Het kleine-mismoderatietopic deel XX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.855 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Je begint met een irrelevant onderwerp, dat is nooit goed voor je reactiescore. Beter kun je zoiets helemaal links laten liggen en enkel je ontopic opmerking als losse reactie plaatsen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Begint met de schoolmeester uit te hangen,en verder ook niet echt iets van waarde. Meer dan een 0 kan ik er iig niet van maken.
Rhapsody in 'nieuws: Cebit: Lian Li komt met ronde behuizing'

edit:

@k1n8fisher: Omdat er een ietsje meer in staat dan alleen het schoolmeesteren heb ik er een 0 aan gehangen. Maar misschien ben ik te mild geweest . Zie wel wat er verder mee gebeurt. :)

[ Voor 27% gewijzigd door pcgek op 03-03-2011 20:06 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

pcgek schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:12:
Begint met de schoolmeester uit te hangen,en verder ook niet echt iets van waarde. Meer dan een 0 kan ik er iig niet van maken.
Rhapsody in 'nieuws: Cebit: Lian Li komt met ronde behuizing'
Kan nog wel wat -1's gebruiken.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Verwijderd in 'nieuws: EA geeft gameplaybeelden Battlefield 3 vrij'

3x een +2 welke zeer zeker niet verdient zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Het is intressant om te lezen, maar degener weigert in te zien dat een enorme lap tekst, hoe informatief (en misschien zelfs wel ontopic) ook, gewoon niet prettig weg leest. Daarnaast verkondigt hij zijn mening als een feit, wat nogal storend is.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Wat aftrek van een +2 lijkt mij wel terecht. Maar een 0 score lijkt mij toch echt te laag.

Ja, het is een irritant lange lap tekst. En ja het is storend dat zij haar mening als feit deponeert.
Aan de andere kant is het (voor de verandering) eens niet vreselijk off-topic en ze geeft argumenten voor haar mening.
Als je het daar niet mee eens bent, dan is een reactie het beste antwoord. Ik hou het op een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:24

Herman

FP ProMod
Vervelende reactie: MineTurtle in 'Nieuwe microscoop kan mogelijk virussen visualiseren'

Het valt me vaker op dat deze users (bewust of onbewust) wat negatieve aandacht vraagt.
Dat wou ik even melden :) Ow jah, en die +3 misbruikt zijn/haar modrechten ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 21:56
Redneckerz schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:45:
[...]

Het is intressant om te lezen, maar degener weigert in te zien dat een enorme lap tekst, hoe informatief (en misschien zelfs wel ontopic) ook, gewoon niet prettig weg leest. Daarnaast verkondigt hij zijn mening als een feit, wat nogal storend is.
Ik vind het wel verfrissend om eens wat anders te lezen en er zijn er meer die er zo over denken als je naar de reacties kijkt:

[Verwijderde gebruiker]

Iedereen z'n meug toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als zelfs Faust er positief op reageert dan is dat voor mij reden om er ver vandaan te blijven :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nu mag er aan deze 'logische redenering' wel wat mankeren,maar is dat reden voor een -1? Lijkt me nergens voor nodig ,ik geef een 0
Verwijderd in 'nieuws: 'Vroege details over installatie Windows 8 duiken op''

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

pcgek schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:43:
Nu mag er aan deze 'logische redenering' wel wat mankeren,maar is dat reden voor een -1? Lijkt me nergens voor nodig ,ik geef een 0
Verwijderd in 'nieuws: 'Vroege details over installatie Windows 8 duiken op''
Ik vind het negatieve speculatie. Ik geef daar ook een -1 voor. Plus, ik heb zelf tot volle tevredenheid Vista gedraaid, dus slecht vond ik het niet.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik geef er ook een -1 voor.

Laat hem eerst maar eens een betrouwbare bron geven. Meteen een produkt afschieten voor het zelfs maar in beta-fase is beland vind ik gewoon een troll, zeker op de manier waarop hij het stelt. Geen enkele compenserende inhoud, en ik kom dan ook niet verder dan -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

een nieuwe vista dus.
Op deze manier was het een troll geweest
xp (goed) - vista (minder) - win7 (goed) win8 (minder)
Nu mag je in de 'onderbouwing'wel niks zien,maar het is enigszins een onderbouwing. Volgens mij zijn de intenties van de poster niet eens zo slecht, vandaar mijn 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat is daar een onderbouwing aan? Hij vind vista en Windows 8 'minder', maar komt niet met een verdere uitleg (al is het maar summier), links naar wetenschappelijke onderzoeken die dat staven etc etc.

Als ik een soortgelijke reactie post, maar 'minder' vervang door 'ruk', 'kut', of iets in die trant, dan is dat volgens diezelfde redenatie ook een onderbouwing?

Nah, daar kan ik iig niet in meegaan, vandaar ook mijn -1, zeker wetende dat dit soort posts in Windows-topics nogal eens ontaarden in flame/trollwars.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 04-03-2011 19:28 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:15
Ook een -1 van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:27:

Als ik een soortgelijke reactie post, maar 'minder' vervang door 'ruk', 'kut', of iets in die trant, dan is dat volgens diezelfde redenatie ook een onderbouwing?
Nee, dan straf ik je af op taalgebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De manier waarop hij een vergelijk trekt met windows vista op basis van veel te weinig informatie maakt dat ik ook een -1 geef.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

!nFerNo in 'nieuws: Microsoft begint ontmoedigingscampagne IE6'

Kunnen die +1 en +3 - gevers nagekeken worden? Ordinair modmisbruik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit is ook echt TE offtopic voor ene 0: Genicus in 'nieuws: Microsoft begint ontmoedigingscampagne IE6'

Ook deze mag naar -1: Dutchiee.tv in 'nieuws: Microsoft begint ontmoedigingscampagne IE6'

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 05-03-2011 15:44 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik vind het een -1. Dikke flame, was een redelijke browser toen hij 10 jaar geleden met XP gereleased werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat was mijn idee ook ja, een -1.

tehsojiro in 'nieuws: Sony krijgt ip-adressen van bezoekers website PS3-hacker'

Dat is, zeker in die bewoordingen, ook geen +3 waard, maar een -1. Misschien die +3-gever ff nakijken?

bn326160 in 'nieuws: Microsoft begint ontmoedigingscampagne IE6'

Idem voor die +3-gever.

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 05-03-2011 16:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Hmm... het woordje 'hulde!' vind ik niet echt informatief :+
Nibbz in 'Cebit: Lian Li demonstreert nieuwste full towers'

@ pcgek: Ik heb ook -1 gegeven.
Zonder verdere argumentatie is een stevige ongefundeerde aanval dat het gekopieërd en niet creatief zou zijn. Dat is tevens erg kort door de bocht. De meeste creativiteit zit intern zoals aandrijving, energiebesparingssystemen ect.

[ Voor 38% gewijzigd door Herman op 05-03-2011 21:07 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Kan iemand me uitleggen waarom deze een -1 verdiend? maartuuuuuh in 'nieuws: Solar Team Twente onthult nieuwe zuinige zonneauto'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 12:56
@ Herman87: Als je voor die reactie die pcgek hier aankaart, dan moet je hier ook een -1 voor geven imo: jmxd in 'nieuws: Solar Team Twente onthult nieuwe zuinige zonneauto'

Ik vind die reactie over de creativiteit redelijk ongefundeerd, maar geen -1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@Herman87

Hij geeft toch enigszins aan waarom het niet creatief is?. Weet niet hoor,wordt wel erg snel -1 gegeven. Verder eens met _1337_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik geef daar geen -1 voor en heb de post net netto op 0 kunnen drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik snap echt niet waarom een post als woekele in 'nieuws: Microsoft begint ontmoedigingscampagne IE6' zo'n slechte beoordeling krijgt. Het legt aan de hand van een voorbeeld uit dat Microsoft inconsequent is met zijn beleid tot het ontmoedigen van oude browsers, aangezien het in zijn eigen producten nog oude browsers stimuleert. Lijkt me on-topic en ook nog eens onderbouwd. Waarom is het dan ongewenst? En dat niet 1 keer, maar 6 keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

woekele schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:17:
Ik snap echt niet waarom een post als woekele in 'nieuws: Microsoft begint ontmoedigingscampagne IE6' zo'n slechte beoordeling krijgt. Het legt aan de hand van een voorbeeld uit dat Microsoft inconsequent is met zijn beleid tot het ontmoedigen van oude browsers, aangezien het in zijn eigen producten nog oude browsers stimuleert. Lijkt me on-topic en ook nog eens onderbouwd. Waarom is het dan ongewenst? En dat niet 1 keer, maar 6 keer?
Ik snap het ook niet maar vermoed dat de 6x -1 gewoon 1 persoon is geweest met een weging van 6.
De post staat nu netto op 0 en kan dus nog wel wat puntjes gebruiken.

Dat gezegd te hebben,

Wil nog even iemand kijken naar de +3's en +2's op deze post: !nFerNo in 'nieuws: Microsoft begint ontmoedigingscampagne IE6' :?

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 06-03-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:24:
[...]

Ik twijfel wel tussen de +1 en +2!
Ik eerst ook totdat ik de laatste alinea las:
Waarom mijn verhaal. De overheid wil helemaal geen juiste oplossing voor het EPD. Kleine innoverende bedrijven zoals wij ooit waren, worden gewoon uitgesloten. Ze luisteren liever naar de verhalen van duur betaalde consultants. De incompetentie is van ongekende orde.
Een conclusie welke nogal vreemd is. Men wil geen juiste oplossing omdat kleine bedrijven worden uitgesloten? En dat is incompetentie van ongekende orde? Jammer voor de poster maar eigenlijk kan ik mij heel goed voorstellen dat men niet in zee gaat met kleine bedrijfjes met onduidelijke of meer risicovolle financiële status. Dit is dan ook een van de eerste reacties die iemand er onder gepost heeft.

Kort: van mij een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is dit hele relaas over rijbewijzen / online spaarrekeningen etc wel zo ontopic?
Synthiman in 'nieuws: Minister: EPD-data veilig ondanks faillissement InfoTechnology'

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 06-03-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Heel erg zijdelings heeft het er mee te maken.

* TheCapK 0 doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

k1n8fisher schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:52:
Heel erg zijdelings heeft het er mee te maken.

* Matis 0 doet!
* Matis 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Best heftige kritek op de redactie n.a.v. dit nieuwsitem: SAP omarmt iPad als zakelijke tablet

Dit vind ik echt onder de gordel:
Anoniem: 396343 in 'SAP omarmt iPad als zakelijke tablet'

Deze mag nog iets steviger op -1:
glashio in 'SAP omarmt iPad als zakelijke tablet'

Bovendien misbruikt die +3 gever diens moderatierechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dan kan alles in dit draadje net zo goed op -1. Beetje vreemd dat de nieuwsposter(met dit soort gezeik) een andere score toebedeeld krijgt
Wilbert de Vries in 'reviews: SAP omarmt iPad als zakelijke tablet'

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 07-03-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
@pcgek: +1 is idd te hoog. Ik heb 0 gegeven. Als mensen verwijzen naar GR zie ik deze reacties vrijwel altijd gewoon '0' krijgen. Enige waar je over kunt vallen is 'gezeik' al vind ik die term in deze context niet geheel onjuist.
/me is overtuigd dat -1 een betere moderatie is :)

Die [Verwijderde gebruiker] is trouwens goed bezig. :S Zie ook deze reactie: Verwijderd in 'SAP omarmt iPad als zakelijke tablet'. Deze user lokt gewoon ook de redactie uit. Nogmaals, dat vind ik onder de gordel.

[ Voor 5% gewijzigd door Herman op 07-03-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Wouterlala is een lafbek die met een vers anoniem (kloon)account z'n gal loopt te spuien.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Herman87 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:46:
Best heftige kritek op de redactie n.a.v. dit nieuwsitem: SAP omarmt iPad als zakelijke tablet

Dit vind ik echt onder de gordel:
Anoniem: 396343 in 'SAP omarmt iPad als zakelijke tablet'

Deze mag nog iets steviger op -1:
glashio in 'SAP omarmt iPad als zakelijke tablet'

Bovendien misbruikt die +3 gever diens moderatierechten
Die reacties van Wouterlala moet natuurlijk -1, daar deze gewoon de voorwaarden van adverteren in een reactie plempt. Dat kan natuurlijk niet.
Glashio is sarcastisch, dus ook een - 1.
pcgek schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:00:
Dan kan alles in dit draadje net zo goed op -1. Beetje vreemd dat de nieuwsposter(met dit soort gezeik) een andere score toebedeeld krijgt
Daar zit wel een kern van waarheid in. door te zeggen dat ''dit soort gezeik in Geachte Redactie'' hoort, geef je eigenlijk al aan dat het complete kul is wat Wouterlala heeft gepost. Natuurlijk is dat ook zo, maar de intonatie van Wilbert vind ik zeker niet geweldig. Het staat op een 0 omdat hij linkt naar Geachte Redactie, maar het had evengoed een -1 kunnen wezen.

Sowieso vind ik het hele bericht een raar smaakje hebben. Het is een bekende gebeurtenis dat een flamewar bijna onvermijdelijk is bij alles van Apple, en daarom vindt ik het ook best jammer dat er hier weinig rekening mee gehouden is.
Intressant artikel, maar ik blijf het gevoel behouden dat hier niet genoeg rekening is gehouden met de eventuele consequenties.
my 2 cents.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Herman87 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:10:
@pcgek: +1 is idd te hoog. Ik heb 0 gegeven. Als mensen verwijzen naar GR zie ik deze reacties vrijwel altijd gewoon '0' krijgen. Enige waar je over kunt vallen is 'gezeik' al vind ik die term in deze context niet geheel onjuist.
Iemand die het heel netjes brengt krijgt van mij een 0,en dat valt dan ook nog eens onder gedoogbeleid. Zoals Wilbert het nu neerzet vind ik -1 waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eens met de -1 voor Wilbert. Overigens ben ik ook wel voor een -2 voor de start van de thread.

[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2011 11:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
LooneyTunes in 'nieuws: 'Apple onderhandelt over backupmogelijkheid iTunes-tracks''
Is het nodig dat het ip hier misschien even gemaskeerd wordt?

Het lijkt erop dat het z'n eigen ip is iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
pcgek schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:17:
[...]

Iemand die het heel netjes brengt krijgt van mij een 0,en dat valt dan ook nog eens onder gedoogbeleid. Zoals Wilbert het nu neerzet vind ik -1 waardig.
Ok, je hebt gelijk
/me geeft '-1' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

.oisyn schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:20:
Eens met de -1 voor Wilbert. Overigens ben ik ook wel voor een -2 voor de start van de thread.
Zo te zien ben je niet de enige die daar zo over denkt. Tis weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik weet niet hoe ik dit moet raten. Heb hem nu op 0 staan.
Verwijderd in 'nieuws: 'Apple onderhandelt over backupmogelijkheid iTunes-tracks''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Op de man => -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ja, mee eens. Wel jammer, want de post klopt gewoon, buiten het op de man spelen.

Ah kijk, hier iemand die ongeveer dezelfde post heeft maar op 0 staat geparkeerd.
Wat mij betreft kan dit dan dus gewoon op 1 arjankoole in 'reviews: SAP omarmt iPad als zakelijke tablet'

[ Voor 62% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-03-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Wat doe je met een post zoals deze? BeosBeing in 'nieuws: 'Nintendo zal Wii 2 op E3 aankondigen''

De reactie is lang genoeg, geeft een informatieve indruk, EDOCH staat het vol pertinent foute informatie, wat daaronder wordt aangegeven door anderen. Is een +1 of eerder een 0 gepast in deze situatie? 0 Irrelevant lijkt mij de beste score voor die post, maar ja, de mening van de promodders is altijd gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Alle informatie in de reactie is onjuist, dus 0. Had er nog correcte informatie tussen gestaan dan was een +1 te overwegen geweest, maar nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Poeh, daar klopt inderdaad niets van. Een lastige moderatie voor een lezer die er niet zo veel van begrijpt :) Maar een 0 is de enige juiste score door die fouten.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zie dat deze op 20x+1 staat,geen ander scores. Tja ,als dit de manier is om in discussie te gaan met iemand :? De poster sluit zelfs nog af met een kleinerende opmerking. Al met al is er wmb niets anders van te maken dan een -1.
FastFred in 'nieuws: Bitfenix introduceert Shinobi-behuizing'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Duidelijk op de man, dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Was de bedoeling om mijn reactie aan te passen ,maar Dirk is weer eens te snel :P

Simpel artikel over een nieuwe kast,dan zou deze reactie goed genoeg moeten zijn om op +2 uit te komen
Relief2009 in 'nieuws: Bitfenix introduceert Shinobi-behuizing'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:00:
Helemaal mee eens. Een duidelijke -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:52

cedal

Jaja.

ik vind dat over het algemeen nogal slecht gemodereert word op de homepage.
Ik keek zojuist naar mijn karma-grafiek (zit nog niet zo lang op tweakers dus hij is nog overzichtelijk) en wilde weten waarom ik ineens minder karma had.

cedal in 'nieuws: 'Nintendo zal Wii 2 op E3 aankondigen''
Deze reactie is toch niet ongewenst? hij is dan wel niet helemaal on-topic en hij is een beetje negatief, maar niet ongewenst?

veel reacties die daaronder staan zijn daarnaast ook allemaal +0 als in irrelevant, maar ze zijn gewoon on-topic, dus zouden ze +1 moeten zijn. +2 is dan wel vaak teveel.

hoezo modereert iedereen zo 'laag'? of klopt dit gewoon?
dan zal ik in vervolg mijn toon moeten aanpassen :? :?

[ Voor 5% gewijzigd door cedal op 08-03-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Mwah, ik vind die eerste zin toch wel pittig:
dat ze een opvolger van een half geflopt systeem durven te presenteren
Vervolgens komt in de reactie weinig informatie om dit enigszins te compenseren.
Helaas blijft er dan weinig grond over om meer dan -1 te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:52

cedal

Jaja.

ow, ok :)

het zal dan wel.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik zie niet waarom deze reactie +2 zou moeten krijgen: Nazanir in 'nieuws: Microsoft zoekt ontwerpers voor next-gen Xbox'

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Hurrr ik ook niet perse, fijn dat mensen het me eens zijn though, maar +2 was voor mijn gevoel ook wat overdreven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ownage maxim in 'nieuws: YouTube koopt Amerikaans web-tv-station'

Dit lijkt mij geen +1 waard, het komt nog het meest in de buurt van een troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hebbem op 0 staan
Vind deze niet zo 0-waardig btw. Het is zijn mening, dat mag en dan kan een +1 ook best voor een post bij de Meuktracker imo. Het kan toch gewoon iets zijn waar hij zich aan stoort.

[ Voor 98% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-03-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hij mag zijn mening ook wel geven,maar wel zo dat de lezer er ook wat aan heeft. Beetje ongenuanceerd zoals de reactie nu is,dus hoger dan een 0 kom ik ook niet

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 08-03-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:52:

een 0 is voldoende daar. De +2 gever mag wel even worden nagekeken!

[ Voor 5% gewijzigd door TheCapK op 08-03-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Erg karige post,als lezer kan ik daar maar weinig mee. Volgens mij is ie met een 0 wel betaald
koudepinda in 'nieuws: AMD introduceert de HD 6990'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:52:

Ik heb er toch maar een 0 aan gegeven. Vind em niet zo zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook.
Nog even en hij staat op 0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat "even" is dus "nu".

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Hoewel deze reactie mogelijk een valide punt bevat, is +2 en +3 echt meningmodden. Deze reactie is irrelevant op de FP en sowieso bij dit nieuwsitem dus ´0´ :)

0rbit in 'Western Digital neemt hardeschijftak Hitachi over'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Staat nu op 0. De mismodders ga ik even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 21:56
Verwijderd in 'nieuws: Google voegt sip-protocol toe aan Google Voice'

Iemand met een +6 weging en een slecht humeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 08:13
Idd, een +1 van mijn kant. Blijkbaar vond iemand de reactie echter zo goed dat er een +3 voor gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Daar vind ik het niet erg genoeg voor en is een beetje lullig voor diegenen die er nog op gereageerd hebben. Maar iets anders als -1 is natuurlijk wel uit den boze.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:16
waarom zou deze reactie knakworst in 'nieuws: 'ING Bank bevriest rekening vermoedelijke iPad-oplichter'' ontopic zijn en de mijne en die daartussen niet, terwijl de post hetzelfde is. Alleen tja als 20 man happen op zo'n opmerking binnen 20 seconden, dan krijg je dus dubbele overbodige reacties.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

[Verwijderde gebruiker] amuseert zich nogal. Check al zijn reacties daar, vooral onderaan: nieuws: Chrome 10 wordt sneller dankzij nieuwe Javascript-engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Cloud schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:55:
Daar vind ik het niet erg genoeg voor en is een beetje lullig voor diegenen die er nog op gereageerd hebben. Maar iets anders als -1 is natuurlijk wel uit den boze.
Hmm, ik wordt anders ook niet zo vrolijk van hoe erop gereageerd wordt.

* Dirk trashed de ergste van de reacties iig wel...
DevilsProphet schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:42:
[Verwijderde gebruiker] amuseert zich nogal. Check al zijn reacties daar, vooral onderaan: nieuws: Chrome 10 wordt sneller dankzij nieuwe Javascript-engine
Ook weg.

[ Voor 34% gewijzigd door Dirk op 09-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Gelijk maar een ban ivm overlast.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

johnkeates in 'nieuws: Franse hof beboet Google voor auteursrechtschendingen'

Is dit niet een beetje een -2? Oproepen tot het 'opruimen' (lees: afschieten, in deze context) van mensen is nog altijd strafbaar....

adamvansanten in 'nieuws: 'ING Bank bevriest rekening vermoedelijke iPad-oplichter''

En dat is geen +1 waard, en al helemaal geen +2. Kan die nagekeken worden?

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 09-03-2011 15:39 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Is wmb niet eens een 0 waard. Als ie zo nodig de schoolmeester wil spelen gaat hij maar voor de klas staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat was mijn redenatie dus ook ja (had hem dus ook een -1 gegeven) ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:07
pcgek schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:00:
Is wmb niet eens een 0 waard. Als ie zo nodig de schoolmeester wil spelen gaat hij maar voor de klas staan :)
Mwah. Ik vind dat zoiets nog net wel moet kunnen. Een 0 volstaat imho hier wel. -1 kan ik echter ook begrijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dacht dat ik juist degene was die moeite heeft om bepaalde reacties op -1 te zetten ;) . Maar een -1 voor dit soort way offtopic geleuter(want dat is het) heb ik geen enkel probleem. Heb je de laatste zin ook gelezen? :)

[ Voor 9% gewijzigd door pcgek op 09-03-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij krijgt er net zelfs 6x tegelijk +2 (!) bij... die kan wel ff nagekeken worden gok ik, die misbruiker wil overduidelijk van zijn modrechten af :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:07
pcgek schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:21:
Dacht dat ik juist degene was die moeite heeft om bepaalde reacties op -1 te zetten ;) . Maar een -1 voor dit soort way offtopic geleuter(want dat is het) heb ik geen enkel probleem. Heb je de laatste zin ook gelezen? :)
Heb ik gelezen. Maar ik zie het niet als een aanval op de redactie of het moddereersysteem, vandaar mijn 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nee, het is een aanval op iedereen die er reageert, ook niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Wat is hier ongewenst aan?

madmaxnl in ''Nvidia introduceert GTX 590 op 22 maart samen met Crysis 2''

Op een of andere reden heeft men de neiging om +3's naar beneden te modden o.i.d. Ik heb deze reactie (een krappe) +3 gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Deze reactie waar ik op reageer: MathijsParadijs in 'nieuws: Fujitsu behaalt 40Gbps over glasvezel zonder actieve koeling'

Lijkt mij nogal ruiken naar een niet-lezen wel FiPo.

Heb er zelf een 0 van gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 10-03-2011 14:20 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Niet lezen + fipo vind ik zelf eigenlijk wel genoeg om een -1 te geven normaal gesproken, maar het lijkt idd meer onwetendheid dan een fipo willen maken.
0 van mij dus.
Herman87 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:57:

Op een of andere reden heeft men de neiging om +3's naar beneden te modden o.i.d. Ik heb deze reactie (een krappe) +3 gegeven :)
Wat mij betreft worden +3's veel te weinig gegeven, dat krijgt deze ook van mij (een ruime zelfs ;))

[ Voor 61% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-03-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik snap niet waarom Bennie98 in ''Nieuwste PlayStation 3-beveiliging gebruikt geen rootkey meer'' zo ongelofelijk laag gemod wordt. Zijn comment slaat simpelweg op de stirjd tussen beveiligers en krakers en is imho on-topic. Heb ook het idee dat het vooral pappegaaimodden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

dtech schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:23:
Ik snap niet waarom Bennie98 in ''Nieuwste PlayStation 3-beveiliging gebruikt geen rootkey meer'' zo ongelofelijk laag gemod wordt. Zijn comment slaat simpelweg op de stirjd tussen beveiligers en krakers en is imho on-topic. Heb ook het idee dat het vooral pappegaaimodden is
Meer een 0, maar 59x -1 is nogal vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Herman87 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:57:

Ik had toevallig de eer hem als eerste te mogen modden. Net wat je zegt,had hem ook ergens tussen de 2 en de 3 zitten, en afgerond op +3. Ik snap er niks van.Geef ik een keer aan welke score een post moet hebben, maar volgen ze niet :+
dtech schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:23:
Tja,zoals het er staat komt het nogal belachelijk over. Maar dat komt omdat ik niet weet waar de poster het over heeft. Krijgt van mij daarom dus ook geen score. Dat zouden de -1 gevers om die reden dan ook niet moeten doen :P

[ Voor 34% gewijzigd door pcgek op 10-03-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Systeembeheerders kunnen aan de slag met Windows 7 SP1'

Lijkt me niet echt een +1 waard, vragen om hulp om illegale zooi te gebruiken lijkt me nogal ongewenst...

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.