Niemand de nieuwste beta-5 van Firefox 4.0 voor Android nog geprobeerd? 
http://www.mozilla.com/en-US/mobile/download/
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 01:09 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 01:09 ]
Ben hem net aan het downloaden want ik ben vooral benieuwd naar de addons, ik miste in vorige versies eigenlijk voor het passend maken van text voor het scherm zoals de standaard browsers op mijn desire wel doet. geen idee of dit nu wel werkt?Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 01:08:
Niemand de nieuwste beta-5 van Firefox 4.0 voor Android nog geprobeerd?
[video]
[ Voor 6% gewijzigd door Mit-46 op 27-02-2011 16:01 ]
Probeer eens Current Widget. Mijn HTC Desire verbruikt vanuit slaapstand (dus scherm minimaal een minuut of 2 uit) maximaal 10mA (Custom ROM, CyanogenMod 7)Mit-46 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:01:
Weet iemand misschien een app waarmee je je dataverbruik kunt monitoren? Welke app hoeveel data verbruikt?
Ik heb het idee dat er een app via de dataverbinding mijn accu leeg zit te trekken. Er is namelijk een gigantisch verschil tussen een nacht slapen met vliegtuigmodus aan of uit. Zo'n 60% wat dan toch wel opmerkelijk is.
(Ik heb een HTC Desire Z met standaard rom.)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Thanks ik heb deze nu geinstalleerd. Ik hoop alleen dat die meer verteld als de standaard HTC accu monitor. Die laat namelijk niks zien over het op de achtergrond syncen van apps.janvanduschoten schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:05:
[...]
Probeer eens Current Widget. Mijn HTC Desire verbruikt vanuit slaapstand (dus scherm minimaal een minuut of 2 uit) maximaal 10mA (Custom ROM, CyanogenMod 7)
[ Voor 12% gewijzigd door Mit-46 op 27-02-2011 18:23 ]
Volgens mij moet je deze dan installeren.Mit-46 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:17:
[...]
[...]
Dit was voorheen zeker niet het geval. Mijn conclusie is dus dat er een app aan mijn verbinding zit te trekken.
Ik moet dus uit zien de vinden welke dat is. Vandaar dat een app die je dataverbinding monitort handig zou zijn in mijn geval.
Als dit het geval is (je hebt een popupje gemist) dan kan je met de app Superuser nog eens kijken of-ie daar gedenied wordt (en daar kan je het op allow zetten).Lubbers92 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:40:
Ik heb zo'n gevoel dat ik hem superuser access moet geven maar ik krijg geen pop-up ofzo. Iemand een idee hoe ik dit moet fixen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Daar heb ik al gekeken maar daar kon ik ook niks veranderenanandus schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:42:
[...]
Als dit het geval is (je hebt een popupje gemist) dan kan je met de app Superuser nog eens kijken of-ie daar gedenied wordt (en daar kan je het op allow zetten).
Dat heb ik uiteraard.RunaR schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:14:
Heb je je telefoon al een keer opnieuw gestart. Het kan zijn dat er een app raar is gaan doen en dingen actief of een dataverbinding open houdt op de achtergrond. Een reboot op zijn tijd kan vaak helpen.
Thanks! Die ga ik proberen. Dat lijkt inderdaad op iets waar naar ik op zoek ben.catt4u schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:27:
[...]
Volgens mij moet je deze dan installeren.
Doet véél meer dan alleen je data verbinding controleren en heeft erg uitgebreide instel mogelijkheden.
Had zelf geen problemen met batterij verbruik, maar ik wil weten wat er wanneer draait/opstart
PSN: DutchTrickle PVoutput
File expert! Werkt perfect, kan met 1 MB per seconde ongeveer wegschrijven naar mn sd kaartjeMaverick schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:06:
Deze wil ik jullie niet onthouden: http://droiddos.blogspot.com/ Dosbox voor android. Ben er zelf mee aan het klooien, werkt best aardig. Nog vollop in ontwikkeling, maar lemmings draait gewoon goed
Nog een vraag van mij uit. Wie heeft er een goede ftp SERVER voor android? Ik heb nu swiftp, maar ik kan daarmee niet schrijven naar mijn gsm (mappen aanmaken en bestanden plaatsen lukt dus niet). Dan is het tamelijk nutteloos. Welke ftp server kan dit wel?
Flitsnav 0.7.1 is te vinden via het forum van www.flitsservice.nl (alleen nu even offline wegens een vage reden...)Cyleo schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:24:
Al een poosje was ik op zoek naar een app die mij waarschuwt voor flitspalen, en heb nu Radardroid gevonden (http://www.radardroid.com/). Dit komt in de buurt, maar is nog niet helemaal wat ik zoek. Ik vroeg mij af of en zo ja, welke apps jullie hiervoor gebruiken?
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 01-03-2011 01:11 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
thanks voor de tip, die werkt idd goedthecompany schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:31:
[...]
File expert! Werkt perfect, kan met 1 MB per seconde ongeveer wegschrijven naar mn sd kaartje
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Absoluut niet.D4NG3R schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 00:30:
Vinden jullie het eigenlijk waard om voor ~6/7 euro (10 dollar) Rockplayer te kopen?
Hier staat tekst
Zou je me kunnen vertellen met welke app je convert en welke settings je gebruikt?Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:17:
Amen!
converten is echt de moeite waard, het kost maar enkele muisclicks.
Verwijderd
Het zou ook wel handig zijn als je zou vermelden welk programma je gebruiktVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:58:
Ik gebruik deze settings:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 13:35 ]
Mad Marty schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:39:
[...]
Ja, 1500 kbps voor 592x256 is wel enorm veel. Doe gewoon Constant Quality rond de 20 á 25, dat is imho goed genoeg voor op een telefoon
Meer tips in Films converteren voor je Android device en Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Rail Away!
Omdat dit gewoon op het web staat, dus appbrain weet welke apps je geinstalleerd hebt. Ik zou zelf ook even naar titanium backup kijken, dat werkt wel erg gemakkelijk om alles te backuppen en daarna te restoren.Steef1986 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:07:
Heren,
Ik heb appbrain geinstalleerd omdat ik komende weken een factory wipe ga doen.
Nu is mijn vraag. Hoe onthoudt appbrain mijn geinstalleerde apps?
Kom er nog niet helemaal uit...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat zit wel Schnorr.
In appbrain log je in met je Google account. Vervolgens synchroniseer je. Je kunt dan je app lijst online bekijken via www.appbrain.com.Steef1986 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:07:
Ik heb appbrain geinstalleerd omdat ik komende weken een factory wipe ga doen.
Nu is mijn vraag. Hoe onthoudt appbrain mijn geinstalleerde apps?
Kom er nog niet helemaal uit...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat kun je toch al met Catch?(reminder notes instellen)jampot1989 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 02:36:
Ik zoek een appje dat zowel een "normale" notes app (zoals Catch, wat ik nu gebruik), combineert met reminders in de notification bar (zoals StatusNotes of Notification Note).
Iemand een idee?
Dat is in feite hetzelfde als een alarm zetten. Ik bedoel meer een vast icoontje in de not. bar, vergelijk een knoop in je zakdoekavec_style schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:42:
[...]
Dat kun je toch al met Catch?(reminder notes instellen)
Verwijderd
Tis me geluktSandyman538 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:10:
[...]
Omdat dit gewoon op het web staat, dus appbrain weet welke apps je geinstalleerd hebt. Ik zou zelf ook even naar titanium backup kijken, dat werkt wel erg gemakkelijk om alles te backuppen en daarna te restoren.
Deze app is gisteren hier al uitgebreid besproken met een video.Stukfruit schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:46:
Chomp is eigenlijk best een fijne app* Stukfruit hoopt dat Google ze opkoopt en het spul daarna in de officiële Market gebruikt...
[...]
Klinkt inderdaad als reclameDit klinkt bijna als een reclameriedel, maar na me erg lang gruwelijk te hebben geirriteerd aan de zoekfunctie van de Market ben ik hier erg blij meeDe app verwijst trouwens door naar de echte Market client en er zit geen reclame in voor zover ik kan zien.
Hoi, jij gebruikt misschien je dikke desktop-pc om zulke dingen op te zoeken. En dan natuurlijk die overbodige QR-code in te scannen, wat met de tijd om de bijbehorende app te openen en het ding te scannen nog langer duurt dan het aanklikken van een link.catt4u schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:27:
[...]
Deze app is gisteren hier al uitgebreid besproken met een video.
Je hoeft dan ook helemaal niet naar de site van chomp te gaan want je kan gewoon de QR-code scannen
Gelukkig weet jij net zoveel over mijn zoektalenten als ik weet van het bouwen van een eigen raketKlinkt inderdaad als reclame![]()
Misschien dat jij niet goed zoekt of de juiste zoekterm ingeeft (wat ook belangrijk is in Google enz.)
Als ik op m'n pc naar de Market ga heb ik geen problemen om apps te vinden
Ik moet niets. Het aantal Nederlandse apps (apps, dus niet perse apps van NL ontwikkelaars) die het waard zijn om te installeren is te verwaarlozen. Daar heb je geen ondersteuning voor nodig.Maar je moet ook de belangrijke opmerking ff vermelden die je kunt lezen in de beschrijving van chomp in de Market:
"Chomp for Android is currently only available for the US Android Market. If you live outside the US you can still use Chomp, but it won't return apps that are only available in your country. International support coming soon!"
Dat zit wel Schnorr.
Ik gebruik inderdaad meestal m'n pc om via de Market en AppBrain naar nieuwe apps te zoeken.Stukfruit schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:23:
[...]
Hoi, jij gebruikt misschien je dikke desktop-pc om zulke dingen op te zoeken. En dan natuurlijk die overbodige QR-code in te scannen, wat met de tijd om de bijbehorende app te openen en het ding te scannen nog langer duurt dan het aanklikken van een link.
Dat kan, maar je hoeft natuurlijk niet te denken dat andere mensen net als jou alleen maar op hun desktop zitten
[...]
Da's jammer want dan mis je toch echt het laatste nieuws over Android.Tevens zitten we hier niet allemaal net als jou op Phandroid.
Ok, ik had misschien beter zo kunnen schrijven:Ik moet niets. Het aantal Nederlandse apps (apps, dus niet perse apps van NL ontwikkelaars) die het waard zijn om te installeren is te verwaarlozen. Daar heb je geen ondersteuning voor nodig.
Verwijderd
Bedoel je Angry birds? Die lagt bij mij ook, heb hem vandaag geupdate. Beter niet kunnen doen. Ook de advertentie banner (kan dat niet weg?) blijt nu continu in beeld, mega irritant.GandalfTheGrey schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:23:
[...]
De app lijkt iets te laggen (net of ie achterloopt met mijn bewegingen). Samsung Galaxy S
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
https://market.android.co...oid&feature=search_resultWherever you go, you can now chat with your friends on AIM, Facebook Chat, Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, Google Talk, ICQ and a lot more!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 21:12 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Verwijder gewoon /system/media/audio/ui/camera_click.ogg en je telefoon is stilVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:46:
Iemand een andere optie?
Nickname does not reflect reality
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 41% gewijzigd door JoetjeF op 03-03-2011 21:20 ]
Verwijderd
Kijk aan! Zoiets is inderdaad wel een fraaiere oplossing dan een andere app installeren, vind ik persoonlijk.Brad Pitt schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:51:
Verwijder gewoon /system/media/audio/ui/camera_click.ogg en je telefoon is stil
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 21:48 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| # Go superuser and remount the system partition as read/write - change the mtdblock and yaffs to what you found above. su mount -o rw,remount -t yaffs2 /dev/block/mtdblock5 /system # Access the camera noise directory cd /system/media/audio/ui/ # Move the file out of the way mv camera_click.ogg camera_clickoff.ogg |
[ Voor 29% gewijzigd door Mavamaarten op 03-03-2011 21:58 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Trilian is geen ping-kloon, maar een messenger als Windows Live, tevens geschikt voor Facebook bijvoorbeeld. Deze werkt met Push en trekt dus niet je batterij leeg.Arfman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:51:
Jeej, chatprogramma nummer zoveel. Heb er nu 3 op m'n telefoon staan (Talk, Ping en WhatsApp) omdat al m'n vrienden 1 van de drie gebruiken, vind ik al meer dan genoeg. Laat ze die zooi maar standaardiseren.
Verwijderd
Root Explorer installeren of gewoon deleten vanuit een Terminal applicatie.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:51:
Ik heb de telefoon nu voor de zekerheid nog een keer geroot met Universal Androot, want dat leek eerder niet goed te gaan om één of andere reden. Nu krijg ik ook daadwerkelijk een dialoog te zien met 'Your device is already rooted'. Echter blijft het probleem dat ik het bestand niet kan deleten of renamen met Astro.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik heb mijn creditcard nog niet binnen dus Root Explorer ging 'm niet worden, maar met behulp van deze post op Androidforums heb ik het geluid er nu uitgesloopt. Bedankt!Brad Pitt schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:57:
Root Explorer installeren of gewoon deleten vanuit een Terminal applicatie.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 23:28 ]
Ik gebruik het ook op de PC en vind het erg fijn werken. Al kreeg ik wel een waarschuwing van google dat mogelijk mijn account was gehacked nadat ik mijn gmail had aangemeld op trillian voor android.Alexander6501 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:52:
[...]
Trilian is geen ping-kloon, maar een messenger als Windows Live, tevens geschikt voor Facebook bijvoorbeeld. Deze werkt met Push en trekt dus niet je batterij leeg.
[ Voor 0% gewijzigd door Cyleo op 04-03-2011 19:22 . Reden: typo ]
Ik heb iets soortgelijks gehad. Sinds ik Trillian voor Android eventjes heb gebruikt wordt er vanuit mijn Gmail spam verzonden.Cyleo schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:22:
[...]
Al kreeg ik wel een waarschuwing van google dat mogelijk mijn account was gehacked nadat ik mijn gmail had aangemeld op trillian voor android.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Zelf vandaag ADW-ex aangeschaft. Ook erg mooi moet ik zeggen... Geen idee wat mn favoriet is. Want ze liggen erg dicht bij elkaar..Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:09:
Ik heb net Launcher Pro gekocht, dat vond ik de investering wel waard. Het is een goed programma en de extra widgets zijn ook niet verkeerd
[ Voor 43% gewijzigd door 13art op 05-03-2011 00:40 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Ik heb Launcher Pro, ADW en Go Launcher Ex geprobeerd, maar Launcher Pro geeft me toch de beste performance gekoppeld aan wat leuke extra opties. Vooral die performance vind ik belangrijk, want heb toch voornamelijk zo'n kekke telefoon gekocht om *pfffeoeeeei mmrreeoaaw shhhoeef* door de menuutjes heen te schietenl3art schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:31:
Zelf vandaag ADW-ex aangeschaft. Ook erg mooi moet ik zeggen... Geen idee wat mn favoriet is. Want ze liggen erg dicht bij elkaar..
Verwijderd
Misschien wel leuk als je dan ook deelt waaromjampot1989 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:43:
Ik heb zowel Launcher Pro als ADW EX gekocht. Eerst LP gebruikt, toen ADW, maar nu Go Launcher
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2011 01:36 ]
Verwijderd
My phone explorerVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:46:
Weet iemand trouwens een (prettige) app om via WiFi bestanden naar je telefoon te kunnen transporteren vanaf je computer? Ik ben soms veel met kleine dingetjes bezig en dan heb ik eigenlijk niet zoveel zin om steeds die USB-kabel te pluggen. Bluetooth kan, maar dan moet ik weer extra hardware kopen.
Het moet uiteraard wel veilig zijn, ik heb geen zin om gaten in de beveiliging van mijn telefoon of computer te slaan.
[...]
Misschien wel leuk als je dan ook deelt waarom
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 05-03-2011 02:17 ]
Ik email het altijd naar me phoneVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:46:
Weet iemand trouwens een (prettige) app om via WiFi bestanden naar je telefoon te kunnen transporteren vanaf je computer? Ik ben soms veel met kleine dingetjes bezig en dan heb ik eigenlijk niet zoveel zin om steeds die USB-kabel te pluggen. Bluetooth kan, maar dan moet ik weer extra hardware kopen.
Het moet uiteraard wel veilig zijn, ik heb geen zin om gaten in de beveiliging van mijn telefoon of computer te slaan.
[...]
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Verwijderd
Kan, maar vind ik eigenlijk ook gedoe. Als ik een beetje aan het klooien ben met icoontjes moet het makkelijker kunnen
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2011 03:06 ]
Het beste programma daarvoor is Samba !Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:46:
[...]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Dropbox is daar handig voor. Is ook voor andere doeleinden ideaal overigens.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 02:22:
Dat My phone explorer ziet er interessant uit, eens proberen.
Edit: volgens mij is dit een vrij briljant programma, maar ik twijfel nog aan de veiligheid. Hoe weet ik dat niet het hele internet bij mijn data kan als de client is opgestart?
[...]
Kan, maar vind ik eigenlijk ook gedoe. Als ik een beetje aan het klooien ben met icoontjes moet het makkelijker kunnen
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
[ Voor 16% gewijzigd door Smarron op 05-03-2011 07:58 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik gebruik zelf Dropbox, dat is denk ik wat je zoekt. Alles wat je op je PC in je dropbox folder stopt, kun je ook in de dropbox app op je telefoon vinden, en andersom uiteraard ook. De pc variant maakt een folder aan die gesynct wordt met je online dropbox account, dus je kunt ook bij de bestanden als je pc/laptop uitstaat. Alles is beveiligd met een zelfgekozen wachtwoord, dus het is zo veilig als dat je het zelf maaktVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:46:
[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 05-03-2011 11:12 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Ik vind zelf Awesome Drop wel handig. Je hoeft alleen maar naar hun site te browsen en het bestand dat je wilt versturen in de dropbox daar te slepen en het wordt naar je telefoon gestuurd. Zowel via WiFi als via 3G. Vind het vooral handig omdat je niets op de pc hoeft te installeren, en ik soms op verschillende openbare pc's werk.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:46:
Verwijderd
Ik gebruik Dropbox om bestanden snel her en der beschikbaar te hebben en heb daarvoor NIETS op mijn PC geinstalleerd. Je kan alles namelijk via een webinterface doen en via de app op de Android. Zo heb ik die bestanden beschikbaar waar ik ook maar ben en wat voor computer of foon of wat dan ook ik maar gebruik. Ideaal, simpel, strak, prachtig.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:38:
[...]
Ik vind zelf Awesome Drop wel handig. Je hoeft alleen maar naar hun site te browsen en het bestand dat je wilt versturen in de dropbox daar te slepen en het wordt naar je telefoon gestuurd. Zowel via WiFi als via 3G. Vind het vooral handig omdat je niets op de pc hoeft te installeren, en ik soms op verschillende openbare pc's werk.
Voor grotere bestanden gebruik ik SwiFTP.
Maar de kracht van dropbox is juist die app voor de pc. Geniaal, je zet gewoon al je belangrijke dingen in je dropbox folder die je dan weer op kunt delen en je hebt altijd direct een backup.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:27:
[...]
Ik gebruik Dropbox om bestanden snel her en der beschikbaar te hebben en heb daarvoor NIETS op mijn PC geinstalleerd. Je kan alles namelijk via een webinterface doen en via de app op de Android. Zo heb ik die bestanden beschikbaar waar ik ook maar ben en wat voor computer of foon of wat dan ook ik maar gebruik. Ideaal, simpel, strak, prachtig.
Verwijderd
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Voor mensen binnen de VSJKratos schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:22:
Staat er gewoon in toch ---> https://market.android.co....android&feature=top-free
We are deeply, deeply sorry to say that due to licensing constraints, we can no longer allow access to Pandora for listeners located outside of the U.S.
[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 05-03-2011 15:58 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door JunkO op 05-03-2011 16:48 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Warbivoor
Verwijderd
Heb je de host/server op je PC geïnstalleerd en draaien? Je moet dus 3 programma's (aWARemote, bijbehorend serverprogje en Winamp.JunkO schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:47:
Ik wil aWARemote gaan proberen op m'n DHD, maar ik begrijp nog niet echt wat je nu in moet stellen en wat de vereisten zijn. Automatisch laten instellen werkt niet, heb daarna mijn ip adres ingevuld en de standaardpoort maar hij werk niet. Winamp staat hier aan, maar moet ik nog wat anders instellen?
Verwijderd
C00P schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:15:
Het beste programma daarvoor is Samba !
Geloof me, ik heb ze ongeveer allemaal geprobeerd, Samba is de beste en simpelste in mijn ogen.
ralphdavidvdb schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:21:
Dropbox is daar handig voor. Is ook voor andere doeleinden ideaal overigens.
Smarron schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:58:
Ik gebruik ES File Explorer, die gebruikte ik toch al vanaf het begin. Dus geen extra programma erbij hiervoor. Ik heb op de PC altijd een map waarin ik alles kopieer wat ik op de telefoon wil hebben. Dan simpel via WiFi naar die map browsen en gewoon kopieren en plakken en vice versa.
Lol, wat een enorme berg suggesties. Ik ga alles nog wel eens bekijken, maar ik ben eigenlijk best tevreden over My phone explorer. Simpel en je hebt tegelijk een backup van SMS en telefoonboek, wat ik eigenlijk ook nog zocht. Ik wil alleen zeker weten dat het veilig is.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:38:
Ik vind zelf Awesome Drop wel handig. Je hoeft alleen maar naar hun site te browsen en het bestand dat je wilt versturen in de dropbox daar te slepen en het wordt naar je telefoon gestuurd. Zowel via WiFi als via 3G. Vind het vooral handig omdat je niets op de pc hoeft te installeren, en ik soms op verschillende openbare pc's werk.
Voor grotere bestanden gebruik ik SwiFTP.
Verwijderd
Hehe, ik vind de kracht juist dat je GEEN app op de pc nodig hebt...!thecompany schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:46:
[...]
Maar de kracht van dropbox is juist die app voor de pc. Geniaal, je zet gewoon al je belangrijke dingen in je dropbox folder die je dan weer op kunt delen en je hebt altijd direct een backup.
Verwijderd
Als je via 3G gaat zal je vast ook nog wel een poort open moeten zetten voor de server.JunkO schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:47:
Ik wil aWARemote gaan proberen op m'n DHD, maar ik begrijp nog niet echt wat je nu in moet stellen en wat de vereisten zijn. Automatisch laten instellen werkt niet, heb daarna mijn ip adres ingevuld en de standaardpoort maar hij werk niet. Winamp staat hier aan, maar moet ik nog wat anders instellen?
Ik heb geen wifi verbinding, enkel 3G. Kan iemand me dat in het kort even uitleggen?
Kan nog niet... Imo zo ongeveer het enige nadeel aan Dropbox. Dit is één van de dingen waar de ontwikkelaars nog mee bezig zijn. Op dit moment is het advies: zorg dat je je bestanden gezipt uploadt.thefal schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:33:
Il heb het programma van Dropbox gedownload, ontzettend handig. Het programma zorgt ervoor dat je niet telkens naar de website hoeft om te syncen. Het programma maakt automatisch een map aan (in Users/gebruikersnaam/dropbox) en alles wat in die map staat wordt automatisch gesynchroniseerd. Je kan ook je Dropbox delen met andere gebruikers en er worden per bestand meerdere revisies bijgehouden als het bestand word veranderd. Superhandig!
Ik ben er alleen nog niet uit hoe je met de Android app meerdere bestanden tegelijk kan downloaden of uploaden, nu moet het steeds nog 1 voor 1 per bestand.
Nomen nescio
Het is me gelukt, ik had het serverprogje niet geïnstalleerd. Handige app. overigens dat aWARemote, werkt perfect!Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:17:
[...]
Heb je de host/server op je PC geïnstalleerd en draaien? Je moet dus 3 programma's (aWARemote, bijbehorend serverprogje en Winamp.
Maar probeer anders XBMC + remote eens, ik vind die combinatie lekkerder werken en je kan het nog voor films gebruiken ook.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq