Wat er verkeerd aan is, is dat 99% van de lezers helemaal niet weten dat je het hier kan melden. (zoals ik al in mijn eerdere reactie vermeld had)
Wat er verder verkeerd aan is, is dat het grootste deel bepaald niet verwacht dat je hier dan goed geholpen word. Hier zitten immers die mensen die ogenblikkelijk een reactie op -1 zetten als je maar een kik geeft in je reactie over de moderaties.
Kan je mij anders vertellen wat de lezer aan zo'n opmerking heeft van dat hij het niet eens is met de moderaties?
Het nut is dat de lezer even een extra seconde nadenkt over de moderatie, of de poster misschien niet een beetje gelijk heeft.
Kijk als mensen een overbodige post maken die terecht op 0 staat, en er dan over klagen, dan geef ik ze ook een -1.
Maar als mensen gewoon van goede wil zijn en hun post heeft een onterechte score dan moet je ze IMO niet zo afbranden door meteen extra -1's er overheen te gooien.
Die mensen hebben dan echt niet in de gaten dat die -1s komen door het "geklaag" over de moderatie. Je sterkt ze alleen in hun mening dat de moderaties belachelijk zijn.
Hoeveel mensen hier hebben een poster die klaagde wel eens een linkje naar die mismoderatie topic gestuurd?
[edit:]
Persoonlijk ben ik er voorstander van om dan een korte reply te maken op de FP dat klagen over de moderatie in dit topic gedaan moet worden. Dan weet niet alleen die persoon dat er wat aan te doen is, maar de andere lezers ook.
Als je dat een paar weken vol zou houden, dan zou je zien dat het geklaag op de FP minder zou worden.
Maar ja, als je nu zo'n reply maakt dan wordt die reply ook keihard op -1 gesabeld, zodat alsnog niemand het leest.
[
Voor 13% gewijzigd door
mjtdevries op 12-02-2011 17:24
]