Ik weet waar ik aan begin. Ik heb in mijn eerste baan ook relatief veel moeten reizen. Daarnaast is het ook maar een beetje hoe je het kunt inkleden natuurlijk. Maar ik vind het een groot verschil of je elke 2 weken op pad bent of 1 week in de maand. 1 week in de maand is altijd mijn max geweest.Garyu schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:51:
[...]
Bweh, 25% van de tijd in het buitenland op pad... Dat gaat enorm snel vervelen, trust me. Ik ben ongeveer elke twee weken ergens op pad, en het is echt godsgruwelijk vervelend, en dan woon ik nog op ongeveer 30 taxi-minuten van het vliegveld. Vroeg opstaan, laat thuis, wel in het buitenland maar geen tijd om er ook maar iets van te zien.. Daarnaast is het vooral met (kleine?) kinderen nogal een belasting voor je partner, omdat ze dus de kar alleen kan trekken in de tijd dat jij weg bent.
Nee dankje, voor mij als het kan in de toekomst een baan zonder veel reizen...
Daarnaast zie ik hier vaak genoeg dat er partners meegaan, 1 of 2 dagen aangeplakt wordt. Maar goed, ook als dat niet gedaan wordt, weet ik ook wel dat je maar zeer beperkt bent in het bezichtigen van de stad waar je bent.
We hebben 1 zoontje van bijna 3 en eerlijk gezegd mijn partner doet daar al bijna alles voor. Ze brengt hem 's morgens naar de opvang en haalt hem ook weer op.
Basement Bios ---- Exo-S