Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Vandaag de bevestiging van Sony ontvangen. Net iets meer dan 4 weken, op zich prima.

Ben benieuwd naar de Skype camera. Ga het eens uitproberen. Met een kleine op komst en een nieuwbakken opa en oma wat verder weg is het misschien wel handig!

De PS3 zal ik ook nog bestellen in de store. Heb er al een, maar heb al een gegadigde om hem over te nemen. Toch leuk dit soort acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:12
Cimbomlu schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:29:
Weet er iemand of voor de soundbar (de voet) ook de juiste serie moet overeenkomen? Maw, past elke 46inch voet op elke 46inch serie?
Aan de verschillende modellen en de compatibiliteitsgegevens daarvan te zien niet.
Ik ben op zoek naar welke speakervoet er bij de 46HX920 hoort aangezien die televisie zonder voet voor een schappelijker bedrag te krijgen is dan met.
Ik vrees echter dat de voet voor de 920 niet los bestelbaar is. Mocht iemand weten waar dit wel kan, laat het a.u.b. weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Heb nu anderhalve week de 37EX720. Over het algemeen zeer tevreden. Geluid gaat via headphones naar mijn Sony AV Reciever (heeft geen HDMI). Ik overweeg nog om analoog geluid van SCART te pakken van de TV als dat werkt.

Momenteel slechts twee issues:
1. ik vind die CI / Ziggo / Smartcard toestand wel wat kwakkelend. Lang wachten op authenticatie en zo nu en dan doen ineens een hele bups kanalen het niet meer omdat die zogenaamd niet meer mogen. Vage hickup.
2. Ik vind het beeld ietwat donker. Heb al wat met instellingen gespeeld, maar als ik zwart niet grijs wil laten worden heb ik niet veel opties. Herkenbaar?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kun je de SU-B461S voor gebruiken. Voet heeft een adviesprijs van 250 euro. De meerprijs van de tv met voet is 200 euro. Maakt dus volgens mij niet veel uit, want in de winkel krijg je de voet vast niet goedkoper dan die 200 euro....
nobleone schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:40:
[...]

Aan de verschillende modellen en de compatibiliteitsgegevens daarvan te zien niet.
Ik ben op zoek naar welke speakervoet er bij de 46HX920 hoort aangezien die televisie zonder voet voor een schappelijker bedrag te krijgen is dan met.
Ik vrees echter dat de voet voor de 920 niet los bestelbaar is. Mocht iemand weten waar dit wel kan, laat het a.u.b. weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Jazzper schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:58:
Heb nu anderhalve week de 37EX720. Over het algemeen zeer tevreden. Geluid gaat via headphones naar mijn Sony AV Reciever (heeft geen HDMI). Ik overweeg nog om analoog geluid van SCART te pakken van de TV als dat werkt.
Dit werkt bij mijn 46nx720 niet. Ik gebruik ook 'gewoon' de headphone uitgang om het geluid naar de versterker te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:11:
Daar kun je de SU-B461S voor gebruiken. Voet heeft een adviesprijs van 250 euro. De meerprijs van de tv met voet is 200 euro. Maakt dus volgens mij niet veel uit, want in de winkel krijg je de voet vast niet goedkoper dan die 200 euro....

[...]
Ik heb die voet los gekocht via ebay (uit engeland) voor ongeveer 140Euro incl verzenden, dus het kan wel goedkoper.
Ik heb trouwens een 55NX810 dus heb de SU-B550S voet, volgens mij is de adviesprijs hiervan zelfs 300Euro.

Edit: Ik gebruik de speakers van de voet niet (dat gaat via mijn receiver) dus of dat, ongeacht de serie werk weet ik niet (lijkt me wel, als je wil kan ik dit wel testen), maar de tv past dus wel gewoon in de voet.

Edit2: Er zat naast de engelse stekker ook een europese stekker bij.

[ Voor 19% gewijzigd door Medjai op 13-12-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Weet iemand of de 3D op de (55)NX720 echt zo beroerd is als men op CNet beweert ?
Zal toch wel enigzins meevallen voor de gemiddelde gebruiker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:11:
[...]
Oké bedankt. Gek dat Sony zelf alleen de NX720 en HX820 bij de SU-B461S vermeldt als 'compatibele producten'... Ik dacht dat het misschien te maken kon hebben met een andere dikte van de HX920?

Zonder voet is de NX920 inderdaad voor de prijs die Len Canoot in dit draadje heeft genoemd te krijgen. Gezien de prijzen die voor de NX920F worden gevraagd, vind ik het dus de moeite waard om op een andere manier aan die voet te komen maar dan moet ik dus zéker weten welke ik moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:37
Iemand die mij kan helpen om Full HD/3D video's te streamen naar de TV? Ik kom er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
turkeyhakan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:24:
Iemand die mij kan helpen om Full HD/3D video's te streamen naar de TV? Ik kom er niet uit!
vanuit waar stream je ze ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Van mijn PC naar de TV. Met Playstation Media Server kom ik er niet uit. TV ziet hem niet. Net zoals met Windows Media Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie2010
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-06 14:29
Van mijn PC naar de TV. Met Playstation Media Server kom ik er niet uit. TV ziet hem niet. Net zoals met Windows Media Player.
Ik weet niet wat je connectie-problemen zijn. De koppeling tussen mijn TV en PC gaat prima. Alleen 3D in HD streamen, forget it.
Ik heb een Xtreamer Prodigy aangeschaft. Deze streamt prima 3D in 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Kan ik wel Full-HD streamen zonder extra randapparatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
turkeyhakan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:17:
Kan ik wel Full-HD streamen zonder extra randapparatuur?
Vanuit mijn Synology naar de TV werkte dit niet soepel. Vanuit de PS3 media server heb ik het nog niet geprobeerd.

Ik blijf mijn MBP dan ook aan de TV koppelen. Op zich een kleine moeite tot er een keer een mediastreamer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Hoe moet ik de PS3 media server met mijn TV verbinden? Ik denk dat mijn probleem daar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
turkeyhakan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:53:
[...]

Dat vermoeden had ik al, maar wat voor PC (spec's)

Mijn i7 2600k + 8GB word vol belast tijdens het streamen (lees transcoderen) van een full-hd film.
De PS3 media server deed het helemaal niet met full-hd, mezzmo was tot nu toe de beste.
Gewoon een mediaplayer of HTPC gebruiken bespaard je een hoop ellende.
Ook ondertiteling werkt half of niet.
Sjakie2010 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:02:
[...]

Ik weet niet wat je connectie-problemen zijn. De koppeling tussen mijn TV en PC gaat prima. Alleen 3D in HD streamen, forget it.
Ik heb een Xtreamer Prodigy aangeschaft. Deze streamt prima 3D in 1080p.
neem aan dat deze via de HDMI zit aangesloten en dus niet transcodereed via DLNA.

[ Voor 28% gewijzigd door Cyrus The Virus op 14-12-2011 16:35 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie2010
neem aan dat deze via de HDMI zit aangesloten en dus niet transcodereed via DLNA.
Klopt. De Xtreamer zit met een HDMI 1.4 kabel (schijnt nodig te zijn voor 3D) aan de TV. De kabel wordt meegeleverd met het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Sjakie2010 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:53:
[...]

Klopt. De Xtreamer zit met een HDMI 1.4 kabel (schijnt nodig te zijn voor 3D) aan de TV. De kabel wordt meegeleverd met het apparaat.
Dat dacht ik al, wat turkeyhakan wil is streamen via DLNA. De Xtreamers is gewoon mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gridson
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-01-2015
turkeyhakan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:41:
Hoe moet ik de PS3 media server met mijn TV verbinden? Ik denk dat mijn probleem daar ligt.
Hej turkeyhakan,
Ben je zeker dat beiden in hetzelfde netwerk zitten? Kan je pingen van je PC naar je TV? (IP adres van je TV vind je terug in de netwerkinstellingen).
Bij mij werkte dit zonder problemen, PS3 Media Server starten (kreeg het grote rode kruis), TV op netwerk laten zoeken naar servers en direct bingo. Toen veranderde het rode icoon van PS3MS ook naar iets anders (minder afschrikwekkends :) ). "Dit zonder problemen" was wel nadat ik uitgevist had dat ik een foutje in m'n netwerk zitten had en m'n TV logischerwijs m'n PC niet kon zien.
Het streamen van PC naar TV was echter een ander paar mouwen. Ie begon er wel mooi aan, maar gaf er na een paar minuten de brui aan wegens te weinig geheugen (PC).
Heb dan teruggegrepen naar m'n setup van m'n ouwe TV... video/audio kabel uitrollen van PC naar TV (scart); eerst enkel zwart/wit beeld (gekend fenomeen blijkbaar), na een beetje soldeerwerk opnieuw kleur, maar lousy kwaliteit.
En dan kon ik gisteren niet aan de verleiding weerstaan om tijdens de iBood hunt de Popcorn Hour A-210 aan te slaan... ik ben dus in blijde verwachting :) (en ook van de PS3 natuurlijk :) )
Anyway, back to you. Als je er dus in slaagt om je TV je PC (met draaiende PS3MS) te laten zien, denk ik dat je een stevig uit de kluiten gewassen bakske moet hebben om die HD 3D te laten streamen naar je TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Beetje offtopic.
PS3 MS topic: Playstation 3 als media center - deel 5

PS3 MS moet wel de juiste .conf voor je TV hebben.

Open de BraviaEX.conf en deze aanpassen voor je toestel.

Voorbeeld:
RendererName=KDL-40HX720
RendererIcon=Bravia.png
UserAgentSearch=notusedhere
UserAgentAdditionalHeader=X-AV-Client-Info
UserAgentAdditionalHeaderSearch=(BRAVIA KDL-40HX720)

suc6

• Gridson
pa3eia schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:00:
PS3 MS moet wel de juiste .conf voor je TV hebben.

Open de BraviaEX.conf en deze aanpassen voor je toestel.
Mijn PS3MS-NX720 combinatie werkt met de standaard BraviaEX.conf (van een recente PS3MS versie, ken de versie niet van buiten), zonder aanpassingen. Op het PS3MS scherm staat ie dan wel als EX vermeld, maar who cares...?

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

P.S. reaktie op mijn eerdere post: Een SGS2 kan wel middels Allshare naar de NX720 (de SGS1 niet).
Even een quote op mezelf :(
Ik hoorde van iemand dat de SGS2 een eigen-geschoten film wel via AllShare op de nx720 kreeg. Ik heb hier als test een Galaxy Note en een S2 gehad, maar op alle 3 de melding 'Kan niet afspelen' in het scherm.
Beetje jammer :-(
Heeft iemand een idee, hoe dit toch voor elkaar te krijgen? Mogelijk middels andere camera/film-programma, die in een ander videoformaat opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Cyrus The Virus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:34:
[...]

Dat vermoeden had ik al, maar wat voor PC (spec's)

Mijn i7 2600k + 8GB word vol belast tijdens het streamen (lees transcoderen) van een full-hd film.
De PS3 media server deed het helemaal niet met full-hd, mezzmo was tot nu toe de beste.
Gewoon een mediaplayer of HTPC gebruiken bespaard je een hoop ellende.
Ook ondertiteling werkt half of niet.

[...]

Ik heb een AMD Phenom X4 955BE icm 4GB DDR3 geheugen.
Gridson schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:25:
[...]

Hej turkeyhakan,
Ben je zeker dat beiden in hetzelfde netwerk zitten? Kan je pingen van je PC naar je TV? (IP adres van je TV vind je terug in de netwerkinstellingen).
Bij mij werkte dit zonder problemen, PS3 Media Server starten (kreeg het grote rode kruis), TV op netwerk laten zoeken naar servers en direct bingo. Toen veranderde het rode icoon van PS3MS ook naar iets anders (minder afschrikwekkends :) ). "Dit zonder problemen" was wel nadat ik uitgevist had dat ik een foutje in m'n netwerk zitten had en m'n TV logischerwijs m'n PC niet kon zien.
Het streamen van PC naar TV was echter een ander paar mouwen. Ie begon er wel mooi aan, maar gaf er na een paar minuten de brui aan wegens te weinig geheugen (PC).
Heb dan teruggegrepen naar m'n setup van m'n ouwe TV... video/audio kabel uitrollen van PC naar TV (scart); eerst enkel zwart/wit beeld (gekend fenomeen blijkbaar), na een beetje soldeerwerk opnieuw kleur, maar lousy kwaliteit.
En dan kon ik gisteren niet aan de verleiding weerstaan om tijdens de iBood hunt de Popcorn Hour A-210 aan te slaan... ik ben dus in blijde verwachting :) (en ook van de PS3 natuurlijk :) )
Anyway, back to you. Als je er dus in slaagt om je TV je PC (met draaiende PS3MS) te laten zien, denk ik dat je een stevig uit de kluiten gewassen bakske moet hebben om die HD 3D te laten streamen naar je TV...
Ik kan via 192.168... wel zien dat de TV is aangesloten. Weliswaar via Wi-Fi. Ik heb ook via de TV gezocht naar Media Servers, maar die kon niets vinden. Is er misschien iets in de router die het blokkeert? UPNP staat aan. Ik heb mijn virusscanner op Interactieve modus gezet (Eset Smart Security) en firewall uit gezet.

Is het mogelijk om via een Playstation 3 (die nog in de verpakking zit. Was actie van Sony) Full HD/3D content te streamen? Maar dan kom je eigenlijk op hetzelfde neer, als dat je zonder PS3 zou doen. Toch?

Ik heb nu een 3D film en Full-HD film op mijn computer staan. Wat zou ik die toch graag willen bekijken op onze Sony 46-HX920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
turkeyhakan schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:53:
[...]

Ik heb een AMD Phenom X4 955BE icm 4GB DDR3 geheugen.

[...]

Ik kan via 192.168... wel zien dat de TV is aangesloten. Weliswaar via Wi-Fi. Ik heb ook via de TV gezocht naar Media Servers, maar die kon niets vinden. Is er misschien iets in de router die het blokkeert? UPNP staat aan. Ik heb mijn virusscanner op Interactieve modus gezet (Eset Smart Security) en firewall uit gezet.

Is het mogelijk om via een Playstation 3 (die nog in de verpakking zit. Was actie van Sony) Full HD/3D content te streamen? Maar dan kom je eigenlijk op hetzelfde neer, als dat je zonder PS3 zou doen. Toch?

Ik heb nu een 3D film en Full-HD film op mijn computer staan. Wat zou ik die toch graag willen bekijken op onze Sony 46-HX920.
Dan moet het misschien nog wel gaan, even googlen op mezzmo DLNA server. Die is veel beter en makkelijker te gebruiken dan PS3 media server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Instellingen/Startmenu > Netwerk > Thuis Netwerk Installatie

Thuis Netwerk Installatie

Instellingen serverweergave
Geeft de lijst met verbonden servers weer. U kunt de server selecteren die wordt weergegeven in het Startmenu.
Serverdiagnoses
Onderzoekt of de televisie kan worden aangesloten op elke server van het thuisnetwerk.

Apparaat op afstand / Renderer
[Apparaat op afstand / Renderer]: Hiermee kunt u een mobiel apparaat (bv. smartphone) gebruiken als afstandsbediening voor de tv via het netwerk of de tv gebruiken voor het afspelen van foto/muziek/videobestanden op een apparaat (bv. digitale fotocamera) door het apparaat te bedienen via het netwerk.

[Lijst met apparaten op afstand]: Geeft de geregistreerde mobiele apparaten weer/heft de registratie van de apparaten op.
[Toegangscontrole Renderer]: staat toegang toe van een opgegeven bedieningsapparaat.

[Instellingen Renderer]: voor het aanpassen van de gedetailleerde instellingen voor [Renderer].
[Automatische toestemming voor toegang]: biedt automatisch toegang tot de tv wanneer een bedieningsapparaat voor het eerst verbinding maakt met de tv.

[Smart selecteren]: reageert op infraroodsignalen verstuurd door bedieningsapparaten.
[Naam van de Renderer]: voor het instellen van de naam van de tv die wordt weergegeven op het bedieningsapparaat.

Bron: Bravia i-manual

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:42:
[...]

Dan moet het misschien nog wel gaan, even googlen op mezzmo DLNA server. Die is veel beter en makkelijker te gebruiken dan PS3 media server.
Ik zal dat doen bedankt!
pa3eia schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:14:
Instellingen/Startmenu > Netwerk > Thuis Netwerk Installatie

Thuis Netwerk Installatie

Instellingen serverweergave
Geeft de lijst met verbonden servers weer. U kunt de server selecteren die wordt weergegeven in het Startmenu.
Serverdiagnoses
Onderzoekt of de televisie kan worden aangesloten op elke server van het thuisnetwerk.

Apparaat op afstand / Renderer
[Apparaat op afstand / Renderer]: Hiermee kunt u een mobiel apparaat (bv. smartphone) gebruiken als afstandsbediening voor de tv via het netwerk of de tv gebruiken voor het afspelen van foto/muziek/videobestanden op een apparaat (bv. digitale fotocamera) door het apparaat te bedienen via het netwerk.

[Lijst met apparaten op afstand]: Geeft de geregistreerde mobiele apparaten weer/heft de registratie van de apparaten op.
[Toegangscontrole Renderer]: staat toegang toe van een opgegeven bedieningsapparaat.

[Instellingen Renderer]: voor het aanpassen van de gedetailleerde instellingen voor [Renderer].
[Automatische toestemming voor toegang]: biedt automatisch toegang tot de tv wanneer een bedieningsapparaat voor het eerst verbinding maakt met de tv.

[Smart selecteren]: reageert op infraroodsignalen verstuurd door bedieningsapparaten.
[Naam van de Renderer]: voor het instellen van de naam van de tv die wordt weergegeven op het bedieningsapparaat.

Bron: Bravia i-manual

suc6
Ik weet waar die optie zit, alleen het probleem is dat ik via de TV mijn PC (= server) niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Denk eens andersom!!!

De PC moet d.m.v. PS3 MS de TV vinden en de TV moet toestemming geven d.m.v. voorgaande post.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gridson
pa3eia schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:31:
Denk eens andersom!!!

De PC moet d.m.v. PS3 MS de TV vinden en de TV moet toestemming geven d.m.v. voorgaande post.

suc6
Hier (apparaat op afstand/renderer) staat bij mij enkel m'n iPad, die ik gebruik als afstandsbediening voor de tv, niet m'n pc die ik als dlna server gebruik.
Bij de servers komt automatisch m'n pc te staan als beide in hetzelfde netwerk zitten en ps3ms draait/heeft gedraaid. Vuze (op dezelfde pc) fungeert blijkbaar ook als dlna, want die staat ook in de lijst als server.

Hebben je pc en tv dezelfde server/router als standaardpoort (meestal 192.168.0.1)?

-> tv op wifi; zit je pc ook op de wifi, of enkel op het bedraadde netwerk? Probeer eventueel eens je tv ook met de kabel op dezelfde router/switch te steken? Of je pc ook (enkel) op de wifi?

-> PS3 gaat volgens mij hetzelfde resultaat geven als de tv. Maar probeer gerust, je kan er in ale geval inks verkeerd mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik zal het eens proberen. Morgen heb ik weer tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Eigenaars van een (55") speakerbar : ik heb nu net een 55nx720f binnen. Op de speakerbar moet je bij de montage zo'n plaatje leggen en dan het halsje erop schroeven. Echter, ik krijg de schroeven niet helemaal erin gedraaid (draai de schroeven anderrs kapot) , maar nu zit er wel speling op de hals. Lijkt me niet de bedoeling.

Iemand dit ook gehad ? Wat is de oplossing ?

Update: Heb het nu opgelost door bij de bouwmarkt andere / betere schroeven te halen. Werkelijk belachelijk wat voor rotzooi Sony erbij levert. Bij de montage van het scherm aan de voet kreeg ik de schroeven er ook niet in. Hiervoor moet ik morgen nog nieuwe schroeven kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door BoXie op 17-12-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Met Mezzmo gaat het prima! Alleen hapert het beeld. Komt dit omdat de TV via Wifi is verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

turkeyhakan schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:21:
Met Mezzmo gaat het prima! Alleen hapert het beeld. Komt dit omdat de TV via Wifi is verbonden?
kabel = betrouwbaarder. Wat voor video speel je af? HD video heeft meer bandbreedte nodig. Probeer eens een video van lagere kwaliteit (divx)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Het was een Blue ray video. We hebben glasvezel. (50Mbit) Dus daar ligt het probleem niet aan. Morgen zal ik het via een kabel proberen.

[ Voor 66% gewijzigd door turkeyhakan op 17-12-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gridson
turkeyhakan schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:21:
Mooi!
Kabel is inderdaad betrouwbaarder/stabieler en mogelijks sneller.
Veel plezier ermee, zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Vorige week de melding gekregen dat mijn 55HX920 waarschijnlijk pas tweede week januari geleverd gaat worden, problemen bij Sony blijkbaar. Dat was wel erg jammer om te horen, want ik wilde er met kerst al van genieten uiteraard. Hoop dat ik nog wel mee kan doen met de PS3/tablet acties.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
turkeyhakan schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:52:
Het was een Blue ray video. We hebben glasvezel. (50Mbit) Dus daar ligt het probleem niet aan. Morgen zal ik het via een kabel proberen.
hij bedoelde je lokaal thuis netwerk. Ik zou zeker niet via wifi doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Vandaag weer via Wifi geprobeerd. Ging prima. Dat terwijl er nog 2 computers op het netwerk bezig waren. Ik ben blij! :) Bedankt voor jullie hulp!

Processor wordt wel 50 graden. Ik zet alle fans op max. (Antec 902) Is nog wel koel volgens mij?

[ Voor 25% gewijzigd door turkeyhakan op 18-12-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

iemand ervaring met het schoonmaken van de coating?
Mijn zoontje heeft er met een speelgoedje op lopen hengsten (@#$#!!#) en er zit nu een witte streep van een cm op. Ik kan niet goed zien of dat oppervlakte schade is of dat het van het speelgoedje afkomt. Ik krijg het er niet af in ieder geval. Noch met vochtige tissue, noch met mijn nagel. Lekker dan...
Gelukkig heb ik hiervoor die extra verzekering genomen bij aanschaf, maar echt geen zin de hele boel opnieuw te installeren.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
@Jazzper Zwaar kak zeg!

Wat betreft schoonmaken. Gezien het een glasplaat betreft, is het dan aan te raden om ruitenspul te gebruiken zoals Glassex? Of moet er weer zo'n fancy spraytje aan te pas komen? Lijkt me in beide gevallen verstandig om het op een doek(je) aan te brengen ipv te sprayen. Hoor graag hoe jullie dit doen.

Dit weekend mooi die registratie in orde maken, heb de doos bij de schoonouders staan (ivm ruimte). Had verwacht dat het nummer wel op de TV zou staan -_-

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Er staat een vernieuwde firmware online: PKG3.807EUA-0104 voor de volgende toestellen:

•KDL-65HX920 / HX923 / HX925
•KDL-60NX720 / NX723 / NX725
•KDL-55EX720 / EX721 / EX723 / EX725 / NX720 / NX723 / NX725 / HX820 / HX823 / HX825 / HX920 / HX923 / HX925
•KDL-46CX520 / CX525 / EX520 / EX521 / EX524 / EX525 / EX720 / EX721 / EX723 / EX724 / EX725 / EX726 / EX727 / EX728 / EX729 / HX720 / HX723 / HX725 / NX720 / NX723 / NX725 / HX820 / HX823 / HX825 / HX920 / HX923 / HX925
•KDL-40CX520 / CX521 / CX523 / CX525 / EX520 / EX521 / EX523 / EX524 / EX525 / EX720 / EX721 / EX723 / EX724 / EX725 / EX726 / EX727 / EX728 / EX729 / HX720 / HX723 / HX725 / NX720 / NX723 / NX725
•KDL-37EX521 / EX524 / EX525 / EX720 / EX723 / EX725
•KDL-32CX520 / CX521 / CX523 / CX525 / EX421 / EX425 / EX520 / EX521 / EX523 / EX524 / EX525 / EX720 / EX721 / EX723 / EX724 / EX725 / EX726 / EX727 / EX728 / EX729
•KDL-26EX320 / EX321 / EX325
•KDL-24EX320 / EX325
•KDL-22EX320* / EX325

De verbeteringen zijn nog niet bekend.

suc6
73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik heb hem geupdated. Is het ook mogelijk om zelf te kijken of er een software update beschikbaar is? Zodra de details bekend zijn, zou je die hier willen posten?

[ Voor 88% gewijzigd door turkeyhakan op 19-12-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
--

[ Voor 106% gewijzigd door turkeyhakan op 19-12-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ok, het lijkt al weer weg, de 'schade'. Heb uiteindelijk maar met een soort fleeceachtig doekje die ik met warm water nat heb gemaakt met draaiende bewegingen lopen poetsen. Het is nu weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

- problem solved -

[ Voor 97% gewijzigd door freddy0519 op 20-12-2011 19:59 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Raar. Sinds ik een Sony 55NX720 heb, merk ik dat mijn Ziggo TV (vergeleken met de radio vanaf de decoder) echt zwaar beroerd (blikkerig, hol, zacht) klinkt .. vergeleken met goeie audiobronnen.

Merken jullie dat ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01
Zijn die nieuwe Sony modellen nou eigenlijk in staat met een nas (dlna) te werken of blijft Sony een eigenheimer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
dcl! schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:50:
Zijn die nieuwe Sony modellen nou eigenlijk in staat met een nas (dlna) te werken of blijft Sony een eigenheimer?
DNLA met werkt hier prima -> nx720 met synology 210j :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Fijn, goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nx720 hier met 30 euro (inc verzenden) Dealextreme.com N330 kastje met SnakeOS hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Het streamen van 3D films werkt perfect. Ik denk dat wifi de boosdoener is. Ik moet de video soms een paar minuten pauzeren om weer een paar minuten verder te kunnen kijken.

Echt vet! Zo heb ik ook geen behoefte aan een blue ray speler?

Ik denk dat ik Mezzmo ga aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door turkeyhakan op 21-12-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

pa3eia schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:02:
Er staat een vernieuwde firmware online: PKG3.807EUA-0104 voor de volgende toestellen:

De verbeteringen zijn nog niet bekend.
Ik heb deze update nu ook op mijn NX720. Hij wordt bij mij automatisch gedownload, lekker makkelijk.

Eerst zaken die mij zijn opgevallen:
  • Authenticatie duurt veel korter als je de tv opstart. Zeer tevreden mee! _/-\o_
  • Nieuwe widgets zijn erbij gekomen. Klok, Wereldtijden bekijken. Niet echt bijzonders en ook niet waar ik op zit te wachten. Geef mij maar uitzending gemist!
Firmware update staat nog niet op de site van sony.

[ Voor 0% gewijzigd door Wurtul op 21-12-2011 10:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie2010
turkeyhakan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:29:
Het streamen van 3D films werkt perfect. Ik denk dat wifi de boosdoener is.
Ik denk dat ik Mezzmo ga aanschaffen.
Ik weet wel zeker dat wifi de bottleneck is. Dat is precies de reden dat ik een mediaplayer heb aangeschaft en bedraad op de tv heb aangesloten. (zie mijn eerdere reacties)
Mezzmo heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Sjakie2010 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:44:
[...]

Ik weet wel zeker dat wifi de bottleneck is. Dat is precies de reden dat ik een mediaplayer heb aangeschaft en bedraad op de tv heb aangesloten. (zie mijn eerdere reacties)
Mezzmo heb ik geen ervaring mee.
Er bevindt zich een internet aansluiting achter de TV. (in de muur) Dus "bedraden" is geen probleem. Maar er is maar 1 aansluiting en die wordt gebruikt door iets anders. Ik moet een switch aanschaffen neem ik aan? (om de TV ook via kabel aan te sluiten)

Trouwens, een laptop die een HDMI aansluiting heeft, op de TV aansluiten kan ook toch?

[ Voor 47% gewijzigd door turkeyhakan op 21-12-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie2010
turkeyhakan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:01:Trouwens, een laptop die een HDMI aansluiting heeft, op de TV aansluiten kan ook toch?
Video via HDMI vanaf je laptop kan zeker. Ik weet alleen niet of je laptop er geschikt voor is om 3D video af te spelen. Let er ook op dat je een HDMI 1.4 kabel gebruikt voor 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Sjakie2010 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:19:
[...]

Video via HDMI vanaf je laptop kan zeker. Ik weet alleen niet of je laptop er geschikt voor is om 3D video af te spelen. Let er ook op dat je een HDMI 1.4 kabel gebruikt voor 3D.
Mijn computer is er ook niet geschikt voor om 3D af te spelen volgens mij. Heeft dit niet met de instellingen van de TV te maken?

• Cyrus The Virus
dcl! schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:50:
Sony ondersteund nog niet alle formaten (waaronder MKV, en BDMV, VIDEO_TS). Avi en MPEG wel.

• dcl!
Ah, video ts niet. Dat is erg jammer :(

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:04:
[...]

Sony ondersteund nog niet alle formaten (waaronder MKV, en BDMV, VIDEO_TS). Avi en MPEG wel.
Alle formaten in realtime direct omzetten d.m.v. PS3 MediaServer en direct naar de TV.

Ook is de Eredivisie Live via Sopcast te streamen naar PS3 MediaServer.

73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb een 720 met 3D mogelijkheid. Als ik nu een film in 3d download en afspeel met mijn pc,werkt dit dan gewoon goed of heb je perse een 3d blue ray speler oid nodig?

Verder prima ding! Beeld is geweldig en aansluiten op mijn pc was a cake walk.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
pa3eia schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:30:
[...]

Alle formaten in realtime direct omzetten d.m.v. PS3 MediaServer en direct naar de TV.
Ben niet van plan een PS aan te schaffen om mijn films op tv te kunnen kijken. Kan ik beter een usb stick gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gridson
dcl! schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:19:
[...]

Ben niet van plan een PS aan te schaffen om mijn films op tv te kunnen kijken. Kan ik beter een usb stick gebruiken :)
De naam is een beetje misleidend, maar je hebt geen PS nodig voor PS3 Media Server. Het was oorspronkelijk wel ontworpen om ervoor gebruikt te worden, maar je kan het voor allerlei andere renderers (tv's e.a.) gebruiken.
Je kan het downloaden op o.a. http://www.ps3mediaserver.org/ , te installeren op je PC. Je TV zou'm dan moeten vinden op het netwerk en kan via de PS3MS videos streamen van je PC. Ook video_ts ;) . Als je PC krachtig genoeg is.
(zie ook vorige posts van/naar turkeyhakan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Dinictus208 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:08:
Ik heb een 720 met 3D mogelijkheid. Als ik nu een film in 3d download en afspeel met mijn pc,werkt dit dan gewoon goed of heb je perse een 3d blue ray speler oid nodig?

Verder prima ding! Beeld is geweldig en aansluiten op mijn pc was a cake walk.
Ik gebruik Mezzmo. (dankzij een tip van een Tweaker)

Hiermee kun je allerlei soorten video's naar je televisie, indien die DLNA ondersteund, streamen. Hiervoor heb je echter wel een snelle computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gridson
Tsjakka! Niet gedacht dat ik vandaag nog iets ging vernemen (tot 17u m'n mailbox in de gaten gehouden), maar blijkbaar maken die mannen/vrouwen overuren, daarnet m'n bevestiging gekregen (elk 3x zelfs :) ) dat de Skype camera verstuurd wordt en ik m'n PS3 kon bestellen. Bij deze gebeurd dus :)
De aanvraag verstuurd op 4/12, dus mooi op schema (tenzij ze nu nog een weekje of 2 wachten om effectief te versturen :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Gridson schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:38:
[...]

De naam is een beetje misleidend, maar je hebt geen PS nodig voor PS3 Media Server. Het was oorspronkelijk wel ontworpen om ervoor gebruikt te worden, maar je kan het voor allerlei andere renderers (tv's e.a.) gebruiken.
Je kan het downloaden op o.a. http://www.ps3mediaserver.org/ , te installeren op je PC. Je TV zou'm dan moeten vinden op het netwerk en kan via de PS3MS videos streamen van je PC. Ook video_ts ;) . Als je PC krachtig genoeg is.
(zie ook vorige posts van/naar turkeyhakan).
Ah... dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gridson schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:15:
Tsjakka! Niet gedacht dat ik vandaag nog iets ging vernemen (tot 17u m'n mailbox in de gaten gehouden), maar blijkbaar maken die mannen/vrouwen overuren, daarnet m'n bevestiging gekregen (elk 3x zelfs :) ) dat de Skype camera verstuurd wordt en ik m'n PS3 kon bestellen. Bij deze gebeurd dus :)
De aanvraag verstuurd op 4/12, dus mooi op schema (tenzij ze nu nog een weekje of 2 wachten om effectief te versturen :) ).
Vrijdag rond 18.00 kreeg ik ook 2 mailtjes van Sony binnen. Een voor de Skype camera en eentje voor het bestellen van de PS3. Nu afwachten hoe snel we het binnen krijgen.
Eind november had ik alles richting Frankrijk opgestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Skypecamera is binnen! Ding werkt verassend goed (was een beetje sceptisch).

Voucher voor de PS3 ook in mijn inbox. Komende week even bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Gisteren dan ook eindelijk een HX bemachtigd. Afhankelijk had ik alle bronnen op mijn AV receiver en dan daar vanaf een HDMI kabel naar de soundbar en dan daar vanaf weer een HDMI op de ARC-HDMI van de tv.
Bij het inschakelen van de tv, ging dan onbedoeld de AV receiver aan en kwam het geluid niet uit de soundbar.
Als ik de AV receiver handmatig uit zette, verdween ook het signaal van de digitale tv tuner. Dit ondanks de 'Stand-by HDMI Passthrough' (misschien dat ik dat nog even verder moet onderzoeken).

Ik heb de behoefte om tv te kunnen kijken met geluid via de soundbar nu opgelost door HDMI Control uit te schakelen en de HDMI kabel vanuit de AV receiver niet in de soundbar maar in de tv te pluggen.
Nu komt het geluid wel uit de soundbar!
Als ik vervolgens de AV receiver aan zet, komt het geluid netjes uit de daarop aangesloten luidsprekers.
De soundbar is dan stil maar blijft wel aan staan (het groene LEDje blijft branden).
Weet iemand of dit kwaad kan?
Ook andere aansluit tips zijn welkom hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbeboy
  • Laatst online: 17-08 11:31
Ik heb afgelopen donderdag de 46EX721 gekocht en daarbij is het mogelijk om een gratis skype camera te bestellen. Er wordt echter gevraagd om de barcodesticker van de doos. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat nu de bedoeling is. De sticker er af halen (lijkt me niet echt handig) of de nummers opschrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
djbeboy schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:51:
Ik heb afgelopen donderdag de 46EX721 gekocht en daarbij is het mogelijk om een gratis skype camera te bestellen. Er wordt echter gevraagd om de barcodesticker van de doos. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat nu de bedoeling is. De sticker er af halen (lijkt me niet echt handig) of de nummers opschrijven ?
Schaar in de doos zetten! :) ik heb het ook met karton en al opgestuurd. Sticker ga je er niet heel afkrijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Je moet sowieso de originele sticker opsturen dus lospeuteren of knippen maar!
Mij is het zonder schaar gelukt. Tip: gebruik een föhn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbeboy
Oke, dan wordt het dus knippen... Met de fohn had ik al geprobeerd maar was geen succes. In ieder geval bedank voor de reply's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:38

RichZ

Keep burning!

Vorige week een 40NX720F aangeschaft, en ben zeer tevreden tot nu toe. Ik heb meteen de aanvraag voor Skype Cam + PS3 voucher opgestuurd dus hopelijk binnen een week of 4 reactie. Hoe zit dat nu eindelijk met de PS3 voucher? Kan ik de PS3 dan gewoon op de website van Sony bestellen? Weet iemand welk model PS3 je krijgt (HDD size etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
m4yall schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:30:
[...]

Schaar in de doos zetten! :) ik heb het ook met karton en al opgestuurd. Sticker ga je er niet heel afkrijgen denk ik.
Ik heb hem er gewoon voorzichtig af kunnen trekken. Geen schaar / fohn of wat dan ook nodig. Hooguit scheur je bovenste laagje papier van de doos mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichZ schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:26:
Vorige week een 40NX720F aangeschaft, en ben zeer tevreden tot nu toe. Ik heb meteen de aanvraag voor Skype Cam + PS3 voucher opgestuurd dus hopelijk binnen een week of 4 reactie. Hoe zit dat nu eindelijk met de PS3 voucher? Kan ik de PS3 dan gewoon op de website van Sony bestellen? Weet iemand welk model PS3 je krijgt (HDD size etc.)?
-----------------------------------------------------------------------------------
BESTELINFORMATIE
-----------------------------------------------------------------------------------
Aantal : 1
Artikelnummer : PS3320U3CEN
Productomschrijving : PS3-pakket: Uncharted 3: Drake's Deception en PS3 met 320 GB
Prijs : 69,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Met betrekking tot de laatste update van Sony:

Over deze upgrade (22/12/2011)

Dit bestand werkt de firmware van uw televisietoestel bij naar versie PKG3.807EUA en biedt de volgende voordelen:

Verbeteringen in deze versie

- Verbetert de prestaties en stabiliteit van de functies voor internettelevisie
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbeboy
Voor de bezitters van een ipad en een Sony bravia is misschien de gratis app van Twonky wel leuk. Je kunt hiermee heel eenvoudig video streamen naar je DLNA tv. Voor zover ik heb kunnen testen kun je bijna iedere video in een website streamen. Zoek in de appstore naar Twonky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Heeft iemand enig idee waar ik de 3D brillen los kan kopen? Het betreft hier de Sony 46-HX920. Heb vooral interesse in brillen voor kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

turkeyhakan schreef op maandag 26 december 2011 @ 18:31:
Heeft iemand enig idee waar ik de 3D brillen los kan kopen? Het betreft hier de Sony 46-HX920. Heb vooral interesse in brillen voor kinderen.
http://www.sony.nl/product/tpa-other-tv-accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt dit toestel herrie?
Zitten er ventilatoren in?
Maakt de voeding herrie?

Ik ben naar een winkel geweest maar deze vragen konden niet worden beantwoord.
Betreft de NX of EX 40 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Heb je zelf niks in de winkel gehoord dan?

Ligt eraan hoe hoog dat het volume staat.
Het is geen airco maar een beeldscherm.

Voor de duidelijkeheid het is eind 2011 alle TV-toestellen voldoen tegenwoordig .

73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-03 08:54
Hallo,
Ik volg dit draadje al een tijdje en heb een HX920F besteld. Tot afgelopen zaterdag was de TV (zowel de 46 als 55" versie) op de Sony site te vinden, maar nu zijn ze niet meer te vinden.. gaan ze sneller uit de handel als verwacht?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pa3eia schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:08:
Heb je zelf niks in de winkel gehoord dan?

Ligt eraan hoe hoog dat het volume staat.
Het is geen airco maar een beeldscherm.

Voor de duidelijkeheid het is eind 2011 alle TV-toestellen voldoen tegenwoordig .

73's
In een winkel hoor je niets ik heb meer ervaring met Plasma schermen vandaar deze vraag.
Het is de bedoeling om iets van een Sony op te hangen in een slaapkamer en een plasma van Panasonic zie ik helaas niet zitten omdat die in moet spelen ivm inbranden logo's.
Ook vind ik de ventilatoren van de VT 30 Panasonic te gehorig voor de slaapkamer ook de Plasma buzz vind ik niet uitnodigend.
Nogmaals LCD heb ik totaal geen ervaring mee ik weet niet eens of deze een ventilator hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Over eem irritante geluid hoef je geen zorgen te maken,
ik of de wederhelft horen helemaal niks in de slaapkamer als het geluid uit staat.

73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Is dit een bekend verschijnsel? Heb gisteren voor mijn ouders de tv (bravia ex320) de nieuwste update laten installeren via internet. Ging lekker vlot. Vervolgens was alleen nog maar Nederland 1 als zender beschikbaar, alle andere zenders waren gecodeerd. Ook aan/uitzetten hielp niet. Heb even opnieuw het zender zoeken laten lopen, ging vlot en er werden 200+ zenders gevonden.

Maar nog steeds bij elke zender de melding gecodeerd. Heb toen weer tv uitgezet, tv kaartje even eruit en er weer in, tv weer aan en toen ging het wel weer, maar ik kan dit niet bepaald gebruiksvriendelijk noemen.

Maar goed dat ik er was, want mijn 80+ ouders leg ik dit niet meer uit... Heb automatisch updaten maar uit gezet, en doe het wel handmatig als ik er ben.

Is dit altijd bij een software update het geval, is het een Ziggo specialiteit icm Sony Bravia, of was dit een gevalletje pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

dcl! schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:36:
Is dit een bekend verschijnsel? Heb gisteren voor mijn ouders de tv (bravia ex320) de nieuwste update laten installeren via internet. Ging lekker vlot. Vervolgens was alleen nog maar Nederland 1 als zender beschikbaar, alle andere zenders waren gecodeerd. Ook aan/uitzetten hielp niet. Heb even opnieuw het zender zoeken laten lopen, ging vlot en er werden 200+ zenders gevonden.

Maar nog steeds bij elke zender de melding gecodeerd. Heb toen weer tv uitgezet, tv kaartje even eruit en er weer in, tv weer aan en toen ging het wel weer, maar ik kan dit niet bepaald gebruiksvriendelijk noemen.

Maar goed dat ik er was, want mijn 80+ ouders leg ik dit niet meer uit... Heb automatisch updaten maar uit gezet, en doe het wel handmatig als ik er ben.

Is dit altijd bij een software update het geval, is het een Ziggo specialiteit icm Sony Bravia, of was dit een gevalletje pech?
Ik woon zelf ook in Ziggo gebied maar heb bovenstaande niet meegemaakt.
Bij de laatste update bleven de zenders er gewoon in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-03 08:54
Was het een Neotion of een SMiT CAM module?

Daarop volgend, wat wordt nu aangeraden als CAM module voor een Sony HX920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over het type kld 40nx720.
Wij zijn aan het kijken voor deze tv. Onze oude moet vervangen worden.
Hoe is het gesteld met de snelheid van wisselen van zenders?
Wij hebben nu tv via Caiway en daarbij een kastje waarin een kaartje zit. Bij deze kld moet er een cammodule met kaartje ingestoken worden. Ik heb van andere gehoord dat de snelheid van wisselen van zenders trager gaat omdat hij dan het hele zenderaanbod eerst weer doorloopt....
Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Waarom niet dan voor de "HX" versie gaan?

Het zappen is altijd iets trager met digitale signalen t.o.v. analoge signalen.

De nadelen van een CI+ module zijn nagenoeg weg te strepen t.o.v. de voordelen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Rickkie600 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:15:
Was het een Neotion of een SMiT CAM module?
Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Wurtul schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:12:
[...]

Ik woon zelf ook in Ziggo gebied maar heb bovenstaande niet meegemaakt.
Bij de laatste update bleven de zenders er gewoon in staan.
Bedankt, dan was dit hopelijk een 1-malige error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Want? Die Neotion module is een stuk sneller dan de SMiT.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Kan zijn, maar op het Ziggo forum worden met beide modules even veel problemen gemeld, en die Smit kon ik goedkoop krijgen :)
Ik gaf overigens gewoon antwoord op een vraag, ik deed geen aanbeveling hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengooz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12-2022
weet iemand wat de VESA maten zijn van de 55HX920
heeft de 55HX920 wel standaard VESA maten?

ik probeer de 55HX920 op te hangen aan Vogels thin RC 355, maar kom er achter dat de VESA schroefgaten niet symmetrisch boven en onder zitten. Ik kan de tv wel ophangen maar dan aan VESA schroefgaten die alle 4 in de bovenste helft van de tv zitten. Is dat een probleem?

ben zeer benieuwd naar julie mening en ervaring! Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbeboy
Tot op heden erg tevreden met mijn 46EX721. Ik ben wel nog wat aan het stoeien met welke instellingen ik het beeld het mooiste vind. Op verschillende review sites staan instellingen vermeld nadat men de TV heeft gekalibreerd. Bijna overal hebben ze de kleurtemperatuur dan op "Warm 2" ingesteld en wat aanpassingen gedaan in contrast/brightness en witbalans. Ik heb deze instellingen ook geprobeerd maar op de een of andere manier kom ik telkens terug op kleurtemperatuur op "Neutraal" omdat anders de kleuren niet echt lijken te kloppen.

Hoe ervaren andere bezitters van de EX72x reeks dit ? Of welke instellingen gebruiken jullie voor bijvoorbeeld digitale TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Dat kan ik onderschrijven, ik heb de boel ook al verschillende keren geprobeerd met warm1 en warm2 maar vind neutraal ook het best. Zal wel smaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

djbeboy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:45:
Hoe ervaren andere bezitters van de EX72x reeks dit ? Of welke instellingen gebruiken jullie voor bijvoorbeeld digitale TV ?
Als DJ draai je toch ook bij ieder nummer aan de knoppen :P .

De beeld instellingen zijn altijd persoonlijk, ik switch soms tussen netraal en koel (meer blauw).

De beeld verbeteraars zoveel mogelijk uitzetten i.v.m. dat het beeld niet gelijk loopt met het geluid.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Op mijn 40EX521 heb ik zowel een Xbox360 als een mediaspeler via HDMI aangesloten. Na een tijdje film kijken of gamen verschijnt in beeld een melding dat de televisie zichzelf gaat uitschakelen vanwege inactiviteit... wtf? kan het stoppen door even een toets op de afstandsvediening in de drukken, maar handig is het niet. Heeft iemand raad? Overigens schakel ik s'nachts en bij afwezigheid de stroom uit op de stekkerdoos. Weet niet of dat er mee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Menu - eco mode (power saving) uitschakelen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Iemand enig idee wat de beste instellingen zijn voor de Sony 46-HX920? Op het internet wel wat gevonden, maar ben er niet tevreden mee.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste