@hardware.tom
Ik denk dat internetten fijner is op een iPod touch dan een goedkope Chinese tablet met beetje vergelijkbare specs maar met resitief scherm.
Ik denk persoonlijk niet dat een tablet voor je meerwaarde heeft buiten het grotere scherm, kijkt het vervangt ook nog niet de netbook, die kon tenminste alles wat je van goedkope computer verwachte op gebied van communicatie, bij tablets duurt nog eer je QQ met video chat ziet of msn, en dat vindt ik voor zo'n formaat apparaat wat eigenlijk de computer een beetje probeert te vervangen wel belangrijk.
Neemt niet weg dat wel goeie apparaten zijn, maar enige verschil is grotere scherm en Apple heeft zijn iOS een tikje aangepast voor de iPad, maar het ziet gewoon uit als grote iPhone en ben ik persoonlijk meer onder de indruk van iOS wat op iPhone en iPod touch draait.
@troftnom
Wat is de toegevoegde waarde van een Android tablet als je al een goeie laptop hebt? Of goeie Smartphone? Volgens mij nihil, volgens is iPad wel goeie netbook vervanger maar geen volwaardige vervanger en dat zal een tablet met Windows 7 ook niet zijn omdat OS er niet goed voor aangepast is.
3G kun je met MiFi krijgen, GPS is te verwaarlozen, dus dat zie ik ook niet als toegevoegde waarde. Een duurdere tablet heeft toegevoegde waarde als je geen notebook hebt of computer, anders is het gewoon een grote smartphone, want grootste verschil en dat eigenlijk enige toegevoegde waarde is het grote scherm.
Je kunt daardoor mooi video kijken, maar resolutie op Android telefoons is even groot of iets kleiner.
[
Voor 30% gewijzigd door
Verwijderd op 21-01-2011 15:12
]