N.a.v. mijn vraag over loonsverhoging ben ik benieuwd naar wat jullie gezien mijn profiel en leeftijd van 26 een normaal salaris vinden. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik in het Oosten van het land werk en daar ook wil blijven
(iets met familie, vrienden, overal iets rustiger).
Diploma's
• Marketingonderzoek & Informatiemanagement (MIM-B)
• Bachelor, Technische Bedrijfskunde (Keuzevakken: NIMA-A, NIMA-B, Recht )
Huidige baan
Als Manager Marketresearch & Innovation ben ik verantwoordelijk voor alle marketing- en marktonderzoeksopdrachten. De opdrachten worden door mij binnengehaald, opgezet, uitgevoerd of ondergebracht bij collega’s en uiteindelijk presenteer ik de resultaten en adviezen aan de opdrachtgever.
Ik heb veel ervaring met klanttevredenheidonderzoeken, producttesten, haalbaarheidsstudies, diepte-interviews, deskresearch, (internet)panels, en het uitwerken van strategische marketingplannen.
Werkervaring
Drie jaar in huidige functie. Anderhalf jaar freelance naast studie. En natuurlijk een jaar aan stages
Diploma's
• Marketingonderzoek & Informatiemanagement (MIM-B)
• Bachelor, Technische Bedrijfskunde (Keuzevakken: NIMA-A, NIMA-B, Recht )
Huidige baan
Als Manager Marketresearch & Innovation ben ik verantwoordelijk voor alle marketing- en marktonderzoeksopdrachten. De opdrachten worden door mij binnengehaald, opgezet, uitgevoerd of ondergebracht bij collega’s en uiteindelijk presenteer ik de resultaten en adviezen aan de opdrachtgever.
Ik heb veel ervaring met klanttevredenheidonderzoeken, producttesten, haalbaarheidsstudies, diepte-interviews, deskresearch, (internet)panels, en het uitwerken van strategische marketingplannen.
Werkervaring
Drie jaar in huidige functie. Anderhalf jaar freelance naast studie. En natuurlijk een jaar aan stages
XXXVI