Verwijderd
Personeelskorting bij iCentrediotav schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:03:
Dat klopt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 21:34 ]
Wow wat een fortuin, hoe duur is alleen zo'n behuizing, ook 1100?diotav schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:13:
Nope. Was een kleine € 1100 incl. kwijt kan ik me herinneren.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Die behuizing staat hiero ;-) Beetje zoeken kan geen kwaad pricewatch: Data Robotics Drobo SStep schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:56:
[...]
Wow wat een fortuin, hoe duur is alleen zo'n behuizing, ook 1100?
Thanks ik had al zitten zoeken maar kwam em niet tegen (of ik was te lui, excuses).Lampje schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:58:
[...]
Die behuizing staat hiero ;-) Beetje zoeken kan geen kwaad pricewatch: Data Robotics Drobo S
Verdorie, alleen een behuizing 600 euro... waarom moet ie nou zo duur zijn..? Op de specs pagina staat niet zoveel.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
waarom moet je een kant en klaar apparaat op de foto zetten op je "gepimpte" bureau?(er liggen twee boeken onder een macbook)
Wat ik nou niet snap is dat er mensen zijn die in topics komen waar ze het nut niet van snappenstash_nl schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:29:
wat ik nou niet snap....
waarom moet je een kant en klaar apparaat op de foto zetten op je "gepimpte" bureau?(er liggen twee boeken onder een macbook)
The devil is in the details.
Verwijderd
Je moet watstash_nl schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:29:
wat ik nou niet snap....
Verwijderd
Het is een Holga 135BC.RubenTheys schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:32:
[...]
Leuke setup, maarreuh.. Welke camera staat daar op je kast? Lijkt erg hard op een Diana-toestel, maar kan het niet fatsoenlijk thuisbrengen
Ik zal eens kijken naar een mStand, maar zat zelf meer aan een plank te denken waarop ik eventueel nog wat speakers zou kunnen zetten.
ah, maar ik snap t nut van de topic wel, alleen moet je setup dan wel iets vets zijn waarvan we gaan kwijlen....Hahn schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:31:
[...]
Wat ik nou niet snap is dat er mensen zijn die in topics komen waar ze het nut niet van snappen
stelje voor dat we hetzelfde gaan doen voor elke kant en klare pc die een tweakertje koopt, tweakers.net zou er een extra server voor moeten neerzetten om al die rommel te tonen...
Tweakers.net maakt dit topic niet, en vult het ook niet. Ook 'moet' tweakers.net helemaal niets met dit topic, behalve hooguit een paar mods inzetten om de troep eruit te halen. Een extra server hebben we ook niet echt nodig voor dit topic. De foto's kunnen gehost worden in het fotoalbum van een user, maar ook daar zit een limiet op. De meeste foto's worden echter door users zelf ergens ondergebracht.stash_nl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:23:
[...]
ah, maar ik snap t nut van de topic wel, alleen moet je setup dan wel iets vets zijn waarvan we gaan kwijlen....
stelje voor dat we hetzelfde gaan doen voor elke kant en klare pc die een tweakertje koopt, tweakers.net zou er een extra server voor moeten neerzetten om al die rommel te tonen...
Dit topic is bedoeld zodat mensen hun Apple computer (en eventueel bureau/bed/stoel/randapparatuur/hippe lampjes te showen. Niets meer, niets minder. Uiteraard is een setup met een Mac die zelfstandig koffie kan zetten van harte welkom, maar ook een kaal Ikea bureau met een MacBook erop mag hier gewoon gepost worden. Overigens staat dat ook in de startpost beschreven..
Wat ik dus niet snap, is waar jij zo'n probleem van maakt
[ Voor 9% gewijzigd door Whieee op 28-03-2011 15:50 ]
Launching containers into space
iMac 3.06 GHZ
8GB werkgeheugen
500 GB HDD
Macbook Pro late 2010
2.4 GHZ
4GB werkgeheugen
250 GB HDD
1g Nano 1GB
5.5g iPod Video 30GB
1g Touch 8GB
iPhone 4 32 GB
iPad 2 / 3G
32 GB
Mijn iMac staat op een 2TB WD HDD
Verder nog:
Bose Companion 3
Philips 2.0 Boxjes
Canon MP520
[ Voor 8% gewijzigd door MartijnMartijn op 28-03-2011 23:07 ]

Setup:
- Mac 27" i7
- Iphone 3GS
- PS3 Controller + PS3 FATT (niet zichtbaar)
- Creative Fatal1ty Headset
- Logitech X-530 5.1
- Logitech G5 (voor het af en toe gamen op de mac)
http://dl.dropbox.com/u/6697584/_MG_7911.JPG
Ik heb een link van je foto gemaakt, want met 4272 * 2848 is hij wel erg groot. Zou je misschien een echte thumbnail van maximaal 640 pixels breed willen maken met een link naar het origineel?
[ Voor 51% gewijzigd door Daedalus op 29-03-2011 13:10 ]
Radical Birds
Verwijderd
Fraai idd,je zou bijna denken dat je eerst de computer hebt aangeschafd en daarna de omgeving bent gaan samenstellen waarin deze past.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 08:56 ]
Mooi. Ik wacht nog op mijn 2011 MBP
Gave PC kast ook trouwens (Tenminste, als ik het goed zie: coolermaster..). Ik heb zijn grotere broer hier staan ;-)
Leuke setup!Firefly165 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:48:
Hier mijn mac 27" i7.
[afbeelding]
Setup:
- Mac 27" i7
- Iphone 3GS
- Logitech X-530 5.1
Maar ik heb een vraagje he. Ik heb dezelfde set speakers, maar dan de 2.1.
Heb jij die speakers gewoon opgehangen aan een spijker/schoef?
En hoe zit dat met de geluid productie, trilt dat niet te veel door naar de andere kant(van de muur)? In vergelijking met "gewoon" op het bureau hebben staan?
Thnx..
Heb je die PS3 op je iMac-scherm aangesloten? Zo ja hoe precies? En hoe gaat dat dan met de resolutie?Firefly165 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:48:
Hier mijn mac 27" i7.
[afbeelding]
Setup:
- Mac 27" i7
- Iphone 3GS
- Logitech X-530 5.1
heb ze ook staan namelijk...
later meer van mijn setup
Meulugar schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:35:
[...]
Ik heb wel dat laatste. maar ben blij dat ik dit keer een mac heb gekocht ipv weer een netbookje of een andere pc laptop.
Ik zal straks even kijken of ik een plaatje kan schieten om toch nog ontopic te blijven.
edit:
ik vond er nog 1 van een tijdje terug
[afbeelding]
einde edit
Ja tyl nu moet je niet gaan opscheppen he!![]()
O/T: heb je die bmw nu al?
-
Jeroentje van MFF
iMac 2020 i7
Dat heb je juist. uit eind jaren 70/ begin jaren 80. Zijn van mijn overgroot opa geweest maar ik vind ze gewoon super. beetje vintage maar voor mij perfect geluid!o.poulssen schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:00:
klopt het dat dit yamaha NS-615 B speakers zijn?
heb ze ook staan namelijk...
later meer van mijn setup
[...]
Zo ver ik weet is deze configuratie niet mogelijk i.v.m de aansluitings mogelijkheden. Wel kan je de Ps3 Controller aansluiten d.m.v bluetooth.Bosmonster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:59:
Heb je die PS3 op je iMac-scherm aangesloten? Zo ja hoe precies? En hoe gaat dat dan met de resolutie?
........totdat ik op dit artikel terecht kwam. Kanex XD
http://hubpages.com/hub/N...n-display-the-PS3-Finally
[ Voor 22% gewijzigd door Greatsword op 29-03-2011 12:22 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
edit: ow, zie nu je edit
Tis toch zonde om zo'n schitterend 27" scherm niet voor gamen te gebruiken (iets wat je soms toch mist op een Mac).
[ Voor 72% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2011 12:24 ]
Dat weet je voordat je een Mac koopt in principeBosmonster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:19:
Ah jammer... dat zou wel nice zijn namelijk.
edit: ow, zie nu je editEven lezen!
Tis toch zonde om zo'n schitterend 27" scherm niet voor gamen te gebruiken (iets wat je soms toch mist op een Mac).
Ik heb het na een half jaar nog steeds niet gemist eigenlijk
[X] Geschift | [_] Ongeschift
juist inderdaad, ik heb ze van me ma, toen waren ze duur, ze klinken crap, maar het is een referentie die erg lijkt op de yamaha ns-10 studio m. die klinken ook crap maar hebben wel de juiste freqeuncy response voor mixen, klinkt het hier goed dan klinkt het bijna overal oke.Destianto schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:15:
[...]
Zo ver ik weet is deze configuratie niet mogelijk i.v.m de aansluitings mogelijkheden. Wel kan je de Ps3 Controller aansluiten d.m.v bluetooth.
........totdat ik op dit artikel terecht kwam. Kanex XD
http://hubpages.com/hub/N...n-display-the-PS3-Finally
wel jammer dat ze passief zijn, de versterker die je er op aansluit verschilt namelijk nog al...
veel plezier dr mee...
iMac 2020 i7
Uhh 27" + 24" + 24"... Mag je wel een flink bureau hebbenaramdin schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:26:
Kanex XD heb ik even geprobeerd en snel weer terug gestuurd. Ik vond het tegenvallen, maximale resolutie van 720p op zo'n grote 27" scherm, waardoor je al snel "pixels" ziet. Naast mn 27" + 24" ACD iMac staat een simpele 24" Samsung met 1080p native resolutie wat me veel beter bevalt icm de PS3.
Volgens mij is het een NS200 versterker. ook niet echt de duurste, maar mijn opa is er altijd erg zuinig mee om gegaan. Eigenlijk is de set alleen gebruikt voor klassieke muziek.o.poulssen schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:49:
[...]
juist inderdaad, ik heb ze van me ma, toen waren ze duur, ze klinken crap, maar het is een referentie die erg lijkt op de yamaha ns-10 studio m. die klinken ook crap maar hebben wel de juiste freqeuncy response voor mixen, klinkt het hier goed dan klinkt het bijna overal oke.
wel jammer dat ze passief zijn, de versterker die je er op aansluit verschilt namelijk nog al...
veel plezier dr mee...
Hier ging laatst een discussie over de magic trackpad die sommige van ons gebruiken bij de iMac, ik heb een review geschreven - er is geen apart topic voor dus meld het hier maar even. klik
Mooie set-ups! Keep up the good work. Bij mij si eigenlijk niets veranderd dus een nieuwe foto lijkt me niet nodig.
[ Voor 11% gewijzigd door SquareOne op 29-03-2011 17:21 ]
[

Wat valt er te zien:
iMac 27 mid 2010 3.2Ghz 8Gig, Intel G2 120Gig SSD (begin Maart erin gezet);
MacBook (UniBody) eind 2008, 2.4Ghz 4Gig, Vertex1 120Gig + Hitachi 7K500 500Gig;
iPad 1 32Gig van eind Nov, eind December overgenomen voor een leuk prijsje (toendertijd);
iPhone4 32Gig.
WD MyStudio 2Tb om gebrek aan interne ruimte op te vangen. Sinds een uur, ook een 1Tb versie voor TimeMachine backups.
Geschoten met een Fuji F20
Kortom, Quakie is happy...
Ik teken nergens meer voor
Hmmmm, kan je review niet lezenBrm-G schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:20:
offtopic:
Hier ging laatst een discussie over de magic trackpad die sommige van ons gebruiken bij de iMac, ik heb een review geschreven - er is geen apart topic voor dus meld het hier maar even. klik
Mooie set-ups! Keep up the good work. Bij mij si eigenlijk niets veranderd dus een nieuwe foto lijkt me niet nodig.
Gewoon spullen
Try again! zou nu weer moeten werken, was de review net even aan het bewerken.
Brm-G schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:12:
[...]
Try again! zou nu weer moeten werken, was de review net even aan het bewerken.
Gewoon spullen

Wat je ziet:
- MacBook Pro 15" (early 2010, van m'n vriendin)
- iMac 24" (early 2008)
- PlayStation 3
- 32" Samsung
- Studio de Schop speakers
- Nespresso
- Warriors skateboard
- Wat overhemden
- Etc etc etc
Wat je niet ziet:
- Airport express
- NAD 705 receiver
- Harman/Kardon 7600 II
- iPhone 4 32GB
- iPad 2 32GB 3G
[ Voor 14% gewijzigd door Tjebakka op 30-03-2011 18:18 ]
If it aint fixed, it's broken.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Chille bank voor PS3 trouwens
Mooie kamer + setup verder!
Mijne komt ook binnenkort.
Wil eerst nog een trackpad of magic mouse voor dat de boel op de foto gaat
Twijfel nog wat ik moet nemen.
Trezzahn schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:07:
Spot de Apple-logo's
Chille bank voor PS3 trouwens
Mooie kamer + setup verder!
Mijne komt ook binnenkort.
Wil eerst nog een trackpad of magic mouse voor dat de boel op de foto gaat
Twijfel nog wat ik moet nemen.
Read my review.
Het hangt een beetje ervan af wat je met je mac doet. Als het niet meer dan een beetje browsen, downloaden, tekst verwerken en e-mailen is dan is de trackpad een goede oplossing!
Heb je de tijd stop gezet?Bakkert schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:17:
Ook maar even van mijn Mac
[afbeelding]
Wat je ziet:
- iMac 24" (early 2008)
- PlayStation 3
- 32" Samsung
- Nespresso
- Warriors skateboard
- Wat overhemden
- Etc etc etc
Wat je niet ziet:
- Airport express
- NAD 705 receiver
- Harman/Kardon 7600 II
- iPhone 4 32GB
- iPad 2 32GB 3G
Parallel universum gok ik.kx22 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:28:
Heb je de tijd stop gezet?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
echt zo'n plaatje voor in een boek
De inrichting en kleurtoon van de foto doen nogal aan de jaren 70 denken
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Brm-G schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:52:
[...]
offtopic:
Read my review.
Het hangt een beetje ervan af wat je met je mac doet. Als het niet meer dan een beetje browsen, downloaden, tekst verwerken en e-mailen is dan is de trackpad een goede oplossing!
Heb ik gelezen, puike review hoor!
Maar ik ben deze week nogal druk met leren en volgende week toetsweek. Als ik dan tijd heb wandel ik een APR in en ga ik kijken wat een makkelijkste werkt. Wil ze dus beiden even uitproberen. Maar is inderdaad browsen, downloaden/kijken(films) en tekstverwerken. Ben gewoon een student dus..
In iedergeval bedankt!
Je ziet de foto's wel langs komen
Jaren 70 effectjes op foto's zijn helemaal in tochExirion schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 06:37:
[...]
De inrichting en kleurtoon van de foto doen nogal aan de jaren 70 denken
Dat steve jobs mannetje is helaas niet meer te krijgen, had 'm ook wel op m'n bureau gewild, haha. Mocht iemand nog iets vinden waar die te krijgen is hoor ik het graag.
http://shop.ebay.com/i.ht...rksid=p3286.c0.m270.l1313Brm-G schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:50:
[...]
Dat steve jobs mannetje is helaas niet meer te krijgen, had 'm ook wel op m'n bureau gewild, haha. Mocht iemand nog iets vinden waar die te krijgen is hoor ik het graag.
geen dank

Thanks voor het linkje maar 1000$ gaat me iets te ver. Ik wist dat ze voor 80$ te koop waren maar toen werden ze verboden ofzoiets.
Klopt inderdaad , is nu dus echt een collectors item voor de echte freak.........Brm-G schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:26:
[...]
Thanks voor het linkje maar 1000$ gaat me iets te ver. Ik wist dat ze voor 80$ te koop waren maar toen werden ze verboden ofzoiets.
80 dollar vind ik ook nog vrij duur voor zo'n dom poppetje.cardwizard schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:31:
[...]
Klopt inderdaad , is nu dus echt een collectors item voor de echte freak.........
Voor de kwaliteit het de hoeveelheid detail valt die prijs reuze mee hoor.syltheboy schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:27:
[...]
80 dollar vind ik ook nog vrij duur voor zo'n dom poppetje.
Ik heb hier genoeg 'poppen' staan die veeeel meer dan dat gekost hebben

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Maar die kun je opblazen en leeg laten lopenSpike_wolf schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:34:
[...]
Voor de kwaliteit het de hoeveelheid detail valt die prijs reuze mee hoor.
Ik heb hier genoeg 'poppen' staan die veeeel meer dan dat gekost hebben![]()
Verwijderd

Wat zie je:
- Imac 27* met i7 en 8gig en 1tb
- Trackpad
- Apple keyboard
- Apple Remote
- Razer Mamba
- Ipad 2 16gb
- Iphone4 16gb
- Corepad XXL muismat
- JVC 500watt speaker setje
- Nixon Ledere portemonnee
Wat zie je niet:
- Ipad 1
- Iphone 3g 16g
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 17:00 ]
Verwijderd
Ik vind 'm juist moeilijk, veel te lastig in één oogslag te zien waar je aan toe bent.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:59:
Wat een ontzettend vette screensaver. Hoe heet die?
Heb 'm ook mee genomen
THNX
Verder leuke setup
HAHA ik moest hier heel hard om lachenMeulugar schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:53:
[...]
Maar die kun je opblazen en leeg laten lopen
WTF, zijn die dingen zo duur?Meulugar schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:53:
[...]
Maar die kun je opblazen en leeg laten lopen

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hahaha super screensaver!Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:57:
[afbeelding]
Wat zie je:
- Imac 27* met i7 en 8gig en 2tb
- Trackpad
- Apple keyboard
- Apple Remote
- Razer Mamba
- Ipad 2 64gb
- Iphone4 16gb
- Corepad XXL muismat
- JVC 500watt speaker setje
- Nixon Ledere portemonnee
Wat zie je niet:
- Ipad 1
- Iphone 3g 16g
Mijn opstelling nu is nog:
Wat u ziet:
Apple iMac 24" 2,66Ghz Core 2 Duo 4Gb 640Gb
Apple Magic Mouse
Apple Toetsenbord
Apple Macbook Pro 13" 2,26Ghz Core 2 Duo 4Gb 160Gb
Apple Mac Mini a.k.a. Mac Server Snow
Apple iPad 1 32Gb Wifi + 3G
Apple Optical USB Drive
Protools Digidesign Rack 003
KRK Rokit 6 Studio Monitors
Western Digital 160Gb USB 2.0 Portable Harddisk
Wat u niet ziet:
Apple Trackpad
Apple Time Capsule 1TB
Apple iPhone 4 16Gb (foto mee gemaakt)
HP Color Laser 2315 Network (ofzo iets

Epson Stylus 1400 A3 printer
Waarschijnlijk ga ik het een en ander veranderen in korte tijd.
Edit: Ik vind steeds meer appel producten.....
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 20:05 ]
Vandaag een trackpad gekocht, dus gelijk mijn bureau opgeruimd

Wat je ziet
- Ikea Galant bureau
- Imac 24"
- Macbook Pro 15"
- Dell 23" scherm
- Trackpad
- Logitech Muis
- Apple Bluetooth Keyboard
- Apple Keyboard
- Ipad 32GB 3G
- Wacom Tablet
- Synology DS211J
Verder niet op de foto
- Airport Time Capsule
- Mac Mini als Media Center
- Apple Airport Express
- iPhone 4
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Die Dell 23" wat is je resolutie?
Standaard is het wit behang wat we appeltjes groen hebben geverfd.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Uit de waarschuwing: • Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
just saying...

Zeker weten. Foto is met iPhone gemaakt (hipstamatic y0)Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:12:
[...]
Jaren 70 effectjes op foto's zijn helemaal in toch
Ik durf het je niet te zeggen. was gewoon in een melige bui
Om ontopic te blijven:
Gruwelijk gewaagde kamer met dat groen en wit. Het heeft zeker goed uitgepakt. Lekker fris en zomers!
wie weet is het wel een eigen zaak?mathijs55 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:00:
[...]
Uit de waarschuwing: • Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
just saying...
Ik vind die speakers zooo ontzettend gaaf!Bakkert schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:17:
Ook maar even van mijn Mac
[afbeelding]
Wat je ziet:
- iMac 24" (early 2008)
- PlayStation 3
- 32" Samsung
- Nespresso
- Warriors skateboard
- Wat overhemden
- Etc etc etc
Wat je niet ziet:
- Airport express
- NAD 705 receiver
- Harman/Kardon 7600 II
- iPhone 4 32GB
- iPad 2 32GB 3G
Jammer dat ik er de ruimte niet voor heb. Ik zou ze alleen al voor mn uitzet willen kopen
Enig idee of er een manier is om deze ook op WIndows 7 draaiend te krijgen ?
[ Voor 39% gewijzigd door dragon4ce op 01-04-2011 20:12 ]
Omdat het kan.
Tip: koop wat van die tapse stukjes schuim voor onder je monitors, a la http://www.auralex.com/so...sound_isolation_mopad.asp Kan je je boxjes ook mooi iets mee omhoog richten.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:01:
Er zijn er al veel over stag gegaan, dus dan ik ook maar.
Mijn opstelling nu is nog:
*knip*
KRK Rokit 6 Studio Monitors
*knip*
Edit: toch maar eens een foto gemaakt:

Spreekt aardig voor zich denk ik. Boxjes zijn Mackie MR5, geluidskaart een TC Electronic Konnekt 24D, beide niet van mij btw, maar ik mag ze vrij veel gebruiken. Koptelefoon is een BD DT770pro (die op mijn hoofd helaas niet zo lekker zit).
Behang is van de vorige bewoners.
[ Voor 30% gewijzigd door Jesse op 01-04-2011 21:01 ]
Verwijderd
Dat behang is toch niet zo storend?Jesse schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:43:
[...]
Tip: koop wat van die tapse stukjes schuim voor onder je monitors, a la http://www.auralex.com/so...sound_isolation_mopad.asp Kan je je boxjes ook mooi iets mee omhoog richten.
Edit: toch maar eens een foto gemaakt:
[afbeelding]
Spreekt aardig voor zich denk ik. Boxjes zijn Mackie MR5, geluidskaart een TC Electronic Konnekt 24D, beide niet van mij btw, maar ik mag ze vrij veel gebruiken. Koptelefoon is een BD DT770pro (die op mijn hoofd helaas niet zo lekker zit).
Behang is van de vorige bewoners.
Het welbekende stekkerblok met aan en uit knop
Valt heel erg mee. Als je normaal achter de iMac bezig bent valt het niet eens op. Verder zit aan de rechterkant nog een raam waar het meeste licht vandaag komt en de muur achter ons is wit.. We zitten ivm ons eigen fotozaak heel veel te werken achter het bureau en we hebben beiden nog nooit last gehad van de kleur van het behang.dragon4ce schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:12:
@Ma@cer: mooi bureau, al zou ik persoonlijk wel gek worden van dat felle behang;)
Hiervoor was het donkeblauw, maar dit is echt frisser en werkt ook lekkerder.
Verwijderd
Wat zie je op de foto:
iMac 27" mid 2010 i3 met 12Gb ram.
iPad 16Gb Wifi
Seiko Arctura 2008
Senseo apparaat
steelseries mousepad XXL
Sony MDR-EX300 oordoppen
Portemonnee (inhoud: 0,0 euro aangezien ik vorige week de iMac 27" heb aangeschaft
Wat zie je niet op de foto:
iPhone 4 16Gb (is de foto mee gemaakt)
Externe 3.5" hardeschijf van 2Tb (ligt achter de iMac poot)
Externe 2.5" hardeschijf van 320Gb (ligt ook achter de iMac)
NAS van 4Tb (onder het bureau)
Logitech MX510 (voor de gamerij)
Maar wat ik me dan afvraag wat doen mensen met al die GB/TB's aan opslag?
Just curious, not trolling
Ik heb ook 4,5 TB en ik moet zeggen dat er nog maar 0,7 TB over is. Ik film full HD dus dat gaat vrij snel. + een time machine erop is ook al gauw een TB of 1,5.Trezzahn schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:19:
Maar wat ik me dan afvraag wat doen mensen met al die GB/TB's aan opslag?Hierboven heeft 6,32 TB waarvoor?
[ Voor 6% gewijzigd door Vitruvius op 02-04-2011 18:23 ]
waarschijnlijk veel downloaden en relatief weinig verwijderen.Trezzahn schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:19:
Leuke setup hoor!
Maar wat ik me dan afvraag wat doen mensen met al die GB/TB's aan opslag?Hierboven heeft 6,32 TB waarvoor?
Just curious, not trolling
Verwijderd
Hehe, dat zal best.. Maar mijn MacBook was aan het dood gaan, en was hard toe aan een nieuwe. De HD 5670 en i3 icm met 12Gb ram zal het voor mij nog lang goed doenInterfico schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:04:
@Quveo erg mooie iMac. Wil je vreugd niet wegpraten maar is het niet heel kort voor de imac refresh?
Verwijderd
Dat ook.reAaa schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:29:
[...]
waarschijnlijk veel downloaden en relatief weinig verwijderen.
Ik mijn voornamelijk iMac voor muziek, foto en video bewerking. De bestanden daarvan gaan toch al gauw richting de 400/500Mb per stuk. Daarnaast wil ik van dit alles ook nog een backup hebben dus vandaar
Sommige mensen downloaden meer porno dan dat ze in hun leven actief zouden kunnen kijken zonder te bezwijken aan lichamelijke uitputting en buitensporige slijtage aan lichaamsdelen.Trezzahn schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:19:
Maar wat ik me dan afvraag wat doen mensen met al die GB/TB's aan opslag?
Enige goede antwoord merk ik alExirion schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:25:
[...]
Sommige mensen downloaden meer porno dan dat ze in hun leven actief zouden kunnen kijken zonder te bezwijken aan lichamelijke uitputting en buitensporige slijtage aan lichaamsdelen.
Als ik film gekeken heb, gewoon normale
Wel sorry van mijn off-topic gedoe
Verwijderd
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" Core 2 Duo 2.53 Ghz, 4GB Ram, 500Gb Hdd
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
Behringer Xenyx 502
Sennheiser HD 201
Samsung BX2431 Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
Oude Panasonic platenspeler met wat iron maiden platen erop.
Foto gemaakt met mijn iPhone 4. Heb ik mijn setup ook eens gedeeld..
Zou je je wallpaper willen delen? Erg stijlvol!
Verwijderd
http://rgbmix.com/files/a...ple-Store-Wallpaper_1.jpg (2560x1600) zou voldoende moeten zijn qua resolutie.
Nette setup! Wallpaper komt volgens mij origineel van interfacelift.com.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:49:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
Behringer Xenyx 502
Sennheiser HD 201
Samsung BX2431 Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
offtopic: Is dat een fles Jack Daniels Silver Select Single Barrel op de haard?
Verwijderd
scherp oogelsandor schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:56:
[...]
offtopic: Is dat een fles Jack Daniels Silver Select Single Barrel op de haard?![]()
Verwijderd
Waar heb je die Sennheiser HD 201 gekocht?Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:49:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
Behringer Xenyx 502
Sennheiser HD 201
Samsung BX2431 Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
die plaat van iron maiden is dat niet powerslave? overigens goede plaat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 23:14 ]
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.