Lijbrandt: vragen en klachten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 88 Laatste
Acties:
  • 536.061 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik heb de Amino M540. Nu heb ik het volgende probleem. Wanneer ik het kastje aansluit op de netwerkkabel geeft hij aan dat de verbinding niet goed is en kan ik niets meer, alleen opnieuw opstarten (waarna ik weer hetzelfde scherm krijg). Het rare is dat ik ook een 110 en een 130 heb staan die perfect werken op de kabel. Wanneer ik op 1 druk geeft hij gewoon een ip en mac adres en alles weer.

Ik had deze amino m540 een week in gebruik thuis voor een televisie buiten dus moet af en toe los gekoppelt worden. Werkte perfect tot nu. Ik heb het kastje wel vandaag bij iemand anders even aangesloten om te kijken of hun nieuwe glasvezel verbinding goed werkte (en dat deed het). Wanneer ik de amino m540 nu aansluit thuis geeft hij dit probleem.

Zou het kastje kapot zijn? Of had ik het kastje niet op de glasvezel verbinding van iemand anders mogen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 15:37
Nou ik ben eruit wat betreft de frequentie/netwerk ID voor de gemeente Emmen.

Maar niet dankzij Lijbrandt. Jammer genoeg kan men bij Lijbrandt niet even de moeite nemen om contact op te nemen met GlashartMedia.

Via de website van GlashartMedia had ik de vraag ook al gesteld en daar wordt je dus doorverwezen naar de serviceprovider en kreeg ik het volgende antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben helaas geen lijst voor Klazienaveen op zich. U heeft dezelfde zenders en frequenties als één van deze twee steden (Meppel en Beilen). Aangezien deze allebei ongeveer even ver weg van u liggen, kunnen wij helaas niet zeggen welke van de twee correct is. Wij raden u aan om dit na te kijken aan de hand van uw analoge TV en de lijsten nakijken.

Onze excuses voor het ongemak.
Nou voor Emmen moet je dus de lijst van Beilen hebben.

@lijbrandt webcare kunnen jullie nou niet aan GlashartMedia doorgegeven dat Emmen dus mist op de site en Beilen geen gemeente is, en de gemeente waar het in ligt net met de vraagbundeling is begonnen.
(want anders kan je ook Noordenveld,Tynaarloo enzo erbij opzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovyca1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 13:15
Eindelijk 7 juni wordt de glasvezel aangesloten in huis. @lijbrandt wanneer kan ik aangesloten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijbrandt_Desk schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:27:
[...]

Om de Android App te gebruiken zijn er een aantal hardware en software eisen:
De TV App voor Android is beschikbaar in de PlayStore voor Tablets met minimaal Android 3.0 en een (minimaal) schermformaat 1024x768/1280x768/1280x800.

De 5 tablets waar op getest is:
- Samsung Galaxy 10.1
- Samsung Galaxy 8.9
- Samsung Galaxy 7.7
- Sony S
- Yarvik TAB465EUK 9.7

Glashart Media kan op andere tablets niet garanderen dat het werkt. - Fleur

Waar is de app te vinden?:
Klanten kunnen deze app vinden in de PlayStore wanneer ze zoeken op glashartmedia app.
Asus TF101/32Gb ICS4.03....no problem met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Bulleteater schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:41:
Ik heb de Amino M540. Nu heb ik het volgende probleem. Wanneer ik het kastje aansluit op de netwerkkabel geeft hij aan dat de verbinding niet goed is en kan ik niets meer, alleen opnieuw opstarten (waarna ik weer hetzelfde scherm krijg). Het rare is dat ik ook een 110 en een 130 heb staan die perfect werken op de kabel. Wanneer ik op 1 druk geeft hij gewoon een ip en mac adres en alles weer.

Ik had deze amino m540 een week in gebruik thuis voor een televisie buiten dus moet af en toe los gekoppelt worden. Werkte perfect tot nu. Ik heb het kastje wel vandaag bij iemand anders even aangesloten om te kijken of hun nieuwe glasvezel verbinding goed werkte (en dat deed het). Wanneer ik de amino m540 nu aansluit thuis geeft hij dit probleem.

Zou het kastje kapot zijn? Of had ik het kastje niet op de glasvezel verbinding van iemand anders mogen gebruiken?
In principe zou de STB gewoon op andere lijnen bruikbaar moeten zijn. Daar gaat een M540 in elk geval niet zomaar kapot van.

Wellicht kan de STB zich niet authenticeren (hoewel je dan wel beeld zou moeten hebben). Je krijgt wel een IP-adres in de juiste range?

Probeer eens je Genexis een tijdje spanningsloos te zetten zodat een eventuele lease voor de STB verloopt en je een nieuwe krijgt. Ook begrijp ik dat je meerdere STB's hebt; haal een eventuele switch ook tijdelijk even weg.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05-2021

Lijbrandt_Desk

Bedrijfsaccount Lijbrandt
Bulleteater schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:41:

Mojo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:54:
Probeer eens je Genexis een tijdje spanningsloos te zetten zodat een eventuele lease voor de STB verloopt en je een nieuwe krijgt. Ook begrijp ik dat je meerdere STB's hebt; haal een eventuele switch ook tijdelijk even weg.
Haal de stroom voor 1 uur van het glasvezelmodem en sluit daarna de M540 rechtstreeks aan. Mocht je deze problemen dan nog steeds hebben stuur ons dan een DM met je adresgegevens + probleem omschrijving, wij zoeken dit dan graag verder voor je uit. -Ruben

Lijbrandt Webcare ______Webcare disclaimer/werkwijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Sabes schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:57:

Nou voor Emmen moet je dus de lijst van Beilen hebben.

@lijbrandt webcare kunnen jullie nou niet aan GlashartMedia doorgegeven dat Emmen dus mist op de site en Beilen geen gemeente is, en de gemeente waar het in ligt net met de vraagbundeling is begonnen.
(want anders kan je ook Noordenveld,Tynaarloo enzo erbij opzetten).
Dit hebben we doorgegeven aan Glashart Media. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Discovery HD beschikbaar in WBA / WMP+ gebieden

Vanaf heden is het voor onze WBA / WMP+ klanten die een HD pakket afnemen ook mogelijk om Discovery HD te ontvangen. De zender is nu voor WGDO en WBA / WMP+ klanten beschikbaar. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

@Lijbrandt_Desk:

Ik wil mijn abonnement upgraden en heb nu nog onbeperkt bellen. Echter kan ik dit niet terugvinden in het upgrade proces. (trouwens ik kan het helemaal niet terugvinden op de site dat ik dit heb...)

Gaat dit automagisch mee of ga ik ineens telefoontikken betalen als ik dit doe?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

nhimf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:37:
@Lijbrandt_Desk:

Ik wil mijn abonnement upgraden en heb nu nog onbeperkt bellen. Echter kan ik dit niet terugvinden in het upgrade proces. (trouwens ik kan het helemaal niet terugvinden op de site dat ik dit heb...)

Gaat dit automagisch mee of ga ik ineens telefoontikken betalen als ik dit doe?
We hebben dit doorgegeven aan onze collega's die bezig zijn met het Mijn Lijbrandt systeem. Het onbeperkt bellen gaat niet automatisch mee, als je de upgrade nu aanvraagt zal het onbeperkt bellen komen te vervallen.

Deze aanvullende optie kost in ons nieuwe portfolio 10 euro per maand, als je dit alsnog wilt blijven gebruiken stuur dan even een e-mail naar webcare@lijbrandt.nl waarin je akkoord geeft voor deze aanpassing. Ik zal er dan voor zorgen dat de upgrade naar het Klaar voor de Toekomst pakket + onbeperkt bellen vandaag wordt verwerkt. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:50:
[...]

We hebben dit doorgegeven aan onze collega's die bezig zijn met het Mijn Lijbrandt systeem. Het onbeperkt bellen gaat niet automatisch mee, als je de upgrade nu aanvraagt zal het onbeperkt bellen komen te vervallen.

Deze aanvullende optie kost in ons nieuwe portfolio 10 euro per maand, als je dit alsnog wilt blijven gebruiken stuur dan even een e-mail naar webcare@lijbrandt.nl waarin je akkoord geeft voor deze aanpassing. Ik zal er dan voor zorgen dat de upgrade naar het Klaar voor de Toekomst pakket + onbeperkt bellen vandaag wordt verwerkt. -Ruben
Dus via de website aanpassen en een mail er achter aan met de vraag om dat onbeperkt bellen erbij te doen?
Ik wil het blijven gebruiken, zelfs als het 10 euro is. Effectief blijf ik dus hetzelfde betalen, maar dan voor 100mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

nhimf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Dus via de website aanpassen en een mail er achter aan met de vraag om dat onbeperkt bellen erbij te doen?
Ik wil het blijven gebruiken, zelfs als het 10 euro is. Effectief blijf ik dus hetzelfde betalen, maar dan voor 100mbit.
Helemaal juist:

Upgraden naar Klaar 100 + interactieve (HD) TV = Klaar voor de Toekomst 100

Hierna een e-mail naar ons met akkoord voor onbeperkt bellen voor 10 p/m en jij bent vandaag omgezet :) -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Helemaal juist:

Upgraden naar Klaar 100 + interactieve (HD) TV = Klaar voor de Toekomst 100

Hierna een e-mail naar ons met akkoord voor onbeperkt bellen voor 10 p/m en jij bent vandaag omgezet :) -Ruben
Ik krijg een vaudtmelding:
Aanvraag mislukt.
Helaas is er een fout opgetreden bij het verwerken van uw bestelling. Probeer het later nog eens, of neem contact op met onze Klantenservice: 088 555 25 22.
Ligt het systeem eruit?

edit:
Trouwens, klopt het dat er maar 2 kanalen zijn waarvoor je een hd pakket moet hebben?

61Discovery ChannelHD*
81National GeographicHD*

Al die anderen lijkt het gewoon in het standaard pakket te zitten.
Dus je zou 5 euro per maand betalen, alleen voor deze twee zenders?¿
(Dat was eerst veel meer)

[ Voor 21% gewijzigd door nhimf op 01-06-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivarga
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:42
@webcare

Sinds verleden week heb ik mijn 50/50 abonnement opgehoogd naar 100/100 .
met mijn download haal ik nu gemiddeld 90 Mb , echter mijn upload komt niet hoger dan de 70 Mb.
Dit is dan wel 20 Mbit meer dan ik had maar ook 30 Mb minder dan waar ik voor betaal .
Mijn router is zeker niet de bottleneck ,
Ik wil toch graag de volle snelheid hebben waar ik voor betaal en dat zou met glasvezel toch geen probleem moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

ivarga schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:05:
@webcare

Sinds verleden week heb ik mijn 50/50 abonnement opgehoogd naar 100/100 .
met mijn download haal ik nu gemiddeld 90 Mb , echter mijn upload komt niet hoger dan de 70 Mb.
Dit is dan wel 20 Mbit meer dan ik had maar ook 30 Mb minder dan waar ik voor betaal .
Mijn router is zeker niet de bottleneck ,
Ik wil toch graag de volle snelheid hebben waar ik voor betaal en dat zou met glasvezel toch geen probleem moeten zijn ?
Wij kijken graag met je waardoor je niet de gewenste snelheid behaald. Wil je je adresgegevens per e-mail naar ons toesturen? Voor het uitsluiten waardoor je niet de juiste snelheid behaald vragen wij wel altijd om de computer rechtstreeks aan te sluiten. Zo weten wij zeker dat het niet aan de router ligt. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

nhimf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:01:
[...]

[...]

Ligt het systeem eruit?

edit:
Trouwens, klopt het dat er maar 2 kanalen zijn waarvoor je een hd pakket moet hebben?

61Discovery ChannelHD*
81National GeographicHD*

Op dit moment is de wijziging naar Klaar voor de Toekomst 100 een feit :), je hebt inderdaad gelijk dat Discovery Channel HD en National Geographic HD op dit moment de enige 2 zenders zijn waarvoor je het HD pakket apart zou moeten afnemen.

Wil je het HD pakket alsnog afnemen dan laat ik dit ook verwerken voor je, onbeperkt bellen zal ik nu voor je gaan regelen. -Ruben

EDIT: de wijziging naar Klaar voor de Toekomst 100 loopt nu door in ons systeem, zodra deze is afgerond zal ik meteen het onbeperkt bellen voor je laten (her)activeren. -Ruben

[ Voor 9% gewijzigd door Lijbrandt_Desk op 01-06-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:41
nhimf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:01:
[...]

[...]

Ligt het systeem eruit?

edit:

61Discovery ChannelHD*
81National GeographicHD*

Dat klopt inderdaad helemaal. Voor de zekerheid kan je altijd even op www.glashartmedia.nl kijken en kiezen voor zenderlijsten. Dan heb je het meest actuele overzicht.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivarga
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:42
Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:10:
[...]

Wij kijken graag met je waardoor je niet de gewenste snelheid behaald. Wil je je adresgegevens per e-mail naar ons toesturen? Voor het uitsluiten waardoor je niet de juiste snelheid behaald vragen wij wel altijd om de computer rechtstreeks aan te sluiten. Zo weten wij zeker dat het niet aan de router ligt. - Fleur
Ik ben op dit moment niet thuis , ik stuur vanavond mijn gegevens wel even door en dan kan ik mijn router ertussen uit fietsen
bedankt voor de snelle reactie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henisa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:07
@Lijbrandt_desk Hoe lang duurt het om een abonnements wijziging door te voeren ?

[ Voor 18% gewijzigd door henisa op 01-06-2012 12:23 ]

https://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?u=192763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

ivarga schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:16:
[...]

Ik ben op dit moment niet thuis , ik stuur vanavond mijn gegevens wel even door en dan kan ik mijn router ertussen uit fietsen
bedankt voor de snelle reactie !
Geen probleem. Als je alvast je e-mailadres naar ons mailt, kunnen wij je alvast een document toesturen waarin de stappen beschreven staan die je kunt uitvoeren en de resultaten daarvan kunt terugsturen. Dan kun je dat in het weekend op je gemak doen en helpen wij je maandag verder. - Sophie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

henisa schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:21:
@Lijbrandt_desk Hoe lang duurt een abonnements wijziging voordat deze is doorgevoerd?
Maximaal 48 uur maar in de praktijk gaat dit binnen enkele minuten door het systeem heen.

Voorbeeld: ik heb net het abonnement van Nhimf laten upgraden, deze wijziging is nu al compleet verwerkt en Nhimf kan gebruik maken van zijn nieuwe Klaar voor de Toekomst 100 abonnement. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henisa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:07
Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Maximaal 48 uur maar in de praktijk gaat dit binnen enkele minuten door het systeem heen.
Heb gisteravond wijziging aangevraagd maar staat nog steeds op verwerking. vandaar mijn vraag.

https://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?u=192763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Voorbeeld: ik heb net het abonnement van Nhimf laten upgraden, deze wijziging is nu al compleet verwerkt en Nhimf kan gebruik maken van zijn nieuwe Klaar voor de Toekomst 100 abonnement. -Ruben
Ik kan bevestigen dat het is doorgevoerd :-)

Ik heb even een snelle test gedaan en haal zo 123 ~9MB/sec. Hij fluctueert nogal, maar dat kan andere oorzaken hebben.

@webcare:
Moet ik dat mailtje nog sturen voor wat betreft het bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

nhimf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:29:
@webcare:
Graag dan hou ik de administratie netjes op orde ;) -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

henisa schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:25:
[...]

Heb gisteravond wijziging aangevraagd maar staat nog steeds op verwerking. vandaar mijn vraag.
Stuur ons even je adresgegevens via DM dan kijk ik wat er aan de hand is. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

nhimf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Ik kan bevestigen dat het is doorgevoerd :-)

Ik heb even een snelle test gedaan en haal zo 123 ~9MB/sec. Hij fluctueert nogal, maar dat kan andere oorzaken hebben.

@webcare:
Hierbij de bevestiging: onbeperkt bellen voor 10 euro per maand is geactiveerd. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Hierbij de bevestiging: onbeperkt bellen voor 10 euro per maand is geactiveerd. -Ruben
Het werkt wel lekker snel zo :-)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien de .apk van de GHM app voor Android beschikbaar?
Ik heb een Note met resolutie van 1280x800 en ICS (Android 4) maar krijg 'm niet te zien in de android market...

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnDutch
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-07 10:19
>:)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:29:
Heeft iemand misschien de .apk van de GHM app voor Android beschikbaar?
Ik heb een Note met resolutie van 1280x800 en ICS (Android 4) maar krijg 'm niet te zien in de android market...

Alvast dank!
Ja ik wil hem ook graag heb een one x en kom een paar pixels te kort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik zit in een vraagbundelinggebied (5627). Aanvankelijk had ik grote twijfels of ik wel of niet van UPC naar glas overstap. Na het zoeken op diversen sites, wordt mijn twijfel steeds minder. In ons gebied hebben we de keus uit ca 12 providers. Eéntje die mij aanspreekt, is Lijbrandt. Vooral ook vanwege de prijs. Wat ik zou willen weten is (op hun site kan ik er niets over vinden), de ontvanger met opname functie, wordt deze eigendom, of moet hij als je eventueel stopt bij Lijbrandt terug. Mocht hij eigendom worden en ik switch naar een andere provider, heb ik hier dan nog iets aan.
Verder, moeten er aan de 2 andere TV's ook een ontvanger.
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Laatst online: 18-09 22:41
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:17:
Hoi, ik zit in een vraagbundelinggebied (5627). Aanvankelijk had ik grote twijfels of ik wel of niet van UPC naar glas overstap. Na het zoeken op diversen sites, wordt mijn twijfel steeds minder. In ons gebied hebben we de keus uit ca 12 providers. Eéntje die mij aanspreekt, is Lijbrandt. Vooral ook vanwege de prijs. Wat ik zou willen weten is (op hun site kan ik er niets over vinden), de ontvanger met opname functie, wordt deze eigendom, of moet hij als je eventueel stopt bij Lijbrandt terug. Mocht hij eigendom worden en ik switch naar een andere provider, heb ik hier dan nog iets aan.
Wat betreft eigendom van de STB: dit lijkt wat te verschillen. Op dit moment heeft Lijbrandt een actie lopen dat je een STB gratis krijgt (vanaf 100mbit degene met hd recorder). In mijn abonnement blijft de STB volgens mij eigendom van Lijbrandt.

Als je op je andere twee tv's ook interactieve tv wilt kijken (IPTV) dan zul je daar ook STB's moeten hebben. Echter Lijbrandt levert ook een ongecodeerd DVB-C signaal. Dit signaal is eenvoudig te decoderen door iedere tv met een DVB-C decoder. Op dit DVB-C signaal zitten ca. 40 tv zenders waarvan Ned 1,2,3 ook in HD. De kwaliteit is wat mij betreft echt meer dan prima (zowel HD als SD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:25

servies

Veni Vidi Servici

Zojuist heb ik m'n televisie (Samsung UE40ES7000S) bijgewerkt naar de laatste firmware en "joepie de poepie", het probleem van het haperende geluid bij het zappen is helaas toch niet helemaal weg... Wel een stuk minder geworden...

[ Voor 14% gewijzigd door servies op 03-06-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: ik heb (via onofficiële weg) de GHM app geinstalleerd op mijn tablet met telefoon functie.

Helaas, op de Galaxy Note (1280 x 800, Android 4) werkt 'ie niet (app start wel maar ik krijg de start knop niet te zien).

Ondanks
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:09:
Glashart Media lanceert TV App voor Android Tablets

Glashart Media lanceert vandaag de Glashart Media TV App voor Android Tablets, de App is beschikbaar in de PlayStore voor Tablets met minimaal Android 3.0 en een (minimaal) schermformaat:

1024x768
1280x768
1280x800

[...]
en
Lijbrandt_Desk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:02:
Glashart Media lanceert TV App voor Android Tablets

Glashart Media lanceert vandaag de Glashart Media TV App voor Android Tablets.

[...]

De TV App voor Android is beschikbaar in de PlayStore voor Tablets met minimaal Android 3.0 en een (minimaal) schermformaat 1024x768/1280x768/1280x800

[...]
Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovyca1
@lijbrandt_desk

aanstaande donderdag wordt door reggefiber de glasvezel in huis opgeleverd. Wanneer kunnen jullie dan opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zombietje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-02 17:00
@webcare
Als aanvullende vraag op de vorige van bovyca1
Bij mij is afgelopen donderdag de aansluiting in huis gerealiseerd.
De Monteur had het modem bij zich maar mocht het niet plaatsen omdat mijn aansluiting in de POP nog niet gepatcht was.
Moet ik dus weer een vrije dag gaan nemen als ze met het modem komen, is hier enige termijn voor aan te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeBee73
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 17:35
@bovyca1 en @zombietje.
Vorig najaar was de oplevering van de modem 2 tot 3 weken na opleveren van de dummy (Lichtenvoorde).
Dit wordt, als het goed is, netjes van te voren per brief aangekondigd.
Maar eea is uiteraard wel afhankelijk van hoever de POP is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:17:
Per tv is er een ontvanger nodig, wanneer je SD/ HD wilt kijken, en niet via analoog of DVB-C.
De ontvanger wordt je eigendom en kan je alleen gebruiken bij andere providers die ook tv afnemen van Glashart Media. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

bovyca1 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:40:
@lijbrandt_desk

aanstaande donderdag wordt door reggefiber de glasvezel in huis opgeleverd. Wanneer kunnen jullie dan opleveren?
Wanneer zij het modem kunnen opleveren worden de diensten er waarschijnlijk binnen 48 uur opgezet. Wij kunnen het voor je in de gaten houden. Als je dit wilt, kun je even je adresgegevens sturen. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

zombietje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:12:
@webcare
Als aanvullende vraag op de vorige van bovyca1
Bij mij is afgelopen donderdag de aansluiting in huis gerealiseerd.
De Monteur had het modem bij zich maar mocht het niet plaatsen omdat mijn aansluiting in de POP nog niet gepatcht was.
Moet ik dus weer een vrije dag gaan nemen als ze met het modem komen, is hier enige termijn voor aan te geven?
Wij kijken graag of er al wat duidelijkheid over is. Kunt u uw adresgegevens sturen? - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovyca1
Lijbrandt_Desk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:38:
[...]

Wanneer zij het modem kunnen opleveren worden de diensten er waarschijnlijk binnen 48 uur opgezet. Wij kunnen het voor je in de gaten houden. Als je dit wilt, kun je even je adresgegevens sturen. - Fleur
adres gegevens heb ik met DM verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:06

Trebbors

Failure is no option!

@lijbrandt_desk Bij deze wil ik jullie verzoeken de procedure bij een overlijden eens kritisch te bekijken. Ik heb ondertussen meermaals telefonisch contact gehad en diverse malen ondertekende brieven verzonden echter de benodigde wijzigingen blijven uit. Nu ligt er weer een brief met onjuiste gegevens op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Laatst online: 09:07

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Trebbors schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:45:
@lijbrandt_desk Bij deze wil ik jullie verzoeken de procedure bij een overlijden eens kritisch te bekijken. Ik heb ondertussen meermaals telefonisch contact gehad en diverse malen ondertekende brieven verzonden echter de benodigde wijzigingen blijven uit. Nu ligt er weer een brief met onjuiste gegevens op de mat.
puff wat een drama en een schande dit verhaal :?

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
@Webcare, kunnen jullie zien wat er vandaag is opgeleverd? Hebben wij nu een dummy of een modem ontvangen? Ben niet thuis geweest, maar m'n schoonmoeder heeft de monteurs binnen gelaten. De rest van de staat is al aangesloten, wij zijn z.g.n. 'naschieters' geweest... tnx! Als ik lees hierboven dat het met 48 uur geregeld zou zijn, ben ik helemaal blij!

Dan wil ik daarna meteen overzetten naar de 100 mbit klaar voor de toekomst. Hoe snel kan dat na oplevering?

[ Voor 6% gewijzigd door born2tweak op 25-06-2012 11:08 . Reden: locatie weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

fiberdordrecht schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:10:
[...]

puff wat een drama en een schande dit verhaal :?
Dat kun je wel zeggen! Zit er sterk over te denken om het geheel maar op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Trebbors schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:45:
Excuses voor de foutieve gegevens, zeker in deze situatie. Kunt u uw adresgegevens sturen via DM of e-mail en uitleggen wat er zou moeten staan? - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

born2tweak schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:21:
@Webcare, kunnen jullie zien wat er vandaag is opgeleverd? Hebben wij nu een dummy of een modem ontvangen? Ben niet thuis geweest, maar m'n schoonmoeder heeft de monteurs binnen gelaten. De rest van de staat is al aangesloten, wij zijn z.g.n. 'naschieters' geweest... 7038 EP / 13. tnx! Als ik lees hierboven dat het met 48 uur geregeld zou zijn, ben ik helemaal blij!

Dan wil ik daarna meteen overzetten naar de 100 mbit klaar voor de toekomst. Hoe snel kan dat na oplevering?
Ik zie dat dit adres nog niet is opgeleverd. Dit kan met de 48 uur oplevertijd te maken hebben, wij zullen het in de gaten houden de komende dagen. Wanneer je wilt wijzigen naar 100 Mbit kan je dit nu alvast doen. Stuur een e-mail naar orderdesk@lijbrandt.nl waarin je de upgrade naar 100 Mbit kenbaar maakt en voeg een ingescande handtekening toe. Per brief mag natuurlijk ook. - Sophie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

CATV + DVB-C

In Aalten, Groenlo Winterswijk, Lichtenvoorde en Dinxperlo vinden vanavond maandag 4 juni: 21.00uur tot dinsdag 5 juni: 6.00uur werkzaamheden plaats aan het netwerk. Tijdens de werkzaamheden is het voor klanten in deze gebieden niet mogelijk gebruik te maken van CATV en DVB-C diensten.-Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
Lijbrandt_Desk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:15:
[...]

Ik zie dat dit adres nog niet is opgeleverd. Dit kan met de 48 uur oplevertijd te maken hebben, wij zullen het in de gaten houden de komende dagen. Wanneer je wilt wijzigen naar 100 Mbit kan je dit nu alvast doen. Stuur een e-mail naar orderdesk@lijbrandt.nl waarin je de upgrade naar 100 Mbit kenbaar maakt en voeg een ingescande handtekening toe. Per brief mag natuurlijk ook. - Sophie
Ik kom net thuis en zie dat de vezel nu is opgeleverd. ze hebben wat metingen gedaan en de boel netjes in de meterkast achtergelaten. Helaas geen modem te zien, dus daar moeten we denk ik eerst op wachten ... hoe lang kan dat duren? Er zit nu een wit kastje met een A en B compartiment. Beiden zijn leeg :(

Wat zeggen trouwens die dB waarden? Wat is goed en wat is minder? IP vezel: 1.15 en CATV vezel 0.81 dB.

[ Voor 6% gewijzigd door born2tweak op 04-06-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

born2tweak schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Ik kom net thuis en zie dat de vezel nu is opgeleverd. ze hebben wat metingen gedaan en de boel netjes in de meterkast achtergelaten. Helaas geen modem te zien, dus daar moeten we denk ik eerst op wachten ... hoe lang kan dat duren? Er zit nu een wit kastje met een A en B compartiment. Beiden zijn leeg :(
Ik zit zelf ook in Zeddam en wij hebben al sinds begin februari glasvezel in huis liggen, nog steeds met dummy helaas. Volgens het vorige bericht van de webcare zou de oplevering op 28 mei zijn, maar dat was een feestdag en inmiddels alweer een week geleden.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:34

DjVe

Hatsaflats!

born2tweak schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Check: http://reggefiber.nl/tl_f.../Montferland/Didam_FC.pdf

Men gaat er vanuit dat gebied 1 (waar jij volgens mij in zit) nog dezer maand af moet zijn. Echter zijn er altijd onvoorziene zaken waardoor iets uit zou kunnen lopen, maar ik heb geen idee hoe de zaken er voor staan momenteel in jullie gemeente ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Lijbrandt_Desk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:17:
CATV + DVB-C

In Aalten, Groenlo Winterswijk, Lichtenvoorde en Dinxperlo vinden vanavond maandag 4 juni: 21.00uur tot dinsdag 5 juni: 6.00uur werkzaamheden plaats aan het netwerk. Tijdens de werkzaamheden is het voor klanten in deze gebieden niet mogelijk gebruik te maken van CATV en DVB-C diensten.-Fleur
En niet van interactieve TV en internet..

Maargoed, keertje optijd naar bed gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
  • Laatst online: 15-02 18:00
Kw4kje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:13:
[...]

En niet van interactieve TV en internet..

Maargoed, keertje optijd naar bed gegaan :P
@lijbrandt_desk: Is er fout gecommuniceerd m.b.t. de uit te voeren werkzaamheden, of is onbedoeld internet / telefonie en iptv uitgevallen tijdens deze werkzaamheden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

mwieggers schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:35:
[...]
@lijbrandt_desk: Is er fout gecommuniceerd m.b.t. de uit te voeren werkzaamheden, of is onbedoeld internet / telefonie en iptv uitgevallen tijdens deze werkzaamheden ?
Dit is onbedoeld gebeurd, de werkzaamheden waren voor CATV + DVB-C. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Storing in Lichtenvoorde, Aalten en Bredevoort

Momenteel is er storing in Lichtenvoorde, Aalten en Bredevoort. Er kan helaas geen gebruik gemaakt worden van onze diensten, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Het is niet bekend wat de oorzaak van deze storing is. ^Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_lwdn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 21:27
Hoi, volgens de site van Glashart kun je maximaal drie STB's aansluiten. Zelf zou ik graag er nog ééntje bij hebben. Mijn vraag is dan ook, heeft iemand meer dan drie STB's in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Lijbrandt_Desk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Excuses voor de foutieve gegevens, zeker in deze situatie. Kunt u uw adresgegevens sturen via DM of e-mail en uitleggen wat er zou moeten staan? - Fleur
Ik heb gisteren een DM verzonden. Is dit voldoende ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Trebbors schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:04:
[...]

Ik heb gisteren een DM verzonden. Is dit voldoende ?
Ja, wij hebben uw DM vanmorgen beantwoord. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Lijbrandt_Desk schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:18:
[...]

Ja, wij hebben uw DM vanmorgen beantwoord. - Fleur
Waarvoor dank! en beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 17:23
In het kader van de World IPv6 Launch Day morgen: hoe staat het er bij Lijbrandt voor? Is er wellicht een opt-in/beta/testing-optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

praseodymium schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:07:
In het kader van de World IPv6 Launch Day morgen: hoe staat het er bij Lijbrandt voor? Is er wellicht een opt-in/beta/testing-optie?
Er wordt al getest met IPv6. :)

Er is verder nog geen informatie beschikbaar over de vorderingen van deze pilot en een lanceer datum voor IPv6 is nog niet bekend. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lijbrandt_desk

Al iets bekend over de vorderingen betreft de storing in Aalten, Bredevoort en Lichtenvoorde

Groeten,

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:23:
@lijbrandt_desk

Al iets bekend over de vorderingen betreft de storing in Aalten, Bredevoort en Lichtenvoorde

Groeten,

Ronald
Er is helaas nog geen update beschikbaar, wij houden dit voor jullie in de gaten. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

Iemand problemen met de Lijbrandt Nieuws Server.....

Wel verbinding naar de nieuws server maar geen download........ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeBee73
  • Laatst online: 13-09 17:35
Hier (Lichtenvoorde, 7132AD, Lijbrandt abonnement) werkt alles (Analoog / DVB-C TV, IP-TV, telefoon, Internet) weer. Telefoon van Lijbrandt werkte overigens de gehele dag zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnDutch
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-07 10:19
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 01:24:
Ter info: ik heb (via onofficiële weg) de GHM app geinstalleerd op mijn tablet met telefoon functie.

Helaas, op de Galaxy Note (1280 x 800, Android 4) werkt 'ie niet (app start wel maar ik krijg de start knop niet te zien).

Ondanks

[...]

en

[...]

Jammer...
Wil je de apk met ons delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
MartijnDutch schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:01:
[...]

Wil je de apk met ons delen?
Er is een plugin voor chrome te downloaden waarmee je APK's uit de play store kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:17:
[...]

Er is een plugin voor chrome te downloaden waarmee je APK's uit de play store kan downloaden.
Nah, dat werkt niet (iig bij mij niet). Bij die plugin moet je inloggen met o.a. je device-id, en dan herkent de market dat de GHM app niet voor dat device is vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeBee73 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:22:
Hier (Lichtenvoorde, 7132AD, Lijbrandt abonnement) werkt alles (Analoog / DVB-C TV, IP-TV, telefoon, Internet) weer. Telefoon van Lijbrandt werkte overigens de gehele dag zonder problemen.
Hier in Aalten werkt momenteel alles eveneens correct. Heb in de loop van vandaag wel enige keren modem en router off/on moeten zetten om netwerkverbinding te krijgen.
Analoge TV Lijbrandt geeft overigens wel (maar dat al enige weken) op onze 4:3 TV's de 16:9 formaten van enige zenders (o.a. TV Gelderland) niet correct weer. Er zit geen zwarte balk aan boven- en onderzijde, het beeld vult het gehele scherm en de hoogte is daardoor opgerekt. Reeds per mail gemeld.
Ik zal toch niet de enige zijn met deze klacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:26:
[...]

Nah, dat werkt niet (iig bij mij niet). Bij die plugin moet je inloggen met o.a. je device-id, en dan herkent de market dat de GHM app niet voor dat device is vrijgegeven.
Dan doe je iets niet goed, want bij mij werkte het wel...
Je moet gewoon gaan naar
Google Play: Glashart Media#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zdG9uZXJvb3MuZ2htLmNvbXBhbmlvbiJd
en dan klik je op het extention icoontje in je adresbalk...

(en nee, ik heb de apk niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpost21
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 08:18
Hallo,

Kan het kloppen dat mijn DVB-C signaal al twee weken stoort (geen zenders vind)? De locatie is bleiswijk, instellingen zijn: Frequentie 304 MHz, Symbolrate 6900, network ID 3300.

Ik kan al een tijdje geen tv meer kijken via DVB-C, analoog etc werkt wel.

Met vriendelijke groet,

Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

maxpost21 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 03:47:
Hallo,

Kan het kloppen dat mijn DVB-C signaal al twee weken stoort (geen zenders vind)? De locatie is bleiswijk, instellingen zijn: Frequentie 304 MHz, Symbolrate 6900, network ID 3300.

Ik kan al een tijdje geen tv meer kijken via DVB-C, analoog etc werkt wel.

Met vriendelijke groet,

Max
Er is bij ons geen storing bekend in de regio Bleiswijk, DVB-C zou gewoon moeten werken.
Ik raad je aan om (voor de zekerheid) 30 min de stroom van het glasvezelmodem te halen en daarna de TV opnieuw aan te sluiten, voor de instellingen hierna opnieuw in.

Ik hoor graag of dit enige verbetering geeft, mocht dit niet zo zijn stuur dan via DM je adresgegevens, probleemomschrijving en de stappen de je in de tussentijd hebt uitgevoerd. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

emaurer schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:52:
Iemand problemen met de Lijbrandt Nieuws Server.....

Wel verbinding naar de nieuws server maar geen download........ :?
Heb je hier nog steeds last van ? -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel8
  • Laatst online: 14-09 22:27
@lijbrandt_webcare

Goed dat jullie naar mogelijke storingen vragen dat is wel zo zorgvuldig. Ik heb gelukkig geen volledige uitval maar wel irritante storingen. Ik woon in Almere en heb sinds kort digitale tv en ben over de kwaliteit tevreden, alleen is het erg vervelend dat het geluid na het tv-kanaal wisselen onderbrekingen heeft. Dat verdwijnt na een paar minuten maar het zorgt er voor dat ik in de praktijk dan maar dvb-c pak. Ik snap dat jullie afhankelijk zijn van Glashartmedia maar spreek hen erop aan dit op te lossen.

Op dvb-c lopen op de HD zenders Nederland 1,2,3 het geluid en beeld vaak niet synchroon. Er is laatst onderhoud geweest in Almere maar volgens mij heeft het nog niet tot resultaat geleid.

Deze kinderziekten/problemen heb ik al een paar keer telefonisch bij Lijbrandt gemeld maar heb niet de indruk dat deze serieus worden genomen vandaar deze melding aan het webcare team. Ik hoor graag jullie reactie. Overigens hebben anderen hier in het forum deze geluidsproblemen ook gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel8
Het is vandaag wereld IPv6 dag. Ik kan in de beta software van mijn router IPv6 aanzetten maar een gedane test leverde geen resultaat op. Ik heb Lijbrandt gebeld en gevraagd of zij met IPv6 bezig zijn. Dat is niet het geval.
Toen ik zei dat je straks een deel van het internet niet kunt bereiken was de reactie dat er dan waarschijnlijk wel iets gedaan gaat worden. Het is alleen niet duidelijk wat.
Mijn suggestie is om op de Lijbrandt site aan te geven wat de planning dan wel het beleid tav IPv6 is. Dat is immers wel zo duidelijk voor de klanten. Daar werd ook niet positief op gereageerd. Jammer denk ik dan er valt toch nog wel wat te verbeteren bij Lijbrandt.

Zijn er hier anderen die zich ook wat zorgen maken over het vooralsnog uitblijven van de IPv6 adaptatie?
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor UPC en Kpn. Alleen XS4all heeft het al doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Marcel8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:17:
@lijbrandt_webcare

Goed dat jullie naar mogelijke storingen vragen dat is wel zo zorgvuldig. Ik heb gelukkig geen volledige uitval maar wel irritante storingen. Ik woon in Almere en heb sinds kort digitale tv en ben over de kwaliteit tevreden, alleen is het erg vervelend dat het geluid na het tv-kanaal wisselen onderbrekingen heeft. Dat verdwijnt na een paar minuten maar het zorgt er voor dat ik in de praktijk dan maar dvb-c pak. Ik snap dat jullie afhankelijk zijn van Glashartmedia maar spreek hen erop aan dit op te lossen.
Update wegvallen van het geluid bij het zappen

Glashart heeft aangegeven dat er in juli nieuwe firmware beschikbaar zal zijn voor de settopboxen, hiermee zal het probleem met het wegvallende geluid worden opgelost
Marcel8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:17:
Op dvb-c lopen op de HD zenders Nederland 1,2,3 het geluid en beeld vaak niet synchroon. Er is laatst onderhoud geweest in Almere maar volgens mij heeft het nog niet tot resultaat geleid.
Kan je ons via DM je adresgegevens + probleemomschrijving sturen ? Wij zullen dit gebruiken om een onderzoek te laten starten door de netwerkbeheerder. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

Lijbrandt_Desk schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:30:
[...]

Heb je hier nog steeds last van ? -Ruben
Ruben,
Ja nog steeds.... kan aanloggen op de nieuws server... start met volle snelheid die terug loopt direct naar 0 (nul) met als commentaar:

Wanneer Soort Waarschuwing
2012-06-06 12:33:57,904 FOUT: Kan niet aanmelden bij server news.lijbrandt.nl:119

Server: news.lijbrandt.nl
Status: Actief
# Verbindingen: 7

Deblokkeren
Kan niet aanmelden bij server [502 news.lijbrandt.net: Access denied to your node]

Misschien doe ik iets fout.... graag advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

emaurer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:43:
[...]

Ruben,
Ja nog steeds.... kan aanloggen op de nieuws server... start met volle snelheid die terug loopt direct naar 0 (nul) met als commentaar:

Wanneer Soort Waarschuwing
2012-06-06 12:33:57,904 FOUT: Kan niet aanmelden bij server news.lijbrandt.nl:119

Server: news.lijbrandt.nl
Status: Actief
# Verbindingen: 7

Deblokkeren
Kan niet aanmelden bij server \[502 news.lijbrandt.net: Access denied to your node]

Misschien doe ik iets fout.... graag advies
Er is verder geen algemene storing bij ons bekend. Kan je nog even doorgeven welke software je gebruikt voor de newsserver dan kan ik dit in 1x correct doorgeven aan mijn collega's. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Update toevoegen TV Oost

Glashart geeft aan dat er nog druk wordt gewerkt aan het toevoegen van TV Oost op IPTV en DVB-C, helaas is het nog niet duidelijk wanneer deze zender weer beschikbaar wordt. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:44:
Storing in Lichtenvoorde, Aalten en Bredevoort

Momenteel is er storing in Lichtenvoorde, Aalten en Bredevoort. Er kan helaas geen gebruik gemaakt worden van onze diensten, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Het is niet bekend wat de oorzaak van deze storing is. ^Ruben
Storing in Lichtenvoorde, Aalten en Bredevoort opgelost

Deze storing is weer opgelost, de glasvezelkabel die kapot was is weer hersteld. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Laatst online: 19-09 19:42

radial

Watch out

Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Bedankt voor de terugkoppeling. Wij gaan er verder voor de je achteraan. Wanneer er meer bekend is, laten wij het je graag weten.- Fleur
Fleur en/of Ruben,
Enig idee op wat voor termijn dit verholpen wordt/is?

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:47
Marcel8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:17:
Het is vandaag wereld IPv6 dag. Ik kan in de beta software van mijn router IPv6 aanzetten maar een gedane test leverde geen resultaat op. Ik heb Lijbrandt gebeld en gevraagd of zij met IPv6 bezig zijn. Dat is niet het geval.
Toen ik zei dat je straks een deel van het internet niet kunt bereiken was de reactie dat er dan waarschijnlijk wel iets gedaan gaat worden. Het is alleen niet duidelijk wat.
Mijn suggestie is om op de Lijbrandt site aan te geven wat de planning dan wel het beleid tav IPv6 is. Dat is immers wel zo duidelijk voor de klanten. Daar werd ook niet positief op gereageerd. Jammer denk ik dan er valt toch nog wel wat te verbeteren bij Lijbrandt.

Zijn er hier anderen die zich ook wat zorgen maken over het vooralsnog uitblijven van de IPv6 adaptatie?
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor UPC en Kpn. Alleen XS4all heeft het al doorgevoerd.
'straks' is echt nog wel ff weg hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel8
datadevil schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:41:
[...]

'straks' is echt nog wel ff weg hoor..
Volgens de nieuwssite nu.nl is straks, eind van dit jaar, want dan zouden de ipv4 adressen op zijn. Dus dat is sneller dan je denkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 20:55
Marcel8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:31:
[...]

Volgens de nieuwssite nu.nl is straks, eind van dit jaar, want dan zouden de ipv4 adressen op zijn. Dus dat is sneller dan je denkt..
Het lijkt mij dat zodra ipv6 overal word geintroduceerd het echt niet per direct alle websites onbereikbaar zijn voor een Ipv4. Ik ga er vanuit dat dit nog wel even simultaan gaat lopen, meeste websites hebben toch een vast IP adres + servers etc.

dus dat zal allemaal wel een beetje meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcel8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:31:
[...]

Waarschijnlijk beschikt de betreffende journalist van nu.nl (of degene bij het persbureau waarvan het is gekopieerd) niet 100% over relevante kennis.

Maar zoals al gezegd, het klopt inderdaad dat er einde van het jaar geen nieuwe IP ranges meer uitgegeven kunnen worden aan ISP's etc. maar dat houdt niet in dat het dan ook ineens overal 'op' is. Hosting- en colocatieproviders zullen vast nog wel wat ruimte hebben zodat niet ineens de eerstvolgende website die er onder gebracht wordt alleen nog maar via IPV6 bereikbaar zal zijn.

En aan de kant van de consument/bezoekers heeft alleen UPC aangegeven nogal krap te zitten in de IPV4 blokken. Dus die zullen op termijn wellicht nog uitsluitend IPV6 gaan uitgeven, maar ook die zullen echt wel een voorziening treffen dat klanten met een ipv6 verbinding ook gewoon nog naar ipv4-only sites kunnen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:47
je kan het verkeer prima naar elkaar brengen, dus boel geneuzel om niks. Sowieso is ipv6 allemaal nog onvolwassen, moeilijk te beveiligen in Firewalls bv. </ouwelul>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zo, vandaag hebben ze bij mij de kabel door de tuin geschoten....

Of ik er zo blij mee moet zijn weet ik niet. Ik HAD de tegels er superstrak in laten leggen door een goede stratenmaker. Er zijn er een hele hoop uitgetrokken, veel meer dan bij de buren om me heen (mogelijk hebben ze de kabel niet kunnen vinden). Hierdoor loop ik ook het gevaar dat de andere stenen uit het verband gaan schuiven.

Ik hoop dat ze het allemaal weer netjes er in leggen, maar ik ben er bang voor.

Als de club komt om het spul binnen te brengen dan zorg ik dat ik zelf thuis ben! Ik laat me dit niet zomaar gebeuren dat het straks schots en scheef komt te liggen...

Moest ik effe kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
datadevil schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:22:
je kan het verkeer prima naar elkaar brengen, dus boel geneuzel om niks. Sowieso is ipv6 allemaal nog onvolwassen, moeilijk te beveiligen in Firewalls bv. </ouwelul>
Op het gevaar af om off-topic te klinken hoor, maar wat maakt ipv6 onvolwassen en moeilijk te beveiligen? Het is inmiddels al weet ik hoe lang in ontwikkeling en het maakt beveiliging juist een stuk transparanter (je hebt alleen nog met input, output en forwarding te maken, geen noodzaak voor NAT meer, etc. )

@Fairy: Helaas lees ik die klacht vaker, dat de gravers soms echt als "horken" te werk gaan. In Ermelo (waar de ouders van m'n vriendin wonen) hoor ik dit ook regelmatig en in Almere was het destijds ook het geval. Reggefiber doet blijkbaar zaken met erg goedkope onderaannemers. Jammer want dit bezoedelt de naam van Glasvezel en geeft de kabelaars alleen maar kruit om mee te schieten ("Ziet u wel dat het een zooitje wordt in uw straat/tuin als glasvezel wordt aangelegd?").

[ Voor 28% gewijzigd door eymey op 07-06-2012 00:00 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Marcel8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:17:
Niet helemaal het geval hoor. Alle servers zijn al een tijd prima te bereiken via v6. De eindklanten laat nog even op zich wachten :)

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Laatst online: 09:07

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Fairy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:30:
Zo, vandaag hebben ze bij mij de kabel door de tuin geschoten....

Of ik er zo blij mee moet zijn weet ik niet. Ik HAD de tegels er superstrak in laten leggen door een goede stratenmaker. Er zijn er een hele hoop uitgetrokken, veel meer dan bij de buren om me heen (mogelijk hebben ze de kabel niet kunnen vinden). Hierdoor loop ik ook het gevaar dat de andere stenen uit het verband gaan schuiven.

Ik hoop dat ze het allemaal weer netjes er in leggen, maar ik ben er bang voor.

Als de club komt om het spul binnen te brengen dan zorg ik dat ik zelf thuis ben! Ik laat me dit niet zomaar gebeuren dat het straks schots en scheef komt te liggen...

Moest ik effe kwijt :P
Hier hebben ze alles super opgeleverd met straten geen klachten hier :*)