Het kleine-mismoderatietopic deel XX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Tja, een nulletje kan desondanks ook prima hoor. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ja dat is prima. Kwam zelf de reactie ook net tegen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Herman87 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:03:
Persoonlijk vind ik -1 ook goed te verdedigen. :)
Mijn score is ook -1. Humor wil ik best hoger waarderen maar dit is écht een open deur. Het lijkt me ook niet te stimuleren dat users hun eerste ingeving gaan posten. Ik beschouw dit dan ook als ongewenst.
Voor mij is het vooral het fipo-karakter dat mij tot een -1 verleid (daarbij is het niet de beste grap ooit natuurlijk).

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Beetje onterecht om deze post op de eerste 4 woorden af te rekenen,het gaat maar om een klein gedeelte van de gehele inhoud. Kan wmb best op 0.
Verwijderd in 'nieuws: Overgeklokte GTX 580 met snelheid van 1504MHz breekt record'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
Nu wel ja, in eerste instantie stond er dus alleen maar de eerste 4 woorden.. ik ga hem niet belonen met een 0 of +1 omdat hij zijn reactie later aanpast. Hij reageerde op een fipo :).

Edit: Mr_Big in 'nieuws: Rechter: Zaak over gestolen code Chinees internetfilter mag doorgaan' vind een 0 toch beter dan een +1. Zeker gezien de discussie die er op volgt, die is kwalitatief hoger.

[ Voor 44% gewijzigd door __1337__ op 21-02-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 15:44
ik zeg hier dat het wc papier is om condensvorming tegen te gaan, en ik word keihard -1 gemod
Wannial in 'nieuws: Overgeklokte GTX 580 met snelheid van 1504MHz breekt record'

vervolgens reageert iemand op mij, waarop iemand anders alleen weer reageerd dat het tegen condens is, en hij word +1 gemod.
tweaker2010 in 'nieuws: Overgeklokte GTX 580 met snelheid van 1504MHz breekt record'

Ik vind het onterecht dat ik -1 krijg, ik reageer op een heel normale manier op iemand zijn post met een uitleg waarom dat zo is.

[ Voor 13% gewijzigd door Wannial op 21-02-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Waarom al die -1's daar gegeven zijn weet ik niet, want ik vind het ook gewoon een antwoord op een vraag wat in mijn ogen toch gewoon een +1 waard is. Hooguit als het onwaar zou zijn dat men een puntje aftrek zou kunnen geven, maar daar lijkt mij geen reden voor.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:59
Onterecht idd, heb hem op +1 gemod. Er moeten er nog maar een paar volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:45
Wannial schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:47:
ik zeg hier dat het wc papier is om condensvorming tegen te gaan, en ik word keihard -1 gemod
Wannial in 'nieuws: Overgeklokte GTX 580 met snelheid van 1504MHz breekt record'

Ik vind het onterecht dat ik -1 krijg, ik reageer op een heel normale manier op iemand zijn post met een uitleg waarom dat zo is.
Het is ook onterecht. Van mij heb je nu een +1. Diegene die zo'n reactie op -1 hebben gezet mogen wat mij betreft wel even een tikje krijgen dit moedigt namelijk niet aan om te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

__1337__ schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:58:
Nu wel ja, in eerste instantie stond er dus alleen maar de eerste 4 woorden.. ik ga hem niet belonen met een 0 of +1 omdat hij zijn reactie later aanpast. Hij reageerde op een fipo :).
Dus heeft hij tenminste zijn best gedaan om er middels een edit nog iets van te maken. ) Beetje jammer dat er dan zo stug vastgehouden wordt aan een eerder gegeven score. Een 0 geven is geen beloning :)
Wannial schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:47:

vervolgens reageert iemand op mij, waarop iemand anders alleen weer reageerd dat het tegen condens is, en hij word +1 gemod.
tweaker2010 in 'nieuws: Overgeklokte GTX 580 met snelheid van 1504MHz breekt record'

Voor jouw post heb ik net na het plaatsen een 0 gegeven,was kennelijk toch niet genoeg voor een +1. Weet je zeker dat die edit alleen voor een typfoutje was? :P want die van tweaker 2010 heb ik toen wel een +1 gegeven.

Beide reacties een +1 geven lijkt me in dit geval niet erg logisch.

[ Voor 52% gewijzigd door pcgek op 21-02-2011 17:50 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 15:44
Ik heb een woord verplaatst zodat de zin wat lekkerder loopt, verder niets aan veranderd.
Bedankt iniedergeval voor de +1 erbij, is een kleine post, maar is zeker aanmoediging als ook dat netjes gemod word.

Sowieso word er teveel -1 gemod de laatste tijd. Alsof iedereen weer volgens het oude systeem mod ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Die -1 voor Wannial is over de top. Van mij kreeg ie ook een +1 (x6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Wannial schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:29:
Ik heb een woord verplaatst zodat de zin wat lekkerder loopt, verder niets aan veranderd.
Bedankt iniedergeval voor de +1 erbij, is een kleine post, maar is zeker aanmoediging als ook dat netjes gemod word.

Sowieso word er teveel -1 gemod de laatste tijd. Alsof iedereen weer volgens het oude systeem mod ofzo.
Ik had je op -1 staan, maar zie nu eigenlijk niet in waarom. Weet je zeker dat er niks anders stond voor de edit? Je staat nu op +1 iig :). Ik mod niet zomaar op -1 namelijk :p. Kan ook zijn dat ik een 0 bedoelde en -1 aanklikte en verder niet heb gekeken :).

[ Voor 9% gewijzigd door __1337__ op 21-02-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jejking schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:33:
CherandarGuard in 'nieuws: Postcodeloterij lekt privégegevens door ontwerpfout'

Ergens kan ik hem wel waarderen, de -1 vind ik te ver gaan persoonlijk. Een 0 zou wel goed op z'n plaats zijn volgens mij?
Gewoon een nulletje omdat er nog een punt in zit ook.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 11:37

Herman

FP ProMod
Een schoolmeestertje:
Yezpahr 'Intel gaat voor 5 miljard dollar nieuwe chipfabriek bouwen voor 14nm-chips'

Het lijkt me goed om daar wel een puntje voor af te trekken :)
* Herman komt dan op 0

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Herman87 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:05:
Een schoolmeestertje:
Yezpahr 'Intel gaat voor 5 miljard dollar nieuwe chipfabriek bouwen voor 14nm-chips'

Het lijkt me goed om daar wel een puntje voor af te trekken :)
* TheCapK komt dan op 0
Heb ik ook gedaan. Ik vind het alleen wel opmerkelijk dat deze meent te moeten schoolmeesteren terwijl hij zelf in zijn laatste zin "hun" gebruikt terwijl dit "zich" moet zijn! 8)7
Ach ja, fouten maken is menselijk en goed taalgebruik is ook niet makkelijk.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'

Ik zit me af te vragen wat ik hier aan moet geven. Ik heb nogal een 'olie op het vuur gooien' indruk, waardoor -1 me de juiste score lijkt, maar ik twijfel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

3DDude in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'

Ik vind deze jongen een beetje kleinerend, ondanks dat ik zelf ook een rothekel heb aan mr Brein himself. Daarnaast heeft ie ook niet echt iets te melden volgens mij. Wmb een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jesse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:35:

Ik zit me af te vragen wat ik hier aan moet geven. Ik heb nogal een 'olie op het vuur gooien' indruk, waardoor -1 me de juiste score lijkt, maar ik twijfel een beetje.
Oh, dus als je een afwijkende mening hebt dan is dat meteen olie op het vuur gooien? Inhoudelijk verdient het gewoon een +1, of misschien een 0, maar zeker geen -1. Jij deelt nu een score uit puur gebaseerd op een aanname over de persoonlijke intentie van de poster, zonder dat dat ook maar enigszins te verifieren valt.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2011 10:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:35:

Waarom. Er is niks beledigend aan.
Lijkt me eerder iets van een 0. Opinie en weinig inhoud.
Als deze post -1 krijgt moeten alle opinie posts die negatief oordelen over de actie van Brein ook een -1. Dat is meer dan de helft van de berichten in die discussie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:44:
3DDude in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'

Ik vind deze jongen een beetje kleinerend, ondanks dat ik zelf ook een rothekel heb aan mr Brein himself. Daarnaast heeft ie ook niet echt iets te melden volgens mij. Wmb een 0.
Al meteen een belediging in de eerste regel. Verder een nogal geopinieerde visie waar niet zo veel mis mee is. Geen nuttige info. Hoogstens een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
.oisyn schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:57:
[...]

Oh, dus als je een afwijkende mening hebt dan is dat meteen olie op het vuur gooien? Inhoudelijk verdient het gewoon een +1, of misschien een 0, maar zeker geen -1. Jij deelt nu een score uit puur gebaseerd op een aanname over de persoonlijke intentie van de poster, zonder dat dat ook maar enigszins te verifieren valt.
Hoezo aanname? Heb je gezien waar hij op reageert? En op wat voor toon? Met wat voor smiley?
Als BREIN er achter gekomen is zal het een goede vangst zijn :) Worldstream had het zelf gelukkig ook goed door en werkten daarom op de correcte manier mee.

Goedzo Tim, you're on a roll!
Met in het achterhoofd dat dit nieuwsbericht juist over de discutabele gang van zaken gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Jesse op 22-02-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het is duidelijk dat brein je persoonlijk aangaat, maar dat is nog geen reden om de post van JohnKimble als troll te zien. En wat is er mis met die smiley?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
.oisyn schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:07:
Het is duidelijk dat brein je persoonlijk aangaat,
Kan je toelichten waar je dat uit opmaakt?

[ Voor 23% gewijzigd door Jesse op 22-02-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik deed expres even een aanname van hetzelfde kaliber als jij doet bij JohnKimble :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Oh ik zie zijn reactie ook als een troll hoor. Hij doet dat regelmatig op deze 'vriendelijke' manier namelijk. Als daar geen verandering in komt dan... Tja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:03
Naar mijn mening is dit verkeerd gemodereerd: MineTurtle in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'. het lijkt mij niet dat het ongewenst is, ik praat gewoon mee in het topic, en ik houd het ook netjes... het hoeft niet +1 te worden, mar IMO gewoon 0. ik vind -1 wel een beetje overdreven, zo ongewenst is dit bericht toch niet??

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Je maakt echt wel een flink aantal ongefundeerde aannames die niet lekker vallen, heb 'm zelf ook op -1 staan. Het komt gewoon vervelend over, weet je.
.oisyn schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:07:
Het is duidelijk dat brein je persoonlijk aangaat, maar dat is nog geen reden om de post van JohnKimble als troll te zien. En wat is er mis met die smiley?
Jij bent een voorstander van (bijtende) spot en sarcasme op de FP?

[ Voor 52% gewijzigd door Jejking op 22-02-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
SVGPC schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:00:
Naar mijn mening is dit verkeerd gemodereerd: MineTurtle in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'. het lijkt mij niet dat het ongewenst is, ik praat gewoon mee in het topic, en ik houd het ook netjes... het hoeft niet +1 te worden, mar IMO gewoon 0. ik vind -1 wel een beetje overdreven, zo ongewenst is dit bericht toch niet??
Ehm... Brein een criminele organisatie noemen helpt niet echt mee om hoger dan een -1 uit te komen ;)

Dit is dus ook ongewenst en is alszodanig gemod. :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
Wat een onzin. ik geef gewoon mijn mening. er zijn btw. meerdere mensen die Brein een criminele organisatie noemen. en die worden niet met -1 beoordeeld..... ik snap geen sodemieter van dit waardeloze moderatiesysteem hierzo...

Om jou je zin te geven heb ik het aangepast :O

[ Voor 10% gewijzigd door MineTurtle op 22-02-2011 12:13 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Cloud schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:23:
Oh ik zie zijn reactie ook als een troll hoor. Hij doet dat regelmatig op deze 'vriendelijke' manier namelijk. Als daar geen verandering in komt dan... Tja ;)
Dit is idd de enige reden waarom het voor mij als -1 aangemerkt staat. Niks te maken met pro of con de discussie zijn.
SVGPC schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:11:
Wat een onzin. ik geef gewoon mijn mening. er zijn btw. meerdere mensen die Brein een criminele organisatie noemen. en die worden niet met -1 beoordeeld..... ik snap geen sodemieter van dit waardeloze moderatiesysteem hierzo...
Als je nou eens rustig reageert en onderbouwt waarom je het niet met hem eens bent kom je een stuk verder en zal voor een andere moderator misschien reden zijn om jouw post wel op 0 te zetten.

[ Voor 40% gewijzigd door SidewalkSuper op 22-02-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
Als je nou eens rustig reageert en onderbouwt waarom je het niet met hem eens bent kom je een stuk verder en zal voor een andere moderator misschien reden zijn om jouw post wel op 0 te zetten.
ja dat snap ik en dat klopt ook wel. maar ik begin het onderhand eerlijk gezegd toch wel vervelend te vinden dat dit iedere keer weer gebeurd... en er zijn ook moderators bijvoorbeeld die iets als bijvoorbeeld MUST-READ modereren, simpelweg omdat ze het er mee eens zijn... dit snap ik ook niet echt helemaal. marja het is nou eenmaal zo, ik zal er niet verder om zeuren vandaag ;)

[ Voor 0% gewijzigd door MineTurtle op 22-02-2011 12:17 . Reden: Typfout voor de quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Daar is dit topic voor om het aan te geven. Dus als je dat ziet, maak dan gerust een post erover.

Je nuancering van criminele organisatie vind ik zelf ook eigenlijk een beetje te ver. Een complete organisatie is mijns inziens niet gelijk crimineel te noemen op het moment dat er een discutabele actie wordt uitgevoerd. Als je had gezegd: "dit is IMO een criminele actie" had ik hem misschien wel gewoon op +1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
Ik heb het al aangepast. ik had neergezet dat het om mijn mening ging, dat IK het een criminele organisatie vond. het is inderdaad wel een beetje overdreven, dus ik heb het aangepast, en het op een andere manier duidelijk proberen te maken. mijn excuses voor mijn opvliegerige gedrag.

[ Voor 4% gewijzigd door MineTurtle op 22-02-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jejking schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:04:
Jij bent een voorstander van (bijtende) spot en sarcasme op de FP?
Het is alleen geen bijtende spot en/of sarcasme. Je zou het hooguit als troll aan kunnen merken (wat wat anders is), maar dat hangt af van de intentie van de poster.

Dit is gewoon hoe JohnKimble erover denkt, blijkens uit andere reacties in die draad:

Allebei keurige reacties, maar pro-Brein, dus negatieve moderaties 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Als je dit stelt:
Het gaat er om dat hiermee criminele activiteiten beeindigd kunnen worden en dat is waar BREIN erg goed in is.
Terwijl het er hier juist om gaat dat Brein zelf mogelijk discutabel bezig is in dit voorval, dan zijn de waarnemingen van JohnKimble niet gewoon neutraal. Ze zijn of sarcastisch, of (wat de eerste betreft) een troll.

Ik zie verhoudingsgewijs vrij weinig negatieve moderaties bij de voorbeelden die je aanhaalt. B)

[ Voor 15% gewijzigd door Jesse op 22-02-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@ oisyn (ik vertik het gewoon om die punt te gebruiken voor een username :p ):

En daar zitten mijn moderaties dus niet bij. Die tweede (dus eerste in jouw rijtje) is gewoon ontopic. Voor JK's allereerste geldt echter nog steeds:
Jesse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:04:
[...]

Hoezo aanname? Heb je gezien waar hij op reageert? En op wat voor toon? Met wat voor smiley?

[ Voor 15% gewijzigd door Jejking op 22-02-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jesse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:37:
Als je dit stelt:

[...]

Terwijl het er hier juist om gaat dat Brein zelf mogelijk discutabel bezig is in dit voorval
Ja, leuk, volg de stemmingmakes. Het is de provider zelf die discutabel bezig is, niet Brein. Die sturen gewoon een brief, met "bla bla bla auteursrechteninbreuk bla bla servers bla bla rechtzaak", en de provider gaat daarop in door de servers te overhandigen. Wie is er dan fout bezig? Maar goed, dit is niet de plek om inhoudelijk op de zaak in te gaan. Punt is dat jij het discutabel vindt van brein (waar ik het zelf niet mee eens ben), en JohnKimble het een goede zaak vind dat criminelen worden aangepakt. Twee meningen die haaks op elkaar staan, maar dat staat los van enige moderaties.
Ik zie verhoudingsgewijs vrij weinig negatieve moderaties bij de voorbeelden die je aanhaalt. B)
Die zijn nieuwer en hier niet genoemd, dus dat zegt vrij weinig.

.edit: over die toon, dat kun je gewoon verwachten als je als enige met een duidelijk afwijkende mening reageert. Heb ik in het verleden ook weleens een +2 mee gescoord (goed, die was dan wel weer goed onderbouwd). Niets mis met af en toe de knuppel in het hoenderhok gooien.

[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Beide de provider en Brein zijn toch discutabel bezig. Daarom worden er binnenkort ook kamervragen over gesteld. Dat Brein zonder gerechtelijk bevel op pad gaat is al vragen om problemen en dus discutabel, daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door SidewalkSuper op 22-02-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zoals ik al zei, dit is niet de plaats om er inhoudelijk op in te gaan, ik wilde alleen even aantonen dat meningen kunnen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:06

botoo

💀 too old to die young

@.oisyn & hAl: als ik lees 'Goedzo Tim, you're on a roll!' dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het voornamelijk een poging is om de flamewar aan te wakkeren. Een nahnahnahnahnah lange neus! reactie en wmb een -1.
Overigens is deze reactie wmb van hetzelfde niveau als de veel meer voorkomende anti-Brein/Kuik kreten die ik ook steevast op een -1 trakteer, maar het is dweilen met de kraan open.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Obviously ~1. Veel -1'tjes daar ook trouwens, modmisbruik anyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt eerste update uit voor Windows Phone 7' - Ik kan hier geen eind aan vast knopen, is het nou zo lastig voor iemand uit 1991 (volgens zijn profiel) om een fatsoenlijke reactie te geven. Dit doet gewoon zeer aan m'n ogen.

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt eerste update uit voor Windows Phone 7' - Deze post is goed gemodereerd maar ik denk dat deze "meneer" een klein kind is die niet eens moeite wil doen voor zijn posts. Dit zie je ook terug in al zijn andere berichten in het Windows Phone 7 topic (FP).

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt eerste update uit voor Windows Phone 7' - Idem...

.oisyn in 'nieuws: Microsoft brengt eerste update uit voor Windows Phone 7' - Mag wel een schopje naar +1. Hij beantwoordt gewoon de reactie van deze 'hersenloze'-poster. (Kan het even niet anders omschrijven. Het is niet mijn intentie om te trollen maar uit wat ik nu allemaal van deze poster lees kan ik hem niet anders omschrijven dan hersenloze.)

watercoolertje in 'nieuws: Microsoft brengt eerste update uit voor Windows Phone 7' - Schopje naar +1?
Relief2009 in 'nieuws: Microsoft brengt eerste update uit voor Windows Phone 7' - Idem...

Jejking schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:06:
Obviously ~1. Veel -1'tjes daar ook trouwens, modmisbruik anyone.
Waarom gooien zo veel mensen het op modmisbruik terwijl er bepaalde mensen zijn die gewoon erg streng modden, het slaat dan ook nergens op dat je ze zo bestempelt. Het is vaak zo bij de Brein, Apple, MS nieuwsberichten dat er flamewars ontstaan door een simpel bericht. (Zie ook de voorgaande pagina's en delen van dit topic).

[ Voor 13% gewijzigd door Manuel op 22-02-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
.oisyn schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:43:
[...]
Punt is dat jij het discutabel vindt van brein
Waar lees je dit?
Die zijn nieuwer en hier niet genoemd, dus dat zegt vrij weinig.
Ik snap niet wat je bedoelt. Jou opmerking over die moderaties slaat toch op die berichten waar je naar linkt?
Die -1's waren mogelijk de eerste, ok.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 22-02-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
Mijn bericht is nog steeds niet omhoog gemodereerd, terwijl ik het al een half uur geleden heb aangepast :?
ik heb het bericht nog duidelijker gemaakt, en de punten die jullie niet goed vonden verbeterd. aub. re-checken.
Ik zal ook wel meekijken en meezoeken naar diegene die verkeerd als -1 of 0 beoordeeld zijn (mijn modstatus is ook actief;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
SVGPC schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:13:
Mijn bericht is nog steeds niet omhoog gemodereerd, terwijl ik het al een half uur geleden heb aangepast :?
ik heb het bericht nog duidelijker gemaakt, en de punten die jullie niet goed vonden verbeterd. aub. re-checken.
Je bericht wordt gemod zoals de mod hem aantrof. Als je later gaat zitten editen dan bestaat er geen 'recht' oid dat een mod zijn moderatie aanpast. Als dat wel gebeurt dan heb je mazzel.

Gewoon volgende keer in een keer een goede reactie plaatsen, dan krijg je ook de bijbehorende moderaties.

[ Voor 12% gewijzigd door Jesse op 22-02-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
@SVGPC; maar liefst een half uur geleden al? ;)

Geduld is een schone zaak. Het is overigens niemand verplicht om actief moderaties aan te gaan passen, dat is aan de modder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dit bericht hierboven zou ik op een -1 zetten. Dat doe je toch echt zelf SVGPC, volgende keer beter opletten en je zit zo op de +1, doe ik ook niet moeilijk over hoor :)

Exploited in 'nieuws: Zuid-Korea wil internetsnelheden verder opschroeven'

+2? Net niet eigenlijk, gewoon een goeie +1 imo.

De first post is overduidelijk een fipo, -1.

-1: Xenomorphh in 'nieuws: Juristen: opeisen servers door Brein is strafbaar'

[ Voor 15% gewijzigd door Jejking op 22-02-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Mwah, volgens mij kan deze reactie nog wel op +2 :)
Waarom? M.i. gewoon een irrelevante mening maar toch niet ongewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Manuel schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:09:
Waarom gooien zo veel mensen het op modmisbruik terwijl er bepaalde mensen zijn die gewoon erg streng modden, het slaat dan ook nergens op dat je ze zo bestempelt. Het is vaak zo bij de Brein, Apple, MS nieuwsberichten dat er flamewars ontstaan door een simpel bericht. (Zie ook de voorgaande pagina's en delen van dit topic).
Toetsenbord tripte, ik doel op +1. Viel me op dat er veel -1'tjes waren, dat gaat wmb richting een modwar.
Herman87 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:37:
[...]

Mwah, volgens mij kan deze reactie nog wel op +2 :)

[...]

Waarom? M.i. gewoon een irrelevante mening maar toch niet ongewenst?
1. ik weet 't niet. Als ie gelinkt had naar dat onderzoek, +2 instantly, maar nu? :)

2. de gehele toonzetting erachter vind ik erg negatief, snap je?

[ Voor 27% gewijzigd door Jejking op 22-02-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Jejking schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:39:
[...]

Toetsenbord tripte, ik doel op +1. Viel me op dat er veel -1'tjes waren, dat gaat wmb richting een modwar.
Dan krijgt het ineens een hele andere betekenis. :)

Ik denk dat er nog veels mods zijn die meningmodden als ik de reacties zo lees. Een goed beargumenteerde post waarin wordt duidelijk gemaakt dat Brein het ook niet altijd netjes speelt krijgt vaak een score die ze eigenlijk niet verdienen, zoals een -1 / 0 / 1 i.p.v. een 2. Zal zo eens kijken of ik een overzichtje kan maken van deze posts om ze in kaart te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

echtwaarisdatzo in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'

Oproepen tot het vermoorden van iemand lijkt me toch ietwat aan de ongewenste kant op de FP? Misschien een -2 en/of modbreak?

Verwijderd in 'nieuws: Juristen: opeisen servers door Brein is strafbaar'

Nergens op slaande WO2-vergelijking. Plus troll, plus flamebait.

Verwijderd in 'nieuws: Juristen: opeisen servers door Brein is strafbaar'

+3 gever ff nakijken?

[ Voor 79% gewijzigd door wildhagen op 22-02-2011 14:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mijn excuus, verkeerd gelezen. Ik doelde aanvankelijk op:
Jesse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:37:
Terwijl het er hier juist om gaat dat Brein zelf mogelijk discutabel bezig is in dit voorval
Ik las over dat "mogelijk" heen. Maar dat haalt mijn punt verder niet onderuit - Brein is mogelijk discutabel bezig, maar daar hoef je het niet mee eens te zijn. JohnKimble is dat duidelijk niet. Maar goed, het heeft geen zin om hier nou zo lang op door te zagen, we verschillen duidelijk van mening, en dat is prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

90+ procent van de reacties op die (en de andere) newspost gaat mij een beetje te ver...

Hangt weer iets in de lucht ofzo... dat iedereen zo dom reageert.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Het is een beetje dweilen met de kraan open :|

Door de edit is dit een zware -1:
watercoolertje in 'Juristen: opeisen servers door Brein is strafbaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hoezo een "zware -1"?
Onnodig ja, ongewenst mwoah. het is geen scheldwoord toch ;) ... Een 0 is toch genoeg?

[ Voor 44% gewijzigd door SidewalkSuper op 22-02-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heeft ie inmiddels aangepast, dit stond er eerst:
Tim Kuik en zijn ***maatjes hebben mod-rechten op tweakers.net

sinds de VNU-maffia het heeft overgenomen is het hier zwaar achteruit gegaan.
Idd, een -1 van mij voor die onderste regel.

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
.oisyn schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:26:
[...]

Mijn excuus, verkeerd gelezen. Ik doelde aanvankelijk op:

[...]

Ik las over dat "mogelijk" heen. Maar dat haalt mijn punt verder niet onderuit - Brein is mogelijk discutabel bezig, maar daar hoef je het niet mee eens te zijn. JohnKimble is dat duidelijk niet. Maar goed, het heeft geen zin om hier nou zo lang op door te zagen, we verschillen duidelijk van mening, en dat is prima ;)
Jij schoof mij aannames in de schoenen, dan ga ik zelf natuurlijk opletten. :)
Dat het discutabel is, (waarvan jij overigens terecht aannam dat dat ook mijn mening was :P ) is (inmiddels) overigens wel zeker een feit gezien de honderden reacties en het nieuwe nieuwsbericht over hetzelfde onderwerp.

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 22-02-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SidewalkSuper schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:41:
Hoezo een "zware -1"?
Onnodig ja, ongewenst mwoah. het is geen scheldwoord toch ;) ... Een 0 is toch genoeg?
0 is te hoog imho, die laatste regel is hard op de man -> -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Erg op de man klopt ook idd. Dan herzie ik mijn reactie even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jesse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:42:
Dat het discutabel is, (waarvan jij overigens terecht aannam dat dat mijn mening was :P ) is inmiddels overigens wel zeker een feit gezien de honderden reacties en het nieuwe nieuwsbericht over hetzelfde onderwerp.
Toch even je gelijk halen he, ik zat erop te wachten :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Deze mag op -1
Verwijderd in 'Juristen: opeisen servers door Brein is strafbaar'

Zou een PowerModje hier naar willen kijken. An sich is 'dood' hier figuurlijk gebruikt en niet specifiek aan een persoon maar toch weet ik niet of het door de beugel kan. :)
G_Dragon in 'Juristen: opeisen servers door Brein is strafbaar'

Edit hieronder;
W.m.b. mij mag die zelfs op +2 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Herman op 22-02-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

echtwaarisdatzo in 'nieuws: Juristen: opeisen servers door Brein is strafbaar'

Bedreiging met de dood lijkt me lichtelijk aan de ongewenste kant, misschien -2/modbreak?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat lijkt inmiddels ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sneller service idd... :P

Blijkt overigens dezelfde user te zijn die eerder doodsbedreigingen uitte (1e link).

Misschien dat-ie wat bijsturing nodig heeft...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
En weg ermee.

De bijsturing is al geweest, maar nog niet gezien/doorgedrongen. ;) Ik hoop voor hem dat dat nu wel zo is.

[ Voor 80% gewijzigd door Cloud op 22-02-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:43

mrc4nl

Procrastinatie expert

wildhagen schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:29:
90+ procent van de reacties op die (en de andere) newspost gaat mij een beetje te ver...

Hangt weer iets in de lucht ofzo... dat iedereen zo dom reageert.
hoor ik daar ook bij?
mrc4nl in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'
ik vind het zelf on topic, en snap niet war er nou fout aan is.
kan iemand dit heroverwegen?
uitleggen waarom is ook goed

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Een netjes onderbouwde mening over het onderwerp mag van mij altijd wel op een +1 rekenen. Overigens was jouw reactie door slechts 1 'beginner' gemod op 0, dus de score stond nog zeker niet vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:43

mrc4nl

Procrastinatie expert

fouten maken is menselijk,
maar iig bedankt.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

mrc4nl schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:05:
[...]

hoor ik daar ook bij?
mrc4nl in 'nieuws: Brein neemt servers in beslag zonder gerechtelijk bevel'
ik vind het zelf on topic, en snap niet war er nou fout aan is.
kan iemand dit heroverwegen?
uitleggen waarom is ook goed
Ik heb hem net nog wat steviger op +1 gezet :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Me2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

loewie1984 in 'nieuws: 'Apple kondigt opvolger iPad volgende week aan''

Degene die dit +2 heeft gemod mag ook 's achter zijn oren krabben. Leuk bericht, maar nogal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Deze post is zo "on the money" dat ik hem bijna een +2 wil geven (maar niet doe ivm dat er geen uitleg bij zit), maar hij staat op 0 gemodereerd. Mij echt een raadsel waarom.
mux in 'nieuws: 'Onlinemuziekwinkels willen 24bit-audiobestanden verkopen''

De reactie eronder van ktf ktf in 'nieuws: 'Onlinemuziekwinkels willen 24bit-audiobestanden verkopen'' is precies wat hij bedoelt (en ik ook in mijn reactie er weer iets onder) en heb ik daarom ook op +2 +3 gezet.

[ Voor 14% gewijzigd door SidewalkSuper op 23-02-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
ktf verdiend zeker een +2, wat mij betreft zelfs ook een +3. De reactie van mux is wat onduidelijk (het lijkt alsof hij het fout heeft, maar hij brengt het gewoon niet volledig), dus is wat lastig. Ik zelf heb de reactie een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
In dit nieuwsitem kom ik toch wel stevige mismods tegen: 'Microsoft en Nvidia stappen uit PC Gaming Alliance'

Zo lijken mij deze reacties niet echt 'Must Read':
Relief2009 in 'Microsoft en Nvidia stappen uit PC Gaming Alliance'
coretx in 'Microsoft en Nvidia stappen uit PC Gaming Alliance'
Verwijderd in 'Microsoft en Nvidia stappen uit PC Gaming Alliance'

* Herman is voorstander van theorie-examen bij activering modrechten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Theorie examen is misschien overdreven, maar een paar goede voorbeelden van hoe te modden en kijken naar hoe iemand die mod is misschien wel handig om verdere beslissingen te sturen!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Herman

Herman

FP ProMod
Jammer dat deze reacties niet door de vorige mods op +2 zijn gezet. Volgens mij vallen deze best eenvoudig binnen die criteria.

imagica in 'Samsung maakt eerste rgb-kleurenscherm met quantumdots'
Rob Coops in 'Samsung maakt eerste rgb-kleurenscherm met quantumdots'

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

D4NG3R in 'nieuws: Duitse politie doet inval bij PS3-hacker'
Verwijderd in 'nieuws: Duitse politie doet inval bij PS3-hacker'
Foamy in 'nieuws: Duitse politie doet inval bij PS3-hacker'

Iemand die onnodig -1's geeft bij meerdere mensen?
(De 3e is niet echt info-waardig. Maar ongewenst is de post zeker niet :S)

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2011 10:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

nieuws: AlTransa doet aangifte om vorderen servers door Brein

Een batterijtje -1's uitdelen in het begin, wie doet er mee! Wat een trollenbos, ongelofelijk.

• __1337__
MDB1106 in 'nieuws: Eurocom bouwt laptop met Core i7-990X' lijkt mij toch een typische fipo en dus -1..

Edit: Ronno in 'nieuws: AlTransa doet aangifte om vorderen servers door Brein' deze post en vooral de bovenste regel is weer zo'n mooi voorbeeld van een -1. Daarnaast mogen de +1 t/m +3 modders wel worden nagekeken :|.

[ Voor 45% gewijzigd door __1337__ op 24-02-2011 11:23 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jejking schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:29:
nieuws: AlTransa doet aangifte om vorderen servers door Brein

Een batterijtje -1's uitdelen in het begin, wie doet er mee! Wat een trollenbos, ongelofelijk.
Weer een groot trollenfeest ja.... ook een paar +3 en +2 gevers die graag hun modrechten in willen leveren:

- ValHallen in 'nieuws: AlTransa doet aangifte om vorderen servers door Brein'
- BioHazard in 'nieuws: AlTransa doet aangifte om vorderen servers door Brein'

Duidelijk -1's.

Virussen? Scan ze hier!

• Herman

Herman

FP ProMod
Volgens mij is de enige juiste moderatie bij deze reactie -1. Te veel op de man en bevat flames.
Ronno in 'AlTransa doet aangifte om vorderen servers door Brein'

Waarom dan:
+3 Must-read 2
+2 Informatief 6
+1 On-topic 8

Of mis ik wat? :$

Edit: Sry __1337__ die had je hier al gemeld :p

[ Voor 8% gewijzigd door Herman op 24-02-2011 11:55 ]

• __1337__
Nouja dat is dus net wat ik in mijn post boven wildhagen zeg, het gaat helemaal nergens over die scores..

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 14:30
dat zijn dus mensen die met hun eigen interesse modden en niet met hun hoofd.

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En puur door die paar +3/+2's valt er bijna niet tegenaan te modereren met -1's. Misschien toch maar 's -2's voor de "gewone" modder introduceren.

Score #
+3 Must-read 2
+2 Informatief 6
+1 On-topic 9
0 Off-topic / Irrelevant 3
-1 Ongewenst 46

• SidewalkSuper
Hehe zulke berichten worden idd altijd geflood met meningmods, niet te zuinig.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:19

watercoolertje

Untertitel

watercoolertje in 'nieuws: Japanse provider onthult 7,7mm dikke Android-smartphone'

Waarom is dit offtopic ik toon tenslotte aan dat de rekenmethode nergens over gaat... Sterker nog aan de rand van me toestel is die nog dunner, namelijk geen 1 mm...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Herman

Herman

FP ProMod
Staat nu royaal op +1 :)

Als je die zin over de moderatie nog even aanpast, zit er w.m.b. ook een +2 in. ;)

• __1337__
Zucht..

Zoiets is toch niet FP waardig: JohanValentijn in 'nieuws: Rechter: Assange mag worden uitgeleverd aan Zweden'
Door JohanValentijn, donderdag 24 februari 2011 12:28

LET THE DDOS BEGIN xD
Mag van mij wel gewoon verwijderd worden eigenlijk, die post daarna lijkt me vele malen relevanter..
Herman87 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:24:

Als je die zin over de moderatie nog even aanpast, zit er w.m.b. ook een +2 in. ;)
Helemaal mee eens! Zeker wel een +2 waardig :).

[ Voor 25% gewijzigd door __1337__ op 24-02-2011 12:31 ]

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:24
__1337__ schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:30:
Zucht..

Zoiets is toch niet FP waardig: JohanValentijn in 'nieuws: Rechter: Assange mag worden uitgeleverd aan Zweden'

[...]

Mag van mij wel gewoon verwijderd worden eigenlijk, die post daarna lijkt me vele malen relevanter..
Is al gebeurd zie ik ;) Was ook een compleet nutteloze reactie...

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Herman87 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:24:

Mijn dank is dan ook weer zeer groot, me opmerking haal ik weg maar daar is het nu een beetje te laat voor, kan het ook niet laten want de frustratie is gewoon enorm, ik ga nog net niet schelden, want ik kan er niet tegen dat ik oneerlijk behandeld wordt door sommige mods, maarja als ik dat doe geef ik toe aan die paar haat-modders dus dat houdt me hoofd dan weer wat koeler :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• __1337__
Nou van mij heb je de +2 gehad iig :).

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
watercoolertje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:33:
[...]

Mijn dank is dan ook weer zeer groot, me opmerking haal ik weg maar daar is het nu een beetje te laat voor, kan het ook niet laten want de frustratie is gewoon enorm, ik ga nog net niet schelden, want ik kan er niet tegen dat ik oneerlijk behandeld wordt door sommige mods, maarja als ik dat doe geef ik toe aan die paar haat-modders dus dat houdt me hoofd dan weer wat koeler :)
Het is mooi dat het nu is opgelost, maar iets meer geduld hebben mag wel. :) Je reactie was van 11:55 en je was hier 20 minuten later al om je reactie aan te kaarten. Je moet het systeem wel een beetje tijd gunnen natuurlijk en niet meteen afhaken bij de eerste moderaties.

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Cloud schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:41:
[...]

Het is mooi dat het nu is opgelost, maar iets meer geduld hebben mag wel. :) Je reactie was van 11:55 en je was hier 20 minuten later al om je reactie aan te kaarten. Je moet het systeem wel een beetje tijd gunnen natuurlijk en niet meteen afhaken bij de eerste moderaties.
Je hebt gelijk hoor, maar het knaagt aan me, waarom moet er 1 tussen zitten die me 0 geeft terwijl ik duidelijk aangeef hoe het zit, ontopic praat, en blijkbaar een reactie heb die ik zelf op +1 schatte maar jullie zelfs +2 :) Zal volgende keer even een uurtje wachten...

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.