Verwijderd

Dit is toch hetzelfde formulier als de PS3/Tablet actie? Heeft namelijk ook dezelfde URL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
maikel7 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 07:48:
[...]

Probeer hem anders eerst om te ruilen voor een ander exemplaar. Ik heb er 2 gehad en de laatste was gebouwd in september. Bij deze zag je het alleen als je heel dicht op het scherm keek, verder niet. Ik heb ook deze retour gebracht wegens enorme banding. Vandaag krijg ik een Samsung d8000 als vervanger.

Maar als je niks anders wilt dan sta je volgens mij wel in je recht om geld retour te krijgen als ze het niet kunnen oplossen.
Hoe erg was die banding dan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de Sony daar zo'n last van heeft?

Bevalt de Samsung beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Vandaag contact gehad met verkoper van Expert.
De 40NX720 die ik besteld had is binnen gekomen. _/-\o_ Morgen ophalen.
Verkoper gaf ook aan dat de prijzen per maandag aanstaande naar beneden gaan, voor diverse modellen van sony.
Prijs van 40NX720 is gezakt met € 200,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15
Len Canoot schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:56:
[...]

Hoe erg was die banding dan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de Sony daar zo'n last van heeft?

Bevalt de Samsung beter?
Ik vond het erg storend, het was niet alleen met bijv. voetbal maar ook bij luchten en muren en andere uitzendingen met egale kleuren. Dit is niet wat ik verwacht van zo'n duur scherm. Erg jammer wat ik ben eigenlijk een Sony fan, al mijn vorige tv's waren/zijn een Sony.

De Samsung gisteren pas op kunnen halen en vanavond ga ik er mee aan de slag.
De verkoper gaf aan dat het banding inderdaad een bekend probleem is bij local dimming, zoals de Sony en de Philips 9706 hebben. Dus hopelijk heeft de Samsung het niet.

Uiteraard is het een persoonlijke mening, andere mensen zien het misschien niet of ergeren zich er niet aan en zijn gewoon tevreden. Ik verwacht meer voor dit geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
maikel7 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:25:
[...]

Ik vond het erg storend, het was niet alleen met bijv. voetbal maar ook bij luchten en muren en andere uitzendingen met egale kleuren. Dit is niet wat ik verwacht van zo'n duur scherm. Erg jammer wat ik ben eigenlijk een Sony fan, al mijn vorige tv's waren/zijn een Sony.

De verkoper gaf aan dat het banding inderdaad een bekend probleem is bij local dimming, zoals de Sony en de Philips 9706 hebben. Dus hopelijk heeft de Samsung het niet.

Uiteraard is het een persoonlijke mening, andere mensen zien het misschien niet of ergeren zich er niet aan en zijn gewoon tevreden. Ik verwacht meer voor dit geld...
En de samsung heeft weer andere problemen, geen enkele TV is perfect. Tot nu toe ben ik super blij met mijn HX920 en helemaal nergens last van (alleen blooming bij de sony menus op zwart beeld, bij films heb ik daar geen last van). De beeld kwaliteit en kleuren zijn super :9~

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:38:
[...]

En de samsung heeft weer andere problemen, geen enkele TV is perfect. Tot nu toe ben ik super blij met mijn HX920 en helemaal nergens last van (alleen blooming bij de sony menus op zwart beeld, bij films heb ik daar geen last van). De beeld kwaliteit en kleuren zijn super :9~
Tja, bij de D8000 hoor je ook verhalen over Banding (Maar men bedoelt waarschijnlijk Clouding en Backlight Bleeding, banding is toch alleen van toepassing op Full Led?). En de Samsung heeft een minder contrast en zwartwaardes. Volgens mij ligt het eraan wat je 'irritanter' vindt (wat een rare gedachte als we het hebben over televisies van meer dan € 2000 eigenlijk! 8)7 )

Op mijn werk hebben we een 55D8000 en op zich ben ik daar wel tevreden over. De zwartwaardes zijn niet zo als die van de Plasma's (Panasonic en Samsung) maar wel zeer ok!

Ben al een paar maanden op zoek naar een televisie, maar heb de knoop nog niet kunnen doorhakken (tevens omdat ik wacht totdat de prijzen gaan dalen, hopelijk in januari), hoofdzakelijk omdat de 'perfecte' tv niet bestaat voor een goeie prijs. Ik wil geen tv van € 6000 kopen en geen videoprocessor voor € 1200. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Alleen vandaag nog geldig om een Sony Tv te reserveren.

check http://www.expert.nl/sonyactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
De 46HX920 kan ik krijgen voor € 1499. Ter vergelijking, de mediamarkt biedt 'm aan voor € 2599. Dat snap ik niet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
1499 !!!! mag ik vragen waar dat is... over pm mag ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 16:29
Heeft er iemand the KDL-55HX820 (of the 46" variant ervan)? Ben aan het overwegen om de 55" versie aan te schaffen voor het nieuwe huis maar ik zou graag de mening van een van de medetweaker willen weten.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Zoals ik al dacht klopte de 1499 niet. Ik heb om bevestiging gevraagd en de prijs is € 1899.
Jammer he mannen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Len Canoot schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
Zoals ik al dacht klopte de 1499 niet. Ik heb om bevestiging gevraagd en de prijs is € 1899.
ik vind 1899 ook nog niet een erg gekke prijs met de aanbieding van de tablet erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Len Canoot schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
Heb je die prijs trouwens vandaag gekregen ? Ik zie namelijk online de prijzen van vershillende sony leds vandaag dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Nee prijs is van gisteren. Vandaag zakken de prijzen inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Len Canoot schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:54:
Nee prijs is van gisteren. Vandaag zakken de prijzen inderdaad. ;)
Ik ben benieuwd naar de nieuwe prijs en waar die vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:27

flanger

That Guy

Ook in België zijn de prijzen vandaag gedaald (bvb website Vandenborre)

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1499 zou een nette prijs zijn voor de HX920. 2299 wat hier in Nederland wordt gevraagd is echt veel te duur. Snap ook niet dat dit 'prijsafspraken kartel' niet aangepakt wordt. Echt alle winkels hier hanteren dezelfde hoge prijs. Dat is geen zuivere koffie.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in dit topic weinig over de Widget's en andere opties, ik heb een 40HX520 ik skype veel ivm wonen in het buitenland.. ik zou graag een webcam aansluiten of toetsenbord, overige widget's? Wat kan wat kan niet?
Als ik een Logitech cam er in druk ziet ie deze niet.. in de handleiding praten ze over een speciale cam.
Is er iemand die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:01:
1499 zou een nette prijs zijn voor de HX920. 2299 wat hier in Nederland wordt gevraagd is echt veel te duur.
Om over de prijs van de 46HX920f nog maar te zwijgen. Ook die begint met een '2' en is 4-cijferig.
Wil de volgende die roept een prijs voor die tv onder de €2K te hebben gezien ook erbij melden waar?
Dan kan ik er tenminste ook gelijk naartoe om 'm te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
nobleone schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:42:
[...]

Om over de prijs van de 46HX920f nog maar te zwijgen. Ook die begint met een '2' en is 4-cijferig.
Wil de volgende die roept een prijs voor die tv onder de €2K te hebben gezien ook erbij melden waar?
Dan kan ik er tenminste ook gelijk naartoe om 'm te bestellen.
De 46HX920(E) kun je voor € 1800 krijgen als je onderhandelt. Waar: overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
maikel7 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:25:
[...]

Hoi hoi,

Ik ben erg nieuwsgierig naar je bevindingen met de Samsung TOV de Sony. Kan je wat hierover vertellen (eventueel over pm)

groet,

Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15
MNTN schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:21:
[...]

Hoi hoi,

Ik ben erg nieuwsgierig naar je bevindingen met de Samsung TOV de Sony. Kan je wat hierover vertellen (eventueel over pm)

groet,

Rene
Bij de Samsung die ik nu heb is het minder maar nog steeds aanwezig helaas. Dus wellicht is het een probleem van LED (of hebben plasma's het ook?).

Blooming zoals bij de Sony heeft mijn Samsung niet. Qua kleuren heb ik de Samsung iets beter gekregen dan de Sony, maar op verschillende forums zie ik dat Sony bezitters erg gelukkig zijn en er mooie kleuren uit hebben gekregen (daarom was/ben ik ook altijd Sony fan, vanwege de kleuren) dus wellicht heb ik hiervoor nog niet de juiste instellingen gehad destijds.

Twijfel nog of ik de Samsung houdt, maar denk het wel. Achteraf gezien had ik denk ik beter kunnen wachten tot 2012 op de nieuwe lijnen waar dan hopelijk de minpunten verbeterd zijn van de huidige modellen in de markt..

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:47 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
maikel7 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:54:
[...]

Bij de Samsung die ik nu heb is het minder maar nog steeds aanwezig helaas. Dus wellicht is het een probleem van LED (of hebben plasma's het ook?).

Blooming zoals bij de Sony heeft mijn Samsung niet. Qua kleuren heb ik de Samsung iets beter gekregen dan de Sony, maar op verschillende forums zie ik dat Sony bezitters erg gelukkig zijn en er mooie kleuren uit hebben gekregen (daarom was/ben ik ook altijd Sony fan, vanwege de kleuren) dus wellicht heb ik hiervoor nog niet de juiste instellingen gehad destijds.

Twijfel nog of ik de Samsung houdt, maar denk het wel. Achteraf gezien had ik denk ik beter kunnen wachten tot 2012 op de nieuwe lijnen waar dan hopelijk de minpunten verbeterd zijn van de huidige modellen in de markt..
Precies mijn gedachte over het wachten tot 2012. Helaas heeft echter mijn huidige tv het begeven en heb ik dus weinig keuze. Op het web zie je veel issues bij de samsung over uniformiteit van het beeld door backlight bleeding en clouding. Hoe zit dat bij jouw versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
MNTN schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:39:
[...]

Precies mijn gedachte over het wachten tot 2012. Helaas heeft echter mijn huidige tv het begeven en heb ik dus weinig keuze. Op het web zie je veel issues bij de samsung over uniformiteit van het beeld door backlight bleeding en clouding. Hoe zit dat bij jouw versie ?
Zo kun je wel blijven wachten, en 2013 komen er weer nieuwere. Heb net HX920 gekocht in januari zal wel de opvolger wel komen en dan in sep in de winkels. Maar dat is met elk product. Hoe vaak kijk je nou naar een zwart beeld, meestal staat er van alles op het beeld en valt het niet eens op.

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:46 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Cyrus The Virus schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:16:
[...]

Zo kun je wel blijven wachten, en 2013 komen er weer nieuwere. Heb net HX920 gekocht in januari zal wel de opvolger wel komen en dan in sep in de winkels. Maar dat is met elk product. Hoe vaak kijk je nou naar een zwart beeld, meestal staat er van alles op het beeld en valt het niet eens op.
Klopt helemaal wat je zegt en ik vind praktijk belangrijker dan theorietesten. Ik vind het wel opvallend dat je veel dezelfde klachten hoort over tv's. Hx920 - crease en banding. D8000 - banding, backlightbleeding en clouding. LG 980 - banding, bleeding en enorme input lag etc etc... Je zou bijna denken...waarom kopen mensen nog tv's.

Zelf heb ik nog niet veel in de praktijk kunnen ondervinden. Als je naar de doorsnee winkel gaat, staat er een standaard winkelkanaal op of een bluray. Beide niet echt representatief voor de thuissituatie. En dan heb ik het nog niet eens over de tl verlichting en de dynamische stand van de tv's. Wat ik opvallend vond bij de samsung is toen ik hem van de dynamische stand haalde, er een judder ontstond in de bewegingen terwijl de sony dit wel vloeiend liet zien (met de hulpmiddelen uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Len Canoot schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:22:
[...]
De 46HX920(E) kun je voor € 1800 krijgen als je onderhandelt. Waar: overal.
Ah... Jammer, onderhandelen is mij niet weggelegd. Het lijkt wel of ze denken: "deze leipo kan best de vraagprijs betalen". Waar? Helaas overal.
Welk onderhandelingsargument geeft bij jou zoveel korting dan?
Toch niet: "doe mij die tv voor weinig, zeur ik niet over crease"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:10:
Ik lees in dit topic weinig over de Widget's en andere opties, ik heb een 40HX520 ik skype veel ivm wonen in het buitenland.. ik zou graag een webcam aansluiten of toetsenbord, overige widget's? Wat kan wat kan niet?
Als ik een Logitech cam er in druk ziet ie deze niet.. in de handleiding praten ze over een speciale cam.
Is er iemand die een oplossing heeft?
$ony heeft er natuurlijk voor gezorgd dat alleen hun veel te dure webcam kan worden gebruikt. Zelfde geldt voor de WiFi dongle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
nobleone schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:13:
[...]

Ah... Jammer, onderhandelen is mij niet weggelegd. Het lijkt wel of ze denken: "deze leipo kan best de vraagprijs betalen". Waar? Helaas overal.
Welk onderhandelingsargument geeft bij jou zoveel korting dan?
Toch niet: "doe mij die tv voor weinig, zeur ik niet over crease"?
Ah ook leipo's kunnen onderhandelen.. :P

Ik weet niet echt of het bedoeld is voor in dit topic, maar enfin, hier een aantal tips die mij in het verleden wat succesjes hebben opgebracht:

- Zorg voor een wingman, dan kun je altijd een verkapt rollenspel spelen. De één wil het product wel, de ander is kritisch. Zo krijg je een situatie waar de verkoper samen met degene die het product wel wil, de kritische persoon probeert te overtuigen. Het klinkt raar, maar het zorgt voor een 'gezamenlijk gevoel' tussen de twee 'verkopers'. Dit is een heel spel met een eigen set regels.

- Onderhandelen doe je (en dit komt uit de boekjes) met een minimum in gedachte. Dus als jij niet meer dan € 1800 voor de televisie wil betalen, houd je hier dan aan (zorg ervoor dat je minimum realistisch is of weet het te onderbouwen [bv. 'in januari is de CES en komen nieuwe modellen, prijs zal dan hoogstwaarschijnlijk zakken'). Water bij de wijn doen mag, maar daar wil je natuurlijk wel wat voor terug. Stel dat € 1800 niet haalbaar is, maar wel € 1850, wil je er wel een CI+ module bij en een Ziggo Smartcard. Is dat weer teveel van het goede, is de SmartCard net teveel, wil je er een High Speed Ethernet HDMI kabel bij.

- Speel het hard. Zoals gezegd heb je een minimum gesteld. Doet de winkelier moeilijk, er is altijd een andere electronika zaak om de hoek. Of je komt een week later weer langs en je hebt een nieuwe verkoper. Ik neem aan dat je de tv niet dringend nodig hebt?

- Zoals je zelf wel weet, weet wat je koopt. Omdat je onderhandelt wil je weten wat je koopt en wil je kunnen onderbouwen (wanneer nodig) waarom je een lagere prijs wil. Met een offerte van de webshop foka.nl kom je al een heel eind.

- Wees eerlijk en open vanaf het begin. Zeg dat je een budget hebt van € 1800 maar erg graag de Sony wilt omdat... (die bv. een Full Led panel heeft). Kijk ook niet naar andere televisies, maar laat zien dat je toch erg bent gecharmeerd van die televisie zodat de verkoper niet neigt om te zeggen: 'met dat budget kun je beter een Samsung D7000 kopen'. Nee, jij bent de koper, jij beslist wat je wilt kopen, niet de verkoper.

- Als je een final bod hebt gekregen van de winkelier dat nog boven budget is, en je merkt dat er niet veel meer uit te halen is, vraag om bedenktijd. Meestal na een lange onderhandeling wil de verkoper de deal sluiten. Teken van een laatste bod is dan ook dat ie er vanaf wil zijn. Bedenktijd is iets wat verkopers niet graag horen.

- Wees zeker van je zaak. Waarschijnlijk heb ik dit al gezegd, maar als je minimum (of met bij-artikelen) niet wordt gehaald wil je het product niet.

- Google op onderhandelen en je vindt bovenstaande teksten bijna 1-op-1 terug denk ik. Er zijn vast meer tips. Check ook tips voor onderhandelingen voor salaris e.d., dat is bijna hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Bedankt voor de tips Len!
Vooral met die Foka-offerte (just in!) geef je me letterlijk wat in handen zodat ik weer een stap dichterbij een 46HX920 ben gekomen. Voor mij dus zeker wel on topic geweest die post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Vandaag de 37EX720 gescoord. Was op internet best nog wel goedkoper bleek achteraf, maar de factor gemak speelde ook een rol. En ik kreeg korting op de Ziggo CI+ adapter. Ik twijfel of ik er nog werk van maak (laagste prijs garantie...). Anyhoe, de TV.

Ik kom van een '88 Aristona 51CM kleurenTV (i kid you not).
Enorme vooruitgang. Gelijk aan internet gehangen en nu beetje spelen.

Net Into The Wild gekeken op DVD en 2.0 geluid (maar wel goede speakers en Sony AV reciever). Heel vet. Ik ben er blij mee.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Ik heb inmiddels , v.a pagina 1 alles gelezen
sinds kort in het bezit van een Sony KDL-26EX520 led tveetje voor de kids.
Opnemen lukt wel,
Maar is er nog nieuws betreft het timeshift/live tv pauzeren?
Heb me de pleures gezocht, maar nog niet voormekaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Eerste vraag over mijn Sony: Klopt het dat er, op HDMI na, geen aparte audio out op zit? Ik wil mijn Bravia het geluid hangen aan een wat oudere Sony AV reciever (STR-DE405). Die heeft noch optical, noch hdmi.

Nu via de headphones > 2x tulp op de reciever. Werkt wel, maar luxe is anders.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Jazzper schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:29:
Eerste vraag over mijn Sony: Klopt het dat er, op HDMI na, geen aparte audio out op zit? Ik wil mijn Bravia het geluid hangen aan een wat oudere Sony AV reciever (STR-DE405). Die heeft noch optical, noch hdmi.

Nu via de headphones > 2x tulp op de reciever. Werkt wel, maar luxe is anders.
Volgens deze specificatie's zit er aan de zijkant een audio uitgang.
http://www.sony.nl/produc...0#pageType=TechnicalSpecs.

suc6/73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
  • Laatst online: 17-12-2020
Heeft hier iemand een Sony tv met één of meerdere dode / defecte (sub) pixels?

[ Voor 4% gewijzigd door aquarius4kb op 04-12-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

pa3eia schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:58:
[...]

Volgens deze specificatie's zit er aan de zijkant een audio uitgang.
http://www.sony.nl/produc...0#pageType=TechnicalSpecs.

suc6/73's
ja dat is dus de headphone uitgang die ik nu gebruik. Hij staat 2x benoemd in je overzicht maar het is toch een en dezelfde 3.5mm jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:37
Woensdag wordt onze 46HX920 omgewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
turkeyhakan schreef op maandag 05 december 2011 @ 06:49:
Woensdag wordt onze 46HX920 omgewisseld.
DIt keer één van na September hoop ik. :)

Waren ze coulant bij je winkelier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Jazzper schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:21:
[...]

ja dat is dus de headphone uitgang die ik nu gebruik. Hij staat 2x benoemd in je overzicht maar het is toch een en dezelfde 3.5mm jack.
Dan heb je alleen nog de mogelijkheid om het audio-signaal vanuit de scart te halen d.m.v. scart splitter o.i.d..

suc6/73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
pa3eia schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:04:
[...]

Dan heb je alleen nog de mogelijkheid om het audio-signaal vanuit de scart te halen d.m.v. scart splitter o.i.d..

suc6/73's
Dit werkte bij mijn 46NX720 niet. Ik had nog een scartstekker liggen met audio out, maar geen succes. Nu gewoon via de koptelefoonuitgang en dit werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 22:00
Ik ben van plan een 37EX720 te kopen
Paar vraagjes:

Is het verstandiger digitale HD TV van ziggo via de CI+ module te laten lopen of via mijn Humax decoder?

Ik wil de TV aan mijn receiver (Onkyo 509) hangen.
Zit er op de TV een HDMI out? (liefst laat ik het beeld van de TV via de receiver terug naar de TV lopen, ivm OSD van de Onkyo) of kun je dit anders regelen?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ikmattie schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:27:
Ik ben van plan een 37EX720 te kopen
Paar vraagjes:

Is het verstandiger digitale HD TV van ziggo via de CI+ module te laten lopen of via mijn Humax decoder?

Ik wil de TV aan mijn receiver (Onkyo 509) hangen.
Zit er op de TV een HDMI out? (liefst laat ik het beeld van de TV via de receiver terug naar de TV lopen, ivm OSD van de Onkyo) of kun je dit anders regelen?
ik heb de HX920 en voor zo ver ik weet kan het niet, ik kan wel het volume besturen met de afstands bediening van de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ben wel aan het kloten zeg. Kennelijk vertraagt de TV het signaal, want als ik vanaf een laptop naar TV ga (VGA) en audio met jack>tulp naar de AV reciever dan is het beeld trager dan het geluid. Ik heb al een Displayport2HDMI stekker besteld voor de laptop, maar eerst maar even zo. Hinderlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds niks. 1e week November opgestuurd. Heeft er iemand al wel wat gehoord? ik vind het best lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Len Canoot schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:23:
[...]

DIt keer één van na September hoop ik. :)

Waren ze coulant bij je winkelier?
Ja, ze deden er niet moeilijk over. Eerst doorverwezen naar een reparatie bedrijf. Die heeft het een en ander uitgezocht. Conclusie: crease (strepen) wordt erkend door Sony, maar wordt niet gezien als een probleem. Het is niet te repareren! Weer doorverwezen naar winkelier.

Die zei dat ze een nieuwe in bestelling hadden staan, en omdat we met een klacht bij hun zijn gekomen, kregen we die nieuwe. Ik hoop dat deze geen last heeft van de bekende problemen. (of iig minder)

Als het goed is krijg ik deze week de kortingsbonnen binnen. Misschien dat ik er woensdag nog even achteraan ga bellen.

Heeft iemand enig idee hoe ik films (fullhd/3D) kan streamen van mijn PC naar de TV? Playstation Media Server werkt niet bij mij, hij kan de TV niet vinden. Ik denk dat het aan de instellingen ligt.

[ Voor 11% gewijzigd door turkeyhakan op 05-12-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
turkeyhakan schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:43:
[...]
Heeft iemand enig idee hoe ik films (fullhd/3D) kan streamen van mijn PC naar de TV? Playstation Media Server werkt niet bij mij, hij kan de TV niet vinden. Ik denk dat het aan de instellingen ligt.
Streamen vanuit je pc moet je windows eerst de opdracht geven dat deze media mag delen. Daarna zijn de gedeelde mappen via de tv bereikbaar en kun je video's foto's etc. kiezen.

Fulhd films kun vanuit je pc streamen in mp4 formaat. Verder weet ik niet welke HD formaten er nog meer ondersteund worden en of je ook 3d films kunt streamen vanuit je pc. Gek genoeg staan de ondersteunende formaten niet in de gebruiksaanwijzing of in de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gridson
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-01-2015
[...]
Je PC moet de TV niet zien, de TV moet de PC zien. Het rode kruis in PMS ziet er verdacht uit, maar betekent niets.
Als je op je TV naar (altans op een NX720) Instellingen > Netwerk > Thuis Netwerk Installatie > Instellingen Serverweergave, zou ie 'm moeten vinden en weergeven als PS3 Media Server [pcnaam].
Dat doet ie in alle geval zonder meer op mijn (sinds zaterdag :) ) NX720.
Heb een paar AVI's, DVD files (VOB) en zelfs ISO's laten streamen. Helaas trekt m'n PCtje het vooralsnog niet, geeft er na enkele minuten (toch als ik probeer door te spoelen, ga eens proberen 'm gewoon te laten spelen) de brui aan wegens te weinig memory :o( Probeer of ik 'm nog een beetje kan tweaken, want het beeld zag er wel deftig uit. Alternatief zal zijn (in afwachting van home cinema en eventueel mediaspeler) terug de kabel van PC naar TV uitrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

[...]

De TV wordt gevonden d.m.v. de BraviaEX.conf file in de map Renderers van PS3 Media Server.
Waarschijnlijk is deze file niet aanwezig in de normale versie, deze loopt qua ontwikkeling aardig achter.

Advies: gebruik een van de onderste beta's, zelfs 3D werkt.
http://www.ps3mediaserver...viewtopic.php?f=14&t=8883
of
http://www.ps3mediaserver...iewtopic.php?f=14&t=10854

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
[...]

Ja, ze deden er niet moeilijk over. Eerst doorverwezen naar een reparatie bedrijf. Die heeft het een en ander uitgezocht. Conclusie: crease (strepen) wordt erkend door Sony, maar wordt niet gezien als een probleem. Het is niet te repareren! Weer doorverwezen naar winkelier.

Die zei dat ze een nieuwe in bestelling hadden staan, en omdat we met een klacht bij hun zijn gekomen, kregen we die nieuwe. Ik hoop dat deze geen last heeft van de bekende problemen. (of iig minder)

Als het goed is krijg ik deze week de kortingsbonnen binnen. Misschien dat ik er woensdag nog even achteraan ga bellen.

Heb verschillende DLNA servers geprobeerd Mezzmo was de beste maar Full-HD daar had mijn i7 2600k +8GB toch moeite mee (ging net vloeiend maar wel volle belasting). Mijn HTPC E6600 trok het totaal niet. Tevens werkt ondertiteling maar half.
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:54:
[...]

Ik heb ook nog steeds niks. 1e week November opgestuurd. Heeft er iemand al wel wat gehoord? ik vind het best lang duren...
Ook nog niks gehoord :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Bedankt voor de reacties. Ik zal het eens gaan testen binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik snap niets meer van die Playstation 3 actie. Wanneer ik op deze site klik op "Registreer dan nu uw TV en ontvang nu uw voordeel" (http://www.sony.nl/hub/acties2011) krijg ik een registratieformulier te zien. Alleen op dit registratieformulier kan ik niet aankruisen dat ik de PS3 wil hebben.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gridson
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-01-2015
wout-hugo schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:28:
Ik snap niets meer van die Playstation 3 actie. Wanneer ik op deze site klik op "Registreer dan nu uw TV en ontvang nu uw voordeel" (http://www.sony.nl/hub/acties2011) krijg ik een registratieformulier te zien. Alleen op dit registratieformulier kan ik niet aankruisen dat ik de PS3 wil hebben.
Je hoeft niks aan te kruisen, je krijgt gewoon waar je recht op hebt (afhankelijk van het TV type). Als ik het juist voor heb, sturen ze Skype camera & wifi dongle op, en krijg je een link naar een voucher (kortingsbon zeg maar) die je kan gebruiken om je PS3 in "eender welke" winkel te gaan afhalen @ 69€.

Ter bevestiging, inderdaad; uit de Algemene Voorwaarden (link onderdaan de online registratie) http://www.sony.nl/offerredemption/pdf/modalites.pdf:
5. Nadat alle documenten ontvangen en gecontroleerd zijn, ontvangt u een e-mail met wat voor u
van toepassing is:
• track and trace nummer van uw Wi-Fi dongle
• track and trace nummer van uw Skype camera
• track and trace nummer van uw Skype camera en de link + e-voucher code om de
PlayStation®3 incl. Uncharted 3 aan te schaffen met korting
• de link + e-voucher code om de Sony Tablet S of PlayStation®3 incl. Uncharted 3 aan te
schaffen met korting
6. Het streven is om binnen 28 dagen het product/de producten bij u thuis af te leveren. Indien dit
door onvoorziene omstandigheden niet lukt, doen wij er alles aan om dit alsnog zo snel mogelijk
voor u in orde te maken.

Dat van die 28 dagen lijkt naar bovenstaande posts te oordelen niet echt te lukken. Jammer, ik had 'm graag voor het kerstverlof kunnen afhalen (vandaag verstuurd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Dat is natuurlijk nog mooier! Ik dacht namelijk dat je moest kiezen tussen 1 van de twee. Formulier gaat vandaag nog op de post!

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Zijn hier mensen die een filmpje hebben gemaakt op een Samsung Galaxy S en deze via DLNA kunnen afspelen op een Sony NX720. Ik krijg wel andere video-formaten naar de TV, maar niet door de SGS opgenomen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan een 55" Sony Bravia HX920 aan te schaffen met HDD via USB en tv-signaal via UPC CI+ module..
Kan opnemen wel in combinatie met die UPC CI+ module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 04:52:
Ben van plan een 55" Sony Bravia HX920 aan te schaffen met HDD via USB en tv-signaal via UPC CI+ module..
Kan opnemen wel in combinatie met die UPC CI+ module?
Dat kan waarschijnlijk wel; zelf kijk ik via een Ziggo-module, maar tijdens de installatieprocedure kun je kiezen tussen UPC, Ziggo en 'Anders' :).

Let wel dat je niet tegelijk programma X kunt opnemen en programma Y kunt kijken. Ook worden sommige programma's meteen na opnamestart afgekapt. Dat ligt aan de content die je op wilt nemen. Gebeurde mij laatst bij Seinfeld op Comedy Central. Zal een rechtenkwestie zijn. Overigens kun je films van Film1 wel gewoon opnemen. :)

Oh en als je de recordfunctie inschakelt en je gaat de deur uit: TV op standby laten staan, anders kun je 't shaken! :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
zojuist de codes ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2023
Weet er iemand waarom er wel een 40EX721 (met WIFI) bestaat en geen 37EX721 (kan alleen maar een 37EX720 vinden)

Overigens staat mijn router in dezelfde kast als de TV, ik kan dus ook zeer gemakkelijk de TV via een ethernet kabel met mijn netwerk verbinden. Of bied de WIFI ook nog andere voordelen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Frizzz. Thanks!
Zal ff wennen zijn; huidig toestel heeft 2 tuners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
Cpri schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:58:
Weet er iemand waarom er wel een 40EX721 (met WIFI) bestaat en geen 37EX721 (kan alleen maar een 37EX720 vinden)

Overigens staat mijn router in dezelfde kast als de TV, ik kan dus ook zeer gemakkelijk de TV via een ethernet kabel met mijn netwerk verbinden. Of bied de WIFI ook nog andere voordelen ??
Kabel is altijd nog sneller dan Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jammer. Mijn doos weggegooid waar het serienummer op staat.

Heb achter op de en in de tv ook een serienummer staan die niet begint met S01. Iemand een idee waar ik het vind?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik heb de codes binnen! Ik heb zojuist een PS3+spel en Sony Tablet besteld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
turkeyhakan schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:35:
Ik heb de codes binnen! Ik heb zojuist een PS3+spel en Sony Tablet besteld. :D
ik ook wel stom dat dit alleen via slome sony store kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

THE_BASE schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:16:
Jammer. Mijn doos weggegooid waar het serienummer op staat.

Heb achter op de en in de tv ook een serienummer staan die niet begint met S01. Iemand een idee waar ik het vind?
Het nummer op de doos begint met S01- en eindigd met -8, tussen de streepjes het nummer wat bij productinformatie in het menu staat (waarschijnlijk ook achterop het toestel).

Voor het registeren van het toestel kan dit nummer worden gebruikt, maar helaas wordt bij de aanvraag ook de witte sticker gevraagd.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Weet er iemand waarom er wel een 40EX721 (met WIFI) bestaat en geen 37EX721 (kan alleen maar een 37EX720 vinden
Volgens mij zijn de 721series voor andere landen bedoeld

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
ikmattie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:48:
[...]

Volgens mij zijn de 721series voor andere landen bedoeld
Nee zijn gewoon luxere versies van de EX720. Niet zozeer opvolgers ook, maar 2 parallelle modellen :) (voor zover ik weet)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
SanderPS3 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:52:
[...]

Nee zijn gewoon luxere versies van de EX720. Niet zozeer opvolgers ook, maar 2 parallelle modellen :) (voor zover ik weet)
Ik had dat begrepen uit de OP
KDL-{Formaat in Inch}{Serie}{Subserie}{Recentheid}{Mogelijk regio}

Een bestaand type nummer is KDL-46HX920. We kunnen hier het volgende aan uitlezen:

Formaat: 46 Inch. (Omrekenen naar cm: x 2,54.) Serie: HX-Serie (De hoofd verdeling van de Bravia productlijn. Dit is vooral een verdeling in de hoeveelheid features en blijft min of meer constant over de jaren heen.) Subserie: 9 (Dit slaat vooral op de hoeveelheid features. Hoe meer features, hoe hoger het nummer.) Recentheid: 2 (Was vorig jaar 0, dus misschien volgend jaar 4 (steeds evengetallen, of 2 erbij) Mogelijk regio: 0 (In de US is dit 9, dus misschien iets met regio te maken. In Europa 0.)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
Helaas heeft niemand mijn eerdere post beantwoord. Ik doe nog een poging : Heeft iemand een Sony tv met één of meerdere dode / defecte (sub) pixels? En dan gaat het vooral om sub pixels die blijven branden wanneer de achtergrond zwart is en de backlight niet is uitgeschakeld door local dimming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Zit te twijfelen tussen een 55NX720 of 55HX820.
Kan iemand mij vertellen of het verschil tussen X-Reality en X-Reality Pro (dus met de XCA-7 chip) echt een reden is om voor de Pro te gaan ? Of is het marginaal. Ik kijk vooral HD TV (decoder) en HD films vanaf een Media PC. Heeft het voor mij toegevoegde waarde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
De nieuwe TV is binnen. Ik zie dat die gemaakt is in oktober 2011. Dat is ruim 5 maanden jonger dan de eerste. Hopen dat deze geen last heeft van dat crease gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Jullie zullen het niet geloven, maar het is nog erger dan eerst. En er is ook een luidspreker kapot. Komt erg slecht geluid uit!!

Ik denk dat we de koop gaan ontbinden. Ik vind het wel genoeg geweest zo. Ik sta in mijn recht neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
turkeyhakan schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:51:
Jullie zullen het niet geloven, maar het is nog erger dan eerst. En er is ook een luidspreker kapot. Komt erg slecht geluid uit!!

Ik denk dat we de koop gaan ontbinden. Ik vind het wel genoeg geweest zo. Ik sta in mijn recht neem ik aan?
:o
Dan zou ik weer om een nieuwe vragen, dit keer onderstrepen dat je een goede wil zonder fouten, dat ze dat desnoods controleren, anders ontbindt je de koop de volgende keer. Kost jouw telkens tijd (je moet vrij nemen e.d.) dus misschien korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik had al korting geregeld bij de aankoop van de televisie. (voor 1875€)

Het bedrijf kan zelf niet controleren welke televisie geen last heeft van het crease effect. En dat zou ik ook niet willen. Ik maak de doos open, niemand anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikmattie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:53:
[...]

Ik had dat begrepen uit de OP

[...]
EX721 is gelijk aan 720 maar heeft wifi geintegreerd
Met een mooi woord heet dat een derivative, ofwel een afgeleide van een 'main model'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom weet ik niet, maar er is alleen een 721 in 32, 40 en 46 inch.
Wb je netwerk verbinding, als bedraad mogelijk is zou ik dat altijd doen. Is betrouwbaarder en vaak ook sneller dan wifi. Behalve dat het draadloos is, heeft wifi geen voordelen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
turkeyhakan schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:51:

Ik ben benieuwd of dat gaat aangezien je de Tv al geregistreed hebt (voor de aktie). Bij mij zeiden ze eerst alles testen of het werkt, want zodra hij geregistreed is kon ik niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie2010
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-06 14:29
aquarius4kb schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:04:
Helaas heeft niemand mijn eerdere post beantwoord. Ik doe nog een poging : Heeft iemand een Sony tv met één of meerdere dode / defecte (sub) pixels? En dan gaat het vooral om sub pixels die blijven branden wanneer de achtergrond zwart is en de backlight niet is uitgeschakeld door local dimming.
Misschien kun je die stilte beschouwen als een volmondig 'nee, geen last van'.
Op mijn scherm in ieder geval geen pixel-narigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Cyrus The Virus schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:25:
[...]

Ik ben benieuwd of dat gaat aangezien je de Tv al geregistreed hebt (voor de aktie). Bij mij zeiden ze eerst alles testen of het werkt, want zodra hij geregistreed is kon ik niet meer terug.
De winkel gaat kijken wat ze kunnen doen. Ik heb de Playstation inmiddels ontvangen. De tablet zou voor het weekend nog moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik heb de tablet en PS3 vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:03
aquarius4kb schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:04:
Nee. 46hx920F uit juni.

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Kan het kloppen dat winkels/Sony alleen de F versie (dus met soundbar) levert van het 55HX92 model? Wilde vandaag de tv kopen, maar dan zonder de soundbar omdat ik die overbodig vind, maar dat ging dus niet. En de prijs van de F versie stond op bijna 3000, meer dan de 2799 waar ik vanuit ging (zeker omdat ik op korting op die 2799 hoopte/rekende). Uiteindelijk dus geen tv, omdat ik de prijs van de 55" veel meer richting de 2500 wil krijgen. En de prijs/korting stopte nu op 2799.

Iemand enig idee of Hobo hi-fi kortingsgezind is? :)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Vandaag de Sony papieren op de post met serienr, stukje uit de doos enz.
Weet iemand uit ervaring ongeveer hoe lang het duurt voor de eerste vervolgstap?
Kan ik voor de kerst nog een ps3 halen en de gratis skype cam?

P.S. reaktie op mijn eerdere post: Een SGS2 kan wel middels Allshare naar de NX720 (de SGS1 niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:03
dialMforMike schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:58:
Kan het kloppen dat winkels/Sony alleen de F versie (dus met soundbar) levert van het 55HX92 model? Wilde vandaag de tv kopen, maar dan zonder de soundbar omdat ik die overbodig vind, maar dat ging dus niet. En de prijs van de F versie stond op bijna 3000, meer dan de 2799 waar ik vanuit ging (zeker omdat ik op korting op die 2799 hoopte/rekende). Uiteindelijk dus geen tv, omdat ik de prijs van de 55" veel meer richting de 2500 wil krijgen. En de prijs/korting stopte nu op 2799.

Hobo-hifi : neuh, die willen de volle prijs, zover mijn ervaringen. Service is overigens wel goed.

Ik kreeg mijn 46hx920F zonder voet : die moest na geleverd worden....
Een kennis heeft ook een 55hx920, zonder soundvoet : kon ie wel los erbij kopen/krijgen.
Volgens mij kan je de 55hx920 dus gewoon zonder voet kopen en dat is gunstiger.

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
dialMforMike schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:58:

Ik heb meer 55HX920 zonder voet gezien dan met, heb zelf ook zonder.
maffe schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:21:
Vandaag de Sony papieren op de post met serienr, stukje uit de doos enz.
Weet iemand uit ervaring ongeveer hoe lang het duurt voor de eerste vervolgstap?
Kan ik voor de kerst nog een ps3 halen en de gratis skype cam?

P.S. reaktie op mijn eerdere post: Een SGS2 kan wel middels Allshare naar de NX720 (de SGS1 niet).
Reken maar op minimaal 4 weken. Gisteren PS3 en Tablet ontvangen (begin november opgestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Thx voor de reacties. Dat was mijn idee eigenlijk al, maar bij de BCC werd dus stug volgehouden ("het systeem geeft aan...") dat je overal alleen de F versie, dus met soundbar, kan kopen. Nu net bij een andere winkel geweest waar ze wel zonder leveren en voor een prijs die ik al een stuk beter kan behappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
De tablet is ook binnen. Ik ben meer een Apple freak.. even kijken wat ik ermee ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:52:
Reken maar op minimaal 4 weken. Gisteren PS3 en Tablet ontvangen (begin november opgestuurd)
dat zegt toch niets over de levertijd van vandaag. Misschien hebben ze eerst gewacht tot dat er genoeg registratie formulieren binnen gekomen zijn alvorens zij een uitzendkracht erop zetten. Maar waarom maakt iemand zich hier druk om je wacht gewoon rustig af. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Heeft er iemand een idee of je muziek van je iPhone/iPod kan afspelen op je Sony Bravia tv ? Ik weet dat dit mogelijk is met Android, maar ik vind geen duidelijke manier hoe dit via iOS gaat. Overigens kan ik het nog niet bij mij thuis testen, aangezien ik nog wacht op mijn Wifi-dongle

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
freddy0519 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:21:
Heeft er iemand een idee of je muziek van je iPhone/iPod kan afspelen op je Sony Bravia tv ? Ik weet dat dit mogelijk is met Android, maar ik vind geen duidelijke manier hoe dit via iOS gaat. Overigens kan ik het nog niet bij mij thuis testen, aangezien ik nog wacht op mijn Wifi-dongle
Voor zover ik weet ondersteund Sony geen Airplay (van Apple). Android telefoons zullen wel ondersteund worden aangezien sommige (bijna alle?) Experia's ook op Android draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Vanmiddag overstag gegaan voor de 55HX920, zoals uit mijn laatste posts ook wel naar voren kwam. Collega's begrepen niet helemaal hoe ik zo'n bedrag aan een TV kan uitgeven, maar soms heb je nou eenmaal die impuls en dan kom je er niet meer van af. Wordt maandag terug gebeld over de levering van het toestel, hoop dat ik er nog voor kerst van kan genieten.

Wel een beetje apart dat ik nu de 46 en 55HX920 niet gemakkelijk kan terug vinden op de Sony site. Bij de diverse assortimenten komt alleen de 65" tevoorschijn, maar via de search kan ik hem nog wel vinden gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
turkeyhakan schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:59:
[...]

De winkel gaat kijken wat ze kunnen doen. Ik heb de Playstation inmiddels ontvangen. De tablet zou voor het weekend nog moeten komen.
Het zou maar erg zijn als je daar niet meer mee terug kon gaan van zodra je de TV geregistreerd hebt.
Dus maw, als je tv een mankement heeft nadat je hem hebt geregistreerd dan zou je niet meer terug kunnen?
Dat zou toch maar zéér triestige service zijn dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

<quote>
Informatie consumentenactie Sony Internet TV
Onderwerp gestart op 9-dec-2011 16:41

Op 3 november is onze consumentenactie 'De beste keus nu met meeste voordeel, Sony Internet TV meer dan alleen een tv' gestart.
Hebt u hieraan meegedaan dan heb ik de volgende informatie voor u;

Wegens groot succes van deze actie is er vertraging ontstaan.

Maximaal een week later dan aangegeven in onze communicatie (dus bovenop de 28 dagen maximaal één week), zult u bericht ontvangen met:
de links + evoucher codes van de Tablet en PS3 wanneer u een HX920/HX920F heeft aangeschaft
de link + evoucher code van de PS3 en een track en trace nummer van de Skype camera wanneer u een HX820, HX720 en NX720F heeft aangeschaft.
een track en trace nummer van de Skype camera wanneer u een EX721 heeft aangeschaft.
een track en trace nummer van de Wi-Fi dongle wanneer u een EX725, EX720, EX525, EX521, EX520 of CX520 heeft aangeschaft.

Onze excuses hiervoor.

Informatie over deze consumentenactie en de andere consumentenacties is te vinden op onze website, vanuit Nederland klik hier .

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis
Sony medewerker
<quote>

bron: https://www.sony.nl/discussions/message/716917#716917

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
Den Deze schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:25:
Het zou maar erg zijn als je daar niet meer mee terug kon gaan van zodra je de TV geregistreerd hebt.
Dus maw, als je tv een mankement heeft nadat je hem hebt geregistreerd dan zou je niet meer terug kunnen?
Dat zou toch maar zéér triestige service zijn dan 8)7
Je begrijpt het verkeerd. Zodra je de tv heb geregistreerd kan je er wel mee terug maar deze kan je dan niet meer omruilen voor een nieuwe. Anders kunnen de nieuwe eigenaars de tv niet meer registeren en niet meer kunnen deelnemen aan de actie. Ook zou turkeyhakan wanneer hij een nieuwe tv ontvangt opnieuw kunnen deelnemen aan de Sony actie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
aquarius4kb schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:18:
[...]

Je begrijpt het verkeerd. Zodra je de tv heb geregistreerd kan je er wel mee terug maar deze kan je dan niet meer omruilen voor een nieuwe. Anders kunnen de nieuwe eigenaars de tv niet meer registeren en niet meer kunnen deelnemen aan de actie. Ook zou turkeyhakan wanneer hij een nieuwe tv ontvangt opnieuw kunnen deelnemen aan de Sony actie 8)7
Dat bedoelde ik inderdaad, de winkel kan niks meer doen. Het gaat dan via sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:43:
[...]
Dat bedoelde ik inderdaad, de winkel kan niks meer doen. Het gaat dan via sony
Of de winkel wat kan doen hangt ervan van af ik ken winkels die zelf repareren in opdracht van Sony. Zo hoeft een defect toestel niet helemaal terug gestuurd te worden naar Sony.

Ook komt Sony bij je thuis repareren als dat kan. Anders nemen ze de tv mee en krijg je een vervanger. Ze hebben bij mij thuis een keer binnen 5 minuten het hele scherm vervangen.

Het is juist de goede Sony service waarom ik van Sony koop. Ik heb mijn tv garantie dan ook verlengt met 3 jaar dus totaal 5 jaar garantie. 3 jaar extra garantie van Sony is echt een koopje.

[ Voor 5% gewijzigd door aquarius4kb op 11-12-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
pa3eia schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:28:
<quote>
*knip* "sony verhaal mbt vertraging
Komende maandag is het bij mij 4 wkn geleden dat ik alles heb opgestuurd. Jouw post heeft Sony maandag een mailtje gescheelt ;) Nu staat de reminder op zaterdag. Nadeel van dit soort acties is altijd dat het fingers crossed is of alles goed aan is gekomen daar in Frankrijk. Maar we wachten nog een weekje langer af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
ik heb sinds enkele maanden een NX720, prachtig toestel en ik ben echt tevreden. ik heb echter 1 probleem, wij hebben belgacom digitale tv en die is via HDMI op tv aangesloten en via de optische kabel op de surroundset. Nu merk ik dat beeld en klant niet gelijk lopen, er zit niet veel in maar het stoort, als ik het geluid van de tv harder zet loopt het geluid ook niet gelijk van tv en surround. Hoe krijg ik dat gelijk? ik had al eens gedacht om van de tv naar de surroundset te gaan via de optische kabel maar dan kan ik de decoder niet meer als radio gebruiken zonder de tv aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

chundo schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:00:
ik heb sinds enkele maanden een NX720, prachtig toestel en ik ben echt tevreden. ik heb echter 1 probleem, wij hebben belgacom digitale tv en die is via HDMI op tv aangesloten en via de optische kabel op de surroundset.
Mogelijke oplossing:
Toestel d.m.v. een HDMI aansluiten op de surroundset als deze een HDMI ingang heeft natuurlijk.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
de surroundset heeft geen HDMI, ik denk ook dat de vertraging door de tv komt, met de mediaspeler ed heb ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Wordt dus voor kerst een nieuwe home cinema surroudset vragen.
Als je er een van Sony aanschaf dan is deze over het algemeen te koppelen (volume e.d.) met de TV.

73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
chundo schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:27:
de surroundset heeft geen HDMI, ik denk ook dat de vertraging door de tv komt, met de mediaspeler ed heb ik hetzelfde probleem.
Oplossing :

1x optische kabel vanuit tv naar surround set,
1x optische kabel vanuit je belgacom kastje naar je surround set.
1x optische kabel switch bij je surround set zodat je twee optische kabels hier op kan aansluiten.
Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste