Nice!Trezzahn schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:54:
Hallo allemaal,
Na een tijdje dit topic te hebben gevolgd hierbij ook mijn Mac gedoe.
(plaatjes en lijstje)
Nja, dat was 'm dan.
Tips altijd welkom
Verwijderd
Na maar weer vele mooie setups kijken
ga ik ook weer ff een showen:)
http://tinypic.com/r/kc05ly/7
http://tinypic.com/r/2j0yplu/7
http://tinypic.com/r/10wva8j/7
Wat je ziet:
Apple MacBook Pro 13'' Mid 2010
Apple iPod Touch 2G
Apple Magic Mouse
Apple Universale Dock
Apple Remote, Witte en Unibody Model
Samsung series 4 32" LCD Televisie
2 Sim kaartjes
Wat je niet ziet:
Samsung Jet waarmee de foto's zijn geschoten.
Verlanglijstje:
iPad 2 Wifi 16GB of 32 GB
27" Led Cinema Display
http://tinypic.com/r/kc05ly/7
http://tinypic.com/r/2j0yplu/7
http://tinypic.com/r/10wva8j/7
Wat je ziet:
Apple MacBook Pro 13'' Mid 2010
Apple iPod Touch 2G
Apple Magic Mouse
Apple Universale Dock
Apple Remote, Witte en Unibody Model
Samsung series 4 32" LCD Televisie
2 Sim kaartjes
Wat je niet ziet:
Samsung Jet waarmee de foto's zijn geschoten.
Verlanglijstje:
iPad 2 Wifi 16GB of 32 GB
27" Led Cinema Display
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 20:01 ]
Okee dan. ben al een paar mooie setups tegengekomen. ik dacht laat ik es ff mij halve setup showen. de iMac is niet van mij, maar van m'n opa. ik mocht em ff lenen om em te installeren e.d. en om er een beetje aan te wennen. ben nu aan het sparen voor een 27", maar dat mag pas na m'n examens. Enfin hier twee fototjes.

En eentje met mij derbij:

ohw wat je ziet is trouwens
- een nieuwe iMac van 1200 eurie. goedkoopste uitvoering dus
- iPod touch 64GB
- compaq laptopje van me pa
- 4GB usbstickje

En eentje met mij derbij:

ohw wat je ziet is trouwens
- een nieuwe iMac van 1200 eurie. goedkoopste uitvoering dus
- iPod touch 64GB
- compaq laptopje van me pa
- 4GB usbstickje
[ Voor 7% gewijzigd door supersnathan94 op 13-04-2011 20:20 ]
Ook alweer even geleden sinds ik m'n setup heb laten zien.

Wat je ziet:
MacBook Air 11,6' - 128 GB SSD
Apple Cinema Display 27''
Harman Kardon Soundsticks III
Superdrive
Universal Dock
Magic Trackpad
Wat je niet ziet:
WD Elements 1 TB
iPhone 4 16 GB Wit (foto mee gemaakt, crappy kwaliteit, voornamelijk door het slechte licht hier)
iPod Classic 120 GB
Monster Beats by dr. Dre Studio Headphones
En zie dat m'n sig behoorlijk achter loop, dus zal die eens updaten

Wat je ziet:
MacBook Air 11,6' - 128 GB SSD
Apple Cinema Display 27''
Harman Kardon Soundsticks III
Superdrive
Universal Dock
Magic Trackpad
Wat je niet ziet:
WD Elements 1 TB
iPhone 4 16 GB Wit (foto mee gemaakt, crappy kwaliteit, voornamelijk door het slechte licht hier)
iPod Classic 120 GB
Monster Beats by dr. Dre Studio Headphones
En zie dat m'n sig behoorlijk achter loop, dus zal die eens updaten
Doe ook maar weer eens mee 

- iMac, 27", i5 standaard
- Novation Nocturn 49 Keyboard
- Behringer Truth Monitor Speakers
- Nanopatch (om het volume van de speakers te regelen)
- 2 keer Lacie Externe HD
- iPad 2, 32 GB
- Digidesign Eleven Rack (Gitaar Amp modeler en effecten)
- Roland FC300 (om de Eleven Rack mee aan te sturen)
- Zelfbouw Marshall Plexi gitaar versterker
- Aantal gitaren en een Mic
- Stomme printer
- iMac, 27", i5 standaard
- Novation Nocturn 49 Keyboard
- Behringer Truth Monitor Speakers
- Nanopatch (om het volume van de speakers te regelen)
- 2 keer Lacie Externe HD
- iPad 2, 32 GB
- Digidesign Eleven Rack (Gitaar Amp modeler en effecten)
- Roland FC300 (om de Eleven Rack mee aan te sturen)
- Zelfbouw Marshall Plexi gitaar versterker
- Aantal gitaren en een Mic
- Stomme printer
hee jij gebruikt je iPad als mixer hea? welk programmatje heb je daarvoor? is voor mij misschien een optie als ik drums ga opnemen thuis.
Je het helemaal gelijkVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:40:
CoiLive, vergeet je Beyerdynamic niet te benoemen, wat een zalig ding is dat.
Op het moment staan de mixer van Pro Tools er gewoon op via DisplayPad, maar er zijn ook Apps voor, namelijk:AC-7 Coresupersnathan94 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:44:
hee jij gebruikt je iPad als mixer hea? welk programmatje heb je daarvoor? is voor mij misschien een optie als ik drums ga opnemen thuis.
Jazeker, waarom zou dat niet prettig werken?diotav schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:44:
@elsandor .. werkt dat nou prettig, de 11-inch Air icm een 27-inch ACD?
@elsandor, ik denk ook meer de vraag of de 11' voldoet als primaire systeem. Of heb je er nog een ander systeem naast?
Verwijderd
heb heb heb heb jij jouw bed bij beterbed gekochtRalphvR schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:56:
Hier mijn vernieuwde setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
- iMac 27'', 3.06 GHz Core 2 Duo, 4GB, 1 TB HDD
- Apple Universal Dock
- Apple Remote (white, voor dock)
- Oud zakhorloge
- Twee horloges (één IWC horoge en één Nairui)
- Blackberry Bold 9700 (Over ong. 3 maanden vervangen door een iPhone 4 (5?))
- iPod Touch 3th Generation, 32 GB
- Apple Remote (voor Mac, VLC)
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Magic Trackpad
- Castelijn & Beerens portemonnee
- Nikon Microlens (AF Micro Nikkor, 60 mm, 1:2.8 D)
- Logitech Z-5500 Digital Speaker set
- Remote voor Z-5500
- Freecom 1 TB Externe Harde Schijf (Time Machine) USB, Firewire 800/400 eSata
- Nieuwe bladmuziek (Just The Way You Are, Bruno Mars)
- Overige Stuff die ik niet op ga noemen
Wat zie je niet:
- Nikon D70 waar deze foto mee is genomen
Wallpaper is: http://interfacelift.com/...s/2465/leopard_stare.html
Zeg maar wat jullie ervan vinden
hij lijkt erg veel op het bed wat ik heb ! (behalve de inhoud van het bureau dat is bij mij vooral troep en een scherm dat niet is aangesloten wegens defecte pc)
Ah, op die manier. Voor mij is de Air voldoende als primair systeem, het voelt erg snel aan door de SSD voor de dagelijkse dingen als browsen/tekstverwerken, en voor m'n studie heb ik vooral Matlab nodig, en dat draait ook perfect. Heb m'n storage uiteraard op een externe schijf, maar al met al voldoet de Air aan al m'n eisen.M.C. schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:06:
@elsandor, ik denk ook meer de vraag of de 11' voldoet als primaire systeem. Of heb je er nog een ander systeem naast?
was er ook niet ergens een topic over bij je mac passende speakers? was hier laatst naar op zoek oa. voor die AV-40's of soundsticks III, maar kon het niet meer vinden..aramdin schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:04:
[...]
Als je bass wilt moet je zeker ook de M-Audio Studiophiles AV-40 in je besluitvorming meenemen. Ik heb de Bass boost uit moeten schakelen op die speakers, al helemaal in combinatie met Bongiovi DPS plugin (http://www.bongioviacoustics.com/products-dpsplugin.php)
Mooi setups komen hier de laatste dagen voorbij!
Er is inderdaad een topic over speakers die bij je mac passen maar kan het zo 1,2,3 niet vinden met de zoekfunctie.
Er is inderdaad een topic over speakers die bij je mac passen maar kan het zo 1,2,3 niet vinden met de zoekfunctie.
Dankjewel!Gerwinner schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:51:
[...]
Nice!Die achtergrond ook, heb je een link?
Zeker:
http://wallbase.cc/wallpaper/459066
@CoiLive: leukleukleuk!!! Geen ruzie met de buren? Die gitaarversterker wil ook wel denk ik zo.. 
Gefeliciteerd met je novation, beste keuze!
Ik kan je DAW niet direct thuisbrengen. Lijkt op cubase, maar met name het bovenste gedeelte van de DAW is anders.. Wat gebruik je?
Gefeliciteerd met je novation, beste keuze!
Ik kan je DAW niet direct thuisbrengen. Lijkt op cubase, maar met name het bovenste gedeelte van de DAW is anders.. Wat gebruik je?
[ Voor 31% gewijzigd door jick op 14-04-2011 08:31 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1180114rjvisje schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:10:
[...]
was er ook niet ergens een topic over bij je mac passende speakers? was hier laatst naar op zoek oa. voor die AV-40's of soundsticks III, maar kon het niet meer vinden..
Verwijderd

Zo, even mijn set-up opgepimpt!
Wat je ziet:
- Macbook Pro 13" begin 2011
- Samsung SyncMaster 2333HD
- Raindesign mStand
- Apple wired keyboard
- Magic Trackpad
- Apple remote
- iPhone 3GS 8 gb.
- iPod Classic 160 gb.
- Stukje van mijn Philips Home Cinema Set, waar ook mijn Macbook op is aangesloten.
Je hebt zo weinig kleur buiten je schermen (en posters aan de muur) dat ik dacht dat de foto greyscale was!Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of dat een voor- of nadeel is mag je zelf verzinnen.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
Haha, valt mee! Hierboven hangt een plank met al mijn dvd's en cd's, dus dat maakt het sowieso al wat drukker. Voor de rest ook nog gewoon gekleurde schilderen enzo.coptician schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:06:
[...]
Je hebt zo weinig kleur buiten je schermen (en posters aan de muur) dat ik dacht dat de foto greyscale was!
Of dat een voor- of nadeel is mag je zelf verzinnen.

Setup april 2011 by k5O52, on Flickr
toch maar de tweede ACD weggedaan. Het zag het er indrukwekkend uit, maar in praktijk werkte ik eerlijk gezegd eigenlijk maar alleen op middelste ACD scherm. 'Omdat het kan' is soms niet de uitkomst
Verwijderd
mooie setup!
dat plantje geeft het wel wat extra's, je hebt zeker veel goed daglicht in je kamer? ik heb al een aantal keer geprobeert een plantje op mn bureau te zetten maar ze sterven altijd binnen no-time.
dat plantje geeft het wel wat extra's, je hebt zeker veel goed daglicht in je kamer? ik heb al een aantal keer geprobeert een plantje op mn bureau te zetten maar ze sterven altijd binnen no-time.
Misschien moet je eens naar de tandarts ofzoVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:26:
ik heb al een aantal keer geprobeert een plantje op mn bureau te zetten maar ze sterven altijd binnen no-time.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
...of soms een beetje water gevenExirion schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:28:
[...]
Misschien moet je eens naar de tandarts ofzo
Verwijderd
Ik heb hem eerder gezien, maar waar laat je je Wireless Keyboard voorzien van zwarte toesten, of koop je hem zo bij een 'speciale' winkel o.i.d.?
Verwijderd
Heb je misschien een linkje naar de wallpaper op je rechter scherm?Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Macbook Pro 13" begin 2011
- Samsung SyncMaster 2333HD
- Raindesign mStand
- Apple wired keyboard
- Magic Trackpad
- Apple remote
- iPhone 3GS 8 gb.
- iPod Classic 160 gb.
- Stukje van mijn Philips Home Cinema Set, waar ook mijn Macbook op is aangesloten.
Toetsen zijn gespoten. ik weet dat er silicone 'sleeves' te verkrijgen zijn die je kunt plaatsen over je wireless keyboard, maar dat maakt het typen een stuk ongemakkelijker. Aangezien ik er wat water overheen had gegooid en toch al alle toetsen had gedemonteerd had ik maar besloten om ze te ontvetten/spuiten.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:34:
[...]
Ik heb hem eerder gezien, maar waar laat je je Wireless Keyboard voorzien van zwarte toesten, of koop je hem zo bij een 'speciale' winkel o.i.d.?
Ik heb vanmiddag een nieuw scherm voor m'n Windows-bak (m'n hoofd-computer) gekocht, waardoor ik besloten heb om m'n Mac Mini, die voorheen aan m'n TV hing maar weer gewoon als computer te gebruiken in plaats van als mediacenter. Doe er niet bijster veel mee, naast m'n mail checken en een beetje internetten.

Je ziet:
Mac Mini CoreDuo 1,66GHz met 1GB RAM.
Dell WFP2007 beeldscherm.
Bluetooth toetsenbord en muis.

Je ziet:
Mac Mini CoreDuo 1,66GHz met 1GB RAM.
Dell WFP2007 beeldscherm.
Bluetooth toetsenbord en muis.
[ Voor 13% gewijzigd door weebl op 14-04-2011 18:16 ]
Staan nu wel nog de letters/nummers/symbolen op de toetsen?k5052 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:22:
[...]
Toetsen zijn gespoten. ik weet dat er silicone 'sleeves' te verkrijgen zijn die je kunt plaatsen over je wireless keyboard, maar dat maakt het typen een stuk ongemakkelijker. Aangezien ik er wat water overheen had gegooid en toch al alle toetsen had gedemonteerd had ik maar besloten om ze te ontvetten/spuiten.
New Toy
(maar twijfel nog of ik hem houd, want vind mijn Monster Beats Studio toch eigenlijk beter klinken)

[ Voor 6% gewijzigd door rbrouwers123 op 14-04-2011 23:14 ]
Nice. Heb je een link naar die wallpaper?rbrouwers123 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:33:
New Toy(maar twijfel nog of ik hem houd, want vind mijn Monster Beats Studio toch eigenlijk beter klinken)
Denk dat je hier wel voldoende aan hebt

Maar mooie pro headset alleen beetje duur
Is deze headphone nou draadloos?
[ Voor 8% gewijzigd door Ronwiel op 15-04-2011 10:54 ]
Verwijderd
http://i.imgur.com/ckVIl.jpgVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:03:
[...]
Heb je misschien een linkje naar de wallpaper op je rechter scherm?
Verwijderd
http://www.idubification.com/IMG_0085.JPG
http://www.idubification.com/IMG_0086.JPG
Ik heb links van je foto's gemaakt, want met 2592x1936 zijn ze wel erg groot. Zou je misschien thumbnails willen maken van maximaal 640 pixels breed, met een link naar het origineel?
Toch maar een nieuw beeldscherm gehaald met een ips paneel, tn beviel me niet helemaal..
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" Core 2 Duo 2.53 Ghz, 4GB Ram, 500Gb Hdd
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
HP ZR24W Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
Oude Panasonic platenspeler met wat iron maiden platen erop.
http://www.idubification.com/IMG_0086.JPG
Ik heb links van je foto's gemaakt, want met 2592x1936 zijn ze wel erg groot. Zou je misschien thumbnails willen maken van maximaal 640 pixels breed, met een link naar het origineel?
Toch maar een nieuw beeldscherm gehaald met een ips paneel, tn beviel me niet helemaal..
Wat je ziet:
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
HP ZR24W Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
[ Voor 20% gewijzigd door Daedalus op 17-04-2011 18:19 ]
Beeldscherm zit er ook goed uit. Kan je wallpaper linken?Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
HP ZR24W Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
Eindelijk eens kwalitatief goede EN mooie speakers bij een iMac. !NickvdB schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:31:
[afbeelding]
iMac 21,5" 2010 model: 3,06gHz i3
Externe harde schijf voor TM
Philips kleurenlamp
Tannoy Signature Revolution DC4 luidsprekers met Final Sound subwoofer.
Foto genomen met iPhone 3G
[ Voor 8% gewijzigd door FIFO op 15-04-2011 17:06 ]
Psies... Welke versterker gebruik je? Een cyrus 6xp zal perfect kunnenFIFO schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:06:
[...]
Eindelijk eens kwalitatief goede EN mooie speakers bij een iMac. !
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Ik zou de speakers op een verhoging zetten (vaak het midden van de tweeter op oog hoogte. Dat geluidsverschil ga je namelijk direct merken!Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
HP ZR24W Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
Verwijderd
Ik zal morgen eens kijken waar ik het origineel ergens heb.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:01:
[...]
Zou je die vette Super Mario wallpaper willen linken? Dankje!
Je hoort snel van me!
Verwijderd
Bedankt voor het advies, ik had hier al vaker aan gedacht namelijk misschien toch maar eens uitvoeren. Even kijken voor een betaalbare oplossing!CoiLive schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:37:
[...]
Ik zou de speakers op een verhoging zetten (vaak het midden van de tweeter op oog hoogte. Dat geluidsverschil ga je namelijk direct merken!
Het is megan fox: linkVerwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:02:
Mooie setup, dik jaloers:P
ps. is dat niet Megan Fox?
LG W2230S-PF
Samsung Pleomax 2.1
Foto genomen met een Sony Nex 5 + UWA. Verder niets bijzonders
somber maar effectief...
Hierbij mijn vernieuwde setupje.

Wat je ziet:

Wat je ziet:
- iMac najaar 2010 21.5" (instapmodel)
- LG E2240
- WD Digital Elements 2TB
- Senheiser HD201
- Macbook Pro 13" 2011 (instapmodel)
- JBL On Time White
- Apple Airport Extreme
- Canon MP540

Computerspul:
- iMac 24" met Vertex 2 120GB SSD
- Apple Magic Trackpad
- Logitech S530 Mouse
- iPhone 4G in Universal Dock
- iPad 16GB 3G
- Belkin 7-poorts USB hub
- Sweex Gigabit switch
Audiospul:
- Cambridge Audio Azur 340R receiver
- Tangent Evo E4 speakers
- XTZ 8" subwoofer
- AKG K240DF headphone
- Philips DVP9000SA DVD/SACD-speler
- Roland JV-1080 MIDI Synthesizer
Niet zichtbaar:
- Apple Time Capsule 1TB
- QNAP TS-219P+ NAS met 2x2TB in RAID1
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat zijn de betere werkplekken. Al is mijn combinatie van hooikoorts + glimmend macbook scherm niet echt het meest ideale om lekker buiten te kunnen werken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:09:
Mooie cleane setup! Vind die stand voor de iPad overigens zeer leuk, zal ik ook eens voor moeten kijken als ik een iPad heb gekocht.
Zonnige dagen zijn altijd leuke dagen
[afbeelding]

No Shame, only Fame!
Beetje off-topic, maar moet het toch ff vragen;Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:09:
Mooie cleane setup! Vind die stand voor de iPad overigens zeer leuk, zal ik ook eens voor moeten kijken als ik een iPad heb gekocht.
Zonnige dagen zijn altijd leuke dagen
[afbeelding]
Zijn die 'the smashing book'-boeken wat? Zat er paar weken zelf naar te kijken, maar kon er niet echt een goed oordeel overgeven of het het geld waard is. Ze tonen vrij dik
Verwijderd
Momenteel kan ik er nog geen antwoord op geven, heb ze net ontvangenTijn89 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:21:
[...]
Beetje off-topic, maar moet het toch ff vragen;
Zijn die 'the smashing book'-boeken wat? Zat er paar weken zelf naar te kijken, maar kon er niet echt een goed oordeel overgeven of het het geld waard is. Ze tonen vrij dik
@S2801; Toen ik deze middag probeerde zonder allergie medicijn dit te doen ging het ook niet, het is een hel voor hooikoorts atm!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 10:59 ]
linkje wallpaper?? pleaseExirion schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Computerspul:
- iMac 24" met Vertex 2 120GB SSD
- Apple Magic Trackpad
- Logitech S530 Mouse
- iPhone 4G in Universal Dock
- iPad 16GB 3G
- Belkin 7-poorts USB hub
- Sweex Gigabit switch
Audiospul:
- Cambridge Audio Azur 340R receiver
- Tangent Evo E4 speakers
- XTZ 8" subwoofer
- AKG K240DF headphone
- Philips DVP9000SA DVD/SACD-speler
- Roland JV-1080 MIDI Synthesizer
Niet zichtbaar:
- Apple Time Capsule 1TB
- QNAP TS-219P+ NAS met 2x2TB in RAID1
nette set up verder
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik wil niet zeuren, maar wat zit iedereen hier altijd te roepen om "linkje naar wallpaper"?
Moet iedereen dezelfde hebben oid?
Moet iedereen dezelfde hebben oid?
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Gelukkig is het niet verplicht, integenstelling tot het Apple Screenshot Topic.
• De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom verplicht en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren.
• De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom verplicht en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
lol! oh noes
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Ja mensen weet het, nieuw bureau komt er binnenkort.
[ Voor 28% gewijzigd door NotSoSteady op 19-04-2011 19:40 ]
En een lamp of een raam waar licht in kan schijnen?NotSoSteady schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:38:
[afbeelding]
Ja mensen weet het, nieuw bureau komt er binnenkort.
Ik zit naast een raam, en heb een lamp achter mij staan.kx22 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:32:
[...]
En een lamp of een raam waar licht in kan schijnen?
Maar licht is eng en je zit liever in het donker?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Haha nou om heel eerlijk te zijn, was me het eigenlijk geeneens zo zeer opgevallen. Overdag is er hier altijd erg veel licht. Heb ook het gevoel dat de foto wat donkerder is dan in real life, ik stoor me er tenminste niet aan.Spike_wolf schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:37:
Maar licht is eng en je zit liever in het donker?
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 19-04-2011 20:49 ]
Buiten/avond werkplek (klikken voor groter):

Wat je ziet:
MacBookPro7,1 (C2D 2.4Ghz, 4096MB, 250GB, Geforce 320M)
Logitech Wireless Mouse (v320 geloof ik, not sure)
Background = Audi S8 ABT

Wat je ziet:
MacBookPro7,1 (C2D 2.4Ghz, 4096MB, 250GB, Geforce 320M)
Logitech Wireless Mouse (v320 geloof ik, not sure)
Background = Audi S8 ABT
Jeetje wat donker
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 19-04-2011 23:02 ]
Buitenlampje stuk
ik heb geen mac, dus ik weet niet dat dat de standaardt is:)
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Google Images: leaf curl osxSupsooi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:09:
ik heb geen mac, dus ik weet niet dat dat de standaardt is:)

(clickable)
Te zien:
- 2x iiyama 2407HDS 24" (wall-mounted)
- Mac Mini 2GHZ, 4GB, 60GB Vortex 2 SSD
- M-Audio Studiophile AV40 Speakers
- Apple Keyboard + Magic Mouse + muismatje
- Monster Beats by Dr. Dre (de echte
- Macbook Air 11" 2GB, 64GB SSD
- iPhone 4 16GB in dock
- Zelf gebouwd bureau van steigerhout (leuk project)
Niet te zien:
- 2x Airport Express N
- Nikon D3100 + 18/200MM VR lens (plaatje mee geschoten)
- 17" Macbook Pro 2007, 2,33GHz, 4GB, 250GB HDD
- Debian machine met 9TB opslag voor films & muziek
(wallpaper heb ik zelf geknipt, het origineel komt van hier
[ Voor 12% gewijzigd door Bluedude3410 op 20-04-2011 19:55 . Reden: wallpaper + enkele dingen toegevoegd ]
Zo! Niet verkeerd! I like!Bluedude3410 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:50:
[afbeelding]
(clickable)
Te zien:
- Apple Keyboard + Magic Mouse
- Monster Beats by Dr. Dre (de echte)
- Macbook Air 11"
Niet te zien:
- 2x Airport Express N
wow super mooi, stiekem jaloers. leuk ook van dat steigerhouten bureau, ben er nu ook een aan het maken.Bluedude3410 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:50:
[afbeelding]
(clickable)
Te zien:
- iPhone 4 16GB in dock
Niet te zien:
- 2x Airport Express N
bedankt
Welke lak heb je erop gesmeert? Eikenhout is normaal toch veel lichter van kleur en laat splinters los? Wil namelijk ook iets zelf maken;P Kan hem alleen niet laten 'zweven' denk ik (gipsmuur)...Bluedude3410 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:50:
[afbeelding]
(clickable)
Te zien:
- iPhone 4 16GB in dock
Niet te zien:
- 2x Airport Express N
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat je iets met muziek producing doet...of ben je gewoon een geluidsfreak?
Nee hoor, luister gewoon veel muziek ;-)Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:04:
Ik heb het gevoel dat je iets met muziek producing doet...of ben je gewoon een geluidsfreak?
Geen lak, ik heb er donkere beits op gesmeerd, een paar uurtjes in laten trekken, daarna met wat wasbenzine en een oude doek het overtollige beits verwijderd. Dus alles in de kieren blijft donker, en het oppervlakte een stuk lichter. Was een beetje een gokje, maar het is echt super geworden! Geen last van splinters door de beits. Ik heb er overigens gewoon IKEA poten onder gezet, werkt prima.tomwebfreak schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:41:
Welke lak heb je erop gesmeert? Eikenhout is normaal toch veel lichter van kleur en laat splinters los? Wil namelijk ook iets zelf maken;P Kan hem alleen niet laten 'zweven' denk ik (gipsmuur)...
Thanks voor de tip, ga ik eens proberen.aramdin schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:03:
Mooie setup, nette speakers (heb ik zelf ook). Tip: draai de speakers allebei een beetje naar binnen om zo precies in de sweet spot te zitten, staat ook in de manual aangegeven.
Update.
MacBook Air overgenomen van een mede-tweaker.
Hackintosh 6GB ram upgrade + Corsair H70 Watercooler.

Wat je zie je:
hackintosh
Intel i7 950 @ 4.2 Ghz
12GB DDR3 1600 Hmz
ATI HD5870 1Gb
OCZ Vertex 2 60GB
2 x 2TB HDD
1 x 1TB HDD
1 X 500GB HDD
800 Watt gold certification
Sneller dan de 6 & 8-core (mid 2010) mac pro.
MacBook Air
Intel core 2 duo 2.13 Ghz
2GB DDR3
9400M
128GB SSD
Foto genomen met een canon 550D.
Wat je zie je:
hackintosh
Intel i7 950 @ 4.2 Ghz
12GB DDR3 1600 Hmz
ATI HD5870 1Gb
OCZ Vertex 2 60GB
2 x 2TB HDD
1 x 1TB HDD
1 X 500GB HDD
MacBook Air
2GB DDR3
9400M
128GB SSD
Dat is een usb-hub vermomd als cassettebandje.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
1600 Hmz???? Was dat... Nouja tis hackintosh crap.. BOEIE.mr.niceguy.89 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:06:
Update.
[afbeelding]
Wat je zie je:
hackintosh
Intel i7 950 @ 4.2 Ghz
12GB DDR3 1600 Hmz
ATI HD5870 1Gb
OCZ Vertex 2 60GB
2 x 2TB HDD
1 x 1TB HDD
1 X 500GB HDD
MacBook Air
2GB DDR3
9400M
128GB SSD
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Hackintosh of niet, het draaid waarschijnlijk als een zonnetjeTylen schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:28:
[...]
1600 Hmz???? Was dat... Nouja tis hackintosh crap.. BOEIE.
De snelheid van je memory, maar timing is belangrijker.Tylen schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:28:
[...]
1600 Hmz???? Was dat... Nouja tis hackintosh crap.. BOEIE.
Het is zeker geen crap, maar hardware van hoge kwaliteit.
Ja zeker en ik ben er hartstikke blij mee.Mektheb schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:36:
[...]
Hackintosh of niet, het draaid waarschijnlijk als een zonnetje
Nu nog 2 dell u2711 Ips schermen en een mac pro behuizing.
Heb zelf jammer genoeg nog de 2709, tot de nieuwe 27" imac er is ben ik nog steeds erg tevreden.mr.niceguy.89 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:49:
[...]
De snelheid van je memory, maar timing is belangrijker.
Het is zeker geen crap, maar hardware van hoge kwaliteit.
[...]
Ja zeker en ik ben er hartstikke blij mee.
Nu nog 2 dell u2711 Ips schermen en een mac pro behuizing.
Macpro behuizing heb ik inderdaad ook in gebruik voor me hackintosh.
Het is wel een mooie ips scherm.Mektheb schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:52:
[...]
Heb zelf jammer genoeg nog de 2709, tot de nieuwe 27" imac er is ben ik nog steeds erg tevreden.
Macpro behuizing heb ik inderdaad ook in gebruik voor me hackintosh.
Vet man. Waar is jouw post in deze topic ?
Je kan beter wachten op de LGA 2011 van intel.
Overclockte 6-core is sneller dan alle macbook's, imac's en mac pro's.
Laat staan de opvolger als sand bridge variant (lga 2011)
Dat is echt een must have voor videobewerking.
Die is al in een paar topic's geleden gepost hahamr.niceguy.89 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:14:
[...]
Het is wel een mooie ips scherm.
Vet man. Waar is jouw post in deze topic ?
Je kan beter wachten op de LGA 2011 van intel.
Overclockte 6-core is sneller dan alle macbook's, imac's en mac pro's.
Laat staan de opvolger als sand bridge variant (lga 2011)
Dat is echt een must have voor videobewerking.
Het scherm is inderdaad prima, alleen jammer dat hij nog op 1920x1200 blijft steken op 27" maar voor toendertijd met mijn werkzaamheden helemaal perfect, kan dus ook niet wachten op een iMac 27" resolutie
Verwijderd
JesseV schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:28:
@supsooi
en je weet ook niet hoe je het moet spellen;)
Respect
Interessante Hackintosh.mr.niceguy.89 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:06:
Update.
Wat je zie je:
hackintosh
Intel i7 950 @ 4.2 Ghz
12GB DDR3 1600 Hmz
ATI HD5870 1Gb
OCZ Vertex 2 60GB
2 x 2TB HDD
1 x 1TB HDD
1 X 500GB HDD
MacBook Air
2GB DDR3
9400M
128GB SSD
Wil over een paar jaar richting Mac Pro o.i.d.
Maar die setup bevalt me heel goed. Scheelt 1500 euro met een Mac Pro als ik zo ff snel kijk.
Installeren makkelijk van OS X?
Zie [OSx86] Installatie ervaringen & discussieRhndy schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:35:
[...]
Interessante Hackintosh.
Maar die setup bevalt me heel goed. Scheelt 1500 euro met een Mac Pro als ik zo ff snel kijk.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als je iets ziet wat volgens jou niet in orde is, dan kun je een TR aanmaken.
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 24-04-2011 16:26 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Wel jammer ja, dat is het enige min puntje.Mektheb schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:41:
[...]
Die is al in een paar topic's geleden gepost haha, maar ja ik ben het met je eens maar de aankomende sandybridge 27" imac ga ik zeker kopen met een i7 en 12gb ram ( heb al 8 gb liggen ) en voor me verjaardag een SSD en dan gaan met de banaan.
Het scherm is inderdaad prima, alleen jammer dat hij nog op 1920x1200 blijft steken op 27" maar voor toendertijd met mijn werkzaamheden helemaal perfect, kan dus ook niet wachten op een iMac 27" resolutie
Vind je het niet storend dat je dan een glossy scherm krijgt wat de beeldkwaliteit verminderd.
Het scheelt 2500 euro. - 30 euro voor een originele mac os x retail disk.Rhndy schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:35:
[...]
Interessante Hackintosh.
Heel gemakkelijk en ik wil je best ermee helpen als je een systeem wilt aanschaffen (per DM)
Voor mij is het net andersom.Tylen schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:38:
[...]
Lol, mij snelheid is in Mhz. Hmz ken ik niet.
Hackintosh crap is niet gewenst hier. Maar je macbook zorgt ervoor dat het wel kan. Mooie laptop heb je.
MacBook Air is relax om buiten huis mee te nemen, maar wanneer ik thuis ben wil ik lekker aan het werk gaan. Zonder dat ik belemmerd wordt door te beperkte hardware.
Apple kon mij geen goede workstation aanbieden. Dus dan moet het maar zo.
Wat is precies het verschil tussen HMz en Hmz.
iMac 27" i7 2,8
iBook G4 12" 1,33
iPhone 3GS 8GB zwart
Overig:
Swans M10 speakers
HP LaserJet 1022
LaCie d2 Quadra 750GB FW800
Ik hoop toch wel met een tMektheb schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:36:
[...]
Hackintosh of niet, het draaid waarschijnlijk als een zonnetje
@Frietsaus: strakke setup! Gebruik je die iBook nog echt actief, of is-ie meer voor de show?
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.