Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Gaitman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:52:
En wat werkt niet?. Juist het inloggen met een Google Apps account op de Market. Die heb ik dus wel op mijn telefoon staan en daar staan dus mijn gekochte applicaties in.

Voor de duidelijkheid. Ik heb ook een @gmail.com adres en daarmee kan ik wel inloggen echter daar staan niet mijn (gekochte) applicaties in.
Hier een Google Apps account en dat werkt wel. Weet je wel of je al gebruik maakt van het "nieuwe" apps account waar je ook ongeveer alle ander diensnsten van google mee kan gebruiken.

Inloggen werkte gisteravond al, vanmorgen werkte ook het installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Zulake schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:35:
[...]

Uh, weet de namen niet allemaal meer. :p Heb zeg maar vrijwel elke muziekspeler in de market bekeken, gedownload en geprobeerd.

Denk dat ik maar bij de stock blijf dan.
Maakt winamp hier geen gebruik van?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Zulake schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:18:
Ik zoek een goede muziekspeler voor mijn HTC Desire HD met de volgende zaken:

-SRS/Dolby kan aangezet worden
-Lockscreen controls
-Evt. Widget control

Iemand die een goede suggestie weet? Ik ben al tig apps doorgeweest in de market, maar ze hadden geen van allen SRS/Dolby, en dat wil ik toch erg graag aan hebben.
Had doubleTwist deze functies allemaal niet? Van Dolby/SRS weet ik het niet zeker omdat ik het nu niet kan controlleren, (kan geen muziek afspelen op m'n stage XD) maar voor de rest is het een hele fijne speler.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 19:26

Gaitman

The Real One

Camiel schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:04:
[...]

Hier een Google Apps account en dat werkt wel. Weet je wel of je al gebruik maakt van het "nieuwe" apps account waar je ook ongeveer alle ander diensnsten van google mee kan gebruiken.

Inloggen werkte gisteravond al, vanmorgen werkte ook het installeren!
ok, even ingelogd met het beheer account en zag dat het nog niet overgezet was. Dus ik heb zojuist de opdracht gegeven om het over te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Wanneer ik via uitzending gemist een uitzending wil kijken, krijg ik een alleen een wit scherm te zien en gebeurt er verder niets.
kan het kloppen dat wij geen gebruik kunnen maken? Heeft ie silverlight nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

vwtune schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:34:
Wanneer ik via uitzending gemist een uitzending wil kijken, krijg ik een alleen een wit scherm te zien en gebeurt er verder niets.
kan het kloppen dat wij geen gebruik kunnen maken? Heeft ie silverlight nodig ofzo?
Zelf ook al gegoogled? :)

http://www.androidworld.nl/1948/gemiste-uitzending/
http://www.androidworld.n...biel-apps-nu-beschikbaar/
http://www.postbus31.com/...droid-telefoon-en-iphone/
http://www.mobilyz.com/ni...le-iphone-nu-beschikbaar/

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
Yep: http://market.android.com/details?id=com.tbig.playerpro
RekZ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:49:
Zijn er nog meer van dit soort players waar ik gewoon een map kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
RekZ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:49:
Wat ik irritant vind is dat bijna alle muziekplayers 'selecteren op albums'. Ik luister eigenlijk niet vaak albums, maar gewoon allerlei verschillende tracks en muziek in 1 map. Tot dusver ben ik alleen Mortplayer tegengekomen die mappen afspeelt inplaats van tracks koppelen aan albums.

Zijn er nog meer van dit soort players waar ik gewoon een map kan afspelen?
Ik gebruik hier Mixzing voor...

https://market.android.com/details?id=com.mixzing.basic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Die market site ziet het niet als je een applicatie weer hebt verwijderd. Staan bij mij heel veel applicaties als geinstalleerd die ik allang niet meer heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:43
Ik kan niet inloggen op de market site, ik heb een GAFYD account maar die werken blijkbaar (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visitor.q schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:31:
[...]

Ik zet films voor op mijn Desire altijd om naar 800x480 mkv of m4v ofzo, met Handbrake, zodat de standaardvideoplayer van HTC de boel ook begrijpt. Ik heb dat Rockplayer wel geprobeerd, maar het draait inderdaad net niet lekker. Misschien ligt het eraan dat je een film probeert met een te hoge resolutie, een codec die te zwaar is. Met Handbrake kun je profielen maken, zodat je een ingeladen film ineens kunt omzetten naar de codec+resolutie van jouw keuze. Duurt een half uurtje maar dan heb je ook wat.

Zo heb ik in het vliegtuig Die Hard 2 bekeken (echt zo'n vliegtuigfilm), de batterij verloor 30% over de 2 uur dat die film duurt, dus je kunt er naderhand ook nog mee bellen of spelletjes spelen :)
Ja, mss moet ik dat maar eens proberen. Ik pleur nu gewoon de avi op de DHD. Alleen lijkt het me niet helemaal top om wat in feite een gecomprimeerde film is weer opnieuw te comprimeren... Maar ik zal eens kijken. De bestanden worden niet echt kleiner als m4v of zo, dacht ik... maar het is meer native voor de DHD dus beter...?

Wat audiospelers betreft: ik zoek nog steeds eentje die gapless kan spelen...

EDIT Is m4v wel handig...? Want die staat niet bij de supported codecs: (3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP and MP3), .xvid (MP4 ASP and MP3)) O, wacht, mp4 is hetzelfde als m4v, schijnbaar...?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Sj44k13 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:15:
Die market site ziet het niet als je een applicatie weer hebt verwijderd. Staan bij mij heel veel applicaties als geinstalleerd die ik allang niet meer heb...
De Android Market website synct je apps volgens mij helemaal niet. Onder 'My Account' kom ik alleen 'My Orders' tegen en zelfs die lijst is verre van compleet. Hij houd dus bij wat je binnen hebt gehaald via de Market, niet wat er actief is geïnstalleerd. Beetje jammer of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Aan de koffie-automaat met een collega Android gebruiker kwamen we op 't volgende uit:
De integratie van Google Navigatie met de Android Agenda vind ik super... ik bedoel... je hebt een afspraak in je agenda staan waar ook de locatie (het adres waar je heen moet) in getikt staat. Je kan dan vanuit dat afspraak-item automagisch google navigatie opstarten en route-begeleiding volgen.
Nu stel... je hebt een auto met geïntegreerd navigatie-systeem. Over het algemeen prefereer je dan om dat navigatie-systeem te gebruiken ipv een navigatie-oplossing op je telefoon. Maar dan moet je je bestemming van je telefoon aflezen en in je navigatie-systeem van je auto intikken. Bij redelijk wat van die navigatie-systemen met bluetooth telefoon-module erbij kan je wel adhv contacten uit je telefoon (welke gesynched worden via bluetooth) eenvoudig een bestemmeling kiezen...

en nu komt het idee (of de vraag of het al bestaat in applicatie-vorm): ideaal zou zijn mocht je vanaf je auto navigatiesysteem rechtstreeks naar je bestemming van je afspraak kunnen navigeren.
Een idee zou kunnen zijn:
- Een applicatie checkt bv om het uur voor de komende 24 uur je afspraken in je android agenda en maakt voor iedere afspraak waarvoor een locatie/bestemming ingegeven staat een generiek contact-persoon aan in je android contacten-lijst (naam van contact-persoon is bv de naam van je afspraak met bv een bepaalde prefix zodat die eenvoudig te herkennen zijn)
- Via bluetooth word de contacten-lijst gesynched en kan je zo navigeren (kan zowel voor auto-navigatie-systemen als voor andere android navigatie-software op je android toestel zelf... zoals bv navigon, sygic etc...)

ik heb al redelijk gezocht of dit al zou bestaan... heb de indruk van niet... kan dat ergens binnen een developer-community gelanceerd worden? Zou super zijn! :)
Mocht ik het kunnen dan zou ik het zelf programmeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Thanks, die ga ik vandaag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook ervaren dat het HTC profiel "Stil" op een Desire HD niet is in te schakelen door de app
Setting Profiles?
Na goed programmeren en aanzetten via de widget van het profiel "Stil" in Setting Profiles schiet de telefoon in het HTC profiel "Tril" (te herkennen op de taakbalk).

Ik zou graag Setting Profiles willen gebruiken omdat deze samenwerkt met Volume Locker.

EDIT: Gevonden, moest Setting Profiles iets beter programmeren... :o

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik ben opzoek naar een applicatie waarmee ik kan zien welke sterren in de sterrenhemel staan als ik daar kijk met mijn phone. Dit heb ik wel is gezien op een ipad en ik vraag me af of er zoiets is voor Android. Heeft iemand misschien een idee? :)

Edit: Deze app had ik gezien op een ipad.

[ Voor 18% gewijzigd door JerX op 03-02-2011 13:45 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:43
JerX schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:44:
Ik ben opzoek naar een applicatie waarmee ik kan zien welke sterren in de sterrenhemel staan als ik daar kijk met mijn phone. Dit heb ik wel is gezien op een ipad en ik vraag me af of er zoiets is voor Android. Heeft iemand misschien een idee? :)
Google Skymap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustFlip hier al genoemd?
http://nl.appbrain.com/ap...justnice.android.JustFlip

Ik gebruik alleen de widget om je scherm direct uit te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

renio schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:52:
Aan de koffie-automaat met een collega Android gebruiker kwamen we op 't volgende uit:
De integratie van Google Navigatie met de Android Agenda vind ik super... ik bedoel... je hebt een afspraak in je agenda staan waar ook de locatie (het adres waar je heen moet) in getikt staat. Je kan dan vanuit dat afspraak-item automagisch google navigatie opstarten en route-begeleiding volgen.
Nu stel... je hebt een auto met geïntegreerd navigatie-systeem. Over het algemeen prefereer je dan om dat navigatie-systeem te gebruiken ipv een navigatie-oplossing op je telefoon. Maar dan moet je je bestemming van je telefoon aflezen en in je navigatie-systeem van je auto intikken. Bij redelijk wat van die navigatie-systemen met bluetooth telefoon-module erbij kan je wel adhv contacten uit je telefoon (welke gesynched worden via bluetooth) eenvoudig een bestemmeling kiezen...

en nu komt het idee (of de vraag of het al bestaat in applicatie-vorm): ideaal zou zijn mocht je vanaf je auto navigatiesysteem rechtstreeks naar je bestemming van je afspraak kunnen navigeren.
Een idee zou kunnen zijn:
- Een applicatie checkt bv om het uur voor de komende 24 uur je afspraken in je android agenda en maakt voor iedere afspraak waarvoor een locatie/bestemming ingegeven staat een generiek contact-persoon aan in je android contacten-lijst (naam van contact-persoon is bv de naam van je afspraak met bv een bepaalde prefix zodat die eenvoudig te herkennen zijn)
- Via bluetooth word de contacten-lijst gesynched en kan je zo navigeren (kan zowel voor auto-navigatie-systemen als voor andere android navigatie-software op je android toestel zelf... zoals bv navigon, sygic etc...)

ik heb al redelijk gezocht of dit al zou bestaan... heb de indruk van niet... kan dat ergens binnen een developer-community gelanceerd worden? Zou super zijn! :)
Mocht ik het kunnen dan zou ik het zelf programmeren...
Wellicht Tasker? :+ :P

Ik weet alleen niet of Tasker ook contactpersonen can aanmaken en via bluetooth automatisch kan syncen, maar dat valt uit te zoeken natuurlijk :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Thanks zal is ff kijken!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:10:
JustFlip hier al genoemd?
http://nl.appbrain.com/ap...justnice.android.JustFlip

Ik gebruik alleen de widget om je scherm direct uit te kunnen zetten.
Welk B-merk telefoon heb je dat je powerknop niet voldoende is?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezelfde als die jij hebt...:)

Drukken op het scherm gaat veel sneller ipv via de powerknop (die het nu nog doet.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Gaitman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:52:
En wat werkt niet?. Juist het inloggen met een Google Apps account op de Market. Die heb ik dus wel op mijn telefoon staan en daar staan dus mijn gekochte applicaties in.

Voor de duidelijkheid. Ik heb ook een @gmail.com adres en daarmee kan ik wel inloggen echter daar staan niet mijn (gekochte) applicaties in.
Ik heb helemaal geen probleem!
Toen ik naar de Market-site ging en op inloggen klikte hoefde ik zelfs niks meer in te voeren.
Mijn GMail-adres was automatisch gekoppeld aan de site net als op m'n SGS :+

Al m'n apps - gratis en gekochte - staan keurig geregistreerd met de (niet allemaal correcte) aankoop datum :)
Ik denk dat de datum van de laatste -tig apps niet klopt omdat ik toen van 2.1 naar 2.2.1 heb ge-updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:10

Zym0tiC

^_^

catt4u schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:14:
[...]

Ik heb helemaal geen probleem!
Toen ik naar de Market-site ging en op inloggen klikte hoefde ik zelfs niks meer in te voeren.
Mijn GMail-adres was automatisch gekoppeld aan de site net als op m'n SGS :+

Al m'n apps - gratis en gekochte - staan keurig geregistreerd met de (niet allemaal correcte) aankoop datum :)
Ik denk dat de datum van de laatste -tig apps niet klopt omdat ik toen van 2.1 naar 2.2.1 heb ge-updated.
Ik zie mijn apps netjes staan, alleen geen telefoon gekoppeld. Kan dus nog niets eigenlijk. Gaat om een gewoon gmail account. uitloggen, cookies verwijderen, clear cache market op mijn droid, checkin....alles nada noppes :(

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik werk in de zorg en nu is 't algemeen bekend dat de rekensommen die wij moeten oplossen, niet zo goed gaan. Ik ben niet anders dan andere collega's dus ik vroeg me af of er 'n app is die de voorkomende rekensommen voor mij kan doen.

Voorbeeldje:
ik heb 'n zakje met 100 ml waar 700 mg van 'n medicijn is opgelost, ik moet 35 mg/24u toedienen via 'n pomp die alleen in ml/uur ingesteld kan worden. Dit is "prima" in enkele sommetjes op te lossen, maar ik heb de hoop dat er 'n programma is dat dit in één keer (of enkele tussenstappen) voor mij kan doen.

Ik heb al enkele unit converters "bekeken", maar kom niet echt tegen om dit soort sommen op te lossen. Iemand 'n idee of andere handigheid? (behalve 'n standaard rekenmachine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goed programma waar je je lesrooster in kunt zetten en ook je huiswerk?

Met de huidige agenda applicatie gaat dit niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eric_Cantona schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:35:
Ik werk in de zorg en nu is 't algemeen bekend dat de rekensommen die wij moeten oplossen, niet zo goed gaan. Ik ben niet anders dan andere collega's dus ik vroeg me af of er 'n app is die de voorkomende rekensommen voor mij kan doen.

Voorbeeldje:
ik heb 'n zakje met 100 ml waar 700 mg van 'n medicijn is opgelost, ik moet 35 mg/24u toedienen via 'n pomp die alleen in ml/uur ingesteld kan worden. Dit is "prima" in enkele sommetjes op te lossen, maar ik heb de hoop dat er 'n programma is dat dit in één keer (of enkele tussenstappen) voor mij kan doen.

Ik heb al enkele unit converters "bekeken", maar kom niet echt tegen om dit soort sommen op te lossen. Iemand 'n idee of andere handigheid? (behalve 'n standaard rekenmachine)
Misschien deze? Is wel in het Duits, maar die kan allerlei medische dingen. Als het werkt kan je de schrijver nog mailen om te (helpen) vertalen naar EN of NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Laatst online: 31-08 18:56
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:41:
Wat is een goed programma waar je je lesrooster in kunt zetten en ook je huiswerk?

Google Calendar?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

gwystyl schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:43:
[...]

Misschien deze? Is wel in het Duits, maar die kan allerlei medische dingen. Als het werkt kan je de schrijver nog mailen om te (helpen) vertalen naar EN of NL
Dank je! Heb eens op de site van de ontwikkelaar gekeken, maar 't gaat vooral om doseringsvormen, etc. Dus helaas niet geschikt.

't Hoeft ook niet met medische inslag te zijn, als 't de berekening maar kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
Eric_Cantona schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:37:
[...]

Dank je! Heb eens op de site van de ontwikkelaar gekeken, maar 't gaat vooral om doseringsvormen, etc. Dus helaas niet geschikt.

't Hoeft ook niet met medische inslag te zijn, als 't de berekening maar kan maken :)
Dan bouw je toch een spreadsheet met alle voor jou relevante conversies?
http://nl.androlib.com/an...wk-spreadsheet-jwixi.aspx

Ik heb het voorbeeld van jou er net ingeklopt, dat gaat prima (paar mins werk op dat priegelschermpje)
(behoudens dat je een hele hoop getallen achter de komma krijgt, die je toch nooit ingesteld krijgt op een apparaat :9)

[ Voor 18% gewijzigd door DFKT op 03-02-2011 20:19 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

DFKT schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:18:
[...]

Dan bouw je toch een spreadsheet met alle voor jou relevante conversies?
http://nl.androlib.com/an...wk-spreadsheet-jwixi.aspx

Ik heb het voorbeeld van jou er net ingeklopt, dat gaat prima (paar mins werk op dat priegelschermpje)
(behoudens dat je een hele hoop getallen achter de komma krijgt, die je toch nooit ingesteld krijgt op een apparaat :9)
Ik ben helemaal niet goed in dat soort dingen, maar ik zal eens kijken of ik er iets mee gedaan krijg. In ieder geval bedankt, ik sta open voor andere tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Ik ben nog steeds op zoek naar een applicatie dat mijn wifi + synching aan kan zetten als mijn alarm af gaat, maar die kan ik dus nergens vinden...

Suggesties iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
Asskicker schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:29:
Ik ben nog steeds op zoek naar een applicatie dat mijn wifi + synching aan kan zetten als mijn alarm af gaat, maar die kan ik dus nergens vinden...

Suggesties iemand?
Tasker
Tsurany in "Tasker - deel 1"

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Eric_Cantona schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:35:

Voorbeeldje:

Excelsheetje met office en dat je het gewoon kan invoeren, denk trouwens dat het met de google app-editor eenvoudig zelf te maken is :). De medische branche is erg gericht op de Iphone, volgens mij stikt het van de medische app's (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 23:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Eric_Cantona schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:10:
[...]

Ik ben helemaal niet goed in dat soort dingen, maar ik zal eens kijken of ik er iets mee gedaan krijg. In ieder geval bedankt, ik sta open voor andere tips! :)
Misschien heb je iets aan [google=top android medical apps]

Er zijn aardig wat medische apps, ook met calculators e.d.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Termi schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:35:
[...]

Excelsheetje met office en dat je het gewoon kan invoeren, denk trouwens dat het met de google app-editor eenvoudig zelf te maken is :). De medische branche is erg gericht op de Iphone, volgens mij stikt het van de medische app's (helaas).
Ik geloof helemaal dat 't zo in elkaar te zetten is, maar ik ben echt 'n n00b op Excel/spreadsheet-gebied. Maar ik ga eens kijken of ik iets uniforms in elkaar kan zetten of zelfs 'n app in elkaar kan zetten (ook nog nooit gedaan :o )
Mad Marty schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:37:
[...]

Misschien heb je iets aan [google=top android medical apps]

Er zijn aardig wat medische apps, ook met calculators e.d.
Ik ga eens even kijken!

In ieder geval bedankt voor 't meedenken alvast! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Appie heeft een update gehad, synchroniseert nu met de webversie en eventueel met andere telefoons. Er zijn nog meer dingen veranderd:

Meer persoonlijk: eerder gekochte bonusaanbiedingen die terugkeren komen bovenin de bonusaanbiedingen te staan. Vormgeving is ook weer iets bijgewerkt.

Geen papieren lijstjes meer hier!

Misschien is deze link nog wat voor de openingspost:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=929193
Een flinke opsomming van programma's die je niet zou mogen missen..

[ Voor 22% gewijzigd door Camiel op 04-02-2011 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat inderdaad in combinatie met Google Tasks die je via GTasks met je telefoon kan syncen. Dan kan je een aparte calender in Google Calendar aanmaken voor lesrooster en met Android Agenda Widget laat je enkel je lesrooster agenda zien icm Google Tasks, dan heb je altijd je rooster en huiswerk op een homescreen bij de hand.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:41:

http://www.appbrain.com/search?q=Timetable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Eric_Cantona schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:43:
[...]

Ik geloof helemaal dat 't zo in elkaar te zetten is, maar ik ben echt 'n n00b op Excel/spreadsheet-gebied. Maar ik ga eens kijken of ik iets uniforms in elkaar kan zetten of zelfs 'n app in elkaar kan zetten (ook nog nooit gedaan :o )

[...]

Ik ga eens even kijken!

In ieder geval bedankt voor 't meedenken alvast! :D
Heb je hier misschien wat aan http://www.appbrain.com/a.../com.medcalc3000.ebmstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Die ken ik wel, maar kost me wat te veel voor wat ik er wil met doen. :(

Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Ik had op mijn Nokia's altijd "profielen", waarmee je er via een whitelist voor kunt zorgen dat je bijvoorbeeld 's nachts alleen door je familie gebeld kunt worden (dat wil zeggen, alleen als iemand uit een bepaalde whitelist belt krijg je een beltoon/vibratie). Weet iemand zoiets voor Androids? Ik wil dus zowel een echte stille modus hebben (zeg maar voor vergaderingen overdag) als een modus waarin ik een whitelist kan gebruiken.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djc schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:07:
Ik had op mijn Nokia's altijd "profielen", waarmee je er via een whitelist voor kunt zorgen dat je bijvoorbeeld 's nachts alleen door je familie gebeld kunt worden (dat wil zeggen, alleen als iemand uit een bepaalde whitelist belt krijg je een beltoon/vibratie). Weet iemand zoiets voor Androids? Ik wil dus zowel een echte stille modus hebben (zeg maar voor vergaderingen overdag) als een modus waarin ik een whitelist kan gebruiken.
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:54:
[...]

Ik gebruik daarvoor Silent Time Lite (gratis). Ik heb een Event aangemaakt dat, zodra ik het activeer, de telefoon meteen op stil zet (ook niet trillen, maar dat kan je wel instellen). Vervolgens kan je via Exceptions aangeven welk nummer WEL gehoord mag worden als dat specifieke Event aan staat. Precies wat jij wilt dus!

(Dat de foon METEEN op stil staat komt doordat ik een Event heb gemaakt dat de hele dag duurt! Normaal stel je tijden in per Event, van 10 tot 12 of zo, maar door een Event in te stellen dat de hele dag duurt, werkt het Event meteen zodra je het aanzet.)

Ik heb deze app geinstalleerd omdat ik normaal de foon 's nachts uitheb maar als 1 van m'n kids weg is, wil ik wel dat zij mij (alleen) kunnen bereiken. Dank zij deze app kan ik dat regelen met 1 klik (Event aanzetten en klaar!)
Jij moet dan dus een Event maken zonder Exceptions en een ander Event waarvoor je een Exception lijst maakt van je familieleden. Zoals gezegd is het idee van de app dat je een Event maakt die een bepaalde tijd beslaat, maar ik vind mijn idee handiger: een Event van een hele dag zodat je met een Event op elk moment van de dag dat kunt bereiken wat je wilt. Als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

EDIT
Mijn 'hele dag Event' loopt van 18.00 uur tot 17.59 uur en geldt voor Everyday. Als je van 18.00 tot 18.00 doet (wat op zich een hele dag lijkt) duurt de Event in de praktijk 0 seconden... ;) Je moet die minuut van niet-stilte even zetten op een voor jou handige tijd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Iemand ervaring met handcent sms? Als ik een sms krijg zie ik nu 2 notificaties in mijn statusbar, die van handcent en de standaard.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Roeligan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:05:
Iemand ervaring met handcent sms? Als ik een sms krijg zie ik nu 2 notificaties in mijn statusbar, die van handcent en de standaard.
Ja dat hoort zo. Je hebt waarschijnljk de notificatie van het standaard android sms programma niet uitgezet is. Kijk voor de lol eens in de FAQ van Handcent SMS, daar staat het ook in.
Korte versie:
Standaard android sms programma openen
- instellingen
- vinkje uitzetten bij 'notificatie weergeven bij nieuwe sms' (of iets dat daar op lijkt.

Een andere optie is mms.apk verwijderen uit /system/app (als je een rooted telefoon hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Ik zat te Googelen of er silverlight beschikbaar was voor androi en kwam dit tegen:

-Klik-

Weet niet of dit werkt (want heb nog geen android toestel) maar kun je dan bijvoorbeeld RTL gemist en veronica gemist (lees: Top gear) kijken op je android toestel??

Graag hoor ik van jullie mede tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
gram501 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:27:
Ik zat te Googelen of er silverlight beschikbaar was voor androi en kwam dit tegen:

-Klik-

Weet niet of dit werkt (want heb nog geen android toestel) maar kun je dan bijvoorbeeld RTL gemist en veronica gemist (lees: Top gear) kijken op je android toestel??

Met een ebook kan je geen RTL gemist kijken hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

gwystyl schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:25:
[...]

Ja dat hoort zo. Je hebt waarschijnljk de notificatie van het standaard android sms programma niet uitgezet is. Kijk voor de lol eens in de FAQ van Handcent SMS, daar staat het ook in.
Korte versie:
Standaard android sms programma openen
- instellingen
- vinkje uitzetten bij 'notificatie weergeven bij nieuwe sms' (of iets dat daar op lijkt.

Een andere optie is mms.apk verwijderen uit /system/app (als je een rooted telefoon hebt).
Thx, ik zat weer moeilijk te denken; ik dacht er zit in handcent wel een optie om die notificatie te over-rulen. :+

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
gram501 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:27:

-Klik-

Silverlight is nog niet beschikbaar voor Android. Silverlight is wel opgezet om uiteindelijk als multiplatform engine te fungeren, wat ook noodzakelijk is aangezien Microsoft er flinke dingen mee wil gaan bereiken. Een jaar of 2 geleden waren er signalen dat Silverlight wellicht binnen het jaar naar iOS en Android zou komen, maar helaas, vooralsnog alleen Windows Mobile Phone. Vermoed dat het ooit (ergens in komende 3 jaar) wel gaat gebeuren, vermits heel Silverlight niet op z'n gat gaat natuurlijk, maar dat lijkt me niet zo aannemelijk vooralsnog.

Silverlight verhaal is dus eigenlijk beetje vergelijkbaar met TomTom voor Android, waarschijnlijk komt het ooit wel eens, er zijn geruchten geweest, maar wanneer er iets gebeurd, dat weet niemand... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officiele (ALPHA) release verschenen van Bittorrent van hun remote uTorrent client voor Android
Bittorent today released an alpha of its official uTorrent Remote application. Still being fine-tuned and tested, this app allows users to remotely control their uTorrent desktop application. uTorrent can start, pause, or stop downloads, or simply keep a watchful eye on download progress. It can even add torrents found online, which makes this more than just a remote control.
http://androinica.com/201...android-app-for-utorrent/

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 08:32:
Officiele (ALPHA) release verschenen van Bittorrent van hun remote uTorrent client voor Android

[...]

http://androinica.com/201...android-app-for-utorrent/
Ik ben benieuwd wat dit programma dan beter maakt dan Transdroid, want die kan dat volgens mij allemaal ook maar dan nog voor meerdere torrent-clients. Ik gebruik alleen µTorrent, dus ik ga hem wel proberen....

edit: eerste indruk

pro
- client gemaakt door makers van het programma (snelle support?)

con
- je moet inloggen, maar er staat niet waar of hoe. een forum-account werkt niet. Druk op 'learn more' leert me dat je een web-acces enabled client moet downloaden en daar dingen in moet instellen.

[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 05-02-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:27:
Jij moet dan dus een Event maken zonder Exceptions en een ander Event waarvoor je een Exception lijst maakt van je familieleden. Zoals gezegd is het idee van de app dat je een Event maakt die een bepaalde tijd beslaat, maar ik vind mijn idee handiger: een Event van een hele dag zodat je met een Event op elk moment van de dag dat kunt bereiken wat je wilt. Als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Hmm, maar ik wil het toch vooral handmatig instellen, niet op een vast schema.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
gwystyl schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:17:
[...]

...utorrent...

con
- je moet inloggen, maar er staat niet waar of hoe. een forum-account werkt niet. Druk op 'learn more' leert me dat je een web-acces enabled client moet downloaden en daar dingen in moet instellen.
Je moet een beta versie 3.0 van utorrent hebben, alleen daar kun je een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UI-update voor WinAmp for Android is underway. PREVIEW @

http://downloadsquad.swit...dated-voice-genre-search/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djc schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:30:
[...]
Hmm, maar ik wil het toch vooral handmatig instellen, niet op een vast schema.
Hm, je hebt me niet helemaal gevolgd, denk ik... Ten eerste kan je natuurlijk een Event handmatig instellen (kan je het beste doen door een bestaand Event te wijzigen, anders moet je elke keer ook een lijst met Exceptions maken), maar zoals ik het heb gedaan is het slechts een kwestie van aanvinken en m'n foon is stil behalve voor de lui in de Exception list! En als iedereen me weer mag bereiken, hoef ik alleen maar weer het Event uit te vinken en klaar. Niks geen instellingen of zo, gewoon aanzetten en daarna weer uitzetten. Makkelijker kan toch echt niet. volgens mij... Maar goed, als jij graag van tevoren een tijd wil instellen waarin je alleen beperkt bereikbaar wil zijn, dan kan dat ook. Hoeft dus niet op een vast schema te zijn. Volgens mij is deze app toch echt precies wat je zoekt. ;) Het is een gratis app, dus je kan 'm altijd ff proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Iemand ervaring met Key Ring Reward Cards? Afbeeldingslocatie: http://cdn.androlib.com/appicon/app-jmAt.cs.png
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.froogloid.kring.google.zxing.client.android%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

Mijn Gamma card werkt hier goed bij de kassa, mijn AH bonus Card werkt echter al bij 4 winkels niet, Heeft iemand dat probleem ook?
Nice, niet dat ik echt iets miste, maar dit ziet er iets strakker uit. Ben benieuwd :)

[ Voor 29% gewijzigd door Roeligan op 06-02-2011 08:57 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Dubbel....

[ Voor 97% gewijzigd door Roeligan op 06-02-2011 08:55 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
Domme vraag misschien maar kan Google apps verwijderen op het moment dat deze volgens de market niet meer bij je device hoort?

Ik had Angry Birds op mn tablet staan, maar die is nu ineens verdwenen en ik kan hem niet meer downloaden omdat deze "niet compatible met mn device is"!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
MarcoL1978 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:04:
Domme vraag misschien maar kan Google apps verwijderen op het moment dat deze volgens de market niet meer bij je device hoort?

Ik had Angry Birds op mn tablet staan, maar die is nu ineens verdwenen en ik kan hem niet meer downloaden omdat deze "niet compatible met mn device is"!?!
Theoretisch kan Google apps op afstand verwijderen ja. Er zijn in het verleden al malware apps verschenen die door Google op afstand verwijderd werden.

Ik heb het iets anders: ik heb een app op mijn HTC Desire Z staan die niet meer in de Market blijkt te staan. In "Mijn apps" staat die app nog wel, maar als ik he aantik krijg ik ene melding dat de app niet gevonden is in de Market. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Roeligan schreef op zondag 06 februari 2011 @ 08:52:
Iemand ervaring met Key Ring Reward Cards? [afbeelding]
[afbeelding]

Mijn Gamma card werkt hier goed bij de kassa, mijn AH bonus Card werkt echter al bij 4 winkels niet, Heeft iemand dat probleem ook?
(...)
Wel eens geïnstalleerd, maar nooit echt serieus gebruikt. Staan veel te weinig nederlandse bedrijven in en dat het in het engels is vind ik zelf ook niet echt handig.

Dat je Gamma card on deze app niet goed werkt zou kunnen komen van de laser-scanner die te veel reflexteerd op het display van je telefoon denk ik...

Edit:
offtopic:
Hmm.. stond er niet bij stil dat ik 2 maal een reactie in het zelfde topic had gegegeven, anders had ik de eerste post wel ff kunnen editen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Joen op 06-02-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Die gamma doet het juist wel, AH bonus niet. Ik vroeg me dus af of meer mensen dit issue hadden.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Ik had nog nooit van KeyRing gehoord, zojuist geinstalleerd, en er staan nu drie kaarten in. Binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Weet iemand hoe de reclame in de Nu.nl app uitgeschakeld kan worden/te blokkeren is?

Ik weet hoe je met de host-file de add-sites kan blokkeren, maar ik kom er niet achter welke site de reclame voor Nu.nl host!

Sorry als de vraag eerder is gesteld, het is lastig zoeken op nu.nl (zoekt op nu én nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 10:29
CRXed schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:16:
Weet iemand hoe de reclame in de Nu.nl app uitgeschakeld kan worden/te blokkeren is?
Adfree :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan blokkeer je alleen wel alle reclame dus wordt je feitelijk een profiteur die van andermans werk profiteert zonder ze daarvoor te 'betalen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsurany schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:21:
Dan blokkeer je alleen wel alle reclame dus wordt je feitelijk een profiteur die van andermans werk profiteert zonder ze daarvoor te 'betalen'.
Yup. Ik kan de Nu.nl app niet kopen/doneren dus het is niet anders. Zou er graag voor willen betalen. Maar ik ga niet naar gare pizza reclames zitten kijken die 20% van m'n beeld innemen. Zero remorse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:36

Totaalgeflipt

De enige echte

Na de laatste geweldige update van HTC op mijn Desire HD. Waardoor de sdcard niet meer leesbaar was. Ben ik opzoek naar een App die foto's vanaf mijn sdcard kan backuppen middels FTP naar mijn host. Of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Roeligan schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:14:
Die gamma doet het juist wel, AH bonus niet. Ik vroeg me dus af of meer mensen dit issue hadden.
Oh verkeerd gelezen. :X :P
Maar als reden blijft het zelfde... Wat gevoelige scanners gok ik icm reflectie van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Thanks, AdFree geinstalleerd, host-file laten aanpassen en AdFree weer verwijderd :)
Stonden blijkbaar toch nog niet genoeg adressen in mijn hostfile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Laatst online: 19-07 10:18
Ik gebruik mijn HTC legend ook veel om muziek af te spelen in bijvoorbeeld de auto of op feestjes. Ik gebruik de mortplayer en ben daarover heel tevreden. Het enige nadeel vind ik dat de telefoon gauw in de schermbeveiliging gaat, erg lastig in de auto. Sinds 2.2 zijn er geen unlock programma's meer (ik gebruikte lockpicer). Toch zie ik dat google maps navigatie niet in de schermbeveiliging gaat. Het kan dus wel! Waar ik eigenlijk behoefte aan heb is een soort 'car-mode': als de telefoon is aangesloten op bluetooth en oplaadt laat dan het scherm altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Poecillia schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:51:
Ik gebruik mijn HTC legend ook veel om muziek af te spelen in bijvoorbeeld de auto of op feestjes. Ik gebruik de mortplayer en ben daarover heel tevreden. Het enige nadeel vind ik dat de telefoon gauw in de schermbeveiliging gaat, erg lastig in de auto. Sinds 2.2 zijn er geen unlock programma's meer (ik gebruikte lockpicer). Toch zie ik dat google maps navigatie niet in de schermbeveiliging gaat. Het kan dus wel! Waar ik eigenlijk behoefte aan heb is een soort 'car-mode': als de telefoon is aangesloten op bluetooth en oplaadt laat dan het scherm altijd aan.
Je kan de setting "Settings > Applications > Development > Stay awake" aanzetten, dan zal het scherm nooit uitgaan als je oplaadt. Als je alleen het scherm aan wil laten als zowel de Bluetooth aanstaat en de battery opgeladen wordt zou je naar Tasker kunnen kijken, loopt ook een topic van of GoT: Tasker - deel 1

[ Voor 11% gewijzigd door JoetjeF op 06-02-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Ik heb zojuist Move2SD Enabler geinstalleerd en werkelijk alle programma's zijn nu te verplaatsen van telefoon naar SD, ook degene die dit normaal gesproken niet ondersteunen! Ideaal! Alleen voor rooted telefoons though.

[ Voor 9% gewijzigd door Smarron op 06-02-2011 23:32 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:39
welke Remote Desktop programma is goed en werkt ook over 3G?

TightVNC werkt voor mij thuis wel op WiFi,maar niet 3G...moet ik dan ander ip en iets in router open zetten?
want via WiFi lukt het me wel, enigste nadeel is dat als ik connect, de pc een beep geeft, verder is niet te zien dat ik kan meekijken

De remote desktop app uit market van 18euro, ga ik niet zomaar proberen..

LogMeIn, dan zie je dat iemand meekijkt..

ik zoek dus een remote desktop die via 3G werkt en er niet in scherm komt te staan, dat er meegekeken word

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je bent dus niet opzoek naar Remote Desktop want dan impliceer je dat je het Remote Desktop Protocol wilt gebruiken, daarbij neem je een gebruiker over en kijk je niet mee. Je zoekt eerder remote control software.
TightVNC zal prima werken, je zult wel poorten in je router open moeten zetten, dat is niet meer dan logisch, dat staat keurig op de site van je VNC server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

SuperVeloce schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:31:

TightVNC werkt voor mij thuis wel op WiFi,maar niet 3G...moet ik dan ander ip en iets in router open zetten?
want via WiFi lukt het me wel, enigste nadeel is dat als ik connect, de pc een beep geeft, verder is niet te zien dat ik kan meekijken

ik zoek dus een remote desktop die via 3G werkt en er niet in scherm komt te staan, dat er meegekeken word
Voor remote desktop (gebruikers sessie overnemen) absoluut PocketCloud van Wyse, werkt op alle fronten het betse. Voor remote control (meekijken in gebruikers sessie) gebruik ik PhoneMyPC, vereist wel een client op de pc uiteraard, welke wel op zich hidden kan zijn als je dat wilt.
Beide progs werken zeer goed over zowel 3(.5)G als wifi.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SuperVeloce schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:31:

Teamviewer kan dit. Standaard wordt het bureaublad van de computer die overgenomen wordt zwart/leeg, maar dat kan volgens mij uit worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Gadver, sinds de reclame in de app van nu.nl zo prominent geworden is, blijft de widget bijna dagelijks hangen... :( Enige remedie is m'n gsm een keer opnieuw starten of de app een keer herinstalleren. Niet handig...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Brabo-Joossie schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:22:
Gadver, sinds de reclame in de app van nu.nl zo prominent geworden is, blijft de widget bijna dagelijks hangen... :( Enige remedie is m'n gsm een keer opnieuw starten of de app een keer herinstalleren. Niet handig...
Kijk een pagina terug hoe je de reclame kan uitschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Brabo-Joossie schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:22:
Hier heb je de ADFree host file, wordt elke dag geupdate en je hoeft de app niet te installeren. Even renamen van .text naar niks, dus gewoon hosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Barfman schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:23:
[...]

Hier heb je de ADFree host file, wordt elke dag geupdate en je hoeft de app niet te installeren. Even renamen van .text naar niks, dus gewoon hosts.
_o_

Thanks guys!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Barfman schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:23:
[...]

Waaar moet je die plaatsen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Staat in /etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Totaalgeflipt schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:30:
Na de laatste geweldige update van HTC op mijn Desire HD. Waardoor de sdcard niet meer leesbaar was. Ben ik opzoek naar een App die foto's vanaf mijn sdcard kan backuppen middels FTP naar mijn host. Of iets in die richting.
Iemand :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:06
Ik heb de vorige pagina's zojuist doorgelezen maar ook mij wordt nog niet duidelijk waar ik deze moet plaatsen. Is het de bedoeling dat ik op mij sd card een map aanmaak etc en daar de file in plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
kaaasje schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:48:
Ik heb de vorige pagina's zojuist doorgelezen maar ook mij wordt nog niet duidelijk waar ik deze moet plaatsen. Is het de bedoeling dat ik op mij sd card een map aanmaak etc en daar de file in plaats?
Neen, /etc is een reeds bestaande map waar je alleen toegang tot hebt als je toestel geroot is.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/etc.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/hosts.png

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 07-02-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:06
Mag ik vragen welke filemanager je hiervoor gebruikt. Ik heb het bestand zojuist naar mijn cd card gekopieerd, ik probeer nu de host file vanaf een random map naar etc. te krijgen, dit wil echter niet vlotten...

(Het toestel is geroot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
kaaasje schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:49:
Mag ik vragen welke filemanager je hiervoor gebruikt. Ik heb het bestand zojuist naar mijn cd card gekopieerd, ik probeer nu de host file vanaf een random map naar etc. te krijgen, dit wil echter niet vlotten...

(Het toestel is geroot)
Rootexplorer, er zijn genoeg explorers op de market te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
Roeligan schreef op zondag 06 februari 2011 @ 08:52:
Iemand ervaring met Key Ring Reward Cards? [afbeelding]
[afbeelding]

[...]
Haha grappig :P Hoe stonden ze te kijken bij de kassa toen je met je telefoon aan kwam zetten?

Heeft wel een hoog ik-gebruik-mijn-nieuwe-iPod-Nano-als-horloge gehalte ;)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.ubergizmo.com/photos/2010/9/ipod-nano-watch.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door davidov2008 op 07-02-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Smarron schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:31:
Ik heb zojuist Move2SD Enabler geinstalleerd en werkelijk alle programma's zijn nu te verplaatsen van telefoon naar SD, ook degene die dit normaal gesproken niet ondersteunen! Ideaal! Alleen voor rooted telefoons though.
Ik heb dat nooit begrepen, oke als je maar beperkt intern geheugen hebt, maar de nieuwere toestellen hebben echt wel ruimte genoeg.
Intern geheugen is veel sneller overigens en je toestel zal niet sneller gaan als je 90% vrij hebt dan dat je 10% vrij hebt.

Het is geen RAM geheugen !

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Waarschijnlijk gaat het er niet om dat het nodig is.. maar wel om dat het gewoon kan.

Overigens is het voor mensen met een HD2 wel handig. En volgens mij ook als je veel flasht. Ik weet niet hoe dat zit maar volgens mij gaan apps verloren met een verse flash, en blijven die wel bestaan op je SD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

C00P schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:37:
Ik heb dat nooit begrepen, oke als je maar beperkt intern geheugen hebt, maar de nieuwere toestellen hebben echt wel ruimte genoeg.
Intern geheugen is veel sneller overigens en je toestel zal niet sneller gaan als je 90% vrij hebt dan dat je 10% vrij hebt.

Het is geen RAM geheugen !
Camiel schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:15:
Waarschijnlijk gaat het er niet om dat het nodig is.. maar wel om dat het gewoon kan.

Overigens is het voor mensen met een HD2 wel handig. En volgens mij ook als je veel flasht. Ik weet niet hoe dat zit maar volgens mij gaan apps verloren met een verse flash, en blijven die wel bestaan op je SD!
Ik heb inderdaad een HD2 :) Daar is het geheugen gewoon wat beperkter dan vergeleken met een Desire HD dus wel noodzakelijk. Ik had gisteren nog maar 40MB vrij. Nu zit ik weer rond de 90MB. Wat ik naar de SD verplaats zijn mijn games, apps en vage utils enzo. Swype, Taskmanager, Flash etc. laat ik gewoon staan op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Dan kun je beter nog even naar Apps2SD+ kijken. (HIER) Die verplaatst alles, ook je Dalvik cache. Tenminste als je daar even de goede scripts (zoek daar even naar: a2sd cachesd) voor zoekt. Ik heb nog 169 MB vrij op een Gingerbread rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Angry Birds en Slice-it o.a. willen toch niet werken. Je kunt ze wel verplaatsen, maar als je ze niet kunt spelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Camiel schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:46:
Dan kun je beter nog even naar Apps2SD+ kijken. (HIER) Die verplaatst alles, ook je Dalvik cache. Tenminste als je daar even de goede scripts (zoek daar even naar: a2sd cachesd) voor zoekt. Ik heb nog 169 MB vrij op een Gingerbread rom..
Voor later! had er ook naar gekeken, maar de oplossing die ik nu heb voldoet voorlopig prima!
Eric_Cantona schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:11:
Angry Birds en Slice-it o.a. willen toch niet werken. Je kunt ze wel verplaatsen, maar als je ze niet kunt spelen ..
Angry Birds doet het hier na verplaatsen nog prima hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Vreemd, hier niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

davidov2008 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:16:
[...]

Haha grappig :P Hoe stonden ze te kijken bij de kassa toen je met je telefoon aan kwam zetten?

Heeft wel een hoog ik-gebruik-mijn-nieuwe-iPod-Nano-als-horloge gehalte ;)
[afbeelding]
Gek genoeg zonder blikken of blozen. Zelfs de "oudere" dame bij de AH pakte zonder op- of aanmerkingen de phone beet en scande hem.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:58:
[...]

Gek genoeg zonder blikken of blozen. Zelfs de "oudere" dame bij de AH pakte zonder op- of aanmerkingen de phone beet en scande hem.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat meen je niet, joh!!! Jonge, dat zou ik dus NOOIT doen...!!! Stel je voor dat ze per ongeluk met mijn Desire HD ergens tegen aan rammen of 'm laten kletteren of keihard weer teruggooien op de 'toonbank'! Echt, ik zou dit NOOIT doen!!! Het idee alleen al!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik kan het zo 123 niet vinden. Volgensmij is die optie er niet, maar hier komt mijn probleem/vraag.

Hoe kan je meerdere items of een hele map in dropbox plaatsen? Stel ik maak nu 30 foto's en wil die allemaal in dropbox, dan moet ik dat 1 voor 1 doen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
leuk programma om te zien hoever de antenne verwijderd is :

http://www.appbrain.com/a.../com.technolatry.antennas

Wie kan me een programma aanraden waarmee ik mijn hele wifi omgeving in kaart kan brengen ?
Een programma voor een beveiligd wifi netwerk binnen te komen zal wel niet lukken ? wij hebben wifi op het werk maar ik kom er niet op, (netwerk wordt gebruikt voor de machines die er staan).

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!