Hmm, pfoe. De reactie die .oisyn plaatste, had ik zelf niet zo snel geplaatst. Maar niets houdt hem tegen en ik kan me er wél wat bij voorstellen. Die fipo-lutsers die snel een onzinreactie posten om daarna compleet te editten naar een 'pracht' reactie, heb ik zelf ook een hekel aan. Al dat gedoe om de eerste zijn. Zucht.
Voorbeeld functie voor ProMod; ja op zich heeft dat hier wel een beetje mee te maken. Máár, een ProMod zijn betekent niet een blind schaap zijn dat constant de herder volgt natuurlijk. Zoals een van de anderen al zei; de meeste ProMods hebben in het verleden wel eens op de rand gezeten, in misschien wel vergelijkbare situaties. Maar zonder scherpte, komt geen verbetering is mijn ervaring.
Waar ik wel even op in wil gaan is, wat er over het algemeen met fipo plaatsers gedaan wordt. Er werd hier al geopperd: '1e keer mail, 2e keer tempban', en om eerlijk te zijn is dat ook hoe het werkt. Gebruikers die met opzet dit soort dingen doen (en daarop écht betrapt worden door crew; niet van horen zeggen) krijgen die mail.
Het probleem lijkt te zijn, dat over het algemeen alle gebruikers ermee stoppen nadat het ze één keer gelukt is. Na die 1e mail is er vrijwel nooit herhaling. Zo lijkt het dus alsof er niets gedaan wordt met deze gebruikers, terwijl in werkelijkheid er steeds nieuwe bij komen
Mijn hoop is dat zodra de wijzigingen aan de reactiefunctionaliteit op de FP vorm gaan krijgen, met in deze discussie als paradepaardje: de sortering op waardering, dit probleem zal verdwijnen. Dit omdat het zichzelf belonende gedrag (leuk vergelijken met honden

) dan niet meer mogelijk is, want je bent nooit meer de éérste.
Waar ik jullie nog wel even voor wil bedanken is het feit dat ondanks dit grote meningsverschil, de stevige discussie op zich netjes bleef. Dat zie je wel eens anders, en daarvoor mijn complimenten
We kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn en dat moeten we ook niet willen.