Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 125.433 views

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-04 09:01
Anoniem: 237909 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 04:36:
Ik zoek een app dat werkt zoals RotateMe op Symbian. Daar had ik hem zo ingesteld dat het beeldscherm alleen kantelt bij foto/videogalery. Voor de rest niet, niet bij whatsapp, sms enz enz.

Ik vind alleen widgets/switch en dat is niet helemaal wat ik zoek, ik wil dat het automagisch gebeurd. Kent iemand zo een programma?
Hoi goedemorgen ;)

ik heb eens hard lopen zoeken. heb jij vast ook gedaan. Helaas heb ik niets kunnen vinden. Bij video (als je een film afspeelt ofzo) draait ie toch al automatisch bij 2.2.1? alleen bij foto's inderdaad niet maar ik ervaar dit niet als storend.

Groet,

• Anoniem: 237909
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het gaat erom dat ie juist niet draait bij whatsapp of sms. In bed ondervind ik veel hinder hieraan. En ja, ik heb bijna dit hele topic gelezen, heel veel paginas gaan over Tasker. God zij dank is er op een gegeven moment een aparte topic daarvoor gekomen. :+

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 237909 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:41:
Het gaat erom dat ie juist niet draait bij whatsapp of sms. In bed ondervind ik veel hinder hieraan. En ja, ik heb bijna dit hele topic gelezen, heel veel paginas gaan over Tasker. God zij dank is er op een gegeven moment een aparte topic daarvoor gekomen. :+
ja zoiets zoek ik ook al een tijdje..

voorlopig kun je switchen met dit of dit

vanpeltje

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:01
Anoniem: 237909 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:41:
Toch is jouw probleem juist iets wat met tasker goed kan worden opgelost :P :
Zet auto-rotate standaard uit in de instellingen en maak in tasker een profiel actief is als de foto-gallerij actief is.
In dat profiel een setting autorotate on.
Volgens mij zou dat gewoon moeten werken.

Tasker is de enige niet-gratis App die ik heb en is het geld dubbel en dwars waard.

------
Ander vraagje, Zijn er meer mensen die naar audiobooks luisteren?
Ik gebruik nu mortplayer audiobooks beta en daar ben ik heel tevreden over; bookmarks en bijhouden waar je bent in verschillende mappen, maar ik vroeg me af wat anderen gebruiken.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 09:46
Heel ander idee van market, maar wel heel leuk.
http://www.google-store.com/index.php
Mét veel Android gadgets..

Sorry, wist niet dat we ook een http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1369697// topic hebben.

[Voor 33% gewijzigd door miles op 17-03-2011 13:36]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
En wie zit te wachten op een Viber soort achtige app, ik heb hem gevonden!

Sinds een dag met mijn vriendin die Android heeft de app Mobyler ontdekt. Werkt super. Zelfde soort app als Viber.

Jammer dat je zo weinig over deze app hoort, verkrijgbaar in de Market!

[Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 17-03-2011 13:20]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand ervaring met Torque? (Er is ook een gratis versie.)

Hiermee kan je gegevens uitlezen van je auto middels een OBD2-adapter (die klik je in de universele poort van je auto, waarna je via BT met je Android-foon communiceert). De comments zijn erg positief, maar echte reviews buiten de market kan ik niet echt vinden.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 15:51
Ik heb sinds een tijdje dat mijn GPS af en toe aangaat uit het niets.
Als ik dan bij mijn batterij verbruik kijk staat er dat google maps er verantwoordelijk voor is zonder dat ik die zelf opgestart heb.

Hebben meer mensen dit? Of moet ik het probleem bij mijn toestel (Desire) zoeken?
Ik heb de laatste versie van Google Maps erop staan.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

madmaus schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:36:
Ik heb sinds een tijdje dat mijn GPS af en toe aangaat uit het niets.
Als ik dan bij mijn batterij verbruik kijk staat er dat google maps er verantwoordelijk voor is zonder dat ik die zelf opgestart heb.

Hebben meer mensen dit? Of moet ik het probleem bij mijn toestel (Desire) zoeken?
Ik heb de laatste versie van Google Maps erop staan.
Heb ik ook gehad, het leek te liggen aan de ROM, CM-7 Nightlys. Ik heb nu de RC2 versie er op staan en dat probleem is weg.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:38
Ja, want Google houdt toch bij waar je je bevindt? Als je dat allemaal niet wilt zet je gewoon locatie-bepaling plus GPS helemaal uit.
[edit] Oh ok, GPS floept dus vanzelf aan terwijl het uit staat gevinkt in de Instellingen, da's wat anders ja ;)

[Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 17-03-2011 13:40]

Nickname does not reflect reality

• madmaus
  • Laatst online: 29-05 15:51
Brad Pitt schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:40:
[...]

Ja, want Google houdt toch bij waar je je bevindt? Als je dat allemaal niet wilt zet je gewoon locatie-bepaling plus GPS helemaal uit.
[edit] Oh ok, GPS floept dus vanzelf aan terwijl het uit staat gevinkt in de Instellingen, da's wat anders ja ;)
Nee nee GPS staat in instellingen aan. Maar normaal maakte dit niets uit. Nu gaat hij dus zonder dat ik erom vraag locatie bepalen.
Dat heeft hij nooit eerder gedaan dus.
Ik kan wel de gps uitzetten, maar dat is nooit nodig geweest. Ik ga wel even zoeken in maps of er een instelling bij is gekomen. Het is echt van de laatste week ofzo, in al die maanden daarvoor nog nooit last van gehad.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46
Vond dit wel een grappige applicatie: FatBooth (https://market.android.com/details?id=com.piviandco.fatbooth)

Had hem al eens op een iPhone bij iemand gezien maar vanaf nu dus ook op Android. Benieuwd hoe je der een paar kilo zwaarder uitziet? FatBooth verlost je van die vraag :p

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Brad Pitt
Wom schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:39:
Vond dit wel een grappige applicatie: FatBooth
Ah, dacht eerst dat je een tikfoutje gemaakt had aangezien ik FattyBooth al installed had. Zijn er dus twee ;)

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Is er iemand die deze app gebruikt?

http://www.branlometre.com/
:+

[Voor 3% gewijzigd door Rubinski op 17-03-2011 15:44]

Software is like sex, it's better when it's free

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Oh, die site is wel geniaal! :D
'Location services... coming soon!'
:+
'Seing the seleçao win a World Cup in Maracana? It's bullsh..t compared to the Wank-o-meter.

- Joao, Rio de Janeiro'
:P :+

Rail Away!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 16:07
Wat ik jammer vind bij die autorotate apps is dat de telefoon altijd wordt ingesteld op portrait als autorotate uit staat. Een app waarmee je de telefoon op landscape kan locken heb ik niet gevonden.

Gelukkig kan ik dit in mijn browser, Dolphin mini, wel doen, daar is het voor mij ook het belangrijkst.

Anoniem: 387323

Weet iemand misschien nog een app die per maand bijhoudt hoeveel je internet, belt en smst? Ik heb nu een app die internet bijhoudt, maar weet iemand misschien een app die dit allemaal in één doet?

Weet iemand verder nog must have apps? Ik heb sinds een paar dagen namelijk een LG Optimus 2X, en ik heb Launcher Pro, Angry Birds, Twitter etc., maar weet iemand verder nog goede apps of spellen?

Bij voorbaat dank :D

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-03 14:53
*weg* als je niets zinnigers te melden hebt, druk dan in het vervolg niet op de verzend-button

[Voor 77% gewijzigd door pven op 17-03-2011 19:35]

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Anoniem: 387323 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:21:
Weet iemand misschien nog een app die per maand bijhoudt hoeveel je internet, belt en smst? Ik heb nu een app die internet bijhoudt, maar weet iemand misschien een app die dit allemaal in één doet?

Weet iemand verder nog must have apps? Ik heb sinds een paar dagen namelijk een LG Optimus 2X, en ik heb Launcher Pro, Angry Birds, Twitter etc., maar weet iemand verder nog goede apps of spellen?

Die vraag is hier al zo vaak voorbijgekomen. Ik denk aan Callmeter NG

[Voor 6% gewijzigd door Rubinski op 17-03-2011 19:27]

Anoniem: 387323

Ik heb uiteraard al gezocht maar een aantal blijkt niet te werken. :(

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rubinski_be schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:26:
[...]

Die vraag is hier al zo vaak voorbijgekomen. Ik denk aan Callmeter NG
Of anders 3G Watchdog, of kijk eens hier App voor telefoongebruik of

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

_O- Echt die uploads, ik kwam niet meer bij _O-

Wear Sunscreen!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

vanpeltje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:26:
Voor mensen die makkelijk via WiFi bestanden willen delen van PC naar tel of andersom:

Dit is het programma dat jullie zoeken. Geen installatie op PC nodig.
Leek me handig maar dan moet je toestel wel geroot zijn en dat heb ik nog niet gedaan. Is dit ook mogelijk (met een andere app) zonder dat je toestel geroot is?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

Marzman schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:39:
[...]

Leek me handig maar dan moet je toestel wel geroot zijn en dat heb ik nog niet gedaan. Is dit ook mogelijk (met een andere app) zonder dat je toestel geroot is?
Is dit misschien iets voor jou? http://www.appdroid.nl/20...t home image wifi pc sync

• alwaysleft
Anoniem: 387323 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:21:

De app Mobyler :) gratis bellen zonder nicknames na iphone en android gebruikers

• MaffeMaarten
Weet iemand hoe het zit als je Mobyler gebruikt en in je contract (vodafone) staat expliciet gemeld dat je je data-bundel niet voor VoIP of tethering naar PC mag gebruiken?
Ik heb gehoord dat er wel mensen zijn die waarschuwingen hebben gehad voor tethering, wordt mobyler gezien (herkend) als VoIP? Of zien ze het alleen maar zo als je echt het SIP protocol gebruikt?

(er staat ook dat sms over IP niet zou mogen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over WhatsApp)

Ander vraagje over hetzelfde onderwerp: Heeft iemand al een keer bekeken hoeveel data Moblyler ongeveer gebruikt per minuut?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als ik het goed begrijp, moet je hier een stukje software voor op je PC installeren. Is iets dergelijks mogelijk zonder dat je aan de ontvangende zijde iets moet installeren? Ik wil een mapje aanmaken op mijn NAS, waar mijn telefoon dan mee kan syncen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• vanpeltje
Dit heb ik op mijn HTC Desire HD nog niet eerder meegemaakt. Icootjes van Facebook en soundhound zijn beschadigd en ik wil deze dus opnieuw installeren maar wanneer ik ze van de market probeert te installeren krijg ik de Installatiefout: Dubbele providerverificatie

Wat houdt dat nou weer in?

Kon er helaas niks over vinden.

vanpeltje

• Brad Pitt
Uninstall, reboot, reinstall al geprobeerd?

• alwaysleft
MaffeMaarten schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:31:
Weet iemand hoe het zit als je Mobyler gebruikt en in je contract (vodafone) staat expliciet gemeld dat je je data-bundel niet voor VoIP of tethering naar PC mag gebruiken?
Ik heb gehoord dat er wel mensen zijn die waarschuwingen hebben gehad voor tethering, wordt mobyler gezien (herkend) als VoIP? Of zien ze het alleen maar zo als je echt het SIP protocol gebruikt?

(er staat ook dat sms over IP niet zou mogen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over WhatsApp)

Ander vraagje over hetzelfde onderwerp: Heeft iemand al een keer bekeken hoeveel data Moblyler ongeveer gebruikt per minuut?
20 mb per kwartier had ik laatst begrepen.

Vodafone kan er heel simpelweg echt niet achter komen, mijn vriendin doet het al 2 weken gebruiken en heeft de oude voorwaarden met onbeperkt internet, en ze had laatst gebeld.....ze konden niks zien van extra kosten, dus maak je niet druk ;)

Het is gewoon data verbruik, hun zullen het als een groot mp3 tje zien;)

[Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 18-03-2011 14:31]

• vanpeltje
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:27:
[...]

Uninstall, reboot, reinstall al geprobeerd?
Nou, na een paar(!) keer booten eindelijk gelukt! Thanks en raar dat ik nergens wat over die melding kan vinden.

vanpeltje

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:41

tozzke

aka tozzert

pven schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:53:
[...]

Als ik het goed begrijp, moet je hier een stukje software voor op je PC installeren. Is iets dergelijks mogelijk zonder dat je aan de ontvangende zijde iets moet installeren? Ik wil een mapje aanmaken op mijn NAS, waar mijn telefoon dan mee kan syncen.
op je PC hoeft niets te staan.
Ik heb het net geïnstalleerd en het werkt prima... nu elke keer als ik met mijn 'homenetwork' verbonden ben, upload hij de veranderingen :)

zin om slap te ouwehoeren? join #vervoer, #android, #domotica of #Ubiquiti @ IRC

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee, ik zoek het de andere kant op :p Ook een soort remote desktop naar de mobiel lijkt me wel wat voor het snelle typewerk. Ik zag al wel "wifi keyboard" staan. Waarschijnlijk moet hij daarvoor ook geroot zijn. Toch eens zoeken wat daar de voor- en nadelen van zijn of dat artikel voor de frontpage afwachten :p
MaffeMaarten schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:31:

Het is gewoon grote onzin eigenlijk, ze hanteren een limiet van 1GB. Lekker boeiend of je er daar mee tethered en VOIP en TOIP zijn natuurlijk concurerende producten maar dat is het risico als je internet aanbiedt.

[Voor 42% gewijzigd door Marzman op 18-03-2011 20:52]

/▌

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ik weet niet of ik het hier kan posten, wilde er eigenlijk geen los topic van maken.
Maar zins ik de update naar android 2.2 heb gedaan heb ik geen Android Market place.
Google zegt zelf hierover het volgende:

We're receiving reports from some users that the Android Market app is disappearing after receiving the Android 2.2 update. We're working with carriers and device manufacturers to resolve the issue and restore your access to Android Market.

In the meantime, if you'd like to resolve the issue immediately, we recommend performing a factory data reset on your device. Please note that this will reset your device to its original state, and while your media content (photos, music, etc.) will not be deleted from the SD card, applications and their related data will be uninstalled. To perform a factory reset:

1. Go to Home > Menu > Settings > Privacy
2. Press "Factory data reset"
3. Press "Reset phone"

Your phone will restart, and after everything resets you'll be able to access Android Market again. Note that in some devices the "Factory data reset" option may be located under a different menu item, such as Phone Storage.

Heeft iemand ervaringen hiermee en zo ja werkte de reset?

When does the hurding stop?

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Welk toestel gebruik je?
En is hij geroot of draai je een custom ROM?

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zoek een applicatie waarmee ik mijn mp3's (en als bijzaak video's) streamend wil afspelen vanaf mijn Android device zodat ik deze niet iedere keer op mijn Android device hoef te zetten om deze vervolgens dan af te spelen. Welke app doet dat ? Een soort XBMC maar dan voor de Android, bestaat dat ?

• Mad Marty

Mad Marty

Subsonic doet dit, al een aantal maal besproken in deze topicreeks. Heb je wel gezocht?

Rail Away!

• martend

martend

[quote]Marzman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:47:
[...]

Nee, ik zoek het de andere kant op :p Ook een soort remote desktop naar de mobiel lijkt me wel wat voor het snelle typewerk. Ik zag al wel "wifi keyboard" staan. Waarschijnlijk moet hij daarvoor ook geroot zijn. Toch eens zoeken wat daar de voor- en nadelen van zijn of dat artikel voor de frontpage afwachten :p

[...]

Ah op die manier, dan moet je deze app hebben: Remote Desktop App Geen root ofzo nodig :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

martend schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:50:

Ah op die manier, dan moet je deze app hebben: Remote Desktop App Geen root ofzo nodig :)
Dat programma is inderdaad erg handig :) , heb die hele site maar gebookmarked.

Ik heb nu ook SwiFTP, dan kun je via Wifi en FTP filetranfers doen en er is ook geen rootaccess voor nodig. Het gaat nog redelijk snel ook, met 10 mbit ofzo.

[Voor 16% gewijzigd door Marzman op 20-03-2011 21:04]

/▌

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

Ik ben opzoek naar een backup programma die dingen (cc gegevens etc) kan uploaden naar bv Dropbox. Mijn DHD is niet geroot, dus ik weet eigenlijk niet of het dan kan ja of nee.
Hebben jullie een idee

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
Pierre61 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:20:
Ik ben opzoek naar een backup programma die dingen (cc gegevens etc) kan uploaden naar bv Dropbox. Mijn DHD is niet geroot, dus ik weet eigenlijk niet of het dan kan ja of nee.
Hebben jullie een idee
Je kan sowieso dingen uploaden naar dropbox. Voor bestanden (video, muziek en afbeeldingen) gebruik ik altijd dropbox, en voor notities e.d. gebruik ik evernote. Verder is het mij niet echt duidelijk wat je zoekt. Als je een programma hebt die een back-up maakt en als je deze vervolgens upload naar dropbox is dat goed toch?

• Jeffroiscool
  • Laatst online: 23-01-2018

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Enforcer schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:02:
Ik zoek een applicatie waarmee ik mijn mp3's (en als bijzaak video's) streamend wil afspelen vanaf mijn Android device zodat ik deze niet iedere keer op mijn Android device hoef te zetten om deze vervolgens dan af te spelen. Welke app doet dat ? Een soort XBMC maar dan voor de Android, bestaat dat ?
Orb is ook erg goed naar mijn mening :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• i2Paq
  • Laatst online: 31-05 12:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik gebruik de RegenDetector, maar klopt het dat deze niet automatisch update?
Wel als ik de widget klik dan update hij.

In de instellingen heb ik staan dat hij elke 15min. zou moeten updaten, niet dus.

[Voor 26% gewijzigd door i2Paq op 21-03-2011 21:13]

• martend

martend

Audiogalaxy is mijn keuze om muziek te streamen, kan daarmee mijn hele NAS naar mijn Droid streamen, werkt thuis en als je onderweg bent :9 Voor video is misschien VLC Share een optie. Is wel even werk om dat op te zetten.

• Mad Marty

Mad Marty

Jeffroiscool schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Orb is ook erg goed naar mijn mening :)
Heb je de user-reviews bij Orblive ook gelezen? ;)
martend schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:45:
Audiogalaxy is mijn keuze om muziek te streamen, kan daarmee mijn hele NAS naar mijn Droid streamen, werkt thuis en als je onderweg bent :9 Voor video is misschien VLC Share een optie. Is wel even werk om dat op te zetten.
Heb niet met AG gewerkt, maar hiervoor moet je eerst ook weer een account bij AG aanmaken, of niet? Werkt-ie ook als je even geen verbinding hebt, kun je de cache ook offline afspelen? En ik las een comments over dat alles in één lange lijst staat en je niet kunt browsen op tags of folders, en dat veel bestanden niet herkend worden?

Rail Away!

• RunaR
  • Laatst online: 19-05 17:53
In sommige gevallen kon de connectie tussen de widget en de achtergrond service verbroken raken.
Ik heb vanochtend een nieuwe update geplaatst die dit op moet lossen.

Het kan helpen om je telefoon oven opnieuw te starten.
i2Paq schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:13:
Ik gebruik de RegenDetector, maar klopt het dat deze niet automatisch update?
Wel als ik de widget klik dan update hij.

In de instellingen heb ik staan dat hij elke 15min. zou moeten updaten, niet dus.

[Voor 5% gewijzigd door RunaR op 22-03-2011 08:37]

ISS Detector en meer voor Android

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Firefox 4 RC voor Android en Maemo is nu beschikbaar:

Iemand 'm al geprobeerd? :)

Anoniem: 379258

Kan je ook instellen bij het updaten dat die 1 programma per keer doet? Bij mij doet die er vaak 2 omdat er meerdere ge-update moeten worden en dat trekt ie vaak niet waardoor ze bijna allemaal mislukken.

• martend

martend

Mad Marty schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:00:
[...]

Heb je de user-reviews bij Orblive ook gelezen? ;)

[...]

Heb niet met AG gewerkt, maar hiervoor moet je eerst ook weer een account bij AG aanmaken, of niet? Werkt-ie ook als je even geen verbinding hebt, kun je de cache ook offline afspelen? En ik las een comments over dat alles in één lange lijst staat en je niet kunt browsen op tags of folders, en dat veel bestanden niet herkend worden?
1. Ja je moet een account aanmaken, is verder gratis.
2. Als de verbinding wegvalt, valt de muziek ook weg als de cache niet opnieuw gevuld wordt. Kleine haperingen in de verbinding worden opgevangen door de cache. Maar je kan er vanuit gaan dat wanneer dat gebeurd, er ook geen telefoonverbinding meer is. Ik ga wel eens met de bus en ben dan 3 kwartier onderweg, heb nog nooit meegemaakt dat de muziek wegviel tijdens de rit. Het is zelfs zo dat als ik begin te luisteren ik nog op wifi zit, is mijn router buiten bereik, schakelt hij naadloos over naar het mobiele netwerk.
3. Je kunt browsen op playlists, artiesten (nummers), albums en genres plus zoekfunctie. Je krijgt inderdaad een lijst, maar daar kan je razendsnel doorheen scrollen, met de slider, kan je meteen naar B , D , G enzv gaan. Tags en Folders helaas (nog) niet.
4. Ik heb niet gemerkt dat bestanden niet herkend worden, heb iets van 3200+ nummers volgens AG en ook volgens bijvoorbeeld Winamp.

• martend

martend

Anoniem: 379258 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:43:
Kan je ook instellen bij het updaten dat die 1 programma per keer doet? Bij mij doet die er vaak 2 omdat er meerdere ge-update moeten worden en dat trekt ie vaak niet waardoor ze bijna allemaal mislukken.
Dan moet je het vinkje bij automatisch updaten uitzetten, bij de app. Je kan dan handmatig een voor een updaten. Wat ook kan helpen is dat je pas gaat updaten als je wifi hebt, je hebt dan meer bandbreedte voor die simultane downloads.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
JanDM schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:09:
Firefox 4 RC voor Android en Maemo is nu beschikbaar:
[video]

Iemand 'm al geprobeerd? :)
Ja, vandaag een beetje ermee gespeeld. De boel lijkt wat sneller te zijn geworden ten opzichte van voorgaande versies. Op zich een heel redelijke browser IMHO, maar ik zou toch de voorkeur geven aan Opera Mobile (sinds vandaag beschikbaar in versie 11 met flash-ondersteuning) of de standaardbrowser.

Wat is die Thomas Arend overigens een typische bay-area duitser. Niet dat daar wat mis mee is trouwens, maar hij bevestigd een aantal vooroordelen van mij.

[Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 22-03-2011 14:12]

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

RunaR schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:36:
In sommige gevallen kon de connectie tussen de widget en de achtergrond service verbroken raken.

[...]
Super!

Alleen zie ik die update in AppBrain (nog) niet staan.

Na een herstart van mijn Tab geeft de 4x2 enkel 0.00 en verversen werkt ook niet meer.

Edit: OK, ge-deinstalleerd en via Appbrain de laatste versie geinstalleerd. Kijken of eea. nu (wel) werkt.

[Voor 19% gewijzigd door i2Paq op 22-03-2011 15:19]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-05 19:52
begintmeta schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:53:
[...]

Ja, vandaag een beetje ermee gespeeld. De boel lijkt wat sneller te zijn geworden ten opzichte van voorgaande versies. Op zich een heel redelijke browser IMHO, maar ik zou toch de voorkeur geven aan Opera Mobile (sinds vandaag beschikbaar in versie 11 met flash-ondersteuning) of de standaardbrowser.

Wat is die Thomas Arend overigens een typische bay-area duitser. Niet dat daar wat mis mee is trouwens, maar hij bevestigd een aantal vooroordelen van mij.
geinstalleerd, maar geen flash hier??

• begintmeta
  • Niet online
Welke telefoon gebruik je Gampie56? Heb je flash ook geïnstalleerd op je telefoon?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie net de app-of-the-week op theregister: thrutu
Het idee erachter spreekt me wel aan, want wie kent dat niet, je zit in een gesprek en wilt even dat adres, of telefoonnummer doorgeven. Dit zou eigenlijk standaard moeten zijn op een smartphone !

Dus ik lees dat artikel verder door en struikel over:
The only slight annoyance is the way the app continually asks you to recommend it to any person you are calling - even your voicemail - whether they have a compatible handset or not. It’s a feature you should be able to turn off, but you can’t.
Dat is minder fijn. Toch maar even in de market gekeken en lees dan ook dit:
To activate Thrutu we may ask to send an SMS on your behalf from your phone. If you are outside of the US this may be an international SMS.
Mja. Nag-ware trekt me niet zo, phone-home (sms-home in dit geval) ook niet, hoewel het best legitiem kan zijn in dit geval, maar toch. Bovendien is dit typisch weer zo'n app waar je alleen wat aan hebt als anderen het ook gebruiken, en dus hangt het helemaal ervanaf of de app aanslaat.
Kortom: Geweldig idee, uitvoering discutabel.

Kent iemand hier alternatieven voor zonder nag-ware en SMS-jes naar een ver land ? :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Cyleo
Voor ons nog niet heel relevant, maar voor Android wel: Amazon heeft vandaag zijn appstore gelanceerd. Link

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 13:29
martend schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:45:
Moet je pc dan ook aan blijven staan, of herkend hij je NAS als 'los' apparaat die verbinding maakt met hun server?

• siam4me
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09-2019
Cyleo schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:18:
Voor ons nog niet heel relevant, maar voor Android wel: Amazon heeft vandaag zijn appstore gelanceerd. Link
Niet heel relevant? Dat betekent dat Angry Birds Rio uit is! Even geprobeerd te downloaden van de Amazon appstore, maar dat wilde niet lukken (werkt alleen in Amerika). Gelukkig kun je vrij makkelijk een gekraakte APK op internet vinden, en die werkt prima. Ik ben vanavond dus vogels schieten! ;)

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

RunaR schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:36:

[...]
Bingo! Nieuwe versie werkt naar behoren.

Bedankt voor de update :)

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

siam4me schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:40:
[...]

Niet heel relevant? Dat betekent dat Angry Birds Rio uit is! Even geprobeerd te downloaden van de Amazon appstore, maar dat wilde niet lukken (werkt alleen in Amerika). Gelukkig kun je vrij makkelijk een gekraakte APK op internet vinden, en die werkt prima. Ik ben vanavond dus vogels schieten! ;)
He ja ga me even lekker maken :p. Ik moet sowieso wachten tot iemand de moeite neemt om hem aan te passen voor de Spica. Degene uit de market loopt wel, maar mist soms de helft van de textures. Voor de standaard versie 1.5.1 bestaat nu een aangepaste versie, voor de laatste en seasons nog niet

Leuk weetje: highscores.lua van je pc naar /data/data/com.rovio.angrybirds kopieren werkt :). Je kan dan de levels die je op de computer hebt gespeeld ook op de telefon doen. Alleen onthoudt ie nog niet waar je gebleven bent, zodat je alsnog alle levels die je op je telefoon nog niet gedaan had moet doen. Die instelling zal wel ergens in settings.lua zitten. PC en mobiele versies lijken heel veel op elkaar, maar er zit wat verschil in deze twee bestanden. Ik heb nog geen zin gehad om uit te zoeken hoe je ze helemaal goed kan overzetten.

• martend

martend

Merijn. schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:32:
[...]

Moet je pc dan ook aan blijven staan, of herkend hij je NAS als 'los' apparaat die verbinding maakt met hun server?
Da's een goeie niet naar gekeken ik heb alles 24/7 aanstaan.
Maar volgens mij zou het moeten kunnen, je NAS mounten als een drive en die dan selecteren via de webbrowser van Audiogalaxy, zal dat is eens gaan proberen.

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Rubinski_be schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:58:
Welk toestel gebruik je?
En is hij geroot of draai je een custom ROM?
Ik heb een HTC Desire en niks verder aan gedaan, alleen geupdate naar 2.2.
Ik mis nu de market, best wel irritant zeg maar.

When does the hurding stop?

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 13:29
martend schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:23:
[...]

Da's een goeie niet naar gekeken ik heb alles 24/7 aanstaan.
Maar volgens mij zou het moeten kunnen, je NAS mounten als een drive en die dan selecteren via de webbrowser van Audiogalaxy, zal dat is eens gaan proberen.
Zou je je bevindingen dan hier of per DM willen delen..? Laat zelf als ik weg ben eigenlijk nooit de laptop aan staan, maar de NAS draait natuurlijk wel vrolijk 24/7.. :)

• Mad Marty

Mad Marty

Merijn. schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:44:
[...]

Zou je je bevindingen dan hier of per DM willen delen..? Laat zelf als ik weg ben eigenlijk nooit de laptop aan staan, maar de NAS draait natuurlijk wel vrolijk 24/7.. :)
De AG client draait alleen op Windows of MacOS, dus je zal de computer waar die op draait toch aan moeten laten staan (ik vermoed dat dat niet je NAS is).

Subsonic heeft ook Linux en Unix clients, je zou even op het Subsonic.org forum moeten kijken of-ie ook op jouw specifieke NAS draait. Of zelf uitproberen natuurlijk.

Rail Away!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 12:38
Al jaren bestaat er een functie dat 'Wake on LAN" wordt genoemd. Dit principe sprak mij aan, maar ik dacht altijd dat dit beperkt was tot je LAN netwerk. Laatst toch nog maar eens goed in de materie gedoken, en WOL werkt ook prima (perfect) over internet.

Combineer dit met een 'Wake on LAN Wan' app en RealVNC en ik kan vanaf overal in de wereld met mijn Android OS mijn pc aanzetten en benaderen. (mits je je PC middels ethernet hebt aangesloten op je internet/router)

Ik heb hiervoor port 9 van mijn Linksys router geforward naar mijn subnet mask (255.255.255.0) waardoor alle computers die aangesloten zijn op de router, het 'magic packet' ontvangen.Het forwarden van port 9 naar je subnet mask met Linksys routers, vergt een 'speciale aanpak',

Je moet je router benaderen, de juiste pagina laden, JAVA uitzetten in je browser, de waarden instellen, JAVA weer aanzetten en op Opslaan/Confirm klikken. Daarnaast moet je in de genoemde APP niet gaan broadcasten op je subnet mask, alleen je IP adres instellen

[Voor 5% gewijzigd door knights16 op 23-03-2011 09:47]

PVoutput

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:23
knights16 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:46:
Al jaren bestaat er een functie dat 'Wake on LAN" wordt genoemd. Dit principe sprak mij aan, maar ik dacht altijd dat dit beperkt was tot je LAN netwerk. Laatst toch nog maar eens goed in de materie gedoken, en WOL werkt ook prima (perfect) over internet.

Combineer dit met een 'Wake on LAN Wan' app en RealVNC en ik kan vanaf overal in de wereld met mijn Android OS mijn pc aanzetten en benaderen. (mits je je PC middels ethernet hebt aangesloten op je internet/router)

Ik heb hiervoor port 9 van mijn Linksys router geforward naar mijn subnet mask (255.255.255.0) waardoor alle computers die aangesloten zijn op de router, het 'magic packet' ontvangen.Het forwarden van port 9 naar je subnet mask met Linksys routers, vergt een 'speciale aanpak',

Je moet je router benaderen, de juiste pagina laden, JAVA uitzetten in je browser, de waarden instellen, JAVA weer aanzetten en op Opslaan/Confirm klikken. Daarnaast moet je in de genoemde APP niet gaan broadcasten op je subnet mask, alleen je IP adres instellen
Heb je hier meer informatie over, alsin een uitgebreidere uitleg?

• knights16
Wake-on-LAN (WOL, soms WoL of Remote Wake Up) is een netwerkstandaard voor Ethernet waarmee het mogelijk is een computer vanop afstand aan te zetten of uit de slaapstand te halen. Dit gebeurt door het zenden van een netwerkboodschap met behulp van een eenvoudig programma op een andere computer op het netwerk.

Je moederboord moet dit ondersteunen, controleer dit dus even.
Controleer de eigenschappen van in apparaatbeheer even de eigenschappen van je NIC in te zien.Onder Energiebeheer moet je aanvinken dat dit apparaat de computer uit slaapstand mag halen.

Surf vervolgens naar: http://www.depicus.com/wake-on-lan/wake-on-lan-monitor.aspx en installeer dit programma even. Hiermee kun je zien of het juiste signaalpakketje ook echt aankomt bij je pc.

Download het programma dat ik opgaf, verbind je telefoon met WiFi, vul de gegevens in (juiste port ook) en controleer middels het programma dat je hebt geinstalleerd of het pakketje aankomt. Is dit het geval? Zet dan je computer in stand-by en stuur opnieuw het pakket. Als dit werkt kun je je gaan verdiepen hoe je ervoor zorgt het pakketje via je internetverbinding/modem/router bij je computer arriveert.

If you wish to use Wake On Lan over the internet you will need to set up your destination firewall/router to allow "Subnet Directed Broadcasts". Most routers and firewalls disable this option by default.

You will then need to allow traffic through on your firewall/router on a specific port. The choice of ports is up to you.

[Voor 12% gewijzigd door knights16 op 23-03-2011 11:33]

PVoutput

• Cyleo
knights16 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:46:

Dat is ook de enige WoL app die het bij mij doet. Een aanrader dus (heb er veel geprobeerd). Als die aanstaat gebruik ik Remote Desktop om mijn (Windows) pc te besturen. Werkt als een trein.

Enigzins offtopic maar erg leuk voor android, een filmpje van een Android robot die helemaal los gaat (actie van SE: YouTube: MAH01434)

• vanpeltje
Ik zoek een app die van mijn hardware buttons een shortcut kan maken voor de camera(click). Ik heb er telkens moeite mee om foto's van zelfportretfoto's te maken. Of heeft iemand een andere oplossing?

vanpeltje

• Anoniem: 237909
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
knights16 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:32:
Wake-on-LAN (WOL, soms WoL of Remote Wake Up) is een netwerkstandaard voor Ethernet waarmee het mogelijk is een computer vanop afstand aan te zetten of uit de slaapstand te halen. Dit gebeurt door het zenden van een netwerkboodschap met behulp van een eenvoudig programma op een andere computer op het netwerk.

[KNIP]
Het klinkt leuk maar wordt je pc zo geen open doelwit? Hoe zorg jij ervoor dat alleen jij de pc kan benaderen met je telefoon?
vanpeltje schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:36:
Ik zoek een app die van mijn hardware buttons een shortcut kan maken voor de camera(click). Ik heb er telkens moeite mee om foto's van zelfportretfoto's te maken. Of heeft iemand een andere oplossing?
Laat mij raden, je hebt een Desire? Dat is idd lastig om die optische knop in te drukken terwijl je hem andersom houdt...

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 23-03-2011 19:32]

• Cyleo
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:30:
[...]

Het klinkt leuk maar wordt je pc zo geen open doelwit? Hoe zorg jij ervoor dat alleen jij de pc kan benaderen met je telefoon?

[...]

Laat mij raden, je hebt een Desire? Dat is idd lastig om die optische knop in te drukken terwijl je hem andersom houdt...
Je hebt nodig:
-IP adres
-Poort
-MAC adres

Daarnaast staat de computer dan alleen nog maar aan, om in te loggen moet je vervolgens weer je windows gebruikersnaam en wachtwoord weten. Mijn inziens geen open deur ;)

• knights16
Inderdaad, en RealVNC heeft encryptie, dus ik geloof het allemaal wel. En daarbij komt, dat ik geen overheids geheime documenten op mijn pc heb : )

Met deze Wake on Lan kun je ook widgets op je bureaublad zetten, echt wreed :P

[Voor 21% gewijzigd door knights16 op 23-03-2011 20:48]

PVoutput

• MaffeMaarten
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:30:

[...]

Ik vind dat niet echt een probleem op de Desire hoor, wat wel een probleem is, en ik al een keer bij een mede-Desire-gebruiker heb gezien, is dat niet iedereen weet dat je een foto maakt door op die knop te drukken, omdat je dus ook een foto maakt door je touchscreen lang aan te raken. (voor niet-tweakers schijnt het niet meteen duidelijk te zijn wat er bedoeld wordt met de tekst "druk op de optische trackbal om een foto te maken" die een halve sec. in beeld komt als je de camera opstart)

Toch had een hardware camera-knopje niet misstaan, of idd doorlinken aan de volumeknoppen, die doen toch niks in camera-modus.

Ik denk trouwens niet dat je (iig niet zonder root) de knoppen kan doorschakelen, wat misschien wel mogelijk is dat er een andere camera-app bestaat waarmee dit kan.

--edit--
Camera Advanced Lite (gratis), en Camera Zoom FX (3,44), kunnen dat als ik de beschrijving goed lees, en anders kan je ook iets als Big Camera Button gebruiken, maakt van je scherm een grote knop.

[Voor 17% gewijzigd door MaffeMaarten op 24-03-2011 09:36]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-05 19:52
begintmeta schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:27:
Welke telefoon gebruik je Gampie56? Heb je flash ook geïnstalleerd op je telefoon?
HTC Desire Z.. en jup, in de normale browser werkt het wel..

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

MaffeMaarten schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Ik vind dat niet echt een probleem op de Desire hoor, wat wel een probleem is, en ik al een keer bij een mede-Desire-gebruiker heb gezien, is dat niet iedereen weet dat je een foto maakt door op die knop te drukken, omdat je dus ook een foto maakt door je touchscreen lang aan te raken. (voor niet-tweakers schijnt het niet meteen duidelijk te zijn wat er bedoeld wordt met de tekst "druk op de optische trackbal om een foto te maken" die een halve sec. in beeld komt als je de camera opstart)

Toch had een hardware camera-knopje niet misstaan, of idd doorlinken aan de volumeknoppen, die doen toch niks in camera-modus.

Ik denk trouwens niet dat je (iig niet zonder root) de knoppen kan doorschakelen, wat misschien wel mogelijk is dat er een andere camera-app bestaat waarmee dit kan.

--edit--
Camera Advanced Lite (gratis), en Camera Zoom FX (3,44), kunnen dat als ik de beschrijving goed lees, en anders kan je ook iets als Big Camera Button gebruiken, maakt van je scherm een grote knop.
Ik ben dan ook wel benieuwd of je de volumeknoppen kunt gebruiken om in- en uit te zoomen.
toestel: Motorola Milestone met Android 2.3.3. (CM7)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• martend

martend

Merijn. schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:44:
[...]

Jammer maar helaas AG kreeg ik niet werkende op mijn NAS het oude beestje. Wat zoals Mad Marty al zei komt omdat het een Windows & Mac only is. Maar goed voor mij is dat geen probleem, maar kan me voorstellen dat je je laptop niet 24/7 aan hebt staan. ;)

• vanpeltje
MaffeMaarten schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:23:
[...]

--edit--
ga ik even proberen, thanks

vanpeltje

Weet iemand waarom ik HandCent fontpack 1 en 3 niet kan vinden in de Market?
2, 4 en 5 vind ik wel, maar ik wil 3 hebben ivm lettertype wat daar bij zit? Of andere downloadlocatie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CLB schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:42:
Weet iemand waarom ik HandCent fontpack 1 en 3 niet kan vinden in de Market?
2, 4 en 5 vind ik wel, maar ik wil 3 hebben ivm lettertype wat daar bij zit? Of andere downloadlocatie?
Ik zie in de online market ook alleen 2, 4 en 5, en op mijn telefoon ook (Samsung Galaxy Spica, CM6.1 afgeleide FroYo, market 2.3.4 volgens mij).

edit: op Appbrain en androlib staat hij ook niet meer (of is niet meer te downloaden). Misschien kan je nog ergens de apk vinden?

[Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 25-03-2011 14:49]

• Beekforel
  • Laatst online: 09:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik zou graag willen inchecken met Latitude, maar het lijkt erop dat dat niet lukt doordat ik een Apps account heb. Inmiddels is mijn Google apps account omgezet naar zo'n nieuw account maar dan nog werkt het niet. Iemand een idee hoe ik dat aan de praat kan krijgen?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat werkt bij mij gewoon met mijn apps account hoor. Tenminste ik denk dat het mijn apps account is, ik had ooit ook een Googleaccount met dezelfde loginnaam om het overzichtelijk te houden :p

/▌

• klwinkel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-03 20:56
Anoniem: 327097 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:41:
Wat is een goed programma waar je je lesrooster in kunt zetten en ook je huiswerk?

Met de huidige agenda applicatie gaat dit niet.....
Zoek eens Huiswerk in de android market...

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:58

Smarron

The bend

Zojuist in het "post je homescreen" topic een Facebook app gevonden: Flow for Facebook

Net even geprobeerd en direct aangeschaft. Handige popup meldingen in te stellen en reacties "leuk" vinden op originele berichten kan ook. Dat werkte met de originele FB app gewoon niet. Schudden om te refreshen zijn van die kleine leuke extra's.

Let wel op, de widget werkt bij mij niet, dat was ook al gemeld in de review. Die heb ik verder ook niet nodig.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:23
knights16 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:32:

Je moederboord moet dit ondersteunen, controleer dit dus even.
Controleer de eigenschappen van in apparaatbeheer even de eigenschappen van je NIC in te zien.Onder Energiebeheer moet je aanvinken dat dit apparaat de computer uit slaapstand mag halen.

Surf vervolgens naar: http://www.depicus.com/wake-on-lan/wake-on-lan-monitor.aspx en installeer dit programma even. Hiermee kun je zien of het juiste signaalpakketje ook echt aankomt bij je pc.

Download het programma dat ik opgaf, verbind je telefoon met WiFi, vul de gegevens in (juiste port ook) en controleer middels het programma dat je hebt geinstalleerd of het pakketje aankomt. Is dit het geval? Zet dan je computer in stand-by en stuur opnieuw het pakket. Als dit werkt kun je je gaan verdiepen hoe je ervoor zorgt het pakketje via je internetverbinding/modem/router bij je computer arriveert.

If you wish to use Wake On Lan over the internet you will need to set up your destination firewall/router to allow "Subnet Directed Broadcasts". Most routers and firewalls disable this option by default.

You will then need to allow traffic through on your firewall/router on a specific port. The choice of ports is up to you.
Super, dank je. Effe proberen.
gwystyl schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:46:
[...]

Ik zie in de online market ook alleen 2, 4 en 5, en op mijn telefoon ook (Samsung Galaxy Spica, CM6.1 afgeleide FroYo, market 2.3.4 volgens mij).

edit: op Appbrain en androlib staat hij ook niet meer (of is niet meer te downloaden). Misschien kan je nog ergens de apk vinden?
You are my hero

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

klwinkel schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:55:
[...]

Zoek eens Huiswerk in de android market...
volgens mij is de engelse term voor lesrooster 'timetable', dus daar zou je ook nog wat op kunnen vinden, bijv deze. Zelf geen ervaring mee though, weet ook niet of je daar huiswerk bij kan zetten. Ik weet dat ik er bij windows mobile een paar jaar geleden nogal moeite mee had. Dan had je programma's waarin je taken kon bijhouden of een rooster, maar beide was lastig :). 'Huiswerk' of homework kunnen ook nog dingen opleveren
YW 8)

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:25
Ik ben overgestapt naar GO SMS, veel mooier en fijner als alle andere sms programma's, probeer het eens uit zou ik zeggen. :9

/edit

Go maakt overigens uitstekende apps, go launcher en go dialer ben ik erg over te spreken.

[Voor 16% gewijzigd door C00P op 27-03-2011 12:25]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:25
Leuk dat de camera werkt, maar de flashlight heb ik nog niet aan het werk gekregen, jij wel ?

Verkeerde topic, deze mag weg.

[Voor 18% gewijzigd door C00P op 27-03-2011 16:57]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Hij is hier nog niet langsgekomen blijkbaar, maar ik gebruik nu al enkele dagen KIK Messenger. Een variant op Whatsapp en Ping, maar helemaal gratis en zonder adds. Werkt echt heel vloeind:

Hier te vinden: https://market.android.com/details?id=kik.android

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:25
Leuk inderdaad, als het lekker werkt.
Zit nu al een aardig tijdje in Whatsapp, wat na een jaar geld vraagt (2 dollar ofzo? Maar dan nog, geen cc hiero :P)

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Voegt het ook automatisch alle contacten die al in je telefoon staan toe?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
www.3vcash.nl :)
Maakt de Market een stuk toegankelijker ;)

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-01 00:43

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Rubinski_be schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:06:
Hij is hier nog niet langsgekomen blijkbaar, maar ik gebruik nu al enkele dagen KIK Messenger. Een variant op Whatsapp en Ping, maar helemaal gratis en zonder adds. Werkt echt heel vloeind:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat gebeurt er dan met je Whatsapp contacten? Komen die automatisch mee of moeten die dan ook over naar Kik?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• alwaysleft
Rubinski_be schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:06:

[afbeelding]

[afbeelding]

Geef mij maar LiveProfile. Blackberry Messenger copy, maar op alle smartphone systemen. Nadeel van Kik is dat het geen Blackberry ondersteund ;)

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

alwaysleft schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:26:
[...]

Geef mij maar LiveProfile. Blackberry Messenger copy, maar op alle smartphone systemen. Nadeel van Kik is dat het geen Blackberry ondersteund ;)
Dat doet WhatsApp ook. Messengers zat, je kan zelfs live messenger clients vinden voor de meeste systemen. Het nadeel blijft dat je contacten diezelfde dienst of in ieder geval dat protocol moeten gebruiken. Ik heb geen zin om 20 programma's te installeren om met iedereen te kunnen chatten.
Ik houd het voorlopig bij whatsapp en trillian (Gtalk en MSN).

Zo te zien is die kik messenger ook gewoon een messenger met weer een eigen protocol, dat clients heeft voor ios, android en bb. Het kan niet communiceren met blackberry messenger neem ik aan? Als ik nog een android programma vind die dat wel kan, ga ik hem nog wel installeren :)

[Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 28-03-2011 00:11]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je gaat sowieso geen messenger vinden die dat kan, aangezien het juist een speciale en gesloten dienst is van Blackberry. Enkel wanneer Blackberry hun dienst open stelt zou dat kunnen, en dat zullen ze (denk ik) enkel met hun eigen software doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 13:08
Quickoffice Pro HD voor Honeycomb Tablets is uit.

Ziet er veelbelovend uit: https://market.android.co....am&feature=search_result

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tsurany schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:14:
Je gaat sowieso geen messenger vinden die dat kan, aangezien het juist een speciale en gesloten dienst is van Blackberry. Enkel wanneer Blackberry hun dienst open stelt zou dat kunnen, en dat zullen ze (denk ik) enkel met hun eigen software doen.
Ja dat lijkt me ook, volgens mij het enige USP die een blackberry nog heeft. Er zijn zowel symbian, android als wm toestellen te vinden die er vergelijkbaar uitzien en bijna hetzelfde kunnen.
Alexander6501 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:17:
Quickoffice Pro HD voor Honeycomb Tablets is uit.

Ziet er veelbelovend uit: https://market.android.co....am&feature=search_result
Ziet er inderdaad goed uit. In hoeverre kunnen honeycomb apps draaien op FroYo of GingerBread?

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:21
Ik ben op zoek naar een programma dat zodra ik de applicatie Car Home start, hij automatisch bluetooth aanzet.
Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee