Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:30
Het lijkt me vooral de schermresolutie die hem apart maakt. 600p is werkbaar, maar iets meer pixels zijn natuurlijk altijd welkom. Honeycomb zal zijn wel naar vele apparaten vinden.

Ik ben ook benieuwd waar Notion Ink komende zomer mee op de proppen gaat komen. Rohan heeft afgelopen zomer al een tipje van de sluier opgelicht, maar ik kan de info zo ff niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Iemand nog een hoes hebben voor een Flytouch 2? Komt bij Witsglobal vandaan.
Mijn Flytouch 2 is van tafel geflikkerd nadat een buurjongen aan het tafelkleed ging hangen. Nu is het alleen nog maar een slechte lamp, het scherm is en blijft wit :(

Ik moet zeggen dat ik wel tevreden was met met Flytouch, maar nu eerst even de verzekering afwachten voordat ik iets nieuws koop. Misschien dat er dan een betaalbare 10" A8 of A9 tablet op de markt is.

[ Voor 13% gewijzigd door ovaal op 18-01-2011 23:13 . Reden: linkje vergeten ]

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

abusimbal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:25:
[...]
Kan je beter een PoV nemen. Die kost bij Azerty nu 301€
Point of View (PoV) Tablet Topic
Levertijd is echter onbekend bij Azerty........

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
ovaal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:11:
Mijn Flytouch 2 is van tafel geflikkerd nadat een buurjongen aan het tafelkleed ging hangen. Nu is het alleen nog maar een slechte lamp, het scherm is en blijft wit :(

Ik moet zeggen dat ik wel tevreden was met met Flytouch, maar nu eerst even de verzekering afwachten voordat ik iets nieuws koop. Misschien dat er dan een betaalbare 10" A8 of A9 tablet op de markt is.
Is die hoes ook een beetje praktisch? Zie dat model hoes vaker langskomen, ook op ebay enz. Kun je wel een beetje fatsoenlijk de lader aansluiten en de toetsen bovenop bedienen als ie in de hoes zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ovaal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:11:

Geen los kabeltje intern?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:15:
nou check dit. motorola xoom blijft een mooi ding.. waarschijnlijk word dit wel een dure...
wel High End Media mogelijkheden, diepgaand. Ipad bijv niet. met ios

Hier een filmpje:

YouTube: Google's live demo of Android 3.0 Honeycomb at CES 2011#!
Inderdaad, tablets trokken mij eigenlijk niet zo aan... zowel android tablets als de iPad met die icoontjes.
Maar jeetje.. HoneyComb is echt super!! Ook de google apps zijn stuk voor stuk geniaal.

Google talk wordt nog groot.. gebruik het nu al heel veel. Helemaal als voice wordt ondersteund.
Het hele OS ziet er gelikt uit. Eindelijk eens een dikke stap voor op de andere OSen.. vind iOS nu wel echt ouderwets als je dat naast honeycomb zet... haha.

Wou ook bijna zo'n chinese tabletje kopen. Maar wacht nog even op een leuke van honeycomb en Cortex A9.
Die Xoom zou helemaal perfect zijn als hij een IPS scherm had zoals de iPad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

brama schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:30:
[...]

Lijkt mij idd dat de kabel van het LCD los is. Aangezien hij toch defect is gewoon effe open maken en checken. ;) Via google kan je wel howto's vinden.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:56:
[...]

Hebben die nu ( eindelijk ) al eens standaard een werkende Android Market ??
Nee, alleen via hack. Flash support trouwens ook. Maar voor een tweaker is dat toch niet zo een heel groot probleem, toch ?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Wou ook bijna zo'n chinese tabletje kopen. Maar wacht nog even op een leuke van honeycomb en Cortex A9.
Die Xoom zou helemaal perfect zijn als hij een IPS scherm had zoals de iPad...
Weet er iemand welk type panel er gebruikt word. Vind niets terug, misschien heeft de Xoom ook IPS, maar denk het niet, dan zouden ze dat toch uitdrukkelijk aangeven.

EDIT
Eerste hands on van 1 minuut met de Xoom dus geen video !
Tijdens een Verizon presentatie, werkend via LTE (4G)
YouTube: Hands on with Motorola XOOM

Wel een grote flater op het presenteerbordje 280x800 pixels i.p.v. 1280x800 8)7
http://i.zdnet.com/blogs/xoom-specs.jpg
Zoiets controleer je toch.

[ Voor 17% gewijzigd door abusimbal op 19-01-2011 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

brama schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:30:
[...]

Jammer genoeg niet, ik heb 'm als goede Tweaker natuurlijk bijna meteen opengemaakt met de tutorial van Statedroid. (let er wel op dat je de stylus er eerst uit haalt!)
De kabels zater er nog gewoon in, ik heb de kabel losgehaald en opnieuw vastgedrukt, maar helaas is het nog steeds een matige lamp geworden :(
Ik denk dat er ergens iets in de aansturing van het LCD scherm kaduuk is.

Het gekke is dat hij nog steeds gewoon opstart, als ik na een half minuutje het scherm ontgrendel blijft het scherm ook gewoon aan. Ook hoor ik zo af en toe een piepje voor de mail, maar die kan ik dan op mijn Desire gaan lezen.

@DJSmiley: ik kan vanavond wel even een paar pics posten als je interesse hebt.

[ Voor 0% gewijzigd door ovaal op 19-01-2011 10:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Welk onderdeel is het? Ik kan bijna aan alle onderdelen komen van de tablets die in China gemaakt worden.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
abusimbal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:49:
[...]

Nee, alleen via hack. Flash support trouwens ook. Maar voor een tweaker is dat toch niet zo een heel groot probleem, toch ?
Nee voor ONS niet nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

kiddyl schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:25:
Welk onderdeel is het? Ik kan bijna aan alle onderdelen komen van de tablets die in China gemaakt worden.
Ik weet niet waar het probleem zit, in het scherm zelf of in de aansturing. Na de val van de tafel is het scherm als ik 'm aanzet helder wit. Als ik onder een hoek kijk zie ik nog heel erg vaag waar de unlockbalk zit, verder is er helemaal niets te herkennen.
Als iemand dit herkend zou ik natuurlijk helemaal gelukkig zijn ;) , maar ook Google heeft mij nog niet verder geholpen. Er is wel een uitleg van hetzelfde probleem bij een Flytouch 1 op XDA, maar die werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Iets leuks gevonden:
http://cgi.ebay.com/5-Inc...blets&hash=item3cb0f5c9b5

Een Telechips tablet met Android 2.1. Niets bijzonders tot nu toe zou je zeggen. Maar we hebben het wel over een 5 inch tablet! lekker compact dus, maar toch beschikt hij over alle zelfde features als een 7" variant. Inclusief zelfde resolutie en HDMI!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind hem niet echt interessanter dan de archos 5 internettablet eigenlijk, hoewel die nog geen 2.1 of 2.2 heeft.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met resitieve tablet eens kijken of GBA / SNES emulators erop werken? Tiger GBA en Tiger SNES werken prima op mijn DHD, maar das multi touch, resitief is geen multitouch, dus dan zal je via ee usb toetsenbord moeten spelen??

Maar dat zou opzich mooi zijn voor die goedkope PMP's met Rockchips.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Voor de liefhebbers die niet uit China willen importeren vandaag op actiespullen.nl een tablet, maar kan iemand mij vertellen welk tablet dit is?
Volgens mij is er een flinke marge op gegooid, want hij is duurder dan de tablets met gelijkwaardige specs die ik hier heb zien langskomen(?).... Voordeel voor de ongeduldigen is natuurlijk dat je niet zo lang op je levering hoeft te wachten, maar ik laat hem aan mij voorbij gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luappul schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:43:
Voor de liefhebbers die niet uit China willen importeren vandaag op actiespullen.nl een tablet, maar kan iemand mij vertellen welk tablet dit is?
Volgens mij is er een flinke marge op gegooid, want hij is duurder dan de tablets met gelijkwaardige specs die ik hier heb zien langskomen(?).... Voordeel voor de ongeduldigen is natuurlijk dat je niet zo lang op je levering hoeft te wachten, maar ik laat hem aan mij voorbij gaan....
Hij is inderdaad vrij prijzig, die is gewoon de Gpad G10 ofzo. http://www.pandawill.com/...rt-gps-silver_p37699.html

Kost omgerekend 124.99 U.S. dollars = 92.8810285 Euros, goed daar zou nog BTW bovenop kunnen komen, en € 199 vindt ik geen dure prijs, je hebt het dan wel over Nederlandse prijzen, dus ze verdienen er vast niet zo bijsters veel aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Nog een demo op de Motorola Xoom van Honeycomb door iemand van Google.
YouTube: Google's live demo of Android 3.0 Honeycomb at CES 2011

En nog een NL winkel die de Xoom gaat verkopen "binnenkort"
http://yourtablet.nl/tabl...orola-xoom-android-tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Vandaag grote doos ontvangen van MP4nation :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Ik dacht dat ik ergens preorder prijzen zag staan van die xoom tabled en dat was rond de 650 pond. Als dat ook echt de prijs is dan vind ik dat voor een android tabled, ook al is het android 3.0, veels te hoog.

Ik heb de order van de Flytouch 2 geannuleerd en ben gegaan voor de ZT-180+. Vergeleken met zijn voorganger heeft hij nu 512mb ram, 4gb opslag, webcam, hdmi out en een adapter om een netwerk kabel aan te sluiten. Ook staat hier android 2.2 op. Voordeel is ook dat er een officiële website is waar je ook firmware kan downloaden, tevens is de community groter. (zoals xda forum).

Hier en hier een filmpje van de nieuwe versie, welke best wel snel is?

En hier heb ik hem besteld voor 134euri incl verzenden en excl import belasting.
Zie trouwens nu pas dat er ook een gratis plakplaatje bij zit. :P eerst maar even kijken of ze die niet "vergeten" zijn mee te sturen. 8) Werd trouwens erg snel verstuurd na het plaatsen van de bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ben benieuwd of dat een slimme zet is. Een screen protector zit ook standaard bij de Flytouch2.
En je mist nu GPS / Een 2de micro-SD slot / en een RJ45 poort.
En 512 MB en 4 GB is leuk maar ook die ZT180 mkII zal wellicht net aan Android2.3 kunnen draaien en in ieder geval geen Flash10.1 Maar we gaan het allemaal wel horen en lezen ;)

( mkII = model 2 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Vraag is inderdaad wat de prijs zal zijn. Zoals het er nu uit ziet wil ik een Xoom, maar indien meer dan 1000€ gaat Motorola hem buiten de markt prijzen. Waarschijnlijk komt er ook en WiFi only model dan een stuk goedkoper is.Maar zou graag het 32GB model met 3G en GPS willen. Een prijs vergelijkbaar met een iPad zoals tussen 600 en 800€ zou ik acceptabel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cooler_King schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:35:
Ik zou zowieso niet voor een Ramos gaan of een oude Rockchips.. Ramos schijnt een overpriced merk te zijn volgens deze guide: http://www.androidtablets...-what-get-what-avoid.html
Ik heb de Ramos T11AD net ontdekt op zoek naar mooie compacte Tabletjes, en hij is echt niet duur. €100 ongeveer, iets meer inclusief verzenden. En hij is redelijk netjes. OK, Rockchip is niet je-van-het, maar de GPU kan wel 720p aan. Voor de rest doet dit kleine apparaatje niet onder aan andere RockTabs. Sterker nog, ze hebben meer opslag en een extra feature: TV out. Geen HDMI helaas.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:20:
Ben benieuwd of dat een slimme zet is. Een screen protector zit ook standaard bij de Flytouch2.
En je mist nu GPS / Een 2de micro-SD slot / en een RJ45 poort.
En 512 MB en 4 GB is leuk maar ook die ZT180 mkII zal net aan Android2.3 kunnen draaien en in ieder geval geen Flash10.1 Maar we gaan het allemaal wel horen en lezen ;)

( mkII = model 2 )
GPS mis ik niet, ik ga die tabled niet over straat slepen of in de auto. :) en qua opslag. apps van google store nemen niet zoveel ruimte in en ik heb nog een 2gb misco sd kaartje liggen, om mee te beginnen. :P Als ik films of muziek ga afspelen gebruik is de usb stick. RJ45 kan je wel aansluiten met een verloopstekker die je erbij krijgt.
Voor flash heb je idd een betere cpu nodig, maar tablets van 10inch met die cpu zijn nu veels te duur.
En android 2.3 verwacht ik niet. Net zoals er geen offi update voor de oude zt180 is voor 2.2. Zelfde geld ook voor de Flytouch.

Voor zover mijn terughappen.. Ik ga nu eten. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:37:
[...]

Ik heb de Ramos T11AD net ontdekt op zoek naar mooie compacte Tabletjes, en hij is echt niet duur. €100 ongeveer, iets meer inclusief verzenden. En hij is redelijk netjes. OK, Rockchip is niet je-van-het, maar de GPU kan wel 720p aan. Voor de rest doet dit kleine apparaatje niet onder aan andere RockTabs. Sterker nog, ze hebben meer opslag en een extra feature: TV out. Geen HDMI helaas.
Ik denk dat ik die voor mijn vriendin wil kopen, in China kosten ze ongeveer € 60 en het is zeer compleet en compact en model vindt ik best mooi.

Het lijkt me zonder meer een goed alternatief voor iPod touch en deze is net wat grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
DutchMan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:37:
Voor zover mijn terughappen.. Ik ga nu eten. :Y)
Eet smakelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:28:
Kan iemand met resitieve tablet eens kijken of GBA / SNES emulators erop werken? Tiger GBA en Tiger SNES werken prima op mijn DHD, maar das multi touch, resitief is geen multitouch, dus dan zal je via ee usb toetsenbord moeten spelen??

Maar dat zou opzich mooi zijn voor die goedkope PMP's met Rockchips.
Ik heb op mijn oude SmartQ5 (4,3" resistief) naar tevredenheid een GBA emulator gedraaid, en mijn grootste probleem was niet eens het touchscreen, maar het ontbreken van fysieke knoppen.

De onscreen knoppen werkten goed, maar natuurlijk niet met alle games. 2 knoppen tegelijkertijd indrukken zorgt ervoor dat het touchscreen een punt pakt tussen je twee vingers in, in plaats van beide knoppen. Ik heb oa. Mario & Luigi Superstar Saga goed kunnen spelen, zei het met een beetje ergernis omdat de onscreen knoppen geen feedback geven, en erg vervelend worden na een tijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:37:
[...]

Als je hem zou bestellen online laat me dan je ervaringen weten? Of wil je dat ik er een mee neem voor je? Ze zijn zo licht dat het geen probleem is ( Als ik deze toch voor me vriendin ga kopen, maar dan wel pas in Maart ).
Sorbo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:03:
[...]

Ik heb op mijn oude SmartQ5 (4,3" resistief) naar tevredenheid een GBA emulator gedraaid, en mijn grootste probleem was niet eens het touchscreen, maar het ontbreken van fysieke knoppen.

De onscreen knoppen werkten goed, maar natuurlijk niet met alle games. 2 knoppen tegelijkertijd indrukken zorgt ervoor dat het touchscreen een punt pakt tussen je twee vingers in, in plaats van beide knoppen. Ik heb oa. Mario & Luigi Superstar Saga goed kunnen spelen, zei het met een beetje ergernis omdat de onscreen knoppen geen feedback geven, en erg vervelend worden na een tijdje spelen.
Maar single touch houdt toch in dat je maar op een plek tegenlijk kan aanraken? Ik heb multi touch, gaat opzich prima, maar het is net niet de GBA ervaring die ik vroeger had op de GBA zelf.

Ik had op Chinese video site gezien dat iemand het via een toetsenbord deed.

Net gevonden op merimobiles.com

[YouTube: http://www.youtube.com/v/htYaeo2XtlI]

http://www.merimobiles.co...sh_10_1_80_p/meri0532.htm

Een nette prijs voor internationaal aanbod.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
JA met 5% coupon ( welcome ) voor $193.74 incl. porto !!!!

Das +/- € 150,29 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:02:
[...]

Das +/- € 150,29 !!
Alleen volgens mij goedkoper te krijgen als je het in China zelf koopt of wholesale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik hoop dat ik dit niet ooit nog terug in mijn gezicht ga krijgen, maar eh... mooi niet dat ik ooit nog bij merimobiles ga bestellen. Ze zijn aardig wat duurder dan de aliexpressen, maar dat maken ze i.i.g. niet goed in communicatie! Met die herotab mid816 hebben ze zichzelf flink in de vingers gesneden. Niet omdat ze niet konden leveren, maar omdat ze zich eerst in tientallen bochten aan het wringen waren om te verhullen *dat* ze een leverprobleem hadden zonder actieve communicatie, inclusief liegen over items die zogenaamd al shipped zouden zijn.

Daarnaast ook nog orders niet op volgorde van bestelling afhandelen, waardoor het kan gebeuren dat degenen die snel bestelden (vroeg op 2e kerstdag, te zien aan order#) nu *nog* zitten te wachten tot ze eens gaan shippen. Terwijl anderen die veel later besteld hebben, zelfs weken later, wel al geholpen zijn.

Mja, ter compensatie bieden ze dan een hoesje-met-keyboard aan, maar zelfs de communicatie *daar*over loopt voor geen meter. Ik wacht nog op een reactie van een mail van 14 janu-fucking-ari.

Nee, voor mij nooit meer. Prutsers.

[ Voor 5% gewijzigd door brama op 19-01-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
Een nieuwe interessant 7 inch tablet met capacitief touchscreen op merimobiles

http://www.merimobiles.co...Flash_10_1_p/meri0552.htm

Deze wordt door Philip aangeboden als alternatief voor het gebrek aan herotab mid816 tablets, het is mij alleen niet duidelijk of dit voor lopende orders een meerprijs heeft.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:28:
Ik hoop dat ik dit niet ooit nog terug in mijn gezicht ga krijgen, maar eh... mooi niet dat ik ooit nog bij merimobiles ga bestellen. Ze zijn aardig wat duurder dan de aliexpressen, maar dat maken ze i.i.g. niet goed in communicatie! Met die herotab mid816 hebben ze zichzelf flink in de vingers gesneden. Niet omdat ze niet konden leveren, maar omdat ze zich eerst in tientallen bochten aan het wringen waren om te verhullen *dat* ze een leverprobleem hadden zonder actieve communicatie, inclusief liegen over items die zogenaamd al shipped zouden zijn.

Daarnaast ook nog orders niet op volgorde van bestelling afhandelen, waardoor het kan gebeuren dat degenen die snel bestelden (vroeg op 2e kerstdag, te zien aan order#) nu *nog* zitten te wachten tot ze eens gaan shippen. Terwijl anderen die veel later besteld hebben, zelfs weken later, wel al geholpen zijn.

Mja, ter compensatie bieden ze dan een hoesje-met-keyboard aan, maar zelfs de communicatie *daar*over loopt voor geen meter. Ik wacht nog op een reactie van een mail van 14 janu-fucking-ari.

Nee, voor mij nooit meer. Prutsers.
Het ging me meer om die review video's maar goed, ik zou zelf gewoon in China zelf kopen rechtstreeks via hiapad dan heb je ook zekerheid dat je geen kopie koopt, op aliexpress is moeilijk om te zien welke nou echt een hiapad is en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
janesh schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:32:
Een nieuwe interessant 7 inch tablet met capacitief touchscreen op merimobiles

http://www.merimobiles.co...Flash_10_1_p/meri0552.htm

Deze wordt door Philip aangeboden als alternatief voor het gebrek aan herotab mid816 tablets, het is mij alleen niet duidelijk of dit voor lopende orders een meerprijs heeft.
Mooi. Misschien in plaats van de capacitieve wits genomen als ie al op de de site had gestaan.
Niet dat die het niet super doet.

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-01-2011 20:46 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:02:
[...]

Das +/- € 150,29 !!
Hoe kom je aan die 193.74$? hij is 184$ en daar gaat toch 5%van af? Moet je op deze site wel op geen verzendkosten betalen?
Zonder verzendkosten kwam ik uit op max 160 euro met belasting?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:00:
[...]

Hoe kom je aan die 193.74$? hij is 184$ en daar gaat toch 5%van af? Moet je op deze site wel op geen verzendkosten betalen?
Je moet bij checkout de coupon code welcom toevoegen en dan kom je met de goedkoopste verzending uit op 193.74 U.S. dollars = 143.457979 Euros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/VoordeMAVOersonderons.png

YipMan heeft wel een erg gunstige dollarkoers ;) www.xe.com

Ik nam 1 : 1,29 wat dat is waar PayPal volgens mij NU mee rekent.

[ Voor 14% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 19-01-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:06:
[...]

Net gevonden op merimobiles.com

[video]

http://www.merimobiles.co...sh_10_1_80_p/meri0532.htm

Een nette prijs voor internationaal aanbod.
Kuch.. misschien handig als je eens de voorgaande topics leest? De IMX515 is al uitgebreid besproken en die links zijn ook al heel vaak gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:08:
[...]

[afbeelding]

YipMan googlet vast ook op '194 usd in eur'. Dat doe ik namelijk ook altijd :P Ja, paypal is ietsje duurder, maar gruwelijk ver zal je er niet vanaf zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:26:
[...]

YipMan googlet vast ook op '194 usd in eur'. Dat doe ik namelijk ook altijd :P Ja, paypal is ietsje duurder, maar gruwelijk ver zal je er niet vanaf zitten.
Oh het zit in me iGoogle, paypal hanteer andere minder gunstige wisselkoersen, dus best kun je gewoon met credit card betalen wat ook via paypal kan ( Buiten dat paypal hoge fees voor verkopers heeft kloten ze hun kopers ook nog met een extra lage wisselkoers ).

@Cooler_King

Weet ik en heb ik zelf ook al vaker over gehad, niet zo klagen he, links mogen rustig opnieuw gepost worden als ze al tig pagina's verder staan, want dit topic gaat snel en ik denk niet dat veel mensen alle pagina;s gaan lezen en gewoon beginnen te lezen waar de discussie gebleven is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:08:
[...]

[afbeelding]

Oke bedankt! en hier heb je al 5% korting :( ?
maarja dan zit ik er nog steeds mee moet ik wel of geen btw betalen:P dat is bij iedereen de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Is er al bekend of een chinese tablet ook honeycomb gaat draaien? Kan er niet veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:40:
[...]
maarja dan zit ik er nog steeds mee moet ik wel of geen btw betalen :P dat is bij iedereen de vraag !
Ja dat is een beetje mazzel hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 06-09 16:41
DaDude schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:44:
Is er al bekend of een chinese tablet ook honeycomb gaat draaien? Kan er niet veel over vinden.
Vast, er zal echt wel een chinese tablet met honeycomb gaan komen, waarom niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Heeft iemand DEZE Herotab M802 inmiddels besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:50:
[...]

Ja dat is een beetje mazzel hebben :X
Mjah... MM had op de pakbon een e-reader met een waarde van 50 dollar gezet, maar ik moest 25 euro btw betalen. Dat is nog altijd flink minder dan 19% van 190 euro dus ik denk dat ze de boel hebben gescand en de waarde van de gewone Wits A81 geteld hebben bij de douane of zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Argh lastig lastig.
Ik had voorgenomen om geen Tablet meer te nemen en te wachten op de Tegra 2 smarpthones van LG en Motorola, maar het ziet er naar uit dat ik eerder door ga met mijn huidige telefoon en een SIM-only abbo neem (ik ga naar het buitenland). Scheelt tientallen euros per maand.

Maar om mijn gadget fanatisme te bevredigen ga ik dan toch maar een tablet nemen. Je moet toch wat ;)

Dus dan heb ik een paar overwegingen. Die kleine 5" tablets zijn leuk, compact en doen vaak niet onder aan hun 7 inch tegenhangers. Maar aan compactheid heb ik niets als ik onderweg niet kan internetten. In NL zal dit geen probleem zijn, maar in het buitenland wel.
7" of 8" dan. 10" vind ik echt te groot.
Twee tablets die ik geniaal vind: de aPad A8, 8" freescale Cortex a8 cpu, redelijk goed en goedkoop (€135 incl verzenden) en de Dropad A8. Die is helemaal fantastisch, snel, responsief, capitatief en compleet. Maar wel 100€+ duurder.

Het enige wat de aPad mist is HDMI, dan is hij compleet voor mij. Kent iemand anders een goedkope Cortex A8 tablet mét HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe aPad zou HDMI hebben zie ik op deze foto.

Afbeeldingslocatie: http://hiapad.com/wp-content/uploads/2011/01/5.jpg

Zeker die 5 inch tablets zijn zeker goedkoop en handig om mee te nemen, maar het zit beetje tussen een PMP en tablet, maar beide kunnen online mobiel online via 3G of je moet een mifi op zak hebben.

Pros van die 5 inch tablets, complete feature set, redelijke goeie specs en goed budget model voor onder de € 100.

Mins is dat er geen flash op afgespeeld kan worden en dat een Rockchip natuurlijk iets tragere is.

Ramos T11AD, kun je trouwens externe 3G op aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:09:
De nieuwe aPad zou HDMI hebben zie ik op deze foto.

[afbeelding]
Goed nieuws, maar is deze even duur? En wanneer is hij beschikbaar?
Ramos T11AD, kun je trouwens externe 3G op aansluiten.
Klopt. Maar mijn smartphone heeft wireless tether dus alles met Wifi heeft indirect ook 3G bij mij ;)
Plus in het buitenland ga ik geen abbo's nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand deze 10-inch iPuter (nice specs)
http://tinyurl.com/64bz2nx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:07
Alleen geen prijs erbij... ziet er verder wel goed uit :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat er een 2e tablet van Notion Ink in de pijplijn zit. de Eve.... iemand al wat meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Eve idd; dat is waar ik op doelde.
The eagle-eyed may have spotted the company’s second sequel on the timeline, currently known as the Notion Ink Eve. Unfortunately they won’t be drawn on what exactly Eve is, beyond saying it’s “a completely new concept”. We’ve heard rumors of a Notion Ink smartphone – their experience with Android and existing team of developers would put them in a strong position in terms of the software, certainly – but we’ll have to wait a while before we find out for sure what Eve is.
Indien het en tablet wordt, zou NI in zijn eigen voet schieten als ze daar nu al specs van naar buiten zouden brengen. Ze zullen eerst wat ontwikkelingskosten terug moeten verdienen om investeerders tevreden te houden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Vandaag douane formulier ontvangen voor de Gpad G10.. eerst 4 weken gewacht en nu dus misschien nog extra betalen ook.. pandawill zei wel dat ze hem als gift hadden verstuurd, dus dat heb ik ook maar aangegeven op het formulier.. als waarde hadden ze 20 USD ingevuld maar ik heb zelf 40 USD aangegeven omdat het 2 stuks zijn. Als ze het als geschenkszending erkennen dan zit ik tot 45 euro safe toch? Maar kan zijn dat ik dan zowieso inklaringskosten moet betalen.

[ Voor 24% gewijzigd door Cooler_King op 20-01-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Denk jij niet dat je die brief wellicht heb gekregen omdat ze al hebben gekeken naar de inhoud ?
En heb geconstateerd dat $ 40,-- niet klopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Ik denk dat je het beste je goederen kan laten versturen met op de vrachtbon de juiste inhoud en de kosten ervan.
Volgens mij komen er erg veel giften of "samples" uit china en dat ze daarom meer op die dingen gaan controleren?
Mijn pakket ligt op het sorteercentrum in honkong of hij is onderweg hierheen. Ik ga zo even de verkoper vragen hoe hij hem heeft verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Laatst online: 01-09 17:08
DutchMan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:06:
Ik denk dat je het beste je goederen kan laten versturen met op de vrachtbon de juiste inhoud en de kosten ervan.
Volgens mij komen er erg veel giften of "samples" uit china en dat ze daarom meer op die dingen gaan controleren?
Mijn pakket ligt op het sorteercentrum in honkong of hij is onderweg hierheen. Ik ga zo even de verkoper vragen hoe hij hem heeft verstuurd.
Ik denk ook dat je dat het beste kunt doen om eventuele problemen te voorkomen. De mijne is momenteel ook verzendklaar in Hongkong. Ik denk dat die morgen in Amsterdam gaat aankomen en dan nog even wachten dus dan ergens volgende week binnen en dan lekker prusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Cooler_King schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:24:
Vandaag douane formulier ontvangen voor de Gpad G10.. eerst 4 weken gewacht en nu dus misschien nog extra betalen ook.. pandawill zei wel dat ze hem als gift hadden verstuurd, dus dat heb ik ook maar aangegeven op het formulier.. als waarde hadden ze 20 USD ingevuld maar ik heb zelf 40 USD aangegeven omdat het 2 stuks zijn. Als ze het als geschenkszending erkennen dan zit ik tot 45 euro safe toch? Maar kan zijn dat ik dan zowieso inklaringskosten moet betalen.
Tot 21 euro is BTW vrij.

Ik zou persoonlijk nooit 2 tegelijk laten verzenden. Dat is toch een aardig pakketje, dus valt het op en pikken ze hem eerder uit. Gewoon 1 bestellen en daarna de volgende erachteraan. Dat maakt die Chinezen niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Damocles.NL schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:04:
[...]
Ik zou persoonlijk nooit 2 tegelijk laten verzenden. Dat is toch een aardig pakketje, dus valt het op en pikken ze hem eerder uit. Gewoon 1 bestellen en daarna de volgende erachteraan. Dat maakt die Chinezen niks uit.
Daarom zei ik je moet af en toe wat geluk hebben })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
De support van MM is idd vrij ruk. Ze reageren vooralsnog niet op mails met de vraag of ze de car mount die ze niet meegestuurd hebben nasturen. En de 15$ refund voor de gps optie die ik toevoegde maar al standaard in het apparaat zit (stom dát je die optie wel toe kon voegen) die ze me in het weekend beloofden is ook nog steeds niet gedaan.

Wat betreft mp4nation wacht ik nog tot mijn tracking# voor de Rocktab te tracken is bij HK post. Op mijn vraag daarover bij mp4nation kreeg ik wel snel een antwoord. (HK post schijnt traag te zijn en ze verzekerden me dat het item verstuurd is) Nog maar wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:13:
[...]

Daarom zei ik je moet af en toe wat geluk hebben })
Of je moet gewoon naar China gaan zoals mij >:) Trouwens iemand nog gekeken naar de Ramos T11AD, hij kost in China zelf € 60 en daarvoor heb je dus in feite een zak tablet, met 8gb intern hd en 256mb ram en Rockchip.

De prijs is echt goedkoop, aangezien meeste Rocktabs toch wat duurder zijn en vooral minder intern opslag hebben.

En voor goedkope tablet met betere specs lijkt me duidelijk dat je bij de hiapad freescale moet wezen, maar deze Ramos kost de helft van die hiapad.

Ik weet uit vertaalde Chinese feedback uit te maken: Goeie prijs, maar geluid is niet zo goed, ik gok dat ze over de boxjes hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
Ik kreeg vandaag de vervanging van mijn naar Nowsupplier teruggestuurde DOA binnen. De 8 inch freescale imx515, die ik al had afgeschreven. Is 24 december verstuurd met china post, en evenals de tmdmid van pandawill vorige week zonder naheffing. :)

En @ Xanderdrake Je had het over die freescale en zijn prijs. De herotab M802 van MM is wel duurder en heeft een gevoeliger ietwat shaky touchscreen en die van mij een matige bouwkwaliteit. Dit laatste schijnt de laatste batches beter te zijn hoewel ik hier geen last van heb. De Nowsupplier uitvoering die komt in een witte doos is tikje groter van formaat, betere bouwkwaliteit iets helderder scherm, goedkoper plm. 170 dollar freeshipping maar iets minder gevoelig touchscreen. En tenslotte je had het ook over de dropad, de samsung hummingbird is toch een tikje sneller dan de freescale I.MX515 wat ik een voordeel vind.

[ Voor 8% gewijzigd door janesh op 20-01-2011 21:02 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janesh schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:55:
Ik kreeg vandaag de vervanging van mijn naar Nowsupplier teruggestuurde DOA binnen. De 8 inch freescale imx515, die ik al had afgeschreven. Is 24 december verstuurd met china post, en evenals de tmdmid van pandawill vorige week zonder naheffing. :)

En @ Xanderdrake Je had het over die freescale en zijn prijs. De herotab M802 van MM is wel duurder en heeft een gevoeliger ietwat shaky touchscreen en die van mij een matige bouwkwaliteit. Dit laatste schijnt de laatste batches beter te zijn hoewel ik hier geen last van heb. De Nowsupplier uitvoering die komt in een witte doos is tikje groter van formaat, betere bouwkwaliteit iets helderder scherm, goedkoper plm. 170 dollar freeshipping maar iets minder gevoelig touchscreen. En tenslotte je had het ook over de dropad, de samsung hummingbird is toch een tikje sneller dan de freescale I.MX5 wat ik een voordeel vind.
Ik heb al paar keer gezegd dat hiapad zelf niet exporteer, de kans is gewoon zeer groot dat je hem van andere fabrikant koopt, en als de prijs te laag is dan zal er wel iets mis zijn.

Daar werd bij vorige hiapad ook al veel voor gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Ik ben van plan een goedkope android tablet aan te schaffen. Voor wat te internetten op de bank en wat mee te spelen etc. Nu zijn er genoeg goedkope exemplaren op de welbekende chinese sites te vinden.
Maar door de bomen zie ik het bos niet meer.
Nu is mijn vraag, welke tablet voor ongeveer €100 is de beste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
VulcanRaven schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:13:
Ik ben van plan een goedkope android tablet aan te schaffen. Voor wat te internetten op de bank en wat mee te spelen etc. Nu zijn er genoeg goedkope exemplaren op de welbekende chinese sites te vinden.
Mmmmm, wil niet heel vervelend reageren, maar deze vraag is inmiddels al 10 keer beantwoord de afgelopen maand. Even een paar pagina's terug lezen en je hebt je antwoord.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VulcanRaven schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:13:
Een Rocktab of Ramos T11AD, maar serieus € 100 is wel erg weinig, als je belasting komt te dokken ga je er sowieso over en beetje betere en toch niet dure Android tablet kost je toch al gauw € 150 en dan heb je nog geen belasting gedokt.

Ik lees net over Ramos T11AD, batterij duur is meer dan 2 uur, niet echt lang als je dat ding als MP4 speler wilt gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:18:
[...]

Een Rocktab of Ramos T11AD, maar serieus € 100 is wel erg weinig, als je belasting komt te dokken ga je er sowieso over en beetje betere en toch niet dure Android tablet kost je toch al gauw € 150 en dan heb je nog geen belasting gedokt.

Ik lees net over Ramos T11AD, batterij duur is meer dan 2 uur, niet echt lang als je dat ding als MP4 speler wilt gebruiken.
De belasting is een risicofactor. Daarvan ben ik op de hoogte. Maar het enige dat ik er eigenlijk mee wil is Surfen + Boeken/Stripboeken lezen erop. Dus dan voldoet eigenlijk elke tablet zo'n beetje?

Ik heb op Dealextreme enkele gezien van rond de 100 euro en als ik daarvan de filmpjes bekijk voldoen deze aan mijn eisen. Het enige waar ik bezorgd om ben is de kwaliteit van de apparaten. Niet dat ik eentje bestel die over 2 weken al kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Balen:

Sorry, the following item is currently out of stock: Witstech A81G Capacitive Multitouch (3G via USB dongle) android 2.2 GPS

----

Weet iemand waar ik deze nog kan halen?

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VulcanRaven schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:37:
[...]

De belasting is een risicofactor. Daarvan ben ik op de hoogte. Maar het enige dat ik er eigenlijk mee wil is Surfen + Boeken/Stripboeken lezen erop. Dus dan voldoet eigenlijk elke tablet zo'n beetje?

Ik heb op Dealextreme enkele gezien van rond de 100 euro en als ik daarvan de filmpjes bekijk voldoen deze aan mijn eisen. Het enige waar ik bezorgd om ben is de kwaliteit van de apparaten. Niet dat ik eentje bestel die over 2 weken al kapot is.
Bij Point of View kun je voor € 129, een tablet met Rockprocessor krijgen. pricewatch: Point of View Mobii Tablet 7" GenII

Niet voor een of andere, maar met belasting zit je waarschijnlijk ook gauw op dat bedrag, maar je kunt kijken op die Ramos wat ik noemde of een Rocktab. De cpu in die POV tablet zit ook in de Ramos en meerdere nieuwe Rockchips modellen, je gaat alleen goedkoper in China krijgen als je daar zelf bent.

En volgens mij ben je niet in China of wel? Anders had je tussen de € 60 en € 115 wel goeie keuze, voor € 115 heb je al een hiapad met a8 en voor € 60 die Ramos, maar telechips en andere Rockchip tablets zijn ook niet zo duur.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Laatst online: 01-09 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:18:
[...]

Ja, 2 uur speeltijd is inderdaad wel erg kort. Dat moet toch wel langer kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
vyndrox schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:37:
Balen:

Sorry, the following item is currently out of stock: Witstech A81G Capacitive Multitouch (3G via USB dongle) android 2.2 GPS

----

Weet iemand waar ik deze nog kan halen?
Ik heb hem nog nergens anders gezien. Is deze geen idee? Ik weet alleen niet of ie al net zo stabiel is...
En pre-order maar misschien wel binnenkort al te leveren?

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-01-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retir schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:49:
[...]

Ja, 2 uur speeltijd is inderdaad wel erg kort. Dat moet toch wel langer kunnen?
Weet niet, misschien langer als je scherm uit hebt? Maar 2 uur is in algemeen wel erg kort, ik kan niet echt lezen wat ze dan gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:53:
[...]

Weet niet, misschien langer als je scherm uit hebt? Maar 2 uur is in algemeen wel erg kort, ik kan niet echt lezen wat ze dan gedaan hebben.
Wel treurig weinig. Heb met de Wits in twee uur nog niet de halve batterij leeg. En hij wordt tot nu toe nog na elke keer opladen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:55:
[...]

Wel treurig weinig. Heb met de Wits in twee uur nog niet de halve batterij leeg. En hij wordt tot nu toe nog na elke keer opladen beter.
Maar goed weinig duidelijk over batterijen van die dingen, ik las 2 keer vertaald iets van batterij zou ongeveer 2 uur mee gaan, dan vraag me af wat apparaat gedaan heeft dan, want als hij langer mee zou ga met muziek afspelen dan is dat waarschijnlijk acceptabel, maar niet voor als je op reis bent.

Overigens die Ramos is wel al veel verkocht, dus opzich nog geen slechte keus, maar van batterij is niet veel te verwachten, er stond bij een haalde meer dan 2 uur, goed als die 2 uur met wifi is of film kijken dan is nog redelijk acceptabel ( Mijn laptop haalt ook niet meer ), maar bij muziek afspelen hoop je toch dat batterij langer mee gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Hyp Hyper schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:53:
[...]

Ik heb hem nog nergens anders gezien. Is deze geen idee? Ik weet alleen niet of ie al net zo stabiel is...
En pre-order maar misschien wel binnenkort al te leveren?
Die lijkt me ook zeer goed.
Echter inderdaad alleen pre-order, ben benieuwd wanneer deze leverbaar is.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen vergeet die Window, Onda, Ramos MID / MP4 / Tablet, de batterij duur moet echt waardeloos zijn en ik was kijken voor mijn vriendin, maar heb haar net voor € 192,36 bij It's een iPod touch gekocht, ze hebben daar de geen btw actie, loont echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:20:
Mensen vergeet die Window, Onda, Ramos MID / MP4 / Tablet, de batterij duur moet echt waardeloos zijn en ik was kijken voor mijn vriendin, maar heb haar net voor € 192,36 bij It's een iPod touch gekocht, ze hebben daar de geen btw actie, loont echt.
Handige info in een Android Tablet topic. Een apparaat met iOS, iets waar de mensen hier niet naar op zoek zijn.

Ben zelf nog hard aan het twijfelen of ik wel een tablet wil. Wil dan eigenlijk een 10 inch, maar die zijn me nog wat prijzig met redelijk goede specs.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:37:
[...]

Handige info in een Android Tablet topic. Een apparaat met iOS, iets waar de mensen hier niet naar op zoek zijn.

Ben zelf nog hard aan het twijfelen of ik wel een tablet wil. Wil dan eigenlijk een 10 inch, maar die zijn me nog wat prijzig met redelijk goede specs.
Wie zeg dat Android gebruikers niet geinteresseerd zijn in iOS? Het is uitstekend gebruiksvriendelijk voor vrouwen 8)7 Het ging me erom dat die goedkope PMP's niet het geld waard zijn, wel goedkoop maar geen lang batterijduur en omdat ik iets moois voor mijn vriendin wou kopen heb ik voor haar de iPod Touch gekocht omdat veel beter is, A4 procceser zoals de iPhone, retina display, multitouch, kost wel dubbele van die goedkope PMP's maar er zijn nog geen andere goeie merken die iets hebben zoals de iPod touch.

Ik vindt die restitieve tablets wel goedkoop en ook wel goed maar je hebt niet echt garantie en zoiets moet je niet willen schenken omdat het kopie van iPad is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

YipMan heeft wel een goed punt. Een van de punten waar een Apple product echt altijd op zal winnen is acuu en standby tijd. Dat is ook iets wat je in acht moet houden.

Die 5" tabletjes zullen inderdaad niet lang mee gaan. Het is immers precies dezelfde hardware, alleen veel minder plek voor een accu. En accutijden stonden al druk bij de Chinese tablets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:16:
[...]
Wie zeg dat Android gebruikers niet geinteresseerd zijn in iOS? Het is uitstekend gebruiksvriendelijk voor vrouwen 8)7 [...]
Ik vindt die restitieve tablets wel goedkoop en ook wel goed maar je hebt niet echt garantie en zoiets moet je niet willen schenken omdat het kopie van iPad is.
Beter een kleine diamant dan een grote zirkoon. Toch?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:16:
[...]

Wie zeg dat Android gebruikers niet geinteresseerd zijn in iOS? Het is uitstekend gebruiksvriendelijk voor vrouwen 8)7 Het ging me erom dat die goedkope PMP's niet het geld waard zijn, wel goedkoop maar geen lang batterijduur en omdat ik iets moois voor mijn vriendin wou kopen heb ik voor haar de iPod Touch gekocht omdat veel beter is, A4 procceser zoals de iPhone, retina display, multitouch, kost wel dubbele van die goedkope PMP's maar er zijn nog geen andere goeie merken die iets hebben zoals de iPod touch.

Mijn comment kwam een beetje fout over denk ik.
Waar ik op doelde is dat een apparaat, met een schermformaat van 3,5 inch (vind ik persoonlijk erg klein om een tablet te noemen) met iOS als operating system, niet echt als tablet aangemerkt kan worden, laat staan een Android tablet.

Verder ben ik het volledig met je eens dat de iPod touch een goede PMP is, en dat hij (voor de meeste mensen) beter is als de chinese 4 of 5 inch devices. Ikzelf vind de apple producten overpriced, maar ben ook van mening dat android of iOS devices met een dergelijk klein scherm, dus als PMP, niet in dit topic thuishoren omdat ze niet onder tablet vallen (mijnsinziens).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
offtopic:
Wil daar wel even op reageren. Ik heb 2 tablets
Maar zoek een nieuwe telefoon.
En toen kwam ik dit tegen met 4,3" en Android2.2 Froyo en 800*480 en Qualcomm Snapdragon 1 Ghz :9

Ja je raadt het al de HTC Desire HD. En wat wil nou...op GSMwijzer(.nl) ;

Eenmalig 80 euro , Aansluitkosten 24,95 euro.
T-Mobile Relax 130 min & Incl. Internet Plus
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 25,50 p/m
( Zonder de eenmalige kosten ! )

YouTube: HTC Desire HD vs iPhone 4

Is ook net geen tablet maar voor die centen wel heel erg leuk....

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-01-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:43:
offtopic:
Wil daar wel even op reageren. Ik heb 2 tablets
Maar zoek een nieuwe telefoon.
En toen kwam ik dit tegen met 4,3" en Android2.2 Froyo en 800*480 en Qualcomm Snapdragon 1 Ghz :9

Ja je raadt het al de HTC Desire HD. En wat wil nou...op GSMwijzer(.nl) ;

Eenmalig 80 euro , Aansluitkosten 24,95 euro.
T-Mobile Relax 130 min & Incl. Internet Plus
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 25,50 p/m
( Zonder de eenmalige kosten ! )

Is ook net geen tablet maar voor die centen wel heel erg leuk....
[sub] ja dit had ik ook lang in het achterhoofd, maar dankzij omstandigheden heb ik toch maar een sim-only abbo genomen ik regel ik alsnog een Tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:19:
[...]

Mijn comment kwam een beetje fout over denk ik.
Waar ik op doelde is dat een apparaat, met een schermformaat van 3,5 inch (vind ik persoonlijk erg klein om een tablet te noemen) met iOS als operating system, niet echt als tablet aangemerkt kan worden, laat staan een Android tablet.

Verder ben ik het volledig met je eens dat de iPod touch een goede PMP is, en dat hij (voor de meeste mensen) beter is als de chinese 4 of 5 inch devices. Ikzelf vind de apple producten overpriced, maar ben ook van mening dat android of iOS devices met een dergelijk klein scherm, dus als PMP, niet in dit topic thuishoren omdat ze niet onder tablet vallen (mijnsinziens).
Ohja het is ook geen tablet, maar die 4 a 5 inch zaten tussen PMP en tablet beetje en ja iPod is inderdaad niet zo'n groot scherm, maar daar vanaf gezien heeft het de zelfde mogelijkheden als een iPad of tablet, alleen scherm is kleinere.

Dus wou mensen gewoon even waarschuwen dat als ze zoiets kopen dat je dan aan duurkoop doet, want die 1,5 inch valt te verwaarlozen.

Stja die formaten horen hier niet thuis, maar waar dan? Er is geen PMP Android topic en Android PMP zijn nog in aan tocht en zullen niet veel goedkoper zijn dan iPod Touch en een Samsung Galaxy Player zou ik niet willen.

Ik zou wel kopen als het door fabrikant als HTC gemaakt wordt, die hebben echt hele goeie reputatie, veel mensen kiezen voor HTC zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Nu het toch een beetje het onderwerp is, voegt een Archos 70 veel toe als je ook ipod touch 4g hebt? Resolutie van ipod is hoger maar scherm van archos is groter. De archos is gewoon om mee te internetten op de bank en te klooien met android.
Een archos zou ik dan ook nooit meenemen ergens naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:32:
Nu het toch een beetje het onderwerp is, voegt een Archos 70 veel toe als je ook ipod touch 4g hebt? Resolutie van ipod is hoger maar scherm van archos is groter. De archos is gewoon om mee te internetten op de bank en te klooien met android.
Een archos zou ik dan ook nooit meenemen ergens naartoe.
Een woord nee gewoon, heb mij die vraag zelf ook gesteld en kwam erop neer nee, je moet gewoon eerlijk tegen jezelf wezen, ik zie ook geen toegevoegde waarde aan een Android tablet tegen over een Android high end smartphone.

Maar een goedkope Android tablet is wel leuk als je beetje met Android ilt spelen, maar niet dat je zegt je kunt er meer mee dan je iPod touch 4g.

En zolang een tablet niet de functie van een netbook / PC over gaat nemen zie ik er nog niet veel voordeel in, maar ik geloof dat je op iPad ook documenten goed bewerken kan, maar ik zou dan ook gewoon willen kunnen webcammen en dergelijke en dat gaat maar met bepaalde programma's.

Eigenlijk zijn tablets grote smartphones, ik had liever gezien dat op iPad gewoon bijvoorbeeld Mac programma's kan draaien en op Linux tablet's Linux's programma's maja die chat programma van msn is er niet eens voor Linux en van QQ is nog niet zo goed ontwikkeld en heeft geen webcam functionaliteit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:39:
[...]

Een woord nee gewoon, heb mij die vraag zelf ook gesteld en kwam erop neer nee, je moet gewoon eerlijk tegen jezelf wezen, ik zie ook geen toegevoegde waarde aan een Android tablet tegen over een Android high end smartphone.

Maar een goedkope Android tablet is wel leuk als je beetje met Android ilt spelen, maar niet dat je zegt je kunt er meer mee dan je iPod touch 4g.

En zolang een tablet niet de functie van een netbook / PC over gaat nemen zie ik er nog niet veel voordeel in, maar ik geloof dat je op iPad ook documenten goed bewerken kan, maar ik zou dan ook gewoon willen kunnen webcammen en dergelijke en dat gaat maar met bepaalde programma's.

Eigenlijk zijn tablets grote smartphones, ik had liever gezien dat op iPad gewoon bijvoorbeeld Mac programma's kan draaien en op Linux tablet's Linux's programma's maja die chat programma van msn is er niet eens voor Linux en van QQ is nog niet zo goed ontwikkeld en heeft geen webcam functionaliteit.
Nu begin ik toch wel zwaar te twijfelen, als ik de archos al had, dan zou die eigenlijk alles vervangen van m'n ipod behalve de muziek, en op reis zou ik de ipod meenemen. En anders zou een goedkope chinese tablet beter zijn, maar dat zijn weer resistieve touchscreens, internetten word er dan neit fijner op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:08
Overzicht van hier populaire tablets
Info komt voornamelijk van internet. Wijzigingen voorbehouden. Nuttige Aanvulligen/Opmerkingen welkom
NamenHerotab MID816
TMD MID
A-816
Herotab C8
Dropad A8
Herotab M802
APAD IMX515
WOWPad
SuperPAD
Flytouch II
CEM111
GPAD GF10
CPU Samsung S5PV210 Samsung S5PV210 Freescale IMX515 InfoTM IMAPX220
Type Cortex A8 Cortex A8 Cortex A8 ARM11
Snelheid 1.2GHz 1GHz 800MHz 1GHz
RAM (MB)512 512 512 256
ROM 4GB 4GB 4GB 2GB
Scherm (inch) 8 7 8 10.2
Scherm res 800*600 800*480 800*600 1024*600
Touch ResistiefCapacitief Resistief Resistief
OS Android 2.2 Android 2.2 Android 2.2 Android 2.1
USB HOST x x x x
USB SLAVE x x
RJ45 x
3G intern
GPS intern x
HDMI x x x
Webcam 2MP 1.3MP 1.3MP
Afmetingen (mm) 208*158*13.5 196.5*125*14.5209*161.5*14 270*170*23
Gewicht (gr) 450 510 500 700
Accu 2400mAh 7.4V 3500mAh 3.7V2100mAh 7.4V 3800mAh 7.4V
Prijzen MM: $229.99 ex
PW: $215.99 in
MM: $249.99 exMM: $184.99 ex PW: $190.99 in
Efox €134.99 in
LITB$199.99 ex

Namen Gpad Gforce MID9.7 Zenithink ZT-180 Gpad G10 RockPAD
CPU Freescale IMX515 ZT180 Telechips 8902 Rockchip RK2818
Type Cortex A8 ARM11 ARM11 ARM11
Snelheid 800MHz 800MHz 800MHz 720MHz
RAM (MB) 512 256 256 256
ROM 8GB 2GB 4GB 2GB
Scherm (inch) 9.7 10.2 7 7
Scherm res 1366*768 1024*600 800*480 1024*600
Touch Capacitief Resistief Resistief Resistief
OS Android 2.2 Android 2.1 Android 2.1 Android 2.1
USB HOST x x x x
USB SLAVE x x x x
RJ45 x
3G intern
GPS intern
HDMI ? x
Webcam 2MP 1.3MP 0.3MP
Afmetingen (mm) 242*190*14 278*185*25 191*119*14 202*132*13
Gewicht (gr) 775 xxx 326 694
Accu 3600mAh 7.4V 2400mAh 7.4V 3200mAh 3.7V 2600mAh 7.4V
Prijzen PW: $349,99 in MM: $174,99 ex PW: $124,99 in PW: $139,99 in

Namen PoV MobII GenII PoV MobII Tegra Witstech A81G Witstech A81G CAP
CPU Rockchip RK2812 Nvidia Tegra 250 TI OMAP3 TI OMAP3
Type ARM11 Cortex A9 Cortex A8 Cortex A8
Snelheid 600MHz 1GHz *2 800MHz 800MHz
RAM (MB) 256 512 256 256
ROM 84B 512MB 2GB 2GB
Scherm (inch) 7 10,1 7 7
Scherm res 800*480 1024*600 800*480 800*480
Touch Resistief Capacitief Resistief Resistief
OS Android 2.1 Android 2.2 Android 2.2 Android 2.2
USB HOST x x x
USB SLAVE x x x
RJ45
3G intern
GPS intern x x
HDMI x
Webcam 1.3MP
Afmetingen (mm) xxx xxx 180*110*15 180*110*15
Gewicht (gr) xxx 730 xxx xxx
Accu 4000mAh 3.7V 3300mAh 7.4V 2900mAh 3.7V 2900mAh 3.7V
Prijzen Tweakers PW: €129 ex Tweakers PW: €297.26 ex MM: $199.99 ex MM: $259.99 ex

[ Voor 247% gewijzigd door niekvanprooijen op 21-01-2011 18:28 . Reden: Ruzie met de editor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:39:
[...]

Jawel, natuurljk heeft een goed Android tablet toegevoegde waarde.
Hoezo, er hoeft maar 3G en GPS op te zitten en je kan hardware technisch al meer. :?
Een tablet kan mijn inziens makkelijk de functie van een netbook overnemen.
Bestaat al jaren voor windows, heet TabletPC: Het grote Tablet PC topic ;)

Hoewel het leuk is om te kijken naar een zo goedkoop mogelijk tablet met zijn eigen beperkingen moet je niet vergeten dat een duurder maar completer uitgevoerd Android tablet wel degelijk toegevoegde waarde heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door troftnom op 21-01-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hardware.tom

Ik denk dat internetten fijner is op een iPod touch dan een goedkope Chinese tablet met beetje vergelijkbare specs maar met resitief scherm.

Ik denk persoonlijk niet dat een tablet voor je meerwaarde heeft buiten het grotere scherm, kijkt het vervangt ook nog niet de netbook, die kon tenminste alles wat je van goedkope computer verwachte op gebied van communicatie, bij tablets duurt nog eer je QQ met video chat ziet of msn, en dat vindt ik voor zo'n formaat apparaat wat eigenlijk de computer een beetje probeert te vervangen wel belangrijk.

Neemt niet weg dat wel goeie apparaten zijn, maar enige verschil is grotere scherm en Apple heeft zijn iOS een tikje aangepast voor de iPad, maar het ziet gewoon uit als grote iPhone en ben ik persoonlijk meer onder de indruk van iOS wat op iPhone en iPod touch draait.

@troftnom

Wat is de toegevoegde waarde van een Android tablet als je al een goeie laptop hebt? Of goeie Smartphone? Volgens mij nihil, volgens is iPad wel goeie netbook vervanger maar geen volwaardige vervanger en dat zal een tablet met Windows 7 ook niet zijn omdat OS er niet goed voor aangepast is.

3G kun je met MiFi krijgen, GPS is te verwaarlozen, dus dat zie ik ook niet als toegevoegde waarde. Een duurdere tablet heeft toegevoegde waarde als je geen notebook hebt of computer, anders is het gewoon een grote smartphone, want grootste verschil en dat eigenlijk enige toegevoegde waarde is het grote scherm.

Je kunt daardoor mooi video kijken, maar resolutie op Android telefoons is even groot of iets kleiner.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
Zag deze tijdens het maken van mijn lijstje. Flytouch II voor 135 EURO incl verzenden, hoes en HDMI kabel. Niet duur!

[ Voor 95% gewijzigd door niekvanprooijen op 21-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
niekvanprooijen schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:00:
Zag deze tijdens het maken van mijn lijstje. Flytouch II voor 135 EURO incl verzenden, hoes en HDMI kabel. Niet duur!
Das niet duur door de hoes met geintregeerd toetsenbord en HDMI kabel erbij.
Maar is die Toko wel koosjer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Voor de mensen met het eerste model van de ZT-180. Het lijkt er op dat er een offi. firmware voor froyo op de site van zenithink staat. Dus voor de 256mb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:13:
[...]

Das niet duur door de hoes met geintregeerd toetsenbord en HDMI kabel erbij.
Maar is die Toko wel koosjer :?
Het is een webshop vanuit HongKong en Duitsland tegelijk. Het is hierbij altijd de vraag vanaf waar je product wordt verscheept. Volgens mij had ik er verder positieve berichten over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treinentom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 17:43
Ondersteunt de Archos 7 Home Tablet V2 ook flash? Of moet je daar eerst Android naar 2.2 updaten? Is wel handig natuurlijk voor bijvoorbeeld Youtube.
Ik overweeg namelijk om dit tablet te kopen, zeker door mijn krappe budget (scholier, klein baantje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:05:
@troftnom

Wat is de toegevoegde waarde van een Android tablet als je al een goeie laptop hebt? Of goeie Smartphone? Volgens mij nihil, volgens is iPad wel goeie netbook vervanger maar geen volwaardige vervanger en dat zal een tablet met Windows 7 ook niet zijn omdat OS er niet goed voor aangepast is.

3G kun je met MiFi krijgen, GPS is te verwaarlozen, dus dat zie ik ook niet als toegevoegde waarde. Een duurdere tablet heeft toegevoegde waarde als je geen notebook hebt of computer, anders is het gewoon een grote smartphone, want grootste verschil en dat eigenlijk enige toegevoegde waarde is het grote scherm.

Je kunt daardoor mooi video kijken, maar resolutie op Android telefoons is even groot of iets kleiner.
Tablet is instant on, laptop is booten. Laptop normaliter geen touchscreen, andere interface. Tablet handzamer, met touchscherm beter geoptimaliseerd voor bepaalde activiteiten. Smartphone is klein, en vaak lagere resolutie. Meer resolutie, meer informatie. Groter scherm, meer ruimte voor GUI controls. Games werken vaak veel beter op ipad dan ipod touch.

Mifi kost ook geld (een personal hotspot op je telefoon is geen echte mifi). GPS is niet te verwaarlozen voor locatie dependent services (navigatie, tracking, checkins) etc.

Resolutie is ook niet alles, zou geen film op een postzegel formaat willen bekijken ook al heeft hij hoge resolutie. :+ 800*480 is leuk tot 5 inch daarboven wil ik toch hogere resolutie zien.

Veel van dit soort zaken moet je ervaren is lastig uit te leggen. Als je eenmaal een goed tablet gebruikt hebt zie je de toegevoegde waarde wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
treinentom schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:20:
Ondersteunt de Archos 7 Home Tablet V2 ook flash? Of moet je daar eerst Android naar 2.2 updaten? Is wel handig natuurlijk voor bijvoorbeeld Youtube.
Ik overweeg namelijk om dit tablet te kopen, zeker door mijn krappe budget (scholier, klein baantje ;) )
Ik neem aan dat de Archos 7 Home wel youtube content kan afspelen. Ook zonder flash 10.1 of android 2.2
Maar voor hetzelfde geld, als je geen bijzondere eisen hebt, kan je misschien beter voor de flytouch2 (of een van de gelijken) gaan. Deze is groter, sneller en heeft meer features (HDMI bijvoorbeeld). Zit ook standaard op de android market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Op een laptop is het nog altijd een stuk beter en sneller typen dan op een tablet. Zelfs met hulpjes als swype. Een toetsenbord aan een tablet hangen lijkt me helemaal niet handig en dan ben je meteen het handzame kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Hyp Hyper schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:30:
Op een laptop is het nog altijd een stuk beter en sneller typen dan op een tablet. Zelfs met hulpjes als swype. Een toetsenbord aan een tablet hangen lijkt me helemaal niet handig en dan ben je meteen het handzame kwijt..
Ik net zo snel typen op m'n ipod als op m'n pc. En dan zijn de toetsen een stuk kleiner dan bij een tablet. Maar misschien zegt dat ook wel wat over mijn typkunsten :')

[ Voor 6% gewijzigd door hardware.tom op 21-01-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zo, zojuist een PoV Tegra-tablet opgehaald. Jammer dat er standaard vrijwel niets op zit en je merkt goed dat het OS inderdaad eigenlijk alleen voor telefoons is ("Telefoon uitschakelen" :') ). Misschien toch maar eens een keer draadloos aansluiten. :+

Men zei dat de snelheid ervan slecht zou zijn, maar het valt verre van tegen tot nu toe (voor zover ik iets ermee gedaan heb). :P

Volvotips.com

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.