Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:52:
[...]

Oke ja dat is wel iets van 2.5 maand in totaal.. Dat is best lang!
Ik zit toch te denken dat misschien die 5 inch te klein is ik wil denk ik toch liever minimaal een 7 inch.
Hoelang duurt het voordat bijvoorbeeld een Hiapad binnen is met aliexpress? Kun je misschien een link sturen van die Hiapad want ik kan die niet goed vinden op de site.
Ik vindt het kort, vreselijk die andere maanden van het jaar in dit kikkerlandje zijn :(

http://www.aliexpress.com...SearchText=IMX515&CatId=0

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de processoren van de tablets veranderen? Net als van een pc bijvoorbeeld.. Kan ik een nVidia 2 Tegra erin gooien terwijl het een Telechip heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:02:
Kan je de processoren van de tablets veranderen? Net als van een pc bijvoorbeeld.. Kan ik een nVidia 2 Tegra erin gooien terwijl het een Telechip heeft..
Lijkt me niet 8)7 In laptops is dat ja ook nogal moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:59:
[...]

Ik vindt het kort, vreselijk die andere maanden van het jaar in dit kikkerlandje zijn :(

http://www.aliexpress.com...SearchText=IMX515&CatId=0

Succes.
Haha ja ik ben het gewend hier ! :P
Via jou link heb ik 2 leuke gevonden in mijn opzicht!

1: http://www.aliexpress.com...shipping-wholesalers.html

2: http://www.aliexpress.com...ablet-pc-wholesalers.html

Dat is omgerekend ongeveer €125. Dat vind ik nog niet erg:P maar freeshipping houdt dat in dat ik 0€ aan verzendkosten moet betalen of gelden hier normale tarieven voor?

Welke van deze 2 lijkt jullie het best?
En weet iemand hoelang het duurt voordat die binnen zijn?
Zijn deze wel echt betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1e is een Apad, de 2e overduidelijk niet, stja hiapad zelf bied ze momenteel niet aan via aliexpress, waarom weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
DHL is aan de deur geweest. Morgen ergens anders laten bezorgen aangezien ik dan ook niet thuis ben.
BTW is maar 25 euro dus ze hebben zo te zien een lagere waarde genoteerd. Wits plus accessoire was iets van 275 dollar.
Morgen kan ik dus checken of het capacitieve scherm iets voorstelt of niet. :9

[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-01-2011 19:44 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:30:
De 1e is een Apad, de 2e overduidelijk niet, stja hiapad zelf bied ze momenteel niet aan via aliexpress, waarom weet ik niet.
okee, welke zijn nog meer goede alternatieve voor dit budget?
Want het moet ook betrouwbaar zijn:D
Zijn die 2 die ik heb gevonden niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:37:
[...]

okee, welke zijn nog meer goede alternatieve voor dit budget?
Want het moet ook betrouwbaar zijn:D
Zijn die 2 die ik heb gevonden niet goed?
Weet niet, maar de herotab is wel aan te raden, ietsjes duurder maar ook beter en geen iPad copy.

Ik zou zeggen kijk eens in de startpost van dit topic Herotab MID816

Het is trouwens niet dat die tablets zo goedkoop internationaal verkocht worden, de Chinezen nemen namelijk nu wraak op ons westerse voor wat we ze aan gedaan hebben in de 19e en 20e eeuw en lachen ons nu kei hard uit, want zei hebben grootste gedeelte van de markt in handen ( De Jappaners waren eigenlijk het ergste, maar de westerse mensen keken ook neer op de Chinezen, ik vindt het heerlijk om te zien hoe YipMan die Japanner en in YipMan 2 die Engelse boxer een lesje leert en in 3e YipMan film leert hij iemand een lesje die hem zieke man van Azie noemt ).

Als ik daar ben is alles zo verkoop vergeleken met de internationale prijzen en vooral de westerse prijzen, want aliexpress is een wholesale kanaal.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:40:
[...]

Weet niet, maar de herotab is wel aan te raden, ietsjes duurder maar ook beter en geen iPad copy.

Ik zou zeggen kijk eens in de startpost van dit topic Herotab MID816
Oke.. Die herotab is toch iets te duur..
Ik wil toch echt niet meer als die 125 euro uitgeven. Het is nu wel moeilijk ik aan moet schaffen.
Is een clone van de ipad niet goed? Heeft iemand anders tips. Ik zag de site samenkopen.net ? daar zag i kde Android 2.1 10" Tablet SuperPad(toch 140 euro maar dan ben je wel zeker van de levering)? Die is zo te zien wel goed? klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:50:
[...]

Ik wil toch echt niet meer als die 125 euro uitgeven. Het is nu wel moeilijk ik aan moet schaffen.
Is een clone van de ipad niet goed? Heeft iemand anders tips. Ik zag de site samenkopen.net ? daar zag i kde Android 2.1 10" Tablet SuperPad(toch 140 euro maar dan ben je wel zeker van de levering)? Die is zo te zien wel goed? klopt dit?
Goedkoopste wat je kunt krijgen is die Ramos tablet of via zo'n actie, maar als je met betere hardware wilt dan Rockchip ( Nogmaals met Rockchips is niks mis mee ) dan zal je budget echt moeten verhogen, je moet ook niet vergeten dat je waarschijnlijk nog belasting komt te dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:50:
[...]

Als je deze bedoelt die is OK voor +/- € 130,-- incl. FREE porto via UPS.

Ik heb die superPAD c.q Flytouch2 ook en nog een Tweaker of 6 a 7

Zou idd evt. nog +/- € 25,-- BTW bij kunnen komen zoals YipMan zegt !

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-01-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:56:
[...]

Als je deze bedoelt die is OK voor +/- € 130,-- incl. FREE porto via UPS.

Ik heb die superPAD c.q Flytouch2 ook en nog een Tweaker of 6 a 7
Die link die je hebt gestuurd is toch dezelfde als die op samenkopen.net? Heb jij ervaring met de verkoper van die link? en weet jij hoelang het duurt voordat die thuis aankomt/ en hoelang het duurt als je hem bij samenkopen.net besteld?

bedankt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:02:
[...]

Die link die je hebt gestuurd is toch dezelfde als die op samenkopen.net? Heb jij ervaring met de verkoper van die link? en weet jij hoelang het duurt voordat die thuis aankomt/ en hoelang het duurt als je hem bij samenkopen.net besteld?

bedankt:D
Dat van samenkopen.net zegt mijn niks. Denk dat je hem via UPS met 10 ( werk- )dagen wel in huis hebt.

O.a Righteye heeft net daar besteld en volgens mij nog een ander.

Ik heb hem eerder elders gekocht maar moest na verzending door DHL nog € 27,36 BTW aan de deur betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:07:
[...]

Dat van samenkopen.net zegt mijn niks. Denk dat je hem via UPS met 10 ( werk- )dagen wel in huis hebt.

O.a Righteye heeft net daar besteld en volgens mij nog een ander.

Ik heb hem eerder elders gekocht maar moest na verzending door DHL nog € 27,36 BTW aan de deur betalen.
Daar zou ik als ik hem als hij echt maar zo'n klein budget heeft rekening mee houden dat hij btw eventueel komt te betalen, verder denk ik dat best koop voor hem zo'n rockchip tablet is, kwa mogelijkheden toch wel aardig en zal na importeren net onder de € 125 blijven.

http://www.alibaba.com/tr...ndexArea=product_en&fsb=y

http://www.aliexpress.com...SearchText=rk2818&CatId=0

Veel plezier met zoeken, er zal vast eentje tussen zitten die in je budget zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:14:
[...]

Daar zou ik als ik hem als hij echt maar zo'n klein budget heeft rekening mee houden dat hij btw eventueel komt te betalen, verder denk ik dat best koop voor hem zo'n rockchip tablet is, kwa mogelijkheden toch wel aardig en zal na importeren net onder de € 125 blijven.
Kan hij toch beter die Gpad G10 nemen voor € 92,70 ex BTW ?

Die Telechip is sneller dan een RK 2818.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:14:
[...]

130 inclusief verzendkosten is nog te doen. Dan koop ik die waarbij staat FREE SHIPPING. Dan weet ik ook zeker dat er geen extra kosten meer komen. Kan je een voorbeeld geven op aliexpress met een rockchip?
Bedankt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:17:
[...]

Kan hij toch beter die Gpad G10 nemen voor € 92,70 ex BTW ?

Die Telechip is sneller dan een RK 2818.
Ja dat denk ik ook, maar je moet niet alleen naar de CPU kijken, die RK 2818 is een nieuwere type, als hij rond € 100 een tablet kan krijgen met 8GB interne dan is dat betere deal dan een telechips met 2GB intern.
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:25:
[...]

130 inclusief verzendkosten is nog te doen. Dan koop ik die waarbij staat FREE SHIPPING. Dan weet ik ook zeker dat er geen extra kosten meer komen. Kan je een voorbeeld geven op aliexpress met een rockchip?
Zie vorige post, die tablets vindt je door op de chipset te zoeken, dus RK2818.

Maar de uitkering van de luie Nederlander moet door iemand betaald worden dus wordt op import boven € 22 officieel 19% belasting over betaald te worden, sommige mensen hebben geluk en hoeven het niet te betalen, maar als je kunt paar pagina's terug lezen dat iemand die belasting moest betalen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:25:
[...]

Ik heb nu net een zwarte "Aluminium backside" Gpad G10 ( 4 GB ) besteld voor de leuk- &probeer.

Kostte --> € 95,35 = $123.49, Wisselkoers: 1 EUR = 1,29512 USD

Komt maybe nog BTW bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:58:
[...]
Damn die Gpad G10 ( Telechip ) kost bij Pandawill met 5% couponcode ( 15450 ) maar $ 118,74 das
Die van mij (witte alu) is al bijna 4 weken onderweg met EMS express shipping :X 'Held by Customs at Destination' staat er nu sinds vrijdag. Nog paar weken verwerktijd en dan nog heffinkje betalen? Enorme aanfluiting dus, maar ik denk ook gewoon dat ik pech heb met het moment waarop hij verzonden was (midden in de kerstdrukte).

[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 17-01-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.aliexpress.com...od-Brand-wholesalers.html

€ 95 omgerekend, mooie deal vindt ik dat, dus incl btw € 113,05

Je kunt deze ook dus als MP3 speler gebruiken. Ik kan ze hooguit zelf goedkoper mee nemen, maar deze prijs is echt niet hoog hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:28:
[...]

Ik heb nu net een zwarte Aluminium back Gpad G10 ( 4 GB ) besteld voor de leuk- &probeer.

Kostte --> € 95,35 = $123.49, Wisselkoers: 1 EUR = 1,29512 USD

Komt maybe nog BTW bij.
Oke,
Maar als ik nu moet kiezen tussen de flytouch 2 en de G10?
Dan lijkt het mij toch de flytouch 2?
Het is niet dat ik het geld niet heb maar dat is wat ik er maximaal voor wil geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:33:
[...]

Die van mij (witte alu) is al bijna 4 weken onderweg met EMS express shipping :X 'Held by Customs at Destination' staat er nu sinds vrijdag. Nog paar weken verwerktijd en dan nog heffinkje betalen? Ik kan het niemand aanraden, maar ik denk ook gewoon dat ik pech heb met het moment waarop hij verzonden was (midden in de kerstdrukte).
De Gpad G10 die ik bestelde op 2 Jan. voor me collega is ook nog steeds onderweg.

Heb er nu net 1 besteld bij Pandawill we gaan het zien. Is maar een ding voor erbij.

Is het niks voor mij dan krijgt vrouwlief hem en verpats ik haar Rocktab :X

Zo een Flytouch2 is TOP maar past niet in de binnenzak van mijn jas :O
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:38:
[...]

Oke,
Maar als ik nu moet kiezen tussen de flytouch 2 en de G10?
Dan lijkt het mij toch de flytouch 2?
Het is niet dat ik het geld niet heb maar dat is wat ik er maximaal voor wil geven!
De Flytouch2 maar ja is ook € 35,-- duurder. En die heb ik al :+

[ Voor 33% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-01-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Hyp Hyper schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:33:
DHL is aan de deur geweest. Morgen ergens anders laten bezorgen aangezien ik dan ook niet thuis ben.
BTW is maar 25 euro dus ze hebben zo te zien een lagere waarde genoteerd. Wits plus accessoire was iets van 275 dollar.
Morgen kan ik dus checken of het capacitieve scherm iets voorstelt of niet. :9
Welke heb je gekocht dan als ik vragen mag met cap. scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
streelder schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:51:
[...]

Welke heb je gekocht dan als ik vragen mag met cap. scherm
Hyp Hyper heeft een Nationite Midnite ( Wits ) A81G gekocht ;)

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-01-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een Flytouch2 is TOP maar past niet in de binnenzak van mijn jas :O

[...]

De Flytouch2 maar ja is ook € 35,-- duurder. En die heb ik al :+
Ik denk toch dat ik liever voor een flytouch2 ga dan voor een ramosT11 AD
Het grote scherm lijkt mij toch echt iets leuker.
Even een paar vragen over de flytouch2:
Hoelang gaat de accu ongeveer mee?
Na hoelang had jij hem binnen?
Speelt hij youtube filmpjes af?
En zit er adroid market op?

alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:58:
[...]

Hyp Hyper heeft een Nationite Midnite ( Wits ) A81G gekocht ;)
Yep. Ik hoop te genieten van een redelijk doorontwikkelde tablet met capacitief scherm. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. :)

DHL was trouwens erg snel. Zaterdag pickup bij MM en vandaag al aan de deur. De 8e besteld trouwens: er stond bij dat de pre-order tablets voor de 17e verstuurd zouden worden en dat hebben ze gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:06:
[...]

Ik denk toch dat ik liever voor een flytouch2 ga dan voor een ramosT11 AD ?
En zit er adroid market op? Ja

Hoelang gaat de accu ongeveer mee? met Wifi aan geen idee lang zat ??
Na hoelang had jij hem binnen? via DHL met +/- 10 werkdagen
Speelt hij youtube filmpjes af? JA staat er standaard op en werkt
En zit er android FULL market op? JA staat er standaard op en werkt

[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-01-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:06:
[...]

Ik denk toch dat ik liever voor een flytouch2 ga dan voor een ramosT11 AD
En zit er adroid market op?

Dat kan, maar acht je 2GB genoeg? 8GB sdhc kaartjes zijn niet zo goedkoop hoor, juist daarom zeg ik het is wel mooie deal, ik was ook erg blij dat ik bij mijn DHD een 8GB sdhc kaartje erbij had, want anders had me dat al gauw € 30 gekost voor class 4.

Overigens ik heb 7 inch tablet eens mee genomen uit China, telechips was dat, leuk om video op te kijken in vliegtuig en kon ongeveer 2 films kijken geloof ik, maar ik zie me een tablet die niet in mijn zak past en niet zo licht is niet actief gebruiken. Als ik klaar met werk ben zet ik QQ Mobile aan en terwijl ik 20 min onderweg ben te voet naar huis chat ik, en luister ik muziek, denk dat met tablet moeilijk gaat.

Ik heb vandaag eens goed gekeken wat ik met zo'n iPad kon en vroeg me af? Wat is dat nou voor meer waarde tegen over mijn laptop? Buiten dat lichter is en draagbaar? Maar uiteindelijk is hij niet zo draagbaar dat je hem in je zak kan doen en dan zal ik toch eerder mijn HTC DHD gebruiken omdat ook alles kan wat zo'n tablet kunt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ok, ik heb besloten om toch iets meer uit te geven aangezien ik toch liever een capacatief scherm heb. Ik kwam zelf de Archos 70 tegen, maar zijn er ook nog andere (goedkopere) opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:13:
[...]

Dat kan, maar acht je 2GB genoeg? 8GB sdhc kaartjes zijn niet zo goedkoop hoor, juist daarom zeg ik het is wel mooie deal, ik was ook erg blij dat ik bij mijn DHD een 8GB sdhc kaartje erbij had, want anders had me dat al gauw € 30 gekost voor class 4.
Ik heb in mijn Flytouch2 idd maar 2 GB intern. Zelfs maar 1 GB beschikbaar ofzo.
Maar hoe groot is een Android app. nu gemiddeld ?? 250 Kb ?
Mijn films en MP3's staan op mijn 16 GB micro-SD card en die kostte maar € 26,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:20:
[...]

Ik heb in mijn Flytouch2 idd maar 2 GB intern. Zelfs maar 1 GB beschikbaar ofzo.
Maar hoe groot is een Android app. nu gemiddeld ?? 250 Kb ?
Mijn films en MP3's staan op mijn 16 GB micro-SD card en die kostte maar € 26,00
Oh ik had 8GB class 6 toen gekocht van Transcend, was € 21,80, ik kocht class 6 omdat die betere zijn wanneer je video wilt afspelen en voor apps op sd.

Maja had dat kaartje ook mooi erbij mee verkocht toen ik mijn laatste telechips tablet verkocht ( Die jij ook van me wou kopen, maar ik betere bod gekregen had >:) )
Features / Technische specificaties

7 Inch aanraak gevoelige resistief touchscherm
Kleur witte achterkant, zwart aan de voorkant
Software versie Android 2.1
Kan geupgrade worden naar Android 2.2 in de toekomst
Werkgeheugen 256MB Ram
Interne hardeschijf 2GB
Multitasking
Ondersteund 3G ( Door middel van USB Dongel ): Wanneer de support er is ja, momen teel niet
Google Maps Nieuwste versie
CPU: Telechips 8902
Kloksnelheid: 800Mhz
Batterij vermogen 3000 mAH 7.4v goed voor 4 tot 6 uur gebruik
Memory slot MicroSDHC ondersteund tot 32gb ( 8GB class 6 MicroSDHC lever ik mee )
Ondersteunde video formaten: MKV、AVI、RM/RMVB、FLV、DAT、VOB、WMV、MPG、MPEG-1、MPEG-2、MPEG-11、MP4/M4V、VC-1
DSP 1080P HD
Wifi: WIFI 802.11b/g
HDMI: 1080P
Webcam
Die telechips was best goed, speelde 1080p gewoon af, ik denk dat nu ook nog wel een goeie keus zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:33:
Die telechips was best goed, speelde 1080p gewoon af, ik denk dat nu ook nog wel een goeie keus zou zijn.
Daarom heb ik nu net een Gpad G10 ( 4 GB & Telechips ) gekocht met aluminium achterzijde.

Gewoon voor erbij. Past in de binnenzak van mijn jas.

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-01-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:36:
[...]

Daarom heb ik nu net een Gpad G10 ( 4 GB & Telechips ) gekocht met aluminium achterzijde.

Gewoon voor erbij. Past in de binnenzak van mijn jas.
Het is kwa uiterlijk een mooi apparaatje.. ik kon alleen niet met het scherm overweg... doe mij maar een capative scherm.
En misschien weet iemand hoe het kan waarom ik geen fatsoenlijke wifi verbinding kan maken? met de Gpad G10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:05:
[...]

Het is kwa uiterlijk een mooi apparaatje.. ik kon alleen niet met het scherm overweg... doe mij maar een capative scherm.
En misschien weet iemand hoe het kan waarom ik geen fatsoenlijke wifi verbinding kan maken? met de Gpad G10?
Gebruik je maybe WPA2 ?? Welke router heb je ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:09:
[...]

iPad 8)7 Flauw ik weet, maar ik kan hem echt voor € 363 krijgen in Thailand >:)

Weet het eigenlijk niet, veel keuze maar ik vindt € 250 niet zo voordelig.
Dat vind ik ook niet, vandaar dat ik naar goedkopere alternatieven vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:11:
[...]

Gebruik je maybe WPA2 ?? Welke router heb je ??
Het is volgens mij een Belkin router, deel deze met andere bewoners...
er zit een WPA-personal security op... maar als ik op de tablet kijk is het bereik ook beroerd.. of is dit bedrog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:15:
[...]

er zit een WPA-personal security op... maar als ik op de tablet kijk is het bereik ook beroerd.. of is dit bedrog??
Dat lijkt bij mijn Flytouch2 ook af en zo maar als ik dan b.v test 50 Mb bestand dan valt dat allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:09:
[...]

iPad 8)7 Flauw ik weet, maar ik kan hem echt voor € 363 krijgen in Thailand >:)

Weet het eigenlijk niet, veel keuze maar ik vindt € 250 niet zo voordelig.
Ik lees de afgelopen dagen dit forum regelmatig, en het terugkerende thema is dat je dit roept. En wat nou als hij geen Ipad wil? En over transportkosten gesproken, naar Thailand vliegen (ik weet de prijzen niet uit mijn hoofd) gok ik op duizend euro minimaal, dan wordt het ineens een hele dure Ipad...
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:15:
[...]

Je kan natuurlijk ook eigenlijk niet verwachten dat een tablet met een ingebouwd draadje als antenne een super ontvangst heeft... Hoe doet je laptop het? En evt. een PC op de zelfde locatie met een Wifi kaart met antennes? Hoe druk is de frequentieband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
hardware.tom schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:44:
Wat is nou een mooi goedkope tablet met capacatief scherm? Is er een goede die goedkoper is dan de Archos 70?
Deze heb ik gekocht en is goedkoper en hier kun je hem bekijken.Als hij zo werkt als op het filmpje ben ik super tevreden. Hij kost plm. 185 euro incl. free dhl shipping en is uitgerust met de hummingbird, de zelfde cpu als de herotab mid 816, de galaxy tab en galaxy s. Je moet alleen genoegen nemen met een Rom van 2 Gb er staat tegenover dat de archos 70 256 Mb ram geheugen heeft en deze dropad 512.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janesh schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:05:
[...]

Deze heb ik gekocht en is goedkoper en hier kun je hem bekijken.Als hij zo werkt als op het filmpje ben ik super tevreden. Hij kost plm. 185 euro incl. free dhl shipping en is uitgerust met de hummingbird, de zelfde cpu als de herotab mid 816, de galaxy tab en galaxy s. Je moet alleen genoegen nemen met een Rom van 2 Gb er staat tegenover dat de archos 70 256 Mb ram geheugen heeft en deze dropad 512.
Die is wel betaalbaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik wil voor de verjaardag van mijn oma een tablet kopen. Nu hoeft dit dus niet de meest fancy tablet te zijn, dus het wordt een chinese tablet. Denk dat bovenstaande tablet zeer goed geschikt is.
Laat ons weten of het echt zo werkt. En of de market ook goed werkt. En het belangrijkste. Of flash filmpjes goed werken.

[ Voor 42% gewijzigd door DNA_Saint op 17-01-2011 23:14 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
ybastiaans schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:28:
[...]

Ik lees de afgelopen dagen dit forum regelmatig, en het terugkerende thema is dat je dit roept. En wat nou als hij geen Ipad wil? En over transportkosten gesproken, naar Thailand vliegen (ik weet de prijzen niet uit mijn hoofd) gok ik op duizend euro minimaal, dan wordt het ineens een hele dure Ipad...
True. en een iPad is misschien nog goedkoper als je hem in de VS als Apple-medewerker met extra werknemerskorting kunt kopen. Dat we niet in de VS wonen en niet bij Apple werken maakt dan niet uit want hij is wél goedkoper. 8)7
[...]

Ik ben benieuwd of ie aankomt, de specs kloppen en wat je bevindingen zijn. Dan komt ie misschien ook op mijn lijstje want hij ziet er iig goed uit. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-01-2011 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
[...]

Mar grote kans dus dat ie er bij de douane tussenuit gehaald word, aangezien hij word verzonden met DHL. Hij lijkt btw op een grote kopie van de iphone4 :P

En weet iemand hoe het zit met firmware upgraden bij zo'n ding?

[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 18-01-2011 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tablets MG106C with 3G. is dus gewoon een Geupgrade zenithink 180.

China bestaat er twee plekken waar tablets worden gemaakt het is zelfs zo dat ze bij elkaar afkijken.

Zo hebben Tablets van 1 model soms tien namen.

Wat deze betreft gewoon zenthink als je het mij vraagt en daar zegt mijn leverancier over.

Hallo Gavin (onze vertegenwoordiger in China)

Do you no if you can deliver this tablet PC
10.2" Zenithink ZT180 Tablet Android 2.2 MID 1.3MP Camera
1080p HDMI 1gHz 512MB RAM 4GB HDD EXternal 3G

Let no if you can

Antwoord

Yes,we can offer this model

Please note: About this Android 2.2 OS,achieved by upgrading the firmware,
but in fact the standard of hardware system is still for the android 2.1,
not for the really Android 2.2.So maybe there are some features
for android 2.2 will be not supported.

Het is maar dat je het weet een zenithink 180 is een leuk tablet met android 2.1 maar 2.2?

Kun je beter kiezen voor een 8 inch die zijn er al wel presteren het zelfde als de samsung enige twee verschillen beeldscherm 800x samsung 1024x en een 350 euro goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
hardware.tom schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 06:53:
[...]

Mar grote kans dus dat ie er bij de douane tussenuit gehaald word, aangezien hij word verzonden met DHL. Hij lijkt btw op een grote kopie van de iphone4 :P

En weet iemand hoe het zit met firmware upgraden bij zo'n ding?
Dat is het risico van snelle verzending en DHL, maar dan komt hij nog op 210 euro oid. Ik kreeg afgelopen vrijdag de tmd mid van pandawill met free shipping, registered airmail en GEEN btw betalen. Maar had er bijna 3 weken over gedaan en met een aantal barsten in het scherm. Ik denk dat je met express shipping wat dat betreft minder risico loopt.
En firmware upgrade is even een kwestie van afwachten.

@ Cooler King Ja die specs dat is altijd even afwachten bij onze chinese vrienden, maar ik heb er wel verttouwen in want op deze site kun je er ook nog aardig wat over zien tot aan de binnenkant toe.

[ Voor 3% gewijzigd door janesh op 18-01-2011 09:06 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms lees je zelf ook fout zoals mij, ik dacht de Onda PMP 256mb had, maar die heeft er maar 128mb. Maar er zijn leveranciers waar van ik zeker weet daar kan ik op aan van dat het klopt.

hiapad is een van die leveranciers, alleen hij levert nu niet naar buitenland.

Ik heb trouwens nog hele leuke betaalbare Android PMP / MP4 / gevonden.

Het is een 4.3 inch PMP / MP4, je zou het kunnen zien als iPod touch 2G zonder WiFi.

http://v.youku.com/v_show/id_XMjM3NTgzMjY0.html

CPU: Rockchip 2816 @600Mhz + DSp ( Zal wel tussen 400Mhz en 550Mhz zijn )
Ram: 128Mb ram
HD: 4Gb
Scherm: 4.3, 480x272
Usb: Ja OTG.
G-Sensor: Ja
Software: android 2.1, volgens mij op widgets gebaseerd, ik heb ze op video's geen een keer zo'n lijst zien openen als op grote tablets.

En er staat software op om ibooks te lezen, pdf's, je kunt er games op spelen, je kunt ook nog een toetsenbord en muis erop aan sluiten.

Hij kost € 35 ongeveer in China.

http://item.tmall.com/item.htm?id=9068931069&prc=1

Afbeeldingslocatie: http://img01.taobaocdn.com/imgextra/i1/409587392/T2O_FzXblbXXXXXXXX_!!409587392.jpg

En dan heb je ook nog de N5PRO, deze kost € 57 in China en heeft 5inch scherm en 256Mb ram en 8Gb intern en hogere rsolutie.

Afbeeldingslocatie: http://img03.taobaocdn.com/imgextra/i3/409587392/T2Nj0xXhJaXXXXXXXX_!!409587392.jpg
http://item.tmall.com/item.htm?id=8836717855

En daarna komt de N6 en das in feite een WiFi uitvoering, maar met een grotere scherm 7 inch.

Afbeeldingslocatie: http://img02.taobaocdn.com/imgextra/i2/409587392/T26Y4vXbJXXXXXXXXX_!!409587392.jpg
http://item.tmall.com/item.htm?id=8545603219

En dan heb je de N9 en dat is infeite de N6 met een capacitief scherm

http://item.tmall.com/item.htm?id=8763630401

Goed das de hele Android product lijn van Window, ziet er opzicht prima uit en niet duur.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Deze ziet er ook wel spik en span uit moet ik zeggen.....
http://www.nu.nl/gadgets/...t-met-android-tablet.html

[ Voor 41% gewijzigd door boer96 op 18-01-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Die N9 ziet er goed uit, en niet duur (als ik de juiste currency omreken....)
Alleen jammer dat het 7 inch is, en niet iets groter.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die kost € 150, zeker niet duur, in Nederland krijg je daar alleen resistief voor en maar met 4GB. 7 inch is niet zo klein als je denkt hoor, das best nog groot hoor, wel is 10 natuurlijk duidelijk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 14-09 22:59
ybastiaans schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:03:
[...]

Ik ben op zoek naar gebruikerservaringen van mensen met een Flytouch2, hoe doet hij het? Heeft iemand er misschien nog één waar hij best vanaf wil voor een mooie prijs?
Ik heb mn Flytouch2 gisteren binnengekregen. Doet het tot nu toe prima, maar echt veel is er nog niet over te concluderen in <1 dag.

Verzenden enz ging supersnel. Vrijdag is ie bij de verkoper weggegaan, gisteren was ie binnen. Alleen 27 eur btw, maar goed, dat was ingecalculeerd risico bij DHL.

Na ontvangst reageerde ie alleen niet helemaal lekker bovenin het scherm, maar dat was een kwestie van caliberen.

Ik zoek alleen nog even een goede mediaspeler, rockbase speelt xvid prima af, maar doet mkv niet fullscreen. Default player van dat ding speelt wel MKV goed af, alleen kan ik geen ondertiteling kiezen.

Geluid is wel brak, maar ach, daar kan ik me niet druk om maken.

Verder nog weinig op- of aan te merken vooralsnog.

Maar waarom bestel je 'm zelf niet nieuw? De marktplaatsprijzen zijn een stuk hoger dan de nieuwprijs, vrijwel iedereen wil erop verdienen. De kans dat je 'm vind voor onder de nieuwprijs is vrij klein imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
DJSmiley schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:19:
Maar waarom bestel je 'm zelf niet nieuw? De marktplaatsprijzen zijn een stuk hoger dan de nieuwprijs, vrijwel iedereen wil erop verdienen. De kans dat je 'm vind voor onder de nieuwprijs is vrij klein imho.
Idd gewoon nieuw kopen voor die € 157,-- incl. porto via DHL en incl. BTW ;)

Ik heb meridian player geprobeerd op mijn Flytouch2 die ondersteund wel ondertiteling.

Ik dacht ook via Market binnen te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-01-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

@ DJ Smiley

Bij wie heb jij hem besteld en wanneer heb je de bestelling geplaatst?
Ik heb de order zondag laat geplaatst maar hij staat nu nog steeds op processing order.

Zijn er meerdere die hem via hier hebben besteld?

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
DutchMan schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:34:
In ieder geval Righteye ;) En wellicht nog meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 14-09 22:59
DutchMan schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:34:
@ DJ Smiley

Bij wie heb jij hem besteld en wanneer heb je de bestelling geplaatst?
Ik heb de order zondag laat geplaatst maar hij staat nu nog steeds op processing order.

Ik heb 'm bij 'Nick Chen' besteld
http://www.aliexpress.com...NTER-NET-WIFI-3G-GPS.html

Zonder case dus.. maar wel supersnel binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
DJSmiley schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:40:
[...]

Ik heb 'm bij 'Nick Chen' besteld
http://www.aliexpress.com...NTER-NET-WIFI-3G-GPS.html

Zonder case dus.. maar wel supersnel binnen!
Daar heb ik de mijne ook vandaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybastiaans schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Je kan natuurlijk ook eigenlijk niet verwachten dat een tablet met een ingebouwd draadje als antenne een super ontvangst heeft... Hoe doet je laptop het? En evt. een PC op de zelfde locatie met een Wifi kaart met antennes? Hoe druk is de frequentieband?
Laptop of pc werken op dezelfde lokatie harstikke goed..
bij de tablet valt de verbinding gewoon weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
DJSmiley schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:19:
[...]

Ik heb mn Flytouch2 gisteren binnengekregen. Doet het tot nu toe prima, maar echt veel is er nog niet over te concluderen in <1 dag.

Verzenden enz ging supersnel. Vrijdag is ie bij de verkoper weggegaan, gisteren was ie binnen. Alleen 27 eur btw, maar goed, dat was ingecalculeerd risico bij DHL.

Na ontvangst reageerde ie alleen niet helemaal lekker bovenin het scherm, maar dat was een kwestie van caliberen.

Ik zoek alleen nog even een goede mediaspeler, rockbase speelt xvid prima af, maar doet mkv niet fullscreen. Default player van dat ding speelt wel MKV goed af, alleen kan ik geen ondertiteling kiezen.

Geluid is wel brak, maar ach, daar kan ik me niet druk om maken.

Verder nog weinig op- of aan te merken vooralsnog.

Duidelijk verhaal. Ik denk dat ik hem online bestel uit china. Hoe zit dat eigenlijk met de voeding voor zo'n ding? Soms hoor ik dat je hem incl. europese voeding krijgt, soms met adapter en soms zonder adapter.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:54:
[...]
Laptop of pc werken op dezelfde lokatie harstikke goed..
bij de tablet valt de verbinding gewoon weg...
Dan zit het dus in de tablet, daar kun je verder weinig aan doen... Of je moet mazzel hebben met firmware updates of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
ybastiaans schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:09:

Dan zit het dus in de tablet, daar kun je verder weinig aan doen... Of je moet mazzel hebben met firmware updates of iets dergelijks.
Over een aantal weken weten we of Cooler_King en mijn collega en ik dit ook hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van deze post op androidandme.com heb ik besloten om een Nook Color aan te schaffen. Ook al zitten er wat nadelen aan het gebruik als tablet (rooten, geen 3G, geen hardkeys) heb je ook wat meer kwaliteit dan een chinees tablet: capacitief IPS touchscreen, A8 cortex...

Te koop voor +- €200,- op eBay inclusief verzending (exclusief evt. heffing).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws van hiapad.

http://hiapad.com/?p=1219&lang=en#more-1219

Ik ben benieuwd, deze ziet er echt mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

@ DJ Smiley

Mijn vraag was hoe lang het duurde voordat hij van Processing overging naar Shipped. :)
Als het te lang gaat duren ga ik hem ook bestellen waar jij hem vandaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Willow_tien
Als je kijkt naar de specs van de G10 en de Ramos t11ad welke is dan het beste qua snelheid,
beeldkwaliteit enz.?(niet gelet op het aantal GB want ik kan dan wel een sd kaartje kopen)
En bij de flytouch 2 komt er dan op die 184 doller nog 27 euro belasting?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:08:
@ Willow_tien
Als je kijkt naar de specs van de G10 en de Ramos t11ad welke is dan het beste qua snelheid,
beeldkwaliteit enz.?
Ik ken de Ramos t11ad niet. De Gpad G10 heb ik nog niet in huis.
De Flytouch2 kost volgens mij $ 174,-- ( +/- € 130,-- ) en daar komt maybe nog € 27,XX overheen.

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-01-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:08:
@ Willow_tien
beeldkwaliteit enz.?(niet gelet op het aantal GB want ik kan dan wel een sd kaartje kopen)
De G10 natuurlijk, maar mijn ervaring met hardware is dat je niet blind moet staren op snelheid, ik heb lange tijd een nettop gehad met Atom processor, niet snel, maar wel stabiel en die Ramos t11ad ziet zeker stabiel uit en ook goed.

Eigenlijk voor zijn prijs is dat een goeie deal, dat zei ik gister ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:14:
[...]

Ik ken de Ramos t11ad niet. De Gpad G10 heb ik nog niet in huis.
De Flytouch2 kost volgens mij $ 174,-- ( +/- € 130,-- ) en daar komt maybe nog € 27,XX overheen.
Oke, maar als je kijkt naar de chip die erin zit?
Welke zou volgens die gegevens het beste zijn? Of kun je dat niet zeggen?

En verkoopt de verkoper van jou flytouch2 (http://www.aliexpress.com...NTER-NET-WIFI-3G-GPS.html) ook de G10? Want hij verkoopt heel veel tablets maar ik weet niet welke nu die G10 kan zijn :(

Dus voor dit budget is een van deze 2 de beste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
De Gpad G10 die ik gisteren heb besteld komt van Pandawill.com

Succes met je beslissing. En Google.nl is ook jou vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:26:
[...]

Oke, maar als je kijkt naar de chip die erin zit?
Welke zou volgens die gegevens het beste zijn? Of kun je dat niet zeggen?

En verkoopt de verkoper van jou flytouch2 (http://www.aliexpress.com...NTER-NET-WIFI-3G-GPS.html) ook de G10? Want hij verkoopt heel veel tablets maar ik weet niet welke nu die G10 kan zijn :(

Dus voor dit budget is een van deze 2 de beste keuze?
Eigenlijk was in Augustus toen ik mijn actie houde meer omdat de telechips 2.1 draaide en Rockchips 1.6, maar die Ramos draait ook 2.1, dus nu is verschil niet zo groot meer.

Proccesor is namelijk maar iets sneller, maar ik denk niet dat die Ramos echt traag is zoals kiddyl steeds beweert, het is echt wel acceptabel hoor, dat valt ook terug te zien in video's en de standaard browser zou ik door Dolphin vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:43:
[...]

Eigenlijk was in Augustus toen ik mijn actie houde meer omdat de telechips 2.1 draaide en Rockchips 1.6, maar die Ramos draait ook 2.1, dus nu is verschil niet zo groot meer.

Proccesor is namelijk maar iets sneller, maar ik denk niet dat die Ramos echt traag is zoals kiddyl steeds beweert, het is echt wel acceptabel hoor, dat valt ook terug te zien in video's en de standaard browser zou ik door Dolphin vervangen.
Oke dus die G10 is eigenlijk dus wel iets sneller?
Ik kan geen filmpje vinden van de Ramos t11ad? alleen van oudere versies?
En accuduur? Welke zou het langst meegaan?
Er staat nog niet zo veel beschreven over die Ramos
moeilijke keuze 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:13:
[...]

Oke dus die G10 is eigenlijk dus wel iets sneller?
Ik kan geen filmpje vinden van de Ramos t11ad? alleen van oudere versies?
En accuduur? Welke zou het langst meegaan?
Er staat nog niet zo veel beschreven over die Ramos
moeilijke keuze 8)7
filmtjes vindt je op Chinese video websites, ik weet niet over de accuduur.

http://www.soku.com/search_video/q_t11ad

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Heeft 3G WCDMA dus geen HSDPA. Deze is volgens mij een Malata cloon. 450€ is niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Ik zou zowieso niet voor een Ramos gaan of een oude Rockchips.. Ramos schijnt een overpriced merk te zijn volgens deze guide: http://www.androidtablets...-what-get-what-avoid.html
Devices to Avoid:

Anything by Ramos (overpriced shanzhai brand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Heeft 3G WCDMA dus geen HSDPA. Deze is volgens mij een Malata cloon. 450€ is niet goedkoop.
Zou dat ding door WSW medewerkers worden gemaakt of ook in Azie? Want Nederlanders krijgen brutto per dag met minimumloon € 65,74, deel het door 8 en je zit op € 8,21, een gewoon bedrijf in Nederland zie ik dat niet maken, die zouden dan minimaal € 1000 moeten kosten omdat werknemers hier duur zijn en ook nog veel belastingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:35:
Ik zou zowieso niet voor een Ramos gaan of een oude Rockchips.. Ramos schijnt een overpriced merk te zijn volgens deze guide: http://www.androidtablets...-what-get-what-avoid.html

[...]
Het is een nieuwe rockchip geloof ik? Maar wat is overpriced aan Ramos? Die persoon die dat zegt heeft overigens niet veel argumatie waarom je het zou moeten vermijden?

Die Ramos T11AD is echt niet duur ofzo

Oeps sorry dubbel post, was vergeten dat ik als laatste gereageerd had.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Rockchip RK2818 is gewoon een oude achterhaalde chip die in feite een tragere Telechips is zonder GPU versnelling (wat de Telechips juist zo goed maakt).. Binnenkort komen de nieuwe RK2918 (Cortex A8) tablets die wel erg veelbelovend zijn vanwege de relatief lage prijs en uiteraard veel betere prestaties.

Zoals die meneer in zijn guide dus ook zegt: RK2818 heeft eigenlijk alleen nut als je hem voor een echt lage prijs kan krijgen, dus minder dan 80 euro. Voor 100 euro heb je al een Telechips tablet.

[ Voor 37% gewijzigd door Cooler_King op 18-01-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:46:
Rockchip RK2818 is gewoon een oude achterhaalde chip die in feite een tragere Telechips is zonder GPU versnelling (wat de Telechips juist zo goed maakt).. Binnenkort komen de nieuwe RK2918 (Cortex A8) tablets die wel erg veelbelovend zijn vanwege de relatief lage prijs.

Zoals die meneer in zijn guide dus ook zegt: RK2818 heeft eigenlijk alleen nut als je hem voor een echt lage prijs kan krijgen, dus minder dan 80 euro. Voor 100 euro heb je al een Telechips tablet.
Wanneer is binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:35:

[...]
Volgens jou kan ik dus beter voor die G10 gaan i.p.v die Ramos T11ad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:55:
[...]

Volgens jou kan ik dus beter voor die G10 gaan i.p.v die Ramos T11ad?
Hij zegt dat Ramos een duur merk is, maja ik vindt niks duur aan dat model, maar G10 is zeker goed hoor, telechips zijn wel goed dat kan ik je verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:35:
[...]

Hij zegt dat Ramos een duur merk is, maja ik vindt niks duur aan dat model, maar G10 is zeker goed hoor, telechips zijn wel goed dat kan ik je verzekeren.
Oke dan wordt het aan mij nog om te kiezen tussen die twee:D
Ze hebben allebei zo zijn voordelen:P Duurt het bij pandawill ook 10 dagen voordat die binnen is?
Bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwere versie van hiapad.

Afbeeldingslocatie: http://hiapad.com/wp-content/uploads/2011/01/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hiapad.com/wp-content/uploads/2011/01/3.jpg

Hij zal wel binnenkort worden gereleased, ziet er goed uit zo te zien.

This is Utopia’s new entry Cortex A8 tablet to follow up on the original 8″ APAD IMX515. It has a wide aspect ratio. More details to come.

Specifications

* CPU: Freescale iMX515 Cortex A8 CPU
* OS: Google Android 2.2 Froyo (Supports Adobe Flash 10.1)
* RAM: 512MB DDR2
* ROM: 4GB (integrated microSDHC card for ease of upgrades)
* Expansion: 32GB microSDHC
* Display: 10″ TFT-LCD
* Casing: Utopia Technology Plastic Assembly
* Audio in: Integrated microphone
* Audio out: 3.5mm standard headphone jack, integrated speakers
* Supported video formats: MKV (H.264 HP)/RMVB/MPEG-4/FLV up to 720p multi-format video decoding
* Supported picture formats: JPEG, PNG, BMP, GIF

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Zo ik heb net een Track&Trace nummer gekregen van Pandawill van mijn Gpad G10 *O*

Best snel gisteren pas besteld. Het is een Hong Kong Post nummer dus wie weet NO tax...

[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-01-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat de notion ink adam een lekkerding blijft!

iemand hier ook een adam besteld? ben benieuwd naar de eerste reviews en het pqi scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:02:
Zo ik heb net een Track&Trace nummer gekregen van Pandawill van mijn Gpad G10 *O*

Best snel gisteren pas besteld. Het is een Hong Kong Post nummer dus wie weet NO tax...
kicke, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Let maar op die heb ik niet in huis voor Valentijn _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:35:
[...]

Mijn record ga je iig niet verbreken, aangezien ik ook nog express shipping had :O 22 december verzonden, en ligt nu ergens bij de douane. Hopelijk laten ze hem deze week door, zodat het in totaal 4 weken geduurd zal hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Cooler_King op 18-01-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:35:
[...]

offtopic:
Valentijn is toch maar een Amerikaanse traditie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Wat denken jullie van deze Nederlandse tablet ?
http://www.gocal.nl/gocal%20tablet%20%2010.html
Voor een Tegra chip met 1ghz dualcore en 1GB RAM vind ik 450 Euro meer dan acceptabel.

[ Voor 31% gewijzigd door Jeffrey88 op 18-01-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.euogo.com/product_image/tablet-pc/dropad-android-tablet-1.jpg
Wow dat is een van de beste namaak tablets die ik heb gezien. Zeker met een processor die nu nog tot de top behoord erin. En ook een goed capacitief scherm. Helaas wel 800x400. Maar ja met standaard apps op je galaxy Tab wordt je ook niet vrolijk heb ik al gehoord...

Draait ook nog eens super soepel ja.. Iemand deze al binnen en getest??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey88 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:51:
Voor een Tegra chip met 1ghz dualcore en 1GB RAM vind ik 450 Euro meer dan acceptabel.
Nederlands? geloof je het zelf? Das gewoon import geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:57:
[...]

Ja kan me ook niet voorstellen dat die in Nederland gemaakt worden, wordt hooguit een Nederlandse merk op geplakt, zoals Apple ook doet, das een Amerikaanse bedrijf, maar die producten worden in China gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik vind hem erg veel op de Malata Zpad lijken, dus waarschijnlijk is het gewoon een import.
Maar hij ziet er wel gaaf uit en de specs zien er ook goed uit.

Hier is een filmpje te zien van de Zpad, als die van gocal net zo goed werkt heb je een aardige tablet denk ik.
YouTube: iPad Killer: Malata Zpad T2 Android 2.2 Nvidia Tegra 2 Cortex A9 1GHz Tablet PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Had nooit gezegd dat ze het hier in Nederland produceren maar ik dacht dat het van een Nederlands bedrijf was maar ik kan er natuurlijk naast zitten '-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:22:
ik moet zeggen dat de notion ink adam een lekkerding blijft!

iemand hier ook een adam besteld? ben benieuwd naar de eerste reviews en het pqi scherm?
Kijk even in het Notion Ink Adam - deel 2
Laatste berichten voorspellen niet veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Jeffrey88 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:51:
Was op vorige pagina al gepost.
Is een Malata kloon volgens mij ook, want ondersteund WCDMA als 3G standaard.
Kan je beter een PoV nemen. Die kost bij Azerty nu 301€
Point of View (PoV) Tablet Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Nou.. de Wits is binnen en ik kan meteen melden: het capacitieve scherm werkt super. Het reageert net zo goed als mijn telefoon (HTC Wildfire) en ziet er gewoon goed uit. Over kijkhoek kan ik niet zoveel melden aangezien ik niet echt vergelijkingsmateriaal heb.In elk geval zie ik geen rare dingen.

En ach.. verder is het natuurlijk gewoon de Wits die jullie al kennen. Zelf vind ik 'm behoorlijk snel (iig vergeleken met m'n Wildfire :P) en surfen met Flash is natuurlijk ook mooi. Dumpert werkt bv. prima.
Natuurlijk is het ook fijn een tablet te hebben waarover online zoveel te vinden is.

Ik ben blij dat ik geen 10" tablet genomen heb. Deze is net lekker in de hand te houden. Groter zou ik onhandig vinden en vergeleken met de telefoon is het scherm al giga.

Wel nog ff zeuren bij MM omdat ze de carmount niet hebben meegestuurd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
@abusimbal

Sorry dan heb ik er overheen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb al een bestelling open staan voor een Flytouch 2 maar heb nog even verder gekeken naar andere tablets. Dat de ZeniThink ZT-180 er was wist ik al maar er schijnt er ook een nieuwe versie van te zijn met 512mb ipv 256mb ram. een hdmi uit, webcam en 4gb interne opslag. Het enige verschil met de flytouch is meer geheugen en 2gb meer opslag.

Ik heb alleen nog niet een goede verkoper kunnen vinden op Aliexpres, zoeken is lastig want je krijgt veel aanbiederes van de oude versie. en "zogenaamde" nieuwe versies.

Zijn er ook mensen die de nieuwe versie hebben besteld?

qua cpu is het net als zijn voorganger onduidelijk.. een arm11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:57:
[...]

Mooie prijs :)

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
abusimbal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:25:
[...]
Kan je beter een PoV nemen. Die kost bij Azerty nu 301€
Point of View (PoV) Tablet Topic
Hebben die nu ( eindelijk ) al eens standaard een werkende Android Market ??

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-01-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Ik heb vandaag de track en trace gekregen voor de Flytouch, eens kijken hoe snel/langzaam het gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou check dit. motorola xoom blijft een mooi ding.. waarschijnlijk word dit wel een dure...
wel High End Media mogelijkheden, diepgaand. Ipad bijv niet. met ios

Hier een filmpje:

YouTube: Google's live demo of Android 3.0 Honeycomb at CES 2011#!
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.