Ik probeer een hi-res autoband naar een low-res model met normal map te converteren voor gebruik in Unity3D.
2 tutorials gevolgd, maar wat ik krijg lijkt qua kleuren niet op een normal map? Ook zit er altijd wat rode pixels in, dat zullen wel fouten zijn?
- Lowpoly band is geUVW unwrapped, de high poly band niet
- de projection cage is groter dan de high poly band

resultaat:

wat doe ik verkeerd
edit: lol, output window in max is 16 bit, terwijl de TGA 32 bit was. Ziet er naar uit dat het wel gelukt is

edit 2:
het ziet er nog niet echt goed uit eerlijk gezegd, links de hi poly, in het wit de low poly met een 2048x2048 normal map op de scanline renderer. Ik heb hier weinig ervaring mee, maar dit moet toch beter kunnen?
2 tutorials gevolgd, maar wat ik krijg lijkt qua kleuren niet op een normal map? Ook zit er altijd wat rode pixels in, dat zullen wel fouten zijn?
- Lowpoly band is geUVW unwrapped, de high poly band niet
- de projection cage is groter dan de high poly band

resultaat:

wat doe ik verkeerd
edit: lol, output window in max is 16 bit, terwijl de TGA 32 bit was. Ziet er naar uit dat het wel gelukt is

edit 2:
het ziet er nog niet echt goed uit eerlijk gezegd, links de hi poly, in het wit de low poly met een 2048x2048 normal map op de scanline renderer. Ik heb hier weinig ervaring mee, maar dit moet toch beter kunnen?

[ Voor 34% gewijzigd door Menesis op 30-07-2018 23:27 ]
Mixed Reality dev