Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Hij kan ook gebruik maken van een splitter en 1 thunderbolt aansluiting?
De 27" heeft 2 thunderbolt aansluitingen.Daan00 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:
Ik wist niet dat de nieuwe iMac 2 thunderbolt aansluitingen had.
Hij kan ook gebruik maken van een splitter en 1 thunderbolt aansluiting?
Als jij meer over een spitter weet kun je 'm misschien helpen wat hij wilt ook nog zijn beamer aansluiten op de iMac
rbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:16:
Alleen het grootste probleem is nog:
Ik heb een Beamer die ik op de Thunderbolt wil aansluiten en 2x een Dell U2311h, dus bestaat er misschien een splitter of iets, de apparaten hoeven niet tegelijkertijd te werken, maar het is dat ik niet telkens erachter moet kruipen om kabels te switchen.
[ Voor 32% gewijzigd door SquareOne op 12-05-2011 15:42 ]
Jezus wat een hoop reacties,Brm-G schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:41:
[...]
...
Als jij meer over een spitter weet kun je 'm misschien helpen wat hij wilt ook nog zijn beamer aansluiten op de iMac
...
[...]
Ik heb de Monitoren aangesloten op de 2 thunderbolt poorten.
Inderdaad ik zoek nog een Adapter o.i.d. om een Dell 4310WX Beamer aan te sluiten op mijn iMac voor af en toe een filmpje op groot scherm te kunnen kijken, de resolutie moet 1280x800 zijn, dus het heeft geen speciaal/duur ding te zijn..
Bestaat er niet een Mini DisplayPort Male to 2x Mini DP Female splitter (dat zou namelijk helemaal mooi zijn)
alle 3 de schermen hoeven niet tegelijk te werken voor mij. Het is 't een of 't ander.
En Dell U2311h, is gewoon in mijn ogen de beste budget monitor van 23", IPS, Strak design en in alle hoeken/standen te verstellen, ben er blij mee!
[ Voor 3% gewijzigd door rbrouwers123 op 12-05-2011 16:47 ]
Er bestaat idd iets voor het splitten: http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/ kost wel een beetje maar dat mag voor jou geen probleem zijnrbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:45:
[...]
Jezus wat een hoop reacties,
Ik heb de Monitoren aangesloten op de 2 thunderbolt poorten.
Inderdaad ik zoek nog een Adapter o.i.d. om een Dell 4310WX Beamer aan te sluiten op mijn iMac voor af en toe een filmpje op groot scherm te kunnen kijken, de resolutie moet 1280x800 zijn, dus het heeft geen speciaal/duur ding te zijn..
Bestaat er niet een Mini DisplayPort Male to 2x Mini DP Female splitter (dat zou namelijk helemaal mooi zijn)
alle 3 de schermen hoeven niet tegelijk te werken voor mij. Het is 't een of 't ander.
En Dell U2311h, is gewoon in mijn ogen de beste budget monitor van 23", IPS, Strak design en in alle hoeken/standen te verstellen, ben er blij mee!
zo'n splitter bedoel ik niet, ik bedoel een splitter waar geen versterker achter zit om meerdere schermen tegelijk te gebruiken. Het hoeft alleen maar een splitter te zijn waar ik 2 apparaten op aan kan sluiten zodat ik niet telkens achter dat ding moet kruipen om kabels te switchen.Raymeister schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:56:
[...]
Er bestaat idd iets voor het splitten: http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/ kost wel een beetje maar dat mag voor jou geen probleem zijn

klik
zoiets, maar kan het nergens vinden...
Connector on First End:1 x Mini DisplayPort Male Digital Audio/Video
Connector on Second End:2 x Mini DisplayPort Female Digital Audio/Video
Dat is hem inderdaad, maar 125 dollar incl. verzenden en Tax is me net iets te veel.. terwijl de adapter maar 35 dollar kost, ik kijk over 3 weken dan wel in de VS,
was toch mooier als je 3 iMac 27" hadrbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:16:
Ik ben al een beetje aan de slag gegaan:
[afbeelding]
klik
[afbeelding]
klik
Wat zie je nu alleen:
iMac 27" 3,4Ghz Quad i7, 2GB GPU, 4GB Ram, 1TB
2x Dell IPS U2311h
Jammer genoeg ben ik nog lang niet klaar, er moeten nog behoorlijk wat apparaten aangesloten worden
(Z5500, Beamer,iPad, iPhone,iPod,Labelprinters, 13-1kaartlezer, time-machientjes etc.)
Maar het ziet er al netjes uit, de U2311h's bevallen goed!
Nu nog snel naar New York over 20 daagjes om nog van alles toe te voegen aan de set
-MacBook Pro 13" met SSD (of misschien wel een MBA, als er tenminste toetsenbord verlichting in komt)
-iPad 2 Wifi 64GB
-Apple TV 2
-Monster Beats Box
-SSD voor iMac (hopelijk als 2e schijf, kan me Drive niet missen)
En wat is er nog onderweg:
-4x 4GB Ram voor de iMac
-MacPadd Pro Aluminium Muispad
-Wat kabelmanagement tools
Alleen het grootste probleem is nog:
Ik heb een Beamer die ik op de Thunderbolt wil aansluiten en 2x een Dell U2311h, dus bestaat er misschien een splitter of iets, de apparaten hoeven niet tegelijkertijd te werken, maar het is dat ik niet telkens erachter moet kruipen om kabels te switchen.
Jup, kan prima.. je kunt meerdere apparaten aansluiten via Bluetooth. Stel dat je een MBP aan een ACD hebt hangen, dan kun je daar een wireless keyboard, magic trackpad en magic mouse mee verbinden en heb je dus theoretisch 5 invoerapparaten. 1) je keyboard van je MBP 2) je trackpad van je MBP 3) je wireless keyboard 4) je magic mouse 5) je magic trackpad... Geen enkel probleem...NoTimeRemains schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:47:
Gebruik je de trackpad en de magic mouse nu ook tegelijkertijd? Of kan dat niet?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Theoretisch? Bij mij dagelijkse praktijk hoorRobbieB schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 05:09:
[...]
Jup, kan prima.. je kunt meerdere apparaten aansluiten via Bluetooth. Stel dat je een MBP aan een ACD hebt hangen, dan kun je daar een wireless keyboard, magic trackpad en magic mouse mee verbinden en heb je dus theoretisch 5 invoerapparaten. 1) je keyboard van je MBP 2) je trackpad van je MBP 3) je wireless keyboard 4) je magic mouse 5) je magic trackpad... Geen enkel probleem...
Wel komt het voor dat niet alle apparaten verbonden worden als ik de MBP na een werkdag thuis weer openklap.
Ik heb trouwens de magic trackpad links en de magic mouse rechts van m'n wireless keyboard.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Draait mn collega zich ineens geirriteerd om, zijn cursor vertoonde rare kuren. Had de trackpad besloten dat zijn Mac 4 meter verder blijkbaar leuker was...
Wel een goeie range op die dingen dus
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2011 15:56 ]
Bosmonster schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:55:
Dat ze niet altijd goed verbinden heb ik ook. Sterker nog, had van de week dat m'n trackpad niet meer werkte. Dus ik een beetje spelen met dat ding.
Draait mn collega zich ineens geirriteerd om, zijn cursor vertoonde rare kuren. Had de trackpad besloten dat zijn Mac 4 meter verder blijkbaar leuker was...

Haha inderdaad!
Ik merk het ook met mijn Magic Mouse dat hij het soms in een andere kamer nog doet.
*kuch*.. ook voor BT vragen/issues mag gewoon een los topic gemaakt worden.
* Whieee pakt alvast bezem..
Launching containers into space

http://img829.imageshack.us/img829/3940/img1282w.jpg
Wat u ziet
Jonagold Apple
Golden Delicious Apple
Breaburn Apple
Jazz Apple
Junami Apple
Elstar Apple
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB
MacBook Pro 15"
Ik moest lachenRdeurloo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:13:
[afbeelding]
Wat u ziet
Jonagold Apple![]()
Golden Delicious Apple![]()
Breaburn Apple![]()
Jazz Apple![]()
Junami Apple![]()
Elstar Apple![]()
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB![]()
MacBook Pro 15"
zie ik daar nou een vriesvak met windows?Rdeurloo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:13:
[afbeelding]
Wat u ziet
Jonagold Apple![]()
Breaburn Apple![]()
Jazz Apple![]()
Junami Apple![]()
Elstar Apple![]()
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB![]()
MacBook Pro 15"
JottemJ kon de grap niet waarderenJottemJ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:25:
Ruim over de 1000 posts heen, hier verder: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18

Verwijderd
Volgens mij niet de bedoeling van dit topic...
Als een grap niet meer kan...Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:09:
vraag me af hoe lang de bovenstaande foto blijft.
Volgens mij niet de bedoeling van dit topic...

Verwijderd
Deze grap is niet eens meer origineel, aangezien die al eens een keer is uitgevoed -_-Rdeurloo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:13:
[afbeelding]
Wat u ziet
Jonagold Apple![]()
Breaburn Apple![]()
Jazz Apple![]()
Junami Apple![]()
Elstar Apple![]()
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB![]()
MacBook Pro 15"
Verwijderd
Gezeur is zeker niet origineel, dat zie je hier zo vaakVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:15:
Deze grap is niet eens meer origineel, aangezien die al eens een keer is uitgevoed -_-

/\
Kijk, nog meer.
JottemJ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:25:
Ruim over de 1000 posts heen, hier verder: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.