Android Market en applicaties - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

gwystyl schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:27:
[...]

Bedoel je met balkjes een balk die weergeeft hoe lang een bepaalde event duurt? Dat kan Pure Grid Calendar widget wel. Business calendar heeft inderdaad een beetje beperkte widget. Bij pure grid calendar kan je veel meer instellen. Pure calendar widget heeft meer tekstgerichte weergave volgens mij.

Jorte kan het trouwens ook; kies dan voor de verticale weergave.
Inderdaad... er gaat een wereld voor me open ;)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Als calender widget gebruik ik graag Android Agenda Widget. In te stellen met zo'n beetje alle calendar apps, en zeer veel mogelijkheden over hoe de weergave eruit moet zien. Bovendien integreert hij tasks in de calendar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 23:21

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Cyleo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:26:
Als calender widget gebruik ik graag Android Agenda Widget. In te stellen met zo'n beetje alle calendar apps, en zeer veel mogelijkheden over hoe de weergave eruit moet zien. Bovendien integreert hij tasks in de calendar ;)
Gebruik ik ook, en ook belangrijk: je kunt je settings exporteren en weer importeren na 'n reset o.i.d. Zodat je elke keer je instellingen terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287523

is het mogelijk om streaming radio in je auto af te spelen? ik heb xiia Live gedownload en vind het een fijn programma, maar ik wil het ook graag in de auto luisteren...als ik mijn tel met een usb kabel aan de autoradio verbind, speelt hij gewoon de mp3tjes op mijn telefoon af, maar niet de streaming radio....is hier een app voor, of is het uberhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 11:23
Ja, vooralsnog eigenlijk alleen als je een Aux ingang hebt op je autoradio (hoofdtelefoonuitgang met jackplug verbinden aan radio) of een oude radio/cassettespeler met een jackplug-->cassetteadapter, schijnt ook heel goed werken i.t.t. FM transmitters.

Er zijn ook ook wel jackplug-->USB verloopkabels, maar weet niet of dat gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Aanvullend op davidov2008: Als je autoradio over bluetooth beschikt kun je de muziek ook nog via bluetooth gaan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:40

Wom

Heb sinds vandaag mijn eerste applicatie op de market staan. Blij als een kind natuurlijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/Lw--nscB6CrJaGAJ5iLAfx7wh6-8a4HJZVEtiQQukDBfr1bloatdBPfgvKN6_PJDwP6L2dqz42xmC-lAdA=s48AndroidGaming.nl Reader
by AndroidGaming.nl
100 downloads, 2 ratings (4.5 avg)
FreeAfbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating9.png

Het is een reader voor de website die je in mijn signature vind. Mochten jullie fouten en/of bugs zien dan hoor ik dat graag natuurlijk. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Wom op 01-02-2011 13:12 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Eric_Cantona schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:14:
[...]

Ik gebruik daar TeslaLED voor, ook 'n widget om te schakelen en via de flitser. Werkt prima, zitten volgens mij zelfs meer opties in dan alleen zaklampfunctie. En gratis!
Bedankt voor deze geweldige tip! _O_

Ik zocht een app die mijn LED flitser als stroboscoop kon laten werken. Nee zonder doel, gewoon voor de fun... :P

Ook een leuke bijkomstigheid is dat het zowel vanuit de app zelf als vanuit de widget aan gezet kan worden en ook aan blijft terwijl ik het scherm van mijn toestel op standby zet. Dit was met SwitchPro en de zaklamp app van HTC zelf niet zo.

Handig om te weten: de app bied native ondersteuning voor Motorola Droid, Motorola Droid (Froyo) en HTC. Heb je een andere telefoon dan kan het gewoon de "Standard Froyo" ondersteuning gebruiken.

Functies:
  • licht aan/uit
  • licht voor bepaalde ingestelde duurde aan laten en daarna uit laten gaan
  • morsecode (zelf tekst invoeren en app zet het om naar morsecode lichtsignalen, morsecode geluiden en morsecode tekennotatie)
  • Stroboscoop met instelbare flitssnelheid
Ik vind hem behoorlijk goed functioneren en gooi nu de standaard HTC Zaklamp app en SwitchPro zaklamp widget overboord. 8)

Linkje naar de app bij Appbrain:
http://www.appbrain.com/a...om.teslacoilsw.flashlight

[ Voor 4% gewijzigd door Joen op 23-01-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Roeligan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:17:
Krijg net een mail van UPC: http://www.upc.nl/televisie/opnemen-op-afstand/

Ze hebben een iPhone app, iemand hier op t.net die hem kan porten? :P
ik mag van upc toch wel een android port zelf verwachten :o

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Wom schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:23:
Heb sinds vandaag mijn eerste applicatie op de market staan. Blij als een kind natuurlijk ;)

http://www.appbrain.com/a...s_androidgamingnl_feed_nu

Het is een reader voor de website die je in mijn signature vind. Mochten jullie fouten en/of bugs zien dan hoor ik dat graag natuurlijk. :)
Leuk, hoor! Ik vind je site (van jou alleen of nog anderen ook?) sowieso wel leuk (had ik al eerder gezegd, dacht ik). Duidelijke reviews en overzichtelijk en zo. Ik heb nu al twee of drie games dankzij jouw site gedownload. ;) (Zoals nu net Crazy Snowboard: dat die gratis is... :? :) )

De reader is dus leuk! Leuk idee om alles als berichten te plaatsen (geen idee of dat gebruikelijk is bij andere 'readers' maar ik kende het nog niet). Werkt vooralsnog ook prima. Paar opmerkingen:

- font is misschien net iets te groot: op mijn Desire HD zou het echt wel een tikkie kleiner mogen.

- 'Lees meer' zou ik veranderen in iets als 'Reacties' of zo: ten eerste valt er nooit 'meer' te lezen (de info op de site is exact wat de reader laat zien) dus het is wat misleidend en ten tweede zag ik al ergens iemand posten dat een optie om te reageren leuk zou zijn. Nou, dat is dit in feite, want de reacties op de site zijn het enige dat 'meer' is. Dus misschien een idee om de link van die naam te veranderen. Het zou inderdaad nog leuker zijn als de reacties ook in de reader gelezen konden worden én dat je daar zelf ook kon reageren. ;) Op zich wel handig dat er een link is naar de site, dat wel...

- is het mogelijk de melding van berichten in de statusblak NIET te laten zien als je handmatig de lijst update...? Die optie is leuk als je automatisch alles update: dan weet je dat er wat nieuws is, maar als je handmatig alles update en je dus al in de reader zit, is het een beetje een overbodig en dus lichtelijk irritant dat er een melding in de balk komt die je dan weer moet wissen... ;)

Al met al: leuk gedaan en ga zo door! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 24-01-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bedankt voor je reactie! Hier kan ik zeker wat mee. En ben op dit moment de enige achter de site ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wom schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:38:
En ben op dit moment de enige achter de site ja :)
Nou, dan nog maar een extra buiging: _/-\o_

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 08:09
Anoniem: 135195 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:03:
[...]

- is het mogelijk de melding van berichten in de statusblak NIET te laten zien als je handmatig de lijst update...? Die optie is leuk als je automatisch alles update: dan weet je dat er wat nieuws is, maar als je handmatig alles update en je dus al in de reader zit, is het een beetje een overbodig en dus lichtelijk irritant dat er een melding in de balk komt die je dan weer moet wissen... ;)
Hier ook ,goeie eerste app. Zal er niet bijzonder veel gebruik van maken, omdat ik niet heel erg veel game, laat staan op mijn telefoon, maar ziet er goed uit!

Bovenstaande opmerking herken ik trouwens. Tevens had ik een vastloper op het Angry Birds Valentijnsdag artikel, maar waar dat door kwam kan ik je niet vertellen...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bedankt voor de feedback! Heb de vastloper wel ontvangen als bugreport dus zal daar vanavond eens induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Wom schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:23:

http://www.appbrain.com/a...s_androidgamingnl_feed_nu

Ziet er goed uit, kudo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Iemand al de nieuwe gelekte Motorola Music Player geprobeerd?
A member of the xda-developers forum has posted a music app called Motorola Music Player 1.0.179 which happens to work on most Android device s– although some features like the FM Radio tuner will clearly only work if you have the proper hardware. That said, the app (which shows up in my Android settings as Connected Music Player) may be the most impressive music app I’ve seen for Android phones so far.
http://mobiputing.com/201...p-for-android-is-amazing/

En Nasa 360 TV nu voor Android
NASA 360 is an award-winning television program enjoyed by millions. Now catch every episode in the palm of your hand, along with transcripts, interactive maps with more information on each filming location, cast and crew bios, and even a quiz to test your knowledge and how close you've been paying attention to the show!
http://www.nasa.gov/connect/apps.html

[ Voor 155% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-01-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Cyleo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:18:
[...]

Ziet er goed uit, kudo's!
Bedankt, waardeer het zeer erg! Krijg net bericht dat mijn app al meer dan 100 keer gedownload is. Erg maffe gewaarwording, maar daarom niet minder leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:43

J-P

Syntax erro....

Wom schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:17:
[...]

Bedankt, waardeer het zeer erg! Krijg net bericht dat mijn app al meer dan 100 keer gedownload is. Erg maffe gewaarwording, maar daarom niet minder leuk :D
Goed bezig man, mischien een beetje offtopic maar op je site zelf mis ik de QR-codes bij de games om direct naar de Android-Market te gaan.

Verder: Ga zo door d:)b

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vindt het volgende app-je zo praktisch dat ik het hier maar even post.
Het staat ook in de Desire HD draad maar ik denk dat het voor meer mensen handig is.

Faster Fix

De app verbetert de GPS NTP tijdsinstellingen van je gps.conf bestand en voegt een gps suppliant host toe.
Gewoon downloaden en uitvoeren van de app. Zou moeten werken op alle apparaten. Getest op Galaxy S en HTC Desire (S-Off). Root en busybox nodig zijn, Bij HTC-telefoons moet de telefoon S-OFF zijn!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=825717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thombias schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:03:
Ik vindt het volgende app-je zo praktisch dat ik het hier maar even post.
Het staat ook in de Desire HD draad maar ik denk dat het voor meer mensen handig is.

Faster Fix

De app verbetert de GPS NTP tijdsinstellingen van je gps.conf bestand en voegt een gps suppliant host toe.
Gewoon downloaden en uitvoeren van de app. Zou moeten werken op alle apparaten. Getest op Galaxy S en HTC Desire (S-Off). Root en busybox nodig zijn, Bij HTC-telefoons moet de telefoon S-OFF zijn!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=825717
Werkt op de Samsung Galaxy Spica ook. Volgens mij is deze ook gemaakt omdat men bij de Spica klaagde over de gps-ontvangst, en men als oplossing het veranderen van de pool.ntp.org servers in gps.conf aanraadde. Double (ook hier actief volgens mij) heeft toen dat programmaatje geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315738

[...]

Nice!. zit nog steeds te wachten wanneer de officiële NASA app for iphone naar de android toe komt.

Heb het over deze:

NASA App for iPhone
The NASA App collects, customizes and delivers an extensive selection of dynamically updated information, images and videos from various online NASA sources in a convenient mobile package on your iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:41

Smarron

The bend

Joen schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:30:
[...]

Bedankt voor deze geweldige tip! _O_

Ik zocht een app die mijn LED flitser als stroboscoop kon laten werken. Nee zonder doel, gewoon voor de fun... :P

Ook een leuke bijkomstigheid is dat het zowel vanuit de app zelf als vanuit de widget aan gezet kan worden en ook aan blijft terwijl ik het scherm van mijn toestel op standby zet. Dit was met SwitchPro en de zaklamp app van HTC zelf niet zo.

Handig om te weten: de app bied native ondersteuning voor Motorola Droid, Motorola Droid (Froyo) en HTC. Heb je een andere telefoon dan kan het gewoon de "Standard Froyo" ondersteuning gebruiken.

Functies:
  • licht aan/uit
  • licht voor bepaalde ingestelde duurde aan laten en daarna uit laten gaan
  • morsecode (zelf tekst invoeren en app zet het om naar morsecode lichtsignalen, morsecode geluiden en morsecode tekennotatie)
  • Stroboscoop met instelbare flitssnelheid
Ik vind hem behoorlijk goed functioneren en gooi nu de standaard HTC Zaklamp app en SwitchPro zaklamp widget overboord. 8)

Linkje naar de app bij Appbrain:
http://www.appbrain.com/a...om.teslacoilsw.flashlight
Ik heb hem geinstalleerd en ben er ook zeer te spreken over! Ik gebruik de normale flashlight vrij vaak, maar de Teslalight heeft echt leuke opties. Vooral de stroboscoop vind ik geweldig en de morse-code ook. Echt een blijvertje!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Even uit nieuwsgierigheid: wat doe je met een flashlight/stroboscoop op je telefoon?

Bij een stroboscoop denk ik aan dat lampje dat ik destijds gebruikte bij mijn drive-in shows maar da's alweer een tijdje geleden en had het gros van de users hier zal toen nog niet eens zindelijk zijn geweest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Een stroboscoop lijkt me gewoon flashy (pun intended ;) ), maar flashlight gebruik ik wel regelmatig om mezelf bij te lichten in m'n berging oid :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Inderdaad, ik moet wel eens in de auto of in de berging in 't donker zijn en dan is 'n zaklamp die je toch al bij de hand hebt wel heel makkelijk. Vooral als 't scherm ook nog uit kan en je dus geen andere dingen kunt aanzetten terwijl je je f00n vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Flashlight gebruik ik zelf ook regelmatig ja als het donker is en ik zoek iets. Regelmatig gehad dat ik kon zeggen wacht even ik maak wel wat licht voor je. Zeker met een led lampje in je telefoon kan er flink wat licht uit komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 11:29
Hallo, weet iemand of er een app bestaat die het mogelijk maakt een app te starten zodra er een wifi verbinding aanwezig is.
Ik kan zoiets niet vinden.
Er zijn genoeg apps die en bepaalde app starten als je ac-power hebt, of die wifi inschakelen als je ac-power hebt, maar ik wil dus een app starten zodra er wifi verbinding is.
In dit specifieke geval gaat het om skype.
Ik wil dus dat mijn skype app automatisch start zodra ik wifi-verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosch
  • Laatst online: 06-04 20:21

Nosch

MYLR Blue

Tasker kan dit! Tasker kan zo ongeveer alles eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

ray77 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:47:
Hallo, weet iemand of er een app bestaat die het mogelijk maakt een app te starten zodra er een wifi verbinding aanwezig is.
Ik kan zoiets niet vinden.
Er zijn genoeg apps die en bepaalde app starten als je ac-power hebt, of die wifi inschakelen als je ac-power hebt, maar ik wil dus een app starten zodra er wifi verbinding is.
In dit specifieke geval gaat het om skype.
Ik wil dus dat mijn skype app automatisch start zodra ik wifi-verbinding heb.
Tasker.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graavaa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-06 09:02
Ik heb laatst tweetcaster gekocht via hun site maar de notifications werken niet. Andere apps doen wel gewoon hun notifications goed. Zijn er meer bekend met dit probleem?
Ik heb alles gewoon ingesteld zoals het hoort.
Heb een Desire met Android 2.2 en launcherpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Anoniem: 69767 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:43:
Iemand al de nieuwe gelekte Motorola Music Player geprobeerd?

[...]

http://mobiputing.com/201...p-for-android-is-amazing/

[...]

Oeh, dat nasa 360 ziet er wel erg fancy uit, dat moet ik maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 11:29
Nosch schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:49:
Tasker kan dit! Tasker kan zo ongeveer alles eigenlijk...
Thx, ga ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 110209 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:23:
Even uit nieuwsgierigheid: wat doe je met een flashlight/stroboscoop op je telefoon?

Bij een stroboscoop denk ik aan dat lampje dat ik destijds gebruikte bij mijn drive-in shows maar da's alweer een tijdje geleden en had het gros van de users hier zal toen nog niet eens zindelijk zijn geweest 8)
Zaklamp: nuttig, vooral bij TeslaLED waarbij het scherm niet aan staat en je dus geen andere apps per ongeluk kan starten.
Stroboscoop: voor de fun
Morse: handig in noodsituaties / fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 00:41

Smarron

The bend

Anoniem: 110209 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:23:

Joen schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:17:
Zaklamp: nuttig, vooral bij TeslaLED waarbij het scherm niet aan staat en je dus geen andere apps per ongeluk kan starten.
Stroboscoop: voor de fun
Morse: handig in noodsituaties / fun
Daarom dus :)

Ik maak erg vaak gebruik van de zaklamp en dan is het leuk dat deze app net wat meer kan dan alleen dat.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Smarron schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:45:
[...]

[...]
Daarom dus :)

Ik maak erg vaak gebruik van de zaklamp en dan is het leuk dat deze app net wat meer kan dan alleen dat.
Ja, duh.....zaklamp snap ik wel.....ging me om het nut van een stroboscoop.

Fun dus....... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ja, nut heeft niet... :+

Edit:
Tenzij je een feestje wilt bouwen. Dan heeft een stroboscoopfunctie juist nog best wel nut. :P

[ Voor 72% gewijzigd door Joen op 25-01-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

Het ziet er goed uit en het werkt lekker (HTC Desire, Oxygen RC7).
De (meelopende) lyrics is een leuke :)

Oh ja, hij is verwijderd op last van Motorola, maar via 'onze vriend' toch wel erg makkelijk te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 25-01-2011 15:56 . Reden: Betere opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bogey Dope schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 07:58:
[...]

Goed bezig man, mischien een beetje offtopic maar op je site zelf mis ik de QR-codes bij de games om direct naar de Android-Market te gaan.

Verder: Ga zo door d:)b
Dat hebben we al meer gehoord en gaan we zeker aan werken. Bedankt voor de suggestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Ik gebruik sinds kort Dropbox: leuk! Alleen merkte ik vandaag dat als ik iets download via de Android app, dat het bestand dan tijdelijk op de phone staat: na een herstart zijn de bestanden weer weg. Ik kan er niet achterkomen hoe ik een bestand via Dropbox 'echt' kan downloaden, dus dat het bestand ook op de phone blijft staan en niet in een of andere tijdelijke cache. Dat zal toch wel mogelijk zijn...?

2. Ik gebruik Rockplayer om films te kijken, maar voor zover ik kan zien heeft die speler geen optie om een 'bookmark' te maken...? Officieel ondersteund de app resume, maar dat werkt niet altijd, zo blijkt... Is er een andere goede player die wel meer opties heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wel voor download gekozen in plaats van openen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:00
Tsurany schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:52:
Inderdaad. Gewoon long-press op het gewenste bestand, kies Downloaden. Hierna staat ie in /sdcard/dropbox.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 16:00
Kent iemand een goede app waarmee ik muziek e.d. kan syncen naar mijn android telefoon. Ik vind het kabeltje er in prikken en dan de muziek er in slepen oké, maar ik zou het graag draadloos kunnen doen.

Ik heb al langer een iPad dan ik een smartphone heb en ben gewend alles draadloos te doen (de enige kabel die af en toe aan de iPad zit is de laadkabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Stevanov schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:51:
Kent iemand een goede app waarmee ik muziek e.d. kan syncen naar mijn android telefoon. Ik vind het kabeltje er in prikken en dan de muziek er in slepen oké, maar ik zou het graag draadloos kunnen doen.

Ik heb al langer een iPad dan ik een smartphone heb en ben gewend alles draadloos te doen (de enige kabel die af en toe aan de iPad zit is de laadkabel)
Winamp
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:51:
2. Ik gebruik Rockplayer om films te kijken, maar voor zover ik kan zien heeft die speler geen optie om een 'bookmark' te maken...? Officieel ondersteund de app resume, maar dat werkt niet altijd, zo blijkt... Is er een andere goede player die wel meer opties heeft?
Ik gebruik Arcmedia. Die kan ook resume doen. Heb het idee dat ie op mijn Desire de beste framerate heeft van de programma's die ik heb geprobeerd (Rockplayer, vPlayer en dis Arcmedia).

[ Voor 36% gewijzigd door Cobiwan op 26-01-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:53
Anoniem: 162481 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:54:
[...]
Oh ja, hij is verwijderd op last van Motorola, maar via 'onze vriend' toch wel erg makkelijk te vinden.
haha iets lager in topic,staat megaupload link :)
raar dat de mods die post ook nie aangepast hebben

geen zin meer in die htcsense.com.. 2x over gemailt, geen goede oplossing, vanalles via dit forum geprobeerd, nog niks zinnigs... nog altijd meteen naar dashboard en niet mogelijk naar andere functies
en nog steeds geen lokatie.. alleen over laten gaan... shit service... als je zo'n telefoon hebt, dan moet het gewoon werken, zonder er allemaal moeite voor te hoeven doen

edit..

die moterola music app werkt niet.. kan wel starten, maar als ik muziek wil afspelen.. krijg ik meteen een vastloper error en moet programma sluiten..DHD al opnieuw gestart, helpt niet

[ Voor 12% gewijzigd door SuperVeloce op 26-01-2011 11:24 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:52:
Brad Pitt schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:47:
[...]

Inderdaad. Gewoon long-press op het gewenste bestand, kies Downloaden. Hierna staat ie in /sdcard/dropbox.
Ja ja, zo slim ben ik nog wel. ;) Maar ik had gisteren vier pdf's op deze manier gedownload en vanochtend, na een restart van de phone, waren die weer weg... Dus ik dacht: die dropbox is een soort van tijdelijke cache...

EDIT
Ik heb het even geprobeerd, de phone hard herstart (heb een Desire HD) en nu staan de bestanden er nog steeds... Dus waarschijnlijk heb ik gisteren tóch niet de juiste downloadmethode gebruikt... Ik was ervan overtuigd van wel, maar het kan niet anders dat ik het fout heb gedaan... ;)
Sj44k13 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:55:
[...]

Ik gebruik Arcmedia. Die kan ook resume doen. Heb het idee dat ie op mijn Desire de beste framerate heeft van de programma's die ik heb geprobeerd (Rockplayer, vPlayer en dis Arcmedia).
Ok, ik zal eens kijken!

EDIT
Voordat ik voor de zoveelste keer een app download die ik uiteindelijk niet gebruik (groeit je phone daar alsnog niet een beetje van dicht...?): kan Arcmedia ook overweg met srt's (ondertiteling) zoals RockPlayer dat wel kan...? Dat was de hoofdreden voor mij om RockPlayer te downloaden...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 26-01-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

mVideoPlayer kan dit ook. Ik ken arcMedia niet, maar als je geen codecs gebruikt die niet standaard zijn, lijkt me mVideoPlayer een betere optie (want: 75% kleiner, subtitle support, gestures).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Wist niet eens dat zij een app hadden, heb winamp wel op mn pc dus t gaat lekker makkelijk. Thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad Marty schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:48:
[...]

mVideoPlayer kan dit ook. Ik ken arcMedia niet, maar als je geen codecs gebruikt die niet standaard zijn, lijkt me mVideoPlayer een betere optie (want: 75% kleiner, subtitle support, gestures).
Thanks, ik zal eens gaan kijken.

BTW Wat ik eerder al tussen neus en lippen door vroeg: hoe zit het eigenlijk met het installeren en weer verwijderen van apps? Groeit je phone dan niet langzamerhand vol? Wordt de boel mss zelfs langzamer...? Ik had gisteren weer eens even mijn DHD aangesloten op de PC en zag toen dat er veel meer mapjes en bestanden instonden dan een tijdje geleden en sommige daarvan waren van apps die ik ondertussen alweer verwijderd had...

Bestaat er niet een of andere opruim-app, die je phone doorloopt op overbodig geworden preferences etc. en die dan (naar keuze) laat verwijderen? Lijkt me wel een handige app...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

@Stevanov
Zelfs met widget:

(uit het homescreen topic)
Afbeeldingslocatie: http://www.roeligan.nl/meuk/android/screen_4.png

[ Voor 4% gewijzigd door Roeligan op 26-01-2011 12:03 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:42:
Voordat ik voor de zoveelste keer een app download die ik uiteindelijk niet gebruik (groeit je phone daar alsnog niet een beetje van dicht...?): kan Arcmedia ook overweg met srt's (ondertiteling) zoals RockPlayer dat wel kan...? Dat was de hoofdreden voor mij om RockPlayer te downloaden...
Net getest, srt werkt goed.
Wat me wel opviel is dat de beeldkwaliteit van arcMedia slechter lijkt dan RockPlayer. Maar aangezien ik RockPlayer niet betaald had toch maar overgegaan naar arcMedia.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Roeligan schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:02:
@Stevanov
Zelfs met widget:

(uit het homescreen topic)
[plaatje]
Ik had 'm gevonden ja, ik gebruikte de widget van de standaard muziek app ook altijd al dus ging ik gelijk kijken of deze er ook een had. Deze bied een hoop meer functionaliteit. Past alleen niet helemaal bij m'n andere widgets qua thema, maar whatever. Ik gebruikt m toch.
Toch bedankt voor de tip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32

D4NG3R

kiwi

:)

Heeft er hier iemand misschien een lijstje "Must have" gratis android apps? Heb sinds vandaag een Optimus One, en wil er graag een beetje mee prutsen :) .

Edit: Alles van spelletjes tot aan mediaspelers is best. Gewoon wat leuk spul.

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 26-01-2011 12:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waar denk je dat dit topic over gaat? Doe eens wat moeite: gebruik Google, gebruik de search van dit forum en je komt een eind. Succes!

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor widgets kan je in het Homescreen topic terecht en voor apps kan je de komende verkiezingen in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

pven schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:18:
Waar denk je dat dit topic over gaat? Doe eens wat moeite: gebruik Google, gebruik de search van dit forum en je komt een eind. Succes!
Gedaan (120 sites nagekeken/bezocht volgens m'n recente geschiedenis, heb er in de afgelopen weken wel meer bezocht.)
Gedaan. Allemaal apps die ik al ken
Paar leuke apps gevonden, maar ik weet dat er meer leuks moet zijn D: .

Ik vraag nooit wat voor zelf eerst grondig te zoeken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dus wij moeten nu enorme lijsten gaan opnoemen met de kans dat jij die allang gevonden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:17

lasharor

7 december 2004

Ik ben eigenlijk op zoek naar een goed alternatief voor "classes"(ios) op android? (link: http://bit.ly/fwxGYt )

Je hebt http://bit.ly/fQEHwx maar die geeft me geen goed overzicht van me rooster. De app is "rommelig" vergeleken met dat rustige van classes op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:52:
[...]

Gedaan (120 sites nagekeken/bezocht volgens m'n recente geschiedenis, heb er in de afgelopen weken wel meer bezocht.)
Gedaan. Allemaal apps die ik al ken
Paar leuke apps gevonden, maar ik weet dat er meer leuks moet zijn D: .

Dat zal, maar dit is geen 'lijstjestopic', daarnaast is 'must-have' persoonlijk, en zul je toch echt zelf op zoek moeten gaan, of met specifieke vragen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:16:
Heeft er hier iemand misschien een lijstje "Must have" gratis android apps? Heb sinds vandaag een Optimus One, en wil er graag een beetje mee prutsen :) .
Duik de market in, apps->all applications->top free en kijk of er iets tussenzit wat je bevalt, zou ik zeggen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:18:
[...]
Duik de market in, apps->all applications->top free en kijk of er iets tussenzit wat je bevalt, zou ik zeggen :)
Aaah kijk, die had ik nog niet gevonden! Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:22
D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:52:
[...]

En dan in Market niet gezien hebben dat daar een optie "populairste gratis" zit?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Delirius schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:37:
En dan in Market niet gezien hebben dat daar een optie "populairste gratis" zit?? :?
Grondig is een relatief begrip. Kan best zijn dat ie grondigér heeft gezocht dan de gemiddelde tweaker, die at random een vraag neerkwakt, deze binnen twee uur beantwoordt wil zien en erna geen bedankje geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315738

Gamer.nl app is ook uit! Ziet er zeer gelikt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Brad Pitt schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:40:
[...]

Grondig is een relatief begrip. Kan best zijn dat ie grondigér heeft gezocht dan de gemiddelde tweaker, die at random een vraag neerkwakt, deze binnen twee uur beantwoordt wil zien en erna geen bedankje geeft ;)
Google afspeuren, dit topic doorkijken. Got afzoeken, een aantal android app fora doorzoeken vind ik toch vrij grondig te noemen :') . Alleen heb ik domweg niet gedacht om op de marketplace zelf even te kijken naar gratis apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:21:
[...]

Google afspeuren, dit topic doorkijken. Got afzoeken, een aantal android app fora doorzoeken vind ik toch vrij grondig te noemen :') . Alleen heb ik domweg niet gedacht om op de marketplace zelf even te kijken naar gratis apps.
_O- _O- _O-

Sorry maar dat is echt geniaal, heel internet afzoeken en allerlei fora afzoeken maar er niet op komen dat de market misschien ook wel handig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Sorry maar is het niet de bedoelling om apps te bespreken in plaats van ellenlang te gaan bespreken hoe iemand het een en ander heeft uitgezocht?
On topic :)

Modbreak:Inderdaad: graag weer on topic.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 26-01-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Iets wat ik nog niet ben tegengekomen: een voetbal livescore app die een seintje geeft als er een goal wordt gescoord op de door jouw geselecteerde game. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362358

MaStar schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:11:
Iets wat ik nog niet ben tegengekomen: een voetbal livescore app die een seintje geeft als er een goal wordt gescoord op de door jouw geselecteerde game. Anyone?
Volgens mij doen ze dat bijna allemaal. Ik gebruik iig FotMob, maar volgens mij heeft Google zelf ook zo'n service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:41
D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:18:
[...]

Aaah kijk, die had ik nog niet gevonden! Dank je!
Als je een HTC hebt, dan heb je als het goed is ook een "HTC Likes" app. Die geeft ook een hoop goeie apps weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-06 17:29
dhhdante schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:29:
[...]

Als je een HTC hebt, dan heb je als het goed is ook een "HTC Likes" app. Die geeft ook een hoop goeie apps weer.
Inclusief apps die je al geinstalleerd hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dhhdante schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:29:
[...]

Dan moet je wel een HTC sense account hebben... Ik heb dat gedelete...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 10:05
In de auto heb ik mijn telefoon eigenlijk altijd in de landschap modus, omdat hij dan in de autohouder zit.
Ik gebruik hiervoor de applicatie Car Home. Maar als er wordt gebeld schakelt hij helaas terug naar portret modus.

Iemand een applicatie die een oproep ook in landschapmodus laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 16:34
Misschien takephone? Heb m niet zelf geprobeerd dus ik garandeer niks. een alternatief wat ik wel heb getest is Dialer one maar ik kan niet meer herinneren of die nou landscape ondersteunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Robbie T schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:25:
In de auto heb ik mijn telefoon eigenlijk altijd in de landschap modus, omdat hij dan in de autohouder zit.
Ik gebruik hiervoor de applicatie Car Home. Maar als er wordt gebeld schakelt hij helaas terug naar portret modus.

Iemand een applicatie die een oproep ook in landschapmodus laat zien?
Kun je me uitleggen waarom je de telefoon in landscape wilt tijdens het navigeren?

Heb ik werkelijk nooit begrepen, je ziet alleen veel meer "naast" je, en veel minder "voor je"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Iemand die een winamp remote control gebruikt?

Ik heb 2 apps geinstalleerd waarmee je winamp op je pc op afstand kunt bedienen. Maar het wil gewoon niet werken..router gecheckt, firewall en alles maar niks helpt. En bij de opmerkingen in de market zie ik alleen maar positieve replys en hoe makkelijk het wel niet is om te gebruiken..

[ Voor 193% gewijzigd door Laidback Luc op 27-01-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:45
SMulTiE schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:25:
[...]

Kun je me uitleggen waarom je de telefoon in landscape wilt tijdens het navigeren?

Heb ik werkelijk nooit begrepen, je ziet alleen veel meer "naast" je, en veel minder "voor je"....
Wellicht is de houder bedoeld voor landscape gebruik?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
ReFresh F5 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:48:

Ik heb 2 apps geinstalleerd waarmee je winamp op je pc op afstand kunt bedienen. Maar het wil gewoon niet werken..router gecheckt, firewall en alles maar niks helpt. En bij de opmerkingen in de market zie ik alleen maar positieve replys en hoe makkelijk het wel niet is om te gebruiken..
hoi, wellicht is het nodig om poorten te forwarden op je router en de poorten open te zetten in je vuurmuur? (voor zover je dit nog niet had gedaan in ieder geval);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Dikkedikkie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:28:
[...]

hoi, wellicht is het nodig om poorten te forwarden op je router en de poorten open te zetten in je vuurmuur? (voor zover je dit nog niet had gedaan in ieder geval);)
Dat zal ik eens proberen vanavond, wat ik me dan afvraag, is dan een reboot van router en/of pc nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Is het echt nog alleen mogelijk om met credit card te betalen in Market?
Is er geen mogelijkhied om via paypal of iet dergelijks te betalen?
Er zijn namelijk wat betlaade apps die ik graag wil hebben :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05

timovd

Voorsprong door techniek

...

[ Voor 100% gewijzigd door timovd op 27-01-2011 15:04 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vwtune schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:00:
Is het echt nog alleen mogelijk om met credit card te betalen in Market?
anandus in "Android Market en applicaties - Deel 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

[...]

Omdat het er dan meer uit ziet als een echte TomTom... :P
Ik heb 'm zelf ook horizontaal zitten, omdat ik al 3 "generaties" gsm's met toetsenbord heb. Is niet handig typen wanneer ie dan verticaal hangt. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Omdat het er dan meer uit ziet als een echte TomTom... :P
Ik heb 'm zelf ook horizontaal zitten, omdat ik al 3 "generaties" gsm's met toetsenbord heb. Is niet handig typen wanneer ie dan verticaal hangt. :)
Ik vind het verder prima hoor, maar ook bij een "echte" TomTom slaat het nergens op als je er wat langer over nadenkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik vind 't ook onlogisch, waarom zou je in de breedte dingen willen zien als je ook vooruit kunt kijken naar dingen die je op je route tegenkomt?

Nooit begrepen wat de functie van landscape modus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor mij is het heel simpel, de dingen naast mij zijn vaak relevanter dan de vingen voor mij. Ik heb de navigatie niet nodig als ik gewoon lange stukken rechtdoor rij, na eenmalig kijken hoe ver het is geloof ik dat wel. Vooral in steden en woonwijken heb ik hem nodig om te zien hoe het nou precies in elkaar steekt. Dan hoef ik niet te zien of er over 600 meter een bocht komt, dan zie ik liever als ik vlakbij een bocht ben wat ik 100 meter na die bocht moet doen, dus wat er 'naast' mij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:39
Ik weet niet of hij al een keer genoemd is: Bump
http://nl.appbrain.com/app/bump/com.bumptech.bumpga

Bij dit appje moet je je naam en telefoonnummer en wat voor info je nog meer wilt delen eerst even invoeren en deze kun je vervolgens in een de telefoon van iemand anders zetten door de telefoons tegen elkaar aan te tikken, elkaar een boks te geven of iets dergelijks. Voorwaarde is natuurlijk dat die ander ook Bump op de telefoon heeft staan en dat die aanstaat (android en iphone). Volgens mij kun je ook foto's delen enzo maar dat heb ik nog niet uitgetest.

Als iedereen nou dit op zn telefoon zet handig voor met stappen om je nummer te delen :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11
Wellicht een hele domme vraag ?

Ik heb sinds kort een HTC Hero ( Android 2.1 ) als ik nu APNdroid goed willen laten werken.

Kan ik dan volstaan met alleen de Widget te downloaden en installeren ?

Of MOET ik ook de daadwerkelijke App. downloaden en installeren ?

Las ook als zoiets dat als je hem de-installeert dat je ( in mijn geval ) weliicht bij je APN punt vodafone.live.comapndroid dan daar apndroid moet weghalen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Laatst online: 04-06 14:01
Eric_Cantona schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:04:
Ik vind 't ook onlogisch, waarom zou je in de breedte dingen willen zien als je ook vooruit kunt kijken naar dingen die je op je route tegenkomt?

Simpele reden dat ik wel tussen phone en binnenspiegel door kan kijken als de phone in landscape staat, anders niet. Ook krijg ik hem moeilijker in en uit de houder in portrait.
Ik had hem eerst links van het stuur in portrait, maar in de nieuwe auto haalt de stroom en audiokabel dat niet (makkelijk).

Instant edit: ja, ik erger me ook aan tal van applicaties die niet in landscape kunnen, dialer, gesture search bv.

[ Voor 8% gewijzigd door Visitor.q op 27-01-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ReFresh F5 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:48:
Probeer deze:
http://www.geb-dev.de/index.php/Home.html

Werkte perfect voor mij :)

De app downloaden, de free server installeren en het werkt perfect. Op de default settings/poorten ect.

En dan te bedenken dat ik het k*troutertje van KPN heb, welke alleen maar gezeur met poorten oplevert.

Vergeet trouwens niet dat het handig is om een statisch IP adress op de PC te hebben! Anders flipt de server uit wanneer hij een nieuw DHCP adres krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Eric_Cantona schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:04:

offtopic maar goed. Er zal vast over nagedacht zijn. Persoonlijk vindt ik landscape modus beter om langere tijden naar te kijken, je focus punt is een stuk groter, en dus een stuk minder vermoeiend. Zal liggen aan het feit dat jouw zicht ook in landscape modus is.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:58:
Wellicht een hele domme vraag ?

Ik heb sinds kort een HTC Hero ( Android 2.1 ) als ik nu APNdroid goed willen laten werken.

Kan ik dan volstaan met alleen de Widget te downloaden en installeren ?

Of MOET ik ook de daadwerkelijke App. downloaden en installeren ?

Las ook als zoiets dat als je hem de-installeert dat je ( in mijn geval ) weliicht bij je APN punt vodafone.live.comapndroid dan daar apndroid moet weghalen ???
Ik zie niet een aparte APNdroid widget in de Market :? Wel iemand die een widget heeft gemaakt en het APNdroid icon heeft gejat :/

Anyway, bij APNdroid zit de widget er standaard in. Verder staat in de description gewoon waar je op moet letten wanneer je hem deïnstalleert.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Dikkedikkie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Verholpen, NOD32 uitzetten helpt niet, je moet echt exceptions toevoegen in de firewall. Heb poort 8086/8087 opengezet en toen werkte het, thanks. Mooi programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 18:34
Hallo,

ik heb een vraagje over de app Superpower. Met deze app zou je het dataverkeer kunnen regelen. Na installatie van deze app zet hij inderdaad bij het locken van het scherm de dataverbinding uit, maar hij synchroniseert mijn e-mail en whatapp niet op de aangegeven tijdstippen. Hebben jullie wellicht enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Rhodez schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:59:
Hallo,

ik heb een vraagje over de app Superpower. Met deze app zou je het dataverkeer kunnen regelen. Na installatie van deze app zet hij inderdaad bij het locken van het scherm de dataverbinding uit, maar hij synchroniseert mijn e-mail en whatapp niet op de aangegeven tijdstippen. Hebben jullie wellicht enig idee wat ik fout doe?
Dan heb je vast een instelling ergens verkeerd staan :)

Tsja, als je weinig info geeft dan wordt het moeilijk om je te helpen. Duik eerst zelf eens het programma in, of zoek (Google, XDA, etc) of andere mensen hetzelfde probleem hebben.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 18:34
Dat heb ik al gedaan, heb er zelfs het ontwikkelaarsforum van Superpower op nagelezen, maar kan hier niets over vinden. Vandaar dus maar mijn vraag hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

ik wil graag een snelkoppeling o.i.d. op 1 van mijn home screens hebben die verwijzen naar een document. Ik krijg dat niet voor elkaar....

En de 2de vraag, je kunt wel een map aanmaken op je homescreen, maar hoe krijg ik daar iets in? mja, shortcuts lukt wel om die erin te slepen. Maar ik wil daar bv. plaatjes of pdfjes in hebben.

Heb ik daar een app voor nodig ? of zie ik iets over het hoofd....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 09:50
Mag je hier ook "user apps" posten?

Ik heb een gratis en ad free Hi beltegoed widget gemaakt voor Android en ben nog op zoek naar mensen die hem willen gebruiken en testen.
Ik heb maar 1 abonnement, en niet 10 verschillende, dus ik heb geen idee of het voor anderen ook werkt.

Zie ook mijn post op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=926072 als je geïnteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Caveman schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:43:
ik wil graag een snelkoppeling o.i.d. op 1 van mijn home screens hebben die verwijzen naar een document. Ik krijg dat niet voor elkaar....

En de 2de vraag, je kunt wel een map aanmaken op je homescreen, maar hoe krijg ik daar iets in? mja, shortcuts lukt wel om die erin te slepen. Maar ik wil daar bv. plaatjes of pdfjes in hebben.

Heb ik daar een app voor nodig ? of zie ik iets over het hoofd....
Kijk eens in het Homescreen-topic: Post je Homescreen! - Deel 2. Daar heb ik volgens mij wel zoiets langs zien komen.

Deze bv? http://www.appbrain.com/a...ite/com.abcOrganizer.lite

Weet er iemand een alarm-applicatie (zoals Klaxon) waarbij je een widget op je "desktop" kunt zetten met wanneer 't eerstvolgende alarm afgaat? Of evt in de status bar bovenin?
Ik heb nu Klaxon, die bevalt op zich goed, maar ik kan niet in één oogopslag zien of de wekker goed staat...

[ Voor 57% gewijzigd door Bra-Jo op 28-01-2011 13:13 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 10:05
[...]

Het antwoord is inmiddels gegeven:
Tsurany schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:08:
Voor mij is het heel simpel, de dingen naast mij zijn vaak relevanter dan de vingen voor mij. Ik heb de navigatie niet nodig als ik gewoon lange stukken rechtdoor rij, na eenmalig kijken hoe ver het is geloof ik dat wel. Vooral in steden en woonwijken heb ik hem nodig om te zien hoe het nou precies in elkaar steekt. Dan hoef ik niet te zien of er over 600 meter een bocht komt, dan zie ik liever als ik vlakbij een bocht ben wat ik 100 meter na die bocht moet doen, dus wat er 'naast' mij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

ErrieR schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:48:
Mag je hier ook "user apps" posten?

Ik heb een gratis en ad free Hi beltegoed widget gemaakt voor Android en ben nog op zoek naar mensen die hem willen gebruiken en testen.
Ik heb maar 1 abonnement, en niet 10 verschillende, dus ik heb geen idee of het voor anderen ook werkt.

Zie ook mijn post op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=926072 als je geïnteresseerd bent.
De info die je ziet staan bij het widget scherm, dit zou ik ook willen zien als gewoon in de applicatie! Zoals ook al aangegeven op XDA heb je ook beltegoed Hyacint maar deze werkt niet altijd even goed bij mij. Hiervan gebruik ik de widget ook niet maar alleen de app. Dit omdat de widget vaker dingen ophaald, en het hoeft van mij alleen de gegevens op te laten wanneer ik wil (wanneer ik dus de app open!). Hier zou je mij en vele anderen denk ik ook blij mee maken.

Edit: Ik moet ook inloggen met een gebruikersnaam, niet met een 06 dus mijn 06 invullen werkt niet. Gebruikersnaam invullen in 06 setting werkt wel

[ Voor 7% gewijzigd door Bananenspin op 28-01-2011 14:31 ]

HOI.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic reeks bestaat uit 11 delen, wanneer je zelf een vraag hebt over een bepaald programma kijk dan eerst in de voorgaande delen als jouw vraag al niet voorbij is gekomen. Zo houden we dit topic netjes en accuraat.

Berichten welke off-topic zijn zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd.

Kijk hier voor de GoT Community Android Awards 2nd edition verkiezing/support forum

Wil je je eigen applicatie (gratis of paid) bespreken: [Android] Post hier je eigen App!