Het kleine-mismoderatietopic deel XX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.855 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

__1337__ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:02:
Ook deze reactie bestond eerst enkel uit deze woorden:
[...]
( johnkessels87 in 'nieuws: Zotac introduceert GTX 560 Ti op 950MHz' )

Vervolgens word de hele post geëdit en worden de moderaties afgezeken. Lijkt mij gewoon een -1? Oneliners als; mooiste kaart die ik ooit heb gezien vind ik imo geen +1, hooguit een 0, maar gezien het tijdstip van posten en verwijzing naar fipo kom ik toch uit op een -1?
Gewoon een -1 ipv de 0 waar hij nu op staat. Eerst een fipo (welke max 0 waard was) maar nu met het geklaag over de moderatie gewoon een -1. Hij kan nog wel wat modpuntjes gebruiken btw.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:54:
Waarom krijgt deze post een 0
Verwijderd in 'nieuws: HTC toont vermoedelijke opvolger Wildfire in commercial'

De verwachte specs van het nieuwe toestel zijn toch juist on topic
Sorry, maar ik kan er maar weinig van maken en vind de 0 dus wel logisch. Ontopic of niet, de reactie moet wel begrijpelijk blijven.
himlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:42:
[...]
mod beleid / logica is mij laatste maanden ok ver te zoeken, diverse ontopics worden in de - gezet. Alles wat positief is over apple krijgt automatisch een +1 (waar diverse een +2 gemod krijgen)
Kwam hier ff kijken nalv deze post, hoe zo irrilevant/offtopic? echt dat posten op de frontpage wordt met de dag minder leuk
Ook jij bent niet echt duidelijk, ik moest eerst goed zoeken waar je nu op reageerde. Als je niet op de laatste alinea of het hele artikel reageert is het verstandig om even de regel waar het je om gaat erbij te quoten. Desondanks snap ik jou wel, in tegenstelling tot hal, en vind ik jouw reactie ook wel een +1 waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

GerritGekke in 'nieuws: FTD moet stoppen met usenet-verwijzingen - update'

Oproepen tot het plegen van geweld lijkt me minimaal een -2 of een waarschuwing...

okkies in 'nieuws: FTD moet stoppen met usenet-verwijzingen - update'

Vind ik ook redelijk over de schreef gaan...

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 10-02-2011 06:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Bleh.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:57

Herman

FP ProMod
Die +3-gever lijkt me zijn moderatierechten misbruiken...

Nism0 in 'Thermaltake begint levering Level 10 GT-behuizing'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
Behoorlijk ja.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Nagekeken :)

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Edit: En @ hierboven, ik heb je posts ook gemod, ik vind de eerste 2 van je +1, maar de laatste heb ik een 0 gegeven.
En dat klopt ook ;)

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:00
millman in 'nieuws: FTD moet stoppen met usenet-verwijzingen - update'
Neigt wat mij betreft ook naar een -2. Word gewoon geprobeerd iemand af te kraken.

En deze vond ik eigenlijk een +1 waard: Verwijderd in 'nieuws: FTD moet stoppen met usenet-verwijzingen - update'
Ontopic en het klopt (in principe) wel.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lars93 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:09:
millman in 'nieuws: FTD moet stoppen met usenet-verwijzingen - update'
Neigt wat mij betreft ook naar een -2. Word gewoon geprobeerd iemand af te kraken.
Mwah, denk dat een -1 hiervoor wel voldoende is. Ongewenste reactie: zeker, maar een -2 is misschien wel erg zwaar hiervoor.

Verwijderd in 'nieuws: 'Chinese hackers infiltreren oliebedrijven via Nederland''

is dat niet gewoon een -1? Dat hele offtopic gedoe, en de laatste alinea, zijn mijns inziens niet meer dan niet-onderbouwde generaliserende trolls.

[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 10-02-2011 16:24 ]

Virussen? Scan ze hier!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:03
ik vind de reactie die ik om 14:45 heb gepost onterecht gemodereerd als ongewenst. Het eerste deel van deze reactie is onserieus, maar ik heb dat in subscribt gezet, en ik heb er ook nog on-topic dingen bijgepost in die reactie... zie deze pagina: nieuws: INQ onthult twee 'Facebook'-smartphones

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

• Herman

Herman

FP ProMod
@ SVGPC: Welke bedoel je?
MineTurtle in 'INQ onthult twee 'Facebook'-smartphones'
MineTurtle in 'INQ onthult twee 'Facebook'-smartphones'

Als je een specifieke reactie bedoelt, dan kun je beter een direct linkje plaatsen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

SVGPC schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:26:
ik vind de reactie die ik om 14:45 heb gepost onterecht gemodereerd als ongewenst. Het eerste deel van deze reactie is onserieus, maar ik heb dat in subscribt gezet, en ik heb er ook nog on-topic dingen bijgepost in die reactie... zie deze pagina: nieuws: INQ onthult twee 'Facebook'-smartphones
Als je dat soort onzin gewoon weglaat dan worden jouw reacties vanzelf hoger gemod. Nu zal je het er mee moeten doen!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Moah, dan kunnen ze alsnog wel op 0...

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
SVGPC schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:26:
Ik had je eerst een -1 gegeven, heb hem nu op een -1 gezet.
Toen ik hem modde stond er alleen het stukje in small, en dat is gewoon een -1!

editslet :+

• __1337__
  • Laatst online: 12:56
Deze reactie hoort imo niet op de FP, maar op het forum, net als de reactie die eronder staat. ChrissieOne in 'nieuws: INQ onthult twee 'Facebook'-smartphones'

-1 is ook weer wat zwaar, maar een +1 lijkt me te hoog. Kan nog wel wat 0's gebruiken :).

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Xenomorphh in 'nieuws: Activision Blizzard verliest beroepszaak over prijsafspraken'

Wel leuk en aardig maar van de berekening klopt dus niets en wordt wel een +2 op gegeven.

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Zoiets hoort inderdaad op 0.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Your wish is my command, resistance is futile. Staat nu dus op 0.

Virussen? Scan ze hier!

• Bor

Bor

Deze post staat op 0 maar mag wat mij betreft gewoon naar +1: Soldaatje in 'nieuws: Aantal Linksys-routers krijgt ipv6-update'

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Bron schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:03:
Xenomorphh in 'nieuws: Activision Blizzard verliest beroepszaak over prijsafspraken'

Wel leuk en aardig maar van de berekening klopt dus niets en wordt wel een +2 op gegeven.
Wat klopt er niet aan die berekening? De berekening op zich is namelijk correct. 12 x 13 = 156 en 156 / 30 = 5,2. Als de cijfers niet kloppen dan moet je daar op reageren op de FP. Neemt niet weg dat het geen +2 waard is. (en die reactie is niet ge-edit!)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Bron
k1n8fisher schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:14:
[...]

Wat klopt er niet aan die berekening? De berekening op zich is namelijk correct. 12 x 13 = 156 en 156 / 30 = 5,2. Als de cijfers niet kloppen dan moet je daar op reageren op de FP. Neemt niet weg dat het geen +2 waard is. (en die reactie is niet ge-edit!)
De berekening klopt wel maar als jij een omzet van 100 euro draait gaan daar nog een hele hoop kosten vanaf, en dat is niet meeberekend dus informatief kan het echt niet genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:33

mvh

State Governor

mstam in 'productreview: Apple MacBook 13" 2.00Ghz (Wit - 2009) review door GreatSlovakia'

Dit lijkt mij een ongewenste reactie, misschien wel -2. Ook al is het geen beste review, deze reactie is wel wat sterk.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
k1n8fisher schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:37:
[...]

Als je dat soort onzin gewoon weglaat dan worden jouw reacties vanzelf hoger gemod. Nu zal je het er mee moeten doen!
Het is geen onzin maar humor. humor is niet verboden. Ik heb het ook express in subscript gezet, en erna nog een on-topic regel bijgezet. ik modereer zelf ook, en ik zou dit soort berichten op 0 zetten, niet op -1... (Ik wou bijna zeggen dat ik moderators haat maar ik moderate zelf ook :+)

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
deblaauwn schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:48:
mstam in 'productreview: Apple MacBook 13" 2.00Ghz (Wit - 2009) review door GreatSlovakia'

Dit lijkt mij een ongewenste reactie, misschien wel -2. Ook al is het geen beste review, deze reactie is wel wat sterk.
Dat is inderdaad wel belachelijk ja, die reactie... ik heb hem als ongewenst gewaardeerd nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Inderdaad een beetje over de top. Weggeedit.

Slechte review trouwens, staat al een tijdje commentaar daaromtrent te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier krijg ik van iemand 4 keer 0 (offtopic)
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt RC van Internet Explorer 9 uit'

Sorry hoor maar volgens mij is dat gewoon modmisbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nieuws: VakantieVeilingen.nl zet privégegevens in html-broncode
80% is -1
iemand van vak.veiling aan t modden ofzo?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:20:
Hier krijg ik van iemand 4 keer 0 (offtopic)
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt RC van Internet Explorer 9 uit'

Sorry hoor maar volgens mij is dat gewoon modmisbruik.
Hoe zie jij bij jezelf hoe anderen jouw post beoordeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:10
Dat valt reuze mee dacht ik, tot nu toe maar een paar -1 er tussen staan wat overduidelijk fipo's zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:33

mvh

State Governor

Exorcist schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:27:
[...]

Hoe zie jij bij jezelf hoe anderen jouw post beoordeeld hebben?
Klik op de beoordeling en vervolgens op het pijltje om een detailoverzicht te krijgen.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

deblaauwn schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:28:
[...]

Klik op de beoordeling en vervolgens op het pijltje om een detailoverzicht te krijgen.
offtopic:
Dit wist ik dus écht niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik zie niet zoveel raars. Er zijn een paar beginnende modjes geweest die een paar reacties -1 gegeven hebben, maar dat heeft niet zoveel invloed op de eindscore. ;)

indigo79 in 'nieuws: VakantieVeilingen.nl zet privégegevens in html-broncode'
+2?

Mag ik ook moderaties? O-)
Ghost Dog in 'nieuws: Thermaltake introduceert drie Toughpower Grand-voedingen'

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Mooie reactie inderdaad en zeker gezien de rest van de reacties een dikke +3 waard. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
nieuws: Ubuntu publiceert lijst met compatibele componenten
Echt om te huilen. In het begin krijgen ze bijna allemaal -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
[Verwijderde gebruiker]
Daar is niet echt onduidelijk wat die komt doen. Kijk de reacties ook maar. Niveau :N

Zelfde geldt voor deze knakker, http://tweakers.net/searc...serreacties&Query=Jman427
Beide hebben ze net zoveel niveau als een badslipper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
En zie daar inderdaad wat een fipo uitlokt en waarom we ze niet willen zien.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Inmiddels zie ik dat er een aantal reacties getrasht zijn oid?

Deze [Verwijderde gebruiker] mag ook wel wat tips over hoe we hier gewent zijn met elkaar om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Jesse schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:02:
[...]

Deze [Verwijderde gebruiker] mag ook wel wat tips over hoe we hier gewent zijn met elkaar om te gaan.
Ja zijn ze ook, en terecht :)
Sowieso vind ik die naam al een beetje frappant. Vooral als je K. Anker er van maakt, maar misschien heet hij wel echt zo...
Edit:
En pas sinds vandaag geregistreerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Capacitor op 11-02-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Er zijn wat mensen vanaf een schooltje samen aan het klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 13:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Jesse schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:02:
[...]

niet echt nodig, hij heeft al een permban voor zijn naam, en een ipban voor zijn gekloot.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iedere keer denk je dat je de absolute bodem qua reacties nu wel gehad hebt. Toch blijkt het altijd nog lager te kunnen.... hebben we de 0 Kelvin al bereikt?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Kees schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:13:
[...]

niet echt nodig, hij heeft al een permban voor zijn naam, en een ipban voor zijn gekloot.
Ook een manier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Iemand met een mod-weging van 1 punt is zich ferm aan het amuseren in dit nieuwstopic door iedereen op -1 te modden: nieuws: Mobile Vikings wil diensten internationaal gaan aanbieden

Kan iemand daar even naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Welke reacties bedoel je precies? Zoveel -1's zie ik niet voorbijkomen en ook niet veel van één enkele modder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Ik ben me precies dingen aan het inbeelden. =")

Nevermind dus, ik moet wat meer slapen blijkbaar.

Note to self: eerst nadenken, dan nakijken, nog eens nakijken, en dàn pas posten.

[ Voor 29% gewijzigd door RuddyMysterious op 11-02-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17

Stoney3K

Flatsehats!

.oisyn in 'nieuws: Anna Kournikova-virus wordt tien'

Ik moet zeggen dat er hier wel erg kwistig omgesprongen wordt met -1's.

Het artikel zelf is al niet zo geweldig nieuwswaardig, wel leuk, en dan kun je dus van dit soort slow-chat reacties wel verwachten.

Om eerlijk te zijn, dit zijn het soort artikeltjes waarop de reacties vaak meer het lezen waard zijn dan het artikel zelf. ;)

Als we dat niet meer mogen op T.net dan vraag ik me af of we niet even een paar moraalridder-moraalridders in kunnen schakelen. ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Stoney3K schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:27:
.oisyn in 'nieuws: Anna Kournikova-virus wordt tien'

Ik moet zeggen dat er hier wel erg kwistig omgesprongen wordt met -1's.

Het artikel zelf is al niet zo geweldig nieuwswaardig, wel leuk, en dan kun je dus van dit soort slow-chat reacties wel verwachten.

Om eerlijk te zijn, dit zijn het soort artikeltjes waarop de reacties vaak meer het lezen waard zijn dan het artikel zelf. ;)

Als we dat niet meer mogen op T.net dan vraag ik me af of we niet even een paar moraalridder-moraalridders in kunnen schakelen. ;)
Ik heb hem een -1 gegeven vanwege deze zin:
.edit: blijkbaar schiet mijn opmerking bij een aantal modders in het verkeerde keelgat, maar het is gewoon een constatering die waar is, en geen waardeoordeel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Manuel schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:52:
[...]

Ik heb hem een -1 gegeven vanwege deze zin:

[...]
Mwah, dat vind ik wel erg streng hoor ;)
Het enige wat hij (volgens mij) daarmee zegt is dat het niet zijn bedoeling is om iemand te kwetsen o.i.d. Als je merkt dat je reactie verkeerd geinterpreteerd wordt, dan lijkt me het juist goed om dat even aan te geven :) Dat zou 'm wat mij betreft eerder richting de +1 duwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Dan alsnog vind ik dat hij het beter hier kan melden dan daar in de thread zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Wat had je gegeven als dat stuk er niet bij zat?

Zelf geef ik gewoonlijk, afhankelijk van de exacte reactie, maximaal 1 punt minder bij dergelijke opmerkingen. Niet om de reactie af te straffen, maar wel omdat vaak 50%+ offtopic is daardoor.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Dan had ik een 0 gegeven simpelweg omdat het offtopic is. Noem het streng maar ik vind als er een speciaal draadje voor op het forum te vinden is dat ze niet hun reactie ermee hoeven te vervuilen. De lezer schiet er namelijk niets mee op.

Het is bij mij zo als je dit bij de een toestaat (als in geklaag over moderaties) dan moet je dit ook bij anderen doen aangezien iedereen gelijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door Manuel op 11-02-2011 23:07 . Reden: ** ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Er is een verschil tussen het nuanceren van je post n.a.v. een moderatie en het klagen om een moderatie. Dat laatste is wel een -1 waard maar dat eerste hoeft niet uit te maken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Door zoiets een -1 te geven maak je het alleen maar erger, en ga je mensen die het goed bedoelen afstoten, zodat ze wellicht wel stoppen met reageren of zelfs met T.net lezen.

Zonder de opmerking zou ik er gewoon een +1 voor geven. Het is een waarheid als een koe en wat mij betreft in een dergelijk topic over virussen ook niet off-topic.

Vervolgens krijgt ie in eerste instantie al een te lage score. Eén klein kikje er over en meteen een -1? Dan maak je die te lage score nog eens even wat erger.

En wat bereik je er dan mee?
- Dat die persoon het hier komt melden?
Nee, want verreweg de meeste mensen weten niet dat je het hier kunt melden
- Dat die persoon voortaan betere posts maakt?
Nee, want er was al niets mis met de post.
- Dat die persoon een negatief gevoel krijgt over het moderatie systeem
Ongetwijfeld.
- Dat die persoon wellicht daardoor zich van T.net afkeert.
Die kans is zeker aanwezig.

Is dat wat je er mee wilt bereiken?

Ik zie heel vaak dat mensen IMO overreageren zodra iemand ook maar de minste geringste opmerking over de moderatie maken. De rest van de inhoud van een reactie lijkt totaal niet meer uit te maken. Zodra je een opmerking over moderatie maakt: pats boem een -1.
Dat vind ik echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Gezien het tijdstip van posten en het is een oneliner, zie ik hier eigenlijk geen +1 in, maar een 0 Triek-Meister in 'nieuws: Thermaltake bouwt overklokkers-koeler'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Patriot schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 08:39:
Er is een verschil tussen het nuanceren van je post n.a.v. een moderatie en het klagen om een moderatie. Dat laatste is wel een -1 waard maar dat eerste hoeft niet uit te maken imo.
Als hij denkt dat wij het misinterpreteren kan hij dat toch hier melden zonder het in zijn post zelf te zetten?
mjtdevries schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:25:
Door zoiets een -1 te geven maak je het alleen maar erger, en ga je mensen die het goed bedoelen afstoten, zodat ze wellicht wel stoppen met reageren of zelfs met T.net lezen.

Zonder de opmerking zou ik er gewoon een +1 voor geven. Het is een waarheid als een koe en wat mij betreft in een dergelijk topic over virussen ook niet off-topic.

Vervolgens krijgt ie in eerste instantie al een te lage score. Eén klein kikje er over en meteen een -1? Dan maak je die te lage score nog eens even wat erger.
Als hij het niet eens is met zijn moderatie kan hij dat toch hier melden, wat is daar nou verkeerd aan. Kan je mij anders vertellen wat de lezer aan zo'n opmerking heeft van dat hij het niet eens is met de moderaties?

Zie ook: TMF miniFAQ - Mijn/zijn reactie heeft een onjuiste moderatie!

Begrijp mij niet verkeerd, maar het is bij mij zo van gelijke monniken, gelijke kappen. Als je dit ook accepteert bij deze poster zul je het ook bij anderen moeten accepteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Manuel op 12-02-2011 14:36 . Reden: Stukje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Van mij hoeft een reactie waaraan commentaar over de moderatie is toegevoegd ook echt niet automatisch een -1 te krijgen. Als de toon van het commentaar beroerd is, is een -1 natuurlijk wel op zijn plaats, en ook als de rest van de reactie toch al waardeloos was, maar anders is een punt aftrek van de score die je normaal gesproken zou hebben gegeven voldoende. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze mag wel naar de +1 ipv de +2 waar hij nu op staat: Stoney3K in 'nieuws: Anna Kournikova-virus wordt tien'

Niet meer dan een normale ontopic post maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Manuel schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:22:
Als hij het niet eens is met zijn moderatie kan hij dat toch hier melden, wat is daar nou verkeerd aan.
Wat er verkeerd aan is, is dat 99% van de lezers helemaal niet weten dat je het hier kan melden. (zoals ik al in mijn eerdere reactie vermeld had)

Wat er verder verkeerd aan is, is dat het grootste deel bepaald niet verwacht dat je hier dan goed geholpen word. Hier zitten immers die mensen die ogenblikkelijk een reactie op -1 zetten als je maar een kik geeft in je reactie over de moderaties.
Kan je mij anders vertellen wat de lezer aan zo'n opmerking heeft van dat hij het niet eens is met de moderaties?
Het nut is dat de lezer even een extra seconde nadenkt over de moderatie, of de poster misschien niet een beetje gelijk heeft.

Kijk als mensen een overbodige post maken die terecht op 0 staat, en er dan over klagen, dan geef ik ze ook een -1.
Maar als mensen gewoon van goede wil zijn en hun post heeft een onterechte score dan moet je ze IMO niet zo afbranden door meteen extra -1's er overheen te gooien.

Die mensen hebben dan echt niet in de gaten dat die -1s komen door het "geklaag" over de moderatie. Je sterkt ze alleen in hun mening dat de moderaties belachelijk zijn.

Hoeveel mensen hier hebben een poster die klaagde wel eens een linkje naar die mismoderatie topic gestuurd?

[edit:]
Persoonlijk ben ik er voorstander van om dan een korte reply te maken op de FP dat klagen over de moderatie in dit topic gedaan moet worden. Dan weet niet alleen die persoon dat er wat aan te doen is, maar de andere lezers ook.
Als je dat een paar weken vol zou houden, dan zou je zien dat het geklaag op de FP minder zou worden.

Maar ja, als je nu zo'n reply maakt dan wordt die reply ook keihard op -1 gesabeld, zodat alsnog niemand het leest.

[ Voor 13% gewijzigd door mjtdevries op 12-02-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoeveel mensen hier hebben een poster die klaagde wel eens een linkje naar die mismoderatie topic gestuurd?
2x.

1e keer: ik kreeg me toch een hoop gevloek en getier terug "dat hij dat zelf wel bepaalde, niet zo'n over het paard getilde mod"
2e keer: ik kon "de kanker krijgen", "het ging mij niks aan waar hij over moderaties ging klagen", "vieze NSB-er" (letterlijk!)

Sindsdien is het bij mij bij substantieel moderatiegezeik gewoon een straight -1. Zoek het maar uit, als het zo moet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Dirk schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:28:
Van mij hoeft een reactie waaraan commentaar over de moderatie is toegevoegd ook echt niet automatisch een -1 te krijgen. Als de toon van het commentaar beroerd is, is een -1 natuurlijk wel op zijn plaats, en ook als de rest van de reactie toch al waardeloos was, maar anders is een punt aftrek van de score die je normaal gesproken zou hebben gegeven voldoende. :)
Bedankt Dirk voor je mening, zal hem in m'n achterhoofd houden tijdens het modereren. :)
mjtdevries schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:21:
[...]

Wat er verkeerd aan is, is dat 99% van de lezers helemaal niet weten dat je het hier kan melden. (zoals ik al in mijn eerdere reactie vermeld had)
Sorry, maar in mijn ogen ligt het niet aan ons (de modders) maar eerder aan de poster zelf. Als iemand vaak post en die kijkt ook wat rond op het forum dan zal hij ongetwijfeld wel hebben gezien dat hij hier zijn beargumenteerde mening kan geven waarom hij denkt dat zijn reactie een X verdient. (X als in ratings).
Wat er verder verkeerd aan is, is dat het grootste deel bepaald niet verwacht dat je hier dan goed geholpen word. Hier zitten immers die mensen die ogenblikkelijk een reactie op -1 zetten als je maar een kik geeft in je reactie over de moderaties.

Het nut is dat de lezer even een extra seconde nadenkt over de moderatie, of de poster misschien niet een beetje gelijk heeft.

Kijk als mensen een overbodige post maken die terecht op 0 staat, en er dan over klagen, dan geef ik ze ook een -1.
Maar als mensen gewoon van goede wil zijn en hun post heeft een onterechte score dan moet je ze IMO niet zo afbranden door meteen extra -1's er overheen te gooien.
Eveneens kan ik hier niet wakker om liggen. Ik van mening dat het niet netjes is om het daar heen te zetten als er een apart topic op het forum voor loopt. Nu kan je zeggen dat het aan ons ligt (de modder groep die het meteen naar een -1 zet) of eerder aan de poster omdat die een reactie plaatst die door de meeste personen wordt misgeinterpreteerd.
Die mensen hebben dan echt niet in de gaten dat die -1s komen door het "geklaag" over de moderatie. Je sterkt ze alleen in hun mening dat de moderaties belachelijk zijn.

Daar begin ik niet meer aan, dan krijg je van die aardige reacties terug, zie ook de reactie van wildhagen.
[edit:]
Persoonlijk ben ik er voorstander van om dan een korte reply te maken op de FP dat klagen over de moderatie in dit topic gedaan moet worden. Dan weet niet alleen die persoon dat er wat aan te doen is, maar de andere lezers ook.
Als je dat een paar weken vol zou houden, dan zou je zien dat het geklaag op de FP minder zou worden.

Maar ja, als je nu zo'n reply maakt dan wordt die reply ook keihard op -1 gesabeld, zodat alsnog niemand het leest.
Hier ben ik het geheel met je mee eens, wellicht een aandachtspuntje voor de devvers om een linkje toe te voegen voor het plaatsen van een reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Even een aardige offtopic vraag.
Is er een manier om iemands posts of hemzelf te blokken zodat je niet telkens zijn idiote reacties hoeft te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee. Lijkt me ook niet handig, omdat dan delen van de discussie verdwijnen, waardoor je de hele discussie niet meer kan volgen. Onhandig dus.

Hooguit kan je, als je Firefox gebruikt, in GreaseMonkey oid een script schrijven dat zoiets doet.

Maar waarom zou je?

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 12-02-2011 17:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Dit nieuwsitem heeft wel wat extra aandacht nodig: Volledige versie Crysis 2 maand voor release uitgelekt

Zijn reacties van users die enkel aangeven dat ze aan downloaden zijn, niet ongewenst?
Gamebuster in 'Volledige versie Crysis 2 maand voor release uitgelekt'
Eagleman7 in 'Volledige versie Crysis 2 maand voor release uitgelekt'

Of kan dit nog op off topic?

Voor deze reactie vind ik -1 zelfs nog wat licht...
Verwijderd in 'Volledige versie Crysis 2 maand voor release uitgelekt'

/me zal vanavond het nieuwsitem nog eens goed doornemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Enkel en alleen aangeven dat iemand hem download is niet interessant voor wie dan ook lijkt mij. Als dat de enige boodschap is kan ik een -1 mij voorstellen.

VB: Deze druk ik gelijk naar -1: Verwijderd in 'nieuws: Volledige versie Crysis 2 maand voor release uitgelekt'

[ Voor 37% gewijzigd door Bor op 12-02-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
In nieuws: Google-ceo: er zijn tekenen van nieuwe internetbubbel staan een hoop reacties te laag imo. Er zijn veel (in mijn ogen) interessante reacties die best op +2 mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nou nog steeds niet door dat het hele moderatingssysteem falliet is? De meeste mensen modden niet maar papegaaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zou al stuk schelen als er maar maximaal 10 keer gemod kan worden door reguliere users op 1 post (dus door 10 aparte users). Powermods mogen altijd overrulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:57:
Hebben jullie nou nog steeds niet door dat het hele moderatingssysteem falliet is? De meeste mensen modden niet maar papegaaien?
Dit soort loze kreten mag je hier achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Exorcist schreef op zondag 13 februari 2011 @ 00:03:
Zou al stuk schelen als er maar maximaal 10 keer gemod kan worden door reguliere users op 1 post (dus door 10 aparte users). Powermods mogen altijd overrulen.
Dan introduceer je een race-situatie en verhelp je niet het papegaaimodden. Het probleem met papegaaimodden is dat het haast niet valt te controleren wie het wel of niet doet of je moet per gebruiker al een soort van ratio bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:57:
Mooi, je mag morgen je betere systeem online zetten, of heb je die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Modbreak:Nu weer ontopic aub, don't feed the troll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Deze Fipo is wat mij betreft toch echt niet meer waard dan een 0 Verwijderd in 'nieuws: 'Activision wil Take-Two overnemen''

Net als de reacties die er op volgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Eigenaar sluit FTN-usenetforum na sommatie Brein'

Oproepen tot plegen van strafbare feiten (plegen DDoS-attack) lijkt me toch wel een -2+waarschuwing waard?

Anoniem: 396122 in 'nieuws: Eigenaar sluit FTN-usenetforum na sommatie Brein'

En dat lijkt me spam. Vandaag geregistreerd....

[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 13-02-2011 16:27 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Die eerste is gewoon een zware frustratie die in deze vorm wel een -1 waard is, maar verder niet echt oproepen tot strafbare feiten imho. De tweede is al weg zo te zien.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
reviews: MWC: Xperia Play, de PlayStation-telefoon
Iemand heeft hier op reactie #2, #3 en #4 +2 gegeven. Hier ga ik tenminste vanuit, omdat er op die reacties 6x +2 is gegeven. Weet niet of er iemand hier iets fout doet...??

Links:
ZpAz in 'reviews: MWC: Xperia Play, de PlayStation-telefoon'
Verwijderd in 'reviews: MWC: Xperia Play, de PlayStation-telefoon'
Verwijderd in 'reviews: MWC: Xperia Play, de PlayStation-telefoon'

Geen van allen is in mijn ogen een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die eerste zou nog wel op +2 kunnen, al heb ik zelf een +1 gegeven, maar die andere twee zijn inderdaad absoluut niet meer dan een +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Deze reactie kwam ik bij toeval tegen:
Alex_dragon in 'Sony wil mogelijk muziek uit iTunes Store halen'

Zou een PowerMod willen kijken of deze reactie niet beter verwijderd kan worden. (Wellicht de betreffende user een waarschuwing?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Is weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvandeh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 15:04
JanW schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:57:
[Verwijderde gebruiker]
Daar is niet echt onduidelijk wat die komt doen. Kijk de reacties ook maar. Niveau :N

Zelfde geldt voor deze knakker, http://tweakers.net/searc...serreacties&Query=Jman427
Beide hebben ze net zoveel niveau als een badslipper.
Ze zijn weer lekker bezig vandaag

nieuws: Egyptische providers gaan schadevergoeding uitkeren
nieuws: MWC: Qualcomm kondigt Snapdragon van 2,5GHz aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah, ben ik niet de enige die het opvalt. Is weer dramatisch idd. Stelletje kindjes..

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:56

botoo

💀 too old to die young

Weer een school met kleutertjes die naar een IP ban solliciteren?
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Aan die users wordt gewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:51

mrc4nl

Procrastinatie expert

heb niet een specifieke vraag maar toen ik
nieuws: Crytek en EA halen uit naar softwarepiraten las was het eerste wat in me op kwam:TROLL
178 reacties op de eerste post, dat zie ik niet vaak.
de lijst word gevoed met welles-nietes posts. niet dat er geen nutige info is staat, maar een reactie op een reactie op een reactie kan soms een beetje offtopic gaan....

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ondanks de grote hoeveelheid welles-nietes posts, is het nog wel een aardige discussie geworden ook. Jammer alleen dat niemand er wat van leert, want bij het volgende soortgelijke bericht kun je er vergif op innemen dat deze discussie gewoon wéér langskomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Vanwege het eerste gedeelte mag er wmb wel een puntje afgetrokken worden. Meer dan een 0 zie ik er niet in
Verwijderd in 'nieuws: Egyptische providers gaan schadevergoeding uitkeren'

Deze 2 ook max een 0
Phoenix_the_II in 'nieuws: Egyptische providers gaan schadevergoeding uitkeren'
renalpha in 'nieuws: Egyptische providers gaan schadevergoeding uitkeren'

En deze heeft er helemaal niks te zoeken,dus -1
swtimmer in 'nieuws: Egyptische providers gaan schadevergoeding uitkeren'

[ Voor 51% gewijzigd door pcgek op 14-02-2011 16:53 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
pcgek schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:47:
Vanwege het eerste gedeelte mag er wmb wel een puntje afgetrokken worden. Meer dan een 0 zie ik er niet in
Verwijderd in 'nieuws: Egyptische providers gaan schadevergoeding uitkeren'
Over die moderaties verbaas ik me ook een beetje. Het eerste deel is gewoon -1, en het tweede deel is meeliften op de fipo. Ik snap niet waarom daar zoveel +1 aan gegeven wordt. Fipo's moet je gewoon niet op reageren, klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Jesse op 14-02-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik snap er soms ook niks van. Deze word dan weer keihard naar beneden gemodt,maar waarom? Iets ongewenst kan ik er niet in ontdekken, van mij een 0
Firestormer in 'nieuws: Egyptische providers gaan schadevergoeding uitkeren'

edit:

Nog korter door de bocht is bijna niet mogelijk Cloud. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door pcgek op 14-02-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Het is wel een erge kortdoordebocht/niet doordachte reactie, maar inderdaad een -1 is wel heel zwaar. Van mij ook een 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 22-09 22:23
ajakkes in 'nieuws: iDeal: Nog dit jaar Europese standaard voor online betalingen'
3dfx in 'nieuws: iDeal: Nog dit jaar Europese standaard voor online betalingen'

Twee reacties die wat mij betreft wat meer toevoegen dan de standaard ontopic reactie en dan ook wel op +2 mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Anoniem: 320340 in 'nieuws: Usenetcommunity FTD gaat op zwart' Holocaust verwijzing, mag wel op -2 :).

Edit: die +1 mod mag ook wel bekeken worden op de reactie. Lijkt me niet gezond.

[ Voor 19% gewijzigd door __1337__ op 15-02-2011 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Met de bewoording van de reacties van John Kimble in Usenetcommunity FTD gaat op zwart
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=4506952
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=4506990
is misschien in principe niets mis, maar zijn smilie-gebruik en de herhaling van reacties uit overduidelijk leedvermaak maken mij twijfelen tussen 0, of misschien toch -1 alsin feeding a troll.

Advies?

Dan maar meteen de best man voor NSB'er uitmaken zoals Neko Koneko in Usenetcommunity FTD gaat op zwart doet gaat natuurlijk wat ver.

[ Voor 33% gewijzigd door Spheroid op 15-02-2011 08:41 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Neko Koneko in 'nieuws: Usenetcommunity FTD gaat op zwart' hier nog zo eentje die wel een tik op zijn vingers kan gebruiken... NSB-geleuter.

n00bs in 'nieuws: Usenetcommunity FTD gaat op zwart'

"Laffe honden", geschreeuw (veel bold), inhoudelijk onjuist -> -1 ipv 0?

[ Voor 32% gewijzigd door wildhagen op 15-02-2011 08:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17

Stoney3K

Flatsehats!

Stoney3K in 'nieuws: Usenetcommunity FTD gaat op zwart'

Stoney3K in 'nieuws: Usenetcommunity FTD gaat op zwart'

Iemand een beetje kwistig met -1's? Hebben we last van een BREIN-troll?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De tweede heeft niet eens een -1? De 1e maar eentje.

Bij die tweede kom ik op 1 punt aftrek (dus een 0) uit vanwege de tweede alinea die toch wel de trollerige kant uit gaat ("gluiperds", "maffia").

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 23:04

soczol

Doet iets met energie

LDenninger in 'nieuws: Usenetcommunity FTD gaat op zwart'
Het verschil tussen 'where' and 'were', dude. Leer het.
Dit lijkt mij toch een -1, heeft immers helemaal niks met het bericht te maken en wordt simpelweg niet gewaardeerd lijkt me. Toch heeft deze post zelfs een paar keer +1 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Zo'n schoolmeester reactie is inderdaad niets meer dan een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Spheroid schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:38:
Met de bewoording van de reacties van John Kimble in Usenetcommunity FTD gaat op zwart
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=4506952
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=4506990
is misschien in principe niets mis, maar zijn smilie-gebruik en de herhaling van reacties uit overduidelijk leedvermaak maken mij twijfelen tussen 0, of misschien toch -1 alsin feeding a troll.

Advies?

Dan maar meteen de best man voor NSB'er uitmaken zoals Neko Koneko in Usenetcommunity FTD gaat op zwart doet gaat natuurlijk wat ver.
Was me ook al opgevallen, ik heb hem ook maar op -1 gemod vanwege de trollerige reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
De eerste had ik al een +1 gegeven.
De tweede had ik nog niet gezien, maar die verdient imo gewoon een -1. Die heb ik 'm zojuist gegeven.

De persoon die 'm eerst een -1 had gegeven had 'm blijkbaar teruggetrokken want er stond geen -1 meer.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.