Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 128.132 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:54

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Robbie T schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:32:
Ik ben op zoek naar een programma dat zodra ik de applicatie Car Home start, hij automatisch bluetooth aanzet.
Iemand een idee?
Tasker :) (zie Tasker - deel 1)

[ Voor 8% gewijzigd door Mad Marty op 28-03-2011 08:40 . Reden: Topicje gelinkt ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:24

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Robbie T schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:32:
Ik ben op zoek naar een programma dat zodra ik de applicatie Car Home start, hij automatisch bluetooth aanzet.
Iemand een idee?
Tasker

(dit zou bijna in de topicwarning kunnen staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Tsurany schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:14:
Je gaat sowieso geen messenger vinden die dat kan, aangezien het juist een speciale en gesloten dienst is van Blackberry. Enkel wanneer Blackberry hun dienst open stelt zou dat kunnen, en dat zullen ze (denk ik) enkel met hun eigen software doen.
BB gaat met BBM voor Android komen las ik vorige week.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Roeligan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:57:
[...]

BB gaat met BBM voor Android komen las ik vorige week.
Ja nou je het zegt, ik heb het nieuwsberichtje gevonden. Daarin wordt wel gezegd dat het waarschijnlijk naar Android en iOS gaat komen, maar wanneer precies is nog onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 19:45
alwaysleft schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:20:
Leuke nieuwe app voor Android, er is nu eindelijk ook een Viber alternatief voor de Android gebruikers. App heet Voxtrot.Betekend dus kosteloos bellen via 3G zonder usernames en dergelijke. Mensen van Skype zitten erachter, dus dat is een mooi gegeven.

Wat me opviel is dat de geluidskwaliteit best redelijk is, kan nog iets beter. Maar zal wel aan gewerkt worden.Kortom, een app om in de gaten te houden :)

Bron: http://thenextweb.com/eu/...s-without-opening-an-app/
Heb eind vorige week Voxtrot geïnstalleerd (versie 0.85.3357). Werkt op zich redelijk tot goed op mijn DHD. Wel merk ik dat de accu veel sneller leeg wordt getrokken. Hopelijk komt er snel een vernieuwde versie uit of een ander alternatief (Viber voor Android?).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:10:
[...]

Dat doet WhatsApp ook. Messengers zat, je kan zelfs live messenger clients vinden voor de meeste systemen. Het nadeel blijft dat je contacten diezelfde dienst of in ieder geval dat protocol moeten gebruiken. Ik heb geen zin om 20 programma's te installeren om met iedereen te kunnen chatten.
Ik houd het voorlopig bij whatsapp en trillian (Gtalk en MSN).
Het voordeel van Liveprofile is dat het echt qua snelheid en UI lijkt op BBM, deze App heeft alles in zich om Whatsapp te verslaan. Zoek maar eens voor de grap op twitter het zoekwoord liveprofile. Zul je zien dat het in de USA al een hype is
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

alwaysleft schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:40:
[...]

Het voordeel van Liveprofile is dat het echt qua snelheid en UI lijkt op BBM, deze App heeft alles in zich om Whatsapp te verslaan. Zoek maar eens voor de grap op twitter het zoekwoord liveprofile. Zul je zien dat het in de USA al een hype is
;)
Ik ga wel ff kijken.

edit: zo te zien tweet iedereen zijn PIN. Ik kan alleen niet echt achterhalen wat dat precies is, en hoe je liveprofile koppelt aan twitter. In mijn omgeving heeft niemand het iig.

[ Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 28-03-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Leuk, dat KIK, maar omdat Whatsapp (een van) de eerste was die op alle soorten phones werkte, is dat toch al een beetje de standaard geworden... Als ik nu naar KIK ga moet ik AL mijn contacten vragen dat ook te doen... Het wordt alleen maar onoverzichtelijker met nieuwe messengers. Ik hou het bij Whatsapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tenzij Whatsapp een betaalde app gaat worden (wat het op sommige telefoons is). Op zich vind ik het prima om een euro te betalen voor een app, maar dan wordt het gebruik denk ik wel minder als er ook een gratis alternatief is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Marzman schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:15:
Tenzij Whatsapp een betaalde app gaat worden (wat het op sommige telefoons is). Op zich vind ik het prima om een euro te betalen voor een app, maar dan wordt het gebruik denk ik wel minder als er ook een gratis alternatief is.
Ik vind het wel een slim concept: eerste jaar gratis, daarna klein bedrag per jaar. Degenen die het veel gebruiken zullen dan niet snel overstappen, maar gewoon dat bedrag lappen. Als je wel overstapt moet je gaan zorgen dat al je contacten dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 18:17
Is er een soort typcursus app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:32
Polen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:40:
Is er een soort typcursus app?
Deze misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Marzman schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:15:
Gaat worden...? Het is al een betaalde app: alleen is het eerste jaar gratis en daardoor valt dat misschien niet zo op. ;) Maar ik betaal graag iets voor de app, hoor! Zoals gwystyl al zei: een slim concept en ik vind het prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 28-03-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 18:17
Anoniem: 135195 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:02:
[...]

Gaat worden...? Het is al een betaalde app: alleen is het eerste jaar gratis en daardoor valt dat misschien niet zo op. ;) Maar ik betaal graag iets voor de app, hoor! Zoals gwystyl al zei: een slim concept en ik vind het prima.
Oi thx!

Zie nu ook Typing Tutor TypingDroid

Wat uitgebreider (bijv. stats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-05 20:26

D4NG3R

kiwi

:)

Weet er iemand trouwens een mooie FTP SERVER app voor Android? Ik heb hier een pricewatch: Samsung Galaxy Europe i5500 Zwart met een kapot scherm (Flinke barst, maar functioneerd nog wel enigsinds) overgenomen van iemand voor 5 euro*. Deze wou ik als FTP servertje voor documenten en afbeeldingen laten draaien.

*Hij heeft een nieuwe ontvangen via de verzekering, en heeft het oude model nooit in hoeven leveren :o

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:13:
Weet er iemand trouwens een mooie FTP SERVER app voor Android?
Staat hier niets tussen? Beetje meer eigen inzet mag wel. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik heb de market zelf al bekeken, alleen vind ik daar telkens FTP apps welke een of ander programma op de PC zelf vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je zal op zijn minst een ftp-client nodig hebben op de PC, daar valt moeilijk aan te ontkomen.

[ Voor 23% gewijzigd door begintmeta op 28-03-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

begintmeta schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:29:
Je zal op zijn minst een ftp-client nodig hebben op de PC, daar valt moeilijk aan te ontkomen.
Hier heb ik geen probleem mee, maar ik wil niet een FTP client van dat specifieke programma hebben. Ik wil graag dat als er bijv een laptop in het netwerk komt, deze zonder speciale software gewoon via de browser naar de FTP locatie kan gaan.

Edit: De computer vanwaar ik backups wil maken moet natuurlijk wel een speciale client hebben zodat ik kan uploaden naar de FTP. Maar vanaf elke andere PC wil ik wel de mogelijkheid hebben om via de FTP locatie in de browser een bestand te downloaden.

[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 28-03-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
OK dat is duidelijk. Dan zou je overigens toch wel wat in Android market moeten kunnen vinden ;) De link van pven is best aardig.

[ Voor 14% gewijzigd door begintmeta op 28-03-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 22:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben lang op zoek geweest naar een goede app voor de e-mail en geloof dat ik hem heb gevonden ! :D
Gebruik nu al een paar dagen Profimail en het werkt lekker soepel. Alleen kost dat rotding wel 25 Euro !

Heb net wel een aanbieding gevonden op een of andere site(pdassi). Kost ie 'maar' 15 Euro maar nog veel geld. Heb hem zelf wel besteld want ik werd gek van K-9 mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

Floris-K schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:58:
Ik ben lang op zoek geweest naar een goede app voor de e-mail en geloof dat ik hem heb gevonden ! :D
Gebruik nu al een paar dagen Profimail en het werkt lekker soepel. Alleen kost dat rotding wel 25 Euro !

Heb net wel een aanbieding gevonden op een of andere site(pdassi). Kost ie 'maar' 15 Euro maar nog veel geld. Heb hem zelf wel besteld want ik werd gek van K-9 mail.
Dan zal jij hoge eisen hebben en dat kan natuurlijk.
Ik heb geen enkel probleem met de standaard GMail app, maar zoals gezegd, jouw eisen zullen wel zodanig zijn dat dit soort cliënts niet voldoen. Goed gevonden btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
[...]

Ziet er inderdaad goed uit. In hoeverre kunnen honeycomb apps draaien op FroYo of GingerBread?
Deze is alleen geschikt voor Android 3.0 en hoger als ik het zo bekijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Anoniem: 162481 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:03:
[...]

Dan zal jij hoge eisen hebben en dat kan natuurlijk.
Ik heb geen enkel probleem met de standaard GMail app, maar zoals gezegd, jouw eisen zullen wel zodanig zijn dat dit soort cliënts niet voldoen. Goed gevonden btw.
Ik heb mijn account van het werk erin staan. Daarnaast klap van mijn studie en ook mijn privé mail. Kan in de gmail app alleen Google accounts toevoegen en doorsturen is geen optie. Wil/moet het gescheiden houden :)

[ Voor 23% gewijzigd door AndereKoekoek op 28-03-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

Floris-K schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:58:

Enhanced Email was misschien ook een optie voor je geweest, scheelt weer 50% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Ij gebruik ook enhanced email, kost wel een tientje maar goed.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
ik zoek een programma'tje waarmee ik verbinding kan maken met shared folders. (zoals je van de ene pc naar de andere pc mapt, maar dan met je phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:50:
[...]

Hier heb ik geen probleem mee, maar ik wil niet een FTP client van dat specifieke programma hebben. Ik wil graag dat als er bijv een laptop in het netwerk komt, deze zonder speciale software gewoon via de browser naar de FTP locatie kan gaan.

Edit: De computer vanwaar ik backups wil maken moet natuurlijk wel een speciale client hebben zodat ik kan uploaden naar de FTP. Maar vanaf elke andere PC wil ik wel de mogelijkheid hebben om via de FTP locatie in de browser een bestand te downloaden.
Is dan wel geen FTP client, maar wel erg handig.
Samba
http://www.appbrain.com/a...ring/com.funkyfresh.samba

https://sites.google.com/site/funkyfreshapps/

p.s. Ook geschikt voor de dhr hierboven.

ES File Explorer is ook een tip. Kan ook FTP en LAN verwerken. Heb je via je android zicht op de shared folders van je computers in het netwerk

http://www.appbrain.com/a.../com.estrongs.android.pop

http://www.estrongs.com/en/products/file-explorer.html

[ Voor 20% gewijzigd door Auke op 28-03-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

D4NG3R schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:28:
Ik heb de market zelf al bekeken, alleen vind ik daar telkens FTP apps welke een of ander programma op de PC zelf vereist.
Ik gebruik SwiFTP op mijn X8 (niet geroot), daar kun je gewoon mee connecten vanuit de explorer van windows dmv FTP.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-04 22:23
Voor mensen die nog geïnteresseerd zijn in een app met widgets die o.a. vrije ruimte van intern geheugen en SD laat zien, en daarnaast ook provider (ook in de notificatie balk!) en signaaltype en -sterkte moeten eens naar Phono kijken :)

Screenshot!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20360886/phono.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04 22:59

Brantje

De post is daar >>

D4NG3R schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:13:
Weet er iemand trouwens een mooie FTP SERVER app voor Android? Ik heb hier een pricewatch: Samsung Galaxy Europe i5500 Zwart met een kapot scherm (Flinke barst, maar functioneerd nog wel enigsinds) overgenomen van iemand voor 5 euro*. Deze wou ik als FTP servertje voor documenten en afbeeldingen laten draaien.

*Hij heeft een nieuwe ontvangen via de verzekering, en heeft het oude model nooit in hoeven leveren :o
https://market.android.com/details?id=lutey.FTPServer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:55

glashio

C64 > AMIGA > PC

Winamp Remote Control via Playa Control, werkt super!
Lazik was visueel beter maar helaas nog steeds offline na klacht van AOL.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 00:37
Dimitri_Jetair schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:44:
ik zoek een programma'tje waarmee ik verbinding kan maken met shared folders. (zoals je van de ene pc naar de andere pc mapt, maar dan met je phone)
Met Samba kan je via deze computer/netwerkverbindingen direct je SDcard benaderen via wifi.

Ik plug mijn gsm nooit meer in op de pc, alles via samba, aanrader !!!!

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 15:46
Ik ben op zoek naar een applicatie die regelt dat zodra ik binnen bereik van een Wi-Fi hotspot ben (mijn eigen router of die van een vriend o.i.d) hij automatisch daarop aanmeldt en de 3G verbinding uitzet. Nu zul je denken; dat doet ie toch al vanzelf?! Dat klopt, echter moet je in dit geval altijd je Wi-Fi aan hebben staan zodat hij merkt dat hij in de buurt zit van een bekend draadloos netwerk. Ik wil dat hij dit doet d.m.v. de plaatsbepaling via de telefoonmasten zodat hij bijv. als ik thuis ben hij automatisch Wi-Fi aanzet en verbinding maakt.

Kent iemand een applicatie die deze functionaliteit heeft? (liefst gratis, aangezien ik geen creditcard heb ;) )

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53

timovd

Voorsprong door techniek

TNet heeft nu ook een app voor Android:
Market
Topic

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-01 11:16
JunkO schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:25:
Ik ben op zoek naar een applicatie die regelt dat zodra ik binnen bereik van een Wi-Fi hotspot ben (mijn eigen router of die van een vriend o.i.d) hij automatisch daarop aanmeldt en de 3G verbinding uitzet. Nu zul je denken; dat doet ie toch al vanzelf?! Dat klopt, echter moet je in dit geval altijd je Wi-Fi aan hebben staan zodat hij merkt dat hij in de buurt zit van een bekend draadloos netwerk. Ik wil dat hij dit doet d.m.v. de plaatsbepaling via de telefoonmasten zodat hij bijv. als ik thuis ben hij automatisch Wi-Fi aanzet en verbinding maakt.

Kent iemand een applicatie die deze functionaliteit heeft? (liefst gratis, aangezien ik geen creditcard heb ;) )
Y5 battery saver doet precies dit
https://market.android.com/details?id=pl.polidea.y5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-04 12:25
timovd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:36:
TNet heeft nu ook een app voor Android:
Market
Topic
Nice! eindelijk! downloading!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-04 20:37

CodeIT

Code IT

JunkO schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:25:

Jup, Tasker en Locale kunnen dit. Volgens mij beide niet gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Scheelt dit echt batterij? De locatie te bepalen kost toch ook aardig wat batterij?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timovd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:41:
[...]

Scheelt dit echt batterij? De locatie te bepalen kost toch ook aardig wat batterij?
Ik heb hem zelf niet getest (ivm Tasker) maar het zal gebaseerd zijn op het gegeven dat Wifi meer verbruikt dan 'de masten'.: Check Location Without Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm dat zal wel erg fijn zijn op Duivendrecht, met die stomme kpn zuig netwerken waar m'n telefoon automatisch mee verbind.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:58

Bullet NL

Eigen Wijs

Onze eigen Tweakers android app mag hier natuurlijk niet ontbreken.
Kijk hier voor meer informatie: plan: Tweakers.net introduceert Android-applicatie

Of download hem direct uit de market

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/app/android/qrcode.png

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Thuis heb ik WiFi altijd aanstaan (WiFi near dus). Ook als het scherm uit staat en in mn broekzak zit. Ik merk echt weinig verschil zonder WiFi en alleen 3G.
phone: Motorola milestone met CM7 (2.3.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timovd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:55:
Thuis heb ik WiFi altijd aanstaan (WiFi near dus). Ook als het scherm uit staat en in mn broekzak zit. Ik merk echt weinig verschil zonder WiFi en alleen 3G.
phone: Motorola milestone met CM7 (2.3.3)
Het punt is natuurlijk dat dit om plaatsbepaling alleen gaat. Het aan-, of uit staan en gebruiken van de telefoon valt in een andere categorie als je het mij vraagt. Ik heb het inderdaad ook zoals jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Bedankt voor de suggestie! Begrijp ik dat deze app. inderdaad via de telefoonmasten zijn positie bepaald i.p.v. Wi-Fi??

Wat betreft energieverbruik; ik denk dat een telefoon wel iets meer verbruikt als hij constant zoekt naar een draadloos netwerk in vergelijking met zoeken via de telefoonmasten. Verbinding via de masten heb je toch sowieso al aangezien je toch constant “telefoon” bereik hebt?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

JunkO schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Bedankt voor de suggestie! Begrijp ik dat deze app. inderdaad via de telefoonmasten zijn positie bepaald i.p.v. Wi-Fi??

Wat betreft energieverbruik; ik denk dat een telefoon wel iets meer verbruikt als hij constant zoekt naar een draadloos netwerk in vergelijking met zoeken via de telefoonmasten. Verbinding via de masten heb je toch sowieso al aangezien je toch constant “telefoon” bereik hebt?
Hij zoekt dan ook niet constant naar een draadloos netwerk, maar om de xxx seconden (weet niet precies welk interval). Het schakelen tussen GSM/3G/HSDPA kost veel meer energie. Y5 zal iets gebruiken van Cell Near of Location:Net, wat inderdaad niet veel kost als je op een mast aangemeld bent. Zie ook de eerder gelinkte http://tasker.dinglisch.net/userguide/en/loctears.html voor wat meer uitleg.

[ Voor 13% gewijzigd door Mad Marty op 29-03-2011 11:58 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

JunkO schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Ik gebruik Auto Wifi Enabler en dat werkt erg fijn. De applicatie verbruikt zelf weinig extra energie omdat het zelf niet polled maar de Android locatie API gebruikt en die stuurt een signaal naar de applicatie als de locatie veranderd. Ik gebruik het trouwens niet om langer met de battery te kunnen doen maar om m'n beperkte internet bundel zoveel mogenlijk te ontlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Hey,

ik heb traffic counter extended op me tel staan.
Deze houdt je gebelde minuten, smsjes en data bij.

Alleen nu valt het mij op dat ie de data niet goed telt. 1.2 gig in amper een week lijkt me niet goed.

Iemand een alternatief? Smsjes en bel minuten werkt overigens wel keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
JoetjeF schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:52:
[...]

Ik gebruik Auto Wifi Enabler en dat werkt erg fijn. De applicatie verbruikt zelf weinig extra energie omdat het zelf niet polled maar de Android locatie API gebruikt en die stuurt een signaal naar de applicatie als de locatie veranderd. Ik gebruik het trouwens niet om langer met de battery te kunnen doen maar om m'n beperkte internet bundel zoveel mogenlijk te ontlasten.
Dit proggie doet zo te zien exact hetzelfde als Y5 battery saver, maar hoe meer keuze hoe beter. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Steef1986 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:30:
Hey,

Alleen nu valt het mij op dat ie de data niet goed telt. 1.2 gig in amper een week lijkt me niet goed.

Voor de data gebruik ik de Data Counter Widget. Werkt goed, houdt ook nog wat history bij. Maar die telt dus geen telefoon en sms verkeer, alleen data (3G, WIFI en BT)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 00:47

shicomm

<***>

Ik gebruikte in android 2.1 altijd advanced task killer maar na de overstap naar 2.2 vond ik deze niet lekker meer werken. ( veel slomer en af en toe 'hangen' )
Aangezien op de market een hoop mensen erg enthousiast waren over autokiller heb ik deze eens geinstalleerd.
Deze kan iig veel meer maar echt lekker vind ik het niet werken ( tref alsnog elke keer diverse apps aan die nog altijd draaien of meteen weer zijn gereboot )

Iemand een aanrader voor een programma die wat beter werkt ?
Dank voor de suggesties ! :)

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
shicomm schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:32:
Ik gebruikte in android 2.1 altijd advanced task killer maar na de overstap naar 2.2 vond ik deze niet lekker meer werken.
...
Iemand een aanrader voor een programma die wat beter werkt ?
Dank voor de suggesties ! :)
Het is maar zo vaak gezecht: je hebt geen TaskKiller meer nodig, Android regelt het zelf. Een Killer zorgt juist voor het verspillen van je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Steef1986 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:30:
Hey,

Ben je een intensieve gebruiker?
Ik gebruik mijn telefoon niet uitbundig veel meer heb toch vorige week 799MB aan data verstookt(wifi+3g samen). Ok wel een rom van 100MB gedownload via wifi maar schrok toch wel van de aantallen lol.

Moet deze zomer verlengen en dna met de nieuwe voorwaarden dus incl. 1Gb limiet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Floris-K schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Ben je een intensieve gebruiker?
Ik gebruik mijn telefoon niet uitbundig veel meer heb toch vorige week 799MB aan data verstookt(wifi+3g samen). Ok wel een rom van 100MB gedownload via wifi maar schrok toch wel van de aantallen lol.

Moet deze zomer verlengen en dna met de nieuwe voorwaarden dus incl. 1Gb limiet :(
Heb nagechecked met de data teller van hi. En deze was velen maler lager.

Dus traffic data counter klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 10:31
Bullet NL schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:54:
Onze eigen Tweakers android app mag hier natuurlijk niet ontbreken.
Kijk hier voor meer informatie: plan: Tweakers.net introduceert Android-applicatie

Of download hem direct uit de market

[afbeelding]
Geweldig dat hij er eindelijk is, wat ik alleen heel lelijk vind is dat je alsnog kan scrollen naar links en naar rechts in de artikelen. Bij de engadget app kon dit ook al, en op de een of andere manier irriteert dit mij. Meer mensen die dit als zodanig naar ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Cyleo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:28:
[...]

Geweldig dat hij er eindelijk is, wat ik alleen heel lelijk vind is dat je alsnog kan scrollen naar links en naar rechts in de artikelen. Bij de engadget app kon dit ook al, en op de een of andere manier irriteert dit mij. Meer mensen die dit als zodanig naar ervaren?
100% met je eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 10:43
flitsnav 0.8 is nu ook te downloaden met veel verbeter punten t.o.v. de vorige versie
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=8&d=http%3A%2F%2Fwww.ronsoft.nl%2Fflitsnav%2FFlitsNav_0.8.apk QR code flitsnav

en anders : http://www.ronsoft.nl/flitsnav/FlitsNav_0.8.apk

Flitsnav is een app om te kijken waar alle flitsers staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-snel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-03 13:24
" quote:
[...]

Dit proggie doet zo te zien exact hetzelfde als Y5 battery saver, maar hoe meer keuze hoe beter. Bedankt!"

Kijk ook eens naar Auto WIFI toggle (die scant om de zoveel tijd naar WIFI en zit er iets bruikbaars tussen blijft hij hier op staan)

[ Voor 90% gewijzigd door m-snel op 30-03-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 22:25

Sherlock

No Shit

Is er een gratis programma waarmee je je komende afspraken op je lockscreen kunt zien? Widgetlocker zou het moeten kunnen maar die is niet gratis. Flyscreen toont, voor zover ik kan zien, alleen de google agenda.

Ik had hiervoor een HD2 en ik was helemaal weg van s2u2, hopelijk is er ook zoiets voor Android!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Eigenlijk geld dat voor alle lockscreen replacement dingen je bij WidgetLocker moet zijn. Hij kost wat geld, maar het is de enige die goed en snel werkt, dit omdat het lockscreen gebeuren in Android een wat zwaardere beveiliging heeft dan in WM. WidgetLocker is al een vrij lang uit, en is pas sinds een paar weken echt zoals die zou moeten zijn, en is dan ook zijn geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cyleo schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:06:
Eigenlijk geld dat voor alle lockscreen replacement dingen je bij WidgetLocker moet zijn. Hij kost wat geld, maar het is de enige die goed en snel werkt, dit omdat het lockscreen gebeuren in Android een wat zwaardere beveiliging heeft dan in WM. WidgetLocker is al een vrij lang uit, en is pas sinds een paar weken echt zoals die zou moeten zijn, en is dan ook zijn geld meer dan waard.
Ik kan dit alleen maar beamen. Widgetlocker is een zeer goed lockscreenprogrammaatje, makkelijk aan te passen, enorm veel opties. En voor het geld hoef je het niet te laten.
Ik weet niet precies wat de opties van S2U2 zijn en wat je er precies fijn aan vond, maar ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat je het terug kan vinden in Widgetlocker :)

Maar voor gratis programma's kan je misschien hiernaar kijken?
(Ik ken het zelf niet, maar deze ben ik met de search in de market tegengekomen)
LockMenu
Simply lockscreen

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Best leuk die Amazon Appstore, maar wel jammer dat ik steeds de apps die gratis zijn voor een dag al heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 10:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Alexander6501 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:58:
Best leuk die Amazon Appstore, maar wel jammer dat ik steeds de apps die gratis zijn voor een dag al heb...
Heb je een Nederlands of Amerikaans adres gebruikt bij registratie?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosch
  • Laatst online: 06-04 20:21

Nosch

MYLR Blue

Ik gebruik Elixir. En dan met name om meer snelkoppelingen kwijt te kunnen. Bij een widget van een hele pagina, kun je 49 (7x7) koppelingen plaatsen! Hlelemaal mooi. Maar ik heb wel het idee, dat de telefoon (desire HD) een stuk trager reageert, waarschijnlijk omdat deze elke keer de widget gaat updaten. Dat hoeft natuurlijk niet, het zijn maar snelkoppelingen. Ook heb ik dit al uitgezet, maar het helpt niks.

Heeft iemand een alternatief voor het plaatsen van meer snelkoppelingen dan standaard (4x4 op een pagina is echt te weinig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Bij Elixer kan je de refresh rate van een widget instellen. Als je alleen applicaties hebt zal die op 'never' staan maar je kan het uiteraard ook zelf instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 00:47

shicomm

<***>

Ik heb de vraag al reeds gedropt in het rom topic van de milestone maar aangezien het om een app gaat is de vraag misschien ook in dit topic van toepassing :

Ik ben momenteel een beetje aan het experimenteren met de clockwork rom manager
http://www.appbrain.com/a...m.koushikdutta.rommanager

Lijkt ideaal maar tot nu toe al enkele issues ; als ik probeer een backup te maken van de bestaande rom ( de officiele 2.2 update ) reboot de milestone wel maar blijft in het bekende "!" scherm hangen.
Als ik de telefoon dan uitzet en weer aan dan werkt alles weer maar het is wel vaag...

Als ik vanuit de app naar nandroid wil dan gebeurt hetzelfde.

Iemand al ervaring met deze app ? ( en hopenlijk een oplossing... )

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

shicomm schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:28:
Ik heb de vraag al reeds gedropt in het rom topic van de milestone maar aangezien het om een app gaat is de vraag misschien ook in dit topic van toepassing :

Lijkt ideaal maar tot nu toe al enkele issues ; als ik probeer een backup te maken van de bestaande rom ( de officiele 2.2 update ) reboot de milestone wel maar blijft in het bekende "!" scherm hangen.
Als ik de telefoon dan uitzet en weer aan dan werkt alles weer maar het is wel vaag...

Als je bij een HTC Desire in dat scherm komt moet je de knoppen volume down&power indrukken, dan gaat hij naar de recovery. Voor de Milestone zal ook wel een vergelijkbare combinatie bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shicomm schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:28:

Dat heb ik ook steeds (HTC Desire)
janvanduschoten heeft me al eens attent gemaakt op:
1. Uninstall
2. reboot
3. Install

Hierna werkte het weer bij mij (voor één keer) Ik vraag me af wat dat dan is. Nu doe ik het met de hand en gebruik dit maar niet meer. Het is nog wel geïnstalleerd maar het staat te verstoffen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 30-03-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janvanduschoten schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:34:
[...]

Als je bij een HTC Desire in dat scherm komt moet je de knoppen volume down&power indrukken, dan gaat hij naar de recovery. Voor de Milestone zal ook wel een vergelijkbare combinatie bestaan.
Maar voor zoiets heb je geen ROM Manager nodig.(zoals je wel weet) je kunt ook zonder ROM manager naar de recovery (gratis met een rebootoptie!) toch? Of snap ik je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
janvanduschoten schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:14:
[...]

Heb je een Nederlands of Amerikaans adres gebruikt bij registratie?
Heb de guide van hier gebruikt:
http://www.droid-den.com/...d-if-you-are-not-american

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosch

Nosch

MYLR Blue

JoetjeF schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:27:
Bij Elixer kan je de refresh rate van een widget instellen. Als je alleen applicaties hebt zal die op 'never' staan maar je kan het uiteraard ook zelf instellen.
Hij staat ingesteld op 'never'. Maar toech merk ik behoorlijke vertraging, wanneer ik de pagina met de 7x7 widget open. Enig idee voor een alternatief? Of de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bedankt, werkt perfect!

Met vriendelijke groet,

Clifford K. Southard uit de USA (leuke porno naam gekregen. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 162481 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:42:
[...]

Maar voor zoiets heb je geen ROM Manager nodig.(zoals je wel weet) je kunt ook zonder ROM manager naar de recovery (gratis met een rebootoptie!) toch? Of snap ik je niet?
Klopt zo kom je normaal ook in je recovery. Persoonlijk gebruik ik geen rommanager meer, wegens jouw probleem en verplicht gebruik van de clockworkmod recovery. Ik kan je helaas geen oplossing bieden om het werkend te krijgen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:28

Pierre

Van nature lui!

janvanduschoten schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:17:
[...]

Bedankt, werkt perfect!

Met vriendelijke groet,

_/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Nosch schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:00:
[...]
Hij staat ingesteld op 'never'. Maar toech merk ik behoorlijke vertraging, wanneer ik de pagina met de 7x7 widget open. Enig idee voor een alternatief? Of de oorzaak?
Op mijn Desire werkt het prima, geen gestotter. Je hebt ook nog Multicon en Space Saver, misschien dat dit beter werkt maar heb er zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosch

Nosch

MYLR Blue

Thanx, zal eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb zojuist Widgetlocker maar eens gekocht, maar elke keer als ik mn scherm activeer, zie je een flash van het oude lockscreen. Ik heb geprobeerd dat lockscherm uit te zetten in de settings, maar dat lijkt niet te werken. Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Er zijn veel apps waarmee je kunt zien hoeveel data je verstookt, maar zijn er ook die aangeven aan wat? Bijvoorbeeld mail, navigatie, etc.?

Ik zoek me scheel (en misschien ben ik dat wel als ik eroverheen heb gelezen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onder andere Traffic Monitor kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
jampot1989 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:47:
Ik heb zojuist Widgetlocker maar eens gekocht, maar elke keer als ik mn scherm activeer, zie je een flash van het oude lockscreen. Ik heb geprobeerd dat lockscherm uit te zetten in de settings, maar dat lijkt niet te werken. Is daar een oplossing voor?
Welke telefoon heb je met welke versie van android? Ik heb hem namelijk ook net gekocht nadat ik hier wat overgelezen had maar ik heb dat namelijk helemaal niet dat ik mijn oude lock scherm te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
WeAreLegion schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:21:
[...]

Welke telefoon heb je met welke versie van android? Ik heb hem namelijk ook net gekocht nadat ik hier wat overgelezen had maar ik heb dat namelijk helemaal niet dat ik mijn oude lock scherm te zien krijg.
Samsung Galaxy S met 2.3.3. Dus aan de snelheid ligt het niet :p

Ik heb nu een optie, iets van easy wake heette het, aangevinkt, en nu werktie als een trein, top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:15
m-snel schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:34:
" quote:
[...]

Dit proggie doet zo te zien exact hetzelfde als Y5 battery saver, maar hoe meer keuze hoe beter. Bedankt!"

Kijk ook eens naar Auto WIFI toggle (die scant om de zoveel tijd naar WIFI en zit er iets bruikbaars tussen blijft hij hier op staan)
Ik zou zo'n app graag willen zien voor bluetooth, die zelf af en toe scant of er apperaten zijn waar hij mee gepaired is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Frontysco schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:47:
[...]

Ik zou zo'n app graag willen zien voor bluetooth, die zelf af en toe scant of er apperaten zijn waar hij mee gepaired is. Iemand een idee?
Heb je dat niet onder Bluetooth instellingen? Ik kan op mijn telefoon standaard de vindbaarheid / scannen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zo te zien doet die niets anders dan al die andere apps die bijhouden hoeveel data er gepompt wordt; niet per applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Sanction schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:09:
Er zijn veel apps waarmee je kunt zien hoeveel data je verstookt, maar zijn er ook die aangeven aan wat? Bijvoorbeeld mail, navigatie, etc.?

Ik zoek me scheel (en misschien ben ik dat wel als ik eroverheen heb gelezen :P ).
ZDBox kan dat (2G/3G traffic - > More detail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Frontysco schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:47:
[...]

Zodra je bluetooth aan zet, gaat-ie automatisch scannen, maar ik neem aan dat je niet constant bluetooth aan wilt hebben. Wat ik zou doen is een Tasker-profiel maken dat elke x minuten bluetooth aanzet voor x seconden en bij geen pair uit zet en anders aan laat totdat-ie ge-unpaired wordt.

Reken er wel op dat dit je accutijd aardig kan verminderen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
martend schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:56:
[...]

Heb je dat niet onder Bluetooth instellingen? Ik kan op mijn telefoon standaard de vindbaarheid / scannen instellen.
Dan heb je niet goed gelezen :D Nee wil een app die om de zoveel tijd zoekt naar gepairde devices. Zodra er geen device is > bluetooth uit :)
Mad Marty schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 07:58:
[...]

Zodra je bluetooth aan zet, gaat-ie automatisch scannen, maar ik neem aan dat je niet constant bluetooth aan wilt hebben. Wat ik zou doen is een Tasker-profiel maken dat elke x minuten bluetooth aanzet voor x seconden en bij geen pair uit zet en anders aan laat totdat-ie ge-unpaired wordt.

Reken er wel op dat dit je accutijd aardig kan verminderen.
Dat kan inderdaad ook, maar als er al zo'n app is voor wifi, moettie er ook voor bluetooth zijn toch?

[ Voor 46% gewijzigd door Frontysco op 31-03-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Frontysco schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:32:
[...]

Dat kan inderdaad ook, maar als er al zo'n app is voor wifi, moettie er ook voor bluetooth zijn toch?
Liever één app waarmee je alles kan regelen, dan voor elke afzonderlijke instelling een andere app ;)

Ik kan trouwens zo ook niet iets in de Market vinden, geen idee dus of er een app voor is :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Je zou eens kunnen kijken naar CSDevCTRL, linkje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-05 22:01
Ik heb laatst een app gekocht.
Als m'n toestel nu crashed, moet ik deze app dan opnieuw kopen, of weet de market dat ik deze app al betaald heb.
Of kan je zomaar apps op je sd kaart zetten? (en daarvandaan ergens anders backuppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is gekoppeld aan je Google account, dus log daarmee in en je kan hem zo weer downloaden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Frontysco schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:32:
[...]

Dan heb je niet goed gelezen :D Nee wil een app die om de zoveel tijd zoekt naar gepairde devices. Zodra er geen device is > bluetooth uit :)
:9 Inderdaad,

heb je hier wat aan?
https://market.android.com/details?id=AutomateIt.mainPackage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wie heeft er goede ervaringen met een bepaalde rom of app waarmee ik via m'n bluetooth carkit in het Nederlands een belopdracht kan invoeren? Dus 1x op de groene knop drukken van m'n carkit en dan de boodschap in kunnen spreken.

En als eventuele aanvulling, dat de naam van een beller wordt uigesproken via de carkit of telefoon. Ik heb namelijk een carkit zonder scherm. Voor zover ik begrijp moet dat eventueel kunnen met Tasker, dus dat ga ik eens proberen, maar neem aan dat dat ook in het Engels zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Misschien niet helemaal, maar ik ga kijken of ik me er mee kan redden.
Tjenks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

bartbh schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:39:
Wie heeft er goede ervaringen met een bepaalde rom of app waarmee ik via m'n bluetooth carkit in het Nederlands een belopdracht kan invoeren? Dus 1x op de groene knop drukken van m'n carkit en dan de boodschap in kunnen spreken.

En als eventuele aanvulling, dat de naam van een beller wordt uigesproken via de carkit of telefoon. Ik heb namelijk een carkit zonder scherm. Voor zover ik begrijp moet dat eventueel kunnen met Tasker, dus dat ga ik eens proberen, maar neem aan dat dat ook in het Engels zal zijn.
Als je toestel gepaired en verbonden is met je carkit, en je geeft een belopdracht, zou hij automatisch via de autospeaker moeten gaan, op welke manier die opdracht ook gegeven wordt.
Volgens mij moet je op zoek naar een Nederlandstalige text to speech app. Als je dat hebt, zou je alles met Nederlandse commando's moeten kunnen bedienen. Ik dacht dat dat in/vanaf FroYo sowieso moet werken, maar ik heb het zelf nooit getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
janvanduschoten schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:17:
[...]

Bedankt, werkt perfect!

Met vriendelijke groet,

Haha, mijn naam is ook Clifford :) Vandaag weer genoten van een gratis Fruit Ninja, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
gwystyl schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:52:
[...]

Als je toestel gepaired en verbonden is met je carkit, en je geeft een belopdracht, zou hij automatisch via de autospeaker moeten gaan, op welke manier die opdracht ook gegeven wordt.
Volgens mij moet je op zoek naar een Nederlandstalige text to speech app. Als je dat hebt, zou je alles met Nederlandse commando's moeten kunnen bedienen. Ik dacht dat dat in/vanaf FroYo sowieso moet werken, maar ik heb het zelf nooit getest.
Wat ik graag wil is dat ik op de belknop van de carkit druk en dat ik dan een bel commando in kan geven (desnoods in het Engels). Alleen als ik 1x kort op de groene knop druk gebeurd er niks en als ik deze ingedrukt houd dan begint hij automatisch het laatste nummer te bellen.

Onder Windows Mobile werkte het 1x indrukken van deze knop ook, dus ik neem aan dat dat onder Android dan toch ook werkend te krijgen moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
bartbh schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:06:
[...]

Wat ik graag wil is dat ik op de belknop van de carkit druk en dat ik dan een bel commando in kan geven (desnoods in het Engels). Alleen als ik 1x kort op de groene knop druk gebeurd er niks en als ik deze ingedrukt houd dan begint hij automatisch het laatste nummer te bellen.

Onder Windows Mobile werkte het 1x indrukken van deze knop ook, dus ik neem aan dat dat onder Android dan toch ook werkend te krijgen moeten zijn?
In mijn ROM (gingervillain) zit een app Voice Dialer die precies dat doet als ik de spraakknop indruk, ook in het engels. Weet niet of dat deze ook in het nederlands werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:58

Bullet NL

Eigen Wijs

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!