Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iedereen om mij heen praat inmiddels over tablets, maar 1 goede winkel in Nederland die gewoon veel verschillende tablets kan leveren voor een normale prijs... Die is er niet.

Nu zit iedereen op 100 Chineze sites dezelfde tablets te bekijken, onder een andere naam. Gat in de markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:20:
[...]

Die is mooi. Als ie beschikbaar was zou ik 'm waarschijnlijk hebben besteld.
Ik kijk er al een tijdje naar maar hij blijft unavailable. :P
Ik probeer merimobiles zover te krijgen dat ze mij dat ding gaan sturen met 20% korting ipv die MID816 die zogenaamd wel shipped zou zijn, maar in werkelijkheid dus terug was gegaan naar de fabrikant. Lijkt me een interessantere compensatie dan zo'n keyboard-case :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Is de PoV tegra dan geen goed alternatief voor de Herotab? Aangezien deze gewoon in Nederland te koop is, wat
me weer handig lijkt i.v.m. garantie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Galactus schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:07:
Is de PoV tegra dan geen goed alternatief voor de Herotab? Aangezien deze gewoon in Nederland te koop is, wat
me weer handig lijkt i.v.m. garantie oid.
Als je toch al het dubbele wil gaan betalen zijn er nog veel meer alternatieven. :+

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
Ik wacht toch liever op de herotab m816 en vind de freescale imx515 inmiddels een beetje over de top, Begrijp me goed mijn herotab m802 heb ik tot nu toe met veel plezier gebruikt maar nu ik een dag mijn tmd mid heb met de samsung s5pv210, daar kan de freescale qua processor kracht niet tegenop, ondanks zijn tijdens transport gebroken scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door janesh op 15-01-2011 21:19 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
Hyp Hyper schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:13:
[...]

Als je toch al het dubbele wil gaan betalen zijn er nog veel meer alternatieven. :+
Het dubbele? Hoe kom je daar bij?

De PoV is 330 euro, dan kun je hem zelf in de winkel halen.

De Herotab kost omgerekend ongeveer 225 euro, ik denk dat wanneer ik er 25 euro bij doe voor verzendkosten en
eventuele bij betaling voor het importeren, dat ik niet overdrijf.
Dus 250 euro vs 330 euro, waar zie jij een verdubbeling? Wellicht ben ik niet zo'n rekenwonder :9

Maar goed, 80 euro meer voor een product met een betere(?) processor en van Nederlandse bodem.
Ik ben zelf ook al geruime tijd aan het zoeken en vraag me gewoon af waarom je de Herotab zou nemen i.p.v.
een PoV.

Ik heb ze beide niet in de handen gehad, dus over prestaties kan ik niets zeggen. Heb alleen de positieve review
op youtube gezien van de Herotab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Dat rekenwonder klopt wel want de tmd mid lees herotab m816 kost 158 euro freeshipping en als je geluk hebt komt er nog plm. 25 euro voor vadertje staat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
janesh schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:49:
Dat rekenwonder klopt wel want de tmd mid lees herotab m816 kost 158 euro freeshipping en als je geluk hebt komt er nog plm. 25 euro voor vadertje staat bij.
Yup.. dus de helft van de POV Tegra met een beetje geluk.
Ik denk dat ie in de war is met de dollarkoers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
Nee hoor, alleen hadden we het blijkbaar niet over hetzelfde model.
Ik bedoelde de Herotab M10, gezien de PoV ook een 10" model is.

De prijs van de MID816 is niet verkeerd, ik vind het model met een aluminium achterkant er persoonlijk erg
goed uitzien. Maar ben bang dat ik hem te klein vind, ik ben niet van plan om hem steeds mee te nemen.
Ik ga liever voor een grotere versie, een 10" versie van dat model zou ik direct kopen. Maar dat zie ik niet gebeuren :|

//edit//

Is er iemand die wat meer van deze af weet?
http://item.taobao.com/item.htm?id=9020550079

[ Voor 10% gewijzigd door Galactus op 15-01-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
janesh schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:49:
Even beetje offtopic

Een vraagje m.b.t. de btw die je er over betaald. Vanuit welk bedrag wordt de eventuele btw bepaald? Dus wordt dat bepaalt vanuit de verkoopprijs voor een tablet zoals die op een site staat (Chinese site) of wordt het bepaald door de aankoopwaarde van de site + de verzendkosten? En dan gelijk hoe komt men dan aan dit bedrag, hoe weet vadertje staat dan wat je aankoopbedrag is geweest?

Kan iemand me hier verder mee helpen, ben daar gewoon nieuwsgierig naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retir schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:16:
[...]

Even beetje offtopic

Een vraagje m.b.t. de btw die je er over betaald. Vanuit welk bedrag wordt de eventuele btw bepaald? Dus wordt dat bepaalt vanuit de verkoopprijs voor een tablet zoals die op een site staat (Chinese site) of wordt het bepaald door de aankoopwaarde van de site + de verzendkosten? En dan gelijk hoe komt men dan aan dit bedrag, hoe weet vadertje staat dan wat je aankoopbedrag is geweest?

Kan iemand me hier verder mee helpen, ben daar gewoon nieuwsgierig naar :)
Dat is wat jij ervoor betaald hebt + verzendkosten en daar komt 19% over heen. Maar als de verkoper een te lage waarde erop zet dan kan de doaune bij controle zelf gaan bepalen van waarde, je bent dan haasje als ze dat ding veel meer waarde geven.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:29:
[...]

Dat is wat jij ervoor betaald hebt + verzendkosten en daar komt 19% over heen. Maar als de verkoper een te lage waarde erop zet dan kan de doaune bij controle zelf gaan bepalen van waarde, je bent dan haasje als ze dat ding veel meer waarde geven.
Uit eigen ervaring met andere producten uit China, dan krijg je een brief thuis, met een verzoek voor de originele factuur op te sturen.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
[/quote]

lijkt me niet verkeerd voor plm. 240 euro capacitief, 3g ingebouwd en hummingbid 1Ghz.

YipMan er staat in deze advertentie op toabao ook alibaba.com, hoe vind ik deze op alibaba, weet jij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Als ik Kiddyl zo lees heb je een goede kans op foutieve specs. En hoe weet je in een geval als dit dat de verkoper betrouwbaar is? De aanbieding kan dan nog zo mooi zijn: hij moet wel aankomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janesh schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:06:
[/quote]

lijkt me niet verkeerd voor plm. 240 euro capacitief, 3g ingebouwd en hummingbid 1Ghz.

YipMan er staat in deze advertentie op toabao ook alibaba.com, hoe vind ik deze op alibaba, weet jij dat.
Ik heb al eens verteld dat ik een nep-Chinees ben, en ik geen Chinees kan lezen of spreken. Ik vindt die advertentie trouwens ook niet erg duidelijk.

Ik ben gewend dat op taobao duidelijke advertenties staan en je die ook wel kunt vertrouwen.
Hoogie2004 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:05:
[...]

Uit eigen ervaring met andere producten uit China, dan krijg je een brief thuis, met een verzoek voor de originele factuur op te sturen.
Okay dus ze maken niet zelf een schatting? Das wel zo fijn anders kun je voor paar tientjes gaan touw trekken met de overheid.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die Samsung tablet is nog niet eens als prototype uit, maar het kan een indicatie zijn dat hij over 2 maanden wellicht verkrijgbaar is. De verkoper heeft 0 spullen verkocht tot nu toe.

Ik heb de 10" met een Freescale processor en Capacitief scherm eens goed getest vandaag. Er zijn een paar probleempjes die volgens mij met een firmware zijn op te lossen:

- Market staat er op, maar kan niet inloggen. (hier zijn al oplossingen voor)
- G-Sensor assen zijn omgedraaid
- Geen USB ingang. Tablet kan wel op een PC aangesloten worden via een 30-pin -> kabel
- App icon van nieuw geinstalleerd programma niet aanwezig na restart (Angry Birds in ieder geval)

Goede punten:

- Snelheid
- Capacitief scherm
- Kijkhoek van het scherm
- Bluetooth aanwezig
- Achterkant van aluminium
- Binnen 20 seconden opgestart

Kleine puntjes:

- Ziet er 100% uit als een iPad
- Kwa afmetingen een paar mm grote dan iPad waardoor hoezen die heel strak zitten niet meteen passen

Dan nog wat vergelijkingsfoto's van de 10" Tablet met capacitief scherm, 10" Superpad en de 8" M816 productie versie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kLKgysLd2Kr1SwWqeUmMJFq4/full.jpg

Hier de tablets op elkaar geplaats. Je ziet de 10" met capacitief scherm een 4:3 verhouding hebben net als de iPad terwijl de Superpad een breedbeeld verhouding heeft:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8VRBkGBLx0bKRdBSeUHEAI4s/full.jpg

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
@YipMan Oke ik wist wel dat je een 'nep chinees' bent maar misschien wist je wat ik vroeg, het leek mij makkelijker te bestellen op alibaba dan via taobao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:34:
Okay dus ze maken niet zelf een schatting? Das wel zo fijn anders kun je voor paar tientjes gaan touw trekken met de overheid.
Ik heb altijd rekeningen/mails moeten sturen. Voor de kwaadwiller ook nog best bewerkelijk.
Gelukkig ging het meestal wel goed. Dat betrof trouwens oude (10 jaar of ouder) spelconsoles als verzamelobjecten. In die gevallen vind ik het persoonlijk lullig btw te heffen. In geval van nieuw spul is het natuurlijk meer terecht, maar als ze me geen rekening sturen ga ik ze ook weer niet vertellen dat ze het vergeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Denk dat de meesten hier die superPAD kennen als Flytouch2.

[ Voor 57% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 16-01-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderjohan
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Ik ben op zoek naar een tablet met de volgende specs:
- 8 inch scherm
- Capacitive scherm
- Freescale IMX515 800MHz ARM Cortex A8
- Android 2.2

Weet iemand waar ik een tablet met deze specs kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nergens. De 10" tablet die kiddyl hierboven beschrijft is wel precies dat, maar dan 10".

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
@sanderjohan Vervang capacitief door resistief en je bent klaar voor 150 euro
Jou specs heb IK nog niet gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door janesh op 16-01-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
sanderjohan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 11:38:
Ik ben op zoek naar een tablet met de volgende specs:
- 8 inch scherm
- Capacitive scherm
- Freescale IMX515 800MHz ARM Cortex A8
- Android 2.2

Weet iemand waar ik een tablet met deze specs kan vinden?
Deze is er niet op dit moment. Wel heb ik binnenkort een 7", capacitief, Samsun CortexA8 1.0GHz, Android 2.2 tablet om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_H
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
Lees hier al een tijdje mee, nu toch maar eens een account aangemaakt om te reageren.

Ben zeer benieuwd naar die 10´ 2.2 tablet, volgens mij wordt hij hier al verkocht:
http://www.pandawill.com/...camera-silver_p40084.html

Meer info over de M816 (Chinees):
http://www.shanzhaiben.com/44/n-4844.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notion Ink Adam is door FCC heen dus waarschijnlijk op korte termijn reviews van de eerst verzonden tablets van NotionInk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:17
kiddyl schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:51:
Die Samsung tablet is nog niet eens als prototype uit, maar het kan een indicatie zijn dat hij over 2 maanden wellicht verkrijgbaar is. De verkoper heeft 0 spullen verkocht tot nu toe.

Ik heb de 10" met een Freescale processor en Capacitief scherm eens goed getest vandaag. Er zijn een paar probleempjes die volgens mij met een firmware zijn op te lossen:

- Market staat er op, maar kan niet inloggen. (hier zijn al oplossingen voor)
- G-Sensor assen zijn omgedraaid
- Geen USB ingang. Tablet kan wel op een PC aangesloten worden via een 30-pin -> kabel
- App icon van nieuw geinstalleerd programma niet aanwezig na restart (Angry Birds in ieder geval)

Goede punten:

- Snelheid
- Capacitief scherm
- Kijkhoek van het scherm
- Bluetooth aanwezig
- Achterkant van aluminium
- Binnen 20 seconden opgestart

Kleine puntjes:

- Ziet er 100% uit als een iPad
- Kwa afmetingen een paar mm grote dan iPad waardoor hoezen die heel strak zitten niet meteen passen

Dan nog wat vergelijkingsfoto's van de 10" Tablet met capacitief scherm, 10" Superpad en de 8" M816 productie versie:

[afbeelding]

Hier de tablets op elkaar geplaats. Je ziet de 10" met capacitief scherm een 4:3 verhouding hebben net als de iPad terwijl de Superpad een breedbeeld verhouding heeft:

[afbeelding]
Kan je al iets zeggen over de batterijduur? Hoeveel mAH is het apparaat volgens de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Nog wat meer getest en na een wipe (iemand had voor mij al heel veel Chinese apps geïnstalleerd) verdwenen meteen heel veel problemen:

- Market werkt nu
- G-Sensor assen zijn correct
- Geen verdwijnende iconen meer

De batterij is 4600mAh en met vol gebruik is 4 uur haalbaar bij vol gebruik en een standby van 48uur. De 4 uur klopt denk ik wel, want ik werk nu al meer dan 4 uur met de tablet om allerlei dingen te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Klinkt goed, ik kijk uit naar je SK actie!

[ Voor 4% gewijzigd door ChromeFR op 16-01-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:03:
Nog wat meer getest en na een wipe (iemand had voor mij al heel veel Chinese apps geïnstalleerd) verdwenen meteen heel veel problemen:

- Market werkt nu
- G-Sensor assen zijn correct
- Geen verdwijnende iconen meer

De batterij is 4600mAh en met vol gebruik is 4 uur haalbaar bij vol gebruik en een standby van 48uur. De 4 uur klopt denk ik wel, want ik werk nu al meer dan 4 uur met de tablet om allerlei dingen te testen.
Wat kost die omgerekend + import kosten + verzendkosten.

Ik heb eens voor grap gekeken in de Apple store van thailand wat de iPad kost daar:

http://store.apple.com/th...mily/ipad?mco=MTY5NjUyMTY

En die kost omgerekend 15900 Thai Baht = 390.79 Euros, die chinezen klonen met capacitief scherm zitten ookal gauw in die richting en dan hebben ze allemaal nog mindere batterij duur, veel minder opslag en mocht je dat met sd kaartje uit will breiden dan is niet zo goedkoop meer.

Ja ik ga ook nog naar Thailand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Nog tips voor tablets van 130 euro of minder? Enige eisen zijn dat het een beetje vloeiend moet gaan, app store en firmware upgrades.

Ik was deze zelf al tegen gekomen: http://www.buyincoins.com...oid-2-1-product-2240.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik probeer ze zo goedkoop mogelijk aan te bieden. De 10" capacitief komt op 230 en de 8" Samsung (M816) op 155 euro. De Euro staat nu niet zo hoog meer als eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:36:
Nog tips voor tablets van 130 euro of minder? Enige eisen zijn dat het een beetje vloeiend moet gaan, app store en firmware upgrades.

Ik was deze zelf al tegen gekomen: http://www.buyincoins.com...oid-2-1-product-2240.html
Das crap, zoek op freescale of de heropad, overigens al vakere genoemd in die topic, maar een freescale apad kun je wel rond 150€ krijgen exclusief btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
hardware.tom schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:36:

In Hong Kong kost een iPad omgerekend 375 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
RutgerFR schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:49:
[...]

Het is ook niet echt voor serieus gebruik, het is gewoon een beetje om mee te klooien en te internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Sorry ik had verkeerd ge-quote. Was voor Yip-man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:26:
Ik heb eens voor grap gekeken in de Apple store van thailand wat de iPad kost daar:

En die kost omgerekend 15900 Thai Baht = 390.79 Euros, die chinezen klonen met capacitief scherm zitten ookal gauw in die richting en dan hebben ze allemaal nog mindere batterij duur, veel minder opslag en mocht je dat met sd kaartje uit will breiden dan is niet zo goedkoop meer.
Maar wel Flash. ;)
De batterijduur van de iPad zullen ze nooit halen. Heb je de batterij van iPad wel eens gezien? Die neemt een erg groot deel van de binnenkant in beslag en is de oorzaak van het gewicht van het ding. Voor een goede batterij zou ik dat gewicht trouwens ook wel accepteren denk ik.
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:40:
[...]

Das crap, zoek op freescale of de heropad, overigens al vakere genoemd in die topic, maar een freescale apad kun je wel rond 150€ krijgen exclusief btw.
Niet om je te bekritiseren: maar kun je ook uitleggen waarom het crap is?

[ Voor 18% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-01-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:49:
[...]

Moet je ook maar in HK komen, HK is een Speciale Bestuurlijke Regio van de Volksrepubliek China, wat inhoudt dat je het als apart land moet zien.

Maar wel goedkoop zeg die iPad daar in Hongkong, volgens mij is Apple vooral in Europa een duur merk zo te zien.

( Ik wist dat voor mij was hoor wat je zei)
Hyp Hyper schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:54:
[...]
Niet om je te bekritiseren: maar kun je ook uitleggen waarom het crap is?
Ja de specificaties van processor klopt gewoon niet, kan geen flash draaien. ( En das toch echt meerwaarde van sommige cheap ass tablets tegen over de iPad, voor rest is de iPad voorlopig nog heer en meester op tablet gebied.)

Dat van die processor is al vaak langs geweest hier, eerst werd het als een a8 verkocht en schijnt een a11 te zijn.
Hyp Hyper schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:54:
[...]
Maar wel Flash. ;)
De batterijduur van de iPad zullen ze nooit halen. Heb je de batterij van iPad wel eens gezien? Die neemt een erg groot deel van de binnenkant in beslag en is de oorzaak van het gewicht van het ding. Voor een goede batterij zou ik dat gewicht trouwens ook wel accepteren denk ik.
Dan maar geen porno kijken, want daar is flash juist zo handig voor 8)7 ( Volgens mij is Steve Jobs gewoon een zoon van Mao ) De batterij van iPad moet echt lang uithoudens vermogen hebben, mijn laptop heeft maar 2 a 3 uur, dus daar ben ik wel van onder de indruk.

Alleen ik vraag me altijd af waar zou je zo'n tablet voor gebruiken? Op de bank internetten of chatten? spelletjes spelen? Documenten bewerken? Video kijken? Muziek luisteren? Al is die voor laatste niet echt draagbaar.

Zolang je met tablets niet via QQ kan webcammen zie ik geen nut ervan om het te gebruiken inplaats van mijn Android smartphone, want vanwege QQ draai ik Windows 7, anders draaide ik gewoon Kubuntu Linux.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Het is inderdaad - vergelijken met de prijzen hier - wel goedkoop. Maar in Amerika kost een iPad natuurlijk ook maar 499 dollar (+/- 375 euro)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Zojuist ook een Flytouch 2 besteld. Ik ben benieuwd.
http://www.aliexpress.com...her-case-wholesalers.html

Verwacht binnenkort ook mijn Herotab MID 816, leuk om ze eens te vergelijken :D

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
M'n capacitive Wits is gisteren verstuurd volgens een mail die ik zojuist kreeg. Tracking# gechecked en het ding is al in Leipzig. Helaas hebben ze het via DHL verstuurd terwijl ik een andere optie heb aangegeven dus dat zal wel btw dokken worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:38:
M'n capacitive Wits is gisteren verstuurd volgens een mail die ik zojuist kreeg. Tracking# gechecked en het ding is al in Leipzig. Helaas hebben ze het via DHL verstuurd terwijl ik een andere optie heb aangegeven dus dat zal wel btw dokken worden. :/
offtopic:
Iemand zal toch de verloren BTW moeten betalen die NL anders mis zou lopen omdat je niet zo'n dure tablet in eigen land wou kopen en niet de $ prijs als € prijs wou betalen.

Ps met dolphin browser op Android kan ik prima posten op t.net, ik denk dat ook wel goed werkt op die Android tablets, behalve dat toetsenbord van HTC gewoon beter is dan standaard Android toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:58:
offtopic:
Iemand zal toch de verloren BTW moeten betalen die NL anders mis zou lopen omdat je niet zo'n dure tablet in eigen land wou kopen en niet de $ prijs als € prijs wou betalen.
offtopic:
Ik heb jou nooit de btw zien berekenen over de tablets die jij uit China meeneemt... geef je die aan bij de Douane?

Tracking van de Rocktab is nog niet bekend ook al zijn we 5 werkdagen verder. Duurt dit wel vaker langer via HK post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:09:
[...]

offtopic:
Ik heb jou nooit de btw zien berekenen over de tablets die jij uit China meeneemt... geef je die aan bij de Douane?

Tracking van de Rocktab is nog niet bekend ook al zijn we 5 werkdagen verder. Duurt dit wel vaker langer via HK post?
offtopic:
Ik blijf onder de € 430 en als je met vliegtuig komt en je neemt dat mee in je bagage hoef je geen belasting te betalen, dat komt dus neer op 3 tablets die ik belasting vrij kon importeren en had er toen ook 3 bij me, maar mijn koffer was ook goed vol.

Of ik zoiets vergelijkbaar doe als vorige keer weet ik nog niet, ik wil wel denk ik paar Android mp5 spelers mee nemen voor de mensen die daar interesse in hebben, ze zijn er met en zonder WiFi ( Met WiFi is ook met externe 3g ondersteuning ).

Die mp5's hebben nieuwere rockchips, dus niet oude zoals de Rocktab heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaterGast.nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02-2024

LaterGast.nl

Doe je dat.

Ik volg dit en de vorige topics ook al enige tijd.
En ondertussen zit ik ook op de bekende sites te zoeken naar een voor mij passende tablet.

Ik heb een tijdje op de Gpad GForce MID 9.7 inch Android 2.2 Multi-touch Capacity Screen 8GB Gravity Sensor Aluminum Shell Camera Silver bij Pandawill zitten wachten.
Maar geen camera en ook geen 3G wat ze eerst dachten.

Mijn eisen: 9.7", Android 2.2, webcam, optie tot 3g (mag ook extern), resolutie van >1000 bij 600

Nu vind ik deze op aliexpress
http://www.aliexpress.com...4GB-WiFi-wholesalers.html

Kan iemand die mij aanraden of afraden en wanneer het afraden is dan graag waarom me eventueel beter/vergelijkbaar model. Ik ben ook al bezig om de leverancier van de gs230 (eerder in dit topic genoemd) te bereiken, maar dat loopt ook stroef.

Alvast hartelijk dank.

Taking PORN off the internet is trying to get pee out of a swimming pool!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Zijn er ook mensen die de Flytouch 2 hebben besteld middels creditcard op aliexpress.com ? En zo ja via welke verkoper? Is dit een beetje te vertrouwen? Voor mij is paypal nu even geen optie.

Hoe lang kan je gemiddeld doen met een volle battery? Ik heb de topic een beetje zitten lezen en verschillende mensen horen zeggen dat dit 4 uur is? Klopt dat zo ongeveer?

Zit nu al een beetje rond te kijken voor een tablet, en ben nu al meer dan een maand verder en nog steeds niks in huis. 8)7 Ik wil de Flytouch 2 eerst gaan proberen om te kijken of het (tablet) mij bevalt. In de loop van dit jaar komen er veel tablets uit van grotere merken maar zitten die qua prijs allemaal nog vrij hoog, en om een beetje aan android te wennen lijkt mij de flytouch een goed begin.

Heb ook nog zitten twijfelen over de zt-180 maar als ik de youtube filmpjes daarvan bekijk lijkt het dat het scherm een beetje vaal/blauw aanziet en dat die van de flytouch een stuk beter/kleurrijker is?

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 22:59
DutchMan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:42:
Zijn er ook mensen die de Flytouch 2 hebben besteld middels creditcard op aliexpress.com ? En zo ja via welke verkoper? Is dit een beetje te vertrouwen? Voor mij is paypal nu even geen optie.

Hoe lang kan je gemiddeld doen met een volle battery? Ik heb de topic een beetje zitten lezen en verschillende mensen horen zeggen dat dit 4 uur is? Klopt dat zo ongeveer?

Zit nu al een beetje rond te kijken voor een tablet, en ben nu al meer dan een maand verder en nog steeds niks in huis. 8)7 Ik wil de Flytouch 2 eerst gaan proberen om te kijken of het (tablet) mij bevalt. In de loop van dit jaar komen er veel tablets uit van grotere merken maar zitten die qua prijs allemaal nog vrij hoog, en om een beetje aan android te wennen lijkt mij de flytouch een goed begin.

Heb ook nog zitten twijfelen over de zt-180 maar als ik de youtube filmpjes daarvan bekijk lijkt het dat het scherm een beetje vaal/blauw aanziet en dat die van de flytouch een stuk beter/kleurrijker is?
Ik krijg mn Flytouch deze week binnen denk ik. Vrijdag besteld, en zag net dat ie al in NL is. Weet alleen niet hoesnel het traject DHL Amsterdam - douane - aflevering gaat.

Mbt bestellen.. geen idee. Ik heb via Paypal betaald. Je hebt wel een klein beetje prijsverschil doordat Paypal een iets andere koers hanteerd dan je CC maatschappij, maar ik vind Paypal een stuk handiger dan 'overal' mn CC gegevens te moeten droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
DutchMan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:42:

Er zijn minimaal 4 a 5 tweakers die hem via AliExpress hebben gekocht waaronder ik.
En idd ik heb hem gewoon betaald met PayPal. Hou er wel rekening me dat je nog een kleine € 30,-- mag betalen aan invoerrechten/BTW bij aflevering aan de deur met name door DHL.
Ik heb hem HIER gekocht.
Maar wellicht is DIT nu slimmer omdat je dan een hoes erbij krijgt en voor UPS kan kiezen ! Als je hem bij die laatste verkoper koopt en je zou geen BTW afdraagt hebben dan heb je hem in huis voor +/- 130,--- :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam toen net, zo goedkope Android tablet tegen op een Chineze site.

Ik wacht nog even om een tablet te kopen, weet ik nog niet of hem echt ga kopen, ik heb al een netbook.

Maar ik wacht nog op de tablets met Android 3.0 die komen in maart, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:55:
[...]

Ik krijg mn Flytouch deze week binnen denk ik. Vrijdag besteld, en zag net dat ie al in NL is. Weet alleen niet hoesnel het traject DHL Amsterdam - douane - aflevering gaat.

Mbt bestellen.. geen idee. Ik heb via Paypal betaald. Je hebt wel een klein beetje prijsverschil doordat Paypal een iets andere koers hanteerd dan je CC maatschappij, maar ik vind Paypal een stuk handiger dan 'overal' mn CC gegevens te moeten droppen.
Een ding kan ik je wel zeggen, de wisselkoersen van paypal zijn lager dan die van je CC, dus als je CC aan paypal gekoppeld hebt hoef je niet de wisselkoers van paypal te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

WiLLoW_TieN schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:01:
[...]
Maar wellicht is DIT nu slimmer omdat je dan een hoes erbij krijgt en voor UPS kan kiezen ! Als je hem bij die laatste verkoper koopt en je zou geen BTW afdraagt hebben dan heb je hem in huis voor +/- 130,--- :Y
Deze heb ik dus gister besteld via PayPal. Ook even contact gehad met de verkoper over de externe GPS. Supersnel reactie. Overigens wordt er ook een EU stekker adapter meegeleverd en alle andere meuk die bij een Flytouch 2 hoort. Was nog even bang dat het een net iets ander type was omdat die "new arrival" duurder was zonder leather case. Dat was dus niet het geval :)

Overigens heb ik al een paar keer met UPS btw betaald, zeker met Express Saver. Ik heb nu maar voor EMS gekozen.

[ Voor 6% gewijzigd door Righteye op 17-01-2011 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Righteye schreef op maandag 17 januari 2011 @ 07:17:

Deze heb ik dus gister besteld via PayPal. Ik heb nu maar voor EMS gekozen.
Had ik idd al gezien in het Herotab topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb hem ook besteld middels paypal. Ik wist niet dat je daarvoor ook je creditcard kon gebruiken. 8)7
Ik heb die van 174$ + gratis hoes besteld. Is het niet, gezien de prijs en wat je er bij krijgt dat ze de pads vanuit europa versturen i.p.v. china?
Via paypal kom ik uit op 128euro incl verzenden. In de advertentie staat wel vermeld dat ze de goederen versturen als gift of sample zodat je geen belasting hoeft te betalen?
Nou ja .. afwachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Misschien dat jullie me van wat advies kunnen voorzien. Ik ben op zoek naar een tablet, heb er nog geen en wil graag een leuk geprijsde aanschaffen.

Ik heb mijn oog laten vallen op óf de Flytouch2 óf de MID816, maar de tweede is natuurlijk een stukkie (50 dollar?) duurder. Is hij de extra investering waard met het oog op de toekomst, of kan ik beter de Flytouch2 kopen en evt. over 6 maanden kijken wat er dan te krijgen is? Want uiteindelijk lijkt me zo'n capacitief scherm mooier, maar die is nog niet echt in een budget model te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

@ ybastiaans

Binnenkort zal er een tablet oorlog gaan beginnen als alle grote merken tablets gaan uitbrengen. Ik vind op dit moment de tablets die in nederland worden aangeboden te duur. Ik ben bij It's gaan kijken voor de Point of View tegra maar voor 350euro vind ik het scherm bar slecht. Ditzelfde geld ook voor de archos 101. Natuurlijk is het scherm van de flytouch 2 ook niet super maar voor 130euro hoor je mij daar dan niet over klagen.
Zoals ik al eerder zei is de flytouch 2 een goede tablet om mee te beginnen en om android een beetje onder de knie te krijgen. Ik heb niet voor de MIP816 gekozen omdat hij idd duurder is en het scherm is kleiner.

Op dit moment vind je geen goed en goedkope tablet met een capacitief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ja vooral wanneer je ziet dat je voor € 363 ( inclusief 7% tax )terug een iPad uit Thailand mee kan nemen, dit geeft mij nu echt een andere kijk op die goedkope Android tablets, ze zijn plots niet meer zo goedkoop vindt ik.( En ja ik ga naar Thailand over 70 dagen ) ( Kopen ga ik hem niet want ik zie er geen meerwaarde in tegenover mijn laptop )

Ik heb meer interesse in 5 inch mp5 spelers dan tablets, ook wel te zien als midden formaat tussen smartphones en tablets ( ik heb zelf 4.3 inch op DHD en heb ik ook gekozen omdat het een midden formaat is ) , vooral omdat het niet gekopieerd is en deze modellen veel opslag ( 8GB ) hebben en redelijke specificaties ( 600Mhz + DSP nieuwe Rockchip 2818, 256mb ram ) voor een prijs onder de € 100.

Die rockchip is wel nog op zelfde kloksnelheid, maar beter dan die wat in de Rocktab zat RK2806.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf ben ik in het bezit van de exopc.
als early adopter aangeschaft rechtstreeks bij het bedrijf uit Canada.

voor mij met afstand de beste tablet tot nu toe. in ieder geval wat W7 en specs betreft.

artikel: http://www.mywindowstablet.com/

jammer dat deze tablet niet meer bekendheid heeft hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

@ YipMan

Moest effe paar keer refreshen voordat ik je hele post zag. ;) maar ik heb liever een tablet met 10" scherm om te internetten, tv gids, youtube filmpjes en om films te kunnen kijken en dat is zo ik kan lezen goed te doen met de Flytouch2. Op dit moment doe ik dat met de laptop van mijn werk maar dat is niet handig ivm openklappen, inloggen en het meeslepen van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:01:
@ YipMan

Moest effe paar keer refreshen voordat ik je hele post zag. ;) maar ik heb liever een tablet met 10" scherm om te internetten, tv gids, youtube filmpjes en om films te kunnen kijken en dat is zo ik kan lezen goed te doen met de Flytouch2. Op dit moment doe ik dat met de laptop van mijn werk maar dat is niet handig ivm openklappen, inloggen en het meeslepen van het apparaat.
En juist daarom heb ik dus mijn notebook voor en daarom prefereer ik een kleinere form factor en vindt ik 5 inch tablet, mid, mp5, of hoe ze die ook willen noemen beter om bij je op zak te hebben.

Maar die 5 inch mid, tablets zijn meer alternatief voor iPod touch, maar tegelijkere tijd veel grotere dan een iPod touch en het zit aan grens van draagbare computers die nog in je zak passen, 7inch past niet in je zak, maar 5inch nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
DutchMan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:07:
@ ybastiaans

Binnenkort zal er een tablet oorlog gaan beginnen als alle grote merken tablets gaan uitbrengen. Ik vind op dit moment de tablets die in nederland worden aangeboden te duur. Ik ben bij It's gaan kijken voor de Point of View tegra maar voor 350euro vind ik het scherm bar slecht. Ditzelfde geld ook voor de archos 101. Natuurlijk is het scherm van de flytouch 2 ook niet super maar voor 130euro hoor je mij daar dan niet over klagen.
Zoals ik al eerder zei is de flytouch 2 een goede tablet om mee te beginnen en om android een beetje onder de knie te krijgen. Ik heb niet voor de MIP816 gekozen omdat hij idd duurder is en het scherm is kleiner.

Op dit moment vind je geen goed en goedkope tablet met een capacitief scherm.
Nee precies, daarom denk ik dat ik een flytouch2 aanschaf. Kijken of het wat is, en vervolgens misschien over een halfjaar verkopen en eentje met capacitief scherm kopen. Ik denk namelijk (maar misschien dat hier iemand daar andere/beargumenteerde ideeën over heeft) dat er over een half jaar wel tablets beschikbaar zijn met Cortex A8 en capacitief scherm voor onder de 250 dollar.
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:59:
zelf ben ik in het bezit van de exopc.
als early adopter aangeschaft rechtstreeks bij het bedrijf uit Canada.

voor mij met afstand de beste tablet tot nu toe. in ieder geval wat W7 en specs betreft.

artikel: http://www.mywindowstablet.com/

jammer dat deze tablet niet meer bekendheid heeft hier.
Dat kan zijn, maar je zit ook in het android topic en veel mensen kiezen voor de 700 dollar van die tablet nou eenmaal voor het appeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, ik zit in het android topic daar er geen ander tablet topic is op tweakers om windows tablets te bespreken. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
Zo nu een aantal dagen in gebruik de Gpad Gforce 9.7 welke ik via Efox Shop gekocht had en eigenlijk erg stabiel geen problemen met crashes. De batterij prestaties liggen bij WiFi en internet / squeezebox gebruik rond de 4 tot 5 uur wat ik erg netjes vind. Deze versie heeft een intern geheugen van 1 GB in plaats van 8 GB en geen camera dit is uiteindelijk door Efox met een restitutie netjes afgehandeld dus Chapeau.

Enige minpuntje is dat de WiFi verbinding af en toe verbreekt. Let wel het WiFi symbool blijft staan dus het lijkt alsof de verbinding actief is. Op het moment dat je deze opnieuw connect dan werkt het weer.

heeft iemand hier ervaringen mee of een oplossing.

Ik heb een WiFi netwerk die beschikbaar is voor B/G/N en zit op kanaal 4 en heeft WPA/WPA2 enabled. Geen MAC authenticatie. De router is een D-Link DIR655e

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ze brengen de ViewSonic ViewPad 100 op de markt met een dualboot waar Android 1.6 er samen met W7 opstaat :-o Kan iemand mij uitleggen waarom je nu nog een Android 1.6 zou willen kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien een idee om een apart topic aan te maken voor mensen die een actie wil houden? Kiddly doet het op samenkopen.net, maar daar moet je 2 maanden lid zijn dus daar heeft niet iedereen wat aan.

Ik wil zelf een actie op zetten met betrekking tot die Rockchips mp5 spelers, maar via V&A zal dat vast niet mogen of wel? Kan een beheerder of moderater hier antwoord opgeven? Het aanbieden van actie's in dit topic is namelijk niet zo ideaal vooral omdat je binnen paar dagen weer paar pagina's verder staat.

Oh die Window N6 heeft een 7inch scherm, niet 5.

Hier een video van de N6.

http://v.youku.com/v_show/id_XMjI5Mjg5NDc2.html

Lijkt mij goed hoor als ik het zo zie.

MP5 / MID Window N6

Specificatie's

CPU: 600Mhz Arm Rockchip RK2818 + 550Mhz DSP ( Op internet heb ik paar keer gelezen 1Ghz, maar ik denk dat GPU erbij geteld wordt dan )
HD: 8GB
Ram: 256Mb
Scherm: 7"inch resistief scherm? (
G-sensor: Ja
Wifi: Ja
3G: Extern Ja
Video: tot 720P
USB: Ja usb OTG en Mini.

Prijs: onder de € 100

En mocht je in een land zijn waar je geen WiFi hebt? Creëer die dan zelf

http://www.connectify.me/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Righteye schreef op maandag 17 januari 2011 @ 07:17:
[...]

Deze heb ik dus gister besteld via PayPal. Ook even contact gehad met de verkoper over de externe GPS. Supersnel reactie. Overigens wordt er ook een EU stekker adapter meegeleverd en alle andere meuk die bij een Flytouch 2 hoort. Was nog even bang dat het een net iets ander type was omdat die "new arrival" duurder was zonder leather case. Dat was dus niet het geval :)

Overigens heb ik al een paar keer met UPS btw betaald, zeker met Express Saver. Ik heb nu maar voor EMS gekozen.
Heeft deze nu een werkende GPS of niet en wordt er met de lederen case ook een toetsebord geleverd ?

Ik heb wel al contact gehad met de verkoper maar niet echt duidelijke antwoorden.

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook op de samenkopen.net actie.
heb interesse in de 10" met cap scherm.

is er ook een mogelijkheid dat er cases met toetsenbord mee worden besteld ?
en dat deze te krijgen zijn op samenkopen.net ?

edit: ik zie dat dat met de vorige actie ook al was..top!

p.s www.future-gadgets.nl heeft nu een 10" met cap scherm en tegra 2 met 1 GB memory te koop staan voor 350 euro, alleen vertrouw ik de site niet 100%.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.geek.com/artic...nches-september-20100830/

En hier wordt weer gezegd dat 1Ghz is, echt verwarrend. Die N6 ziet er overigens wel goed uit, vraag me alleen e batterij duur af.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
peauke schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:20:
[...]

Heeft deze nu een werkende GPS of niet en wordt er met de lederen case ook een toetsebord geleverd ?

Ik heb wel al contact gehad met de verkoper maar niet echt duidelijke antwoorden.
Lijkt mij gewoon een Flytouch2. Ik had dezelfde doos met dezelfde inhoud.
Is mij ook niet duidelijk of je nu 1 van de 3 hoezen erbij krijgt ??
Ik heb gps test.apk van Market getrokken en toen werkt GPS buiten goed met de antenne eraan.
Op 1 van de foto's zie je ook de externe GPS antenne liggen in de doos.

[ Voor 14% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-01-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ziet ook interessant uit http://item.taobao.com/it..._id=&am_id=&cm_id=&pm_id=

En nee ik ga niks vertalen :+

Deze ziet ook interessant uit, vergelijkbaar met de Window N6, maar deze is 5Inch.

Oh dat is een Ramos T11AD

http://item.taobao.com/it..._id=&am_id=&cm_id=&pm_id=

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:20:
[...]

Lijkt mij gewoon een Flytouch2. Ik had dezelfde doos met dezelfde inhoud.
Is mij ook niet duidelijk of je nu 1 van de 3 hoezen erbij krijgt ??
Ik heb gps test.apk van Market getrokken en toen werkt GPS buiten goed met de antenne eraan.
Op 1 van de foto's zie je ook de externe GPS antenne liggen in de doos.
Klopt, maar in de omschrijving staat dat gps nog niet werk, wellicht met nieuwe firmware. Maar als gps test.apk installeren voldoende is dan is dat voor mij prima.

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
peauke schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:59:
[...]

Klopt, maar in de omschrijving staat dat gps nog niet werk, wellicht met nieuwe firmware. Maar als gps test.apk installeren voldoende is dan is dat voor mij prima.
Ik garandeer jou dit niet. Maar bij was dat voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

peauke schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:20:
[...]

Nee, er zitten geen hoezen bij, het is verder gewoon dezelfde als die ik besteld heb, alleen bij die van mij zit wel een gratis hoes. Opletten, jouw linkje gaat naar de dropship versie ! Dezelfde winkel heeft een ander artikel met de keuze voor welke hoes je erbij wilt (kost dan gewoon wel extra, niet gratis).

[ Voor 12% gewijzigd door Righteye op 17-01-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,

Ik heb even een vraagje. Ik zat op internet te kijken voor een tablet.
Toen kwam ik hier op het forum en ik heb een paar vraagjes.
Ik had op internet een een epad 7 inch gezien voor ongeveer rond de 100 euro.
Even op google een voorbeeld gezocht: http://computer-hardware....mhz-touchscreen-tablet-pc.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoelang gaat de batterij mee?
Kan je hier gewoon wel fatsoenlijk op internetten.
Alle tips zijn welkom! :D

alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:51:
Hallo ,

Ik heb even een vraagje. Ik zat op internet te kijken voor een tablet.
Toen kwam ik hier op het forum en ik heb een paar vraagjes.
Ik had op internet een een epad 7 inch gezien voor ongeveer rond de 100 euro.
Even op google een voorbeeld gezocht: http://computer-hardware....mhz-touchscreen-tablet-pc.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoelang gaat de batterij mee?
Kan je hier gewoon wel fatsoenlijk op internetten.
Alle tips zijn welkom! :D

alvast bedankt.
Zodra je VIA ziet bij een tablet kan je verder klikken.
De minimale CPU is toch wel een Rockchip 2808 of Telechip in die prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:01:
[...]

Zodra je VIA ziet bij een tablet kan je verder klikken.
De minimale CPU is toch wel een Rockchip 2808 of Telechip in die prijsklasse.
Oke.. en kan je mij uitleggen wat daar zo slecht aan is..
Ik wil hem namelijk gebruiken om wat te internetten..
En is er iets rond die prijs klasse die wel beter is?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:04:
[...]

Groet
Gewoon slecht, wat hij zegt Rockchip is wel goed, ik kan Rockchips wel rond de € 100 mee nemen uit China, ik heb al wat Rockchips gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:04:
[...]

Groet
VIA is het gewoon niet voor een tablet.
Ben je bereid in het buitenland te bestellen ? Of moet het in NL zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:07:
[...]

VIA is het gewoon niet voor een tablet.
Ben je bereid in het buitenland te bestellen ? Of moet het in NL zijn ?
En het kan gewoon niet meer dan wat internetten, rest kun je vergeten, alles met VIA moet je vermijden, maar goed hij kan terug lezen ik had nog wat Rockchips tablets gepost hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:07:
[...]

Gewoon slecht, wat hij zegt Rockchip is wel goed, ik kan Rockchips wel rond de € 100 mee nemen uit China, ik heb al wat Rockchips gevonden.
Oke ik ben er al snel van overtuigd dat die het niet wordt:P
Het liefst bestel ik hem in Nederland. Maar als er echt goede betrouwbare sites uit het buitenland zijn vind ik dat ook goed.
Welke tablets met Rockchip kan je meenemen uit china? heb je een voorbeeld?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:23:
[...]

Oke ik ben er al snel van overtuigd dat die het niet wordt:P
Het liefst bestel ik hem in Nederland. Maar als er echt goede betrouwbare sites uit het buitenland zijn vind ik dat ook goed.
Welke tablets met Rockchip kan je meenemen uit china? heb je een voorbeeld?

Bedankt!
Ja lees een paar posts terug aub.

De N6

MP5 / MID Window N6

Specificatie's

CPU: 600Mhz Arm Rockchip RK2818 + 550Mhz DSP ( Op internet heb ik paar keer gelezen 1Ghz, maar ik denk dat GPU erbij geteld wordt dan )
HD: 8GB
Ram: 256Mb
Scherm: 7"inch resistief scherm? (
G-sensor: Ja
Wifi: Ja
3G: Extern Ja
Video: tot 720P
USB: Ja usb OTG en Mini.

De Ramos T11AD heeft ongeveer dezelfde specs, maar dan een 5Inch scherm. Je kunt ook proberen op deze types te zoeken of ze online verstuurd worden naar NL.

http://www.aliexpress.com...ifi-8GB--wholesalers.html

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh sorry ik zag het toen ik net had gepost!
En met die N6 kan je daarop ook echt meer als internetten?:D
zoals apps enz.? Is die kwalitatief ook beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Rockchip moet je eigenlijk ook vergeten tenzij je echt heel erg op je budget moet passen. Je hebt engelen geduld nodig als je gaat internetten met een Via en een Rockchip doet het niet veel beter. Spellen spelen gaat met andere processoren ook echt beter. Kan alleen zeggen dat de Android firmware voor de Rockchip vrij stabiel is omdat er het langst voor is ontwikkeld bij de Chinezen, maar de andere platformen halen het snel in en de fabriekanten achter de chips helpen ook goed mee omdat ze de boot niet willen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij dan ook al modellen met nieuwe Rockchips in handen gehad?
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:27:
oh sorry ik zag het toen ik net had gepost!
En met die N6 kan je daarop ook echt meer als internetten?:D
zoals apps enz.? Is die kwalitatief ook beter?
Beter dan een VIA, maar niet dan een freescale A8, maar helaas is gros daarvan weer iPad copy's, maja das de Samsung Galaxy Tab ook.

Zodra je voor tablets met betere schermen gaat dan is het niet zo bijsters goedkoop meer, want je moet niet vergeten dat iPad in HK ook goedkoper is en in Thailand voor toeristen zelf 28% goedkoper dan in NL.

Maar met een A8 zit je wel goed, maar voor budget is een Rockchip echt niet slecht.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:28:
Rockchip moet je eigenlijk ook vergeten tenzij je echt heel erg op je budget moet passen. Je hebt engelen geduld nodig als je gaat internetten met een Via en een Rockchip doet het niet veel beter. Spellen spelen gaat met andere processoren ook echt beter. Kan alleen zeggen dat de Android firmware voor de Rockchip vrij stabiel is omdat er het langst voor is ontwikkeld bij de Chinezen, maar de andere platformen halen het snel in en de fabriekanten achter de chips helpen ook goed mee omdat ze de boot niet willen missen.
Hallo,

Ik wil er niet heel veel meer voor uitgeven. Ik heb ook nog gewoon een computer
maar zo'n tablet leek me gewoon erg handig en leuk. aan wat voor prijzen moet ik denken aan die tablets die waar jij het over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:33:
[...]

Hallo,

Ik wil er niet heel veel meer voor uitgeven. Ik heb ook nog gewoon een computer
maar zo'n tablet leek me gewoon erg handig en leuk. aan wat voor prijzen moet ik denken aan die tablets die waar jij het over hebt?
€ 150 a € 200 ongeveer, maar via acties van mede tweakers kun je ze goedkoper krijgen, maar Kiddly die vliegt niet terug naar Nederland, ikke wel 8)7 :(

En iPad kost 363€ goedkoopste in wereld in Thailand voor toeristen, dus alles wat de 300€ bereikt vindt ik duur, en vergeet niet dat Chinezen heel slim gewoon maar 4GB intern erin doen en voor goed SD kaartje van 16gb ben je ook gauw tussen de 25€ en 40€ kwijt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Gpad G10 heb je voor net iets minder dan € 99,-- bij Pandawill.com

Komt wel maybe iets BTW bij ( +/- 20 ) ...Is wel een Telechips CPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:35:
[...]

€ 150 a € 200 ongeveer, maar via acties van mede tweakers kun je ze goedkoper krijgen, maar Kiddly die vliegt niet terug naar Nederland, ikke wel 8)7 :(

En iPad kost 363€ goedkoopste in wereld in Thailand voor toeristen, dus alles wat de 300€ bereikt vindt ik duur, en vergeet niet dat Chinezen heel slim gewoon maar 4GB intern erin doen en voor goed SD kaartje van 16gb ben je ook gauw tussen de 25€ en 40€ kwijt.
Jij kan dus een tablet uit china mee naar nederland nemen?:D
Als je dan kijkt naar die n6 en de Ramos. Welke kan je kwalitatief gezien het beste nemen?
Heeft iemand anders al ervaring met de duur van de accu?
En zijn er verder nog leuke tablets die je mee kan nemen voor die prijs?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:43:
[...]

Jij kan dus een tablet uit china mee naar nederland nemen?:D
Als je dan kijkt naar die n6 en de Ramos. Welke kan je kwalitatief gezien het beste nemen?
Heeft iemand anders al ervaring met de duur van de accu?
En zijn er verder nog leuke tablets die je mee kan nemen voor die prijs?

Groet
Weet ik niet, zien beide goed uit, van de N6 had ik nog een filmpje gevonden op yokue.com, het zijn prima tablets, ik plaats wel mijn twijfels bij capiciteit van de accu.

Maar ik denk dat Ramos kwa prijs goedkoper is en 5Inch past nog in je zak, ik zou die ramos wel voor € 100 kunnen meenemen, denk dat ik mijn vriendin die ook ga kopen, lijkt me goeie budget tablet me redelijke specificaties.

Ja ik kan wel tablets mee na NL nemen, maar niet veel ofzo hoor en voor mijn koffer is zo'n lichte 5Inch better 8)7

In mijn notities die ik naar mijzelf e-mail 8)7 heb ik gezet: Beste prijs, met WiFi

Ik was dus opzoek naar zoiets, niet te groot maar ook niet te klein, en bedoeld voor mijn vriendin en kwam uiteindelijk op Ramos uit.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:39:
Gpad G10 heb je voor net iets minder dan € 99,-- bij Pandawill.com

Komt wel maybe iets BTW bij ( +/- 20 ) ...Is wel een Telechips CPU
Hoe snel is die ivt de zt-180? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:48:
[...]

Weet ik niet, zien beide goed uit, van de N6 had ik nog een filmpje gevonden op yokue.com, het zijn prima tablets, ik plaats wel mijn twijfels bij capiciteit van de accu.

Maar ik denk dat Ramos kwa prijs goedkoper is en 5Inch past nog in je zak, ik zou die ramos wel voor € 100 kunnen meenemen, denk dat ik mijn vriendin die ook ga kopen, lijkt me goeie budget tablet me redelijke specificaties.

Ja ik kan wel tablets mee na NL nemen, maar niet veel ofzo hoor en voor mijn koffer is zo'n lichte 5Inch better 8)7

In mijn notities die ik naar mijzelf e-mail 8)7 heb ik gezet: Beste prijs, met WiFi

Ik was dus opzoek naar zoiets, niet te groot maar ook niet te klein.

YouTube: T11ad Android 2.1 MID 5" Touch Screen 8gb 720p Tablet Pc
Oke ! :D
En ik denk dat zo'n 5 inch ook een langere levensduur heeft van de accu?
En draait die Ramos ook gewoon op adroid?
Kan je er op vertrouwen dat die goed werkt want ik heb natuurlijk geen garantie als die uit china komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
hardware.tom schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:53:
[...]
Hoe snel is die ivt de zt-180? Weet iemand dat?
Iets langzamer zie -->

1. nVidia Tegra 2 / Tegra 250 (Cortex A9, snelste vanwege multi-core package en zeer snelle GPU)
2. Samsung Hummingbird (Cortex A8, zeer snel met zware PowerVR SGX540 GPU)
3. Apple A4 (Cortex A8, deze chipset is gebaseerd op Samsung design)
4. Qualcomm Snapdragon MSM8255 (Cortex A8, refresh van oudere Snapdragon met Adreno 205 GPU)
5. Samsung S5PV210 (Cortex A8, zeer snel op 1Ghz maar geen Hummingbird)
6. Snapdragon QSD8250 (Cortex A8, oud maar nog steeds snel met zijn 1Ghz)
7. Texas Instuments OMAP3640 (Cortex A8, snel op 1Ghz, chipset zie je vaak terug in Archos tablets)
8. Snapdragon MSM7230(Cortex A8 op 800mhz en met Adreno 205 GPU)
9. Freescale iMX515 (Cortex A8 op 800mhz, goede snelheid voor tablets, betaalbaar)
10. TI OMAP3440 (Cortex A8, snel op 800mhz, oude chipset vind je terug in oudere Archos tablets)
11. nVidia Tegra (1) (ARM1176JZF-S, Voor compleetheid, niet verkrijgbaar, relatief snel)
12. Infotmic IMAPX210 (ARM1176JZF-S, snelste niet-Cortex chipset, GPU kan 1080p aan)
13. ZT-180 (ARM1176JZF-S, OK snelheid op 1Ghz maar een stuk langzamer dan Cortex A8)
14. Samsung S3C6410 (ARM1176JZF-S, OK snelheid op 1Ghz maar is vaak trager geclockt, redelijke GPU)
15. Telechips TCC 8902 (ARM1176JZF-S, beetje traag op 800mhz, wel leuk dankzij stevige GPU die 1080p aankan)
16. RockChip 2818 (ARM926EJ-S, langzaam op 600mhz, kan sneller overclockt worden, heeft GPU die 720p aankan)
17. RockChip 2808 (ARM926EJ-S, langzaam op 600mhz, oude versie van Rockchip, heeft GPU die 720p aankan)
18. Qualcomm MSM7200 (ARM1136EJ-S, traaaag op 528mhz, oude chipset zit in 3,5 jaar oude smartphones. DO NOT BUY)
19. Via WM 8505 (ARM926EJ-S, Tergend traaaaag op 400mhz, DO NOT BUY!)

edit:
Nummer 12 zit in een Flytouch2 c.q superPAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:57:
[...]

Oke ! :D
En ik denk dat zo'n 5 inch ook een langere levensduur heeft van de accu?
En draait die Ramos ook gewoon op adroid?
Kan je er op vertrouwen dat die goed werkt want ik heb natuurlijk geen garantie als die uit china komt :(
Ik denk ook dat 5 Inch langere levenduur heeft op accu. Ja die Ramos draait op Android. Ja als ik ze mee neem kun je op vertrouwen dat goed werkt, ik doe altijd onderzoek en gebruik Chinese sites, ik bekijk eerst video's.

Die 2818 heeft goeie GPU inderdaad, de kloksnelheid mag dat maar 600mhz zijn, hij speelt wel gewoon goed 720p af.

Overigens bij de N6 staat dat er een upgrade naar 2.2 komt, aangezien dat ze beide bijna zelfde hardware hebben zal dat ook wel bij Ramos zijn, maar ik pin me er nooit op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:03:
[...]

Ik denk ook dat 5 Inch langere levenduur heeft op accu. Ja die Ramos draait op Android. Ja als ik ze mee neem kun je op vertrouwen dat goed werkt, ik doe altijd onderzoek en gebruik Chinese sites, ik bekijk eerst video's.

Die 2818 heeft goeie GPU inderdaad, de kloksnelheid mag dat maar 600mhz zijn, hij speelt wel gewoon goed 720p af.

Overigens bij de N6 staat dat er een upgrade naar 2.2 komt, aangezien dat ze beide bijna zelfde hardware hebben zal dat ook wel bij Ramos zijn, maar ik pin me er nooit op vast.
wat bedoel je met : "Die 2818":P
Eigenlijk kan ik hem dan vergelijken met een goedkope variant van een ipod touch?
Alleen heeft deze dan een groter scherm :D
Ik kan wel redelijk wat vinden over de Ramos, maar over die N6 kan ik mar heel weinig vinden!
Dan geeft die Ramos mij toch een beter gevoel (A)
Over hoelang kom je weer naar nederland? Dan weet ik wanneer ik moet beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:10:
[...]

wat bedoel je met : "Die 2818":P
Eigenlijk kan ik hem dan vergelijken met een goedkope variant van een ipod touch?
Alleen heeft deze dan een groter scherm :D
Ik kan wel redelijk wat vinden over de Ramos, maar over die N6 kan ik mar heel weinig vinden!
Dan geeft die Ramos mij toch een beter gevoel (A)
Over hoelang kom je weer naar nederland? Dan weet ik wanneer ik moet beslissen.
Je kunt hem vergelijken met vorige generaties, maar een ding weet ik zeker, de iPhone 3G is trage. De nieuwe iPod touch heeft betere specs.

Die kost in Thailand € 194, dus zo duur is een iPod touch niet.

( 2818 is type nummer van de chipset )

Over 39 dagen ga ik en ik blijf 38 dagen, waar 30 van in China en 8 in Thailand.

Je kunt natuurlijk ook zelf via aliexpress bestellen.

Een Hiapad met freescale is natuurlijk nog altijd beter en kost maar ongeveer 30 a 40€ meer en heeft 4GB minder interne opslag.

Maar kwa prijs is die Ramos wel goed, zie Point Of View die verkopen ook een met een Rockchip en die kost € 129

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:11

OcGuru

Giulietta Qv

Heb vandaag m'n eken m001 binnen gekregen. Gewoon om een beetje te prutsen en de tijd te overbruggen waarneer ik een cap 10" inch tablet aanschaf.

Valt me iig niks, tegen. tja, de cpu is langzaam en traag maar het touchscreen reageert opzich wel aardig.

Heb de zwarte variant voor 68eur van pandawill :)

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:57:
[...]

Iets langzamer zie -->

9. Freescale iMX515 (Cortex A8 op 800mhz, goede snelheid voor tablets, betaalbaar)
10. TI OMAP3440 (Cortex A8, snel op 800mhz, oude chipset vind je terug in oudere Archos tablets)
11. nVidia Tegra (1) (ARM1176JZF-S, Voor compleetheid, niet verkrijgbaar, relatief snel)
12. Infotmic IMAPX210 (ARM1176JZF-S, snelste niet-Cortex chipset, GPU kan 1080p aan)
13. ZT-180 (ARM1176JZF-S, OK snelheid op 1Ghz maar een stuk langzamer dan Cortex A8)
14. Samsung S3C6410 (ARM1176JZF-S, OK snelheid op 1Ghz maar is vaak trager geclockt, redelijke GPU)
15. Telechips TCC 8902 (ARM1176JZF-S, beetje traag op 800mhz, wel leuk dankzij stevige GPU die 1080p aankan)

edit:
Nummer 12 zit in een Flytouch2 c.q superPAD
Dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat je de Telechips TCC 8902 moet hebben als je vooral films gaat kijken op de tv ofzo en de ZT-180 voor browsen en andere dingen? Ik ga ook nog even kijken naar de FlyTouch

[ Voor 35% gewijzigd door hardware.tom op 17-01-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:16:
[...]

Je kunt hem vergelijken met vorige generaties, maar een ding weet ik zeker, de iPhone 3G is trage. De nieuwe iPod touch heeft betere specs.

Die kost in Thailand € 194, dus zo duur is een iPod touch niet.

( 2818 is type nummer van de chipset )

Over 39 dagen ga ik en ik blijf 38 dagen, waar 30 van in China en 8 in Thailand.

Je kunt natuurlijk ook zelf via aliexpress bestellen.

Een Hiapad met freescale is natuurlijk nog altijd beter en kost maar ongeveer 30 a 40€ meer.
Oke ja dat is wel iets van 2.5 maand in totaal.. Dat is best lang!
Ik zit toch te denken dat misschien die 5 inch te klein is ik wil denk ik toch liever minimaal een 7 inch.
Hoelang duurt het voordat bijvoorbeeld een Hiapad binnen is met aliexpress? Kun je misschien een link sturen van die Hiapad want ik kan die niet goed vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
hardware.tom schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:49:
[...]
Dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat je de Telechips TCC 8902 moet hebben als je vooral films gaat kijken op de tv ofzo en de ZT-180 voor browsen en andere dingen? Ik ga ook nog even kijken naar de FlyTouch
Een Telechip en een ZT180 en een Flytouch2 kunnen alle 3 die dingen die jij noemt v.w.b CPU rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
WiLLoW_TieN schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:54:
[...]

Een Telechip en een ZT180 en een Flytouch2 kunnen alle 3 die dingen die jij noemt.
Maar de ZT-180 kan geen 1080P films en heeft geen TV out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
hardware.tom schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:56:
[...]

Maar de ZT-180 kan geen 1080P films en heeft geen TV out
Das waar idd ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Damn die Gpad G10 ( Telechip ) kost bij Pandawill met 5% couponcode ( 15450 ) maar $ 118,74 das

+/- € 92,70 met FREE shipping via b.v Hong Kong post. Dit kan je namelijk apart aangeven

bij "Special Instructions or Comments About Your Order"

Specs ;

Android 2.1 OS
7" TFT LED touch screen, 800*480px
14mm, ultra slim and stylish design
Telechips 8902 720Mhz ARM 11 processor
256MB DDR2 RAM
Gravity Sensor
Built in 4GB Memory
1.3 Mega Camera

edit:
typ voutje

[ Voor 61% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-01-2011 19:23 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.