Self reflection is the school of wisdom
http://home.macpadd.com/syntesia schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:39:
wat is een macpadd ??
[X] Geschift | [_] Ongeschift

Staples OfficeCentre (kan je tegenwoordig ook particulier klant worden).Florissant schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:39:
Een zwarte leren stoel afgewerkt met aluminium.
Heeft iemand hier toevallig tips voor?
1. http://www.staplesofficec...en/bureaustoel-elite?r=bf
2. http://www.staplesofficec...atlanta-zwart-zilver?r=rh
3. http://www.staplesofficec...gerstoel-shine-zwart?r=rh
My middle finger salutes you.
Primeur met eerste 2011 iMacAnoniem: 365923 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:19:
[afbeelding]
wat ziet men:
iMac - Spring '11 (27": 3,1-GHz)
Magic Mouse
Magic Trackpad
Wireless Keyboard (NL-Layout)
iPhone 4 16GB
Universal Dock
PS3 controller
Philips 37PFL7605H TV
(Ikea FREDRIK bureau + Ikea lamp)
(Wekker, horloge en portemonnee)
Edit: Heb je je keyboard en trackpad altijd zo kort naast elkaar? Ik heb ze een stukje uit elkaar staan. Werkt een stuk fijner.
[ Voor 11% gewijzigd door SquareOne op 10-05-2011 12:23 ]
Aah dat is precies zoals ik ze bedoelde! Wel een beetje aan de prijzige kant maar had ook niet anders verwacht.. Thanks!bartva schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:56:
[...]
Staples OfficeCentre (kan je tegenwoordig ook particulier klant worden).
1. http://www.staplesofficec...en/bureaustoel-elite?r=bf
2. http://www.staplesofficec...atlanta-zwart-zilver?r=rh
3. http://www.staplesofficec...gerstoel-shine-zwart?r=rh
Oh wacht, ik had wel tijd maar mijn iPad was naar het reparatie centrum. Ik heb een hele nieuwe van ze gekregen!
Vanmiddag ook nog een uur bezig geweest met kabels verbergen, het is redelijk gelukt al zeg ik het zelf.

Wat je ziet:
iMac late 2009
24'' Packard Bell (Packard Bell Maestro 242 Ws)
iPad 16GB
Logitech z3e
Apple Afstandsbediening
ABN e.dentifier2
Nokia E71
Mac Mini (Is net verkocht)
iPod Mini
Als je goed kijkt zie je ook nog mijn witte macbook (early 2007)
Er komt na mijn examens een MacBookPro uit Amerika gevlogen (Tja, dollar koers is lekker)
Mooie setup verder. Eerste keer dat ik dat scherm voorbij zie komen.
Ziet er goed uit, ook een mooie externe monitor :-)
Kan nu echt niet meer wachten op mijn i7 iMac 27" en 2x Dell IPS U2311h!
(hopelijk komt alles morgen:D)
Dell schermpjes al besteld?rbrouwers123 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:35:
[...]
Ziet er goed uit, ook een mooie externe monitor :-)
Kan nu echt niet meer wachten op mijn i7 iMac 27" en 2x Dell IPS U2311h!
(hopelijk komt alles morgen:D)
Doen alsof je 'm al op de heenreis had, dus doos dumpen, boekjes etc. versturen. Lijkt me wel werken.Brm-G schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:05:
Al een manier gevonden om de douane te ontwijken? Zo ja welke? Of ga je netjes betalen?
Mooie setup verder. Eerste keer dat ik dat scherm voorbij zie komen.
Jup, redcoon vandaag, ben benieuwd
Maar de setup foto volgt morgen of donderdag wel, triple monitor setup
De douane is slimmer dan je denkt. Op basis van serienummer kunnen ze de aankoopdatum achterhalen en dus te weten komen waar je'm hebt aangeschaft.Gerwinner schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:49:
[...]
Doen alsof je 'm al op de heenreis had, dus doos dumpen, boekjes etc. versturen. Lijkt me wel werken.
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Bevalt dat externe scherm? Had je niet liever 1 scherm gehad? (27'' iMac)fotografie999 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:53:toon volledige bericht
Na iets van 3 topics niet gepost te hebben had ik weer wat tijd om foto's te maken.
Oh wacht, ik had wel tijd maar mijn iPad was naar het reparatie centrum. Ik heb een hele nieuwe van ze gekregen!
Vanmiddag ook nog een uur bezig geweest met kabels verbergen, het is redelijk gelukt al zeg ik het zelf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
iMac late 2009
24'' Packard Bell (Packard Bell Maestro 242 Ws)
iPad 16GB
Logitech z3e
Apple Afstandsbediening
ABN e.dentifier2
Nokia E71
Mac Mini (Is net verkocht)
iPod Mini
Als je goed kijkt zie je ook nog mijn witte macbook (early 2007)
Er komt na mijn examens een MacBookPro uit Amerika gevlogen (Tja, dollar koers is lekker)
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuw scherm naast mijn 21,5'' iMac.
Ik heb ergens heel veel spijt gekregen dat ik niet verder ben gaan sparen voor een 21,5'' iMac.
Het is dat mijn MBP mid 2010 niet snel genoeg is, anders had ik die de deur uit gedaan en een 27'' ACD gekocht. En mijn iMac verkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 10-05-2011 21:39 ]
Plak je er een mooie sticker op met iets in de trant van: "Team van het Jaar 2010" en een grote voetbalDarkstar schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:47:
[...]
De douane is slimmer dan je denkt. Op basis van serienummer kunnen ze de aankoopdatum achterhalen en dus te weten komen waar je'm hebt aangeschaft.
heb afgelopen 2,5 jaar meer dan 80 vluchten gehad als het niet meer is 1 keer er tussen uit gepikt. Dus de kans is echt niet erg groot.
Misschien val je wel niet op.The Fatal schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:39:
offtopic:
heb afgelopen 2,5 jaar meer dan 80 vluchten gehad als het niet meer is 1 keer er tussen uit gepikt. Dus de kans is echt niet erg groot.
Het klinkt misschien cliché maar ze hebben daar echt geen willekeurig systeem met nummertjes die iemand eruit pikt. Als je Aziatisch bent, heb je al gauw veel geld of namaak spullen. Dus een extreem grote kans dat je gepakt wordt. Als je een grote tas of koffer bij je hebt ben je altijd de pineut.
Als jij eruit ziet als een gevestigde zakenman met een klein tasje wordt je nooit gecontroleerd, want de kans dat daar 2 laptoppen of 4 iPhones in zitten is net zo groot als dat een olifant erin past.
Anoniem: 269758
Maareh, pics!
Kijk even of je niet liever 2 kleinere schermen wilt hebben.martijnmartijn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:38:
[...]
Bevalt dat externe scherm? Had je niet liever 1 scherm gehad? (27'' iMac)
Ik heb ergens heel veel spijt gekregen dat ik niet verder ben gaan sparen voor een 21,5'' iMac.
Het is dat mijn MBP mid 2010 niet snel genoeg is, anders had ik die de deur uit gedaan en een 27'' ACD gekocht. En mijn iMac verkocht.
Ik heb beide gehad... (1groot plus 2 klein en 2 groot) En ik vond 1 Groot plus 2 klein eigenlijk praktischer.
Je kunt sneller schermen maximaliseren per monitor..Ik had het idee dat ik de ruimte beter benut. Items op mijn 2e scherm waren nooit de items die ik continu gebruikte. Dat doe je dan op het grote scherm. Op het kleine scherm staat dan iTunes of dergelijke. Itunes hoeft bij mij echt niet breedbeeld.. dat levert veel loze ruimte op. Dus 2 kleine schermen (eentje links en eentje rechts) zorgen voor meer efficiënte ruimte. Anders moet je continu schermen resizen.
met Klein bedoel ik dan een 4:3 scherm van 19" oid
FreeReef.nl
Alles kan, de vraag is alleen of ze dat ook doen.Darkstar schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:47:
[...]
De douane is slimmer dan je denkt. Op basis van serienummer kunnen ze de aankoopdatum achterhalen en dus te weten komen waar je'm hebt aangeschaft.
Genoeg mensen waarbij er niks is gebeurd iig..
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Ja dit scherm bevalt mij zeer goed. Ik vind hem kwa desing erg geslaagd met die glas plaat en dat zwarte randje net als de iMac.Ja ik had liever 1 scherm gehad maar een 32'' iMac bestaat nog niet. 27'' vindt ik weer net wat klein en toen ik mijn iMac kocht vond ik de 1100 euro al heel veel dus laat staan 1700. Ik ga mijn iMac de komende 10 jaar ook niet meer verkopen.martijnmartijn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:38:
[...]
Bevalt dat externe scherm? Had je niet liever 1 scherm gehad? (27'' iMac)
En wat betreft de douane, Hij wordt meegenomen door een zakenman. Die nog een MacBook air in zijn tas ook zal hebben en natuurlijk een iPhone 4 + BB. Maarja, als hij er uit wordt gepakt zal ik het ook gewoon betalen. Dat is het risico...
[ Voor 15% gewijzigd door fotografie999 op 11-05-2011 09:56 ]
Is weer even geleden sinds mijn vorige post, niet al te veel veranderd, maar toch:

Wat je ziet:
-MacBook Pro 13" Late 2009 (2.53GHz, 4GB, 64GB SSD)
-Apple Cinema Display 23"
-Apple Wireless Keyboard
-Apple Magic Mouse
-Apple iPod Nano 4G (in mijn ogen de mooiste en fijnste Nano) in Product Red
-Apple iPod Video 3G (kapot, dus nu veredelde paperweight)
-Apple iPod Dock + Remote
-Logitech Z3e (prima setje voor mij)
-Adata 500GB 2.5" USB (gewoon handig, heb in totaal 5TB opslag in externe schijven)
-Ratscar Deskpad XXL (aanrader)
-Beats By Dokter Dre (Studio)
Mn Hackintosh Apple Cube (voor degene die zich dat nog herinneren) is naar de tv verplaatst.
Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West
Wat een pak iconen op je desktop...bokkow schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:12:toon volledige bericht
Mijn bescheiden set-up,
Is weer even geleden sinds mijn vorige post, niet al te veel veranderd, maar toch:
[afbeelding]
Wat je ziet:
-MacBook Pro 13" Late 2009 (2.53GHz, 4GB, 64GB SSD)
-Apple Cinema Display 23"
-Apple Wireless Keyboard
-Apple Magic Mouse
-Apple iPod Nano 4G (in mijn ogen de mooiste en fijnste Nano) in Product Red
-Apple iPod Video 3G (kapot, dus nu veredelde paperweight)
-Apple iPod Dock + Remote
-Logitech Z3e (prima setje voor mij)
-Adata 500GB 2.5" USB (gewoon handig, heb in totaal 5TB opslag in externe schijven)
-Ratscar Deskpad XXL (aanrader)
-Beats By Dokter Dre (Studio)
Mn Hackintosh Apple Cube (voor degene die zich dat nog herinneren) is naar de tv verplaatst.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kan me niet voorstellen dat al die iconen overzichtelijk blijven zo op je desktop..Jean37 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:55:
Ik verbaas mijzelf daar ook altijd over, maar sommige mensen vinden het prettig werken.
Ach ja, ieder zn ding.
I am the great Cornholio!

Dat weet ik ook wel..
Anders wordt m'n baas niet blij denk ik.. als ik dat niet zou weten.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West
Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Het nieuwe spul is gearriveerd, foto'tje komt straks
iMac i7 Quad en 2x Dell IPS U2311h
[ Voor 3% gewijzigd door Z-Dragon op 12-05-2011 10:27 ]
^ Wat hij zegt.
rbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:23:
[afbeelding]
Het nieuwe spul is gearriveerd, foto'tje komt straks![]()
Wauw, dat gaat allemaal snel zeg! Je hebt het 2 dagen geleden besteld toch? Ben benieuwd naar de fotos. Je zal vast een dagje vrij hebben gevraagdrbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:23:
[afbeelding]
Het nieuwe spul is gearriveerd, foto'tje komt straks![]()

klik

klik
Wat zie je nu alleen:
iMac 27" 3,4Ghz Quad i7, 2GB GPU, 4GB Ram, 1TB
2x Dell IPS U2311h
Jammer genoeg ben ik nog lang niet klaar, er moeten nog behoorlijk wat apparaten aangesloten worden
(Z5500, Beamer,iPad, iPhone,iPod,Labelprinters, 13-1kaartlezer, time-machientjes etc.)
Maar het ziet er al netjes uit, de U2311h's bevallen goed!
Nu nog snel naar New York over 20 daagjes om nog van alles toe te voegen aan de set
-MacBook Pro 13" met SSD (of misschien wel een MBA, als er tenminste toetsenbord verlichting in komt)
-iPad 2 Wifi 64GB
-Apple TV 2
-Monster Beats Box
-SSD voor iMac (hopelijk als 2e schijf, kan me Drive niet missen)
En wat is er nog onderweg:
-4x 4GB Ram voor de iMac
-MacPadd Pro Aluminium Muispad
-Wat kabelmanagement tools
Alleen het grootste probleem is nog:
Ik heb een Beamer die ik op de Thunderbolt wil aansluiten en 2x een Dell U2311h, dus bestaat er misschien een splitter of iets, de apparaten hoeven niet tegelijkertijd te werken, maar het is dat ik niet telkens erachter moet kruipen om kabels te switchen.
Ik doe er eigenlijk niet bijzonders mee, Gewoon Snow Leopard, iLife '11 en Office '11, meer gebruik ik niet.RoyK schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:30:
Ziet er gaaf uit rbrouwers123. Een mooie setup. Ga je het nog ergens specifiek voor gebruiken?
Maar ik ben een grote chaoot dus heb graag veel bureaublad ruimte, heb soms wel 80 Safari vensters open staan (gelukkig bestaat er de "voeg alle vensters samen" optie)
had tot gister ook 118 burueablad pictogrammen
Maarja de gehele set up foto volgt nog wel ;-)
Zo'n machine en er dan niet echt iets mee doenrbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:54:
Ik doe er eigenlijk niet bijzonders mee, Gewoon Snow Leopard, iLife '11 en Office '11, meer gebruik ik niet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Naja ik zeg dat ik geen bijzondere programma's gebruik, maar soms met iMovie of iPhoto is die extra power zeker nodig! En schijnbaar doet een SSD de meeste wonderen, alleen €600 extra + 6/8 weken levertijd... tja dat is me net iets te..Exirion schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:56:
[...]
Zo'n machine en er dan niet echt iets mee doenZonde man.
[ Voor 13% gewijzigd door aschja op 12-05-2011 13:03 ]
Jawel dat is het ook zeker een beetje.. Maar de bankrekening laat het gelukkig meer dan toe, ik werk hard en ben wat betreft dat een beetje verwend, ik wil geen haperingetjes o.i.d. en buiten dat ben ik helemaal Apple Mindedmikevdzanden schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:01:
Maar kom.. Is het niet een beetje hebben, hebben, hebben.. Want voor iMovie/iPhoto 16gb geheugen + SSD in je iMac proppen lijkt me een beetje overkill. Als je echt filmmateriaal waarbij je die wel nodig hebt, gebruikt je het verkeerde programma!

En een SSD is natuurlijk niet alleen voor die programma's bedoelt, maar gewoon voor de algemene snelle "feeling" en snelle starttijden!
[ Voor 10% gewijzigd door rbrouwers123 op 12-05-2011 13:05 ]
Prachtige setup moet ik zeggen. Zelf ben ik student en part-time systeembeheerder en laat mijn bank rekening het niet toe, maar als het kon zou ik het ook liever hebben en amper gebruiken dan helemaal niet. Wel een MacBook gekocht en dat heeft me echt blij gemaakt. Bij Apple betaal je ook echt voor ietsrbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:03:
[...]
Jawel dat is het ook zeker een beetje.. Maar de bankrekening laat het gelukkig meer dan toe, ik werk hard en ben wat betreft dat een beetje verwend, ik wil geen haperingetjes o.i.d. en buiten dat ben ik helemaal Apple Minded![]()
En een SSD is natuurlijk niet alleen voor die programma's bedoelt, maar gewoon voor de algemene snelle "feeling" en snelle starttijden!
Ziet er erg netjes uit allemaal. Maar ik dacht dat je al heel wat apple spul had, het kon dus niet op schijnbaar. Wat ik me wel ten zeerste afvraag, waar betaal je het allemaal van, je bent nog student verteld je profiel mij. Of je leent gigantisch bij, je hebt een goed lot gekocht of je hebt een uitstekende bijbaan.rbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:16:toon volledige bericht
Ik ben al een beetje aan de slag gegaan:
[afbeelding]
klik
[afbeelding]
klik
Wat zie je nu alleen:
2x Dell IPS U2311h
Jammer genoeg ben ik nog lang niet klaar, er moeten nog behoorlijk wat apparaten aangesloten worden
(Z5500, Beamer,iPad, iPhone,iPod,Labelprinters, 13-1kaartlezer, time-machientjes etc.)
Nu nog snel naar New York over 20 daagjes om nog van alles toe te voegen aan de set
-MacBook Pro 13" met SSD (of misschien wel een MBA, als er tenminste toetsenbord verlichting in komt)
-iPad 2 Wifi 64GB
-Apple TV 2
-Monster Beats Box
-4x 4GB Ram voor de iMac
Ik heb een Beamer die ik op de Thunderbolt wil aansluiten en 2x een Dell U2311h, dus bestaat er misschien een splitter of iets, de apparaten hoeven niet tegelijkertijd te werken, maar het is dat ik niet telkens erachter moet kruipen om kabels te switchen.
Automatiseren kun je leren
Mooie zomerse background. Ik vraag het maar vast (waarschijnlijk ook namens medegebruikers), maar where to get?
[ Voor 75% gewijzigd door MaZo op 12-05-2011 13:09 ]
Ik ben inderdaad Commercieel Economie Student, ik leen 0,0 euro, inkoop/verkoop. handel! Daar verdien ik mijn geld mee, maar dat terzijde, dit hoort natuurlijk niet in dit topic;-)Steeefie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:07:
[...]
Ziet er erg netjes uit allemaal. Maar ik dacht dat je al heel wat apple spul had, het kon dus niet op schijnbaar. Wat ik me wel ten zeerste afvraag, waar betaal je het allemaal van, je bent nog student verteld je profiel mij. Of je leent gigantisch bij, je hebt een goed lot gekocht of je hebt een uitstekende bijbaan.
Interfacelift, Maldivian Night 2560x1440 heet dieMaZo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:09:
[...]
Mooie zomerse background. Ik vraag het maar vast (waarschijnlijk ook namens medegebruikers), maar where to get?
Formaat van de 23" schermen valt me nog mee naast de 27" iMac. Verschil lijkt niet enorm.
@Mensen die zeggen waar betaal je het van...
Denk dat wel meer mensen het kunnen betalen, of ze het er voor willen uitgeven is een tweede.
Ik heb het geld er niet voor over en koop ook enkel de dingen die ik nodig heb. Ik geef geld liever uit aan stappen, vakanties en lekker sparen voor een auto. Denk dat studenten die thuis wonen meer hebben te besteden dan gezinnen of mensen die op zichzelf wonen puur omdat ze geen huur hoeven te betalen en je toch lekker elke maand 95 euro binnen krijgt aan studiefinanciering. Met een beetje mazzel betalen je ouders de studiekosten en met nog een bijbaantje kun je toch elke maand een paar honderd euro verdienen. Daarnaast krijg je van de oude apparatuur natuurlijk nog een deel terug.
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat dit het geval is bij rbrouwers123, want dat weet ik niet en gaat ons verder ook niet zoveel aan.
[ Voor 8% gewijzigd door SquareOne op 12-05-2011 13:35 ]
Die koopt hij vast ook. Gokje: deel 19!Rivanov schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:10:
Als je echt Apple minded was had je wel 2x 27" LED Cinema Display gekocht en aangesloten!
Gevonden, thank you, Sir!rbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:11:
[...]
Interfacelift, Maldivian Night 2560x1440 heet die
Zeker leuke setup. Beste investering, maar wat ik mij afvraag. Zijn die 23" dells niet wat aan de lage kant? En waarom is de keuze gevallen op de dells? (klinkt als twee dames)
Zie iMac topic voor toelichting.GerritGekke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:06:
@rbrouwers123
Zeker leuke setup. Beste investering, maar wat ik mij afvraag. Zijn die 23" dells niet wat aan de lage kant? En waarom is de keuze gevallen op de dells? (klinkt als twee dames)
of zoek even op zijn laatste reacties dan is het ook vrij makkelijk te vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door SquareOne op 12-05-2011 15:12 ]
Hoe heb je dat spul allemaal aangesloten? (En dan doel ik op die Dell schermpjes...)rbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:16:
Ik neem aan gewoon via de 2 thunderbolt-poorten aan de achterzijde...Daan00 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:35:
[...]
Hoe heb je dat spul allemaal aangesloten? (En dan doel ik op die Dell schermpjes...)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Hij kan ook gebruik maken van een splitter en 1 thunderbolt aansluiting?
De 27" heeft 2 thunderbolt aansluitingen.Daan00 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:
Ik wist niet dat de nieuwe iMac 2 thunderbolt aansluitingen had.
Hij kan ook gebruik maken van een splitter en 1 thunderbolt aansluiting?
Als jij meer over een spitter weet kun je 'm misschien helpen wat hij wilt ook nog zijn beamer aansluiten op de iMac
rbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:16:
[ Voor 32% gewijzigd door SquareOne op 12-05-2011 15:42 ]
Jezus wat een hoop reacties,Brm-G schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:41:
[...]
...
Als jij meer over een spitter weet kun je 'm misschien helpen wat hij wilt ook nog zijn beamer aansluiten op de iMac
...
[...]
Ik heb de Monitoren aangesloten op de 2 thunderbolt poorten.
Inderdaad ik zoek nog een Adapter o.i.d. om een Dell 4310WX Beamer aan te sluiten op mijn iMac voor af en toe een filmpje op groot scherm te kunnen kijken, de resolutie moet 1280x800 zijn, dus het heeft geen speciaal/duur ding te zijn..
Bestaat er niet een Mini DisplayPort Male to 2x Mini DP Female splitter (dat zou namelijk helemaal mooi zijn)
alle 3 de schermen hoeven niet tegelijk te werken voor mij. Het is 't een of 't ander.
En Dell U2311h, is gewoon in mijn ogen de beste budget monitor van 23", IPS, Strak design en in alle hoeken/standen te verstellen, ben er blij mee!
[ Voor 3% gewijzigd door rbrouwers123 op 12-05-2011 16:47 ]
Er bestaat idd iets voor het splitten: http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/ kost wel een beetje maar dat mag voor jou geen probleem zijnrbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:45:toon volledige bericht
[...]
Jezus wat een hoop reacties,
Ik heb de Monitoren aangesloten op de 2 thunderbolt poorten.
Inderdaad ik zoek nog een Adapter o.i.d. om een Dell 4310WX Beamer aan te sluiten op mijn iMac voor af en toe een filmpje op groot scherm te kunnen kijken, de resolutie moet 1280x800 zijn, dus het heeft geen speciaal/duur ding te zijn..
Bestaat er niet een Mini DisplayPort Male to 2x Mini DP Female splitter (dat zou namelijk helemaal mooi zijn)
alle 3 de schermen hoeven niet tegelijk te werken voor mij. Het is 't een of 't ander.
En Dell U2311h, is gewoon in mijn ogen de beste budget monitor van 23", IPS, Strak design en in alle hoeken/standen te verstellen, ben er blij mee!
zo'n splitter bedoel ik niet, ik bedoel een splitter waar geen versterker achter zit om meerdere schermen tegelijk te gebruiken. Het hoeft alleen maar een splitter te zijn waar ik 2 apparaten op aan kan sluiten zodat ik niet telkens achter dat ding moet kruipen om kabels te switchen.Raymeister schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:56:
[...]
Er bestaat idd iets voor het splitten: http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/ kost wel een beetje maar dat mag voor jou geen probleem zijn

klik
zoiets, maar kan het nergens vinden...
Connector on First End:1 x Mini DisplayPort Male Digital Audio/Video
Connector on Second End:2 x Mini DisplayPort Female Digital Audio/Video
Dat is hem inderdaad, maar 125 dollar incl. verzenden en Tax is me net iets te veel.. terwijl de adapter maar 35 dollar kost, ik kijk over 3 weken dan wel in de VS,
was toch mooier als je 3 iMac 27" hadrbrouwers123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:16:toon volledige bericht
[afbeelding]
klik
[afbeelding]
klik
Wat zie je nu alleen:
2x Dell IPS U2311h
-iPad 2 Wifi 64GB
-Apple TV 2
-Monster Beats Box
-4x 4GB Ram voor de iMac
Jup, kan prima.. je kunt meerdere apparaten aansluiten via Bluetooth. Stel dat je een MBP aan een ACD hebt hangen, dan kun je daar een wireless keyboard, magic trackpad en magic mouse mee verbinden en heb je dus theoretisch 5 invoerapparaten. 1) je keyboard van je MBP 2) je trackpad van je MBP 3) je wireless keyboard 4) je magic mouse 5) je magic trackpad... Geen enkel probleem...NoTimeRemains schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:47:
Gebruik je de trackpad en de magic mouse nu ook tegelijkertijd? Of kan dat niet?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Theoretisch? Bij mij dagelijkse praktijk hoorRobbieB schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 05:09:
[...]
Jup, kan prima.. je kunt meerdere apparaten aansluiten via Bluetooth. Stel dat je een MBP aan een ACD hebt hangen, dan kun je daar een wireless keyboard, magic trackpad en magic mouse mee verbinden en heb je dus theoretisch 5 invoerapparaten. 1) je keyboard van je MBP 2) je trackpad van je MBP 3) je wireless keyboard 4) je magic mouse 5) je magic trackpad... Geen enkel probleem...
Wel komt het voor dat niet alle apparaten verbonden worden als ik de MBP na een werkdag thuis weer openklap.
Ik heb trouwens de magic trackpad links en de magic mouse rechts van m'n wireless keyboard.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Draait mn collega zich ineens geirriteerd om, zijn cursor vertoonde rare kuren. Had de trackpad besloten dat zijn Mac 4 meter verder blijkbaar leuker was...
Wel een goeie range op die dingen dus
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2011 15:56 ]
Bosmonster schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:55:
Dat ze niet altijd goed verbinden heb ik ook. Sterker nog, had van de week dat m'n trackpad niet meer werkte. Dus ik een beetje spelen met dat ding.
Draait mn collega zich ineens geirriteerd om, zijn cursor vertoonde rare kuren. Had de trackpad besloten dat zijn Mac 4 meter verder blijkbaar leuker was...

Haha inderdaad!
Ik merk het ook met mijn Magic Mouse dat hij het soms in een andere kamer nog doet.
*kuch*.. ook voor BT vragen/issues mag gewoon een los topic gemaakt worden.
* Whieee pakt alvast bezem..
Launching containers into space

http://img829.imageshack.us/img829/3940/img1282w.jpg
Wat u ziet
Jonagold Apple
Golden Delicious Apple
Breaburn Apple
Jazz Apple
Junami Apple
Elstar Apple
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB
MacBook Pro 15"
Ik moest lachenRdeurloo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:13:toon volledige bericht
[afbeelding]
Wat u ziet
Jonagold Apple![]()
Golden Delicious Apple![]()
Breaburn Apple![]()
Jazz Apple![]()
Junami Apple![]()
Elstar Apple![]()
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB![]()
MacBook Pro 15"
zie ik daar nou een vriesvak met windows?Rdeurloo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:13:toon volledige bericht
[afbeelding]
Wat u ziet
Jonagold Apple![]()
Breaburn Apple![]()
Jazz Apple![]()
Junami Apple![]()
Elstar Apple![]()
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB![]()
MacBook Pro 15"
JottemJ kon de grap niet waarderenJottemJ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:25:
Ruim over de 1000 posts heen, hier verder: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18

Anoniem: 337151
Volgens mij niet de bedoeling van dit topic...
Als een grap niet meer kan...Anoniem: 337151 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:09:
vraag me af hoe lang de bovenstaande foto blijft.
Volgens mij niet de bedoeling van dit topic...

Anoniem: 401916
Deze grap is niet eens meer origineel, aangezien die al eens een keer is uitgevoed -_-Rdeurloo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:13:toon volledige bericht
[afbeelding]
Wat u ziet
Jonagold Apple![]()
Breaburn Apple![]()
Jazz Apple![]()
Junami Apple![]()
Elstar Apple![]()
Wat u niet ziet
iPhone 4 16GB![]()
MacBook Pro 15"
Anoniem: 172410
Gezeur is zeker niet origineel, dat zie je hier zo vaakAnoniem: 401916 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:15:
Deze grap is niet eens meer origineel, aangezien die al eens een keer is uitgevoed -_-

/\
Kijk, nog meer.
JottemJ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:25:
Ruim over de 1000 posts heen, hier verder: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.