Ik heb zoals ik ook al eens eerder heb gezegd, weinig last van de reflecties(mbp 2010 glossy 13")
Zoals ik nu zit heb ik inderdaad de keukenlamp in mijn beeldscherm weerschijnen, maar om er echt last van te hebben moet ik me daarop concentreren. En anders *klik*>lamp uit :-D Ik kan ook gewoon buiten werken, je moet soms inderdaad even een beetje verzitten, maar dat heb je altijd. Persoonlijk vind ik glossy behoorlijk mooi, mat is dit ook. Maar om te zeggen "Jeetje glossy is echt bagger want ik zie niks!?" Nee sorry dan ben je toch wel echt aan het klagen....
Edit: over het spelen van spellen:
Heb zelf inderdaad bootcamp met win7 64 partitie en dat werkt perfect

GTr evolution is dan inderdaad geen heel nieuw spel maar zelf dat speelt met alles op high ge-weldig! Drago age 1 ook met alles op high weinig problemen. Volgensde site "can you run it" zou shift 2 ook weinig problemen moeten geven.
Moet nog even wachten voordat ik dat kan uitproberen. Sims middeleeuwen heb ik ook via mac native met alles op high draaien en bevindingen daar zijn ook positief, soms een hapering maar dat ligt aan sims zelf. Want dat heb ik ook op m'n high end win game pc, en ik hoor daar meer mensen over.
Na bijna een jaar in gebruik(vorig jaar mei) kan ik zeggen dat het een geweldige laptop is en al heel veel plezier aan beleefd. Al zijn het soms kleine dingen
[
Voor 41% gewijzigd door
Daniel_Elessar op 04-04-2011 21:58
]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar