Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Niemand de nieuwste beta-5 van Firefox 4.0 voor Android nog geprobeerd? :(

http://www.mozilla.com/en-US/mobile/download/

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 26-02-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:59

Creesch

bla bla!

Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 01:08:
Niemand de nieuwste beta-5 van Firefox 4.0 voor Android nog geprobeerd? :(

[video]

http://www.mozilla.com/en-US/mobile/download/
Ben hem net aan het downloaden want ik ben vooral benieuwd naar de addons, ik miste in vorige versies eigenlijk voor het passend maken van text voor het scherm zoals de standaard browsers op mijn desire wel doet. geen idee of dit nu wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 14:42
Weet iemand misschien een app waarmee je je dataverbruik kunt monitoren? Welke app hoeveel data verbruikt?

Ik heb het idee dat er een app via de dataverbinding mijn accu leeg zit te trekken. Er is namelijk een gigantisch verschil tussen een nacht slapen met vliegtuigmodus aan of uit. Zo'n 60% wat dan toch wel opmerkelijk is.

(Ik heb een HTC Desire Z met standaard rom.)

[ Voor 6% gewijzigd door Mit-46 op 27-02-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mit-46 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:01:
Weet iemand misschien een app waarmee je je dataverbruik kunt monitoren? Welke app hoeveel data verbruikt?

Ik heb het idee dat er een app via de dataverbinding mijn accu leeg zit te trekken. Er is namelijk een gigantisch verschil tussen een nacht slapen met vliegtuigmodus aan of uit. Zo'n 60% wat dan toch wel opmerkelijk is.

(Ik heb een HTC Desire Z met standaard rom.)
Probeer eens Current Widget. Mijn HTC Desire verbruikt vanuit slaapstand (dus scherm minimaal een minuut of 2 uit) maximaal 10mA (Custom ROM, CyanogenMod 7)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:29
Ik gebruik Ulugh, kan je een gps route downloaden (of maken natuurlijk) en op je telefoon bekijken of nalopen.
www.ulugh.com/Nu werkt Ulugh niet echt super op m'n phone, af en toe verdwijnen de gedownloade routes zomaar.
Weet iemand misschien een alternatief programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
janvanduschoten schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:05:
[...]

Probeer eens Current Widget. Mijn HTC Desire verbruikt vanuit slaapstand (dus scherm minimaal een minuut of 2 uit) maximaal 10mA (Custom ROM, CyanogenMod 7)
Thanks ik heb deze nu geinstalleerd. Ik hoop alleen dat die meer verteld als de standaard HTC accu monitor. Die laat namelijk niks zien over het op de achtergrond syncen van apps.

Vooralsnog word ik er niet veel wijzer van, maar ik heb het idee dat er eerst het 1 en ander weggeschreven moet worden in een logfile.

Normaal gesproken verbruikte mijn Desire Z ook niet bijzonder veel in de nacht. Het is sinds een week of 2 dat die dat doet.
Ik zal ongetwijfeld wat gewijzigd hebben, maar ben er vooralsnog niet achter.

Heb alleen kunnen concluderen dat in een tijdsbestek van 10 uur met vliegtuigmodus er bijna niks van de batterij af was (kleine 10%) en zonder in een tijdsbestek van ongeveer 7 á 8 uur 50%

Vandaag in een tijdsbestek van ongeveer 10 uur zonder vliegtuigmodus 60%. Dit was in de nacht dus de telefoon is helemaal niet gebruikt.

Dit was voorheen zeker niet het geval. Mijn conclusie is dus dat er een app aan mijn verbinding zit te trekken.
Ik moet dus uit zien de vinden welke dat is. Vandaar dat een app die je dataverbinding monitort handig zou zijn in mijn geval.

[ Voor 12% gewijzigd door Mit-46 op 27-02-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
Heb je je telefoon al een keer opnieuw gestart. Het kan zijn dat er een app raar is gaan doen en dingen actief of een dataverbinding open houdt op de achtergrond. Een reboot op zijn tijd kan vaak helpen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 11:55
Mit-46 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:17:
[...]

[...]

Dit was voorheen zeker niet het geval. Mijn conclusie is dus dat er een app aan mijn verbinding zit te trekken.
Ik moet dus uit zien de vinden welke dat is. Vandaar dat een app die je dataverbinding monitort handig zou zijn in mijn geval.
Volgens mij moet je deze dan installeren.

Doet véél meer dan alleen je data verbinding controleren en heeft erg uitgebreide instel mogelijkheden.
Had zelf geen problemen met batterij verbruik, maar ik wil weten wat er wanneer draait/opstart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Kan iemand mij helpen met Keyboard manager? Ik wil graag swype gebruiken in portrait en gingerbread in landscape en blijkbaar kan dit programma mij daar mee helpen. Het probleem is echter dat dit niet werkt. Als ik hem opstart komt er te staan: Exception caught: en dan iets met privliges (gaat te snel om te lezen) Ik heb zo'n gevoel dat ik hem superuser access moet geven maar ik krijg geen pop-up ofzo. Iemand een idee hoe ik dit moet fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lubbers92 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:40:
Ik heb zo'n gevoel dat ik hem superuser access moet geven maar ik krijg geen pop-up ofzo. Iemand een idee hoe ik dit moet fixen
Als dit het geval is (je hebt een popupje gemist) dan kan je met de app Superuser nog eens kijken of-ie daar gedenied wordt (en daar kan je het op allow zetten).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
anandus schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:42:
[...]
Als dit het geval is (je hebt een popupje gemist) dan kan je met de app Superuser nog eens kijken of-ie daar gedenied wordt (en daar kan je het op allow zetten).
Daar heb ik al gekeken maar daar kon ik ook niks veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
RunaR schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:14:
Heb je je telefoon al een keer opnieuw gestart. Het kan zijn dat er een app raar is gaan doen en dingen actief of een dataverbinding open houdt op de achtergrond. Een reboot op zijn tijd kan vaak helpen.
Dat heb ik uiteraard. :)
catt4u schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:27:
[...]

Volgens mij moet je deze dan installeren.

Doet véél meer dan alleen je data verbinding controleren en heeft erg uitgebreide instel mogelijkheden.
Had zelf geen problemen met batterij verbruik, maar ik wil weten wat er wanneer draait/opstart ;)
Thanks! Die ga ik proberen. Dat lijkt inderdaad op iets waar naar ik op zoek ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00
Deze wil ik jullie niet onthouden: http://droiddos.blogspot.com/ Dosbox voor android. Ben er zelf mee aan het klooien, werkt best aardig. Nog vollop in ontwikkeling, maar lemmings draait gewoon goed :+

Nog een vraag van mij uit. Wie heeft er een goede ftp SERVER voor android? Ik heb nu swiftp, maar ik kan daarmee niet schrijven naar mijn gsm (mappen aanmaken en bestanden plaatsen lukt dus niet). Dan is het tamelijk nutteloos. Welke ftp server kan dit wel?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 12:53
Al een poosje was ik op zoek naar een app die mij waarschuwt voor flitspalen, en heb nu Radardroid gevonden (http://www.radardroid.com/). Dit komt in de buurt, maar is nog niet helemaal wat ik zoek. Ik vroeg mij af of en zo ja, welke apps jullie hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:19
Maverick schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:06:
Deze wil ik jullie niet onthouden: http://droiddos.blogspot.com/ Dosbox voor android. Ben er zelf mee aan het klooien, werkt best aardig. Nog vollop in ontwikkeling, maar lemmings draait gewoon goed :+

Nog een vraag van mij uit. Wie heeft er een goede ftp SERVER voor android? Ik heb nu swiftp, maar ik kan daarmee niet schrijven naar mijn gsm (mappen aanmaken en bestanden plaatsen lukt dus niet). Dan is het tamelijk nutteloos. Welke ftp server kan dit wel?
File expert! Werkt perfect, kan met 1 MB per seconde ongeveer wegschrijven naar mn sd kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 23:46

Bullet NL

Eigen Wijs

Cyleo schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:24:
Al een poosje was ik op zoek naar een app die mij waarschuwt voor flitspalen, en heb nu Radardroid gevonden (http://www.radardroid.com/). Dit komt in de buurt, maar is nog niet helemaal wat ik zoek. Ik vroeg mij af of en zo ja, welke apps jullie hiervoor gebruiken?
Flitsnav 0.7.1 is te vinden via het forum van www.flitsservice.nl (alleen nu even offline wegens een vage reden...)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:51

D4NG3R

kiwi

:)

Ik heb sinds vandaag een raar probleem met rockplayer.. Wanneer ik een video open. Krjg ik direct de meldng dat: This file cannot be played with systemplayer.

Software decoding mode werkt nog wel (maar retetraag). Het gaat om een.avi bestand eentje waarvan ik gister al 10 mins van had gekeken... met rockppayer ja.

Krijg dezelfde melxing met zowel de lite als degewone verse. Heb niks met de settngs geprutst.

Getyped vanaf mn p500 dus excuus voor fouten.

Edit vanaf mijn PC: Het ligt dus niet aan rockplayer, maar aan de bestanden. Tijdens het kopieren is er wat mis gegaan, want ik heb zojuist even een andere aflevering van de serie op m'n foon gezet, en deze speelt wel gewoon netjes af met Hardware Encoding.

Vinden jullie het eigenlijk waard om voor ~6/7 euro (10 dollar) Rockplayer te kopen?

De rode R heb ik weinig last van, en reclame krijg ik nooit omdat ik vrijwel altijd WiFi uit heb staan (En 3G echt altijd uitstaat)

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 01-03-2011 01:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00
thecompany schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:31:
[...]

File expert! Werkt perfect, kan met 1 MB per seconde ongeveer wegschrijven naar mn sd kaartje
thanks voor de tip, die werkt idd goed :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

D4NG3R schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 00:30:
Vinden jullie het eigenlijk waard om voor ~6/7 euro (10 dollar) Rockplayer te kopen?
Absoluut niet.

Ik had RockPlayer vooral geinstalleerd omdat die alle soorten video's af kan spelen en da's lekker makkelijk. Alleen kan RockPlayer op mijn DesireHD eigenlijk alleen maar 'native' video's goed afspelen... (dus filmformaten die de DHD sowieso al aankan). Alle andere formaten geven problemen: vooral met geluid dat niet synchroon loopt. Dus sinds kort converteer ik gewoon al mijn films naar m4v en speel ze af met mVideoPlayer die wat mogelijkheden betreft RockPlayer echt uit het water blaast! De app is gratis, resume werkt perfect (bij RP ging dat vaak fout), srt's werken goed (bij RP ook, trouwens), je kan bookmarks maken (kan RP niet), susbtitles syncen (kan RP niet), snel zoeken (kan RP niet), spoelen door te swypen (kan RP niet), menu is bereikbaar tijdens het spelen van de film (bij RP alleen als je in het overzicht zit, volgens mij). Etc. etc.

Dus wat mij betreft is RP het geld absoluut niet waard, omdat de enige meerwaarde (het afspelen van ALLES) gewoon niet werkt op mijn foon... ;) mVideoPlayer is echt een verademing (zoals ik eerder al poste). Wat een genot om gewoon een film te kunnen kijken zonder de speler te moeten herstarten!

En o ja, los van het verschil in functionaliteit: zelfs met m4v movies ging RP de laatste tijd moeilijk doen: hij sprong dan om de haverklap al na een paar seconden naar het overzicht. Nee, geen RP meer voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Amen!

converten is echt de moeite waard, het kost maar enkele muisclicks.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:17:
Amen!

converten is echt de moeite waard, het kost maar enkele muisclicks.
Zou je me kunnen vertellen met welke app je convert en welke settings je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik deze settings:

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/5331.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/9602.jpg

Eerlijk gezegd weet ik niet meer op welke preset ik 'm gebaseerd heb... Vooral die Advanced settings zeggen me eigenlijk weinig en ik kon geen preset vinden die dezelfde instellingen gebruikt. Maar goed, met deze settings krijg ik mooie films op m'n Desire HD. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het zou ook wel handig zijn als je zou vermelden welk programma je gebruikt :P (Of heb ik dat ergens gemist?)

@Mad Marty: :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O, hahaha, ja, sorry. ;) Haastige spoed is zelden goed. Ik gebruik Handbrake op de Mac, maar die is er ook voor Windows (en Linux).

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 01-03-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:17

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Jongens, jongens, nog geen week geleden heb ik nog gemeld dat er een apart topic voor het converteren van media voor je Android is! :P ;)
Mad Marty schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Ja, 1500 kbps voor 592x256 is wel enorm veel :P. Doe gewoon Constant Quality rond de 20 á 25, dat is imho goed genoeg voor op een telefoon :) Meer tips in Films converteren voor je Android device en Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 14:54
Als ik zo de reviews een beetje door kijk van de Xoom, wordt er vooral negatief gedaan over het feit dat er te weinig apps zijn die geschikt zijn voor de tablet. Vrij logisch, want honeycomb is net uit. Maar, als er straks meer apps worden gemaakt voor de tablets, is er ook enige indicatie dat er een schifting wordt gemaakt in de market m.b.t. mobile apps en tablet apps? Al is het maar met een kleine notificatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 16:16

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Nee, het is gewoon een kwestie van apps 'geschikt maken' voor tablets. Ik merk met mijn Motorola Milestone wel bij sommige apps dat, ondanks dat deze perfect werken, niet geschikt zijn voor diens resolutie (854x480, waar 800x480 de standaard is) en dat er dus 54 pixels onderaan zwart zijn.

Het is dus gewoon een kwestie van dat de maker er voor moet zorgen dat er een lay-out is voor een 'tablet-resolutie', anders ziet het er niet erg netjes uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Heren,

Ik heb appbrain geinstalleerd omdat ik komende weken een factory wipe ga doen.
Nu is mijn vraag. Hoe onthoudt appbrain mijn geinstalleerde apps?
Kom er nog niet helemaal uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik zoek een appje dat zowel een "normale" notes app (zoals Catch, wat ik nu gebruik), combineert met reminders in de notification bar (zoals StatusNotes of Notification Note).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

Steef1986 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:07:
Heren,

Omdat dit gewoon op het web staat, dus appbrain weet welke apps je geinstalleerd hebt. Ik zou zelf ook even naar titanium backup kijken, dat werkt wel erg gemakkelijk om alles te backuppen en daarna te restoren.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Chomp is eigenlijk best een fijne app :) * Stukfruit hoopt dat Google ze opkoopt en het spul daarna in de officiële Market gebruikt...

Het gaat hier trouwens niet over Chomp sms, "chomp" is een app om apps in de Market (en App Store als je iOS gebruikt) op te zoeken. De Market client kan dit ook, maar doet dit veel minder goed en heeft er vaak resultaten tussen zitten die niets met je zoekterm te maken hebben, omdat de auteur van een app die foto's maakt bv "angry birds" in z'n omschrijving heeft opgenomen. Daardoor krijg je bij het zoeken op die term een foto-app in de resultaten ipv vogelspelletjes.

Chomp laat in zulke gevallen veel meer relevante apps zien. Je kan de mobiele app vinden door met een mobiele browser naar WWW.chomp.com te gaan.

Dit klinkt bijna als een reclameriedel, maar na me erg lang gruwelijk te hebben geirriteerd aan de zoekfunctie van de Market ben ik hier erg blij mee :) De app verwijst trouwens door naar de echte Market client en er zit geen reclame in voor zover ik kan zien.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Steef1986 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:07:
In appbrain log je in met je Google account. Vervolgens synchroniseer je. Je kunt dan je app lijst online bekijken via www.appbrain.com.
Vervolgens doe je een wipe en installeer je appbrain weer, log in en synchroniseer weer. Soms krijg je dan direct je oude lijst weer en kun je al je apps weer installeren. Soms begin je met een nieuwe lijst en kun je via www.appbrain.com je apps van je oude naar je nieuwe lijst overhalen.

Let er op dat appbrain alleen de lijst met apps bijhoudt, dus niet de gegevens e.d. Daar zijn andere apps voor.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 23:24
Bij mijn factory reset werden alle apps automatisch weer geinstalleerd... zonder appbrain.. zit er dus al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 22:38
jampot1989 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 02:36:
Ik zoek een appje dat zowel een "normale" notes app (zoals Catch, wat ik nu gebruik), combineert met reminders in de notification bar (zoals StatusNotes of Notification Note).

Iemand een idee?
Dat kun je toch al met Catch?(reminder notes instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
avec_style schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:42:
[...]

Dat kun je toch al met Catch?(reminder notes instellen)
Dat is in feite hetzelfde als een alarm zetten. Ik bedoel meer een vast icoontje in de not. bar, vergelijk een knoop in je zakdoek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:11
Sinds vandaag is de Parkmobile App beschikbaar in de market. Heerlijk, ik hoef nu niet meer naar de mobiele website van Parkmobile te gaan om me aan- en af te melden. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wat geks met SwiftKey: normaal kan je linksonder op 123 drukken en dan krijg je links onder de optie om weer naar abc te gaan maar ook naar een scherm met nog meer tekens en pijltjes. Maar zo nu en dan (zoals nu) zie ik op die pagina alleen maar abc met daarnaast een shift-key en kan ik op geen enkele manier bij dat scherm met de pijltjes komen... Iemand enig idee wat ik fout doe...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Tijdje geleden stond er een programma Videotonez in de Market. Was lekekr makkelijk om een video af te spelen bij een oproep. Sommige vinden dat misschien stom. Maar ik vind het leuk. Lekker recht toe recht aan.

Om 1 of andere reden is deze nu verwijderd uit de market. Super zonde. Nu heb ik de engelse/normale APK van dit programma, amar dat is een oude versie (werkt niet echt lekker) De laatste versie heb ik ook... maar is ver-chineest. Gelukkig ken ik het programma, en kan ik het bedienen... alleen bij een oproep zijn aantal dingen in het chinees. zoals awnser-knop, end-knop en woorden zoals "onbekende beller". En dat wil ik graag weg hebben.

Ik dacht lekker simpel hernoemen van apk naar zip... Ieder geval de plaatjes aanpassen van de end-knop en awnser-knop, weer hernoemen naar apk en installeren maar.... Helaas een foutmelding...
De apk moet gesignt worden of gepust. Op XDA meerdere APK-editors gevonden, maar voor mij beetje te ingewikkeld...

Een collega heeft voor mij me telefoon geroot en alles. dus zelf heb ik niet die kennis... Heb nog beetje in de data gekeken en system of ik de plaatje na isntallatie kon vervangen op zijn minst... maar die kon ik niet vinden.

Kan iemand mij nog tips geven, die makkelijk voor mij zijn uit te voeren? Of vind iemand leuk om mij te helpen? Ik weet Tweakers is geen helpdesk, maar heb me rot gezocht en zit vast. Ben benieuwd of iemand kan helpen of het een uitdaging vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Sandyman538 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:10:
[...]

Omdat dit gewoon op het web staat, dus appbrain weet welke apps je geinstalleerd hebt. Ik zou zelf ook even naar titanium backup kijken, dat werkt wel erg gemakkelijk om alles te backuppen en daarna te restoren.
Tis me gelukt :D thx

Titanium is root user hé. Dat ben ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Stukfruit schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:46:
Chomp is eigenlijk best een fijne app :) * Stukfruit hoopt dat Google ze opkoopt en het spul daarna in de officiële Market gebruikt...

[...]
Deze app is gisteren hier al uitgebreid besproken met een video.

Je hoeft dan ook helemaal niet naar de site van chomp te gaan want je kan gewoon de QR-code scannen ;)
Dit klinkt bijna als een reclameriedel, maar na me erg lang gruwelijk te hebben geirriteerd aan de zoekfunctie van de Market ben ik hier erg blij mee :) De app verwijst trouwens door naar de echte Market client en er zit geen reclame in voor zover ik kan zien.
Klinkt inderdaad als reclame :(
Misschien dat jij niet goed zoekt of de juiste zoekterm ingeeft (wat ook belangrijk is in Google enz.)
Als ik op m'n pc naar de Market ga heb ik geen problemen om apps te vinden ;)

Maar je moet ook de belangrijke opmerking ff vermelden die je kunt lezen in de beschrijving van chomp in de Market:

"Chomp for Android is currently only available for the US Android Market. If you live outside the US you can still use Chomp, but it won't return apps that are only available in your country. International support coming soon!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
catt4u schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:27:
[...]

Deze app is gisteren hier al uitgebreid besproken met een video.

Je hoeft dan ook helemaal niet naar de site van chomp te gaan want je kan gewoon de QR-code scannen ;)
Hoi, jij gebruikt misschien je dikke desktop-pc om zulke dingen op te zoeken. En dan natuurlijk die overbodige QR-code in te scannen, wat met de tijd om de bijbehorende app te openen en het ding te scannen nog langer duurt dan het aanklikken van een link.

Dat kan, maar je hoeft natuurlijk niet te denken dat andere mensen net als jou alleen maar op hun desktop zitten ;)

Tevens zitten we hier niet allemaal net als jou op Phandroid.
Klinkt inderdaad als reclame :(
Misschien dat jij niet goed zoekt of de juiste zoekterm ingeeft (wat ook belangrijk is in Google enz.)
Als ik op m'n pc naar de Market ga heb ik geen problemen om apps te vinden ;)
Gelukkig weet jij net zoveel over mijn zoektalenten als ik weet van het bouwen van een eigen raket ;) ;)
Maar je moet ook de belangrijke opmerking ff vermelden die je kunt lezen in de beschrijving van chomp in de Market:

"Chomp for Android is currently only available for the US Android Market. If you live outside the US you can still use Chomp, but it won't return apps that are only available in your country. International support coming soon!"
Ik moet niets. Het aantal Nederlandse apps (apps, dus niet perse apps van NL ontwikkelaars) die het waard zijn om te installeren is te verwaarlozen. Daar heb je geen ondersteuning voor nodig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Stukfruit schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:23:
[...]

Hoi, jij gebruikt misschien je dikke desktop-pc om zulke dingen op te zoeken. En dan natuurlijk die overbodige QR-code in te scannen, wat met de tijd om de bijbehorende app te openen en het ding te scannen nog langer duurt dan het aanklikken van een link.

Dat kan, maar je hoeft natuurlijk niet te denken dat andere mensen net als jou alleen maar op hun desktop zitten ;)

[...]
Ik gebruik inderdaad meestal m'n pc om via de Market en AppBrain naar nieuwe apps te zoeken.
En via AppBrain kán je de QR-code gebruiken, maar je kan ook de app direct naar je phone laten sturen.
Net zoals dat via de Market kan als je vanaf je een werkt.
Gaat echt in een paar seconden.
Daar hoef je niet persé de QR-code voor te gebruiken en gaat sneller dan zoeken op je phone.

Als jij alleen of hoofdzakelijk vanaf je phone zoekt, is dat een verschil tussen jou en mij.
Maar als het ff kan doe ik het graag snel en makkelijk vanaf een groot scherm ;)
Tevens zitten we hier niet allemaal net als jou op Phandroid.
Da's jammer want dan mis je toch echt het laatste nieuws over Android.

Kijk hier, hier, hier, hier, hier en hier maar eens.
Ik moet niets. Het aantal Nederlandse apps (apps, dus niet perse apps van NL ontwikkelaars) die het waard zijn om te installeren is te verwaarlozen. Daar heb je geen ondersteuning voor nodig.
Ok, ik had misschien beter zo kunnen schrijven: ;)

Als je hier informatie over iets geeft, doe het dan wel volledig en vermeldt de waarschuwing die bij de app wordt gegeven voor niet US gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exile79
  • Laatst online: 15-06-2011
GandalfTheGrey schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:23:
[...]

De app lijkt iets te laggen (net of ie achterloopt met mijn bewegingen). Samsung Galaxy S
Bedoel je Angry birds? Die lagt bij mij ook, heb hem vandaag geupdate. Beter niet kunnen doen. Ook de advertentie banner (kan dat niet weg?) blijt nu continu in beeld, mega irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@catt4u:

Sorry mama, ik zal niet meer netjes over nieuwe en goede apps posten in dit topic :>

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Trillian staat nu ook in de Market
Wherever you go, you can now chat with your friends on AIM, Facebook Chat, Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, Google Talk, ICQ and a lot more!
https://market.android.co...oid&feature=search_result

(niet gratis, maar wel enorm goed)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-03-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37

Arfman

Drome!

Jeej, chatprogramma nummer zoveel. Heb er nu 3 op m'n telefoon staan (Talk, Ping en WhatsApp) omdat al m'n vrienden 1 van de drie gebruiken, vind ik al meer dan genoeg. Laat ze die zooi maar standaardiseren.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:28
Er staat een gmail update klaar voor me in de market maar ik krijg m niet geïnstalleerd."pakketbestand is niet correct ondertekend"
Ik heb een Desire villainrom, apps2sd, verder nix spannends.
Ik las op Google de tip om updates eerst te verwijderen maar die zijn er niet. Hele app pogen te verwijderen lijkt me wat link.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Weet iemand een effectieve manier om de shuttersound uit Android te slopen? Ik heb op aanraden van diverse fora op internet SnapPhoto Free uit de market gedownload, helaas blijkt dat geen optie te zijn omdat het niet goed werkt.

Iemand een andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:06
Verwijder gewoon /system/media/audio/ui/camera_click.ogg en je telefoon is stil :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik hoor nooit shuttergeluiden...

Volgens mij komt dat omdat ik eens per ongeluk het volumeknopje heb gebruikt. Vreemd...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Je kan het toch gewoon uitzetten in de settings van de camera applicatie?

Edit: Ow wacht, dat zal wel komen doordat mijn telefoon een HTC is.

[ Voor 41% gewijzigd door JoetjeF op 03-03-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:51:
Verwijder gewoon /system/media/audio/ui/camera_click.ogg en je telefoon is stil :)
Kijk aan! Zoiets is inderdaad wel een fraaiere oplossing dan een andere app installeren, vind ik persoonlijk.

Daaruit volgens een volgende, waarschijnlijk heel domme vraag. Ik kan het met de beste wil niet vinden via Google: ik probeer het bestand nu te renamen of deleten via Astro File Manager, maar ik blijf stuiten op 'insufficient permissions'. Blijkbaar moet ik Astro File Manager root acces geven, maar ik kan maar niet ontdekken hoe ik dat moet doen. De telefoon is uiteraard geroot.

Kan iemand me in de juiste richting wijzen?

Edit: hee, ik zie dat wanneer ik de telefoon root een aantal ondernomen acties voorbij komen, maar als ik 'm wil unrooten ik de mededeling krijg 'Your device is not rooted!'. Daar zou wel eens het probleem kunnen liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 03-03-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik kan het met de beste wil niet vinden via Google: ik probeer het bestand nu te renamen of deleten via Astro File Manager, maar ik blijf stuiten op 'insufficient permissions'. Blijkbaar moet ik Astro File Manager root acces geven, maar ik kan maar niet ontdekken hoe ik dat moet doen. De telefoon is uiteraard geroot.

Kan iemand me in de juiste richting wijzen?
[/quote]
Ik heb hetzelfde net geprobeerd en ik krijg dezelfde error. Mijn phone is geroot (ShootMe werkt) maar ik krijg het bestand toch niet weg. Ik haat dat shuttergeluidje zoooooo 8)7

edit: Ik vond dit
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
# Go superuser and remount the system partition as read/write - change the mtdblock and yaffs to what you found above.
su
mount -o rw,remount -t yaffs2 /dev/block/mtdblock5 /system

# Access the camera noise directory
cd /system/media/audio/ui/

# Move the file out of the way
mv camera_click.ogg camera_clickoff.ogg

maar bij SU zegt hij... permission denied ?!
En toch werkt ShootMe (dat root access nodig heeft)

[ Voor 29% gewijzigd door Mavamaarten op 03-03-2011 21:58 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Arfman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:51:
Jeej, chatprogramma nummer zoveel. Heb er nu 3 op m'n telefoon staan (Talk, Ping en WhatsApp) omdat al m'n vrienden 1 van de drie gebruiken, vind ik al meer dan genoeg. Laat ze die zooi maar standaardiseren.
Trilian is geen ping-kloon, maar een messenger als Windows Live, tevens geschikt voor Facebook bijvoorbeeld. Deze werkt met Push en trekt dus niet je batterij leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de telefoon nu voor de zekerheid nog een keer geroot met Universal Androot, want dat leek eerder niet goed te gaan om één of andere reden. Nu krijg ik ook daadwerkelijk een dialoog te zien met 'Your device is already rooted'. Echter blijft het probleem dat ik het bestand niet kan deleten of renamen met Astro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:06
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:51:
Ik heb de telefoon nu voor de zekerheid nog een keer geroot met Universal Androot, want dat leek eerder niet goed te gaan om één of andere reden. Nu krijg ik ook daadwerkelijk een dialoog te zien met 'Your device is already rooted'. Echter blijft het probleem dat ik het bestand niet kan deleten of renamen met Astro.
Root Explorer installeren of gewoon deleten vanuit een Terminal applicatie.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:57:
Root Explorer installeren of gewoon deleten vanuit een Terminal applicatie.
Ik heb mijn creditcard nog niet binnen dus Root Explorer ging 'm niet worden, maar met behulp van deze post op Androidforums heb ik het geluid er nu uitgesloopt. Bedankt!

Kan Camacha weer lekker upskirten naar believen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 03-03-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:29
Is er een app om de windows id die op pc's zit uit te lezen en in een bestandje te zetten?
Is het eigenlijk mogelijk om simpel een eigen barcodescanner te maken, zodat je de app ook voor andere doelen in kunt zetten. Er zijn natuurlijk al veel scanners, maar het gaat erom waarmee de koppeling gemaakt wordt, met welk bestand de streepjescode gekoppeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Alexander6501 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:52:
[...]

Trilian is geen ping-kloon, maar een messenger als Windows Live, tevens geschikt voor Facebook bijvoorbeeld. Deze werkt met Push en trekt dus niet je batterij leeg.
Ik gebruik het ook op de PC en vind het erg fijn werken. Al kreeg ik wel een waarschuwing van google dat mogelijk mijn account was gehacked nadat ik mijn gmail had aangemeld op trillian voor android.

[ Voor 0% gewijzigd door Cyleo op 04-03-2011 19:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Cyleo schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:22:
[...]

Al kreeg ik wel een waarschuwing van google dat mogelijk mijn account was gehacked nadat ik mijn gmail had aangemeld op trillian voor android.
Ik heb iets soortgelijks gehad. Sinds ik Trillian voor Android eventjes heb gebruikt wordt er vanuit mijn Gmail spam verzonden. :? Ik heb AVG op mijn telefoon staan, maar die slaat juist niet aan.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Aangezien ik mijn P500 graag een custom rom + ROOT wil geven. Nou is de enige bekende die ik kan vinden http://www.avg.com/us-en/antivirus-for-android. Andere populaire virusscanners voor Android ken ik niet. Dus weet iemand een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Wat zou je met een antivirus programma kunnen bereiken? Kan zo'n programma uberhaupt iets anders dan ondemand de files op je telefoon scannen en je inkomende sms/email scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Geroote telefoons kunnen meer, maar zijn gevoelig(er) voor malware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net Launcher Pro gekocht, dat vond ik de investering wel waard. Het is een goed programma en de extra widgets zijn ook niet verkeerd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:26

13art

Moderator Mobile
Hoe heet ook alweer dat programmatje waarmee je mappen kon aanmaken en die een naam kon geven en daar dan allerlei programma's in kon zetten???
Weet dat android dat van zichzelf al heeft, maar dat zijn nogal saaie mappen. Deze waren wat meer eyecandy... Dacht een beetje in de trant van zoals het bij MIUI roms is.
(Na even bladeren in het screenshot topic gevonden: Smart Shortcuts)
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:09:
Ik heb net Launcher Pro gekocht, dat vond ik de investering wel waard. Het is een goed programma en de extra widgets zijn ook niet verkeerd :Y
Zelf vandaag ADW-ex aangeschaft. Ook erg mooi moet ik zeggen... Geen idee wat mn favoriet is. Want ze liggen erg dicht bij elkaar..

[ Voor 43% gewijzigd door 13art op 05-03-2011 00:40 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l3art schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:31:
Zelf vandaag ADW-ex aangeschaft. Ook erg mooi moet ik zeggen... Geen idee wat mn favoriet is. Want ze liggen erg dicht bij elkaar..
Ik heb Launcher Pro, ADW en Go Launcher Ex geprobeerd, maar Launcher Pro geeft me toch de beste performance gekoppeld aan wat leuke extra opties. Vooral die performance vind ik belangrijk, want heb toch voornamelijk zo'n kekke telefoon gekocht om *pfffeoeeeei mmrreeoaaw shhhoeef* door de menuutjes heen te schieten :p

Ik hoef geen radicaal verbouwde interface ofzo, ik wil gewoon goede performance met de mogelijkheid dingen die me niet aanstaan te verbouwen (vind de extra homescreens, mogelijkheid rows en columns te bepalen en een continuous homescreen wel fijn). De widgets zijn overigens ook wel prettig, al is de agenda + Facebook op één pagina wel merkbaar lastiger voor de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Waarschijnlijk bedoel je Folder Organizer. Anders Simi Folder widget.

Ik heb zowel Launcher Pro als ADW EX gekocht. Eerst LP gebruikt, toen ADW, maar nu Go Launcher :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens een (prettige) app om via WiFi bestanden naar je telefoon te kunnen transporteren vanaf je computer? Ik ben soms veel met kleine dingetjes bezig en dan heb ik eigenlijk niet zoveel zin om steeds die USB-kabel te pluggen. Bluetooth kan, maar dan moet ik weer extra hardware kopen.

Het moet uiteraard wel veilig zijn, ik heb geen zin om gaten in de beveiliging van mijn telefoon of computer te slaan.
jampot1989 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:43:
Ik heb zowel Launcher Pro als ADW EX gekocht. Eerst LP gebruikt, toen ADW, maar nu Go Launcher :p
Misschien wel leuk als je dan ook deelt waarom :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 05-03-2011 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290423

Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:46:
Weet iemand trouwens een (prettige) app om via WiFi bestanden naar je telefoon te kunnen transporteren vanaf je computer? Ik ben soms veel met kleine dingetjes bezig en dan heb ik eigenlijk niet zoveel zin om steeds die USB-kabel te pluggen. Bluetooth kan, maar dan moet ik weer extra hardware kopen.

Het moet uiteraard wel veilig zijn, ik heb geen zin om gaten in de beveiliging van mijn telefoon of computer te slaan.

[...]

My phone explorer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Launcher Pro *O*

Enige waar ik niet helemaal uitkom.. Is hoe ik gewoon mijn achtergrond statisch, en fullscreen kan krijgen.

Ik heb/had altijd deze achtergrond:

http://www.thememyphone.com/albums/userpics/Wallpaper~0.jpg

Maar met Launcher Pro word hij heel raar ingezoomed weergeven..

Edit: En ook als ik mijn telefoon bijdraai wil ik graag dat de achtergrond dit ook doet, en niet dat die domweg in dezelfde positie blijft, en dan raar ingezoomed alleen het bovenste stukje weergeeft 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 05-03-2011 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

[...]

Ik email het altijd naar me phone :)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat My phone explorer ziet er interessant uit, eens proberen.

Edit: volgens mij is dit een vrij briljant programma, maar ik twijfel nog aan de veiligheid. Hoe weet ik dat niet het hele internet bij mijn data kan als de client is opgestart?
quartex schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 02:15:
Ik email het altijd naar me phone :)
Kan, maar vind ik eigenlijk ook gedoe. Als ik een beetje aan het klooien ben met icoontjes moet het makkelijker kunnen :)

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 05-03-2011 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:43

[...]

Het beste programma daarvoor is Samba !
Geloof me, ik heb ze ongeveer allemaal geprobeerd, Samba is de beste en simpelste in mijn ogen.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-05 07:34
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 02:22:
Dat My phone explorer ziet er interessant uit, eens proberen.

Edit: volgens mij is dit een vrij briljant programma, maar ik twijfel nog aan de veiligheid. Hoe weet ik dat niet het hele internet bij mijn data kan als de client is opgestart?

[...]

Kan, maar vind ik eigenlijk ook gedoe. Als ik een beetje aan het klooien ben met icoontjes moet het makkelijker kunnen :)
Dropbox is daar handig voor. Is ook voor andere doeleinden ideaal overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Ik gebruik ook dropbox daarvoor, ook wifi explorer is wel een handig progje.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:44

Smarron

The bend

Ik gebruik ES File Explorer, die gebruikte ik toch al vanaf het begin. Dus geen extra programma erbij hiervoor. Ik heb op de PC altijd een map waarin ik alles kopieer wat ik op de telefoon wil hebben. Dan simpel via WiFi naar die map browsen en gewoon kopieren en plakken en vice versa.

[ Voor 16% gewijzigd door Smarron op 05-03-2011 07:58 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik zelf Dropbox, dat is denk ik wat je zoekt. Alles wat je op je PC in je dropbox folder stopt, kun je ook in de dropbox app op je telefoon vinden, en andersom uiteraard ook. De pc variant maakt een folder aan die gesynct wordt met je online dropbox account, dus je kunt ook bij de bestanden als je pc/laptop uitstaat. Alles is beveiligd met een zelfgekozen wachtwoord, dus het is zo veilig als dat je het zelf maakt ;). Er bestaat ook de mogelijkheid om bepaalde mappen of bestanden te delen met anderen, mocht dat nodig zijn. Een linkje om een dropbox account aan te maken vind je hier. (krijg je nog 250 MB extra bij je standaard 2 GB, ik ook trouwens;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:26

13art

Moderator Mobile
Iemand hier die ervaring heeft met Minimalistic text???
Probeer het zo te krijgen, maar het enige wat ik krijg is de tijd...

Afbeeldingslocatie: http://s1.appbrain.com/screen?id=4496375427730365171&i=1

Zo krijg ik bijvoorbeeld er geen streepjes tussen, krijg ik de ene tekst niet groot en de ander niet klein....
Wat tips in de goede richting zijn welkom :)

[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 05-03-2011 11:12 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362358

Ik vind zelf Awesome Drop wel handig. Je hoeft alleen maar naar hun site te browsen en het bestand dat je wilt versturen in de dropbox daar te slepen en het wordt naar je telefoon gestuurd. Zowel via WiFi als via 3G. Vind het vooral handig omdat je niets op de pc hoeft te installeren, en ik soms op verschillende openbare pc's werk.
Voor grotere bestanden gebruik ik SwiFTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362358 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:38:
[...]

Ik vind zelf Awesome Drop wel handig. Je hoeft alleen maar naar hun site te browsen en het bestand dat je wilt versturen in de dropbox daar te slepen en het wordt naar je telefoon gestuurd. Zowel via WiFi als via 3G. Vind het vooral handig omdat je niets op de pc hoeft te installeren, en ik soms op verschillende openbare pc's werk.
Ik gebruik Dropbox om bestanden snel her en der beschikbaar te hebben en heb daarvoor NIETS op mijn PC geinstalleerd. Je kan alles namelijk via een webinterface doen en via de app op de Android. Zo heb ik die bestanden beschikbaar waar ik ook maar ben en wat voor computer of foon of wat dan ook ik maar gebruik. Ideaal, simpel, strak, prachtig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:19
Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:27:
[...]

Ik gebruik Dropbox om bestanden snel her en der beschikbaar te hebben en heb daarvoor NIETS op mijn PC geinstalleerd. Je kan alles namelijk via een webinterface doen en via de app op de Android. Zo heb ik die bestanden beschikbaar waar ik ook maar ben en wat voor computer of foon of wat dan ook ik maar gebruik. Ideaal, simpel, strak, prachtig. ;)
Maar de kracht van dropbox is juist die app voor de pc. Geniaal, je zet gewoon al je belangrijke dingen in je dropbox folder die je dan weer op kunt delen en je hebt altijd direct een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

Moet je dan niet eerst iets in die dropbox doen voordat je het op je foon kan zetten? Dan moet je het dubbel overzetten.

Anyway, ik had nog wat anders. Ik lees allemaal mooie dingen over pandora radio, maar kan hem niet in de market vinden. Is dat american only ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 12:13

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voor mensen binnen de VS ;)

Ik kan hem in ieder geval niet installeren ("not supported by your carrier") en op de site van Pandora staat:
We are deeply, deeply sorry to say that due to licensing constraints, we can no longer allow access to Pandora for listeners located outside of the U.S.

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 05-03-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373930

Hmm.. Heb me helemaal rot gezocht maar kan het niet vinden. Dus ik probeer het even hier:
Ik ben opzoek naar een app die mms video streams kan afspelen. Ik heb zelf mms links en wil die dus op een of andere manier afspelen op mijn SGS maar ik kan geen goede app vinden. Alleen yxplayer maar daar staat dus reclame doorheen. Ik heb geen creditcard dus ik kan de full versie niet kopen.

Iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 15:46
Ik wil aWARemote gaan proberen op m'n DHD, maar ik begrijp nog niet echt wat je nu in moet stellen en wat de vereisten zijn. Automatisch laten instellen werkt niet, heb daarna mijn ip adres ingevuld en de standaardpoort maar hij werk niet. Winamp staat hier aan, maar moet ik nog wat anders instellen?

Ik heb geen wifi verbinding, enkel 3G. Kan iemand me dat in het kort even uitleggen? :)

[ Voor 29% gewijzigd door JunkO op 05-03-2011 16:48 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:12
Hee, heb sinds kort een Desire HD. Telefoon werkt prima alleen krijg ik geen notificaties van facebook op mijn scherm terwijl de instellingen goed staan. Weet iemand want je hieraan kan doen? Heb al een oudere versie van 'Facebook voor Android" geprobeerd maar dat werkt niet,

Bvd,
Bas

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JunkO schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:47:
Ik wil aWARemote gaan proberen op m'n DHD, maar ik begrijp nog niet echt wat je nu in moet stellen en wat de vereisten zijn. Automatisch laten instellen werkt niet, heb daarna mijn ip adres ingevuld en de standaardpoort maar hij werk niet. Winamp staat hier aan, maar moet ik nog wat anders instellen?
Heb je de host/server op je PC geïnstalleerd en draaien? Je moet dus 3 programma's (aWARemote, bijbehorend serverprogje en Winamp.

Maar probeer anders XBMC + remote eens, ik vind die combinatie lekkerder werken en je kan het nog voor films gebruiken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:15:
Het beste programma daarvoor is Samba !
Geloof me, ik heb ze ongeveer allemaal geprobeerd, Samba is de beste en simpelste in mijn ogen.
ralphdavidvdb schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:21:
Dropbox is daar handig voor. Is ook voor andere doeleinden ideaal overigens.
Smarron schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:58:
Ik gebruik ES File Explorer, die gebruikte ik toch al vanaf het begin. Dus geen extra programma erbij hiervoor. Ik heb op de PC altijd een map waarin ik alles kopieer wat ik op de telefoon wil hebben. Dan simpel via WiFi naar die map browsen en gewoon kopieren en plakken en vice versa.
Anoniem: 362358 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:38:
Lol, wat een enorme berg suggesties. Ik ga alles nog wel eens bekijken, maar ik ben eigenlijk best tevreden over My phone explorer. Simpel en je hebt tegelijk een backup van SMS en telefoonboek, wat ik eigenlijk ook nog zocht. Ik wil alleen zeker weten dat het veilig is.

De andere opties zijn in verschillende mate interessant. Dropbox e.d. waarbij bestanden op een externe server terecht komen vind ik dan weer minder interessant, het zou het meest ideaal zijn als alles via het interne netwerk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Leuke nieuwe app voor Android, er is nu eindelijk ook een Viber alternatief voor de Android gebruikers. App heet Voxtrot.Betekend dus kosteloos bellen via 3G zonder usernames en dergelijke. Mensen van Skype zitten erachter, dus dat is een mooi gegeven.

Wat me opviel is dat de geluidskwaliteit best redelijk is, kan nog iets beter. Maar zal wel aan gewerkt worden.Kortom, een app om in de gaten te houden :)

Bron: http://thenextweb.com/eu/...s-without-opening-an-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thecompany schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:46:
[...]

Maar de kracht van dropbox is juist die app voor de pc. Geniaal, je zet gewoon al je belangrijke dingen in je dropbox folder die je dan weer op kunt delen en je hebt altijd direct een backup.
Hehe, ik vind de kracht juist dat je GEEN app op de pc nodig hebt...! ;) Het is maar net waar je voorkeuren liggen en wat je belangrijk vind. Maar Dropbox is super, hoe je het ook gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-04 01:01
Il heb het programma van Dropbox gedownload, ontzettend handig. Het programma zorgt ervoor dat je niet telkens naar de website hoeft om te syncen. Het programma maakt automatisch een map aan (in Users/gebruikersnaam/dropbox) en alles wat in die map staat wordt automatisch gesynchroniseerd. Je kan ook je Dropbox delen met andere gebruikers en er worden per bestand meerdere revisies bijgehouden als het bestand word veranderd. Superhandig!

Ik ben er alleen nog niet uit hoe je met de Android app meerdere bestanden tegelijk kan downloaden of uploaden, nu moet het steeds nog 1 voor 1 per bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

JunkO schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:47:

Ik heb geen wifi verbinding, enkel 3G. Kan iemand me dat in het kort even uitleggen? :)
Als je via 3G gaat zal je vast ook nog wel een poort open moeten zetten voor de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

thefal schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:33:
Il heb het programma van Dropbox gedownload, ontzettend handig. Het programma zorgt ervoor dat je niet telkens naar de website hoeft om te syncen. Het programma maakt automatisch een map aan (in Users/gebruikersnaam/dropbox) en alles wat in die map staat wordt automatisch gesynchroniseerd. Je kan ook je Dropbox delen met andere gebruikers en er worden per bestand meerdere revisies bijgehouden als het bestand word veranderd. Superhandig!

Ik ben er alleen nog niet uit hoe je met de Android app meerdere bestanden tegelijk kan downloaden of uploaden, nu moet het steeds nog 1 voor 1 per bestand.
Kan nog niet... Imo zo ongeveer het enige nadeel aan Dropbox. Dit is één van de dingen waar de ontwikkelaars nog mee bezig zijn. Op dit moment is het advies: zorg dat je je bestanden gezipt uploadt.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:17:
[...]

Heb je de host/server op je PC geïnstalleerd en draaien? Je moet dus 3 programma's (aWARemote, bijbehorend serverprogje en Winamp.

Maar probeer anders XBMC + remote eens, ik vind die combinatie lekkerder werken en je kan het nog voor films gebruiken ook.
Het is me gelukt, ik had het serverprogje niet geïnstalleerd. Handige app. overigens dat aWARemote, werkt perfect!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Voor mijn remote bezigheden gebruik ik myRemote. Perfecte afstandsbediening van WMC voor de mensen die dat gebruiken (ik ;) vooral voor tv) Bovendien kun je de muis overnemen en volume regelen. Ideaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 07:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand ervaring met idisplay voor Android?
http://nl.hardware.info/n...-tablet-als-extra-monitor

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 09-05 00:46
Ik zou supergraag LauncherPro Plus kopen, maar dat Paypal aanmaken lukt mij maar steeds niet met het koppelen van de bankrekening. Anyway, is er iemand die weet of er alternatieven zijn om LPP mee te kopen behalve via Paypal? Ik vermoed van niet, maar ach, kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik ben op zoek naar een app/widget waarmee ik mijn zelf gekozen (veelgebruikte) applicaties in 1 van de overige homescreens kan plaatsen zodat ik er makkelijk naar toe kan sliden. Het zou ook wel fijn zijn om een mogelijkheid te hebben om deze in bijvoorbeeld 3 categorieën (Tools, Games, Musicapps.) te kunnen verdelen.

Weet iemand met welke app. ik dit eenvoudig zou kunnen bewerkstelligen?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!