Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

thefal schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:36:
Weet iemand of er een app is die ervoor zorgt dat je je telefoon kan unlocken met een andere knop dan de aan/uit knop? Ik heb er 2 gevonden maar ze voldoen allebei net niet:

Widgetlocker: Werkt supergoed, maar gebruikt veel geheugen, vanochtend zelfs nog 350MB!!!
Screenmodewidget: Doet precies wat ik wil, maar je moet een widget op 1 van je homescreens houden, anders werkt het programma niet.

Ik heb gezocht in de vorige versies van deze topic en op google met "android unlock hardware button" maar niet veel kunnen vinden...
Ik dacht niet dat daar een app voor is. Als je het erg graag wilt kun je je toestel rooten en er een ROM (= software) op zetten die dit ondersteund. Als je bijvoorbeeld een CyanogenMOD ROM kiest, kun je kiezen voor "Trackball to wake" of "Menu to wake". Diverse custom ROM's hebben een alternatieve manier om je toestel te laten ontwaken. Ikzelf heb het met de trackball, dat werkt (persoonlijk) veel fijner.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

D4NG3R schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 22:01:
Misschien via een VPN verbinding... Maar niet direct nee.

[...]

Jezelf quoten/bumpen binnen een topic voegt weinig toe als je er niks aan hebt ge-edit..

We weten niet eens wat voor soort bestanden dat zijn..
Als je niet weet wat voor bestanden het zijn, weet ik ook vrijwel zeker dat je mijn vraag niet kan beantwoorden, maar hieronder alsnog:

Bestaat er uberhaupt wel een applicatie voor android om .VCE (Visual Cert Exam) bestanden te kunnen gebruiken? Ik kan hierover helaas niets vinden. Voor Windows Mobile en Iphone is er helaas wel een applicatie.

Dit is hetgeen wat ik wel echt mis.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Eric_Cantona schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:02:
Screen off and lock, kun je 'n leuk icoontje aan verbinden (als je LP OF ADW o.i.d. hebt).
Goto lockscreen

Echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

jeeeej \o/
Ik zag deze app laatst op een iphone van een vriend van me, en zag er leuk uit. Ik hoop dat hij snel komt.
MWC 2011: Adidas Shows Off miCoach App For Android [Adidas' Personal Trainer App Gets Shown Off At Mobile World Congress

We haven’t heard a whole lot out of Adidas as of late, but the word coming back from the Mobile World Congress, which is going on this week, is coming back with a fresh look at Adidas’ new miCoach app.

The new miCoach app, which will be hitting Android, is getting shown off as part of a Google co-presentation, and it will be available for download this April, or so the current reports suggest.

The miCoach app allows you to convert your Android phone into a personal trainer, offering up a variety of audible training tools (including pace triggered voice coaching, a workout calendar, training plans specialized by both personal preference and particular sport, and more) in a bid to help users get into better physical shape, which is downright appropriate, given that the app in question comes straight out of Adidas.

Previously, it had only been available on Blackberry and iPhone, which makes the fact that they’d netted better than one million downloads so far across just two platforms all the more impressive. In fact, the app has only been available since August 2010, which means it’s only been on the market less than a year but it’s still got plenty of downloads to its credit. It certainly doesn’t hurt that it took top honors from Stuff magazine as their number one app of 2010.

This is a pretty big deal, especially if you’re a fitness buff who favors the Android platform, so keep your eyes front this April if you’d like to get your hands on this for your Android phone. It’s already been well received on the iPhone and Blackberry–one million downloads can’t be that far from wrong–and so it bodes well for those of you who mean to get your hands on it for your own mobile system of choice.

Read: MWC 2011: Adidas Shows Off miCoach App For Android [Adidas' Personal Trainer App Gets Shown Off At Mobile World Congress]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat een gratis app wordt is het zeker interessant :Y

Voor een kleine fee ook nog wel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:45:

Ik heb gelezen dat dit idd gratis wordt, hij is voor de iphone ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Steef1986 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:28:
[...]

Goto lockscreen

Echt handig.
Ikheb die gedownload, werkt goed! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:45:

Lijkt wel een beetje op Nike Boom.
(ook gratis, maar dan van Nike ipv Adidas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Reley schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:26:
[...]

om op wireless te komen heb ik een securID token. (zo'n mooie RSA sleutelhanger.. ) bij aanmelden op wifi word dus gevraagd een pin-code + het token in te vullen.
Ik wil met mijn DHD ook op het WiFi komen en dus inloggen via SecurID.

Een collega met een Iphone 4 kan zonder enig probleem inloggen via zijn SecurID, ook zonder rare instellingen te wijzigen.
Heb je toevallig dit geprobeerd?
https://market.android.co...ion&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gebruikt iemand DoubleTwist en Airsync? http://www.appbrain.com/a...Twist.androidPlayerProKey

Werkt heel lekker. Had wat vage probleempjes om m'n telefoon te recognizen maar dat is nu opgelost. Erg makkelijk zooi op je telefoon zetten via WiFi, en natuurlijk ook om zooi van je telefoon op je PC te zetten :). Werkt sneller en beter dan ik had verwacht, nog niet met mijn x360 geprobeerd, maar dat doe ik zo.

E: Daarbij is Doubletwist of Airsync een mooi uitziende en makkelijke mp3 speler/foto galerij/video galerij, dus dat is 2 vliegen in 1 klap :).

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 21-02-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik hbe sinds een tijdje ook Android en heb nu ene probleem met de Antivirus app van Droidsecurity. Als ik de app verwijder, blijft er in mijn "code scherm" (waar ik een patroontje teken om te unlocken) staan dat de device is beschermd door Antivirus. Mijn vraag aan jullie: Hoe haal ik dit weg? Probleem doet zich voor op HTC Wildfire, Android 2.2.1 (FroYo met Sense, originele ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet op je favoriete app te stemmen @ http://verkiezing.gathering.tweakers.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
thefal schreef op maandag 21 februari 2011 @ 01:28:
[...]

Ikheb die gedownload, werkt goed! bedankt!
Ja hé :) Op de maill shortcut heb ik whatss app gezet. Nog net iets handiger. Maar je kunt hem naar je eigen wensen aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:59

Creesch

bla bla!

Ik ben sinds vandaag een beetje aan het prutsen met go launcher ex en moet zeggen dat het erg prettig werkt en ook een paar opties heeft die launcherpro niet heeft...

Het enige wat ik nog echt mis is een prettige facebook widget en eigenlijk ook een agenda widget zoals deze ook te vinden zijn in launcherpro plus en htc sense... ik heb al op de market zitten spelen maar de agenda widgets die ik tegenkom doen het toch niet echt voor me:
Smooth Calendar - wel aardig maar te klein
Android agenda widget - te veel op een kleine ruimte
CalWidget - Wel overzichtelijk maar je kan events niet aantikken zodat je naar de event details gaat...

Qua facebook widgets ben ik nog niks tegengekomen wat ook ook maar enigzins lijkt te doen wat ik wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik heb MIUI geinstalleerd en die is in het engels. Nu heb ik Maps geinstalleerd maar die navigatie is nu ook in het engels, hoe stel ik dat weer in in het nederlands?

Of kan dat niet als je een engelse rom hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Thomasthomas schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:33:
Gebruikt iemand DoubleTwist en Airsync? http://www.appbrain.com/a...Twist.androidPlayerProKey

Werkt heel lekker. Had wat vage probleempjes om m'n telefoon te recognizen maar dat is nu opgelost. Erg makkelijk zooi op je telefoon zetten via WiFi, en natuurlijk ook om zooi van je telefoon op je PC te zetten :). Werkt sneller en beter dan ik had verwacht, nog niet met mijn x360 geprobeerd, maar dat doe ik zo.

E: Daarbij is Doubletwist of Airsync een mooi uitziende en makkelijke mp3 speler/foto galerij/video galerij, dus dat is 2 vliegen in 1 klap :).
Ik gebruik gewoon dropbox daarvoor. Ook als foto galery te gebruiken, video weet ik niet (mp3 denk ik niet).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

koekoek2003nl schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:01:
Ik heb MIUI geinstalleerd en die is in het engels. Nu heb ik Maps geinstalleerd maar die navigatie is nu ook in het engels, hoe stel ik dat weer in in het nederlands?

Al bij settings. Language en locale settings gekeken of text to speech settings (onder voice input and output)? Als je het daar niet op nl kan zetten ben je helaas gebonden aan engels vrees ik

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Haal anders eens morelocale uit de market en zet die eens op Nederlands, misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

MaDLiVe schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:25:
[...]
[...]
Al bij settings. Language en locale settings gekeken of text to speech settings (onder voice input and output)? Als je het daar niet op nl kan zetten ben je helaas gebonden aan engels vrees ik
Daar kan ik helaas geen nl kiezen.

Morelocale heb ik geinstalleerd, nu zijn een aantal dingen die eerst engels waren wel nederlands maar werkt de navigatiestem niet, die is een soort van niet geinstalleerd volgensmij. Kan ik die niet gewoon los installeren? heb al gezocht op dat pico TTS engine maar kan niet een nederlandse versie vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Heeft iemand een idee hoe deze widget heet? Ik heb hem ooit neergezet, maar ik kan nergens meer vinden wat de naam is.
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/246032511.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1298359810&Signature=fjKf5GEzZIKkxRK0lJYCcp47lKY%3D
Werkt trouwens prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:15:
Heeft iemand een idee hoe deze widget heet? Ik heb hem ooit neergezet, maar ik kan nergens meer vinden wat de naam is.
[afbeelding]
Werkt trouwens prima!
Power dashboard. Het is een default HTC-widget: Aanpassen > Widget > Instellingen (de optie in de lijst met widgets dus) > Power dashboard.

P.S. Als je naar Aanpassen > Widget gaat en kiest voor Alle HTC-widgets verkennen, dan kan je ze allemaal bekijken: zo heb ik deze nu net ook gevonden. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile

MIUI_Au installeren. Daar kan je wel gewoon voor nederlands kiezen. En dan is je navigatie ook in het Nederlands.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:27:
[...]

Power dashboard. Het is een default HTC-widget: Aanpassen > Widget > Instellingen (de optie in de lijst met widgets dus) > Power dashboard.

P.S. Als je naar Aanpassen > Widget gaat en kiest voor Alle HTC-widgets verkennen, dan kan je ze allemaal bekijken: zo heb ik deze nu net ook gevonden. ;)
Dank! Er gaat een wereld voor me open. In deze uithoek was ik nog niet geweest. Ik denk mijn toestel en Android aardig te kennen, maar nu voel ik me toch aardig dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creesch schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:30:
Ik ben sinds vandaag een beetje aan het prutsen met go launcher ex en moet zeggen dat het erg prettig werkt en ook een paar opties heeft die launcherpro niet heeft...
Heb 'm naar aanlieding van jouw post eens geprobeerd, maar ik heb het idee dat er toch meer snelheid in Launcher Pro zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:18:
[...]

Heb 'm naar aanlieding van jouw post eens geprobeerd, maar ik heb het idee dat er toch meer snelheid in Launcher Pro zit.
Mja het verschil is niet heel groot en go launcher heeft een net iets fijnere appdrawer imho, alleen mis ik dus de lp pro widgets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een app of een andere methode om netjes geanimeerd meedraaiende schermen te bewerkstellingen (à la Apple, zeg maar)?
Creesch schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:31:
Mja het verschil is niet heel groot en go launcher heeft een net iets fijnere appdrawer imho, alleen mis ik dus de lp pro widgets :P
Ik vind de appdrawer in Go Launcher juist een draak, veel te veel schermruimte ingenomen door extra zut die ook niet te verwijderen is (zoals de home knop). Maargoed, ieder zijn smaak ;)

Ik ga het liefste voor maximale performance en wat andere opties betreft vind ik Launcher Pro ook wat completer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

RobinS.Buisman schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:47:
Ik heb sinds een tijdje ook Android en heb nu ene probleem met de Antivirus app van Droidsecurity. Als ik de app verwijder, blijft er in mijn "code scherm" (waar ik een patroontje teken om te unlocken) staan dat de device is beschermd door Antivirus. Mijn vraag aan jullie: Hoe haal ik dit weg? Probleem doet zich voor op HTC Wildfire, Android 2.2.1 (FroYo met Sense, originele ROM)
Al eens geprobeerd met de Quick Uninstall app of met de Super Box app (10 in 1) tool het nog eens te verwijderen? Of via een bestandsbeheerder ? Lijkt erop dat je geprobeerd hebt om te verwijderen terwijl de antivirus app nog aktief was, dus zodoende nog niet compleet verwijderd is. Dus voor het verwijderen de app eerst killen is misschien al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Ik had een heel leuk en handig programma, maar helaas ben ik het kwijt omdat ik wat met ROM's heb zitten spelen en Android Market via PC blijkbaar alleen onthoudt wat hij op dat moment synchroniseert met mijn GSM (was op dat moment leeg)

Het programma werkte zo :

Je kon links of rechtsonder het scherm aanraken en dan slepen, dan kreeg je een menu met allemaal snelkoppelingen, waar je dan lostte, die app wordt dan gestart.

Dus je kunt altijd heel snel bij die apps terecht komen.

Wie herkent dit juweeltje ? _/-\o_

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:43:
Is er een app of een andere methode om netjes geanimeerd meedraaiende schermen te bewerkstellingen (à la Apple, zeg maar)?
Als je LauncherPro gebruikt, kun je kiezen voor [menu]>Preferences>Homescreen settings>Transition effect.
Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar het ziet er bij mij netjes en soepel uit, alle varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het onderhand al bekend of Swype nog officieel voor iedereen uitkomt...? Ik zit er al een hele tijd op te wachten, eigenlijk, want het typen op de Desire HD blijf ik lastig vinden... Ik begrijp dat de alternatieven het allemaal niet halen bij het origineel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

het linken naar warez is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 83% gewijzigd door Bullet NL op 23-02-2011 16:51 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ondanks jij gelijk hebt met je punt zien we liever een topic report dan een reactie op het forum.

[ Voor 83% gewijzigd door Bullet NL op 23-02-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:43:

[...]

Ik vind de appdrawer in Go Launcher juist een draak, veel te veel schermruimte ingenomen door extra zut die ook niet te verwijderen is (zoals de home knop). Maargoed, ieder zijn smaak ;)

Ik ga het liefste voor maximale performance en wat andere opties betreft vind ik Launcher Pro ook wat completer.
Je kan dat soort dingen wel instellen door je telefoon te rooten, maar ik weet niet meer precies hoe dat in zijn werk gaat. Volgens mij heb ik het ooit voor elkaar gekregen, maar het kan ook dat android altijd al zoiets had. In ieder geval is er bij mij nu een animatie tussen het wisselen van apps aanwezig, dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54
Ik zoek een spel wat cross platform werkt, dwz. Een spel wat ik op mijn android telefoon zet en waar ook een ios versie is. Het moet niet al te zwaar zijn want ik heb maar een simplele htc legend. Ipad draait alles wel goed dus dat zal het probleem niet zijn. Ik heb zelf al zitten zoeken maar kan niets vinden helaas. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 12-09 09:09
ik hoop en wacht nogsteeds op Cut the Rope voor android..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Zinu schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:38:
[...]

Doe eens geen warez posten. En al helemaal geen oude warez.
Is dat warez? Is een APK van de "gewone" Desire af. Kwam er achter dat deze ook op de DHD werkt, beter als alle andere swype-achtige keyboards.

Zolang Swype niet met een nieuwe versie komt voor de DHD kun je hier prima mee uit de voeten.

Dat mag allemaal wel zo zijn, echter laten we losse download locaties hier niet toe. Prima wanneer je een link post naar de website van Swype. Maar een downloadlocatie niet controleerbaar apk-tje is dus niet gewenst.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 23-02-2011 19:15 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net SwiftKey gedownload in plaats van Swype en goeiendag wat typt dat fenomenaal snel! De woord predictie is echt super, stukken beter dan de default HTC predictie! Ik kan zelfs hele stukken typen door alleen maar op de spatiebalk te klikken omdat SwiftKey niet alleen woorden aanvult maar ook suggesties geeft! De app 'kent' dus niet alleen woorden maar ook hele zinnen! Ik moet er wel nog even mee oefenen, maar dit lijkt toch echt een aanrader! Deze post is getypt met SwiftKey en hele gedeeltes zijn met de spatiebalk getypt. :)

EDIT
Laatste woorden weghalen doe je door van rechts naar links te slepen: ook handig. En het toetsenbord wegdoen doe je door naar beneden te slepen. Enig minpuntje is het ontbreken van navigatiepijltjes om naar een plek in je post te gaan, maar die pijltjes heb je ook minder nodig nu... ;) Die woordvoorspelling en de suggesties die je krijgt voordat je ook maar iets typt, is echt top! Ik gebruikte met het standaard toetsenbord van HTC ook wel regelmatig het voorgestelde woord, maar op een of andere manier ging dat vaak fout, ook omdat ik meer op het toetsenbod lette of zo en daardoor vaak een foute suggestie plaatste: met SwiftKey kijk ik meer naar de suggesties en gaat het eigenlijk niet meer fout en dat scheelt echt heel veel tijd. Deze edit is getypt achter m'n computer, want dat gaat alsnog het snelst natuurlijk... ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Zijn er mensen die K-9 Mail gebruiken? Ik gebruik het nu een paar weken en het werkt fijn. Zowel hotmail als gmail account toegevoegd, alleen blijven de mailtjes die ik gelezen heb van mijn hotmail acoount als ongelezen staan als ik bijv. op de pc mijn mail controleer. Gmail werkt wel oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:14:
Ik heb nu net SwiftKey gedownload in plaats van Swype en goeiendag wat typt dat fenomenaal snel! De woord predictie is echt super, stukken beter dan de default HTC predictie! Ik kan zelfs hele stukken typen door alleen maar op de spatiebalk te klikken omdat SwiftKey niet alleen woorden aanvult maar ook suggesties geeft!
Idd, fantastische app. Ik kende het niet maar ben hier heel blij mee. Thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vermaak me, net als velen, al dagen meer dan prima met Game Dev Story. Wat een super verslavend spelletje is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

mrpink83 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:08:
Zijn er mensen die K-9 Mail gebruiken? Ik gebruik het nu een paar weken en het werkt fijn. Zowel hotmail als gmail account toegevoegd, alleen blijven de mailtjes die ik gelezen heb van mijn hotmail acoount als ongelezen staan als ik bijv. op de pc mijn mail controleer. Gmail werkt wel oké.
Heb ik een tijdje gebruikt, maar vond het jammer dat ik geen melding kreeg bij een nieuwe mail, en widget werkte niet. Laat nu gewoon mijn hotmail doorsturen naar gmail en gebruik nu de standaard gmail app die ook goed werkt.

Heeft iemand trouwens een goede app voor flitsmeldingen? :o :+ Had flitsnav 0.7.1 BETA geinstalleerd maar die crasht bij het opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
kevindelange schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:53:
ik hoop en wacht nogsteeds op Cut the Rope voor android..
Deze is te vinden op Appbrain onder de naam Rope Cut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:36:
[...]

Idd, fantastische app. Ik kende het niet maar ben hier heel blij mee. Thx! _/-\o_
Graag gedaan. Ik zat hier zonet voor m'n lol wat onzin-sms'jes te typen omdat het zo lekker werkt! :P
Sharky_NL schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:45:
[...]

Niet dus, hè, lolbroek! Voor je het weet koopt iemand die rommel... ;) Ik wil de officiele zo onderhand ook wel een keertje spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Sharky_NL schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:45:
[...]

Net als Zombies vs Plants, ipv Plants vs Zombies...

Al die namaak Apps, maakt inbreuk op het auteursrecht. Snap niet dat Google deze namaak games niet verwijderen. Stel je voor dat ik een shooter die lijkt op Unreal Tournament zou uitbrengen als Tournament Unreal. En daar nog geld mee verdien ook.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
kent er iemand de app Vplayer?

Schijnt een goede muziek/video etc afspeler te zijn. Ook voor films met ondertiteling (.srt).
Echter wil ik er een proberen, heb de film + srt bestand in hetzelfde mapje, beide dezelfde naam, maar zodra i kde film start loopt hij vast en stopt de film... ?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Zijn er meer mensen die problemen hebben hebben met de app "Het weer". Ik kan nu al 2 dagen geen verbinding maken met de server. Vandaag wel een update voor de app binnen gehaald, maar nog steeds hetzelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mit-46 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:13:
Zijn er meer mensen die problemen hebben hebben met de app "Het weer". Ik kan nu al 2 dagen geen verbinding maken met de server. Vandaag wel een update voor de app binnen gehaald, maar nog steeds hetzelfde....
Net getest en geen probleem via WiFi. Alle tabbladen laden zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, ook leuk aan SwiftKey: je kan instellen hoe lang een 'lomgpress' duurt (voor andere leestekens). Heerlijk! De default HTC instelling was echt te lang, vond ik. Tjonge, wat kan je soms genieten van functionele apps. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:14:
Als je LauncherPro gebruikt, kun je kiezen voor [menu]>Preferences>Homescreen settings>Transition effect.
Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar het ziet er bij mij netjes en soepel uit, alle varianten.
Bedankt, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel de overgang van landscape naar portret, waar nu in 2.2 helemaal geen effect voor is. Dus dat wanneer je je telefoon van rechtop naar zijwaarts kantelt de overgang netjes geanimeerd wordt in plaats van *plop* een andere interface :)
vinnieminnie schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:47:
Je kan dat soort dingen wel instellen door je telefoon te rooten, maar ik weet niet meer precies hoe dat in zijn werk gaat. Volgens mij heb ik het ooit voor elkaar gekregen, maar het kan ook dat android altijd al zoiets had. In ieder geval is er bij mij nu een animatie tussen het wisselen van apps aanwezig, dus het kan wel.
Mijn telefoon is geroot, dus dat is geen probleem. Tussen het wisselen van apps, wat bedoel je precies?
Heel erg bedankt! Ik moest zelf nog eens aan de slag om zelf met een Nederlands woordenboek een eigen versie te bakken, maar dit is een veel makkelijkere optie. Ideaal, in ieder geval tot Swype gereleased wordt, want alleen Engels schiet niet op.

Wel even wennen, maar het werkt best goed eigenlijk :Y
Ik heb nu net SwiftKey gedownload in plaats van Swype en goeiendag wat typt dat fenomenaal snel!
Ja, potverdrie, heb ik eindelijk Swype, introduceer je wéér een optie die ik moet proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:05:

Schijnt een goede muziek/video etc afspeler te zijn. Ook voor films met ondertiteling (.srt).
Echter wil ik er een proberen, heb de film + srt bestand in hetzelfde mapje, beide dezelfde naam, maar zodra i kde film start loopt hij vast en stopt de film... ?
Geen ervaring mee, maar ik gebruik RockPlayer (de demo). Ik gebruik die vooral omdat ik ondertitels bij mijn films wil kunnen gebruiken... Het 'leuke' van RockPlayer, en trouwens ook van andere players, is dat ze allerlei soorten formaten aankunnen... Leuk idee, handig, super, tof, maar op mijn toch niet al te misselijke Desire HD werkt dat zelden goed: om de haverklap loopt het geluid niet synchroon... Ik moest onlangs om de minuut of zo RockPlayer verlaten en de film opnieuw laden... Waardeloos...

Dus nu converteer ik al m'n films (ook al is het een Divx avi, het maakt niet uit wat!)) met Handbrake naar m4v en gelukkig... nu kan ik weer een film kijken op mijn DHD...

Misschien is dat ook een oplossing voor jou probleem...?

Ik gebruik trouwens de volgende settings: iemand daar nog opmerkingen over...? De m4v is groter dan de avi was, maar dat boeit me niet: als het maar werkt...

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/935Scherm.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:00:
[...]

Ja, potverdrie, heb ik eindelijk Swype, introduceer je wéér een optie die ik moet proberen :9
Hehehe. Nou, ik heb Swype dus niet geprobeerd, maar heb daar ook niet veel behoefte aan (ben niet zo van de vage beta's...) en SwiftKey werkt super, dus... your mileage may vary!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
janvanduschoten schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:15:
[...]

vreemd, ik heb ook hetzelfde probleem bij Het Weer. 1e tabblad en dan onderin de optie nu/morgen. de rest doet het wel goed.

UPDATE: nadat ik de update vanuit de market had geinstalleerd deed ie het gewoon weer goed.

[ Voor 12% gewijzigd door avec_style op 23-02-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Johantjuuh schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:05:

hoi, ik heb het niet getest maar misschien werkt met met de Mplayer? Ik weet wel dat deze ook met .srt overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:25:
Hehehe. Nou, ik heb Swype dus niet geprobeerd, maar heb daar ook niet veel behoefte aan (ben niet zo van de vage beta's...) en SwiftKey werkt super, dus... your mileage may vary!
Swype is toch echt geen vage beta te noemen :) De versie die hierboven staat is meegeleverd op nieuwe telefoons en heeft versienummer 1.60. Dat zijn toch allebei goede indicaties dat het echt gewoon een app is die af is. Dat ze er nu weer een beta van gemaakt hebben heeft waarschijnlijk te maken met het grote aantal verschillende resoluties en dergelijke in de algemene markt, maar als je gewoon een .apk pakt die voor jouw resolutie is moet het geen probleem opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:25:
[...]

[...]

Ik gebruik trouwens de volgende settings: iemand daar nog opmerkingen over...? De m4v is groter dan de avi was, maar dat boeit me niet: als het maar werkt...

[afbeelding]

[...]
Ja, 1500 kbps voor 592x256 is wel enorm veel :P. Doe gewoon Constant Quality rond de 20 á 25, dat is imho goed genoeg voor op een telefoon :) Meer tips in Films converteren voor je Android device en Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Ja, 1500 kbps voor 592x256 is wel enorm veel :P. Doe gewoon Constant Quality rond de 20 á 25, dat is imho goed genoeg voor op een telefoon :) Meer tips in Films converteren voor je Android device en Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Aha, super! De avi was 788 Mb, mijn m4v was 963 Mb en met jouw settings is 'ie 333 Mb. Beter. En ik kan inderdaad geen verschil zien. ;) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Ik heb nu net SwiftKey gedownload in plaats van Swype en goeiendag wat typt dat fenomenaal snel! De woord predictie is echt super, stukken beter dan de default HTC predictie! Ik kan zelfs hele stukken typen door alleen maar op de spatiebalk te klikken omdat SwiftKey niet alleen woorden aanvult maar ook suggesties geeft! De app 'kent' dus niet alleen woorden maar ook hele zinnen! Ik moet er wel nog even mee oefenen, maar dit lijkt toch echt een aanrader! Deze post is getypt met SwiftKey en hele gedeeltes zijn met de spatiebalk getypt. :)

EDIT
Laatste woorden weghalen doe je door van rechts naar links te slepen: ook handig. En het toetsenbord wegdoen doe je door naar beneden te slepen. Enig minpuntje is het ontbreken van navigatiepijltjes om naar een plek in je post te gaan, maar die pijltjes heb je ook minder nodig nu... ;) Die woordvoorspelling en de suggesties die je krijgt voordat je ook maar iets typt, is echt top! Ik gebruikte met het standaard toetsenbord van HTC ook wel regelmatig het voorgestelde woord, maar op een of andere manier ging dat vaak fout, ook omdat ik meer op het toetsenbod lette of zo en daardoor vaak een foute suggestie plaatste: met SwiftKey kijk ik meer naar de suggesties en gaat het eigenlijk niet meer fout en dat scheelt echt heel veel tijd. Deze edit is getypt achter m'n computer, want dat gaat alsnog het snelst natuurlijk... ;)
Ik gebruik hem nu ook al tijdje! echt ideaal hé!
En iid gewoon ff bij swiftkey opties je smsjes laten inlezen. Dan is de woordherkenning echt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 07:36
Klein vraagje,
Weet er iemand bij Teamviewer mobile hoe je crtl+alt+del moet gebruiken? ctrl+alt heb ik al gevonden maar nergens de del toets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
janvanduschoten schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:15:
[...]

Ok thanx. Bij mij werkt die niet. Gooi het er wel weer af.

*edit*
Oh crap...
Ik moest ook gewoon updaten. Dacht dat het ik het al gedaan had. Ik zag "bijwerken" staan |:(
Niet er bij nagedacht dat ik er op moest klikken omdat al mijn andere apps automatisch bijwerken.

Lekker suf.

Het werkt in ieder geval weer.

[ Voor 33% gewijzigd door Mit-46 op 23-02-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt iemand hier WaveSecure? Ik ben nu een beetje aan het experimenteren en ik zie bijvoorbeeld de meerwaarde van Titanium Backup voor 6 dollar nog wel in, maar ik vind 20 dollar per jaar voor WaveSecure dan wel weer erg veel.

De kans dat je je telefoon terugvindt is volgens mij vrij klein en dat iemand er een andere ROM op gooit lijkt me ook aanwezig. Dan vind ik die 20 dollar vrij stevig, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
swiftkey heeft wel pijltjes, maar die zijn een beetje verstopt, ben ik ook pas naar enkele weken achter gekomen. druk op 123 en dan op {&= voila pijltjes. 8)

Persoonlijk heb ik mij aangeleerd om de spatiebalk niet meer te gebruiken (extra spatiebalk functies heb ik uitgeschakeld) , maar om op de suggesties boven te drukken.... of dat nu beter is?, maar het bevalt mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

speedy090 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:44:
Klein vraagje,
Weet er iemand bij Teamviewer mobile hoe je crtl+alt+del moet gebruiken? ctrl+alt heb ik al gevonden maar nergens de del toets??
Dat zit een beetje verstopt. Druk eerst op de tweede knop van rechts op de menubalk (een steeksleutel), dan op Ctrl + Alt + Del.
Daar staan ook de opties Reboot computer op afstand en Externe gebruikersinvoer blokkeren.

Verwijderd

Auke schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:04:
swiftkey heeft wel pijltjes, maar die zijn een beetje verstopt, ben ik ook pas naar enkele weken achter gekomen. druk op 123 en dan op {&= voila pijltjes. 8)

Persoonlijk heb ik mij aangeleerd om de spatiebalk niet meer te gebruiken (extra spatiebalk functies heb ik uitgeschakeld) , maar om op de suggesties boven te drukken.... of dat nu beter is?, maar het bevalt mij wel.
Ha, aj, dat is inderdaad aardig verstopt, maar bedankt voor de tip! :) Staan nog wel meer handige toetsen daar!

Ja, ik twijfel ook nog over de spatiebalk... Het gebeurt zo nu en dan dat ik een woord 'intyp' wat ik er niet wil hebben (heb nu de optie aan staan dat de spatiebalk het middelste wordt plaatst). Ik zit daarom nu ook steeds vaker bovenin te klikken op de suggesties, dus misschien moet ik maar eens kijken hoe het werkt als ik de spatiebalk wat dat betreft 'uit' zet.

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Swiftkey heeft wel pijltjes, is te vinden als je de emoticons aanklikt. :>

EDIT

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Steef1986 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:28:
[...]

Goto lockscreen

Echt handig.
Ik heb GoTo lockscreen ene paar dagen geprobeerd, maar er viel me ineens iets op. Als de telefoon vergrendelt en ik ontgrendel die met GoTo Lockscreen, dan wordt ik altijd naar mijn homescreen gestuurd. Erg vervelend als ik een bepaalde app open had voor de telefoon zichzelf vergrendelde. Wederom dus helaas een programma die net niet doet wat ik wil... Nog steeds op zoek dus naar ene programma waarmee je de telefoon kan ontgrendelen met hardware knoppen (het liefst met de middelste knop van de HTC Desire)

Verwijderd

Swiftkey heb ik maanden geprobeerd, fantastisch!!.
Swype heb ik maanden geprobeerd, fantastisch!!.

De rest aan keyboards heb ik geen ervaring mee. Nu gebruik ik Swype maar ik kan net zo goed Swiftkey gebruiken. Mijn punt is, het is zo persoonlijk.

Verwijderd

Wat betreft video's: ik ben van RockPlayer geswitched naar mVideoPlayer. RockPlayer bleef zo nu en dan opeens vastlopen (dan speelde hij 2 seconden en flopte hij weer naar het selectiemenu). mVideoPlayer laat de films net zo mooi zien. En beter nog...:

- gratis (zo lijkt het)
- bookmarks (ideaal! RockPlayer vergat om de haverklap waar 'ie was en begon dan weer opnieuw: dat andere players dit niet hebben... :X )
- zoeken op tijd (handig)
- subtitles (natuurlijk)
- subtitle sync (hoeveel 'ie eerder of later moet indien nodig)
- brightness instelbaar (en wordt onthouden ook, als je dat wilt!)
- swipen om voor- en achteruit te spoelen (gewoon tijdens het spelen: makkelijk en snel!)
- menu (instellingen, bookmarks, etc,) bereikbaar tijdens het spelen (bij RP moest je eerst pauzeren of naar de selectielijst of zo... ik weet het niet meer precies, en ik wil het niet meer weten ook)

Al met al vind ik deze player echt 1000 keer beter dan RockPlayer! Helemaal nu ik toch alles omzet naar m4v omdat het anders alsnog niet werkt in RP... Ik snap niet waarom niet iedereen deze gebruikt, eigenlijk: hij heeft alles wat ik nodig heb!

mVideoPlayer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Klinkt goed. Ga ik dan ook maar eens uitproberen. :)

Edit:
This app DOES ONLY PLAY WHAT YOUR PHONE ALREADY SUPPORTS
Kun jij dit bevestigen? Want dat vond ik juist het grote voordeel van RockPlayer: die speelt ook bestanden af die niet door de telefoon zelf ondersteund worden. :)

[ Voor 71% gewijzigd door Joen op 24-02-2011 16:13 ]

Verwijderd

Joen schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:10:
Klinkt goed. Ga ik dan ook maar eens uitproberen. :)

Edit:

[...]

Kun jij dit bevestigen? Want dat vond ik juist het grote voordeel van RockPlayer: die speelt ook bestanden af die niet door de telefoon zelf ondersteund worden. :)
O, ai, ja, dat zou kunnen, maar dat is voor mij geen probleem (meer) omdat RockPlayer op mijn Desire HD altijd moeite had met films die officieel niet supported waren... Geluid ging dan gek lopen en zo: onwerkbaar. Dus ik zet nu altijd AL mijn films om naar mv4 zodat de DHD 'm gewoon aankan. En dus mVideoPlayer ook... Ik had ook RockPlayer geinstalleerd omdat 'ie alles aan zou kunnen, maar goed, als dat dan niet echt werkt (ik kon echt geen enkele film gewoon bekijken zonder gedonder) dan ben ik er snel klaar mee... en dan is mVideoPlayer met al z'n opties echt een verademing...!

Dus ja, het zou kunnen: kan het niet bevestigen zo snel, want ik heb geen ander formaat film meer op m'n DHD... Maar ik zet liever alles om, om de film daarna ongestoord te kunnen bekijken met allemaal mooie opties, dan dat ik niet-native formaten NIET ongestoord kan bekijken... ;)

Voordeel van omzetten is natuurlijk ook dat je meteen 2 keer zoveel films op je mobiel kwijt kan... Altijd handig. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 16:29 ]

• Creesch

Creesch

bla bla!

Ik had een paar pagina's terug iets gepost over widgets die ik zocht in de sense/launcher pro stijl en die heb ik nu gevonden :D

Colorize widgets:
Market
Appbrain

Erg fijne agenda en ook een erg fijne facebook/twitter/etc widgets :)

Verwijderd

Creesch schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:59:
Erg fijne agenda en ook een erg fijne facebook/twitter/etc widgets :)
Dat ding heeft wel heel veel permissies nodig :/

• Creesch

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:06:
[...]

Dat ding heeft wel heel veel permissies nodig :/
mja niet zo gek als je bedenkt dat het verschillende widgets met verschillende functies zijn:

There are seven widgets
- Facebook
- Twitter
- Agenda
- Analog Clock
- Bookmark

• codex
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik wilde net SwiftKey aanraden maar blijkbaar was ik niet de ontdekker van het wiel. Wat een belachelijk goed toetsenbord zeg. Sommige zinnen zijn met 4 aanslagen getikt. Meteen voor betaald, ere wie ere toekomt :)

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 07:36
gwystyl schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:34:
[...]

Dat zit een beetje verstopt. Druk eerst op de tweede knop van rechts op de menubalk (een steeksleutel), dan op Ctrl + Alt + Del.
Daar staan ook de opties Reboot computer op afstand en Externe gebruikersinvoer blokkeren.
AHA ! it works :-) thx!

Verwijderd

Creesch schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:58:
mja niet zo gek als je bedenkt dat het verschillende widgets met verschillende functies zijn:
Overigens krijg ik het nog niet aan de praat. Net mijn Facebook accountgegevens ingevuld, maar alles blijft leeg.

• Creesch

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:09:
[...]

Overigens krijg ik het nog niet aan de praat. Net mijn Facebook accountgegevens ingevuld, maar alles blijft leeg.
bij mij werkte het gelijk? Wel even op refresh drukken...

Verwijderd

reemprive schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:05:
Ik wilde net SwiftKey aanraden maar blijkbaar was ik niet de ontdekker van het wiel. Wat een belachelijk goed toetsenbord zeg. Sommige zinnen zijn met 4 aanslagen getikt. Meteen voor betaald, ere wie ere toekomt :)
Ja, heerlijk, he? Ik zit gewoon voor mijn lol op mijn DHD te typen. ;) Zie nu wel dat ik niet weet hoe je accenten moet typen... Maar echt, maar ik heb nu veel minder de neiging om voor een post naar de computer te lopen! Het is gewoon leuk om te zien (dat typte ik met drie keer spatie!) met welke suggesties SwiftKey nu weer komt! :p En mijn dochter vraagt tijdens het Whatsappen ook niet meer of ik soms teveel gedronken heb... ;)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben opzoek naar een app die uit een map ringtones/notifications haalt zodat ik elke keer een ander geluidje heb :D Lijkt mij wel cool. Altijd maar hetzelfde wordt ook saai.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Smultie
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:25:
Ik ben opzoek naar een app die uit een map ringtones/notifications haalt zodat ik elke keer een ander geluidje heb :D Lijkt mij wel cool. Altijd maar hetzelfde wordt ook saai.
En nooit zeker weten of het jóuw telefoon is of die van iemand anders? Nee, dank je :P

Volgens mij moet dit wel werken btw: https://market.android.co...dsoftware.randomringtones

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:24:
Ja, heerlijk, he? Ik zit gewoon voor mijn lol op mijn DHD te typen. ;) Zie nu wel dat ik niet weet hoe je accenten moet typen...
Dat kan door hem op Qwerty International te zetten en dan bijvoorbeeld de letter e wat langer vast te houden, je krijgt dan een stuk of zeven mogelijkheden met alle accenten.

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Twee vraagjes;

Is het mogelijk om de layout van de lijst met contacten aan te passen? (zoals het er bijvoorbeeld uitziet bij de samsung galaxy) Nu zie je gewoon een simpele witte lijst met jouw contacten. Bij de galaxy is het mooi zwart en de tekst is dan blauw/wit. Ik heb me rot gezocht maar kan dit nergens instellen. (ik wil het er dus uit zien hebben als je op de 'aanpassen' knop drukt. zoiets....)

En: is er een app, waarmee je je Windows pc kan overnemen? (mstsc) ??

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:45:
[...]

Dat kan door hem op Qwerty International te zetten en dan bijvoorbeeld de letter e wat langer vast te houden, je krijgt dan een stuk of zeven mogelijkheden met alle accenten.
Ja, die optie zocht ik! Ik vroeg me al af waar die zat. Thx!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

vwtune schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:58:
Twee vraagjes;

Is het mogelijk om de layout van de lijst met contacten aan te passen? (zoals het er bijvoorbeeld uitziet bij de samsung galaxy) Nu zie je gewoon een simpele witte lijst met jouw contacten. Bij de galaxy is het mooi zwart en de tekst is dan blauw/wit. Ik heb me rot gezocht maar kan dit nergens instellen. (ik wil het er dus uit zien hebben als je op de 'aanpassen' knop drukt. zoiets....)
Waarschijnlijk moet je dan op zoek naar een dialer die in te stellen is. Misschien dialer one?
Teamviewer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox51Mulder
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-02-2022
vwtune schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:58:
Twee vraagjes;

Ik gebruik pocked cloud. Daar kan je via je gmail account inloggen werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom ziet tweetdeck er zo ruk uit op andriod, de apple ap ziet en werkt veel beter imo..

gebruik nu plume, maar bij mn vriendin op de apple ziet het er gelikter uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creesch schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:34:
bij mij werkte het gelijk? Wel even op refresh drukken...
Refresh, Launcher reload, reboot, helpt allemaal niets. De agenda- en Facebookcolorwidgets blijven leeg, een windowtje zonder content. Ik weet niet goed wat ik nog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 02:20:
[...]

Refresh, Launcher reload, reboot, helpt allemaal niets. De agenda- en Facebookcolorwidgets blijven leeg, een windowtje zonder content. Ik weet niet goed wat ik nog kan proberen.
Vrij weinig nog denk ik... wazig probleem.

Draai je toevallig 2.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er flashplayer voor android 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
  • Laatst online: 20:28
Halloo,

Ik zoek nog een goede applicatie voor tijdens het skiën. Heb de market al een beetje door gezocht en dit topic ook maar kom niet echt wat tegen.

Belangrijk is dat er echt alleen gebruik gemaakt word van de GPS. Het liefst zou ik een appje hebben met de Topsnelheid en het aantal geskiede kilometers =)

Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Fiorano schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:13:
Halloo,

Ik zoek nog een goede applicatie voor tijdens het skiën. Heb de market al een beetje door gezocht en dit topic ook maar kom niet echt wat tegen.

Belangrijk is dat er echt alleen gebruik gemaakt word van de GPS. Het liefst zou ik een appje hebben met de Topsnelheid en het aantal geskiede kilometers =)

Iemand nog suggesties?
Probeer Runkeeper eens. Heb je keus uit Running, Cycling, Walking, Hiking, Downhill skiing, Crosscountry Skiing, Snowboarding en nog een stuk of wat.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk myReact van m113Bekijk de gallery van m113Berichten: 31
Reg. datum: 12 februari 2010
--------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsthee92
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:51:
--------------------------------------------------------------------------------
1 keer posten is meer dan genoeg, en zeker niet zo kort achter elkaar. Kunt niet verwachten dat iedereen 24/7 klaar zit om te reageren op je post. En om je even te helpen:

http://tinyurl.com/4lecyhv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Elk uur deze vraag? Welnu, om kwart voor drie niet nee. Om kwart voor vier ook niet. En om kwart voor vijf: nee. Je hebt 2.2 nodig, iets dat je gewoon binnen drie seconden had kunnen vinden.
Ah, op 2.1 kan het ook. Maar dat zal wel te moeilijk zijn dus binnen een uur weer drie vragen hoe het werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 25-02-2011 15:59 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Brabo-Joossie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:15:
[...]

Probeer Runkeeper eens. Heb je keus uit Running, Cycling, Walking, Hiking, Downhill skiing, Crosscountry Skiing, Snowboarding en nog een stuk of wat.
hoi volgens mij hebben de meeste gps trackers toch een verbinding nodig om de mappen te kunnen laden? tenzij je zelf een app hebt die de mappen opslaat op de sd kaart o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Skyfire browser is een optie. http://www.skyfire.com/product/android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ah zo! Ik was er van uit gegaan dat ie bedoelde dat ie wilde bijhouden waar ie allemaal kwam, en hoe snel. Runkeeper kan dat, maar die is inderdaad niet met kaarten ofzo. Ik geloof wel dat je 't later over Google Maps heen kunt leggen, maar 't is in ieder geval geen navigatie-app.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:50

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik gebruik endomondo voor dat soort dingen. Dan kan je ze wel pas zien op googlemaps als je weer data hebt maar de afgelegde routes worden wel onthouden tot die tijd.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Saffie_time schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:08:
Ik gebruik endomondo voor dat soort dingen. Dan kan je ze wel pas zien op googlemaps als je weer data hebt maar de afgelegde routes worden wel onthouden tot die tijd.
ah dat is een mooie! die kan ik ook wel gebruiken. Wist nieteens dat dat zo kon ;) TNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, 2.2 nog. Het is wel een custom ROM, maar bij de Blade zijn die beter dan de stock ROM.

Ik ga binnenkort toch nog even een andere ROM testen, dan nog maar eens kijken of het daar aan ligt. Als dat het niet is weet ik het echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 15:14
Jongens ik heb een vraag.

Heb nu dus alles zover dat mijn HTC Desire met gingervillian 1.1 compleet naar mijn hand gezet is, enkel ik mis nog 1 ding wat ik niet gevonden krijg.
Ik zoek een email widget die werkt met activesync (m.hotmail.com), die de helft van het scherm vult.(andere helft wordt door sms widget gevuld).

Ik heb al diverse programma's geprobeerd (zoals k9, mail widget free, maildroid) maar krijg niet de goede gevonden.

Met orginele HTC Sense kon ik van de standaard email programma een widget plaatsen en gebruiken, enkel krijg ik die niet terug.
Programma zit er nog wel in (email en gmail) enkel niet hun widgets.

Welke app/widget kan ik hiervoor beste gebruiken.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!