Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:41

Zalmanman

So long,

Ik heb geen ervaring met kopen buiten NL, naar wat niet is kan nog komen. Verder zoek ik eigenlijk de goedkoopste (als het iets duurder is, maar de service is beter, dan wil ik daar ook best naar kijken) manier. Overigens zijn of iDeal of PayPal wel een must, aangezien ik geen creditcard heb, tenzij ik iets regel.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Je kan in nl bestellen, reken op ongeveer 30% extra kosten. Levertijd scheelt weinig.

Als er wat is, heb je wel betere service waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:39:
Je kan in nl bestellen, reken op ongeveer 30% extra kosten. Levertijd scheelt weinig.

Als er wat is, heb je wel betere service waarschijnlijk
Levertijd kan wel degelijk schelen hoor! Enkele webshops hebben gewoon lokale vooraad.
De mark-up kan wel kloppen denk ik.
(daar mag echter hier niets over gepost worden blijkbaar)

Voordeel is inderdaad de aftersales natuurlijk, maar dat is het risico wat je zelf moet afwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmeh schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:12:
Dit is stiekem nog best een goedkoop apparaat, leuk voor receptenlezer in je keuken of zo?

7", 5 tientjes. Resolutie is wel goed belabberd maar wat wil je voor dat geld.

http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436902|link-608390&zanpid=1795816090677707777
BCC heeft er ook eentje, een Qware 7" voor 39 euro in de uitverkoop !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

ik ga dit weekend een pipo topic openen, ben er al wat mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:54:
[...]
Levertijd kan wel degelijk schelen hoor! Enkele webshops hebben gewoon lokale vooraad.
De mark-up kan wel kloppen denk ik.
(daar mag echter hier niets over gepost worden blijkbaar)

Voordeel is inderdaad de aftersales natuurlijk, maar dat is het risico wat je zelf moet afwegen :)
Wat betreft Nederlandse retailers kan ik (nog) niets vinden. Alleen RetailHeaven heeft een M9Pro, maar dat is de 3G versie. Die hoef ik niet :p
Als ik over de grens bestel, waar zou ik dan zoal moeten kijken en vooral, wat zijn belangrijke dingen om op te letten?

(En als ik verkeerd zit qua topic, waar moet ik dan zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalmanman schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:11:
[...]

Wat betreft Nederlandse retailers kan ik (nog) niets vinden. Alleen RetailHeaven heeft een M9Pro, maar dat is de 3G versie. Die hoef ik niet :p
Als ik over de grens bestel, waar zou ik dan zoal moeten kijken en vooral, wat zijn belangrijke dingen om op te letten?

Hoi Zalmanman, ik stuur je een DM want dit valt buiten deze topic (zie regelement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

er is inmiddels een Topic voor de Pipo Tablet,s gemaakt, dus daar kunnen de vragen en antwoorden gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalmanman schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:11:
[...]

Dat is geen Nederlandse retailer, maar een Nederlandse Dropshipper. Groot verschil!
Voordeel: Je weet wat je betaalt, want geen extra kosten
Nadeel: Wachten op verzending vanuit China (dus waarom zou je niet zelf daar bestellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:38:
[...]

Dat is geen Nederlandse retailer, maar een Nederlandse Dropshipper. Groot verschil!
Voordeel: Je weet wat je betaalt, want geen extra kosten
Nadeel: Wachten op verzending vanuit China (dus waarom zou je niet zelf daar bestellen?)
Reden om daar te bestellen? Geen gezeik met douane, zit al in de prijs. Geen gezeik met garantie, wordt gewoon hier opgelost. Nederlandse helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:42
Helaas, mijn A15 blijkt niet op te laden en moet dus helemaal terug naar China. Jammer want ik vind het wel een erg mooie tablet voor het geld. Nu maar hopen dat ik zonder gezeur een andere krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
maartend schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:21:
[...]

Geen gezeik met garantie, wordt gewoon hier opgelost.
Was dit maar zo. Die dingen gaan gewoon terug naar China en dan moet je net zo hard wachten, tenzij de dropshipper in kwestie voorraad heeft en die aan je wilt afstaan, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Lees de kleine lettertjes eerst.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negakinu schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:26:
[...]

Was dit maar zo. Die dingen gaan gewoon terug naar China en dan moet je net zo hard wachten, tenzij de dropshipper in kwestie voorraad heeft en die aan je wilt afstaan, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Lees de kleine lettertjes eerst.
Maar het is wel eenvoudiger om voor 6,75 binnen NL te verzenden dan voor x meer naar China met alle risico's en kans dat de douane er weer opnieuw aan te pas komt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surindo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 01:19
Ook ik ben geïnteresseerd in een Pipo M9 maar kwam toevallig deze tablet tegen Onda V973 met de volgende specificatie:

Onda V973

[/list]Android 4.2 OS update.
Onda V973 White Features:
CPU: A31 Quad Core
GPU: 8 Core Power VR SGX544
RAM 2GB,DDR3 1MB L2 Cache
Storage 16GB
Screen: 10 points Retina Capacitive Touchscreen, 2048*1536 High-resolution Screen
Size: 9.7 inch
Display: Retina
Resolution: 2048*1536 resolution
Camera Daul Camera OV Camera,Front 2.0 Megapixels,Back 5.0 Megapixels Auto Foucus
Video: 4K HD Videp Play with formats of MP4/3GP/3G2/RM/RMVB/ASF/FLAC/APE/MOV etc.
Extend Card Support TF card up to 32GB extended
OTG: Support
WIFI Dispaly: Support
WIFI Direct: Support
Gravity Sensor Yes
Multi-Touch Yes, 10 points touch
WIFI: 802.11b/g/n
Battery : Li-Poly 8500mAh
Weight: 597g
Size: 242*187.5*8.5mm

Pipo m9

Display: 10.1", 1280x800 IPS (16:10)
● Touch Panel: Capacitive 10-touch
● CPU: Rockchip 3188 Cortex A9,1.6GHz,Quad-core CPU+Quad-core GPU
● RAM: 2GB DDR3
● Operation System: Android 4.1
● Camera: Front 2M, back 5M auto focus, flashlight
● WiFi: 802.11/b/g/n
● Internal 3G built-in: Optional (data only)
● External 3G support: Yes
● Bluetooth 4.0: Yes
● Sensor: G-sensor, Gyro sensor, light sensor
● Others: E-compass, Micro SD slot, mic, speaker, mini HDMI output
● Multimedia:Audio, Video(1080P), Photo,ebook,game, email, internet…
● Battery capacity: 7600mAh by 3.7V
● housing material: metal +plastic back

het verschil tegenover de pipo m9
Battery capicity 8500mAh vs 7600 mAh
10 points Retina Capacitive Touchscreen, 2048*1536 High-resolution Screen vs 10.1", 1280x800 IPS (16:10)

Alleen zegt de CPU + GPU mij niks iemand hier meer kennis over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

GPU: 8 Core Power VR SGX544

Dat klopt al niet, het is een Dual Core PowerVR SGX544MP2.
Verder heeft de Onda V973 een Allwinner A31 processor.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasKlaas
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:04
Rockchip RK3188 (in Pipo) over het algemeen sneller.
De AllWinner A31 schijnt iets beter te zijn in 3D games.

http://www.androydz.com/q...-rk3188-vs-allwinner-a31/

Denk niet dat de A31 of RK3188 voldoende power hebben om een resolutie van 2048*1536 vloeid aan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
surindo schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:24:
[...]

Alleen zegt de CPU + GPU mij niks iemand hier meer kennis over??
hier heb je een review over de Onda http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2299688
De A31is volgens de review niet genoeg om die resolutie alles lag vrij te weergeven (browsen etc.) Games gaan kennelijk nog wel goed, welliswaar met lagere fps.

Als je perse een 2000+ resolutie wilt hebben kan je kijken naar tablets met een Exynos 5250 dual. De enige china tablet die er op dit moment eentje heeft is de voyo a15. Deze heeft een 1920x1200 resolutie, je zult dus moeten wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Loct op 28-07-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surindo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 01:19
Loct schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:45:
[...]

hier heb je een review over de Onda http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2299688
De A31is volgens de review niet genoeg om die resolutie alles lag vrij te weergeven (browsen etc.) Games gaan kennelijk nog wel goed, welliswaar met lagere fps.

Als je perse een 2000+ resolutie wilt hebben kan je kijken naar tablets met een Exynos 5250 dual. De enige china tablet die er op dit moment eentje heeft is de voyo a15. Deze heeft een 1920x1200 resolutie, je zult dus moeten wachten.
heb je meer info over de Voya a15 ze zijn overal nog unavailable? :9~

Ik heb review gelezen over de Onda het heeft een mooie scherm maar helaas te laggy en niet smooth dit is een belangrijke punt om een tablet niet aan te schaffen ik stoor me daar heel snel aan.

De Cube U30GT2 is wel goed ontvangen
zelfde Rockchip RK3188 als de pipo m9 en een iets hogere resolutie 1920 x 1200 px
maar een andere GPU (Quad Core; GPU Mali 400 MP4 ++)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
surindo schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:05:
[...]

heb je meer info over de Voya a15 ze zijn overal nog unavailable? :9~

Ik heb review gelezen over de Onda het heeft een mooie scherm maar helaas te laggy en niet smooth dit is een belangrijke punt om een tablet niet aan te schaffen ik stoor me daar heel snel aan.

De Cube U30GT2 is wel goed ontvangen
zelfde Rockchip RK3188 als de pipo m9 en een iets hogere resolutie 1920 x 1200 px
maar een andere GPU (Quad Core; GPU Mali 400 MP4 ++)
Als het goed is zit er geen verschil in de U30GT2 en de Pipo M9 kwa GPU.

Wellicht dat je ook kunt kijken naar de pipo M9pro. Dit de M9 met een 1920x1200 res scherm.

Voor de Voyo a15 kan je waarschijnlijk iemand anders uit dit topic vragen, ik kan me herinneren dat iemand er eentje heeft. Hier een review. Er schijnt overigens een probleem te zijn met de kleuren van het scherm http://translate.google.n...D40429%26extra%3Dpage%3D1.

[ Voor 3% gewijzigd door Loct op 28-07-2013 16:24 . Reden: Dode link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Stranger__NL schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:47:
[...]

Ik heb in zoverre haast dat ik 'm nu wil hebben :) Dus zojuist met 12,5% korting een pipo m9pro besteld (retailhaven levertijd +- 1 a 2 wkn) . (Korting kan nog oplopen - PM voor details). Dus als jij wel geduld hebt kan ik over een weekje of 2 een goede review geven van GPS en 3G :)

Als je in de buurt zit van Tilburg of Veldhoven dan kunnen we wel een hands-on regelen :)
Sorry dat ik inbreek op jullie discussie. Maar aangezien ik ook 1 wil bestellen zou ik eventueel wel mee willen doen. Is dit (nog) mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lumbaal
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 12:41
Ik heb in zoverre haast dat ik 'm nu wil hebben :) Dus zojuist met 12,5% korting een pipo m9pro besteld (retailhaven levertijd +- 1 a 2 wkn) . (Korting kan nog oplopen - PM voor details). Dus als jij wel geduld hebt kan ik over een weekje of 2 een goede review geven van GPS en 3G :)

Als je in de buurt zit van Tilburg of Veldhoven dan kunnen we wel een hands-on regelen :)
[/quote]

IK wil ook een Pipo m9pro
Geeft Retailhaven nog korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Loct schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:23:
[...]

Als het goed is zit er geen verschil in de U30GT2 en de Pipo M9 kwa GPU.
Sowieso zeer vergelijkbare tablets, als je tenminste de M9pro bedoelt. Zelfde GPU, CPU, evenveel geheugen, zelfde resolutie. De Pipo schijnt alleen een beter scherm te hebben, maar daarover heb ik nog weinig echt gelezen.

De Cube U30gt2 had nogal wat last van lag, tot aan de laatste update. Nu is het ding zo gruwelijk vloeiend dat het lijkt alsof ik een nieuwe tablet voor me heb liggen (firmware van 6 juli). Ik verwacht dat de M9pro dezelfde potentie heeft (want zelfde specs). Onvoorstelbaar hoe goed die Cube werkt voor het geld wat hij kost.

Na, de laatste 3D-games lopen niet altijd vloeiend, maar dat is op een Samsung Tab 2 ook niet. Sterker nog, ik denk dat deze Cube's en Pipo's zich kunnen meten met de Tab 3 van samsung. De echte 'Westerse' highend tablets zijn natuurlijk sneller, maar die kosten dan ook ruim 2x zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
lumbaal schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:56:

[/quote]

IK wil ook een Pipo m9pro
Geeft Retailhaven nog korting?
Weet je wel zeker dat je die binnen 2 weken hebt? Overigens zit er geen 3G in, alleen support. Dus je zult wel een externe gps moeten gebruiken denk ik.
Maar ga ik denk ik eerder voor een m8pro. Mijn vriendin heeft er 1 en ik ben blij verrast wat dat ding nog kan. Alleen is RH met de huidige prijs van ze niet echt interessant. Voor 215 incl douane kun je die binnen een week hebben. Maar willen ze wat aan de prijs doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
starcopy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:45:
[...]

Weet je wel zeker dat je die binnen 2 weken hebt? Overigens zit er geen 3G in, alleen support. Dus je zult wel een externe gps moeten gebruiken denk ik.
Maar ga ik denk ik eerder voor een m8pro. Mijn vriendin heeft er 1 en ik ben blij verrast wat dat ding nog kan. Alleen is RH met de huidige prijs van ze niet echt interessant. Voor 215 incl douane kun je die binnen een week hebben. Maar willen ze wat aan de prijs doen?
Is browsen met chrome nu ook goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Die staat er op het moment niet op. Ik heb er voor haar een andere rom op gezet, en die werkt goed. http://www.rockchipfirmware.com/node/196

De chrome moet ik daar nog opzetten, maar zal het zo proberen.

Net even Chrome, firefox, en Opera mini geprobeerd. Chrome is het snelst. Firefox geeft het beeld weer zoals op de pc, en Opera is ondanks identieke werken als Chrome, langzamer.

[ Voor 30% gewijzigd door starcopy op 29-07-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie van onderstaande een tablet mochten uitkiezen, welke zouden jullie dan nemen? Qua waar voor je geld?

Ben me aan het orienteren namelijk.

Ze staan in volgorde van inkoopprijs van laag naar hoog:

- Ainol Novo 9 Spark 9.7 inch
- Onda V973 9.7 inch
- Pipo M8Pro 9.4 inch
- Cube U30GT2 10.1 inch (16GB en 32GB versie)
- Pipo M7Pro 8.9 inch
- Pipo M9Pro 10.1 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:56
Hangt allemaal af van wat je wilt natuurlijk.
Wil je een groter of kleiner scherm? Wil je een gangbaar formaat (bvb Pipo M8 Pro = 9.4 inch, dus vermoedelijk minder accessoires beschikbaar)
Welke resolutie wil je?
Wil je 3G?
Wil je GPS? (op kleinere toestellen lijkt mij dit al handiger. Ik zie me niet met een 10 inch tablet rondwandelen, of dat formaat in mijn auto hangen als navigatie!)
Je zorgt best wel dat je een van de laatste CPU's hebt, zeker als je een tablet met hogere resolutie zou willen. Kwestie van alles mooi vloeiend te houden.

Zelf ben ik voor de M8 Pro gegaan, voornamelijk omwille van positieve commentaren. 3G heb ik niet meteen nodig (en mocht het ooit wel nodig zijn, dan koop ik er wel een dongle voor), en GPS op een tablet lijkt me voor mij ook niet nuttig. Het scherm is echter groot genoeg om te kunnen spelen, film te kijken, te lezen/surfen.

Edit n.a.v. een commentaar hieronder: de M8 Pro heeft zijn luidsprekers VOORAAN aan het toestel, en niet aan de achterkant. Dat zou ook beter geluid moeten geven als je geen headset gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Kwakkel op 29-07-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwakkel schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:22:
Hangt allemaal af van wat je wilt natuurlijk.
Wil je een groter of kleiner scherm? Wil je een gangbaar formaat (bvb Pipo M8 Pro = 9.4 inch, dus vermoedelijk minder accessoires beschikbaar)
Welke resolutie wil je?
Wil je 3G?
Wil je GPS? (op kleinere toestellen lijkt mij dit al handiger. Ik zie me niet met een 10 inch tablet rondwandelen, of dat formaat in mijn auto hangen als navigatie!)
Je zorgt best wel dat je een van de laatste CPU's hebt, zeker als je een tablet met hogere resolutie zou willen. Kwestie van alles mooi vloeiend te houden.

Zelf ben ik voor de M8 Pro gegaan, voornamelijk omwille van positieve commentaren. 3G heb ik niet meteen nodig (en mocht het ooit wel nodig zijn, dan koop ik er wel een dongle voor), en GPS op een tablet lijkt me voor mij ook niet nuttig. Het scherm is echter groot genoeg om te kunnen spelen, film te kijken, te lezen/surfen.
Goed punt!

Gangbaar formaat is 9.7 inch. Heb nu iPad 2 bijv en die is dat ook inderdaad. Iets groter of kleiner is niet zo'n issue voor me.
3G en GPS totaal niet relevant. 3G nog minder dan GPS (tether wel)

Dus M8 pro voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Ik heb de Onda V973 al een poosje, het beeld is superscherp, de firmware van Onda zelf is wat traag, maar heb via http://www.arctablet.com/...firmware-v3-2-2013-06-21/ een alternatieve firmware erop gezet. De V973 draait hier sneller mee, alle Chinese apps zijn gelukkig weg, het is een mooie tablet met een goede resolutie. Spelletjes enzo speel ik er niet op, voor PDF's en ebooks is ie perfect.

Minpuntje is de speaker, dat is gewoon slecht. Maar ja voor 199 dollar kan je niet een Ipad 3/4 ervaring met een Retina scherm hebben, ergens moet er bezuinigd worden. Bezuinigd is er in elk geval niet op de beeldkwaliteit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hier ook een M8pro no 3G. Ik heb uiteindelijk hiervoor gekozen omdat het een nog redelijk handzaam formaat is, en ook een vrij lange accuduur heeft. Zonder video kan ik er tot 6 tot 8 uur mee werken. Tv kijken gaat er ook prima mee, en het geluid is redelijk.

Ik heb er een 3G dongle bij gekocht voor iets van $.17 en dat werkt ook prima. Is in elk geval goedkoper dan de versie met ingebouwde 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:45:
[...]

Waar haal jij die info vandaan dan als ik vragen mag, dat hij geen ingebouwde 3g heeft, maar alleen support daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25

Smarron

The bend

Sinds vandaag in het bezit van een Pipo U1 (niet pro). 2e hands gekocht (75 euro) en is bedoeld voor mijn zoontje als vervanger voor zijn nu wel kapotte Qware Pro3. Dat ding is amper gebruikt, echt zo goed als nieuw. Wat een vooruitgang zeg vergeleken met elke 7" die uit de speelgoed- kruidenierswinkel komt (ervaring met de 7" van Intertoys, Bart Smit en Kruidvat).

En dat ding is nog sneller dan mijn Galaxy Nexus en bejaarde Asus Transformer. Nu al super tevreden, alleen hopen dat deze wat langer meegaat zonder te vallen. Wil hem het liefste zelf houden ...

Nu kind-proof maken en voorlopig zelf even mee spelen! :Y

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:25:
[...]

Waar haal jij die info vandaan dan als ik vragen mag, dat hij geen ingebouwde 3g heeft, maar alleen support daarvoor?
Hier. Dit is de reseller die Pipo noemt op hun eigen site. Zelf geeft Pipo helemaal geen specs van dat model.
Ook kan ik nergens een review vinden, alleen maar sites die hem verkopen. Dus als ik uit mijn nek lul dan doe ik dat in commissie. ;)

http://www.pipomall.com/p...-p-515.html?cPath=317_570

Het enige wat ik heb gevonden is onderstaand youtube filmpje waar gps gepromoot wordt. Alleen waarom laten ze een screenshot zien ipv een live opstart van de gps?

YouTube: Pipo M9pro with GPS built-in RK3188 Quad Core 1920x1200 IPS review

En wat ik hier lees maakt het niet makkelijker. Ik geloof dat ik voor die M9pro ff de weg kwijt ben. :?

http://www.slatedroid.com/topic/81993-finally-pipo-m9-pro/

[ Voor 30% gewijzigd door starcopy op 29-07-2013 20:49 . Reden: voute link verbetert. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lumbaal
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 12:41
Zover ik de specs gelezen heb zit er gps en 3g in Pipo M9pro
Dus geen losse gps ontvanger en een 3g dongle.
Voor mij is alleen gps relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

De M9Pro kan met ingebouwde 3G (voor data, en data alleen) geleverd worden. Met of zonder 3G, GPS lijk je sowieso te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
De Pipo m9pro met 3g is nu ook bij BIC leverbaar.
Vandaag en morgen nog 9% korting met 5th9off coupon code.

http://www.buyincoins.com/item/34706.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:27:
[...]
-knip-
Ik geloof dat ik voor die M9pro ff de weg kwijt ben. :?
-knip-
Dat was ik dus ook. Vandaar ook mijn vraag. ;)
TNX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wygybo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10-2024
Via Groupon kan vandaag een TrShop.nl TR9015 Android tablet gekocht worden voor €99.
Weet een van jullie wellicht iets meer over deze, voor mij onbekende tablet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:01
Weet iemand wat de kosten zijn om bv een tablet terug te sturen naar China(Chenzhen), inclusief tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ongeveer 20 euro bij post.nl. Ligt aan het gewicht. Maar je kunt het precies vinden op de site. www.post.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:29:
Weet iemand wat de kosten zijn om bv een tablet terug te sturen naar China(Chenzhen), inclusief tracking?
Terugsturen als aangetekende brievenbuspost: €16:00 en scheelt hoop invulwerk.

Dus niet als pakketpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:35:
[...]

Terugsturen als aangetekende brievenbuspost: €16:00 en scheelt hoop invulwerk.

Dus niet als pakketpost!
Is dat dan ook met track&trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:36:
[...]

Is dat dan ook met track&trace?
Yep! Zelfde als pakketpost en ook track&trace aangetekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:37:
[...]

Yep! Zelfde als pakketpost en ook track&trace aangetekend
Thanks! Maar, nog heel even.....het is een doos waar een tablet inzit, dat maakt niet uit? En dan gewoon naar het postkantoor? Hoe heb jij het precies gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:40:
[...]

Thanks! Maar, nog heel even.....het is een doos waar een tablet inzit, dat maakt niet uit? En dan gewoon naar het postkantoor? Hoe heb jij het precies gedaan?
Uit de doos halen en in bubblewrap envelop en wellicht extra bubblewrap erom doen zodat het hele pakket onder de 3.2 CM blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Dat accepteert de verkoper helaas niet. Het moet terug in de oorspronkelijke verpakking.

btw...het gaat om een iFive X2, gisteren ontvangen. Maar bleek rare kuren te hebben regelmatig. Wil vaak niet booten, scherm knipperde soms enorm, en het apparaat sloegdan totaal vast. Verkoper uiteraard benadert, en krijg een refund op het moment dat hij de doos met inhoud heeft terug ontvangen. Helaas pindakaas dus, kost me geld. Maar ja, dat is het risico om in China te kopen.

Op het moment dat hij het wel even deed.....het is een prachtige tablet, supermooi scherm, en erg snel.

[ Voor 10% gewijzigd door Pierre_nr1 op 30-07-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:49:
Dat accepteert de verkoper helaas niet. Het moet terug in de oorspronkelijke verpakking.

btw...het gaat om een iFive X2, gisteren ontvangen. Maar bleek rare kuren te hebben regelmatig. Wil vaak niet booten, scherm knipperde soms enorm, en het apparaat sloegdan totaal vast. Verkoper uiteraard benadert, en krijg een refund op het moment dat hij de doos met inhoud heeft terug ontvangen. Helaas pindakaas dus, kost me geld. Maar ja, dat is het risico om in China te kopen.

Op het moment dat hij het wel even deed.....het is een prachtige tablet, supermooi scherm, en erg snel.
Ah zo, sorry, dacht dat het ging om retourneren ivm defect binnen garantie!
Dan wordt het pakketpost inderdaad.

Risico van het vak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:52:
[...]

Ah zo, sorry, dacht dat het ging om retourneren ivm defect binnen garantie!
Dan wordt het pakketpost inderdaad.

Risico van het vak!
Het is ook retourneren ivm defect binnen garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Voor de mensen die zitten te denken of ze de cherry mobility tablet van kruidvat willen aanschaffen, doe het niet. Wat een ongelooflijk waardeloos scherm zeg. Reageert slecht en de kwaliteit is gewoon bagger. Ik had wel een slecht scherm verwacht maar dit slaat alles. In Quadrant haalt ie een score net boven de HTC desire HD.

[ Voor 9% gewijzigd door HollovVpo1nt op 30-07-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:49:

Heb een soortgelijke situatie gehad. Product was doa. Moest terug naar china. Verzenden kostte 18 euro geloof ik, aangetekend als brievenbuspost. Verkoper heeft het nooit opgehaald van het postkantoor, 5 maanden later ligt het weer bij mij in de brievenbus. 118 euro armer, en hetzelfde kapotte product weer thuis..
Nooit meer iets van mijn geld gezien. Tracking heeft overigens nooit gewerkt op dat pakje. Ging toen om een verkoper op ebay.

Kijk dus goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
reinsaddict schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:51:
[...]

Heb een soortgelijke situatie gehad. Product was doa. Moest terug naar china. Verzenden kostte 18 euro geloof ik, aangetekend als brievenbuspost. Verkoper heeft het nooit opgehaald van het postkantoor, 5 maanden later ligt het weer bij mij in de brievenbus. 118 euro armer, en hetzelfde kapotte product weer thuis..
Nooit meer iets van mijn geld gezien. Tracking heeft overigens nooit gewerkt op dat pakje. Ging toen om een verkoper op ebay.

Kijk dus goed uit.
Dank voor je toelichting en waarschuwing. Ik kan er nu helaas niets meer aan veranderen. Ik stuur de tablet morgen terug, en hoop dat ik mijn refund ook daadwerkelijk terugkrijg. Dit gaat trouwens ook over een verkoper van Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Dan is mijn advies in ieder geval om direct een claim via paypal te starten. Anders is mijn ervaring dat je geen poot hebt om op te staan helaas.

Edit: Ik DM je even om hier de boel niet teveel te vervuilen

[ Voor 18% gewijzigd door reinsaddict op 30-07-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
reinsaddict schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:00:
Dan is mijn advies in ieder geval om direct een claim via paypal te starten. Anders is mijn ervaring dat je geen poot hebt om op te staan helaas.
Is dat dan mogelijk in dit geval? Ik heb hier totaal geen ervaring mee namelijk. Hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleindochter zocht leuke tablet tegen leuke prijs en beter dan de 'kruidvatjes, bart smitjes' e.d.

Vond 7" te klein en 10" te groot, ja ze hebben eisen die dames ! Daarom viel mijn oog op de KVD - 9101 - 9", die RH voor 89 euro aanbied.

Vandaag binnen gekregen en inderdaad: voldoet aan haar wensen, app logo's beetje groter dan normaal = ideaal voor kids.

Nog twee voordelen : GEEN chinese apps en WEL Google Playstore !

Kortom : prima kidstablet met goede prijs/prestatie verhouding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:10

KSG

Ik heb pas een Chuwi V88s gekocht. Hij kwam volledig opgeladen aan, dus ik kon er even mee spelen zonder op te laden. Na 2 dagen probeerde ik het op te laden, maar hij deed het niet. Ik kwam er achter dat het aan de connector van de Chuwi lag, aangezien ik verschillende adapters heb geprobeerd en ze het alleen doen als je de adapter connector naar beneden duwt.

Dus ik heb de seller op aliexpress uitgelegd wat er aan de hand is en dat het een duur grapje wordt om het terug te sturen etc. Dus ze bieden aan om de reparatiekosten gedeeltelijk te vergoeden. Wie weet hoeveel het kost om zoiets te repareren (kan ik het ook zelf doen? Dus kan ik makkelijk bij de laad connector van de chuwi?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:31

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Hoppa! schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:58:
[...]

Sowieso zeer vergelijkbare tablets, als je tenminste de M9pro bedoelt. Zelfde GPU, CPU, evenveel geheugen, zelfde resolutie. De Pipo schijnt alleen een beter scherm te hebben, maar daarover heb ik nog weinig echt gelezen.

De Cube U30gt2 had nogal wat last van lag, tot aan de laatste update. Nu is het ding zo gruwelijk vloeiend dat het lijkt alsof ik een nieuwe tablet voor me heb liggen (firmware van 6 juli). Ik verwacht dat de M9pro dezelfde potentie heeft (want zelfde specs). Onvoorstelbaar hoe goed die Cube werkt voor het geld wat hij kost.

Na, de laatste 3D-games lopen niet altijd vloeiend, maar dat is op een Samsung Tab 2 ook niet. Sterker nog, ik denk dat deze Cube's en Pipo's zich kunnen meten met de Tab 3 van samsung. De echte 'Westerse' highend tablets zijn natuurlijk sneller, maar die kosten dan ook ruim 2x zoveel.
Hoe staat het nu met de wifi ontvangst van dit ding met de nieuwe firmware? Is er verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
wygybo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:04:
Via Groupon kan vandaag een TrShop.nl TR9015 Android tablet gekocht worden voor €99.
Weet een van jullie wellicht iets meer over deze, voor mij onbekende tablet ?
Even nog een keer naar voren halen ;)
Ik heb namelijk hetzelfde. Ik ben niet bekend met deze tablet en mis daarbij eigenlijk volledig een referentiekader tov andere tablets..

Is er iemand die iets kan zeggen over de kwaliteit van deze tablet?

[ Voor 9% gewijzigd door RHE218 op 31-07-2013 10:05 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
RHE218 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:04:
[...]

Ik heb namelijk hetzelfde. Ik ben niet bekend met deze tablet en mis daarbij eigenlijk volledig een referentiekader tov andere tablets..

android 4.0.3, oude chipset, geen fatsoenlijk gpu gok ik, ik zou hem laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RHE218 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:04:
[...]

RAM geheugen van 512Mb en 800x480 schermresolutie houdt ook niet echt over, nee dan zijn er zeker betere tablets tegen een gunstiger prijs te koop, lees deze topic er maar eens op na !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:53
Ik ben nu in Beijing, en straks in Hong-Kong. Weet iemand het adres van een fysieke winkel waar ze de Pipo's en FNF iFive's van deze wereld 'in de winkel' hebben liggen? Tot nu toe vind ik niet meer dan namaak (de Samsung Galaxy Tab 5!) of de Apple & Samsung store, maar nergens de 'eigen' Chinese tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
Heb de Pipo S1 Pro besteld voor de kinderen. Momenteel kijken ze vaak youtube op de Galaxy Tab 2 die ik gekregen heb voor mijn verjaardag maar na enkele keren erover morsen heb ik beslist dat ze maar iets anders moeten gebruiken.
Het toestel is onderweg maar ik vroeg me af of er iemand weet of de covers/hoesjes en dergelijke voor de gewone S1 ook compatible zijn met de Pro versie? Is de behuizing hetzelfde?
Voor de Pro versie immers nog niet zo veel (deftig) te vinden.

Net even deftig nagekeken. De dimensies zijn anders, zal dus niet passen.
Heeft iemand een stevige case/cover die (liefst) vastzit aan de tablet?

[ Voor 13% gewijzigd door whackertje op 02-08-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:39
Domokoen schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:12:
Ik ben nu in Beijing, en straks in Hong-Kong. Weet iemand het adres van een fysieke winkel waar ze de Pipo's en FNF iFive's van deze wereld 'in de winkel' hebben liggen? Tot nu toe vind ik niet meer dan namaak (de Samsung Galaxy Tab 5!) of de Apple & Samsung store, maar nergens de 'eigen' Chinese tablets.
misschien in de SEG Electronics market te Shenzhen (HuaQiangBei) ?
http://shenzhenshopper.co...ets-fashion-and-more.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
whackertje schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:06:
[...]

Heeft iemand een stevige case/cover die (liefst) vastzit aan de tablet?
Zoiets? http://www.banggood.com/F...1-Pro-Tablet-p-80765.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:24
Deze past wellicht niet helemaal in dit topic, maar ik plaats hem toch maar.
De Asus Memo pad HD7 is volgende week bij de AH in de aanbieding voor 139,- euro

[ Voor 20% gewijzigd door yorroy op 03-08-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:55
Jawel, goede tip!
Helaas net al een Vido Mini One bestelt :P

Maar die Asus is een aanrader. Anandtech noemde hem de Nexus 7.1

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjecool
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 19:48
yorroy schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:19:
De Asus Memo pad HD7 is volgende week bij de AH in de aanbieding voor 139,- euro
ik ga deze zeker dan kopen weet jij misschien vanaf waneer alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
daantjecool schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:15:
[...]
ik ga deze zeker dan kopen weet jij misschien vanaf waneer alvast bedankt _/-\o_
Het gekke is dat dit nergens in de flyer staat. Ik heb de folder vandaag in de brievenbus gekregen. Ik denk dat de aanbieding vanaf maandag geldt.

Edit: gevonden, op de site van de AH. Vanaf as maandag dus

[ Voor 13% gewijzigd door yorroy op 03-08-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superfunki
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 06:02
Ik ben al tijden op zoek naar een goede 8" tablet, maar kan dat bij de reguliere fabrikanten nog niet vinden..

Heeft iemand enige tips voor tablets die uit zijn of zijn aangekondigd met een goede processor, full hd en android erop? Bij wijze van een xperia tablet z maar dan 8 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
superfunki schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:50:
Ik ben al tijden op zoek naar een goede 8" tablet, maar kan dat bij de reguliere fabrikanten nog niet vinden..

Heeft iemand enige tips voor tablets die uit zijn of zijn aangekondigd met een goede processor, full hd en android erop? Bij wijze van een xperia tablet z maar dan 8 inch.
Pipo M7 is 8.9", misschien kan je daar eens naar kijken

http://www.pipo-store.com...gps-8-9-inch-ips-2gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo zeer wijze forum bezoekers mijn naam is Bram ben nieuw op dit forum en heb gelijk een vraag.
Ben in het bezit van een Chuwi V99. Over de snelheid en de beeldkwaliteit niet te klagen.
Wel heb ik een vraag over de wifi verbinding. Deze tablet kan wel verbinding maken maar dit duurt vrij lang.
Ook als je de tablet in de slaapstand/standby zet en weer activeerd dan zie je de wifi verbinding en als je dan met je vinger sleept om het scherm toegangkelijk te maken dan verbreekt hij de wifi verbinding, om na lang wachten weer verbinding te maken. Weet iemand hier een oplossing voor mijn geduld is op en deze mooie tablet zit al in mn ergenis top 3. Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorroy schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:19:
Er staat niet bij dat het de HD 7 is, kan dus de memopad 7 zijn 8)7 en dat was niet bepaald een succes ! :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:05:
[...]

Er staat niet bij dat het de HD 7 is, kan dus de memopad 7 zijn 8)7 en dat was niet bepaald een succes ! :N
Jawel, de specs die erbij staan komen precies overeen, bijvoorbeeld het gewicht en de quadcore processor. Dit kan dus niet de oude versie zijn, dat was een single core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ehh, zet en drukfouten voorbehouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjecool
yorroy schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:24:
[...]

Jawel, de specs die erbij staan komen precies overeen, bijvoorbeeld het gewicht en de quadcore processor. Dit kan dus niet de oude versie zijn, dat was een single core
voor de zekkerheid ook maar even het model nummer gecontroleerd bleek inderdaad om de asus memo pad hd 7 te gaan. voor 139 euro zeker halen eigenlijk nog een betere prijs kwaliteit verhouding dan de tablet uit china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:33:
Hallo zeer wijze forum bezoekers mijn naam is Bram ben nieuw op dit forum en heb gelijk een vraag.
Ben in het bezit van een Chuwi V99. Over de snelheid en de beeldkwaliteit niet te klagen.
Wel heb ik een vraag over de wifi verbinding. Deze tablet kan wel verbinding maken maar dit duurt vrij lang.
Ook als je de tablet in de slaapstand/standby zet en weer activeerd dan zie je de wifi verbinding en als je dan met je vinger sleept om het scherm toegangkelijk te maken dan verbreekt hij de wifi verbinding, om na lang wachten weer verbinding te maken. Weet iemand hier een oplossing voor mijn geduld is op en deze mooie tablet zit al in mn ergenis top 3. Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr Bram
Ha Bram,

Gebruik je de stock rom nog? Zo ja, probeer eens een custom rom. Deze zijn vaak beter dan de originele.
En anders zoeken naar de laatste fabrieks versie.

Hieronder heb je een link, dan heb je in elk geval leesvoer. Mocht je willen flashen, vraag hier dan ff om advies. Elk merk heeft zo zijn punten waar je op moet letten.

http://www.slatedroid.com...40__p__963970#entry963970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
daantjecool schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:05:
[...]

voor de zekkerheid ook maar even het model nummer gecontroleerd bleek inderdaad om de asus memo pad hd 7 te gaan. voor 139 euro zeker halen eigenlijk nog een betere prijs kwaliteit verhouding dan de tablet uit china
Ik kan bij deze bevestigen dat het om het nieuwe model gaat. Ik heb hem net opgehaald, fantastisch apparaat voor dit geld.
Vanmiddag komt er een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Heb hem ook maar opgehaald, de laatste, heb het omruilexemplaar-doosje ook meegenomen :P Geen idee wat ik gekocht heb eigenlijk. Ik laat hem ff in de verpakking voor het geval dat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
LoCuTuS2000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:50:
[...]

Hoe staat het nu met de wifi ontvangst van dit ding met de nieuwe firmware? Is er verbetering?
Waar ik eerst buiten op het terras geen ontvangst had, heb ik dat nu wel. 2 streepjes en genoeg om comfortabel mee te internetten. Ik moet wel zeggen dat ik ook in de meterkast (waar de router staat) aan het klungelen ben geweest en ik niet met 100% zekerheid durf te zeggen dat de winst qua Wifi volledig te danken is aan de nieuwe firmware.

Anderzijds had ik eerder al geprobeerd om de router anders te positioneren en maakte dat toen niets uit. Mocht wat ik in de meterkast hebben gedaan resultaat hebben gehad, dan is dat louter toeval. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
daantjecool schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:05:
[...]

Ik heb het al eens eerder aangegeven, volgens mij. Maar voor de 7 inch tablets is het eigenlijk nog maar nauwelijks zinnig om in China te gaan shoppen. Het aanbod aan A-merken met een 7 incher is inmiddels zo groot en goed, dat 'besparing' van het Chinashoppen nog maar nauwelijks aan de orde is. Je betaalt dan misschien iets meer, maar dat levert ook wel heel wat meer zekerheid en ondersteuning op, en apparaten die out-of-the-box gewoon goed werken.

Voor de grotere tablets is Chinashoppen wat mij betreft nog altijd de beste weg, totdat de Nexus 10 16GB hier voor Amerikaanse prijzen in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hoppa! schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:16:
[...]

Ik heb het al eens eerder aangegeven, volgens mij. Maar voor de 7 inch tablets is het eigenlijk nog maar nauwelijks zinnig om in China te gaan shoppen. Het aanbod aan A-merken met een 7 incher is inmiddels zo groot en goed, dat 'besparing' van het Chinashoppen nog maar nauwelijks aan de orde is. Je betaalt dan misschien iets meer, maar dat levert ook wel heel wat meer zekerheid en ondersteuning op, en apparaten die out-of-the-box gewoon goed werken.

Voor de grotere tablets is Chinashoppen wat mij betreft nog altijd de beste weg, totdat de Nexus 10 16GB hier voor Amerikaanse prijzen in de winkel ligt.
Ik vraag het me af. Als iemand in het noorden een Memopad HD7 heeft, wil ik die wel eens naast de Pipo S1Pro leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* spam

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 05-08-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:59

S2K

Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:56:
kijk voor meer informatie over xxx Tablets Nederland
Je account is 2 weken oud en hebt 4 posts geplaatst en alle posts maken reclame voor deze sites, een beetje doorzichtig deze reclame.

edit de mod had het ook in de gaten, heb de quote maar aangepast om de gratis reclame weg te halen.

[ Voor 27% gewijzigd door S2K op 05-08-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:12
rvrcopy,

wil je ophouden je eigen websites hier te promoten?

[ Voor 10% gewijzigd door guapper op 05-08-2013 22:50 . Reden: naam verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 02-09 12:59
Wie heeft er hier eigenlijk invoerrechten taxen moeten betalen op zijn tablet uit china?
Zoja hoeveel heb je moeten betalen?

Heb ook eentje besteld en ik hoop dat ik niet ga moeten betalen want als ik wel zou moeten betalen word dat wel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004

Zenix

BOE!

Heb de fnf ifive x2 binnen gekregen van banggood geen verder kosten via China post 17 dagen, ook goed ingepakt.

Mijn eerste indruk prachtig scherm in vergelijking met nexus 7. Heb er gelijk Android 4.2.2 erop gezet van arctablet met root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hier via dhl binnen 5 dagen thuis. Ondanks controle alleen 29,95 moeten betalen aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Hier op Buy In Coins gekocht op 24/07 maar tot op vandaag nog niet binnen.

Dit is dus al 2 weken en ik had de dure verzending EMC genomen. Maar dat maakt precies niets uit had dit beter niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
daflux schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:34:
Hier op Buy In Coins gekocht op 24/07 maar tot op vandaag nog niet binnen.

Dit is dus al 2 weken en ik had de dure verzending EMC genomen. Maar dat maakt precies niets uit had dit beter niet gedaan...
Ik heb bijna 30 dagen moeten wachten op een tablet van BIC.
Winkel is goedkoop, maar service en verzending vind ik echt onvoldoende.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjecool
stop met het kopen van de chinese dingen koop beter een asus memo pad hd 7 ik heb hem voor 139 euro de best vergelijkbare tablet ui china kost 150 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb de exotische android tablets niet echt gevolgd, hoewel ik wel een gelukkige eigenaar ben van een iOcean X7.

Wat zijn de beste exotische tablets die er nu zijn?
Ik ben aan het kijken voor een 10.1" tablet, met een hoge resolutie. (minimaal toch wel 1080p, liever hoger)
Snelle cpu en gpu, zeg maar een antutu score van rond de 15000, hoger mag ook natuurlijk.
En toch een exotische prijs. ;)

En tsja.. hij moet natuurlijk soepel werken, misschien is het leuk als er een custom ROM community voor is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Pipo M9Pro

http://www.pipo.com/product.php?id=123

:) Antutu van rond de 18000 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Netjes, waar kunnen we deze tablet kopen? Ik zie er geen prijs bij staan.

edit: http://www.geekbuying.com...1200-2GB-32GB-317492.html

Oké dat is best net.

Also, bij nader inzien is eigenlijk alles dat een hogere score dan 12k heeft wel oké.
Op m'n iOcean X7 met 12K draait alles prima.

[ Voor 32% gewijzigd door Adr01 op 07-08-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Adr01 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:47:
Netjes, waar kunnen we deze tablet kopen? Ik zie er geen prijs bij staan.

edit: http://www.geekbuying.com...1200-2GB-32GB-317492.html

Oké dat is best net.

Also, bij nader inzien is eigenlijk alles dat een hogere score dan 12k heeft wel oké.
Op m'n iOcean X7 met 12K draait alles prima.
Pipo heeft nog wat andere mogelijk interessante tablets. En er zit een redelijk grote community omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Deze is ook leuk:
http://www.geekbuying.com...-BT-Gyroscope-314425.html
Al moet ik hem nog in het zwart vinden.

Review op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=42795127
En op XDA zie ik zo snel ook al een topic over root.

[ Voor 6% gewijzigd door Adr01 op 07-08-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Adr01 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:02:
Deze is ook leuk:
http://www.geekbuying.com...-BT-Gyroscope-314425.html
Al moet ik hem nog in het zwart vinden.

Review op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=42795127
En op XDA zie ik zo snel ook al een topic over root.
Ik heb deze ook besteld 2 weekjes terug ben is benieuwd.
Bedankt voor de link op XDA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Tussen de M9 Pro en Cube U30GT2 zit niet veel verschil, de Cube heeft blijkbaar ook gaan lag meer in games sinds een recente update.
Maar ik heb de U30GT2 nog niet in het zwart gevonden.

Wat ik leuk zou vinden is dat ik zo nu en dan m'n laptop thuis zou kunnen laten.
Voor deze twee tablets zijn er gelukkig was cases, maar ik kan er voor maar één een Keyboard case vinden, en die is roze..
http://www.geekbuying.com...Quad-Core-Red-315707.html

Zijn er nog meer van dit soort cases?

[ Voor 5% gewijzigd door Adr01 op 07-08-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Ziet er ook goed uit, misschien is weer een slag groter wel handig indien hij als laptop vervanger wordt gebruikt.

VOYA15 vs Nexus10:
YouTube: Voyo A15 vs Nexus 10
100mhz hoger geclockt op de zelfde processor, door overclock 2.0.
Ik weet niet of de GPU hierdoor ook hoger geclockt is.

Edit: op andere sites, en in de antutu score blijkt de VOYA15 200mhz hoger geclockt te zijn, naar 2.0Ghz.

[ Voor 12% gewijzigd door Adr01 op 07-08-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Adr01 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:37:

Wat ik leuk zou vinden is dat ik zo nu en dan m'n laptop thuis zou kunnen laten.
Voor deze twee tablets zijn er gelukkig was cases, maar ik kan er voor maar één een Keyboard case vinden, en die is roze..
http://www.geekbuying.com...Quad-Core-Red-315707.html

Zijn er nog meer van dit soort cases?
Je moet gewoon kijken naar de inches van u Tablet ze ;) dus gewoon 10 Inch of wat is het 10.1 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Tsja, op dat moment hangt het er vanaf wat voor type case je koopt. Precies passen zal het niet.

En ik heb de VOYO A15 11.6inch op Pandawill gevonden:
http://www.pandawill.com/...l-camera-hdmi-p76749.html

Zo te zien ga ik deze waarschijnlijk binnenkort bestellen. :)
De score zit rond 15000, dus je levert wat performance in, maar daarvoor krijg je een groter scherm voor terug.
Het is maar net wat je wilt, ik ben nog wel aan het kijken voor een flipcase voor de voyo.
Pagina: 1 ... 74 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.