Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
ASW1 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:47:
[...]

En hebben die altijd al op een "ziggo adres" gestaan?
Wij zitten al jaren bij zowel Ziggo als Hollandsnieuwe. Wel tussendoor een keer verhuisd, maar toen bestonden deze combi-deals nog niet.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 18:03

Barrycade

Through the...

ASW1 schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:05:
Ik heb een ander adres opgegeven waarvan ik eerlijk gezegd niet eens weet of daar naast tv ook een internet abbo actief is, dus geen idee of het gaat werken. Vroeg me alleen af of anderen de bonus al krijgen na een adreswijziging.
En nu klagen dat je je adres op die van je buren hebt gezet, maar je geen combinatie korting krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barrycade schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:48:
[...]

En nu klagen dat je je adres op die van je buren hebt gezet, maar je geen combinatie korting krijgt?
Dat zijn jouw woorden. Je hoort mij niet klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nas1
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-09 21:46
Ik kwam bij de actievoorwaarden dit tegen:

1.4.4 Om voor 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed in aanmerking te komen, moet je
hollandsnieuwe abonnement op het adres afgesloten, verlengd of gewijzigd zijn na 9 april
2018.

Dit kan als volgt geïnterpreteerd worden, ging even denkwerk aan vooraf ;)

- adres wijzigen naar die van een ziggo-klant
- je abo wijzigen naar een andere bundel
- 5 weken (of meer, hangt af wanneer eea gebeurt) wachten
- bevestiging via mail waarna extra tegoed wordt bijgeschreven

daarna evt bundel weer terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:57
Ik zit erover na te denken om m'n moeders HN 1000 abonnementje Van 7 euro (na contract 19) te verlengen. Ze belt er dagelijks mee en dat werkt verder ook prima. Aan het eind van de maand heeft ze vaak zelfs ook 30% van de bundel over. Meer dan 1000MB heeft ze dus niet nodig.

Nu las ik toevallig dat Vodafone per 1 januari 2020 3G gaat uitzetten. Nu kan ze wel 4G gebruiken voor internet, maar bellen gaat bij Hollandsnieuwe nog steeds via 3G (en 2G als 3G niet beschikbaar is). Vraag is simpel: Gaat Hollandsnieuwe ook bellen via 4G aanbieden? Als het bellen in in 2020 alleen nog maar op 2G kan met mogelijk slechtere geluidskwaliteit, dan overweg ik namelijk wel een andere provider.

Destijds gekozen voor Hollandsnieuwe vanwege de voordelige bundel en HD Voice bij bellen naar KPN en VF (en sinds kort T-Mobile) aansluitingen. Als dat straks niet meer mogelijk is, dan overweeg ik misschien een provider op het KPN/T-Mobile net, aangezien die qua 3G ook een betere dekking geven dan VF. Ik verneem namelijk direct aan het gesprek of ze nog via 3G belt of niet; de gesprekskwaliteit is slechter als ze via 2G belt.

Had hier ergens gelezen dat Vodafone ook HD Voice via 2G kan leveren, maar dat is hier niet te merken. Verschilt dit per mast?

Toestel is een Galaxy S7.

We hebben thuis geen Ziggo overigens. Hadden we dat wel, dan is Hollandsnieuwe nog interessanter. KPN en Simyo zijn weer duurder dan HN

[ Voor 11% gewijzigd door krakendmodem op 07-09-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
2G of 4G bellen vroeg ik mij ook af, maar de oplossing voor mij (indien 2G) is over FaceTime of WhatsApp telefoneren.

Ik hoor het ook direct als het het oude schrale "GSM" geluid is.

Nu moet ik zeggen dat op het Vodafone netwerk al jaren meer piepjes/gliepjes/friepjes zitten in een gesprek. Dat idee had ik vroeger al maar het is in al die jaren nog niet weg, waarschijnlijk omdat je met HN over 3G belt net als vroeger.

Bij T-Mobile of KPN (voorheen KPN in hetzelfde toestel) is het beduidend meer helder, wel 4G. Maar ja prijs is prima ;-)

[ Voor 65% gewijzigd door stormfly op 07-09-2019 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Da's hier niet echt een oplossing, aangezien Whatsapp telefoneren in mijn ervaringen niet erg stabiel is. En ze belt nummers die niet in haar contactenlijst staan, dus werkt dat ook niet.

Ik wacht januari af. We hebben nog 4 maanden tot het contract afloopt :P

Binnenkort maar eens 4G forceren voor gesprekken, kijken wat 'ie doet..

[ Voor 17% gewijzigd door krakendmodem op 08-09-2019 09:34 ]

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
stormfly schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:48:
Ja tnx voor je uitleg! Die " i " heb ik niet, dus de ING actie zal dan inderdaad het normale abonnement zijn en blijven.

Jeps 1000MB zal ik krijgen, vooraf gepolst bij KS. Staat los van welke actie dan ook, is een basis recht omdat je gebruik maakt van de Vodafone/ziggo combinatie. Immers vodafone=hollandsnieuwe.
Heb je kunnen achterhalen/testen welk deel van het tegoed gebruikt kan worden om te thoornen?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 16:53
Ik krijg een mail van HN, dat mijn telefoontje niet geschikt is voor 4G, en dat ze 1 januari stoppen met 3G. Kan ik nu opzeggen zonder boete? Want een dure nieuwe foon kopen omdat mijn provider een dienst laat vallen, dat gaat me toch wat ver......

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Staat dat niet in je mail? Lijkt me wel, je contract wordt eenzijdig door HN aangepast. Maar zou dat gewoon even nazoeken/navragen.

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:46
vw23a schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:34:
Ik krijg een mail van HN, dat mijn telefoontje niet geschikt is voor 4G, en dat ze 1 januari stoppen met 3G. Kan ik nu opzeggen zonder boete?
Je kunt toch gewoon gebruik van 2G blijven maken voor bellen en SMS? Kan mij niet voorstellen dat HN hiervoor contracten laat ontbinden. Overigens heb je voor weinig op Marktplaats een simpel 4G toestel

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
tyson69 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:35:
[...]

Je kunt toch gewoon gebruik van 2G blijven maken voor bellen en SMS? Kan mij niet voorstellen dat HN hiervoor contracten laat ontbinden. Overigens heb je voor weinig op Marktplaats een simpel 4G toestel
Met alleen 2g heb je weinig aan je internet bundel als je meer wilt doen dan text berichtjes sturen.

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Een een punt van discussie als ik mag: Wanneer gaat je nieuwe beltegoed in?

A. Op de eerste dag van de maand van je contract om 00.00 uur
B. Op het moment dat je het smsje krijgt

Logisch om hier voor antwoord A te gaan, maar nu krijg je het volgende. Het smsje komt rond 10.00 uur 's ochtends. Om 8.00 uur 's ochtends staat in de app en krijg je via sms oproep nog steeds het beltegoed van de vorige maand te zien. Althans, zelf nog niet getest, maar van horen zeggen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• krakendmodem
vw23a schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:34:
Ik krijg een mail van HN, dat mijn telefoontje niet geschikt is voor 4G, en dat ze 1 januari stoppen met 3G. Kan ik nu opzeggen zonder boete? Want een dure nieuwe foon kopen omdat mijn provider een dienst laat vallen, dat gaat me toch wat ver......
Wat voor telefoon heb je momenteel als ik vragen mag? Ik ga er niet vanuit dat HN het contract zal verbreken. HN zal zeggen dat je prima over 2G kunt gaan bellen/internetten.

Opzich heb ik dezelfde vraag voor onze sim-only. We hebben een S7 die prima geschikt is voor 4G. Gaat HN dan bellen over 4G aanbieden? Vrijwel elke andere provider kan nog steeds gelijktijdig data en bellen aanbieden over 3G, dat zal met 2G niet gaan. Dan is het of of.

[ Voor 20% gewijzigd door krakendmodem op 12-09-2019 18:38 ]

Freakster86 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:27:

Logisch om hier voor antwoord A te gaan, maar nu krijg je het volgende. Het smsje komt rond 10.00 uur 's ochtends. Om 8.00 uur 's ochtends staat in de app en krijg je via sms oproep nog steeds het beltegoed van de vorige maand te zien. Althans, zelf nog niet getest, maar van horen zeggen.

Members only:
Vroeger kwam het beltegoed vaak pas ergens in de loop van de dag binnen. Maar het is al een hele tijd zo dat het er 's ochtends al op staat, hoe vroeg ik ook kijk. Exacte tijdstip durf ik niet te zeggen maar ik denk dat het kort na middernacht is. Misschien moest de app nog refreshen ofzo?
Die sms komt ergens in de loop van de ochtend maar het tegoed is dan allang bijgeschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 12-09-2019 19:15 ]

• stormfly
blu-fox schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:15:
[...]

Heb je kunnen achterhalen/testen welk deel van het tegoed gebruikt kan worden om te thoornen?
Heb mijn eerste maand nog niet afgerond. Maar ik heb mijzelf nog niet in het thornen verdiept. Klinkt omslachtig.

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Freakster86 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:27:

Members only:
Ik gebruik alrijd *101# om het tegoed te controleren. Dat gaat zelfs 5 min voordat je het smsje krijgt (dat het tegoed is bijgeschreven) goed.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Ze hebben mij de actietegoed doorgedrukt en nu is mijn euro tegoed omgezet naar het nieuwe type bundel.

Heb nu meer minuten/internet/etc per maand, maar kan nu veel minder tegoed claimen.

Bummer, het was mooi afgelopen 4 jaar bij HN maar nu ga ik toch maar voor simonly goedkoopste bij een andere partij.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft iemand een idee wat de prijzen gaan doen na 1 oktober? De huidige (actie) prijzen zijn geldig tot 1 oktober.

Vorig jaar hebben ze de prijzen met 50ct verhoogd voor dezelfde bunden (1000units / 7 euro naar 7,5 euro)

ID4.1M Honey Yellow

Meneer iCy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:05:
Ze hebben mij de actietegoed doorgedrukt en nu is mijn euro tegoed omgezet naar het nieuwe type bundel.

Heb nu meer minuten/internet/etc per maand, maar kan nu veel minder tegoed claimen.

Bummer, het was mooi afgelopen 4 jaar bij HN maar nu ga ik toch maar voor simonly goedkoopste bij een andere partij.
Ik begrijp totaal niet wat je met die eerste zin bedoelt?

Overigens heeft de 4 gb bundel met 17 tegoed voor een tientje nog steeds een prima verhouding.

• Freakster86
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:09:
[...]

Vroeger kwam het beltegoed vaak pas ergens in de loop van de dag binnen. Maar het is al een hele tijd zo dat het er 's ochtends al op staat, hoe vroeg ik ook kijk. Exacte tijdstip durf ik niet te zeggen maar ik denk dat het kort na middernacht is. Misschien moest de app nog refreshen ofzo?
Die sms komt ergens in de loop van de ochtend maar het tegoed is dan allang bijgeschreven.
Ik ga het de eerste van de maand eens zelf controleren. Mij leek die sms ook meer een extra dienst en niet het tijdstip waarop het tegoed daadwerkelijk actief werd. Maar die kennis kon dus daarvoor op geen enkele manier zien/weten dat het nieuwe tegoed al was ingegaan. Maar goed, hij kan het ook fout hebben.
wmeester schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:58:
[...]

Ik gebruik alrijd *101# om het tegoed te controleren. Dat gaat zelfs 5 min voordat je het smsje krijgt (dat het tegoed is bijgeschreven) goed.
Ja, alleen laat dit alleen je normale tegoed zien en dus geen duidelijkheid over de geldigheid van dat tegoed.

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

ASW1 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:03:
[...]

Ik begrijp totaal niet wat je met die eerste zin bedoelt?

Overigens heeft de 4 gb bundel met 17 tegoed voor een tientje nog steeds een prima verhouding.
De oude bundels voor april 2018 (wat die van mij ook was), had je 25 euro aan tegoed en kreeg je 2000 mb/t/s. De nieuwe bundels krijg je 2000mb/T/S en is dit maar 11 euro waard.

Wat er op neer komt dat ik minder tegoed kan cashen bij het nieuwe type abbonement.

Bij het nieuwe type abbonement krijg je wel de actietegoed er bij van 1000mb/t/s.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 19-09-2019 12:31 ]

Meneer iCy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:30:
[...]

De oude bundels voor april 2018 (wat die van mij ook was), had je 25 euro aan tegoed en kreeg je 2000 mb/t/s.
Ja zo'n feest wordt het natuurlijk nooit meer.
Al loopt mijn huidige bundel met €31 tegoed nog tot 1 mei volgend jaar. O-)

Maar goed zoals ik al zei; die 4 gb met 17 tegoed voor een tientje is ook niet gek.
Als je daar ook nog actietegoed bij krijgt en alleen dat verbruikt zit je gratis. :P

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

ASW1 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:44:
[...]
Al loopt mijn huidige bundel met €31 tegoed nog tot 1 mei volgend jaar. O-)
Die van mij zou nog tot 1 juli 2020 doorlopen. Er is iets mis gegaan waardoor ik dit extra tegoed alsnog heb gekregen, maar ze kunnen het ook niet terugdraaien en snappen niet waarom ik niet tevreden ben met 1000 punten extra tegoed. :'( :'( :'( :'(

Nou, misschien omdat ik het tegoed niet of amper gebruikte. :+ :+ :+ :+

Nouja, ff op het laagste abbo zetten dan maar.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 19-09-2019 15:31 ]

• vw23a
Heeft iemand al gemerkt dat je bij "wijzigen" minder "waarde" krijgt toebedeeld als wanneer je een nieuw abonnement neemt? Of klopt het gewoon niet wat er op de MyHollandsnieuwe pagina's staat?

• Barrycade

Barrycade

Through the...

vw23a schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:41:
Heeft iemand al gemerkt dat je bij "wijzigen" minder "waarde" krijgt toebedeeld als wanneer je een nieuw abonnement neemt? Of klopt het gewoon niet wat er op de MyHollandsnieuwe pagina's staat?
Lees even de laatste pagina's in dit topic.

• vw23a
Barrycade schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:12:[...]Lees even de laatste pagina's in dit topic.
Kan je een relevante link geven? Ik had alles wel twee, drie keer gelezen.... Ik kom hier de laatste tijd wel elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-09 20:36
Hallo heren,

Ik zit te kijken naar een nwe abo.
Mijn keuze is gevallen voor HN of Vodafone (Zit bij Ziggo), dus de leuke voordeeltjes :)

Ik wil max. 15 euro per maand kwijt zijn.
HN voor 12,50: 7000 MB / Bellen
of
VF voor 15,00: 4 GB / 300 bellen
Dit is incl de Ziggo Combi.

Omdat ik toch 2 tot 3x per jaar in Turkije zit en bij VF Turkije in de EU bundel zit, is dit ook wel handig.
Echter die 7000 MB voor 12,50 van HN is ook wel heerlijk.

Of weten jullie nog leuke, andere deals?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 23:00
WeHoDo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:23:
Of weten jullie nog leuke, andere deals?
Als je ING rentepunten hebt (of iemand kent die ze heeft) kun je deze actie meepakken. 7gb (incl. Ziggo) en onbeperkt bellen voor 10 euro.

https://www.ing.nl/punten/productdetail/7115062

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Bandicoot schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:23:
[...]

Als je ING rentepunten hebt (of iemand kent die ze heeft) kun je deze actie meepakken. 7gb (incl. Ziggo) en onbeperkt bellen voor 10 euro.

Top, ga ik checken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
xileS schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:56:
Ja in principe zou je idd als je een volle Ziggo abo en Hollandsnieuw abo hebt de 1000 MB extra moeten krijgen (als er geen kleine lettertjes zijn), maar zo ver ik meegekregen heb, heeft nog niemand hier het automatisch gekregen. Ik wacht nog even af, tot iemand zich gemeld heeft.
Vandaag na de eerste factuur automatisch de 1000MB Ziggo gratis gekregen op de toch al scherpe ING deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stormfly schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:21:
[...]

Vandaag na de eerste factuur automatisch de 1000MB Ziggo gratis gekregen op de toch al scherpe ING deal _/-\o_
"Omdat je ook klant bij Ziggo bent, krijg je combivoordeel!" zie ik nu in mijn account staan, dus ik denk dat het gelukt is voor de volgende periode!

Helemaal vergeten om ook voor mijn zus te regelen, die heeft er namelijk ook recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, nog steeds geen Ziggo bonusbundel te zien helaas, waarschijnlijk toch geen goed adres opgegeven dan. :'(

Mocht iemand zijn adres met me willen delen PM me dan even postcode+huisnummer, mijn dankbaarheid is oneindig.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nadat ik vanmorgen wat apps wilde updaten op mijn iphone (5c) kreeg ik bij de helft de melding dat mijn iOS versie niet meer ondersteunt wordt. Het is ook wel een oud beestje dus tijd voor een nieuwe. Het 'beste' wat HN op dit moment kan aanbieden is de iphone 8 (het moet een iphone worden) en die is prima betaalbaar met een 2 jarig abbo maar.... Ik zag dat ik als bestaande trouwe klant bezorgkosten moet betalen en nieuwe klanten niet? :?

Dat is wel een beetje flauw... Iemand daar al eens over geklaagd? Mocht iemand trouwens nog een leuke actie oid weten dan hou ik me aanbevolen. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
vw23a schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:41:
Dat komt omdat je alleen kunt wijzigen naar abonnementen die bij het afsluiten van je contract geldig waren. Vandaar dat je dus andere bundeltarieven te zien krijgt. Inmiddels zijn de tarieven (meermaals) gewijzigd.

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
stormfly schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:55:
[...]

Hmmm nee er vervalt niets zoals ik het lees. Ook bevestigd door de KS. Totdat je je data/bel bundel verhoogd of verlaagd. Want dan “verbreek” je de actie combinatie welke je afgesloten had.

Zie mij vorige post met de letterlijke tekst.

Lijkt alleen maar gunstiger voor de consument geworden. ( Youfone hanteert hetzelfde principe. Marktwerking? )
Ik krijg per mail een heel ander antwoord:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KS8KE8y.png
Tsja ik denk dat dit gewoon standaard knip-en-plak emails zijn. Dit is het antwoord dat bij de oudere abonnementsvormen hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Odeklontje schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:10:
[...]

Ik krijg per mail een heel ander antwoord:

[Afbeelding]
Mooi he hoe groot de chaos is, heb je het FAQ artikel opgezocht wat ik liet zien? Wat is hun antwoord daarop?

stormfly in "[HollandsNieuwe] Ervaringen & Discussie"
ASW1 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:39:
Tsja ik denk dat dit gewoon standaard knip-en-plak emails zijn. Dit is het antwoord dat bij de oudere abonnementsvormen hoort.
Jeps dat is mijn gevoel ook...jammer dat het na ruim een jaar niet aangepast is :*)

[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 26-09-2019 14:06 ]

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 08:08
Per email ontving ik de vooraankondiging "Graag maken we je erop attent dat er binnen 6 werkdagen € 10,17 van je rekening etc" terwijl er normaliter een tientje wordt geincasseerd.
In de mail staat op een willekeurige plaats nog "NOTE_INDEXATION_MAIL_201910"

Effe afwachten wat er daadwerkelijk wordt geincasseerd/gefactureerd.

• Freakster86
  • Niet online
Koos77 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:17:
Per email ontving ik de vooraankondiging "Graag maken we je erop attent dat er binnen 6 werkdagen € 10,17 van je rekening etc" terwijl er normaliter een tientje wordt geincasseerd.
In de mail staat op een willekeurige plaats nog "NOTE_INDEXATION_MAIL_201910"

Effe afwachten wat er daadwerkelijk wordt geincasseerd/gefactureerd.
Hier precies dezelfde mail ontvangen. Normaal ook 10 euro..

• stormfly
Dan weten we de inflatiecorrectie voor dit jaar ook op een 10euro abonnement; 17cent ;-)
Hier ook een aankondiging van €14,24
Dat is ook 1,7%
Misschien gaan ze differentiëren naar het aantal dagen in de maand dus de ene maand iets meer en de andere iets minder? Kan me niet voorstellen dat ze er een inflatiecorrectie bovenop gaan gooien ook al schijnt dat in principe wel te mogen. Denk dat er een hoop klanten weg gaan lopen dan, zelfs al gaat het maar om een paar centen.

• Freakster86
  • Niet online
Kan mij niet heugen dat er ooit eerder een inflatiecorrectie heeft plaatsgevonden in al die jaren dat ik al klant ben.

• stormfly
Freakster86 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:22:
Kan mij niet heugen dat er ooit eerder een inflatiecorrectie heeft plaatsgevonden in al die jaren dat ik al klant ben.
Invloed van geldsleurper Ziggo ;-) tezamen VodafoneZiggo.nl

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
stormfly schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:05:
[...]

Mooi he hoe groot de chaos is, heb je het FAQ artikel opgezocht wat ik liet zien? Wat is hun antwoord daarop?
Ik kreeg pas gisteren antwoord op mijn e-mail van 20 augustus, dus het kàn even duren. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freakster86 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:22:
Geen enkele provider doet dat voor zover ik weet. (edit: blijkbaar wel dus, zie berichten hieronder)

Daarnaast, als ze inflatiecorrectie toepassen op de prijs dan wil ik ook inflatiecorrectie op de waarde van m'n bundel 8)

[ Voor 7% gewijzigd door ASW1 op 27-09-2019 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
De inflatiecorrectie2019 van max 1,7% zag ik gemeld staan op de HNsite. Ik vind het amateuristisch dat er in de facturen in het Engels in cryptische bewoordingen wordt verwezen naar een mail 201910 die niemand kent...

Ook amateuristisch van HN om per april 2018 te streven naar langduriger klantrelatie (dmv behoud korting na initiele contractduur) en vervolgens klanten af te schrikken door als enige mobiele provider inflatiecorrectie toe te passen.
Ook vóór 10 april 2018 stond inflatiecorrectie in de voorwaarden maar is nooit toegepast terwijl er toen ook inflatie was.

HN zou pas "een vent" zijn geweest als ze nwe klanten van het laatste 1,5 jaar erop zouden hebben gewezen dat ze per 1 okt inflatiecorrectie zouden gaan toepassen. Maar wss was dat marketing-technisch niet slim....

[ Voor 30% gewijzigd door Koos77 op 27-09-2019 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 18:45
ASW1 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:43:
[...]

Geen enkele provider doet dat voor zover ik weet. Zou uit commercieel oogpunt zelfmoord zijn van HN.

Daarnaast, als ze inflatiecorrectie toepassen op de prijs dan wil ik ook inflatiecorrectie op de waarde van m'n bundel 8)
Ik heb nu een abonnement bij Tele2, onbeperkt voor 25 euro per maand. Heb helaas al 2x een inflatie correctie gekregen. Bij de eerste keer kwam er 14 cent bovenop en de 2e keer 17 cent waardoor ik nu maandelijks 25,31 betaal. Vond het ook een beetje jammer maar goed. Ga dan ook overstappen naar de ING actie van HN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Klopt bij KPN is de inflatiecorrectie ook heel normaal en meerdere keren toegepast in mijn looptijd van 5jr

@Koos77 maand 10 2019 moet nog starten. Ik ga er vanuit dat je de mail nog krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door stormfly op 27-09-2019 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gevonden; het hele verhaal staat hier op de website:
https://www.hollandsnieuwe.nl/indexatie

En nu natuurlijk proberen welke bedragen er te zien zijn wanneer je straks op 1 oktober je bundel weer wijzigen kunt.

[ Voor 39% gewijzigd door ASW1 op 27-09-2019 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Toch vreemd dat ze dit niet eerst communiceren naar klanten, maar gewoon beginnen met het incasseren van een hoger (vaag) maandbedrag. Beetje knullig. En hoe ze het ook brengen "elk jaar stijgen de prijzen"... Ja, lekker zo'n self fullfilling prophecy elk jaar. Zal inderdaad wel vanuit Ziggo en consorten worden aangestuurd. Die zijn er ook elk jaar als de kippen bij om onder het mom van inflatie of investeringen in het netwerk de prijzen verder te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die "NOTE_INDEXATION_MAIL_201910" in de incassoaankondiging had een insert moeten zijn van de aankondiging van de inflatiecorrectie, maar die werkt dus niet. Lekker knullig inderdaad om dat niet voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Al met al krijgen veel mensen een nare smaak in de mond bij "inflatiecorrectie".

En die nare smaak wordt versterkt door de knullige manier waarop HN dit nu toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Koos77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:08:
Al met al krijgen veel mensen een nare smaak in de mond bij "inflatiecorrectie".

En die nare smaak wordt versterkt door de knullige manier waarop HN dit nu toepast.
Ik heb toch liever een paar cent inflatiecorrectie dan de extreme verhogingen van Ziggo "om het netwerk te verbeteren". Dat kost euro's afgelopen jaar 2,50e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Ik zit bij Vodafone en daar staat op de factuur van vorige maand dat er in oktober een inflatie correctie plaats gaat vinden. Is dat bij Hollandse Nieuwe niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongetje schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:34:
Ik zit bij Vodafone en daar staat op de factuur van vorige maand dat er in oktober een inflatie correctie plaats gaat vinden. Is dat bij Hollandse Nieuwe niet zo?
Die van augustus staat niets op en die van september is nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Als je via de ING rentepunten die actie gebruikt, krijg je dan ook de Ziggo deal erbij als je Ziggo hebt?
Dit is mij niet helemaal duidelijk. Want bij ING staat dat dit niet geldig is met andere deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
WeHoDo schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:57:
Als je via de ING rentepunten die actie gebruikt, krijg je dan ook de Ziggo deal erbij als je Ziggo hebt?
Dit is mij niet helemaal duidelijk. Want bij ING staat dat dit niet geldig is met andere deals.
Even zoeken in het topic of één pagina terug lezen. Okee, help je even:
stormfly schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:21:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
tyson69 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:09:
[...]

Even zoeken in het topic of één pagina terug lezen. Okee, help je even:

[...]
Thx, had gezocht naar over deze heen gelezen.

Wil het aanvragen, hebben ze een storing met aanmeldingen. (Heb gebeld)

Aanmelden werkt weer.

[ Voor 16% gewijzigd door WeHoDo op 01-10-2019 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Blijkbaar hebben ze niet de inflatiecorrectie gebruikt om mijn beltegoed sneller te kunnen storten. Ik heb nog niks van mijn maandbundel ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Goed dat je het meldt. Ik zou 1 okt (vandaag..) mijn nieuwe beltegoed moeten krijgen maar helaas: NADA

[ Voor 4% gewijzigd door Koos77 op 01-10-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
H92! schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:06:
Blijkbaar hebben ze niet de inflatiecorrectie gebruikt om mijn beltegoed sneller te kunnen storten. Ik heb nog niks van mijn maandbundel ontvangen...
Beltegoed in de app of via *101# opvragen werkt hier ook niet.

Edit:
Via de website krijg ik nog steeds mijn oude tegoed te zien, maar de nieuwe maand is wel ingegaan :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/km3EAmYAOnxMelyxk198nQJg/thumb.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Freakster86 op 01-10-2019 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Idem hier. Is dit een 'storing' die je kan invullen op AlleStoringen?? Neem aan dat ik bijv niet naar Belgie kan bellen...

[ Voor 104% gewijzigd door Koos77 op 01-10-2019 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey, dat is raar. Ter controle net even bij m'n partner gekeken en daar is het tegoed inderdaad niet bijgeschreven. Zelf wel gewoon gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Via 1200 klantenservice handmatig nieuw tegoed erbij laten zetten. Wel eerst 13 min. in de wacht gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder iets te doen was het alsnog bijgeschreven, eerder vandaag.
Was de HN medewerker die normaal gesproken elke maand de beltegoed knop in moet duwen soms weer ziek? Een paar jaar terug hadden ze een iemand die vaak pas ergens in de middag op de knop drukte.

Heb ooit wel eens een dubbele bundel gehad omdat het handmatig erop gezet werd en tegelijkertijd regulier werd bijgeschreven, dat was dan wel weer ok :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Om nog even terug te komen op behoud vh extra actie-tegoed na de initiele contractduur: ik heb nu bevestiging per mail dat ook dit tegoed behouden blijft...

" Ik heb uw abonnement bekeken en zie dat uw korting niet komt te vervallen op uw abonnement. Na 1 januari 2020 betaald u voor dit abonnement nog steeds €10,17. De extra bundel komt ook niet te vervallen na deze datum "

Zal de mail zorgvuldig bewaren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Ik ben zojuist mijn tegoed aan het thoornen, maar kan na 8 keer het nummer niet meer bellen. Tegoed heb ik nog. Heeft Hollandsnieuwe dit nummer geblokkeerd? (0900 8466) Is het niet meer toegestaan bij Hollandsnieuwe? Ik heb een nieuw abonnement met het lagere € bedrag, maar meer MB's door het actietegoed (3000+2000 extra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Is het niet handiger om een abonnement (en eventueel een andere provider) te nemen wat bij je past en eens in het jaar dan 1 of 2 euro overheen te zitten omdat je dan een keer wat meer belt of internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vw23a
kleinelievewolff schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:12: … kan na 8 keer het nummer niet meer bellen. Tegoed heb ik nog.
Het nummer werkt wel. Heb je al drie keer gecontroleerd of je het goede nummer belt? Hou je er rekening mee dat je het gewone tegoed wel maar het bonus tegoed niet voor betaalnummers kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleinelievewolff schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:12:
Ik ben zojuist mijn tegoed aan het thoornen, maar kan na 8 keer het nummer niet meer bellen. Tegoed heb ik nog. Heeft Hollandsnieuwe dit nummer geblokkeerd? (0900 8466) Is het niet meer toegestaan bij Hollandsnieuwe? Ik heb een nieuw abonnement met het lagere € bedrag, maar meer MB's door het actietegoed (3000+2000 extra).
Extra tegoed kun je niet gebruiken voor betaalde nummers (ook niet in het buitenland). Dus na 8x €1,30 zal je bundel wel gewoon op zijn. Die extra units vertegenwoordigen geen waarde in geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier bij de nieuwe maand ook de 1000 combi-tegoed gekregen van Ziggo :). Dit tegoed valt onder het actie-tegoed, net als de 2000 die ik al had. Dus in totaal heb ik dan 3000 actie tegoed, die niet bruikbaar is voor betaalde nummers. @kleinelievewolff dus je sim only tegoed zal idd al op zijn. Actie-tegoed is alleen bruikbaar voor normale nummers en inet binnen Nederland.

Over de prijsverhoging heb ik blijkbaar 2 dagen voordat het afgeschreven werd het volgende mailtje gehad:

"Beste Sjaak,

Graag maken we je erop attent dat er binnen 6 werkdagen € 10,17 van je rekening wordt geïncasseerd onder vermelding van machtigingskenmerk 1234567890.

Het betreft de betaling van de maandelijkse kosten van je abonnement van hollandsnieuwe met mobiel nummer 061234567890.

Indexatie
hollandsnieuwe past op 1 oktober 2019 vastgestelde prijsindexatie toe op je abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag met maximaal 1.7% wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS. Meer informatie vind je op: hollandsnieuwe.nl/indexatie.

Nog vragen? Ga naar hollandsnieuwe.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

[ Voor 50% gewijzigd door xileS op 05-10-2019 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
ASW1 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:47:
[...]

Extra tegoed kun je niet gebruiken voor betaalde nummers (ook niet in het buitenland). Dus na 8x €1,30 zal je bundel wel gewoon op zijn. Die extra units vertegenwoordigen geen waarde in geld.
vw23a schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:26:
[...]

Het nummer werkt wel. Heb je al drie keer gecontroleerd of je het goede nummer belt? Hou je er rekening mee dat je het gewone tegoed wel maar het bonus tegoed niet voor betaalnummers kan gebruiken?
Dat was het inderdaad. Nu met een nieuwe bundel, kan ik het nummer gewoon weer bellen. Ik ging er vanuit dat eerst het bonus tegoed werd opgemaakt en ik aan het einde van de maand alleen nog maar gewoon tegoed over zou hebben. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:50
[quote]kleinelievewolff schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:56:
[...]

[...]

Dat was het inderdaad. Nu met een nieuwe bundel, kan ik het nummer gewoon weer bellen. Ik ging er vanuit dat eerst het bonus tegoed werd opgemaakt en ik aan het einde van de maand alleen nog maar gewoon tegoed over zou hebben. Niet dus.
[/quote

Is het gezien het bovenstaande handiger om direct na bijschrijving van het nieuwe tegoed al te gaan thoornen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
Heb sinds een kleine 2 weken ook HollandsNieuwe via de ING actie.
Perfect!
Echter kreeg ik een best ingewikkeld nummer. Ben daarom naar een telco winkel gelopen en daar een mooi 06 prepaid uitgezocht voor 5 euro. En deze gelijk overgezet. Binnen 12 uur kon ik ermee bellen via HN.
Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
rowicom schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:11:
[quote]kleinelievewolff schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:56:
[...]

[...]

[/quote

Is het gezien het bovenstaande handiger om direct na bijschrijving van het nieuwe tegoed al te gaan thoornen?
Dat zou je kunnen doen als je zeker weet dat je uitkomt met het bonus tegoed en ook geen 0800 nummers meer hoeft te bellen in de rest van de maand. Ik vind de gok zelf te groot gezien de kosten voor het opwaarderen met nieuw tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleinelievewolff schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:38:
[...]
Dat zou je kunnen doen als je zeker weet dat je uitkomt met het bonus tegoed en ook geen 0800 nummers meer hoeft te bellen in de rest van de maand. Ik vind de gok zelf te groot gezien de kosten voor het opwaarderen met nieuw tegoed.
Bonustegoed gaat toch altijd als eerste op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
ASW1 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:44:
[...]

Bonustegoed gaat toch altijd als eerste op?
Daar ging ik ook van uit, maar weet het nu niet meer zeker. Je kunt echter het bonustegoed niet gebruiken voor het "thoornen". In mijn geval had ik blijkbaar nog een deel normaal tegoed én een deel bonustegoed over, waardoor ik niet alles op kon "thoornen".

Heb het even nagekeken en ik denk dat het klopt dat je bonustegoed als eerste opgaat. Ik had aan het einde van de maand blijkbaar nog mijn volledige normale tegoed over plus nog een deel van het bonustegoed. Dit bonustegoed staat echter meegerekend in het overzicht (ook met een geldwaarde). Ik heb een contract voor 3GB plus 2 GB bonustegoed. Het deel van 3GB rekent HN voor €12,20. Ik heb 15 keer kunnen bellen á €0,84 per gesprek = €12,60. Dus nog coulant ook van HN.

[ Voor 36% gewijzigd door kleinelievewolff op 25-10-2019 11:22 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
kleinelievewolff schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:11:[...]Ik heb een contract voor 3GB plus 2 GB bonustegoed. Het deel van 3GB rekent HN voor €12,20. Ik heb 15 keer kunnen bellen á €0,84 per gesprek = €12,60. Dus nog coulant ook van HN.
Hier klopt iets niet. Bellen naar een beltegoedrestitutielijn kost € 1,32 per gesprek. 15 keer bellen komt op € 19,80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
vw23a schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:15:
[...]

Hier klopt iets niet. Bellen naar een beltegoedrestitutielijn kost € 1,32 per gesprek. 15 keer bellen komt op € 19,80.
Je hebt helemaal gelijk. Had een paar gesprekken van vorige maand meegeteld en de prijs voor uitbetaling (€0,84) ipv de gesprekskosten (€1,30) genomen. Het werkelijke was: 9 gesprekken (á €1,30) = €11,70.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vw23a
Ik hen nog twee codes over voor € 156 korting op HollandsNieuwe (6000 MB plus onbeperkt bellen voor € 10.) De codes zijn geldig tot 31 oktober 2019.
Members only:

Verzilveren van de codes kan op https://directsales.hollandsnieuwe.nl/ing_so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 21:24
.

[ Voor 99% gewijzigd door Wimbo op 14-02-2023 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:11
Ik ben sinds vandaag overgestapt van KPN sim only naar HollandsNieuwe.
Tot nu toe valt het bereik in mijn woning een beetje tegen, maar voor 10 per maand 6gb data en onbeperkt bellen mag ik niet klagen!
Nummerbehoud was ook binnen 1 dag geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
WeHoDo schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:14:
Heb sinds een kleine 2 weken ook HollandsNieuwe via de ING actie.
Perfect!
Echter kreeg ik een best ingewikkeld nummer. Ben daarom naar een telco winkel gelopen en daar een mooi 06 prepaid uitgezocht voor 5 euro. En deze gelijk overgezet. Binnen 12 uur kon ik ermee bellen via HN.
Super!
Kan je dit ook doen als je de sim al in je telefoon geplaatst hebt?
Ik heb hem vandaag ontvangen, en ik zou ook graag een leuk nummer kiezen :9~
En waar heb jij je nummer gekocht? Of kan dat overal vandaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcamps
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 19:58
vw23a schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:49:
Ik hen nog twee codes over voor € 156 korting op HollandsNieuwe (6000 MB plus onbeperkt bellen voor € 10.) De codes zijn geldig tot 31 oktober 2019.
Members only:

Thx! Ik heb de andere gebruikt. Super hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
revengeyo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:24:
[...]

Kan je dit ook doen als je de sim al in je telefoon geplaatst hebt?
Ik heb hem vandaag ontvangen, en ik zou ook graag een leuk nummer kiezen :9~
En waar heb jij je nummer gekocht? Of kan dat overal vandaan zijn?
Nummer overzetten kan altijd.
Ben gewoon een Vodafone binnen gelopen en een prepaid gekocht voor 5 euro.
Toen direct via de HN site nummer overdragen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
WeHoDo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:02:
[...]

Nummer overzetten kan altijd.
Ben gewoon een Vodafone binnen gelopen en een prepaid gekocht voor 5 euro.
Toen direct via de HN site nummer overdragen gedaan.
Ik dacht dat je dit had gedaan nadat je je sim al had ontvangen.
Het is me nu duidelijk. Slim gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:05

DvE

ORA-00000

Leuke is dat op de ING rentepuntenwinkel de vouchers nog steeds verkocht worden met een einddatum tot 31 december 2019.
Ben benieuwd of de actie nu nog doorgaat.

Ze willen het nl. niet toepassen bij een verlenging. Maar ik kan 1 maandje naar Ben toe (maandelijks opzeggen) en daarna weer terug met de ING korting. Moet de actie natuurlijk wel doorlopen tot eind december.

[ Voor 46% gewijzigd door DvE op 30-10-2019 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos77
Of het HNnummer porteren naar een prepaid en vervolgens gelijk doorporteren naar je nwe. abo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
revengeyo schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:48:
[...]

Ik dacht dat je dit had gedaan nadat je je sim al had ontvangen.
Het is me nu duidelijk. Slim gedaan!
Ik had de HN sim al binnen en het abo liep al (+/- 2 weken). Maar het nummer beviel mij niet.
Dus vandaar deze constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:05

DvE

ORA-00000

Koos77 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:49:
Of het HNnummer porteren naar een prepaid en vervolgens gelijk doorporteren naar je nwe. abo ....
Ja, heb ik dan ook maar gedaan. 1 maandje Ben maandelijks opzegbaar en weer terug.... pfff moeilijk gedoe voor niks. Waarom accepteren ze het niet gewoon voor bestaande klanten.

[ Voor 0% gewijzigd door DvE op 03-11-2019 19:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Dubbel...

[ Voor 95% gewijzigd door Koos77 op 02-11-2019 19:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wanneer je iemand bent of kent die bij Postnl werkt kun je een heel gunstig "klein" abonnement afsluiten.
voor slechts 4 euro p/m krijg je 2000 units, bundelwaarde 11 euro bij een tweejarig contract, of 5 p/m bundelwaarde 12 euro bij een jaarcontract. Maandbedrag zou tegenwoordig na aflopen contractsperiode gelijk moeten blijven, al wordt dit tegenwoordig wel geindexeerd voor inflatie.

Met een ziggo internet+tv abbo erbij zou je nog 1000 extra moeten krijgen.

Je hebt wel een personeelsnummer nodig van een postnl medewerker, dat het abonnement op iemand anders naam komt te staan lijkt niet uit te maken (heb er zelf eentje af weten te sluiten). https://directsales.holla...postnl/details/13866/8537

Aanvulling: niet alleen voor nieuwe abonnementen maar ook voor verlenging!

[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 05-11-2019 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
Weet iemand of HN data afrondt op 100kb of is dat inmiddels veranderd naar 10kb of 1kb

HN rondt af op 10kb per sessie. Vroeger was dit 100kb, dus een mooie verbetering :')

[ Voor 35% gewijzigd door revengeyo op 06-11-2019 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:37:
[..]

Je hebt wel een personeelsnummer nodig van een postnl medewerker, dat het abonnement op iemand anders naam komt te staan lijkt niet uit te maken (heb er zelf eentje af weten te sluiten). https://directsales.holla...postnl/details/13866/8537

Aanvulling: niet alleen voor nieuwe abonnementen maar ook voor verlenging!
Zeer goeie aanbieding voor de klein verbruikers!

Kun je ook een random personeelsnummer invullen zonder iemand te benadelen? Of is het slechts één keer te gebruiken? En krijgt het personeelslid nog een terugkoppeling o.i.d. over het afgesloten abo dat jij weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik overweg om over te stappen van KPN naar HN of VF maar vroeg me af of iemand al iets gehoord heeft over de komst van digitale sim kaarten bij Vodafone / HN?

Ik heb zelf een Iphone 11 PRO en ik zou hiermee mooi 2 nummers kunnen gebruiken :).
vw23a schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:49:

***members only***

Is dit ook te gebruiken zonder dat je ING hebt? Zo ja zijn er nog meer werkende codes beschikbaar :)?

[ Voor 49% gewijzigd door Workaholic op 06-11-2019 14:04 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
Die PostNL actie is wel één bundel. Dus 2000 /mb/minuten/sms

Die andere actie vind ik persoonlijk veel aantrekkelijker:

6000 mb data en onbeperkt bellen/sms-en 10 euro per maand
(Als je Ziggo klant bent extra 1000mb dus 7000mb totaal)

[ Voor 3% gewijzigd door revengeyo op 06-11-2019 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:59:
[...]

Zeer goeie aanbieding voor de klein verbruikers!

Kun je ook een random personeelsnummer invullen zonder iemand te benadelen? Of is het slechts één keer te gebruiken? En krijgt het personeelslid nog een terugkoppeling o.i.d. over het afgesloten abo dat jij weet?
Ik heb niet de indruk dat er enige terugkoppeling bestaat, en dat je met 1 nummer eindeloos abonnementen kunt aanvragen. Misschien je eigen postbode eens lief aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
ASW1 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:36:
[...]

Ik heb niet de indruk dat er enige terugkoppeling bestaat, en dat je met 1 nummer eindeloos abonnementen kunt aanvragen. Misschien je eigen postbode eens lief aankijken.
Ik vraag mij zelfs af of er überhaupt wel een controle wordt uitgevoerd. Iemand al eens met een fake personeelsnummer proberen te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tyson69 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:49:
[...]

Ik vraag mij zelfs af of er überhaupt wel een controle wordt uitgevoerd. Iemand al eens met een fake personeelsnummer proberen te bestellen?
Er zit wel degelijk een database achter waarin een cross check gedaan wordt.
Het gaat om een 8 cijferig nummer, 1 getal veranderen en het werkt niet meer.
Pagina: 1 ... 47 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie