Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:39
martincm schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:12:
[...]

Voor remote desktop (gebruikers sessie overnemen) absoluut PocketCloud van Wyse, werkt op alle fronten het betse. Voor remote control (meekijken in gebruikers sessie) gebruik ik PhoneMyPC, vereist wel een client op de pc uiteraard, welke wel op zich hidden kan zijn als je dat wilt.
Beide progs werken zeer goed over zowel 3(.5)G als wifi.
PhoneMyPC loopt vast zodra ik verbinding wil maken, krijg ik een .com error en sluit af..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo weet iemand van het bestaan van een App waarmee je bijv. smsjes van bepaalde contacten kan "verbergen" van de normale berichten lijst? en ze niet opvallen wanneer je 1 krijgt alleen voor jou dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kom op zeg, je mag best een beetje moeite doen. Dit heb ik binnen tien seconden gevonden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o 8)7 what the.. no sh.. hm ok thx... avondje weer vermaakt met google, \

edit

Toch niet helemaal wat ik zoek, want een icoon met Verberg SMS is totaal niet verdacht natuurlijk :D ga wel even verder zoeken toch bedankt.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:38:
Hallo weet iemand van het bestaan van een App waarmee je bijv. smsjes van bepaalde contacten kan "verbergen" van de normale berichten lijst? en ze niet opvallen wanneer je 1 krijgt alleen voor jou dan ?
Heb je er meerdere vriendinnen? O-) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef1986 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:11:
[...]

Heb je er meerdere vriendinnen? O-) _O-
*piep stem. Neej!? Soms wil je gewoon dat sommige dingen prive blijven. Had er een goede gevonden alleen die was een dikke 2 dollar, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 07:15:
[...]

*piep stem. Neej!? Soms wil je gewoon dat sommige dingen prive blijven. Had er een goede gevonden alleen die was een dikke 2 dollar, wel jammer.
Dan moet je de afweging maken of het de moeite van de 2 dollar waard is ;) Ik weet niet wat de situatie is, maar als ik om wat voor reden mijn sms verkeer geheim wil houden, dan is het toch zeker wel 2 dollar waard. (Een bosje bloemen om het weer goed te maken kost meer ;) )

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 07:15:
[...]

Tsja, dat is dan weer het verschil in instelling tussen VS en hier. Hier willen we alles per se gratis hebben. In de VS hebben ze er best twee dollar voor over om hun minnares prive te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
NS Reisplanner Xtra heeft ook een update. Niet zo heel groot maar je kan nu een vaste dag/reis opslaan. Normaal kon je je reis al opslaan maar nu dus voor vaste dagen. Handig als je bijvoorbeeld standaard op de maandag en de vrijdag een bepaalde reis maakt om een bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Weet er iemand van jullie mischien een app waarmee ik bestanden over het netwerk kan lezen? Ik deel media op bijna alle PC's hier. (Gedeelde mappen). Het liefst nog dat ik bestanden ook kan kopiëren van de PC naar de SD kaart. Aangezien streamen denk ik niet heel lekker zal gaan.

Of zit ik echt vast aan een FTP server + FTP client op m'n mobiel?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:38:
Easy Filter is héél goed. Verbergt ook calls enzo.. Zet er een passwoord op en alleen via dat programma kan je dan de inkomende smsjes of calls bekijken.. :). Hij is gratis.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

D4NG3R schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:55:
Weet er iemand van jullie mischien een app waarmee ik bestanden over het netwerk kan lezen? Ik deel media op bijna alle PC's hier. (Gedeelde mappen). Het liefst nog dat ik bestanden ook kan kopiëren van de PC naar de SD kaart. Aangezien streamen denk ik niet heel lekker zal gaan.

Ik gebruik ES File Explorer om te browsen op mijn shares. FTP is ook een optie binnen dit programma, maar die gebruik ik niet.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit niet gevonden hebt in deze topicreeks, dit is echt al een aantal keer voorgekomen. Tip: zoek eens op 'SMB'

Rail Away!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Of wifi-explorer. Die gebruikte ik voordat ik dropbox installeerde...

[ Voor 12% gewijzigd door Roeligan op 10-02-2011 08:16 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Kent iemand nog een goede/fijne muziekspeler? Ik vind de standaardspeler op m'n Desire niet echt handig (kan niet goed zoeken e.d.)

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55

En anders toch gewoon via je USB/Bluetooth verbinding :')
Oh en dan vergeet ik nog dat je je microSD kaartje met een SD adapter gewoon in de SD poort van je (ingebouwde)multicardreader kan proppen... :P

Mensen kunnen ook zo moeilijk doen :D

[ Voor 11% gewijzigd door kegeltje26 op 10-02-2011 10:30 ]

• kegeltje26
ThinkPadd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:24:
Kent iemand nog een goede/fijne muziekspeler? Ik vind de standaardspeler op m'n Desire niet echt handig (kan niet goed zoeken e.d.)
Ik probeer Winamp nu.

En als je wil kan je dan ook syncen met/aansturen van je WinAmp op je windows pc..

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

PowerAMP!! :9

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik dropbox voor het delen van mijn bestanden, werkt goed en ook op andere PC's. Voor een linkje zie mijn sig hieronder, krijg je nog 250 MB extra opslagruimte :) (&ik ook ;) )

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• kegeltje26
Leuk geinig spelletje gevonden in de Market: Glow Hockey
Air Hockey op je touchscreen mobiel :)
Denk niet de volgende Angry Birds maar zeker even leuk :)

Verwijderd

"3"!
Ik kan niet meer zonder deze player maar dan wel in listview en niet met de kubus.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

kegeltje26 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:32:
De app lijkt iets te laggen (net of ie achterloopt met mijn bewegingen). Samsung Galaxy S

Computer Specs

• Sleehond
kegeltje26 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:32:
Heb het geprobeerd maar na 1 minuut alweer verwijderd. Dit is toch geen leuk spel? Waarschijnlijk zal het wel iets persoonlijks van mij zijn, maar ik vind het dus helemaal niks.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:36:
[...]

"3"!
Ik kan niet meer zonder deze player maar dan wel in listview en niet met de kubus.
Het grootste nadeel van deze applicatie vind ik de naam :). Ding is lastig te vinden omdat sommige zoekmachines geen korte zoekstrings accepteren. Bij deze dus maar even een linkje. Hij is af en toe wel te vinden als 'cubed player'

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Had net iets vreemds... Ik ging naar market.android.com via Chrome, maar kreeg een certificaat melding dat de website wordt aangegeven als "fake". Chrome kon niet verifieren dat de website van de google servers af komt, maar wel zo wordt aangegeven door market.android.com

• Zanzarismo
  • Laatst online: 13-09 23:23
Krijg de aWARemote niet aan de praat..
Heb de standaardpoort (8769) ingevuld
Bij ip/hostname heb ik beide geprobeerd maar krijg de hele tijd de melding ''Unable to check server version''

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zanzarismo schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:44:
Krijg de aWARemote niet aan de praat..
Heb de standaardpoort (8769) ingevuld
Bij ip/hostname heb ik beide geprobeerd maar krijg de hele tijd de melding ''Unable to check server version''
Heb je de server (op de computer) + Winamp wel draaiend?
kegeltje26 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:28:
[...]

En anders toch gewoon via je USB/Bluetooth verbinding :')
Oh en dan vergeet ik nog dat je je microSD kaartje met een SD adapter gewoon in de SD poort van je (ingebouwde)multicardreader kan proppen... :P

Mensen kunnen ook zo moeilijk doen :D
Je kan ook stellen dat jij moeilijk doet door deze nutteloze reactie te plaatsen. Ik wil media van het netwerk af kunnen halen zonder bij de PC bezig te gaan, bijv als er iemand anders bezig is.

Normaliter gebruik ik wel USB. Maar ik blijf toch een Tweaker :) .
janvanduschoten schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:31:
[...]

Ik gebruik dropbox voor het delen van mijn bestanden, werkt goed en ook op andere PC's. Voor een linkje zie mijn sig hieronder, krijg je nog 250 MB extra opslagruimte :) (&ik ook ;) )
Dropbox gebruik ik al, maar is te omslachtig hiervoor. Ik wil daarnaast bij ALLE media kunnen, en dat is grofweg zo'n 400GB aan materiaal.. Dat past nie op 2GB :D .

Edit: Ja, de app (es file explorer) werkt trouwens perfect :D . Doet precies wat ik wou :) . Even het netwerk scannen, en inloggen met mijn admin account.

[ Voor 74% gewijzigd door D4NG3R op 10-02-2011 17:29 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

- Dubbel, merged met hierboven -

[ Voor 94% gewijzigd door D4NG3R op 10-02-2011 17:17 ]

• Zanzarismo
D4NG3R schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:12:
[...]

Heb je de server (op de computer) + Winamp wel draaiend?
Ja

edit

Sorry, had je vraag niet goed gelezen..
Hoe weet ik of de server draaiende is?

[ Voor 19% gewijzigd door Zanzarismo op 10-02-2011 17:45 ]

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar weet iemand hoe je je hosts file kan aanpassen? Word gek van al die reclame op websites en wou dus adfree gebruiken maar die app laat mijn telefoon de hele tijd rebooten. Nog geprobeerd om via adb de host file te veranderen maar dat werkt ook niet. Als laatste poging nog root explorer geprobeerd maar dan begint android weer te zeiken dat er zogenaamd te weinig ruimte is.

Ik begrijp iig weer waarom ik altijd een hekel heb gehad aan linux. Ja ik ben gewoon incompetent maar dit soort shit duurt 5 seconden op WM of Windows.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zanzarismo schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:18:
[...]

Ja

edit

Sorry, had je vraag niet goed gelezen..
Hoe weet ik of de server draaiende is?
De server welke je op je PC moet draaien?
http://www.geb-dev.de/index.php/GetFreeServer.html

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 10-02-2011 18:37 ]

Verwijderd

t_o_c schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:31:
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar weet iemand hoe je je hosts file kan aanpassen? Word gek van al die reclame op websites en wou dus adfree gebruiken maar die app laat mijn telefoon de hele tijd rebooten. Nog geprobeerd om via adb de host file te veranderen maar dat werkt ook niet. Als laatste poging nog root explorer geprobeerd maar dan begint android weer te zeiken dat er zogenaamd te weinig ruimte is.

Ik begrijp iig weer waarom ik altijd een hekel heb gehad aan linux. Ja ik ben gewoon incompetent maar dit soort shit duurt 5 seconden op WM of Windows.
Paar bladzijden terug?!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Aangezien ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen wil terugzetten omdat hij sinds de laatste update wat problemen heeft (SE X10) wil ik eigenlijk eerst een paar dingen weten :P

Launcherpro -> Kan ik straks weer gewoon mijn oude sleutel invoeren dat deze weer geregistreerd is?
Storm8 World War -> Ook hier de vraag of ik ergens mijn gegevens/alliance code in kan voeren zodat ik gewoon met huidige account verder kan?

Zou het nogal zonde vinden als ik straks weer opnieuw moet beginnen met World War, aangezien ik best lekkere stats heb 8) :+

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• TravockMD
  • Laatst online: 12-09 11:07
answer_man schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:24:
Aangezien ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen wil terugzetten omdat hij sinds de laatste update wat problemen heeft (SE X10) wil ik eigenlijk eerst een paar dingen weten :P

Launcherpro -> Kan ik straks weer gewoon mijn oude sleutel invoeren dat deze weer geregistreerd is?
Storm8 World War -> Ook hier de vraag of ik ergens mijn gegevens/alliance code in kan voeren zodat ik gewoon met huidige account verder kan?

Zou het nogal zonde vinden als ik straks weer opnieuw moet beginnen met World War, aangezien ik best lekkere stats heb 8) :+
Launcherpro: Ja
World War: Als je naar fabrieksinstellingen terug gaat wel, andere rom kan problemen geven. (Is mijn ervaring :p)

• kegeltje26
GandalfTheGrey schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:23:
[...]

De app lijkt iets te laggen (net of ie achterloopt met mijn bewegingen). Samsung Galaxy S
Geen last van, HTC Desire Z.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
TravockMD schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:27:
[...]

Launcherpro: Ja
World War: Als je naar fabrieksinstellingen terug gaat wel, andere rom kan problemen geven. (Is mijn ervaring :p)
LP: Super
WW: Prut :P

Bedankt iig!

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

answer_man schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:39:
[...]

LP: Super
WW: Prut :P

Bedankt iig!
Bij Launcherpro is het zelfs helemaal makkelijk. Als je een backup maakt van je instellingen, onthoudt hij ook je registratiegegevens. Als je op je nieuwe telefoon/na een herinstall dan je backup terugzet, heb je snelkoppelingen naar programma's, instellingen en registratie-info terug. Alleen de widgets moet je opnieuw toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
Dat is precies wat ik ook heb gedaan alleen krijg ik dus meldingen over te weinig ruimte terwijl er nog 6+mb word aangegeven. Ik kan dat bestand dus niet kopiëren.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een oplossing is voor het volgende; ik heb een ReadyNAS Duo (sparc,(verkapte linux distro)) en hierop staat mijn muziek collectie en ik heb dus een HTC Hero (cyanogenmod 7) nou wil ik die muziek laten streamen over 3G / WiFi. eigenlijk waar ik ook ben. Zelf heb ik al SubSonic gevonden wat er goed uit ziet alleen de server side krijg ik niet werkend. Heeft iemand dit ook werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Waar loop je vast bij het instellen van de Subsonic server? Evt kun je me ook DMen (heb overigens geen ervaring met de Linux versie, maar soit :) )

[ Voor 28% gewijzigd door Mad Marty op 11-02-2011 08:59 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:57:
Waar loop je vast bij het instellen van de Subsonic server? Evt kun je me ook DMen (heb overigens geen ervaring met de Linux versie, maar soit :) )
Nou eigenlijk al bij het installeren het liefst heb ik hem op mn NAS dus, SSH commands etc zijn het probleem niet alleen het werkend krijgen gaat niet lekker. Zat zelf anders oko aan de WinAmp app te denken maar kan geen server applicatie vinden of iets wat daar op lijkt dat ook op de Readynas werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 12:54
answer_man schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:24:

LP heb je al antwoord op volgens mij.

Als het bij World War hetzelfde werkt als bij iMobsters (Storm8) dan gaat het op basis van de android_id van je telefoon. Wanneer deze hetzelfde blijft zal hij dezelfde account gebruiken. Er zijn programma's om je android ID te checken en eventueel te wijzigen zoals deze: http://www.appbrain.com/a...id-changer/adaptive.cogid
In principe zou je android id hetzelfde moeten blijven zeker wanneer je geen custom roms oid gebruikt. Maar een backup via Titanium Backup van je Worldwar & de data ervan kan nooit kwaad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:49:
Weet iemand of er een oplossing is voor het volgende; ik heb een ReadyNAS Duo (sparc,(verkapte linux distro)) en hierop staat mijn muziek collectie en ik heb dus een HTC Hero (cyanogenmod 7) nou wil ik die muziek laten streamen over 3G / WiFi. eigenlijk waar ik ook ben. Zelf heb ik al SubSonic gevonden wat er goed uit ziet alleen de server side krijg ik niet werkend. Heeft iemand dit ook werkend?
Oeh, daar ben ik ook benieuwd naar! Heb ook een ReadyNAS draaien en dat zou ideaal zijn als ik gewoon mijn eigen muziek kan streamen.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:49:
heb je hier wat aan?
http://www.readynas.com/forum/viewtopic.php?f=48&t=45661

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Oke bedankt!
Het werkt.. Moest wel eerst een ''foefje'' uithalen door in preferences de port te veranderen dan te saven en daarna weer terug te veranderen en te saven. Nu werkt het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 19:26

Gaitman

The Real One

Dit is geen afhaalchinees, doe zelf ns wat moeite voor je hier post.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 11-02-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Gaat dit over mijn post? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je vraag over de "afhaalchinees" tekst gaat:
Nee, dat is een aanpassing van die post door een collega van mij. Dan kun je herkennen door te kijken wie de post heeft aangepast.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Ultraman schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:51:
[...]
Als je vraag over de "afhaalchinees" tekst gaat:
Nee, dat is een aanpassing van die post door een collega van mij. Dan kun je herkennen door te kijken wie de post heeft aangepast.
Oke, excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Eeuhm, het ging om de post ónder jou, van Gaitman....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Weet er iemand een APP, of iets anders, waarmee ik het lettertype van berichten kan vergroten?
Of van de gehele telefoon, gaat in dit geval over de Wildfire :)

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, mijn vriendin heeft een Apple 3g en als zij een whatsapp bericht krijgt dan krijgt ze een POP up bericht, zelfde voor mail... nu instaleer ik apps zoals go sms etc maar die geven alleen een POP up voor smsjes... ik kan niks vinden dat voor bvb whatsapp een POP up geeft, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Dat is volgens mij gewoon een setting in whatsapp,

settings -> message notification -> popup notification

[ Voor 65% gewijzigd door UltimateB op 11-02-2011 22:59 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
In whatsapp: Setup / Message Notification / Popup :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zweer je, ik zoek me lam staat nergens POP up notification ... zet whatsapp uit vraag Mn vriendin om een test textje komt er in 1 keer een POP up... daar kan ik niet over haha..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

@buster101:
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:56:
hallo, mijn vriendin heeft een Apple 3g

*knip*
Je moet ook geen Apple's met Androids vergelijken :*)

@Johantjuuh:
Johantjuuh schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:58:
Weet er iemand een APP, of iets anders, waarmee ik het lettertype van berichten kan vergroten?
Of van de gehele telefoon, gaat in dit geval over de Wildfire :)
Voor de hele telefoon zou je Type Fresh kunnen gebruiken, je toestel moet dan wel root hebben.
Als het alleen om SMS'jes gaat, probeer eens Handcent of Chomp sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gast dat weet ik wel, wel leuk want we lopen mekaar steeds af te zeiken als er bij de ene iets niet goed gaat.. zo van ja dat krijg je met een apple.. ( krijg ik weer een lel ) :P

toch vond ik het wel makkelijk, en ik heb het nu alleen niet via de opties hier genoemd.. go sms app's werken alleen voor smsjes..

maar ik heb het.. geen idee hoe though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
martend schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 01:59:
@buster101:

[...]

Je moet ook geen Apple's met Androids vergelijken :*)

@Johantjuuh:

[...]

Voor de hele telefoon zou je Type Fresh kunnen gebruiken, je toestel moet dan wel root hebben.
Als het alleen om SMS'jes gaat, probeer eens Handcent of Chomp sms.
Dankje, alleen hoe werkt dt met dat type fresh? Welke zijn er groot? En zijn er toevallig nog meer (grote letters) sms apps?

[ Voor 5% gewijzigd door Johantjuuh op 12-02-2011 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

De Type Fresh werkt net zoals het aanpassen van een font op je computer je kiest uit een lettertype enzv.
Doordat het onder root gebeurd, kan Type Fresh het voor je hele systeem toepassen.
Zoek de app maar eens op in de market, Voor het root gedeelte heb ik wel een linkje hier lees dat maar eens door.

Er zullen ongetwijfeld meer van die SMS apps zijn, maar ik ken ze niet allemaal, GO SMS is misschien ook nog iets voor je, verder kent Hand Cent font paketten die je apart kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een poosje aan het zoeken naar een App welke het volgende kan doen, als je je telefoon kwijt bent of als deze gestolen is:

- op afstand locken
- op afstand over laten gaan
- data wissen op afstand
- positie via GPS doorgeven via sms/email (+ interval instellen)
- App middels PIN te openen
- App niet te uninstallen zonder PIN

- SIM/Tel/IMEI nummer doorgeven bij SIM wisseling
- SIM contacten via sms/email doorsturen naar bv.email account

- foto/camera activeren op afstand
- Microfoon activeren op afstand + recording naar SD, en uploaden naar email account
- automatisch foto's/video uploaden naar bv. emailaccount

Nu zijn de eerste 4 items in een aantal app's, en via HTC sense (voor zover deze werkt), ingebouwd, zoals wavesecure.
Echter zou ik graag willen weten of er een app is welke ook de ander genoemde zaken kan doen, of een aantal daarvan (mag ook meerdere app's zijn).
Het mooist zou zijn als dit zonder pop-ups, zichtbare SMSjes, email etc. kan (zogenaamde stealth SMS), of via een aparte met pin/password beveiligde SMS/Email map.
Bij restore naar factory settings (zonder de SD card te wisselen) dat dan het programma zich weer installed (silent install) met de door jouw gewenste settings.

Welke anti-diefstal App is een aanrader? Of een combinatie van App's kan natuurlijk ook!

Onder windows mobile 6.5 had ik WIMP en Remote Tracker welke bijna al het bovenstaande konden (muv laatste 3 items), echter bij android ben ik er nog niet uit welke App('s) dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Om nog maar eens in herhaling te vallen: in principe kun je dat allemaal bereiken dmv Tasker (afgezien misschien van - SIM/Tel/IMEI nummer doorgeven bij SIM wisseling en - SIM contacten via sms/email doorsturen naar bv.email account).

Ik denk alleen wel dat een immense klus wordt om al die verschillende dingen voor elkaar te krijgen...

[ Voor 27% gewijzigd door Bra-Jo op 12-02-2011 13:47 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist... Tasker, was er al even mee bezig geweest, maar net wat je zegt een enorme klus waar ik niet verder mee kom. Vandaar de vraag of er geen app's bestaan die dit kunnen (anders een gat in de markt voor de handige app ontwikkelaar!)

App's die ik ook al heb geprobeerd: LookOut en Autowipe (wist SD card en phone memory na een x aantal keer de verkeerde PIN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
martend schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:00:
De Type Fresh werkt net zoals het aanpassen van een font op je computer je kiest uit een lettertype enzv.
Doordat het onder root gebeurd, kan Type Fresh het voor je hele systeem toepassen.
Zoek de app maar eens op in de market, Voor het root gedeelte heb ik wel een linkje hier lees dat maar eens door.

Er zullen ongetwijfeld meer van die SMS apps zijn, maar ik ken ze niet allemaal, GO SMS is misschien ook nog iets voor je, verder kent Hand Cent font paketten die je apart kunt installeren.
Oke dankje, heb Type Fresh nu eventjes op mijn eigen mobiel (Desire) gezet, die is al geroot namelijk. Heb ik gedaan via unrevoked. Dat moet toch ook te gebruiken zijn voor de Wilfdire neem ik aan :)

De Wildfire wilt mn moeder gaan kopen, maar wilt graag iets grotere letters. Vandaar.
Ik zal er eens naar kijken, bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Johantjuuh schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:24:
De Wildfire wilt mn moeder gaan kopen, maar wilt graag iets grotere letters. Vandaar.
Hier gaat Typefresh niets aan veranderen. Het is een font-changer, niet een font-vergroter. Je kan wel in een SMS-programma het font vergroten (zonder Typefresh ook gewoon) maar als je Rom geen optie heeft in de Settings om de lettertypes aan te passen qua formaat zal je moeten kijken naar DPI-waarde apps.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:38:
Ik ben al een poosje aan het zoeken naar een App welke het volgende kan doen, als je je telefoon kwijt bent of als deze gestolen is:
Zag gister een theft aware review en die kan dat bijna allemaal (https://market.android.co...d=at.itagents.ta_setup_mf)
Verstopt zich zelfs heel diep als je een geroote telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Ik heb een paar strip boeken in pdf formaat.
Welk programma kan ik best gebruiken voor deze te lezen ?

Een gewone pdf viewer kijkt niet zo fijn vind ik en Droid Comic Viewer kan geen pdf open doen.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Ik heb problemen met beautifull widgets 3.3 als ik andere skins wil inladen krijg ik foutmelding 203.

Meer mensen met dit probleem?

Of kan ik ergens de skins zelf downloaden dat ik ze dan ff copy.

En ik ben nog opzoek naar een app die mn batterij usage weer geeft. Wil wel graag weten welke apps de batterij zwaar belasten.

BVD

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Weet iemand een goede gratis app waarmee je je favoriete tv series kan volgen? En kan bijhouden welke je gekeken hebt. Eventueel met notifications wanneer nieuwe eps uit zijn.

Ik gebruik nu TV Show Favs, die doet precies wat ik wil. Maar ik ben op zoek naar een gratis alternatief.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik gebruik daar Series Droid voor, dat werkt voor mij prima. :)

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 12-02-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Steef1986 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:17:
Ik heb problemen met beautifull widgets 3.3 als ik andere skins wil inladen krijg ik foutmelding 203.

Meer mensen met dit probleem?

BVD

Stefan
Probeer eens je data map leeg te gooien (sdcard/data/beautifulwidgets en/of instellingen / Toepassingen / toepassingen beheren / beautiful widgets / gegevens wissen) en dan nog eens te proberen?
Zo te zien hebben meer mensen er last van. Heb je de nieuwste versie (3.3.4) al geprobeerd? Of contact opnemen met de ontwikkelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een Nederlands woordenboek voor Swype aan de praat gekregen? Ik heb even zitten Googlen maar de enige geslaagde pogingen die ik tegenkwam waren op WM.

Zou het eigenlijk wel graag proberen, de Engelse betaversie doet me in ieder geval vermoeden dat het me wel zou bevallen.

Edit: heeft iemand misschien ook de Nederlandse SVOX .bins voor de navigatiestem (of een andere methode om dat werkend te krijgen?) Ik weet dat er een Nederlandse navigatiestem moet zijn en volgens mij heb je daar twee .bin bestanden voor nodig, maar ik kan ze nergens vinden.

Bij mij staat ze in de /sdcard/svox map. Iets in de trant van een nl-NL_ta.bin bestand en een nl-NL_xxx_sg.bin (waarbij xxx variabel is tussen de verschillende talen).

De Nederlandse navigatiestem werkt gewoon (al staat die dus niet tussen de talen), maar alleen als ik de telefoon helemaal op Nederlands zet. Dit doe ik liever niet, ik wil graag Engelse menu's met een Nederlands woordenboek (dit lukt) en een Nederlandse navigatie(stem) (dit lukt niet). Heeft iemand een idee hoe dat kan?

Ik lees overigens hier wel dat het een bekend probleem is.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 05:59:
Heeft iemand al een Nederlands woordenboek voor Swype aan de praat gekregen? Ik heb even zitten Googlen maar de enige geslaagde pogingen die ik tegenkwam waren op WM.

Zou het eigenlijk wel graag proberen, de Engelse betaversie doet me in ieder geval vermoeden dat het me wel zou bevallen.
Ja ik heb hem zelf gemaakt met taalbestanden uit 2.4.4 volgens mij. Ik gebruik nu 2.15 met alleen EN en NL. NL heb ik toegevoegd, de rest heb ik er uit gesloopt. Ik heb zelf een HVGA scherm, maar ik heb ook al een EN/NL versie gezien voor WVGA volgens mij. Als het dus niet lukt om hem zelf te maken moet hij wel te vinden zijn.
Ik heb zelf ongeveer deze guide gevolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ligt het aan mij of ligt de online versie van de android market eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sleehond schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:33:
Ligt het aan mij of ligt de online versie van de android market eruit?
Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wat raar ik heb er dus nog steeds last van. Krijg de volgende melding:

Deze webpagina is niet beschikbaar
De webpagina op https://market.android.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 200 (net::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID): Onbekende fout

Weet iemand overigens of je ook je applicaties via de online market kan updaten :) ? Ik heb dat zelf nog niet gezien, maar is dit mogelijk? Zou ook wel erg handig zijn. Hoef ik niet continue meer op de telefoon door de market te bladeren etc. Scheelt ook weer wat batterij, denk ik zo ;)

Update: ik gebruik Chrome, daar werkt het dus niet. Maar in IE werkt het dus wel. Yeah right... |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 13-02-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gri- schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:00:
[...]

Zag gister een theft aware review en die kan dat bijna allemaal (https://market.android.co...d=at.itagents.ta_setup_mf)
Verstopt zich zelfs heel diep als je een geroote telefoon hebt.
Nice... komt aardig in de buurt,kan alleen niet vinden of die ook SMS notification doorgeeft bij SIM wissel, of die camera kan activeren etc. etc.
Heb je die review nog ergens (linkje) ?

Ik zal deze app eens proberen, schijnt alleen wel lastig te zijn om te verwijderen (rooted Desire HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
gwystyl schreef op zondag 13 februari 2011 @ 00:42:
[...]

Probeer eens je data map leeg te gooien (sdcard/data/beautifulwidgets en/of instellingen / Toepassingen / toepassingen beheren / beautiful widgets / gegevens wissen) en dan nog eens te proberen?
Zo te zien hebben meer mensen er last van. Heb je de nieuwste versie (3.3.4) al geprobeerd? Of contact opnemen met de ontwikkelaar?
Alles gedaan zoals hierboven.. nieuwste 3.3.4 versie er op. Alleen nu blijft ie hangen bij lijst met skins laden..
Wat vreemd hey. Kan ik de skins niet ergens los vinden? copy ik ze zelf er wel bij :)

Iemand toevallig al op een goede baatery usage app gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Steef1986 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:06:
[...]

Alles gedaan zoals hierboven.. nieuwste 3.3.4 versie er op. Alleen nu blijft ie hangen bij lijst met skins laden..
Wat vreemd hey. Kan ik de skins niet ergens los vinden? copy ik ze zelf er wel bij :)
Ik heb ze wel ergens gezien, maar ik weet niet of ik die mag delen. Een beetje zoeken doet wonderen denk ik.
edit: deze mag ik vast wel delen. Een beetje moeite doen zou overigens geen kwaad kunnen....
Dit geeft een heleboel hits, met al verschillende programma's die genoemd worden in de eerste. Ik gebruik zelf SystemPanel.

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 13-02-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steef1986 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:06:
Heb je de app gekocht of gebruik je een pirated versie? In het geval van het laatste is die melding normaal, in het geval van het eerste (wat ik persoonlijk betwijfel) stuur je even een mail naar de developer.
Kan je gewoon downloaden en in sdcard\data\beautifulwidgets\skins\ zetten.
Zijn er tientallen van. Vanuit het Android OS ook gewoon te zien trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 13-02-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Brad Pitt schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:15:
[...]

Heb je de app gekocht of gebruik je een pirated versie? In het geval van het laatste is die melding normaal, in het geval van het eerste (wat ik persoonlijk betwijfel) stuur je even een mail naar de developer.

[...]

[...]

Zijn er tientallen van. Vanuit het Android OS ook gewoon te zien trouwens.
Ik heb idd pirate version van BW. Ik heb namelijk geen cc..

Ja kwam het al tegen bij toepassingen > toepassingen beheren > wordt uitgevoerd

[ Voor 8% gewijzigd door Steef1986 op 13-02-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Steef1986 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:52:
[...]

Ik heb idd pirate version van BW. Ik heb namelijk geen cc..

Ja kwam het al tegen bij toepassingen > toepassingen beheren > wordt uitgevoerd
Heb je de site van BW ook gelezen?
No Android Market?

As an alternate solution, you can purchase the Premium version using Paypal from our partner AndroidPit, which allow Paypal payments:
Geen CC is dus niet echt een excuus.... AndroidPit linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik denk dat die één Euro vijftig een enorm struikelblok gaat zijn ;) Men wil nu eenmaal alles gewoon voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Nee dat is het probleem niet. Ik heb wel paypal.. Maar geen cc.
Vind echt schande dat market alleen cc ondersteund.

Pappal en of ideal zou wel op zn plek zijn.

Maar bedankt voor de pp link :)

Denk dat ie zo wel weer werkt.

/EDIT: Hij doet idd nu weer. Mocht ook wel keer.
Alleen accuweather ligt plat? Krijg alleen updates via google..

[ Voor 21% gewijzigd door Steef1986 op 13-02-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:38:
[...]

Nice... komt aardig in de buurt,kan alleen niet vinden of die ook SMS notification doorgeeft bij SIM wissel, of die camera kan activeren etc. etc.
Heb je die review nog ergens (linkje) ?

Ik zal deze app eens proberen, schijnt alleen wel lastig te zijn om te verwijderen (rooted Desire HD)
Hij laat je weten als de sim wordt gewisseld.
Je kan niet de camera aanzetten, maar wel een gesprek beginnen.

De review: http://www.androidpolice....e-really-hands-on-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nee niet echt wat een Ready nas DUO is op basis van SPARC, de link die je aangeeft is op X86 gebasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

PL3XAN schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:04:
[...]

Hmm nee niet echt wat een Ready nas DUO is op basis van SPARC, de link die je aangeeft is op X86 gebasseerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:21:
[...]

Nou eigenlijk al bij het installeren het liefst heb ik hem op mn NAS dus, SSH commands etc zijn het probleem niet alleen het werkend krijgen gaat niet lekker. Zat zelf anders oko aan de WinAmp app te denken maar kan geen server applicatie vinden of iets wat daar op lijkt dat ook op de Readynas werkt.
Je geeft echt te weinig informatie. Heb je de standalone-versie geïnstalleerd? Check dan of je 'm lokaal kunt benaderen, dan weet je of-ie draait. Zorg dan dat evt portforwards en firewalls goed staan ingesteld en check of je 'm vanaf je telefoon kunt benaderen.

Je zegt alleen 'het werkend krijgen gaat niet lekker', dat is natuurlijk een nogal algemene omschrijving dus veel gerichter advies kunnen we ook niet geven...

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Goedemorgen,

Ben opzoek naar een goede kalender app voor mijn DHD, heeft iemand een goede tip.
Heb ik gedaan, heb al een aantal leuke dingen gezien en ga me eens verdiepen, en moet de zoek functie gebruiken :)

[ Voor 38% gewijzigd door Pierre op 14-02-2011 07:55 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Pierre61 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 07:48:
Goedemorgen,

Ben opzoek naar een goede kalender app voor mijn DHD, heeft iemand een goede tip.
Probeer de zoekfunctie eens, op dit topic en zijn voorgangers...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=irH3OSOskcE&feature=player_embedded]

Van Google zelf, Nu in de Market of via http://androidify.com/

Na afloop kun je ze o.a. als PNG naar jezelf mailen (en hergebruiken).

/edit: wie is dat knappe meisje @0:41 :P

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:35:
[...]

Hier gaat Typefresh niets aan veranderen. Het is een font-changer, niet een font-vergroter. Je kan wel in een SMS-programma het font vergroten (zonder Typefresh ook gewoon) maar als je Rom geen optie heeft in de Settings om de lettertypes aan te passen qua formaat zal je moeten kijken naar DPI-waarde apps.
Mijn rom niet, welke roms wel dan??
En naar wat voor APPS moet ik kijken, met dpi-waardes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Johantjuuh schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:08:
Mijn rom niet, welke roms wel dan??
Bij een aantal Roms zit dat ingebakken in Spare Parts. Kan je ook downloaden en kijken of het bij jou werkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.androidbrains.com/wp-content/uploads/2010/11/droid-font-size.png
En naar wat voor APPS moet ik kijken, met dpi-waardes??
Deze applicatie zou je kunnen testen. Is niet 100% zonder gevaar dus weet wel wat je doet. Plus het op deze manier veranderen kan (gaat...) zorgen voor graphics glitches bij diverse applicaties/schermen/wallpapers etc. ;) Wordt meestal gebruikt om de letters juist kleiner te maken maar je zou andersom kunnen proberen.

[Edit] Net even getest, dpi op 200 gezet (standaard 160) en werkt niet optimaal. GMail FC, dialer past niet helemaal meer op het scherm, etc. Is dus wel geschikt voor "meer" info op het scherm (140 dpi doet het prima) maar niet echt voor hetgeen jij wilt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 14-02-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:32:
[video]

Grappige app :) Handig voor de contactpersonen waar ik geen foto van heb genomen.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
ZIjn er meer mensen die last hebben dat de FriendStream-widget blijft hangen bij het updaten? Zo lang het automatisch gebeurt, lijkt het te werken. Maar zodra ik handmatig wil updaten blijft ie daar op hangen. :(

Ik heb ook nog geen goed alternatief gevonden voor deze widget (die zowel FB als Twitter ondersteunt). De meeste andere hebben geen fullscreen-widget waarbij je dus tussen de items moet skippen ipv dat je een hele lange lijst hebt waar je gewoon in kunt scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 09-09 11:42
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:32:
[video]

Ook ff mee zitten spelen net, grappige app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
maikel schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:07:
ZIjn er meer mensen die last hebben dat de FriendStream-widget blijft hangen bij het updaten? Zo lang het automatisch gebeurt, lijkt het te werken. Maar zodra ik handmatig wil updaten blijft ie daar op hangen. :(

Ik heb ook nog geen goed alternatief gevonden voor deze widget (die zowel FB als Twitter ondersteunt). De meeste andere hebben geen fullscreen-widget waarbij je dus tussen de items moet skippen ipv dat je een hele lange lijst hebt waar je gewoon in kunt scrollen.
Misschien dat de widgets van tweetDeck de oplossing bieden? tweetDeck ondersteund ook Facebook en Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Vind de widgets van tweetdeck maar sumier. de app zelf is perfect, maar de widget is niets meer dan 3 knopjes. Zie liever de stream/timeline.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Roeligan schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:53:
Vind de widgets van tweetdeck maar sumier. de app zelf is perfect, maar de widget is niets meer dan 3 knopjes. Zie liever de stream/timeline.
De nieuwe Twitter for Android geïnstalleerd, stuk prettiger dan de vorige versie die ik eigenlijk niet gebruikte. Kan je voor een 'large' widget kiezen. Mooi, dacht ik, nou niet dus :( Een widget van 1 tweet is inderdaad behoorlijk waardeloos. Nu betrap ik mezelf er weer op dat ik gewoon weer als voorheen via de HTC Sense Twitter Widget doorklik naar Peep en zo dus helemaal de officiële Twitter app niet meer gebruik terwijl ik die laatste toch wel fijner vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Heeft iemand anders ook het probleem dat de meldingen niet meer werken in Twitter 2.0.0? Meldingen voor tweets staan aan met een refresh-tijd van 15 minuten, maar heb al een paar dagen geen melding gekregen. Update verwijderen en op nieuw installeren heeft geen effect, same as a reboot. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

De (officiele) Twitter app vind ik heel fijn werken. Het is een beetje in de stijl van de iPad app. De widget vind ik ook waardeloos, als ik iets wil tweeten laat hij me dat niet eens in het daarvoor bestemde veld typen maar brengt hij me gelijk naar de app. Ik gebruik hem wel, het is gewoon mijn portaal naar Twitter en soms check ik daar of er een nieuwe tweet is (waarna ik altijd gewoon het programma zelf open, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik vind de friend stream van LP wel OK, maar die laat weer geen mentions aan jouzelf zien...

RatPack #814

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!