Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bijna iedereen met een internet aansluiting thuis heeft WiFi in de stad waar ik woon. Komt omdat laptops hier veel populairder zijn dan desktops en vaak ook meerdere computers in huis (naast telefoons met WiFi). Hotels hebben vaak een ethernet lijn, maar wel gratis in de meeste hotels in China.

Waarom dacht je dat de iPhone3 zonder Wifi hier compleet is geflopt?

Anyway, de site waar je naar linkt heeft genoeg informatie. Ik kan geen Chinees, maar volgens mij ben jij wel creatief genoeg om alles te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ja ik ben zeer creatief, ik zoek met engelse zoek termen, heb al wat gevonden http://item.taobao.com/it..._id=&am_id=&cm_id=&pm_id= ik ga allemaal vergelijken, ja ik vindt als dat geen WIFI heeft ook een nadeel, maar is voor mijn vriendin en die heeft thuis geen WIFI, dus dan zou ze toch geen gebruik van kunnen maken van internet functies.

Overigens toen ik in Guangzhou was kon ik nergens mijn iPhone 3G met WIFI gebruiken, dus moest ik allemaal oplossingen zoeken, maar met de HTC DHD kan ik internet van mijn laptop delen met de telefoon.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:36
kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:55:
De FlytouchII is ook heel goed en biedt vooral met 10" veel scherm oppervlak. Met een andere launcher is hij ook nog eens snel. Wel draait het nu nog Android 2.1.
I second that. Sterker nog voor +/- 168 euro ( incl.porto en incl. evt. BTW ) is dit nog steeds een toppertje.

( 1024*600 = 10,2",GPS , mini-HDMI out, 2x Full-USB, 2x micro-SD slot, RJ45, G-sensor, Webcam )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:09:
[...]

I second that. Sterker nog voor +/- 168 euro ( incl.porto en incl. evt. BTW ) is dit nog steeds een toppertje.

( 1024*600 = 10,2",GPS , mini-HDMI out, 2x Full-USB, 2x micro-SD slot, RJ45, G-sensor, Webcam )
Die heeft zelfs een ethernet port, dat is mooi voor mensen die geen WIFI hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:23:
[...]

Die heeft zelfs een ethernet port, dat is mooi voor mensen die geen WIFI hebben.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 07:08
Anoniem: 318689 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:36:
[...]

die van mij hangt nu ergens in leipzig - germany rond!

ben erg benieuwd.. ben nu opzoek naar forums e.d. en apps
Heb je hem al ontvangen? Ik wacht al 3 weken en volgens de track en trace ligt ie nog altijd ergens op een vliegveld in Singapore. En dat met express shipping (7-10 dagen had het moeten duren). Echt te triest voor woorden. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik een tablet uit China bestel, want als BTW betalen en/of absurde verzendtijden zo normaal zijn dan hoeft het van mij niet meer. Over een paar maanden zullen toch wel de goedkopere merk tablets komen met de nieuwe Rockchip enz.

[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 13-01-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Moet je ook niet bij die webshops shoppen ;). Mijn huidige actie om tablets te leveren is bijna ten einde en de volgende is in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flauwe modus: Ze hebben weinig keuze omdat ze niet in China komen zoals jij en ik, kunnen ze alleen bestellen of geluk hebben dat iemand ze mee neemt.

Ik heb net deze mp5 speler gevonden, http://item.taobao.com/item.htm?id=8750850184

Heeft een betere Rockchip, RK2818 en heeft WIFI aanboord en externe 3G mogelijkheden, je hebt de N6 en N5PRO, waar de de N6 300rmb duurdere is, maar dus wel WIFI heeft.

http://cnpad.info/2010/08...16-supports-android-apps/

De N5PRO heeft een RK2816 en deze ondersteund geen WIFI.

http://item.taobao.com/it..._id=&am_id=&cm_id=&pm_id=

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ja hij heeft hem al heeft hij ook in dit topic gemeld. Hij gaat hem echter weer verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 13-01-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:06:
Flauwe modus: Ze hebben weinig keuze omdat ze niet in China komen zoals jij en ik, kunnen ze alleen bestellen of geluk hebben dat iemand ze mee neemt.

Ik heb net deze mp5 speler gevonden, http://item.taobao.com/item.htm?id=8750850184

Heeft een betere Rockchip, RK2818 en heeft WIFI aanboord en externe 3G mogelijkheden, je hebt de N6 en N5PRO, waar de de N6 300rmb duurdere is, maar dus wel WIFI heeft.

http://cnpad.info/2010/08...16-supports-android-apps/

De N5PRO heeft een RK2816 en deze ondersteund geen WIFI.

Zoek eens op een Telechips. Die zijn stukken beter dan de Rockchips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Zoek eens op een Telechips. Die zijn stukken beter dan de Rockchips.
Weet ik, heb ze zelf in handen gehad, maar dat waren ipad klonen en ik ben nu niet op zoek naar ipad klonen, want het is voor mijn vriendin bedoeld.

Ah een gevonden dat geen kloon is http://item.taobao.com/item.htm?id=8294108142 en een Ramos, http://item.taobao.com/item.htm?id=6171728443

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De SmartQ V5-II is een van de betere tablets met een Telechips op 720Mhz. Maar er zijn er nog heel veel met de Telechips die niet op een iPhone of iPad lijken. Als je zelf in China bent kun je ze zelf uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das best een horror om in China op lokale elektronica verkoop plaatsen die nieuwere en betere versie's te vinden van tablets / mp5 spelers, want vorige keer vondt ik alleen een rocktab en rest waren via versies.

Dit is een Ramos http://item.taobao.com/item.htm?id=6171728443

http://item.taobao.com/item.htm?id=5382544649

Is dat de SmartQ V5-II, ziet er niet slecht uit, zal me eens erin verdiepen, het is toch niet druk op mijn werk 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik zocht specifiek op tablets onder de 100 euro. De betere tablets van 5" hebben nagenoeg dezelfde prijs al 7" versies. Ik zie eigenlijk geen reden om een 5" te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wel, 7 inch past niet in een broekzak, maar die wat jij noemde de SmartQ V5-II heeft een 4.3 inch scherm, zelfde als mijn HTC DHD.

Deze heeft wel 7 inch http://item.taobao.com/item.htm?id=7032693324

Deze uis 10.2 inch http://item.taobao.com/item.htm?id=9016649285

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
Zo sinds 2 dagen mijn Gpad Gforce 9.7 binnen welke gekocht is via Efox Shop.

Wat zijn de 1e indrukken:

Uitpakken en Start:

Tja dat ging niet zo lekker bij opstarten allemaal programmas die crsahen. Direct een factory reset gedaan.

Dat scheelde veel chinese meuk was er meteen af. Daarna alles wat niet interessant was verwijderd. App market is aanwezig na aanmelden niet alle apps beschikbaar dit wordt denk ik tegengehouden.

De specificaties waren niet geheel zoals omschreven:
- 8gb intern blijkt 1 gb te zijn. (heb nog een 8 gb micro SD liggen dus dat komt goed).
- 2 MP camera is niet aanwezig.

Beide voor mij overkombaar maar wel een paypal dispuut aangemaakt omdat ik hier een genoegdoening wil hebben in de aanschafprijs.

Vervolg:

De Gpad ziet er netjes uit als je naar de scherm inleg kijkt in de aluminium schaal dan is dit niet zo netjes als bij een Ipad maar zeker niet slecht. Het scherm is goed responsive en reageert snel. Tussen het display en de aluminium schaal zit rubber wat niet mooi egaal afgesneden is. Dus op sommige plekken steekt dit er iets bovenuit.

De tablet door middel van het Herotab MID816 topic (slatedroid) aangepast met de volgende zaken:

- root access toegang.
- Slideme app store geinstalleerd en werkt wel inclusief de koop apps.
- Squeeze remote toegevoegd en werkt.

De Gpad is lekker snel programma's gaan snel open en crashen niet, tot op heden maar 1 of 2 programmas gehad die niet werkten. 1 daarvan was een batterij app dus misbaar.

Het keyboard werkt goed wel even de spatie en letters langs de randen is even wennen met aanraken omdat je geneigd bent ernaast te typen.

Ik heb even een programma gebruikt om te kijken of het display goed uitgelijnd is en dat is goed. De resolutie en scherpte is ook erg goed zelfs als je schuin op het display kijkt.

De accu lijkt 7200 mah LiPo te zijn en die moet ik nog even testen.

Minpuntjes:

- Enige punt is dat Wireless niet stabiel is dus soms heb je wel verbinding maar werkt de Wireless niet
meer.
- Tweaken is absoluut noodzakelijk en wenselijk.
- Afwerking niet op niveau van een Ipad maar dat mag ook wel daar de prijs rond de 300 euro is inclusief DHL en invoer en BTW.

ik hou jullie op de hoogte.

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:23
Paulie72 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:09:
....
De specificaties waren niet geheel zoals omschreven:
- 8gb intern blijkt 1 gb te zijn. (heb nog een 8 gb micro SD liggen dus dat komt goed).
...
Dat zijn typische verneukeratieve specs, en veel voorkomend bij Chinese webshops.

En ja, de specs kloppen wel. 8Gb = 1GB... note: b of B.

8 GigaBIT is namelijk 1 GigaBYTE geheugen... Er staan ook genoeg 128Gbit kaartjes te koop, die (goh!) de prijs hebben van een 16Gigabyte kaartje.
kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:55:
.....
De FlytouchII is ook heel goed en biedt vooral met 10" veel scherm oppervlak. Met een andere launcher is hij ook nog eens snel. Wel draait het nu nog Android 2.1. Vooralsnog is het wachten op 10" tablets met een CortexA8 processor <200 klasse. Boven de 200 euro zie ik geen markt voor Android tablets zonder de ondersteuning van een grote speler.
Welke launcher? Ik heb nl zo'n ding in bestelling staan.

[ Voor 32% gewijzigd door DJSmiley op 13-01-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:45:
Ik wel, 7 inch past niet in een broekzak, maar die wat jij noemde de SmartQ V5-II heeft een 4.3 inch scherm, zelfde als mijn HTC DHD.
Als het apparaat zo mobiel moet zijn is 5" ook wel groot eigenlijk. Meeste vrouwen hebben mini broekzakken, maar wel een handtas(je)
DJSmiley schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:38:
[...]

Welke launcher? Ik heb nl zo'n ding in bestelling staan.
Er zijn een paar launchers waaronder Launcher Pro, ADW, Go launcher etc. Er loopt een ander draadje op got met 'Show je homescreen'. Ze zijn allemaal sneller dan de standaard launcher op de FlytouchII in ieder geval.
Paulie72 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:09:
Zo sinds 2 dagen mijn Gpad Gforce 9.7 binnen
Deze tablet is nog steeds in prototype fase. Alle tablets die nu worden gemaakt zijn in zeer kleine oplages en specificaties kunnen elke dag veranderen. De tablet heeft in ieder geval bijna dezelfde firmware als de 8" versie, maar heeft nog wel wat werk nodig.

[ Voor 21% gewijzigd door kiddyl op 13-01-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik gebruik als launcher momenteel "ZEAM" op mijn Flytouch2.

Ja kan zonder rooten makkelijk met de app "Home Switcher" tussen launchers wisselen.

[ Voor 45% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 13-01-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:16:
Ik gebruik als launcher momenteel "ZEAM" op mijn Flytouch2.

Ja kan zonder rooten makkelijk met de app "Home Switcher" tussen launchers wisselen.
ZEAM is zo goed he :D Veel beter als Launcher Pro en ADW in mijn mening tot nu toe. Maar misschien komt dat omdat ik gebruik maak van een klein telefoontje :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
@ Kiddyl...

Dat klopt ik denk dat van deze tablet een handjevol is uitgeleverd nu. Ik moet zeggen dat de stabiliteit voor een 1e versie me niet tegenvalt. WiFi is eigenlijk het belangrijkste waar snel aangewerkt moet worden die is niet heel erg snel en verliest ook af en toe verbinding.

De verwachting is dat er binnenkort een nieuwe firmware uitkomt. Dus daar is het wachten op.

Heb wel veel informatie uit het slatedroid topic van de Herotab M816 gehaald welke ook een cortex A8 is.

@DJ Smiley:

Die verwarring is er niet hoor want de specs waren alsvolgt omschreven 8G meer niet en dat is nu 2G geworden zie ik op de site.

[ Voor 12% gewijzigd door Paulie72 op 13-01-2011 13:38 . Reden: info toegevoegd voor DJ Smiley ]

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:53:
[...]

Als het apparaat zo mobiel moet zijn is 5" ook wel groot eigenlijk. Meeste vrouwen hebben mini broekzakken, maar wel een handtas(je)
Dan is formaat van SmartQ V5-II wel mooi, 4.3 heb ik zelf ook, 5 inch is iets groter.

Deze heeft trouwens een dualboot met ook Ubuntu erop

http://item.taobao.com/item.htm?id=4152629169

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wazzup105
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 10:21
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:21:
[...]

Wel die low budget tablets zijn niet slecht ofzo, het is vooral grotere scherm wat mooi is om video te kijken, voor rest zie ik er ook geen meerwaarde in, ik zelf heb een high end Android smartphone, HTC Desire HD, maar een tablet zou ik niet slecht vinden, maar is inderdaad niet meer dan een grote Android smartphone die niet kan bellen.
Hmmm.. dus mijn idee om toch maar een budget Symbian telefoon (5800 of een C6) te kopen en een losse android tablet erbij is nog niet zo'n heel erg gekke combinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wazzup105 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:48:
[...]

Hmmm.. dus mijn idee om toch maar een budget Symbian telefoon (5800 of een C6) te kopen en een losse android tablet erbij is nog niet zo'n heel erg gekke combinatie :)
Nee natuurlijk niet, vooral niet als je van de telefoon een wifi hotspot maakt, vergeet wel niet dat resitieve scherm niet zo goed reageren als capacitief.

Heb een capacitieve Android tablet / mp5 gevonden.

http://item.taobao.com/item.htm?id=8832783075

Das de N9, bijna zelfde als N6, maar deze heeft 7 inch scherm en een capacitief touch scherm ( Beide hebben 8GB intern en 256mb ram ).

150 kost deze omgerekend, maja voor ongeveer € 60 meer heb je een iPod touch.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Een wifi hotspot is dan ook alleen handig als de (mini)-tablet ook wifi heeft. Ik zie echt totaal geen waarde in een Android device zonder wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, maar zodra die dingen een capacitief scherm hebben zijn ze niet zo goedkoop meer, voor 229€ heb je in Nederland een iPod touch en voor in China 1798rmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
De meeste telefoons bieden dan een Adhoc verbinding aan, let er dus wel even op dat je (toekomstige) tablet dit ondersteunt. Archos tablets lijken iin ieder geval niet altijd standaard een Adhoc verbinding op te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:31:
[...]
Ik heb Rocktablets in me handen gehad, waren niet snel maar langzaam vondt ik ze niet, ik ben van Linux wel gewend dat het niet snel is, maar stabiel is.
Die linux-opmerking is wat ongenuanceerd; normaalgesproken is het zowel snel *als* stabiel namelijk. Maar linux is van ondergeschikt belang bij android; tuning van de (java) android settings is dan weer veel belangrijker, en dat doen ze bij die goedkope tablets over het algemeen niet zo zorgvuldig. Ook dat gaat wel vooruit naarmate de android tablets volwassener worden; we moeten natuurlijk niet vergeten dat die eigenlijk nog maar net op de markt zijn.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:54:
[...]

Nee natuurlijk niet, vooral niet als je van de telefoon een wifi hotspot maakt, vergeet wel niet dat resitieve scherm niet zo goed reageren als capacitief.

Heb een capacitieve Android tablet / mp5 gevonden.

http://item.taobao.com/item.htm?id=8832783075

Das de N9, bijna zelfde als N6, maar deze heeft 7 inch scherm en een capacitief touch scherm ( Beide hebben 8GB intern en 256mb ram ).

150 kost deze omgerekend, maja voor ongeveer € 60 meer heb je een iPod touch.
Probeer nog even te wachten zou ik zeggen. Voor een beetje meer ga ik binnenkort een 7" tablet testen met een Samsung CortexA8 met een capacitief scherm. Binnenkort is hoogstwaarschijnlijk na Chinees Nieuwjaar en echte levering zal dan een paar weken later zijn. Die Rockchip moet je echt vermijden. Ik vind hem alleen goed als processor voor een MP4 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja als processor voor een MP4 zal hij inderdaad goed zijn, maar ik plaats zelf grote vraagtekens bij de batterij en nou is een iPod touch ook niet zo duur lijkt me als je ziet dat iets vergelijkbaars onder € 200 moeilijk te vinden is.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:33
het ziet er naar uit dat de asus tablets pas in het derde kwartaal van dit jaar op de markt gaan komen...mmmm das wel heel lang wachten op de asus transformer...mijn zoektocht gaat weer verder.

http://www.androidworld.n...aagd-en-zonder-honeycomb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:15

zap8

do ya wanna bump

Michel242186 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:45:
het ziet er naar uit dat de asus tablets pas in het derde kwartaal van dit jaar op de markt gaan komen...mmmm das wel heel lang wachten op de asus transformer...mijn zoektocht gaat weer verder.

http://www.androidworld.n...aagd-en-zonder-honeycomb/
Het is eigenlijk nog erger in het artikel staat dat ze niet alleen in het 3de kwartaal pas uitkomen maar dat ze ook nog es met 2.3 (gingerbread) komen, dus NIET met Honeycomb, ben benieuwd waar de concurrentie over een paar maand mee komt. Lijkt gemiste kans van Asus.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:33
zap8 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:20:
[...]

Het is eigenlijk nog erger in het artikel staat dat ze niet alleen in het 3de kwartaal pas uitkomen maar dat ze ook nog es met 2.3 (gingerbread) komen, dus NIET met Honeycomb, ben benieuwd waar de concurrentie over een paar maand mee komt. Lijkt gemiste kans van Asus.
`
yep inderdaad 2.3 en dan wordt het weer wachten op de honeycomb update wat natuurlijk weer veel te lang duurt....release mids 2011....eind 2011 misschien een update naar 3.0 en reken er maar op dat 3.5 dan al uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemanleersum
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 06:49
Is er al meer informatie over de Coby Kyros MID 7025? Lijkt me een leuke tablet met een gunstige prijs. Staat hoog op mijn verlanglijstje. Goed design, 1 ghz, positieve review van Tweakers:). Wanneer komt die naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318689

Cooler_King schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:29:
[...]

Heb je hem al ontvangen? Ik wacht al 3 weken en volgens de track en trace ligt ie nog altijd ergens op een vliegveld in Singapore. En dat met express shipping (7-10 dagen had het moeten duren). Echt te triest voor woorden. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik een tablet uit China bestel, want als BTW betalen en/of absurde verzendtijden zo normaal zijn dan hoeft het van mij niet meer. Over een paar maanden zullen toch wel de goedkopere merk tablets komen met de nieuwe Rockchip enz.
Ik heb m inderdaad al binnen... 1 januari verzonden week later binnen ofzo? met express van DHL.. mooi om te zien waar het pakketje blijft..

Ik denk inderdaad dat er goedkopere tablets komen, omdat de concurrentie moordend is straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

zap8 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:20:
[...]

En zo is het elke keer wat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Laatst online: 06-06 20:17
edit
heb me toch bedacht

[ Voor 92% gewijzigd door janesh op 13-01-2011 20:26 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb mijn Wopad binnen. Het duurt even voordat ik de gemaakte filmpjes netjes op een rij heb met wat zinnig commentaar. Geen BTW hoeven betalen overigens.

De korte conclusie voor degenen die niet kunnen wachten:
• kan je $100 extra budget sparen, doe dat dan
• kan je geen cent extra missen, en wil je alleen maar e-readen en (local) multimedia, doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Anoniem: 388087 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:02:
Ik zag op Shanzai.com een review van de Dropad. Bij mijn verdere zoektocht kwam ik een nieuwere Dropad voor €192 op mobino1.com tegen.

Dropad-A8 7 inch Capacitive multi-touch
Samsung S5PV210 Cotex A8 1GHZ, Android 2.2
http://www.mobino1.com/product-1909.htm

Iemand al iets bij die website besteld?
Is dit good value for money?

Zie dat ze ook een flytouch 2 voor 116 euro hebben.
Alleen belachelijke verzendkosten (€45 via DHL), dat is dan weer jammer.
Ik kon het niet laten toen ik deze voor 238 dollar inclusief free fast dhl shipping samsung s5pv210 1Ghz cortex A8 processor, 7 inch capacitief scherm tegen kwam. De galaxy tab kost met de cashback actie toch nog meer dan 3 keer zo veel en ook een stuk goedkoper dan die van MeiZorro en imo dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Adobe Flash 10.1.106.15 update in the Android Market -- Tegra 2 devices look elsewhere
http://www.androidcentral...-2-devices-look-elsewhere

Dan nog nieuws over de Motorola Xoom tablet

Deze heeft zelfs een barometer.
Support Android 2.3 en hoger en 3.0.
http://phandroid.com/2011...rola-xoom-has-one-inside/

Er zou ook een WiFi only versie komen.
http://www.androidcentral.com/wifi-only-xoom-coming-april

Zal niet meer zolang duren. Ik gok eind februari begin maart.
Maar zal duur worden 700 a 800€.

2 sites met pre-order.
http://www.expansys.nl/motorola-xoom-207789/
http://www.xoomblog.com/m...e-order-at-handtec-co-uk/

En 4 accessories te koop ook.
Motorola XOOM Portfolio Case
Motorola XOOM Speaker Dock
Motorola XOOM Standard Dock
Motorola XOOM Wireless Keyboard

[ Voor 28% gewijzigd door abusimbal op 14-01-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
janesh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 22:16:
[...]

Ik kon het niet laten toen ik deze voor 238 dollar inclusief free fast dhl shipping samsung s5pv210 1Ghz cortex A8 processor, 7 inch capacitief scherm tegen kwam. De galaxy tab kost met de cashback actie toch nog meer dan 3 keer zo veel en ook een stuk goedkoper dan die van MeiZorro en imo dezelfde.
Dat begint er meer op te lijken, bij de webshop van de maker (denk ik) is deze ongeveer 350 dollar! Ben er benieuwd naar je ervaringen en of deze wel echt geleverd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Oleej!! Ik heb mn Herotab van MM binnen!! Zou theoretisch niet kunnen want er staat nog geen shipped bij in mn acount, maar oh wat is het fijn!! Eerst indruk is goed, wel vatbaar voor aanpassingen. Alleen 1 probleem: er zit alleen een stekkker voor stekkerdozen van China (??) aan de oplader!!! Ik kan hem dus NIET opladen!! Als dat niet frustrerend is!!!! Hebbij hem thuis, krijg je dit weer!!!! Iemand een snelle oplossing eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jur_gen25
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10-2023
@erniesd Een reisstekker misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
erniesd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:09:
Oleej!! Ik heb mn Herotab van MM binnen!! Zou theoretisch niet kunnen want er staat nog geen shipped bij in mn acount, maar oh wat is het fijn!! Eerst indruk is goed, wel vatbaar voor aanpassingen. Alleen 1 probleem: er zit alleen een stekkker voor stekkerdozen van China (??) aan de oplader!!! Ik kan hem dus NIET opladen!! Als dat niet frustrerend is!!!! Hebbij hem thuis, krijg je dit weer!!!! Iemand een snelle oplossing eventueel?
Afbeeldingslocatie: http://thereifixedit.files.wordpress.com/2009/07/yoshi-keys.jpg?w=500&h=375

Graag gedaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345029

Verloopstekkertje halen morgen bij 't onderdelen huis of een winkel op het internet. ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 345029 op 13-01-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:07
Haha, mooie Buurman & Buurman houtje-touwtje fix. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat niet gevaarlijk? In de vorm dat je een flinke stroomstoot krijgt. Misschien met een stekkerdoos doen en pas insteken wanneer je dat knutselwerk gedaan hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 14-01-2011 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:20:
[...]

Is dat niet gevaarlijk? In de vorm dat je een flinke stroomstoot krijgt. Misschien met een stekkerdoos doen en pas insteken wanneer je dat knutselwerk gedaan hebt.
Waar denk je dat die 2 schakelaars voor dienen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Bij ons in Nijmegen heb je Radio Technica, een winkeltje waar je zou zweren dat je de 70's inloopt (zo ziet het eruit, de eigenaar rekent bijvoorbeeld de prijs uit op het papieren zakje waar je je spullen in meekrijgt, allemaal uit het hoofd), als je daar je voeding mee naartoe neemt en zegt "heb je deze ook met onze stekker?!?", dan trekt hij een la open en pakt je voeding.

Zoiets zullen ze overal wel hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
jur_gen25 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:39:
@erniesd Een reisstekker misschien?
Ik ga ff kijken voor een reislader, maar die zijn meestal van Euro-stekker naar inheemse-stekkers, hihi.... Maar wie weet dat ze ook een andersom-achterstevoren-binnenstebuiten stekker hebben. En als het niet anders is dan gewoon de Brama-methode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
erniesd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:08:
[...]

Ik ga ff kijken voor een reislader, maar die zijn meestal van Euro-stekker naar inheemse-stekkers, hihi.... Maar wie weet dat ze ook een andersom-achterstevoren-binnenstebuiten stekker hebben. En als het niet anders is dan gewoon de Brama-methode!
Opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Vakwerk!! Nogmaals dikke THNX!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
[...]
Dat ziet er op het eerste gezicht erg goed uit! Ik ben dan ook erg benieuwd naar je ervaring ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Michel242186 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:31:
yep inderdaad 2.3 en dan wordt het weer wachten op de honeycomb update wat natuurlijk weer veel te lang duurt....release mids 2011....eind 2011 misschien een update naar 3.0 en reken er maar op dat 3.5 dan al uit is.
hmm, dan hoop ik toch dat dit bericht beter klopt, daar hebben ze het nog steeds over een release in april (voor de transformer), en "will launch with the latest version of Android whatever that is".

de suggestie wordt gewekt dat Motorola wel eens een exclusieve deal zou kunnen hebben voor de Xoom
al kan ik me dat niet voorstellen, zo ongeveer alle tablet fabrikanten zitten op honeycomb te wachten

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
@jarlSX
Google gebruikt zelf ook Motorola Xoom voor Honeycomb. En de Xoom zou in ferbruari uitkomen. Zou dus kunnen dat zij als eerste mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemanleersum
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 06:49
Vandaag de ZT-180 in de dagaabieding!

Kijk: http://www.bestoffer4u.nl...=com_virtuemart&Itemid=29

Wat vinden we hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dief van eigen beurs als je daar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:02
Kan je beter voor de Archos 101 8GB gaan. Die is even duur maar volgens mij wel beter.

Die website is ook erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

De specs zijn ok (alleen 256Mb.. is minder)... de prijs is niet goed.. 299 is te duur (krijg je dan wel blijkbaar een toetsenbord bij).
http://androidforums.com/...80-1ghz-10-tablet-19.html

Gisteren bij Mediamarkt Hengelo binnengekomen de Creative Ziio (dus ik denk dat ze bij de MM her en der wel binnen komen). Prijs aldaar 249 .. is nog aan de prijs vergeleken met online aanbieders.. maar het is leuk om er even mee te spelen als iemand geïnteresseerd is. En het was een witte variant (ben ik niet zo fan van).

edit: trouwens die Ziio heeft een mooier scherm dan de archos 10/7

[ Voor 3% gewijzigd door henkleerssen op 14-01-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 01-06 13:07
[...]

Ziet er interessant uit. Is dat een betrouwbare verkoper?
edit: zie het al. 94%. Dat kan er wel mee door denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-01-2011 19:39 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Interessant dat vond ik ook, en ja geen 100% maar voor die prijs wil ik nog wel een gokje wagen en vooral als je op youtube een paar filmpjes bekijkt van de dropad A8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:24

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Moet zeggen dat de Enspert Identity Tab E301 toch ook wel mn aandacht getrokken heeft.
Het heeft dan misschien niet een Tegra processor, maar is wel lekker handzaam en ziet er verder ook erg netjes uit! En de prijs is ook erg netjes! Stuk beter dan de Galaxy tab!

Al moet ik wel zeggen dat er aan de filmpjes te zien nog genoeg moet gebeuren want echt soepel loopt het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 14-01-2011 22:25 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
janesh schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:02:
Interessant dat vond ik ook, en ja geen 100% maar voor die prijs wil ik nog wel een gokje wagen en vooral als je op youtube een paar filmpjes bekijkt van de dropad A8.
Is het dan een Dropad of weer een kloon ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
nee er staat geen dropad op, maar hij ziet er precies hetzelfde uit en de specs zijn ook precies gelijk.
Als hij zo werkt als op dit filmpje op youtube dan ben ik bijzonder tevreden.

[ Voor 13% gewijzigd door janesh op 14-01-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:42
janesh schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:24:
nee er staat geen dropad op, maar hij ziet er precies hetzelfde uit en de specs zijn ook precies gelijk.
Als hij zo werkt als op dit filmpje op youtube dan ben ik bijzonder tevreden.
Wanneer heb je deze besteld dan? En is er al een lever datum bekent? Heb namelijk ook interesse dus als hij jou redelijk tot goed bevalt ga ik hem ook maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

XanderDrake

Build the future!

Ik lees net dat één nVidia Tegra 2 chipset maar iets van $15 kost bij grote leveringen. Ik denk dat het enige wat Chinese tablet makers weerhoudt van het gebruiken van die chipset is dat ze er meteen 100.000 moeten bestellen ;)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb vandaag een 10" binnen gekregen met een capacitief scherm en volgende week een 7" met capacitief scherm. Vanavond goed testen, maar de ervaring is best goed al zijn de resistieve schermen eigenlijk ook niet zo heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
kiddyl schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:16:
Ik heb vandaag een 10" binnen gekregen met een capacitief scherm en volgende week een 7" met capacitief scherm. Vanavond goed testen, maar de ervaring is best goed al zijn de resistieve schermen eigenlijk ook niet zo heel slecht.
Moet toch heerlijk zijn om zo dicht bij de bron van deze dingen te wonen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318689

kiddyl schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:16:
Welke heb je gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Het gaat zo te zien niet lang meer duren voordat we van de resistieve schermen af zijn.
(hoewel ze voor tekentablets wel het best blijven)

[ Voor 23% gewijzigd door Hyp Hyper op 15-01-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
G33st schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 01:06:
[...]

Wanneer heb je deze besteld dan? En is er al een lever datum bekent? Heb namelijk ook interesse dus als hij jou redelijk tot goed bevalt ga ik hem ook maar even bestellen.
Ik heb hem de 13e besteld en gisteren contact gehad met verkoper die vroeg of ik nog tot de 19e geduld had, dus met dhl wordt het 24-25 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:51:
[...]

Moet toch heerlijk zijn om zo dicht bij de bron van deze dingen te wonen >:)
Het is nog steeds 1000km van de bron, maar het is in ieder geval een productieversie, wat voor mij heel erg belangrijk is. Ik ga binnenkort ook Windows tablets testen, maar dat is heel iets anders natuurlijk.

De tablet lijkt goed in ieder geval, maar met 3 verschillende nieuwe tablets in huis duurt het testen wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
kiddyl schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:53:
[...]

Het is nog steeds 1000km van de bron, maar het is in ieder geval een productieversie, wat voor mij heel erg belangrijk is. Ik ga binnenkort ook Windows tablets testen, maar dat is heel iets anders natuurlijk.

De tablet lijkt goed in ieder geval, maar met 3 verschillende nieuwe tablets in huis duurt het testen wat langer.
Ok ok maar lijkt me nog steeds leuk om tablets te kunnen kopen tegen de daar geldende ( lagere ) prijzen.
En hem vervolgens met een nationaal pakketzegeltje te laten versturen. Dus zonder gel*l met b.v BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De problemen met kwaliteit, niet kloppende specs blijft hetzelfde. Ik heb nu gelukkig goede mensen gevonden voor het leveren van de tablets, maar regelmatig stuur ik tablets terug vanwege eerder genoemde punten. Wel heb ik al wel heel veel tablets getest en daarom blijf ik heel ver weg van tablets met Via en Rockchip processoren. Het schijnt dat Rockchip met een Cortex8 processor komt binnenkort en dan zien we wel weer.

Tegra2 moederbordje is helaas nog vrij duur en voordat het wordt geadopteerd door de kleine bouwers moet de prijs omlaag en de firmware ondersteuning op gang komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:49
B
Volgens mij hetzelfde apparaat dat ik bij Lightinthehox besteld heb voor ongeveer 175€, met hetzelfde keyboard.
Moest aan DHL wel 36€ BTW betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door deejeebv op 15-01-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
deejeebv schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:21:
B
[...]

Volgens mij hetzelfde apparaat dat ik bij Lightinthehox besteld heb voor ongeveer 175€, met hetzelfde keyboard.
Moest aan DHL wel 36€ BTW betalen.
Je had voor minder een Flytouch2 kunnen kopen met o.a extra --> GPS / mini-HDMI out / Webcam / RJ45

Zo een ZT-180 10.2" EPAD koop je nu op AliExpress voor nog geen € 99,00 excl. porto ;)

edit:
typo ; prijs was excl. porto

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-01-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:42:
[...]

Zo een ZT-180 10.2" EPAD koop je nu op AliExpress voor nog geen € 99,00 incl. porto ;)
Volgens mij was die free shippinh naar VS, ruim 20$ naar NL, dan is de prijs niet zoveel lager. Die uitgebreider tablet is inderdaad wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
deejeebv schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:56:
[...]

Volgens mij was die free shippinh naar VS, ruim 20$ naar NL, dan is de prijs niet zoveel lager. Die uitgebreider tablet is inderdaad wel leuk.
Idd maar € 113,-- is nog ruim minder dan € 175,--

Ja de Flytouch2 is een topper voor zijn prijs *O*

[ Voor 24% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-01-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:12:
De problemen met kwaliteit, niet kloppende specs blijft hetzelfde. Ik heb nu gelukkig goede mensen gevonden voor het leveren van de tablets, maar regelmatig stuur ik tablets terug vanwege eerder genoemde punten. Wel heb ik al wel heel veel tablets getest en daarom blijf ik heel ver weg van tablets met Via en Rockchip processoren. Het schijnt dat Rockchip met een Cortex8 processor komt binnenkort en dan zien we wel weer.

Tegra2 moederbordje is helaas nog vrij duur en voordat het wordt geadopteerd door de kleine bouwers moet de prijs omlaag en de firmware ondersteuning op gang komen.
Rockchips lijken me wel uiter mate geschikt voor mp5 spelers, want de Rocktab van hiapad was niet slecht opzich best goed, denk dat je dat zou kunnen vergelijken met een low budget snartphone zoals de T-Mobile Pulse Mini, want daar zou ik ook niet van verwachten dat het super presenteerd, het presenteer gewoon middelmatig.

Als ik in sterren zou moeten oordelen dan zou ik tablets met Via 1 ster geven, en met rockchip toch 3 sterren in zin van voldoende en vanaf telechips 4 sterren.

Maar grootste minpunt van die Rocktabs vondt ik dat er weinig geheugen in zit, als je nu voor 60€ een mp5 player met Rockchip krijgt met Android 2.1 en dan ook nog eens 8GB interne opslag en 256mb ram dat vindt ik toch echt goeie deal.

Dat is een Onda, mijn vriendin kan het merk en zegt dat het geen slecht merk is.
http://www.onda.cn/english/

Nadeel aan deze vindt ik persoonlijk de Android versie, dus ik heb onderzoek gedaan en een andere merk gevonden dat nieuwere Rockchips heeft en daardoor Android 2.1 op de mp5 spelers laat draaien en upgrade mogelijk naar 2.2. http://www.window88.cn/media/main.html ( Op de Chinese versie van de website zie je de producten die je in China krijgt )

De Window N5Pro, deze kost ook € 60

En ze hebben ook nog een versie met WIFI, de N6 genaamd.
http://item.taobao.com/item.htm?id=8696860293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Even een vraag, ik heb net deze besteld Is het nog verstandig om de een mail te sturen om er een "gift" verzending o.i.d. van te maken zodat de prijs lager wordt en er eventueel geen btw over betaalt moet worden? Of heeft dat geen zin/nut om te doen? Wanneer ik deze binnen heb gekregen zal ik dat hier laten weten, bedoeling is dat die voor mijn schoonvader gaat dienen voor de vakantie zodat die op de camping er een beetje op kan internetten e.d.

Draait die verder op dezelfde ROM als een Flytouch 2? Ik kan dat zo niet achterhalen..

En die andere van 99 dollar is ook echt niet duur zeg, iemand met die tablet al ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Retir schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:18:
Even een vraag, ik heb net deze besteld Is het nog verstandig om de een mail te sturen om er een "gift" verzending o.i.d. van te maken zodat de prijs lager wordt en er eventueel geen btw over betaalt moet worden? Of heeft dat geen zin/nut om te doen? Wanneer ik deze binnen heb gekregen zal ik dat hier laten weten, bedoeling is dat die voor mijn schoonvader gaat dienen voor de vakantie zodat die op de camping er een beetje op kan internetten e.d.

Draait die verder op dezelfde ROM als een Flytouch 2? Ik kan dat zo niet achterhalen..

En die andere van 99 dollar is ook echt niet duur zeg, iemand met die tablet al ervaring?
Das dezelde verkoper als waar ik heb gekocht en dus een superPAD ( = Flytouch2 ).

Dus JA dezelfde ROM als Flytouch2 / wowPAD / SuperPAD zie XDA dev. forum link.

Ik draai firmware 1170 en kreeg net vanmiddag een automatische meding op mijn Flytouch2 dat

firmware 1561 beschikbaar is en of ik wou updaten.

Voor meer info zie hier --> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=831178

http://androidforums.com/.../221428-flytouch-2-a.html

http://www.onderka.com/in...ad-firmware-und-software/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

Ik zou geen ZT180 tablet meer aanraden aan iemand. Ook niet voor € 99,00 excl. porto.

[ Voor 10% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-01-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:28:
[...]
Ik zou geen ZT180 tablet meer aanraden aan iemand. Ook niet voor € 99,00 excl. porto.
Vreemd je raad ze niet aan niemand aan, maar je hebt ze wel geloof ik zelf te koop aangeboden op marktplaats.nl? kan ik daaruit concluderen dat ze niet zo goed waren als je gedacht had en je erin vergist had?.

[ Voor 114% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 15-01-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Onda is zeker een goed merk!

Kijk ook eens op MP4Nation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i2Paq schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:51:
[...]

Onda is zeker een goed merk!

Kijk ook eens op MP4Nation.
Ik zie dat ze ook Window mp4 spelers hebben, wat weet je over dat merk? Ik vindt overigens niet die Onda MP5 met Android op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:58:
[...]

Nog even de prijs nagekeken, ik heb betaald: €141.23 voor de tablet en € 25.88 voor de case met keyboard, free shipping.
Weet iemand of al Android2.2 beschikbaar is voor de ZT180, ik mis de flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
deejeebv schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:34:
[...]

Nog even de prijs nagekeken, ik heb betaald: €141.23 voor de tablet en € 25.88 voor de case met keyboard, free shipping.
Weet iemand of al Android2.2 beschikbaar is voor de ZT180, ik mis de flash.
Wellicht kun je hier de juiste info vinden ; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=740631

Maar pas op met flashen. Garandeer jezelf ervan dat je de juiste ROM hebt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-01-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:58:
[...]

En misschien binnenkort wel met froyo: http://forum.xda-develope...p=10624450&postcount=1155

Stragulus ben ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
brama schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:53:
[...]

En misschien binnenkort wel met froyo: http://forum.xda-develope...p=10624450&postcount=1155

Stragulus ben ik dus :)
Goed bezig ;) Maar heb jij dan een Flytouch2 en een ZT-180 ?
Of probeer je een 2.2 Firmware van een Flytouch2 op een ZT-180 te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:59:
[...]

Goed bezig ;) Maar heb jij dan een Flytouch2 en een ZT-180 ?
Of probeer je een 2.2 Firmware van een Flytouch2 op een ZT-180 te krijgen ?
Nee, dit is 2.2 op een Flytouch 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
brama schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:01:
[...]

Nee, dit is 2.2 op een Flytouch 2 :)
Okay maar deejeebv zijn vraag was over 2.2 op een ZT-180 tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:03:
[...]

Okay maar deejeebv zijn vraag was over 2.2 op een ZT-180 tablet.
Oh, dit had niets met zijn vraag te maken verder, wou enkel even laten weten dat 2.2 i.i.g. mogelijk lijkt op de flytouch 2. De zt-180 vind ik niet zo interessant. Maar om op zijn vraag in te haken: Ook met 2.2 heb je geen flash op deze tablets, je moet hiervoor een Cortext A8 CPU of nieuwer hebben namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
brama schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:07:
[...]

Oh, dit had niets met zijn vraag te maken verder, wou enkel even laten weten dat 2.2 i.i.g. mogelijk lijkt op de flytouch 2. De zt-180 vind ik niet zo interessant. Maar om op zijn vraag in te haken: Ook met 2.2 heb je geen flash op deze tablets, je moet hiervoor een Cortext A8 CPU of nieuwer hebben namelijk!
Dus de Flytouch2 met evt. Android2.2 erop zal gaan Flash10.1 aankunnen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Nee helaas. De Herotab MID816 kan het wel, de Wits ook, en die iMX515 8" Herotab ook (bijv. de G10). En verder alles wat ook een Cortex A8 of nieuwer heeft dus.

Android-2.2 is desondanks interessant op de Flytouch 2 omdat alles dan een stuk sneller zou moeten draaien. Als je flash wil, zou ik die MID816 of de clones daarvan aanraden. Helaas wel een 4:3 scherm, had liever een 16:9 gehad, maar de pure snelheid maakt het meer dan goed.

[ Voor 48% gewijzigd door brama op 15-01-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dan is de Wits toch nog niet zo verouderd. :)
(de capacitive versie daarvan is trouwens incl. gps ookal kun je die ook als optie kiezen alus MM)

Ik twijfel wel of ik de bestelling ervan door laat gaan nu er zoveel capacitive tablets verschijnen.

[ Voor 79% gewijzigd door Hyp Hyper op 15-01-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
De Wits met een capacitive scherm zal al een hele verbetering zijn, het oude resistive scherm daarvan was niet bruikbaar zonder stylus (was voor mij een groot struikelpunt).

Die Herotab MID816 met een >=9" capacitive 16:9 scherm voor rond de 200$ is wanneer ik weer naar de volgende tablet overschakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb de 10" Freescale tablet met Capacitief scherm vanavond getest en eindelijk een iPad ervaring! Natuurlijk heb ik veel liever het Android OS, dus dat zit goed. Scherm reageert heel goed en kijkhoek is meer dan voldoende. Morgen nog wat meer testen en dan komen ook nog wat foto's. Meer dan waarschijnlijk wordt de tablet opgenomen in de volgende SK en wordt dit voorlopig ook mijn eigen tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ben heel erg benieuwd naar specs. en evt. prijs van inkoopactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:56:
Voor specs zie: http://www.merimobiles.co...tex_A8_CPU_p/meri0533.htm

Dat is dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Die is mooi. Als ie beschikbaar was zou ik 'm waarschijnlijk hebben besteld.
Ik kijk er al een tijdje naar maar hij blijft unavailable. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 15-01-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:56:
Ik ook!
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.