Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dat dacht ik ook inderdaad. Vooral omdat de doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf uitstekend zijn.Railgunner schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:17:
Veel MBO4 starters beginnen rond de 1600-1800. Marcel317 heeft een HBO P en een jaar werkervaring, dus 1800-2000 lijkt me dan realistisch voor een junior developer, meer niet.
@Rooke
Goed punt inderdaad, mijn fout.
[ Voor 5% gewijzigd door Marcel317 op 31-12-2012 13:25 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dank voor je mening Sjeeps!Sjeeps schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:23:
[...]
Ik denk dat je inderdaad zeker niet slecht verdient, het kan natuurlijk altijd beter, maar dat hou je toch. Als je echt meer wilt gaan verdienen heb je eigenlijk 2 keuzes; of een andere baan zoeken, of tegen je baas zeggen dat je opslag wilt, wat er vaak in resulteerd dat je het krijgt, of alsnog een andere baan gaat zoeken.
Onderschat alleen hetgeen wat je hebt niet, plezier en zekerheid zijn ook belangrijk.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Gokje.. Neomax?Anoniem: 329694 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:28:
Leeftijd: 20
Opleiding(en): MBO ICT Beheerder Niv4 versneld ( 3 jaar afgerond )
Certificaten: 70-680 Windows 7 Config ( nu bezig met ITIL v3 , daarna 685 )
Werkervaring: 1 jaar ( en 1 jaar stage in totaal )
Contract: half jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Support Engineer
Vakantiegeld: moet ik navragen
Vakantiedagen: 12
13/14e maand of winstuitkering: moet ik navragen
Laptop: nee
GSM: nee
Leaseauto*: nee, indien nodig 125eur bijtelling voor een SEAT Ibiza
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: alle reiskosten worden vergoed, en overuren kan ik gebruiken voor extra vrije dagen
Land: Nederland
Regio: Overal, kantoor zit in noord
Reistijd**: Op dit project een half uur![]()
Maandsalaris (bruto): 1500,-
En dan mijn vraag uiterraard, verdien ik naar mijn ervaring en leeftijd?
Daarbij is het wel zo, dat je per certificaat 50 euro netto bovenop je salaris krijgt. Ik ben nu 5 maanden werkzaam bij dit bedrijf, en heb mijn 1e certificaat binnen. Niet binnen een korte tijd, maar dat kwam wegens tijd gebrek...Vanaf nu hoop ik iedere 3 á 4 maanden een certificaat te halen. Opweg naar de Systeembeheer functie. Het probleem is echter dat ik alleen heel veel werk ervaring heb qua systeembeheer, echter willen de bedrijven in de detacherings wereld papiertjes zien.
Over een half jaar krijg ik pas een functionerings/beoordelings gesprek, dus kan ik nu helaas nog niets aan mijn salaris doen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Peak it of q magic gok ik
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Leeftijd: 25
Opleiding(en): HAVO, Nog bezig met HBO ICT
Cursussen:Zelfstudie
Certificaten: MCP,MCSA:2003,MCSE:2003, MCTS(6*), MCTIP:SA,MCSA:2008,MCSA:2012
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: System Integrator
Functie: System Engineer
Vakantiegeld: Ja, 8,5% op basis van bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: Ja
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto: Nee
Werkweek: 40 uren
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Reiskostenvergoeding, Onkostenvergoeding, Internetvergoeding, Vakblad abonnementen, Opleidingsbudget, Bonusregeling
Regio: Heel Nederland
Reistijd: ~60 minuten
Maandsalaris (bruto): 2650
En wat vinden jullie hiervan
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 03-01-2013 22:44 ]
Met name gezien je secundaire voorwaarden+redelijk salaris voor je leeftijd.
[ Voor 39% gewijzigd door Boudewijn op 02-01-2013 18:07 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee, alleen HAVO.Tsurany schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:09:
Neem aan dat er wel een MBO diploma aanwezig is?
Opleiding(en): MBO4 ICT Beheerder / HBO Systeembeheer
Certificaten: ITIL, CCNA, MCDST, MCSA2003 (allemaal verouderd)
Werkervaring: 6 jaar
Werkgever: MKB
Huidige functie: Systeembeheerder
Laptop: Nee
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: Ja, winstuitkering
GSM: Nee
Werkweek: 40
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: internetvergoeding, opleidingen worden betaald, reiskostenvergoeding, collectieve korting bij verzekeraars.
Land: NL
Reistijd: 20 minuten (auto)
Maand salaris(bruto): € 2850
Na het behalen van m'n HBO diploma wordt het tijd om de certificering op orde te brengen, te beginnen met MCSA2012.
[ Voor 7% gewijzigd door sh4dow op 03-01-2013 11:22 ]
Dan is het netjes geregeld
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Fan van ICT maar niet werkzaam in de ICT..
Leeftijd: 27
Opleiding(en): HBO CE
Werkervaring: 8 jaar
Werkgever: Grote retailketen
Huidige functie: Inkoper
Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: 26 vakantie + 12 atv dagen
13/14e maand of winstuitkering: Bonus tot maximaal 4 maandsalarissen (gemiddeld 2,5 tot 3).
Laptop: Ja, HP Pro type onbekend.
GSM: Ja, I-Phone. Onbeperkt privé gebruik in zowel binnen als buitenland
Leaseauto*: Ja Toyota Prius
Pensioenregeling: ja + excedenten regeling
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Korting op verzekering, op aankopen uit de winkel, 150 euro netto onkosten per maand en opleidingsbudget van 2500 euro per jaar.
Land: NL
Regio: Zuid Holland
Reistijd: 25 minuten per auto (naar het hoofdkantoor, over het algemeen verder onderweg naar leveranciers in zowel NL als de rest van de wereld. Ben ongeveer 4 maanden per jaar op pad in het buitenland).
Maandsalaris (bruto): 4650
Leeftijd: 35
Opleiding(en):WO Informatiekunde, Post-doc RE
Werkervaring:9 jaar
Werkgever: Transport en logistiek
Huidige functie:Manager ICT risk and security
Vakantiegeld:8%
Vakantiedagen:25 + 26 ADV
13/14e maand of winstuitkering:Winstuitkering
Laptop:Ja
GSM:Ja
Leaseauto:1e klas OV-jaarkaart
Werkweek:36 uur
Pensioenregeling:Ja, volledig werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:?
Land:NL
Regio:Midden
Reistijd:Uur deur-deur per trein
Maand salaris (bruto): € 5829
De islam kan uw vrijheid schaden
Zozo, dat doe je verre van slecht.Wokschotel schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:43:
Per 1-1-2013:
Want a cookie?!
51 vakantiedagen, 5829 bruto en 36u werkweek? Waar moet ik tekenen?Wokschotel schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:43:
Per 1-1-2013:
Opleiding(en): HBO P&A
Certificaten: TMap, TmapNext, TMap Testmanager, ISTQB, Prince2 Foundation, ITIL Foundation
Werkervaring: 7 jaar
Werkgever: *een verzekeraar*
Huidige functie: Testcoördinator
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 26
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand
GSM: Ja
Leaseauto: NS Business Card, 1ste klas
Werkweek: 36 uur (4x9, waarvan 1 dag per week thuis)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Kortingen op verzekeringen (zorg, schade, etc.), compensatie @ 65 euro bruto.
Regio: Midden
Reistijd: 1,5 uur (enkele reis)
Maand salaris (bruto): 3.400 euro
Ik ben niet ontevreden. Structureel 4 dagen werken per week en 3 dagen weekend. Prima te combineren met de thuissituatie (Married, with children). Had wat dichter bij huis gemogen.. maar goed, dat is de volgende stap
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Opleiding(en): HBO Bedrijfskundige Informatica
Certificaten: ITIL (v2), MSCD (2007)
Werkervaring: 7.5 jaar
Werkgever: Detachering
Huidige functie: .Net Developer (momenteel SharePoint 2010)
Vakantiegeld: ja
13e maand: nee
Laptop: ja, van opdrachtgever
GSM: nee
Leaseauto: ja
Pensioenregeling: ja
Regio: Gelderland/Utrecht
Reistijd: 40 min. gemiddeld
Maandsalaris (bruto): 2950
Volgens mij is dit "redelijk" marktconform, al houdt het niet veel over. Ik heb het gevoel dat ik een beetje aan de onderkant zit van wat marktconform is, gezien mijn leeftijd, werkervaring en dienstjaren. Klopt dit beeld? Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Anoniem: 111703
Ik meld me ook maar weer eens.
Leeftijd: 22
Opleiding(en): HAVO
Certificaten: Google Analytics IQ
Werkervaring: 4 jaar inmiddels
Werkgever: Webdevelopment toko
Huidige functie: Developer
Vakantiegeld: Ja
Werkweek: 40
Reistijd: 20 min op de motor
Reiskostenvergoeding: €0,19 per km (wauw, da's genoeg voor een deel van de benzine! Thanks, overheid!)
Bruto maandsalaris: 2500
Al met al heel erg tevreden.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 03-01-2013 18:29 ]
With ^, * Raven is erg jaloers.Tc-Chub schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:44:
Zozo, er vliegen hier ineens mooie maandsalarissen voorbij!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat zou kunnen, maar ik zie 'm nergens zeggen dat 'ie inderdaad 40 uur werkt?Boudewijn schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:49:
Mja hij werkt 40, en heeft een 36U contract. Daar komen die vacantiedagen vandaan.
The devil is in the details.
ADV = Arbeidsduur-verkorting, dus in de naam van zijn verlof zit het zelf al.Hahn schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:42:
[...]
Dat zou kunnen, maar ik zie 'm nergens zeggen dat 'ie inderdaad 40 uur werkt?
En 26 dagen * 8 uur/dag = 208 uren.
208 uren / 52 weken = 4uur/week.
Hij staat dus ingeschreven als 36 urencontract, maar werkt er 4 meer, 40 dus.
Of dacht je 36 in praktijk en voor 32 betaald? Dat kan in principe ook maar het meest logische/gebruikelijke is het vorige toch.
Ik heb een contract voor 36 uur. Normaal gesproken werk ik er 40 (of meer), dus vandaar dat ik 26 ADV-dagen opbouw. Dat is overigens niet de bedoeling van de regeling, dus die opgebouwde ADV-dagen kun je kwijt raken als je ze niet per kwartaal opneemt. Als ik elke week de normale 36 uur zou werken heb ik dus 'alleen' maar de 25 normale vakantiedagen.C.QL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:12:
[...]
ADV = Arbeidsduur-verkorting, dus in de naam van zijn verlof zit het zelf al.
En 26 dagen * 8 uur/dag = 208 uren.
208 uren / 52 weken = 4uur/week.
Hij staat dus ingeschreven als 36 urencontract, maar werkt er 4 meer, 40 dus.
Of dacht je 36 in praktijk en voor 32 betaald? Dat kan in principe ook maar het meest logische/gebruikelijke is het vorige toch.
[ Voor 9% gewijzigd door Wokschotel op 04-01-2013 07:29 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Anoniem: 395616
Hangt een beetje af van een aantal secundaire arbeidsvoorwaarden (exacte details over je pensioenregeling en leasebudget bijv.) maar ik denk dat je inderdaad wel wat meer zou kunnen/moeten krijgen.Erwin_Br schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:47:
Maandsalaris (bruto): 2950
Volgens mij is dit "redelijk" marktconform, al houdt het niet veel over. Ik heb het gevoel dat ik een beetje aan de onderkant zit van wat marktconform is, gezien mijn leeftijd, werkervaring en dienstjaren. Klopt dit beeld? Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Even ter vergelijking met mezelf, ik werk zelf ook in de detachering (als Senior Test Engineer), ben 25 jaar met 3-4 jaar werkervaring, en verdien €2850,- met een vakantiedag extra. Nu moet ik wel zeggen dat ik een WO-opleiding heb en geen geweldige secundaire voorwaarden, maar ik denk dat je wel wat meer zou mogen krijgen. Misschien krijg je wat extra voor 2013?
Niks staat jouw werkgever in de weg om jou een hogere reiskosten vergoeding te geven maar dat wordt dan natuurlijk wel belast.Anoniem: 111703 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:28:
..
Reiskostenvergoeding: €0,19 per km (wauw, da's genoeg voor een deel van de benzine! Thanks, overheid!)
..
Daarnaast; rijdt je motor zo onzuinig?
100% zeker Neomax. Q en Peak rijden alleen in Aygo of C1 e.d.
Je had op je 21ste al een WO-diploma? Netjes!Anoniem: 395616 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:07:
[...]
Hangt een beetje af van een aantal secundaire arbeidsvoorwaarden (exacte details over je pensioenregeling en leasebudget bijv.) maar ik denk dat je inderdaad wel wat meer zou kunnen/moeten krijgen.
Even ter vergelijking met mezelf, ik werk zelf ook in de detachering (als Senior Test Engineer), ben 25 jaar met 3-4 jaar werkervaring, en verdien €2850,- met een vakantiedag extra. Nu moet ik wel zeggen dat ik een WO-opleiding heb en geen geweldige secundaire voorwaarden, maar ik denk dat je wel wat meer zou mogen krijgen. Misschien krijg je wat extra voor 2013?
Het was op m'n 22ste, maar toch bedankt!Het Fantoom schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:11:
[...]
Je had op je 21ste al een WO-diploma? Netjes!
Opleiding(en): MBO Systeem Beheer
Cursussen:
Certificaten: MCITP-Server Administrator (om maar niet alles te typen), ITIL Foundation
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: *Geen naam gegeven*
Functie: Systeemengineer/ Systeembeheerder
Vakantiegeld: Ja, 8% op basis van bruto jaarsalaris
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Pensioenregeling: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Gratis met de trein, Certificaten betaald door de baas, Onbeperkt sportschool voor 7,50 in de maand, Standby vergoeding afhankelijk van standby uren.
Regio: Overijssel
Reistijd: ~25 minuten met de motor, ~40 minuten met het OV
Maandsalaris (bruto): 3100
Leek mij best redelijk!
Standby is nog even bekijken hoeveel daar echt van over blijft, maar is toch weer leuk meegenomen.
WO in 4 jaar, welke opleiding is dit dan? De meeste TU opleidingen die ik ken duren 5 jaar.Anoniem: 395616 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:26:
[...]
Het was op m'n 22ste, maar toch bedankt!Overigens is dat niet helemaal vreemd, als je op je 18de van het VWO afkomt en gewoon alles haalt kun je binnen 4 jaar klaar zijn, zeker als je een vroege leerling bent (zoals ik) Ik heb wel een klein jaar vertraging opgelopen, maar dan nog is het goed te doen.
De opleiding Information Management (mengeling van bedrijfseconomie en informatica, deze valt onder de economische opleidingen)Het Fantoom schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:37:
[...]
WO in 4 jaar, welke opleiding is dit dan? De meeste TU opleidingen die ik ken duren 5 jaar.
Er zijn meer WO richtingen dan enkel technischeHet Fantoom schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:37:
WO in 4 jaar, welke opleiding is dit dan? De meeste TU opleidingen die ik ken duren 5 jaar.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Anoniem: 422233
Vroegah.. (sprak Opa) duurde bijna alle universitaire opleidingen 4 jaarHet Fantoom schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:37:
[...]WO in 4 jaar, welke opleiding is dit dan? De meeste TU opleidingen die ik ken duren 5 jaar.

En in de praktijk gemiddeld geloof ik 7,2 jaar @ TU eindhoven en 7,5 jaar @ TU delft.Het Fantoom schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:37:
[...]
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Opleiding(en): HBO ICT Beheer
Cursussen: IBM WebSphere
Certificaten: ITIL Foundation v3
Werkervaring: 0 jaar
Werkgever: Detachering, hopelijk dit jaar in vaste dienst waar ik gedetacheerd ben
Functie: Infra Engineer
Vakantiegeld: Ja, 8% op basis van bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 20
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee, is nog in overleg
Pensioenregeling: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Kortingen op verzekeringen (zorg, schade, etc.)
Regio: Gelderland
Reistijd: ~35 minuten met de auto, ~75 minuten met het OV
Reiskostenvergoeding: €200
Maandsalaris (bruto): €2350
Volgens mij had ik wel iets hoger kunnen krijgen, maar aan de andere kant ik ben blij dat ik werk heb kunnen vinden en een leuk opstart salaris heb. Zodra ik een vast contract heb en dus niet meer gedetacheerd ben hoop ik wat meer te kunnen verdienen.
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 04-01-2013 23:48 ]
Best redelijk? Zwaar overbetaaldNatrixz schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:27:
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO Systeem Beheer
Certificaten: MCITP-Server Administrator (om maar niet alles te typen), ITIL Foundation
Werkervaring: 2 jaar
Functie: Systeemengineer/ Systeembeheerder
Maandsalaris (bruto): 3100
Leek mij best redelijk!
Maar wel goed gedaan, daar niet van
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Onzin, dat is alleen het geval geweest tussen 1982 (invoering tweefasenstructuur) en 2002 (de invoering van het BaMa-stelsel). Daarvoor waren de meeste studies vijf jaar. Overigens zijn ook nu de meeste studies vier jaar, met een bachelor van drie jaar en een master van één jaar; alleen researchmasters en technische en medische studies duren langer (master van twee of drie jaar).Anoniem: 422233 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:28:
[...]
Vroegah.. (sprak Opa) duurde bijna alle universitaire opleidingen 4 jaar
In principe is een bachelor geen afgeronde studie. Dat was wel het doel van de invoering van het stelsel, maar in vergelijking met het oude doctoraal is een bachelor geen volledige opleiding. Daarom leidt een bachelor ook niet tot toekenning van de 'oude' titels ir., mr. en drs.Peunage schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:04:
WO opleiding is Bachelor + Master toch? Bachelor alleen niet?
[ Voor 28% gewijzigd door Cocytus op 05-01-2013 11:39 ]
Als je een nuance wilt aanbrengen, begin dan niet met termen als 'onzin'?
[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 05-01-2013 11:41 ]
The devil is in the details.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Vragen en opmerkingen over leasevergoedingen horen hier niet, daarvoor kun je in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457216" target=_blank>Ervaringen leasevergoeding, -regeling en -tarieven - Deel 3</a> terecht.
Volg ook de discussie in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1472000" target=_blank>Brainstorm over salaristools</a>~~~[/html]