@Drex; Wat een alu geweld. Wel mooi!
Anoniem: 320583
Woow! Wat een vette spullen man! Allemaal een iPhone 4, iPad, iMac en MacBook Pro!jep schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:20:
Een kijkje bij ons op kantoor:
4 x 27" iMac Core i3
1 x 20" iMac Core2Duo 2.4
1 x 24" iMac Core2Duo 2.8
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel balen wanneer je die iMac 20'' hebt als er vier 27 inchers op het bureau naast je staan...
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Langzamerhand worden 't allemaal 27", maar niet tegelijk natuurlijk. Dat zou zonde zijnAnoniem: 320583 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:15:
[...]
Woow! Wat een vette spullen man! Allemaal een iPhone 4, iPad, iMac en MacBook Pro!![]()
Wel balen wanneer je die iMac 20'' hebt als er vier 27 inchers op het bureau naast je staan...![]()
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Voor het antwoord op die laatste vraag klik je maar op m'n signature
Waar kan ik solliciteren?jep schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:20:
4 x 27" iMac Core i3
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je niet ziet:
Een airport express, airport extreme, 5 ipad's, allemaal een iPhone4, batterijopladers, Macbook pro's, enzovoort.
Ja, we zijn fanboys geworden
Herken je bureausergev schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:11:
[...]
Duidelijk!
Op verzoek nog een foto of twee van mijn set-up bij daglicht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nog iets: Ja hij was iets minder stock dan ik om 5 uur in de ochtend bedacht. Mat scherm, twee harde schijven en een custom (los) Apple toetsenbord is waarschijnlijk niet zo stock als ik zelf altijd denkEn ook de homebrew lamp is natuurlijk ook niet Ikea...
Ik teken nergens meer voor
Bedankt! Bureau bevalt prima, ruimte is beperkt maar meer dan genoeg. Mede door de aangrenzende kast.Anoniem: 354160 schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:31:
Erg mooi geworden zo, hoe bevalt dat bureau? Heb je een beetje de ruimte?
Anoniem: 153166

Wat zie je:
Imac 27" summer 2009 ( gewonnen op bidyes totaal kosten 23,- muwaha )
Logitech Z Cinéma 2.1
Logitech MX Revolution Muis
Logitech Alto Cordless Keyboard
DQ Rotate Triple L Silver Beugel ( prima beugel voor maar 59,- koopje )
Zooitje boekjes en papieren enzv.
Knuffel schaapje van het registreren van mijn dochtertje in Dordrecht
Wat zie je niet:
Iphone 3gs
Iphone 4
HP 4140C All in One
Je ziet nog heel veel andere dingen niet maar als ik die ga opnoemen ben ik morgen nog bezig.
@Misq: Mooi spul, maar zie ik nu echt win7 in bootcamp

[X] Geschift | [_] Ongeschift
Ja heb het er net opgezet voor sommige dingetjes toch makkelijker mijn vriendin gebruikt Mac OS vooral omdat ze ermee bekent is. Alles Mac OS is voor mij nog helemaal nieuw.JohnVanZetten schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:36:
wtf, wat boeit dat nou? Hij heeft dat ding voor nog geen 25 euro naar huis mogen slepen... Al zet die er ubuntu erop... Goed gedaan Misq!JohnVanZetten schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:36:
You're rightTijn89 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:56:
[...]
wtf, wat boeit dat nou? Hij heeft dat ding voor nog geen 25 euro naar huis mogen slepen... Al zet die er ubuntu erop... Goed gedaan Misq!
Maar naar mijn idee koop ik een Mac omdat ik dan ook het heerlijk snelle Mac OSX kan gebruiken
Off topic @Misq, en hoeveel van die 'credits' heb je gekocht om die iMac binnen te kunnen slepen? 
OT: @Jep: Mooi hoor! Al dat aluminium! Prachtige machines, die iMacs *kijkt zelf tegen een iMac 27" i7 aan*.
OT: @Jep: Mooi hoor! Al dat aluminium! Prachtige machines, die iMacs *kijkt zelf tegen een iMac 27" i7 aan*.
trollen doen we hier niet
[ Voor 92% gewijzigd door Whieee op 10-11-2010 15:06 ]
23:OAnoniem: 153166 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:11:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
Imac 27" summer 2009 ( gewonnen op bidyes totaal kosten 23,- muwaha )
Logitech Z Cinéma 2.1
Logitech MX Revolution Muis
Logitech Alto Cordless Keyboard
DQ Rotate Triple L Silver Beugel ( prima beugel voor maar 59,- koopje )
Zooitje boekjes en papieren enzv.
Knuffel schaapje van het registreren van mijn dochtertje in Dordrecht
Wat zie je niet:
Iphone 3gs
Iphone 4
HP 4140C All in One
Je ziet nog heel veel andere dingen niet maar als ik die ga opnoemen ben ik morgen nog bezig.
dat is bizar cheap! haha netjes... mmm wordt de 1699 toch ineens een ander verhaal....
Ik teken nergens meer voor
Dat is een of andere gare site hea, waar je telkens moet bieden.Quakie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:32:
[...]
23:O
dat is bizar cheap! haha netjes... mmm wordt de 1699 toch ineens een ander verhaal....
Elke week krijg je 2 of 4 gratis puntjes had er 40 en toevallig was ik de winnaar koste me alleen het bied bedrag en de verzendkosten dus totaal ook echt 23,- puur geluk maar wel lekker.Fuwor schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:53:
Off topic @Misq, en hoeveel van die 'credits' heb je gekocht om die iMac binnen te kunnen slepen?
Oh oh Mr. B, oh oh!
win7 in de boot das eigenlijk niet eens zo'n slecht idee..
ik heb nu xp via paralell draaien (als ik deze nodig heb voor m'n werk projecten)
BTW, nice desk Misq, ziet er echt net netjes uit..
ik heb nu xp via paralell draaien (als ik deze nodig heb voor m'n werk projecten)
BTW, nice desk Misq, ziet er echt net netjes uit..
[ Voor 16% gewijzigd door ToCuS op 10-11-2010 06:26 ]
exonet zo te zien?jep schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:20:
Een kijkje bij ons op kantoor....
tijd voor iets betere pics van mijn nieuwe setup

Zoals je ziet ligt er gewoon troep. Iets links van foto1 ligt zelfs een hele bak met papierwerk. Aan dit bureau wordt namelijk gewerkt (echt waar!
), en ik ben vaak te lui om op te ruimen
U ziet:
-2010 MacBook Pro 13" (2.4 - 4GB - 250GB - 320M)
-2005 Cinema Display 20"
-Wireless keyboard
-Magic Trackpad
-Logitech MX400 op fUnc sUrface 1030 (al bijna 8 jaar onafgebroken mijn muismat)
-Logitech Z2200 speakers
-WD elements 160GB USB
-ASRock Atom330 doosje met Ubuntu Server erop.
-HTC Desire

Zoals je ziet ligt er gewoon troep. Iets links van foto1 ligt zelfs een hele bak met papierwerk. Aan dit bureau wordt namelijk gewerkt (echt waar!
U ziet:
-2005 Cinema Display 20"
-Wireless keyboard
-Magic Trackpad
-Logitech MX400 op fUnc sUrface 1030 (al bijna 8 jaar onafgebroken mijn muismat)
-Logitech Z2200 speakers
-WD elements 160GB USB
-HTC Desire
Launching containers into space
@Whieee: Ziet er goed uit.
Pass ook even een stukje van die taart deze kant op
Pass ook even een stukje van die taart deze kant op
Anoniem: 354160
Lijkt net of je schermen net echt nat zijn met die wallpaper haha 
Mooie setup
Jammer van de Desire, + voor de taart!
Mooie setup
Jammer van de Desire, + voor de taart!
Het is geen taart
Het is huzarensalade, ook wel: mijn lunch
Taart is best een goed idee though....
Taart is best een goed idee though....

Huzarensalade is ook koning
Afgelopen zaterdag had ik opeens een opruim en netjesmaak bui. Even op de fiets gesproken naar de Hornbach voor 4x4 kabelgoot, de huisbaas gebeld met de vraag of hij een zaag kon komen brengen (hij kwam ook nog
) en flink aan de slag geweest.

De USB verlengstekkerding onder m'n beeldscherm gaat naar de MacMini onder de tafel. Deze moet ik nog even netjes wegwerken. Er is uit hongkong nog een docking station voor m'n telefoon onderweg, dan kan dat ene zwarte kabeltje wat niet door het gootje naar het scherm/stopcontact gaat ook weg. De linker satelliet staat achter m'n Macbook. Het is de bedoeling dat beide satellieten nog opgehangen worden aan de muur, maar daarvoor moet de huisbaas even met z'n boor komen. Hij heeft liever niet dat we zelf in steen gaan boren.

Subwoofer opgehangen door 4 hoekdingen er aan vast te schroeven, en deze aan de onderkant van de tafel te bevestigingen. Bewust ruimte gehouden voor de MacMini. Bij het plaatsen en aansluiten bleek dat de adapter van de MacMini er precies naast paste
. Zoveel mogelijk kabeloverlengte in de 4x4 gootjes gestopt, maar niet alles paste, helaas. Daarom met wat ty raps het opgehangen.

De USB verlengstekkerding onder m'n beeldscherm gaat naar de MacMini onder de tafel. Deze moet ik nog even netjes wegwerken. Er is uit hongkong nog een docking station voor m'n telefoon onderweg, dan kan dat ene zwarte kabeltje wat niet door het gootje naar het scherm/stopcontact gaat ook weg. De linker satelliet staat achter m'n Macbook. Het is de bedoeling dat beide satellieten nog opgehangen worden aan de muur, maar daarvoor moet de huisbaas even met z'n boor komen. Hij heeft liever niet dat we zelf in steen gaan boren.

Subwoofer opgehangen door 4 hoekdingen er aan vast te schroeven, en deze aan de onderkant van de tafel te bevestigingen. Bewust ruimte gehouden voor de MacMini. Bij het plaatsen en aansluiten bleek dat de adapter van de MacMini er precies naast paste
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Mooie setup, bevalt de TrackPad? Ik heb hem ook besteldWhieee schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:12:toon volledige bericht
tijd voor iets betere pics van mijn nieuwe setup![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je ziet ligt er gewoon troep. Iets links van foto1 ligt zelfs een hele bak met papierwerk. Aan dit bureau wordt namelijk gewerkt (echt waar!), en ik ben vaak te lui om op te ruimen
![]()
U ziet:
-2005 Cinema Display 20"
-Wireless keyboard
-Magic Trackpad
-Logitech Z2200 speakers
-WD elements 160GB USB
-HTC Desire
Zou je (het linkje van) je wallpaper willen delen?
Thanks
De wallpaper heb ik eerlijk gejat uit het Apple screenshot topic. Het trackpad bevalt erg goed. Ik gebruik bijna geen muis meer, en doordat ik nu af kan wisselen heb ik ook minder last van spieren na een lange dag werken 
Het origineel van mijn wallpaper heb ik hiervandaan (eerlijk gejat
) : n8n in "Het Apple Screenshot Topic - deel 8" 
@Magiel:
Ik zie dat je je Mac mini direct op de subwoofer hebt gezet. Ben je niet bang dat de trillingen van de subwoofer een negatief effect gaan hebben op de levensduur van je hardware?
Het origineel van mijn wallpaper heb ik hiervandaan (eerlijk gejat
@Magiel:
Ik zie dat je je Mac mini direct op de subwoofer hebt gezet. Ben je niet bang dat de trillingen van de subwoofer een negatief effect gaan hebben op de levensduur van je hardware?
[ Voor 46% gewijzigd door Whieee op 10-11-2010 16:38 ]
Z'n huisbaas wil ik ook, die alles voor je komt boren.magiel schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:28:toon volledige bericht
Afgelopen zaterdag had ik opeens een opruim en netjesmaak bui. Even op de fiets gesproken naar de Hornbach voor 4x4 kabelgoot, de huisbaas gebeld met de vraag of hij een zaag kon komen brengen (hij kwam ook nog) en flink aan de slag geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Subwoofer opgehangen door 4 hoekdingen er aan vast te schroeven, en deze aan de onderkant van de tafel te bevestigingen. Bewust ruimte gehouden voor de MacMini. Bij het plaatsen en aansluiten bleek dat de adapter van de MacMini er precies naast paste. Zoveel mogelijk kabeloverlengte in de 4x4 gootjes gestopt, maar niet alles paste, helaas. Daarom met wat ty raps het opgehangen.
Doet hij toevallig ook nog de was of niet ?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Nah, zat hier wel over na te denken inderdaad, en moet misschien maar een soort van kussentje oid er tussen leggen. Upgrade naar SSD is wel de bedoeling, maar niet op korte termijn.Whieee schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:33:
@Magiel:
Nee, de was doet hij niet. Hij doet alleen kleine dingen die zo klaar zijn. Zitten al bijna 1,5 jaar met een badkamer die half af is.Toppe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:50:
[...]
Z'n huisbaas wil ik ook, die alles voor je komt boren.
Doet hij toevallig ook nog de was of niet ?
offtopic:
We hebben nog een andere, maar brakke en smerige, douche
We hebben nog een andere, maar brakke en smerige, douche
@ hierboven.
Om trillingen te voorkomen kan je er ook een stuk schuimrubber tussen leggen, als je iets neemt van ongeveer 1,5cm dik werkt dat prima.
Is weer goedkoper dan een SSD.
Om trillingen te voorkomen kan je er ook een stuk schuimrubber tussen leggen, als je iets neemt van ongeveer 1,5cm dik werkt dat prima.
offtopic:
Moet hij die badkamer niet eens afmaken dan? Ik had hem al lang een schop onder de kont geven
Moet hij die badkamer niet eens afmaken dan? Ik had hem al lang een schop onder de kont geven
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ja, ik fix wel iets voor ertussen, dat lukt wel. Sowieso wil ik iets gaan doen, want m'n bureau trilt ook als ik m'n muziek wat harder heb staanToppe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:02:
@ hierboven.
offtopic:
offtopic:
Zijn we mee bezig, hij gaat vanaf 15 november weer verder, zoniet, gaan we 'schoppen'.
Zijn we mee bezig, hij gaat vanaf 15 november weer verder, zoniet, gaan we 'schoppen'.
En nog maar wat pics

Whieee, was de afspraak niet dat er een linkje naar de wallpaper werd gepost?
Stoute moderators van tegenwoordig, ik wil die wallpaper juist hebben. 
edit: Sorry, dat was het screenshot topic
.
edit: Sorry, dat was het screenshot topic

[ Voor 14% gewijzigd door Aloys op 10-11-2010 18:18 ]
Als je in die post goed gelezen had dan had je hier een link naar de muurpapiertjes gevonden, maar alsnog een knip-plak actie: http://cl.ly/319y
toon volledige berichtYou're holding it wrong
waarschijnlijk heeft die nu 'reception issues' van zn wifi!
He dat toetsenbord en 0,5 muis is eigenlijk van mijjep schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:20:
4 x 27" iMac Core i3
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je niet ziet:
Een airport express, airport extreme, 5 ipad's, allemaal een iPhone4, batterijopladers, Macbook pro's, enzovoort.
Ja, we zijn fanboys geworden
Oh nee ik betaal de frietjes al
(maar cool kantoor, hadden wij dat maar.. hier willen ze niet over
[ Voor 5% gewijzigd door Tom op 10-11-2010 23:34 ]
Wrong is right you know

*klassieker modus*
ter intro in het tweaker apple topic, en een beetje patsen
mijn nieuwe macbook pro 17" mijn eerste apple

@djwb: Netjes 
Beetje in de muziekwereld zo te zien?
Beetje in de muziekwereld zo te zien?
yes hobiest deejay
en net begonnen met een beetje produceren met idd een m-audio axiom midi keyboard en een native instruments maschine drumcomputer
Never mind...
[ Voor 82% gewijzigd door Joukea op 11-11-2010 15:33 ]
Uitspraak van Mr. Jobs tegenover mensen die ontvangst problemen hebben met de iPhone 4.. Nu leuker verpakt door Whieee :-)

Klikbaar
Wat je ziet:
13.3" 2,4Ghz, 250GB, 4096MB, GT320 MBP voorjaar 2010
Sennheiser CX300II Ultra Precision In-ear headphones
Logitech Wireless Mouse V220
Wat je niet zit
iPhone 3G 8GB (Ja de hele goedkope out-of-date iPhone)
Foto genomen @ McDonalds Veenendaal Drive A12
[ Voor 4% gewijzigd door JohnVanZetten op 11-11-2010 18:59 ]
Mijn 'werkplek' op dit moment...
Brakke foto geschoten met een iPhone 3G:

Wat zie je:
iMac C2D 2,16 GHZ wit
iPad 16GB WiFi
iPhone 3G van vriendin
Magic Mouse
Dell Studio XXXX van schoonouders die gedowngrade moet worden naar XP
Flesje Hertog Jan
En een hoop rommel
Brakke foto geschoten met een iPhone 3G:

Wat zie je:
iMac C2D 2,16 GHZ wit
iPad 16GB WiFi
iPhone 3G van vriendin
Magic Mouse
Dell Studio XXXX van schoonouders die gedowngrade moet worden naar XP
Flesje Hertog Jan
En een hoop rommel
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
waarom downgraden naar xp en niet upgraden naar 7 als ik vragen mag?
Ongelofelijk zeg!Anoniem: 153166 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iMac 27" summer 2009 ( gewonnen op bidyes totaal kosten 23,- muwaha )

Stond al win7 op idd.RalphvR schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:03:
waarom downgraden naar xp en niet upgraden naar 7 als ik vragen mag?
Downgraden was een hel. Dell heeft besloten voor deze laptop geen xp drivers meer te leveren. Ik bleef dus zitten met een laptop dat alleen basis xp draait (geen geluid, geen wlan, geen fatsoenlijke VGA drivers....)
Schoonouders besloten daarop maar weer win7 te gebruiken. Kan ik weer aan het werk.......

Elke keer als ik deze klusjes doe, prijs ik mezelf weer gelukkig dat ik een Mac heb.....
[ Voor 8% gewijzigd door weststar op 13-11-2010 01:28 ]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Begrijpelijk jaweststar schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:27:
Downgraden was een hel. Dell heeft besloten voor deze laptop geen xp drivers meer te leveren. Ik bleef dus zitten met een laptop dat alleen basis xp draait (geen geluid, geen wlan, geen fatsoenlijke VGA drivers....) Schoonouders besloten daarop maar weer win7 te gebruiken. Kan ik weer aan het werk.......
Elke keer als ik deze klusjes doe, prijs ik mezelf weer gelukkig dat ik een Mac heb.....
Het is ook een rare keuze om 'm op XP te willen hebben draaien.weststar schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:27:
[...]
Vergelijkbaar met 'zet er maar Panther op, dat Snow Leopard vind ik niks'....
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Offtopic: Je wilt niet weten hoeveel downgrades van vista naar xp heb gedaan (30ofzoRob schreef op zondag 14 november 2010 @ 10:56:
[...]
Het is ook een rare keuze om 'm op XP te willen hebben draaien.
Vergelijkbaar met 'zet er maar Panther op, dat Snow Leopard vind ik niks'....
Ja maar dat was ook logisch tot aan SP2. Win 7 is best okee.fotografie999 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:12:
[...]
Offtopic: Je wilt niet weten hoeveel downgrades van vista naar xp heb gedaan (30ofzo)
*kuch* *kuch* foto's?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Hier bij een klein overzichtje
http://i55.tinypic.com/24xjjar.jpg
http://i54.tinypic.com/2l3r5c.jpg

[mbr]Zou je misschien echte thumbnails van je foto's willen maken van maximaal 640 pixels breed met een link naar het orgineel? Met 1599 * 1062 zijn ze wel erg groot.[/]
Inhoud:
MBP 15" I5 high res (met sinds gister OCZ Vertex 2)
Acer 24" led full hd
IPhone 3GS 16gb
Wireless keybord
Magic mouse
WD 2,5" extern usb
IOmega 2,5" extern fw800
Original hd MBP aan usb.
KRK RP6
Creative T40
En nog wat zooi

[mbr]Zou je misschien echte thumbnails van je foto's willen maken van maximaal 640 pixels breed met een link naar het orgineel? Met 1599 * 1062 zijn ze wel erg groot.[/]
Inhoud:
Acer 24" led full hd
IPhone 3GS 16gb
Wireless keybord
Magic mouse
WD 2,5" extern usb
IOmega 2,5" extern fw800
Original hd MBP aan usb.
KRK RP6
Creative T40
En nog wat zooi
[ Voor 103% gewijzigd door The Fatal op 14-11-2010 15:22 ]
Hoe bevallen de KRK's tegenover de Creatives en heb je er nog een geluidskaart tussen zitten, of direct op de MBP? En gebruik je ze ook voor producen, of meer muziek (of films oid)?
Oh oh Mr. B, oh oh!
Dat lijken me echt goeie speakers. Zelf beschik ik momenteel over de Logitech Z-4i (2.1 speakers). Ik ben aardig tevreden over de lage tonen, maar ook over de midden-tonen. Over de hoge tonen ben ik daarentegen wat minder te spreken.
Na héééél lang dit topic gevolgd te hebben ga ik dan ook maar eens m'n verzameling posten....

van links naar rechts:
Hackintosh OSX 1.6.5
Logitech boxen
suikerbonen
D-link dir-635
MacBook Pro Mid 2010
Iomega 250 gb Ex-HDD
iPad 16gb WiFi
Suikerwafels
Sony audio system controller
iPhone 3g
niet te zien:
Nikon D3000

van links naar rechts:
Hackintosh OSX 1.6.5
Logitech boxen
suikerbonen
D-link dir-635
MacBook Pro Mid 2010
Iomega 250 gb Ex-HDD
iPad 16gb WiFi
Suikerwafels
iPhone 3g
niet te zien:
Nikon D3000
Nice behang, dat heb ik ook hier tegen de muur (H)The Fatal schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:53:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
Inhoud:
Acer 24" led full hd
IPhone 3GS 16gb
Wireless keybord
Magic mouse
WD 2,5" extern usb
IOmega 2,5" extern fw800
Original hd MBP aan usb.
KRK RP6
Creative T40
En nog wat zooi
Gebruik ze meer om muziek te luisteren en films.VincentG schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:38:
Hoe bevallen de KRK's tegenover de Creatives en heb je er nog een geluidskaart tussen zitten, of direct op de MBP? En gebruik je ze ook voor producen, of meer muziek (of films oid)?
Deze set bevalt me echt super goed.
Geluid klinkt veel voller. Meer diepgang.
Groter frequentie bereik.
En zuiver!
De creatives bevielen ook goed in vergelijking met ander setjes die ik over al gehoord heb.
Daar staken ze al boven uit.
Zeker als je kijkt naar setjes die maar 2.0 zijn.
Vond ze eerst altijd redelijk goed klinken, behalve op hogere volumes.
Maar de KRK klinken gewoon veel en veel beter!!
Ze zitten gewoon direct op mijn MBP, geen losse geluids kaart.
Ben bijna nooit thuis dus vind dat ook niet nodig. Maar zodra ik thuis ben gaan ze meteen aan.
Nadeel:
geen aparte volume knop.
Elke monitor heeft aparte voeding.
Half nadeel:
Ze zijn groter dan gemiddelde speaker voor op het bureau maar je krijgt er echt veel voor terug.
Ben speciaal voor de 6" gegaan na lang luisteren.
5 inch zat wat minder diepgang in. (en met wat ik luister is dat toch wel lekker)
8 inch was te groot.
En ik zoeken naar die mbpThe Fatal schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:53:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
Inhoud:
Acer 24" led full hd
IPhone 3GS 16gb
Wireless keybord
Magic mouse
WD 2,5" extern usb
IOmega 2,5" extern fw800
Original hd MBP aan usb.
KRK RP6
Creative T40
En nog wat zooi
Ligt mooi uit het zicht zo.
Aan bidyes wordt goud geld verdient.Anoniem: 320583 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:26:
[...]
Ongelofelijk zeg!Heb ook wel eens op die site gezeten, maar had niet gedacht dat ze ook écht prijzen hadden!
Of maak je gewoon reclame?
+- 1 euro per bod kost het je, dan gaat de veiling van het object met 1ct omhoog. Dus tegen de tijd dat ze rond de 23 euro zitten hebben ze al 2300 verdient. daar gaat een iMac vanaf van 1500 en voila 800 over. Terwijl ze niets doen.
Dit is een ideale oplossing!

[ Voor 8% gewijzigd door niels132 op 17-11-2010 13:05 . Reden: image fix ]
hoewel offtopic wil ik het wel even delen:ZpAz schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:44:
[...]
Aan bidyes wordt goud geld verdient.
+- 1 euro per bod kost het je, dan gaat de veiling van het object met 1ct omhoog. Dus tegen de tijd dat ze rond de 23 euro zitten hebben ze al 2300 verdient. daar gaat een iMac vanaf van 1500 en voila 800 over. Terwijl ze niets doen.
op die site heb ik een tijdje gekeken en toen gingen 50 bidjes weg voor 2,20 euro. Ik zag steeds dezelfde twee namen langskomen totdat het bedrag 1,75 euro was. Op dat moment was er dus door twee "mensen" 175 euro uitgegeven aan iets dat je voor 63 euro kunt kopen via hun eigen systeem. Dus of die twee lui waren ontzettend dom of de biedingen worden ontzettend opgeduwd.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Je kan de punten ook gewoon gratis krijgen via de mailtjes die ze je sturen elke week. Soms krijg je 25 gratis punten in de hoop dat je ze gaat kopen. Heb nog nooit punten gekocht maar wel al 3000 aan prijzen binnen gesleept sinds ze in NL actief zijn.SirLenncelot schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:12:
[...]
hoewel offtopic wil ik het wel even delen:
op die site heb ik een tijdje gekeken en toen gingen 50 bidjes weg voor 2,20 euro. Ik zag steeds dezelfde twee namen langskomen totdat het bedrag 1,75 euro was. Op dat moment was er dus door twee "mensen" 175 euro uitgegeven aan iets dat je voor 63 euro kunt kopen via hun eigen systeem. Dus of die twee lui waren ontzettend dom of de biedingen worden ontzettend opgeduwd.
En jezelf? Gebeurt niet vaak hier...iPad 16gb WiFi
Suikerwafels
iPhone 3g
niet te zien:
Nikon D3000
Anoniem: 115749
Hier mijn bijdrage. Na de eerste iPhone sloeg het virus toe.....

Origineel: http://www.pbase.com/steldat/image/130393084/original.jpg
iMac 27 inch i7 en 8 GB memory
iPad 64 GB
Macbook Pro 13 2.4 GHz 250 GB
iPhone 3G 8GB

iPad 64 GB
iPhone 3G 8GB
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115749 op 16-11-2010 21:48 ]
zeer netjes, heb je misschien de link naar de wallpaper?
Nice!Anoniem: 115749 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:39:
[afbeelding]
iPad 64 GB
iPhone 3G 8GB
Je hebt een hele mooie muismat. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?Anoniem: 115749 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:39:
[afbeelding]
iPad 64 GB
iPhone 3G 8GB
Direct linkRalphvR schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:43:
zeer netjes, heb je misschien de link naar de wallpaper?
Zie ik nu dat je je iMac aan de muur vast hebt zitten? En waar heb je die muismat vandaan!Anoniem: 115749 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:39:
[afbeelding]
iPad 64 GB
iPhone 3G 8GB
Voor mensen die andere resoluties nodig hebben klik hier.
Het is een lederen versie, die mijn vrouw bij de IKEA vandaan heeft... zegt ze :-)RRCreations schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:09:
[...]
Je hebt een hele mooie muismat. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Inderdaad hij hangt aan de muur, zo kan ik m in de kamer alle kanten opdraaien.Interfico schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:41:
[...]
Zie ik nu dat je je iMac aan de muur vast hebt zitten? En waar heb je die muismat vandaan!
En de muismat.. IKEA
Anoniem: 307062
Here we go:
Voor de Fans... ben zelf geen Apple fan maar heb het wel..
http://www.flickr.com/photos/46031628@N02/5184874634/
iMac 27" Inch i7
Mac Book Pro 15" mat i7
64GB iPad zonder 3g
Achter de iMac ligt een Capsule 2gb
Mighty mouse
Zowel draadloos als bekabeld toetsenbord
Bose Companion 5 stereo set.
En foto is genomen met 3GS
.......=^)
Next in line is de MacPro 12 core met 2x 27" scherm en helemaal vol geladen.... maar dat gaan we pas doen over een jaartje.
iMac 27" Inch i7
Mac Book Pro 15" mat i7
64GB iPad zonder 3g
Mighty mouse
.......=^)
Next in line is de MacPro 12 core met 2x 27" scherm en helemaal vol geladen.... maar dat gaan we pas doen over een jaartje.
Woow! Heel netjes! Een iPhone 4 en 't is compleetAnoniem: 115749 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:39:
[afbeelding]
iPad 64 GB
iPhone 3G 8GB
Ik zou persoonlijk een iMac 27'' ook ophangen, bevalt dat een beetje?
Nou nou, Final Cut Pro, Photoshop, allemaal gekocht?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 320583 op 17-11-2010 17:13 ]
Je weet zeker dat je geen Apple fan bent?Anoniem: 307062 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:00:toon volledige bericht
Here we go:
iMac 27" Inch i7
Mac Book Pro 15" mat i7
64GB iPad zonder 3g
Mighty mouse
.......=^)
Je kunt ook de producten die Apple levert fijn vinden, maar dan toch geen fan zijn. Misschien stapt hij wel over op iets anders als er een soortgelijk product geleverd gaat worden dat net zo fijn is.Awoodentree schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:12:
[...]
Je weet zeker dat je geen Apple fan bent?
Ontopic
Mooie verzameling zo
Dat is geloof ik het geval bij de meeste mensen die apple gebruiken, er is simpel weg weinig concurrentie op dat gebied. Weinig bedrijven integreren software zo in hardware als apple dat doet. En dat doen ze ook nog eens met een uitstekende kwaliteit en leuk design.karstnl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:15:
[...]
Je kunt ook de producten die Apple levert fijn vinden, maar dan toch geen fan zijn. Misschien stapt hij wel over op iets anders als er een soortgelijk product geleverd gaat worden dat net zo fijn is.
Ontopic
Mooie verzameling zo
Ik denk dat het percentage van alle apple gebruikers, en het niet fijn vind werken, beneden de 5% ligt..
Ik snap ook nooit waar al dat 'apple fanboy' vandaan komt?
[ Voor 3% gewijzigd door Siebelouis op 17-11-2010 21:28 ]
Ik denk dat de meerderheid van de Apple gebruikers het inderdaad gebruikt omdat het fijn werkt. Maar er is ook een flinke groep die overal van de daken schreeuwt dat alles wat Apple maakt per definitie heilig is, en Steve Jobs de nieuwe messias. En daar komt de term Apple Fanboy vandaanSiebelouis schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:26:
[...]
Dat is geloof ik het geval bij de meeste mensen die apple gebruiken, er is simpel weg weinig concurrentie op dat gebied. Weinig bedrijven integreren software zo in hardware als apple dat doet. En dat doen ze ook nog eens met een uitstekende kwaliteit en leuk design.
Ik denk dat het percentage van alle apple gebruikers, en het niet fijn vind werken, beneden de 5% ligt..
Ik snap ook nooit waar al dat 'apple fanboy' vandaan komt?
Maar, weer tijd voor pics dacht ik zo
Anoniem: 307062
Ik kom er na het lezen van jullie reacties achter dat ik eigenlijk wel een 'fan' ben van Apple... anders koop je het niet allemaal... toch?
Dus na wat zelf reflectie ben ik, om het nog maar even bij de term 'fanboy' te houden, fanboy van Apple.
Hier nog wat foto's toen ik net m'n iMac had en nog een MBP 15" met glossy display. Maar die ligt in de kast, mat is mooier
http://www.flickr.com/photos/46031628@N02/5185636202/
http://www.flickr.com/photos/46031628@N02/5185035529/
http://www.flickr.com/photos/46031628@N02/5185035611/
Grtz.
Dus na wat zelf reflectie ben ik, om het nog maar even bij de term 'fanboy' te houden, fanboy van Apple.
Hier nog wat foto's toen ik net m'n iMac had en nog een MBP 15" met glossy display. Maar die ligt in de kast, mat is mooier
http://www.flickr.com/photos/46031628@N02/5185636202/
http://www.flickr.com/photos/46031628@N02/5185035529/
http://www.flickr.com/photos/46031628@N02/5185035611/
Grtz.
Ja zoals ik al schreef ophangen geeft de vrijheid om in de kamer de monitor te draaien naar andere medekijkers.Anoniem: 320583 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:03:
[...]
Woow! Heel netjes! Een iPhone 4 en 't is compleet![]()
Ik zou persoonlijk een iMac 27'' ook ophangen, bevalt dat een beetje?
Nou nou, Final Cut Pro, Photoshop, allemaal gekocht?
En daarbij staat het ook nog eens netjes.
Final Cut, Photoshop.... zegt me zo even niets.
Lichtelijk offtopic, maar ik was even benieuwd naar het volgende: je hebt daar een hackintosh staan, ik ben hier ook over na aan het denken, draait dit nou echt stabiel? Ik ben namelijk nog aan het twijfelen of ik een 'echte' mac zal gaan kopen of gewoon zelf wat in elkaar bouwen en vervolgens w7 / osx te draaien. ( beide een aparte schijf uiteraard)
Psssst: [OSx86] Installatie ervaringen & discussieAshy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 06:37:
[...]
Lichtelijk offtopic, maar ik was even benieuwd naar het volgende: je hebt daar een hackintosh staan, ik ben hier ook over na aan het denken, draait dit nou echt stabiel? Ik ben namelijk nog aan het twijfelen of ik een 'echte' mac zal gaan kopen of gewoon zelf wat in elkaar bouwen en vervolgens w7 / osx te draaien. ( beide een aparte schijf uiteraard)
Ben kennelijk de enige met een oude Appel op de zolder.
Zal hem ook wel ff op de foto zetten
Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.
tja wat is oud? de mijne is ook maar 2 jaar oud...XcelentTom schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:17:
Denk ik iedereen post lekker de oude Appels.
Ben kennelijk de enige met een oude Appel op de zolder.
Zal hem ook wel ff op de foto zetten
Die staan in de Dock van je iMac??Anoniem: 115749 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:26:
Ja zoals ik al schreef ophangen geeft de vrijheid om in de kamer de monitor te draaien naar andere medekijkers.
En daarbij staat het ook nog eens netjes.
Final Cut, Photoshop.... zegt me zo even niets.

Software allemaal kopen doe ik wel zakelijk, maar voor thuis ? oftopic discussie maar ik vindt de vraag nogal zo van ik download nooit iets ik ben een heilig boontje verhaalAnoniem: 320583 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:53:
[...]
Die staan in de Dock van je iMac??
Ohhh, nou zie ik het ook.. vreemd :-)Anoniem: 320583 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:53:
[...]
Die staan in de Dock van je iMac??
Ik ben om eerlijk te zijn begonnen met de hackintosh om te kijken hoe osx me beviel en of het mijn leven nu echt vereenvoudigde wat computers betreft... Na een week osx te gebruiken ben ik meteen naar een Apple Store gelopen en heb mij een MBP 13" gekocht. De hackintosh gebruik ik nog steeds omdat het toch niet altijd makelijk is om op een laptop te werken. Spijtig is wel dat je voor sommige progs en dan vooral games toch Windows nodig hebt (wat ik nu probeer zo weinig mogelijk te gebruiken). Bij mij draait het systeem allesinds stabiel ik heb hier nog een paar hackintoshen staan die zeer stabiel draaien maar doe eerst genoeg research voor je hier aan begint dit is geen lachtertje! Eens je de smaak te pakken hebt ben je er wel mee weg. Mijn advies als je nog een gewone pc hebt probeer hackintosh en als je net als ik begint te merken dat je Windows niet meer gebruikt overweeg dan of je een echt apple nodig hebt. Zo ja, koop er 1.
Ashy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 06:37:
[...]
Ooh ik download nóóit wat, zou niet durvenMektheb schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:56:
Maar ik vindt de vraag nogal zo van ik download nooit iets ik ben een heilig boontje verhaal
Kom op zeg, een heilig boontje verhaal... Maar weer ontopic
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.