Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 125.440 views

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:17
JunkO schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:00:
Weet iemand met welke app. ik dit eenvoudig zou kunnen bewerkstelligen?
Launcher Pro kan dat wel. Kan je definen dat je bij drukken op een knop naar homescreen-X gaat.

[Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 07-03-2011 17:05]

Nickname does not reflect reality

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-03 20:55
Armada. schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:14:
Ik zou supergraag LauncherPro Plus kopen, maar dat Paypal aanmaken lukt mij maar steeds niet met het koppelen van de bankrekening. Anyway, is er iemand die weet of er alternatieven zijn om LPP mee te kopen behalve via Paypal? Ik vermoed van niet, maar ach, kan het altijd proberen.
https://www.3vcash.nl/ bijvoorbeeld

Non taken

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:45
Als LPP in de Market stond kon dit, maar helaas kan dit niet omdat de developer in een land woont waar hij via Google applicaties kan uitbrengen. Hierdoor is hij gebonden aan omwegen zoals een gratis versie te downloaden en een 'pro unlock' via paypal.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

Armada. schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:14:
Ik zou supergraag LauncherPro Plus kopen, maar dat Paypal aanmaken lukt mij maar steeds niet met het koppelen van de bankrekening. Anyway, is er iemand die weet of er alternatieven zijn om LPP mee te kopen behalve via Paypal? Ik vermoed van niet, maar ach, kan het altijd proberen.
Google checkout?

edit
nvm, zie post boven mij...

[Voor 4% gewijzigd door Roeligan op 07-03-2011 19:35]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:02
Er staat een nieuwe update voor Google Maps in de market, versie 5.2.1.
Nieuw in deze versie is dat in de navigatie de file-info gebruikt wordt bij het plannen. Files worden dus zoveel mogelijk omzeild. :) Zie ook http://phandroid.com/2011...ases-drivers-frustration/

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stefangrp schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:34:
Er staat een nieuwe update voor Google Maps in de market, versie 5.2.1.
Nieuw in deze versie is dat in de navigatie de file-info gebruikt wordt bij het plannen. Files worden dus zoveel mogelijk omzeild. :) Zie ook http://phandroid.com/2011...ases-drivers-frustration/
Sweet! Eens kijken of het ook echt werkt. Ik gebruik nu meestal Waze, maar die stuurt me vrolijk de files in waarvoor bergen andere wazers me waarschuwen. Dan moet ik dus alsnog zelf bedenken welke route het snelst gaat.

edit1:
eerste indruk: ik verwacht dat het niet gaat werken. Als ik de 'verkeer' laag aan zet zegt hij namelijk 'geen info'. Ook is de route bij mij blauw ipv groen/oranje/geel/rood qua snelheidsverdeling. Morgenochtend maar eens tijdens de spits testen of het wel of niet werkt, en zo ja of het alleen zichtbaar is in route overview of ook als je 3D view hebt.

edit2: offtopic, maar weet iemand of dit ook zichtbaar is/wordt in de web-versie van google maps?

[Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 07-03-2011 21:36. Reden: eerste indruk toegevoegd.]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
gwystyl schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:12:
[...]

Sweet! Eens kijken of het ook echt werkt. Ik gebruik nu meestal Waze, maar die stuurt me vrolijk de files in waarvoor bergen andere wazers me waarschuwen. Dan moet ik dus alsnog zelf bedenken welke route het snelst gaat.

edit1:
eerste indruk: ik verwacht dat het niet gaat werken. Als ik de 'verkeer' laag aan zet zegt hij namelijk 'geen info'. Ook is de route bij mij blauw ipv groen/oranje/geel/rood qua snelheidsverdeling. Morgenochtend maar eens tijdens de spits testen of het wel of niet werkt, en zo ja of het alleen zichtbaar is in route overview of ook als je 3D view hebt.

edit2: offtopic, maar weet iemand of dit ook zichtbaar is/wordt in de web-versie van google maps?
Ik heb ook het idee dat deze dienst nog niet in Nederland werkt. Jammer, hopelijk integreert google binnenkort meer van zijn diensten hier in maps (bijv. OV zou ik ook verwelkomen ;))

Anoniem: 398126

Cyleo schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:54:
[...]

Ik heb ook het idee dat deze dienst nog niet in Nederland werkt. Jammer, hopelijk integreert google binnenkort meer van zijn diensten hier in maps (bijv. OV zou ik ook verwelkomen ;))
edit: never mind ;)

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 398126 op 08-03-2011 00:20]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Naast OV voor andere vervoersbedrijven dan NS en Connexxion zou ik ook graag eens die fiets-optie ondersteund willen zien...

Erg irritant dat als je die optie uitprobeert dat hij dan gewoon keihard weer terugvalt op de auto. Ik wil geen autorit, ik wil een fietsrit. Geef me die fietsrit!

En probeer je een voetgangersrit te nemen die langs een snelweg loopt, dan kan je er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat Google je over de snelweg zelf heen wil laten lopen of fietsen ;(

Dat zit wel Schnorr.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cyleo schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:54:
[...]

Nou een after-file indruk: ik vind het niet echt praktisch of overzichtelijk. Voor mijn idee was de functionaliteit zoals die er nu is al beschikbaar, namelijk dat je bij het plannen van de route een overzicht krijgt met groene en rode stukjes. Nu kan je onderweg ook drukken op menu - lagen - verkeersinfo, en dan zie je zo'n zelfde soort overzicht in de richting van je bestemming. Je kan dan op 'alternatieven berekenen' drukken waarna je naar een 2D overzicht gaat met bijbehorende afstanden en verwachte tijden. Ik kan nog niet echt inschatten of die tijden kloppen, maar de files leken iets achter te lopen met de werkelijkheid.

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007

Reneger

Wie? IK?

Ik gebruik mijn telefoon voor zowel prive als zakelijk. Nu wil ik niet dat mijn nummer (caller id) altijd zichtbaar is.
Is er een applicatie beschikbaar waarmee je aan kan geven per nummer, of per groep, of per gesprek of je je caller ID mee wilt sturen?

Ik heb op o.a. de market al gezocht, maar helaas niks gevonden...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik krijg niets meer uit de market gedownload. :?

Momenteel staan er zeven updates klaar die niet veel verder komen dan 'Authorizing purchase' of 'Starting download', daarna gebeurt er niets. Ik heb inmiddels alle settings al gecleaned, maar dat maakt niets uit. De verbinding met internet is gewoon goed. Iemand een idee wat dit kan zijn?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:03

Bullet NL

Eigen Wijs

pven schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:48:
Ik krijg niets meer uit de market gedownload. :?

Momenteel staan er zeven updates klaar die niet veel verder komen dan 'Authorizing purchase' of 'Starting download', daarna gebeurt er niets. Ik heb inmiddels alle settings al gecleaned, maar dat maakt niets uit. De verbinding met internet is gewoon goed. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ook ik heb hier last van,

o.a. Whatsapp kan zich zelf niet updaten bij mij.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Brad Pitt
Bullet NL schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:45:

Willekeurige app installed, Whatsapp update ook, doet het prima :) (Vodafone btw).

[Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 08-03-2011 11:50]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

Via Wifi of 3G?
Bij mij staan ook 3 updates klaar. Opnieuw installeren van Beautiful widgets (aangeschaft) gaat prima via wifi, WhatsApp updaten (en Wifi Analyzer en mVideoplayer) ook. Misschien krijg je time-outs bij 3G?

edit: KPN hier.

[Voor 2% gewijzigd door gwystyl op 08-03-2011 11:51. Reden: provider toegevoegd, al maakt dat ws niet uit met wifi]

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ook hier geen problemen. Apps geupdated hedenmorgen, via 3g, T-Mobijl

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 11:53
Is er een app die lijkt op de 'nodata' app voor Windows? Ik ga binnenkort naar Spanje en wil er zeker van zijn dat hij neit constant met inet verbinding maakt ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Brad Pitt
Pedr0 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:55:
Is er een app die lijkt op de 'nodata' app voor Windows? Ik ga binnenkort naar Spanje en wil er zeker van zijn dat hij neit constant met inet verbinding maakt ;)
APNDroid?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Pedr0 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:55:
Op mijn Desire (Android 2.3.3): Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken
Dan de opties: Gegevenstoegang en Gegevensroaming. Die laatste heb ik standaard uitstaan, zou genoeg moeten zijn toch?!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jelmervos schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:20:
[...]

Op mijn Desire (Android 2.3.3): Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken
Dan de opties: Gegevenstoegang en Gegevensroaming. Die laatste heb ik standaard uitstaan, zou genoeg moeten zijn toch?!
Ja dat werkt prima :) Dan gaat je data-verbinding uit in het buitenland!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Reneger schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:38:
Ik gebruik mijn telefoon voor zowel prive als zakelijk. Nu wil ik niet dat mijn nummer (caller id) altijd zichtbaar is.
Is er een applicatie beschikbaar waarmee je aan kan geven per nummer, of per groep, of per gesprek of je je caller ID mee wilt sturen?

Ik zoek ook zoiets, maar dan dat je alleen naar bestaande contacten je nummer meestuurt. In WM zat zo'n optie in de custom ROM's die ik gebruikte. Nu is 't aan of uit en anders niets :/

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-04 23:10
Gewoon *31* voor het te draaien nummer zetten toch? :?

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

@Joen: Als je dan "ff snel" iemand moet bellen die niet in je lijst staat, is de kans groot dat je vergeet *31* te tikken, en raakt dus je nummer bekend.
Alles uit zetten is niet echt gewenst. Dan krijg ik veel klachten van familie en vrienden..

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Reneger schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:38:

Eric_Cantona schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:39:
[...]

Ik zoek ook zoiets, maar dan dat je alleen naar bestaande contacten je nummer meestuurt. In WM zat zo'n optie in de custom ROM's die ik gebruikte. Nu is 't aan of uit en anders niets :/
Waar hebben jullie op gezocht? Welke misschien al geprobeerd? Ik krijg een hele lijst met opties namelijk:
https://market.android.co...h?q=hide+caller+id&c=apps
Ik heb ze alleen geen van allen gebruikt dus ik kan geen 1st hand ervaring delen.

anders hier of hier wat te vinden?

[Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 08-03-2011 13:21]

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Als ik er zo doorheen scan, zijn het allemaal applicaties die nummers kunnen blokkeren, of nummers kunnen opzoeken (Reverse lookup). Daar gebruik ik TrueCaller al voor.
Zover ik zo 123 kan kijken hebben deze apps niet de mogelijkheid voor het aangeven van nummerherkenning of niet... Tis ook een lastige zoekopdracht :-P

--edit--

Grapjas.. Beetje editten he.. :P

[Voor 6% gewijzigd door Reneger op 08-03-2011 13:24]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Kan dat niet met Tasker?

Rail Away!

• mariikvt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-07-2018

mariikvt

BattleNet: Barriie#2102

Hoi, ik heb een vraagje, ik heb laatst Darky's Rom op mijn SGS gezet en alles werkt perfect op 2 dingen na, geen 1 QR Reader doet het meer, en ik krijg geen mail meer via mijn Hotmail binnen? Weet iemand nog een goeie mail applicatie en hoe het QR probleem kan worden opgelost?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mariikvt schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:23:
Hoi, ik heb een vraagje, ik heb laatst Darky's Rom op mijn SGS gezet en alles werkt perfect op 2 dingen na, geen 1 QR Reader doet het meer, en ik krijg geen mail meer via mijn Hotmail binnen? Weet iemand nog een goeie mail applicatie en hoe het QR probleem kan worden opgelost?
Misschien past dit beter in een SGS rom topic (die is er vast wel), maar ik verwacht dat ze gewoon de standaard mail app uit de rom gesloopt hebben. Even op xda-developers of in de thread waar je de rom vandaan hebt zoeken naar de apk of een pakketje met leftouts als die gemaakt is. Anders misschien K9 mail?

Wat werkt er niet aan de QR-reader? herkent hij de camera niet, of werkt het hele programma gewoon niet? Custom roms worden vaak gebaseerd op AOSP (officiele android source), en missen dan sommige drivers voor specifieke Samsung-dingen. Samsung heeft namelijk nog wat dingen closed source gehouden. Op mijn Spica levert dat ook problemen op bij custom roms. Wederom even vragen in de thread waar je de rom vandaan hebt; misschien is de camera met een patch wel aan te spreken of moet het barcode-programma gepatcht worden.

• pven
  • Niet online
[...]

Na een herstart van mijn Z kan ik weer updaten via de market. :S

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:41

Totaalgeflipt

De enige echte

Reneger schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:02:
@Joen: Als je dan "ff snel" iemand moet bellen die niet in je lijst staat, is de kans groot dat je vergeet *31* te tikken, en raakt dus je nummer bekend.
Alles uit zetten is niet echt gewenst. Dan krijg ik veel klachten van familie en vrienden..
Gewoon anoniem bellen op het toestel aan zetten. En alle contacten die je nummer wel mogen zien opslaan met *31# ervoor

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Reneger schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:02:
Bel je echt anoniem met +31 ervoor? Nooit geweten, ik heb dat overal alleen voor gezet omdat ik op vakantie verhaaldelijk Duitsers wakker gebeld heb omdat die toevallig hetzelfde 06-nummer hadden als vrienden van mij _O-

Persuader of bytes.

• Stukfruit
  • Niet online
Camacha schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:32:
[...]

Bel je echt anoniem met +31 ervoor? Nooit geweten, ik heb dat overal alleen voor gezet omdat ik op vakantie verhaaldelijk Duitsers wakker gebeld heb omdat die toevallig hetzelfde 06-nummer hadden als vrienden van mij _O-
Geen idee of je hier serieus bent of niet, maar +31 is alleen maar een landnummer :>

Het gaat hier niet om plusjes, maar om hekjes en sterretjes ;)

Anoniem bellen met vaste telefoon: *31*nummer
Anoniem bellen met mobiel: #31#nummer

*31#nummer was geloof ik om juist je nummer wel mee te sturen, zelfs als de optie in je telefoon uitgeschakeld is.

Dat zit wel Schnorr.

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Camacha schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:32:
[...]

Moet je ff beter gaan kijken/lezen. Het gaat hier om *31* of *31#, en niet +31

dit: Lol, Stukfruit, je was me vóór.

[Voor 4% gewijzigd door GentiLi op 09-03-2011 08:17]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:20

JB

Cédric roelt!

Iemand hier die gebruik maakt van voice dailing? Ik mis dat sinds de overstap van mijn Blackberry behoorlijk. Niemand die deze optie mist en een goed alternatief kent (zonder data verbinding benodigd) :?

Mijn boefje is liev!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Totaalgeflipt schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:24:
[...]

Gewoon anoniem bellen op het toestel aan zetten. En alle contacten die je nummer wel mogen zien opslaan met *31# ervoor
Da's misschien nog de handigste methode. Hoe vul ik dat dan precies in als ik ook +31 gebruik?

*31#+31...? Of moet er 'n spatie tussen staan? Of de + weg?

• Stukfruit
  • Niet online
Probeer het, zou ik zeggen :P Als het niet werkt kan je altijd nog de volledige notatie proberen (0031 ipv +31).

Dat zit wel Schnorr.

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Totaalgeflipt schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:24:
[...]

Helaas, dan gaat smsen niet meer werken... Weet ik uit het verleden... :-(

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Reneger schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:07:
[...]

Helaas, dan gaat smsen niet meer werken... Weet ik uit het verleden... :-(
Ik dacht ik probeer 't even, maar inderdaad.

Dus iemand 'n ander alternatief?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Gaan we vanaf nu weer ON TOPIC verder?

* of # commando's zijn zo beetje standaard voor elke telefoon en hebben niets te maken met Android Market en/of Applicaties

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:57

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

gwystyl schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:12:
[...]

edit1:

Op mijn SGS werkt het wel, al heb ik nog geen ritten gepland waarin een file voorkwam. De melding "geen info" is normaal en betekent niks anders dan dat in het richtbare deel/geplande rit geen bekende files zijn.
Routekleur zou wel moeten veranderen, bij een vrije weg groen, bij file rood en blauw als een weg buiten de wegen valt waarvoor file-info beschikbaar is (als ik mij goed herinner).
Ook verschijnt er links onder een groen, rood of zwart bolletje ter indicatie of er files op de route zijn (groen: geen files, rood: files, zwart: niet bekend).

Ik kan er alleen maar niet achter komen wat de verschillende "bel" geluidjes betekenen. Tijdens navigeren hoor ik regelmatig een hoge of lage bel, maar kom er maar niet achter wat ze betekenen. Ze zijn wel knap irritant, want de muziek wordt er elke keer door onderbroken...

Ik zoek zelf trouwens nog een app waarmee je gps automatisch aan/uit kan zetten. Voor bluetooth heb ik Bluetooth Power Manager, die automatisch m'n bluetooth inschakelt als de telefoon aan de stroom hangt, en weer stopt als ik hem afkoppel. Omdat ik bluetooth exclusief in de auto gebruik voor m'n carkit, en hij dan altijd aan de stroom hangt, werkt dit voor mij perfect.

Maar ik zoek eigenlijk hetzelfde voor gps, die dus automatisch inschakelt als er een lader aangesloten is, en daarna weer uitschakelt. Ook weer omdat ik gps vrijwel alleen in de auto gebruik.

[Voor 16% gewijzigd door deepbass909 op 09-03-2011 13:24]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:24

timovd

Voorsprong door techniek

@deepbass909 Tasker - deel 1?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• Anoniem: 162481
  • Niet online
JB schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:51:
Iemand hier die gebruik maakt van voice dailing? Ik mis dat sinds de overstap van mijn Blackberry behoorlijk. Niemand die deze optie mist en een goed alternatief kent (zonder data verbinding benodigd) :?
Ik gebruik het niet maar het zit toch op je telefoon? Vreemd. OH, ik zie nu je smiley. Voicedialing gebruikt data?

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 09-03-2011 14:07. Reden: Ietsje verduidelijkt]

• Niet online
deepbass909 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:18:
[...]
[...]
Ik zoek zelf trouwens nog een app waarmee je gps automatisch aan/uit kan zetten. Voor bluetooth heb ik Bluetooth Power Manager, die automatisch m'n bluetooth inschakelt als de telefoon aan de stroom hangt, en weer stopt als ik hem afkoppel. Omdat ik bluetooth exclusief in de auto gebruik voor m'n carkit, en hij dan altijd aan de stroom hangt, werkt dit voor mij perfect.

Maar ik zoek eigenlijk hetzelfde voor gps, die dus automatisch inschakelt als er een lader aangesloten is, en daarna weer uitschakelt. Ook weer omdat ik gps vrijwel alleen in de auto gebruik.
Ik heb GPS altijd 'aan' staan en ik heb niet eens een auto. GPS staat eigenlijk niet echt aan maar op een soort van standby, in ieder geval binnen Android.
Ik heb zelf Tasker en heb dat een poosje daarmee gedaan maar qua batterijverbruik zag ik geen verschil dus ik ga ervan uit dat Android zijn werk goed doet. de Taskerprofielen zijn dan ook verwijderd

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:24
Ik ben op zoek naar een applicatie die inkomende SMSjes automatisch doormailt naar een specefiek adres. Ik heb SMS to email backup gevonden, maar die werkt alleen met gmail en maakt een label aan. Als ik dan mails automagisch door wil laten sturen herkent ie nieuwe mails in labels niet als nieuwe mails.

Het is dus echt puur, smsje ontvangen, en dan automatisch doorsturen naar de Postvak IN van either een gmail adres zodat ik het automatisch door kan laten sturen, of dat het smsje direct naar de email wordt verzonden. Gratis is een pré.

Heeft iemand zoiets al in gebruik of weet een andere manier om SMSjes naar emails dor te sturen? :)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:20

JB

Cédric roelt!

Anoniem: 162481 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Ik gebruik het niet maar het zit toch op je telefoon? Vreemd. OH, ik zie nu je smiley. Voicedialing gebruikt data?
Ik ben niet zo duidelijk geweest omdat ik dit eerst in het HTC Desire Z topic had gevraagd zie ik. Het gaat dus om deze telefoon en naar mijn weten zit dat er standaard niet op :?

Mijn boefje is liev!

• Smultie
  • Niet online
omgwtfbbq schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:47:
Ik ben op zoek naar een applicatie die inkomende SMSjes automatisch doormailt naar een specefiek adres. Ik heb SMS to email backup gevonden, maar die werkt alleen met gmail en maakt een label aan. Als ik dan mails automagisch door wil laten sturen herkent ie nieuwe mails in labels niet als nieuwe mails.

Het is dus echt puur, smsje ontvangen, en dan automatisch doorsturen naar de Postvak IN van either een gmail adres zodat ik het automatisch door kan laten sturen, of dat het smsje direct naar de email wordt verzonden. Gratis is een pré.

Heeft iemand zoiets al in gebruik of weet een andere manier om SMSjes naar emails dor te sturen? :)
https://market.android.com/details?id=com.zegoggles.smssync zou als ik het goed heb moeten kunnen wat jij wil.

Het label en de instelling "mark as read" kun je beide uitzetten bij de advanced settings.

[Voor 5% gewijzigd door Smultie op 09-03-2011 14:51]

• omgwtfbbq
SMulTiE schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:50:
[...]

https://market.android.com/details?id=com.zegoggles.smssync zou als ik het goed heb moeten kunnen wat jij wil.

Het label en de instelling "mark as read" kun je beide uitzetten bij de advanced settings.
Bedankt, maar dat is degene die ik al gevonden had. Mark as read stond al uit, en zonder label ingevult werkt het programma niet. Met label ingevuld komen de berichten dus niet in Postvak IN.

EDIT: Na nog wat geklooi is het gelukt met SMS2Email buddy :D

[Voor 11% gewijzigd door omgwtfbbq op 09-03-2011 15:51]

• Joen
omgwtfbbq schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:57:
[...]

Bedankt, maar dat is degene die ik al gevonden had. Mark as read stond al uit, en zonder label ingevult werkt het programma niet. Met label ingevuld komen de berichten dus niet in Postvak IN.

EDIT: Na nog wat geklooi is het gelukt met SMS2Email buddy :D
Ik gebruik "SMS Gateway" om SMS-jes door te sturen naar een PHP-script op een webserver, maar die blijkt ook heel goed SMS-jes te kunnen e-mailen naar een ingesteld e-mailadres. "SMS Gateway" blijft ook prima in de achtergrond draaien zonder icoontje in je notificatiebalk.

Linkje: http://www.appbrain.com/a...pksoft.android.smsgateway

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 15:29
Is er een manier op de appjes die automatisch meekomen met Google Maps, Latitude en Plaatsen, te verwijderen? En dan het liefst zonder alle updates van Maps simpelweg te verwijderen (want die 2 apps staan er pas sinds de 4.4 update bij). Plaatsen is bij mij standaard actief, dus ben hem liever kwijt.

Uiteraard geroot en heb root explorer.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-06 16:52
Ik heb gevonden hoe je meerdere bestanden naar je Dropbox kan uploaden!
Enige nadeel is dat niet elk programma dit ondersteunt. Om meerdere bestanden te delen ga je naar een app waar je deze bestanden kan selecteren, zoals de galerij. Vervolgens kies je "delen" of "verzenden". Daar kan je naast onder andere Gmail en Bluetooth kiezen voor Dropbox. Alle geselecteerde bestanden worden dan geupload naar je Dropbox. Het eerste plaatje laat de Galerij zien, de 2e komt uit ES File explorer. Het 3e plaatje laat zien hoe je kan aangeven waar de bestanden precies moeten komen. Helaas heb ik bij ASTRO en Root Explorer geen Share optie kunnen vinden, daar werkt dit dus niet.

[Voor 4% gewijzigd door thefal op 09-03-2011 18:40]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:01
Hee, goede tip!

Klinkt als een eenvoudig te integreren feature voor de app zelf...

Sometimes you need to plan for coincidence

• thefal
Ik heb net Super Manager gedownload als vervanger voor Root Explorer. Het heeft dezelfde opties en kan hetzelfde als Root Explorer, maar het is nog veel uitgebreider. Je kan er bestanden mee delen (dus Dropbox werkt wel met deze), maar je kan ook makkelijk bestanden zippen, nieuwe mappen maken enz. Enige nadeel lijkt dat de app aardig groot is (4,07 MB). Daarnaast heeft het ook een programmatje om screencaptures te maken, dus het andere programma dat ik daarvoor gebruikte kan ook weer weg (Shootme). Het bevat ook een process manager maar of ik die vertrouw weet ik niet..

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

thefal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:38:
Dan is het eerder genoemde My phone explorer toch handiger, daarbij kan je gewoon bestandjes droppen in elke map op je SD-kaart. Backup van sms en telefoonlijsten is ook nog mogelijk.

Ik heb ondertussen het idee dat het alleen lokaal verkeer gebruikt, dus qua veiligheid is het dan zo veilig als je router.

Persuader of bytes.

• Brad Pitt
thefal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:38:
Dat wist ik op zich wel, de andere kant op is nogal irritant. File na file na file na file ;)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Camacha schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:50:
[...]

Dan is het eerder genoemde My phone explorer toch handiger, daarbij kan je gewoon bestandjes droppen in elke map op je SD-kaart. Backup van sms en telefoonlijsten is ook nog mogelijk.
Die heb ik vroeger voor mijn K700 gebruikt, ik wist niet eens dat hij tegenwoordig ook android toestellen ondersteunt. De eerste sync loopt nu. Altijd spannend, de meeste sync-software weet een aardig zootje te maken van telefoonboek of agenda.

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
Hebben momenteel nog meer mensen problemen met de market?
Heb de cache al gewist en de gegevens, maar hij blijft hem afsluiten.

• Anoniem: 290423
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Camacha schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:50:
[...]

Ik heb ondertussen het idee dat het alleen lokaal verkeer gebruikt, dus qua veiligheid is het dan zo veilig als je router.
graag gedaan ;-)

je kunt er by the way ook door de bestanden van het systeem mee browsen....

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 290423 op 10-03-2011 01:41]

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Anoniem: 290423 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 01:38:
graag gedaan ;-)

je kunt er by the way ook door de bestanden van het systeem mee browsen....
Ik zit dus nog steeds alleen met de veiligheid, waarvan ik niet zeker weet hoe het geregeld is. Voor de rest bevalt het op zich wel, al ga ik denk ik voor het idee nog wel even wat alternatieven proberen.

Maargoed, thanks dus :p

[Voor 3% gewijzigd door Camacha op 10-03-2011 01:44]

Persuader of bytes.

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 13:29
Kent iemand een widget die enkel de coverart van het liedje dat je beluistert kan weergeven, liefst met een leuke jewel case er rond? Dus geen controls, enkel het hoesje.

• Niet online
JB schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:48:
[...]

Ik ben niet zo duidelijk geweest omdat ik dit eerst in het HTC Desire Z topic had gevraagd zie ik. Het gaat dus om deze telefoon en naar mijn weten zit dat er standaard niet op :?
Ik heb er naar gezocht maar ik kan het ook niet vinden, sorry :o

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:18
Zijn er meer mensen die de XDA (niet premium) app niet meer kunnen vinden in de market?
Nadat ik hem geupdate heb is hij verdwenen uit de market. (HTC Desire)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Smultie
  • Niet online
madmaus schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:22:
Zijn er meer mensen die de XDA (niet premium) app niet meer kunnen vinden in de market?
Nadat ik hem geupdate heb is hij verdwenen uit de market. (HTC Desire)
Yep, zelfde probleem hier. Market geeft aan dat er een update is, maar als ik wil updaten, kan Market de app niet vinden. Lijkt me dat ze een foutje hebben gemaakt dat ongetwijfeld in de loop van de dag wel weer opgelost gaat worden.

• omgwtfbbq
Joen schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:02:
[...]

Ik gebruik "SMS Gateway" om SMS-jes door te sturen naar een PHP-script op een webserver, maar die blijkt ook heel goed SMS-jes te kunnen e-mailen naar een ingesteld e-mailadres. "SMS Gateway" blijft ook prima in de achtergrond draaien zonder icoontje in je notificatiebalk.

Linkje: http://www.appbrain.com/a...pksoft.android.smsgateway
Die ziet er ook wel goed uit. Als SMS2Email niet blijkt te werken om wat voor reden ga ik hier eens mee aanklooien :)

Anoniem: 219809

Heeft er iemand een link voor de Samsung mobile print app?

Is in de market niet meer te vinden en kan met google ook al niets vinden of er wordt verwezen
naar een dead-link. :(

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Voor de mensen die het nieuws in hun regio willen volgen, er zijn van de week diverse gratis apps geplaatst in de market waarmee je de website van de regionale omroepen kan bekijken, incl live radio en in de toekomst zelfs tv.

http://market.android.com/search?q=rtv&c=apps

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bullet NL schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:26:
Voor de mensen die het nieuws in hun regio willen volgen, er zijn van de week diverse gratis apps geplaatst in de market waarmee je de website van de regionale omroepen kan bekijken, incl live radio en in de toekomst zelfs tv.

Ik mis Omroep Gelderland hiertussen, maar dat is waarschijnlijk omdat er geen RTV in hun naam zit. Ze hebben wel een eigen app

• Joen
De juiste zoekterm is "regioapp" die ze als tag aan de apps voor de regionale omroepen hebben meegegeven:
https://market.android.com/search?q=regioapp&c=apps

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Bullet NL schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:26:

Zo, Peperzaken is flink bezig geweest. Ze hebben ook de nu.nl app gemaakt. Gelukkig in de apps voor de regio's geen pull-to-refresh. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Grimbert
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-02-2012

Grimbert

Bleep bleep boem!

jelmervos schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:13:
[...]

Zo, Peperzaken is flink bezig geweest. Ze hebben ook de nu.nl app gemaakt. Gelukkig in de apps voor de regio's geen pull-to-refresh. :)
Viel mij ook al op, op iOS is dit wel het geval.

Ja

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Voor mensen die makkelijk via WiFi bestanden willen delen van PC naar tel of andersom:

Dit is het programma dat jullie zoeken. Geen installatie op PC nodig.

vanpeltje

• Joen
Maar wel geroote telefoon nodig... :/

• deepbass909

deepbass909

Anoniem: 162481 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:52:
[...]

Ik heb GPS altijd 'aan' staan en ik heb niet eens een auto. GPS staat eigenlijk niet echt aan maar op een soort van standby, in ieder geval binnen Android.
Ik heb zelf Tasker en heb dat een poosje daarmee gedaan maar qua batterijverbruik zag ik geen verschil dus ik ga ervan uit dat Android zijn werk goed doet. de Taskerprofielen zijn dan ook verwijderd
Bluetooth en wifi zijn voor mij ook belangrijker en dat werkt inmiddels ook. En hoewel gps vaak niet actief is, heb ik toch soms dat hij "wakker" wordt en begint te zoeken. Op kantoor gaat hij geen fix krijgen (er zitten nog 5 verdiepingen boven mij) en dan blijft hij wel actief.

Tasker had ik overigens al wel gezien, maar ik ben wat terughoudend om gelijk een app aan te schaffen, zeker als hij zo complex is en ik weet dat ik meer dan 24 uur nodig zal hebben om te testen of het is wat ik wil. Maar het Tasker topic ziet er interessant uit, dus ik denk dat ik die maar gewoon op m'n telefoon ga zetten. Dan kunnen de andere apps voor dat doel er ook weer af.
omgwtfbbq schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:20:
[...]

Die ziet er ook wel goed uit. Als SMS2Email niet blijkt te werken om wat voor reden ga ik hier eens mee aanklooien :)
Ik gebruik deze al een tijdje, en ik kan je zeggen, het werkt super! Na een update sms-jes en call-log herstellen is een kwestie van inloggen en restore drukken en alles staat weer zoals het was. In gmail heb ik een filter aangemaakt die direct de sms-jes doorzet naar een eigen map en uit m'n postvak in haalt, dus heb ik er ook geen last van.
thefal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:38:
Ik heb net Super Manager gedownload als vervanger voor Root Explorer. Het heeft dezelfde opties en kan hetzelfde als Root Explorer, maar het is nog veel uitgebreider. Je kan er bestanden mee delen (dus Dropbox werkt wel met deze), maar je kan ook makkelijk bestanden zippen, nieuwe mappen maken enz. Enige nadeel lijkt dat de app aardig groot is (4,07 MB). Daarnaast heeft het ook een programmatje om screencaptures te maken, dus het andere programma dat ik daarvoor gebruikte kan ook weer weg (Shootme). Het bevat ook een process manager maar of ik die vertrouw weet ik niet..
Ik heb Super Manager ook even gebruikt, maar ben blij dat het weer van m'n gsm af is... Hij verbruikte altijd energie (was één van de top verbruikers), zelfs als ik het niet gebruikte en ik kreeg hem alleen weg door een firmware update uit te voeren.

Ik gebruik zelf ES File Explorer. Werkt op zowel een geroote als niet-geroote telefoon (root-optie is apart in te schakelen), kan lokaal, lan (SAMBA), ftp en bluetooth browsen, ondersteunden delen (via optie verzenden) en nog veel meer.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Anoniem: 88535

vanpeltje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:26:
Voor mensen die makkelijk via WiFi bestanden willen delen van PC naar tel of andersom:

Super tip, thanks! Werkt als een trein.

• thefal

Ziet er wel leuk uit, maar ik kan alleen bij de sd-kaart, bij alle ander bestanden niet.

Ook is dit helaas niet zo snel als MyPhoneExplorer, daarmee haalde ik constant 1 MB/s, bij dit programma gemiddeld zo'n 500kb/s bij bestanden van 50 MB. De doorvoersnelheid wordt steeds hoger, maar begint op 100kb/s en rond het eind is deze 600kb/s en daar komt ie niet boven.

Als snelheid geen probleem is of als het bij jou wel snel werkt is dit ideaal :)

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 22:16

helemaal goud, dit zocht ik al een tijdje!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-03 20:55
vraagje, Ik krijg ahgi vandaag mijn DHD binnen ter vervanging van mijn Hero.
Kan ik op de hero een Titanium Backup draaien en deze vervolgens op de DHD weer restoren? En dan bedoel ik alleen apps met data, dus geen systeem instellingen.

Non taken

• deepbass909

deepbass909

deepbass909 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:18:
[...]

Bluetooth en wifi zijn voor mij ook belangrijker en dat werkt inmiddels ook. En hoewel gps vaak niet actief is, heb ik toch soms dat hij "wakker" wordt en begint te zoeken. Op kantoor gaat hij geen fix krijgen (er zitten nog 5 verdiepingen boven mij) en dan blijft hij wel actief.

Tasker had ik overigens al wel gezien, maar ik ben wat terughoudend om gelijk een app aan te schaffen, zeker als hij zo complex is en ik weet dat ik meer dan 24 uur nodig zal hebben om te testen of het is wat ik wil. Maar het Tasker topic ziet er interessant uit, dus ik denk dat ik die maar gewoon op m'n telefoon ga zetten. Dan kunnen de andere apps voor dat doel er ook weer af.
[...]
Damn wat kan je veel met Tasker... Ik heb er nu een simpel profiel opstaan dan wifi, gps en bluetooth inschakelt als de telefoon aan de stroom ligt, en weer uitschakelt als ik hem los koppel. Dat werkt al goed, al moet ik met wifi nog even spelen, want eigenlijk moet die locatie-gestuurd werken, zodat ik in huis altijd wifi heb.
Maar dingen als verjaardagsnotificaties enzo, eindelijk!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
deepbass909 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:41:
[...]
... want eigenlijk moet die locatie-gestuurd werken, zodat ik in huis altijd wifi heb.

Maar dingen als verjaardagsnotificaties enzo, eindelijk!
Is beiden ook met losse tooltjes op te lossen, die bij mij prima werken :)
Y5 voor Wifi automatisch aan als je thuis bent
Birthday widget geeft je verjaardagsnotificaties (op basis van de geboortedata zoals ze in de details van je contacten staan)

[Voor 5% gewijzigd door Milly op 11-03-2011 15:07]

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:50
Ik gebruik google calendar voor de verjaardagen, je moet dan wel uiteraard de verjaardagen bij je google-contacts hebben staan.
Dan kan je in google calendar (op je PC) naar agenda's toevoegen->door interessante agenda's bladeren->meer->verjaardagen van google contactpersonen.

Dan is het een kwestie van een widget met je calender op je homescreen zetten, had ik toch al wel (en de meeste mensen denk).

Hmm, ik zie wel net dat je hier geen meldingen voor kan laten geven (of in ieder geval niet op de manier die ik probeer), dus als je dat echt wilt toch een tooltje gebruiken.

• Brad Pitt
MaffeMaarten schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:54:
Hmm, ik zie wel net dat je hier geen meldingen voor kan laten geven (of in ieder geval niet op de manier die ik probeer), dus als je dat echt wilt toch een tooltje gebruiken.
Je kan zoveel meldingen/herinneringen maken als je zelf wilt?! :S

• deepbass909

deepbass909

Milly schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:15:
[...]

Is beiden ook met losse tooltjes op te lossen, die bij mij prima werken :)
Y5 voor Wifi automatisch aan als je thuis bent
Birthday widget geeft je verjaardagsnotificaties (op basis van de geboortedata zoals ze in de details van je contacten staan)
Die losse tooltjes ken ik, maar het begon bij mij met automatisch GPS aan/uit zetten, waarvoor geen tooltje beschikbaar is (alleen homescreen widgets). Ik wil een beetje af van allemaal losse tools voor verschillende functies en Tasker kan dat uitstekend (meer dan zelfs... de mogelijkheden lijken tot nu toe beperkt tot wat ik kan bedenken B) )
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:08:
[...]

Je kan zoveel meldingen/herinneringen maken als je zelf wilt?! :S

[afbeelding]
Ja, maar dan moet je voor elke verjaardagsmelding aangegeven dat hij een herinnering moet geven, terwijl er gewoon een vaste kalender functie is in Google die aangeeft dat het een verjaardag is. Met Tasker kan die je selecteren en er een vaste actie aan hangen (zoals een sms of email sturen voor de echte luilakken, of een pop-up genereren).

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:03
is er een app die er voor zorgt dat ik mijn wallpaper net zo krijg als een portrait foto zelf? dus niet dat als je "gebruik als achtergrond" doet dat je zijn vierkantje krijgt waardoor je maar een klein stukje van de foto als achtergrond kan doen.

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Die app heet je vinger, door 'n hoekje aan te raken en te slepen krijg je 'n groter vlak. Al vaker aangegeven.

Anoniem: 339435

Volgens de market kan ik mijn angry birds en slice it updaten
maar na het downloaden krijg ik deze foutmelding:
Unknown reason -18

Iemand bekend hiermee?

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 339435 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:06:
Volgens de market kan ik mijn angry birds en slice it updaten
maar na het downloaden krijg ik deze foutmelding:
Unknown reason -18

Iemand bekend hiermee?
Sinds een paar jaar hebben we Google.
Dat is heel handig, want daar kun je op het internet zaken opzoeken.

Speciaal voor jou heb ik een directe link gemaakt:
http://lmgtfy.com/?q=%22Unknown+reason+-18%22

• sk0o
Eric_Cantona schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:51:
Die app heet je vinger, door 'n hoekje aan te raken en te slepen krijg je 'n groter vlak. Al vaker aangegeven.
zo ver was ik zelf ook natuurlijk al,. maar dan kan je als nog niet de hele foto selecteren.

• Smultie
  • Niet online
sk0o schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:24:
[...]

zo ver was ik zelf ook natuurlijk al,. maar dan kan je als nog niet de hele foto selecteren.
Zorgen dat je photo de juiste verhouding/afmeting heeft? (960 bij 800px)

• Brad Pitt
SMulTiE schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:28:
En als het dan nóg niet lukt (zie dat zomaar gebeuren) gewoon via Wallpaper Set and Save of WallpaperPlus :X

• sk0o
SMulTiE schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:28:
[...]

Brad Pitt schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:30:
[...]

En als het dan nóg niet lukt (zie dat zomaar gebeuren) gewoon via Wallpaper Set and Save of WallpaperPlus :X
Dunk u,
Run launcher pro en heb wallpaper scrolling uit staan,

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 15:29
Ik gebruik sinds vandaag Wifi Keyboard, en dat werkt echt fantastisch :D

Ik zocht naar een manier op smsjes te typen op mn keyboard, ipv op mn telefoon. Textdro werkt echt perfect daarvoor, maar enkel voor de default sms app, niet voor whatsapp. Toen kwam ik dus wifi keyboard tegen. Werkt als volgt: je installeert de app, en vinkt daarna eenmalig de app als toestenbord aan (zoals bij elk ander custom toetsenbord).

Dan klik je lang op een tekstvak, en je kies voor wifi keyboard. In je browser ga je naar een site (url bestaande uit je ip en een poort nummer). En dan kan je direct typen op je telefoon. En niet alleen typen, ook apps opstarten en navigeren in apps. Geniaal :D

Dus zo is je keyboard je remote voor je telefoon. Ik vroeg me daarnaast af of het ook mogelijk is om je telefoon beeldscherm weer te geven op je pc beeldscherm. En dan ook navigeren met je muis. Vergelijkbaar met logmein, of unified remote, maar dan andersom.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-03 14:53
remote web desktop

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hehe ik heb Scrum VM aan de praat gekregen met Full Throttle
:P
lachen joh, ben nu bezig the 7th guest aan de praat te krijgen.

jeej die heb ik inmiddels ook werkend :D
Ik was al zo ontzettend jaloers dat hij eerst op de iphone kwam en daarna (misschien ooit) wel weer eens op android. Nu kan ik hem lekker nou al spelen. haha
Het schokt wel af en toe een beetje, misschien kan ik in de settings nog het 1 en ander aanpassen.

[Voor 45% gewijzigd door kaasaanfiets op 13-03-2011 20:16]

• Sofradex
  • Laatst online: 12-08-2018
MaffeMaarten schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:54:
Dan kan je in google calendar (op je PC) naar agenda's toevoegen->door interessante agenda's bladeren->meer->verjaardagen van google contactpersonen.
Dank! handig. Nog een vraag, beetje offtopic, maar toch: via de pc kan ik makkelijk een verjaardag aan een contactpersoon toevoegen. ik vermoed dat dat bij de "contacts" op m'n gsm ook moet kunnen. ik krijg het echter even niet gevonden. (android 2.3.3, cyanogenmod 7 op de hd2)

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-04 16:26
Ik heb Swiftkey gekocht maar ik heb niet echt het idee dat er woorden van mij worden ovegenomen als bv. afkortingen etc. Iemand die dit herkent?

• pven
  • Niet online
Fiorano schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:46:
Ik heb Swiftkey gekocht maar ik heb niet echt het idee dat er woorden van mij worden ovegenomen als bv. afkortingen etc. Iemand die dit herkent?
Wat heb je zelf zoal onderzocht en bekeken voordat je je vraag hier plaatste?

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-04 16:26
Ja nogal ja. Heb van alles aan en uit gezet in Swiftkey en gegoogeld maar krijg het niet voor elkaar terwijl het eerst wel werkte.

• Brad Pitt
Fiorano schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:33:
...terwijl het eerst wel werkte.
Uninstall, werkelijk álles van Swiftkey verwijderen van je telefoon (cache, data, alles), en weer install?

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:50
Sofradex schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:01:
[...]

Dank! handig. Nog een vraag, beetje offtopic, maar toch: via de pc kan ik makkelijk een verjaardag aan een contactpersoon toevoegen. ik vermoed dat dat bij de "contacts" op m'n gsm ook moet kunnen. ik krijg het echter even niet gevonden. (android 2.3.3, cyanogenmod 7 op de hd2)
Bij mij is het erg straight-forward om dat te doen, contactpersoon aanwijzen->menuknop->bewerken->verjaardag toevoegen.
Maar ik draai dan ook Sense, misschien dat het ergens anders anders is.

Voor de ontopic: Ik gebruik OsmAnd om offline kaarten te hebben, erg handig, vooral op vakantie, waar je geen data-abbo hebt.
Deze app slaat kaarten op in vector formaat, waardoor ik nederland, belgie, en noorwegen, inclusief POI's, in rond de 500MB heb op weten te slaan.
Heeft ook voice-navigatie, maar helaas wel internet nodig om een route te plannen, (niet om een adres te zoeken trouwens)

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 13:08
Als voorbeeld van hoe het wél moet: de Gowalla app: https://market.android.co...lla&feature=featured-apps !

Maakt slim gebruik van alle Android API's en is daardoor een ontzettend snelle app. Jammer dat Location Based in Nederland nog niet zo groot is, maar dat zal vanzelf komen..

• Anoniem: 237909
  • Niet online
Ik zoek een app dat werkt zoals RotateMe op Symbian. Daar had ik hem zo ingesteld dat het beeldscherm alleen kantelt bij foto/videogalery. Voor de rest niet, niet bij whatsapp, sms enz enz.

Ik vind alleen widgets/switch en dat is niet helemaal wat ik zoek, ik wil dat het automagisch gebeurd. Kent iemand zo een programma?

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 17-03-2011 05:40]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee