Show je Apple topic |
![]() |
Het topic |
| Wij Apple-eigenaren zijn trots op onze setups. We pimpen ons bureau (...of waar we ook werken) niet alleen met een shiny iMac, een stoere Mac Pro of een vintage G3, maar doen er ook nog eens alles aan om de juiste accessoires, de coolste gadgets en net dat kleine detail extra te regelen dat onze werkplek maakt tot één om jaloers op te zijn. Herken jij je hierin? Grijp dan snel je camera en post je set-up hier (nadat je de regels gelezen hebt). |
De regels |
| Het "show je Apple computer" is een luchtig topic, maar in de Huiskamer ben je hier vooralsnog niet. Houd je daarom aan de volgende regels, dan blijft het gezellig en hoeven de moderators niet telkens je berichten te trashen: • Ga niet offtopic. Dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Dat betekent niet dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. • Maak thumbnails. Gebruik eerst een programma als Photoshop, The Gimp, EasyCrop of een ander programma om een kleinere versie (max. 640 breed) van je foto te maken. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien. Dit doe je op de volgende manier: [url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][afbeelding][/url] • Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen. Meestal vinden mensen het interessant te weten wat voor randapperatuur er te zien is, of het fijn werkt zo en hoe je toch in godsnaam je bureau zo smerig hebt gekregen |
Vorige delen: |
Topicreeks: Het grote "show je Apple computer" topic Met dank aan MadMark, Alpha-Sphere, SyS_ErroR, Maximus, dawuss, NiTroXiuS, JottemJ, Spinvis en ipowermaccube voor hun inzet voor de vorige delen. |
Nou, na een zeer lange tijd van kwijlen bij al die vette bureaus e.d. vol met Apple apparatuur kan ik eindelijk ook eens iets plaatsen. 4 maanden geleden heb ik mijn eerste Apple device aangeschaft, namelijk een iPhone 4. Wat een heerlijke telefoon is dat zeg. Ik heb altijd zelf heel hard geroepen hoe kut Apple is en dat iPhones zuigen e.d. maar nu zou ik geen andere telefoon meer willen, wat werkt dat ding toch heerlijk.
Ik zat alleen met het probleem dat de iPhone zich hier niet echt thuis voelde, als enigste appeltje hier in huis dus heb 3 weken geleden maar een een vriendje voor hem gekocht, een Macbook Pro (13,3" instapmodel van voorjaar 2010). Ook hier weer hetzelfde verhaal eigenlijk. Na dik 10 jaar met Windows te hebben gewerkt was het even een weekje wennen aan OS X maar het werkt heerlijk! Had er aan het begin toch nog even Windows ernaast geïnstalleerd maar dat is er een week geleden ook maar weer afgehaald omdat ik het toch nooit gebruikte. Maar nu eens wat foto's van mijn "bureau" afgelopen week

Mijn appeltjes voelde zich er heerlijk thuis, maar helaas staan ze nu weer hier:

Spoedig wordt het toetsenbord (cheapass Logitech wireless dingetje) vervangen door een draadloos exemplaar van Apple en de muis (Logitech G5) wordt een Magic Mouse. Een 2de monitor en ook een SSD voor de Macbook Pro staat ook op mijn verlanglijstje maar ik ben nog zwaar aan het twijfelen welke dit gaan worden. Verder wordt de Ikea laptopstand vervangen door een Rainstand maar dat heeft niet zo'n haast. Als dit allemaal hier weer staat post ik wel weer nieuwe foto's.
Ik zat alleen met het probleem dat de iPhone zich hier niet echt thuis voelde, als enigste appeltje hier in huis dus heb 3 weken geleden maar een een vriendje voor hem gekocht, een Macbook Pro (13,3" instapmodel van voorjaar 2010). Ook hier weer hetzelfde verhaal eigenlijk. Na dik 10 jaar met Windows te hebben gewerkt was het even een weekje wennen aan OS X maar het werkt heerlijk! Had er aan het begin toch nog even Windows ernaast geïnstalleerd maar dat is er een week geleden ook maar weer afgehaald omdat ik het toch nooit gebruikte. Maar nu eens wat foto's van mijn "bureau" afgelopen week

Mijn appeltjes voelde zich er heerlijk thuis, maar helaas staan ze nu weer hier:

Spoedig wordt het toetsenbord (cheapass Logitech wireless dingetje) vervangen door een draadloos exemplaar van Apple en de muis (Logitech G5) wordt een Magic Mouse. Een 2de monitor en ook een SSD voor de Macbook Pro staat ook op mijn verlanglijstje maar ik ben nog zwaar aan het twijfelen welke dit gaan worden. Verder wordt de Ikea laptopstand vervangen door een Rainstand maar dat heeft niet zo'n haast. Als dit allemaal hier weer staat post ik wel weer nieuwe foto's.

Ohyeah meer afbeeldingen, yeah!
New MacBook Air 13" 4 GB, iMac i7 en meer.
Verwijderd
Mijn iMac G5 (bij mijn ouders thuis)

Mijn MacBook Pro (i5 anti-glare)

Ben nog bezig met de setup voor de MacBook. Momenteel heb ik een wacom bamboo, maar moet nog een toetsenbord, speakers en verhoging hebben.

Mijn MacBook Pro (i5 anti-glare)

Ben nog bezig met de setup voor de MacBook. Momenteel heb ik een wacom bamboo, maar moet nog een toetsenbord, speakers en verhoging hebben.
*kuch*
meer foto's en minder gezwets?
Allereerst: ik heb eindelijk een nieuwe MBP

En daarnaast ook maar even lichtelijk opgeruimd

U ziet o.a.
-MacBook Pro 13" (2010) 2.4GHz - 4GB - 250GB - 320M
-Apple Cinema Display 20" (2005)
-Apple wireless keyboard
-Apple Magic Trackpad
-Logitech MX410 op een fUnc sUrface 1030
-Logitech Z2200 speakers
-ASRock Atom doosje (Linux server)
meer foto's en minder gezwets?
Allereerst: ik heb eindelijk een nieuwe MBP

En daarnaast ook maar even lichtelijk opgeruimd

U ziet o.a.
-MacBook Pro 13" (2010) 2.4GHz - 4GB - 250GB - 320M
-Apple Cinema Display 20" (2005)
-Apple wireless keyboard
-Apple Magic Trackpad
-Logitech MX410 op een fUnc sUrface 1030
-Logitech Z2200 speakers
-ASRock Atom doosje (Linux server)
Launching containers into space
Verwijderd
Opgeruimd, de macbook 13 inch mid 2009 2.53 Ghz even aan de andere kant gezet.
Meteen maar mijn 500GB Lacie en 640GB TimeMachine Medion HD's eronder geplaats. Ziet er wat opgeruimder uit.
Net van dealextreme de dock voor de iphone 4 (16GB) en iPad (wifi 16GB) binnengekregen. De MagicMouse werkt perfect maar ben er toch over na aan het denken om een trackpad aan te schaffen. Want ik gebruik mijn laptop ook vaak los en dan vind ik het toch wel erg fijn werken die trackpad van Apple!!

alle foto's gemaakt met de iphone 4
Meteen maar mijn 500GB Lacie en 640GB TimeMachine Medion HD's eronder geplaats. Ziet er wat opgeruimder uit.
Net van dealextreme de dock voor de iphone 4 (16GB) en iPad (wifi 16GB) binnengekregen. De MagicMouse werkt perfect maar ben er toch over na aan het denken om een trackpad aan te schaffen. Want ik gebruik mijn laptop ook vaak los en dan vind ik het toch wel erg fijn werken die trackpad van Apple!!

alle foto's gemaakt met de iphone 4
Na een tijdje rondgeneusd te hebben in dit (en voorgaande) topics nu eindelijk mijn setup. Gister naar de IKEA geweest voor een bureau + lamp, dit is het resultaat:

Klikbaar

Klikbaar
Wat je ziet van links naar rechts[list]
• Logitech speakerbox voor me iPod touch
• iPod touch
• Logitech x210 aangesloten op me macbook
• Stressballetje om mee te spelen
• Macbook op een griffin standaard
• Extern bedraad toestenbord incl numpad
• Magic Mouse
• Wacom intuos4 small
• Kauwgom, pennen en een mona toetje van de maand
Aan de andere kant van me kamer hangt me TV aan de muur

Klikbaar
En hetgeen wat je hier ziet

Klikbaar

Klikbaar
Wat je ziet van links naar rechts[list]
• Logitech speakerbox voor me iPod touch
• iPod touch
• Logitech x210 aangesloten op me macbook
• Stressballetje om mee te spelen
• Macbook op een griffin standaard
• Extern bedraad toestenbord incl numpad
• Magic Mouse
• Wacom intuos4 small
• Kauwgom, pennen en een mona toetje van de maand
Aan de andere kant van me kamer hangt me TV aan de muur

Klikbaar
En hetgeen wat je hier ziet
- Samsung 37" LED TV
- Pioneer DVD speler
- Pioneer 5.1 speakersetje
- xbox van een maat van me
- en in die wijndoos zitten de controllers
Verwijderd
http://94.100.124.133/114...00/1149304516_5_iUEQ.jpeg

wat je ziet van Apple:
Apple Macbook Pro (15'' i7 core met 7200rpm late '10)
iPhone 4 (32Gb black)
iPad 32Gb wifi
Apple wireless keyboard
Apple wireless mouse
Apple Remote
Apple iPad Dock
Apple universal Dock
wat je zien van overige merken:
mStand (voor de macbook)
Dr. Bolt mini display tot HDMI
Samsung 40c630 (Full 40'' HD TV)
Playstation 3 (slim 250Gb)
Samsung digitale HD tv kastje
Monster Beats Solo HD by Dr. Dre
Logitch speakertjes (goede prijs kwalitieit verhouding)
Sony Playstation portable (psp fat + dock)
wat is je niet ziet:
Wacom intuos 4 grote variant
(staat aangesloten op windows pc)
Nikon D700 (foto's mee gemaakt)
Apple iPhone 3G (ligt in de kast als reserve toestel)
Apple iPod mini
verlanglijstje voor Santa Steve:
Apple led cinema display 27''
Apple TV 2010

wat je ziet van Apple:
Apple Macbook Pro (15'' i7 core met 7200rpm late '10)
iPhone 4 (32Gb black)
iPad 32Gb wifi
Apple wireless keyboard
Apple wireless mouse
Apple Remote
Apple iPad Dock
Apple universal Dock
wat je zien van overige merken:
mStand (voor de macbook)
Dr. Bolt mini display tot HDMI
Samsung 40c630 (Full 40'' HD TV)
Playstation 3 (slim 250Gb)
Samsung digitale HD tv kastje
Monster Beats Solo HD by Dr. Dre
Logitch speakertjes (goede prijs kwalitieit verhouding)
Sony Playstation portable (psp fat + dock)
wat is je niet ziet:
Wacom intuos 4 grote variant
Nikon D700 (foto's mee gemaakt)
Apple iPhone 3G (ligt in de kast als reserve toestel)
Apple iPod mini
verlanglijstje voor Santa Steve:
Apple led cinema display 27''
Apple TV 2010
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 16:05 ]
Eerst 24" Summer 2008

Nu 27" Autumn 2010

Wat zie je:
(Apple spul)
• iMac 27" 8GB 2010
• Macbook Pro 13" 8GB 2010
• iPod 80GB Video
• iPhone 4 32GB
• Keyboard, Mouse, Trackpad
• iPad 16GB 3G
• iPad 16GB Wifi
• TimeMachine Samsung S2 640GB
• Monster Beats Studio by Dr. Dre
• Sony TG7VE
• Logitech Harmony All-in-one
Wat zie je niet?
• Logitech Z-5500
• Beamer met daarop al mijn elektronica
• HP CM1312nfi MFP
Wensen?
• Dymo Labelwriter 450
• Extra 27" Monitor

Nu 27" Autumn 2010

Wat zie je:
(Apple spul)
• iMac 27" 8GB 2010
• Macbook Pro 13" 8GB 2010
• iPod 80GB Video
• iPhone 4 32GB
• Keyboard, Mouse, Trackpad
• iPad 16GB 3G
• iPad 16GB Wifi
• TimeMachine Samsung S2 640GB
• Monster Beats Studio by Dr. Dre
• Sony TG7VE
• Logitech Harmony All-in-one
Wat zie je niet?
• Logitech Z-5500
• Beamer met daarop al mijn elektronica
• HP CM1312nfi MFP
Wensen?
• Dymo Labelwriter 450
• Extra 27" Monitor
[ Voor 14% gewijzigd door rbrouwers123 op 03-11-2010 18:36 ]
@hierboven
Kabel door het gaatje van je mStand en voeding onder mn bureau in het stopcontact

Wat we zien:
Apple MacBook Pro 15"
Mstand
Apple Mighty Mouse
Apple Keyboard bedraad
Magic Trackpad (Mighty Mouse gebruik ik niet zo heel veel meer)
Apple iPhone 3GS
Canon 450D + 70-200
Lesboeken
Kabel door het gaatje van je mStand en voeding onder mn bureau in het stopcontact

Wat we zien:
Apple MacBook Pro 15"
Mstand
Apple Mighty Mouse
Apple Keyboard bedraad
Magic Trackpad (Mighty Mouse gebruik ik niet zo heel veel meer)
Apple iPhone 3GS
Canon 450D + 70-200
Lesboeken
[ Voor 42% gewijzigd door aerofreak op 03-11-2010 18:43 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Bij deze mijn bescheiden stekje

U ziet:
U ziet:
- Q-Dance vlag
- IKEA bureaulamp
- Horloge
- WD Digital 320GB HDD ( waarvan 200GB backup voor Time Machine is )
- Mini Displayport naar VGA Adapter
- MacBook Pro 13" net 1 maand oud
- Homemade sleeve ( was eigenlijk voor mn vorige HP 16" dus hij is idd te groot
)
- Acer AL1916W
- Speakersetje
- iPhone 4 dock. Deze wordt vervangen door de witte iPhone 4 dock.
- MS toetsenbord + muis setje wat ik ook gebruik voor mn windows bak
- Muismatje met mn lieftallige vriendin
- Coca Cola glas
- Apple toetsenbord met nummeriek gedeelte.
- Magic Trackpad
- Rain Design M-Stand
- Time Capsule 1TB
[ Voor 1% gewijzigd door Raymeister op 05-11-2010 10:34 . Reden: nieuwe link naar plaatje ]

Te zien:
iMac 27" i5 8GB (2009)
iPad 32GB 3G
iPhone 4(waarmee foto is gemaakt)
Logitech Z5500
Bowser & Wilkins P5 koptelefoon
Niet te zien:
Nokia E72 Black
PS: Heb helaas geen professionele dedicated camera
[ Voor 72% gewijzigd door RRCreations op 05-11-2010 15:19 . Reden: Specs toevoegen ]
Verwijderd
Tijd voor plaatjes:
1.

2.

3.

U ziet:
Op mijn studentenkamer is de MacBook Pro aangesloten op een Samsung 2443BW en staat hij op een mStand. Ook daar is een Creative T3100 2.1 setje aanwezig en verder een Apple Wired Keyboard + Numpad (US). De LG monitor en het BenQ setje zijn nog aansloten op een oude XP desktop.
Op het verlanglijstje een van de volgende:
Dat was em!
1.

2.

3.

U ziet:
- Apple MacBook Pro 15" (Mid 2010: i7, 512 GB HDD 7200 rpm, Hi-Res glossy & US keyboard)
- Apple MagicTrackpad
- Apple Wireless Keyboard (US)
- Apple MagicMouse
- Creative T3100 2.1 setje
- BenQ Wireless Keyboard & Mouse
- 17" LG Flatron monitor
- Herpa 1:200 KLM L-1049 Constellation
- Poster van Boeing 747-400 Flightdeck
- Vitrinekast met veel vliegtuigjes etc.
Op mijn studentenkamer is de MacBook Pro aangesloten op een Samsung 2443BW en staat hij op een mStand. Ook daar is een Creative T3100 2.1 setje aanwezig en verder een Apple Wired Keyboard + Numpad (US). De LG monitor en het BenQ setje zijn nog aansloten op een oude XP desktop.
Op het verlanglijstje een van de volgende:
- Apple 27" Cinema Display
- Apple iMac 27"
Dat was em!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 18:18 ]
Dit is een bureapatsdraadje. Als je dat niet topicwaardig vindt, maak dan een topicreport aan, neem contact op met de mods of open in een topic in LA, maar ga niet hier lopen klagen. Voor de mensen die het nodig vinden om hierop te reageren; maak voortaan een topicreport (
) aan. Offtopic posts zijn verplaatst naar de Trashcan.
Laten we dit topic houden waarvoor het bedoeld is: het posten van foto's van je Apple setup.
Laten we dit topic houden waarvoor het bedoeld is: het posten van foto's van je Apple setup.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Mijn bureautje...

Voor de geïnteresseerden, van links naar rechts...
Logitech Harmony 1000 remote
Western Digital MyBook Studio 2TB (2x)
Apple iPhone 4 32GB
Apple Magic Trackpad
Apple Wireless Keyboard (US)
Apple Magic Mouse
Apple Cinema Display 23"
Apple Mac mini (C2D 2,26Ghz / 4GB 1067MHz DDR3 / 160GB Intel X25-M Postville)
Western Digital MyPassport 500GB
Panasonic HDC-SD7
Canon Pixma iP100
Wat je niet ziet, zie je niet
Voor de geïnteresseerden, van links naar rechts...
Logitech Harmony 1000 remote
Western Digital MyBook Studio 2TB (2x)
Apple iPhone 4 32GB
Apple Magic Trackpad
Apple Wireless Keyboard (US)
Apple Magic Mouse
Apple Cinema Display 23"
Apple Mac mini (C2D 2,26Ghz / 4GB 1067MHz DDR3 / 160GB Intel X25-M Postville)
Western Digital MyPassport 500GB
Panasonic HDC-SD7
Canon Pixma iP100
Wat je niet ziet, zie je niet
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 21:11 ]
Duidelijk!Hoedje schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:03:
[mbr]Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld om Apple Computers en andere spullen van Apple te tonen. Elders op GoT is er plaats om andere computers en spullen te tonen.[/]
Op verzoek nog een foto of twee van mijn set-up bij daglicht

En dan nog iets: Ja hij was iets minder stock dan ik om 5 uur in de ochtend bedacht. Mat scherm, twee harde schijven en een custom (los) Apple toetsenbord is waarschijnlijk niet zo stock als ik zelf altijd denk
Ooooh, mooi!
Ik heb vorige week een setje led diodes can IKEA achter mn bureau gezet, werkt echt prettig in het duister!
Een kijkje bij ons op kantoor:
4 x 27" iMac Core i3
1 x 20" iMac Core2Duo 2.4
1 x 24" iMac Core2Duo 2.8

Wat je niet ziet:
Een airport express, airport extreme, 5 ipad's, allemaal een iPhone4, batterijopladers, Macbook pro's, enzovoort.
Ja, we zijn fanboys geworden
4 x 27" iMac Core i3
1 x 20" iMac Core2Duo 2.4
1 x 24" iMac Core2Duo 2.8

Wat je niet ziet:
Een airport express, airport extreme, 5 ipad's, allemaal een iPhone4, batterijopladers, Macbook pro's, enzovoort.
Ja, we zijn fanboys geworden
Verwijderd

Wat zie je:
Imac 27" summer 2009 ( gewonnen op bidyes totaal kosten 23,- muwaha )
Logitech Z Cinéma 2.1
Logitech MX Revolution Muis
Logitech Alto Cordless Keyboard
DQ Rotate Triple L Silver Beugel ( prima beugel voor maar 59,- koopje )
Zooitje boekjes en papieren enzv.
Knuffel schaapje van het registreren van mijn dochtertje in Dordrecht
Wat zie je niet:
Iphone 3gs
Iphone 4
HP 4140C All in One
Je ziet nog heel veel andere dingen niet maar als ik die ga opnoemen ben ik morgen nog bezig.
tijd voor iets betere pics van mijn nieuwe setup

Zoals je ziet ligt er gewoon troep. Iets links van foto1 ligt zelfs een hele bak met papierwerk. Aan dit bureau wordt namelijk gewerkt (echt waar!
), en ik ben vaak te lui om op te ruimen
U ziet:
-2010 MacBook Pro 13" (2.4 - 4GB - 250GB - 320M)
-2005 Cinema Display 20"
-Wireless keyboard
-Magic Trackpad
-Logitech MX400 op fUnc sUrface 1030 (al bijna 8 jaar onafgebroken mijn muismat)
-Logitech Z2200 speakers
-WD elements 160GB USB
-ASRock Atom330 doosje met Ubuntu Server erop.
-HTC Desire

Zoals je ziet ligt er gewoon troep. Iets links van foto1 ligt zelfs een hele bak met papierwerk. Aan dit bureau wordt namelijk gewerkt (echt waar!
U ziet:
-2010 MacBook Pro 13" (2.4 - 4GB - 250GB - 320M)
-2005 Cinema Display 20"
-Wireless keyboard
-Magic Trackpad
-Logitech MX400 op fUnc sUrface 1030 (al bijna 8 jaar onafgebroken mijn muismat)
-Logitech Z2200 speakers
-WD elements 160GB USB
-ASRock Atom330 doosje met Ubuntu Server erop.
-HTC Desire
Afgelopen zaterdag had ik opeens een opruim en netjesmaak bui. Even op de fiets gesproken naar de Hornbach voor 4x4 kabelgoot, de huisbaas gebeld met de vraag of hij een zaag kon komen brengen (hij kwam ook nog
) en flink aan de slag geweest.

De USB verlengstekkerding onder m'n beeldscherm gaat naar de MacMini onder de tafel. Deze moet ik nog even netjes wegwerken. Er is uit hongkong nog een docking station voor m'n telefoon onderweg, dan kan dat ene zwarte kabeltje wat niet door het gootje naar het scherm/stopcontact gaat ook weg. De linker satelliet staat achter m'n Macbook. Het is de bedoeling dat beide satellieten nog opgehangen worden aan de muur, maar daarvoor moet de huisbaas even met z'n boor komen. Hij heeft liever niet dat we zelf in steen gaan boren.

Subwoofer opgehangen door 4 hoekdingen er aan vast te schroeven, en deze aan de onderkant van de tafel te bevestigingen. Bewust ruimte gehouden voor de MacMini. Bij het plaatsen en aansluiten bleek dat de adapter van de MacMini er precies naast paste
. Zoveel mogelijk kabeloverlengte in de 4x4 gootjes gestopt, maar niet alles paste, helaas. Daarom met wat ty raps het opgehangen.

De USB verlengstekkerding onder m'n beeldscherm gaat naar de MacMini onder de tafel. Deze moet ik nog even netjes wegwerken. Er is uit hongkong nog een docking station voor m'n telefoon onderweg, dan kan dat ene zwarte kabeltje wat niet door het gootje naar het scherm/stopcontact gaat ook weg. De linker satelliet staat achter m'n Macbook. Het is de bedoeling dat beide satellieten nog opgehangen worden aan de muur, maar daarvoor moet de huisbaas even met z'n boor komen. Hij heeft liever niet dat we zelf in steen gaan boren.

Subwoofer opgehangen door 4 hoekdingen er aan vast te schroeven, en deze aan de onderkant van de tafel te bevestigingen. Bewust ruimte gehouden voor de MacMini. Bij het plaatsen en aansluiten bleek dat de adapter van de MacMini er precies naast paste
Ik wil het er _niet_ over hebben.
En nog maar wat pics

You're holding it wrong
ter intro in het tweaker apple topic, en een beetje patsen
mijn nieuwe macbook pro 17" mijn eerste apple

Klikbaar
Wat je ziet:
13.3" 2,4Ghz, 250GB, 4096MB, GT320 MBP voorjaar 2010
Sennheiser CX300II Ultra Precision In-ear headphones
Logitech Wireless Mouse V220
Wat je niet zit
iPhone 3G 8GB (Ja de hele goedkope out-of-date iPhone)
Foto genomen @ McDonalds Veenendaal Drive A12
[ Voor 4% gewijzigd door JohnVanZetten op 11-11-2010 18:59 ]
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Mijn 'werkplek' op dit moment...
Brakke foto geschoten met een iPhone 3G:

Wat zie je:
iMac C2D 2,16 GHZ wit
iPad 16GB WiFi
iPhone 3G van vriendin
Magic Mouse
Dell Studio XXXX van schoonouders die gedowngrade moet worden naar XP
Flesje Hertog Jan
En een hoop rommel
Brakke foto geschoten met een iPhone 3G:

Wat zie je:
iMac C2D 2,16 GHZ wit
iPad 16GB WiFi
iPhone 3G van vriendin
Magic Mouse
Dell Studio XXXX van schoonouders die gedowngrade moet worden naar XP
Flesje Hertog Jan
En een hoop rommel
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Hier bij een klein overzichtje
http://i55.tinypic.com/24xjjar.jpg
http://i54.tinypic.com/2l3r5c.jpg

[mbr]Zou je misschien echte thumbnails van je foto's willen maken van maximaal 640 pixels breed met een link naar het orgineel? Met 1599 * 1062 zijn ze wel erg groot.[/]
Inhoud:
MBP 15" I5 high res (met sinds gister OCZ Vertex 2)
Acer 24" led full hd
IPhone 3GS 16gb
Wireless keybord
Magic mouse
WD 2,5" extern usb
IOmega 2,5" extern fw800
Original hd MBP aan usb.
KRK RP6
Creative T40
En nog wat zooi
http://i55.tinypic.com/24xjjar.jpg
http://i54.tinypic.com/2l3r5c.jpg

[mbr]Zou je misschien echte thumbnails van je foto's willen maken van maximaal 640 pixels breed met een link naar het orgineel? Met 1599 * 1062 zijn ze wel erg groot.[/]
Inhoud:
MBP 15" I5 high res (met sinds gister OCZ Vertex 2)
Acer 24" led full hd
IPhone 3GS 16gb
Wireless keybord
Magic mouse
WD 2,5" extern usb
IOmega 2,5" extern fw800
Original hd MBP aan usb.
KRK RP6
Creative T40
En nog wat zooi
[ Voor 103% gewijzigd door The Fatal op 14-11-2010 15:22 ]
Na héééél lang dit topic gevolgd te hebben ga ik dan ook maar eens m'n verzameling posten....

van links naar rechts:
Hackintosh OSX 1.6.5
Logitech boxen
suikerbonen
D-link dir-635
MacBook Pro Mid 2010
Iomega 250 gb Ex-HDD
iPad 16gb WiFi
Suikerwafels
Sony audio system controller
iPhone 3g
niet te zien:
Nikon D3000

van links naar rechts:
Hackintosh OSX 1.6.5
Logitech boxen
suikerbonen
D-link dir-635
MacBook Pro Mid 2010
Iomega 250 gb Ex-HDD
iPad 16gb WiFi
Suikerwafels
Sony audio system controller
iPhone 3g
niet te zien:
Nikon D3000
Dit is een ideale oplossing!
[ Voor 8% gewijzigd door niels132 op 17-11-2010 13:05 . Reden: image fix ]
Verwijderd
Hier mijn bijdrage. Na de eerste iPhone sloeg het virus toe.....

Origineel: http://www.pbase.com/steldat/image/130393084/original.jpg
iMac 27 inch i7 en 8 GB memory
iPad 64 GB
Macbook Pro 13 2.4 GHz 250 GB
iPhone 3G 8GB

Origineel: http://www.pbase.com/steldat/image/130393084/original.jpg
iMac 27 inch i7 en 8 GB memory
iPad 64 GB
Macbook Pro 13 2.4 GHz 250 GB
iPhone 3G 8GB
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 21:48 ]
Verwijderd
Mijn setup maar eens posten. Eindelijk alles binnen en kantoor zo goed als af.

iMac 27" i5 quadcore, MacBook Air 11", iPhone 4 32 GB, Magic Trackpad, Magic Mouse en bluetooth toetsenbord.
Niet te zien: een standaard Canon alles in 1 printer, Apple Time Capsule 1 TB.
Ben blij ermee
enige wat ik nog keer wil doen is 4 GB ram erbij in de iMac.

iMac 27" i5 quadcore, MacBook Air 11", iPhone 4 32 GB, Magic Trackpad, Magic Mouse en bluetooth toetsenbord.
Niet te zien: een standaard Canon alles in 1 printer, Apple Time Capsule 1 TB.
Ben blij ermee
Het koste wat moeite en tijd, maar ik heb moeders er ook van overtuigd om aan de Apple te gaan.
Vorige week voor haar verjaardag via tweakers een 20" iMac gekocht, moet nog wel een nieuw bureau bij.
Vorige week voor haar verjaardag via tweakers een 20" iMac gekocht, moet nog wel een nieuw bureau bij.
Het leek me na vandaag, meer dan een jaar na het showen van de MBP, tijd voor een update 

Fullsize!
Wat je kan zien:
- Pap's nieuwe 27" Core i3 iMac
- Mijn MacBook Pro 2,66Ghz Late 2009
- Zusje haar MacBook (2008)
- Mijn iPhone 4 (vandaag omgewisseld wegens defect)
- WD 2Tb HDD

Fullsize!
Wat je kan zien:
- Pap's nieuwe 27" Core i3 iMac
- Mijn MacBook Pro 2,66Ghz Late 2009
- Zusje haar MacBook (2008)
- Mijn iPhone 4 (vandaag omgewisseld wegens defect)
- WD 2Tb HDD
🤞🏻
- Macbook Pro 13" 2009 model (C2D 2,26Ghz 8GB 320GB 7200RPM hdd)
- iMac 21,5" 2010 model (i3 3,06 12GB 500GB hdd)
- iPad 16gb Wifi
Niet te vergeten mijn cheap ikea muismat :-)
Binnenkort kan ik hier ook nog een iPhone 4 aan toevoegen :-)
[ Voor 8% gewijzigd door Davy1982 op 21-11-2010 17:41 . Reden: Muismat vergeten ]

Mag ook wat showen hier MacBook Pro 13!
op de achtergrond de 'oude' MacBook unibody van mijn vrouw
Te zien:
iMac 27" (i7 2,8 GHz)
Swans M10 speakers
Logitech Performance Mouse MX
LaCie d2 Quadra 750GB (achter de linkerspeaker te zien)
heel moeilijk te zien, maar er ligt ook een iPhone 4 16GB in een zwarte bumper en ergens slingert nog een aluminium Apple Remote rond.
Mijn MacBook uit 2007 heb ik laatst verkocht, dus momenteel werk ik enkel hier op en dat bevalt goed.
[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 21-11-2010 18:00 ]

Wat je ziet:
MBP 13" 2010
iPod Nano (V5)
Wacom Bamboo Pen & Touch
Fujitsu Siemens 22" Scherm die aan mn Windows Pc zit
Apple Toetsenbord
WD MyBook 2TB
WD MyPassport
HTC Touch Pro
En foto genomen met een Canon EOS 1000D
[ Voor 7% gewijzigd door Vlien op 21-11-2010 20:27 ]
Ik zal mijn spul ook is showen

En ik vind het een beetje saai dat iedereen die aluminium macbook heeft dus heb er maar iets origineels mee gedaan:)

En ik vind het een beetje saai dat iedereen die aluminium macbook heeft dus heb er maar iets origineels mee gedaan:)
[ Voor 9% gewijzigd door rbrouwers123 op 21-11-2010 20:32 ]
Hier dan ook mijn bureau eens een keer.

U ziet:
- iMac 27" i5 2,66Ghz, 4GB ram, 1TB
- Magic Mouse
- Apple keyboard US!
- Apple remote
- Macbook Pro 13'' mid 2010 2,4Ghz, 4GB ram, 250GB, US-layout
- Colcasac 13''
- iPhone 4 16GB
- Sena Ultraslim Pouch for iPhone 4
- Logitech Z-2300
- Western Digital Elements 1,5TB
- Nep iPhone dock (rotzooi)
- 2 Ikea lampjes
- Ikea muismat
- Stukje Abbey Road 3D poster (:
Dat was alles geloof ik wel!

U ziet:
- iMac 27" i5 2,66Ghz, 4GB ram, 1TB
- Magic Mouse
- Apple keyboard US!
- Apple remote
- Macbook Pro 13'' mid 2010 2,4Ghz, 4GB ram, 250GB, US-layout
- Colcasac 13''
- iPhone 4 16GB
- Sena Ultraslim Pouch for iPhone 4
- Logitech Z-2300
- Western Digital Elements 1,5TB
- Nep iPhone dock (rotzooi)
- 2 Ikea lampjes
- Ikea muismat
- Stukje Abbey Road 3D poster (:
Dat was alles geloof ik wel!
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
vooruit dan, dit is waar ik mijn appeltje het meest gebruik. Heb ook uiteraard een normaal bureau maar daar zit ik zelden. Dit is een stukje van mijn muziek hoek. Ik kan geen Panorama maken maar dat komt nog wel een keer.
Verwijderd
Dit is mijn macbook pro sinds vorige week
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 13:15 ]

iMac 27" 2010
MacBook Pro 13" 2010

even de iPhone 4 een upgrade gegeven
Linken naar je advertentie mag in je sig.
[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 04-12-2010 10:33 ]
Mijn bureautje..

Wat je ziet:
- MacBook Pro (november 2010)
- 2,4 Ghz C2D
- 4 GB RAM
- 500 GB 7200 RPM HDD
- iPhone 4 16GB
- Sennheiser HD201 Hoofdtelefoon
- Western Digital MyBook 1 TB
- Philips 244E DVI 24'' Monitor
- Logitech Z3 Speakerset
- Logitech MX3200 toetsenbord en muis (nog van mijn windows pc..)
- Ikea bureaulamp type: onbekend
- HP PSC 1315 All-in-one
- Asus X50SL-AP109C laptop
Foto's zijn gemaakt met een Konica Minolta Dimage A2
Wat je ziet:
- 2,4 Ghz C2D
- 4 GB RAM
- 500 GB 7200 RPM HDD
- iPhone 4 16GB
- Logitech Z3 Speakerset
- HP PSC 1315 All-in-one
Na lang mee lezen is het toch ook mijn beurt (klickable):

Wat zie je:
- 20" Imac najaar 2008 (Snow Leopard, 4GB ram, 320GB)
- IPhone 3GS 16GB
- WD Elements 320
- Apple wireless keyboard (dutch)
- Apple wireless mouse (vandaag binnen gekregen via V&A)
- Home made muismat
- Mac Mini najaar 2009 (Snow Leopard Server, 2GB ram)
- WD Studio II 2TB
En dan hopelijk over een maandje of zo nog een MBpro 13"
Wat zie je niet:
- Ipod classic 80GB (ligt in mn auto)
- Ipod photo 30GB (ligt in Zuid-Afrika bij mn vriendin)
- Airport Express
Wat zie je:
- 20" Imac najaar 2008 (Snow Leopard, 4GB ram, 320GB)
- IPhone 3GS 16GB
- WD Elements 320
- Apple wireless keyboard (dutch)
- Apple wireless mouse (vandaag binnen gekregen via V&A)
- Home made muismat
- Mac Mini najaar 2009 (Snow Leopard Server, 2GB ram)
- WD Studio II 2TB
En dan hopelijk over een maandje of zo nog een MBpro 13"
Wat zie je niet:
- Ipod classic 80GB (ligt in mn auto)
- Ipod photo 30GB (ligt in Zuid-Afrika bij mn vriendin)
- Airport Express
Verwijderd
Een paar weken geleden was dit mijn set-up.
Woensdag een nieuwe aanwinst besteld en vanmorgen netjes afgeleverd.

Klik
Wat je ziet:
Woensdag een nieuwe aanwinst besteld en vanmorgen netjes afgeleverd.

Klik
Wat je ziet:
- MacBook Pro (Mid 2010 15" i7, 7200 rpm HDD, Hi-Res en US keyboard optie)
- Apple 27" LED Cinema Display
- Apple Magic Trackpad
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard (US)
- Creative T3100 2.1 Set
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 22:50 ]
Even de nieuwe aanwinst showen!
Twee weken geleden via Tweakers een 20" iMac gescoord en nu via Tweakers ook een 15" Macbook Pro erbij gehaald!
Ter vervanging van mn 13" White.
Twee weken geleden via Tweakers een 20" iMac gescoord en nu via Tweakers ook een 15" Macbook Pro erbij gehaald!

Wat zie je?
- 21.5" iMac 2010
- Apple wireless keyboard
- Apple magic mouse
- Logitech speakersetje
- HTC Desire
- Thuistelefoon
- Sony KLD 32ex500 en de afstandsbedienig
- Random reader van de rabobank
- een leeg glas
- en natuurlijk mijn blik met hopjes
Met kerst komt dit er nog bij
- Lowkey stand
- magic trackpad
- een muismat
En dit staat in de planning
- een 13" MBP (na de update early 2011)
- een m-stand voor die 13'' MBP
- misschien een wired keyboard ipv het wireless keyboard
- iPhone 4
[ Voor 12% gewijzigd door SquareOne op 27-11-2010 17:22 ]

Wat je ziet (links naar rechts):
Samsung 22" Monitor
Apple iMac 21,5" MB950
Dell XPS m1530
Apple Mac Book Pro MC026
Wat je niet ziet:
16-port 10/100/1000 TP-Link Switch (onder blad gemonteerd)
Aiport Extreme
iPod Touch 3GS
iPhone 4
Flame, flame.
On-topic maar weer hea??

Wat je ziet:
1x slechter wordend bureau @ stage
1x 13.3" MBP 2.4Ghz 4GB
1x HP Compaq LA1951g monitor met snow leopard wallpaper en 3x klok widget
1x MS toetsenbord
1x HP laser mouse
1x doos van Freecom 1TB external HDD
1x Sennheiser CX300II Ultra Precision in-ear headphones in hoesje
2x burea van collega met rotzooi (links en rechts van monitor)
Wat je niet ziet:
1x mij
1x Megabeker Cappucino
1x iPhone 3G 8GB
Wat staat er gepland:
1x mStand voor MBP
1x Apple Wireless Keyboard NL/US
1x 22" hp monitor
On-topic maar weer hea??
Wat je ziet:
1x slechter wordend bureau @ stage
1x 13.3" MBP 2.4Ghz 4GB
1x HP Compaq LA1951g monitor met snow leopard wallpaper en 3x klok widget
1x MS toetsenbord
1x HP laser mouse
1x doos van Freecom 1TB external HDD
1x Sennheiser CX300II Ultra Precision in-ear headphones in hoesje
2x burea van collega met rotzooi (links en rechts van monitor)
Wat je niet ziet:
1x mij
1x Megabeker Cappucino
1x iPhone 3G 8GB
Wat staat er gepland:
1x mStand voor MBP
1x Apple Wireless Keyboard NL/US
1x 22" hp monitor
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Er zijn twee kindjes bij gekomen, dus hierbij de nieuwe setup.

[Werk & Ontspanning]
Imac 27" I5, 8gb, 1TB
Macbook Pro 13inch
Ipod Nano 4th Gen, 8gb + Zenheiser CX 300
Ipod Classic 120gb + Klipsch Image S4
Apple Battery charger
Iphone 3g 8gb
Iphone 4 16gb + Otterbox Defender
Wacom Bamboo Touch + Pen
Steelpad S&S (Oude CS muismat die niet kapot te krijgen is !)
Apple Ipad 16gb + Zagg protector + Griffin leder casing.

[Home cinema met de Apple TV]
Airport Extreme
Xbox360 (Launch model)
Samsung 52inch 8000 series.
Pioneer VSX-1020
Apple TV 2nd gen
HDX1000
Samsung HD Decoder
JBL Surround speaker set.
Wensen ? Wellicht in de verre toekomst een nieuwe surround speakerset als vrouwlief een upgrade goedkeurt.
[Werk & Ontspanning]
Imac 27" I5, 8gb, 1TB
Macbook Pro 13inch
Ipod Nano 4th Gen, 8gb + Zenheiser CX 300
Ipod Classic 120gb + Klipsch Image S4
Apple Battery charger
Iphone 3g 8gb
Iphone 4 16gb + Otterbox Defender
Wacom Bamboo Touch + Pen
Steelpad S&S (Oude CS muismat die niet kapot te krijgen is !)
Apple Ipad 16gb + Zagg protector + Griffin leder casing.
[Home cinema met de Apple TV]
Airport Extreme
Xbox360 (Launch model)
Samsung 52inch 8000 series.
Pioneer VSX-1020
Apple TV 2nd gen
HDX1000
Samsung HD Decoder
JBL Surround speaker set.
Wensen ? Wellicht in de verre toekomst een nieuwe surround speakerset als vrouwlief een upgrade goedkeurt.
[ Voor 10% gewijzigd door Luxurydiver op 30-11-2010 13:18 ]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Even een tijdelijke testopstelling om te kijken of een derde beeldscherm via een Diamond BVU195 adapter bevalt. Het rechter beeldscherm is een TV. Waarschijnlijk binnenkort een 24" IPS scherm ergens op de kop tikken. 

Drie beelschermen by Martijn--g, on Flickr
Te zien:
MBP 2009 2.53Ghz
Acer H243 24"
Salora
TV
Logitech Wave Toetsenbord.

Drie beelschermen by Martijn--g, on Flickr
Te zien:
MBP 2009 2.53Ghz
Acer H243 24"
Salora
Logitech Wave Toetsenbord.
Scientia potentia est
Verwijderd
Vandaag mijn nieuwe Magic Trackpad binnen gekregen, voor op mijn 27" iMac

En om het compleet te maken, mijn hele desktop maar een keer:

En om het compleet te maken, mijn hele desktop maar een keer:
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 16:18 ]
Ook weer even een update.

Wat je ziet:

Wat je ziet:
- MacBook Air 2010, 13" 4 GB, 128 GB SSD
- Mac Pro early 2008, nu met Radeon HD 5870
- 24" LED Cinema Display
- 2x 17inch Dell 1707FP
- iPad WIFI 64 GB
- iPhone 4 32 GB
- Ingepakte Mac Mini 2007, klaar voor de verkoop
- Ingepakte MacBook early 2006, idem dito.
- Dode plant
- Leeg kopje thee
- Random meuk
- Mac Mini Server
Na lange tijd dit topic gevolgd te hebben dacht ik er aan om ook mijn setupJE te posten, na een avond studeren.

Wat zie je:
MacBook Unibody 2ghz (late 2008)
iPhone dock
Microsoft Bluetooth Mouse
Creative Inspire 5.1 speakers
(klein stukje) Samsung syncmaster 172V 17"
Wat je verder ziet
Casio FX-82MS
Alpine oordopjes
Jim Beam
Wat je verder niet ziet
Princess tosti bouwer
iPhone 3G (foto mee gemaakt)
Goed begin toch
Eind januari verhuis ik naar USA voor een half jaar, daar zal ik een MBP en iPad aanschaffen (iPad 2? MBP2011? we wachten af)
Wat zie je:
MacBook Unibody 2ghz (late 2008)
iPhone dock
Microsoft Bluetooth Mouse
Creative Inspire 5.1 speakers
(klein stukje) Samsung syncmaster 172V 17"
Wat je verder ziet
Casio FX-82MS
Alpine oordopjes
Jim Beam
Wat je verder niet ziet
Princess tosti bouwer
iPhone 3G (foto mee gemaakt)
Goed begin toch
Appeltjes voor de dorst
Ik kwam dit net tegen op het web.
Misschien interessant voor iemand hier? leuke actie 20 euri.
Deze stand kan 360 graden draaien. U kunt de iPad dus zowel verticaal als horizontaal voor u hebben staan. Alle poorten zijn gemakkelijk bereikbaar.
http://www.sealdedeal.nl/...31&4dsid=1&4dkn=dagacties
[ Voor 27% gewijzigd door Rj- op 02-12-2010 13:40 ]
Verwijderd
Weet je ik vind het best mooi!Decon Frost schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:38:
vooruit dan, dit is waar ik mijn appeltje het meest gebruik. Heb ook uiteraard een normaal bureau maar daar zit ik zelden. Dit is een stukje van mijn muziek hoek. Ik kan geen Panorama maken maar dat komt nog wel een keer.
Verwijderd
SSD heb ik zelf gedaan, na het lezen van o.a. wat posts op dit forum.
De HDD zit in een tray, ik beschik dus niet meer over een DVD brander in de laptop.
SSD is heerlijk, opstarten in 18 sec. Maar dat is een beetje OT.

@AppleFreek
Meestal gebruik in de iPad om even snel te surfen, mailen, foto's kijken, etc. (op de bank, toch net wat socialer dan een MBP
etc),
Als ik een paar dagen weg ga neem ik ondanks de iPad toch vaak de MBP mee, MBP geeft ondanks dat veel ook wel op de iPad kan toch wat meer vrijheid/gemak (documenten typen doe ik niet op een touch screen
).
De HDD zit in een tray, ik beschik dus niet meer over een DVD brander in de laptop.
SSD is heerlijk, opstarten in 18 sec. Maar dat is een beetje OT.

@AppleFreek
Meestal gebruik in de iPad om even snel te surfen, mailen, foto's kijken, etc. (op de bank, toch net wat socialer dan een MBP
Als ik een paar dagen weg ga neem ik ondanks de iPad toch vaak de MBP mee, MBP geeft ondanks dat veel ook wel op de iPad kan toch wat meer vrijheid/gemak (documenten typen doe ik niet op een touch screen
Setup!
- glazen Galant (IKEA) bureau
- Samsung 2333sw beeldscherm
- MBP 2.2Ghz, 4gb ram, 500gb momentus XT
- Wireless keyboard
- Magic Mouse! (mooiste Apple product ooit imo
)
- iPad
- iPhone app coasters
- foto's gemaakt met iPhone

- Beste koffie!
- Lekkerste koekjes!
1e en 2e foto moeten wel wat beter gemaakt worden eigenlijk maar voor nu, w/e
- glazen Galant (IKEA) bureau
- Samsung 2333sw beeldscherm
- MBP 2.2Ghz, 4gb ram, 500gb momentus XT
- Wireless keyboard
- Magic Mouse! (mooiste Apple product ooit imo
- iPad
- iPhone app coasters
- foto's gemaakt met iPhone
- Beste koffie!
- Lekkerste koekjes!
1e en 2e foto moeten wel wat beter gemaakt worden eigenlijk maar voor nu, w/e
[ Voor 74% gewijzigd door Igor4 op 04-12-2010 17:30 ]

Wat je ziet:
- MacBook Pro 13" Einde 2009
- iPhone 3G Wit 16GB
- iPhone 4 Black 16GB (2x)
- iPad 16GB
- iPad 16GB + 3G
- Dell Ultrasharp U2311H (2x)
- Apple Wireless Keyboard
[ Voor 30% gewijzigd door Punkbuster op 04-12-2010 23:46 ]
automation fanboy
Verwijderd
Jullie zien een MacBook Pro 13'', jullie zien de iPhone 3GS 32GB niet (want in de Dock staat een iPod Touch), en de rommel aan de linkerkant van het bureau ook niet
Op het verlanglijstje staat aan het begin van 2011 een iPad 3G, en een iMac 27'' of LED Cinema Display 27''. Maar dat zal nog wel even duren denk ik
Nou, ff patsen, 1e post met m'n nieuwe nick.

Macbook non-Pro 13" late 2008 met alu unibody.
- 2.4GHz
- 4GB DDR3
- 160GB SSD
- Fancy Samsung 24 inch scherm 1920x1200
- Magic Mouse + Wireless Keyboard
- Creative 5.1 setje, gedowngrade naar 2.1
- HTC Desire HD
- Ikea bureau
O, en Cameron Diaz

Macbook non-Pro 13" late 2008 met alu unibody.
- 2.4GHz
- 4GB DDR3
- 160GB SSD
- Fancy Samsung 24 inch scherm 1920x1200
- Magic Mouse + Wireless Keyboard
- Creative 5.1 setje, gedowngrade naar 2.1
- HTC Desire HD
- Ikea bureau
O, en Cameron Diaz
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Even snel een waardeloze foto gemaakt.. 

- iMac 20"
- Cinema Display 20"
- iPad 64GB WiFi
- iPhone 4
- iPod shuffle
- MacBook Pro 13" 2,66Ghz
- MacBook Air
- Magic Trackpad
- Magic Mouse
(iPod touch ligt in m'n auto)
- iMac 20"
- Cinema Display 20"
- iPad 64GB WiFi
- iPhone 4
- iPod shuffle
- MacBook Pro 13" 2,66Ghz
- MacBook Air
- Magic Trackpad
- Magic Mouse
(iPod touch ligt in m'n auto)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En nu ik!
Niks spannends, maar ja, wilde het wel showen.

Wat zie je:
MacBook Pro 13 inch (mid 2010) 2'66 Ghz
Acer V173 display
Creative T20 speakers.
BlackBerry Bold 9700
iPod Classic 160gb
iPad 16gb Wi-Fi
iPhone 4 16 gb
Microsoft Wireless Mobile Mouse 6000
Baby G
Hema Muismatje
Wat je (gelukkig) niet ziet, sata backup schijven en extra toetsenborden en microsoft xbox controller.
Wishlist:
Ik zoek nog een mooie dock voor mijn iphone en ipod, maar heb nog niks leuk gezien.
Verder eventueel groter display.
Niks spannends, maar ja, wilde het wel showen.

Wat zie je:
MacBook Pro 13 inch (mid 2010) 2'66 Ghz
Acer V173 display
Creative T20 speakers.
BlackBerry Bold 9700
iPod Classic 160gb
iPad 16gb Wi-Fi
iPhone 4 16 gb
Microsoft Wireless Mobile Mouse 6000
Baby G
Hema Muismatje
Wat je (gelukkig) niet ziet, sata backup schijven en extra toetsenborden en microsoft xbox controller.
Wishlist:
Ik zoek nog een mooie dock voor mijn iphone en ipod, maar heb nog niks leuk gezien.
Verder eventueel groter display.
Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb
Maar de inzet stukjes en de remote zijn de enige verschillen toch?Earnn schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:30:
De nieuwe universal docks van apple zijn uit, met andere inzetstukjes en een aluminium remote
[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 12-12-2010 16:37 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Update van mijn bureautje..Christ1000 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:24:
Mijn bureautje..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
- 2,4 Ghz C2D
- 4 GB RAM
- 500 GB 7200 RPM HDD
- iPhone 4 16GB
- Logitech Z3 Speakerset
- HP PSC 1315 All-in-one
Wat er bij is gekomen en wat er is verdwenen:
Bij:
Apple Wired Keyboard
Apple Wireless Trackpad
Apple iPhone 4 Dock
Macbook als 2e scherm
Af:
Logitech MX3200 desktop-set
[ Voor 3% gewijzigd door Christ1000 op 13-12-2010 12:00 . Reden: Thumbnail toegevoegd ]
Tijd voor een update, er is ondertussen het een en ander veranderd.

Nee, niet schrikken, ik heb maar 1 iMac
. De rechtse heb ik teruggestuurd omdat die niet stil genoeg was naar mijn mening. Uiteraard zo ingepland dat ik mooi data over kon gooien (A). Ik vond het wel de moeite waard om te laten zien
.
Zo ziet het er echt uit:

(Uiteraard zijn alle plaatjes klikbaar)
Wat zie je:
- iMac mid 2010 i7, 8GB, 2TB
- MBP early 2008, 2,4ghz, 4GB, 250GB
- Magic mouse
- Magic Trackpad
- Mighty mouse (of mouse, hoe dat ding ook heet)
- Wired keyboard US
- Wireless keyboard US
- iPhone 3GS 32GB
- Witte remote
- Oud 19" schermpje, handig voor mijn Radio1 en msn etc..
- Logitech 5.1 setje. (x530 geloof ik)
- Windows bakbeest (voornamelijk voor warmtekanon gebruikt, gaat snel weg, kan ik mooi zooi in dat hoekje dumpen)
- Per definitie de coolste kat ter wereld.
Wat zie je niet:
- 500GB hd backup voor mbp
- 1TB backup voor de iMac
- HP printer all in one ding
- Canon 450D met 18-135 lens waarmee de foto gemaakt is
- Waarschijnlijk nog veel meer zooi, vast niet relevant
Misschien ooit nog een goede 2.1 set of studio speakers, maar die zijn zo duur
, die 5.1 ligt veel in de weg.
Iemand nog een goede tip voor betaalbare speakers?
En ooit misschien nog een iPad.
Nee, niet schrikken, ik heb maar 1 iMac
Zo ziet het er echt uit:
(Uiteraard zijn alle plaatjes klikbaar)
Wat zie je:
- iMac mid 2010 i7, 8GB, 2TB
- MBP early 2008, 2,4ghz, 4GB, 250GB
- Magic mouse
- Magic Trackpad
- Mighty mouse (of mouse, hoe dat ding ook heet)
- Wired keyboard US
- Wireless keyboard US
- iPhone 3GS 32GB
- Witte remote
- Oud 19" schermpje, handig voor mijn Radio1 en msn etc..
- Logitech 5.1 setje. (x530 geloof ik)
- Windows bakbeest (voornamelijk voor warmtekanon gebruikt, gaat snel weg, kan ik mooi zooi in dat hoekje dumpen)
- Per definitie de coolste kat ter wereld.
Wat zie je niet:
- 500GB hd backup voor mbp
- 1TB backup voor de iMac
- HP printer all in one ding
- Canon 450D met 18-135 lens waarmee de foto gemaakt is
- Waarschijnlijk nog veel meer zooi, vast niet relevant
Misschien ooit nog een goede 2.1 set of studio speakers, maar die zijn zo duur
Iemand nog een goede tip voor betaalbare speakers?
En ooit misschien nog een iPad.
[ Voor 5% gewijzigd door gepeterd op 13-12-2010 12:01 ]
Hier ook maar mijn setupje

• MacBook Pro 13" 2010
• iMac 27" 2010
• iPad 64Gb WiFi 64GB
• iPhone 4 32GB
• iPod Video 80GB

• MacBook Pro 13" 2010
• iMac 27" 2010
• iPad 64Gb WiFi 64GB
• iPhone 4 32GB
• iPod Video 80GB
[ Voor 24% gewijzigd door rbrouwers123 op 13-12-2010 15:08 . Reden: extra foto's ]
Vorig jaar de 27'' iMac de deur uit gedaan, vervolgens een Dell gekocht, ontzettend spijt van gehad! Maar nu.... Een comeback! (let niet op de snelle foto)

Wat zie je:
- Topmodel 15'' MacBook Pro, met de I7 dus
- Magic Mouse
- Xxodd 1TB backup (Hitachi HDD)
- Ikea lamp
- MacMe 15'' sleeve voor de MBP
- Studieboeken
Wat zie je niet:
- de rest
- MIJN VET COOLE IBALLLLLL!!!
Hoop binnenkort de backup schijf te vervangen voor een Time Capsule.

Wat zie je:
- Topmodel 15'' MacBook Pro, met de I7 dus
- Magic Mouse
- Xxodd 1TB backup (Hitachi HDD)
- Ikea lamp
- MacMe 15'' sleeve voor de MBP
- Studieboeken
Wat zie je niet:
- de rest
- MIJN VET COOLE IBALLLLLL!!!
Hoop binnenkort de backup schijf te vervangen voor een Time Capsule.
Er staat ergens bij Apple support/docs een lijst met alle 30 soorten Keyboards die ze kunnen leveren
...
US zou er zo uit moeten zien als ik het goed heb:

British International en Dutch hebben de staande "L" enter als het goed is..
US zou er zo uit moeten zien als ik het goed heb:

British International en Dutch hebben de staande "L" enter als het goed is..
[ Voor 16% gewijzigd door Pat-Juh op 14-12-2010 17:36 ]
Verwijderd
In september 2010 ben ik na diverse Windows systemen overgestapt naar Apple.
De grootste overtuiging heb ik te danken aan mijn dj hobby, muziek en digitale timecode systemen draaien nu eenmaal vlotter op een mac.
Naast het dj gebeuren gebruik ik hem verder als laatstejaarsstudent waar ik veel uren doorbreng in een technische 3D omgeving (Siemens NX7,5). Die jammer genoeg Windows 7 nodig heeft om zijn gehele functionaliteit te gebruiken.

vergroot

vergroot

vergroot

vergroot

vergroot
Apple Macbook Pro 15" Late 2010: 2,4GHZ IntelCore i5 - 4GB - 500GB
Mini DisplayPort-naar-VGA-adapter
Samsung SyncMaster 931BW (19" Extern Screen)
Apple Numeriek Toetsenbord
Logitech V470 + Sleeve (Mouse)
3D Connexion SpaceNavigator (3D Mouse)
Pinnacle Nano Stick (DVB-T Tuner)
Ipod Video 30GB
Sennheiser HD25-1 II (Headhpone)
Tucano Second Skin For MacBook Pro 15,4" (Sleeve)
Ikea - BRÄDA (Laptop Stand)
Apple AirPort Express

vergroot
2x Technics SL-1200MK2
Reloop RMX-40 BPM
Native Instruments Kontrol X1
Sennheiser HD 25-1 II
Native Instruments Traktor Scratch Duo
Behringer UCA202 U-CONTROL
PS: Ik zag dat er hier nog een aantal SpaceNavigator's waren, heeft iemand van jullie hem werkend gekregen in Adobe Photoshop CS5? Bij mij reageert hij hier totaal niet.
De grootste overtuiging heb ik te danken aan mijn dj hobby, muziek en digitale timecode systemen draaien nu eenmaal vlotter op een mac.
Naast het dj gebeuren gebruik ik hem verder als laatstejaarsstudent waar ik veel uren doorbreng in een technische 3D omgeving (Siemens NX7,5). Die jammer genoeg Windows 7 nodig heeft om zijn gehele functionaliteit te gebruiken.

vergroot

vergroot

vergroot

vergroot

vergroot
Apple Macbook Pro 15" Late 2010: 2,4GHZ IntelCore i5 - 4GB - 500GB
Mini DisplayPort-naar-VGA-adapter
Samsung SyncMaster 931BW (19" Extern Screen)
Apple Numeriek Toetsenbord
Logitech V470 + Sleeve (Mouse)
3D Connexion SpaceNavigator (3D Mouse)
Pinnacle Nano Stick (DVB-T Tuner)
Ipod Video 30GB
Sennheiser HD25-1 II (Headhpone)
Tucano Second Skin For MacBook Pro 15,4" (Sleeve)
Ikea - BRÄDA (Laptop Stand)
Apple AirPort Express

vergroot
2x Technics SL-1200MK2
Reloop RMX-40 BPM
Native Instruments Kontrol X1
Sennheiser HD 25-1 II
Native Instruments Traktor Scratch Duo
Behringer UCA202 U-CONTROL
PS: Ik zag dat er hier nog een aantal SpaceNavigator's waren, heeft iemand van jullie hem werkend gekregen in Adobe Photoshop CS5? Bij mij reageert hij hier totaal niet.
Verwijderd
Ik weet het, ik moet mijn Bureaublad nog schoonmaken.

Wat je ziet, van links naar rechts, en van boven naar onder:
IKEA lamp.
Schoonmaak doekjes.
Lege fles.
iMac 21,5" najaar 2009.
Logitech USB toetsenbord (nodig in sommige gevallen).
Apple Toetsenbord.
Line-In kabel.
Apple Magic Mouse.
Nep plant.
Geluidsbox (gebruikt voor laptop en/of Nintendo DS Lite).
Papieren.
Nun Chuc.
DS Capture Device.
TV.
DVD Recorder.

Zelfde, maar dan nog ergens een afstandbediening voor de DVD Recorder, en de Mac staat aan in de hele vroege ochtend.
Specificaties:
iMac 21,5".
3,06 GHz Intel Core 2 Duo.
4 GB RAM.
500 GB HDD.
OS: Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard + Windows XP Pro SP3 in BootCamp + en wat Linux en W7 VM's.
nVidia kaart (nooit geweten welke, maar wel voldoende om Portal op maximale prestaties - Steam).

Wat je ziet, van links naar rechts, en van boven naar onder:
IKEA lamp.
Schoonmaak doekjes.
Lege fles.
iMac 21,5" najaar 2009.
Logitech USB toetsenbord (nodig in sommige gevallen).
Apple Toetsenbord.
Line-In kabel.
Apple Magic Mouse.
Nep plant.
Geluidsbox (gebruikt voor laptop en/of Nintendo DS Lite).
Papieren.
Nun Chuc.
DS Capture Device.
TV.
DVD Recorder.

Zelfde, maar dan nog ergens een afstandbediening voor de DVD Recorder, en de Mac staat aan in de hele vroege ochtend.
Specificaties:
iMac 21,5".
3,06 GHz Intel Core 2 Duo.
4 GB RAM.
500 GB HDD.
OS: Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard + Windows XP Pro SP3 in BootCamp + en wat Linux en W7 VM's.
nVidia kaart (nooit geweten welke, maar wel voldoende om Portal op maximale prestaties - Steam).
Je mag af en toe best wel trots zijn op je spullen en die trotsheid delen met anderen.
Hier mijn trots!

Zoals je ziet is er bij mij een strikte cleandesk policy
Wat je ziet:
MacBook Pro 13" net nieuw
LG E2360 23" Extern beeldscherm
Apple numeriek toetsenbord
Logitech bluetooth muis
De muis werkt alleen niet echt lekker. Hij is niet precies en soepel op de Mac. Nu had ik ergens gelezen dat je hier wat aan kan doen. Als dit niet helpt ga ik een andere kopen.
Hier mijn trots!

Zoals je ziet is er bij mij een strikte cleandesk policy
Wat je ziet:
MacBook Pro 13" net nieuw
LG E2360 23" Extern beeldscherm
Apple numeriek toetsenbord
Logitech bluetooth muis
De muis werkt alleen niet echt lekker. Hij is niet precies en soepel op de Mac. Nu had ik ergens gelezen dat je hier wat aan kan doen. Als dit niet helpt ga ik een andere kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Denimco op 16-12-2010 17:34 ]

Mijn kantoortje een chille bank met een bijzettafel.
Wat je ziet: - Macbook Pro 13,3'' Mid 2010 2,4 GHz
- 21,5'' Philips 200vw
- iPhone 2g in dock
Wat je niet ziet: - Panasonic NV-GS230 met semifish-eye (foto mee gemaakt)
- Sony F417R voorversterker met American Audio Q-D6 mixer en 2 Bose 301 boxen en 2
Technics SB-C250 boxen. (zorgt voor een heerlijk geluid)
- PS3
iPhone 2g 8GB - Macbook Pro 13'' 2,4 GHz
Verwijderd
dit zit toch gewoon standaard in os X ingebouwd....
bij de system preferences; waar je de instellingen van de displays kan wijzigen (het tabblad arrangement) daar moet je gewoon het balkje verplaatsen naar het scherm naar keuze. je kan ook in een ander tabblad gewoon kiezen welke resolutie elk scherm onafhankelijk van mekaar heeft.

overigens is het vrij offtopic...
bij de system preferences; waar je de instellingen van de displays kan wijzigen (het tabblad arrangement) daar moet je gewoon het balkje verplaatsen naar het scherm naar keuze. je kan ook in een ander tabblad gewoon kiezen welke resolutie elk scherm onafhankelijk van mekaar heeft.

overigens is het vrij offtopic...
Verwijderd
*knip*
Ben vrijdag gevallen met m'n fiets, MBP zat in m'n rugzak.. Dit is het gevolg:

Alles werkt wel nog dus dat is goed. Enkel "wiebelt" hij nu af en toe.. Het zwarte voetje onderaan is ook wat omhoog getrokken.
Ben vrijdag gevallen met m'n fiets, MBP zat in m'n rugzak.. Dit is het gevolg:
Alles werkt wel nog dus dat is goed. Enkel "wiebelt" hij nu af en toe.. Het zwarte voetje onderaan is ook wat omhoog getrokken.
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 19-12-2010 11:29 ]
Verwijderd

Macbook White C2D 2007 model
7200rpm 320 Gig Harde Schijf
4 gig RAM
3 Externe schijven van 1TB per stuk voor archivering en backup van materiaal.
Onder het bureau staat nog een Powermac G4 Sawtooth, welke nog steeds dagelijks word gebruikt.
Apoggee Mini-DAC voor de Digitaal -> Analoog conversie van de audio
Sennheiser HD-25 voor het nauwkeurig beluisteren van audio
Speakers (geen idee welk merk) en iPod oortjes voor het wel bekende kut-klank scenario
Verlanglijstje:
Nieuwe monitorspeakers + Amp
ProTools 9
Altiverb
Vintage Warmer
Ik zal mijn spullen maar eens zien (om on-topic te gaan
)

Van links naar rechts:
Tijdschriften,
Creative speakers,
Usb hub-1 in gebruik, rood licht, 2=geel, 3=groen,
Macbook pro 13"(nieuwste),
Mobiel (nokia 5230),
Sony MDR-XB300,
Op m'n boekenplank;
Apple Airporte extreme,
WD Mybook Studio,
Oplader,
Verpakking van het stoplicht (nog niet opgeruimd),
Wat rommel eronder wat nog opgeruimd gaat worden,
Niet of nauwelijks te zien;
Gitaar; Squier Strat,
versterker; Roland cube,
Akoestische gitaar,
Canon ixus 70 (foto's mee gemaakt),
Wat ik nog wil hebben;
KRK Speaker (R6),
Nikon d3100
(hopelijk laat die de foto's weergeven
)

Van links naar rechts:
Tijdschriften,
Creative speakers,
Usb hub-1 in gebruik, rood licht, 2=geel, 3=groen,
Macbook pro 13"(nieuwste),
Mobiel (nokia 5230),
Sony MDR-XB300,
Op m'n boekenplank;
Apple Airporte extreme,
WD Mybook Studio,
Oplader,
Verpakking van het stoplicht (nog niet opgeruimd),
Wat rommel eronder wat nog opgeruimd gaat worden,
Niet of nauwelijks te zien;
Gitaar; Squier Strat,
versterker; Roland cube,
Akoestische gitaar,
Canon ixus 70 (foto's mee gemaakt),
Wat ik nog wil hebben;
KRK Speaker (R6),
Nikon d3100
(hopelijk laat die de foto's weergeven
[ Voor 12% gewijzigd door jasper623 op 21-12-2010 11:08 ]
“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett
Verwijderd
Gave foto`s van apple computers zijn hier te zien.
Daarom wil ik jullie dit niet onthouden.

Wat je ziet:
MacBook Pro 5.5 / 13inch - 2GB
Imac 7.1 / 20inch - 2GB
17inch scherm (philips 170c)
Ipad 32GB wifi+3G
Wacom / Bamboo fun
Wireless Keyboard
Magic Mouse
Ipod nano 8GB
Ipod Shuffle 1GB
Remote
2x Iphone 3G - 8GB
Niet zichtbaar:
Airport Extreme
MobileMe
Harddisk Iomega Minimax 500GB
2x My Book 1000GB
Foto is gemaakt met Canon EOS 450D
Daarom wil ik jullie dit niet onthouden.
Wat je ziet:
MacBook Pro 5.5 / 13inch - 2GB
Imac 7.1 / 20inch - 2GB
17inch scherm (philips 170c)
Ipad 32GB wifi+3G
Wacom / Bamboo fun
Wireless Keyboard
Magic Mouse
Ipod nano 8GB
Ipod Shuffle 1GB
Remote
2x Iphone 3G - 8GB
Niet zichtbaar:
Airport Extreme
MobileMe
Harddisk Iomega Minimax 500GB
2x My Book 1000GB
Foto is gemaakt met Canon EOS 450D
M'n bureau op het werk.
- MacBook Pro 13" 2,66Ghz (2010 model)
- 24" LED Cinema Display
- iPhone 4 16GB
- iPad 64GB WiFi
- Mac Mini Server
(rechts zie je één van m'n Apple certificaten..
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 22-12-2010 10:30 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En zo is het nu. Ik zit tegenwoordig op kamers.nintendstroid schreef op zondag 06 juni 2010 @ 01:55:
Zo nu zal ik ook maar eens een keer posten.
Altijd maar te lui geweest om de zooi op te ruimen en er een foto van te maken
Zo zie hier de nieuwe setup!
en op pagina 16 zag ik net mijn kast en bureau
[afbeelding]]
Wat zie je:
MBP 2.8 intel duo core, 4gig ram, 500gb, Early 2009 Snow leopard
MAC G5 PPC 1.8 duo core 4gig ram 1tb, Leopard
Mac mini PPC 1.42, 1 gig ram, 80gb Leopard Server
Iphone 3gs 32gb gejailbreakt
Links een philips scherm
Rechts een HP scherm
Hp server 2008 over xp geknald, 10 minuten gedraaid en besloten om over te stappen op OSX server.
Een ikea kast en ikea bureau
Schoolboeken,
De Startrek enterprise DVD collectie s1/s4
een mooie egyptische tekening met mijn naam
Wat zie je niet:
Een WD mybook 1,5 TB als time machine voor de MBP en opslag van films en programs
2 WD passports voor onderweg een van 500gb, een van 320, gb
1 firewire HD 320 GB voor de mac mini.
Airport extreme
Bamboo ,(zit in mijn school tas)
ipod touch 32gb
ipod video, ligt onder de tv en hangt aan de speakers
Canon 450D met Canon 15/85 lens

Plaatje is klikbaar
Wat zie je:
MBP 2.8 intel duo core, 4gig ram, 500gb, Early 2009 Snow leopard
MAC G5 PPC 1.8 duo core 4gig ram 1tb,Leopard
Mac mini PPC 1.42, 1 gig ram, 80gb Leopard Server
Airport Extreme
Rode Firewire HD 320 GB
Lacie HD 2TB aangesloten op de airport
WD HD 1,5 HD
iPhone4 32GB gejailbreakt
iPad 64GB 3G+WIFI
iPod Video 30GB in een hoesje
Logitech 5.1 speakers
Bamboo tekentablet
Canon 15/55 kitlens
Links een HP scherm
IKEA bureau
IKEA Plankjes
IKEA bureau stoel
Een letterbak vol met rommeltjes o.a. nog een magic mouse en een apple-remote
Een Halo Reach poster
Een Star Trek 2009 poster
Een hamer
Een hele chique brievenopener
[ Voor 11% gewijzigd door nintendstroid op 22-12-2010 23:30 ]
Mijn setup:

- iMac 20" (2.4GHz C2D, 4GB, 320GB)
- LG 23" ding als 2e monitor (ACD mooier.. maar vind ik wel vrij duur)
- Wireless Keyboard en Magic Trackpad
- Mighty Mouse en Logitech muis
- MacBook Air 13" (2.13GHz C2D, 4GB, 256GB)
- iPad (16GB)
- BlackBerry Bold 9700
- Rommel (laat Steve het niet zien
)

- iMac 20" (2.4GHz C2D, 4GB, 320GB)
- LG 23" ding als 2e monitor (ACD mooier.. maar vind ik wel vrij duur)
- Wireless Keyboard en Magic Trackpad
- Mighty Mouse en Logitech muis
- MacBook Air 13" (2.13GHz C2D, 4GB, 256GB)
- iPad (16GB)
- BlackBerry Bold 9700
- Rommel (laat Steve het niet zien
[ Voor 3% gewijzigd door nrg op 23-12-2010 15:33 ]
Alsjeblieft. Welke speakers zijn dat ook al weer??
Naja wie weetVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:33:
>>nrg
Geen zorgen, zowel Ballmer, áls Jobs komen hier niet.
Toch wel mooi spul, allemaal.
[ Voor 33% gewijzigd door N1ckk op 26-12-2010 19:26 ]
Wat zag je:
- 21.5" iMac 2010
- Apple magic mouse
- Logitech speakersetje
- HTC Desire
- Thuistelefoon
- Een leeg glas
- Portemonnee
- En natuurlijk mijn blik met hopjes

Wat zie je:
- 21.5" iMac 2010 (i3 – 3.06GHz, 4gb, 500gb, ATI Radeon HD 4670)
- Apple magic mouse
- Apple magic trackpad
- Apple iPhone 4
- Lowkey Stand
- Toschiba 1TB externe harde schijf (tijdelijk)
- Muismat
- Bureaulamp
- Logitech speakersetje
- Thuistelefoon
- Portemonnee
- M’n blik met hopjes
- Jack & Jones jeans hondje
- Lowkey Stand
- Apple Magic Trackpad
- Muismet (met foto van wintersport)
- iPhone 4
- Bureaulamp
- Jack & Jones jeans hondje
- HTC Desire
- Oude bureaulamp
- Leeg glas
- Belkin Grip Vue (hoesje iPhone – is al onderweg als het goed is)
- xStand voor iPhone 4 (hangt ervan af of dit met hoesje past) of Apple universal dock als dit met hoesje past
- MBP 13” (na de update in 2011)
- m-Stand voor de MBP
- misschien een wiredkeyboard ipv het wireless keyboard
[ Voor 17% gewijzigd door SquareOne op 27-12-2010 13:16 ]
hier mijn nieuwe setup

-iMac 27 inch (8gb)
-iPad 64gb WiFI
-MacBook Air 13 inch (4gb, 128gb ssd)
-Apple Magic Trackpad
-Apple Magic Mouse
-iPod nano 6th gen
-Western Digital Passport 500gb die dienst doet als TimeMachine disk
...en een kat op de vensterbank

-iMac 27 inch (8gb)
-iPad 64gb WiFI
-MacBook Air 13 inch (4gb, 128gb ssd)
-Apple Magic Trackpad
-Apple Magic Mouse
-iPod nano 6th gen
-Western Digital Passport 500gb die dienst doet als TimeMachine disk
...en een kat op de vensterbank
A wise man's life is based around fuck you

Mijn werk-setup sinds kort.
- Mac Mini 2.66Ghz/8GB
- Toetsenbord / Trackpad (ongebruikt)
- 2x Dell 1600x1200
Foto genomen met iPhone 4, die normaliter op z'n troonkussentje links van mn toetsenbord ligt
En ja... ik hou van rommel
Nog even een uitgezoomde versie:

Met nog een Windows-bak links op mn bureau. Die moet ik nog eens weghalen. En m'n eigen roze troonkussentje.
[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 28-12-2010 19:30 ]

klik

klik
Apple Spul:
• iMac 27"
• 2x MacBook Pro 13"
• iPad 64GB Wifi
• iPhone 4 32GB
• iPod Video 80GB
Niet Apple:
• Monster Beats Studio
• Sony TG7VE
• Samsung 640Gb Timemachine
• Dymo 320
• Logitech Orbit AF
• Canon 450D (foto's mee gemaakt)
[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 30-12-2010 12:09 ]
- Macbook (midden 2010)
- Ipad 32gig
- Harmon Kardon Soundsticks
- Samsung galaxy S
- Ipod Touch 16 gig
- Reloop interface edition
- Harmon Kardon Soundsticks
- HP 19" breedbeeld monitor
- 2 tera aan backup harddisks
- Sennheiser hd 595 koptelefoon
- Ipad dock
- Magic Mouse
- Draadloos mac toetsenbord
- Apple tv 2 remote
- 360 headset
- Apple batterijlader
- muismatje van steelseries
[ Voor 68% gewijzigd door dijkstrafrank op 29-12-2010 13:53 ]
Tijdelijke setup ivm verhuizen:

Je ziet een MacBook Pro 13"late 2009.
Foto met iPhone 4 en achterlijk slechte belichting ivm het niet hebben van lampen
.
Wat zie je niet?
De iPhone 4
Verhuisdozen
Een Samsung LE32C530 32" LCD HDTV
Veel snoertjes

Je ziet een MacBook Pro 13"late 2009.
Foto met iPhone 4 en achterlijk slechte belichting ivm het niet hebben van lampen
Wat zie je niet?
De iPhone 4
Verhuisdozen
Een Samsung LE32C530 32" LCD HDTV
Veel snoertjes
Hier mij studentenbureau:

klik
Wat je ziet:
• iMac 21,5"
• Windows 7 HP x64
• Notebook
• Canon mp630
• Low key stand
• Prestigio USB stick
• Wireless apple key board
• WD my passport
• mx550 revo set
• Red label Johnnie Walker
• etc etc

klik
Wat je ziet:
• iMac 21,5"
• Windows 7 HP x64
• Notebook
• Canon mp630
• Low key stand
• Prestigio USB stick
• Wireless apple key board
• WD my passport
• mx550 revo set
• Red label Johnnie Walker
• etc etc
Mijn desktop zit al vol met cola iddo.poulssen schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:17:
@Eduardboon, cola en een latop gaan slecht samen... dus een beetje voorzicht is wel op zn plaats lijkt me
(ik spreek uit ervaring)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.