gewoon in het Engels, is geroot en er zit een screenprotector op.
Gewoon stock gelaten (4.2.2) en youtube gesideload (kon het niet installeren via Google Play omdat het niet available is voor het land waar hij denkt dat ik zit (China, neem ik aan)).
Antutu 16930 (had er wel al enkele kleine dingen opgezet).
Er zitten 3 chinese apps op en één "blue skies" theme.
Theme is er makkelijk af te halen. De Chinese apps heb ik voor de moment gedisabled. Eén lijkt me iets van een updater te zijn (wat ik er van begrijp is dat er eng_4.2.2 staat dus de Android versie en taal. Een andere is een soort Chinese market maar daar snap ik dus helemaal niets van.
Om het echt mooi te krijgen zouden die er af moeten maar dat zal allemaal misschien wat meer moeite zijn dan dat ik er in wil steken.
Ik heb momenteel één klein probleempje: bij google play of youtube moet je soms een refreshen omdat hij de eerste keer de content niet wil laden. Ik bekijk dit verder want kan makkelijk aan de wifi liggen die ik hier gebruik.
Touchscreen reageert gewoon goed zoals verwacht.
Scherm lijkt op het eerste zicht lichtjes wazig. Heb hiernet wat youtube HD bekeken en daarin is het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat nu wel heel snel in tabletland, de eerste 8-core tablet nl. de HK - 8001 - 8"- 8Core - Samsung Exynos 5 Octa 5410 - 2G/3G HD, nog niet kunnen ontdekken of en waar te koop.

Goopad komt nu met een wel heel goede Mini-Ipad clone :

http://www.gizchina.com/2013/05/16/goopad-mini-7-on-sale/

Het wordt steeds moeilijker om de juiste keuze te maken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo70
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11-2023
Pierre_no1 ik heb ook hele slechte ervaring met een tablet op sturen naar china voor garantie, nooit meer wat van gehoord garantie tot de voor deur in china ,maar toch koop ik nog chipads ik heb nu ook de ifive x2 net binnen maar gelukkig geen problemen hier mee, heb je al geprobeerd nieuwe firmware er op te zetten het lijkt er op of je nand niet goed geflashd is bij de fabriek
bij geekbuying kun je de nieuwste orgineele firmware downloaden voor de X 2 ,ik heb op deze een custom rom van slatedroid draaien gaat heel lekker,daar staat ook hoe het moet ,even proberen toch .

Verwijderd

Er schijnt een inruilactie in de lucht te hangen op de Digiko tabletjes die destijds via Computer Idee werden aangeboden en het zou dan vermoedelijk gaan om de Fine7 Genius, QuadCore.

Tablet mij niet direct bekend (dus ook niet of het moeite waard is) evenmin of eea. via het pc blad gaat lopen of niet.

Als iemand inmiddels iets meer weet of wil weten stuur dan ff DM want prijzen etc. vallen buiten deze topic.

Ben benieuwd of er iets meer bekend is (kwaliteit/benchmarks) omtrent die Fine7 Genius, QuadCore ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:17:
Er schijnt een inruilactie in de lucht te hangen op de Digiko tabletjes die destijds via Computer Idee werden aangeboden en het zou dan vermoedelijk gaan om de Fine7 Genius, QuadCore.

Tablet mij niet direct bekend (dus ook niet of het moeite waard is) evenmin of eea. via het pc blad gaat lopen of niet.

Als iemand inmiddels iets meer weet of wil weten stuur dan ff DM want prijzen etc. vallen buiten deze topic.

Ben benieuwd of er iets meer bekend is (kwaliteit/benchmarks) omtrent die Fine7 Genius, QuadCore ?
Geen uitgebreide specs en/of reviews maar wel basisinfo gevonden van de Fine7 Genius Quadcore :

Allfine Fine7 Genius is sporting 7 inch capacitive touch screen display with 5-point touch capabilities. Paired with IPS technology and Mali 400 as graphics processing, this model bring good graphics performance and offers bright, clear and more vivid color for image, photo and games. Similar to the predecessor, the Genius 7 inch tablet also can produces internal resolution of 1024 x 600 pixel. Sadly, it lacks rear camera and only have a 0.3 megapixel front facing camera for self portrait and video communication.
Another budget friendly 7 inch tablet from Allfine company, called as Allfine Fine7 Genius has been released. Powered by ATM7029 Cortex-A9 Quad Core processor which offers more power than the Allfine Fine7 Air tablet that shipped with Rockchip 3066 dual core processor, the Fine7 Genius Android tablet will be gives faster multimedia and entertainment experience at affordable price.

• bartelsrobert
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:17:
als je even google gebruikt....:
YouTube: ALLFINE Fine7 Genius Tablet PC
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2335117

antutu: 15007
nenamark 2.3 onscreen: 61.1 fps

uitgebreide specs staan op de verschillende webwinkels. o.a.:
http://www.focalprice.com...ATM7029_15GHz_Tablet.html
http://www.pandawill.com/...ps-screen-8gb-p73733.html

[ Voor 23% gewijzigd door bartelsrobert op 15-08-2013 11:30 ]

• benniebob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:49:
Het gaat nu wel heel snel in tabletland, de eerste 8-core tablet nl. de HK - 8001 - 8"- 8Core - Samsung Exynos 5 Octa 5410 - 2G/3G HD, nog niet kunnen ontdekken of en waar te koop
Staat al te koop op retailheaven.

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb mijn Freelander PX2 binnen.

Scherm: Goed
Wifi: Ok...(connectie is zwak, maar het is wel snel)
Bouwkwaliteit: Een van de hoeken voelt een beetje los: 8/10
3G: Goed
GPS: Goed (wonderbaarlijk op een MTK8389 chipset) _/-\o_

Compass en Pitch/Roll werkt niet, maar dat is voor mij geen probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door jerkitout op 15-08-2013 20:39 ]

• B_FORCE
  • Niet online
Nou jongens (en meisjes)

Ik heb dan EINDELIJK mijn zwarte Pipo M6 binnen en draai er nu bijna een week mee.
Ik had jullie eigenlijk beloofd om daar een soort van review voor te schrijven.
Nu ben ik eigenlijk heel slecht daarin :P, maar ik zal een dezer dagen wat leuks proberen te verzinnen.

Mochten er mensen ondertussen vragen hebben, stel ze gerust :)
(ik heb de witte ook heel eventjes gehad trouwens)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
Deze week een Chuwi V88S binnen gekregen en er meteen de OMA custom rom erop gezet. Nu is de lag groot, maar ik weet niet of het met deze ROM te maken heeft, of het echt aan de tablet ligt, omdat ik niet met de originele ROM heb gespeelt. Nu wil ik terug naar deze ROM, maar ik kan nergens een mirror vinden voor de stock V88S rom. Weet iemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
kikkeraap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:47:
Deze week een Chuwi V88S binnen gekregen en er meteen de OMA custom rom erop gezet. Nu is de lag groot, maar ik weet niet of het met deze ROM te maken heeft, of het echt aan de tablet ligt, omdat ik niet met de originele ROM heb gespeelt. Nu wil ik terug naar deze ROM, maar ik kan nergens een mirror vinden voor de stock V88S rom. Weet iemand een mirror?
Toevallig heb ik ook de Chuwi V88s en deze draaid nog op de originele versie zeg maar (android 4.1), en heb totaal geen last van lag, dus denk dat het aan je rom ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 21:33
ik ben nog aan t kijken naar een 8 inch en kom uit op de chuwi v88s.

Iemand nog een goed alternatief of kan ik deze gewoon bestellen? :)

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
kikkeraap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:47:
Gevonden, zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
De stock rom ik geïnstalleerd. Wat een verschil met de oma rom. Nu in er geen lag meer, waar me groen en geel aan ergerde. Eigenlijk met de stock rom erg verrast over wat je voor een kleine 110 Europa krijgt uit chinA:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er achter wat de inruilactie betreft die paar posts terug genoemd werd op Digiko tablets van Computer Idee die dat destijds met een van hun huisleveranciers nl. Retail Heaven organiseerde.

Het betreft dan een 7" tablet, nl. de Fine7 Genius Quadcore met volgende specs :

Brand & Model Allfine Fine7 Genius
Product Type Tablet PC
Screen Size 7"
Operating System Android 4.2.2
Processor Type/CPU Type Cortex-A9
CPU Manufacturer ATM
CPU Model ATM7029 quad core
CPU Speed/Processor Clock Speed Clock at 1.3GHz, overclock at 1.5GHz
RAM/ Technology DDR III
RAM Memory 1GB
GPU Vivante GC1000+
Hard Drive Type NAND Fast Flash
Hard Drive Capacity 8GB
Extend Card Supports an external TF card up to 32GB (not included)
Keyboard Touch Screen
Touchpad Technology 5-point capacitive IPS touch screen
Max Resolution 1024x600
Additional Features/Functions
Bluetooth N/A
HDMI Yes
GPS N/A
Camera Front: 0.3mega pixel
G-Sensor Yes
Audio Built in a speaker
Games 3D games
Software Youtube, Facebook, Twitter, MSN, Android Market, Skype, Calculator, Google mail, Google maps, iReader, Quick Office
Language English, Arabic, Bulgarian, Catalan, Croatian, Czech, Danish, Dutch, Spanish, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Indonesian, Italian, Japanese, Lithuanian, Norwegian, Portuguese, Roman language, Russian
Battery & Power
Battery Type 3000mAh
Battery/Run Time Wi-Fi: 5 hours, Game: 4 hours, Video: 5 hours
Power Device Type AC Adapter
Voltage Required 100-240V
Input/ Output Connectors
USB Port (OTG) 1 x Micro USB
Audio Port 1 x 3.5mm Headphone jack
Video Port N/A
HDMI Port Yes
Card Slot 1 x TF card slot
DC Input 1 x DC 5V 2.5mm
Communications
Networking Fast Ethernet
3G Supports external 3G
Wireless Connection Wi-Fi
Wireless Protocol 802.11 b/g/n
Supported Formats
Video MP4, WMV, 3GP, MPG, AVI, RM, RMVB, MKV, MOV, VOB (DVD format)
Audio MP2, MP3, AAC, WAV, FLAC , OGG
Picture JPG, JPEG, PNG, GIF
Ebook PDF, TXT, WORD, EXCEL, PPT
Product Details (without package and accessories)
Dimensions 19 x 12 x 1.05 cm
Weight 300 g
Prijs 19 euro :Y bij inruil

Met dank aan het pc blad, zij zijn hier echter niet bij betrokken.

Voor meer info ff DM sturen want dat valt buiten deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Trouwens, ik lees dat sommige mensen hier Riley ROM hebben geïnstalleerd.
Kunnen jullie vertellen wat het meest merkbare verschil is tov custom ROM (buiten het feit dat hij geroot is)?

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
B_FORCE schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 01:31:
Trouwens, ik lees dat sommige mensen hier Riley ROM hebben geïnstalleerd.
Kunnen jullie vertellen wat het meest merkbare verschil is tov custom ROM (buiten het feit dat hij geroot is)?
Veel rommelsoftware is daar uit gehaald, getweaked op battery-duur en meer van dat spul

Maar dat is ook allemaal makkelijk via google te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
maartend schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:14:
[...]

Veel rommelsoftware is daar uit gehaald, getweaked op battery-duur en meer van dat spul

Maar dat is ook allemaal makkelijk via google te vinden.
Nou ik ben natuurlijk al aan het zoeken geweest, maar kon daar niets concreets overr vinden.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
B_FORCE schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Nou ik ben natuurlijk al aan het zoeken geweest, maar kon daar niets concreets overr vinden.
Eerste hit bij het woordje rileyrom in google ;

This ROM is:
Rooted
Debloated (to remove all apps that require a password to run)
Init.d support
Busybox links added
Google Play Store fixes
Parameter files for 2, 4, 6 and 8 gig user app space
Tattman65 boot graphics
Reboot app from Petrus
CWM Recovery by Fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Laatst online: 16-09 12:15
Qosmic schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:26:
ik ben nog aan t kijken naar een 8 inch en kom uit op de chuwi v88s.

Iemand nog een goed alternatief of kan ik deze gewoon bestellen? :)
Wat is een goeie web shop om die chuwi v88s te bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04-2023
Ik heb de chuwi v88 besteld via geekbuying. com. Daar hebben ze ook al de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
benniebob schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:29:
Ik heb de chuwi v88 besteld via geekbuying. com. Daar hebben ze ook al de zwarte versie.
Er komt binnenkort (al in presale) blijkbaar alweer een update van de v88: titanium ice green.

Dunner, verbeterde schermtechnologie, afgeronde zijkanten en verbeterde button positie. Batterij capaciteit gelijk gebleven.

Zie:
http://mikecanex.wordpres.../new-ice-green-chuwi-v88/
http://www.slatedroid.com...better-screen-technology/
http://www.chuwi.com/inde...hp?m=Product&a=show&id=34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Kasj schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:46:
[...]

Er komt binnenkort (al in presale) blijkbaar alweer een update van de v88: titanium ice green.

Dunner, verbeterde schermtechnologie, afgeronde zijkanten en verbeterde button positie. Batterij capaciteit gelijk gebleven.

Zie:
http://mikecanex.wordpres.../new-ice-green-chuwi-v88/
http://www.slatedroid.com...better-screen-technology/
http://www.chuwi.com/inde...hp?m=Product&a=show&id=34
Het is maar afwachten hoe de WIFI is, want die is van de chuwi v88 niet goed te noemen, daarintegen heb ik de Chuwi v88s en daar is de WIFI gewoon goed te noemen, heb zelfs in de achtertuin WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
intraxi schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:31:
[...]

Wat is een goeie web shop om die chuwi v88s te bestellen ?
http://www.banggood.com/C...d-4_1-Tablet-p-77182.html

Daar heb ik hem gekocht, wel meteen heb ik dit erbij gekocht ---> http://www.banggood.com/S...or-Chuwi-V88-p-75885.html

[ Voor 23% gewijzigd door Catdogsf op 18-08-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Ik wacht nog even op die V88 titanium ice green... lijkt mij beter !
Of misschien de Cube Talk 79 U55GT... ook leuk om te bellen... :P
banggood is een goeie webshop dat weet ik... thanks... _/-\o_
Is er ook een magnetische cover voor de v88 deze lijkt mij een beetje cheapie overkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
maartend schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Eerste hit bij het woordje rileyrom in google ;

This ROM is:
Rooted
Debloated (to remove all apps that require a password to run)
Init.d support
Busybox links added
Google Play Store fixes
Parameter files for 2, 4, 6 and 8 gig user app space
Tattman65 boot graphics
Reboot app from Petrus
CWM Recovery by Fun
Je meent het :+

Die had ik natuurlijk al gevonden en dat zijn zo ongeveer de verschillen die andere ROMs ook hebben.
Wat ik me afvraag, is of er buiten deze dingen nog andere dingen zijn die verschillend zijn.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
intraxi schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 01:53:
[...]

Is er ook een magnetische cover voor de v88 deze lijkt mij een beetje cheapie overkomen ?
Dit is de magnetische (heb hem zelf namelijk ook, heb de witte)

[ Voor 26% gewijzigd door Catdogsf op 18-08-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:12
Catdogsf schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:23:
[...]

Het is maar afwachten hoe de WIFI is, want die is van de chuwi v88 niet goed te noemen, daarintegen heb ik de Chuwi v88s en daar is de WIFI gewoon goed te noemen, heb zelfs in de achtertuin WIFI
Enig idee waarom de v88s veel minder kost dan de v88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
guapper schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:54:
[...]

Enig idee waarom de v88s veel minder kost dan de v88?
1GB RAM ipv 2GB RAM, meer zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 08:40
Hoe bevalt die bevestiging? Ik heb dit ook bij andere hoesjes gezien, maar kon me niet voorstellen dat dat prettig werkt. Is het een plaksysteem of een magnetisch systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
ik heb toch maar de v88s besteld. Die is een stuk goedkoper dan de v88. Geen zin om meer te betalen, ook niet voor de ice green.
Waar vinden jullie custom en deblaoted roms voor de chuwi?
Want ik zie wel wat op flashmyandroid, maar dat is alleen maar voor de v88.
Of kan ik ook gewoon v88 roms voor de v88s gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Qosmic schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:06:
ik heb toch maar de v88s besteld. Die is een stuk goedkoper dan de v88. Geen zin om meer te betalen, ook niet voor de ice green.
Roms voor v88 en v88s zijn volgens mij uitwisselbaar.
Is de v88s ook in zwart leverbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 12:57
[/quote]
essage=40714165,noline]kikkeraap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:47[/message]:[/b]
[/quote]

Ik heb hetzelfde probleem met de OMA roms op mijn V88S. de eerste dag(en) na het flashen draait het prima en dan wordt de boel steeds trager. Alsof het geheugen langzaam vol loopt. Ik ga nu overstappen naar de timeless rom. http://www.slatedroid.com...imelessv88-edition-2-rc1/
Qosmic schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:06:
Hier kan je info en roms vinden voor de v88S (oma rom en timeless werken ook op de v88S, pak wel de laatste versies, anders brick je je tab)

http://www.slatedroid.com/forum/698-chuwi-pad-mini-v88/
http://forum.xda-develope...ead.php?t=2310818&page=51

Official firmware website Chuwi
http://www.chuwi.com/inde...?m=Download&a=index&id=51 (loopt vaak erg achter)

http://bbs.chuwi.com/foru...&tid=14822&extra=page%3D1

[ Voor 37% gewijzigd door kolk11 op 20-08-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
kolk11 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:04:
\
Ik heb hetzelfde probleem met de OMA roms op mijn V88S. de eerste dag(en) na het flashen draait het prima en dan wordt de boel steeds trager. Alsof het geheugen langzaam vol loopt. Ik ga nu overstappen naar de timeless rom. http://www.slatedroid.com...imelessv88-edition-2-rc1/
Na het terug flashen na de stock rom ben ik weer happy, alleen wel multi user enabled. Misschien na de vakantie eens spelen met timeless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo70
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11-2023
Hoi meden chipad gebruikers heeft iemand hier deze mod al geprobeerd ,om android tablets sneller te maken.
geeft minder lag die ontstaat door goedkope emmc geheugen gebruik in chipads http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2113150 iemand op salatedroid gebruikt hem op een nieuwe pipo m7 pro quadcore retina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Zojusit de Voyo A15 gekocht van de eigenaar van TabletRepublic.
Dus hij zou net zo goed moeten werken als in zijn review. :P

Link naar review:
http://tabletrepublic.com...great-potential-4663.html

$239, uit Sweden, dus binnen de EU en hij zou er binnen een paar dagen moeten zijn.
($200 voor de tablet, $39 shipping)
PayPal voegde er +/- €10 aan toe dus het totaal was €184,17.

Het is niet zo veel verschil met Pandawill (€199,99) (Die de Voyo A15 helaas niet meer leveren of re-stocken)
Maar met deze unit weet ik wat ik krijg (zie de review), en het is snel binnen de EU verzonden. :) (geen btw!)

• daflux
Ik ben nu al ongeveer een dikke maand aan het wachten op mijn tablet die ik gekocht heb op Buy In Coins.
Dit is toch niet normaal zeker als je weet dat ik voor de duurste verzendmethode gekozen had was ongeveer 25 Euro.

Ze hadden mij verteld dat de tablet binnen 1 - 2 weken bij mij zou zijn en we zijn nu al 4 weken verder. Wat ik ook straf vind is dat ik GEEN tracking code gekregen heb dit is toch niet normaal bij zulke dure verzendmethode?

Iemand hier dit ook al voorgehad met Buy In Coins, ik ben echt niet blij met hoe ze dingen verzenden zeker niet als het zoveel kost!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
daflux schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:05:
Ik ben nu al ongeveer een dikke maand aan het wachten op mijn tablet die ik gekocht heb op Buy In Coins.
Dit is toch niet normaal zeker als je weet dat ik voor de duurste verzendmethode gekozen had was ongeveer 25 Euro.

Ze hadden mij verteld dat de tablet binnen 1 - 2 weken bij mij zou zijn en we zijn nu al 4 weken verder. Wat ik ook straf vind is dat ik GEEN tracking code gekregen heb dit is toch niet normaal bij zulke dure verzendmethode?

Iemand hier dit ook al voorgehad met Buy In Coins, ik ben echt niet blij met hoe ze dingen verzenden zeker niet als het zoveel kost!
Heb je ze al een bericht gestuurd? Wel een foto van je pakket gehad?

• daflux
Jep al bericht gestuurd en een foto van een pakket heb ik ook gehad.

Maar this niet omdat je een wazige foto van een pakktje krijgt dat ze dit pakketje ook daadwerkelijk versturen...

Ik wil ook gewoon weten of er hier nog zo'n mensen zijn met deze slechte ervaring van Buy In Coins?

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:52
jup, ik koop er nooit meer iets. Ik had een bluetooth headset die kapot was, geen geld terug

• daflux
Lap ik hoop dat dit geen 200 euro in de vuilbak is....

• whackertje
Nee hoor, mijne is gewoon toegekomen via BIC. Je had wel al je track & trace moeten krijgen. Die komt in principe korte tijd na de foto van je pakje (soms kan je hem lezen op je pakje of staat het bij de details van je order op de site van BIC zelf!).
Bij mij staat die gewoon onder de foto van het pakje trouwens.
Zit misschien vast in de douane?

• daflux
En wat zou ik moeten doen als het vast zit bij de douane?
Geven die dat dan zelf vrij? Want een maand is nu toch wel lang!

• Qosmic
zit er in het pakket van die chuwi v88s geen oplader?

Ik heb hem besteld en ben nog wat reviews aan het lezen, maar lees dat er geen oplader bij zit, klopt dit?

Anders moet ik er nog even 1 bijbestellen...

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 12:57
Qosmic schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:04:

Ik heb hem besteld en ben nog wat reviews aan het lezen, maar lees dat er geen oplader bij zit, klopt dit?

zat erbij mij gewoon bij alleen niet in het doosje van de tablet maar los verpakt. wel van chuwi overigens en ze zijn niet al te best, ik heb geluk die van mij werkt.

• whackertje
daflux schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:23:
Je kan proactief zijn en de factuur opsturen van uw device of je kan wachten tot ze je dat vragen omdat ze niet goed weten wat het waard is.

Alleszins, status zou te vinden moeten zijn bij je "orders" op BIC.
Ik heb daar dit staan:

Products info
7" PiPO S1 Pro RK3188 Quad Core 1.6GHz Android 4.2 Tablet PC 8GB 1GB WIFI Camera(:DEFAULT)
Tracking number: RB*********CN (met echte nummers maar die zet ik hier even niet)
Op de foto van het pakje staat ook een sticker met R en dan RB************CN. Dat is ook uw tracking number!

[ Voor 7% gewijzigd door whackertje op 22-08-2013 16:31 ]

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:39
Mijn pipo m8pro zit ook al 11 dagen vast bij de douane.
Eergisteren heb ik even naar de klantendienst van Bpost gebeld om te vragen wat het probleem was en ze konden me zeggen dat de douane aan het wachten was op een factuur met de juiste waarde van de tablet. (even zelf contact opnemen was te moeilijk precies)
Ik heb een e-mail adres gekregen waar ik de nodige documenten naartoe moest sturen, echter zijn we weer 2 dagen verder en nog steeds geen reactie gekregen :(

• maartend
StinkyPanda schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:19:
[...]

Mijn pipo m8pro zit ook al 11 dagen vast bij de douane.
Eergisteren heb ik even naar de klantendienst van Bpost gebeld om te vragen wat het probleem was en ze konden me zeggen dat de douane aan het wachten was op een factuur met de juiste waarde van de tablet. (even zelf contact opnemen was te moeilijk precies)
Ik heb een e-mail adres gekregen waar ik de nodige documenten naartoe moest sturen, echter zijn we weer 2 dagen verder en nog steeds geen reactie gekregen :(
Kijk en daarom koop ik liever in NL. Heb ik al dat gezeik niet.

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:39
Ik de volgende keer waarschijnlijk ook.
Al moet ik wel zeggen dat het voor mij de eerste keer dat het wat "mis" loopt, alle voorgaande keren was er geen probleem met levering/douane.

• Adr01
Iemand die weet waar ik de volgende of een soortgelijke tablet toetsenbord kan vinden:

Afbeeldingslocatie: http://technokarak.com/wp-content/uploads/2013/06/cemEdcKc29c__17250_zoom-1024x768.jpg
Afbeeldingslocatie: http://technokarak.com/wp-content/uploads/2013/06/ceBfkmiyCj41c__44173_zoom-1024x768.jpg

Hij is erg netjes, groter (of met touchpad) mag ook. :)
Het zijn er namelijk niet veel die ook tablets 11.6 inch supporten.

[ Voor 20% gewijzigd door Adr01 op 22-08-2013 21:23 ]

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
Adr01 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:21:
Iemand die weet waar ik de volgende of een soortgelijke tablet toetsenbord kan vinden:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hij is erg netjes, groter (of met touchpad) mag ook. :)
Het zijn er namelijk niet veel die ook tablets 11.6 inch supporten.
lijkt een beetje op deze : http://www.hastech.cn/en/...ProdNum=1239&parentid=149
kan je vinden op Aliexpress.com

[ Voor 10% gewijzigd door Loct op 22-08-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Nice, bedankt!

Zo'n toetsenbord heeft 23cm breed en zo'n 14cm diepte (4.5cm wordt namelijk in de diepte niet gebruikt) aan typ ruimte.
Dat is nog eens zo heel erg slecht, hij oogt kleiner.

Binnenkort gaan we er zo eentje bestellen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 18:24

13art

Moderator Mobile
De laatste dagen zit ik er sterk over na te denken om mij Transformer Prime de deur uit te doen en voor het geld dat ik daarvoor krijg een tablet uit China te nemen. Dit omdat de wifi ontvangst van de Prime gewoon bar slecht is, ik hem af en toe gewoon traag vind en omdat ik het toetsenbord toch niet veel gebruik, dus waarom dan niet alleen een tablet?

Hierbij heb ik mijn ogen laten vallen op de M9Pro van Pipo. Wat me aantrekt aan deze tablet zijn de looks, de resolutie en natuurlijk de prijs. De processor kan ik nog niet heel veel over zeggen omdat ik me daar nog niet echt in verdiept hebt, maar de recensies van deze tablet zijn overwegend positief, dus dit zal wel goed zijn.

Nog wel even een paar kleine vragen over deze tablet:
1) Hoe is de wifi ontvangst bij deze tablet?
2) Hoe is de geluidskwaliteit van de 2 speakertjes?
3) Hoe goed is de accu (al begrepen dat men bij de M7Pro wel positief is)
4) Hoe zit het met support/updates bij Pipo?
5) Is de tablet al geroot?

Zijn er buiten de M9Pro nog andere alternatieven? Dacht zelf eerst nog aan de Voyo A15, maar hier lees ik nu toch wat problemen over, maar ook de accu is hier niet heel best van als ik de review op tabletrepublic moet lezen. Ik heb geen haast dus kan eventueel ook nog wachten op een nog te komen model.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
l3art schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:46:
De laatste dagen zit ik er sterk over na te denken om mij Transformer Prime de deur uit te doen en voor het geld dat ik daarvoor krijg een tablet uit China te nemen. Dit omdat de wifi ontvangst van de Prime gewoon bar slecht is, ik hem af en toe gewoon traag vind en omdat ik het toetsenbord toch niet veel gebruik, dus waarom dan niet alleen een tablet?

Hierbij heb ik mijn ogen laten vallen op de M9Pro van Pipo. Wat me aantrekt aan deze tablet zijn de looks, de resolutie en natuurlijk de prijs. De processor kan ik nog niet heel veel over zeggen omdat ik me daar nog niet echt in verdiept hebt, maar de recensies van deze tablet zijn overwegend positief, dus dit zal wel goed zijn.

Nog wel even een paar kleine vragen over deze tablet:
1) Hoe is de wifi ontvangst bij deze tablet?
2) Hoe is de geluidskwaliteit van de 2 speakertjes?
3) Hoe goed is de accu (al begrepen dat men bij de M7Pro wel positief is)
4) Hoe zit het met support/updates bij Pipo?

Zijn er buiten de M9Pro nog andere alternatieven? Dacht zelf eerst nog aan de Voyo A15, maar hier lees ik nu toch wat problemen over, maar ook de accu is hier niet heel best van als ik de review op tabletrepublic moet lezen. Ik heb geen haast dus kan eventueel ook nog wachten op een nog te komen model.
Wellicht dat je in het Pipo Tablet topic meer ervaringen kan vinden.
Je zou als alternatief kunnen kijken naar de Cube u30gt2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 18:24

13art

Moderator Mobile
Loct schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:55:
[...]

Wellicht dat je in het Pipo Tablet topic meer ervaringen kan vinden.
Je zou als alternatief kunnen kijken naar de Cube u30gt2
Hey dat topic heb ik even gemist 8)7
Thnx ga ik daar nog even een poging doen en zal me ook eens gaan verdiepen in de Cube u30gt2

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 23-08-2013 08:57 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodejong
  • Laatst online: 27-04-2024
daflux schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:40:
[...]

Ah dat is mooi want ik kreeg al schrik om de Cube.
Waar kan ik deze andere ROMS vinden XDA?

En misschien in het bijzonder jouw ROM die zo goed werkt...

Thx!
Hey Daflux

Excuses ten eerste voor de zeer late reactie.

Je kunt vragen of ze minder op de verpakking zetten gewoon per mail op de site, maar even terug naar de cube.
Heb meteen ook de nieuwe rom er op gezet dus nu de 2.04 uitvoering van arctablet de vorige was de 1.05 ook van hun.
RR3 ook geupdate en lijkt iets soepeler te draaien, let wel ook mijn m1038(kruidvat) RR3 geupdate en draait nog steeds soepeler vooral als er veel wagens bij elkaar komen hapert mijn cube nog wat dit niet bij de M1038 (nog steeds interesse in oplossing als men wat weet?)
Wel is het zo dat hij absoluut nu minder warm wordt dus dat is weer meegenomen.
Al met al ben ik gezien prijs kwaliteit helemaal niet ontevreden met de aankoop.
Nog vraagje tussendoor, Zoals eerder vermeld heb ik voor maat ook 1 besteld en ontvangen echter zijn geluid lijkt veel zachter als de mijne en die van mij is al niet hard heb diverse boosters geprobeerd zonder succes, iemand suggesties?
Hoop je hiermee al is het wat laat geholpen te hebben.

Gr Redejo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodejong
Wow Daflux lees het nu pas balen man.

Maar ik heb nooit problemen gehad en tot nu alles in ong 3 weken binnen met freeshipping honkong post.
Ben idd ook bang dat hij bij de douane ligt, en als advies idd neem contact met douane op kost je zeker als het zo is meer dan gepland maar dan heb je wel eindelijk je tablet.

Suc6 man

Gr Redejo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Thx Redejo!

Bedankt voor de info maar zou je ook links naar de software kunnen plaatsen of met how to's.
(Heb al zeker 10 Android GSM geflashed / root ...)
Dus ik weet wel hoe het moet maar ik wil zeker de juiste files hebben.

Mijn tablet ligt momenteel bij de douane maar hij zou normaal tegen het einde van de week hier moeten zijn.
Dan ga ik dan ook direct die nieuwste versie's installeren.

Alvast Bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door daflux op 27-08-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodejong
daflux schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:57:
Thx Redejo!

Bedankt voor de info maar zou je ook links naar de software kunnen plaatsen of met how to's.
(Heb al zeker 10 Android GSM geflashed / root ...)
Dus ik weet wel hoe het moet maar ik wil zeker de juiste files hebben.

Mijn tablet ligt momenteel bij de douane maar hij zou normaal tegen het einde van de week hier moeten zijn.
Dan ga ik dan ook direct die nieuwste versie's installeren.

Alvast Bedankt!
Google ff naar de site van arctablet.com (eenmalig registreren) daarna Rockchip_Batch_Tool_v1.7 van de site downloaden naam zegt het al, en de nieuwste rom kasty-cube_u30gt2-422-204_20130810-rooted4c
beide uitpakken batchtool opstarten naar de nieuwe rom verwijzen en dan je tablet aansluiten als het goed is wordt van de blokjes onder in het scherm de links bovenste groen (zo niet klik is op switch nog niet zoek driver) als het groen is klik op update en laat het zijn gang gaan.
Ben geen echte tweaker maar hoop dat je hiermee wat geholpen ben,
Suc6
Gr Redejo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Iemand al een significant verschil ontdekt tussen Riley ROM en ARCTablet custom ROM?

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Zojuist voor de Voyo A15 een case besteld:
http://www.ebay.nl/itm/22..._trksid=p3984.m1497.l2649

Een screen protector:
http://www.ebay.nl/itm/39..._trksid=p3984.m1497.l2649

De rest volgt wel weer een keer, dit leken mij de brood nodige dingen voor een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Ik twijfel tussen de m9 pro en de m8 pro. Wat zouden jullie doen?
Over de m8 pro lees ik veel goeds. Maar de m9 pro is wat nieuwer. Misschien dat er daarom minder veel goeds over te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kitser schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 03:12:
Ik twijfel tussen de m9 pro en de m8 pro. Wat zouden jullie doen?
Over de m8 pro lees ik veel goeds. Maar de m9 pro is wat nieuwer. Misschien dat er daarom minder veel goeds over te lezen is.
Ik heb een m8. Specifiekn daarvoor gekozen omdat snelheid voor mij ook een issue is en door de lagere resolutie is de m8 sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Nogmaals bedankt!

Ik heb nog eens naar de douane (bpost) gebelt en ik hoop mijn tablet tegen het einde van de week te hebben. Ten laatste tegen begin volgende week....
rodejong schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:35:
[...]

Google ff naar de site van arctablet.com (eenmalig registreren) daarna Rockchip_Batch_Tool_v1.7 van de site downloaden naam zegt het al, en de nieuwste rom kasty-cube_u30gt2-422-204_20130810-rooted4c
beide uitpakken batchtool opstarten naar de nieuwe rom verwijzen en dan je tablet aansluiten als het goed is wordt van de blokjes onder in het scherm de links bovenste groen (zo niet klik is op switch nog niet zoek driver) als het groen is klik op update en laat het zijn gang gaan.
Ben geen echte tweaker maar hoop dat je hiermee wat geholpen ben,
Suc6
Gr Redejo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:30
Zo laat even weten of hij goed past ?
Ik ben benieuwd ik vind die chinese case echt lelijk namelijk.
Adr01 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:45:
Zojuist voor de Voyo A15 een case besteld:
http://www.ebay.nl/itm/22..._trksid=p3984.m1497.l2649

Een screen protector:
http://www.ebay.nl/itm/39..._trksid=p3984.m1497.l2649

De rest volgt wel weer een keer, dit leken mij de brood nodige dingen voor een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Week geleden chuwi v88s besteld en gister binnen via normale verzending.
Was verbaasd over de snelheid.

Maar erg fijne tablet. Prima formaat, licht en retesnel.
Heb ook een pipo m9, maar de chuwi heeft nu de voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Qosmic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:12:
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:30
Bij mij net andersom de V88 heb ik maar aan mijn nichtje gegeven en de M9 die gebruik ik echt dagelijks .
Die speakers erin zijn echt goed en ziggo tv kijken werkt ook zonder enig probleem.
Qosmic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:12:
Week geleden chuwi v88s besteld en gister binnen via normale verzending.
Was verbaasd over de snelheid.

Maar erg fijne tablet. Prima formaat, licht en retesnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
diquan2001 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:10:
Zo laat even weten of hij goed past ?
Ik ben benieuwd ik vind die chinese case echt lelijk namelijk.

[...]
http://www.htcmania.com/s...hp?p=9515539&postcount=24
^ Volgens deze foto's wel. :)
Naast de volume knop dan, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Ik vind het formaat van de chuwi lekkerder. Houdt makkelijker in 1 hand vast en is ook lichter.
Vind de response op t beeldscherm beter. Waar ik bij de m9 soms 3 of 4 keer moet drukken pakt de chuwi alles in 1 keer.
En voor mn gevoel is ie ook sneller, alhoewel ze beide dezelfde cpu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Zojuist de Voyo A15 binnen gekregen van TabletRepublic. (Andropos)

Mijn aanvulling op zijn review (van de exact zelfde tablet)
Pros:
- The screen is awesome.
- It's not to bad in weight, it's a 11.6 inch tablet from China.
- Good package and included cables working. (Micro USB, OTG, EU plug converter)

Cons:
- When I try to 'flextest' it I do hear cracking sounds, only minor though.
- Mini HDMI, although I knew it already, I think a full HDMI would have fitted and therefore would've been a better choice.
- Chinese language everywhere on the warranty and certificate and manual.
- One side gets warm, the other side remains cold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Woudtwe schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:54:
[...]

Hoe bevalt die bevestiging? Ik heb dit ook bij andere hoesjes gezien, maar kon me niet voorstellen dat dat prettig werkt. Is het een plaksysteem of een magnetisch systeem?
Plak/kleef-systeem, en werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Qosmic schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:04:

Er zit er 1 bij, maar die kan je beter niet gebruiken, heb daarom ook meteen 1 nieuwe oplader erbij besteld voor nog geen 2 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Catdogsf schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:08:
[...]

Er zit er 1 bij, maar die kan je beter niet gebruiken, heb daarom ook meteen 1 nieuwe oplader erbij besteld voor nog geen 2 euro.
Zou dat ook beter zijn voor de Pipo M8? Zo ja, wat moet ik dan in hemelsnaam nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Weten jullie misschien waar ik een (niet chinese) 5v 3A oplader kan kopen? (het liefst met een 2.5mm x 0.7mm plug, of zelfs met een 90 graden hoek, maar anders soldeer ik dat er wel aan, geen probleem.)

[ Voor 7% gewijzigd door Adr01 op 28-08-2013 22:16 ]

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
maartend schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 07:10:
[...]

Ik heb een m8. Specifiekn daarvoor gekozen omdat snelheid voor mij ook een issue is en door de lagere resolutie is de m8 sneller.
Op m'n pipo m9 (geen pro) vond ik (voordat ik hem in de wasbak gooide) dat het scherm niet altijd goed en snel genoeg werkt. Ervaren meer mensen dat? En hoe zit dat met de m8 pro en m9 pro? Of kan ik daarvoor beter geen pipo nemen?

• maartend
Kitser schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:29:
[...]

Op m'n pipo m9 (geen pro) vond ik (voordat ik hem in de wasbak gooide) dat het scherm niet altijd goed en snel genoeg werkt. Ervaren meer mensen dat? En hoe zit dat met de m8 pro en m9 pro? Of kan ik daarvoor beter geen pipo nemen?
Geen issue op mijn m8

• daflux
Pffff this hier echt iets met de douane in Belgie...

Hier net gebeld naar de bpost die weten totaal niks van mijn pakketje. Die weten niet of ze mjin documenten ontvangen hebben, hoe lang het nog gaat duren...

En waar het pakketje toekomt die mensen daar zijn voor 2 weken weg dus zo ga ik het ook al niet weten. Wat een miserie kunnen die nu niet wat meer communicatie hebben.

Of andere manier om informatie te verschaffen...

Ik weet dus niet of de documenten die ik verstuurd had voldoende waren of wat ze nu juist aan het doen zijn met mijn pakketje.

• Catdogsf
daflux schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:10:

Hier net gebeld naar de bpost die weten totaal niks van mijn pakketje. Die weten niet of ze mjin documenten ontvangen hebben, hoe lang het nog gaat duren...

En waar het pakketje toekomt die mensen daar zijn voor 2 weken weg dus zo ga ik het ook al niet weten. Wat een miserie kunnen die nu niet wat meer communicatie hebben.

Ik weet dus niet of de documenten die ik verstuurd had voldoende waren of wat ze nu juist aan het doen zijn met mijn pakketje.
Ze zijn er stiekem mee gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefke001
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09-2023
daflux schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:10:

Heb je de documenten verstuurd naar bpi.csclearance@bpost.be ?
Wat ook altijd kan helpen is een mail sturen naar de ombudsman van de post (heb ik ook gedaan). De dag erna kwam mijn pakket vrij.
Pagina: 1 ... 75 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.