Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
FAT32 geformatteerd... Moet gewone FAT zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:25:
FAT32 geformatteerd... Moet gewone FAT zijn dan?
maakt niet uit.

Heb je je bestanden in de juiste mappen?
http://ps3explained.com/advanced/folder-structure/

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 21-04-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Wat ik probeer is backups maken van savegames, maar als ik dan met driehoekje op een savegame doe, krijg ik niet de optie om het te kopieren naar die SD-lezer. Ik zal eens proberen met een andere lezer, misschien dat daar het probleem zit.

Edit: ook met een ander lezertje wil het niet lukken. Hij zou in de PS3 toch ook een optie moeten weergeven om te formatteren? Ook met die mappen erop ziet hij het ding niet.

Ik ga eens met een gewone USB-stick proberen. - En die werkt wel gewoon... Zullen de goedkope chinese kaartlezertjes dan wel zijn. Jammer. Gelukkig heb ik die stick nergens anders meer voor nodig.

Wat ook heel jammer is, is dat GoT niet werkt op een PS3. Inloggen gaat niet... Nu moet ik steeds de trap op naar boven of op mijn N79 posten.

[ Voor 55% gewijzigd door Verstekbakker op 21-04-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Kan best zijn dat je card reader niet ondersteund wordt. Was dat niet het resultaat van de nieuwere firmwares, dat ook bepaalde apparaten niet meer werkten. Of ging dat alleen om controllers etc?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Verstekbakker schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:30:
Wat ook heel jammer is, is dat GoT niet werkt op een PS3. Inloggen gaat niet... Nu moet ik steeds de trap op naar boven of op mijn N79 posten.
Het schijnt dat Google Chrome binnenkort op de PS3 beschikbaar komt:
http://www.spitsnieuws.nl...rome_wellicht_op_ps3.html

Ik neem het wel met een korreltje zout want het werd al in forums besproken in 2009 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verstekbakker schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:30:
Wat ik probeer is backups maken van savegames, maar als ik dan met driehoekje op een savegame doe, krijg ik niet de optie om het te kopieren naar die SD-lezer. Ik zal eens proberen met een andere lezer, misschien dat daar het probleem zit.

Edit: ook met een ander lezertje wil het niet lukken. Hij zou in de PS3 toch ook een optie moeten weergeven om te formatteren? Ook met die mappen erop ziet hij het ding niet.

Ik ga eens met een gewone USB-stick proberen. - En die werkt wel gewoon... Zullen de goedkope chinese kaartlezertjes dan wel zijn. Jammer. Gelukkig heb ik die stick nergens anders meer voor nodig.

Er zijn games waarvan je de savegames niet mag kopieren, misschien dat het daar door komt?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Waarschijnlijk wordt z'n USB cardreader gewoonweg niet herkend door de PS3. Er zijn nu eenmaal niet voor elk apparaat drivers aanwezig. Daarnaast kan het inderdaad ook te maken hebben met de recente blokkade door Sony van onder andere een aantal USB apparaten.

Alhoewel ik wel moet zeggen dat onder andere mijn USB apparatuur en USB hubs op mijn Playstation het gewoon zijn blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd ook veel last van error 80710A06. Krijg het ding niet aangemeld... Ligt dat probleem bij Sony? Ik kan er ook via Google niks over terugvinden, wel veel problemen, maar nergens oplossingen...

Edit: ik zie nu net dat er onderhoud wordt gepleegd. Zal dus wel weer een ddos zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verstekbakker op 21-04-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:45
Nu.nl: PlayStation Network offline ;)

[ Voor 26% gewijzigd door ThinkPad op 21-04-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je niet kan inloggen op PSN kijk dan eerst eens op de PS3 blog of PS3 Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Aardig grote PSN storing zo te zien.
Update on PSN Service Outages

Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

While we are investigating the cause of the Network outage, we wanted to alert you that it may be a full day or two before we’re able to get the service completely back up and running. Thank you very much for your patience while we work to resolve this matter. Please stay tuned to this space for more details, and we’ll update you again as soon as we can.

For further information, please refer to updates on PlayStation.com our @PlayStationEU twitter feed.
Link: http://blog.eu.playstatio...e-on-psn-service-outages/

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bizar zeg. Daar is iets goed mis gegaan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:04:
[...]

Bizar zeg. Daar is iets goed mis gegaan.
Ben benieuwd wat zo'n serverpark voor 2 dagen plat kan leggen...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Anonymous?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Als dat zo was dan hadden ze dat al lang in het nieuws gebracht, of was het 'uitgelekt' via fora of iets dergelijks. Lijkt me vooralsnog niet meer dan een vervelende storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

DennusB schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:06:
[...]

Ben benieuwd wat zo'n serverpark voor 2 dagen plat kan leggen...
Stuxnet :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Amazon Cloud-services hebben ook last van een grote storing. Toeval?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Wou vnv ff lekker FIFA 11 online spelen, lekker dan :( Hopelijk hebben ze het morgen gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
Gelukkig had ik nog genoeg spellen waarvan ik de SP moet spelen. :P

Heb me vanavond vermaakt met BF:BC2 SP.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat dit soort posts, die niks toevoegen, aub weg.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 27-04-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde ook lekker online headshots maken in CoD MW2 =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Geniet je daarvan met zo een smiley? Wij kunnen het psn namelijk niet gebruiken... Gelukkig is het mooi weer deze week :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:32:
Ik heb de laatste tijd ook veel last van error 80710A06. Krijg het ding niet aangemeld... Ligt dat probleem bij Sony? Ik kan er ook via Google niks over terugvinden, wel veel problemen, maar nergens oplossingen...

Edit: ik zie nu net dat er onderhoud wordt gepleegd. Zal dus wel weer een ddos zijn.
*zucht*...Tuurlijk is het weer anonymous. Eén keer Anonymous, altijd Anon... of ook niet, op de betere site staat al geruime tijd dat AnonOps hier niets mee te maken heeft. Of het bericht van Anon dat ze een manier wouden zoeken die Sony wel raakt, maar de gebruikers niet (zo hard).
BatmanHorizon schreef op donderdag 21 april 2011 @ 23:54:
[...]

Geniet je daarvan met zo een smiley? Wij kunnen het psn namelijk niet gebruiken... Gelukkig is het mooi weer deze week :)
Als het openbaar vervoer staakt en ik wil de bus/trein nemen, dan kan ik dat ook niet zoals ik gewend ben.
Dus ik hoop dat in het geval dat het om een DDOS of andere aanval gaat, dat het nog wel even duurt. Gewoon om die egoïstische PSN-gebruikers te irriteren :) Ik hoop dat de mensen die het Anonymous kwalijk namen dat ze PSN plat legden nooit (zijn) gaan staken of betogen, of simpelweg nog maar hun ongenoegen uit(t)en over eender wat. Want wat een hypocriet ben je dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:03:
[...]

Als het openbaar vervoer staakt en ik wil de bus/trein nemen, dan kan ik dat ook niet zoals ik gewend ben.
Dus ik hoop dat in het geval dat het om een DDOS of andere aanval gaat, dat het nog wel even duurt. Gewoon om die egoïstische PSN-gebruikers te irriteren :) Ik hoop dat de mensen die het Anonymous kwalijk namen dat ze PSN plat legden nooit (zijn) gaan staken of betogen, of simpelweg nog maar hun ongenoegen uit(t)en over eender wat. Want wat een hypocriet ben je dan...
offtopic:
Dus als ik als het eens ben met het standpunt van de RET en HTM, is het volgens jou ook normaal als ik morgen op eigen initiatief alle tramrails ga belemmeren? En niemand hoort mij dat kwalijk te nemen? Hypocriet? Het is niets voor niets dat sommige stakingen/protesten gerechterlijk verboden worden, en helemaal niet het heft in eigen handen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op donderdag 21 april 2011 @ 23:54:
[...]

Ik geniet altijd. Good karma he :) i.t.t. Sony ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

PSN is dus nog steeds offline. Jammer dat ze niet melden wat er aan de hand is.
Maar zoals gezegd, gelukkig is het mooi weer :)

[ Voor 28% gewijzigd door Dj-sannieboy op 22-04-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

Met dit mooie weer buiten zitten is natuurlijk niets. Daarom net maar even Mortal Kombat en Killzone 3 Collectors Edition gehaald :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Pff kan nog wel 1 a 2 dagen duren.
Best wel kansloze bende eigenlijk. Van zo'n groot bedrijf mag je dit toch niet verwachten 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
PlayStationNL PlayStation NL
Helaas hebben we op dit moment nog geen update over wanneer PSN weer live is, excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie geduld. #PSN
Duurt nog wel even zo te zien.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Maybe gelinked aan Amazons Cloud dienst die ook met storing te kampen heeft? Gisteren had ik ook wel zin om online te gamen, maar helaas... :(

nieuws: Grote storing Amazon-clouddiensten treft websites

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 15:36
Heb wel geruchten gelezen op internet dat het weer om een DDOS zou gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:15:
Heb wel geruchten gelezen op internet dat het weer om een DDOS zou gaan..
Die geruchten zijn incorrect. Die Anonymous kneusjes zijn nu niet aan het DDoSen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ondanks zowat 3 x per maand een hele avond onderhoud hebben ze nog steeds geen fatsoenlijke failsave servers. Beetje jammer dit hoor.

Hoe krijg je het voor elkaar om als je zo'n groot bedrijf bent 2 dagen een hele belangrijke service plat te hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Kluutmaran schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:34:
Hoe krijg je het voor elkaar om als je zo'n groot bedrijf bent 2 dagen een hele belangrijke service plat te hebben liggen?
In de lijn van Sony, zeg ik eerder 'de belangrijkste service'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De "ramptoeristen" zijn er weer ...
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:03:
[...]
*zucht*...Tuurlijk is het weer anonymous. Eén keer Anonymous, altijd Anon... of ook niet, op de betere site staat al geruime tijd dat AnonOps hier niets mee te maken heeft.
Bron?
Waarom zouden ze ook alles van te voren aankondigen? Zoals bij de boycot die volledig mislukt is, omdat Sony gewoon winkels heeft gesloten, extra beveiliging had ingeschakeld en er te weinig interesse was.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ondanks zowat 3 x per maand een hele avond onderhoud hebben ze nog steeds geen fatsoenlijke failsave servers. Beetje jammer dit hoor.

Los van het feit dat 2 dagen té lang is, weet je wat het kost om een redundant systeem klaar te hebben?
En vervolgens gaan ze die servers DDoSsen of wat dan ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 22-04-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd grappig om te lezen dat mensen altijd toch wel weten te roepen dat het PSN gemiddeld wel 3 keer per maand offline is en zowiezo een bar slechte dienst is. Dit terwijl ik als veelvuldig gebruiker erg weinig last heb van downtime.
Amazon clouddiensten heeft eenzelfde probleem (vreemd genoeg ook tegelijkertijd) en zelfs de grootste autofabrikant van de wereld moet soms zijn auto's terugroepen. Twee jaar gelden was xbox live ook eens een volle week offline en dit geeft gewoon aan dat het storingen zijn die helaas gewoon gebeuren. Je kan er heel moeilijk over doen en natuurlijk is het balen maar accepteer gewoon dat de wereld niet perfect is.

Dat gelul de hele tijd over "hoe het toch allemaal kan gebeuren" Ik kan me daar mateloos aan storen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:22

ga huilen man :') Het is gratis !!!!!!!!!!!!!! En nog zijn Nederlanders niet tevreden hoe zat dat nou met Xbox live tijdens Call of duty 4.... :F

Nederlanders willen altijd voor dubbeltje op de eerste rij zitten nou prima maar ga niet lopen huilen als het niet werkt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nou ik had liever gehad dat ik moest betalen en dat het gewoon zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Want als je betaalt dan is dat natuurlijk een garantie dat de service nooit offline is vanwege onderhoud of storingen...

Lijkt me slecht voor je portemonnee als je kwaliteit puur baseert op de prijs van een product/service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
-RazieL- schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:01:
Want als je betaalt dan is dat natuurlijk een garantie dat de service nooit offline is vanwege onderhoud of storingen...

Lijkt me slecht voor je portemonnee als je kwaliteit puur baseert op de prijs van een product/service.
Klopt. Ik betaal als student ook niet voor mijn betaalrekening met internetbankieren. Toch zou ik het raar vinden wanneer internetbankieren +2 dagen down zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:09:
[...]
Klopt. Ik betaal als student ook niet voor mijn betaalrekening met internetbankieren. Toch zou ik het raar vinden wanneer internetbankieren +2 dagen down zou zijn.
raar niet, wel jammer. Mijn internet bankeieren is wel eens een hele week offline geweest.

Het betalen voor een service heeft niks te maken met de kans op storingen. Ik heb zelf thuis eerder een storing met Ziggo thuis of op mijn werk met het intranet dan dat ik het met PSN heb. Xbox live dat een betaalde dienst is heeft ook downtime en daar zijn de gevolgen voor MS ook gelijk groter omdat ze mensen laten betalen voor de dienst.

Dus sja ik deel je mening niet, ik zou niet graag willen betalen voor een service die geen storingen zou hebben want die bestaat simpelweg niet. En daarnaast zijn het aantal storingen zoals deze echt op één hand te tellen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
ga huilen man :') Het is gratis !!!!!!!!!!!!!! En nog zijn Nederlanders niet tevreden hoe zat dat nou met Xbox live tijdens Call of duty 4.... :F
Wat heeft het niet betalen voor een service met de kwaliteit te maken? Is er een manier om wel te betalen en meer uptime te hebben mogelijk dan?!
raar niet, wel jammer. Mijn internet bankeieren is wel eens een hele week offline geweest.
Als mijn internetbankieren langer dan een dag offline zou zijn zou ik meteen een bank zoeken met betere service want een week niet bij mijn geld kunnen is onacceptabel. (ik ben student dus betaal vooralsnog niks voor mijn bankrekening waardoor deze dus gratis is)
Dus sja ik deel je mening niet, ik zou niet graag willen betalen voor een service die geen storingen zou hebben want die bestaat simpelweg niet. En daarnaast zijn het aantal storingen zoals deze echt op één hand te tellen.
Storing is inderdaad niet te voorkomen maar 2 dagen bezig zijn om een fix te vinden is wel enorm lang!

[ Voor 41% gewijzigd door Kluutmaran op 22-04-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kluutmaran schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:02:
[...]

Wat heeft het niet betalen voor een service met de kwaliteit te maken? Is er een manier om wel te betalen en meer uptime te hebben mogelijk dan?!

[...]

Als mijn internetbankieren langer dan een dag offline zou zijn zou ik meteen een bank zoeken met betere service want een week niet bij mijn geld kunnen is onacceptabel. (ik ben student dus betaal vooralsnog niks voor mijn bankrekening waardoor deze dus gratis is)

[...]

Storing is inderdaad niet te voorkomen maar 2 dagen bezig zijn om een fix te vinden is wel enorm lang!
Gast, no offence hè, maar sinds de aardbeving in Japan hebben ze zoiezo al veel te veel problemen. Continue naschokken en stroom te kort. Bedenk wel dat veel PlayStation services online worden gehouden in Japan. Volgens de PlayStation forums moderators ligt het probleem in Japan en mogelijk heeft een naschok de heleboel daar verfuckt.

De meesten hebben vrijwel nooit last van onverwachte downtimes met PSN. Dat er dan eens in de zoveel tijd een storing is bij een gratis dienst is te begrijpen, en zeker nu.

Tuurlijk, het is vervelend (zeker nu meer mensen vrij zijn), maar gelukkig is het mooi weer en dan is het probleem toch al een stuk minder, dan als het buiten zou regenen ofzo. Ik hoop zelf ook dat het weer snel up is, maar als het nog een dag duurt zou ik het zeker wel begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerenburgCola
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 15:56
FeaR1986 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:43:
Met dit mooie weer buiten zitten is natuurlijk niets. Daarom net maar even Mortal Kombat en Killzone 3 Collectors Edition gehaald :)
The single player compain van KZ3 is prima te doen. Speelt lekker weg.
Ook aan te raden om als je 'm de eerste keer gedaan hebt op 'normal', daarna op hogere moeilijkheidsgraad te doen.
De AI is dan niet zo dom meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:17:
De "ramptoeristen" zijn er weer ...

[...]

Bron?
Waarom zouden ze ook alles van te voren aankondigen? Zoals bij de boycot die volledig mislukt is, omdat Sony gewoon winkels heeft gesloten, extra beveiliging had ingeschakeld en er te weinig interesse was.
Volledig mislukt, ja hallo?... Een gesloten winkel brengt geen geld binnen. Ik noem dat "pwned", ze hebben toch maar hun winkels gesloten... Op een zaterdag, een dag waar veel mensen al eens op willen gaan winkelen. En als de Sony-winkel dicht is, gaat zo goed als niemand wachten tot die terug opengaat de volgende week. Nee, ze gaan hun nieuwe TV of blu-rayspeler wel halen in de winkel om de hoek, ééntje van Panasonic of Samsung, nog diezelfde dag liefst.

Misschien omdat niemand van Anon iets weet? Ik zeg ook niet dat het geen aanval kan zijn, maar volgens mij (en Anon zelf) zit het probleem elders. En 't is niet dat Anon zich niet verantwoordelijk stellen voor hun acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

BeerenburgCola schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:53:
[...]The single player compain van KZ3 is prima te doen. Speelt lekker weg.
Ook aan te raden om als je 'm de eerste keer gedaan hebt op 'normal', daarna op hogere moeilijkheidsgraad te doen.
Killzone 3 is nog niet uit het doosje geweest, op dit moment zit Mortal Kombat in de PS3. Heb het idee dat Mortal Kombat wel meer van de PS3 vergt dan andere games doen. Lijkt wel alsof de fan van mijn PS3 harder blaast dan normaal. Nu kan het ook door het warme weer komen, maar het verschil is echt extreem groot. Nu zet ik de airco wel aan zodat het op mijn kamer een nette twintig graden is, maar het viel wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
BeerenburgCola schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:53:
[...]

The single player compain van KZ3 is prima te doen. Speelt lekker weg.
Ik heb laatst de SP campaign gespeeld van KZ3 en ging daarna gelijk verder met de campaign van BF:BC2. Maar ik moest wel echt ff wennen hoor bij BC2. Het leek net alsof ik met speeldgoedgeweertjes aan het schieten was. Voor m'n gevoel benaderd KZ3 voor wat betreft wapengedrag de werkelijkheid veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
FeaR1986 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 01:02:
[...]

Killzone 3 is nog niet uit het doosje geweest, op dit moment zit Mortal Kombat in de PS3. Heb het idee dat Mortal Kombat wel meer van de PS3 vergt dan andere games doen. Lijkt wel alsof de fan van mijn PS3 harder blaast dan normaal. Nu kan het ook door het warme weer komen, maar het verschil is echt extreem groot. Nu zet ik de airco wel aan zodat het op mijn kamer een nette twintig graden is, maar het viel wel op.
Bij de demo heb ik hier niets van gemerkt bij mij (Slim versie).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
http://blog.eu.playstatio...etwork-qriocity-services/
Update On PlayStation Network/Qriocity Services

An external intrusion on our system has affected our PlayStation Network and Qriocity services. In order to conduct a thorough investigation and to verify the smooth and secure operation of our network services going forward, we turned off PlayStation Network & Qriocity services on the evening of Wednesday, April 20th. Providing quality entertainment services to our customers and partners is our utmost priority. We are doing all we can to resolve this situation quickly, and we once again thank you for your patience. We will continue to update you promptly as we have additional information to share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
FeaR1986 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:43:
Lol, echt een diehard. Zelf ook aardig wat airco gaming uren gedraaid, maar de airco staat nu (ok vanavond eigenlijk pas, momenteel nog in de berging en ik woon op 3 hoog zonder lift :( ) in de slaapkamer en mijn pc en consoles nu in de woonkamer. Ik ben te lui om te gaan schuiven :P
Heb het idee dat Mortal Kombat wel meer van de PS3 vergt dan andere games doen.
Maar wel vaag dat de het spel dit heeft. Met de demo niks geks gemerkt iig.
Een collega van me heeft em ook gekocht ik zal wel checken of hij hetzelfde heeft. Ik twijfel zelf nog of ik het spel uberhaupt nu al koop, en dan ook nog of het ps3 of 360 wordt. Kratos als playable character vind ik wel een hele goede exclusive. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat het 360 alternatief is. alleen toch maar wat playmodes ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 23-04-2011 10:08 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hmmz,

Geen DDos dus maar wel een hack.
Ik snap echt niet wat sommige mensen weer bezielt om zoiets te doen. Get a life.

nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Only schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:35:
Hmmz,

Geen DDos dus maar wel een hack.
Ik snap echt niet wat sommige mensen weer bezielt om zoiets te doen. Get a life.

nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack
Geld. Als je de gegevens van al die miljoenen PSN gebruikers kunt downloaden is dat veel geld waard voor sommige bedrijven, los van het feit dat ze veelal creditcard gegevens erbij hebben opgeslagen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat dit soort posts, die niks toevoegen, aub weg.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 27-04-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sagat schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:06:
[...]Maar wel vaag dat de het spel dit heeft. Met de demo niks geks gemerkt iig.
Demo kan ik ook spelen zonder dat de PS3 flink gaat lopen blazen. Nu heb ik wel een eerste generatie PS3 Fat, maar zo erg blazen heeft hij nog nooit gedaan. Maar goed, airco staat hier toch aan aangezien ik het anders te warm heb, dus na een tijdje krijgt de console alleen nog maar koele lucht aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:30:
[...]Ik geniet altijd. Good karma he :) i.t.t. Sony ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:55:
[...]Ah, karma still a bitch for Sony :)
Je valt in herhaling. :O
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:26:
[...]Volledig mislukt, ja hallo?... Een gesloten winkel brengt geen geld binnen. Ik noem dat "pwned", ze hebben toch maar hun winkels gesloten...
Er zijn er maar weinig echt gesloten, de opkomst was bedroevend.
De mindere filialen zijn gesloten en bij de filialen die het goed doen was gewoon extra beveiliging.
En als de Sony-winkel dicht is, gaat zo goed als niemand wachten tot die terug opengaat de volgende week. Nee, ze gaan hun nieuwe TV of blu-rayspeler wel halen in de winkel om de hoek, ééntje van Panasonic of Samsung, nog diezelfde dag liefst.
Want Sony verkopen ze alleen in Sony-winkels?
Als iemand naar een Sony winkel gaat met het idee om een Sony-product te kopen is de kans groot dat diegene hetzelfde product gewoon ergens anders haalt.
Misschien omdat niemand van Anon iets weet? Ik zeg ook niet dat het geen aanval kan zijn, maar volgens mij (en Anon zelf) zit het probleem elders. En 't is niet dat Anon zich niet verantwoordelijk stellen voor hun acties.
O.J. Simpson blijft ook nog steeds ontkennen ...
Maar gelukkig voor Anon zijn er nog schijnbaar zat mensen die ze op hun woord geloven.
Ik zeg niet dat zij verantwoordelijk zijn, maar sommige mensen geloven wildvreemden iets te makkelijk op hun woord.
Het "officieel" ontkennen, maar stiekem wel doen is natuurlijk slimmer dan acties aankondigen op YouTube. :+

ZON + PSP + Final Fantasy 7/8/9 = d:)b

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Als PSN+ lid, wordt dan m'n lidmaadschap van PSN+ ook met 3 dagen verlengd?
Want ik betaalde wel voor deze dienst, die nu niets oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
In Finland is iemand in het gelijk gesteld in een rechtzaak tegen Sony ivm het verwijderen van OtherOS. De rechter heeft bepaald dat Sony 100 dollar moet terugbetalen aan de man omdat hem 'OtherOS' is ontnomen.

http://www.afterdawn.com/...moval_consumer_board_says

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
RedHat schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:23:
In Finland is iemand in het gelijk gesteld in een rechtzaak tegen Sony ivm het verwijderen van OtherOS. De rechter heeft bepaald dat Sony 100 dollar moet terugbetalen aan de man omdat hem 'OtherOS' is ontnomen.

http://www.afterdawn.com/...moval_consumer_board_says
Kijk, zo kan het ook ipv kinderachtig een netwerk proberen plat te leggen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
cheiron schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:24:
[...]

Kijk, zo kan het ook ipv kinderachtig een netwerk proberen plat te leggen.
Aan de andere kant kun je je afvragen of Sony danwel of niet arrogant is. Dat je omwille een backdoor niet één maar alle server-clusters plat moet leggen duidt erop dat men er niet vanuit gegaan is dat er wel eens een backdoor zou kunnen bestaan (Anders zou je de 'module' uit kunnen schakelen waar de backdoor mogelijk inzit).

Ik zeg niet dat Sony overigens arrogant is, maar wil wel zeggen dat het erop lijkt dat de code niet helemaal is zoals het hoort. Een foutje kan altijd maar als je dan alle clusters een aantal dagen (wat het nu is, misschien wordt het nog véél langer, mind the abbonnees?) volledig plat moet gooien.

Hoe Sony de laatste tijd omspringt met hun berichtgeving naar hun klanten toe, major fuck-up mbt de root-key doet mij denken dat het hele project niet goed is opgezet danwel gemonitored. Zo'n groot concept als de PS3 mag dit eigenlijk niet overkomen.

Hun enige fallback-systeem was dan ook altijd firmware upgrade zodat men niet meer op PSN kon komen. Echt het probleem oplossen is ze tot nu toe nog niet echt gelukt (Serverside). Ik denk dan ook dat Sony een veel groter probleem heeft dan wij met zijn allen denken, puur omdat er geen enkele fallback is. Dat geeft wel te denken imho.

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 23-04-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Godsamme nu begint het mij toch ook wel te storen hoor... Ik zit al twee dagen zonder BFBC2 online... Ik wil knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@redhat

Het is nog niet gezegd dat het hele PSN netwerk platligt incl de bijbehorende infra.
Kan natuurlijk heel goed zijn dat ze de frontend hebben platgelegd om de oorzaak te vinden.

Verder blijft het voorlopig koffiedik kijken, ze kunnen zeggen wat ze willen straks.
Op het moment dat het wordt tegengesproken met details, weten ze gelijk wie er achter zou kunnen zitten, of in ieder geval meer er vanaf weet.
Rhox1979 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:50:
Als PSN+ lid, wordt dan m'n lidmaadschap van PSN+ ook met 3 dagen verlengd?
Want ik betaalde wel voor deze dienst, die nu niets oplevert...
Lees de voorwaarden is door zou ik zeggen. Als je het hebt gevonden lezen we dat graag.
Ik gok zomaar dat het op overmacht gegooid wordt, en dat er in staat dat het PSN netwerk zo nu en dan niet kan functioneren vanwege "onderhoud". Kortom, geef je weinig kans.

PSN+ is wat dat betreft denk ik eerder aan de beurt, alhoewel ik denk dat het antwoord hetzelfde zal zijn.
Je betaaald niet voor PSN in hun ogen, want het is gratis. Toegevoegde diensten, al dan niet afhankelijk van PSN, tsja... ze zullen wel een extra gratis PSN spelletje, verlenging abbo met 1 maand weggeven of zo, of iets in die trant. Het PSN+ abbo is onlangs ook verlengd naar 15 maanden (voor nieuwe abbo's) volgens de nieuwsbrief.

Snap werkelijk waar niet waarom die games zo duur moeten zijn, om vervolgens afhankelijk van 1 netwerkdienst ( XLive / PSN om het even ) te zijn. Verkoop die games goedkoper, en biedt als extra net als DLC online gaming als optie tegen extra betaling. Kunnen ze van dat geld hun diensten onderhouden voor diegene die er ook echt gebruik van maken. Weet je ook gelijk hoeveel capaciteit etc je in huis moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Yippie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:45:
Verkoop die games goedkoper, en biedt als extra net als DLC online gaming als optie tegen extra betaling. Kunnen ze van dat geld hun diensten onderhouden voor diegene die er ook echt gebruik van maken. Weet je ook gelijk hoeveel capaciteit etc je in huis moet hebben.
Wat een onzin. PSN was nu ook down geweest als het een betaalde dienst zou zijn. Dat PSN gratis toegang heeft is een van de redenen waarom ik een PS3 heb. Zo'n apparaat moet gewoon online kunnen, zonder flauwekul. Betaal je je eerst blauw aan zo'n machine en mag je er dan niks mee doen zonder bijbetalen... Oplichterij vind ik dat eerder dan service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Dat zeg ik toch niet, PSN kan blijven bestaan voor alles behalve online gamen.
Het online game gedeelte van het netwerk zou dus voor de betalende klanten worden, zij betalen er immers voor.

Als je die 2 loskoppelt minder afhankelijk van elkaar maakt, wil het ook niet automatisch zeggen dat als de 1 onbereikbaar is, dat het voor de ander ook geldt.

Jij kan het onzin vinden, maar je reageert niet op andere mogelijke voordelen.
Goedkoper spelen voor mensen die niet geinteresseerd zijn in online gaming, kunnen ze meerdere spellen kopen van het zelfde budget om maar een voorbeeld te noemen.

PSN is overigens niet gratis, wat kan het n.l. zonder spellen te kopen online ?
Precies, toegang wordt nu door iedereen bekostigt die spellen koopt. Is verder niet erg, maar dat kan slimmer (en eerlijker imo), en dat probeerde ik dus aan te geven.

Niet dat het verder uithaalt, tenzij op magische wijze Sony Benelux meeleest, denkt wat een geweldig idee. Vervolgens gaat mailen met de baas in Japan die dan zegt: gelijk doen! ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Yippie op 23-04-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Yippie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:21:

PSN is overigens niet gratis, wat kan het n.l. zonder spellen te kopen online ?
Precies, toegang wordt nu door iedereen bekostigt die spellen koopt. Is verder niet erg, maar dat kan slimmer (en eerlijker imo), en dat probeerde ik dus aan te geven.
Playstation Home hoef je niet te kopen, zit vol spelletjes hoor. Vidzone hoef je niet te kopen. Mubi hoef je niet te kopen.

Bij zo'n Xbox moet je betalen voor online spelen, zie je daar de spellen goedkoper worden?

Denken dat iets goedkoper wordt omdat ergens anders minder geld wordt uitgegeven is misschien mogelijk op papier of in je fantasie, maar in de praktijk steken ze zoveel mogelijk in eigen zak. Dan heb ik liever die gratis online mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Yippie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:21:
Dat zeg ik toch niet, PSN kan blijven bestaan voor alles behalve online gamen.
Het online game gedeelte van het netwerk zou dus voor de betalende klanten worden, zij betalen er immers voor.

Als je die 2 loskoppelt minder afhankelijk van elkaar maakt, wil het ook niet automatisch zeggen dat als de 1 onbereikbaar is, dat het voor de ander ook geldt.
Dat klinkt mooi en Sony zou het zelf natuurlijk ook veel fijner vinden als er betalende online gamers zijn. Maar ik denk dat je zelf wel kunt invullen waarom Sony ervoor kiest om onderscheidend te blijven. Het is immers een sterk pluspunt in de concurrentiestrijd ;). En dat moet zo blijven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:34:
[...]

Het is immers een sterk pluspunt in de concurrentiestrijd ;). En dat moet zo blijven imo.
Precies, het is voor veel mensen juist de reden dat ze een PS3 nemen en geen Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Waarom je nou Xbox erbij moet halen, en in mijn vorige post staat ook Xlive/PSN om het even.
Maar goed Wii spellen zijn goedkoper.
Kan je zeggen dat deze niet hoge kwaliteit zijn etc, maar dat geld ook voor Home, mini's etc

Mubi & Vidzone zijn 3rd party, maar toch niet beschikbaar nu.
Tevens zijn er ook mensen die dit niet gebruiken.

Maar goed ik hou er al over op, is niet mijn bedoeling een jij of ik heb gelijk te behalen.
Ben al blij dat games niet even contact leggen met PSN om SP games te spelen en had nog games in seal, deze krijgen nu ook aandacht.

[ Voor 5% gewijzigd door Yippie op 23-04-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik nu belangrijk vind is duidelijkheid over gevoelige informatie waaronder mijn CC gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:29:
Het enige wat ik nu belangrijk vind is duidelijkheid over gevoelige informatie waaronder mijn CC gegevens.
Precies. Ik ook.

Met pasen is toch iedereen eieren aan het eten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:33:
[...]

Aan de andere kant kun je je afvragen of Sony danwel of niet arrogant is. Dat je omwille een backdoor niet één maar alle server-clusters plat moet leggen duidt erop dat men er niet vanuit gegaan is dat er wel eens een backdoor zou kunnen bestaan (Anders zou je de 'module' uit kunnen schakelen waar de backdoor mogelijk inzit).
Toch altijd mooi om te zien dat mensen zichzelf zo hoog achten dat ze hun eigen aannames als waarheid bestempelen. De hele reactie van RedHat staat vol verzinsels en aannames en aan het einde trekt hij zijn eigen conclusie
Ik zeg niet dat Sony overigens arrogant is, maar wil wel zeggen dat het erop lijkt dat de code niet helemaal is zoals het hoort. Een foutje kan altijd maar als je dan alle clusters een aantal dagen (wat het nu is, misschien wordt het nog véél langer, mind the abbonnees?) volledig plat moet gooien.
Hoe mooi zou het worden als zou blijken dat iemand via een module bij persoonlijke gegevens kon komen maar dat Sony omwille van goede berichtgeving besloot het PSN online te houden zonder dat ze exact wisten wat de ongenode gasten eigenlijk aan het doen waren? De wereld was te klein geweest. En daarom toont Sony grote ballen door het PSN compleet te killen omwille van de veiligheid van haar eigendommen, de eigendommen van haar gebruikers en haar partners.
Hoe Sony de laatste tijd omspringt met hun berichtgeving naar hun klanten toe, major fuck-up mbt de root-key doet mij denken dat het hele project niet goed is opgezet danwel gemonitored.
Is natuurlijk dikke BS, hoewel ik ook vind dat Sony meer mag roepen over de situatie is het een Japans bedrijf dat nu eenmaal niet erg schreeuwerig is. De maoyr fuck up met de roote key hebben ze natuurlijk nog steeds last van maar met de "mayor save" van 3.60 hebben ze vriend en vijand verbaast door het systeem weer op slot te zetten.
Zo'n groot concept als de PS3 mag dit eigenlijk niet overkomen.
Ach dit gebeurd over de hele wereld en bijna dagelijks, deze week ook een enorme storing bij Amazon webdiensten en xbox Live is ook meerdere keren doelwit geweest van hackers... waar mensen kwaad willen, heb je nkel achteraf de scherven op te ruimen en de boel sterker te maken voor een volgende aanval. iets wat Sony "as we speak" ongetwijfeld aan het doen is. Jij spreekt als de media die ook denkt in een perfecte wereld rond te lopen waarin alles maar te beveiligen en te bewaken valt. onzin...
Hun enige fallback-systeem was dan ook altijd firmware upgrade zodat men niet meer op PSN kon komen. Echt het probleem oplossen is ze tot nu toe nog niet echt gelukt (Serverside). Ik denk dan ook dat Sony een veel groter probleem heeft dan wij met zijn allen denken, puur omdat er geen enkele fallback is. Dat geeft wel te denken imho.
Jij bent goed met aannames zeg! Dat ze de hele hack scene weer buitenspel hebben gezet met 3.60 geeft aan dat ze wel degelijk weten waar ze mee bezig zijn. Maargoed, hoewel je een deur zo goed als mogelijk kan beveiligen... als het de bedoeling is de deur af en toe te openen zal er altijd een sleutel zijn. En die sleutel kan nooit onvindbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/978BY-20110423-1303576102.jpg

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
swopdark schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:57:
[...]

Toch altijd mooi om te zien dat mensen zichzelf zo hoog achten dat ze hun eigen aannames als waarheid bestempelen. De hele reactie van RedHat staat vol verzinsels en aannames en aan het einde trekt hij zijn eigen conclusie
Ok
[...]

Hoe mooi zou het worden als zou blijken dat iemand via een module bij persoonlijke gegevens kon komen maar dat Sony omwille van goede berichtgeving besloot het PSN online te houden zonder dat ze exact wisten wat de ongenode gasten eigenlijk aan het doen waren? De wereld was te klein geweest. En daarom toont Sony grote ballen door het PSN compleet te killen omwille van de veiligheid van haar eigendommen, de eigendommen van haar gebruikers en haar partners.
Dat zeg ik helemaal niet. Het is zelfs volkomen logisch dat ze de hele boel platgooien. Juist omdat privé gegevens misschien wel gelekt zijn (Of benaderbaar zijn geweest). Alleen heeft Sony het nergens over. Wat er precies is gebeurd en waar toegang tot verkregen is is nog steeds een raadsel. Ik vind als jij je CC gegevens en prive-meuk bij Sony bekend maakt dat enige duidelijkheid wel gewenst is!
[...]

Is natuurlijk dikke BS, hoewel ik ook vind dat Sony meer mag roepen over de situatie is het een Japans bedrijf dat nu eenmaal niet erg schreeuwerig is. De maoyr fuck up met de roote key hebben ze natuurlijk nog steeds last van maar met de "mayor save" van 3.60 hebben ze vriend en vijand verbaast door het systeem weer op slot te zetten.
3.60 als major save bestempelen is iets te voorbarig. De eerste games met 3.60 moeten nog komen, men kon gewoon online op dev network en dus was het niet nodig om 3.60 te kraken. Maar zelfs dan is 3.60 geen major save als ik mensen in de scene moet geloven. Maar goed; ik ben persoonlijk blij dat 3.60 er is gekomen hoor. Ik heb het niet zo op piraten en online cheats etc.
[...]

Ach dit gebeurd over de hele wereld en bijna dagelijks, deze week ook een enorme storing bij Amazon webdiensten en xbox Live is ook meerdere keren doelwit geweest van hackers... waar mensen kwaad willen, heb je nkel achteraf de scherven op te ruimen en de boel sterker te maken voor een volgende aanval. iets wat Sony "as we speak" ongetwijfeld aan het doen is. Jij spreekt als de media die ook denkt in een perfecte wereld rond te lopen waarin alles maar te beveiligen en te bewaken valt. onzin...
Tuurlijk is dat onzin. Echter heeft het er alle schijn van dat men toegang heeft verkregen tot vitale delen van PSN (Waarom anders de hele boel dichtgooien?). Je kan natuurlijk zeggen dat Sony de ballen heeft om alles plat te gooien, maar de keuze was natuurlijk niet zó moeilijk hè. Wat als er toegang verkregen werd tot alle gegevens? (CC, etc). Heeft Sony dan nog steeds de ballen om alles dicht te gooien of is het dan hun enige keuze?

Ik heb meer interesse in hoe de hack ontstaan is en welke delen open waren. Veel interessanter.
[...]

Jij bent goed met aannames zeg! Dat ze de hele hack scene weer buitenspel hebben gezet met 3.60 geeft aan dat ze wel degelijk weten waar ze mee bezig zijn. Maargoed, hoewel je een deur zo goed als mogelijk kan beveiligen... als het de bedoeling is de deur af en toe te openen zal er altijd een sleutel zijn. En die sleutel kan nooit onvindbaar zijn.
Herhaling en al op geantwoord. Overigens is het natuurlijk wel dat met een variabele variabel de rootkey misschien gevonden werd, echter zou dat theoretisch een hele poos duren. Met een constante als variabel is dat een stukje makkelijker natuurlijk.

Ik kan je dan ook aanraden om op IRC mee te lurken bij o.a. ps3dev. Daar zitten over het algemeen gasten die echt wel weten waar ze over praten (Anders zouden ze niet meermalen de beveiliging van de PS3 hebben weten te omzeilen).

Lees mijn bericht nog even door. Ik bestempel niets als waarheid, daarom zet ik er ook woorden in als 'schijnbaar', 'blijkbaar', je kan mijn tekst natuurlijk ontkrachten maar er meteen vol gas overheen gaan is natuurlijk niet nodig. Ook speel je meteen op de man, ook niet nodig. Ontkracht het stukje dan met feiten.

Je zegt wel dat ik aannames maak, maar waarom kon je tot voor kort nog gewoon online met je 'gehackte' PS3? Dat is geen aanname maar een feit. Daar hebben ze bar weinig aan gedaan (misschien achter de schermen) maar feit blijft dat mensen met een gehackte console (te) lang online konden spelen.

Ook vind jij het een aanname dat er geen enkele fallback is. PSN is nu al 4 dagen offline? Of zijn we bij de 5e dag aangekomen? Ik heb nog geen enkele fallback kunnen waarnemen. Mja, het is misschien een aanname, maar we mogen wel met zijn allen aannemen dat die er niet is.

En als slot: Als het systeem echt zo geweldig goed geweest zou zijn dan had Sony (Met een gigantische know-how en veel specialisten) toch geen 4 dagen nodig gehad hebben om een systeem te dichten (Of niet dichten; gewoon compleet opnieuw opbouwen wat ik begrepen heb uit de berichtgeving).

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 24-04-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

swopdark schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:57:

Grote balen dat ze het netwerk killen? Naar mijn mening is het triest dat ze het zo moeten doen! Heb je dit ooit meegemaakt met andere netwerken? Live, bedrijfsnetwerken, of diensten? Toont naar mijn mening alleen maar aan dat de infrastructuur van PSN niet in orde is. En wij nu al 5 dagen zonder PSN zitten en dat ook nog in een lang weekend.

En dat mensen boos zijn is terecht, zit je dan met je nieuwe game die je AL 5 dagen niet online kan spelen, of je 50 euro per jaar voor PSN die je al 5 dagen niet kan gebruiken.

Persoonlijk heb ik er geen goed woord voor over, en al helemaal niet voor de informatie voorziening van Sony's kant.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
S2S schreef op zondag 24 april 2011 @ 09:19:
[...]

Grote balen dat ze het netwerk killen? Naar mijn mening is het triest dat ze het zo moeten doen! Heb je dit ooit meegemaakt met andere netwerken? Live, bedrijfsnetwerken, of diensten? Toont naar mijn mening alleen maar aan dat de infrastructuur van PSN niet in orde is. En wij nu al 5 dagen zonder PSN zitten en dat ook nog in een lang weekend.

En dat mensen boos zijn is terecht, zit je dan met je nieuwe game die je AL 5 dagen niet online kan spelen, of je 50 euro per jaar voor PSN die je al 5 dagen niet kan gebruiken.

Persoonlijk heb ik er geen goed woord voor over, en al helemaal niet voor de informatie voorziening van Sony's kant.
Wat loop je te huilen, man? Ze berichten dat het plat is, dat het wel even kan gaan duren en dat ze non-stop werken om het weer up te krijgen. wat wil je nog meer horen? Welke server ze op dit moment aan het re-imagen zijn? Een netwerk intrusion is bijna altijd een teken dat je feitelijk opnieuw moet beginnen: immers je weet niet hoever ze gekomen zijn. Je weet ook niet hoe groot het gedeelte is dat ze aan het vervangen zijn, wellicht is dat duizenden servers groot.

Amazon EC2 USA oost lag er ook 3 dagen uit, vele sites plat. Ik heb niemand horen huilen dat het arrogant was wat Amazon deed, of dat men liep te zeiken op de informatievoorziening (die er totaal niet was).

Jij en anderen hier doen net alsof Sony het laat sloffen dat PSN uit de lucht is en ze maandag middag eens gaan kijken wat er aan scheelt: dit kost sony per dag veel geld, wellicht klanten en reputatie. Denk je nou werkelijk dat ze het langer dan nodig plat laten liggen?

Anyway, gelukkig zijn er in deze thread meer dan genoeg specialisten te vinden om ze te helpen het goed op te zetten, ik zou zeggen, bel ze eens, wellicht dat ze je inhuren ;) :+

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SONY

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk is het vervelend als je net ff wou gaan gamen, maar om er nu echt een drama van te maken zoals hier sommigen doen vind ik wel een beetje overdreven.
Probeer dan eens een nieuwe hobby zou ik zeggen. Of zijn hier al mensen die afkick verschijnselen krijgen?
dan heb je nu in ieder geval tijd om ff langs je huisarts te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:27:
Dit soort lui hebben daarnaast een heel bedrijf in gijzeling en terroriseren alle gebruikers met een sony playstation of playstation portable. Dit gedrag moet men keihard aanpakken met een celstraf van 20 jaar of langer.
Doe eens ff normaal. Het is maar goed dat we in Nederland geen jury's hebben. Burgers met hun emoties ook al tijd... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door KngfCnns op 24-04-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
S2S schreef op zondag 24 april 2011 @ 09:19:
[...]

Even tussendoor (normaal reageer ik niet in het PS3 topic) maar Xbox Live heeft in 2009 ook 7 hele dagen plat gelegen...uiteindelijk kreeg iedereen een gratis Xbox Live Arcade game (waar je normaal voor diende te betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn emotie al weggehaald :9

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ben niet zo'n online gamer, vrijwel alleen Fifa op de 360, maar dat PSN nu al een aantal dagen platligt kan me verder dus niet boeien.

Enige dat me wél boeit is dat mijn CC gegevens veilig zijn, en dus heb ik liever dat PSN een aantal dagen plat ligt dan dat ze te snel online komen en mijn gegevens niet meer veilig zijn. Rustig aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik ben dit weekend vooral bij familie te vinden in verband met Pasen dus ik vind het niet zo erg. En het is gigantisch mooi weer dus iedereen is aan de barbecue. Daarnaast heb ik nog genoeg games op de plank liggen waarvan de SP gespeeld moet worden. Dus vervelen doe ik me sowieso niet.

En ja, het is uiteraard vervelend. Maar ik heb liever dat de boel goed dichtgezet wordt dan dat ik straks m'n CC-gegevens op internet zie belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
LuPo schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:56:
Ik ben dit weekend vooral bij familie te vinden in verband met Pasen dus ik vind het niet zo erg. En het is gigantisch mooi weer dus iedereen is aan de barbecue. Daarnaast heb ik nog genoeg games op de plank liggen waarvan de SP gespeeld moet worden. Dus vervelen doe ik me sowieso niet.

En ja, het is uiteraard vervelend. Maar ik heb liever dat de boel goed dichtgezet wordt dan dat ik straks m'n CC-gegevens op internet zie belanden.
Dat Is nog steeds de vraag. Aangezien ik nergens kan vinden of er wel of niet gegevens zijn benaderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
RedHat schreef op maandag 25 april 2011 @ 10:41:
[...]

Dat Is nog steeds de vraag. Aangezien ik nergens kan vinden of er wel of niet gegevens zijn benaderd.
Volgens http://www.insidegamer.nl...tcardgegevens-hebben.html is het Sony nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is het beter om gewoon het SP blog bij te houden qua informatie want er wordt een hele hoorp valse info rondgebazuind op verschillende sites. zo kan je al her en der lezen dat het PSN al zondag online zou zijn en dat ze nu maandag gingen proberen. Wat een onzin en al die lezertjes maar helemaal over de zeik zijn want "sony" houd hun woord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
En Sony hoef je ook niet op hun blauwe ogen te geloven, informatie is informatie. Niet kloppende info hou je sowieso wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

HELP!

Heb ik me eindelijk eens een nieuwe windows 7 erop gezet, blijkt dat dat een hoop gezeik met me ps3 opleverd.

Ik maak namelijk gebruik van een extra netwerkkaart en crosscable om te kunnen gamen op het PSN. Maar ik krijg het niet voor elkaar om in windows 7 mijn internetverbinding te delen, dan krijg ik allemaal gejank over thuisnetwerk etc.

Kan iemand me daarbij helpen?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Voila..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Die LMGTFY linkjes mag je achterwege laten.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Exorcist schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:55:
En Sony hoef je ook niet op hun blauwe ogen te geloven, informatie is informatie. Niet kloppende info hou je sowieso wel :)
Maarja, als Sony aangeeft dat er geen CC gegevens achterover zijn gedrukt, de meldingen van 'misbruikte' CC's komen dan vanzelf toch nog wel, met daar weer de vraag of het 'echt' zo is. In de tijd van Hotmail misbruik tov Paypal kwamen er ook bergen berichten over 'gehijackte' paypal accounts nav Hotmail, bleek gros ervan ook gewoon via andere manieren te zijn 'gekraakt'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Van Gameplaynation :

Sony noemt onderhoud aan PlayStation Network emergency

Ondanks dat Sony zich rustig houdt in informatie verstrekken aan de pers lijkt er toch heel wat meer aan de hand te zijn achter de schermen. De ontwikkelaars van Sony PlayStation die met PlayStation Network werken krijgen namelijk de volgende boodschap:

“PSN emergency maintenance.
Please note that PlayStation Network is currently down for an emergency maintenance. Please hold while the issues are resolved.
You will be unable to sign in until the maintenance is resolved.
Apologies for the trouble.”

Sony lijkt dus erg koeltjes tegenover de pers maar achter de schermen is er spoed onderhoud aan de hand. Vandaag nog kondigde Sony aan dat het PlayStation Network er voor langere tijd uit zal liggen, terwijl gisteren bekend werd dat mogelijk de creditcard-gegevens van de gebruikers in gevaar zijn. Het moge duidelijk zijn dat Sony momenteel niet al te beste zaken doet, als er meer nieuws vrijkomt lees je het natuurlijk hier, op GamePlayNation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
PSP Go op frs.nl te koop voor €69. Zodra je hem activeert krijg je 10 gratis games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:01:
PSP Go op frs.nl te koop voor €69. Zodra je hem activeert krijg je 10 gratis games. :)
Foutje bedankt ;) Het is alweer offline gehaald, staat bij levertijd 1 werkdag en dan ding lager: Tijdelijk niet beschikbaar.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Only schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:26:
[...]

Foutje bedankt ;) Het is alweer offline gehaald, staat bij levertijd 1 werkdag en dan ding lager: Tijdelijk niet beschikbaar.
Zolang er geen annulering is verwacht ik hem gewoon op de deurmat. Op zich kan het wel qua prijs, want hij is uit de productie gehaald dus FRS wil waarschijnlijk de voorraden kwijt. Als je 'em registreert krijg je 10 spellen.

* Assassins Creed: Bloodlines
* Grand Theft Auto: Vice City Stories
* Gran Turismo
* James Cameron’s AVATAR™: The Game
* LittleBigPlanet
* MotorStorm® Arctic Edge
* NEED FOR SPEED SHIFT
* Pursuit Force™: Extreme Justice
* 2010 FIFA World Cup South Africa
* WipEout® Pure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ja ik zag hem vanmiddag ook al en heb hem besteld voor 64 euro (5 euro twitterkorting) :D

denk wel dat het klopt.. rond zes uur waren ze nog sporadisch beschikbaar maar ik denk dat dat komt van mensen die hun bestelling niet afgemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:55:
Ben ik deels met je eens en ook ik laat me door vele sites informeren. Maar wat gewoon vervelend is dat er op verschillende sites staat dat ze iemand van Sony hebben gesproken die zei dat ze gingen proberen het zondag allemaal weer online te krijgen. Geen bron of niks erbij maar op zondag wel een hele hoop boze mensen die Sony de schuld geven voor iets wat Sony helemaal niet gezegd heeft. Nu lezen jij en ik misschien met een grote boog om foute of opruiende info heen maar tig % van de bezoekers doet dat niet.

Ik geloof pas weer dat PSN online is als ik weer online Killzone 3 aan het spelen ben of als het officieel op het Blog staat. tot die tijd ben ik druk met SP games.

De sharpshooter kost nu trouwens 43,- op play.com ben best wel geneigd hem te gaan kopen eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.yourgamezone.nl/WebRoot/StoreNL/Shops/62060817/4D59/10E2/B93F/04BC/E404/C0A8/28BB/12C4/Sony_PS3_Sharp_Shooter_Gun.jpg

Jammer dat wij hier alleen de rode kunnen bestellen. (??)

Afbeeldingslocatie: http://di1-3.shoppingshadow.com/images/pi/a6/a1/59/106644849-260x260-0-0_sony+playstation+move+sharp+shooter+711719810001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Was het maar zo makkelijk.
Bedankt, maar zo'n noob ben ik nou ook weer niet! ;)

Ik heb geen wifi, kan ook niet bij mijn router (staat in kelder waar alleen verhuurder kan komen).
Ik heb een internetverbinding naar mijn pc, deze heeft een tweede netwerkkaart waarmee ik icm een crosscable naar mijn ps3 verbinding maak.

Nu kan ik in w7 niet in netwerken mijn eerste verbinding (lan-1 in xp) kan delen, oftewel, hij herkent mijn tweede netwerkkaart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN/Qriocity Service Update
Thank you for your patience while we work to resolve the current outage of PlayStation Network & Qriocity services. We don’t have an exact date to share at this moment as to when we will have the services turned on, but are working day and night to ensure it is as quickly as possible. We are currently working to send the following message via email to all of our registered account holders regarding a compromise of personal information as a result of this malicious attack on our servers, so please look for this information via email as well. Please note that we are as upset as you are regarding this attack and are going to proceed aggressively to track down those that are responsible.

Valued PlayStation Network/Qriocity Customer,

We have discovered that between April 17 and April 19, 2011, certain PlayStation Network and Qriocity service user account information was compromised in connection with an illegal and unauthorized intrusion into our network. In response to this intrusion, we have:

1) Temporarily turned off PlayStation Network and Qriocity services;

2) Engaged an outside, recognized security firm to conduct a full and complete investigation into what happened; and

3) Quickly taken steps to enhance security and strengthen our network infrastructure by re-building our system to provide you with greater protection of your personal information.

We greatly appreciate your patience, understanding and goodwill as we do whatever it takes to resolve these issues as quickly and efficiently as practicable.

Although we are still investigating the details of this incident, we believe that an unauthorized person has obtained the following information that you provided: name, address (city, state/province, zip or postal code), country, email address, birthdate, PlayStation Network/Qriocity passwords and login, and handle/PSN online ID. It is also possible that your profile data, including purchase history and billing address (city, state, zip), and your PlayStation Network/Qriocity password security answers may have been obtained. If you have authorized a sub-account for your dependent, the same data with respect to your dependent may have been obtained. While there is no evidence that credit card data was taken at this time, we cannot rule out the possibility. If you have provided your credit card data through PlayStation Network or Qriocity, to be on the safe side we are advising you that your credit card number (excluding security code) and expiration date may also have been obtained.

For your security, we encourage you to be especially aware of email, telephone, and postal mail scams that ask for personal or sensitive information. Sony will not contact you in any way, including by email, asking for your credit card number, social security, tax identification or similar number or other personally identifiable information. If you are asked for this information, you can be confident Sony is not the entity asking. When the PlayStation Network and Qriocity services are fully restored, we strongly recommend that you log on and change your password. Additionally, if you use your PlayStation Network or Qriocity user name or password for other unrelated services or accounts, we strongly recommend that you change them, as well.

To protect against possible identity theft or other financial loss, we encourage you to remain vigilant to review your account statements and to monitor your credit or similar types of reports.

We thank you for your patience as we complete our investigation of this incident, and we regret any inconvenience. Our teams are working around the clock on this, and services will be restored as soon as possible. Sony takes information protection very seriously and will continue to work to ensure that additional measures are taken to protect personally identifiable information. Providing quality and secure entertainment services to our customers is our utmost priority. Please check www.eu.playstation.com/psnoutage should you have any additional questions.

Sincerely,

Sony Network Entertainment and Sony Computer Entertainment Teams
Sony Network Entertainment Europe Limited (formerly known as PlayStation Network Europe Limited) is a subsidiary of Sony Computer Entertainment Europe Limited the data controller for PlayStation Network/Qriocity personal data.
Dus het ergste scenario is toch waar, miljoenen account comprimised.

[ Voor 70% gewijzigd door Ike. op 26-04-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Damn, lijkt erop dat iedereen hier mee te maken heeft?
Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.