Ik ben niet gelovig, maar schelden mag naar een -1 .
Extace666 in 'nieuws: EA Sports stopt met papieren handleidingen'
Extace666 in 'nieuws: EA Sports stopt met papieren handleidingen'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 21-03-2011 19:05 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Mja opzich is het wel "ontopic" maar aan de andere kant ook weer irrelevant. Ik zou hem zelf gewoon op 0 zetten. Daar staat hij nu ook op trouwens.Bor de Wollef schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:00:
Is dit nou echt een +1 waard![]()
themac1983 in 'nieuws: Twitter bestaat vijf jaar'
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Valt ook wat voor te zeggen ja, maar ik vond hem niet rechtstreeks op iemand qua flame. Ik ga wel met je mee wat betreft de -1, maar een 0 is ook niet onverdedigbaar.Dirk schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:27:
Die flame is ook geen 0 waard, maar een -1.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ook als er een product of een groep wordt aangevallen is het een flame, al is het dan misschien niet op de man.__1337__ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:32:
[...]
Valt ook wat voor te zeggen ja, maar ik vond hem niet rechtstreeks op iemand qua flame. Ik ga wel met je mee wat betreft de -1, maar een 0 is ook niet onverdedigbaar.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat wist ik niet, maar dat zal ik vanaf nu zeker doenDirk schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:38:
Ook de initiële vraag is wmb ontopic.
En Nomoi, zou jij je linkjes zonder url-tag in dit topic kunnen gooien? Dan worden ze netjes omgezet zoals bij de rest ook gebeurd.
Wie daar +3 voor geeft mag wmb ook even bekeken wordenHerman87 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:17:
Zou deze FiPo getrashed kunnen worden?
prekz in 'nieuws: Twitter bestaat vijf jaar'
[ Voor 28% gewijzigd door Jeroen op 21-03-2011 22:57 ]
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
[ Voor 56% gewijzigd door Nomoi op 22-03-2011 00:15 ]
Anoniem: 386034
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 386034 op 22-03-2011 10:55 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
De nieuwssubmit is geschikt voor dergelijke nieuwtjes welke geen directe relatie hebben met het artikel waaronder deze is gepost. Het item staat bovendien ook al op de FP.Anoniem: 386034 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:54:
Iemand met modkracht 6 heeft deze Anoniem: 386034 in 'nieuws: Apple klaagt Amazon aan om naam 'Appstore'' op -1 gemodereerd. OK, de reactie heeft niet direct appstore uit het artikel te maken en is dus lichtelijk off-topic maar anderzijds gaat het wel over patent infringement/legal issues en dus on-topic. Waarschijnlijk omdat het Android betreft is iemand op zn teentjes getrapt?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik vind dat je de boel met "ZWIJG" etc aardig overdrijft als ik eerlijk ben. Je doet nu alsof de moderatie een soort censuur is wat imho absoluut ten onrechte is.Anoniem: 386034 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:31:
Als iemand tijdens de lunchpauze zou beginnen over de App Store zaak kan ik me prima voorstellen dat een ander het gesprek wat breder trekt en er ook de Microsoft/Barnes Noble zaak er bij betrekt. Ik zou het ronduit vreemd vinden als iemand dan ineens zou zeggen: ZWIJG, dat is offtopic, TABOE.
[ Voor 12% gewijzigd door Herman op 22-03-2011 11:51 ]
Ik twijfel niet aan je motieven. Maar ik denk wel dat het altijd een mening is waarop men modereert. Ook in dit geval.Herman87 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:50:
@boksbeugel
Jammer dat je aan mijn motieven twijfelt. Alsof ik mijn mening en standpunt zou laten meewegen in mijn moderatie. Nogmaals, jouw informatie kan zeer interessant zijn, maar ik zie de link niet met het nieuwsitem.
Het moderatiesysteem van Tweakers gaat juist uit van kwaliteit van de informatie in relatie tot het nieuwsitem. En voor de duidelijkheid: Ik heb vaak informatie hoog gemodereerd waar ik het inhoudelijk niet mee eens ben.
Ook jammer dat, hoewel 3 users hier argumenten geven over je moderatie, je de discussie afkapt en zegt dat het een gebrek in het systeem is.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 386034 op 22-03-2011 12:07 ]
Heeft nog aardig wat punten nodig helaas.
Staat op -1 met 37x.__1337__ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:50:
Mag gezien zijn toon en ook zijn latere reactie ook wel op -1 imo. MuadD1b in 'reviews: Crysis 2'
Zoiets hoort in GR en niet op de FP.
[ Voor 14% gewijzigd door __1337__ op 22-03-2011 14:25 ]
Ach ,lijkt me niet nodig om daar zo zwaar aan te tillen,grapje moet kunnen. Kan wmb wel op 0__1337__ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:23:
@ Bor: Nu wel ja.
himlims_ in 'nieuws: 'Aantal gekraakte Belgische websites groeit sterk'' mag wel op -1, denigrerende opmerking richting de Belgen in het algemeen, daarnaast gewoon een fipo scoren natuurlijk..
Ohja, niet te vergeten de gegeven +2.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Zonder smiley gewoon een grap maar nu vind ook ik hem minder.__1337__ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:23:
@ Bor: Nu wel ja.
himlims_ in 'nieuws: 'Aantal gekraakte Belgische websites groeit sterk'' mag wel op -1, denigrerende opmerking richting de Belgen in het algemeen, daarnaast gewoon een fipo scoren natuurlijk..
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 22-03-2011 15:40 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Beide horen -1 te zijn en hebben nog wel wat punten nodig om daarop te komen.Herman87 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:02:
Door meerdere redenen lijkt me dit gewoon ongewenst:
Anoniem: 296131 in 'Gebruikers melden problemen met nieuwe MacBook Pro's'
Anoniem: 296131 in 'nieuws: Gebruikers melden problemen met nieuwe MacBook Pro's'
Allereerst is de toonzetting wat agressief. Daarnaast zou je kunnen zeggen dat deze discussie in GR hoort en tot slot is het wel erg stevige kritiek zonder degelijke argumentatie. Dus dan lijkt me -1 een betere moderatie.
Ik ben overigens wel benieuwd wat de reden is dat die bovenste op +1 is gemod. Lijkt me een mismoderatie.
Die staat op -1 maar daar mag van mij wel meer aan gedaan wordenmstam schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:34:
Deze mag wel wat naar beneden:
Anoniem: 395895 in 'nieuws: Apple klaagt Amazon aan om naam 'Appstore''
Reacties op dit artikel worden uberhaupt nauwelijks gemodereerd.
Powermod is op de hoogte gebracht.Herman87 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:42:
Deze user gaat ook verder in de gallery van mstam:
kniftagstuh in 'gallery: mstam'
Dit lijkt me niet echt gewenst gedraag. Of valt een user-gallery buiten de TMF?
[ Voor 19% gewijzigd door Nomoi op 23-03-2011 10:00 ]
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 39% gewijzigd door Herman op 23-03-2011 19:33 ]
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 23-03-2011 22:15 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 64% gewijzigd door SidewalkSuper op 24-03-2011 14:17 ]
Anoniem: 391230
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Anoniem: 301785
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 301785 op 24-03-2011 20:19 ]
Volgens mij heeft bijna iedereen die gedachte na het lezen van het artikel. Waardeloos is de reactie in die zin dan sowieso al. Tja,1 nutteloos woord op de eerste stek,wat moet je ermee?. Komt nogal eens voor dat ik -1 geef voor een 1 woordpost die veel verderop in de draad staat. Nee, het is voor mij te nietszeggend om er een 0 voor te geven. Vervuiling is het woord wat als eerste in me opkomtk1n8fisher schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:49:
Ik weet dat Fipo's ongewenst zijn.Is deze: lometje in 'nieuws: Sabam wil vrachtwagenchauffeurs muziekheffing opleggen' echter niet wat overdreven gemod aangezien hij een zeer terechte opmerking maakt?
Hij hoeft ook geen +3 en +2 en +1 mods te krijgen maar 0 lijkt me toch mooi zat voor een reactie die eigenlijk in 1 woord duidelijk maakt wat er met dit idee, en dus de Sabam, aan de hand is!
-1 lijkt me over the top!
Mij lijkt -1 precies de goede score. Het is een totaal nutteloze FIPO bestaande uit 1 woordje; ik kan er echt geen 0 in zien eigenlijk.k1n8fisher schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:49:
Ik weet dat Fipo's ongewenst zijn.Is deze: lometje in 'nieuws: Sabam wil vrachtwagenchauffeurs muziekheffing opleggen' echter niet wat overdreven gemod aangezien hij een zeer terechte opmerking maakt?
Hij hoeft ook geen +3 en +2 en +1 mods te krijgen maar 0 lijkt me toch mooi zat voor een reactie die eigenlijk in 1 woord duidelijk maakt wat er met dit idee, en dus de Sabam, aan de hand is!
-1 lijkt me over the top!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 26% gewijzigd door Herman op 25-03-2011 11:39 ]
.
Die kan nog flink wat -1's gebruiken. Er is 9x +1 aan gegeven, wat natuurlijk modmisbruik is, dus dat compenseert momenteel nog te veel!Enfer schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:58:
NotSoSteady in 'nieuws: HTC beveiligt bootloader nieuwe Android-toestellen - update'
Hmm +1 is me toch 2 punten te veel?
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Virussen? Scan ze hier!
Die kan wel weg ja.wildhagen schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:00:
jGS in 'nieuws: Sabam wil vrachtwagenchauffeurs muziekheffing opleggen'
Oproepen tot het executeren van mensen lijkt me wel een -2 waard?
Goede vraag, ik weet het namelijk ook niet! Misschien omdat hij begint met 'bullshit'? Maar hij heeft natuurlijk gewoon gelijk; ik heb hem voorlopig op +1 staan.
Virussen? Scan ze hier!
M.i. is het draadje zo ver van het nieuwsitem gedwaald, dat het niet echt relevant is geworden voor iemand die reacties wil lezen over de iPad. Daarom is die m.i. irrelevant.Cloud schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:28:
[...]
Goede vraag, ik weet het namelijk ook niet! Misschien omdat hij begint met 'bullshit'? Maar hij heeft natuurlijk gewoon gelijk; ik heb hem voorlopig op +1 staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Herman op 25-03-2011 17:09 ]
Vind em al wat schoolmeesterachtig,en als ik het laatste zin er bij optel: ''Zeg dat dan. Of zeg niks.'' Dan mag ie van mij op -1. Zou lekker zijn zeg,dat hij gaat bepalen wat er wel of niet gezegd mag wordenwildhagen schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:40:
MarcelG in 'nieuws: Apple brengt iPad 2 uit in Nederland'
Ook die +3 gever kan denk ik nagekeken worden. Met de beste wil van de wereld kan ik er niet meer dan een 0 van maken...
[ Voor 62% gewijzigd door pcgek op 25-03-2011 17:20 ]
[ Voor 48% gewijzigd door wildhagen op 25-03-2011 19:00 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 29% gewijzigd door mindcrash op 26-03-2011 14:12 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 29% gewijzigd door Herman op 27-03-2011 00:06 ]
[ Voor 52% gewijzigd door mindcrash op 27-03-2011 16:59 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Pas op! Hier is een verschil tussen doelloos ranten, kritische vragen stellen en ongegronde zinloze opmerkingen:mindcrash schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:22:
En weer eentje: Peetz0r in 'nieuws: Microsoft: verdwijnen https-versleuteling op Hotmail was een bug'
Dit keer gericht richting Microsoft: nieuws: Microsoft: verdwijnen https-versleuteling op Hotmail was een bug
Ik kan haast niet geloven dat bepaalde lieden binnen de t.net community tegenwoordig doodleuk +1's (7 keer!) geeft voor dit soort ongefundeerde rants.
Zelfs bij een bedrijf als Microsoft worden fouten gemaakt, en tja het is nogal pijnlijk dat dit gebeurt in een tijd waarin totale bevolkingen in opstand komen, maar dat betekend alsnog niet dat dit opzettelijk is gedaan.
Ohja, en om mijn eerdere rant in dit topic wat uit te breiden: ook de ongefundeerde rants op Microsoft begin ik spuugzat te worden.
Update: er zijn schijnbaar wel meer mensen in de reactie draad van dat artikel die dezelfde kolder in hun kop hebben als bovengenoemde user en die ook doodleuk beloond worden met +1's: Microsoft die voor veel geld mensenrechten zou verloochenen etcetera etcetera. Alles zonder hiervoor daadwerkelijk bewijs te leveren uiteraard.
Alle reacties die maar enigzins proberen te suggereren dat dit opzettelijk is gebeurt of de gebruikelijke "Microsoft is evil!@#!" rants mogen wat mij betreft direct op -1 of lager:
Ongegrond, niet schadelijk: 0.
Kritisch: +1.
Op het randje: 0, -1 is ook prima te verdedigen.
Ongegrond, niet schadelijk: 0.
Over de schreef: -1.
[ Voor 63% gewijzigd door Herman op 27-03-2011 23:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Tenenkrommende mening, maar wel een mening zoals vrijheid van meningsuiting toestaat.Exorcist schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:51:
Anoniem: 394009 in 'nieuws: Mailing van Burgernet Zuilen toont alle e-mailadressen deelnemers'
Burgers die samenspannen om criminaliteit tegen te gaan verraders noemen gaat me wat ver.
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 28-03-2011 18:34 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Herman op 28-03-2011 22:37 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 19% gewijzigd door Kixtart op 29-03-2011 12:58 ]
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq