Het grote "show je Apple computer" topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 358.206 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Show je Apple topic

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f5WEjUgwmwiJ5TxZp0ShX6an/full.png
Het topic
Wij Apple-eigenaren zijn trots op onze setups. We pimpen ons bureau (...of waar we ook werken) niet alleen met een shiny iMac, een stoere Mac Pro of een vintage G3, maar doen er ook nog eens alles aan om de juiste accessoires, de coolste gadgets en net dat kleine detail extra te regelen dat onze werkplek maakt tot één om jaloers op te zijn. Herken jij je hierin? Grijp dan snel je camera en post je set-up hier (nadat je de regels gelezen hebt).
De regels
Het "show je Apple computer" is een luchtig topic, maar in de Huiskamer ben je hier vooralsnog niet. Houd je daarom aan de volgende regels, dan blijft het gezellig en hoeven de moderators niet telkens je berichten te trashen:

Ga niet offtopic. Dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Dat betekent niet dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).

Maak thumbnails. Gebruik eerst een programma als Photoshop, The Gimp, EasyCrop of een ander programma om een kleinere versie (max. 640 breed) van je foto te maken. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.
Dit doe je op de volgende manier:
[url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][afbeelding][/url]

Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen. Meestal vinden mensen het interessant te weten wat voor randapperatuur er te zien is, of het fijn werkt zo en hoe je toch in godsnaam je bureau zo smerig hebt gekregen :P
Vorige delen:

Topicreeks: Het grote "show je Apple computer" topic

Met dank aan MadMark, Alpha-Sphere, SyS_ErroR, Maximus, dawuss, NiTroXiuS, JottemJ, Spinvis en ipowermaccube voor hun inzet voor de vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Laatst online: 02-03 10:52
En weer een nieuw deeltje!

Nog steeds mijn setup:

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/ferryjoosten/100198/Screen-20shot-202010-01-22-20at-2015-42-15.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12641713710001

LapTuk

Edit: Oude foto, inmiddels geen 3G meer, maar een iPhone 4.

[ Voor 95% gewijzigd door Spinvis op 31-10-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304999

Zo dus.. :]

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/6951/img8757l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/4749/img8759.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 16:20
Nou, na een zeer lange tijd van kwijlen bij al die vette bureaus e.d. vol met Apple apparatuur kan ik eindelijk ook eens iets plaatsen. 4 maanden geleden heb ik mijn eerste Apple device aangeschaft, namelijk een iPhone 4. Wat een heerlijke telefoon is dat zeg. Ik heb altijd zelf heel hard geroepen hoe kut Apple is en dat iPhones zuigen e.d. maar nu zou ik geen andere telefoon meer willen, wat werkt dat ding toch heerlijk.

Ik zat alleen met het probleem dat de iPhone zich hier niet echt thuis voelde, als enigste appeltje hier in huis dus heb 3 weken geleden maar een een vriendje voor hem gekocht, een Macbook Pro (13,3" instapmodel van voorjaar 2010). Ook hier weer hetzelfde verhaal eigenlijk. Na dik 10 jaar met Windows te hebben gewerkt was het even een weekje wennen aan OS X maar het werkt heerlijk! Had er aan het begin toch nog even Windows ernaast geïnstalleerd maar dat is er een week geleden ook maar weer afgehaald omdat ik het toch nooit gebruikte. Maar nu eens wat foto's van mijn "bureau" afgelopen week >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenweijers.nl/img/apple/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenweijers.nl/img/apple/2.jpg

Mijn appeltjes voelde zich er heerlijk thuis, maar helaas staan ze nu weer hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenweijers.nl/img/apple/3.jpg

Spoedig wordt het toetsenbord (cheapass Logitech wireless dingetje) vervangen door een draadloos exemplaar van Apple en de muis (Logitech G5) wordt een Magic Mouse. Een 2de monitor en ook een SSD voor de Macbook Pro staat ook op mijn verlanglijstje maar ik ben nog zwaar aan het twijfelen welke dit gaan worden. Verder wordt de Ikea laptopstand vervangen door een Rainstand maar dat heeft niet zo'n haast. Als dit allemaal hier weer staat post ik wel weer nieuwe foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 17:08

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Jeroen797 schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:10:
Nou, na een zeer lange tijd van kwijlen bij al die vette bureaus e.d. vol met Apple apparatuur kan ik eindelijk ook eens iets plaatsen. 4 maanden geleden heb ik mijn eerste Apple device aangeschaft, namelijk een iPhone 4. Wat een heerlijke telefoon is dat zeg. Ik heb altijd zelf heel hard geroepen hoe kut Apple is en dat iPhones zuigen e.d. maar nu zou ik geen andere telefoon meer willen, wat werkt dat ding toch heerlijk.

Ik zat alleen met het probleem dat de iPhone zich hier niet echt thuis voelde, als enigste appeltje hier in huis dus heb 3 weken geleden maar een een vriendje voor hem gekocht, een Macbook Pro (13,3" instapmodel van voorjaar 2010). Ook hier weer hetzelfde verhaal eigenlijk. Na dik 10 jaar met Windows te hebben gewerkt was het even een weekje wennen aan OS X maar het werkt heerlijk! Had er aan het begin toch nog even Windows ernaast geïnstalleerd maar dat is er een week geleden ook maar weer afgehaald omdat ik het toch nooit gebruikte. Maar nu eens wat foto's van mijn "bureau" afgelopen week >:)

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn appeltjes voelde zich er heerlijk thuis, maar helaas staan ze nu weer hier:

[afbeelding]

Spoedig wordt het toetsenbord (cheapass Logitech wireless dingetje) vervangen door een draadloos exemplaar van Apple en de muis (Logitech G5) wordt een Magic Mouse. Een 2de monitor en ook een SSD voor de Macbook Pro staat ook op mijn verlanglijstje maar ik ben nog zwaar aan het twijfelen welke dit gaan worden. Verder wordt de Ikea laptopstand vervangen door een Rainstand maar dat heeft niet zo'n haast. Als dit allemaal hier weer staat post ik wel weer nieuwe foto's.
Voor je het weet loop je in zwarte coltruien, spijkerbroeken en sportschoenen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:53

Quakie

quakelen

antwoorden op vragen uit deeltje 15:

@pwhusmann
I like it! Mooie strakke metal look van goede kwaliteit en het lijkt op je rand dus beetje spiegelbeeld van voorkant. Er is ook een vlakke variant die meer neigt naar het orgineel. Kan niet merken dat ik minder bereik heb, maar zou dit kunnen dan? Het lijkt me niet kunnen want, het zijn 2 schroeven los en cover komt los. andere weer erin scheuven en vast schroeven. Je wijzigt feitelijk niks concreets. Geen draadjes losmaken ofzo.

@ryatzu
Thanks, het is een LeenBakker bureau, helaas geen LeenBakker prijzen meer, dus je betaald er gewoon 190euro voor. Nu valt dit mee als het kwaliteit is; het is stevig, het ziet er deftig uit maar niet alles is van superkwaliteit (achterplaat, deurtje enz) Deze kwam het dichtst bij de rest van mijn inrichting, want mijn iMac staat in mijn woonkamer. Ik wilde dus niet zo kantoorbureau.

@eminem
Hij bevalt op zich goed, maar ik kan er niet uren mee werken, hetzelfde met de MagicMouse. Ik heb sowieso vaak last ervan behalve een goede logitech muis (mx1000 bijv) of trackpad van MacBook. Dit komt omdat het scheef staat wat bij mij pijn gaat doen. Als het een rechte variant was zou ik de muis weg doen.

Een Trackpad is weer relaxt met fotos (roteren bijv) en expose.

Ik gebruik ze dus echt om en om.. en dat gaat op zich goed:)

[ Voor 27% gewijzigd door Quakie op 01-11-2010 12:34 ]

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 16:20
Nickalicious schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:36:
[...]

Voor je het weet loop je in zwarte coltruien, spijkerbroeken en sportschoenen O-)
Nah, liever niet. Is niet echt mijn stijl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 13:42
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/i23ad0.jpg

Ohyeah meer afbeeldingen, yeah!

New MacBook Air 13" 4 GB, iMac i7 en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:41
carfreak02 schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:52:
[afbeelding]

Ohyeah meer afbeeldingen, yeah!

New MacBook Air 13" 4 GB, iMac i7 en meer.
Mag ik vragen waarom je die speakerset hebt gekocht en wat je ervan vindt? Het is voor een setje computerspeakers namelijk geen mals geprijst setje, dus ik ben benieuwd wat het voorstelt.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:42
Harman Kardon GLA 55. Ik heb 'm zelf ook. Van de ING rentepunten. Leuk setje, leuk geluid maar geen leuke prijs. Uiteindelijk dus voor ong. 375 gekocht.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:07
Napsju schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:10:
Harman Kardon GLA 55. Ik heb 'm zelf ook. Van de ING rentepunten. Leuk setje, leuk geluid maar geen leuke prijs. Uiteindelijk dus voor ong. 375 gekocht.
Kun je voor die prijs niet beter een set monitor-speakers aanschaffen?

Morgen naar de ikea voor een bureau, zal dan wel weer wat pics posten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vanavond een Macbook van een tweaker overkopen (kan niet wachten :D )
Dan zal ik hier een pica posten van iMac en MacBook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
met iPhone4 gemaakt;)
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/5861/pb010183.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door rbrouwers123 op 01-11-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtremeWeb
  • Laatst online: 19-01-2021
mbt het aan de muur monteren van de Imac 27 inch.

@Toppe, AppleFreek, Thijsiee: Dank voor de info, had dit zelf nog niet gevonden.

@Quakie: snoeren kan je wegwerken :) en ik wil de mac op een TV-lift monteren zodat deze helemaal uit beeld geplaatst kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:45

Bartaz

Likes cookies!

Hoe is die Beats koptelefoon? Is de geluidskwaliteit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23

Toppe

Oké ✅

eXtremeWeb schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:04:
mbt het aan de muur monteren van de Imac 27 inch.

@Toppe, AppleFreek, Thijsiee: Dank voor de info, had dit zelf nog niet gevonden.

@Quakie: snoeren kan je wegwerken :) en ik wil de mac op een TV-lift monteren zodat deze helemaal uit beeld geplaatst kan worden.
Mijn ervaring met een tv lift is slecht, tuurlijk heb je verschillende versies etc maar toch.
Ik zelf zou het niet doen, omdat de lift zelf af en toe ophoudt met werken

Mocht je toch klaar zijn,piccas áltijd welkom natuurlijk

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Bartaz schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:20:
[...]

Hoe is die Beats koptelefoon? Is de geluidskwaliteit wat?
Offtopic:
Ja die is fantastisch echt waar, ik heb hem nu 1,5 jaar en nog steeds uitermate tevreden. Geluid is echt onvoorstelbaar, de Bass is te gek.
Bijna alles is te gek aan deze koptelefoon:

Voordelen:
Kabelkwaliteit --> Monster Cable (altijd goed)
Uiterlijk (zelfs de verpakking ziet er goed uit :+)
Active Noise Canceling (wat je eigenlijk alleen maar goed merkt in voertuigen (vliegtuig, trein, auto)
Geluid, de helderheid en de bass van de muziek is oorstrelend
Wordt compleet geleverd- -> 2 kabels, beschermhoes, 3,5" --> 6" jack converter (bijv. voor gitaar) en batterijen en microvezel poetsdoek zit er allemaal bij :D

Nadelen:
Prijs, ik heb er destijds 299 euro voor betaald bij A-Mac 8)7
Batterijen (gaan wel behoorlijk lang mee) (2x AAA)

[ Voor 38% gewijzigd door rbrouwers123 op 02-11-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381814

Mijn iMac G5 (bij mijn ouders thuis)
Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/6512/img6300ti.jpg

Mijn MacBook Pro (i5 anti-glare)
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/8738/img6302i.jpg

Ben nog bezig met de setup voor de MacBook. Momenteel heb ik een wacom bamboo, maar moet nog een toetsenbord, speakers en verhoging hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:51
Raindesign M-Stand

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Foto onbreekt?

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 02-11-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat was een tip voor mixell! :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Haha spelfouten, ben er niet goed in... Maar tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49

MagicTempest

Fly pig!

rbrouwers: ik zou dan toch die iphone even na laten kijken. De kleuren zijn niet helemaal natuurlijk ;) Bevalt zo'n trackpad naast je toetsenbord een beetje? Waar gebruik je hem voor?

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik persoonlijk gebruik 'm voor iPhoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Toppe schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:49:
Haha spelfouten, ben er niet goed in... Maar tnx
Spellen ben je niet goed in, spelfouten zou dan geen probleem moeten zijn ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
@mixell vraagje, waarschijnlijk al heel veel eerder gevraagd maar toch: hoe krijg je die tijd en datum boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
MagicTempest schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:06:
rbrouwers: ik zou dan toch die iphone even na laten kijken. De kleuren zijn niet helemaal natuurlijk ;) Bevalt zo'n trackpad naast je toetsenbord een beetje? Waar gebruik je hem voor?
Jawel er is niks mis met de kleuren (gewoon effectje met een Foto App :))

Trackpad gebruik ik eigenlijk maar voor 3 dingen:
- Exposé / Bureaublad weergeven (4 vingers omhoog / omlaag)
- Foto's roteren
- Vanuit me bed op mijn beamer een beetje muizen en scrollen (dit kan niet lekker met de magic mouse omdat die een ondergrond nodig heeft, de trackpad niet en is met 2 handen te bedienen :) )

Het is weinig maar ik zou niet zonder kunnen, want ik mis echt een klikknop op de magic mouse (die wel op de mighty mouse zaten :'( )

Maar gelukkig komen er veel meer multi touch bewegingen bij in de toekomst met komst van Lion :D

[ Voor 7% gewijzigd door rbrouwers123 op 02-11-2010 17:22 . Reden: (Lion) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

RalphvR schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:06:
@mixell vraagje, waarschijnlijk al heel veel eerder gevraagd maar toch: hoe krijg je die tijd en datum boven?
Volgens mij is dat Geektool
Correct me if I'm wrong :D

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
rbrouwers123 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:13:
[...]

Jawel er is niks mis met de kleuren (gewoon effectje met een Foto App :))

Trackpad gebruik ik eigenlijk maar voor 3 dingen:
- Exposé / Bureaublad weergeven (4 vingers omhoog / omlaag)
- Foto's roteren
- Vanuit me bed op mijn beamer een beetje muizen en scrollen (dit kan niet lekker met de magic mouse omdat die een ondergrond nodig heeft, de trackpad niet en is met 2 handen te bedienen :) )

Het is weinig maar ik zou niet zonder kunnen, want ik mis echt een klikknop op de magic mouse (die wel op de mighty mouse zaten :'( )

Maar gelukkig komen er veel meer multi touch bewegingen bij in de toekomst met komst van Tiger Lion :D
Fixed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Oja is waar ook:P stom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 16:07

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

*kuch*
meer foto's en minder gezwets? :P

Allereerst: ik heb eindelijk een nieuwe MBP *O*
Afbeeldingslocatie: http://whieee.nl/forumpics/mbpoldnew.jpg

En daarnaast ook maar even lichtelijk opgeruimd :o
Afbeeldingslocatie: http://whieee.nl/forumpics/desknov10-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://whieee.nl/forumpics/desknov10-2.jpg

U ziet o.a.
-MacBook Pro 13" (2010) 2.4GHz - 4GB - 250GB - 320M
-Apple Cinema Display 20" (2005)
-Apple wireless keyboard
-Apple Magic Trackpad
-Logitech MX410 op een fUnc sUrface 1030
-Logitech Z2200 speakers
-ASRock Atom doosje (Linux server)

:)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381814

@ Rivanov, Thanks voor de tip.

@ RalphvR, is inderdaad gedaan met Geektool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 22-04 19:21
Whieee schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:30:
*kuch*
meer foto's en minder gezwets? :P

Allereerst: ik heb eindelijk een nieuwe MBP *O*
[afbeelding]

En daarnaast ook maar even lichtelijk opgeruimd :o
[afbeelding]
[afbeelding]

U ziet o.a.
-MacBook Pro 13" (2010) 2.4GHz - 4GB - 250GB - 320M
-Apple Cinema Display 20" (2005)
-Apple wireless keyboard
-Apple Magic Trackpad
-Logitech MX410 op een fUnc sUrface 1030
-Logitech Z2200 speakers
-ASRock Atom doosje (Linux server)

Persoonlijk vind ik de "oude" MacBook Pro's de mooiste laptops die ooit hebben bestaan en daar kunnen de huidige zeker niet aan tippen. Het is zo minimalistisch en zo tijdloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Nog even een foto van mijn opstelling, alleen niet erg duidelijke foto, maar dat is expres gezien het mooie tijdstip waarop ik nog steeds aan het werk ben... :X

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4048/5142068278_53c22b5335_z.jpg

Specs: Macbook Pro 15 inch 2,53 GHz Core i5 stock, behalve de tweede harde schijf van 320GB.
24 inch Cinema display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320583

sergev schreef op woensdag 03 november 2010 @ 05:30:
Nog even een foto van mijn opstelling, alleen niet erg duidelijke foto, maar dat is expres gezien het mooie tijdstip waarop ik nog steeds aan het werk ben... :X

[afbeelding]

Specs: Macbook Pro 15 inch 2,53 GHz Core i5 stock, behalve de tweede harde schijf van 320GB.
24 inch Cinema display.
Kan die misschien ook nog een keertje bij daglicht? :P Mooie setup (voor wat ik lees :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-03 11:25
RRCreations schreef op woensdag 03 november 2010 @ 01:13:
[...]

Persoonlijk vind ik de "oude" MacBook Pro's de mooiste laptops die ooit hebben bestaan en daar kunnen de huidige zeker niet aan tippen. Het is zo minimalistisch en zo tijdloos...
Helaas zijn die oudere modellen qua behuizing ook wel een stuk slapper dan de nieuwe ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258155

Opgeruimd, de macbook 13 inch mid 2009 2.53 Ghz even aan de andere kant gezet.
Meteen maar mijn 500GB Lacie en 640GB TimeMachine Medion HD's eronder geplaats. Ziet er wat opgeruimder uit.

Net van dealextreme de dock voor de iphone 4 (16GB) en iPad (wifi 16GB) binnengekregen. De MagicMouse werkt perfect maar ben er toch over na aan het denken om een trackpad aan te schaffen. Want ik gebruik mijn laptop ook vaak los en dan vind ik het toch wel erg fijn werken die trackpad van Apple!!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2193737/IMG_0379.JPG
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2193737/IMG_0380.JPG
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2193737/IMG_0381.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2193737/IMG_0383.JPG

alle foto's gemaakt met de iphone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:07
Na een tijdje rondgeneusd te hebben in dit (en voorgaande) topics nu eindelijk mijn setup. Gister naar de IKEA geweest voor een bureau + lamp, dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/121whg4.jpg
Klikbaar

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2eyjcrl.jpg
Klikbaar

Wat je ziet van links naar rechts[list]
• Logitech speakerbox voor me iPod touch
• iPod touch
• Logitech x210 aangesloten op me macbook
• Stressballetje om mee te spelen :p
• Macbook op een griffin standaard
• Extern bedraad toestenbord incl numpad
• Magic Mouse
• Wacom intuos4 small
• Kauwgom, pennen en een mona toetje van de maand :9

Aan de andere kant van me kamer hangt me TV aan de muur
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/j0itf4.jpg
Klikbaar

En hetgeen wat je hier ziet
  • Samsung 37" LED TV
  • Pioneer DVD speler
  • Pioneer 5.1 speakersetje
  • xbox van een maat van me
  • en in die wijndoos zitten de controllers :p
Moet alleen overal nog iets doen aan het cablemanagement :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381961

http://94.100.124.133/114...00/1149304516_5_iUEQ.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://94.100.118.146/1149300001-1149350000/1149304501-1149304600/1149304567_5_SWhJ.jpeg
wat je ziet van Apple:

Apple Macbook Pro (15'' i7 core met 7200rpm late '10)
iPhone 4 (32Gb black)
iPad 32Gb wifi
Apple wireless keyboard
Apple wireless mouse
Apple Remote
Apple iPad Dock
Apple universal Dock

wat je zien van overige merken:

mStand (voor de macbook)
Dr. Bolt mini display tot HDMI
Samsung 40c630 (Full 40'' HD TV)
Playstation 3 (slim 250Gb)
Samsung digitale HD tv kastje
Monster Beats Solo HD by Dr. Dre
Logitch speakertjes (goede prijs kwalitieit verhouding)
Sony Playstation portable (psp fat + dock)

wat is je niet ziet:

Wacom intuos 4 grote variant :*) (staat aangesloten op windows pc)
Nikon D700 (foto's mee gemaakt)
Apple iPhone 3G (ligt in de kast als reserve toestel)
Apple iPod mini

verlanglijstje voor Santa Steve:

Apple led cinema display 27''
Apple TV 2010

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 381961 op 03-11-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Eerst 24" Summer 2008

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/1544/img8769.jpg

Nu 27" Autumn 2010

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/8029/pa180108.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/3961/pa180125.jpg

Wat zie je:
(Apple spul)

• iMac 27" 8GB 2010
• Macbook Pro 13" 8GB 2010
• iPod 80GB Video
• iPhone 4 32GB
• Keyboard, Mouse, Trackpad
• iPad 16GB 3G
• iPad 16GB Wifi

• TimeMachine Samsung S2 640GB
• Monster Beats Studio by Dr. Dre
• Sony TG7VE
• Logitech Harmony All-in-one

Wat zie je niet?
• Logitech Z-5500
• Beamer met daarop al mijn elektronica :o
• HP CM1312nfi MFP

Wensen?
• Dymo Labelwriter 450
• Extra 27" Monitor

[ Voor 14% gewijzigd door rbrouwers123 op 03-11-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jullie laten allemaal wel mooi jullie MacBook op een mStand zien, maar waar is jullie voeding als je die gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

aerofreak

Steve Jobs

@hierboven

Kabel door het gaatje van je mStand en voeding onder mn bureau in het stopcontact

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1396/5128397802_9355a3a90b_z.jpg

Wat we zien:
Apple MacBook Pro 15"
Mstand
Apple Mighty Mouse
Apple Keyboard bedraad
Magic Trackpad (Mighty Mouse gebruik ik niet zo heel veel meer)
Apple iPhone 3GS
Canon 450D + 70-200
Lesboeken

[ Voor 42% gewijzigd door aerofreak op 03-11-2010 18:43 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-04 15:23
Hoi, weet niet of dit het goede topic is maar ik ga binnenkort een iMac 27 inch kopen en ik wil daarnaast eigenlijk verticaal een scherm hebben dat even groot is als de iMac, iemand nog suggesties voor zo'n scherm?

http://osxdaily.com/wp-co...external-vertical-lcd.jpg

zoiets dus :) maar dan beter passend qua grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
nielsven schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:49:
Hoi, weet niet of dit het goede topic is maar ik ga binnenkort een iMac 27 inch kopen en ik wil daarnaast eigenlijk verticaal een scherm hebben dat even groot is als de iMac, iemand nog suggesties voor zo'n scherm?

http://osxdaily.com/wp-co...external-vertical-lcd.jpg

zoiets dus :) maar dan beter passend qua grote.
27" Led Cinema :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-04 19:36

Roytoch

Nietes

VERticaal :) die foto komt van iemand hier op het forum meende ik trouwens, heb ik hier eerder gezien.

[ Voor 22% gewijzigd door Roytoch op 03-11-2010 19:56 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:37
--help schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:04:
[...]

Helaas zijn die oudere modellen qua behuizing ook wel een stuk slapper dan de nieuwe ...
Maar alsnog steviger dan de meeste andere op de markt :) Nu komt het over alsof ze ineens 'slap' zijn (bezitter van een MBP 2008 15" :) )

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
roy.ahuis schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:55:
[...]

VERticaal :) die foto komt van iemand hier op het forum meende ik trouwens, heb ik hier eerder gezien.
Ah.

Denk een 19" hoogte er wel bij past of een 20" dan :)
had het niet gezien sorry xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-04 15:23
@ roy.ahuis

ik had zo'n foto ook hier gevonden inderdaad alleen die gebruiker wil geen prive berichten ontvangen en topic is gesloten dus ik kan het niet vragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-04 19:36

Roytoch

Nietes

nielsven schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:58:
@ roy.ahuis

ik had zo'n foto ook hier gevonden inderdaad alleen die gebruiker wil geen prive berichten ontvangen en topic is gesloten dus ik kan het niet vragen :(
Het scherm van een imac 27" schijnt 13.25 inch hoog te zijn (display, niet behuizing), dus dat is plusminus 33,65 centimeter. Mijn 13" macbook heeft een schermbreedte van ongeveer 27 centimeter. Even verder rekenend zou je dus een scherm nodig zijn met een maat van 16,5 inch ongeveer om gelijk uit te komen, dus dan zou je met een 17" breedbeeldscherm (want deze uit de losse pols berekening is gebaseerd op een 16:9 scherm) een heel eind moeten komen. Een iets meer kosteneffectieve oplossing zou denk ik een 'normaal' 17" scherm zijn. Perfect is het niet maar het komt het best uit denk ik.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtremeWeb
  • Laatst online: 19-01-2021
@Toppe: Welke ervaring heb je met TV-liften (welk merk etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Powertv lift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymeister
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2021
Bij deze mijn bescheiden stekje :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14391312/IMG_0082.JPG

U ziet:
  • Q-Dance vlag
  • IKEA bureaulamp
  • Horloge
  • WD Digital 320GB HDD ( waarvan 200GB backup voor Time Machine is )
  • Mini Displayport naar VGA Adapter
  • MacBook Pro 13" net 1 maand oud
  • Homemade sleeve ( was eigenlijk voor mn vorige HP 16" dus hij is idd te groot :P )
  • Acer AL1916W
  • Speakersetje
  • iPhone 4 dock. Deze wordt vervangen door de witte iPhone 4 dock.
  • MS toetsenbord + muis setje wat ik ook gebruik voor mn windows bak
  • Muismatje met mn lieftallige vriendin
  • Coca Cola glas
Wat op het verlanglijstje staat:
  • Apple toetsenbord met nummeriek gedeelte.
  • Magic Trackpad
  • Rain Design M-Stand
  • Time Capsule 1TB

[ Voor 1% gewijzigd door Raymeister op 05-11-2010 10:34 . Reden: nieuwe link naar plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie niets? :/

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 320583 op 05-11-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:05
@AppleFreek: Ik ook niet, maar moet je dan zijn gehele post quoten?

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 10:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Je moet je foto in de Public folder van je Dropbox plaatsen en dan "copy public link" doen en die link gebruiken. Anders werkt het niet. :)

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-04 23:55
Dat zijn prototypes iPad ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

baquelappe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:59:
[...]

Dat zijn prototypes iPad ofzo? :D
Hij bedoelt uiteraard dat dat z'n "oude" iMac is, en dat hij nu een nieuwe heeft.. Een voor en na shot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymeister
Big Will schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:34:
[...]

Je moet je foto in de Public folder van je Dropbox plaatsen en dan "copy public link" doen en die link gebruiken. Anders werkt het niet. :)
Oke dat wist ik niet, heb pas Dropbox :F Als het goed is werkt het nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou je de wallpaper op de 24'' iMac misschien kunnen delen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 22-04 19:21
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/azgsxx.jpg

Te zien:

iMac 27" i5 8GB (2009)
iPad 32GB 3G
iPhone 4(waarmee foto is gemaakt)
Logitech Z5500
Bowser & Wilkins P5 koptelefoon

Niet te zien:
Nokia E72 Black

PS: Heb helaas geen professionele dedicated camera

[ Voor 72% gewijzigd door RRCreations op 05-11-2010 15:19 . Reden: Specs toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Anoniem: 320583 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:24:
[...]

Zou je de wallpaper op de 24'' iMac misschien kunnen delen? :9
Aber Natürlich!
http://interfacelift.com/...tletwilight_1920x1200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Helaas werkt die link niet meer.. heb je nog een wel werkende link?

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Gek, bij mij werkt de link wel,
maar hierbij dan maar een alternatieve?

http://interfacelift.com/...own_seattle_twilight.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Laatst online: 11-04 14:08
Steeefie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:49:
[...]

Helaas werkt die link niet meer.. heb je nog een wel werkende link?
http://interfacelift.com/...own_seattle_twilight.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180100

Tijd voor plaatjes:

1.
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/9100/macsetup1.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/3774/macsetup2.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/2114/macsetup3.jpg

U ziet:
  • Apple MacBook Pro 15" (Mid 2010: i7, 512 GB HDD 7200 rpm, Hi-Res glossy & US keyboard)
  • Apple MagicTrackpad
  • Apple Wireless Keyboard (US)
  • Apple MagicMouse
  • Creative T3100 2.1 setje
  • BenQ Wireless Keyboard & Mouse
  • 17" LG Flatron monitor
  • Herpa 1:200 KLM L-1049 Constellation
  • Poster van Boeing 747-400 Flightdeck
  • Vitrinekast met veel vliegtuigjes etc.
En verder:
Op mijn studentenkamer is de MacBook Pro aangesloten op een Samsung 2443BW en staat hij op een mStand. Ook daar is een Creative T3100 2.1 setje aanwezig en verder een Apple Wired Keyboard + Numpad (US). De LG monitor en het BenQ setje zijn nog aansloten op een oude XP desktop.

Op het verlanglijstje een van de volgende:
  • Apple 27" Cinema Display
  • Apple iMac 27"
Ik ben er nog niet over uit welke van de twee het gaat worden. Ik maak me vooral nog wat zorgen over de kabellengte bij de Cinema Display. De iMac is ook prima, maar kost weer een smak met geld.

Dat was em!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 180100 op 06-11-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is een bureapatsdraadje. Als je dat niet topicwaardig vindt, maak dan een topicreport aan, neem contact op met de mods of open in een topic in LA, maar ga niet hier lopen klagen. Voor de mensen die het nodig vinden om hierop te reageren; maak voortaan een topicreport (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) aan. Offtopic posts zijn verplaatst naar de Trashcan.

Laten we dit topic houden waarvoor het bedoeld is: het posten van foto's van je Apple setup.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Anoniem: 180100 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:07:
Tijd voor plaatjes:

1.
[afbeelding]

2.
[afbeelding]

3.
[afbeelding]

U ziet:
  • Apple MacBook Pro 15" (Mid 2010: i7, 512 GB HDD 7200 rpm, Hi-Res glossy & US keyboard)
  • Apple MagicTrackpad
  • Apple MagicMouse
  • 17" LG Flatron monitor
En verder:
Op mijn studentenkamer is de MacBook Pro aangesloten op een Samsung 2443BW en staat hij op een mStand. Ook daar is een Creative T3100 2.1 setje aanwezig en verder een Apple Wired Keyboard + Numpad (US). De LG monitor en het BenQ setje zijn nog aansloten op een oude XP desktop.

• Apple iMac 27"
Ik ben er nog niet over uit welke van de twee het gaat worden. Ik maak me vooral nog wat zorgen over de kabellengte bij de Cinema Display. De iMac is ook prima, maar kost weer een smak met geld.

Dat was em!
Coolness, erg netjes! Lucht- en ruimtevaarttechniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep, goed geraden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was het 'kabel-legte probleem' vooral bij het 24'' LED Cinema Display. De 27'' heb ik gister nog gezien, aangesloten op een Mac Pro :D , en er zat naar mijn idee een goed lange kabel aan. Misschien kan RambOe daar antwoord geven? (Deel 15 pagina 39) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 12:55
Kabellengte kan een issue zijn als je een hoog bureau hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik las dat de kabel ongeveer 1 meter zou zijn, even lang als de 24" ACD dus.

@RambOe Kun je (als je wilt) de kabel eens opmeten vanaf het voetstuk tot het einde? O-) Bedankt! Hopelijk gaat alles passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RambOe schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:20:
Kabellengte kan een issue zijn als je een hoog bureau hebt.
Okee, jij zal het wel beter weten! :) Maar er zijn altijd oplossingen, zoals deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203565

Mijn bureautje...

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/6459a4e23b7c1dfd6b72/Deskthumbnail.jpg

Voor de geïnteresseerden, van links naar rechts...

Logitech Harmony 1000 remote
Western Digital MyBook Studio 2TB (2x)
Apple iPhone 4 32GB
Apple Magic Trackpad
Apple Wireless Keyboard (US)
Apple Magic Mouse
Apple Cinema Display 23"
Apple Mac mini (C2D 2,26Ghz / 4GB 1067MHz DDR3 / 160GB Intel X25-M Postville)
Western Digital MyPassport 500GB
Panasonic HDC-SD7
Canon Pixma iP100

Wat je niet ziet, zie je niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 203565 op 11-11-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
wow dat noem ik nou een prachtige setup! top!

[ Voor 3% gewijzigd door RalphvR op 07-11-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369613

Dit topic is alleen bedoeld om Apple computers en evt. andere stuf van Apple te showen. Voor computers van andere merken is er een draadje in de huiskamer. Voor casemodding is er zelfs een apart forum :).

[ Voor 124% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280851

Tijd voor plaatjes:

1.
2.
3.
U ziet:
  • Apple MagicTrackpad
  • Apple MagicMouse
  • 17" LG Flatron monitor
En verder:

• Apple iMac 27"

Dat was em!
Haha ik heb in dezelfde Fox (ph-1091) een aantal weken geleden een leuke acro vlucht mogen maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:21

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Voor dit soort opmerkingen mag je een topic report aanmaken en verder geen reactie plaatsen in het topic.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2010 10:01 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
Op zich vindt ik die G5 casemod nog wel gaan. Het is tenminste wel Apple design aan de buitenkant, en apple gebruikt tegenwoordig zelf ook PC onderdelen. Het is dan alleen een beetje het "Show je zelfbouw Apple Computer Topic".

Maar hoe er dan tegen hackintosh computers aangekeken moet worden die een standaard pc kast hebben? Tja, waar ligt de grens? Je zou de grens ook kunnen trekken bij alles wat OSX/IOS draait... >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 10:41
Wellicht wordt het tijd voor een "Show je Hackintosh systeem!" topic en kan daar extra aandacht worden gegeven voor deze (interessante) machines, en kan hier de nadruk blijven liggen op de 'echte' Macs.

Dat lijkt me het beste van beide werelden.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:35
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld om Apple Computers en andere spullen van Apple te tonen. Elders op GoT is er plaats om andere computers en spullen te tonen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
Hoedje schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:03:
[mbr]Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld om Apple Computers en andere spullen van Apple te tonen. Elders op GoT is er plaats om andere computers en spullen te tonen.[/]
Duidelijk!

Op verzoek nog een foto of twee van mijn set-up bij daglicht :+

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1149/5157828816_2b8144c7f6_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4127/5157220141_a5f086e478_z.jpg

En dan nog iets: Ja hij was iets minder stock dan ik om 5 uur in de ochtend bedacht. Mat scherm, twee harde schijven en een custom (los) Apple toetsenbord is waarschijnlijk niet zo stock als ik zelf altijd denk :P En ook de homebrew lamp is natuurlijk ook niet Ikea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 10:18
Mooie set-up!
offtopic:
zou willen dat het 24" Led Cinema Display nog te koop was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:02
Dat zwarte keyboard, hoe en waar ? :P
Brm-G schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:14:
Mooie set-up!
offtopic:
zou willen dat het 24" Led Cinema Display nog te koop was...
Woon je in de buurt van Zwolle ? Even contacten met Xando (APR) geloof dat we daar nog 24" hebben die eruit moeten !

[ Voor 81% gewijzigd door Bloemstukje op 08-11-2010 11:22 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Jullie willen toch graag plaatjes?

Ik kwam op internet een aantal droom set-ups tegen die ik even wilde delen :o
deze zijn dus niet van mij!

*snip* Leuk dat je die foto's met ons wilde delen, maar dit is vooralsnog een topic om met je eigen setup te patsen en niet die van een ander :)

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 08-11-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:45

Bartaz

Likes cookies!

sergev schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:11:
[...]

Duidelijk!

Op verzoek nog een foto of twee van mijn set-up bij daglicht :+

[afbeelding]

[afbeelding]

En dan nog iets: Ja hij was iets minder stock dan ik om 5 uur in de ochtend bedacht. Mat scherm, twee harde schijven en een custom (los) Apple toetsenbord is waarschijnlijk niet zo stock als ik zelf altijd denk :P En ook de homebrew lamp is natuurlijk ook niet Ikea...
Dat toetsenbord met die zwarte toetsen, is dat van Apple zelf of een third party product? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Dat toetsenbord met die zwarte toetsen, is dat van Apple zelf of een third party product? _/-\o_
http://www.lintcoat.com/w.../kbkybd-black-ak_full.gif ;)

[ Voor 20% gewijzigd door rbrouwers123 op 08-11-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Nu online
wat was de prijs van die keyboard met zwarte toetsen als het ene beetje normale prijs heeft ga ik ook even die xando bellen ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Ooooh, mooi!

Ik heb vorige week een setje led diodes can IKEA achter mn bureau gezet, werkt echt prettig in het duister! :)

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4015/5157897791_b6dd85b1c6_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354160

Erg mooi geworden zo, hoe bevalt dat bureau? Heb je een beetje de ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280851 schreef op zondag 07 november 2010 @ 23:40:
Haha ik heb in dezelfde Fox (ph-1091) een aantal weken geleden een leuke acro vlucht mogen maken :P.
Heel goed! Op De Peel of was het in Keiheuvel? Vliegt fijn he zo'n lief vosje. ;-)

@sergev Apart dat toetsenbord met de zwarte keys. Ik dacht even dat je de toetsen van een MBP gebruikt had. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 180100 op 08-11-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
Anoniem: 180100 schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:00:
[...]

Heel goed! Op De Peel of was het in Keiheuvel? Vliegt fijn he zo'n lief vosje. ;-)

@sergev Apart dat toetsenbord met de zwarte keys. Ik dacht even dat je de toetsen van een MBP gebruikt had. :P
Dat heb ik in het verleden ook geprobeerd :+ Maar dan met de toetsen van een zwarte macbook en een wireless keyboard. Maar de verbinding was niet hetzelfde.
syntesia schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:19:
wat was de prijs van die keyboard met zwarte toetsen als het ene beetje normale prijs heeft ga ik ook even die xando bellen ! :D
De prijs is niet echt in verhouding tot wat je krijgt. Ik was een beetje geobsedeerd door een zwart apple toetsenbord dat ik deze dan maar persé wilde. De zwarte kleur wordt er als het ware op geprint. Je blijft het een beetje zien, en de zijkanten van de toetsen zijn nog steeds wit. Dus niet zo strak als de macbook pro zelf. :-(

Anyways, het schijnt dat het met originele apple toetsen wel wil, maar het hangt er net van af wat voor toetsenbord je met elkaar probeert te combineren. Als Apple nou een dergelijk toetsenbord zelf uitbracht. Met de keus tussen wit en zwart... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeet de backlight niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280851

Anoniem: 180100 schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:00:
[...]

Op De Peel, met een sleep door de wolken! _/-\o_ .
zou je die achtergrond met mij kunnen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Het probleem is dat als hij draadloos is, je om de haverklap de batterijen moet verwisselen indien hij over backlight beschikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-03 14:41

Hoite

Goed verhaal

Mn oude iMac weer eens afgestofd:

mn verzameling meks

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 22:35

jep

Een kijkje bij ons op kantoor:

4 x 27" iMac Core i3
1 x 20" iMac Core2Duo 2.4
1 x 24" iMac Core2Duo 2.8

Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/apple1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/apple2.jpg

Wat je niet ziet:

Een airport express, airport extreme, 5 ipad's, allemaal een iPhone4, batterijopladers, Macbook pro's, enzovoort.

Ja, we zijn fanboys geworden :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.