Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:00
Weet iemand ook een goede HTC Friendstream vervanger zonder scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38

dbzfan

Nee.

Facebook is geupdate.. nu geen error op mijn Desire meer als ik iets wil posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 09:50
Bananenspin schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:20:
[...]

De info die je ziet staan bij het widget scherm, dit zou ik ook willen zien als gewoon in de applicatie! Zoals ook al aangegeven op XDA heb je ook beltegoed Hyacint maar deze werkt niet altijd even goed bij mij. Hiervan gebruik ik de widget ook niet maar alleen de app. Dit omdat de widget vaker dingen ophaald, en het hoeft van mij alleen de gegevens op te laten wanneer ik wil (wanneer ik dus de app open!). Hier zou je mij en vele anderen denk ik ook blij mee maken.

Edit: Ik moet ook inloggen met een gebruikersnaam, niet met een 06 dus mijn 06 invullen werkt niet. Gebruikersnaam invullen in 06 setting werkt wel
Grappig, iemand op XDA vroeg precies hetzelfde. Ik ben er al mee bezig om de informatie ook in de app te krijgen. En inderdaad zit er een optie bij om het automatisch updaten uit te zetten.
Alleen krijgen die anderen niet allemaal het plaatje te zien (zie voorbeeld hier)

Ik heb zo'n vermoeden dat dat aan het abonnement ligt wat ander HTML genereerd, en mijn xpaths staan nogal strict, dus dan vindt de applicatie niks.
Ik zou dan ook graag van wat mensen met verschillende abonnees het XHTML hebben van de pagina zoals in het voorbeeld.

Het XHTML bevat ook geen persoonlijke gegevens zoals 06nr en wachtwoord, alleen een link naar het plaatje (wat ik toch niet kan ophalen, want sessie gebonden, en url is elke keer anders), wat voor abonnement je hebt, en wat je boven en buiten je bundel hebt gebeld. Niet te herleiden naar deze of gene in ieder geval :P

Dus als mensen me kunnen helpen aan XHTML, dan graag, en alvast mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

ErrieR schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:48:
Mag je hier ook "user apps" posten?
Niet echt
zie ook: RoD in "Windows Based Mobiles & PDA's Feedback t..."

Misschien dat je vraag voor testers nog net mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

edit:
dubbelpost verwijderd

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 28-01-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

ErrieR schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:48:
Mag je hier ook "user apps" posten?

Ik heb een gratis en ad free Hi beltegoed widget gemaakt voor Android en ben nog op zoek naar mensen die hem willen gebruiken en testen.
Ik heb maar 1 abonnement, en niet 10 verschillende, dus ik heb geen idee of het voor anderen ook werkt.

Zie ook mijn post op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=926072 als je geïnteresseerd bent.
Ik moet mijn "opwaardeerdag" instellen.. maar waar kan ik dit vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
dbzfan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:14:
[...]

Ik moet mijn "opwaardeerdag" instellen.. maar waar kan ik dit vinden?
Goeie vraag, ik heb het er voor de zekerheid maar ingebakken. Ben zelf ook benieuwd wanneer vanaf volgende maand mijn beltegoed wordt opgewaardeerd. Misschien is dit voor iedereen gewoon de 1e dag van de maand. Als ik dat zeker weet, dan verwijder ik de optie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
ErrieR schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:41:
[...]

Goeie vraag, ik heb het er voor de zekerheid maar ingebakken. Ben zelf ook benieuwd wanneer vanaf volgende maand mijn beltegoed wordt opgewaardeerd. Misschien is dit voor iedereen gewoon de 1e dag van de maand. Als ik dat zeker weet, dan verwijder ik de optie weer.
Zeer zeker niet, bij mij is het de 15e (sms SALDO naar 1244)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Caveman schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:43:
ik wil graag een snelkoppeling o.i.d. op 1 van mijn home screens hebben die verwijzen naar een document. Ik krijg dat niet voor elkaar....
Als je astro hebt kun je iig op je bureaublad een snelkoppeling toevoegen.
Toevoegen- snelkoppeling - astro - bestand selecteren. Die kun je vervolgens zo in een standaard mapje slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09-2021
Hoi weet iemand een app die mijn beeldscherm aan houd als ik de telefoon op netstroom zet.
Ik heb alleen tasker kunnen vinden maar daar snap ik niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 00:13

DizzyWeb

Ondertiteld

td1964 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:23:
Hoi weet iemand een app die mijn beeldscherm aan houd als ik de telefoon op netstroom zet.
Dat doet de mijne vanzelf... kan alleen niet terug vinden of dat een setting ergens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Cyleo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:25:
[...]

Zeer zeker niet, bij mij is het de 15e (sms SALDO naar 1244)
Hey dat wist ik niet! Bij mij is het trouwens de 11e...
Wel apart.. dat smsje geeft een heel ander bedrag resterend weer dan Beltegoed Hyacint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 22:32

Smarron

The bend

td1964 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:23:
Instellingen - Applicaties - Ontwikkeling - Stand-by Aanvinken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

dbzfan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:57:
[...]

Hey dat wist ik niet! Bij mij is het trouwens de 11e...
Wel apart.. dat smsje geeft een heel ander bedrag resterend weer dan Beltegoed Hyacint..
Volgens mij rekent Hi vanaf het moment dat je een abonnement bent begonnen. Niet erg handig en overzichtelijk, vind ik... Als ik het goed heb rekent Vodafone gewoon per kalendermaand: veel duidelijker en overzichtelijker.

Het verschil tussen de sms en Hyacint (oftewel wat de site aangeeft) kan komen doordat de een eens per nacht wordt geupdate en de ander meer direct...? (Ik vind de info die Hi geeft over je tegoed trouwens ZEER onder de maat en algemeen: Vodafone is echt stukken beter: nauwkeurig tot op de byte.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:De discussie over het beltegoed van Hi mag in Telecomproviders

Graag weer on topic!

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 28-01-2011 22:18 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 09:05
kent iemand een video converter app die video's naar bvb h.264 codec kan converteren op je telefoon? Die video's die mijn desire z opneemt zijn erg groot, 10 mb per seconde ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snuurtje schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:22:
kent iemand een video converter app die video's naar bvb h.264 codec kan converteren op je telefoon? Die video's die mijn desire z opneemt zijn erg groot, 10 mb per seconde ofzo.
Geen idee welke app dat direct op je foon kan doen (ik heb er nog nooit ven gehoord), maar een meer simpele oplossing is denk ik het doorlopen van de instellingen van je foon...! Ik heb een Desire HD en mijn filmpjes zijn ZEKER geen 10 Mb per seconde...!

Mss een hele domme vraag maar... hoe heet de default mail app van Android zelf...? De app Mail op mijn Desire HD is (zo begreep ik) een HTC app en die kan niet omgaan met exchange en ik krijg een bepaald IMAP account niet aan de praat. Dus ik wilde even de default mail app opzoeken en uitproberen, maar ik kan 'm niet vinden... }:O Ik weet dat K9 beter is (nou ja, ik weet het niet, maar dat is mij verteld) maar ik wil alleen maar m'n mail handmatig checken als ik het nodig vind (van drie verschillende accounts) en heb verder geen toeters en bellen nodig. Verder schijnt K9 altijd attachements te downloaden en dat kan ik absoluut niet gebruiken...!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 28-01-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:35:
[...]

Geen idee welke app dat direct op je foon kan doen (ik heb er nog nooit ven gehoord), maar een meer simpele oplossing is denk ik het doorlopen van de instellingen van je foon...! Ik heb een Desire HD en mijn filmpjes zijn ZEKER geen 10 Mb per seconde...!

Mss een hele domme vraag maar... hoe heet de default mail app van Android zelf...? De app Mail op mijn Desire HD is (zo begreep ik) een HTC app en die kan niet omgaan met exchange en ik krijg een bepaald IMAP account niet aan de praat. Dus ik wilde even de default mail app opzoeken en uitproberen, maar ik kan 'm niet vinden... }:O Ik weet dat K9 beter is (nou ja, ik weet het niet, maar dat is mij verteld) maar ik wil alleen maar m'n mail handmatig checken als ik het nodig vind (van drie verschillende accounts) en heb verder geen toeters en bellen nodig. Verder schijnt K9 altijd attachements te downloaden en dat kan ik absoluut niet gebruiken...!
Standaard mail app van Android heet Email, maar die zal je op een Sense toestel niet terug vinden.

K9 kan attachments automatisch downloaden, hoeft niet, is gewoon een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
Bananenspin schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:20:
[...]
De info die je ziet staan bij het widget scherm, dit zou ik ook willen zien als gewoon in de applicatie!
...
Edit: Ik moet ook inloggen met een gebruikersnaam, niet met een 06 dus mijn 06 invullen werkt niet. Gebruikersnaam invullen in 06 setting werkt wel
Ik heb een nieuwe versie gemaakt (1.2.1). Deze zet de belstatus informatie nu ook in de app. Verder heb ik de interface mooier gemaakt. Het oog wil ook wat :)

Download 'm hier: http://codevanrohde.nl/wordpress/?p=35

PS Ik zal in de interface erbij zetten dat "Je telefoonnummer" ook je gebruikersnaam mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DizzyWeb schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:41:
[...]

Standaard mail app van Android heet Email, maar die zal je op een Sense toestel niet terug vinden.

K9 kan attachments automatisch downloaden, hoeft niet, is gewoon een instelling.
Sorry, ik was niet duidelijk: ik wil 'm zoeken in de Market...

Ja, dat van die attachments begreep ik ook zo, maar ik blijf maar posts lezen van mensen bij wie attachements alsnog compleet binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:13:
[...]

Sorry, ik was niet duidelijk: ik wil 'm zoeken in de Market...

Ja, dat van die attachments begreep ik ook zo, maar ik blijf maar posts lezen van mensen bij wie attachements alsnog compleet binnenkomen...
Staat niet in de market zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Weet er hier iemand misschien nog een mooie video app. Want ik probeer filmpjes van 640x480 af te spelen, maar de default player zeurt direct dat hij die resolutie niet kan af spelen (Resolutie te hoog!)

Ik neem toch aan dat er wel spelers zijn die automatisch resizen? Want een video van 512x384 speelt bijv wel perfect af. dus de standaard speler KAN wel resizen (Schermresolutie is 480x320).

Heb nu 2 apps geprobeerd, 1'ntje kon niet overweg met .avi h264 materiaal ( 8)7) en de andere was veel te CPU intensief. Zelfs de video van 512x384 die met de default player perfect gaat, had daar maar 10FPS ofzo.

Of kent er iemand misschien een mooi programma op de PC om te resizen zonder (al te veel) kwaliteit te verliezen?

Note: Natuurlijk gratis O-)

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 28-01-2011 23:48 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
  • Laatst online: 21-09-2021
Thankd heb het gevonden.
Smarron schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:59:
[...]
Instellingen - Applicaties - Ontwikkeling - Stand-by Aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

D4NG3R schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:38:
Weet er hier iemand misschien nog een mooie video app. Want ik probeer filmpjes van 640x480 af te spelen, maar de default player zeurt direct dat hij die resolutie niet kan af spelen (Resolutie te hoog!)

Ik neem toch aan dat er wel spelers zijn die automatisch resizen? Want een video van 512x384 speelt bijv wel perfect af. dus de standaard speler KAN wel resizen (Schermresolutie is 480x320).

Heb nu 2 apps geprobeerd, 1'ntje kon niet overweg met .avi h264 materiaal ( 8)7) en de andere was veel te CPU intensief. Zelfs de video van 512x384 die met de default player perfect gaat, had daar maar 10FPS ofzo.

Of kent er iemand misschien een mooi programma op de PC om te resizen zonder (al te veel) kwaliteit te verliezen?

Note: Natuurlijk gratis O-)
Rockplayer is op het ogenblik mijn favoriet, speelt toe nu toe alles af wat ik naar hem gooi ... :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caveman schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:30:
[...]

Rockplayer is op het ogenblik mijn favoriet, speelt toe nu toe alles af wat ik naar hem gooi ... :)
+1 Gooi een film op de mobiel en RockPlayer speelt 'm af. Simpel. Hij is alleen een beetje prijzig als je van de reclame af wilt... En ik snap niet waarom je geen 'bookmark's kan maken... De app ondersteunt wel resume, maar dat werkt niet altijd bij mij. En o ja, RP ondersteunt ook srt, wat ook wel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Er is eindelijk een applicatie die Chrome bookmarks synchroniseerd met je Android: ChromeMarks (er is ook een ChromeMarks Lite versie). De full versie synchroniseerd beide kanten op en heeft ook een optie om de bookmarks van de stock browser the synchroniseren met een folder binnen Chrome.

Afbeeldingslocatie: http://s1.appbrain.com/screen?id=-7928619433066892899&i=1 Afbeeldingslocatie: http://s1.appbrain.com/screen?id=-7928619433066892899&i=2

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/com.h.chromemarks?install=web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
JoetjeF schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:13:
Er is eindelijk een applicatie die Chrome bookmarks synchroniseerd met je Android: ChromeMarks (er is ook een ChromeMarks Lite versie). De full versie synchroniseerd beide kanten op en heeft ook een optie om de bookmarks van de stock browser the synchroniseren met een folder binnen Chrome.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Ah, top, dit zocht ik al een tijdje. Prijs voor de full version is overigens 2 dollar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

arcMedia is video's afspelen zonder advertenties en gratis.
Met de arcMedia app op je droid krijg je ondersteuning voor onder andere volgende videobestanden. .MOV .AVI .WMV .MKV xvid mpeg1 en 2 en divx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
Je hebt je app hier als eens gepost, en dat is voldoende. Meerdere keren is gewoon spam.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 29-01-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Caveman schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:30:
[...]

*O*

Krijg 1 bestand niet aan de praat though :/ een film van 88 mins. Zelfde bitrate (~1100kb/s) maar een ietsje andere resolutie (768x432). Bestand is grofweg 700MB groot. Als ik hem wil starten herkent hij hem als een video met de lengte van 1 sec (00:00 - 00:01 in het groen weergeven eronder). Is er een restrictie in de gratis versie OID? Dat ik geen lange videos mag afspelen. Of doe ik zelf iets fout?
martend schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:16:
arcMedia is video's afspelen zonder advertenties en gratis.
Met de arcMedia app op je droid krijg je ondersteuning voor onder andere volgende videobestanden. .MOV .AVI .WMV .MKV xvid mpeg1 en 2 en divx
Zal deze zo ook nog even proberen.
Getest: Videos spelen niet optimaal af (Terwijl ze dit wel doen met de default speler of rockplayer) en zien er erg slecht uit resized..

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 30-01-2011 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Ik kon niets vinden in de vorige delen maar misschien zoek ik niet goed.

Ik heb m'n Desire tijdens vergaderingen altijd op stil of trillen staan. Maar nu mijn vrouw hoogzwanger is wil ik wel graag dat als zij belt dat mijn telefoon wel begint te rinkelen. Welke App kan ik hiervoor gebruiken ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
I suppose tasker, moet je je wel ff in verdiepen maar misschien is er een tweaker die je ermee kan helpen. Ik ben er zelf nog niet zover mee.

edit ik probeerde het net met de telefoon van mn vriendin maar tasker doet weer is niet wat ik wil. Ik zet mn telefoon op trillen, start tasker, new task - sitent mode off (if) %CNUM - +31612345678 begin_of_the_skype_highlighting              +31612345678      end_of_the_skype_highlighting (nummer van vriendin)

wat doe ik fout? Hij blijft in silent mode. Heb apply gedrukt op het eind om tasker te sluiten. Zoiets wel eens vaker gehad dat zo'n simpele task gewoon niet werkt. Heeft iemand een idee, of waar ik het anders moet vragen?

hm heb het nu anders geprobeerd, nieuwe context, vriendin belt, phone ringing met caller id van haar. en dan task eraan gekoppeld ringer volume op 7, en het vakje sound aangevinkt.

Zet de telefoon op trillen, laat haar bellen, blijft trillen gaat niet op geluid... wtf doe ik fout?

[ Voor 85% gewijzigd door Snuurtje op 30-01-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark-knight schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:59:

Ik heb m'n Desire tijdens vergaderingen altijd op stil of trillen staan. Maar nu mijn vrouw hoogzwanger is wil ik wel graag dat als zij belt dat mijn telefoon wel begint te rinkelen. Welke App kan ik hiervoor gebruiken ? :?
Ik gebruik daarvoor Silent Time Lite (gratis). Ik heb een Event aangemaakt dat, zodra ik het activeer, de telefoon meteen op stil zet (ook niet trillen, maar dat kan je wel instellen). Vervolgens kan je via Exceptions aangeven welk nummer WEL gehoord mag worden als dat specifieke Event aan staat. Precies wat jij wilt dus!

(Dat de foon METEEN op stil staat komt doordat ik een Event heb gemaakt dat de hele dag duurt! Normaal stel je tijden in per Event, van 10 tot 12 of zo, maar door een Event in te stellen dat de hele dag duurt, werkt het Event meteen zodra je het aanzet.)

Ik heb deze app geinstalleerd omdat ik normaal de foon 's nachts uitheb maar als 1 van m'n kids weg is, wil ik wel dat zij mij (alleen) kunnen bereiken. Dank zij deze app kan ik dat regelen met 1 klik (Event aanzetten en klaar!)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 30-01-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Dark-knight schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:59:

Got it, werkt met tasker, maak een nieuw profiel: Vrouw Belt kies phone ringing met het caller id van je vrouw (klikken op vergrootglas).

Voeg dan 2 tasks toe aan dat profiel. noem de eerste silent off en kies onder sound: silent mode off. klik ok, maak nog een task aan, noem m: ringer volume met onder sound: ringer volume, en zet dat op 7 (of lager voor minder hard geluid). Nu als je vrouw belt gaat de silent mode off en gaat ie met vol geluid af. Let wel op dat wanneer dit telefoon gesprek afgelopen is de silent mode uit blijft en je hem dus weer opnieuw daarop moet zetten mocht je dat willen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<class cl="TaskerData" sr="">
    <class cl="Profile" sr="prof10">
        <nme>VROUW BELT</nme>
        <id>9999</id>
        <class cl="EventContext" sr="con0">
            <class cl="StringArg" sr="arg1">
                <val>ID VROUW IN TELEFOON</val>
            </class>
            <code>6</code>
        </class>
        <mid0>7</mid0>
    </class>
    <class cl="Task" sr="task7">
        <nme>Geluid Aan Bij vrouw</nme>
        <id>7</id>
        <class cl="Action" sr="act1">
            <class cl="IntArg" sr="arg2">
                <val>1</val>
            </class>
            <code>304</code>
            <class cl="IntArg" sr="arg1">
            </class>
            <class cl="IntArg" sr="arg0">
                <val>7</val>
            </class>
        </class>
        <pri>10</pri>
        <class cl="Action" sr="act0">
            <class cl="IntArg" sr="arg0">
            </class>
            <code>310</code>
        </class>
    </class>
    <tv>1.0.17</tv>
</class>

deze kun je zo importeren in tasker menu - profile data - import one profile. Moet je in het profiel alleen nog even via vergrootglas icoontje je vrouw opzoeken in je caller list.

[ Voor 32% gewijzigd door Snuurtje op 30-01-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

D4NG3R schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:38:
[...]
Krijg 1 bestand niet aan de praat though :/ een film van 88 mins. Zelfde bitrate (~1100kb/s) maar een ietsje andere resolutie (768x432). Bestand is grofweg 700MB groot. Als ik hem wil starten herkent hij hem als een video met de lengte van 1 sec (00:00 - 00:01 in het groen weergeven eronder). Is er een restrictie in de gratis versie OID? Dat ik geen lange videos mag afspelen. Of doe ik zelf iets fout?
[...]
Heb je Vplayer wel eens geprobeerd?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

The_Sukkel schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:44:
[...]

Heb je Vplayer wel eens geprobeerd?
Ga ik nu proberen, houd je op de hoogte :) .

Ook niet :/ Alhoewel hij het wel (ietsje) beter doet als de andere spelers.

Zucht ik denk dat de Optimus One gewoon CPU power mist (600Mhz ARMv6-VFP processor). Kent er iemand een gratis windows-based resizing programma? Eentje die wel een beetje de kwaliteit behoud..

[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 30-01-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 11:58
Is er ergens een echte, duidelijke verzameling van must-have apps (behalve die in de FAQ). Ik heb sinds gisteren een android en ik zoek wat leuke/handige apps. Iemand tips? (Als ik dat hier mag vragen tenminste...)

[ Voor 10% gewijzigd door Sibert op 30-01-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Sibert schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:22:
Is er ergens een echte, duidelijke verzameling van must-have apps (behalve die in de FAQ). Ik heb sinds gisteren een android en ik zoek wat leuke/handige apps. Iemand tips? (Als ik dat hier mag vragen tenminste...)
(Liever niet dat je het hier vraagt, paar dagen geleden werd het ook al gevraagd ;) )
Maar omdat ik zo aardig ben (:P) zal ik mezelf citeren:
anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:18:
[...]
Duik de market in, apps->all applications->top free en kijk of er iets tussenzit wat je bevalt, zou ik zeggen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
anandus schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:28:
[...]
(Liever niet dat je het hier vraagt, paar dagen geleden werd het ook al gevraagd ;) )
Maar omdat ik zo aardig ben (:P) zal ik mezelf citeren:

[...]
Bedankt en mijn excuses voor mijn luiheid.
Instant hart rate, werkt dat echt?

[ Voor 5% gewijzigd door Sibert op 30-01-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 17:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat werkt best aardig ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
Dan doe ik wat verkeerd, mijn hartslag zou in de 57 liggen volgens die app.
Zelf geteld ±60, moet dat gem. geen 72 zijn? xD

[ Voor 9% gewijzigd door Sibert op 30-01-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 05-06 17:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat ligt eraan hoe druk je je maakt of de app 't wel doet ;)

Als 't apparaat je 57 geeft en je telt zelf ongeveer 60 dan is 't toch niet zo gek? Als je rustig zit, kan dat heel goed zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Norton Commander clone gevonden :P

Ghost Commander file manager is een file manager en de eerste die ik gezien heb die ook twee panels tegelijkertijd kan laten zien. Je kan ook kiezen om één panel te laten zien, de paden van beide panels staan wel altijd in beeld (zoals op het eerste plaatje /sdcard and /sdcard/pictures). Ook heeft het FTP, samba, zip, apk en root support (en nog veel meer).

Afbeeldingslocatie: http://s2.appbrain.com/screen?id=625302173447716252&i=1Afbeeldingslocatie: http://s2.appbrain.com/screen?id=625302173447716252&i=2

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/com.ghostsq.commander?install=web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
[quote]Anoniem: 135195 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:54:
[...]

Ik gebruik daarvoor Silent Time Lite (gratis). Ik heb een Event aangemaakt dat, zodra ik het activeer, de telefoon meteen op stil zet (ook niet trillen, maar dat kan je wel instellen). Vervolgens kan je via Exceptions aangeven welk nummer WEL gehoord mag worden als dat specifieke Event aan staat. Precies wat jij wilt dus!

Bedankt, ik heb het geprobeerd, maar de exceptions werken niet.

Ik zal me dan toch eens in Tasker verdiepen zoals hierboven vernoemd.

Een ieder bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sibert schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:41:
[...]

Dan doe ik wat verkeerd, mijn hartslag zou in de 57 liggen volgens die app.
Zelf geteld ±60, moet dat gem. geen 72 zijn? xD
Ik snap je rekenmethode denk ik niet helemaal...

Ik heb de app gedownload en het werkt! :) Cool! Precies wat ik nodig had! Bedankt voor de link! Geen idee dat hier een app voor was. Mijn snelheid is trouwens zo'n 77 in rust... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

D4NG3R schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:58:
Kent er iemand een gratis windows-based resizing programma? Eentje die wel een beetje de kwaliteit behoud..
Ik jas al mijn materiaal door Encode HD heen. Niet de kleinste file, wel snel en gemakkelijk.
Alleen .MPG conversie doet ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Wekkel schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:39:
[...]

Ik jas al mijn materiaal door Encode HD heen. Niet de kleinste file, wel snel en gemakkelijk.
Alleen .MPG conversie doet ie niet.
*O*

Gewoon iPhone formaat gekozen (480x320) en werkt perfect. Kwaliteit doet er absoluut niet onder op zo'n klein scherm.

aWARemote is trouwens een leuke app, kan heerlijk vanaf de bank Winamp ermee besturen.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=400x400&chld=Q%7C0&chl=http%3A%2F%2Fwww.androidzoom.com%2Fweb%2Findice%2FqrLink%3FappCode%3Dptel%26dwnId%3D14606991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
D4NG3R schreef op maandag 31 januari 2011 @ 00:23:
[...]

(...)

aWARemote is trouwens een leuke app, kan heerlijk vanaf de bank Winamp ermee besturen.

[afbeelding]
Die ontdekte ik gisteren ook en het is inderdaad een fijne app. :)
Overigens liepen wel zowel de app als Winamp vast toen ik tamelijk snel na elkaar op "vorig nummer" drukte... :/ Verder werkt het prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

D4NG3R schreef op maandag 31 januari 2011 @ 00:23:

[afbeelding]
Die ga ik eens even proberen als de hele boel geïnstalleerd is hier. Gezien ik toch maar niet voor een losse mediaspeler ben gegaan, maar daardoor dus wel met mijn reet van de bank af moet om e.e.a. aan danwel af te zetten zou dit wel eens een ideale oplossing kunnen zijn.

Nu nog iets dergelijks voor ook VLC/MPC in een enkele app O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 08:09
Snuurtje schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:33:
[...]

Got it, werkt met tasker, maak een nieuw profiel: Vrouw Belt kies phone ringing met het caller id van je vrouw (klikken op vergrootglas).

[...]

Let wel op dat wanneer dit telefoon gesprek afgelopen is de silent mode uit blijft en je hem dus weer opnieuw daarop moet zetten mocht je dat willen.
Is dat niet eenvoudig te fixen door een End Task toe te voegen aan het profiel? Die End Task laat je de boel in omgekeerde volgorde afdraaien.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nog een subtiel verzoekje:
Modbreak:Kan iemand aub een topic over tasker starten?

Het blijkt wederom dat het een topic waard is, vandaar dit verzoek. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Sibert schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:22:
http://www.appbrain.com/

en klik dan ook eens op: Top vandaag en Meer. en alles er tussen. tips zat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

pven schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:47:
Nog een subtiel verzoekje:
[modbreak]Kan iemand aub een topic over tasker starten?[/]

Het blijkt wederom dat het een topic waard is, vandaar dit verzoek. :Y)
Tasker - deel 1

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:14
Zo, de Nu app gaat er binnenkort maar eens vanaf denk ik. Dit gaat mij iets te ver qua banners, wat een onzin :X

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/nu-01.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/nu-02.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Brad Pitt schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:32:
Zo, de Nu app gaat er binnenkort maar eens vanaf denk ik. Dit gaat mij iets te ver qua banners, wat een onzin :X

Adfree werkt goed daarvoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Had zoiets wel eens gebruikt maar zag toen een wit/zwart vlak op de plek van de ad. Dat vond ik geen oplossing. Het héle ding moet gewoon weg zijn, zonder ruimte in te nemen. En dat doet deze prima, dus thanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mjammie, pizza! _/-\o_

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Brad Pitt schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Had zoiets wel eens gebruikt maar zag toen een wit/zwart vlak op de plek van de ad. Dat vond ik geen oplossing. Het héle ding moet gewoon weg zijn, zonder ruimte in te nemen. En dat doet deze prima, dus thanks! d:)b
Heb ik geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

En de 2e is ook nog eens gratis, ga er meteen 1 halen!!!

Een vriend van me speelde een FPS op zijn Iphone4 Volgensmij was het COD maar ik weet het niet zeker, is deze inmiddels ook al uit op android? Kan er niet zoveel over vinden gehalve aan gare 2d versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

CoD misschien niet maar wel anderen, echter daarvoor zou ik in het gaming topic zijn, vast wel meer over te vinden. En is er niks over te vinden dan zal die er denk ik niet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wel lezen hè, deze doet het prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
koekoek2003nl schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:44:
[...]

Kan je dan niet beter alleen de 2e halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5907

Hoort dit hier?

Heb een Desire en een Galaxy S9000. Nu vind ik de - stock -dektop klok van de Desire erg prettig, en de - stock - klok van de Galaxy minimaal naadje.
Weet iemand of ik de desktop klok van de Desire ook op de Galaxy kan krijgen, en zo ja, hoe dan? Kan nergens een vergelijkbaar apk'tje vinden om de Desire klok gewoon op een andere android foon te kunnen installeren.
Heb 6 delen van deze reeks doorgespit, maar heb niets kunnen vinden, hulp zou dus zeer op prijs gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12

iop

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5907

Bedoel echt de desktop clock welke op de Desire staat, dus niet deze widget's. De desktop clock welke je ook als alram, timer, etc, kan gebruiken, en welke ook een prettige nachtstand heeft. Dus niet de door jou genoemde widget's, maar echt het desktop clock programmaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Wat is voor jullie de beste Podcast app? Hij hoeft alleen maar RSS feeds te slikken en af te spelen, dat ding van Google Listen werkt voor geen meter, delete vanzelf en 9 van de 10 keer heb ik niet eens geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:25
Anoniem: 5907 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:41:
[...]

Bedoel echt de desktop clock welke op de Desire staat, dus niet deze widget's. De desktop clock welke je ook als alram, timer, etc, kan gebruiken, en welke ook een prettige nachtstand heeft. Dus niet de door jou genoemde widget's, maar echt het desktop clock programmaatje.
Ik gebruik tegenwoordig de "super klok 4x2" van beautifull widgets op mijn Desire. Nadat ik de Ginger Villain 2.3 rom geinstalleerd had was ik namelijk ook alle stock widgets van htc kwijt. Ik moet zeggen dat de beautifull widget mij tot nu toe prima bevalt, er soortgelijk uitziet en dezelfde functionaliteiten bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
koekoek2003nl schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:44:
[...]

Een vriend van me speelde een FPS op zijn Iphone4 Volgensmij was het COD maar ik weet het niet zeker, is deze inmiddels ook al uit op android? Kan er niet zoveel over vinden gehalve aan gare 2d versie...
Modern Combat 2 Black Pegasus HD

http://www.gameloft.com/a...n-combat-2-black-pegasus/

Alleen niet te krijgen via de marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
maximus1 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:51:
[...]

Modern Combat 2 Black Pegasus HD

http://www.gameloft.com/a...n-combat-2-black-pegasus/

Alleen niet te krijgen via de marketplace.
Ik hoop echt dat gameloft een keer stopt met zo eigenwijs doet en in de gewone market zijn producten gaat aanbieden. Overigens horen games eigenlijk Android Games - Discussie & Ervaringen hier thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

volgens mij heet dat ook gewoon deskclock. Ik heb er wel een HVGA versie van (zat standaard op mijn Galaxy Spica), maar ik weet niet of die ook op de Galaxy S werkt omdat die een hogere resolutie (WVGA) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
Ben ik nu echt dom, blind en scheel of kan ik echt geen Tweakers.net applicatie vinden? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39
Jammer dat er geen posten app bestaat.
Ik werk volcontinu 5 posten en het is zeer lastig om te zeggen welke post ik bv volgende maand heb.

Nog iemand die in posten werkt, en hier een programma voor heeft gevonden ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Sibert schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:48:
Ben ik nu echt dom, blind en scheel of kan ik echt geen Tweakers.net applicatie vinden? :S
Die is er ook nog niet, Tweakers.net heeft al wel toegezegt dat er een Android app aankomt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, ik probeer nu voor het eerst een complete film te kijken met RockPlayer (tot nu toe alleen maar wat getest) maar hij blijkt elke keer na een paar minuten de sync te verliezen... moet je terug naar Home en de film opnieuw laden om het geluid weer synchroon te laten lopen. Jammer nou... want ik begrijp dat andere players toch een minder beeld hebben of geen srt ondersteunen... Ben blij dat ik de app niet gekocht heb. (Ik heb een Desire HD btw).

Iemand anders hier ook last van of loopt elke film bij jullie perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

C00P schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:04:
Jammer dat er geen posten app bestaat.
Ik werk volcontinu 5 posten en het is zeer lastig om te zeggen welke post ik bv volgende maand heb.

Nog iemand die in posten werkt, en hier een programma voor heeft gevonden ?
Wat bedoel je met posten? Bepaalde diensten/shifts? Of lokaties?

Ik weet niet hoe je Engels is, maar misschien kun je eens zoeken op "shifts" of "schedule". Ik kwam zelf bijvoorbeeld hier uit: http://www.androidzoom.com/android_applications/shift%20work

[ Voor 9% gewijzigd door Bra-Jo op 01-02-2011 19:50 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12

iop

[...]

dan heb je alleen 'klok' die heeft ook en dim etc. als dat niet origineel genoeg is moet je maar ff seacrhen in appbrain naar een copy (;))

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Laatst online: 15-02-2024

ik weet niet waar je deze nu.nl vandaan tovert maar ik heb geen adds en ook geen addskiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dikkedikkie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:49:
[...]

ik weet niet waar je deze nu.nl vandaan tovert maar ik heb geen adds en ook geen addskiller
De ads zijn er ook niet altijd. Ik heb ze af en toe en mijn officiële nu.nl app komt gewoon uit de market.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 09:24
Weet iemand nog een goede mail app? Ik gebruikte eerst altijd de standaard htc app en die vond ik meer dan goed alleen kan je geen 2 exchange accounts aanmaken en nu ik eindelijk ook school mail via exchange kan ontvangen is dat wel een must eigenlijk.

Ik heb touchdown al geprobeerd maar dat vond ik niks eigenlijk. Toen naar de standaard android mail app gegaan en dat werkt wel alleen ziet het er lelijk uit (daar kan ik nog mee leven) alleen om een of andere reden waar ik met mijn hoofd totaal niet bij kan is dat ik max mail van een maand terug mag ophalen. Dit is gewoon dom. Nu kan ik dus alsnog niet makkelijk al mijn mail checken.

Veder heb ik net k9 geprobeerd maar ik snap niet wat de devs daarmee hebben gedaan maar ze zeggen dat het op de standaard app gebaseerd is maar live mail etc zijn niet aan de praat te krijgen terwijl dat met de standaard app meteen werkt...

Weet iemand een app waarmee ik gewoon al mijn mail kan binnenhalen en 2 exchange accounts kan instellen?

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

t_o_c schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 02:24:
Weet iemand nog een goede mail app?
Als je op Froyo 2.2 zit (je zegt niet welke telefoon en welke Android versie), dan kun je "Improved Email" van mtwebster pakken; die kan meerdere Exchange accounts aan. Geen 2.2? Dan kun je misschien een andere pakken via http://www.brighthub.com/...droid/articles/89966.aspx.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 02-02-2011 02:28 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:43:
Hm, ik probeer nu voor het eerst een complete film te kijken met RockPlayer (tot nu toe alleen maar wat getest) maar hij blijkt elke keer na een paar minuten de sync te verliezen... moet je terug naar Home en de film opnieuw laden om het geluid weer synchroon te laten lopen. Jammer nou... want ik begrijp dat andere players toch een minder beeld hebben of geen srt ondersteunen... Ben blij dat ik de app niet gekocht heb. (Ik heb een Desire HD btw).

Geef een wat specs van die film... Ik speel meestal wat serie's af, gewoon xvid met een reso van 640x352 ofzo en die doen het altijd prima. Je moet wel ff opletten dat er niet iets "zwaars" op de achtergrond draait. Had laatst wel wat haperingen met opera en nog een paar van die dingen, na die gekilld te hebben draaide rockplayer weer prima.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik heb vandaag na de telefoon twee dagen te hebben gehad een factory reset gedaan, omdat ik steeds problemen kreeg omdat de processor volliep. Ik vraag me een beetje af of dat komt door de apps die ik geïnstalleerd heb. Ik heb niets geks gedaan, geen ROM geflashed of geroot, gewoon een aantal (bekende) apps uit de market geïnstalleerd.

De hardware is een Orange San Francisco met een 600 MHz processor (dezelfde als de legend) en 512 MB RAM, geen high-end krachtpatser maar wel degelijke hardware.

21 extra apps (bovenop de stock install) zouden dan toch geen probleem moeten veroorzaken? Volgens mij zit er ook weinig spul tussen dat bijzonder zwaar is o.i.d.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Quick system info
Wapedia
Cubed (3)
Rainy Days
Replica Island
Space Physics Lite
AndTangle - Brain
Touch test
Abduction
Barcode Scanner
Shopsavvy Barcode scanner
My Tracks
Rom Manager
Facebook for Android
Layar
Ted Mobile
Ted T
Appie AH
Rabo Bankieren
Angry Birds
Classic Tetris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:30
http://market.android.com/ d:)b
Inloggen kan nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Pino112 op 02-02-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Goed nieuws
Android Market krijgt officiele website
Engadget Link: http://www.engadget.com/2...-market-gets-a-web-store/

Edit: Inloggen is nog wel kapot bij mij :( (Invalid request.)

[ Voor 18% gewijzigd door Cyleo op 02-02-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cyleo schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:57:
Goed nieuws
Android Market krijgt officiele website
Engadget Link: http://www.engadget.com/2...-market-gets-a-web-store/

Edit: Inloggen is nog wel kapot bij mij :( (Invalid request.)
Die site bestond toch al? Ik keek er alleen nooit op omdat niet alles software er op te vinden was: op appbrain of androlib stond vaak meer info dan op de android market pagina. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat worden.

btw ik kan wel inloggen. Hij is nog erg instabiel, maar er is een link naar 'my market account' en 'my account'. Ik verwacht dat daar een lijst komt met welke apps je geïnstalleerd hebt staan, en misschien willen ze op deze manier meer mensen overhalen om google checkout te koppelen aan andere betaalsystemen, zodat je vanuit de market makkelijk dingen kan installeren?

[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 02-02-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
gwystyl schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:12:
[...]

Die site bestond toch al? Ik keek er alleen nooit op omdat niet alles software er op te vinden was: op appbrain of androlib stond vaak meer info dan op de android market pagina. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat worden.
Ja, maar het werkt nu als zijnde appbrain. Heeft nog wel wat kinderziektes, maar inmiddels lijkt hij er langzaam te komen. Hij weet inmiddels welke apps ik heb en welke telefoon, en in 80% van de gevallen kan ik ook op het install logo drukken ipv dat ik een java error krijg. Het daadwerkelijk installeren kan nog niet, maar dat kan aan mijn ROM liggen (gingervillain op HTC Desire)

Edit: Werkt nu helemaal volgens verwachting ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Cyleo op 02-02-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Wow!
Vanaf de nieuwe market-site kan je applicaties 'op afstand installeren'!
Heel erg tof! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362358

Anoniem: 221425 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:59:
Wow!
Eindelijk! Er staat alleen dat er geen apparaten aan mijn account gekoppeld zijn, en als ik dan vervolgens op de help klik krijg ik een 'page does not exist'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:30
Anoniem: 221425 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:59:
Wow!
Werkt ook erg goed en heel snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Frontpage-artikel hierover: nieuws: Gebruikers kunnen Android-apps installeren via Market-website :)

Werkt inderdaad erg goed. Site zit best aardig in elkaar, en is veel handiger om apps mee op te zoeken dan vanaf je telefoon te kijken. Installeren werkt ook gewoon met één druk op de knop, erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 10:35

Zorian

What the fox?

Ik zoek een goede muziekspeler voor mijn HTC Desire HD met de volgende zaken:

-SRS/Dolby kan aangezet worden
-Lockscreen controls
-Evt. Widget control

Iemand die een goede suggestie weet? Ik ben al tig apps doorgeweest in de market, maar ze hadden geen van allen SRS/Dolby, en dat wil ik toch erg graag aan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 03-02-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zulake schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:18:
Ik zoek een goede muziekspeler voor mijn HTC Desire HD met de volgende zaken:

-SRS/Dolby kan aangezet worden
-Lockscreen controls
-Evt. Widget control

Iemand die een goede suggestie weet? Ik ben al tig apps doorgeweest in de market, maar ze hadden geen van allen SRS/Dolby, en dat wil ik toch erg graag aan hebben.
Waarom voldoet de Sense music player niet? Deze voldoet aan alle bovenstaande eisen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

anandus schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:27:
[...]

Waarom voldoet de Sense music player niet? Deze voldoet aan alle bovenstaande eisen.
Ik vind hem enigzins traag enzo. Bovendien vroeg ik me af of er überhaupt apps zijn die die zaken ook hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zulake schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:18:
Geef aan welke je geprobeerd hebt; weten we tenminste welke niet gesuggereerd hoeven te worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

gambieter schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:33:
[...]

Geef aan welke je geprobeerd hebt; weten we tenminste welke niet gesuggereerd hoeven te worden.
Uh, weet de namen niet allemaal meer. :p Heb zeg maar vrijwel elke muziekspeler in de market bekeken, gedownload en geprobeerd.

Denk dat ik maar bij de stock blijf dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat ik irritant vind is dat bijna alle muziekplayers 'selecteren op albums'. Ik luister eigenlijk niet vaak albums, maar gewoon allerlei verschillende tracks en muziek in 1 map. Tot dusver ben ik alleen Mortplayer tegengekomen die mappen afspeelt inplaats van tracks koppelen aan albums.

Zijn er nog meer van dit soort players waar ik gewoon een map kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20

Gaitman

The Real One

En wat werkt niet?. Juist het inloggen met een Google Apps account op de Market. Die heb ik dus wel op mijn telefoon staan en daar staan dus mijn gekochte applicaties in.

Voor de duidelijkheid. Ik heb ook een @gmail.com adres en daarmee kan ik wel inloggen echter daar staan niet mijn (gekochte) applicaties in.

[ Voor 29% gewijzigd door Gaitman op 03-02-2011 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Laatst online: 14:08
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:43:

Ik zet films voor op mijn Desire altijd om naar 800x480 mkv of m4v ofzo, met Handbrake, zodat de standaardvideoplayer van HTC de boel ook begrijpt. Ik heb dat Rockplayer wel geprobeerd, maar het draait inderdaad net niet lekker. Misschien ligt het eraan dat je een film probeert met een te hoge resolutie, een codec die te zwaar is. Met Handbrake kun je profielen maken, zodat je een ingeladen film ineens kunt omzetten naar de codec+resolutie van jouw keuze. Duurt een half uurtje maar dan heb je ook wat.

Zo heb ik in het vliegtuig Die Hard 2 bekeken (echt zo'n vliegtuigfilm), de batterij verloor 30% over de 2 uur dat die film duurt, dus je kunt er naderhand ook nog mee bellen of spelletjes spelen :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!