Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Thomasthomas schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:54:
De (officiele) Twitter app vind ik heel fijn werken. Het is een beetje in de stijl van de iPad app. De widget vind ik ook waardeloos, als ik iets wil tweeten laat hij me dat niet eens in het daarvoor bestemde veld typen maar brengt hij me gelijk naar de app. Ik gebruik hem wel, het is gewoon mijn portaal naar Twitter en soms check ik daar of er een nieuwe tweet is (waarna ik altijd gewoon het programma zelf open, maar goed).
Ik gebruik de Large Widget (4x2) Als ik hier in het veld ga staan om wat te posten, wordt ik wel naar het goede scherm geleid. Bij mij werkt het prima dus.

Edit: Wat ik wel jammer vind van de twitter-app is dat de tekst niet meegestuurd wordt als je een foto stuurt naar Twitpic.

[ Voor 8% gewijzigd door timovd op 14-02-2011 14:46 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Wie gebruikt Dolphin Browser HD?

Bij afsluiten vraagt hij altijd wat je wilt doen (cache/geschiedenis legen). Is er een optie waar je dit uit kan zetten?
Bij instellingen/exit en dan het vinkje "confirm" aan en uit zetten schijnt geen verschil te maken.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

madmaus schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:31:
Wie gebruikt Dolphin Browser HD?

Bij afsluiten vraagt hij altijd wat je wilt doen (cache/geschiedenis legen). Is er een optie waar je dit uit kan zetten?
Bij instellingen/exit en dan het vinkje "confirm" aan en uit zetten schijnt geen verschil te maken.
Ik heb de Dolphin HD en druk gewoon op de home toets onderaan links.
Eens in de zoveel tijd doe ik het programma afsluiten zoals je beschrijft en leeg ik de history en cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Ik zit al geruime tijd te zoeken naar een eventuele app welke automatisch de helderheid van mijn scherm aanpast op bepaalde tijden.

Het liefste wil ik namelijk van 19:00 - 9:00 de helderheid laag hebben staan, en dan de rest van de dag wat hoger zodat ik kan lezen in zonlicht.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb ff gezocht maar kan toch niet vinden.

Waar kan je de eigenaars informatie invoeren/wijzigen? B.v. als ik op de market een feedback geef staat daar alleen de voor letter van mijn naam. Ik wil graag dat mijn hele naam komt er te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ik gok dat iemand Tasker zal gaan roepen :) Hoe of wat weet ik niet maar in het Tasker Topic kunnen ze je vast verder helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:16:
Ik zit al geruime tijd te zoeken naar een eventuele app welke automatisch de helderheid van mijn scherm aanpast op bepaalde tijden.

Het liefste wil ik namelijk van 19:00 - 9:00 de helderheid laag hebben staan, en dan de rest van de dag wat hoger zodat ik kan lezen in zonlicht.
Zal vast met Tasker kunnen. Daar schijn je zowat alles mee te kunnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59

Kan idd met Tasker, maar veel makkelijker en goedkoper met SettingProfiles bijv. Ik heb van 00.00 tot 08.00 een profiel ingesteld met minimale helderheid, meldingsgeluiden zachter, dataverbinding, wifi en autosync uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
ik heb een palm pre gehad waar je een contact reminder kon instellen om herinnert te worden aan een actie die aan een persoon hangt als diegene je mailt/belt/sms. Is dat voor android ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een bluetooth headset. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de fmradio via bluetooth te laten werken. Als ik nu voor fm radio kies krijg ik de melding dat ik een headset nodig ben. Zijn er mogelijkheden om dit aan te passen of moet ik daarvoor een andere app zoeken dan de standaard app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:59
Sagaris schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:53:
Heeft iemand anders ook het probleem dat de meldingen niet meer werken in Twitter 2.0.0? Meldingen voor tweets staan aan met een refresh-tijd van 15 minuten, maar heb al een paar dagen geen melding gekregen. Update verwijderen en op nieuw installeren heeft geen effect, same as a reboot. Ben ik de enige?
Hoeveel vrije ruimte heb je nog op je interne geheugen? Als dit onder de 20/25 MB? is zal hij niet meer synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
gwystyl schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:08:
[...]

Heb je de site van BW ook gelezen?

[...]

Geen CC is dus niet echt een excuus.... AndroidPit linkje
Nou draai nu vanaf zaterdag de orginele Beautiful widgets. Netjes gekocht.. Skins werken.
Alleen loop ik nu tegen andere bugs aan..

1ste: Ik moet na elke boot weer alles instellen. Krijg de melding dat er nieuwe versie is.. Wat dus niet zo is.. betreft 3.3.4.

Ten 2e: Accuweather doet niet. Deze blijft simpelweg op zaterdag staan. Update gewoon niet.

Daar gaan je pleuro's. Denk dat het tijd is om te mailen.

Wordt er niet vrolijk van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Steef1986 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:05:
[...]

Nou draai nu vanaf zaterdag de orginele Beautiful widgets. Netjes gekocht.. Skins werken.
Alleen loop ik nu tegen andere bugs aan..

1ste: Ik moet na elke boot weer alles instellen. Krijg de melding dat er nieuwe versie is.. Wat dus niet zo is.. betreft 3.3.4.

Ten 2e: Accuweather doet niet. Deze blijft simpelweg op zaterdag staan. Update gewoon niet.

Daar gaan je pleuro's. Denk dat het tijd is om te mailen.

Wordt er niet vrolijk van..
Accuweather lag er vandaag uit. Die gebruik ik normaal ook, maar ik zag een tweet van levelupstudio dat men even over moest schakelen naar google voor het weer.

Wat betreft die nieuwe versie melding kan ik je niet helpen, dat doet hij bij mij niet. Je kan proberen hem weg te halen en dan opnieuw te installeren vanuit de market?

Mailen is sowieso handig, hij reageert vrij snel op commentaar en probeert bugs snel op te lossen.

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 14-02-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
gwystyl schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:14:
[...]

Accuweather lag er vandaag uit. Die gebruik ik normaal ook, maar ik zag een tweet van levelupstudio dat men even over moest schakelen naar google voor het weer.

Wat betreft die nieuwe versie melding kan ik je niet helpen, dat doet hij bij mij niet. Je kan proberen hem weg te halen en dan opnieuw te installeren vanuit de market?

Mailen is sowieso handig, hij reageert vrij snel op commentaar en probeert bugs snel op te lossen.
Kon geen mail adress vinden, heb jij die toevallig wel?
Heb het gemeld via twitter. Hopelijk is ie daar ook snel ;)

Las al iets over dat de bugs waarschijnlijk door 2.2.1.jp5 dell komen. De versie die ik dus ook draai. En als ik me goed herinner kwamen na die updates ook de beautiful widgets bugs.

Welke android versie draaien jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Steef1986 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:22:
[...]

Kon geen mail adress vinden, heb jij die toevallig wel?
Heb het gemeld via twitter. Hopelijk is ie daar ook snel ;)
zo te zien wel. :)
LevelUp Studio
@StefanHaarman is this a stock rom?
less than 1 minute ago in reply to StefanHaarman from YoruFukurou

LevelUp Studio
@StefanHaarman yes I talking about it earlier, it is being fixed from accuweather side
Las al iets over dat de bugs waarschijnlijk door 2.2.1.jp5 dell komen. De versie die ik dus ook draai. En als ik me goed herinner kwamen na die updates ook de beautiful widgets bugs.

Welke android versie draaien jullie?
http://levelupstudio.com/about zegt support [at] levelupstudio [.] com.

Ik draai nu 2.2.1, maar ik heb ook geen problemen gehad op 2.1 op mijn Samsung Galaxy Spica. Misschien is het wel device/firmware gerelateerd? JP5 klinkt als een Galaxy S?

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 14-02-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
gwystyl schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:44:
[...]

zo te zien wel. :)
LevelUp Studio
@StefanHaarman is this a stock rom?

LevelUp Studio
@StefanHaarman yes I talking about it earlier, it is being fixed from accuweather side

[...]

Ja heb al contact via twitter :)

http://levelupstudio.com/about zegt support [at] levelupstudio [.] com.

Ik draai nu 2.2.1, maar ik heb ook geen problemen gehad op 2.1 op mijn Samsung Galaxy Spica. Misschien is het wel device/firmware gerelateerd? JP5 klinkt als een Galaxy S?
Yup jp5 is de nieuwste SGS. Die kwam afgelopen donderdag uit.

zowel jp3 als jp5 zijn beide 2.2.1

Alleen met jp5 gaat de batterij stukken langer mee ;)

Maar sinds jp5 bugged BW dus.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Kan het zijn dat je met Android 2.1 update 1 verplicht bent om via UMTS je applicaties uit de Market te downloaden?

Ik heb een LG GT540 met een Pre-Paid kaart, maar zonder de UMTS. Ik wil via de wifi de applicaties gebruiken. Bijna alles werkt: GoogleMail account aanmaken, web surfen, email, weerberichten...

... alles behalve de apps downloaden in de Market. Beetje frustrerend. Iemand suggesties of ook meegemaakt?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

VisionMaster schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:08:
Kan het zijn dat je met Android 2.1 update 1 verplicht bent om via UMTS je applicaties uit de Market te downloaden?

Ik heb een LG GT540 met een Pre-Paid kaart, maar zonder de UMTS. Ik wil via de wifi de applicaties gebruiken. Bijna alles werkt: GoogleMail account aanmaken, web surfen, email, weerberichten...

... alles behalve de apps downloaden in de Market. Beetje frustrerend. Iemand suggesties of ook meegemaakt?
Je kunt apps gewoon over wifi downloaden.
Kun je eens controleren of je bent ingelogd met Talk? Dit is meestal ook een goede indicatie of je je goed hebt aangemeld bij de Google services. (Vraag me niet waarom...)
Anders zou je eens de cache van de Android Market kunnen legen.

[ Voor 4% gewijzigd door Balachmar op 14-02-2011 21:13 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Balachmar schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:13:
[...]

Je kunt apps gewoon over wifi downloaden.
Kun je eens controleren of je bent ingelogd met Talk? Dit is meestal ook een goede indicatie of je je goed hebt aangemeld bij de Google services. (Vraag me niet waarom...)
Anders zou je eens de cache van de Android Market kunnen legen.
Ok, helaas... alles downloads zitten nog steeds vast in de "Download starten..." fase :S

Ik heb net Google Talk even aangezet en succesvol contact gelegd met mijn account op mijn laptop. Ik zal nu wederom de cache clearen van de market, en verder al het andere van die app killen/clearen dat ik nog niet gedaan heb.

Zijn er nog andere manier (die mijn vriendin gaat begrijpen) om software te selecteren en installeren buiten de Market om? Dit is extreem zuur om zo te ervaren met een nieuw toestel. Alles werkt, behalve de Market. Downloaden is onmogelijk.

Als extra grap heb ik nog geprobeerd mijn UMTS enabled simkaart/abo er in te stoppen om te kijken of het iets uit maakt... helaas.

Software bug?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik gebruik Llama sinds een tijdje, simpel en werkt goed: https://market.android.com/details?id=com.kebab.Llama

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik gebruik PowerAmp als musicplayer op m'n Desire. Weet iemand of het mogelijk is om de hardwareknoppen toe te wijzen aan PowerAmp, om naar de volgende of vorige song te gaan? Op het ogenblik moet ik steeds het toestel unlocken.

In de settings staat wel dat je de knoppen van de koptelefoon voor dit doel kunt gebruiken, maar ik gebruik een Sennheiser zonder knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

J-P

Syntax erro....

Timeriffic kan dat ook allemaal, simpel op bepaalde tijden acties voeren zoals helderheid, geluid, bluetooth en wifi.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Timeriffic doet echt perfect wat ik wil! Bedankt hiervoor dus. Nu schakeld 's avonds om 10u de brightness naar 0% en schakelen WiFi en eventueel Bluetooth automatisch uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:57:
Ik heb sinds vandaag een bluetooth headset. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de fmradio via bluetooth te laten werken. Als ik nu voor fm radio kies krijg ik de melding dat ik een headset nodig ben. Zijn er mogelijkheden om dit aan te passen of moet ik daarvoor een andere app zoeken dan de standaard app?
Afaik wordt de draad van de headset gebruikt als antenne voor de FM Radio en kun je dit dus niet met een bluetooth-headset doen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 07:44:
[...]

Afaik wordt de draad van de headset gebruikt als antenne voor de FM Radio en kun je dit dus niet met een bluetooth-headset doen.
Misschien kan je wel een headset-met-draad in de foon pluggen om die alleen als antenne te laten functioneren en dan het geluid alsnog via BT ontvangen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
GentiLi schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:39:

Waar kan je de eigenaars informatie invoeren/wijzigen? B.v. als ik op de market een feedback geef staat daar alleen de voor letter van mijn naam. Ik wil graag dat mijn hele naam komt er te voorschijn.
Gaat dit om een DHD?
Je kunt je eigen visitekaart aanpassen. Ik weet niet of dat is wat je bedoelt?

Check hier bladzijde 48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
GentiLi schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:39:

Volgens mij wordt de naam gebruikt die je hebt ingevuld in je google-profiel (welke dus aan je gmail account is gekoppeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:57:
Je kan ook gewoon naar radio luisteren via Wifi.
Als je liever via FM luistert, dan moet je even nagaan of je je headset misschien nog kunt omruilen tegen een ander model waarin de FM-module zit ingebouwd. (Zoals sonyericcson MW-600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:50:
[...]

Misschien kan je wel een headset-met-draad in de foon pluggen om die alleen als antenne te laten functioneren en dan het geluid alsnog via BT ontvangen...?
Dit heb ik wel eens geprobeerd, maar dat is me nooit gelukt omdat zodra je een headset in plugt, de telefoon dat herkent en alle geluid naar de headset stuurt.
Als je een programma hebt waarbij je de geluids-uitgang kan kiezen zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje aan het aanklooien met de custom ROM van Modaco en daar zit Wavesecure ingebakken. Dat is op zich wel okay, maar kost full spec 20 dollar per jaar en ik neem aan dat er wel goede alternatieven zijn.

HTC heeft het mooi zelf ingebakken, maar wat gebruiken jullie als beveiliging voor je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 21:48

Reley

Zoom Zoom

Ik zoek me al een tijdje het schompes naar een app waarmee ik kan inloggen op het WiFi van mijn werk.
Ze gebruiken hier een RSA SecurID token om aan te loggen op het netwerk en ik krijg dit niet voor elkaar op mijn DesireHD. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Reley schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:17:
Ik zoek me al een tijdje het schompes naar een app waarmee ik kan inloggen op het WiFi van mijn werk.
Ze gebruiken hier een RSA SecurID token om aan te loggen op het netwerk en ik krijg dit niet voor elkaar op mijn DesireHD. Iemand een idee?
Misschien een gekke opmerking, maar zonder token gaat je dat dus niet lukken ben ik bang.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reley schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:17:
WEL een token? Wat moet die app dan doen?
GEEN token? Forget it! (zonder gekheid)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 15:24 . Reden: (Zonder gekheid) toegevoegd om aan te geven dat het echt niet lukt ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:24:
[...]

WEL een token? Wat moet die app dan doen?
GEEN token? Forget it!
om op wireless te komen heb ik een securID token. (zo'n mooie RSA sleutelhanger.. ) bij aanmelden op wifi word dus gevraagd een pin-code + het token in te vullen.
Ik wil met mijn DHD ook op het WiFi komen en dus inloggen via SecurID.

Een collega met een Iphone 4 kan zonder enig probleem inloggen via zijn SecurID, ook zonder rare instellingen te wijzigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Reley op 16-02-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:58
gwystyl schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:03:
[...]

Dit heb ik wel eens geprobeerd, maar dat is me nooit gelukt omdat zodra je een headset in plugt, de telefoon dat herkent en alle geluid naar de headset stuurt.
Als je een programma hebt waarbij je de geluids-uitgang kan kiezen zou het moeten kunnen.
Bij de standaard FM-radio van HTC kun je gewoon voor luidspreker kiezen wanneer je headset aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reley schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:26:
[...]

om op wireless te komen heb ik een securID token. (zo'n mooie RSA sleutelhanger.. ) bij aanmelden op wifi word dus gevraagd een pin-code + het token in te vullen.
Ik wil met mijn DHD ook op het WiFi komen en dus inloggen via SecurID.

Een collega met een Iphone 4 kan zonder enig probleem inloggen via zijn SecurID, ook zonder rare instellingen te wijzigen.
Ik zag dit en daar wordt wel over 'rare' instellingen gesproken rond pagina 14.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 15:49 . Reden: 48 veranderd in 14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:43:
[...]

Ik zag dit en daar wordt wel over 'rare' instellingen gesproken rond pagina 14.
Helaas, collega zoekt de hidden SSID op, vult gegevens in (credentials dus..), accepteerd certificate en klaar...

Het lijkt me dat dat toch ook moet kunnen in Android??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Reley schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:06:
[...]
Helaas, collega zoekt de hidden SSID op, vult gegevens in (credentials dus..), accepteerd certificate en klaar...
Hidden SSID's worden standaard niet ondersteund door Android 8)7 Ik heb ook lang zitten kloten op mijn thuisnetwerk die SSID niet uitzend. Even de SSID opzoeken (bij je collega) en invullen in deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een app dat als de tel uit staat dat de alarm wel aafgaat?
ik heb een xperia x8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:48:
ik heb een xperia x8
Nee. Telefoon uit = alarm uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 16-02-2011 16:51 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:48:
ik heb een xperia x8
Nee, het beste kan je 's nachts je telefoon gewoon op Airplane modus zetten, of aan de lader hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke app kan je het beste pingen op een xperia x8?
android 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik neem aan dat je wilt "Pingen" als in dat MSN-achtige gedoe?
http://www.hi.nl/Wat-is-pingen.htm
Pingen is de allernieuwste trend op het gebied van messaging. Pingen houdt in dat je razendsnel en onbeperkt berichten (in de vorm van tekst, beeld of spraak) kunt versturen via het programma BlackBerry® Messenger, dat uitsluitend op BlackBerry smartphones te vinden is.
Zo heel moeilijk was dat op google niet te vinden trouwens.. Ik typte alleen maar "Pingen" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

"Pingen" kan ook met PingChat. Of WhatsApp. Of Google Talk. Ik heb vrienden die ze allemaal gebruiken, dus ik heb ze alle 3 geinstalleerd staan :')

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
is er al adobe flash 10.1 beschikbaar voor android 2.1 (eclair)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap, net na wat gerommel Awaremote aan de praat gekregen, een remote control voor WinAmp. Wat een briljante app! Geen geschipper of wat dan ook, het is bijna alsof je Android device van oorsprong gemaakt is voor het besturen van geluid op je PC. Relaxed door je bestanden heen browsen, dingen in je playlist gooien en real-time controls alsof de muziek direct van je device af speelt.

Ik moet maar eens een CC gaan regelen, want deze app wil ik wel kopen.

Heeft iemand trouwens eventuele alternatieven? Hoewel ik zeer onder de indruk van deze app ben is het altijd goed de concurrentie te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:00:
met welke app kan je het beste pingen op een xperia x8?
android 2.1
Pingen? Vroeger noemden we dat nog chatten.

Maar goed, daarvoor gebruik ik Talk, werkt prima.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
jelmervos schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:30:
[...]

Pingen? Vroeger noemden we dat nog chatten.

Maar goed, daarvoor gebruik ik Talk, werkt prima.
ik ben wel erg fan van whatsapp:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
avec_style schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:18:
[...]

Als je liever via FM luistert, dan moet je even nagaan of je je headset misschien nog kunt omruilen tegen een ander model waarin de FM-module zit ingebouwd. (Zoals sonyericcson MW-600)
Just forget it. Dat gaat niet. Naar FM luisteren lukt niet met bluetooth.

edit: trouwens ik heb het over de DHD.
Gadgeteer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:04:
[...]

Gaat dit om een DHD?
Je kunt je eigen visitekaart aanpassen. Ik weet niet of dat is wat je bedoelt?

Check hier bladzijde 48
Dit heb ik al lang geprobeerd maar het blijkt niet daar te zijn.
avec_style schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:11:
[...]

Volgens mij wordt de naam gebruikt die je hebt ingevuld in je google-profiel (welke dus aan je gmail account is gekoppeld)
Hier ligt het helaas ook niet. Of bedoel je iets anders?

[ Voor 50% gewijzigd door GentiLi op 16-02-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het zoeken naar mogelijkheden om te betalen in de Android Market. Ik heb geen creditcard en hoewel ik er wel eentje kan aanvragen vind ik het een beetje schieten op een mug met een kanon. Hoe doen jullie dat? Ik las iets over virtuele creditcards en dergelijke oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:19:
Ik ben aan het zoeken naar mogelijkheden om te betalen in de Android Market. Ik heb geen creditcard en hoewel ik er wel eentje kan aanvragen vind ik het een beetje schieten op een mug met een kanon. Hoe doen jullie dat? Ik las iets over virtuele creditcards en dergelijke oplossingen?
Dit geeft je de mogelijkheid een virtuele creditcard aan te maken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Bestaat er uberhaupt wel een applicatie voor android om .VCE bestanden te kunnen gebruiken? Ik kan hierover helaas niets vinden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:24:
Holy crap, net na wat gerommel Awaremote aan de praat gekregen, een remote control voor WinAmp. Wat een briljante app! Geen geschipper of wat dan ook, het is bijna alsof je Android device van oorsprong gemaakt is voor het besturen van geluid op je PC. Relaxed door je bestanden heen browsen, dingen in je playlist gooien en real-time controls alsof de muziek direct van je device af speelt.

Heeft iemand trouwens eventuele alternatieven? Hoewel ik zeer onder de indruk van deze app ben is het altijd goed de concurrentie te bekijken :)
Als je bereid bent om van Winamp over te stappen op XBMC, is dit een geweldige remote: http://www.appbrain.com/a...e/org.xbmc.android.remote
http://xbmc.org/freezy3k/...-xbmc-remote-for-android/

Je kunt 'm voor al je media gebruiken maar enkel voor muziek kan ook. Ik vind het uitstekend werken.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Heeft de market weer problemen ? Heb al sinds gisteren last dat downloads niet altijd willen starten...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Verwijderd

Freekers schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:08:
Heeft de market weer problemen ? Heb al sinds gisteren last dat downloads niet altijd willen starten...
Ik heb nergens last van. Market cache al geleegd?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Voor de autoblog fans heeft Autoblog hun android app uitgebreid, je kan nu ook berichten versturen en spots posten. zie voor meer info http://www.autoblog.nl/ar...uwde-autoblog-android-app

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 17-02-2011 18:34 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04:15
Zijn er nog mensen die problemen hebben om de Ebuddy messenger applicatie te installeren?
Hier lukt het niet op een Xperia X8

• iceme
  • Laatst online: 13-09 08:19
Ik ben al een tijdje opzoek naar een call manager die heel simpel controleert aan de hand van een groep contacten of hij moet doorschakelen naar een ander nummer of dat de mobiel moet overgaan..

Heeft iemand enig idee want ik heb er een stuk of wat geprobeerd maar geen van alle voldeed aan mijn eisen :)
Mijn oude E71 had dit als standaard feature.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bullet NL schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:34:
Voor de autoblog fans heeft Autoblog hun android app uitgebreid, je kan nu ook berichten versturen en spots posten. zie voor meer info http://www.autoblog.nl/ar...uwde-autoblog-android-app
Fijn dat spots nu gepost kunnen worden. Dat is met een telefoon immers zo snel gedaan: een verrijking voor de autospot pagina.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik ben de hele avond al aan het zoeken naar een super simpele RSS downloader. Een voorwaarde is dat ik moet kunnen aangeven WAAR de download heen moet.

Ik namelijk podcasts downloaden maar ik wil niet die lompe ingebouwde media spelers gebruiken want die ondersteunen geen van allen SRS geluid, maar de sense media player wel.

Iemand iets voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milly schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:27:
Als je bereid bent om van Winamp over te stappen op XBMC, is dit een geweldige remote: http://www.appbrain.com/a...e/org.xbmc.android.remote
http://xbmc.org/freezy3k/...-xbmc-remote-for-android/

Je kunt 'm voor al je media gebruiken maar enkel voor muziek kan ook. Ik vind het uitstekend werken.
Zo, dat is even wennen als je van WinAmp afkomt. Eerst dacht ik dat je de PC als beeldscherm moest blijven gebruiken, maar dat is gelukkig niet zo.

Wat me bevalt aan de XBMC remote is dat hij een stuk soepeler loopt dan die andere als je door mappen heen scrollt en dat hij de oorspronkelijke mappenstructuur intact laat. Wat ik mis (of vooralsnog over het hoofd zie) zijn basic controls: volume, shuffle en herhalen. Met name volume vind ik wel belangrijk, anders moet ik alsnog weer een andere afstandsbediening gaan pakken.

Ik ga er eens even mee aanrommelen, op zich vind ik het idee dat ik mijn filmpjes ook van de bank kan starten (buiten de draadloze muis) wel aardig. Plus het is gratis, dat is als Nederlander altied meegenomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Freekers schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:08:
Heb je het ook via WiFi geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 02:31:
Wat ik mis (of vooralsnog over het hoofd zie) zijn basic controls: volume, shuffle en herhalen. Met name volume vind ik wel belangrijk, anders moet ik alsnog weer een andere afstandsbediening gaan pakken.
Volume doe je met de volumeknop van je foon :) Ook als het scherm van je foon uit is werkt dat. Nadeel daarvan is dat je het volume van XBMC zelf daarmee instelt, en niet het globale volume.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

C00P schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:06:
Ik heb een paar strip boeken in pdf formaat.
Welk programma kan ik best gebruiken voor deze te lezen ?

Een gewone pdf viewer kijkt niet zo fijn vind ik en Droid Comic Viewer kan geen pdf open doen.
Ik heb ook die droid comic viewer en die kan helaas geen pdf's weergeven.

Ik heb zelf veel strips in pdf staan. Weet iemand een goeie app hiervoor..

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

PDF viewen kan prima met Acrobat Reader. Wil je iets luxer, ga dan voor EZPDF (paid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De meeste office viewers kunnen ook PDF's weergeven. Documents to Go en QuickOffice in ieder geval, al weet ik niet of dat ook kan met de gratis versie of dat je de paid versie dan moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een app die mijn bestaande smsjes limiteert. Ik heb nu ingesteld in Androids eigen sms app dat de sms conversaties niet groter mogen zijn dan 150 berichten. Maar nu staan er nog conversaties van 450 berichten. Bestaat er een app die de bestaande conversaties limiteert? Dat ie bij wijze van spreken alleen de laatste 100 berichten bewaard en de overige verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik gebruik zelf Message Cleanup, ze hebben ook een gratis versie Delete Old Messages, maar die moet je steeds handmatig aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:11:
Bestaat er uberhaupt wel een applicatie voor android om .VCE bestanden te kunnen gebruiken? Ik kan hierover helaas niets vinden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

gwystyl schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:12:
De meeste office viewers kunnen ook PDF's weergeven. Documents to Go en QuickOffice in ieder geval, al weet ik niet of dat ook kan met de gratis versie of dat je de paid versie dan moet hebben.
Het nadeel van Docs2Go en QuickOffice is dat ze tergend langzaam pagina's laden, en wel pagina per pagina (na iedere scroll).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zag een aantal mensen voorbij komen die Awaremote hebben geprobeerd.

Werkt deze naast wifi ook over het internet? Kan dat niet op de site van de maker terug vinden....
Gaat puur voor control trouwens, voor streaming heb ik Shoutcast al, oa voor de Noxon 2 Audio die hier staat :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Misschien via een VPN verbinding... Maar niet direct nee.
Jezelf quoten/bumpen binnen een topic voegt weinig toe als je er niks aan hebt ge-edit..

We weten niet eens wat voor soort bestanden dat zijn..

[ Voor 69% gewijzigd door D4NG3R op 18-02-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, jammer.

Daarom maar eens AjaxAMP heel even geprobeerd (of het werkt). Deze werkt via wifi én 3G/H. Voorlopig daar maar even mee proberen, kijken of het goed bevalt. ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
De Android market website krijgt vandaag ineens verbinding met mijn geroote HTC. Zijn ze bij Google toch nog aan de slag geweest! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezocht een MSN-applicatie met webcam ondersteuning. Iemand?

Dit soort helpdesk vragen zijn ongewest op GoT, via een goede zoekmachine of Android Market kan je zelf achter het antwoord komen.

[ Voor 54% gewijzigd door Bullet NL op 19-02-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:47:
Gezocht een MSN-applicatie met webcam ondersteuning. Iemand?

[mbr] Dit soort helpdesk vragen zijn ongewest op GoT, via een goede zoekmachine of Android Market kan je zelf achter het antwoord komen. [/]
@BulletNL
Beste, waarom denk je dat ik het vraag? Niet omdat ik lui ben, niet omdat ik niet gezocht heb, niet omdat ik om commentaar zoals jij dat levert vraag. Als je mijn posthistorie had nagelezen, dan had je kunnen weten dat ik niet iemand ben die zomaar even wat neerplempt. Mijn oproep/vraag is dus geheel legitiem

En weer ontopic in Android market en applicaties.

Iemand die een msn-applicatie heeft kunnen vinden die webcam ondersteund? Mij is het niet gelukt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Volgende keer misschien aangeven dat je hebt gezocht, waar je hebt gezocht en met welke keywords je hebt gezocht.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
Bejeweled zou in de market moeten staan... kan iemand hem al vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dijkhuis schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 09:34:
Bejeweled zou in de market moeten staan... kan iemand hem al vinden?
Niet de officiele (als die al bestaat?) van astraware, maar stapels klonen

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 19-02-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

D4NG3R schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 22:01:
Misschien via een VPN verbinding... Maar niet direct nee.
Awaremote lijkt toch te werken via 3G, net geprobeerd, maar alleen met een IP-adres. Met domeinnaam kon ie geen verbinding maken.

edit: Dat laatste lag aan een speciaal teken ( ' ) in de profielnaam (maakt het profiel onbruikbaar :? ), kan nu ook met mijn domeinnaam (die doorlinkt via DynDNS naar mijn IP) verbinding maken :D

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 19-02-2011 12:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Is het mogelijk en zo ja is daar een aparte app voor om een agenda van een android telefoon (niet de google agenda) te syncen met de agenda van een iPhone. Dit zonder tussenkomst van een pc?

Of is dit uberhaupt niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
gwystyl schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 09:43:
[...]

Niet de officiele (als die al bestaat?) van astraware, maar stapels klonen
De echte EA/Popcap bestaat sinds vandaag wel: https://market.android.co...eamobile.bejeweled2_na_wf

Helaas alleen voor USA en Canada. Maar met market enabler is hij wel te vinden (USD 3.00). Zo te zien precies hetzelfde spel als op mijn oude ipod touch. Alleen waarom hij 28 MB aan data moet downloaden? Zo ingewikkeld is het spel toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
edit

[ Voor 92% gewijzigd door MaStar op 19-02-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dijkhuis schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:51:
[...]

De echte EA/Popcap bestaat sinds vandaag wel: https://market.android.co...eamobile.bejeweled2_na_wf

Helaas alleen voor USA en Canada. Maar met market enabler is hij wel te vinden (USD 3.00). Zo te zien precies hetzelfde spel als op mijn oude ipod touch. Alleen waarom hij 28 MB aan data moet downloaden? Zo ingewikkeld is het spel toch niet...
Ah die had ik nog niet gezien. Versie 0.0.6 klinkt wel heel alpha, ben benieuwd of het al een beetje loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
GoT is geen helpdesk.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 20-02-2011 00:40 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:30

Nox

Noxiuz

Nou, Twidroyd of Twidroid is dus uitgeschakeld door Twitter. Nou kreeg ik laatst een update binnen maar nog steeds kan ik geen twidroid gebruiken. Iemand een tip voor een goed alternatief? Twidder for android vind ik niet echt vergelijkbaar. Of komt twidroid over een week ofzo weer terug? Als je bij twitter naar de link klikt dan krijg je een slap excuus van twitter dat ze de apps hebben geblokkeerd maar meer niet.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Meer info over de blokkade vind je hier: nieuws: Twitter blokkeert UberTwitter en Twidroyd. Ze zouden dus weer terug moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kan wel wezen maar met Google zoeken op scrollable calander widget vind ik niets en dacht toch echt dat er eentje was. Pure calander widget en Android calander widget zijn het niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
l3art schreef op zondag 20 februari 2011 @ 01:34:
Kan wel wezen maar met Google zoeken op scrollable calander widget vind ik niets en dacht toch echt dat er eentje was. Pure calander widget en Android calander widget zijn het niet volgens mij.
Als je op calendar zoekt ipv calander vind je er meer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
[...]

Weet je zeker dat je gezocht hebt http://www.google.nl/#hl=...ell=1&fp=de3a8a0dd6c0b1f5

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Android Agenda Widget scrollt ook bijvoorbeeld. De interne van LauncherPro (Plus) uiteraard ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 20-02-2011 09:09 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik draai zelf pure calendar als scrollable widget onder LauncherPro plus... het kan dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm had ze geïstalleerd maar die scrolde niet. Zal wel iets niet goed gedaan hebben... Op een MIUI rom in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

De scrollable eigenschap hangt samen met de launcher. Er is ook een app/widget voor om widgets scrrollable te maken.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok dan zou het dus goed samen kunnen hangen met de de MIUI launcher dat het niet scollable is.
Maar een app/widget op de widgets scrollabale te maken. Klinkt interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Vaak moet je in de settings ook even zeggen dat je een scrollable widget wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Weet iemand of er een app is die ervoor zorgt dat je je telefoon kan unlocken met een andere knop dan de aan/uit knop? Ik heb er 2 gevonden maar ze voldoen allebei net niet:

Widgetlocker: Werkt supergoed, maar gebruikt veel geheugen, vanochtend zelfs nog 350MB!!!
Screenmodewidget: Doet precies wat ik wil, maar je moet een widget op 1 van je homescreens houden, anders werkt het programma niet.

Ik heb gezocht in de vorige versies van deze topic en op google met "android unlock hardware button" maar niet veel kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Screen off and lock, kun je 'n leuk icoontje aan verbinden (als je LP OF ADW o.i.d. hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
GoT is geen helpdesk, we verwachten eigen initiatief.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 20-02-2011 17:18 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!