“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
hellaas is me camera van de BB van zeer slechte kwaliteit.....

wat je ziet .
macbook pro 15" 2.53 model jaar 2009
macbook pro 13 2.3 I5 model jaar 2011
magic mouse
wat je niet ziet.
apple airport express
time capsule 1T
bose livestyle 48
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 10:50 ]
Verwijderd
de 15" wordt gewoon thuis gebruikt voor die hem nodig heeft,de 13" is vooral voor onderweg.. tja waarom omdat het kan.syntesia schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:14:
en waarom 2 mbp's ?
Verwijderd
Is inderdaad powerslave! Ik heb hem ooit gekocht bij de mediamarkt bij een aanbieding voor 14.99.. Maar dat is alweer bijna een jaar of 1.5 geleden volgens mij.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:13:
[...]
Waar heb je die Sennheiser HD 201 gekocht?
die plaat van iron maiden is dat niet powerslave? overigens goede plaat
aaah okee duidelijk maar dan toch liever een imac voor thuis tochVerwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:27:
[...]
de 15" wordt gewoon thuis gebruikt voor die hem nodig heeft,de 13" is vooral voor onderweg.. tja waarom omdat het kan.
Verwijderd
die is er ook maar die is beschikbaar voor mij. en daar bij waarom nog een imac ik kan er ook gewoon een groot scherm aan hangen.maar ik stoor me niet aan 13 of 15 "syntesia schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:56:
[...]
aaah okee duidelijk maar dan toch liever een imac voor thuis toch
[ Voor 90% gewijzigd door reAaa op 04-04-2011 15:24 . Reden: al gevonden ]
Altijd zonde, dit soort bijdehante figuren...mathijs55 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:00:
[...]
Uit de waarschuwing: • Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
just saying...

Verwijderd
Meesterlijke achtergrond, heb hem van je overgenomen.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:49:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" Core 2 Duo 2.53 Ghz, 4GB Ram, 500Gb Hdd
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
Behringer Xenyx 502
Sennheiser HD 201
Samsung BX2431 Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
Oude Panasonic platenspeler met wat iron maiden platen erop.
Foto gemaakt met mijn iPhone 4. Heb ik mijn setup ook eens gedeeld..

Inclusief verzameling monster energy blikjes.

Dichtbij van voor

Andere hoek
Te zien:
13" macbook pro 2011
JBL Creature III speakers
HTC Desire in een dock
Wacom Bamboo Fun
Steelseries Siberia V2
Samsung Syncmaster 2232BW die amper gebruikt wordt.
Cabledrops
Achtergrond is op google te vinden dmv op snow leopard blue eyes o.i.d. te zoeken.
Edit: Uiteraard ziet mijn bureau niet altijd zo eruit, was toevallig opgeruimd i.v.m. verjaardag dus snel foto'tje genomen
[ Voor 7% gewijzigd door siqo op 04-04-2011 22:51 ]
Verwijderd
gewoon nee.
Verwijderd
nice setup voor de rest
Hier zijn ze te koop: http://www.appelhoes.nl/W...leDrop-Black-&-White.html. De StudioDesk hebben ze daar ook.siqo schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:37:
Ze plakken heel erg goed. Ik heb ze van bluelounge want ik kon geen andere winkel vinden waar ze de zwarte hadden, beetje prijzig voor 6 kabelhouders maar ach.
Welke dock heb je? Is die aan te raden?siqo schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:44:
HTC Desire in een dock
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Ben wel op Applehoes.nl geweest maar deze gemistsyltheboy schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:49:
[...]
Hier zijn ze te koop: http://www.appelhoes.nl/W...leDrop-Black-&-White.html. De StudioDesk hebben ze daar ook.
Ik heb hem hier besteld, erg tevreden mee. Hij laadt gewoon op (wel langzamer dan via lichtnet) en syncen gaat ook goed. Jammer dat hij redelijk groot is als je het vergelijkt met bijv. docks voor de iphone
Mijn werkplekje:

Wat je hier ziet is:
• Mac Mini early 2009
• LG Flatron W2442PA
• MacBook Pro mid 2009
• Freecom Mobile Drive Mg 750GB
• iPhone 3GS
• Wireless Keyboard, Magic Mouse, Magic Trackpad
• Apple Remote
• Afstandsbediening voor m'n lampen
• Een cactus, en bureaulamp
Heb nog wat spulletjes bij m'n TV staan, een 500GB Time Machine waar een schijf van 1TB en een printer aangeknoopt zijn. Ook nog een PS2, PS3, Samsung T220HD een Sensui versterker en 4 boxen.
Ik weet dat de verf van m'n kozijnen niet bepaald mooi is, maar ach, het is een studentenhok
JPG-tje gemaakt
[ Voor 4% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 06-04-2011 21:02 ]
Dat winkelwagentje zorgt ook wel behoorlijk voor een verpauperend effect op je hardware..eXSs schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:36:
Misschien tijd om ook weer eens een update te plaatsen
...
Ik weet dat de verf van m'n kozijnen niet bepaald mooi is, maar ach, het is een studentenhok
Je afbeelding doet het nieteXSs schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:36:
Mijn werkplekje:
[afbeelding]
Wat je hier ziet is:
• Mac Mini early 2009
• LG Flatron W2442PA
• MacBook Pro mid 2009
• iPhone 3GS
• Apple Remote
Heb nog wat spulletjes bij m'n TV staan, een 500GB Time Machine waar een schijf van 1TB en een printer aangeknoopt zijn. Ook nog een PS2, PS3, Samsung T220HD een Sensui versterker en 4 boxen.
Edit: als ik klik op 'afbeelding' in de quote wel.
Winkel op loopafstand, en haal meestal voor n week in huis. Scheelt gesleep dusCopyCatz schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:38:
[...]
Dat winkelwagentje zorgt ook wel behoorlijk voor een verpauperend effect op je hardware..
Je zou het aantal bierkratten eens moeten zien
Raar, werkt hier prima en hierboven ook. Misschien dat Dropbox raar doet?Brm-G schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:39:
[...]
Je afbeelding doet het niet
Edit: als ik klik op 'afbeelding' in de quote wel.
[ Voor 28% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 06-04-2011 20:48 ]
Komt volgens mij doordat het een .tiff bestand is. Opnieuw proberen maar dan in PNG/JPEG?eXSs schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:47:
[...]
[...]
Raar, werkt hier prima en hierboven ook. Misschien dat Dropbox raar doet?
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
FixedDarkstar schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:59:
[...]
Komt volgens mij doordat het een .tiff bestand is. Opnieuw proberen maar dan in PNG/JPEG?
[ Voor 5% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 06-04-2011 21:09 ]
Mijn setup
Macbook Pro 13" 2009
Dell 2408WFP
Logitech DiNovo Mac Edition
Logitech Performance MX
Creative T20
Nintendo 3DS
iPod Classic 160GB
Nokia 3720C
En onder de mStand liggen 2x Samsung S2 1TB voor Time Machine e.d.
Beetje rare vraag. Er zijn zoveel mensen die alleen een laptop willen. Met een MBP heb je zowel performance als portability. Als het schermformaat niet genoeg is om al je werk op te doen of je vindt het simpelweg niet lekker werken, pak je gewoon een extern beeldscherm erbij. Stukken goedkoper dan een een iMac of desktop pc en een laptop.r_v_94 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:17:
Ik zie dat heel veel mensen alleen een macbook pro hebben. Hebben die hier naast geen gewone Windows pc/ imac / mac pro of staat die dan ergens anders?
Ik dacht eerst dat het altijd handig was om gewoon 2 dingen te hebben. Het is toch net even wat krachtiger.
Vroeger had ik een Windows desktop. Toen een MBP gekocht en de desktop verkocht, want die raakte ik niet meer aan. 2 (verschillende) systemen bijhouden is irritant. En toen ik eenmaal verknocht was aan mn MBP'tje met OS X werd Windows maar een bak frustratier_v_94 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:17:
Ik zie dat heel veel mensen alleen een macbook pro hebben. Hebben die hier naast geen gewone Windows pc/ imac / mac pro of staat die dan ergens anders?
Laptop is handig. Kan hem om de bank even op schoot trekken, of op naar mn bureau meenemen en aansluiten op een extern scherm.
De MBP is snel genoeg
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 06-04-2011 21:43 ]
Mwah, ik doe net niks op m'n computers wat veel kracht vereist. Het zwaarste wat ik doe is Photoshop, Aperture of wat testen met virtuele machines op m'n laptop.r_v_94 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:40:
Dat vroeg ik mij gewoon even af of dat eigenlijk wel voldoende is ik heb nu een pc en ga straks waarschijnlijk een macbook pro halen. Dan zou ik mijn pc kunnen verkopen en daar een 27 inch cinema display van kopen.
Ik dacht eerst dat het altijd handig was om gewoon 2 dingen te hebben. Het is toch net even wat krachtiger.
Ik denk dat het er vooral vanaf hangt wat je met je systeem doet, zou ik nog fanatiek gamer zijn geweest dan had ik waarschijnlijk iets anders als een Mac Mini in huis gehad naast m'n MacBook.
Er zijn mensen waar een atom netbookje al krachtig genoeg voor is..
Verwijderd
Hangt ervan af wat je wil gaan doen en hoe zwaar je pc is uiteraard.. Ikzelf heb m'n windows bak nog niet weggedaan omdat ik er een server van ging maken, ondertussen zo'n 8 maand verder staat hij hier nog altijd te staanr_v_94 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:40:
Dat vroeg ik mij gewoon even af of dat eigenlijk wel voldoende is ik heb nu een pc en ga straks waarschijnlijk een macbook pro halen. Dan zou ik mijn pc kunnen verkopen en daar een 27 inch cinema display van kopen.
Voor de kracht moet ik hem overigens niet meer gebruiken, m'n mbp is namelijk krachtiger..
Again, als je een pc met 2 quads hebt staan en 24gb ram ofzo kun je die natuurlijk wel gaan gebruiken voor zwaardere videobewerking ofzo, want daar zal je mbp niet aan tippen.. Als je gamed kan een extra bak ook handig zijn, hoef je niet telkens te herstarten.
Welles
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Hier even een "vraagje", ik kan mijn apple computer showen maar de hoek is windows gedomineerd (a) ben pas een maand lang mac user, ook al zie ik dat ik mijn desktop eigenljk nauwelijks meer aanraak.
Plus, als ik mijn apple hoekje waar hij altijd ligt laat zien dan moet ik eig. mn bed laten zien xD ben een late night movie man
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
clickable

Wat zie je?
- Een niet opgeruimd bureau
- MBP 15" 2.2 high res antiglare
- Mijn eigen gebouwde PC, voor meer info zie inventaris. Leuke daarvan is de geluidskaart (creative X-Fi platinum) die ik gebruik voor muziekproductie. Voor de mac moet ik nog een professionele aanschaffen.
- Nikon D200 + 18-200 VR
- Canon HF11 + externe mic
- Mijn crappy werktelefoon, nokia xxxx
- Hanns.G 28" monitor
- Canon printer/scanner, geen flauw idee zo snel welke precies..
- Yamaha Motif XS8 synthesizer
- WD essentials 500 GB
- WD MyBook studio 500GB
- WD MyBook studio 2TB
- Cubase 5.1 en een screenshot van Native Instruments Machine op de MBP met interessante settings
- Cadeautje van mijn jaguar dealer
- HTC HD2, running NAND Android (foto mee gemaakt,
Windowzzz 6.5 mobile)
- Roland Fantom G6 synthesizer
[ Voor 9% gewijzigd door jick op 08-04-2011 18:10 ]

Macbok Pro 13" 2011 i7
(upgraded: 8GB ram, 160GB SSD)
Samsung 2449BW monitor
Creative Inspire setje
Raindesign M-Stand
Apple Wired Keyboard
Apple Magic Mouse
Workstation (MATLAB, SPSS, tekstverwerken, browsen, alles eigenlijk wat ik doe op de PC)

Mac Mini 2009 (C2D 2,26, 4GB, 250GB)
Server met daaraan een slordige 10TB aan usb schijven
Downloadt een beetje, backup-host een beetje, internet radio
Daarnaast ook host voor mijn muziek en films voor de PCH-C200

Meer Apple toys heb ik geloof ik niet.
Mochten ze ooit zin krijgen om een ACD te maken met HDMI in en audio out, erg fijn, dan kan mijn PS3 daar ook aan. Tot die tijd, lekker bij de Samsung blijven
excuus voor de niet meest heldere en scherpe foto's
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 66% gewijzigd door GerritGekke op 09-04-2011 16:01 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Verwijderd
Zou je de wallpaper van je monitor willen delen?eXSs schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:36:
Mijn werkplekje:
[afbeelding]
Wat je hier ziet is:
• Mac Mini early 2009
• LG Flatron W2442PA
• MacBook Pro mid 2009
• iPhone 3GS
• Apple Remote
edit:
JPG-tje gemaakt
Op foto 2 lijkt het alsof je ook de instrumenst draait op de macbook pro,
maar toen ik ff goed keek blijkt het een screenshot te zijn
i'm just saying
Dat zei ik toch ook :P! Screenshot met interessante settings ;-)Fantasio7 schreef op zondag 10 april 2011 @ 02:45:
[...]
Op foto 2 lijkt het alsof je ook de instrumenst draait op de macbook pro,
maar toen ik ff goed keek blijkt het een screenshot te zijn
i'm just saying
@DJNiek: Ja, ik klooi wel eens wat aan met Maschine, staat een apparaat in onze oefenruimte, maar Ik ben zelf toch meer van Komplete 7, logic mainstage spul etc., daar heb ik iets meer aan wanneer ik met mijn bands speel.

[ Voor 42% gewijzigd door kipneck op 10-04-2011 16:01 ]
de link van je foto werkt (bij mij) niet
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik zal 'm vanavond even ergens uploaden en resizen, zelfgemaakte foto dus je mag nog kiezen welke resolutie ookVerwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 00:27:
[...]
Zou je de wallpaper van je monitor willen delen?
Verwijderd

Wat zie je?
- Apple Mac mini (Late 2009 @ 2.53 GHz)
- Apple MacBook (Early 2010 @ 2.4 GHz)
- Apple iPad
- Apple Wireless Keyboard
- Elecom iPad dock
- Samsung SyncMaster P2050
- Logitech X-230
Wat zie je, maar is niet Apple related?
- Novell Tux!
- Samsung DCB-H380R HD Cable Receiver
- Noxon iRadio Cube
- JVC LT-26A85BU
- LED Bureaulamp
Wat zie je niet?
- Apple Magic Mouse
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 16:22 ]
Verwijderd
Én een mooie SNS bank muismatVerwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:18:
[afbeelding]
Wat zie je?
- Apple Mac mini (Late 2009 @ 2.53 GHz)
- Apple MacBook (Early 2010 @ 2.4 GHz)
- Apple iPad
- Elecom iPad dock
- Samsung SyncMaster P2050
- Logitech X-230
Wat een mooie... kabels.
Nee, grapje. Gave setup hoor!
[ Voor 30% gewijzigd door Awoodentree op 10-04-2011 18:59 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 19-04-2011 20:29 ]
Nee dat is nooit 27", denk dat het een w2007 is of een w2207
nope, een w1907s, een beetje een miskoop eigenlijk.rbrouwers123 schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:47:
[...]
Nee dat is nooit 27", denk dat het een w2007 is of een w2207
Verwijderd
Waarom? Ik zit er zelf over na te denken om een scherm van die serie te kopen.kipneck schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:28:
[...]
nope, een w1907s, een beetje een miskoop eigenlijk.

Wat zie je:
- MacBook unibody late-2009, uit New York dus met USA-toetsenbordindeling. Had van tevoren al het plan om een MacBook daar te kopen, bleek dat de nieuwe 2 dagen voor vertrek uitkwam. Tja, toen kon ik hem niet laten liggen natuurlijk
Laatst geüpgrade naar 8GB RAM, werkt heerlijk (en stabiel)!
- Magic Mouse
- Mijn bloedneus, ***hooikoorts
- Iiyama ProLite E1908WSV
- Apple Wired Keyboard
- Verbatim 1TB harde schijf voor Time Machine en opslag
- Western Digital NetCenter 320 GB met daaraan nog een MyBook 1TB, voor muziek, foto's en video's
- Apple iPad 16GB WiFi, eerste generatie
- Apple iPod Touch 32GB, vierde generatie
- Apple iPod Nano 4GB wit, eerste generatie
- Nokia E63
Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl
het heeft de zelfde resolutie als mijn MBP en die is 15"Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:48:
[...]
Waarom? Ik zit er zelf over na te denken om een scherm van die serie te kopen.
Daarnaast is het wel zo dat door de LED-backlight het scherm een hogere brightness heeft dan gemiddeld, waardoor het beter leesbaar is in fel licht. Maar veel mensen vinden de weerspiegelingen erg, waardoor ze het al snel als onleesbaar bestempelen.
Klopt als een bus!RnB schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:50:
Het ligt aan het feit dat je niet zo'n zeikerd bent.![]()
Daarnaast is het wel zo dat door de LED-backlight het scherm een hogere brightness heeft dan gemiddeld, waardoor het beter leesbaar is in fel licht. Maar veel mensen vinden de weerspiegelingen erg, waardoor ze het al snel als onleesbaar bestempelen.
Zit ook wel eens in de achtertuin. En soms moet je gewoon iets meer moeite doen om iets te kunnen lezen(lees: scherm draaien/hoofd draaien voor andere lichtinvalshoek)
Verder leuke foto, die rose doet het 'm
Welke wallpaper heb je daar op de eerste foto?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:34:
Binnenkort nog een witbureau en iets dieper! Want 70cm op 27" is niet altijd een pretje.
[afbeelding]
[afbeelding]
MacBook Pro unibody 2009, 2.8GHz, 8GB Ram, 500GB HDD
Mac mini core duo (geen core2duo helaas dus) 1.83, 2GB RAM, 80GB HDD
iMac G4 1.25GHz (geen idee wat er verder in zit eigenlijk)
En dan het pronkstuk van de collectie:
PowerMac G4 Cube 450MHz, 512MB (of was het 256?) 120GB HDD, inclusief origineel studio display, speakers, keyboard en muis. Fantastische machine
Mooie kast, waarvandaan?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:34:
Binnenkort nog een witbureau en iets dieper! Want 70cm op 27" is niet altijd een pretje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi spulVerwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:34:
[afbeelding]
[afbeelding]

klik
Bijna New York en dan ga ik maar is alles inruilen voor wat nieuwer spul (macbook pro, ipad2, apple tv) gezien de koers t.o.v. euro nu (1,4425)
Maar voor nu nog even dit spul:
iMac 27" 12GB RAM 1TB 3,06ghz
Macbook Pro 13" 8GB Ram 2,4ghz
Macbook Pro 13" Core model
iPad 64GB Wifi en een iPhone 4 32gb
en een Logitech Z-5500 en airport extreme die je niet ziet.
en een échte beats studio (neppe klinken trouwens ook behoorlijk goed, maar hoor van andere om mij heen dat die het al begeven na een jaartje, ik gebruik de mijne nu al 2 jaar vanaf de release dag en gebruik ze nog steeds met heel veel plezier
[ Voor 4% gewijzigd door rbrouwers123 op 12-04-2011 18:43 ]
Verwijderd
Ja! Perfecte kwaliteit! Je merkt niet eens dat er geen subwoofer bij zit!rbrouwers123 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:26:
[...]
Mooi spul, tevreden over dat Bose 2.0 setje?
Verwijderd
Deze > http://twitpic.com/4fsukz/fullSyS_ErroR schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:44:
[...]
Welke wallpaper heb je daar op de eerste foto?
Sinds wanneer kan er 8 gb ram in een MacBook late 2009?? 4 Gb is toch het max?tobiasvs schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:47:
MacBook unibody late-2009, uit New York dus met USA-toetsenbordindeling. Had van tevoren al het plan om een MacBook daar te kopen, bleek dat de nieuwe 2 dagen voor vertrek uitkwam. Tja, toen kon ik hem niet laten liggen natuurlijkLaatst geüpgrade naar 8GB RAM, werkt heerlijk (en stabiel)!
En als dit kan welk geheugen past er dan in? (4 Gb vind ik te weinig op dit moment...)
-
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:50:
[...]
Ja! Perfecte kwaliteit! Je merkt niet eens dat er geen subwoofer bij zit!
Ik heb ze ook, en ik moet zeggen dat het geluid zeker acceptabel is en dat ik er zeer tevreden over ben.Je moet geen wonderen verwacht voor wat betreft de bass. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor muziek en op wat voor volume.Hassoow93 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:55:
Ik heb veel dingen gelezen over die speakers, personen die het ook hebben aangeschaft zijn niet tevreden met het bass. Maarja, Ik twijfel nog steeds of ik het nog steeds wil aanschaffen? Trouwens, kan ik die bose 2.0 testen in de macstore?
[...]
Ik heb ze van tevoren ook getest bij A-mac in Eindhoven, bij de meeste APR's hebben ze ze wel staan.
Verwijderd

Wat zit erop /erin
* meubel geheel onzichtbaar gemonteerd op de wand, draagvermogen +150kg
* 2 lades die open gaan dmv. TipOn systeem
* kabel doorvoer naar een ruimte achter de lades waar tevens ook een contactdoos zit met 3 aansluit punten.
* 1 kabel verlaat het meubel voor aansluiting op het lichtnet.
Hoe werkt ie trouwens qua ophanging? Is er nog een beetje flink op te leunen?
Verwijderd
Ik heb een stalen beugel op maat laten maken waar de kast overheen schuift. Eigenlijk niet meer dan een platte stalen strip van 100x3mm die ik om heb laten zetten in een U vorm. Door middel van een de juiste verankering aan de muur en wat extra gelaste strips op de beugel kan hij met gemak 150kg draagkracht aan.
Als je de foto bekijkt waar de lade open is zie je een verdikte zijde in de zijde zit dus een poot van de beugel.
Hij hangt nu 2 jaar aan de muur en hij hangt nog steeds netjes waterpas.
Gelukkig ben je zelf niet bijdehand bezig..Wootism schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:35:
[...]
Altijd zonde, dit soort bijdehante figuren...
Die waarschuwing staat er toch niet voor niks??

Dat je dit nu post! Ik ben zelf nu met het ontwerp van een zwevende bureau bezig.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:25:
Ik kwam toevallig op dit draadje terecht via google en wilde graag mijn eigen creatie delen, ongeveer 2 jaar geleden heb ik dit zwevende meubel ontworpen en gemaakt voor de iMac die beneden staat.
Wat zit erop /erin
* kabel doorvoer naar een ruimte achter de lades waar tevens ook een contactdoos zit met 3 aansluit punten.
In eerste instantie 65cm diep en 115cm breed.
Als bureau "dun" wordt moet er een soort bak aan achterzijde komen voor de kabels en contactdoos. Wordt bureau dikker dan kan dit aan achterzijde zoals bij jou. Ook is er het idee een wandcontactdoos in te schroeven voor bijv. oplader telefoon.
Wat zijn de afmetingen (diepte, breedte en hoogte)?
Is zo'n dik/hoog bureau wel fijn? Knieën/werkbladhoogte?
Thanks in forward!
[ Voor 27% gewijzigd door Mini Poeper op 13-04-2011 02:17 ]
Ziet er erg indrukwekkend uit, de afwerking mag er zeker zijn. Mijn complimenten!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:25:
Ik kwam toevallig op dit draadje terecht via google en wilde graag mijn eigen creatie delen, ongeveer 2 jaar geleden heb ik dit zwevende meubel ontworpen en gemaakt voor de iMac die beneden staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zit erop /erin
Care to share your wallpaper?
Wacht, dat is de stock wallpaper
Het ziet er mooi uit, maar kun je er ook goed achter zitten? Ik heb het idee dat die lades mij in de weg zouden zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:46:
Als je de foto bekijkt waar de lade open is zie je een verdikte zijde in de zijde zit dus een poot van de beugel.
Hij hangt nu 2 jaar aan de muur en hij hangt nog steeds netjes waterpas.
Voor de rest wel leuk gedaan.
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Het geheel is wel vrij dik, een normaal bureau is wat dunner ( de helft¿) Verder ziet het er zeker wel strak uit. En je zorgt er voor dat de kachel mooi uit het zicht isLethalis schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:49:
[...]
Het ziet er mooi uit, maar kun je er ook goed achter zitten? Ik heb het idee dat die lades mij in de weg zouden zitten.
Voor de rest wel leuk gedaan.
Offtopic: waarom hangt daar midden in de ruimte een kachel? Heb je geen ramen waar ze onder passen?
Als je bass wilt moet je zeker ook de M-Audio Studiophiles AV-40 in je besluitvorming meenemen. Ik heb de Bass boost uit moeten schakelen op die speakers, al helemaal in combinatie met Bongiovi DPS plugin (http://www.bongioviacoustics.com/products-dpsplugin.php)Christ1000 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:19:
[...]
Ik heb ze ook, en ik moet zeggen dat het geluid zeker acceptabel is en dat ik er zeer tevreden over ben.Je moet geen wonderen verwacht voor wat betreft de bass. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor muziek en op wat voor volume.
Ik heb ze van tevoren ook getest bij A-mac in Eindhoven, bij de meeste APR's hebben ze ze wel staan.
idem! ik wil die wallpaper ook hebben!!!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:01:
[...]
Zou je die vette Super Mario wallpaper willen linken? Dankje!
Erg mooi gemaakt en erg mooi afgewerkt!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:25:
[...]
Alleen zou de zeer beperkte diepte voor mij een groot probleem zijn. Geen plek voor je armen of een relaxte zithouding en te dicht op het scherm. Dat ga ik niet langer dan een half uurtje volhouden
Na een tijdje dit topic te hebben gevolgd hierbij ook mijn Mac gedoe.

Wat is er te zien?
- MacBook Pro 13" 2.4 Ghz 4GB RAM - December 2010
- Logitech 2.1 speakerset
- Acer 19" LCD
- Rain Design mStand
- Phillips HDD 250GB - Voor Time Machine - Staat onder de mStand als je goed kijkt
- Apple Magic Trackpad
- HTC Legend
- Oude bureaulamp, maar vind 'm mooi staan
- En een aluminium prullenmand

Dock gemaakt zoals het behang
Nja, dat was 'm dan.
Tips altijd welkom

Macbook Pro 2007, Core2Duo 2,4Ghz, 6GB RAM, 80GB SSD, 500GB disk
Magic Mouse
Apple Wireless Keyboard
Rainstand
iPod Classic 120GB
Coolermaster muismat
Nokia 2600
onderzetters + theekopje
papieren documenten
aardbeiplanten
[ Voor 24% gewijzigd door tafkaw op 13-04-2011 13:27 ]
Verwijderd
Als het goed is zijn ze te testen bij de meeste Apple Premium Resellers!Hassoow93 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:55:
Ik heb veel dingen gelezen over die speakers, personen die het ook hebben aangeschaft zijn niet tevreden met het bass. Maarja, Ik twijfel nog steeds of ik het nog steeds wil aanschaffen? Trouwens, kan ik die bose 2.0 testen in de macstore?
[...]
Werkt prima hier. Zal wel aan je proxy of iets dergelijks liggen aramdin.aramdin schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:29:
Plaatje werkt niet, even ergens anders hosten!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het plaatje is ondertussen aangepast (zie ook de edit onder aan de post)Nitai schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:29:
[...]
Werkt prima hier. Zal wel aan je proxy of iets dergelijks liggen aramdin.
Ik zal binnenkort eens een nieuwe (mooiere) foto van mijn setup maken. Ik heb een nieuwe MBP 13" (zelfde uiterlijk), een iPad 2, en Jean Marie Reynaud speakers erbij.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
GerrtiGekke De kachel hangt naast een glazen achterpui
Bosmonster Het is idd. niet echt een bureau om een hele werkdag aan te moeten zitten dan zou ik zelf ook gek worden. Meer een eye catcher voor in de woonkamer / keuken om zo nu en dan eens ff wat te surfen.
Iedereen bedankt voor de toffe reacties.
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.