Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik was opzoek naar een app waarmee ik mijn telefoongebruik kon bijhouden. Dit omdat ik Telfort heb en je hierbij je niet je resterende belminuten en smsjes kan bekijken.

Ik was zelf bij Callmeter NG uitgekomen alleen ik krijg deze niet juist ingesteld. 1 seconde bellen moet dus afgerond worden naar 1 minuut. Iemand enig idee hoe je dit doet of met welke app dit wel kan?

Ook was ik benieuwd of hij een smsje van 2 smsjes groot ook als 2 smsjes rekent?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:17

Twazerty

AVCHDCoder developer

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:54:
Hallo,

Ik was opzoek naar een app waarmee ik mijn telefoongebruik kon bijhouden. Dit omdat ik Telfort heb en je hierbij je niet je resterende belminuten en smsjes kan bekijken.

Ik was zelf bij Callmeter NG uitgekomen alleen ik krijg deze niet juist ingesteld. 1 seconde bellen moet dus afgerond worden naar 1 minuut. Iemand enig idee hoe je dit doet of met welke app dit wel kan?

Ook was ik benieuwd of hij een smsje van 2 smsjes groot ook als 2 smsjes rekent?

Alvast bedankt
Callmeter NG instellen op 60/60 zoals in de help beschreven staat.

Veel success

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 11:26
Het kan wel bij Callmeter NG. Je moet de mode of billing instellen op 60/60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke heel erg bedankt. En rekent hij een smsje van 2 smsjes groot ook af als 2 smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke het werkt nu. Het probleem is alleen dat hij inkomende dingen verkeerd telt. Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Welkom Jors2.

Er werd al verwezen naar de handleiding / help.
Had je daar al gekeken ?

Verder verwachten ze hier dat je zelf wel wat effort in je post steekt aangezien het hier geen helpdesk is.
Maar dat zul je vast gelezen hebben in de huisregels.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 16:36
Ik ben zelf heel erg blij met de gratis versie van Phone Usage. Je kan hier precies instellen wat je wilt!

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Maar daarin kun je niet instellen dat je bijvoorbeeld 275 belminuten hebt OF 450 smsjes.. Dat werkt wel in CallMeter NG maar dat is wel lastig in te stellen. Er is voor Vodafone een betaalde app.. Beltegoed Vermillion, die haalt de gegevens op van My Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij heeft telfort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Niet goed gelezen, sorry.. Even gekeken maar er is geen app voor Telfort. Verder wel voor elke provider, inclusief Simyo en Ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbaboss
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-02 18:54
Hier ben ik naar opzoek....maar kan hem niet gevonden krijgen..iemand een tip waar ik die Vodafone app vandaan kan halen?

nu heb ik m al gevonden....
Camiel schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:37:
Maar daarin kun je niet instellen dat je bijvoorbeeld 275 belminuten hebt OF 450 smsjes.. Dat werkt wel in CallMeter NG maar dat is wel lastig in te stellen. Er is voor Vodafone een betaalde app.. Beltegoed Vermillion, die haalt de gegevens op van My Vodafone..

[ Voor 7% gewijzigd door Kbaboss op 19-05-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbaboss
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-02 18:54